Speed limits are like herpes.
FUUU!!
Waarom begon ik met de posts te lezen die ik nog niet had gelezen ipv meteen naar de laatste potsts te gaan.
Ik ook, benieuwd hoeveel er van mijn 7M credits over gaat blijven.Plato112 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:18:
Nice, op die equipment korting zat ik te wachten
Anders had ik nog een mooie 200g erbij gehad!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
*burp*
Die QR link werkt alleen in de 2 minuten dat hij op de Live Stream staat. Het nu invullen heeft geen nut (meer).rimpeldinky schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 18:37:
dat kan nu nog hoor, die laatste link iig, en dan blijven volgen
bij mij bleef ie de vorige keer bijna 10 minuten actief, heb hem nog gespammed naar wat vrienden die allemaal nog de confirmation krijgenNemean schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 18:38:
[...]
Die QR link werkt alleen in de 2 minuten dat hij op de Live Stream staat. Het nu invullen heeft geen nut.
*burp*
Edit: op zich trouwens wel een slimme tactiek van WG om iedereen bekend te maken met het feit dat gold over alle spellen hetzelfde is, en om spelers ook alvast eens naar de WoWP site te lokken.
[ Voor 52% gewijzigd door crizyz op 16-08-2012 18:41 ]
Klopt die pagina blijft wel online, maar ik neem aan dat de medewerker van WG die in de chat zit (en keys spamt) dit niet voor de lol zegt. Ook niet die kerel die daar op Gamescom staat.rimpeldinky schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 18:39:
[...]
bij mij bleef ie de vorige keer bijna 10 minuten actief, heb hem nog gespammed naar wat vrienden die allemaal nog de confirmation krijgen

premium heb ik wel, maar het bij elkaar grinden van zoveel is nog steeds aardig wat werkFikkieHo schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:53:
[...]
wanneer zijn credits niet het probleem bij non-prem
Dus morgen maar proberen met verschillende adressen.

Helaas kan ik het nog niet proberen, straks maar eens doen.
[ Voor 13% gewijzigd door Plato112 op 16-08-2012 21:16 ]
Anoniem: 420503
Dit is trouwens ook een mooie:
http://forum.worldoftanks...-gamescom-fan-of-the-day/
Thank you for watching the show. Above you can find your unique registration code which will add 200 gold to your World of Tanks game account during the creation process.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Anoniem: 448327
Danke das Du unserer Show beigewohnt hast. Nachfolgend erhälst Du einen einmaligen Bonus Code mit welchem Du Deinem World of Tanks Konto 200 Gold gutschreiben kannst.
GMY6XN-9RNA5X
Um Deinen Code und die damit verbunden 200 Gold einzulösen, logge Dich bitte auf unserer Website (www.worldoftanks.eu) mit Deinem Spielkonto ein und folge den Anweisungen zur Eingabe eines Bonus Codes.
Wir wünschen Dir weiterhin viel Spaß mit Wargaming auf der Gamescom und sei bei der nächsten Live Show wieder dabei. Mehr Codes und In-Game Gold warten auf Dich bei Wargaming.net in Halle 8.
Welcome to our booth in hall 8!
Thank you for watching the show. Above you can find your unique bonus code which will add 200 gold to your World of Tanks game account.
To activate your code, login to our website (www.worldoftanks.eu) with your game account credentials and follow the instructions on how to apply a bonus Code.
Continue to enjoy the Gamescom together with Wargaming and be back for the next live show on our stage. More Codes and in-game gold is waiting for you at Wargaming.net in Hall 8.
GSM6WR-FW2M87
GSM6WV-AU2T83
wile kijken of die ook werkten op een bestaand account, blijkt dus niet zo te zijn
*burp*
Vandaag was het hoogtepunt met 18 van de 19 schoten waarbij ik er bij 6 achter elkaar geen damage deed op een KingTiger zijkant en uiteindelijk maar bij 10 shells damage had gedaan, xp en credits was voor een Type dan ook om te huilen.
Continue van je commander horen dat je shell raak is maar geen damage indicatie van de tank af zien gaan.
Zelfs niet eens critical hits of detracks...
Nog meer mensen die soortgelijke dingen hebben of zou het echt aan mij liggen en zie ik spoken???
Ik weet waar en hoe ik moet schieten dus daar ligt het niet aan oke!!!
[ Voor 5% gewijzigd door ShockWave op 17-08-2012 01:24 . Reden: aanvulling ]
The way of WOT moves in mysterious ways. Eigenlijk wel mooi hoe een slecht ontworpen spel toch zo goed en verslavend kan zijn he.
btw gisteren veel verloren en vandaag maar 1 potje verloren, rest gewonnen
en succes hards met de belegering op jullie alliantie lijkt me een mooie tijd
Wat betreft "The way of WOT moves in mysterious ways" begin steeds vaker de blog te geloven die hier eens was gepost dat WoT bepaald welk team wint en niet de spelers.
Denk dan aan een bijna volledig rood team tegenover je eigen groene team en niemand kan echt veel damage doen waardoor je verliest???
Vandaag ook weer een faalteam va hier tot Tokio...match op Cliff start en er begint er 1 te zeggen..."Enemy team heeft alleen maar meds, sure winn"...
Alle tanks op 4 na gaan via de valley naar de vijand....pff stond ik daar bovenop bij de vurtoren samen met een platoonmate onze eigen ass maar te verdedigen.
Ze vergaten even dat alle meds van bovenaf op de valley vrij zicht hadden....dikke loss dus.
Belegering van Hards hmmmm kan leuk worden ja...helaas falen onze alliance partners een beetje waardoor onze flank een beetje exposed is...
Ik (en sommige anderen) heb daar zo mijn idee over....
Met dit programma kun je QR code van het scherm aflezen door een selectiebalk om het plaatje heen te maken.
Tja tis alleen weer zo sneu dat de slaven alliances weer inhaken op Fusion vs Grey. Die lui in Engeland, Pinkies in Spanje en 3de garnituur in Scandinavia. Zelf ooit iets bereiken zal ze nooit lukken, kneusjesoosterhofjf schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 01:35:
en succes hards met de belegering op jullie alliantie lijkt me een mooie tijd
We verwachten zelf dit weekend er wel af te liggen.
Oh, en Grey alliance command heeft friendly contacten met AX/Hami/BR1 afgestoten, hoe dom kun je zijn om een sterke partner zo af te stoten
Ik denk dat dat wel meevalt, Shockwave. Als je twee teams met gelijke skills hebt en het ene team is iets minder lucky met de RNG zal dat team natuurlijk wel verliezen, maar ik denk niet dat dat opzettelijk is. WoT heeft zulke grote sample sizes (veel spelers, veel potjes per speler) dat we allemaal wel een potje hebben waar we ongelooflijke pech hebben. Dan lijkt het dat WoT vantevoren bepaald heeft dat je verliest. Maar af een toe een potje met ongelooflijke pech is statisch gewoon te verwachten. Net zoals je af en toe potjes hebt waar elk schot raak gaat (maar de meeste mensen wijten dat vaak geheel aan hun eigen vaardigheden, waardoor het dus minder opvalt dat de RNG meezit).shockwae schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 02:14:
Ik merk het de laatste tijd vooral op mijn Type 59, andere tanks niet zo afgezien van de patton maarja die heeft nog de 90 mm gun.
Wat betreft "The way of WOT moves in mysterious ways" begin steeds vaker de blog te geloven die hier eens was gepost dat WoT bepaald welk team wint en niet de spelers.
Denk dan aan een bijna volledig rood team tegenover je eigen groene team en niemand kan echt veel damage doen waardoor je verliest???
Daarnaast komt ook nog eens dat efficiency niet altijd even betrouwbaar is. Ik zie de laatste tijd groene spelers steeds vaker ontzettend domme dingen doen. Hoe komen die in vredesnaam aan hun groene scores?
Ik verwacht niet dat HARDS het gaat houden. Gisteren konden we niet eens twee volle teams vormen. We zullen deze week van de kaart af zijn.Belegering van Hards hmmmm kan leuk worden ja...helaas falen onze alliance partners een beetje waardoor onze flank een beetje exposed is...
Ik (en sommige anderen) heb daar zo mijn idee over....
Tijd voor een opschoon-actie als je het mij vraagt. Of een andere clan.
Babs out!
Ik heb ook een beetje het vermoeden binnen HARDS dat best wat mensen er een beetje genoeg van hebben. HARDS zit daar natuurlijk al heel lang en als je dan ziet dat zon 30 tot 40 clans in 4 alliances het tegen je eigen 11 clans komen opnemen omdat ze zelf te zwak zijn, dan heb je snel al zoiets van pffff, lame. Voor mij hoeft het op zon manier ook niet echt.filipy23 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:14:
Ik verwacht niet dat HARDS het gaat houden. Gisteren konden we niet eens twee volle teams vormen. We zullen deze week van de kaart af zijn.
Tijd voor een opschoon-actie als je het mij vraagt. Of een andere clan.
Babs out!
De leegloop en verdwijning van HARD draagt er volgens mij ook wel iets aan bij. Moraal across the board is niet heel top.
Viel me gister ook erg op dat heel veel nederlanders afwezig waren, ik ging zelf tegen 21:00 offline, ik weet niet of er daarna nog mensen online kwamen.
Sowieso zelf weinig CW gedaan deze week. Eerste werkweek na de vakantie en dan met dit weer, ik val rond 20:00 al half in slaap
Ik ben zelf begin van de week ziek geweest dus ik heb ook weinig meegekregen, maar ik vond het vorige week juist super gaan. Op twee fronten waren we goed landjes aan het pakken. Nu zijn in een keer all onze allies de grond in gehakt en wij dus alles overal moeten gaan repareren (wat idd niet gaat lukken omdat we massively outnumbered zijn), lijkt de moraal in HARDS inderdaad weg te zijn. Waar de nederlanders zijn: ik heb geen idee.Kaap schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:22:
[...]
Ik heb ook een beetje het vermoeden binnen HARDS dat best wat mensen er een beetje genoeg van hebben. HARDS zit daar natuurlijk al heel lang en als je dan ziet dat zon 30 tot 40 clans in 4 alliances het tegen je eigen 11 clans komen opnemen omdat ze zelf te zwak zijn, dan heb je snel al zoiets van pffff, lame. Voor mij hoeft het op zon manier ook niet echt.
De leegloop en verdwijning van HARD draagt er volgens mij ook wel iets aan bij. Moraal across the board is niet heel top.
Viel me gister ook erg op dat heel veel nederlanders afwezig waren, ik ging zelf tegen 21:00 offline, ik weet niet of er daarna nog mensen online kwamen.
Sowieso zelf weinig CW gedaan deze week. Eerste werkweek na de vakantie en dan met dit weer, ik val rond 20:00 al half in slaap
Ik kan me er best wel een beetje pissig overmaken. In mijn ogen heeft HARDS buitengewoon veel werk gedaan afgelopen maanden. Wat land kwijt geraakt, maar altijd weer teruggepakt. Nu zie je zo'n JNA clan wat drie maanden lang 15.000 gold per dag heeft zitten farmen in twee weken weggevaagd worden.... En hoe komt het trouwens dat het 4 alliances tegen 1 is? Volgens mij hebben onze diplomaten het dan niet zo goed gedaan...
Babs out!
[ Voor 17% gewijzigd door filipy23 op 17-08-2012 09:13 ]
Ja, ik met de laatste tijd ook dat ik de melding krijg, we hit em hard. Maar, ik denk eigenlijk dat ie bounced. want het icoontje knippert even, geen zichtbare schade en geen HP eraf.shockwae schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 02:14:
Ik merk het de laatste tijd vooral op mijn Type 59, andere tanks niet zo afgezien van de patton maarja die heeft nog de 90 mm gun.
Ja en maar volhouden dat ze dit keer bijna gelijke aantallen hebben.. tuurlijk, 2 kleinere nauw verbonden alliances houdt mij niet voor de gek...Kaap schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:07:
[...]
Tja tis alleen weer zo sneu dat de slaven alliances weer inhaken op Fusion vs Grey. Die lui in Engeland, Pinkies in Spanje en 3de garnituur in Scandinavia. Zelf ooit iets bereiken zal ze nooit lukken, kneusjes
We verwachten zelf dit weekend er wel af te liggen.
Oh, en Grey alliance command heeft friendly contacten met AX/Hami/BR1 afgestoten, hoe dom kun je zijn om een sterke partner zo af te stoten
Ik vond het al lang duren met AX/BR1 maar dit verklaard het wel, meest idiote move ever?
Mee eens en net als het behalen van top tiers is efficiency ook door noobs te behalen.filipy23 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:14:
[...]
Ik denk dat dat wel meevalt, Shockwave. Als je twee teams met gelijke skills hebt en het ene team is iets minder lucky met de RNG zal dat team natuurlijk wel verliezen, maar ik denk niet dat dat opzettelijk is. WoT heeft zulke grote sample sizes (veel spelers, veel potjes per speler) dat we allemaal wel een potje hebben waar we ongelooflijke pech hebben. Dan lijkt het dat WoT vantevoren bepaald heeft dat je verliest. Maar af een toe een potje met ongelooflijke pech is statisch gewoon te verwachten. Net zoals je af en toe potjes hebt waar elk schot raak gaat (maar de meeste mensen wijten dat vaak geheel aan hun eigen vaardigheden, waardoor het dus minder opvalt dat de RNG meezit).
Daarnaast komt ook nog eens dat efficiency niet altijd even betrouwbaar is. Ik zie de laatste tijd groene spelers steeds vaker ontzettend domme dingen doen. Hoe komen die in vredesnaam aan hun groene scores?
Er zijn natuurlijk ook nog wat gasten aangekondigd afwezig (zoals ik) en dan nog een aantal die op de nominatie staan om eruit te gaan zodra zich nieuwe recruits aanmelden. Nu hebben we er wel weer 3 bij maar het doel stond op 10 nieuwe deze en volgende week (al had ik er mogelijk weer 3 gevonden).Kaap schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:22:
[...]
Ik heb ook een beetje het vermoeden binnen HARDS dat best wat mensen er een beetje genoeg van hebben. HARDS zit daar natuurlijk al heel lang en als je dan ziet dat zon 30 tot 40 clans in 4 alliances het tegen je eigen 11 clans komen opnemen omdat ze zelf te zwak zijn, dan heb je snel al zoiets van pffff, lame. Voor mij hoeft het op zon manier ook niet echt.
Inderdaad, de meesten van de alliance deden het vorige week ook wel aardig maar wij waren op een rampage.filipy23 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:11:
[...]
Ik ben zelf begin van de week ziek geweest dus ik heb ook weinig meegekregen, maar ik vond het vorige week juist super gaan. Op twee fronten waren we goed landjes aan het pakken. Nu zijn in een keer all onze allies de grond in gehakt, lijkt de moraal in HARDS inderdaad weg te zijn. Waar de nederlanders zijn: ik heb geen idee.
Babs out!
Maarja zoals Kaap al zei en de vorige war ook al te zien was, zodra een grote overmacht het goed doet tegen één alliance zie je opeens allemaal anderen de wind in de zeilen zetten om snel wat graantjes mee te pikken. Maar goed, communicatie met AX/BR1 verbreken is dan ook wel een lekker tegenstrijdig.
Ik heb btw ook een zwart scherm op Own3d.
Edit: ik heb weer beeld.
[ Voor 9% gewijzigd door TweakJerommeke op 17-08-2012 10:45 ]
En heb je daarna ook gelezen dat het gewoon iemand was die die username had gekozen om te trollen?TweakJerommeke schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:40:
Ok een mod kwam in de chat en zei dat er geen QR codes meer komen op de live stream omdat de chat dan niet meer zou werken...raar.
Ik heb btw ook een zwart scherm op Own3d.
Edit: ik heb weer beeld.
En heb je gezien dat we geen QR-code hebben gekregen?Fest schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:46:
[...]
En heb je daarna ook gelezen dat het gewoon iemand was die die username had gekozen om te trollen?
Zoals Nemean zegt heeft ectar aangegeven dat we ze niet te zien krijgen en de gasten op Gamescom hebben er al wel één gehad en gisteren kregen we ze tegelijkertijd te zien.Fest schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:03:
En is de dag al voorbij?
TrolololololQuantor schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:17:
Zag jou (Plato) en Nemean in de chat waarvoor ik me nu niet meer ga aanmelden
Weer zo'n lekkere faal van WarGaming, kon het niet laten er in te wrijven dat niemand zit te wachten op die fail game van een World of WarPlanes.Quantor schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:17:
Zag jou (Plato) en Nemean in de chat waarvoor ik me nu niet meer ga aanmelden

[ Voor 15% gewijzigd door TweakJerommeke op 17-08-2012 11:23 ]
Nou heb je het waarschijnlijk over een scout tank anders wordt je echt niet geoneshot.AvanCade schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:28:
Ik ben na enige tijd weer begonnen maar die tier verdeling is niet erg handig. Spendeer je gold aan het kopen van een tank, word je ingedeeld bij tegenstanders van meerdere tiers hoger. Het resultaat is elke keer hetzelfde. Vrijwel geen penetration en vrijwel altijd word ik one-shot-killed. Ik kan alleen racen als de beste om zo me teammates van informatie te voorzien, maar verder ben neem ik alleen een slot in.
Dat is inderdaad een scout tank.AvanCade schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:32:
T2 LT heb ik gekocht (voordat ik een lange tijd niet gespeeld had).
Is de paus katholiek? Natuurlijk is scouten effectief. Maar je hebt scouten, en je hebt rondracen als een mongool...AvanCade schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:35:
Is Scouten wel effectief? Ik heb er absoluut geen moeite mee om in het belang van het team te spelen, maar als ik daar ben het racen en ik heb het idee dat niemand er iets mee doet dan speel ik liever in een andere tank.
Die geeft een aantal handige tips & trics (en niet te vergeten do's en vooral don'ts!) voor scouting.
Succes!
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Scouten is effectief alleen moet je er rekening mee houden dat mensen in lage tiers meestal waardeloos spelen en je eigenlijk voor niets aan het scouten bent. In de hogere tiers (van af tier 7 begin je het pas te merken) gaan mensen damage doen als je scout... blijf zo lang mogelijk in leven en probeer zoveel enemies te spotten als je kan.. zolang jij ze zichtbaar houdt voor je team en je team damage doet zul je veel XP en credits ontvangen.AvanCade schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:35:
Is Scouten wel effectief? Ik heb er absoluut geen moeite mee om in het belang van het team te spelen, maar als ik daar ben het racen en ik heb het idee dat niemand er iets mee doet dan speel ik liever in een andere tank.

*burp*
Waar?rimpeldinky schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:57:
en toen gaven ze alsnog bonus keys wegT3 french td, 3dg prem en wat gold
Dus er zitten 1,000 man te azen op 4 codes? Lijkt me niet de moeite waard om je tijd daaraan te besteden...Plato112 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:01:
In de chat van de stream, maar het waren 4 codes die meteen weg waren.
Babs out!
Ging gisteren trouwens lekker Nemean, zo zonder de faal TC's die het gemidddelde hard onderuit haalden.
Name Total Per battle
Victory ratio: 82.14%
Battles: 28
Efficiency: 2983.65
Average tier: 7.79
Experience: 31972 1141.86
Capture points: 212 7.57
Defense points: 81 2.89
Damage: 54967 1963
Kills: 42 1.5
Spotted: 44 1.57

Ga maar eens mijn X3tjes doen, stream is uit..Victory ratio: 83.33%
Battles: 24
Efficiency: 1642.14
Average tier: 8
Experience: 27748 1156.17
Capture points: 35 1.46
Defense points: 0 0
Damage: 47237 1968
Kills: 41 1.71
Spotted: 39 1.63
[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 17-08-2012 12:11 ]
ja klopt maar vond de goodies vorig jaar toch wat leuker hoor! die miniatuur panther+code die er toen bijzat was een stuk mooier dan het tankje nu, zat ook een leuk shirtje bij van world of warplanes en een premium tankje.Quantor schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:22:
Zie trouwens net dat in de tas die je krijgt nadat je een paar rondjes daar (op gamescom) hebt kunnen spelen nog een kaart zit met 300 gold en 3 dagen premium en een paar goodies
was met twee vrienden naar gamescom geweest en uiteraart ook even van de charmante dames-show genoten
ik viel mooi in de prijzen.... heb 1 vd 8 Gamers muisje gescoord die ze het publiek in gooiden..koste me bijna mn leven haha
world of warplanes heb ik zowel in de alfa als in de beta gespeeld maar dat vond ik niet zo leuk als world of tanks... world of battleships daarintegen lijkt me wel weer leuk haha was een leuk dagje op Gamescom
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
[ Voor 1% gewijzigd door Quantor op 17-08-2012 12:52 . Reden: sry Chris :) ]
\o/Quantor schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:49:
Ik ben maar niet in die eerste rijen gaan staan en ben niet eerder op gamescon geweest. Maar dat tankje is wel erg cheap inderdaad, is de tank van chryziz stukken mooier
Benieuwd hoeveel mensen er op de stream ingelogd blijven trouwens als iedereen straks weet dat je geen QR codes meer krijgt...
Yup. Alleen ipv top-down view zul je een 3rd person view hebben vermoed ik. En de WoT grind is heel wat minder dan de NF grind. En NF had wat rare mechanics (zoals schepen zonder bemanning, en schepen met 100.000 man)Sneezzer schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:27:
[...]
Misschien een rare vraag maar, is world of warships eigenlijk geen navyfield maar dan 5 jaar nieuwer?
Babs out!
[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 17-08-2012 13:00 ]
Dat heeft met de cockyness van onze alliance leaders te maken. Het oude clubje bepaald, en dat zorgt ervoor dat ze bijna geen nieuwe clans aantrekken.filipy23 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:11:
En hoe komt het trouwens dat het 4 alliances tegen 1 is? Volgens mij hebben onze diplomaten het dan niet zo goed gedaan...
Babs out!
Het resultaat daarvan kan binnenkort wel eens verrassend zijn voor de mensen in HARD(S)(2), maar dat ga ik natuurlijk niet verklappen
Our loader, loader, loader, boatsmen 56-86, mechanics 1-17, 2de luitenant ter zee en de 4de stuurman bought the farmNemean schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:00:
Gaat nog leuk worden, crewskills uitdelen aan de Bismarck.
If you can't defeat them, join them?Kaap schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:01:
[...]
Dat heeft met de cockyness van onze alliance leaders te maken. Het oude clubje bepaald, en dat zorgt ervoor dat ze bijna geen nieuwe clans aantrekken.
Het resultaat daarvan kan binnenkort wel eens verrassend zijn voor de mensen in HARD(S)(2), maar dat ga ik natuurlijk niet verklappen
Babs out!
Anoniem: 448327
Alvast bedankt.
Komt er toch weer free gold dan?Anoniem: 448327 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:19:
Wie wilt dadelijk de link hier plaatsen voor de 200 free gold...kan ff niet scannen.
Alvast bedankt.
Babs out!
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Anoniem: 405017
Anoniem: 405017
Anoniem: 420503
En in sommige gevallen helpt het bv om te weten dattie rechts zit, dus je gaat altijd linksom om iets heen.
Het is maar een voorbeeld,
Net 3x mijn gun out, dan denk ik hooguit: die kan goed mikken met HE.
Directe link naar filmpje:
YouTube: World of Tanks. Новшества обновления 8.0
nog een 8.0 preview filmpje met wat meer physics en nieuwe interfaces. Ook de nieuwe russishe TD tree wordt behandeld:
Vreemd de SU-122-44 is verdwenen!
De stats in het filmpje:
Tier 7 Su-100M Best gun: 122 D25Ts (175mm pen)
Tier 8. Su-101 Best gun 122mm van Is-8/4 (~270mm pen)!!!!!! <- deze wordt vet overpowered!
Tier 9 SU-122-54. Best gun Is-4 en Is-7 gun (kiezen)
Tier 10 Object 263. Best gun: is-7 gun.
Een blik op de tech tree bevestigd dat SU-122-44 een premium TD is geworden.Google translate:toon volledige bericht
The next update of World of Tanks - 0.8.0, the estimated period of the output of which - in September 2012.
This update is waiting for you:
Modification and optimization of graphics.
On all the maps change markedly lighting, as well as the release of 0.8.0 upgrade work begins on a visual improvement in gaming locations. Significantly change its appearance for the better in this update card *: "Himmelsdorf"
"Mine"
"Karelia"
"Lasvill"
"Sandy River"
"Cliff"
"Fjords"
"Pass"
"Polar"
"Westfield."
Video of change and optimization of schedules to be updated 0.8.0 *:
* Work to improve the graphics of the game will be carried out gradually: from an upgrade to upgrade.
The new physics.
A realistic model of the motion of the tank: the ability to push the "real" car, roll down the slopes and fall off a cliff. With the new physics will be virtually eliminated with the situation jams tanks. Combat vehicles will be more realistic to gain acceleration, turning and braking. Will be able to check the water tank and flooding.
Individual logos and lettering.
Large selection of personal emblems and lettering for vehicles, through which players will be able to give more individuality of its military machine.
Change and improvement of the game interface:
1. Radial graphical menu commands.
The improved system of fast teams with a new, more intuitive and easy to use interface.
2. Extended combat statistics.
The improved system posleboevoy Statistics: Information on the outcome of the battle will be displayed in the hangar with no limit on viewing time. Statistics will be much more detailed and more.
3. An updated map of the trees in the window of "Research."
Trees will be the development of new, more sophisticated and informative interface. The user can immediately see how much experience you need to research the next tank, and after research - once to buy it through the window of "Research." In addition, trees will be added premiumnye tanks according to their levels. They can also be purchased directly through the window of "Research" without having to log in-game store.
Ability to exclude combat modes in random battles.
You will be able to exclude one or two modes at once ("Storm" and "meeting engagement") of the random battles by the user. Standard mode can not be disabled because it is the main mode of play.
The new system of camouflage.
For each type of card - winter, summer and the desert - will feature special camouflage. When using a tank of this camouflage will be automatically activated on a map of the appropriate type and give an additional bonus to stealth.
Video about the features of 0.8.0 update:
The new PT-ACS USSR **: SU-100M-1 (7th level),
Uralmash-1 (8th level),
SU-122-54 (9th level)
Object 263 (10th level).
** Go to the full tree of Soviet tanks .
The first British medium tank premiumny Level 5 Matilda Black Prince.
Babs out!
[ Voor 82% gewijzigd door filipy23 op 17-08-2012 21:28 ]
Babs out!
[ Voor 76% gewijzigd door filipy23 op 17-08-2012 21:28 ]
Hopelijk wordt de T23 ook nog weer een keer terug gebracht.

T54E2. Je kunt er dan de donder op zeggen dat de tweede Tier X medium de M60 patton gaat worden.
Babs out!
Wat britse footage van gamescom.
Babs out!
Self reflection is the school of wisdom
Ik had die interface al bij WoWP gezien op de livestream maar dat zit dus ook mooi in 8.0.filipy23 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:08:
http://worldoftanks.ru/news/1404-080_update_video_second/
Directe link naar filmpje:
YouTube: World of Tanks. Новшества обновления 8.0
nog een 8.0 preview filmpje met wat meer physics en nieuwe interfaces. Ook de nieuwe russishe TD tree wordt behandeld:
Het zal wel even wennen zijn maar het ziet er wel mooi uit
Tja veel te lang weggeweest he, wordt maar weer gauw activeVentrigo schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:58:
Vanavond weer even WoT gespeeld, maar dat smaakt wel naar meer.
Dit topic is gesloten.