Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Budha schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 18:28:
[...]

Heb je misschien een link voor ons?
https://nl.aliexpress.com/item/33035645891.html

Deze, alles (Quest, controllers, lader) past er precies in en zit stevig vast met riempjes/klittenband.

• Powerblast
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 25-02 20:25
Ben sinds deze week ook een trotse eigenaar van een rift s. Man wat een ervaring. I love it :D

Misschien domme vraag maar ik vind er niet direct een antwoord op in de handleiding/google: Hoe zet je dat ding normaal af :), of is het gewoon een kwestie van USB poweroff?

De controllers lijken in soort van hibernate te gaan (lichtjes gaan uit) maar de headset precies niet (blauwe licht gaat uit, maar witte blijft aan)

• jfeelders
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 09:29

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Hij powered vanzelf off als je je pc uit zet.

• Dylantje2
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12:31

Dylantje2

sorry Bricklayere here :-)

Beste.. Ik heb een quest maar dat topic is niet echt alive..
Mijn vraag zijn er gebruikers die mooie links hebben naar sideload pagina's.
Ik heb nu sidequest erop maar er kunnen meer urls ingevoerd worden?

Of anders leuke pagina's naar DE apk's..:-)

zonneboiler, pelletkachel, 27 panels, Atlantic Wpb, pana 5 Kw H met LANbox, Domoticz, Grafana, Solarmeters, WPboiler: http://wqd.nl/dP9y, WP: http://wqd.nl/9GVg, Pana H versie thread: https://bit.ly/2Or4Unp

• Homeland
  • Niet online
Dylantje2 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:26:
Beste.. Ik heb een quest maar dat topic is niet echt alive..
Mijn vraag zijn er gebruikers die mooie links hebben naar sideload pagina's.
Ik heb nu sidequest erop maar er kunnen meer urls ingevoerd worden?

Of anders leuke pagina's naar DE apk's..:-)
Sidequest is wel de plek met de beste apps, op Itch.IO zijn er nog enkele te koop maar zit niet veel bijzonders tussen. Overigens is Half Life nu gratis te spelen, LambdaVR downloaden via SideQuest en op Steam if Half Life nog enkele weken gratis te spelen, dit installeren is erg makkelijk en werkt daarna erg goed.

• Leader98
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 25-02 20:57

Leader98

Tweaking rulez!

Powerblast schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 13:33:
Ben sinds deze week ook een trotse eigenaar van een rift s. Man wat een ervaring. I love it :D

Misschien domme vraag maar ik vind er niet direct een antwoord op in de handleiding/google: Hoe zet je dat ding normaal af :), of is het gewoon een kwestie van USB poweroff?

De controllers lijken in soort van hibernate te gaan (lichtjes gaan uit) maar de headset precies niet (blauwe licht gaat uit, maar witte blijft aan)
Uitzetten doe ik hier middels de Oculus Tray Tool. Een handige tool waarin je veel zaken net iets beter kan instellen dan in de standaard Oculus software.

https://www.guru3d.com/fi...us-traytool-download.html

• Dylantje2
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12:31

Dylantje2

sorry Bricklayere here :-)

Oke Thanks...
Maar nu echt vele verschillen zie ik ook weer niet echt.

Ik zoek eigenlijk ook mooie apps om vulkanen, lichamen, machines, leren lassen, timmeren enz enz enz te zien.
Games is ps er ook al..:-)

zonneboiler, pelletkachel, 27 panels, Atlantic Wpb, pana 5 Kw H met LANbox, Domoticz, Grafana, Solarmeters, WPboiler: http://wqd.nl/dP9y, WP: http://wqd.nl/9GVg, Pana H versie thread: https://bit.ly/2Or4Unp

• Alfa90_Buttje
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 17:41

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

Powerblast schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 13:33:
feli !! *O* .. eerste VR bril? Spannend !! :o

Aanrader: Defense Grid 2, Lucky's Tale VR en Vader Immortal!! 8) En race sims zoals AC O+

beetje lomp, maar ik doe dit al sinds jaar-en-dag met 2 .bat files en dan brandt alleen nog een oranje ledje.

START Oculus.bat
code:
1
2
3
net start OVRService
wait
net start OVRService

KILL Oculus.bat
code:
1
2
3
4
5
6
net stop OVRService
taskkill /IM OculusVR.exe /F
taskkill /IM OVRServer_x64.exe /F
taskkill /IM OculusClient.exe /F

dan istie wel dood zegmaar :+

AMD Ryzen 7 2700X | ASRock X470 Taichi | 16GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX2070 Windforce 8GB GDDR6 | 31TB Areca Powered | Windows 10 x64 | Oculus Rift S met Koss mod

Overigens een alternatief: Gewoon lekker "aan" laten. Hij staat in een soort standby en zou geen kwaad moeten doen. Mijn reguliere Rift gaat nu al ruim 2 jaar op die manier, en niks mee aan de hand.

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12:58
Alfa90_Buttje schreef op zondag 9 februari 2020 @ 23:32:
[...]

Aanrader: Defense Grid 2, Lucky's Tale VR en Vader Immortal!! 8) En race sims zoals AC O+

[...]

beetje lomp, maar ik doe dit al sinds jaar-en-dag met 2 .bat files en dan brandt alleen nog een oranje ledje.

START Oculus.bat
code:
1
2
3
net start OVRService
wait
net start OVRService

KILL Oculus.bat
code:
1
2
3
4
5
6
net stop OVRService

Heb zelf daar een tool voor (mniet thuis dus kan niet checken) maar die zorgt ook dat hij niet opstart wanneer je je PC opstart etc.

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

@kneusteun ik heb de OVRService service op manual ;)

AMD Ryzen 7 2700X | ASRock X470 Taichi | 16GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX2070 Windforce 8GB GDDR6 | 31TB Areca Powered | Windows 10 x64 | Oculus Rift S met Koss mod

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17:51
Hoe dan ook een goed idee. Heb verschillende keren gehad dat ik een lage framerate kreeg in een spel omdat OVRservice los ging zonder dat ik een VR game speelde of zelfs maar het headset er aan had hangen. Standaard uit dus.

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

ik stoorde mij er vooral aan dat die Oculus portal om de haverklap full-screen opstartte en Oculus Home activeerde met de CPU-load die daar bij hoort .. daar ben je nu vanaf

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 10-02-2020 09:44 (22%)

• Rob
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
GTA V met de Oculus. Het is een mod dus speel geen GTA Online, maar het is zo gaaf
https://github.com/LukeRoss00/gta5-real-mod

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Homeland
  • Niet online
Rob schreef op maandag 10 februari 2020 @ 09:50:
GTA V met de Oculus. Het is een mod dus speel geen GTA Online, maar het is zo gaaf
https://github.com/LukeRoss00/gta5-real-mod
Wel erg intens, afgelopen weekend even gedaan maar merk toch dat ik nog wat meer VR ervaring heb want dit voelde ik al vrij snel.
Vorige week ook geprobeerd maar werkte maar heel schamel bij mij... camera positie klopte niet waardoor ik vlak achter het hoofdloze lichaam van mijn karakter zweefde en na in een auto te stappen zat de camera net buiten de auto naast de deur voor de bestuurder (erg lastig om zo een auto te besturen). Daarnaast werkte het menu niet, ik hoorde wel dat ik door het menu kon bewegen maar werd gewoon niet weergegeven.
Moet wel zeggen dat ik het met de Quest met Virtual Desktop geprobeerd heb dus misschien dat die wel een of ander conflict met de mod heeft.

Gamertag: Finraziel42

• Homeland
  • Niet online
Finraziel schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:10:
Vorige week ook geprobeerd maar werkte maar heel schamel bij mij... camera positie klopte niet waardoor ik vlak achter het hoofdloze lichaam van mijn karakter zweefde en na in een auto te stappen zat de camera net buiten de auto naast de deur voor de bestuurder (erg lastig om zo een auto te besturen). Daarnaast werkte het menu niet, ik hoorde wel dat ik door het menu kon bewegen maar werd gewoon niet weergegeven.
Moet wel zeggen dat ik het met de Quest met Virtual Desktop geprobeerd heb dus misschien dat die wel een of ander conflict met de mod heeft.
Wel de juiste camera instellingen aangepast in GTA? Er zijn iets van 4 of 5 settings die specifiek moeten worden ingesteld.
Homeland schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:43:
[...]

Wel de juiste camera instellingen aangepast in GTA? Er zijn iets van 4 of 5 settings die specifiek moeten worden ingesteld.
Volgens mij wel ja, had de instructies precies gevolgd. Maar heb het ondertussen allemaal weer weggehaald want kreeg van het hele verhaal wel weer eens zin om door de campaign te spelen en ben dat nu in pancake mode aan het doen :P

• Budha
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 25-02 14:11

Budha

Online ergo sum

Voor wie echt heel graag wil, de DAS is weer voorradig in Europa:

https://www.vive.com/eu/v...-strap/#order-audio-strap

Ikzelf ben voor een low budget Frankenquest mod gegaan en heb de hoofdband van een lasbril gekocht en daar padding op aangebracht. Dat is een stuk comfortabeler dan de meegeleverde straps.
Ik heb zojuist mijn Quest ontvangen maar dit valt me nogal tegen:

Het lijkt wel alsof de voorklep niet goed is aangedrukt ofzo.. Ik heb al een beetje op google zitten kijken en de foto's daar hebben die spleet ook wel maar lang niet zo breed als de mijne. Al is het moeilijk te zien omdat de foto's vaak meer van de voorkant genomen is. Is dit bij die van jullie ook zo?

Ik vraag me af of ze zo ver achter lopen met leveren dat ze teveel haastwerk aan het maken zijn... Is dit bij jullie ook zo? Anders stuur ik hem nog gauw terug. Heb hem bij Amazon vandaan omdat Oculus ze helemaal niet kan leveren momenteel (de 64 in elk geval).

Sorry voor de vraag hier maar het is veel geld voor me (Spaans salaris ;) ) dus ik wil het ff zeker weten voor ik de rest openmaak.

Edit: @Budha bedankt! Ik wou er geen nieuwe post aan wijden maar ik heb meer video's zitten kijken en daar zie ik het ook. Het blijft er raar uit zien vind ik, alsof het niet goed zit. Voor die facial interfaces is het niet want die gaan er aan de andere kant op ;) Maargoed.. Hij werkt prima.

Nu maar hopen dat de Link kabel snel weer op voorraad is. Standalone is hij ook geweldig, maar ik wil er ook graag Elite op spelen, hij heeft inderdaad beduidend meer pixels dan de Rift CV1 die ik heb. Ik zag dat hij maar 100g zwaarder is dan mijn Rift maar hij voelt inderdaad wel een stuk zwaarder op het gezicht. Vooral op de jukbeenderen. Je voelt het behoorlijk. De audio is helemaal een stuk minder natuurlijk. Dus wellicht ook wel een keer die pro audio mod doen, maar voorlopig laat ik die ff voor wat het is vanwege de kosten.

GekkePrutser wijzigde deze reactie 10-02-2020 23:46 (71%)

• Budha

Budha

Online ergo sum

@GekkePrutser

Ja, dat heeft mijn Quest ook. Ik vermoed om iets aan de voorkant te kunnen klikken zoals die faceplates.
GekkePrutser schreef op maandag 10 februari 2020 @ 20:01:
Nu maar hopen dat de Link kabel snel weer op voorraad is. Standalone is hij ook geweldig, maar ik wil er ook graag Elite op spelen, hij heeft inderdaad beduidend meer pixels dan de Rift CV1 die ik heb. Ik zag dat hij maar 100g zwaarder is dan mijn Rift maar hij voelt inderdaad wel een stuk zwaarder op het gezicht. Vooral op de jukbeenderen. Je voelt het behoorlijk. De audio is helemaal een stuk minder natuurlijk. Dus wellicht ook wel een keer die pro audio mod doen, maar voorlopig laat ik die ff voor wat het is vanwege de kosten.
Heb je Virtual Desktop al geprobeerd? Als je wifi snel genoeg is, dan werkt dat bijna net zo goed als de Link.

Budha wijzigde deze reactie 11-02-2020 09:25 (75%)

Budha schreef op maandag 10 februari 2020 @ 20:45:
@GekkePrutser
Heb je Virtual Desktop al geprobeerd? Als je wifi snel genoeg is, dan werkt dat bijna net zo goed als de Link.
Nog niet, heb wel de app gekocht in de Oculus Store, maar ik begreep dat ik hem moet sideloaden hiervoor. Goed punt! ADB heeft geen geheimen voor me dus dat is geen probleem :)

Ik denk alleen niet dat mijn WiFi voldoet, vandaar dat ik er nog niet zo naar gekeken heb. Ik heb Unifi AP's aan het plafond hangen maar het zijn maar de goedkope "AC Lite" versies zonder Multi-MIMO. Over het algemeen is Unifi niet bepaald geoptimaliseerd voor snelheid, meer voor bereik en stabiliteit. Maar ik zal het proberen!

GekkePrutser wijzigde deze reactie 11-02-2020 10:36 (7%)

• Powerblast
Alfa90_Buttje schreef op zondag 9 februari 2020 @ 23:32:
[...]

[...]

START Oculus.bat
code:
1
2
3
net start OVRService
wait
net start OVRService

KILL Oculus.bat
code:
1
2
3
4
5
6
net stop OVRService

Yep eerste VR headset :) . En hoe vet is dit! . Enige minpunt dat ik kan bedenken, waarom heb ik dit niet vroeger gekocht :D.

Ik ben omdat ik veel las dat je moet opletten met motion sickness dus met beat saber begonnen. Je gaat letterlijk van lui op je stoel zitten gamen naar een fitness sessie, i love it.

Denk dat m'n eerst volgende game robo recall wordt, maar als jullie nog suggesties hebben, stel gerust voor. Ben wel een VR beginneling, dus wil het rustig aan doen om zeker niet van motion sickness last te krijgen. Heb tot nu toe niet echt last, zeker niet als ik de headset op heb. Voel wel enkel als ik hem afzet me een tijdje "licht in de benen". Of hoe moet ik het verwoorden? Maar niet echt erg ofzo en al zeker niet misselijk. Komt dat door de VR experience?

Voordeel is ook, ik heb precies m'n gewone bril niet nodig om goed te zien in de headset. Had ik eerst wat schrik voor om krassen te hebben, maar ik zie gelukkig nog goed zonder bril (zie ver niet goed in RL, dichtbij is geen probleem

Powerblast wijzigde deze reactie 11-02-2020 21:37 (25%)

• Flabergasted
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15:10

Flabergasted

watwel ?

Leuke uitbreiding voor je VR Bibliotheek :

Humble VR Bundle :

Deze keer zijn er games te krijgen in de Humble VR Bundle, zet je VR bril maar op en speel:

Betaal €1 of meer
- Cosmic Trip + Soundtrack
- Smashbox Arena
- 10% off your first month of Humble Choice

Betaal meer dan het gemiddelde (op dit moment €11,17)
- GORN + Soundtrack
- Space Pirate Trainer + Soundtrack
- Budget Cuts

Betaal €13.50 of meer
- SUPERHOT VR
- Moss

https://www.humblebundle.com/games/vr-bundle

(link via Budgetgaming.nl )

• Budha

Budha

Online ergo sum

Powerblast schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 21:33:
[...]

Yep eerste VR headset :) . En hoe vet is dit! . Enige minpunt dat ik kan bedenken, waarom heb ik dit niet vroeger gekocht :D.

Ik ben omdat ik veel las dat je moet opletten met motion sickness dus met beat saber begonnen. Je gaat letterlijk van lui op je stoel zitten gamen naar een fitness sessie, i love it.

Denk dat m'n eerst volgende game robo recall wordt, maar als jullie nog suggesties hebben, stel gerust voor. Ben wel een VR beginneling, dus wil het rustig aan doen om zeker niet van motion sickness last te krijgen. Heb tot nu toe niet echt last, zeker niet als ik de headset op heb. Voel wel enkel als ik hem afzet me een tijdje "licht in de benen". Of hoe moet ik het verwoorden? Maar niet echt erg ofzo en al zeker niet misselijk. Komt dat door de VR experience?

Voordeel is ook, ik heb precies m'n gewone bril niet nodig om goed te zien in de headset. Had ik eerst wat schrik voor om krassen te hebben, maar ik zie gelukkig nog goed zonder bril (zie ver niet goed in RL, dichtbij is geen probleem
Superhot VR vind ik een enorm leuke game om te spelen. Er is een gratis demo beschikbaar, dus probeer het gewoon uit.

Installeer sowieso First Steps. Geen idee waarom dat niet standaard op de Quest staat. Ideaal om nieuwe gebruikers leren om te gaan met de bediening en mogelijkheden van het apparaat te demonstreren.

• Sangroid
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online

Sangroid

SjoebieDoowah.

Powerblast schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 21:33:
[...]
Ja maar... niet iedereen krijgt last van motion sickness, hoor!? :?

• Homeland
  • Niet online
Sangroid schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 19:18:
[...]

Het is geen wel/niet qua motion sickness, sommigen hebben het al heel snel, andere vrijwel niet en de rest zit daar tussenin.

Ligt vooral aan de ervaring, sommige dingen zijn gewoon heel erg intens, al is het dan ook deels gewenning.

• Wormaap
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17:59

Wormaap

Moderator Foto & Video
Sangroid schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 19:18:
[...]

Neemt niet weg dat't wel verstandig is om niet metéén een high-paced smooth-locomotion FPS te gaan spelen, natuurlijk :9

Ticking away, the moments that make up a dull day. iRacing Profiel

• flopdoc
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 11:11
Ik zou niet hier meteen mee beginnen:

https://store.steampowered.com/app/448850/Overload/

(een Descent afstammeling)

Op een monitor in 2D krijg ik er al bezoek missellijk mee!

iRacing Profiel | Mijn Wordpress Blog

• Powerblast
Stiekem was beat saber ook m'n eerst reden om een VR set aan te schaffen, naaste Elite dangerous en ETS2 :)
Homeland schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 19:45:
[...]

Het is geen wel/niet qua motion sickness, sommigen hebben het al heel snel, andere vrijwel niet en de rest zit daar tussenin.

Ligt vooral aan de ervaring, sommige dingen zijn gewoon heel erg intens, al is het dan ook deels gewenning.
Las op meerder websites en forums dat je best idd kan beginnen met de comfortable games want dat eens je er last van hebt je hersenen het beginnen te associëren met de headset als je doorzet. Dat wil ik dus liever voorkomen idd, vandaar dat ik zoiets had van liever geen risico.

Humble bundle lijkt idd wel interessant, thanks voor de tip! Ben er vandaag nog een aantal tegengekomen die wel leuk lijken, maar ga eerst eens wat inlezen wat de toppertjes zijn vooraleer ik extra koop :)

Moet wel zeggen, de headset is al elke dag gebruikt geweest sinds ik hem heb, zie echt uit naar een potje beat saber na de werkdag. Lang geleden dat ik echt voor zo iets gaan "zitten" ben :9

Wat me ook wel leuk lijkt in VR, escape room achtige game. Zijn die er soms?
Zag dat resident evil ook in VR was, maar blijkbaar enkel PSVR :(. Spijtig want die zag er ook wel goed uit

Powerblast wijzigde deze reactie 12-02-2020 21:25 (69%)

• Wormaap

Wormaap

Moderator Foto & Video
Powerblast schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 21:19:
Stiekem was beat saber ook m'n eerst reden om een VR set aan te schaffen, naaste Elite dangerous en ETS2 :)

[...]

Las op meerder websites en forums dat je best idd kan beginnen met de comfortable games want dat eens je er last van hebt je hersenen het beginnen te associëren met de headset als je doorzet. Dat wil ik dus liever voorkomen idd, vandaar dat ik zoiets had van liever geen risico.

Humble bundle lijkt idd wel interessant, thanks voor de tip! Ben er vandaag nog een aantal tegengekomen die wel leuk lijken, maar ga eerst eens wat inlezen wat de toppertjes zijn vooraleer ik extra koop :)

Moet wel zeggen, de headset is al elke dag gebruikt geweest sinds ik hem heb, zie echt uit naar een potje beat saber na de werkdag. Lang geleden dat ik echt voor zo iets gaan "zitten" ben :9

Wat me ook wel leuk lijkt in VR, escape room achtige game. Zijn die er soms?
Zag dat resident evil ook in VR was, maar blijkbaar enkel PSVR :(. Spijtig want die zag er ook wel goed uit
I Expect You To Die is een escape room-achtige game. Er zijn ook games die dichter tegen real-life escape rooms aan zitten, maar IEYTD is wel heel erg goed/leuk :)

flopdoc schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 20:09:
Ik zou niet hier meteen mee beginnen:

https://store.steampowered.com/app/448850/Overload/

(een Descent afstammeling)

Op een monitor in 2D krijg ik er al bezoek missellijk mee!
Ik denk dat dat je wel mee zal vallen in VR. Een referentieframe van een cockpit helpt enorm veel.

Langzaam lopen in Onward vind ik bijvoorbeeld nog steeds niet fijn, maar in Elite Dangerous scheur ik ondersteboven door de gebergten in een Eagle zonder enige problemen.
Inderdaad... Overload heb ik niet gespeeld, maar wel Sublevel Zero wat net zoiets is. Door de cockpit is het best goed te doen, en met vignetting aan bij turns ging het helemaal goed. En dat speelde ik voor ik echt mijn VR benen had.

• flopdoc
GekkePrutser schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 21:54:
[...]

Ik denk dat dat je wel mee zal vallen in VR. Een referentieframe van een cockpit helpt enorm veel.

Langzaam lopen in Onward vind ik bijvoorbeeld nog steeds niet fijn, maar in Elite Dangerous scheur ik ondersteboven door de gebergten in een Eagle zonder enige problemen.
Dat ik ook wel waar. Ik werd bv wel wat wee bij de Iss ruimtewandeling waar je passief door en aan de lange arm verplaatst wordt en onverwacht wat wordt gedraaid.

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

@flopdoc ja echt hé :P

Die eerste keer van alles in VR is een mega belevenis. Helaas ben ik nu zo doorgewinterd dat ik het zo intens niet meer beleef ondertussen... tis als een helm opzetten. Wel toepasselijk met al die km's in AC en nu ACC :D

• flopdoc
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 07:57:
@flopdoc ja echt hé :P

Die eerste keer van alles in VR is een mega belevenis. Helaas ben ik nu zo doorgewinterd dat ik het zo intens niet meer beleef ondertussen... tis als een helm opzetten. Wel toepasselijk met al die km's in AC en nu ACC :D
Het voelt inmiddels gewoon vertrouwd aan. Soms denk ik wel, is het beeld echt 3D , want niet anders anders dan anders, maar als ik dan bv Iracing even op een monitor kijk..... ja het verschil is enorm!.

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

Ja ik wil niet meer terug O+

• hinerakatauri79
  • Laatst online: 17-02 18:19
Beste Mede Vr gebruikers,

Humblebundle heeft 11 Steam VR Games voor een Prikkie... mischien handig voor de starters onders ons??
Ik heb het twee dagen geleden gekocht, je krijgt een mailtje met de steam voucher codes die je vervolgens in steam acctiveerd en de spellen download.

Daarnaast hebben ze ook losse VR games die ietsjes goedkoper zijn...

https://www.humblebundle....hmb_campaign=tile_index_1

• Phantoman
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 02:18
Al aangeschaft vanwege de tip van Flabergasted :)
Flabergasted in "[Oculus Rift] Ervaringen & Discussie"

Mijn Rift S is ook zojuist afgeleverd, het wordt dus een leuk weekend 8)

• hinerakatauri79
  • Laatst online: 17-02 18:19
Heeft iemand ervaring met het 3d Printen van lens beschermening.
3d bestanden zijn te downloaden op https://www.thingiverse.com/thing:3653631

• Powerblast
Zonet even een sessie in Elite geprobeerd, maar dat is toch nog even wennen... dat ga ik toch maar nog even parkeren tot ik het wat meer gewend ben :).

Humble bundle is echt een mooie tip, die ga ik vanavond aanschaffen. Ineens wat leuke games in de VR library. Iemand trouwens ervaring met Audica? Lijkt me ook wel fun, maar misschien is het te gelijkaardig met Beat Saber.

Powerblast wijzigde deze reactie 14-02-2020 14:23 (34%)

• Q
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 25-02 18:59

Q

Au Contraire, mon capitaine!

Voor wie nog een korte maar leuke 'escape room' game zoekt:

"A fisherman's tale''.

https://store.steampowered.com/app/559330/A_Fishermans_Tale/

Helaas is hij nu 15 euro, en dat is wat veel voor ongeveer 1.6 uur speeltijd volgens Steam.
Maar gooi 'm op je wishlist en wacht op een aanbieding.

Blog | 71TB NAS | 450MB/s over Gigabit | Thinking about ZFS for NAS? | The Perfect NAS

• jfeelders

jfeelders

SInds de laatste software/firmware-update v13.0 vorig weekend moet ik elke keer als ik de pc heb opgestart mijn Rift S opnieuw calibreren ofwel Guardian instellen. Ben ik de enige?

• Wardjinn
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 20-02 06:00
jfeelders schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 13:10:
SInds de laatste software/firmware-update v13.0 vorig weekend moet ik elke keer als ik de pc heb opgestart mijn Rift S opnieuw calibreren ofwel Guardian instellen. Ben ik de enige?
Dat had ik enkele weken geleden iedere dag. Super irritant. Nu gelukkig niet meer.

• Wormaap

Wormaap

Moderator Foto & Video
jfeelders schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 13:10:
Hier moest ik'm ook twee keer instellen, maar daarna lijkt'ie toch te blijven hangen.

Wel heb ik geknipper in de virtual desktop sinds de update. Daar iemand anders last van? :+

• Homeland
  • Niet online
Q schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 20:28:
Voor wie nog een korte maar leuke 'escape room' game zoekt:

"A fisherman's tale''.

https://store.steampowered.com/app/559330/A_Fishermans_Tale/

Helaas is hij nu 15 euro, en dat is wat veel voor ongeveer 1.6 uur speeltijd volgens Steam.
Maar gooi 'm op je wishlist en wacht op een aanbieding.
Oculus heeft een vrij goede retour regeling, zo uit m'n hoofd kan je binnen 2 weken geld terug krijgen als je voor minder dan 2uur hebt gespeeld. Kan goed zijn voor zeer korte games al is het niet ok om maar voor alles geld retour te vragen... Dus zou ook niet meteen los gaan.

• Q
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 25-02 18:59

Q

Au Contraire, mon capitaine!

Homeland schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 14:11:
[...]

Oculus heeft een vrij goede retour regeling, zo uit m'n hoofd kan je binnen 2 weken geld terug krijgen als je voor minder dan 2uur hebt gespeeld. Kan goed zijn voor zeer korte games al is het niet ok om maar voor alles geld retour te vragen... Dus zou ook niet meteen los gaan.
Dat vind ik echt niet fair voor het werk wat in zo'n game heeft gezeten.
Wacht dan gewoon braaf op een aanbieding, dat heb ik bij deze game ook gedaan.

En als die 15 euro je eigenlijk niets kan schelen, gewoon kopen. Menig Tweaker verdient een meer dan prima boterham. Zeker als je al die VR gear kunt betalen.

Blog | 71TB NAS | 450MB/s over Gigabit | Thinking about ZFS for NAS? | The Perfect NAS

• flopdoc
Wormaap schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 13:40:
[...]

Hier moest ik'm ook twee keer instellen, maar daarna lijkt'ie toch te blijven hangen.

Wel heb ik geknipper in de virtual desktop sinds de update. Daar iemand anders last van? :+
Dat steeds opnieuw Guardian instellen heb ik al vanaf het begin (een ruime maand).

• kroegtijger
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16:41
Guardian moet ik af en toe opnieuw instellen. Meestal na een update.

It´s not a lie, if you believe it

• Plugin
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 17:53
Heb ik ook last van en deze (melding) ook zeer irritant en komt gelijk weer terug als ik die wegklik:

& de startpagina blijft maar laden, komt niks in beeld voor een lange tijd.

Plugin wijzigde deze reactie 17-02-2020 22:56 (19%)

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

Plugin schreef op maandag 17 februari 2020 @ 22:45:
Heb ik ook last van en deze (melding) ook zeer irritant en komt gelijk weer terug als ik die wegklik:

& de startpagina blijft maar laden, komt niks in beeld voor een lange tijd.
Hele scherm omlaag klikken en negeren. En als je klaar bent Oculus OVRService afschieten, klaar :z

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 17-02-2020 22:58 (68%)

• harrytasker
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
Oculus Link kabel is weer leverbaar voor de liefhebbers.

• jfeelders

jfeelders

Het 'iedere keer Guardian opnieuw instellen na reboot'-probleem is opgelost door Oculus' Beta drivers te gebruiken: huidig v14.0.0.140.710
Pagina: 1 ... 84 85 86 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True