[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 35.609 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-04 20:55
Zo, afgelopen zaterdag de VK3601H gekocht, dat is echt een beest!
Met de 88mm erop en betere tracks en motor voelt het alsof ik alles wel aan kan binnen mijn eigen tier. Ook light & mediums uit tier 7 zijn niet echt een probleem ;-)

(korte vraag, premiums, zijn die beter dan gewone of zijn ze enkel "speciaal" omdat je ze met gold koopt?)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Sneezzer schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:10:

(korte vraag, premiums, zijn die beter dan gewone of zijn ze enkel "speciaal" omdat je ze met gold koopt?)
Premium tanks zijn qua performance net onder gemiddelde van andere zelfde tier tanks, maar als grote voordeel dat je veel meer credits krijgt per geleverde damage, waardoor ze zelfs bij een verlies nog veel credits kunnen geven. Daarnaast kun je ze gebruiken om crew wat dezelfde class en nation te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:23
Gisteren de laatste arti in een battle beschoten met m'n JPE-100 en raakte hem ergens aan de boven kant en 0 damage :( In datzelfde potje in Siegfried Line zat in mijn team nog een andere JPE-100 en we kwamen elk van een kant een straatje in gereden met daar in het midden een KV-4. Die arme tank verdampte gewoon :)

Einde van de dag 8 potjes met een win rate van 87.5%.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Van het weekend dikke pret gehad in WoT. Op zondag een ELC AMX troll squad gedaan. Man wat zijn die dingen snel. Niet normaal :D. En met een platoon op TS3 ook zeer effectief in zo ongeveer alles slopen. Heavies van tier 6 tot 8, geen probleem, scouten, scouthunten. Heel veel plezier mee gehad.

IS-8 is nu volledig geupgrade en nu de lange weg naar de Is-7. Nog een miljoentje of 2 aan credits en nog 150K xp.

Ben inmiddels ook begonnen aan arty. Begin met de duitse lijn. Zit nu op een Grille en heb die ook al volledig geupgrade. Is dikke pret met de top gun erop.
Sneezzer schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:10:
Zo, afgelopen zaterdag de VK3601H gekocht, dat is echt een beest!
Met de 88mm erop en betere tracks en motor voelt het alsof ik alles wel aan kan binnen mijn eigen tier. Ook light & mediums uit tier 7 zijn niet echt een probleem ;-)
VK3601 is idd een beest voor zijn tier :) Je kan ook tier 7 heavies wel aan hoor. Moet je wel slim spelen. Maar is weinig wat die vk in zijn tier en 1 erboven niet aankan. Heb veel plezier gehad op die tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Gisteren helaas geen dubbel kunnen krijgen op de 3601, ik overcompenseer voor idioten maar dat is niet berekend op noobs. Het resultaat was telkens dat we iets teveel tegenstand hadden voor 2 man alleen en met 'hulp' van 2 campernoobs op de basis op onze positie hadden we het telkens wel kunnen winnen.

Daarentegen wel weer wat meer geluk gehad in de patton (waar ik dan ook de meeste potjes mee heb gedaan). Soms was het weer een kansloos team maar veelal als we wonnen waren het ook scores van 1600+.
Victory ratio: 61.9%
Battles: 21
Experience gained: 19568
Damage per battle: 2073
Average experience: 931.81

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:51

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik had hem al op het GoT forum gezet voor de mensen die er niet bij kunnen, dit topic is hilarisch:

http://forum.worldoftanks...87-terrible-e-100-driver/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Van het weekend weer eens kunnen spelen sinds lange tijd, sommige potjes leuk en goed andere heeeeel vaag.

Ruinberg Lekker platoon met 2x KV2 derp en een vk3601 wij ruimen de stad op maar vanuit het veld komen er 3 tanks naar onze cap waar ze ook in gaan staan.
Wat doen onze 4 verdedigers..hard wegrijden???
Wij kwamen dus nooit meer op tijd om de cap te resetten. |:(

Karelia Encounter, wij moesten aanvallen, ik in mijn arty.
1 tank gaat naar links en 2 naar rechts....de rest van het team lekker snipen vanaf de de berg?????
WTF momentje, niemand die ook maar die berg afkwam om wat te doen.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja het niveau was op sommige momenten weer ongekend :)
Je moet echt die link van nemean lezen, dan lig je echt in een deuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Idd, die thread is geweldig. Dank u nemean :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:05
Kan iemand mij nog advies geven welke tank mij het meeste gaat opbrengen?
  • AMX50 100
  • E75
  • T-44
Ben er zelf namelijk nog niet over uit. Liefst heb ik geen tank die net zo weinig oplevert als de KT. Dikke wins veel credits maar ook ontzettend hoge kosten.

Welke van de 3 komt dan als beste uit de bus?
Heb al een Tier 8 heavy en medium, Panther II en IS-3. Beide bevallen mij goed. Alleen met de Panther II ben je iets meer van de map en je team afhankelijk.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Sorry hoor maar zelfs met 300mm penetration kan je op 16mm armor dingen zolang de hoek maar groot genoeg is en terecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Tier 8 is de laatste tier waarbij je nog structureel winst kan maken in randoms zonder platoon/premium.
Tier 9 is vaak de ene pot winst en de ander verlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-05 16:25

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Hahaha, check deze replay eens http://mwreplays.com/replay/Z47L9605TE61/ van mij, ik zit in mijn KV-5 en het leek op een easy victory nadat er nog maar 2 tanks over waren, helaas pindakaas. Het einde met de Ferdinand is echt het kersje op de taart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:05
eL_Jay schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:44:
Tier 8 is de laatste tier waarbij je nog structureel winst kan maken in randoms zonder platoon/premium.
Tier 9 is vaak de ene pot winst en de ander verlies
Maar niemand die deze specifieke tanks heeft(gehad)? Volgens mij is de stap M4 1945-AMX 50 100 best groot, ben wel benieuwd hoe de meeste dat bevallen is.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
E75 is imo de beste tier 9 nu de is-4 een crappy tier 10 is geworden ;)
Met de anderen heb ik helaas geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De AMX 50 100 vond ik voor de nerf al niet geheel speelstijl maar sinds de franse nerf vind ik ook de tier 9 en 10 niet meer zoveel aan. Hoe die het deed qua credits weet ik alleen niet meer.

De E75 is inderdaad een heel erg fijne tier 9 heavy maar daarmee is het minder makkelijk winst maken. Al ligt het ook wel aan je situatie, doe je gemiddeld veel damage in een potje en heb je premium dan kan het je best wel winst opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

zonder premium is het boven tier5/6 uberhaupt bijna onmogelijk om winst te maken. Met mijn IS-8 heb ik gemiddeld wel winst. Al is het wil minder dan bv op een tier 6/7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Hoeveel winst zou je met een Type 59 maken zonder premium? 20-30K per potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Heb van die drie tanks alleen de T-44 en dit best een fijne medium en volgens mij maak ik er zekere geen verlies op.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Gleighton schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:17:
Hoeveel winst zou je met een Type 59 maken zonder premium? 20-30K per potje?
Reken op zo'n 50 tot 70k credits met een win, defeat zal tegen de 30 tot 50k liggen. En heb je een dik potje gehad reken dan op zo'n 100 tot 140k credits. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Nemean schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:27:
[...]

Reken op zo'n 50 tot 70k credits met een win, defeat zal tegen de 30 tot 50k liggen. En heb je een dik potje gehad reken dan op zo'n 100 tot 140k credits. :Y
Ik mag hopen dat wat jij hier aangeeft MET premium is, want 210K credits met een win lijkt me stug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

eL_Jay schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:29:
[...]

Ik mag hopen dat wat jij hier aangeeft MET premium is, want 210K credits met een win lijkt me stug ;)
Correct :).

Ik ben nu bezig met credit grinden voor mijn IS-4. Heb nu met 17 potjes (15 Type - 2 Lowe) zo'n 8 ton aan credits bij elkaar geschraapt en dan heb ik het over dit soort potjes:

Victory!
Battle: Karelia Monday, August 13, 2012 1:57:01 PM
Vehicle: Type 59
Experience received: 1,747
Credits received: 110,475

Victory!
Battle: Widepark Monday, August 13, 2012 2:25:43 PM
Experience received: 2,020
Credits received: 116,151
Battle Achievements: Sniper

Victory!
Battle: Arctic Region Monday, August 13, 2012 2:46:51 PM
Experience received: 1,966
Credits received: 99,859

Victory!
Battle: Siegfried Line Monday, August 13, 2012 3:46:20 PM
Experience received: 1,812
Credits received: 116,395

[ Voor 15% gewijzigd door Nemean op 13-08-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Why the fuck ben je aan het grinden voor een is4?? Jij hebt toch al aardig wat tier 9/10's waarom zou je dan de (imo) slechts tier 10 bij elkaar gaan grinden. Een stock tiger prikt door je voorkant heen, snel ben je evenmin en je gun heeft een lage alpha, ik kan werkelijk waar niets goeds verzinnen aan die tank, ow wacht hij heeft redelijke side-armor en is low profile ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Zo slecht is ie nou ook weer niet, kan nog steeds goed mee gespeeld worden, als je maar weet hoe. Elke tank heeft zwakke plekken. Dus op die manier kan je elke tank wel afkraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Omdat Nemean clanwars wil gaan spelen en dan heb je gewoon meerdere T10's nodig (tank freeze tijdens clanwars) en zo slecht is de IS-4 helemaal niet. Een stock Tiger prikt niet zomaar door je voorkant en krijgt daar normaal ook de tijd niet voor.

Moet misschien zelf ook maar credits gaan grinden voor m'n T110E5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

eL_Jay schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:45:
Why the fuck ben je aan het grinden voor een is4?? Jij hebt toch al aardig wat tier 9/10's waarom zou je dan de (imo) slechts tier 10 bij elkaar gaan grinden. Een stock tiger prikt door je voorkant heen, snel ben je evenmin en je gun heeft een lage alpha, ik kan werkelijk waar niets goeds verzinnen aan die tank, ow wacht hij heeft redelijke side-armor en is low profile ;)
Omdat ik Kaap een belofte heb gedaan deze binnen 2 weken terug te hebben :+ , had hem 2 weken terug verkocht om 3 andere tier 10s te kunnen bekostigen. Nu zet ik hem weer terug omdat ik straks actief clan wars wil gaan spelen. Dan heb ik in geval van nood nog wat meer tier 10s klaar staan (8 in totaal). :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Nemean schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:54:
[...]

Omdat ik Kaap een belofte heb gedaan deze binnen 2 weken terug te hebben :+ , had hem 2 weken terug verkocht om 3 andere tier 10s te kunnen bekostigen. Nu zet ik hem weer terug omdat ik straks actief clan wars wil gaan spelen. Dan heb ik in geval van nood nog wat meer tier 10s klaar staan (8 in totaal). :Y
Is dan wel je laatste keus neem ik aan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Meestal kiest de field commander tijdens clanwars de tanks die nodig zijn uit, dus als je er 8 hebt heb je alleen maar meer kans dat je de tank hebt die nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Doordat ik nog al wisselend ben met mijn tier 10s wacht ik af wat de Fieldcommander van mij verwacht. Al hoe wel bij mij de IS-4 ook niet echt mijn favoriet is geworden (op tier 9 was hij dat wel) zal ik er wel mee moeten spelen als de FC dat van me verlangt. Overigens zal de laatste keuze altijd op de E-100 vallen, dat ding is leuk af en toe in randoms maar in een TC/CW is het een waardeloos ding.

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 13-08-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-04 14:26

Plato112

Da is toch nie normaal!

Die Tiger zal nu toch wel erg goed moeten aimen en geluk moeten hebben om de voorkant te penetraten want die drivers hatch is behoorlijk gebuft nu het een tier 10 is geworden.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Grote hitpool in vergelijking met de mobiliteit, laag profiel en kan best bouncen (in ieder geval meer dan toen het een tier 9 betrof). Daarnaast, meer tier 10 is beter zeker als je vaak met CW's mee wilt doen :)
Quantor schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:53:
Omdat Nemean clanwars wil gaan spelen en dan heb je gewoon meerdere T10's nodig (tank freeze tijdens clanwars) en zo slecht is de IS-4 helemaal niet. Een stock Tiger prikt niet zomaar door je voorkant en krijgt daar normaal ook de tijd niet voor.

Moet misschien zelf ook maar credits gaan grinden voor m'n T110E5
Moet je doen, die tank is goddelijk :)
Nemean schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:04:
Doordat ik nog al wisselend ben met mijn tier 10s wacht ik af wat de Fieldcommander van mij verwacht. Al hoe wel bij mij de IS-4 ook niet echt mijn favoriet is geworden (op tier 9 was hij dat wel) zal ik er wel mee moeten spelen als de FC dat van me verlangt. Overigens zal de laatste keuze altijd op de E-100 vallen, dat ding is leuk af en toe in randoms maar in een TC/CW is het een waardeloos ding.
Zal ik maar niet vertellen dat wij toch de laatste tijd vaak E100s of IS4s pakken O-)
Plato112 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:55:
[...]

Die Tiger zal nu toch wel erg goed moeten aimen en geluk moeten hebben om de voorkant te penetraten want die drivers hatch is behoorlijk gebuft nu het een tier 10 is geworden.
Inderdaad, waar ik vroeger er met mijn T32 nog door heen kon komen hoef ik dat nu nauwelijks meer te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:54
Why the fuck ben je aan het grinden voor een is4??
T110E5 en IS-7 vormen de assault tanks in clan wars. E-100 en Maus vormen defence tanks in clan wars. De IS-4 is een jack of all trades. Als je als clan te veel van je IS-7's en T110's kwijt bent geraakt, heb je de IS-4 als een backup. Als je defensive wilt spelen maar niet teveel wilt verliezen aan mobiliteit, pak je de IS-4. Hij wordt echt genoeg gebruikt in clan wars.
Why the fuck ben je aan het grinden voor een is4?? Jij hebt toch al aardig wat tier 9/10's waarom zou je dan de (imo) slechts tier 10 bij elkaar gaan grinden.
In het algemeen zijn de AMX-50B en E-100 beduidend zwakkere tier 10's dan de IS-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
De E-100 niet meer, ik weet niet wat ze er mee gedaan hebben head2head met een is-7 is geen enkel probleem meer met een E-100. Het lijkt wel of ze de 15cm hebben gebuffed (amx50b geen ervaring mee). Los van het feit dat met premium shells je helemaal kunt huishouden met deze tank:) (wat de betere/professionele clans ook vast wel zullen doen)

Verder is de toelichting helder heren ;), al vindt ik de is-4 gewoon ruk omdat hij eerst een zwaar OP tier9 was waarna hij werd gedegradeerd tot een less then mediocre Top tier heavie.
Ik speel geen CW dus dat scheelt (al speel ik sinds 7.5 eigenlijk helemaal niet meer, WoT zelfs gedelete:P)

[ Voor 13% gewijzigd door eL_Jay op 13-08-2012 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Met gold shells in de E100 kun je anders de grootste moeite hebben een T110 te penetreren.
De IS4 heeft ook ziek hoge gold penetration wat natuurlijk ook wel fijn kan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
eL_Jay schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:12:
al speel ik sinds 7.5 eigenlijk helemaal niet meer, WoT zelfs gedelete:P
Voor 7.5 wast al ruk. Op de vreemdste dingen bounce je. Penetration van de 15CM is altijd onder de maat geweest. Zelfs met gold shells ervaar je nog de vreemdste bounces.

In 7.5 is het nog erger geworden, je tegenstanders hebben allerlei buffs gehad, maar jouw gun niet, dus je kan nog slechter tegen ze op. Maar je aimtijd en accuracy is licht gebuffed, natuurlijk wel in ruil voor een reloadtijd nerf :')

E-100, niet voor niets de enige tier 10 tank die inmiddels zijn eigen meme heeft :+

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-08-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:36

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

jgdpz E-100 jij gaat naar de garage... echt waar. met huidige toepassing van 0 crits en damage eating tracks werkt het niet.

Bekijk gewoon volgend plaatje. 299 pen vs 50 mm (?)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dl7SCEbNli72xc8v5GYLExrV/medium.jpg

resultaat na mijn schot.
Ik begin aan 21,21 seconden reload, hij heeft 0 damage opgelopen... "we hit em hard" en doorgaan... heel leuk hoor, zeker met een mobiliteit van een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 08-05 20:10
Joindry schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:36:
jgdpz E-100 jij gaat naar de garage... echt waar. met huidige toepassing van 0 crits en damage eating tracks werkt het niet.

[afbeelding]

resultaat na mijn schot.
Ik begin aan 21,21 seconden reload, hij heeft 0 damage opgelopen... "we hit em hard" en doorgaan... heel leuk hoor, zeker met een mobiliteit van een trein.
Ik vind het anders wel een gave/fijne tank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
dynosu schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:04:
zonder premium is het boven tier5/6 uberhaupt bijna onmogelijk om winst te maken. Met mijn IS-8 heb ik gemiddeld wel winst. Al is het wil minder dan bv op een tier 6/7.
Tegenwoordig maak ik met tier 7 t/m 9 90% van de tijd winst (zonder premium).. en ik ben zeker geen fantastische speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

[afbeelding]

resultaat na mijn schot.
Je ziet waar je op hem schoot? Waarschijnlijk precies op het front van de bovenbouw dat daar op dat moment een gigantische angle heeft of misschien heb je alleen z'n gun geraakt. Maar het screenshot is onduidelijk doordat je het in de replay onder een andere hoek genomen hebt.
rgras schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:18:
[...]

Tegenwoordig maak ik met tier 7 t/m 9 90% van de tijd winst (zonder premium).. en ik ben zeker geen fantastische speler.
Het is gewoon belangrijk dat je je damage doet en niet te veel mist/bouncet op tanks, dan maak je vaak gewoon winst. Daarom is het voor beginnende spelers vaak moeilijker om op hoge tiers credits te verdienen, ik miste of aimde vroeger ook te vaak niet goed en dat betekent geen damage en wel kosten. Dat schiet niet op :)
Lol I've got a new gun...
No you don't 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Plato112 op 13-08-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444472

Damn, Britten die duitsers na doen! :P
Moet je eens voorstellen dat zo'n malloot in een top tier tank zit! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Had dat ook, misschien zit er geen hitbox en zijn het alleen maar platen.

[afbeelding]

resultaat na mijn schot.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420503

Loop je nou te zeuren man ;)
Zie de knipoog.

Hoe vaak je wel niet met je T30 geweldig loopt te mikken op een scout, BAMMM.

YOU HIT THEM HARD. eeeeh, 0 dam ?

Met die ghost shells, jaar gelee, wel eens gedaan. Achter een afk tank staan.
En dan er gewoon doorheen schieten. In rust.

Gewoon keer of 5 voor de grap, midden op zijn kont op 3 meter afstand.
Je ziet ze een km verder in de bergwand inslaan :P Dwars erdoorheen. Geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Andere 'kant op' en ook leuke, in inzoom mode kunt je een tank niet raken, bij uitzoom mode, kun je plots wel over de heuvel schieten en hem raken. Ook grippig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Plato112 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:29:
[...]
Je ziet waar je op hem schoot? Waarschijnlijk precies op het front van de bovenbouw dat daar op dat moment een gigantische angle heeft of misschien heb je alleen z'n gun geraakt. Maar het screenshot is onduidelijk doordat je het in de replay onder een andere hoek genomen hebt.
Je vergeet dat bij de shell de uitroep "We hit them hard!" klonk. Dat is geen bounce.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Wat houd ik van de E-75, gisteren hadden een T-30 en Obj.704 allebei tweemaal achter elkaar op mij gebounced van 100 meter afstand. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-03 14:02
dynosu schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:53:
Zo slecht is ie nou ook weer niet, kan nog steeds goed mee gespeeld worden, als je maar weet hoe. Elke tank heeft zwakke plekken. Dus op die manier kan je elke tank wel afkraken.
Ik zag jou gister nog rijden in je IS-8 :P Why you no say hello back! Was wel een giga faal potje :P Ik schoot zelfs nog vlak voor je in de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-04 20:55
Gisteren mijn beste pot tot nog toe (met de bonus van het eerste gevecht van de dag).
6.9k exp. 63k credits.

Was als laatste over van mijn kant (met mijn VK3601), tegen partij had nog 7 tanks.
Eerste die probeerde de vlag te pakken was een D-Max, dat was makkelijk toen hij zijn tracks stuk had ;-p
volgende waren 2 KV-1s's, nog een VK3601nog 2 andere en als laatste een stug3.

Ik ben de hele tijd mobiel gebleven aangezien de arty de hele tijd potshots vuurde, was mijn leukste gevecht tot nog toe. Ook de eerste x dat ik er 7 dood had (en nog wat random damage), had nog 3 shells over aan het einde en 23 hit points.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Sneezzer schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:14:
Gisteren mijn beste pot tot nog toe (met de bonus van het eerste gevecht van de dag).
6.9k exp. 63k credits.

Was als laatste over van mijn kant (met mijn VK3601), tegen partij had nog 7 tanks.
Eerste die probeerde de vlag te pakken was een D-Max, dat was makkelijk toen hij zijn tracks stuk had ;-p
volgense waren 2 KV-1s's, nog een VK3601nog 2 andere en als laatste een stug3.

Ik ben de hele tijd mobiel gebleven aangezien de arty de hele tijd potshots vuurde, was mijn leukste gevecht tot nog toe. Ook de eerste x dat ik er 7 dood had (en nog wat random damage), had nog 3 shells over aan het einde en 23 hit points.
Klinkt inderdaad als een vermakelijke pot. Zoals je ziet nooit opgeven en proberen damage te kunnen blijven doen!

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
even een vraagje voor de statistici hier op het forum.
Ik speel elke dag de dubbels op mijn tanks (8 tanks)
Vaak haal ik de dubbel in 1 potje, af en toe heb je een ruk dag en moet je daar 8 potjes over doen.
Waarmee heb je statistisch gezien een hogere winrate?

Elke tank spelen totdat je de dubbel haalt, met het risico dat je veel verliespotjes hebt.
Of evenveel potjes spelen op elke tank, ongeacht of je verliest of wint?

[ Voor 4% gewijzigd door defiler1974 op 14-08-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444472

defiler1974 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:41:
even een vraagje voor de statistici hier op het forum.
Ik speel elke dag de dubbels op mijn tanks (8 tanks)
Vaak haal ik de dubbel in 1 potje, af en toe heb je een ruk dag en moet je daar 8 potjes over doen.
Waarmee heb je statistisch gezien een hogere winrate?

Elke tank spelen totdat je de dubbel haalt, met het risico dat je veel verliespotjes hebt.
Hangt ervan af hoeveel rukdagen je hebt :P.
Maar even serieus, hangt zelf af wat je fijn vindt spelen. Vaak als ik belabberd speel met een tank, wissel ik liever en probeer het later opnieuw. Als ik wel OK heb gespeeld (maar verloren) probeer ik 't graag nog een keer.

Andere optie is platoontje met GOT(2)'ers aanzwengelen, dan heb je in ieder 3 capabele spelers in je team :). Die spelen wel vooral hogere tiers (met name 7-8), maar kunnen vast wel een uitzondering maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:11

Seraphin

Meep?

Anoniem: 420503 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 01:36:
Andere 'kant op' en ook leuke, in inzoom mode kunt je een tank niet raken, bij uitzoom mode, kun je plots wel over de heuvel schieten en hem raken. Ook grippig.
Volgens mij was dat wel ergens verklaart. Als ik het goed heb begrepen, corrigeert de auto-aim voor de (minimale) ballistische boog die je ook met direct vuur hebt; daarmee zou je dus in beperkte gevallen met de auto-aim / locked aim net wel over een heuveltje kunnen mikken, daar waar de handmatig (al dan niet sniper) gerichte schoten in een obstakel belanden.

Dat gezegd hebbende weet ik natuurlijk niet of je in jouw geval doelde op de auto-aim etc. Maar er schijnt dus wel "iets" (working as intended) in de game mechanics te zitten waarmee dit wordt verklaard.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Seraphin schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:17:
[...]

Volgens mij was dat wel ergens verklaart. Als ik het goed heb begrepen, corrigeert de auto-aim voor de (minimale) ballistische boog die je ook met direct vuur hebt; daarmee zou je dus in beperkte gevallen met de auto-aim / locked aim net wel over een heuveltje kunnen mikken, daar waar de handmatig (al dan niet sniper) gerichte schoten in een obstakel belanden.

Dat gezegd hebbende weet ik natuurlijk niet of je in jouw geval doelde op de auto-aim etc. Maar er schijnt dus wel "iets" (working as intended) in de game mechanics te zitten waarmee dit wordt verklaard.
Handmatige aim corrigeert ook voor bulletdrop.

Maar als je in je scope zit, kijk je tegen de berg aan, waardoor WoT compenseert voor de afstand tussen de heuvel en je tank. Zit je niet in je scope, aim je op de tank, waardoor WoT compenseert voor de afstand tussen vijandelijke tank jouw tank. Waardoor je dus misschien net over de heuvel schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Anoniem: 444472 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:13:
[...]

Hangt ervan af hoeveel rukdagen je hebt :P.
Maar even serieus, hangt zelf af wat je fijn vindt spelen. Vaak als ik belabberd speel met een tank, wissel ik liever en probeer het later opnieuw. Als ik wel OK heb gespeeld (maar verloren) probeer ik 't graag nog een keer.

Andere optie is platoontje met GOT(2)'ers aanzwengelen, dan heb je in ieder 3 capabele spelers in je team :). Die spelen wel vooral hogere tiers (met name 7-8), maar kunnen vast wel een uitzondering maken.
Ik heb zelf een IS4, IS7, T44, ISU-521, t-50-2, Lowe, Type-59, batchat25t in de garage staan. Dus hoge tiers komt wel goed. Speel zelf alleen nog in tier 5 als ik aan het levellen ben.

Mijn tweakers account is ook mijn wot accountnaam.

Ik zal eens bij GOT(2) aankloppen

[ Voor 3% gewijzigd door defiler1974 op 14-08-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
http://wotgenerals.com/
Wargaming has announced its newest World of Tanks game, World of Tanks: Generals. Generals is a free-to-play browser-based MMO that will combine card collecting with real-time strategy, allowing players to control tanks, artillery and infantry.

Players will be able to buy new tanks and units by conducting research about new technology, and battles will be based on real historical events. Four nations will be available at launch: the United States, France, Germany and the USSR.

Generals will feature both single and multiplayer gameplay modes and 220 unique cards in all. Special bonus cards will grant additional offensive or defensive elements, including additional firepower or defenses. Generals won’t require an installation to play as it’s completely browser-based, allowing it to be played from any PC or mobile device. It will also support the ability to start playing on one platform and finish on another.

Generals will use the same login and account information as World of Tanks. In addition, World of Tanks: Generals will also be available as a card-based strategy board game.

“The Wargaming universe is evolving onto new platforms,” said Wargaming CEO Victor Kislyi. ”World Of Tanks Generals will merge the worlds of tabletop and video games, featuring solid mechanics, strategic thinking and tactical twists in a fun, approachable way. It will feature the same great multiplayer tank warfare that Wargaming fans have come to love, just from an entirely new perspective.”

A release date for World of Tanks: Generals hasn’t been announced, but more information and concept art is available on the game’s official site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:36
Soms heb je inderdaad van die leuke potjes...

Zo had ik gisteren in mijn Lorraine155 50 (T6 franse arty) in 1 match zowel de Confederate, Invader en Raider Medals.

Raider had ik nog nooit eerder gehaald :) Best wel veel rage bij tegenstander maar care... :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
defiler1974 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:41:

Aangezien het een game is gericht op vermaak, zou ik de tanks rijden waar jij plezier mee hebt. Ik snap dat een hoge winrate geil klinkt maar zolang je niet van plan bent in de betere clans te komen zal er niemand zijn die daar iets om geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Laatst online: 29-04 22:39

Vae Victus

Awesome God

defiler1974 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:29:

Ik heb zelf een IS4, IS7, T44, ISU-521, t-50-2, Lowe, Type-59, batchat25t in de garage staan. Dus hoge tiers komt wel goed. Speel zelf alleen nog in tier 5 als ik aan het levellen ben.

Mijn tweakers account is ook mijn wot accountnaam.

Ik zal eens bij GOT(2) aankloppen
Met die setup kan je zo bij GoT. Als je lekker actief bent dan natuurlijk :P

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:57

wontcachme

You catch me? No you wont

8.0:

Buffs
- IS-6
- Lorraine 40t
- AMX 50B
- E-100
- JagdPz E-100

Nerfed
- T30
- AMX50 Foch
- T110E3
- T110E4
- M48A1
- AMX50 Fosh 155

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
wontcachme schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:48:
8.0:

Buffs
- IS-6
- Lorraine 40t
- AMX 50B
- E-100
- JagdPz E-100

Nerfed
- T30
- AMX50 Foch
- T110E3
- T110E4
- M48A1
- AMX50 Fosh 155
No source, it never happened ;)

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-05 16:25

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Staat op het forum van World of tanks. Ook staat er dat in 0.8 je de gamemodes zelf kan kiezen.

http://forum.worldoftanks...2087-080-buffs-and-nerfs/

"Translation
Q: Simple question: do you plan to add an option for the player to choose game modes he wants to play in the next patch?
A: You will be able to deselect Assault or Encounter or both in options in patch 0.8.0. You won't be able to deselect Standard battle."

[ Voor 9% gewijzigd door TweakJerommeke op 14-08-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
TweakJerommeke schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:53:
Staat op het forum van World of tanks. Ook staat er dat in 0.8 je de gamemodes zelf kan kiezen.

http://forum.worldoftanks...2087-080-buffs-and-nerfs/

"Translation
Q: Simple question: do you plan to add an option for the player to choose game modes he wants to play in the next patch?
A: You will be able to deselect Assault or Encounter or both in options in patch 0.8.0. You won't be able to deselect Standard battle."
*O* Gerechtigheid _/-\o_
8.0:

Buffs
- IS-6
- Lorraine 40t
- AMX 50B
- E-100
- JagdPz E-100

Nerfed
- T30
- AMX50 Foch
- T110E3
- T110E4
- M48A1
- AMX50 Fosh 155
Maar in welke zin zijn ze generfed of gebuffed, dat is de vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:10
Kaap schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:05:
[...]

*O* Gerechtigheid _/-\o_

[...]

Maar in welke zin zijn ze generfed of gebuffed, dat is de vraag...
Je speelt toch lang genoeg om te weten dat de dingen die gebuffed moeten worden iig niet gebuffed worden en de dingen die generfed moeten worden te erg generfed worden ? ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Laat me raden de E-100 krijgt een buff in zijn reload? -1.1 sec er af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nemean schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:17:
Ik hoop dat ze eindelijk beseffen dat de 15CM een te lage penetratie heeft om mee te komen met de andere tier 10's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:19:
[...]

Ik hoop dat ze eindelijk beseffen dat de 15CM een te lage penetratie heeft om mee te komen met de andere tier 10's.
Ik denk niet dat WarGaming de E-100 gaat buffen, en als we al een buff krijgen in de penetratie zal het niet veel verschil zijn gok ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
waarschijnlijk alleen een gold penetration buff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Weer een tank die ik leuk vind spelen wordt generfed, nu de M48A1, ben benieuwd wat ze er mee gaan doen. Ik ben bang dat ze de mondingsnelheid gaan nerfen, net zoals ze dat bij de Patton hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nemean schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:23:
[...]

Ik denk niet dat WarGaming de E-100 gaat buffen, en als we al een buff krijgen in de penetratie zal het niet veel verschil zijn gok ik..
E-100 wordt sowieso gebuffed. Overlord had dat ook al bevestigd dat het dev team ontevreden is over de performance van de E-100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik ben benieuwd hoe ze de IS-6 willen gaan buffen. Ik vind het nu al een redelijk goeie tank.

JgPzE100 buff is natuurlijk altijd welkom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
wat is er zo goed aan die IS6 dan? Niet erg in verdiept, maar de stats zijn niet echt bijzonder voor een tier 8.

Hopelijk komt 8.0 snel en kunnen we gaan genieten van faal momenten met de physics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

oosterhofjf schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:03:
wat is er zo goed aan die IS6 dan? Niet erg in verdiept, maar de stats zijn niet echt bijzonder voor een tier 8.

Hopelijk komt 8.0 snel en kunnen we gaan genieten van faal momenten met de physics
Hopelijk niet te snel. Wil nog genieten van de E4 + M48. Ook moet ik nog een nieuwe pc kopen aangezien mijn laptop aan het sterven is (elk spel klapt steeds vaker eruit)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467485

wontcachme schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:09:
[...]
(elk spel klapt steeds vaker eruit)
Heb ik ook.
B.t.w.
Met een Tier III Arty zondag 6 kills in een potje gehaald, tussen Tier V en VI.
Verder valt het niet mee om Arty te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

Goeie matchmaking, waardoor je niet echt vaak gebrek aan penetration hebt. En als je ergens doorheen schiet, doe je ook vies veel damage. Verder is hij ook nog redelijk vlot met draaien en optrekken enzo.

Armor is gewoon vreemd, volgens de stats is het 'meh', maar ik heb al gigantisch veel rare bounces en crits op mij gehad.

Also, dit kwam ik net tegen op de forums:
All hail the JT E100
Build on the chassis of a rotten tank
All hail the JT E100
For a medium is bound to flank

All hail the JT E100
As it’s gun will always miss
All hail the JT E100
And 0 damage is far from a bliss

And so the sad story of this vehicle will end,
As it will never be able to defend
Against the mighty power of Serbs rules
And German tanks remain the vehicles of the fools

[ Voor 26% gewijzigd door User op 14-08-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974

Physics lijkt me een leuke toevoeging, ga hard lachen als ik de eerste t-50 de berg af zie rollen.
Misschien wordt dat wel een nieuw wapen, je t-50 lanceren vanaf een berg op een andere tank.

En ik heb ook het doel om mee te gaan rijden met een andere tank, kijken of ik mijn t-50-2 op een vijandelijke t95 kan krijgen en daar houden. Vervolgens het vijandelijke team zo hard zien lachen dat ze me vergeten eraf te schieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Hmm, de T30 wordt generfed. Dat is jammer, want het is nu echt een leuke tank. Ik had nooit het idee dat die OP was ofzo.
Maar goed, in ieder geval reden genoeg om de T110E4 te unlocken vóór de patch. Misschien dat ik hem dan pas het beste ná de patch koop. Op die manier heb ik geen last van de nerf.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
wontcachme schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:09:
[...]

Hopelijk niet te snel. Wil nog genieten van de E4 + M48. Ook moet ik nog een nieuwe pc kopen aangezien mijn laptop aan het sterven is (elk spel klapt steeds vaker eruit)
Klinkt als hitte probleem, je kunt proberen de interne koelblok/ventilator schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Quantor schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:43:
[...]

Klinkt als hitte probleem, je kunt proberen de interne koelblok/ventilator schoon te maken.
En wellicht eens de koelpasta vervangen als de laptop al wat ouder is (en je erbij kunt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
defiler1974 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:26:
[...]

Physics lijkt me een leuke toevoeging, ga hard lachen als ik de eerste t-50 de berg af zie rollen.
Misschien wordt dat wel een nieuw wapen, je t-50 lanceren vanaf een berg op een andere tank.

En ik heb ook het doel om mee te gaan rijden met een andere tank, kijken of ik mijn t-50-2 op een vijandelijke t95 kan krijgen en daar houden. Vervolgens het vijandelijke team zo hard zien lachen dat ze me vergeten eraf te schieten. :)
T110E3 boven op de turret van een Maus parkeren, tanks van richels af duwen, springen met T-50-2, een springende T-50-2 uit de lucht schieten. Het gaat een compleet ander spel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Victory ratio: 80%
Battles: 55
Experience gained: 61235
Damage per battle: 2022
Average experience: 1113.36
Efficiency: 1861.23
Average Tier: 7.52

Ging lekker gister, het grinden voor credits op mijn Type (met DynoZ en Plato) met een winrate van 84,38% en de companies/platoons met HARDS :Y.

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 14-08-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Quantor schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:43:
[...]

Gedaan
eL_Jay schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:48:
[...]

En wellicht eens de koelpasta vervangen als de laptop al wat ouder is (en je erbij kunt)
Kan er niet bij zonder echt alles lost te halen (wat knap lastig is bij deze)

Maar het zijn niet de enigste problemen, dus dit ding wordt puur voor internetten op de bank en een degelijke game pc komt er voor Wot en de rest wat ik speel (Jippy, BF3 op 60fps ipv 2 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Ik speel niet super veel meer in randoms, ben eigenlijk alleen nog maar bezig met companies/clan wars. Had gister wel een pub game met de M48 welke YouTube waardig is! Zal kijken of ik deze vanavond kan uploaden :)

Wel cool dat planet wot nu ook je efficiency bij houd :)
Name Value
Victory ratio: 75%
Battles: 4
Experience gained: 4521
Capture points gained: 0
Defense points gained: 0
Damage per battle: 3594
Average experience: 1130.25
Capture per battle: 0
Defense per battle: 0
Kills per battle: 2.5
Efficiency: 1795.44
Average tier: 7.84
Edit: DAFUQ?
Vehicle specific statistics for date 2012-08-13

Vehicle Games played Victory ratio
T110E5 2 50%
M48A1 1 100%
E-75 1 100%
M3 Stuart (USSR) 1 100%
Ik heb geen eens een M3 Stuard? :P

[ Voor 51% gewijzigd door Appel op 14-08-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Mwoah, cool... dat weet ik nog niet. Ik vind het vooral pijnlijk om te zien:
Victory ratio: 57.89%
Battles: 19
Experience gained: 15598
Damage per battle: 1858
Average experience: 820.95
Efficiency: 1415.26
Average Tier: 8.74
Het probleem is de Jagdpanzer E-100: die haalt alle ratings omlaag. En in dit specifieke geval ook de T-54 waar ik 5 potjes voor nodig had om te dubbelen. Dat was gewoon domme pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Appel schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:25:
Edit: DAFUQ?
[...]

Ik heb geen eens een M3 Stuard? :P
Had ik ook:

M3 Stuart -6 0%
M3 Stuart (USSR) 11 36.36%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Wat is een Russische M3 Stuart überhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

BramSd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:32:
Wat is een Russische M3 Stuart überhaupt?
Premium light tank, die je (gratis) kon krijgen bij een aanbieding tijd terug. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Nemean schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:44:
[...]

Premium light tank, die je (gratis) kon krijgen bij een aanbieding tijd terug. :P
Tegenwoordig krijgt iedereen die een nieuw account neemt deze tank, tenminste als je de "training" voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Plato112 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:51:
[...]

Tegenwoordig krijgt iedereen die een nieuw account neemt deze tank, tenminste als je de "training" voltooid.
Is er een training dan. :+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
BramSd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:27:
Mwoah, cool... dat weet ik nog niet. Ik vind het vooral pijnlijk om te zien:

[...]

Het probleem is de Jagdpanzer E-100: die haalt alle ratings omlaag. En in dit specifieke geval ook de T-54 waar ik 5 potjes voor nodig had om te dubbelen. Dat was gewoon domme pech.
Ja dat ging gisteren kwalitatief uitermate teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:08
Wel cool dat planet wot nu ook je efficiency bij houd :)
Dan zie je ook gelijk brak die effeciency score is. Ik zat van de afgelopen dagen is terug te kijken en ik scoor gemiddeld 1200-1500 efficiency bij 2000 damage per game, tenzij ik op een dag wat aan cappen en defense heb gedaan, dan is het 2500-3000.

Babs out!

[ Voor 7% gewijzigd door filipy23 op 14-08-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:08
8.0:

Buffs
- IS-6
- Lorraine 40t
- AMX 50B
- E-100
- JagdPz E-100

Nerfed
- T30
- AMX50 Foch
- T110E3
- T110E4
- M48A1
- AMX50 Fosh 155
En nog wat meer details die ik vandaag opgepikt heb:

Testserver geen 15k gold meer, maar alle premium tanks in je garage + alle tanks geunlocked + 3 crew skills per tak.

Maar de grootste vis die ik vond is deze. Ik zet hem even in het vet:
View PostLusankya, on Aug 11 2012 - 18:26, said:
I'm just wondering if in the future you guys will make it a little bit easier for people to train up their crews in their secondary skills.

GeneralDirection:
Yes, in 8.0 we'll implement the first step in this. You'll be able to spend free experience on your crew skills. I'm hesitant to give a conversion value, but I will say that it won't cost any additional gold to do this.
In grote dikke letters.

En dit ook nog:
GD, you said earlier that there will be a skills revamp. My question is if the experience required is reduced, will our skills stay where they are at (Wasting tons of experience), or will we be given the free crew experience, which would then be able to get more skills, due to the decrease in required experience?

General Direction:
If we reduced the experience required to learn a skill, this scenario would more than likely play out:

Everyone receives a free skill reset across all crew, dumping your experience into an unspent pool
You can now spend experience on the skills, and won't lose any since you've already earned it
En ouch voor de Pz IV:
So, what "revisions" will the Panzer 4 get in 8.0?

GeneralDirection:
A new turret with extra armor plates is being added to replace the Schmalturm. 7.5 L48 will be balanced similarly to the 57mm ZiS4, though with slightly higher alpha and slightly slower rate of fire (approximately equal DPM), and at least equal accuracy. There's a pretty good chance the 7.5 L70 will no longer be accessible.
Babs out!

[ Voor 36% gewijzigd door filipy23 op 14-08-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
filipy23 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:44:
[...]

Testserver geen 15k gold meer, maar alle premium tanks in je garage + alle tanks geunlocked + 3 crew skills per tak.

Maar de grootste vis die ik vond is deze. Ik zet hem even in het vet:

[...]

In grote dikke letters.

En dit ook nog:

[...]

En ouch voor de Pz IV:

[...]

Babs out!
Interessant!

Vooral dat Pz IV stukje, lijkt erop dat de wensen van heel veel mensen in vervulling gaan. :)
En die van mij, aangezien de Pz V/IV ook de L/48 gebruikt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:17:
Dat zou een mooie grap zijn :+
Kaap schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:32:
[...]

E-100 wordt sowieso gebuffed. Overlord had dat ook al bevestigd dat het dev team ontevreden is over de performance van de E-100.
Daarentegen las ik afgelopen weekend een antwoord van Overlord in het Q&A topic dat de M48 niet generfed zal worden.. Ze zijn de laatste maanden aardig bezig maar het kan nog stukken beter :)
filipy23 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:44:
[...]

Nice want het spelen van de testserver voor exp vond ik zo'n onzinnig gedoe :)
En dit ook nog:
[...]
Nice, wil sommige crews al veranderen om zodoende BIA eerder te hebben maar daar zal ik nog maar even mee wachten :)
Zou ik tevens op dat moment mijn crew van de M103 over kunnen zetten naar de Pershing, retrainen naar de 100% zonder gold uit te geven of op 80% te beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
Devs beloven veel, maar wat ze zeggen is niet altijd waar. Als dat zo zou zijn hadden we 5 patches geleden al physics in WoT zitten.

Ik hoop dat de T30 niet hard word aangepakt, deze is al erg verkracht vergeleken met een aantal patches geleden. Ik vind het nog steeds leuk om mee te ownen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Inderdaad een T30 nerf vind ik niet op de plaats eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sowieso,

Was niet de charme van WoT dat de ene tank totaal ruk was, en de andere goed.
De ene een megagun had, en de andere sneller was.

Dat hele alles naar 1 eenheidsworst formuleren is juist Zaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En kan nu iemand met een Foch50 TD 155 zich ff voor mijn loop parkeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Anoniem: 420503 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:59:
Sowieso,

Rock-paper-scissors ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 420503 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:59:
Sowieso,

Ja op zich wel, maar alleen in de praktijk werkt het vaak niet zo. Voornamelijk op endgame tiers, want de lagere tiers werkt dat rock-paper-siccor systeem veel beter.

Denk hierbij aan speelstijl van spelers en maps. Als de 1 een megagun heeft en de andere een hoge rate of fire, maar de tank met megagun speelt peek-a-boo, dan verlies je het effect van je snellere gun.

Daardoor kreeg je met name in endgame dat bepaalde tanks favored werden en anderen op de uiterste backup list kwamen te staan. Logisch, want wanneer mogelijk breng je de meest sterkste/nuttigste tank. Wat weer resulteerde in bepaalde spelers die naast de boot zeken.

Door de tier 10's in ieder geval in overall performance te balancen, verliezen de tanks nog steeds niet hun rol, maar is het verschil in performance niet meer zo groot.

En in het algemeen is het natuurlijk ook zo dat bepaalde tier 10 spelers niet een kwalitatief mindere tank hoeven te rijden. Je moet wel proberen iedereen tevreden te houden.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.