En toen had ik er weer een premium tankje bij. 
Pz II Ausf. J ftw!
Pz II Ausf. J ftw!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik wil ook!User.tmp schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 23:04:
En toen had ik er weer een premium tankje bij.
Pz II Ausf. J ftw!
vanaf su-100Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 23:29:
Iemand enig idee vanaf waar die Su-100M nu begint ?
Vanaf Su-100 of Su-85 ?
Die tree is verouderd. Dit is de nieuwe tree. Daar begint ie ook van de Su-100.
*burp*
ja graag Rimpel, gezien heel de corp op het moment ook WoT speelt kon ik niet achterblijven. Dus ben nu aan het rondkijken hoe het allemaal werkt.rimpeldinky schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:02:
zijn er hier nog beginnende spelers die een invite code willen voor wat goud en een paar dagen premium? ik heb op de gamescom een stuk of 3 van die dingen gekregen
Meer:filipy23 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 07:15:
[...]
Die tree is verouderd. Dit is de nieuwe tree. Daar begint ie ook van de Su-100.
http://worldoftanks.ru/media/show/195/
Babs out!
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Interessante theorie. Hij suggereert dat Wargaming van tevoren bepaald wie er moet winnen en het ene team een buff en het andere team een nerf geeft in penetration e.d.I started to get data about the misses and ineffective hits of me and my girlfriend while using the best cannon of the game, BL-10. It wasn't easy to get the data as the game has no combat log and the developers explicitly told that they never put in any. I had to make marks on a paper during battles, so probably made mistakes. This data is not at all accurate, but the result is so big that the signal-noise ratio is probably good enough:
On battles that we won 13% of the hits were ineffective.
On battles that we lost, 29% of the hits were ineffective.
Vervolgens besluit hij om samen met zijn vriendin een nieuw account te openen en direct door te stomen naar de Marder 3 (1 potje Loltraktor, 13 potjes Panzerjager 1 en 132 potjes Marder 3). Resultataat is een winrate van 81% en een notering van plaats 4 en 5 op de wereldranglijst van winrate. Vermoedelijk heeft hij alleen maar platoons gespeeld met zijn vriendin.Why? Because lowbie tanks have very little armor compared to gun. If I shoot a Marder II with another Marder II, I simply cannot get a nonpenetrating hit without it being obvious bug or cheat. Even if my real penetration strength is just half of the formal value, I still can damage everything on the field (except KV front armor). So these tanks are able to bypass tinkering with penetration chances. With such tanks it's possible to get insane win rates.
derp! maar ook die is generfed toch?Appel schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:27:
Dan pakken wij de T82. Dat is ook een heerlijk ding.
*burp*
Hij had geluk dat de KV-1S gewoon stom is en hem niet afmaakt samen met de T25 AT...oosterhofjf schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:56:
YouTube: World of Tanks - Type 62 Tier 6 Premium Light Tank - Like a Boss!#!
epic einde van n potje. sloopt in zijn eentje een half team met 1 hp over
Het grootste probleem wat ik heb met dit soort theoriën, is dat ze de nogal "losjes" omgaan met 2 hele belangrijke drivers van gedrag:BramSd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:12:
Interessante theorie. Hij suggereert dat Wargaming van tevoren bepaald wie er moet winnen en het ene team een buff en het andere team een nerf geeft in penetration e.d.
Hij beargumenteert zijn punt onder andere met de lijst tanks met de hoogste winrate, dat allemaal lage tiers zijn (behalve Lorraine op het moment dat hij het schreef):
Vervolgens besluit hij om samen met zijn vriendin een nieuw account te openen en direct door te stomen naar de Marder 3 (1 potje Loltraktor, 13 potjes Panzerjager 1 en 132 potjes Marder 3). Resultataat is een winrate van 81% en een notering van plaats 4 en 5 op de wereldranglijst van winrate. Vermoedelijk heeft hij alleen maar platoons gespeeld met zijn vriendin.
Ik ben om, ik hou wel van een goede conspiracy en Wargaming wordt al verdacht van hun ninjanerfs. Dit past wel in het straatje.
Wat denken jullie ervan? Zijn jullie in voor een plan waarbij we met 3 man nieuwe accounts starten (met invite code voor het gemak) en met de Marder 3 101 potjes spelen om in de top 10 te komen?
[ Voor 11% gewijzigd door Seraphin op 21-08-2012 16:44 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Commanders!
The World of Tanks development team wishes to give you the opportunity to participate in a short public test of the New Physics in Version 8.0. These changes are still very much in development. However, at this time, we would like to ask for your feedback on how we are doing.
The special World of Tanks Preliminary Physics update will only be available on our test servers. The test server has been activated, so players can download the test client straight away. Please note that only those players who registered prior to August 7thth 2012 before 02:00 CEST (00:00pm GMT) are eligible to login to the test server.
In order to make your game experience more efficient we need to limit the number of players on each cluster. As a result you could be placed on the waiting list each time we reach 13,000 players on your periphery.
Please note that at present the ‘save password’ feature on the test client doesn’t work. You will need to enter your password each time you log in.
Please note that the cluster you will choose will be subject to a restart schedule as follows: Each even day from 08:00am (06:00 GMT) and lasts for about 25 min
To participate in the test you need to follow the steps below:
1. Download the Physics Preview Test (8.5MB).
2. Run the patch on the new copy of your game client. DO NOT run it on your 'normal' game client!
3. Run the new copy of the game. The launcher will download the additional data (2.4 GB).
Please note, the public test server has some special features:
Payments are not accepted on the public test server.
Credit and experience rates for public test server are multiplied by 10. All players are given 15,000 Gold for testing purposes.
Progress will not be transferred to the main server.
Important: We would like to draw your attention to the fact that the test server is subject to the same EULA and general rules of the World of Tanks game server. This means that the restrictions and punishments are the same as on the official game server of World of Tanks.
erutangiS
je hebt een PMHellion schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:09:
[...]
ja graag Rimpel, gezien heel de corp op het moment ook WoT speelt kon ik niet achterblijven. Dus ben nu aan het rondkijken hoe het allemaal werkt.
*burp*
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
[ Voor 35% gewijzigd door TweakJerommeke op 21-08-2012 19:58 ]
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door MrOleo op 21-08-2012 21:36 ]
erutangiS
Hahahha, kijk DAT zijn pas lemmingsMrOleo schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:27:
Nog wat pics. Stelletje gare russen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
erutangiS
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
*burp*
Als je onder water zit, heb je 10 seconden om er uit te komen, na die 10 seconden ben je direct dood.rimpeldinky schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 07:05:
heerlijk die physics.. werd daarnet bekogeld met 3 t50-2'sen onze T49 raced zo de plomp in om daar "gekilled" te worden door een willekeurige tegenstander.. vermoedelijk dus gewoon verzopen (volgens mij werkt dat net als in de fik staan?)
[ Voor 20% gewijzigd door patrickos85 op 22-08-2012 09:12 ]
*burp*
hmm intewesting.... ik neem aan dat er "ergens" een grens is die bepaalt of je onder water zit? Als b.v. alleen je tracks onder water zitten maakt het b.v. niet uit neem ik aan. Geeft een mooie kans voor nieuwe equipment; een snorkelUser.tmp schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:54:
[...]
Als je onder water zit, heb je 10 seconden om er uit te komen, na die 10 seconden ben je direct dood.
In World War II the tanks following the Sherman DDs were given waterproofed hulls and trunking was fixed to the engine intakes and exhausts to allow them to come ashore from landing craft in shallow water. The Germans gave their Tiger tank a long snorkel, essentially a long tube on the commander's hatch that allowed it to wade through four metres of water.
Hoe raken die trouwens op die rots daar? das toch op die berg midden in de map van cliff?Doler schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:08:
Samen met een maatje een vijandelijk tank van de berg op de maps Cliff aan het afduwen!
[afbeelding]
E-50Mdefiler1974 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:43:
Ok, nu de perfecte ramming tank gaan zoeken. Beste tonnage/horse power verhouding.
de T110E5?
of toch een AMX50B? IS-7 is ook wel interessant.
Maar je moet snel genoeg zijn om scouts en mediums te kunnen pakken.
Shuttle st20g5
Ik zou het eerder als een bewijs gezien hebben als hij met een platoon met 2 marders nog steeds op de 48% zou zijn blijven hangen. Nu bewijst hij toch juist dat WG juist niet een bonus geeft want dan zou de tegenpartij die krijgen omdat zij met zijn 2en al zo'n hoge winrate hebben.Seraphin schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:37:
[...]
Vervolgens de uitwerking: WG bepaalt welk team een bonus krijgt. --> Hoe bepaalt WG dat? Door de eerdere win-loss ratio's van de spelers in de teams te vergelijken? Maar die zijn dan ook weer beïnvloed door de bonus/malus. Ik zie dit eerder als een symptoon van de WoT playerbase die veel te veel waarde hecht aan winrate (danwel efficiency ratio) als directe vertaling van iemands "skill" (of beter: epeen).
De bewijsvoering is ook op zijn zachtst gezegd gammel. Omdat je met 2 platooned marders hoge winrates weet te halen is er DUS sprake van foul play door WG? Een logischer verklaring is: met 2 platooned OP tanks, kun je hoge winrates halen.
[removed]
Nieuw concept test-server. En dit is geen echte test-server, deze is alleen maar om de Physics te testen.patrickos85 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:44:
Mijn xp is niet vertienvoudigd op de testserver..Bugje?
0% critical hits; see Topic - Deel 21 t/m 23 over mensen en hun ervaringTerran schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:15:
zijn er hier toevallig ook mensen die veel last hebben van het feit dat je vijandelijke tanks goed raakt. Commander roept we hit them hard. Vijandelijke tank knippert ook als of die damage ontvangt maar vervolgens gaat er niks van af ?
Kan iemand kijken of hij een scout op een t95 kan parkeren en mee rijden?User.tmp schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:17:
Volgens mij ben ik de eerste speler die over 2 tanks tegelijk is gesprongen.
Kan niet, als je 2 tanks hebt die (gedeeltelijk) op elkaar staan, krijgen ze allebei damage. Je kan er wel op komen, maar je gaat langzaamaan dood.defiler1974 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:34:
[...]
Kan iemand kijken of hij een scout op een t95 kan parkeren en mee rijden?
De t95 is de enige tank volgens mij die een beetje volledig platte bovenkant heeft.
[ Voor 6% gewijzigd door User op 22-08-2012 11:38 ]
Ja, maar waar slaat zijn hele verhaal op ? Hij laat zien dat als je als top-tank (BL-10) slecht schiet dat je dan vaker verliest. Lijkt me nogal logisch...... En dan ga je daarna met een marder aantonen dat het daar niet geldt omdat het anders zo opvalt ? Volgens mij kan hij gewoon niet met de tank met die BL-10 overweg maar wel met een tankje als de marder (of hij weet gewoon niet hoe hij op weakspots moet schieten)Altijdgriep schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:29:
Het idee zou juist zijn dat het met een lage tier als de Marder II niet zo zou zijn en hij wil hier mee aantonen dat zo'n hoge winrate wel mogelijk is.
[removed]
Een tiental posts boven je heb ik een plaatje gepost van een paar gasten die dat deden, werkte prima.defiler1974 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:34:
[...]
Kan iemand kijken of hij een scout op een t95 kan parkeren en mee rijden?
De t95 is de enige tank volgens mij die een beetje volledig platte bovenkant heeft.
erutangiS
Als je kijkt naar spelers die alleen solo spelen zul je op een gemiddeld van 48-49% uitkomen. Zodra je in een group gaat spelen gaat je win kans omhoog.redwing schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:28:
[...]
En sowieso, zijn verhaal zou dus betekenen dat als je met hogere tier tanks rond rijdt je eigenlijk standaard op 48% winratio uit moet komen, ik zie er toch zat in onze clan die het tegendeel bewijzen
Shuttle st20g5
Hij zegt in het artikel iets anders: hij heeft een x aantal potjes in de 704 met BL-10 gespeeld (telkens geprobeerd zo goed mogelijk te mikken) en in de potjes waar hij won was 13% van de schoten mis/bounce etc. en bij de verliespotten was het 27%.redwing schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:28:
[...]
Ja, maar waar slaat zijn hele verhaal op ? Hij laat zien dat als je als top-tank (BL-10) slecht schiet dat je dan vaker verliest. Lijkt me nogal logisch...... En dan ga je daarna met een marder aantonen dat het daar niet geldt omdat het anders zo opvalt ? Volgens mij kan hij gewoon niet met de tank met die BL-10 overweg maar wel met een tankje als de marder (of hij weet gewoon niet hoe hij op weakspots moet schieten)
En sowieso, zijn verhaal zou dus betekenen dat als je met hogere tier tanks rond rijdt je eigenlijk standaard op 48% winratio uit moet komen, ik zie er toch zat in onze clan die het tegendeel bewijzen
Ah, nu zie ik hem pas. Door de outline lijkt het meer alsof die tier 1 erachter staat. Jammer dat ze schade oplopen zo.MrOleo schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:29:
[...]
Een tiental posts boven je heb ik een plaatje gepost van een paar gasten die dat deden, werkte prima.![]()
Ik geef toe de pic is niet echt duidelijk...
Ze liepen in de tijd dat ik naar ze keek, +- half minuutje, tot een idiote rus me, afknalde geen schade op. De schade van de MS-1 komt van eerdere pogingen om er bovenop te komen, hij viel er minstens een keer naast.defiler1974 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:52:
[...]
Ah, nu zie ik hem pas. Door de outline lijkt het meer alsof die tier 1 erachter staat. Jammer dat ze schade oplopen zo.
Ik zie wel heel veel leuke clanevents aankomen straks en nog stompzinnigere random battles. Voor sommige mensen is het maar goed dat er boundaries waren, kan niet wachten tot na de patch op de eerste randoms
erutangiS
Hmmm, volgende doel, hoeveel t95 kan je opelkaar stapelen? Leuk als die dan de hoek omdraaien en allemaal tegelijk schietenMrOleo schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:01:
[...]
Ze liepen in de tijd dat ik naar ze keek, +- half minuutje, tot een idiote rus me, afknalde geen schade op. De schade van de MS-1 komt van eerdere pogingen om er bovenop te komen, hij viel er minstens een keer naast.
[ Voor 10% gewijzigd door defiler1974 op 22-08-2012 13:16 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik zit zelf op de 50-51% en ik heb alleen de 2 weken dat ik in Nederland zat (zit momenteel voor een jaar in Korea) met TC/CW meegedaan (en daarbij nog steeds de helft verloren door het uitproberen van abslutesKnowuse schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:42:
[...]
Als je kijkt naar spelers die alleen solo spelen zul je op een gemiddeld van 48-49% uitkomen. Zodra je in een group gaat spelen gaat je win kans omhoog.
Met de 704 zul je vaak toptier of iig een van de toptanks zijn. Daarmee een paar schoten bouncen zal dan best wel impact op een potje hebben. Heel simpel, als je een paar keer bounced zul je zeker in een TD sneller dood zijn en dus vaker het potje verliezen. Ik schat b.v. dat het aantal schoten dat ie doet in de verliespotjes ook een stuk lager ligt dan in de win-potjes.BramSd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:46:
[...]
Hij zegt in het artikel iets anders: hij heeft een x aantal potjes in de 704 met BL-10 gespeeld (telkens geprobeerd zo goed mogelijk te mikken) en in de potjes waar hij won was 13% van de schoten mis/bounce etc. en bij de verliespotten was het 27%.
Je kunt daaruit 2 mogelijke conclusies trekken (vooropgesteld dat de sample groot genoeg is om toeval uit te sluiten):
1) pech hebben met de BL-10 heeft een grote impact op de uitkomst van het potje, of
2) er is een 'hidden nerf' als WG aan het begin van een potje besluit dat het team moet verliezen.
[removed]
Grappig, ik maak het meestal op de andere manier mee. Ik platoon meestal met 2 maatjes van MUMMY, deze gasten zijn in XVM gewoon compleet paars (65%+ 2k+ eff en dik 10k battles). Ik hobbel er achter aan qua stats, maar ik weet van mijzelf dat ik gewoon een goede speler ben.Altijdgriep schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:48:
De theorie rammelt sowieso aan alle kanten, het is natuurlijk ook nooit te bewijzen. Ik hou het er op dat hij gewoon te veel skills voor de tier waar hij in speelt heeft en dat je op die manier wel echt persoonlijk veel invloed hebt op de uitkomst van een match.
Ga zelf maar eens met een loltractor met 100% crew rijden dan zal je zien wat ik bedoel.
Als je een keertje tussen die 12 staat zie je het meestal al aankomen (of als je zelf al dood bent en even meekijkt). 1 of 2 snappen wat ze moeten doen en de rest speelt zo dom dat ze wel dood moeten gaan. De 2 die overblijven kunnen daarna de flank niet dichthouden en zijn 1 minuut later ook dood. Daar heb je echt geen complot theorie voor nodig.Appel schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:13:
[...]
Het is gewoon zulke enorme WFT's die (regelmatig) voorkomen en deze theorie bied: Motief, bewijs (niet veel) en een verklaring hoe en wat.
[removed]
Het feit dat mij het meeste bijstaat is dat dit gebeurde in een team waar wij 1 enkele speler met onder de 50% win ratio hadden. De rest zat allemaal tussen de 52 en 56%.redwing schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:32:
[...]
Als je een keertje tussen die 12 staat zie je het meestal al aankomen (of als je zelf al dood bent en even meekijkt). 1 of 2 snappen wat ze moeten doen en de rest speelt zo dom dat ze wel dood moeten gaan. De 2 die overblijven kunnen daarna de flank niet dichthouden en zijn 1 minuut later ook dood. Daar heb je echt geen complot theorie voor nodig.
Een paar pages geleden heb ik het Type 59 verhaal al aangekaart heb zelf ook heel veel 0 dmg shells.Bean77 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:57:
ik zit op tussen de 1000 en 1100 potjes met een t59 totaal in WOT. En ik heb niet meer het gevoel dat het pech is.
Als ze iets hebben verandert dan kunnen ze dat toch gewoon posten? Hoef je toch niks geheimzinnig over te doen? Je kan er mee eens zijn of niet, maar communiceer dat wel gewoon (als het zo is).
Vanavond maar weer eens wat rijden en kijken of we het tij kunnen keren
Gisteren nog steel wall behaald met ontelbaar aantel bounces. Ja alles is suggestiefshockwae schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:53:
[...]
...Andere premiumtank die mij ook opvalt is de Löwe iedereen schiet er nu heel makkelijk doorheen je bounced echt niks meer, zelfs niet van grote afstand en lage tiers.
...
Die potjes dat je in de E-100 zat hadden we ook wel een heel erg faal team, maar dat neemt niet weg dat ik het niet zo erg vind dat ik de E-100 nog niet hebshockwae schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:53:
[...]
BTW E 100 wat is dat een ***tank geworden zeg.
Speelde hem gisteravond weer eens...
Heb clutchbraking erop wat in de stad goed merkbaar was voorheen lekker snel draaien...nu....gaat......het.....traaaaaag zelfs op harde ondergrond.....
Daarbij 16 sec reload..nee niet meer een leuke tank voor pubs.
[ Voor 24% gewijzigd door Plato112 op 22-08-2012 15:06 ]
Speed limits are like herpes.
[ Voor 0% gewijzigd door ShockWave op 22-08-2012 15:14 . Reden: Typo ]
[ Voor 5% gewijzigd door BramSd op 22-08-2012 15:24 ]
binnenkort komt wargaming met een nieuwsbericht dat ze speciale world of tanks pc's/laptops gaan verkopenPlato112 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:04:
[...]
Hopen dat dit een heel erge alfa/beta is anders heb ik een groot probleem en is het spel voor mij niet meer speelbaar.
[ Voor 19% gewijzigd door Bean77 op 22-08-2012 15:24 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Het probleem is dat men gezegd heeft dat de nieuwe graphics soepeler zouden lopen, nou daar moet dan nog flink aan gewerkt worden.Bean77 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:23:
binnenkort komt wargaming met een nieuwsbericht dat ze speciale world of tanks pc's/laptops gaan verkopenSpeciaal voor hen die de nieuwe versie niet meer trekken als het grafisch omhoog gepitched wordt. Het blijven commerciele rakkers
![]()
Had ik al geprobeerd en heeft voor mij niet geholpen.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:24:
@ De mensen met vastlopers in de testserver: dat had ik ook, probeer instellen op Medium of lager te zetten, sindsdien alleen nog maar uit een spel terug naar de garage gegaan doordat er een ingame bug was: voor de rest echter niet vastgelopen.
E50 en E50M zijn nog steeds de beste ramming tanksdefiler1974 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:43:
Ok, nu de perfecte ramming tank gaan zoeken. Beste tonnage/horse power verhouding.
de T110E5?
of toch een AMX50B? IS-7 is ook wel interessant.
Maar je moet snel genoeg zijn om scouts en mediums te kunnen pakken.
Vergeet niet dat je steeds meer knurften met goede scores ziet.Appel schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:35:
[...]
Het feit dat mij het meeste bijstaat is dat dit gebeurde in een team waar wij 1 enkele speler met onder de 50% win ratio hadden. De rest zat allemaal tussen de 52 en 56%.
[ Voor 54% gewijzigd door psychoclown op 22-08-2012 15:47 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ja hij is nog steeds die prijs waard je kan er nog steeds leuk mee verdienen.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:24:
@ Type-59 owners:
Binnenkort komen die nieuwe gift shop aanbiedingen er: dus mijn vraag aan jullie, is die type €28 waard? Kunnen jullie ook een paar tanks noemen de vergelijkbaar spelen (bijv. M4 Jumbo, T-34-85...)? Helaas kan ik 'm niet zelf testen voordat de aanbiedingen komen. Maar zit het wel te overwegen om hem aan te schaffen. Anders is misschien de Superpershing wel wat voor mij, de Amerikanen liggen me wel.
[ Voor 5% gewijzigd door ShockWave op 22-08-2012 15:55 . Reden: Aanvulling ]
Verwijderd
Thanks! Ik zit zelf heel erg te twijfelen tussen superpershing en T-59. Immers, hull-down vind ik persoonlijk echt winnen, maar daar heb ik nu dus al de T34, T32, T29 en dan straks de M26 voor. Mobiel een degelijke gun á la AMX series/hellcat vind ik ook heerlijk spelen. Nu heb je zelfs nog meer armour met een typeshockwae schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:50:
[...]
Ja hij is nog steeds die prijs waard je kan er nog steeds leuk mee verdienen.
Op het moment hetzelfde probleem hier dus ik ga er vanuit dat de server een probleem heeft of het is een dikke bug.rgras schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:48:
Voor mij geen testserver meer.. ik blijf als enige in de queue staan, zelfs wanneer het opnieuw opstart.
[ Voor 13% gewijzigd door Plato112 op 22-08-2012 17:24 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
erutangiS
OMG They are jumping of cliffs like real lemmings!!!!
Ik denk het niet. Je kunt op het moment toch niks kopen met je credits/xp.patrickos85 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:44:
Mijn xp is niet vertienvoudigd op de testserver..Bugje?
Met de nieuwe matchmaker ben je alleen maar een liability voor je team als je met je Tier 6 met een Tier 8 platoon meespeelt. Je komt in een Tier 9/10 game en je wordt vervolgens tegen een Tier7/8 gematched. Dat is niet handig. Je kunt beter gewoon een leuke Tier 5 of 6 pakken en daarmee met je medeGOTers platoonen. Er zijn zat mensen (niet allemaal idd) die wel Tier 5 of 6 willen platoonen.oosterhofjf schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:29:
Bij deze wil ik graag een beroep doen op de massale kennis van onze GOT gemeenschap
Wapper zijn credits zijn een beetje aan de lage kant en weigert om een premium tank te kopenNu zoek ik een leuke tank om credits mee te grinden. Tier 5 en 6 maken prima cash, maar het liefst zou ik op niveau tier 8 spelen.
Toen kwam ik bij de ARL 44 en die heeft toch een erg lekkere gun om met de tier 8 mee te kunnen doen. Nu is mijn vraag: Hoe is de ARL 44? Ik gooi er mijn crew in van de 13 90 met 2 skills + binocs, rammer en ventilation.
Ideaal zou voor mij een platoon zijn waarop ik op mijn gemakje in de 2e lijn ga snipen met 210mm penetrationHopelijk heeft deze tank een beetje camo + de 100% camo crew.
Wat vinden jullie ervan?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq