Behalve vanaf de Su-100 naar Su-100M, daar ga ik vanuit dan.
Zag ik ook dat er een tree vanaf T-34 kan komen.
Zag ik ook dat er een tree vanaf T-34 kan komen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
T2 LT valt inderdaad onder de lights/scouts.AvanCade schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:32:
T2 LT heb ik gekocht (voordat ik een lange tijd niet gespeeld had).
Same thoughts here....filipy23 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:11:
Ik kan me er best wel een beetje pissig overmaken. In mijn ogen heeft HARDS buitengewoon veel werk gedaan afgelopen maanden. Wat land kwijt geraakt, maar altijd weer teruggepakt. Nu zie je zo'n JNA clan wat drie maanden lang 15.000 gold per dag heeft zitten farmen in twee weken weggevaagd worden.... En hoe komt het trouwens dat het 4 alliances tegen 1 is? Volgens mij hebben onze diplomaten het dan niet zo goed gedaan...
Babs out!
Andere clan waarom?filipy23 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:14:
Ik verwacht niet dat HARDS het gaat houden. Gisteren konden we niet eens twee volle teams vormen. We zullen deze week van de kaart af zijn.
Tijd voor een opschoon-actie als je het mij vraagt. Of een andere clan.
Babs out!
Speed limits are like herpes.
*burp*
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Tja, voor 200 gold... Als je de hele dag loopt te kijken, is je winst omgerekend ongeveer €5,- (1200 gold ofzo).rimpeldinky schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:38:
ssssht:
Wargaming_EU: QR code.... At some point yes
Wargaming_EU: No idea about what time however
Storm:
JagdE-100:
+2 degrees/second turn rate
+7%-8% mobility coefficient
"modestly better aiming time"
"lower dispersion from moving the gun barrel"
AMX 50B:
+4 degrees/second turn rate
-10% dispersion from moving
+100 HP
+9% rate of fire inside the drum
+2 degrees gun depression
-20% dispersion from turning the turret
+4 degrees/second turret turn rate
T30 (nerf):
max rear speed reduced to 10 kph from 12 kph
155mm gun reload time increased to 21 seconds from 20.3 seconds
mobility coefficient decreased by "5% on average"
[ Voor 27% gewijzigd door wontcachme op 18-08-2012 11:23 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Jep, ik heb hem te pakken.TweakJerommeke schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:36:
Wtf zijn ze nu wel weer die QR codes aan het laten zien?
Geweldig, hoeveel heb ik er al gemist?
2 Waarschijnlijk, ik 1 in ieder geval.TweakJerommeke schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:38:
[...]
Geweldig, hoeveel heb ik er al gemist?
Verwijderd
Kan niet scannen met m'n ipad.....kan iemand deze goldlink ff hiero plaatsenVerwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:19:
Wie wilt dadelijk de link hier plaatsen voor de 200 free gold...kan ff niet scannen.
Alvast bedankt.
Ja in de aanbieding, lees de frontpage van WoT maar eens.eL_Jay schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:37:
Is equipment(VS/GLD/Vents e.d.) voor 50%? (spel gedeinstalleerd)
Als er weer eentje komt zal ik proberen eraan te denkenVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:55:
[...]
Kan niet scannen met m'n ipad.....kan iemand deze goldlink ff hiero plaatsen
Mwah zo mager is die bonus niet hoorcrizyz schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:08:
Ik denk dat de meeste te druk bezig zijn met hem zelf te gebruiken ipv hier te posten. Aangezien je maar 2 minuten de tijd hebt...
Allebei de posts zijn van jou en allebei betreffende hetzelfde onderwerp
Verwijderd
Was gewoon elke keer te traag, wou dat tankje wel eens hebben maar geen zin om 900 gold er voor uit te geven. xDthemaxter schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:26:
Zit er telkens net naast
Zag je wel in de chat voorbij komen
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 17:48 ]
Wat is er mis met: "Beste Europese Publisher" en "Europe's Most Wanted Online Game" ?Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:44:
http://worldoftanks.eu/ne...wo-european-games-awards/
Srry maar deze 2 'awards' is niet echt iets om trots op te zijn....dacht ik zo.
De dikke vissen.. http://www.european-games-award.com/
Helaas, email moest wel in de database staanpsychoclown schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:19:
[...]
Mwah zo mager is die bonus niet hoor
Kon het daar niet vinden tussen alle gamescon meuk, maar bedankt voor de infopsychoclown schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:19:
[...]
Ja in de aanbieding, lees de frontpage van WoT maar eens.
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door oosterhofjf op 19-08-2012 00:47 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Nemean op 19-08-2012 11:27 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Haha ja, prachtig moment!wontcachme schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 11:49:
lolololol
Eerst zoomed de camera in maximaal op een paar boobies (en geen slechte ook), gaat iedereen in de chat roepen "boobies" vervolgens zoomed hij vol in op een paar menboobs, krijg je massaal "ieuw "
![]()
![]()
![]()
[ Voor 17% gewijzigd door Nemean op 19-08-2012 13:43 ]
In de chat te zien vind je het niet ergNemean schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 11:54:
[...]
Is er eindelijk een QR, ligt die site er uit.
Persoonlijk vind ik dat je niet moet gaan zeiken, zaniken en een bedrijf te gaan forceren iets te geven als ze dit al doen als een gift. De reacties in de channel staan echt bom vol met scheldwoorden en uitlatingen van mensen die echt nergens op slaan. Tuurlijk vind ik die 200 gold wel lekker op mijn account, maar als het er een keer uit ligt en ze zeggen we komen straks terug met een andere.. dan kun je niet gaan door mekkeren..
Als je niks belooft en mensen niet lekker maakt krijg je ook geen gezeik, belofte maakt nou eenmaal schuld.Nemean schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 13:54:
[...]
Persoonlijk vind ik dat je niet moet gaan zeiken, zaniken en een bedrijf te gaan forceren iets te geven als ze dit al doen als een gift. De reacties in de channel staan echt bom vol met scheldwoorden en uitlatingen van mensen die echt nergens op slaan. Tuurlijk vind ik die 200 gold wel lekker op mijn account, maar als het er een keer uit ligt en ze zeggen we komen straks terug met een andere.. dan kun je niet gaan door mekkeren..
Ze hoeven dit ook niet te doen weet je, klein beetje dankbaarheid richting hun lijkt me niet verkeerd..
[ Voor 5% gewijzigd door Plato112 op 19-08-2012 14:00 ]
Verwijderd
Shuttle st20g5
Grote moeite om mijn Tiger (P) en mijn AMX M4 (1945) te dubbelen. Voor beide had ik 4 potjes nodig en dit haalde het gemiddelde onderuit.Victory ratio: 55.17%
Battles: 29
Efficiency: 1270.17
Average tier: 7.97
Experience: 20103
Capture points: 36
Defense points: 0
Damage: 42370
Kills: 39 1.34
Spotted: 38 1.31
Ik heb 'm verkocht. De tank op zich is leuk om te spelen, maar met het niveau van de gemiddelde clown in WoT is het gewoon niet speelbaar. Je bent te afhankelijk van de rest en kan zelf het verschil niet maken.BramSd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 07:52:
[...]
Ik ben vooral blij dat ik van de Jagdpanzer E-100 af ben. Hij staat nog in de garage, maar de crew is nu 100% en dus kan ik hem met een gerust hart links laten liggen. Na de buffs kijk ik nog wel een keer of hij de moeite waard is.
Vervelende was dat ik het eerste potje in de JpE-100 won met ca. 1300xp (x3) en vervolgens een tweede potje won met 1300xp zonder dubbel.
O.O 35k xp op 1 avond..dynosu schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 09:09:
Bijna klaar met de IS-8 !!! Nog 35k xp te gaan. Dus mischien vanavond, en anders morgenavond.
Dan eindelijk de IS-7. Kan ik meedoen met CW en absolute companies
Volgende word dan of een Arty denk ik. Heb al Hummel in mijn garage staan. Anders lijkt de amerikaanse medium of heavy tree me wel leuk.
JPIV is ook een beetje up, de guns van de middelste tiers in de duitse TD lijn zijn vaak minder goed dan de die van andere TD's in dezelfde tier. Het enige dat je verder kan doen, nadat je td helemaal geupgrade is, is meer damage per potje. Zoek een goede snipping positie gaat voldoende verachter een bosje staan zodat je ook verborgen blijft als je schiet. Indien nodig verplaats en geef support waar het nodig is. Platooning is natuurlijk ook erg handig.shockwae schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 05:01:
Wil je pret om de acetanker niet bederven maar er zijn 2 opties..
1: server is net gereset en dus begint de acetankerronde van deze week weer van voor af aan dus hoge kans op acetanker.
2: Jij hebt geluk en WG_serverpark_random_damage_generator is je gunstig gezind en geeft je de volle damageoutput van de 3 shells die je kon laden en afvuren voordat je werd geraped waardoor die anderen die 0,0 damage deden naast de pot piesen...![]()
2e klinkt leuker...maar feli hoor...
L7LYNX schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 09:23:
[...]
O.O 35k xp op 1 avond..
.
Ben al blij als ik tegenwoordig met mijn jagdpz IV 1k xp/game krijg (heel blij).
Heb er bijna 50% minder gemiddelde xp op als op mijn hetzer en stug III.
Iemand misschien een idee wat ik fout doe of tips om snel die 60k voor de volgende TD te unlocken?
Shuttle st20g5
Verwijderd
Om eerlijk te zijn vind ik de jagdpzIV ook vrij lastig, die 60k voor de jagdpanther heeft me wel afgeschrikt. Deze gast heeft wel goede guides, en ook nog eentje over de jgdpzIV, misschien dat daar wat tips in staan:L7LYNX schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 09:23:
[...]
O.O 35k xp op 1 avond..
.
Ben al blij als ik tegenwoordig met mijn jagdpz IV 1k xp/game krijg (heel blij).
Heb er bijna 50% minder gemiddelde xp op als op mijn hetzer en stug III.
Iemand misschien een idee wat ik fout doe of tips om snel die 60k voor de volgende TD te unlocken?
Ging dus nog wel lekker na het platoon zie ikNemean schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:09:
Victory ratio: 76.19%
Battles: 21
Efficiency: 1636.02
Average tier: 8.05
Experience: 19963 950.62
M'n Efficiency is een stukje naar beneden gegaan, maar aan de andere kant wel lekkere win rating gister.
Ligt denk ik niet zozeer aan de E50M zelf maar meer aan de enorme noob tier 10 potjes die er op dit moment zijn. Gisteren na CWs snel nog 2 triples willen halen maar als eerst 2x kansloos verloren (Patton en T30) en daarna nog enigszins gemiddelde (T30) tot goede (Patton) potjes kunnen beleven..oosterhofjf schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 00:30:
pfff ik kan totaal niet overweg met die e50-m zeg... enige probleem is zijn camo. Elke keer als ik probeer te snipen vanaf een veilige afstand (dacht ik) wordt ik gespot en met 2 of 3 arty shells weg. tot nu toe iets van 450 xp gemiddeld na 6 potjes. Ik kan mijn ogen gewoon niet geloven. Heb ik nu zoveel ongeluk of kan ik ineens totaal niet meer spelen. terwijl de e50 een superrelaxte tank is. Zelfde speelwijze en ik ga telkens keihard af. snipen heeft totaal geen zin omdat ik elke keer, maar dan ook elke keer wordt gespot.
knip: net even getest. Vanuit een bosje werd ik vanaf 406 meter gespot door een e100 toen ik erop schoot.
te triest.. sta stil bij een huisje. wordt ik gespot door een is4 die voorbij komt rijden op ongeveer 400. 10 seconden later zie ik pas die is4 doordat onze scout daar rijdt. Op een tiger 2 na (ongeveer 500 meter) geen tank in de buurt XD
binnenkort nog eens proberen. nu dat ding in de ijskast
Lang moeten wachten?dynosu schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:28:
Nou ja, dan maar wachten op de open beta van WoWP
Ja wacht nog steeds op een key voor betaUser.tmp schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:41:
[...]
Lang moeten wachten?![]()
Anyway, ik kom gold tekort.![]()
Met dank aan Wargaming.
Kijk voor voor de grap eens naar een PM op het GoT forum.dynosu schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:44:
[...]
Ja wacht nog steeds op een key voor beta![]()
Helaas niets kunnen bemachtigen via de live streams ...
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb een paar dagen nu de T-62A, echt heerlijk. Mijn E-100 staat al een tijdje stof te happen en JdPz E-100 verkocht, zoals hierboven vermeld. Mobiliteit is zo belangrijk in public games...Bean77 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:16:
nog 125k exp tot aan de t110e5. Dan heb ik wel een lekkere TC garage met de is7, is4, t92 en de t110e3. Die laatste zal waarschijnlijk nooit gebruikt worden, maar altijd fijn om als optie te hebben.
Destijds getwijfeld of ik voor de jgdpz e1-00 zou gaan of de t110e3. Die laatste dus geworden en ik ben er op zich tevreden over. Win% rond de 58/59% en hij doet heerlijke gemiddelde van 1000 hp schade per schot. Als ik de reacties lees over de jgdpz e100 geen spijt.
Na de t110e5 maar eens de t62a, e100 of de jgdpz e-100 vrijspelen. Nu maar eerst 125 exp bij elkaar sprokkelen
mijn rijtje staat ook in de volgorde om vrij te spelen, met de T62A vooraan en de jgdpz e100 achteraan. Wil nog een t10 medium en de T62-a is de makkelijkste optie omdat ik de T54 al heb.Fest schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:41:
[...]
Ik heb een paar dagen nu de T-62A, echt heerlijk. Mijn E-100 staat al een tijdje stof te happen en JdPz E-100 verkocht, zoals hierboven vermeld. Mobiliteit is zo belangrijk in public games...
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
ik moet ook zeggen dat ik nog met plezier speel met mn jgdpzE100Joindry schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:57:
Mn Jagpz E-100 doe ik nog dailies mee. Ik geef hem kans tot na de update. Maar ja, 0 crits en detracks blijven belachelijk met die tanks. Ik ben er zelfs nog niet in geslaagd een mastertanker te scoren. Wss omdat ik met mijn "bad luck streak" 30% 0 crits maak.
Enige grind die ik momenteel nog doe is duitse mediumlijn. Maar de Panther II en ik komen niet erg hard overeen. Panther I en ik waren liefde, maar de 2 is redelijk "meh"
*burp*
Dat vind ik redelijk onzin. Arty kan toch ook gewoon bouncen met AP?rimpeldinky schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:01:
[...]
bedenk dat een speciale soort 15CM+ ammo welke nooit 0dmg-crit.
ik heb het ook niet over bouncenAppel schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:06:
[...]
Dat vind ik redelijk onzin. Arty kan toch ook gewoon bouncen met AP?Dan moet je in mijn mening gewoon HE gaan schieten. Hoe groot je shell ook is, als je een externe module raakt (Periscoop bijv) dan is de engine er gewoon correct in door het als een 0dmg crit te bestempelen.
[ Voor 27% gewijzigd door rimpeldinky op 20-08-2012 14:16 ]
*burp*
Beetje net zoals je met je 17cm shell de track van een 12t kan afhalen, maar voor de rest verdwijnt de shell gewoon. Terwijl eigenlijk de shell plus wat stukken van de tracks gewoon door de armor/cardboard heen moeten getrokken worden en je heel de boel moet oneshotten. De kinetische energie verdwijnt niet gewoon nadat je wat blik scheurt.Appel schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:06:
[...]
Dat vind ik redelijk onzin. Arty kan toch ook gewoon bouncen met AP?Dan moet je in mijn mening gewoon HE gaan schieten. Hoe groot je shell ook is, als je een externe module raakt (Periscoop bijv) dan is de engine er gewoon correct in door het als een 0dmg crit te bestempelen.
[ Voor 17% gewijzigd door Joindry op 20-08-2012 14:30 ]
mja heb de crew deze week in de jtiger 8.8 gestopt om BIA naar de 100% te trekken en lekker wat geld te verdienen wat ik dan in tier 10 randoms weer kan verspelenBramSd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:25:
Dat is het hele probleem met dat belachelijke mechanisme. Het is gewoon uitermate frustrerend om met een 17cm shell 0,0 damage te doen bij een schot op een T-50-2, terwijl de Commander roept: "We hit them hard!".
Met bounces heb ik geen probleem, met detracks waarbij je slechts 0 schade doet ook niet zo, maar met 0-dmg penetrating hits en ghostshells (shells die raak hadden moeten zijn, maar gewoon door de tank heen gaan) ben ik echt helemaal klaar. Reden voor mij om de Jagdpanzer E-100 op kratjes in de garage te zetten en de crew een winterslaap te laten houden.
*burp*
valt mee dat ik niet de enige ben, want mijn ervaring is vergelijkbaar.BramSd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:32:
Ik had op de Type 59 en op de T-54 een winrate van rond de 60% voor de 7.4 patch, maar sinds 7.4 of 7.5 heb ik steeds vaker 'pech'. Moeilijk te omschrijven, maar ik heb veel vaker slechte potjes met die 2 tanks en mijn winrate ermee is ook aan het zakken.
ik geloof niet zo in ninja-nerfs, maar er is wel iets veranderd in het spel waardoor ik soms speel als een zoutzak.
Appel verwees inderdaad naar een blog.Joindry schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:51:
Hij verwees toch naar een blog van iemand anders ook he? Ik hebbem ook gelezen en passant. Ergens kan ik het geloven, maar aan de andere kant denk ik dat je je gewoon veel meer gaat ergeren wanneer je meer speelt (en dus normaalgezien je winrate omhoog begint te spelen.
Geen enkele speler met minder dan 300 potjes gaat zich zorgen maken over een 0 crit... denk ik.
Nog eens aan de andere kant, de eerste kant weer dus eigenlijk. Het is en blijft WG, en ik vertrouw/geloof hen voor geen haar meer... De info die ze verschaffen is altijd minder dan de volledige waarheid. Ninjanerfs, ik geloof er héél hard in.
Fest schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:42:
Appel heeft er een interessante theorie over. Zoek maar eens terug in dit of vorig topic.
Het komt er op neer dat de penetration-spread en damage afhankelijk is van je winrate. Hoe slechter je bent, hoe beter het voor je uitvalt en vice versa.
http://greedygoblin.blogs...et-of-world-of-tanks.htmlJoindry schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:51:
Hij verwees toch naar een blog van iemand anders ook he? Ik hebbem ook gelezen en passant. Ergens kan ik het geloven, maar aan de andere kant denk ik dat je je gewoon veel meer gaat ergeren wanneer je meer speelt (en dus normaalgezien je winrate omhoog begint te spelen.
Geen enkele speler met minder dan 300 potjes gaat zich zorgen maken over een 0 crit... denk ik.
Nog eens aan de andere kant, de eerste kant weer dus eigenlijk. Het is en blijft WG, en ik vertrouw/geloof hen voor geen haar meer... De info die ze verschaffen is altijd minder dan de volledige waarheid. Ninjanerfs, ik geloof er héél hard in.
Verwijderd
Persoonlijk zou ik graag de chat helemaal uit willen zetten, vreselijk in die randoms.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 00:17:
Ik persoonlijk zou bv graag een talenfilter hebben.
http://forum.worldoftanks...417-in-game-chat-removed/Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:05:
[...]
Persoonlijk zou ik graag de chat helemaal uit willen zetten, vreselijk in die randoms.
Daar ben ik ook voorstander van. Hoewel het niet makkelijk zal zijn, het hele "twobutton repair your tank magic" systeem is mss ook wat om te herbekijken. Dat maakt het 0 critgedoe nog erger eigenlijk. Mocht het nu zijn dat een kapotte koepel, tracks of commander ook echt dood waren, dan waren die 0 crits nog niet zo nutteloos. Maar nu...Appel schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:03:
[...]
En 0 dmg crits horen nu eenmaal bij het spel in mijn mening, zou het ook niet eerlijk vinden om het voor 1 tank uit te zetten. Dan zou ik eerder de tank her-ontwerpen.
Is het makkelijker om die tank te her-ontwerpen hoor. Of nog makkelijker.... schiet HE! De GW Tiger gebruikt dezelfde gun, gaat prima met HE. Ik zou het belachelijk vinden als ze de hele game mechaniek voor 1, enkele, uno tank aan zouden passen.Joindry schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:08:
[...]
Daar ben ik ook voorstander van. Hoewel het niet makkelijk zal zijn, het hele "twobutton repair your tank magic" systeem is mss ook wat om te herbekijken. Dat maakt het 0 critgedoe nog erger eigenlijk. Mocht het nu zijn dat een kapotte koepel, tracks of commander ook echt dood waren, dan waren die 0 crits nog niet zo nutteloos. Maar nu...
JPE Heeft andere HE shells.Appel schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:12:
[...]
Is het makkelijker om die tank te her-ontwerpen hoor. Of nog makkelijker.... schiet HE! De GW Tiger gebruikt dezelfde gun, gaat prima met HE. Ik zou het belachelijk vinden als ze de hele game mechaniek voor 1, enkele, uno tank aan zouden passen.
Zou compleet van de zotte zijn. Maar ik begrijp wel dat het voor de JPE100 bestuurders nu wel frustrerend is.
Duh, die hoeven ook geen splash te leveren. Maar met al dat geklaag over 0dmg crits met AP raad ik gewoon een tijdelijke oplossing aan. Of je laat 'm in de garage staan.
NopeAstratuner schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 18:50:
Iemand zijn codes al gekregen voor de QR codes van gisteren namiddag?
Ik ook nog niet, dus zullen nog wel komen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq