[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 35.738 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 23:34
E-25 - 5 or 6 (still deciding)
Panther-M10 - 7
Grr. Panther-M10 Tier 7.... Dan maar niet in mijn garage zetten :(.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Anoniem: 420503 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:59:
Sowieso,

Was niet de charme van WoT dat de ene tank totaal ruk was, en de andere goed.
De ene een megagun had, en de andere sneller was.

Dat hele alles naar 1 eenheidsworst formuleren is juist Zaai.
Dit is precies WGs response om de E-100 niet te buffen :P
It's not a refusal, as 8.0 shows. But the end goal is to have interesting gameplay with each top tier vehicle--not the same exact gameplay with a different skin. So we have to be careful how similar the tanks end up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05 14:36
Zijn er nog tanks die je in 8.0 moet hebben waarmee je een andere tank gratis krijgt? Zoals vorige keer met de amx12t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:23
Ik dacht enkele weken geleden het record artillery gezien te hebben, 26 stuks. Welnu, dat record staat niet meer. Nieuwe record staat op 28 8)7

Afbeeldingslocatie: http://4put.ru/pictures/max/384/1179653.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Het forum is al enthousiast kaarten aan het maken voor WoT Generals:

Afbeeldingslocatie: http://i49.photobucket.com/albums/f273/sirianstar/LemmingRushbySirianstar1.png

Afbeeldingslocatie: http://i49.photobucket.com/albums/f273/sirianstar/NewPatchbySirianstar.png

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Kaap schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:47:
Ik dacht enkele weken geleden het record artillery gezien te hebben, 26 stuks. Welnu, dat record staat niet meer. Nieuwe record staat op 28 8)7

[afbeelding]
Working as intended! Move along!

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Wargaming on a roll?
Tanitha
IE the public test is due in about a week, if all continues to schedule.
Public test 8.0 volgende week?? Nice!

Babs out!

PS Het is wel gepost door Tanitha, en dat is een idioot. Dus knoop er niks aanvast.

[ Voor 19% gewijzigd door filipy23 op 15-08-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
x-cessive schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:41:
Zijn er nog tanks die je in 8.0 moet hebben waarmee je een andere tank gratis krijgt? Zoals vorige keer met de amx12t.
Nope. Niet in 8.0. Op termijn wordt de 50-2 ingewisseld, maar dat zal hww een inwissel zijn en geen extra tank.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
filipy23 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:57:
Wargaming on a roll?

[...]

Public test 8.0 volgende week?? Nice!

Babs out!

PS Het is wel gepost door Tanitha, en dat is een idioot. Dus knoop er niks aanvast.
Zou wel gaaf zijn! Ben echt heel erg benieuwd naar de physics :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
psychoclown schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:17:
[...]

Zou wel gaaf zijn! Ben echt heel erg benieuwd naar de physics :)
Ik ook. Ik bedacht me alleen laatst dat er eigenlijk heel weinig maps zijn waar het tactisch voordeel op gaat leveren als je van een cliff afstormt. En zelfs op die maps waar het wel handig zou zijn (Mines bijvoorbeeld) sta je eigenlijk liever hull down boven op de heuvel dan dat je naar beneden komt (ik bedoel, als je van mines de heuvel afrijd op een steile plek sta je in je eentje gespot vol tegenover het andere team. Enige echte uitzondering die ik kan bedenken is de map South Coast.

Iemand anders?

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:06

wontcachme

You catch me? No you wont

filipy23 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:53:
[...]

Ik ook. Ik bedacht me alleen laatst dat er eigenlijk heel weinig maps zijn waar het tactisch voordeel op gaat leveren als je van een cliff afstormt. En zelfs op die maps waar het wel handig zou zijn (Mines bijvoorbeeld) sta je eigenlijk liever hull down boven op de heuvel dan dat je naar beneden komt (ik bedoel, als je van mines de heuvel afrijd op een steile plek sta je in je eentje gespot vol tegenover het andere team. Enige echte uitzondering die ik kan bedenken is de map South Coast.

Iemand anders?

Babs out!
Tactisch voordeel? Cliff met een Maus erboven en een tank eronder? Banzai :+

Wat ik wel ga proberen is met een T50-2 bovenop een E100/Maus te landen :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-06 11:28
wontcachme schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:57:
[...]

Wat ik wel ga proberen is met een T50-2 bovenop een E100/Maus te landen :+
Ik wil een T-50-2 uit de lucht schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:57:
[...]

Die Maus gaat zo traag dat hij, als de physics echt correct zijn, op de rand voorover kanteld en op zijn rug terecht komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Zou mij verbazen als ze echt tanks van hoge cliffs af laten rijden. Maar we gaan het meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-06 13:20

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:19:
[...]

Die Maus gaat zo traag dat hij, als de physics echt correct zijn, op de rand voorover kanteld en op zijn rug terecht komt...
Als ik dat zou zien, lig ik echt dubbel. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Was er niet een hele tijd geleden al een filmpje uitgebracht met een eerste versie van de physics? Ik meen me te herinneren dat ik een Maus van een heuvel zag kletteren en daarbij in een groep tegenstanders boorde.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BramSd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:51:
Was er niet een hele tijd geleden al een filmpje uitgebracht met een eerste versie van de physics? Ik meen me te herinneren dat ik een Maus van een heuvel zag kletteren en daarbij in een groep tegenstanders boorde.
Ja, maar dat was een helling, geen rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Heb me aangemeld voor de GoT2 clan en vraag me af hoe lang het normaal ongeveer duurt voordat je wat te horen krijgt?

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnLarue
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-03 11:50
Ik heb ook ergens gelezen dat als je met je tank in een ravijn zou donderen met als resultaat dat je er niet meer uit kan komen, de physics dan NIET werkt en er toch een onzichtbare muur blijft bestaan.
Lijkt me een redelijke beveiliging. Als ik het tenminste goed heb gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ik vind alles best, zolang je maar niet meer op de meest onlogische plekken vast komt te zitten. Als er iets is waar ik een hekel aan heb (behalve OP HE module/crew damage, 0-dmg hits, ghostshells, noobs, E-100's, one-shots etc....) dan is het wel vastzitten tegen een bloempje op een lichte glooiing.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mjah of krijg je aan start van die match van die mensen die je tank omduwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
filipy23 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:53:
[...]

Iemand anders?

Babs out!
Heb ik nog niet over nagedacht maar Cliff via de medium spot naar beneden om onderin in de inham te komen zonder geraakt te kunnen worden. Al is dat niet echt een heel groot voordeel.
Misschien Karelia de berg af wanneer in een standaard match de noordflank hulp nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Op dit moment bezit ik drie tanks:
- E-50: 150.000+ XP voor de E-50M;
- E-75: bijna full ops, maar ik ga niet door voor de E-100;
- Löwe: credits FTW!

Nu zoek ik eigenlijk een nieuwe tank/lijn om verder mee te gaan. Via onderstaande link valt te zien dat ik al een tier 7 Russische TD en tier 6 Duitse TD heb gehad, maar daar beleefde ik geen lol aan. Welke tank/lijn zouden jullie mij wat dat betreft aanraden?

http://dl.dropbox.com/u/8618385/wot1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
rgras schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:48:
Op dit moment bezit ik drie tanks:
- E-50: 150.000+ XP voor de E-50M;
- E-75: bijna full ops, maar ik ga niet door voor de E-100;
- Löwe: credits FTW!

Nu zoek ik eigenlijk een nieuwe tank/lijn om verder mee te gaan. Via onderstaande link valt te zien dat ik al een tier 7 Russische TD en tier 6 Duitse TD heb gehad, maar daar beleefde ik geen lol aan. Welke tank/lijn zouden jullie mij wat dat betreft aanraden?

http://dl.dropbox.com/u/8618385/wot1.png
USA Heavies/Mediums. Het is even kut, maar je bent de M3 Lee al voorbij :)

Vanaf de T29 en T20 is het alleen maar genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Laatst online: 01-06 16:53
Ik heb zelf een hoop plezier met de US TD lijn. Ik heb een T25 en een T28-prototype. Zeker die laatste is leuk.
Enorme gun, alleen heel, héél traag. 17 km/h max. En geloof mij, dat is langzaam.

De T18 Hellcat is trouwens een blijvertje, die is geweldig leuk om mee te spelen!

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
JohnLarue schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:10:
Ik heb ook ergens gelezen dat als je met je tank in een ravijn zou donderen met als resultaat dat je er niet meer uit kan komen, de physics dan NIET werkt en er toch een onzichtbare muur blijft bestaan.
Lijkt me een redelijke beveiliging. Als ik het tenminste goed heb gelezen...
Zou er geen deadzone komen op de bodem van zo'n ravijn?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

filipy23 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:43:
[...]

Grr. Panther-M10 Tier 7.... Dan maar niet in mijn garage zetten :(.

Babs out!
Ehh :?

Gewone Panther is toch ook tier 7??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
rgras schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:48:
Als je bij de tier 6 Duitse TD bent gestopt, dan mis je net de goede TD's. De tier 7, Jagdpanther, is de leukste TD in het spel en beide tier 8's die erna komen zijn leuk om te spelen.
Ik heb zelfs een hoop lol gehad met de Jagdtiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
@Rgras

Tanks waar ik het meest plezier aan beleef(de) zijn de:
- marder 2 penetreert alles wat ie tegen kan komen
-BT-2 snelle light met geweldige MM
-KT/e75, wanneer goed gebruikt praktisch ondoordringbare front en snipen als een malle :)
-t25at, lompe gun. zeer snel. goede camo,
-t29 zelfde gun als t25at, maar nu met goede (turret)armor er omheen
-arl 44 belachelijk goede penetratie op top gun
-Grille/Hummel, nimble arty die dienst kan doen als TD
-vk3001H = sex op wielen (imo FU de mooiste tank uit het spel) leuke, snelle, flanky/support speelstijl
-Vk3601 beste allround tier 6 aka the brawler
-amx 1390 lekker rondracen en dikke tanks gek maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131162

Joindry schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:36:
jgdpz E-100 jij gaat naar de garage... echt waar. met huidige toepassing van 0 crits en damage eating tracks werkt het niet.

Bekijk gewoon volgend plaatje. 299 pen vs 50 mm (?)
[afbeelding]

resultaat na mijn schot.
Ik begin aan 21,21 seconden reload, hij heeft 0 damage opgelopen... "we hit em hard" en doorgaan... heel leuk hoor, zeker met een mobiliteit van een trein.
die shell is er zonder schade doorheen gevlogen :) nu heeft die arty alleen extra ventilatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Bedankt voor de reacties lui, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat andere mediums/heavies weinig toevoegen t.o.v. de E-50 en KT/E-75. Ik denk dat ik dan toch maar de Franse lights ga proberen, ik hou er namelijk wel van om andere tanks te flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Dit was trouwens hier nog niet langs gekomen:
Q: I'm just wondering if in the future you guys will make it a little bit easier for people to train up their crews in their secondary skills.

A: Yes, in 8.0 we'll implement the first step in this. You'll be able to spend free experience on your crew skills. I'm hesitant to give a conversion value, but I will say that it won't cost any additional gold to do this.
Best leuk en ze willen de benodigde hoeveelheid xp voor skill en perks ook verminderen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
eL_Jay schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:09:
@Rgras

Tanks waar ik het meest plezier aan beleef(de) zijn de:
- marder 2 penetreert alles wat ie tegen kan komen
-BT-2 snelle light met geweldige MM
-KT/e75, wanneer goed gebruikt praktisch ondoordringbare front en snipen als een malle :)
-t25at, lompe gun. zeer snel. goede camo,
-t29 zelfde gun als t25at, maar nu met goede (turret)armor er omheen
-arl 44 belachelijk goede penetratie op top gun
-Grille/Hummel, nimble arty die dienst kan doen als TD
-vk3001H = sex op wielen (imo FU de mooiste tank uit het spel) leuke, snelle, flanky/support speelstijl
-Vk3601 beste allround tier 6 aka the brawler
-amx 1390 lekker rondracen en dikke tanks gek maken :)
Vergeet de volgende niet:
Pz IV (gebruik de topgun nu het nog kan)
KV-2 (derp derp derp op tier 6 is ie allleen maar leuker)
T1 Cunningham (instakill machinegun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Knowuse schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:25:
Dit was trouwens hier nog niet langs gekomen:

[...]

Best leuk en ze willen de benodigde hoeveelheid xp voor skill en perks ook verminderen.
Nee? Ook niet in vet gedrukte letters? Hmmm, Misschien had ik het lettertype ook wel moeten vergroten...

Maar geeft niet hoor. Het is een bericht dat wel twee keer gepost mag worden :P

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444472

Appel schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:51:
[...]

USA Heavies/Mediums. Het is even kut, maar je bent de M3 Lee al voorbij :)

Vanaf de T29 en T20 is het alleen maar genieten.
Dit dus, wat appel zegt. Ik vind persoonlijk ook de Amerikanen al vanaf tier 6 winnaarstanks :) (Met name M4 jumbo: de VK36 van de USA). Franse lights zijn ook OK, nadeel is dat iedereen er wel op ingesteld is nu. Russische tanks weet ik niet helemaal, de KV's waren wel leuk met de 107mm, maar ik weet niet hoeveel lol dat is op tier 6 (minder OP :P).

Nog een voordeel, als je geluk hebt is alles unlocked in de nieuwe tests, dus dan kan je meteen alles proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
rgras schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:25:
Bedankt voor de reacties lui, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat andere mediums/heavies weinig toevoegen t.o.v. de E-50 en KT/E-75. Ik denk dat ik dan toch maar de Franse lights ga proberen, ik hou er namelijk wel van om andere tanks te flanken.
Dan zou je juist de USA mediums moeten proberen. Dat zijn de ultieme flanking tanks welke vanuit elk hoekje kunnen schieten. Laat die Europese en Aziatische tanks maar lekker voor op staan, zodra jij op een heuveltje staat kan je lekker alles aan flarden schieten uit hull-down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Appel schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:50:
[...]

Dan zou je juist de USA mediums moeten proberen. Dat zijn de ultieme flanking tanks welke vanuit elk hoekje kunnen schieten. Laat die Europese en Aziatische tanks maar lekker voor op staan, zodra jij op een heuveltje staat kan je lekker alles aan flarden schieten uit hull-down.
USA = weakspots, what the hell are those? I just point and shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
defiler1974 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:50:
[...]

USA = weakspots, what the hell are those? I just point and shoot!
Ikke niet begrijp?

De USA meds hebben een hull van boter, maar ze hoeven alleen maar de turret te laten zien.
Heavies T29 en T32, hebben gewoon een turret van staal en de M103 en T110 zijn ook erg nasty wanneer je ze niet kan flanken.

En ja, dat gecombineerd met (X med en 9+X heavy) een hoge ROF met extreem goede accuratesse en penetratie maakt het gewoon super tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Appel schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:54:
[...]

Ikke niet begrijp?

De USA meds hebben een hull van boter, maar ze hoeven alleen maar de turret te laten zien.
Heavies T29 en T32, hebben gewoon een turret van staal en de M103 en T110 zijn ook erg nasty wanneer je ze niet kan flanken.

En ja, dat gecombineerd met (X med en 9+X heavy) een hoge ROF met extreem goede accuratesse en penetratie maakt het gewoon super tanks.
Doelde meer op de amerikaanse guns, ik heb nu al zo vaak gehad dat ik wel bounce op amerikanen, maar zij gewoon door je heen schieten zonder te mikken. Hoe ik mijn tank ook onder een hoek zet, doorgaans weet een USA tank er wel doorheen te komen.

[ Voor 6% gewijzigd door defiler1974 op 15-08-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
defiler1974 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:56:
[...]

Doelde meer op de amerikaanse guns, ik heb nu al zo vaak gehad dat ik wel bounce op amerikanen, maar zij gewoon door je heen schieten zonder te mikken. Hoe ik mijn tank ook onder een hoek zet, doorgaans weet een USA tank er wel doorheen te komen.
Moet je de T32 eens spelen. En frontaal zijn de twee laatste heavies best pittig.
Ik zou zeggen, ze je AP indicator aan en ga voor de lower plate of de tumor bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appel schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 17:00:
[...]

Moet je de T32 eens spelen. En frontaal zijn de twee laatste heavies best pittig.
Ik zou zeggen, ze je AP indicator aan en ga voor de lower plate of de tumor bovenop.
Inderdaad, leer je wel keihard van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
crizyz schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:55:
[...]

Ehh :?

Gewone Panther is toch ook tier 7??
Ja en die is met de stock gun absoluut niet te spelen.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Oops :X Ben wel benieuwd in welke ratio en zou het logischer vinden als ze eerst de benodigde xp wijzigen. Anders unlock je bijvoorbeeld je derde skill met free xp, terwijl de patch daarna je die derde ook zou krijgen.
filipy23 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:29:
[...]

Nee? Ook niet in vet gedrukte letters? Hmmm, Misschien had ik het lettertype ook wel moeten vergroten...

Maar geeft niet hoor. Het is een bericht dat wel twee keer gepost mag worden :P

Babs out!

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ugh, World of Warships zal in het begin alleen maar Amerikaanse en Japanse schepen bevatten.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Knowuse schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 17:34:
Oops :X Ben wel benieuwd in welke ratio en zou het logischer vinden als ze eerst de benodigde xp wijzigen. Anders unlock je bijvoorbeeld je derde skill met free xp, terwijl de patch daarna je die derde ook zou krijgen.

[...]
Hoogst waarschijnlijk zou je dan een crewskill reset krijgen, net zoals bij de introductie van 7.0 (? in ieder geval toen de crewperks kwamen). Feitelijk zou je dus niks mislopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:08

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

wat zou er dan gebeuren met de xp die je al verspeeld hebt met je crew te hertrainen? Zou je die dan terugkrijgen?
Anders iets sneller crewskills krijgen vind ik niet slecht, alhoewel het niet moet van mij. 1-3 skills is meer dan voldoende voor mij. Mss wat meer nuttige skills introduceren zou wel handig zijn (radioman bvb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Dat krijg je inderdaad, las ik ergens. Bedoelde meer dat je een berg free xp gebruikt om een skill te unlocken, die je de patch daarna ook had gekregen omdat skills minder duur zijn geworden. Had je die free xp beter voor iets anders kunnen gebruiken.
crizyz schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:41:
[...]

Hoogst waarschijnlijk zou je dan een crewskill reset krijgen, net zoals bij de introductie van 7.0 (? in ieder geval toen de crewperks kwamen). Feitelijk zou je dus niks mislopen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joindry schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:45:
wat zou er dan gebeuren met de xp die je al verspeeld hebt met je crew te hertrainen? Zou je die dan terugkrijgen?
Anders iets sneller crewskills krijgen vind ik niet slecht, alhoewel het niet moet van mij. 1-3 skills is meer dan voldoende voor mij. Mss wat meer nuttige skills introduceren zou wel handig zijn (radioman bvb)
Dat lijkt me niet, die heb je al 'verspeeld'. Daarom vanaf nu ook niet meer doen zolang je dit weet ;)

Meer skills lijkt mij ook wel een goed idee, een aantal perks per crewtype erbij klinkt helemaal niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:50:
[...]

Dat lijkt me niet, die heb je al 'verspeeld'. Daarom vanaf nu ook niet meer doen zolang je dit weet ;)

Meer skills lijkt mij ook wel een goed idee, een aantal perks per crewtype erbij klinkt helemaal niet verkeerd.
ik bedoel bij een reset van al je skills. Dan heb je ze toch niet 'verspeeld' je hebt ervoor gekozen 10% af te staan om opnieuw te kunnen kiezen. Dat is nog steeds deel van je verdiende xp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
psychoclown schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:34:
[...]

Heb ik nog niet over nagedacht maar Cliff via de medium spot naar beneden om onderin in de inham te komen zonder geraakt te kunnen worden. Al is dat niet echt een heel groot voordeel.
Misschien Karelia de berg af wanneer in een standaard match de noordflank hulp nodig heeft.
Precies. Als je die helling op Cliff te vroeg in de game naar beneden gaat sta je daar de rest van de game geparkeerd. De enige reden waarom je dat zou willen doen is als je team al de overhand heeft en je of even wil afsnijden, of iemand wil flanken en je zeker weet dat je niet geparkeerd komt te staan (want flanken kun je ook van bovenop de heuvel en vandaar heb je veel meer tactische mogelijkheden). Dessalnietemin: We gaan het zien, hopelijk vanaf volgende week:
GeneralDirection:
Actually, that may not be 8.0. We want to get physics in front of you guys asap, so it may be a build of 7.5 with physics enabled since the 8.0 client is still not ready.
Tanitha is toch een idioot... zei ik al.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
rgras schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:38:
Ugh, World of Warships zal in het begin alleen maar Amerikaanse en Japanse schepen bevatten.. :(
Enerzijds, jammer, anderzijds te verwachten. De Amerikaanse en Japanse hebben de meest complete vloten. Veel europese vloten hadden geen vliegdekschepen.

Ik kijk erg uit naar die game in ieder geval. Heb ik intensief Navyfield gespeeld destijds (was ooit nog eens hoofdmoderator van 1 van de 2 servers), maar dat spel was eigenlijk brak. Ben ook erg fan geweest van Battlestations: Midway (de opvolger Pacific zoog dan weer) en ik hoop dat dit een mix wordt met de juiste elementen van beide games.

Babs out!

[ Voor 15% gewijzigd door filipy23 op 15-08-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joindry schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:13:
[...]

ik bedoel bij een reset van al je skills. Dan heb je ze toch niet 'verspeeld' je hebt ervoor gekozen 10% af te staan om opnieuw te kunnen kiezen. Dat is nog steeds deel van je verdiende xp...
Het lijkt me dat dat percentage dan van de totale pool wordt afgetrokken net als de setback van exp die je dan ziet in je secondary skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:20:
[...]

Het lijkt me dat dat percentage dan van de totale pool wordt afgetrokken net als de setback van exp die je dan ziet in je secondary skills :)
Ja ik vrees wel dat dat zo zal zijn. Maar begrijp mijn standpunt? Nu zijn er heel wat mensen die 10% of zelfs meer zullen kwijt zijn van hun xp, voor geen reden, want alle skills worden gereset en krijgen een ander aantal xp op aan een skill te raken...

Maar meh, zoals ik zei, eerst wat meer treffelijke skills vooraleer ze goedkoper worden. Anders vind ik het maar nutteloos. Ik bedoel het is nu al belachelijk dat in tanks met 2 loaders er nauwelijks goede skills te kiezen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Maar die keuze heb je toch (hoop ik) bewust gemaakt omdat je bijv. niet tevreden met de volgorde van de gekozen skills. Je kiest er op dat moment voor om die 10% exp in te ruilen voor een reset. Bij de invoering hiervan verkrijg je de totale exp op je crew die je op dat moment vergaard had en dat vind ik niet meer dan fair.
Als je alles van tevoren wist zou het wel makkelijk zijn natuurlijk :)

Ben het met je eens dat niet alle perks even goed zijn maar je hebt toch zeker 3-4 skillsets die een groot verschil maken :)

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:35
vandaag gek geworden van de vele verloren potjes. Iedereen hier zal zich wel kunnen inleven. Positieve aan het verhaal ik op alles flink vooruit ben gegaan behalve de winratio :P Zelfs avarage exp is hoger ondanks ik maar iets van 35% heb gewonnen :P

nog 15 puntjes en dan heb ik de magische grens van 1800 gehaald :D

Hopelijk snel die test server starten zodat ik lekker kan trollen met mn t 50 2

• psychoclown
oosterhofjf schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 00:50:
nog 15 puntjes en dan heb ik de magische grens van 1800 gehaald :D
Laatste loodjes wegen het zwaarst, ik sta al anderhalve week op 1792 maar wilt nog niet zo vlotten (daarentegen ook al een halve week niet gespeeld ;)).

• BramSd
Elke keer als mijn efficiencyrating dreigt te stijgen, komt er wel een patch uit met nieuwe tanks die ik wil proberen, of start ik met een nieuw lijn tanks om te grinden.
En dan gaat alles fout he...

Stats van gisteren (kort gespeeld):
Victory ratio: 70%
Battles: 10
Experience gained: 9871
Damage per battle: 2039
Average experience: 987.1
Efficiency: 1563.18
Average Tier: 9.1
Ging goed, maar kon beter. Het probleem is de T-54, waar ik nu al een aantal dagen dikke pech mee heb:
T-54 4 25%
JagdPz E-100 2 100%
T30 1 100%
T34 1 100%
Löwe 1 100%
Bat Chatillon 25 t 1 100%

Anoniem: 448327

Free gold tijdens de beurs?

http://forum.worldoftanks...g-the-gamescon-live-feed/

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 448327 op 16-08-2012 13:23 ]

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
filipy23 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:46:
[...]

Enerzijds, jammer, anderzijds te verwachten. De Amerikaanse en Japanse hebben de meest complete vloten. Veel europese vloten hadden geen vliegdekschepen.

Ik kijk erg uit naar die game in ieder geval. Heb ik intensief Navyfield gespeeld destijds (was ooit nog eens hoofdmoderator van 1 van de 2 servers), maar dat spel was eigenlijk brak. Ben ook erg fan geweest van Battlestations: Midway (de opvolger Pacific zoog dan weer) en ik hoop dat dit een mix wordt met de juiste elementen van beide games.

Babs out!
Misschien een rare vraag maar, is world of warships eigenlijk geen navyfield maar dan 5 jaar nieuwer?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Waarschijnlijk voor World of Warplanes want die QR code gaat naar deze pagina:

http://worldofwarplanes.eu/gamescom/qr/3852466/ :+

Geeft je 200 gold op je World of Tanks account. Wanneer weten ze niet exact.

[ Voor 9% gewijzigd door Nemean op 16-08-2012 13:42 ]

• Appel
Nemean schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:39:
[...]

Waarschijnlijk voor World of Warplanes want die QR code gaat naar deze pagina:

http://worldofwarplanes.eu/gamescom/qr/3852466/ :+

Geeft je 200 gold op je World of Tanks account. Wanneer weten ze niet exact.
Mooi dat ze gebruik maken van 1 portal, 1 account en 1 stash gold ;)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

14:30 nieuwe demo van World of Tanks, dus nieuwe QR code. :Y

Op deze stream:
http://www.own3d.tv/Wargaming_EU/live/353860

[ Voor 35% gewijzigd door Nemean op 16-08-2012 14:00 ]

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-06 20:12

rimpeldinky

nani?

Nemean schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:56:
14:30 nieuwe demo van World of Tanks, dus nieuwe QR code. :Y

Op deze stream:
http://www.own3d.tv/Wargaming_EU/live/353860
ik heb em nu kunnen gebruiken :) nog geen idee wat het precies doet :P WOWP beta zit ik al in dus dat zal het niet zijn iig :P

edit: iets verduidelijking van WG (deze user gaf net WOWP beta codes weg in de chat)
quote: Ectar_WG
something like in-game gold, but it's not added until later

[ Voor 18% gewijzigd door rimpeldinky op 16-08-2012 14:46 ]

*burp*

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wat je krijgt is onbekend, waarschijnlijk 200 - 250 gold en je krijgt het aan de einde van de stream/avond zegt iemand van WG :P.

Klopt er komt nog meer overigens.. dus blijf nog maar ff kijken. :Y

[ Voor 21% gewijzigd door Nemean op 16-08-2012 14:47 ]

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

wanneer showen ze die code? Denk dat ik wat gemist heb

[ Voor 33% gewijzigd door Streepje op 16-08-2012 14:57 ]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

IlIlIlIlIl schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:57:
Volgende demo is om 4 uur volgens de chat. :)

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

IlIlIlIlIl schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:57:
op de stream krijg je 120 sec. lang een beeldvullende QR code, die loodst je naar een website waar je je mail in kunt vullen.

volgens iemand van WG krijg je een bergje gold er voor echter pas later, dus niet instant :P

*burp*

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

danku zal de stream dus maar ff in de gaten houden :)

• filipy23
Kan iemand die de streams in de gaten houdt die links niet even posten?

Babs out!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-06 11:01

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Je kan ook email adressen van vrienden invullen de link blijft 2min actief.

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

TweakJerommeke schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:36:
Je kan ook email adressen van vrienden invullen de link blijft 2min actief.
Doe die link hier maar posten dan :Y)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Code is nu in beeld!

Edit: en weer weg

[ Voor 34% gewijzigd door Fest op 16-08-2012 16:09 ]

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

http://eu.worldofwarplanes.com/gamescom/qr/8783254/

Stom programma werkte niet goed -.-

[ Voor 27% gewijzigd door TweakJerommeke op 16-08-2012 16:08 ]

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 14:31

Plato112

Da is toch nie normaal!

Pfff heb hem net voor twee e-mailadressen kunnen invullen.
Ben benieuwd wat ik krijg, mja alles wat gratis is vind ik prima ;)

Ik opende toevallig net op het goede moment de stream, een halve minuut voordat de QR-code kwam :)

[ Voor 28% gewijzigd door Plato112 op 16-08-2012 16:10 ]

Speed limits are like herpes.

Anoniem: 420503

Ty, wat ik ervan begreep is het elke keer dezelfde.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Check, dank!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Ik zit het trouwens 5 minuten te kijken. Oioi, een soort 'gauleiter' met een zaal vol baardjes en brilletjes die met zijn allen hun armpjes omhoog steken op commando voor een kadootje. ;)

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Anoniem: 420503 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:11:
Ik zit het trouwens 5 minuten te kijken. Oioi, een soort 'gauleiter' met een zaal vol baardjes en brilletjes die met zijn allen hun armpjes omhoog steken op commando voor een kadootje. ;)
Inderdaad een beetje kansloos gebeuren maar dat krijg je als er gratis stuff wordt weggegeven :P

• rgras
  • Niet online
Vangt iemand een headset, probeert iemand dat ding uit zijn handen te trekken. Resultaat: verpakking verspreid over de vloer en een domme neanderthaler met een headset in zijn grijpgrage vingertjes. 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door rgras op 16-08-2012 16:18 ]

Links ? JAA
Mitten ? JAAA
Rechts ? JAAA
Handen hoch ? JAWOHL !

Als het in zwart wit was zou ik er hele andere associaties bij krijgen zeg maar. ;)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

rgras schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:17:
Vangt iemand een headset, probeert iemand dat ding uit zijn handen te trekken. Resultaat: verpakking verspreid over de vloer en een domme neanderthaler met een headset in zijn grijpgrage vingertjes. 8)7
Ja, en die had hem nog afgepakt ook. :F

• Fest
  • Niet online
Als ik die stream bekijk, krijg ik toch heel erg het gevoel alsof het weer de jaren 30 zijn... :+

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Zo om die videokaart wordt gevochten.
Vraag me of die videokaart het overleeft heeft.

[ Voor 39% gewijzigd door Plato112 op 16-08-2012 16:55 ]

• dynosu

dynosu

Orly ?

:P

Round 1, nerd fight?

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

En wat voor een video kaart ook. :+

Waarschijnlijk om 17:30 nieuwe QR code. :Y

En nog 3 dagen gamescom blijkbaar:

Ectar_wg: I'll have World of Tank codes later. Can't guarantee today. We're streaming for the next 3 days

[ Voor 47% gewijzigd door Nemean op 16-08-2012 16:59 ]

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

mja als ze zeggen 17:30 zou ik zeggen 17:25.. de vorige keer waren ze ook ruim 5 min. te vroeg :P

*burp*

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

gamescom Special Offer

http://worldoftanks.eu/news/3465-gamescom-special-offer/
From 17th August at 07:30 CEST (05:30 GMT) until 21st August at 7:00 CEST (05:00 GMT), you will be able to enjoy the following bonuses in the game:
50% discount on purchase of the following German SPGs:

Tier II Wespe
Tier II Sturmpanzer I Bison
Tier III Sturmpanzer II
Tier IV Grille
Tier V Hummel
Tier VI GW Panther

gamescom is in Germany, so celebrate everything German by raining death from afar!
150% credit income with the following tanks:

French tier V heavy tank BDR G1B
German tier VII heavy tank PzKpfw VI Tiger
French tier VII heavy tank AMX M4 (1945)
American tier VII medium tank T20
Soviet tier VII heavy tank IS

Trying to save up enough credits to advance to tier VIII? Here’s your chance!
50% discount on premium consumables

Treat your crew to chocolate and coffee for less!
50% discount on purchase of the following premium vehicles:

German tier V medium tank T-25
Soviet tier V medium tank Matilda

Start earning credits at a faster rate with these premium vehicles.
x3 experience in the first victory of the day

We know you always love this bonus! Can you beat your personal high score?
50% on all equipment!

Been staring longingly at that tank shell rammer, or binocular telescope? It’s your lucky day because they are all half price!

We hope you enjoy these bonuses!
toon volledige bericht

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Nice, op die equipment korting zat ik te wachten :)

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Kan aub dadelijk iemand anders de link pasten? Geen toegang tot live stream atm. :D

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

die X3 xp is ook wel welkom :) dan kan ik vant weekend mooi me VK4502P B vrij spelen

• Fest
  • Niet online
Komt weer een code aan zo te horen...

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Komt ie!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

http://eu.worldofwarplanes.com/gamescom/qr/1689452

en the codes stack!

[ Voor 18% gewijzigd door rimpeldinky op 16-08-2012 17:33 ]

*burp*

• dynosu

dynosu

Orly ?

hebbes, dank u!

Anoniem: 448327

Dank u :-)

• dynosu

dynosu

Orly ?

lol die e75 waar ze mee spelen. ff 5 crew skills kiezen. Die e75 wil ik ook wel :D

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

dynosu schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:35:
lol die e75 waar ze mee spelen. ff 5 crew skills kiezen. Die e75 wil ik ook wel :D
Mja ze moeten rushen, dus hij zal lekker snel dood zijn.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Had mijn KT gister wel elite gemaakt, dus ik zou de e75 kunnen kopen, moet ik alleen de credits nog zien te verdienen en ook nog de credits verdienen om de is7 te kopen zodra ik die kan unlocken. Bij elkaar een slordige 9.5 miljoen credits ... :/

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Die Britse tanks zien er bruut uit!

• FikkieHo
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

dynosu schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:40:
Had mijn KT gister wel elite gemaakt, dus ik zou de e75 kunnen kopen, moet ik alleen de credits nog zien te verdienen en ook nog de credits verdienen om de is7 te kopen zodra ik die kan unlocken. Bij elkaar een slordige 9.5 miljoen credits ... :/
wanneer zijn credits niet het probleem bij non-prem :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.