[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 35.860 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
En toen had ik er weer een premium tankje bij. :)

Pz II Ausf. J ftw! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

User.tmp schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 23:04:
En toen had ik er weer een premium tankje bij. :)

Pz II Ausf. J ftw! :+
Ik wil ook! -O-
Had hem toen op de 7.0 testserver ofzo al gespeeld, maar daarna niet op normale manier te krijgen. En nu nog altijd niet, alleen via die codes...

Hopelijk dat Quantor em wil ruilen voor T2 LT code. :P
Mits hij nog een klein weekje heeft dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee vanaf waar die Su-100M nu begint ?

Vanaf Su-100 of Su-85 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooralsnog ga ik nog steeds vanaf Su-100 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 20:39
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 23:29:
Iemand enig idee vanaf waar die Su-100M nu begint ?

Vanaf Su-100 of Su-85 ?
vanaf su-100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:23
Die tree is verouderd. Dit is de nieuwe tree. Daar begint ie ook van de Su-100.

http://worldoftanks.ru/media/show/195/

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Zow gisteren dus de IS-7 gehaald. Gelijk mijn credits wat euhm .... uitgeput :P

Wel beetje jammer op is7 trouwens. Kreng heeft 2 loaders ... is8 maar 1 ... dus nu werkt BiA niet meer!! Van het weekend dus even de laatste 20% bij elkaar grinden voor de is7.

Vanavond eens wat poen bij elkaar grinden. Denk ook dat ik mijn garage wat ga verkleinen. Heb nu teveel tanks staan die ik niet gebruik maar wel dubbel omdat ik voel dat het moet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

zijn er hier nog beginnende spelers die een invite code willen voor wat goud en een paar dagen premium? ik heb op de gamescom een stuk of 3 van die dingen gekregen

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellion
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 13:16
rimpeldinky schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:02:
zijn er hier nog beginnende spelers die een invite code willen voor wat goud en een paar dagen premium? ik heb op de gamescom een stuk of 3 van die dingen gekregen
ja graag Rimpel, gezien heel de corp op het moment ook WoT speelt kon ik niet achterblijven. Dus ben nu aan het rondkijken hoe het allemaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

filipy23 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 07:15:
[...]

Die tree is verouderd. Dit is de nieuwe tree. Daar begint ie ook van de Su-100.

http://worldoftanks.ru/media/show/195/

Babs out!
Meer:
http://forum.worldoftanks...secret-of-world-of-tanks/

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:17
YouTube: World of Tanks - Type 62 Tier 6 Premium Light Tank - Like a Boss!#!

epic einde van n potje. sloopt in zijn eentje een half team met 1 hp over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dat heeft weinig met echte skills te maken, meer met het feit dat zijn tegenstanders complete idioten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:45
Nav artikel waar Vae Victus naar verwijst:
I started to get data about the misses and ineffective hits of me and my girlfriend while using the best cannon of the game, BL-10. It wasn't easy to get the data as the game has no combat log and the developers explicitly told that they never put in any. I had to make marks on a paper during battles, so probably made mistakes. This data is not at all accurate, but the result is so big that the signal-noise ratio is probably good enough:
On battles that we won 13% of the hits were ineffective.
On battles that we lost, 29% of the hits were ineffective.
Interessante theorie. Hij suggereert dat Wargaming van tevoren bepaald wie er moet winnen en het ene team een buff en het andere team een nerf geeft in penetration e.d.

Hij beargumenteert zijn punt onder andere met de lijst tanks met de hoogste winrate, dat allemaal lage tiers zijn (behalve Lorraine op het moment dat hij het schreef):
Why? Because lowbie tanks have very little armor compared to gun. If I shoot a Marder II with another Marder II, I simply cannot get a nonpenetrating hit without it being obvious bug or cheat. Even if my real penetration strength is just half of the formal value, I still can damage everything on the field (except KV front armor). So these tanks are able to bypass tinkering with penetration chances. With such tanks it's possible to get insane win rates.
Vervolgens besluit hij om samen met zijn vriendin een nieuw account te openen en direct door te stomen naar de Marder 3 (1 potje Loltraktor, 13 potjes Panzerjager 1 en 132 potjes Marder 3). Resultataat is een winrate van 81% en een notering van plaats 4 en 5 op de wereldranglijst van winrate. Vermoedelijk heeft hij alleen maar platoons gespeeld met zijn vriendin.

Ik ben om, ik hou wel van een goede conspiracy en Wargaming wordt al verdacht van hun ninjanerfs. Dit past wel in het straatje.

Wat denken jullie ervan? Zijn jullie in voor een plan waarbij we met 3 man nieuwe accounts starten (met invite code voor het gemak) en met de Marder 3 101 potjes spelen om in de top 10 te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
De Marder is met 7.5 behoorlijk hard generfed eh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Dan pakken wij de T82. Dat is ook een heerlijk ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Appel schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:27:
Dan pakken wij de T82. Dat is ook een heerlijk ding.
derp! maar ook die is generfed toch?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Hij had geluk dat de KV-1S gewoon stom is en hem niet afmaakt samen met de T25 AT... |:( |:( |:( En die Tigers..... |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

BramSd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:12:

Interessante theorie. Hij suggereert dat Wargaming van tevoren bepaald wie er moet winnen en het ene team een buff en het andere team een nerf geeft in penetration e.d.

Hij beargumenteert zijn punt onder andere met de lijst tanks met de hoogste winrate, dat allemaal lage tiers zijn (behalve Lorraine op het moment dat hij het schreef):

Vervolgens besluit hij om samen met zijn vriendin een nieuw account te openen en direct door te stomen naar de Marder 3 (1 potje Loltraktor, 13 potjes Panzerjager 1 en 132 potjes Marder 3). Resultataat is een winrate van 81% en een notering van plaats 4 en 5 op de wereldranglijst van winrate. Vermoedelijk heeft hij alleen maar platoons gespeeld met zijn vriendin.

Ik ben om, ik hou wel van een goede conspiracy en Wargaming wordt al verdacht van hun ninjanerfs. Dit past wel in het straatje.

Wat denken jullie ervan? Zijn jullie in voor een plan waarbij we met 3 man nieuwe accounts starten (met invite code voor het gemak) en met de Marder 3 101 potjes spelen om in de top 10 te komen?
Het grootste probleem wat ik heb met dit soort theoriën, is dat ze de nogal "losjes" omgaan met 2 hele belangrijke drivers van gedrag:
- Welk doel wil je bereiken
- Hoevel moeite kost het je om met de gekozen methodiek je doel te bereiken

Dat artikel gaat eigenlijk al vanaf zin 1 volledig de mist in door WoT te vergelijken met WoW. Een vergelijking met CoD en andere looby-based online shooters (first person, third person, whatever) zou al beter zijn.

Het beginconcept "WG wil voorkomen dat mensen te vaak achter elkaar worden geraped omdat ze dan stoppen met spelen" klopt daar al niet meer mee.

Vervolgens de uitwerking: WG bepaalt welk team een bonus krijgt. --> Hoe bepaalt WG dat? Door de eerdere win-loss ratio's van de spelers in de teams te vergelijken? Maar die zijn dan ook weer beïnvloed door de bonus/malus. Ik zie dit eerder als een symptoon van de WoT playerbase die veel te veel waarde hecht aan winrate (danwel efficiency ratio) als directe vertaling van iemands "skill" (of beter: epeen).

De bewijsvoering is ook op zijn zachtst gezegd gammel. Omdat je met 2 platooned marders hoge winrates weet te halen is er DUS sprake van foul play door WG? Een logischer verklaring is: met 2 platooned OP tanks, kun je hoge winrates halen.

Dat de marder in kwestie als OP betiteld kan worden (ten tijde van de uitgevoerde "test") blijkt al uit de eigen opmerking dat je daarmee altijd alles in alle omstandigheden kan penetreren. (waarbij je overige balancing zoals armor, mobiliteit, munitie, RoF nog extra compenseert door met zn 2en een platoon te vormen).

Ik blijf bij de overtuiging dat dit hele verhaal omtrent bounces stukken makkelijker te verklaren is d.m.v. RNG en het selectieve geheugen / waarnemingsvermogen* van spelers.

Al ben ik wél van mening dat WG het zichzelf (onnodig) moeilijk maakt door geen combatlogs te implementeren, en nogal gek omgaat met balancing (nerfs, buffs, te traag, te snel uitvoeren etc).

*Sowieso erger ik me meer en meer aan de community. Er zijn veel, zeer veel mensen die zich op basis van efficiency rating, het bezit van een zekere tank / tier, of gewoon eigendunk denken alles te kunnen veroorloven qua gedrag. Ja, je ziet wel eens gekke dingen (zoals een arty die denkt dat hij een scout is) en daar mag best wat van gezegd worden. Maar véél en véél vaker zie je spelers in een volledig spastische nerdrage schieten omdat iemand niet automatisch precies datgene doet wat meneer wenst (en dan laat ik in het midden of de wens in kwestie überhaupt enige mate van realiteitszin suggereert).

EDIT:
Als je de "hidden-bounce-bonus" theorie ECHT wil uittesten, zou je eigenlijk het volgende moeten doen:
- Maak 2 groepen van minstens 3 mensen (ivm platoonen) een nieuw account aan
- Speel alleen in platoon
- Hou al je hits/bounces bij

Groep 1:
- Zorg ervoor dat je een belachelijk LAGE winrate krijgt. Dus: eerst met je platoon zeker 200-300 battles op rij je team frustreren door ergens in een stil hoekje passief te gaan staan totdat je wordt afgkenald, en hopen dat je op die manier je team voldoende benadeelt dat het een loss oplevert (succes!).
- Zodra je een gemiddelde winratio van 40% te pakken hebt over voldoende battles (300-400-500?), ga je wél je best doen.
- Al die tijd hou je je bounces bij.

Groep 2:
Probeer vanaf battle 1 zoveel mogelijk te winnen.

Eindresultaat: doe een regressie-analyse op het aantal bounces van Groep 1 vóór en ná het "play-to-lose"-keerpunt, en gebuikr Groep 2 als controlegroep.

[ Voor 11% gewijzigd door Seraphin op 21-08-2012 16:44 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:41
Physics test incoming..

http://worldoftanks.eu/news/3573-public-test-new-physics/
Commanders!

The World of Tanks development team wishes to give you the opportunity to participate in a short public test of the New Physics in Version 8.0. These changes are still very much in development. However, at this time, we would like to ask for your feedback on how we are doing.

The special World of Tanks Preliminary Physics update will only be available on our test servers. The test server has been activated, so players can download the test client straight away. Please note that only those players who registered prior to August 7thth 2012 before 02:00 CEST (00:00pm GMT) are eligible to login to the test server.

In order to make your game experience more efficient we need to limit the number of players on each cluster. As a result you could be placed on the waiting list each time we reach 13,000 players on your periphery.

Please note that at present the ‘save password’ feature on the test client doesn’t work. You will need to enter your password each time you log in.

Please note that the cluster you will choose will be subject to a restart schedule as follows: Each even day from 08:00am (06:00 GMT) and lasts for about 25 min

To participate in the test you need to follow the steps below:

1. Download the Physics Preview Test (8.5MB).

2. Run the patch on the new copy of your game client. DO NOT run it on your 'normal' game client!

3. Run the new copy of the game. The launcher will download the additional data (2.4 GB).

Please note, the public test server has some special features:

Payments are not accepted on the public test server.
Credit and experience rates for public test server are multiplied by 10. All players are given 15,000 Gold for testing purposes.
Progress will not be transferred to the main server.

Important: We would like to draw your attention to the fact that the test server is subject to the same EULA and general rules of the World of Tanks game server. This means that the restrictions and punishments are the same as on the official game server of World of Tanks.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Hellion schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:09:
[...]

ja graag Rimpel, gezien heel de corp op het moment ook WoT speelt kon ik niet achterblijven. Dus ben nu aan het rondkijken hoe het allemaal werkt.
je hebt een PM

en @ physics test.. ik ben benieuwd!

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Ben nu op 50%. Slow as fuck de download :P

Is it a plane? Is it a bird? No, it is wontcachme in t50-2 :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Haha die physics zijn wel grappig.. al die mensen die gaan suiciden.....

yay na 10min al mijn eerste AMD display drivers stopped working melding...

[ Voor 35% gewijzigd door TweakJerommeke op 21-08-2012 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ook eerst problemen met de test server. Eerste keer dat ik mij aanmeldde, zag ik alleen maar strepen. Tweede keer crashte de AMD display drivers na 20 seconden, momenteel derde keer goede keer :P

Nieuwe pz4 turret:

Afbeeldingslocatie: http://img853.imageshack.us/img853/892/shot124v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Die van mij is ook bijna binnen. 100 mb nog...

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke weeral gecrashed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-07 11:01
Deze patch kon wel eens erg veel frustratie opleveren, alle tactieken van nu kunnen de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Wendbaarheid en snelle verplaatsing worden nu nog belangrijker, aangezien je nu over bepaalde punten heen kunt crossen zonder fysiek geblokt te worden om zo bijv. bij een heavy te komen. Ben benieuwd - nog 2 Gig te gaan voor de download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het opgeven, momenteel blijft het spel (testversie) maar crashen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Lol, 4 hp left, dive van de heuvel, KILL

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jnqLn.jpg

Nog wat pics. Stelletje gare russen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bmT1r.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nP9Jk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Zplzp.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door MrOleo op 21-08-2012 21:36 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Test server is echt episch. Schiet een keer op of nabij een scout die een berg probeert te beklimmen en hij raakt meteen in paniek > gevolg is meestal een one way trip naar de voet van de berg. XD

Overigens hebben die russen volgens mij nog nooit een Jumbo gezien, ze doen niets anders dan dingen op mij. :P

Echt jammer dat ik vanaf zaterdag geen wot meer ga spelen (iets met gw2 :P), deze patch veranderd het spel radicaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Samen met een maatje een vijandelijk tank van de berg op de maps Cliff aan het afduwen! :D
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/59yk5v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Ja hier ook elke 3 minuten een crash, is niet echt te spelen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Hahahha, kijk DAT zijn pas lemmings :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Physics zijn EPIC. Speelt echt compleet anders/beter en geeft ook een geheel nieuwe dimensie aan het spel.

I like it :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
download zit net over de helft. Hoop dat ik nog even kan spelen vanavond. Lijkt me zoooo leuk om lekker te trollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Ze hebben met de patch ook een nieuwe tank toegevoegd, een variatie op de t95, de T95-MS1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tZpIl.jpg

Het komt er niet goed uit op deze pic, maar hij staat er echt midden op.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Alleen jammer dat je nog niks kan researchen en dergelijke.

En de client is nogal crash-happy. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jGboP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:58
Heerlijke potjes zojuist met garanthane en sturmovic: 10 potjes 1 verloren ofzo.

Afsluiter was helemaal top! 7 kills, moet er wel bij zeggen dat teammate(1 van de 2) op cap point stond zodat ik daar niet om hoefde te denken. Kon ik de laatste 2 kills nog scoren. :)
Ik bereid me maar voor op een herstel week, alleen maar losses.

Battle: Karelia dinsdag 21 augustus 2012 23:14:59
Vehicle: IS-3
Experience received: 1.818
Credits received: 48.702
Battle Achievements: Bölter's Medal, Top Gun, Sniper, Reaper

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
hahahaha wat zijn die physics toch mooi. Geweldige tijd hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

heerlijk die physics.. werd daarnet bekogeld met 3 t50-2's :D en onze T49 raced zo de plomp in om daar "gekilled" te worden door een willekeurige tegenstander.. vermoedelijk dus gewoon verzopen (volgens mij werkt dat net als in de fik staan?)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rimpeldinky schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 07:05:
heerlijk die physics.. werd daarnet bekogeld met 3 t50-2's :D en onze T49 raced zo de plomp in om daar "gekilled" te worden door een willekeurige tegenstander.. vermoedelijk dus gewoon verzopen (volgens mij werkt dat net als in de fik staan?)
Als je onder water zit, heb je 10 seconden om er uit te komen, na die 10 seconden ben je direct dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Mijn beta client is russisch, is dat aan te passen? Ik kan het niet vinden iig :/

[ Voor 20% gewijzigd door patrickos85 op 22-08-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

bij mij issie deels russisch, met placeholder geluidjes :P

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

User.tmp schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:54:
[...]

Als je onder water zit, heb je 10 seconden om er uit te komen, na die 10 seconden ben je direct dood.
hmm intewesting.... ik neem aan dat er "ergens" een grens is die bepaalt of je onder water zit? Als b.v. alleen je tracks onder water zitten maakt het b.v. niet uit neem ik aan. Geeft een mooie kans voor nieuwe equipment; een snorkel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Dat zou nog historisch accuraat zijn ook:
In World War II the tanks following the Sherman DDs were given waterproofed hulls and trunking was fixed to the engine intakes and exhausts to allow them to come ashore from landing craft in shallow water. The Germans gave their Tiger tank a long snorkel, essentially a long tube on the commander's hatch that allowed it to wade through four metres of water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Als er een drivershatch oid onder water komt, begint de timer.

Voor zover als ik heb kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Ok, nu de perfecte ramming tank gaan zoeken. Beste tonnage/horse power verhouding.

de T110E5?

of toch een AMX50B? IS-7 is ook wel interessant.

Maar je moet snel genoeg zijn om scouts en mediums te kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:37

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Doler schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:08:
Samen met een maatje een vijandelijk tank van de berg op de maps Cliff aan het afduwen! :D
[afbeelding]
Hoe raken die trouwens op die rots daar? das toch op die berg midden in de map van cliff?

en tien seconden, stel dat je gepermatracked wordt in het water kan het al snel gedaan zijn met je dan. Een batchat met zn laag profiel heeft bijna in ieder water zijn hatch onder. Kan nog interessante gevolgen gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Mijn xp is niet vertienvoudigd op de testserver..Bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zijn er hier mensen met een E-75 die de voorkeur geven aan de 10,5cm/L68 boven de 12,8cm/L55? Ik zit op dit moment er erg over na te denken om terug te gaan naar de 10,5 (accurater, DPM is zelfs iets hoger en voor mijn gevoel mis ik die extra 21mm penetration niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
defiler1974 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:43:
Ok, nu de perfecte ramming tank gaan zoeken. Beste tonnage/horse power verhouding.

de T110E5?

E-50M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:09
Physics even kunnen proberen was wel leuk en zal de game inderdaad echt veranderen. Even met de ELC AMX rond gescheurd en van clifjes afgereden en bergen opgereden. Met de JPE-100 nog een paar tankjes van een clif afgeduwd :) Volgens mij geeft dit voor scouts veel nieuwe mogelijkheden.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Jammer dat de beta zo slecht werkt. Echt alleen physics zijn te testen en voor de rest niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:39
Seraphin schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:37:
[...]
Vervolgens de uitwerking: WG bepaalt welk team een bonus krijgt. --> Hoe bepaalt WG dat? Door de eerdere win-loss ratio's van de spelers in de teams te vergelijken? Maar die zijn dan ook weer beïnvloed door de bonus/malus. Ik zie dit eerder als een symptoon van de WoT playerbase die veel te veel waarde hecht aan winrate (danwel efficiency ratio) als directe vertaling van iemands "skill" (of beter: epeen).

De bewijsvoering is ook op zijn zachtst gezegd gammel. Omdat je met 2 platooned marders hoge winrates weet te halen is er DUS sprake van foul play door WG? Een logischer verklaring is: met 2 platooned OP tanks, kun je hoge winrates halen.
Ik zou het eerder als een bewijs gezien hebben als hij met een platoon met 2 marders nog steeds op de 48% zou zijn blijven hangen. Nu bewijst hij toch juist dat WG juist niet een bonus geeft want dan zou de tegenpartij die krijgen omdat zij met zijn 2en al zo'n hoge winrate hebben.

Dus inderdaad een nogal wazig verhaal dat volgens mij juist precies bewijst dat wat zijn theorie niet klopt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
patrickos85 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:44:
Nieuw concept test-server. En dit is geen echte test-server, deze is alleen maar om de Physics te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
Het idee zou juist zijn dat het met een lage tier als de Marder II niet zo zou zijn en hij wil hier mee aantonen dat zo'n hoge winrate wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terran
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:55
zijn er hier toevallig ook mensen die veel last hebben van het feit dat je vijandelijke tanks goed raakt. Commander roept we hit them hard. Vijandelijke tank knippert ook als of die damage ontvangt maar vervolgens gaat er niks van af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Volgens mij ben ik de eerste speler die over 2 tanks tegelijk is gesprongen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Laatst online: 24-01 19:28
Terran schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:15:
zijn er hier toevallig ook mensen die veel last hebben van het feit dat je vijandelijke tanks goed raakt. Commander roept we hit them hard. Vijandelijke tank knippert ook als of die damage ontvangt maar vervolgens gaat er niks van af ?
0% critical hits; see Topic - Deel 21 t/m 23 over mensen en hun ervaring :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
User.tmp schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:17:
Volgens mij ben ik de eerste speler die over 2 tanks tegelijk is gesprongen. _O-
Kan iemand kijken of hij een scout op een t95 kan parkeren en mee rijden?
De t95 is de enige tank volgens mij die een beetje volledig platte bovenkant heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
defiler1974 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:34:
[...]

De t95 is de enige tank volgens mij die een beetje volledig platte bovenkant heeft.
Kan niet, als je 2 tanks hebt die (gedeeltelijk) op elkaar staan, krijgen ze allebei damage. Je kan er wel op komen, maar je gaat langzaamaan dood.

[ Voor 6% gewijzigd door User op 22-08-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Altijdgriep schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:29:
Het idee zou juist zijn dat het met een lage tier als de Marder II niet zo zou zijn en hij wil hier mee aantonen dat zo'n hoge winrate wel mogelijk is.
Ja, maar waar slaat zijn hele verhaal op ? Hij laat zien dat als je als top-tank (BL-10) slecht schiet dat je dan vaker verliest. Lijkt me nogal logisch...... En dan ga je daarna met een marder aantonen dat het daar niet geldt omdat het anders zo opvalt ? Volgens mij kan hij gewoon niet met de tank met die BL-10 overweg maar wel met een tankje als de marder (of hij weet gewoon niet hoe hij op weakspots moet schieten)

En sowieso, zijn verhaal zou dus betekenen dat als je met hogere tier tanks rond rijdt je eigenlijk standaard op 48% winratio uit moet komen, ik zie er toch zat in onze clan die het tegendeel bewijzen :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
defiler1974 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:34:
[...]

Een tiental posts boven je heb ik een plaatje gepost van een paar gasten die dat deden, werkte prima. :?
Ik geef toe de pic is niet echt duidelijk...

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:09
redwing schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:28:
[...]

En sowieso, zijn verhaal zou dus betekenen dat als je met hogere tier tanks rond rijdt je eigenlijk standaard op 48% winratio uit moet komen, ik zie er toch zat in onze clan die het tegendeel bewijzen :P
Als je kijkt naar spelers die alleen solo spelen zul je op een gemiddeld van 48-49% uitkomen. Zodra je in een group gaat spelen gaat je win kans omhoog.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
redwing schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:28:
[...]
Ja, maar waar slaat zijn hele verhaal op ? Hij laat zien dat als je als top-tank (BL-10) slecht schiet dat je dan vaker verliest. Lijkt me nogal logisch...... En dan ga je daarna met een marder aantonen dat het daar niet geldt omdat het anders zo opvalt ? Volgens mij kan hij gewoon niet met de tank met die BL-10 overweg maar wel met een tankje als de marder (of hij weet gewoon niet hoe hij op weakspots moet schieten)

Hij zegt in het artikel iets anders: hij heeft een x aantal potjes in de 704 met BL-10 gespeeld (telkens geprobeerd zo goed mogelijk te mikken) en in de potjes waar hij won was 13% van de schoten mis/bounce etc. en bij de verliespotten was het 27%.
Je kunt daaruit 2 mogelijke conclusies trekken (vooropgesteld dat de sample groot genoeg is om toeval uit te sluiten):
1) pech hebben met de BL-10 heeft een grote impact op de uitkomst van het potje, of
2) er is een 'hidden nerf' als WG aan het begin van een potje besluit dat het team moet verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
De theorie rammelt sowieso aan alle kanten, het is natuurlijk ook nooit te bewijzen. Ik hou het er op dat hij gewoon te veel skills voor de tier waar hij in speelt heeft en dat je op die manier wel echt persoonlijk veel invloed hebt op de uitkomst van een match.

Ga zelf maar eens met een loltractor met 100% crew rijden dan zal je zien wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
MrOleo schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:29:
[...]

Een tiental posts boven je heb ik een plaatje gepost van een paar gasten die dat deden, werkte prima. :?
Ik geef toe de pic is niet echt duidelijk...
Ah, nu zie ik hem pas. Door de outline lijkt het meer alsof die tier 1 erachter staat. Jammer dat ze schade oplopen zo.

Ik zie wel heel veel leuke clanevents aankomen straks en nog stompzinnigere random battles. Voor sommige mensen is het maar goed dat er boundaries waren, kan niet wachten tot na de patch op de eerste randoms :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
defiler1974 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:52:
[...]

Ah, nu zie ik hem pas. Door de outline lijkt het meer alsof die tier 1 erachter staat. Jammer dat ze schade oplopen zo.

Ik zie wel heel veel leuke clanevents aankomen straks en nog stompzinnigere random battles. Voor sommige mensen is het maar goed dat er boundaries waren, kan niet wachten tot na de patch op de eerste randoms :>
Ze liepen in de tijd dat ik naar ze keek, +- half minuutje, tot een idiote rus me, afknalde geen schade op. De schade van de MS-1 komt van eerdere pogingen om er bovenop te komen, hij viel er minstens een keer naast.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
MrOleo schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:01:
[...]

Ze liepen in de tijd dat ik naar ze keek, +- half minuutje, tot een idiote rus me, afknalde geen schade op. De schade van de MS-1 komt van eerdere pogingen om er bovenop te komen, hij viel er minstens een keer naast.
Hmmm, volgende doel, hoeveel t95 kan je opelkaar stapelen? Leuk als die dan de hoek omdraaien en allemaal tegelijk schieten :)

Blijven wrakken er ook op staan? Zo kan je de weakspots van de t95 verbergen of arty shells soaken......

[ Voor 10% gewijzigd door defiler1974 op 22-08-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
doel van 8.0 om e.e.a. realistischer te maken, maar het effect van tankje stapelen, naar beneden diven, samen een tank eraf duwen is ver van realistisch.
Eerlijk gezegd mogen ze van mij die opties er gelijk uithalen. Gewoon weer "harde" randen erin en doorgaan zoals het was.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Knowuse schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:42:
[...]

Als je kijkt naar spelers die alleen solo spelen zul je op een gemiddeld van 48-49% uitkomen. Zodra je in een group gaat spelen gaat je win kans omhoog.
Ik zit zelf op de 50-51% en ik heb alleen de 2 weken dat ik in Nederland zat (zit momenteel voor een jaar in Korea) met TC/CW meegedaan (en daarbij nog steeds de helft verloren door het uitproberen van abslutes ;) ). Ik merk ook duidelijk dat mijn gemiddelde in NL (goede verbinding) omhoog gaat terwijl het hier (600 ping en af en toe packetloss) langzaamaan omlaag gaat.
BramSd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:46:
[...]
Hij zegt in het artikel iets anders: hij heeft een x aantal potjes in de 704 met BL-10 gespeeld (telkens geprobeerd zo goed mogelijk te mikken) en in de potjes waar hij won was 13% van de schoten mis/bounce etc. en bij de verliespotten was het 27%.
Je kunt daaruit 2 mogelijke conclusies trekken (vooropgesteld dat de sample groot genoeg is om toeval uit te sluiten):
1) pech hebben met de BL-10 heeft een grote impact op de uitkomst van het potje, of
2) er is een 'hidden nerf' als WG aan het begin van een potje besluit dat het team moet verliezen.
Met de 704 zul je vaak toptier of iig een van de toptanks zijn. Daarmee een paar schoten bouncen zal dan best wel impact op een potje hebben. Heel simpel, als je een paar keer bounced zul je zeker in een TD sneller dood zijn en dus vaker het potje verliezen. Ik schat b.v. dat het aantal schoten dat ie doet in de verliespotjes ook een stuk lager ligt dan in de win-potjes.

Zijn manier van testen rammelt gewoon aan alle kanten (niet te vergeten dat dit soort percentages vaak uit de lucht gegrepen zijn)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Altijdgriep schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:48:
De theorie rammelt sowieso aan alle kanten, het is natuurlijk ook nooit te bewijzen. Ik hou het er op dat hij gewoon te veel skills voor de tier waar hij in speelt heeft en dat je op die manier wel echt persoonlijk veel invloed hebt op de uitkomst van een match.

Ga zelf maar eens met een loltractor met 100% crew rijden dan zal je zien wat ik bedoel.
Grappig, ik maak het meestal op de andere manier mee. Ik platoon meestal met 2 maatjes van MUMMY, deze gasten zijn in XVM gewoon compleet paars (65%+ 2k+ eff en dik 10k battles). Ik hobbel er achter aan qua stats, maar ik weet van mijzelf dat ik gewoon een goede speler ben.

Af en toe komen wij in een potje waar wij volgens XVM gewoon 95% win kans hebben. Wij rijden op dat moment in tier X. Dan gebeurt het regelmatig dat wij met zijn 3'en een van de flanken oprollen alvolgens wij in onze rug worden gepakt omdat de 12 gasten op de andere flank dood zijn.

Het is gewoon zulke enorme WFT's die (regelmatig) voorkomen en deze theorie bied: Motief, bewijs (niet veel) en een verklaring hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Appel schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:13:
[...]
Het is gewoon zulke enorme WFT's die (regelmatig) voorkomen en deze theorie bied: Motief, bewijs (niet veel) en een verklaring hoe en wat.
Als je een keertje tussen die 12 staat zie je het meestal al aankomen (of als je zelf al dood bent en even meekijkt). 1 of 2 snappen wat ze moeten doen en de rest speelt zo dom dat ze wel dood moeten gaan. De 2 die overblijven kunnen daarna de flank niet dichthouden en zijn 1 minuut later ook dood. Daar heb je echt geen complot theorie voor nodig.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
redwing schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:32:
[...]

Als je een keertje tussen die 12 staat zie je het meestal al aankomen (of als je zelf al dood bent en even meekijkt). 1 of 2 snappen wat ze moeten doen en de rest speelt zo dom dat ze wel dood moeten gaan. De 2 die overblijven kunnen daarna de flank niet dichthouden en zijn 1 minuut later ook dood. Daar heb je echt geen complot theorie voor nodig.
Het feit dat mij het meeste bijstaat is dat dit gebeurde in een team waar wij 1 enkele speler met onder de 50% win ratio hadden. De rest zat allemaal tussen de 52 en 56%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Bean77 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:57:
ik zit op tussen de 1000 en 1100 potjes met een t59 totaal in WOT. En ik heb niet meer het gevoel dat het pech is.
Als ze iets hebben verandert dan kunnen ze dat toch gewoon posten? Hoef je toch niks geheimzinnig over te doen? Je kan er mee eens zijn of niet, maar communiceer dat wel gewoon (als het zo is).
Vanavond maar weer eens wat rijden en kijken of we het tij kunnen keren ;)
Een paar pages geleden heb ik het Type 59 verhaal al aangekaart heb zelf ook heel veel 0 dmg shells.
Of Wargaming iets post over het nerfen van een "Premium tank"...lijkt me niet, mensen hebben dik geld betaald voor bijv. een Löwe of andere premium en ze kunnen het niet maken om dan ineens de stats te gaan verminderen.
Komt op mij een beetje over dat je bijvoorbeeld de dikste Intel processor hebt van €1000 in je systeem om de snelste en beste te zijn en intel brengt ff een patch uit omdat AMD er toch niet aan kan tippen en je aan minder ook genoeg hebt om AMD gebruikers niet teveel te laten huilen....

Andere premiumtank die mij ook opvalt is de Löwe iedereen schiet er nu heel makkelijk doorheen je bounced echt niks meer, zelfs niet van grote afstand en lage tiers.
Type 59 is na 7.0/7.1/7.2/7.3?? ineens heel wat beweegelijkheid kwijtgeraakt, in het gras etc was het echt een slome duikelaar geworden welke ik met cluthcbraking weer wat op orde heb kunnen krijgen.

Allerlei dingen niet nooit zijn gecommuniceerd door WG maar wel opvallen.

BTW E 100 wat is dat een ***tank geworden zeg.
Speelde hem gisteravond weer eens...
Heb clutchbraking erop wat in de stad goed merkbaar was voorheen lekker snel draaien...nu....gaat......het.....traaaaaag zelfs op harde ondergrond.....
Daarbij 16 sec reload..nee niet meer een leuke tank voor pubs.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Laatst online: 24-01 19:28
shockwae schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:53:
[...]
...Andere premiumtank die mij ook opvalt is de Löwe iedereen schiet er nu heel makkelijk doorheen je bounced echt niks meer, zelfs niet van grote afstand en lage tiers.
...
Gisteren nog steel wall behaald met ontelbaar aantel bounces. Ja alles is suggestief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

shockwae schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:53:
[...]
BTW E 100 wat is dat een ***tank geworden zeg.
Speelde hem gisteravond weer eens...
Heb clutchbraking erop wat in de stad goed merkbaar was voorheen lekker snel draaien...nu....gaat......het.....traaaaaag zelfs op harde ondergrond.....
Daarbij 16 sec reload..nee niet meer een leuke tank voor pubs.
Die potjes dat je in de E-100 zat hadden we ook wel een heel erg faal team, maar dat neemt niet weg dat ik het niet zo erg vind dat ik de E-100 nog niet heb :P

Oh en die testserver draait hier voor geen meter zeg, loopt na een halve minuut meestal vast en het programma geeft over de 30fps aan maar het stottert als de neten. In de normale game heb ik ook hetzelfde aantal fps en dan draait alles vloeiend. Hopen dat dit een heel erge alfa/beta is anders heb ik een groot probleem en is het spel voor mij niet meer speelbaar.

[ Voor 24% gewijzigd door Plato112 op 22-08-2012 15:06 ]

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Yup..faalteams, lijkt wel alsof iedereen weer voor zichzelf gaat en niet meedenkt met de rest.
Hairraising moments dat er bijna gecapt wordt door je team 10cappoints nodig en op de laatste 45 seconden ze ineens bedenken dat ze toch nog die laatste tank willen killen die nog niet zichtbaar is en uit de cap rijden...pfff
Gelukkig zat hij dichtbij en was snel weg maar toch......

[ Voor 0% gewijzigd door ShockWave op 22-08-2012 15:14 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Als je het artikel goed doorleest, dan moet je toch echt tot de conclusie komen dat er meer achter zit dan "uit de lucht gegrepen percentages".

De theorie biedt, zoals Appel al zegt, motief, bewijs en een steekhoudende uitleg. Uiteraard is het een 'tinfoil hat' theorie die zeker niet klakkeloos overgenomen hoeft te worden, maar het is niet zomaar uit de lucht gegrepen. De percentages waar hij mee aankomt zijn namelijk wel ergens op gebaseerd.

Om een degelijker theorie te kunnen formuleren zouden we moeten beschikken over combatlogs met harde cijfers. Dat wordt in het artikel ook gezegd.

Feit blijft dat de theorie niet gewoon weggewuifd kan worden, maar vraagt om tegenargumenten die óók ergens op gebaseerd zijn.

Edit: dit had een reactie moeten zijn op de laatste post van Appel op de vorige pagina.

[ Voor 5% gewijzigd door BramSd op 22-08-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
Plato112 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:04:
[...]
Hopen dat dit een heel erge alfa/beta is anders heb ik een groot probleem en is het spel voor mij niet meer speelbaar.
binnenkort komt wargaming met een nieuwsbericht dat ze speciale world of tanks pc's/laptops gaan verkopen :P Speciaal voor hen die de nieuwe versie niet meer trekken als het grafisch omhoog gepitched wordt. Het blijven commerciele rakkers ;) >:)

@Bramsd
De gun van de t59 is/was al niet echt top. Mogelijk dat er na intrede van de 0dmg hits een samenloop van parameters is ontstaan waardoor de type zo slecht presteert.Ik suggereer maar iets omdat ik voel dat er iets is verandert.

[ Voor 19% gewijzigd door Bean77 op 22-08-2012 15:24 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Type-59 owners:

Binnenkort komen die nieuwe gift shop aanbiedingen er: dus mijn vraag aan jullie, is die type €28 waard? Kunnen jullie ook een paar tanks noemen de vergelijkbaar spelen (bijv. M4 Jumbo, T-34-85...)? Helaas kan ik 'm niet zelf testen voordat de aanbiedingen komen. Maar zit het wel te overwegen om hem aan te schaffen. Anders is misschien de Superpershing wel wat voor mij, de Amerikanen liggen me wel.

@ De mensen met vastlopers in de testserver: dat had ik ook, probeer instellen op Medium of lager te zetten, sindsdien alleen nog maar uit een spel terug naar de garage gegaan doordat er een ingame bug was: voor de rest echter niet vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Bean77 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:23:
binnenkort komt wargaming met een nieuwsbericht dat ze speciale world of tanks pc's/laptops gaan verkopen :P Speciaal voor hen die de nieuwe versie niet meer trekken als het grafisch omhoog gepitched wordt. Het blijven commerciele rakkers ;) >:)
Het probleem is dat men gezegd heeft dat de nieuwe graphics soepeler zouden lopen, nou daar moet dan nog flink aan gewerkt worden.
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:24:
@ De mensen met vastlopers in de testserver: dat had ik ook, probeer instellen op Medium of lager te zetten, sindsdien alleen nog maar uit een spel terug naar de garage gegaan doordat er een ingame bug was: voor de rest echter niet vastgelopen.
Had ik al geprobeerd en heeft voor mij niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mijn 30ste Ace Tanker :+
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/125092961-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Laten we allemaal wel even rekening houden met het feit dat het puur een physics test is. Het is niet de normale testserver waarin alle 8.0 wijzigingen zijn opgenomen. Het gaat alleen nog maar over de werking van de physics zelf.

Zie het als een beta-test. Ze zullen hierna wel flink aan de slag gaan om alle bugs eruit te halen en de code te optimaliseren.

Ik had zelf bijvoorbeeld zeer regelmatig last van een knipperend beeld dat een paar seconden aanhield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
defiler1974 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:43:

de T110E5?

E50 en E50M zijn nog steeds de beste ramming tanks :)
Appel schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:35:
[...]

Het feit dat mij het meeste bijstaat is dat dit gebeurde in een team waar wij 1 enkele speler met onder de 50% win ratio hadden. De rest zat allemaal tussen de 52 en 56%.
Vergeet niet dat je steeds meer knurften met goede scores ziet.
Een minder dan gemiddeld team kan bijv. wel goede scores halen door goed samen te werken en veel medium TCs te doen. Komen ze dan solo of in platoon in publics spelen dan kan het maar zo zijn dat ze er niks van bakken. Daarnaast zodra het verschil in efficiency van één of meerder spelers 100+ is met de rest van je team (/ander team) dan schiet je winstkans omhoog. Op mijn tweede accountje speel ik soms wel eens met wat vrienden en die hebben niet heel hoge efficiency maar met mijn 1490 heb ik het dubbele van bijna iedereen in heel het spel en is de winstkans vaak al zo'n 20-30% hoger.

[ Voor 54% gewijzigd door psychoclown op 22-08-2012 15:47 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:24:
@ Type-59 owners:

Binnenkort komen die nieuwe gift shop aanbiedingen er: dus mijn vraag aan jullie, is die type €28 waard? Kunnen jullie ook een paar tanks noemen de vergelijkbaar spelen (bijv. M4 Jumbo, T-34-85...)? Helaas kan ik 'm niet zelf testen voordat de aanbiedingen komen. Maar zit het wel te overwegen om hem aan te schaffen. Anders is misschien de Superpershing wel wat voor mij, de Amerikanen liggen me wel.
Ja hij is nog steeds die prijs waard je kan er nog steeds leuk mee verdienen.

Heb zelf ook de Superpershing wat ook een medium is maar qua snelheid lijkt het wel een heavy, je moet echt meehobbelen met een flank en ondersteuning geven.
HullDown is het een beest en er komt weinig door de gunmantlet heen (goede gundepression).
Voordeel van deze tank is wel dat je je bestaande USA mediumcrew kan gebruiken zonder omtrainen.
Rijdt zelf met mijn Pattoncrew rondt om deze 2x de dagelijkse dubbels te laten doen.
Opbrengsten liggen rond de 40 tot 60K. (kan vast hoger maar moet hem nog goed in de vingers krijgen)

Type 59 is sneller, bevalt een gebied je niet dan kan je makkelijker wegkomen en een andere plek uitzoeken om te kunnen ondersteunen.
Je kan soms wat aggresiever/beweegelijker spelen waardoor je zomaar een flank kan redden door van achter op te duiken.
Nadeel is dat je een nieuwe crew moet kopen de gratis versie is niet aan te raden.
Speel je het spel goed met de type dan kan je rond de 100K binnenhalen per pot, speel iets minder dan haal toch nog snel 60K binnen.

IKZELF vindt de Type de leukste van de 2, lekker rondcrossen wat damage doen en soms een beetje als een coward wegrijden maar dan weer wel ergens anders opduiken om alsnog te killen of te helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door ShockWave op 22-08-2012 15:55 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shockwae schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:50:
[...]

Ja hij is nog steeds die prijs waard je kan er nog steeds leuk mee verdienen.
Thanks! Ik zit zelf heel erg te twijfelen tussen superpershing en T-59. Immers, hull-down vind ik persoonlijk echt winnen, maar daar heb ik nu dus al de T34, T32, T29 en dan straks de M26 voor. Mobiel een degelijke gun á la AMX series/hellcat vind ik ook heerlijk spelen. Nu heb je zelfs nog meer armour met een type :).
Keuzes maken...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Voor mij geen testserver meer.. ik blijf als enige in de queue staan, zelfs wanneer het opnieuw opstart. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

rgras schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:48:
Voor mij geen testserver meer.. ik blijf als enige in de queue staan, zelfs wanneer het opnieuw opstart. :(
Op het moment hetzelfde probleem hier dus ik ga er vanuit dat de server een probleem heeft of het is een dikke bug.

Edit: Nu is de server offline voor maintenance dus ik denk dat ze het probleem zelf ook ontdekt hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Plato112 op 22-08-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Bij deze wil ik graag een beroep doen op de massale kennis van onze GOT gemeenschap :)

Wapper zijn credits zijn een beetje aan de lage kant en weigert om een premium tank te kopen :P Nu zoek ik een leuke tank om credits mee te grinden. Tier 5 en 6 maken prima cash, maar het liefst zou ik op niveau tier 8 spelen.

Toen kwam ik bij de ARL 44 en die heeft toch een erg lekkere gun om met de tier 8 mee te kunnen doen. Nu is mijn vraag: Hoe is de ARL 44? Ik gooi er mijn crew in van de 13 90 met 2 skills + binocs, rammer en ventilation.

Ideaal zou voor mij een platoon zijn waarop ik op mijn gemakje in de 2e lijn ga snipen met 210mm penetration :) Hopelijk heeft deze tank een beetje camo + de 100% camo crew.

Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
T32 of IS3 levert je niet genoeg credits per potje op? ;)
Zijn beide ook nog eens heel erg geliefd bij champion TC's.

Kun je overigens met de 13 90 niet aardig verdienen tegenwoordig?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Jawel, met de 13 90 kan je aardig verdienen :) maar, sinds de nerf vind ik het de gun vreselijk en al meteen een stuk minder leuk spelen. Daarbij wil ik ook weer wat nieuws proberen. De t32 lijkt me leuk, maar voorlopig wil ik nog niet aan een nieuwe tree beginnen. Eventueel kan ik de is3 weer terugkopen en dat staat nog op mijn wenslijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Franse heavy tanks... grrr, ik heb er slechte herinneringen aan. Alleen de 50 100 vond ik leuk. Ik zou de is-3 terugkopen als ik je zo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik lach die ARL 44's altijd uit als ik ze tegen komt in mijn tier 6 of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
De ARL 44 is de meest verschrikkelijke tank die ik heb gespeeld.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
[b][message=38786516,noline]

[afbeelding]
OMG They are jumping of cliffs like real lemmings!!!!

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
patrickos85 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:44:
Ik denk het niet. Je kunt op het moment toch niks kopen met je credits/xp.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
oosterhofjf schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:29:
Bij deze wil ik graag een beroep doen op de massale kennis van onze GOT gemeenschap :)

Wapper zijn credits zijn een beetje aan de lage kant en weigert om een premium tank te kopen :P Nu zoek ik een leuke tank om credits mee te grinden. Tier 5 en 6 maken prima cash, maar het liefst zou ik op niveau tier 8 spelen.

Toen kwam ik bij de ARL 44 en die heeft toch een erg lekkere gun om met de tier 8 mee te kunnen doen. Nu is mijn vraag: Hoe is de ARL 44? Ik gooi er mijn crew in van de 13 90 met 2 skills + binocs, rammer en ventilation.

Ideaal zou voor mij een platoon zijn waarop ik op mijn gemakje in de 2e lijn ga snipen met 210mm penetration :) Hopelijk heeft deze tank een beetje camo + de 100% camo crew.

Wat vinden jullie ervan?
Met de nieuwe matchmaker ben je alleen maar een liability voor je team als je met je Tier 6 met een Tier 8 platoon meespeelt. Je komt in een Tier 9/10 game en je wordt vervolgens tegen een Tier7/8 gematched. Dat is niet handig. Je kunt beter gewoon een leuke Tier 5 of 6 pakken en daarmee met je medeGOTers platoonen. Er zijn zat mensen (niet allemaal idd) die wel Tier 5 of 6 willen platoonen.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Ook leuk:

Babs out!

[ Voor 33% gewijzigd door filipy23 op 22-08-2012 19:28 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.