[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 35.863 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-07 11:01
Heeft er ook al iemand ervaring met de type-62? Dat ziet er ook als een zeer vermakelijke tank uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Wapper ik vond de ARL niet zo erg als sommige anderen hier, maar om nu te zeggen dat het een geweldige tank is, nee. Je kunt best veel bouncen met je front armor, maar die top gun met hoge pen. schiet gewoon te langzaam en de aimtime is ook te lang.
Daar komt bij dat ie ook niet erg snel is, wat natuurlijk veel had kunnen compenseren.

Eventueel de T29 of T20 eens bekijken, die vond ik beiden erg sterk voor een tier 7. Maar hoeveel credits het allemaal oplevert kan ik zo niet zeggen. Ik weet nog wel dat m'n Tiger altijd winst maakte door de lage ammo-kosten maar om die nou aan te gaan bevelen.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

die physics zijn best hilarisch :)

maar geeft ook een extra dimensie. je kan op plekken komen waar je eerder niet kwam.... soms wilde je ook helemaal niet heen. ik heb al een keer met een andere tank vastgezeten op zo'n plek :/
anderen de afgrond induwen is ook een leuke :P

van mij mogen ze hem binnenkort al invoeren

oh ja.... de meeste mappen zijn er ook op aangepast, dus alle bekende mappen opnieuw verkennen :)

[ Voor 13% gewijzigd door TRX op 22-08-2012 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Arctic Region is in het noorden behoorlijk veranderd, dat kleine bultje met die bunker om als verdedigende partij achter te schuilen voor arty is helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Grappig om te zien, maar aan het einde gaf youtube me nog een like die echt episch is:

http://www.youtube.com/wa...c&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Plato112 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:20:
Arctic Region is in het noorden behoorlijk veranderd, dat kleine bultje met die bunker om als verdedigende partij achter te schuilen voor arty is helemaal weg.
Mountain Pass hebben ze die arty heuvels ook flink aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-07 11:01
Ik heb trouwens een apply gedaan bij GOT2, speel al een tijdje en het lijkt me leuk dat wat meer in teamverband te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 08:31
themaxter schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:33:
[...]

Mountain Pass hebben ze die arty heuvels ook flink aangepakt.
Op de meeste open mappen ligt de artillery nu helemaal blood voor scout tanks. Je kon je vooreen nog redelijk 'inbouwen', zodat je van minimaal 2 kanten bescherming had van bijvoorbeeld een cliff. Zit er nu niet meer in, aangezien een light tank over bijna elke berg heen kan rijden. Sand River in Assault mode is daar een goed voorbeeld van, als verdedigende partij. De rotsen in het noorden bieden 0,0 bescherming. Je kunt er natuurlijk een tank neerzetten als bescherming, maar als arty zelf kan je niet helpen todat het al te laat is. En zo zijn er nog wel meer mappen.

Er zijn wel leuke truukjes daarentegen. Zo kun je als een andere tank je helpt op heuveltjes worden geduwd waar je anders nooit had kunnen komen. Mountain Pass bijvoorbeeld, als twee tanks je helpen (duwen), kun je helemaal boven op de berg in het zuiden komen. De enigste manier om dan dood te gaan is: of erval vallen, of afgeknalt worden door een arty. Vanaf de grond krijg je je gun niet hoog genoeg om terug te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Altijdgriep schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:31:
Heeft er ook al iemand ervaring met de type-62? Dat ziet er ook als een zeer vermakelijke tank uit.
Denk het niet aangezien hij pas vanaf 23-08-2012 beschikbaar komt in de giftshop....

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
Hmm...

Pz II Ausf. J op Tier 3 = epische win
Pz II Ausf. J op Tier 4 = epische faal

Tier 1 gun op een tier 3 tank. :N

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://wot-news.com/uploads/img/082012/is-4-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wot-news.com/uploads/img/082012/is-4-2.jpg

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Lelijk als je het mij vraagt en ik snap nog steeds niet wat dit nieuwe model nu gaat toevoegen.

• TRX

TRX

login voor physics geeft nog steeds een foutmelding.... :/ jammer wilde nog wel wat meer mappen uitproberen

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 17:45
Plato112 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:39:
Wapper ik vond de ARL niet zo erg als sommige anderen hier, maar om nu te zeggen dat het een geweldige tank is, nee. Je kunt best veel bouncen met je front armor, maar die top gun met hoge pen. schiet gewoon te langzaam en de aimtime is ook te lang.
Daar komt bij dat ie ook niet erg snel is, wat natuurlijk veel had kunnen compenseren.
Ik heb een tegengestelde ervaring: de gun is juist het enige goede aan de tank. Ongekende penetration op tier 6 en accuracy en aimtime zijn prima. Groot voordeel is ook de gundepression, die ongeëvenaard is.
Zijn armor is, net als bij andere Franse tanks, om te huilen. Hij bounced niets.

Ik had er een haat/liefde verhouding mee. Ik denk dat je er prima mee kunt spelen als je het beschouwd als een TD.

Back on topic: stats van gisteren:
Victory ratio: 71.43%
Battles: 14
Efficiency: 2560.39
Average tier: 7.86
Experience: 12205 871.79
Capture points: 121 8.64
Defense points: 0 0
Damage: 21116 1508
Kills: 25 1.79
Spotted: 23 1.64

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
eerste keer dat ik zoveel medals in 1 potje heb:

T1 heavy, 4052 XP (dubbel, prem)
Bolter's medal
Steel wall
Top Gun
Sharpshooter
Master Gunner
Mastery badge "ace Tanker"

Brilliant potje Encounter op Himmelsdorf. Helft van het team ging de heuvel op en werdt daar afgeknald, 1 kwart ging de stad in en werd ook afgeknald, de rest ging cappen. Ik heb mijn T1 geparkeerd in de cap zone en vervolgens alles wat nog leefde (8 stuks) op het veld daar afgeknald, werd gelukkig in de rug gedekt door een churchill. Uiteindelijk gewonnen op cap points omdat de laatste enemy tank niet meer durfde.

De tegenstander was niet slecht, maar speelde gewoon absoluut niet samen (mijn team overigens ook niet, behalve de churchill, die volgde goed orders op toen hij zag dat ik al op 4 kills stond). Dit was wel zo'n potje waar je het gevoel had het verschil te maken.

Ik begin de T1 echt leuk te vinden, op top tier een rijdend blok staal met een machinegeweer erop. Het liefst speel ik hem op top tier als de speerpunt van de aanval, de hoeveelheid damage die dat ding kan hebben is af en toe verbazend. (tenzij je tanks hebt die weten wat ze doen en gewoon door de zijkant of de weakspot aan de voorkant gaan schieten.)

[ Voor 20% gewijzigd door defiler1974 op 23-08-2012 09:44 ]

Verwijderd

Plato112 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:39:

Eventueel de T29 of T20 eens bekijken, die vond ik beiden erg sterk voor een tier 7. Maar hoeveel credits het allemaal oplevert kan ik zo niet zeggen. Ik weet nog wel dat m'n Tiger altijd winst maakte door de lage ammo-kosten maar om die nou aan te gaan bevelen.
De T29 met de 90mm is echt dikke $, ammo kost geen fluit en je hebt nog steeds ~160 mm pen met 250 damage i.c.m. goede ROF en accuracy. Met de 105mm moet je zorgen dat al je schoten raak zijn (á 1k) maar ik heb gemiddeld genomen ook nog winst gemaakt met deze gun.

De T20 met de 90mm is ook flink winnen, zorg alleen dat je niet te snel doodgaat, want je hebt wel een repair van 7k o.i.d.

Heb je de M18 al geprobeerd? Het is wel tier 6, maar 't ding schiet ook met een 90mm en is razendsnel. Zelfde creditpotentieel als de T20. Verder is de repair bijna niks maar ben je wel fragiel.

Ik heb het nu wel over tier 7, dan kan je nog meekomen met tier 8 denk ik...

• TRX

TRX

physics test is weer online!!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Er valt totaal 1000 goud te verdienen met Behind the Lines.

Kort:
- als arty zijnde minimaal 3 tanks slopen > 500 goud
- als tank zijde minimaal 3 arty slopen > 500 goud
- minimaal 4 arty in ieder team

Ik heb al 1x 500 goud in the pocket, als ik niet vergeet in te zenden...

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Fest schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 17:33:

Kort:

Hmmm dat is wel nice :p

Stichting Hobbyserver

Verwijderd

Kort:

Bereid je voor op arty en T-50 (-2) platoons dit weekend. Dat is wel nice ja, 1000 goud als 't lukt. Krijg je natuurlijk wel dat alle artys voor de kills gaan :|

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Speelt wel erg leuk zeg! :D

Kort:

Hmm challenge accepted! Paar kills maken heb ik wel zin in :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:32

Kort:

Dat heb ik toch al regelmatig gedaan met mijn mediums/lights :) Kijken of het in deze periode ook lukt... klinkt als x5 weekend met 6 jarige kinderen.

• wsLy
Ben me weer flink aan het sjaggernere, zoals wij dat op het Maastrichts zeggen, aan het niveau van de mensen die online zijn vandaag... en allemaal te danken aan Behind the Lines, zucht -,- Afgelopen 2 dagen gingen net zo lekker....

Stichting Hobbyserver

• oosterhofjf
Eindelijk :)

1800,05

op naar de 2000!

• rgras
  • Niet online
Het is toch te hopen dat die kindertjes van NLND zich niet weten voort te planten.. :F

• TRX

TRX

rgras schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:50:
Het is toch te hopen dat die kindertjes van NLND zich niet weten voort te planten.. :F
die staan er om bekend??

kwam er vandaag ook eentje tegen. geweldige stats en iedereen verrot schelden. team/enemy

Verwijderd

M.b.t. ARL44:

Prima tank. Je moet met de F3 spelen. De DCA45 is te langzaam op die tank.
T.o.v. de AMX M4 erna die je wel speelt is de ARL beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Bedankt voor de tip! Zeker als ik dan top tier ben, zou dat een mooie gun zijn. Hoe is de matchmaking van de ARL? aangezien ik de ARL als sniper wil spelen tegen hoge tiers is de extra penetratie onmisbaar. Als ik in een platoon zit ga ik voor de dca45 en alleen met de f3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34

Kort:

Hmmm weekendje niet spelen dus, gameplay totaal fucked met 2+ verziekende artillery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

Afbeeldingslocatie: http://i101.photobucket.com/albums/m56/rimpeldinky/shot_038.jpg

leuk potje geweest

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteren kon ik weer mooi wat potjes doen en tevens CWs geleid. Van de 3 CWs hebben we er 2 gewonnen maar het kon nog wel wat beter (lees: 3 wins en minder locks). Vooral de battle tegen TAC was ook goed voor het moraal :)

De random battles waren niet heel slecht maar de dubbels had ik gedaan en wel zin in wat teamplay. De champion TC was daarom ook weer erg leuk, wel een tweetal keer stom verloren maar zo gauw we een stabieler team hadden ging het gesmeerd.
Victory ratio: 80%
Battles: 30
Efficiency: 2081.29
Average tier: 8.33
Experience: 1040.1
Capture points: 3.27
Defense points: 2.13
Damage: 1940
Kills: 1.17
Spotted: 1.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 19:37

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Wow, ik denk wel dat dit premium was, maar dan nog blijft het ziek hard credits rapen.
Wat vind je van die premium JT? Ben je er tevreden van?
Ik ben mijn Lowe intussen echt wel beu. Het komt mss omdat ik meer mediums ben gaan spelen, teveel koffie drink of gewoon weinig geduld heb tegenwoordig. Maar mijn Lowe lijkt precies nog trager te zijn geworden. op zacht terrein doet ie maar +2km/h op een Maus. (22 dus)
Al mijn huidige tanks draaien verlies, dus als ik niet wil spelen met de lowe moet ik wel eens nieuwe tree beginnen.
De USA TD lijn met turret is die wat leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

Joindry schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:03:
[...]

Wow, ik denk wel dat dit premium was, maar dan nog blijft het ziek hard credits rapen.
Wat vind je van die premium JT? Ben je er tevreden van?
Ik ben mijn Lowe intussen echt wel beu. Het komt mss omdat ik meer mediums ben gaan spelen, teveel koffie drink of gewoon weinig geduld heb tegenwoordig. Maar mijn Lowe lijkt precies nog trager te zijn geworden. op zacht terrein doet ie maar +2km/h op een Maus. (22 dus)
Al mijn huidige tanks draaien verlies, dus als ik niet wil spelen met de lowe moet ik wel eens nieuwe tree beginnen.
uiteraard met premium :)
vannochtend tussen 6 en 9 ruim 1 miljoen verdiend met de JT8.8, het is echt 200 dmg per hit en iedere 4.5 sec. een hit... money money money..

Kijk een E75 frontaal heb je moeite mee (detrack en dan wachtn tot arty helpt) met die 8.8, een "echte" JT heeft daar geen moeite mee...
De 8.8 is een enorme medium eater maar ook met een beetje je schoten kiezen heb je heavies snel neer.
paar potjes geleden nam ik het tegen een IS-7 op en dat was toch iets te hoog gegrepen... maar had em toch naar 500 HP voordat hij me dood had, puur vanwege de 4.5 sec. reload is het al een geweldige tank (wel met 100% crew, vents en rammer)

[ Voor 8% gewijzigd door rimpeldinky op 24-08-2012 11:15 . Reden: punt, comma enter ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

psychoclown schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:44:
De random battles waren niet heel slecht maar de dubbels had ik gedaan en wel zin in wat teamplay. De champion TC was daarom ook weer erg leuk, wel een tweetal keer stom verloren maar zo gauw we een stabieler team hadden ging het gesmeerd.

[...]
Ja ik was wat instabiel dus toen ik weg ging werd het beter... :X
Ben zelf begonnen met de M18 omdat ik graag een TD met turret wil spelen ben de vaste guns een beetje zat.
M18 is een leuke tank om te flanken, beetje spelen als medium helaas wel een grote draaicirkel en trage turret traverse.
Ik gebruik hem helaas net weer te vaak als aanvalstank door zijn snelheid en dat kan hij niet hebben vanwege zijn armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
50% discount on credits consumables

Treat your crew from all nations with these useful consumables at half price.

X3 experience bonus for your crew

Motivated by the Soviet spirit of this weekend, tankers of all nations will improve their abilities three times faster! Get new skills quickly!
*O*

Oja, arty party :')

[ Voor 3% gewijzigd door rgras op 24-08-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Jammer dat het weekend event pas zaterdag begint, kan ik er net geen gebruik van maken. Zat echt te wachten op 50% consumables, m'n vorige lading is bijna op (en 3 keer crew xp, is ook niet te versmaden).

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

net even gekeken, heb nog 130 repair over en 150 medkits van mijn vorige inkoopfrenzy :)

Maar X3 crew xp, komt goed van pas als ik deze avond begin met een 75% crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja, vooral als je niet stil kunt zitten :P. De T49, M18 en T25/2 spelen (AFAIK) allemaal hetzelfde: 0 armour, supersnel, goede gun depression, en accurate en goede guns. Je kan ook instappen vanaf de M10 naar de M18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:17:
Hmmm weekendje niet spelen dus, gameplay totaal fucked met 2+ verziekende artillery.
Valt me juist op dat je nu allemaal potjes hebt met 2 arty max.....
Net dik 30 matches gedaan en 1x had ik 4 arty in het team de rest allemaal 1 a 2.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Zertaxka schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:27:
[...]

Net dik 30 matches gedaan en 1x had ik 4 arty in het team de rest allemaal 1 a 2.
Niks anders dan 4 tm 7 arty's per kant tot nu toe vandaag.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
wontcachme schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:29:
[...]

lekkere verdeling dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Ik heb even een Gathering of Tanks channel aangemaakt op de Testserver..dus wie daar zit kan joinen als hij/zij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:44:
Gisteren kon ik weer mooi wat potjes doen en tevens CWs geleid. Van de 3 CWs hebben we er 2 gewonnen maar het kon nog wel wat beter (lees: 3 wins en minder locks). Vooral de battle tegen TAC was ook goed voor het moraal :)

[...]
Mijnes was iets minder:

Victory ratio: 64.86%
Battles: 37
Efficiency: 1831.56
Average tier: 8.22
Experience: 31601
Capture points: 99
Defense points: 66
Damage: 66494
Kills: 55 1.49
Spotted: 36

Waarvan:
11 Matches op mijn T32 met een winrating van: 90.91%

Die match tegen TAC was wel een lekkere daily: 2.7k :Y

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 24-08-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
shockwae schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:25:
[...]

Ja ik was wat instabiel dus toen ik weg ging werd het beter... :X
Dat is jou opvatting ;)
Feit is dat ik in het begin niet de tanks had die ik wilde en dat steeds wanneer ik iemand nieuw vond er weer iemand wegging. Zodra je een team hebt die meerdere potjes achter elkaar speelt merk je ook dat ze er weer inkomen :)
Zertaxka schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:27:
[...]

wontcachme schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:29:
[...]

Laat me raden, Zertaxka speelde tier 5 t/m 8 en Wontcachme tier 9/10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

psychoclown schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:55:

[...]

Ik speelde idd tier 10

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
psychoclown schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:55:
Hahaha yep helemaal correct :P

Tier 6 arty komt wel soms in t9-10 battles :+

[ Voor 10% gewijzigd door Zertaxka op 24-08-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

TC's gisteren waren weer eens ouderwets fun, ook wel leuk om eens in een AMX 13 90 te spelen ipv IS-3 of arty. Die kans krijg ik niet vaak.
Victory ratio: 76.19%
Battles: 21
Efficiency: 1812
Average tier: 7.67
Experience: 19027
Capture points: 0
Defense points: 69
Damage: 24896
Kills: 25
Spotted: 66
Ging gisteren dus wel prima, ook nog ff die 500 gold gehaald door 3 kills te maken met m'n GW Type E samen met MRCL, hadden hem allebei binnen 4 battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Commanders,

Soviet tanks have long been noted in the game for their good firepower. Even the heaviest ones are quite fast, and their maneuverability also gives them the edge in a battle. Their enemies know well that they should fear the power of the Soviet guns.

Of course, the downside to Soviet tanks is their horribly long reloading speed. But a real Soviet tank commander knows how to balance this and to create destruction with their huge steel machine.

This weekend, the red starred heavy tanks are an excellent choice to enter the battlefield with. From Saturday 25th August at 07:30 CEST (05:30am GMT) until Tuesday August 28th at 07:00 CEST (05:00am GMT), you will receive the following bonuses in game:

50% discount on these Soviet heavy tanks:

KV-1 (tier V)
KV-1S (tier VI)
T-150 (tier VI)
Enlarge your arsenal for half the price!

200% profit (double credits) for each battle fought with these Soviet tanks:

KV-3 (tier VII heavy tank)
KV-13 (tier VII medium tank)
125% profit with this tank:

KV-4 (tier VIII heavy tank)
Stay Soviet to earn more credits after each battle.

50% discount on credits consumables

Treat your crew from all nations with these useful consumables at half price.

X3 experience bonus for your crew

Motivated by the Soviet spirit of this weekend, tankers of all nations will improve their abilities three times faster! Get new skills quickly!

Remember that this offer is only available until Tuesday morning. Don’t miss the big bonuses you could receive this weekend!

Follow the red star, commanders!

dussss.... 3 x exp crew voor elk land? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zertaxka schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:42:
[...]

Hahaha yep helemaal correct :P

Tier 6 arty komt wel soms in t9-10 battles :+
En dat verklaard de hoeveelheid arty in jullie battles aangezien door de nauwere MM er meer tier 10 per potje waardoor het aantal tier 10 potjes afgenomen is en je per potje meer arty ziet. Dit probleem heb je op de andere tiers niet omdat het vernauwen van de tierspread de MM beter is geworden :)
Plato112 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:54:
TC's gisteren waren weer eens ouderwets fun, ook wel leuk om eens in een AMX 13 90 te spelen ipv IS-3 of arty. Die kans krijg ik niet vaak.
Was wel leuk inderdaad maar ook veel individuele fouten en ik had erg veel critical hits zonder damage dat het op een gegeven moment bergafwaarts ging. Daarna nog een paar tanks geprobeerd te dubbelen maar ik had vaak twee potjes nodig om de dubbel te halen en echt op de meest stomme manieren verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
oosterhofjf schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:48:

dussss.... 3 x exp crew voor elk land? :)
'tankers of all nations will improve their abilities three times faster'

Ja. Dat wordt dus wat meer spelen dit weekend :p. En ook nog eens 125% op mijn KV-4, lekker lekker.

[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 25-08-2012 13:14 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Heb nu de Type 59 gekocht, leuk tankje met genoeg winst. Heb er al Vents en Rammer op zitten, maar zal ik er nog v-stab op zetten of gld?

Dit weekend gaat crew trainen wel lekker snel met de x3 :D

Ben trouwens nog niet geammoracked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
VStab is sowieso beter dan een GLD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 16:47

CoronelHimself

Division Brabant

Ik dacht dat het een x3 weekend was? Bij mij staat overal x2 en bij de eerste winnende battle gaf hij ook maar een x2.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
CoronelHimself schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:08:
Ik dacht dat het een x3 weekend was? Bij mij staat overal x2 en bij de eerste winnende battle gaf hij ook maar een x2.
Het is x3 crew experience bonus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

shockwae schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:53:
[...]
....
Type 59 is na 7.0/7.1/7.2/7.3?? ineens heel wat beweegelijkheid kwijtgeraakt, in het gras etc was het echt een slome duikelaar geworden welke ik met cluthcbraking weer wat op orde heb kunnen krijgen.

Allerlei dingen niet nooit zijn gecommuniceerd door WG maar wel opvallen.
....
Ff een oude koe uit de sloot halen:

Sinds 7.2 heb ik het spel niet meer gespeeld; sinds 7.0 ongeveer de type 59 niet meer aangeraakt. T30, T34 e.d. heb ik met veel overuurtjes weten te halen, waardoor de jeu er een beetje af was. Gisteren het spel weer geïnstalleerd en me serieus verbaasd over de "prestaties" van de type 59. Wat is dat een ontzettende slak geworden!

Ik ben blij dat ik slechts € 3,- heb uitgegeven aan die tank. Door dergelijke acties van WG zijn ze in mijn ogen bijzonder onbetrouwbaar. Ik weet dat ze conform de kleine letters v.d. user agreement handelen en alle recht hebben om karakteristieken van een tank te wijzigen. Maar de enige reden waarom je een bepaalde premium tank koopt (of is "huren" een betere omschrijving?) is toch omwille van diens stats? Mijns inziens snijdt WG zichzelf hiermee in de vingers; ik zal in ieder geval nooit meer geld uitgeven om een premium tank te kopen en ik denk meerdere met mij.

Het helpt inderdaad om frustraties van je af te schrijven.....

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Sapstengel schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:10:
Mijns inziens snijdt WG zichzelf hiermee in de vingers; ik zal in ieder geval nooit meer geld uitgeven om een premium tank te kopen en ik denk meerdere met mij.
Dat is de gemiddelde matchmaking niet met je eens. Het stikt van de Type's.

Also, de Type is nog steeds een goeie tank, je moet alleen weten hoe je hem moet spelen en welke skills je nodig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

De matchmaking van de type is ook aangepast, vroeger kwam je tier 10 tegen, nu max tier 9...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

themaxter schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:06:
De matchmaking van de type is ook aangepast, vroeger kwam je tier 10 tegen, nu max tier 9...
Ow? Nog niet opgevallen....kan me nog wel de wijziging andersom herinneren....tegen tier 10 vond ik juist wel fijn om eerlijk te zijn. De meeste tier 10's waren te traag, waardoor je ze van achteren kon pakken. Met het huidige weggedrag lijkt me dat ook niet meer te doen.
User.tmp schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:00:
[...]
...
Also, de Type is nog steeds een goeie tank, je moet alleen weten hoe je hem moet spelen en welke skills je nodig bent.
Eens, maar dat neemt niet weg dat hij drastisch in mobiliteit is gewijzigd en dus een minder goede tank is geworden.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Sapstengel schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:32:
[...]

Eens, maar dat neemt niet weg dat hij drastisch in mobiliteit is gewijzigd en dus een minder goede tank is geworden.
Weinig van gemerkt, ik rij met Quality Oil en Clutchbraking. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ook leuk.. door een arty geteamkilled worden omdat je zijn bevelen niet opvolgt. :')

Krijg toch even een mooie ziekte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de Herr Otto:

Victory!
Battle: Lakeville zaterdag 25 augustus 2012 23:29:46
Vehicle: SU-100
Experience received: 3.144 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 40.404
Battle Achievements: Steel Wall, Carius' Medal I Class, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn inzending voor Behind the Lines

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/8676/shot002al.jpg

Niet slecht, 50k+ spelletje zonder premium met een hummel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog een echte M24 vandaag in het echt:
Afbeeldingslocatie: http://i1007.photobucket.com/albums/af192/Stephan113/12082521.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:08
godnondeju..... 2 weken terug begonnen, gewoon downloaden vanaf de .com site. De ping van 120-140 was irritant, maar ok.

Blijkt dat ik 2 weken op een USA server bezig was. Nu opnieuw op de EU server..gelukkig pas tier V

*facepalm*

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 17:23
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:34:
Mijn inzending voor Behind the Lines

[afbeelding]

Niet slecht, 50k+ spelletje zonder premium met een hummel :P
Volgens mij is deze inzending niet geldig:
The battles must have at least 4 SPGs in each team.
Ik zie maar 2 SPGs per team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Dan kijk nog eens goed... ;)

SU-8, SU-24 en 2x Grille bij de vijand, met AMX13F3AM, AMX 105AM, Grille en Hummel in zijn team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 00:00:
En nog een echte M24 vandaag in het echt:
[afbeelding]
Is hij echt, echt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
BakkerM schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 02:06:
godnondeju..... 2 weken terug begonnen, gewoon downloaden vanaf de .com site. De ping van 120-140 was irritant, maar ok.

Blijkt dat ik 2 weken op een USA server bezig was. Nu opnieuw op de EU server..gelukkig pas tier V

*facepalm*
Zonde is dat inderdaad maar gelukkig was je nog niet super ver :)

Trouwens een stukje over de problemen die ze tot nu toe met de physics hebben ondervonden:
[quote]Below is Storm's (WoT producer) summary of the current state of in-game physics of 8.0 update for World of Tanks.

Main issues detected so far:
  • Disappearing destroyed tanks and "alive" tanks getting stuck in the spots where destroyed tanks were initially. 90% of all cases when vehicle gets stuck are of that kind.
  • Tanks getting stuck on bridges (near the edges).
  • When being detracked on the move tanks don't get turned.
  • Too much damage when falling from relatively low height. This especially applies to light tanks driving cross-country terrain (due to the roughness of terrain).
  • Too little damage when ramming, especially heavies vs lights/mediums. Tanks just bounce getting minor damage. While some bouncing is legitimate, there should be noticeably more damage to vehicle and tracks.
  • Most of the tanks have seen a drop in acceleration. Especially heavies.
  • There should be some more drifting/sliding. Now it's possible only for the 2-3 fastest tanks in the game, as a result, this feature is barely noticeable.
  • Low terrain rendering settings are unclear for players which leads to massive complaints of tanks falling into the ground or hovering in the air. Possibly, this setting should be removed from auto-detect functionality and graphic presets, allowing to change it only in manual mode.
  • Small stones, stumps, and other small objects should not have own hitboxes. Vehicles get slowed down too much because of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Klinkt nog alsof ze behoorlijk wat werk moeten doen voordat de physics live gaan.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 08:31
Prachtige tank is het ook, die Type 62. Als low tier zijnde:
Victory!
Battle: South Coast zondag 26 augustus 2012 15:01:47
Vehicle: Type 62
Experience received: 2.492
Credits received: 86.319
Battle Achievements: Top Gun, Invader, Sniper, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Het niet wegdraaien van een tank wanneer de tracks gebroken zijn tijdens het rijden vind ik echt onzin. Dat is juist extreem handig tegen TD's zonder turret. Nu worden die belachelijk geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Daarom willen ze het juist ook fixen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Blijkbaar willen ze de simpele taktieken uit het spel verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Uh nee, het is juist een probleem dat ze niet draaien door de nieuwe physics. Dat moeten ze dus nog verbeteren zodat ze wel draaien bij een detrack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Oh zo, ik las het alsof ze het verwijderde. Dumb me! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

WarGaming mag van mij echt eens een keer een skillbased match-making systeem er in gaan bouwen in de randoms. Ik ben echt niet iemand die slecht tegen zijn verlies kan, ik kan met zekerheid zeggen dat wanneer ik XVM aan zet een een lage winkans zie dat ik het zeker niet op geef en het ook als een uitdaging zie, maar op het moment dat ik een tier 10 zie met een efficiency van 800, dan hoop ik elke keer dat die gene zijn PC spontaan in de flik vliegt, of wanneer diegene zijn tier 10 selecteert zijn PC uit valt door een plaatselijke stroomstoring.

Ik vraag me elke keer af hoe mensen het voor elkaar kunnen krijgen, zeg met 5 tot 7k battles nog steeds niet weten waar ze moeten aimen, maar wel vervolgens in een tier 10 rond gaan kachelen met als gevolg dat de mensen die een eerlijke strijd willen hebben met een blok beton aan hun been een match in wandelen. En ja, dan heb ik het voornamelijk over die spelers met een efficiency van 800 die 6 tot 8k battles hebben gespeeld met een winrate van onder de 50% die denken heel de wereld aan te kunnen. Het spijt me zeer om je kaartenhuisje in te laten storten, maar ga alstublieft terug naar tier 1 tot 6 en ga de basics nog eens na lopen, je hebt echt een groot deel gemist van de basis van dit spel en je bezorgt een hoop irritaties bij je mede spelers door dom gedrag.

Deze guide is wel nuttig denk ik zo: http://www.transcendedgam...b-game-guide-for-dummies/

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 26-08-2012 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Daarstraks een belachelijke loss... We waren aan het cappen en de vijand had nog 2 tanks over, een tiger P die ons aan het irriteren was en een Lorraine die onze base aan het cappen was. Die lorraine lag flink voor met cappen op ons en de enige manier om te winnen was reset. Een VK3002 ging terug en we dachten die damaged de lorraine wel... ben je gek.. die gast durfde de lorraine niet aan te vallen!!!! Waardoor we dus verloren, grrrrr

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
wsLy schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:24:
Daarstraks een belachelijke loss... We waren aan het cappen en de vijand had nog 2 tanks over, een tiger P die ons aan het irriteren was en een Lorraine die onze base aan het cappen was. Die lorraine lag flink voor met cappen op ons en de enige manier om te winnen was reset. Een VK3002 ging terug en we dachten die damaged de lorraine wel... ben je gek.. die gast durfde de lorraine niet aan te vallen!!!! Waardoor we dus verloren, grrrrr
Ik had het vorige week nog erger. Wij hadden 9 tanks, de tegenstander 3. Wij hadden 4 tanks rond onze cap staan, de tegenstander komt met 3 tanks aanrijden. Onze resterende vijf tanks draaien om de verdediging tegemoet te komen. Wat denk je dat onze verdediging doet? Juist! Die peert hem en de tegenstander wint door cap voordat wij (5 tanks) terug bij de base zijn.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:53:
WarGaming mag van mij echt eens een keer een skillbased match-making systeem er in gaan bouwen in de randoms. Ik ben echt niet iemand die slecht tegen zijn verlies kan, ik kan met zekerheid zeggen dat wanneer ik XVM aan zet een een lage winkans zie dat ik het zeker niet op geef en het ook als een uitdaging zie, maar op het moment dat ik een tier 10 zie met een efficiency van 800, dan hoop ik elke keer dat die gene zijn PC spontaan in de flik vliegt, of wanneer diegene zijn tier 10 selecteert zijn PC uit valt door een plaatselijke stroomstoring.

Ik vraag me elke keer af hoe mensen het voor elkaar kunnen krijgen, zeg met 5 tot 7k battles nog steeds niet weten waar ze moeten aimen, maar wel vervolgens in een tier 10 rond gaan kachelen met als gevolg dat de mensen die een eerlijke strijd willen hebben met een blok beton aan hun been een match in wandelen. En ja, dan heb ik het voornamelijk over die spelers met een efficiency van 800 die 6 tot 8k battles hebben gespeeld met een winrate van onder de 50% die denken heel de wereld aan te kunnen. Het spijt me zeer om je kaartenhuisje in te laten storten, maar ga alstublieft terug naar tier 1 tot 6 en ga de basics nog eens na lopen, je hebt echt een groot deel gemist van de basis van dit spel en je bezorgt een hoop irritaties bij je mede spelers door dom gedrag.

Deze guide is wel nuttig denk ik zo: http://www.transcendedgam...b-game-guide-for-dummies/
Haha, had 'm al gelezen en iedereen is het wel met je eens op dat punt. Nadeel is wel dat ik dan geen campende types met donkerrode efficiencies kan afmaaien :P (vooral sinds ie weer terug is in de gift shop). Ik heb dan het <aan de lezer thuis de keuze: geluk/ongeluk> dat XVM bij mij dienst weigert, dus ik ben compleet blind voor dit soort faalhazen eerste klas ... totdat ze in malinova het veld oversteken in de 1e minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
WarGaming mag van mij echt eens een keer een skillbased match-making systeem er in gaan bouwen in de randoms.......
Ach ja efficiency, over het algemeen klopt het gedrag en de prestatie van spelers wel met hun efficiency. Maar na mijn potje van vandaag met: 1 spot, 0 kills, 3 schoten die damage deden en een cap van 100%, had ik volgens WOT statistics dat potje een efficiency van 15.636. Die berekening van efficiency lijkt eerder een indicatie van hoeveel je capt, dan van hoe skilled je bent.

[ Voor 52% gewijzigd door MrOleo op 26-08-2012 22:25 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:54:
[...]
Haha, had 'm al gelezen en iedereen is het wel met je eens op dat punt. Nadeel is wel dat ik dan geen campende types met donkerrode efficiencies kan afmaaien :P (vooral sinds ie weer terug is in de gift shop). Ik heb dan het <aan de lezer thuis de keuze: geluk/ongeluk> dat XVM bij mij dienst weigert, dus ik ben compleet blind voor dit soort faalhazen eerste klas ... totdat ze in malinova het veld oversteken in de 1e minuut.
Ik zal je een voorbeeld geven:

Op Widepark besloot mijn team over 1 flank te gaan en vooral mid en 8|9|0 lijn compleet open te laten. Ik besloot maar in mid te gaan staan om te zorgen dat niks onze arty kon spotten. Ik kom er achter dat een M48 in mijn bereik staat en kon hem 2 schoten geven goed voor zo'n 800 damage. Ik zie even later dat er een IS-7 naast is komen te staan en kon ook hem nog 2 schoten geven voor ongeveer 600-700 damage.

Ik ging in cover staan omdat ik me niet te veel op mijn hals wilde halen en zie achter mij een T-62A komen, ik schiet op hem zie er 400 hp van af vliegen en zie uit eindelijk een arty shell op zijn kop vallen van +/- 1000 hitpoints en kon hem afmaken zonder veel problemen. Uit eindelijk komt er een Tiger 2 naast staan en ook hij is gelijk het slachtoffer van mijn gun en snelle reload (6.6sec).

Ik zie daarna op de 1/2 lijn dat een JagdTiger er probeert over heen te komen en kan hem 3 schoten geven genoeg voor ongeveer 1000 damage tot ook hij het loodje legt. Helaas was ook een IS-4 door gebroken die ondertussen bij de arty aangekomen was.. ik maak hem uit eindelijk af door middel van hulp door onze eigen arty. Resultaat: Ik heb in totaal 5 kills (M48, Tiger 2, T-62A, JagdTiger en IS-4) en wat zie ik met blijdschap?! Ik heb nog 5 team mates over, ik kijk wat verward rond en zie 2 tier 10 mediums recht op een full life T110E4 rijden die vervolgens 1 voor 1 worden afgeknald door dit apparaat waarna ik nog met 3 team genoten over ben. |:(

Ik kijk even naar mijn team, zie een Object 212 full life, een IS-7 full life en dan kom ik met 400HP.
Hun team heeft nog een T110E4 full life en een IS-7 (die ik gedamaged had met nog 900 hitpoints) en een M40/M43. Ik zie dat de T110E4 en de IS-7 op mij af komen, ik kon gelukkig de T110E4 tracken ik rij verder schiet een shell op de IS-7 zodat hij nog rond de 400 +/- hitpoints heeft... maar helaas de T110E4 maakt me af.

Nu dacht ik, wat doet die IS-7 nou van ons? Het was een kerel van NLD83 (Dutch Power) en jawel dit is een clan met 1 persoon genaamd LowKick28. Die de gehele match heeft zitten campen op: A0/B0. Goed, ik denk 100% is ie, dat moet wel lukken. Wat doet die kip zonder kop, rijd volledige het veld in.. de T110E4 ramt hem.. geeft hem een shell van 1000HP damage.. de IS-7 gaat vervolgens achter hem staan en gaat in zijn rear schieten. En wat doet onze geweldige LowKick28? Schiet op de grond, schiet nog een keer in de lucht.. en zijn laatste shell schiet hij op de turret van de T110E4.. met als resultaat dat de T110E4 zijn overige 35 hitpoints er maar af ramt omdat hij het ondertussen ook al zat is.. en wat betreft onze Object 212? Die was al gecounterd. :N

Overigens deze match had ik volgens WoT Logger 6100 damage gedaan (+/-) met 1400xp en 83k credits.

En na 3 van dit soort potjes had ik maar ff besloten te gaan genieten van een potje Dirt 2 voor de verandering. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 26-08-2012 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCML
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 07:23
Toch nog goed kunnen profiteren van de 200% extra credits met de KV-3 dit weekend :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/31472532/shot_034%20klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Je maakt mijn 38% winrateweekend weer helemaal goed met deze link _/-\o_ :+

Hier nog 2
World-of-tanks-guide-to-being-a-good-citizen-on-the-sea-serverpart 1
World-of-tanks-guide-to-being-a-good-citizen-on-the-sea-server-part-2

[ Voor 52% gewijzigd door ShockWave op 27-08-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:31:
[...]

Ik zal je een voorbeeld geven:

...

Overigens deze match had ik volgens WoT Logger 6100 damage gedaan (+/-) met 1400xp en 83k credits.

En na 3 van dit soort potjes had ik maar ff besloten te gaan genieten van een potje Dirt 2 voor de verandering. :D
Ik leef met je mee :P, maar aan de andere kant probeer ik het ook zo te zien: Ik heb mooi wel 1.4k xp, flink lading credits en een goed potje gespeeld; jammer van de loss maar je kunt niet altijd winnaars in je team hebben :).

Soms heb ik ook wel eens enorm stomme potjes: gister met m'n amx 13/90 laagste tier (en 3-4 artys per kant) op sandriver (flinke lading tier9s-10s). Wij begonnen zuid dus ik reed al zigzaggend te scouten langs de zuidzijde, af en toe even over de hills peaken maar niks te zien. Er zaten 2 IS-7s en een object (tier9) achter me, dus moest wel goed komen.
Maar, nog steeds geen enemies, inmiddels waren we met z'n 4en aangekomen bij die berg vlak achter hun cap en ik peakte even over de heuvel: en meteen ~7 tanks opgelicht (campers... :F), waaronder een object TD vlak voor m'n neus. Helaas krijg ik toen een shell tegen m'n neus van een andere tank en toen ik probeerde terug te draaien had de object me ook te pakken, ondanks m'n 40-50 kmh boog. OK, hun arties waren ook meteen het bokje door onze arties; maar goed dat was dus een 1k (2x) dubbel 8)7, dat was ook mooi balen.

Uiteindelijk wel gewonnen (wat wil je ook, als het halve enemy team gaat staan campen...), maar daar had (veel) meer in gezeten, alleen al als scout laat staan als ik nog wat had kunnen schieten. Toen was ik dus de pannenkoek van het team :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 17:45
Het kan verkeren...

Stats van gisteren:
Victory ratio: 50%
Battles: 22
Efficiency: 1307.4
Average tier: 7.86
Experience: 17030 774.09
Capture points: 8 0.36
Defense points: 0 0
Damage: 36783 1672
Kills: 28 1.27
Spotted: 39 1.77
Probleem gisteren was de AMX 50 100. Ik moet ook gewoon stoppen met de Franse heavy lijn, want dat is slecht voor me. Ik heb de 13 90 en de BatChat en die zijn leuk. Dat moet maar genoeg zijn.
Vehicle Games played Victory ratio
AMX 50 100 7 14.29%
Hoop dat het vanavond beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik ben nu begonnen met de US TD lijn, zit nu op de M10 en die is wel leuk. 110 pen is voldoende voor de meeste zaken pijn te doen. Machinegun derop. Alleen moet je em niet gebruiken om klappen mee op te vangen. Met regelmaat word ik eens geoneshot door een kv-2 derp of een kv-3, nog een beetje leren spelen dus. Het is mijn eerste TD met turret en ik moet nog wat leren terughoudend te spelen :)
Ik ga deze een tijdje spelen denk ik, zowel slugger als hellcat vrijspelen.
Vanaf heden ben ik dus wel beschikbaar voor companies =< tier 6.

Maar euhm, voor het eerst terug < tier 8 aan het spelen en tis wel leuk. Hier vind ik de aangepaste MM wel geslaagd.

Gisteren trouwens een uberfail gehad van een platoon van drie batchats. Deden ze even een rush op de map in de sneeuw met het kasteel en rivier in het midden (kan even niet op de naam komen) ik kachelde per toeval dezelfde kant uit met mijn jgpz E-100. Tegen ik ooit achter de heuvel kwam waren alledrie de batchats al dood, 1min 30seconden... . We kregen een proficiat van de vijand en hebben met zijn allen de drie batchats verweten voor de noobs die ze zijn. Op zo momenten wou ik dat ik met XVM speelde, mss had ik het op voorhand kunnen zien aankomen.

En o ja, de rest kunnen jullie wel raden, mijn jgpd E-100 werd geflank door hun tier 10 meds, ik heb één 0 crit kunnen plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Dit weekend de type59 gekocht. Vind het een heerlijk tankje om op te spelen. Tis ff wennen, maar hartstikke leuk.

Ook besloten dat mijn volgende tank de t110e5 word. Zit nu op de M6, hoop later deze week de T29 te hebben en vanaf die tank zou het leuk moeten worden :)

(I hate the M6 :P). Had hiervoor de T1 Heavy, daar heb ik grandioos potje mee gehad.

8 kills, top gun, sharpshooter, reaper, ace tanker en 2300+ xp enkel. Gelijk mijn nieuwe record :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:49:
Dit weekend de type59 gekocht. Vind het een heerlijk tankje om op te spelen. Tis ff wennen, maar hartstikke leuk.

Ook besloten dat mijn volgende tank de t110e5 word. Zit nu op de M6, hoop later deze week de T29 te hebben en vanaf die tank zou het leuk moeten worden :)
Dito, ook de type gekocht en inderdaad leuk tankje, bounced aardig. Voordeel was ook dat die crew x3 was, dus binnen no-time 100% erop :). Vanaf de T29 wordt het feest, dynosu. De T32 heeft dezelfde gun en is daardoor misschien iets zwakker op tier8, maar wel beter armour. De M103 kon ik nog niet helemaal goed mee overweg (ook verkocht moet ik eerlijk zeggen: om wat lager grut te kopen), turret is helaas wel te pennen en armor is aan de zijkanten soep met ballen. De guns daarentegen zijn wel prima :).
Joindry schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:46:
Ik ben nu begonnen met de US TD lijn, zit nu op de M10 en die is wel leuk. 110 pen is voldoende voor de meeste zaken pijn te doen. Machinegun derop. Alleen moet je em niet gebruiken om klappen mee op te vangen. Met regelmaat word ik eens geoneshot door een kv-2 derp of een kv-3, nog een beetje leren spelen dus. Het is mijn eerste TD met turret en ik moet nog wat leren terughoudend te spelen :)
Ik ga deze een tijdje spelen denk ik, zowel slugger als hellcat vrijspelen.
Vanaf heden ben ik dus wel beschikbaar voor companies =< tier 6.

Maar euhm, voor het eerst terug < tier 8 aan het spelen en tis wel leuk. Hier vind ik de aangepaste MM wel geslaagd.
inderdaad ja de MM is (vooral voor tier 5) echt stukken verbeterd. Hoogste wat je tegenkomt is tier 6 (of 7) met je PzIV/M10. Ik persoonlijk vond de slugger een beetje ondermaats op z'n tier (zogenaamd 114m sloped armour, maar iedereen knalt er doorheen), dan heb je meer aan de snlheid van een M18 hellcat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
dynosu schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:49:

(I hate the M6 :P). Had hiervoor de T1 Heavy, daar heb ik grandioos potje mee gehad.

8 kills, top gun, sharpshooter, reaper, ace tanker en 2300+ xp enkel. Gelijk mijn nieuwe record :)
De M6 is best een leuke tank, maar dan moet je de 90mm gun hebben. de M6 is een uit de kluiten gegroeide T1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

shockwae schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:56:
[...]

Je maakt mijn 38% winrateweekend weer helemaal goed met deze link _/-\o_ :+
Blij om je toch nog te kunnen laten lachen. :+
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:15:
[...]

Ik leef met je mee :P, maar aan de andere kant probeer ik het ook zo te zien: Ik heb mooi wel 1.4k xp, flink lading credits en een goed potje gespeeld; jammer van de loss maar je kunt niet altijd winnaars in je team hebben :).

Soms heb ik ook wel eens enorm stomme potjes: gister met m'n amx 13/90 laagste tier (en 3-4 artys per kant) op sandriver (flinke lading tier9s-10s). Wij begonnen zuid dus ik reed al zigzaggend te scouten langs de zuidzijde, af en toe even over de hills peaken maar niks te zien. Er zaten 2 IS-7s en een object (tier9) achter me, dus moest wel goed komen.
Maar, nog steeds geen enemies, inmiddels waren we met z'n 4en aangekomen bij die berg vlak achter hun cap en ik peakte even over de heuvel: en meteen ~7 tanks opgelicht (campers... :F), waaronder een object TD vlak voor m'n neus. Helaas krijg ik toen een shell tegen m'n neus van een andere tank en toen ik probeerde terug te draaien had de object me ook te pakken, ondanks m'n 40-50 kmh boog. OK, hun arties waren ook meteen het bokje door onze arties; maar goed dat was dus een 1k (2x) dubbel 8)7, dat was ook mooi balen.

Uiteindelijk wel gewonnen (wat wil je ook, als het halve enemy team gaat staan campen...), maar daar had (veel) meer in gezeten, alleen al als scout laat staan als ik nog wat had kunnen schieten. Toen was ik dus de pannenkoek van het team :+.
Mja kijk, het gaat bij mij nog niet eens zo zeer om de credits of de XP. Ik heb crew acceleratie aanstaan op mijn M48 en de volgende procent gaat er nog niet aankomen op dat ding.. maar het is gewoon het moment dat we zouden moeten winnen dat er 1 of andere kerel het gaat verkloten voor je.. en dat is iets wat ik echt grandioos haat. Ja dat soort potjes zijn ook kut net als een paar dagen terug op mijn GW Panther werd ik gecounterd zonder dat ik geschoten had: Resultaat 500 XP dubbel.
Het zelfde schuitje...
Victory ratio: 50%
Battles: 26
Efficiency: 2002.65
Average tier: 8.5
Experience: 21225
Capture points: 30
Defense points: 43
Damage: 64808
Kills: 49
Spotted: 35
Defeat
Battle: Ruinberg Monday, August 27, 2012 4:52:22 PM
Vehicle: E-50 Ausf.M
Experience received: 1,129
Credits received: 96,651
Battle Achievements: Sniper

Damage: 8083

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 27-08-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

patrickos85 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:21:
[...]

De M6 is best een leuke tank, maar dan moet je de 90mm gun hebben. de M6 is een uit de kluiten gegroeide T1 :P
We gaan het meemaken. Zou die gun vanavond moeten hebben. Maar dan nog, iedereen zegt dat het pas echt leuk word vanaf T29 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Stats van gisteren en eergisteren
Gisteren
Name Total Per battle
Victory ratio: 48%
Battles: 25
Efficiency: 1139.77
Average tier: 7.72
Experience: 18015 720.6
Capture points: 23 0.92
Defense points: 21 0.84
Damage: 29204 1168
Kills: 24 0.96
Spotted: 28 1.12
Eergisteren
Name Total Per battle
Victory ratio: 55%
Battles: 20
Efficiency: 1809.57
Average tier: 7.6
Experience: 16485 824.25
Capture points: 31 1.55
Defense points: 47 2.35
Damage: 30991 1550
Kills: 28 1.4
Spotted: 28 1.4
Uiteindelijk nog redelijk gegaan... alhoewel ik niet tevreden was over gisteren..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

dynosu schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:26:
[...]

We gaan het meemaken. Zou die gun vanavond moeten hebben. Maar dan nog, iedereen zegt dat het pas echt leuk word vanaf T29 :)
Ik vond de M6 (en T1 heavy) prima te doen maar ik weet dat ik één van de weinigen ben. Ik vond de M3 Lee ook geen probleem, die gun maakte voor mij heel veel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Waarom is dat teamdamage systeem zo'n puinhoop? Net ook weer: wordt ik geraakt door een friendly, moet ik hem uiteindelijk betalen!?! 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door rgras op 27-08-2012 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

ik heb een paar dagen gemist..... waar komen die type 62's opeens vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plato112 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:36:
[...]

Ik vond de M6 (en T1 heavy) prima te doen maar ik weet dat ik één van de weinigen ben. Ik vond de M3 Lee ook geen probleem, die gun maakte voor mij heel veel goed.
+1, je bent niet de enige hoor ;). Vergeet de tracks niet, die eten shells alsof het niets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Amen! _/-\o_

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteren ook weer, rijd er zo'n kleine light op volle snelheid tegen me aan. Ik 0 damage, hij 75% ... ik betaal uiteindelijk. Word daar knetter van ... vervolgens rijd die gast zichzelf dood tegen een andere teamgenoot. Zijn sommige mensen eropuit om anderen te naaien?

Gisteren de 90MM op de M6 gezet. En man wat een verschil. Kan ineens WEL dingen raken. Maakt het ding een flink stuk beter. Nog 32k tot ik em kwijt ben tho. Zal de M6 niet missen.

Ook besloten gisteravond, dat ik weiger Tier 10 te spelen zonder platoon of TC. Is gewoon niet te doen in randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Gisteren 5X moeten spelen eer ik mn jgpz E-100 kon dubbelen, 90k silver verlies verzameld in de 5 potjes...
Dus ik begrijp je wanneer je niet wil spelen zonder platoon op tier 10.

En een debiel van een t-28 die zichzelf neergeschoten wou zien. Blokkeerde me continu in mijn M10. Hij kreeg een dubbele detrack en een report. Niet dat ik denk dat die reports iets uithalen maar kom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

TRX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:02:
ik heb een paar dagen gemist..... waar komen die type 62's opeens vandaan?
Leest niemand hier meer de Pagina van WoT zelf voordat men een vraag stelt??? |:(
Een paar dagen eerder kwam er ook al een vraag wat iemand van de Type 62 vond.....Hij was nog niet eens uit... :X

Maar oke bij deze...de Type 62, hij rijdt niet snel max 50, optrekken is mwhoa daarentegen is de traverse wel hoog dus hij is lekker wendbaar.
Gun, penetratie...mwhoa mits je dichtbij komt dan kan je er wel doorheen tenminste zijkant of achterkant.
Damageoutput is wel lekker rond de 160 tot 200 en soms met ammorack 600dmg.
Je moet dus afwachten in het begin van de battle totdat alles zich verspreid heeft en dan de flanken gaan pesten als men niet op je let.
Type is via de giftshop te verkrijgen

Wat betreft de Jagdpanzer E-100 niet alleen in publics is het huilen met de pet op qua 0 damage.
Gisteren heeft een clanmate in een clanwar welgeteld 1 schot kunnen lossen met...je raad het al 0.0 damage op een Batchat notabene...... :(

[ Voor 37% gewijzigd door ShockWave op 28-08-2012 10:11 . Reden: Aanvulling ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.