boe2 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:44:
Binnenkort gratis weekend van Sprint Vector. Speel het nu al een tijdje en kan het dik aanraden. De multiplayer voelt wat mario kart achtig aan, en de singleplayer challenge mode voelt een beetje als Trials.
Wel blij dat ik een afwasbare cover heb voor mijn Rift. Moet me een douche nemen iedere keer ik Sprint Vector gespeeld heb.
Ha, thanks voor de headsup, die wil ik wel proberen... En het is dus dit weekend, 'morgen' (hoe laat staat er niet bij) gaat het al in:
But that’s not all. If you haven’t tried Sprint Vector yet and you own an Oculus Rift, this weekend will be the perfect time to give it a go. The game will be free to play on the Oculus Store from April 5th to 8th, and is the next title to feature in the Rift Gold Rush Event. That means that if you’re playing a multiplayer game of Sprint Vector between 1pm to 2pm PT on April 7th, you’ll be in with a chance of winning Oculus goodies like Store credit and perhaps even the elusive Golden Account, which unlocks 100 free games.
https://uploadvr.com/spri...us-free-weekend-incoming/
PT is pacific time, dus dat is 10 uur 's avonds op zaterdag... Er vanuit gaande dat er geen rare locatie restricties aan zitten of zo, maar ik heb helaas geen bron kunnen vinden van dit nieuws ergens (waar je dan hopelijk de voorwaarden zou kunnen zien).
Voor mij in ieder geval een goed excuus om de Rift weer terug in gebruik te nemen. Had een keer toen ik mijn guardian setup opnieuw wou doen per ongeluk op full setup geklikt en dan ben je dus gelijk alles kwijt en
moet je er compleet doorheen voordat je überhaupt zelfs maar de store weer in kan. Dat iriteerde me toen zo erg (was me al eerder gebeurd) dat ik hem gefrustreerd in een hoek gelegd heb. Dat in combinatie met dat ik momenteel vreselijk hooked ben aan een game op mijn 2D scherm (Dragon's Dogma) en ik heb hem dus al bijna 2 maanden niet op gehad. En nee dat heeft dus niks met aanbod te maken, heb meer dan genoeg te spelen, het probleem is dat ik ook meer dan genoeg op andere platformen (Steam, Xbox One, Wii U, n3DS) te spelen heb en tijd altijd beperkt blijft

Beakzz schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:13:
Skyrim heeft me helaas nooit wat gedaan dus daar zal Vr niet veel aan doen. Fallout VR zou ik dan weer graag spelen, maar aangezien ik de normale versie al heb met season pass kan ik het principieel niet aan om die game voor meer dan een dlc prijs te kopen
Wat me bij Fallout vooral erg steekt is dat je de DLC er niet bij krijgt... De main game ken ik al best wel goed, maar ik heb Nuka world en die basis bouw dingen (DLC's dus) nog niet gedaan... Dus die wil ik eigenlijk ook nog doen, maar dat staat dus haaks op eventuele wensen om Fallout in VR te spelen want dan kun je de DLC weer niet doen! Echt een enorme misser vind ik dat.
Ik zie overigens wel dat hij ondertussen voor €26,39 te vinden is bij cdkeys.com, dan begint de prijs in ieder geval langzaam richting een punt te gaan dat ik er toch wel eens over zou willen denken. Ook zie ik dat mensen met mods de DLC wel toe aan het voegen zijn, maar dat er bugs zijn, waar dan ook weer met mods aan gewerkt wordt. Ik denk dat ik het wel even afwacht om te zien of Bethesda het er nog officieel in patcht of dat het op een goed speelbaar niveau komt met mods.