Klopt inderdaad. De klant van UPS is in dit geval dus Arvato. Die hebben het label verzorgd en aan mij gestuurd. Arvato heeft dit gedaan in opdracht van Oculus,Largamelion schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 08:13:
[...]
Klopt volledig wat je zegt, de klant heeft niets te zien met UPS. Oculus moet dit regelen gezien zij het 'contract' van de verzending zijn aangegaan met UPS.
Blijven aandringen dus bij Oculus en desnoods ombudsdienst erbij halen, al reageren die ook niet snel.
Ik ben dus klant van Oculus. Oculus is klant van Arvato. Arvato is klant van UPS.
Dat maakt dus dat er steeds een aanvraag door 3 organisaties heen moet gaan voordat er iets gebeurd. Ging erg lang duren dus.
Echter heb ik gister contact opgenomen met Arvato. En na een aantal keer proberen kwam ik bij de juiste persoon uit. Deze persoon vroeg direct alle informatie die ik had en ging er achter aan. Hij zou ook weer contact opnemen met Oculus om het daar te melden. Vannacht een melding gehad van Oculus support dat ze bericht ontvangen hebben van Arvato en er mee bezig gaan.
Erg goed opgepakt door de support. Wel jammer dat ze een zetje nodig hadden. Maar het gaat de goede richting op.
Met leuker nieuws: https://www.humblebundle....o/festival-of-speed-mk-2/
Een aantal race games met VR ondersteuning in de aanbieding bij humble bundle op dit moment.
[ Voor 6% gewijzigd door arnieo op 09-11-2018 08:37 ]