Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janus Bier schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:55:
...
Wat er nu beschikbaar is al zo ontzettend gaaf dat ik niet begrijp waarom gamejournalisten niet zelf er mee aan de slag gaan.

Beetje onderzoekjournalistiek kan geen kwaad O-)
Omdat ie nog niet af is?

/me wacht met ongeduld op de HD versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:36
Dat lijkt mij niet echt een probleem, je kan je bezoekers nu informeren/vermaken met wat er tot nu toe mogelijk is/werkt.

Bij games worden toch ook previews gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Cast AR kickstarter is al voorbij de 400.000. Dat ging hard! Benieuwd met wat voor stretchgoals ze komen.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murdock1985
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Oculus Rift Will Be a “No-Motion-Sickness Experience,” and 4K Display in the Works, CEO Says

Met de consumer version zou je geen motion sickness krijgen...., dat zal wel niet helemaal waar zijn, maar het lijkt me dat ze motion sickness in ieder geval flink hebben aangepakt met het huidige prototype.
Ze zijn blijkbaar nu al bezig om een 4K Rift te maken, maar zal uiteraard nog niet meteen op de markt komen.
Ook zal de Rift nog niet in 2013 uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klunk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-07 11:13
Heeft iemand hier een idee hoe de Oculus werkt in combinatie met een headset? Beweegt het geluid mee als je je hoofd draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 18:16

TNJ

Frugalite

Ligt aan de game. Als het goed geprogrameerd is, is de audio coulisse afgestemd op de kijkrichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Een nieuw interview met John Carmack (Chief Technology Officer bij Oculus) over Dev Kit 2 in 2014

http://www.engadget.com/2...t-john-carmack-interview/

Palmer Luckey heeft dit een beetje genuanceerd:
We're working on a lot of new tech for the consumer product, we want to ship a new development kit before the consumer version launches. That way, developers can build and test their games on the nearly final hardware that users will be playing at launch. The timing of that dev kit is tightly tied to our progress on these new features.
We are not going to formally announce a new development kit or the consumer version anytime this year. Also, we're working to ensure that content built using the current Rift development kit is compatible with new Oculus hardware, though there will be a bit of integration required to take advantage of the new features, especially for the best experience.
Bron: http://www.reddit.com/r/o..._dev_kit_incoming/ccuk344

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Is toch logisch dat game-journalisten er niets mee doen....
Immers er is geen giga zak geld beschikbaar voor marketing bij de oculus en laat game-reviewers nou net die groep zijn die alles voor het geld/goodies doen. (zo'n beetje de meest afhankelijke vorm van journalistiek bedrijven) Kijk maar eens naar de mainstream game-media, heel veel over de PS4, Xbox1, CoD, BF etc, nauwelijks/niets over indies, pas als die zo groot zijn dat ze niet meer genegeerd kunnen worden. (minecraft))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

4k op een 12.1" formaat. Kleine stapjes brengen de 4k rift steeds dichterbij:

http://techreport.com/new...reen-boasts-4k-resolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murdock1985
  • Niet online
Indien dit scherm in de consumer versie van de Rift komt, zou ik erg blij zijn:
Japan Display toont 5,4"-lcd met resolutie van 1440x2560 pixels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzy2.0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-08 09:57
sinds dag 1 ben ik al geintreseerd in de rift, maar toen ik zag dat de meeste FPS achtige games niet echt werkte was ik een beetje teleur gestelt.
maar toen zag ik dit: YouTube: Half Life 2 with Positional and Gun Tracking! Oculus + Hydras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:50
Niet echt werken? FirstPersonShooters hè.. Dat zijn juist de spellen om hier mee te spelen. Enige minpuntje is alleen dat de huidige games natuurlijk totaal niet geoptimaliseerd zijn voor de Rift omdat ie per slot van rekening nog lang niet uit is. Wat er nu gedaan wordt is bestaande games modden, maar dat is natuurlijk nooit optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzy2.0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-08 09:57
nhaja het probleem wat ik bij veel mensen heb gezien is het combineren van muis/keyboard imput, en de headtracking van de rift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien enigzins onwetend want ik heb de rift niet op de voet gevolgd maar wel erg veel intresse.
Ik zie dat er telkens gesproken word over een release in 2014.
Is er al iets preciesers bekend.

Welkemaand of welk kwartaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:22:
Misschien enigzins onwetend want ik heb de rift niet op de voet gevolgd maar wel erg veel intresse.
Ik zie dat er telkens gesproken word over een release in 2014.
Is er al iets preciesers bekend.

Welkemaand of welk kwartaal?
Wisten we dat maar. Denk dat ze het zelf nog niet eens helder hebben.

Hoe dan ook, in 2014 ga ik niet voor de nieuwe iphone ;)

http://www.nu.nl/tech/361...e-android-uitvoering.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

glashio

C64 > AMIGA > PC

vorpX

What is vorpX?

vorpX is a 3d-driver for DirectX9-11 games that is specifically geared towards VR-devices like the Oculus Rift. Additionally to ‘making games 3d’ it offers various features to tackle many of the issues that arise when playing games on the Rift that are not designed for it.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
omfg :| :
YouTube: VR TENGA DEMO (2): Oculus Rift+Novint Falcon+TENGA Al weer verwijderd

[ Voor 29% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 14-11-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murdock1985
  • Niet online
Interessant artikel:
http://www.techradar.com/...at-we-re-planning-1198420
De releasedatum zal op z'n minst het 3e kwartaal van 2014 zijn zo te lezen.

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Lijkt er op dat de Oculus hype weer een beetje voorbij is :) ook aan de reacties te zien hier. Afwachten tot aan de consumer versie dan maar :)

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat is het ook een beetje, je hoort weinig van het Oculus front en iedereen is nu wel een beetje uitgespeculeerd denk ik over wanneer die komt. :)

Lets hope dat ie gewoon snel komt! Ze hebben nu een kans.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 08:45
Lijkt erop dat er meer spelers op de markt komt. Deze is ook wel interessant, wel een erg coole techniek

http://www.roadtovr.com/a...hands-on-interview-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Yzord schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:04:
Lijkt er op dat de Oculus hype weer een beetje voorbij is :) ook aan de reacties te zien hier. Afwachten tot aan de consumer versie dan maar :)
En andere zaken vragen ook aandacht, zoals STEM, Star Citizen, Obduction, upgrade, werk, RL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Oculus Rift moet echt wat aan het beeldscherm doen. Die retinal display techniek klinkt erg aantrekkelijk.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Doen ze natuurlijk ook. Een hoge pixel fill factor is belangrijk, refresh rate natuurlijk ook, maar latency van de kaart tot de pixel update telt zwaar. OLED blijft het hoogst haalbare ideaal onder de emissive displays.

Een FullHD lijkt logisch, maar ik blijf hopen op een 21:10 display. Dan heb je 10.5x10 verhouding per oog, wat toch 18+% breder is dan 16:9. Kun je mooie resoluties krijgen van 2520x1200, of 3360x1600. Of 21:9 als dat makelijker te produceren is en voor goedkopere schermen zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:46
Voorlopig is die resolutie te hoog onder de huidige norm ook spellen krijgen straks weer zwaardere systeem eisen. En de meeste mid tot high draaien op 1080p, wat nu de huidige standaard is. Niet iedereen heeft een premium systeem.

Nu zullen hardware bakkers en vast ook wel een paar devs daar naar toe willen werken daar niet van maar dat zal nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
CastAR begint met zijn projectie techniek al een aardige crowd op te bouwen bij de Flight Sim aficionados!

[ Voor 34% gewijzigd door CapTVK op 30-11-2013 11:58 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 13:33
Interessant artikel over een virtuele tour met de Oculus Rift door het museum van de toekomst:

http://blog.europeana.eu/...the-museum-of-the-future/

Demo is ook te downloaden vanaf de blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:39
Aan geld in ieder geval geen gebrek

http://www.nu.nl/tech/365...virtual-reality-bril.html

Kan niet wachten! Hopelijk geen lange pre order wachttijden zoals bij de PS4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
http://techcrunch.com/201...ift-strategy-projections/
“We got to the point where the latest prototype of this technology really is beyond even what we expected for V1,” Iribe told me. “We kind of put the hammer down and said ‘Okay, this is it, this is definitely enough to totally blow away the world and deliver our consumer, V1 product.’ We’re looking back even now on the dev kit and going ‘oh gosh, this new one is so much better.’ It is literally an entirely different experience.’” “Of the 300 people who have seen the current prototype, not a single person has come away not saying ‘That’s gonna change the world,’ and that’s really [what we needed to accomplish] in terms of delivering on the promise of the vision we’ve all had for so many years,” Iribe says.

[ Voor 9% gewijzigd door Icingdeath op 13-12-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Ze hebben hele grote stappen gemaakt, zo te lezen wordt het echt subliem.
http://www.theverge.com/2...-ambitious-new-vr-headset

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-09 07:40
Ik moet eerlijk bekennen dat ik juist steeds sceptischer wordt over de Rift. Ze willen denk ik te veel en te perfect. Het lijkt allemaal een utopie. Ze willen enerzijds een apparaat dat future-proof is, maar willen de prijs voor iedereen betaalbaar houden. Maar ze willen geen next-gen consoles ondersteunen omdat die niet genoeg mee kunnen groeien. Wat zou betekenen dat men zich richt op PC's die steeds worden geüpgraded. Waardoor mij het gevoel bekruipt dat dit een apparaat wordt dat altijd in de bèta-fase blijft hangen en het grote publiek nooit gaat bereiken. Het zal dan een gimmick worden voor tweakers, waardoor er te weinig afzet zal zijn en je blijft zitten met indy projecten, omdat uitgevers van AAA-titels er geen brood in zien.
KlaasjeNL schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:06:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik juist steeds sceptischer wordt over de Rift. Ze willen denk ik te veel en te perfect. Het lijkt allemaal een utopie. Ze willen enerzijds een apparaat dat future-proof is, maar willen de prijs voor iedereen betaalbaar houden. Maar ze willen geen next-gen consoles ondersteunen omdat die niet genoeg mee kunnen groeien.
Consoles zijn sowieso geen optie, of Oculus dat wil of niet. Dat is vendor lock-in tot het uiterste.

Microsoft en Sony gaan echt geen third party VR helmen ondersteunen. Die willen zelf flink geld verdienen op de verkoop en licentiekosten van zoiets. Ze kijken nu lekker de kat uit de boom en als VR wat wordt dan komen ze met hun eigen systeem, pompen daar dan even een half miljard in aan ontwikkelingskosten en blazen Oculus finaal uit het water met een uitgekristalliseerd produkt en een flinke AAA game lineup. Die kunnen nooit op tegen de diepe zakken van MS en Sony.

Net als met bijv. Kinect en PS Move, er waren toen ook al andere oplossingen maar ze hebben gewoon hun eigen bedacht. Hun indie-game PR verhaaltjes zijn leuk maar dat gaat echt niet op voor hardware.

Wellicht dat Nintendo ze er op laat, die schijnen de laatste tijd wat meer open te staan, maar juist de wii 'party game' markt is niet zo geschikt voor de Rift.

Dus ik zie de rift nog niet zo gauw mainstream worden.. Vind ik ook eigenlijk niet erg. Als ze VR tot een mainstream produkt weten te maken (al wordt het niet door henzelf geleverd) dan hebben ze wat mij betreft bun doel bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-09 07:40
GekkePrutser schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:22:
[...]

Consoles zijn sowieso geen optie, of Oculus dat wil of niet. Dat is vendor lock-in tot het uiterste.

Microsoft en Sony gaan echt geen third party VR helmen ondersteunen. Die willen zelf flink geld verdienen op de verkoop en licentiekosten van zoiets. Ze kijken nu lekker de kat uit de boom en als VR wat wordt dan komen ze met hun eigen systeem, pompen daar dan even een half miljard in aan ontwikkelingskosten en blazen Oculus finaal uit het water met een uitgekristalliseerd produkt en een flinke AAA game lineup. Die kunnen nooit op tegen de diepe zakken van MS en Sony.
Dat zou kunnen. Maar ik kan mij ook een scenario voorstellen waarbij de Oculus Rift een grote hype wordt die Sony en MS vervolgens maar al te graag naar hun console halen. Hoe dan ook was ik een jaar geleden een stuk positiever gestemd over het mogelijke succes van de OR dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een oculus, tijdje terug samengelegd met'n maat van me.

Het is op zich een heel mooi ding, zit zeker potentie in maar zoals vele gezegd hebben mag'r inderdaad wat aan't scherm gedaan worden.. En aan de motionsickness.

Eens je'm hebt test je zo goed als bijna alles wat er is en tot dusver is'r niet zo veel bij gekomen sindsdien, dus heb'm heel weinig nog gebruikt achteraf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Motion sickness ligt aan het spel, indien goed uitgewerkt heb je er weinig last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 18:42
Even 2 tips voor als je de rift weer uit het stof wilt halen.

1. Lunar flight: deze game is perfect om met de rift te gamen. De game is erg rustig waardoor motion sickness beperkt blijft maar geeft je een goede sensatie van rondvliegen op de maan. De cockpit is keurig aangepast aan de oculus en de missies die er zijn houden het leuk. (Xbox controller is wel een soort van vereist)

2. Live For Speed: Deze simulator is al wat ouder maar de wat simpelere graphics maken het super geschikt voor de rift. Bochten inschatten is goed te doen en al ben je waarschijnlijk niet beter als met een gewoon scherm. Spannender is het wel.
LFS heeft een demo beschikbaar. Download daarna de beta test release om rift support te krijgen. (spelen met stuurtje is wel erg wenselijk.)

Hopelijk komt dit jaar inderdaad de nieuwe/consumer rift uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Is dit topic werkelijk zo dood dat zelfs het nieuwe prototype niet is gedeeld? :X

Voor de geintereseerden:

Oculus Rift Crystal Cove Prototype

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.sbnation.com/entry_photo_images/9668165/crystal_cove1.0_cinema_720.0_large_verge_medium_landscape.jpg

Afbeeldingslocatie: http://o.aolcdn.com/hss/storage/adam/92bb64cd9f1682d9e0a07a8c97091698/camera_oculus.jpg

Afbeeldingslocatie: http://o.aolcdn.com/hss/storage/adam/20e50e6d376c2aebf61f92bf050912b5/oculuscrystalcove_630pxhedimg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://o.aolcdn.com/hss/storage/adam/6823065a96fc20743922c4fb1cd45fa6/dots_oculus.jpg

Features

- Low-persistance OLED
- 1080p resolutie
- Positional tracking dmv IR-led's + camera

Reviews

- The Verge: http://youtu.be/AMPFXYGoNHI
- CNET: http://youtu.be/AH_SHJ8AeRU
- Gizmodo: http://youtu.be/WvkgAf3TSEs
- Techstage (DE): http://youtu.be/lFyF8y-dUa0

Wordt gesteld dat dit prototype als development kit beschikbaar komt later dit jaar (2014).

[ Voor 35% gewijzigd door stimmits op 08-01-2014 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:33
Gaaf, ben benieuwd wanneer dit prototype uit zal komen, en tegen welke prijs. Ik volg de Occulus Rift al een tijdje maar wacht met de aanschaf tot er een prototype is met minimaal 1080p resolutie. Mocht de prijs van deze dev-kit netjes worden dan ga ik er zeker een bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Ik vraag me af of de hoeveelheid IR LEDs bij de consumer model lager zullen worden. Dit ziet er uit alsof ze de vorm gebruiken voor positional tracking, en niet voor de drift compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
TNJ schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:58:
Ik vraag me af of de hoeveelheid IR LEDs bij de consumer model lager zullen worden. Dit ziet er uit alsof ze de vorm gebruiken voor positional tracking, en niet voor de drift compensatie.
Misschien wel, maar ik denk dat er zoveel nodig zijn om genoeg referentiepunten te behouden wanneer de gebruiker omlaag kijkt, of half achterom etc. Wellicht dat ze wel een stuk kleiner zullen worden, degene die er nu op zitten zijn vrij groot en volgens mij zelfs power-IR leds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Echt benieuwd naar de consument versie en hoeveel het uiteindelijk gaat kosten en welke games daadwerkelijk goed ondersteund zullen worden.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Wat ik overigens verrassend vind is dat ze toch zijn gegaan voor een positional tracking systeem wat gebaseerd is op een (IR) camera. Ik heb in 2012 een ochtend met Palmer mogen doorbrengen in Amsterdam, om het "duct tape" prototype te mogen testen, waar hij mij duidelijk heeft verteld dat technieken zoals de Kinect of Leap Motion voor te veel delay zouden zorgen en hierdoor de VR experience zouden breken. Wellicht dat deze (IR) camera een directe aansluiting heeft op de bril/controle box waardoor eventuele vertraging door Windows/OSX o.i.d. verminderd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimmits schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:11:
Wat ik overigens verrassend vind is dat ze toch zijn gegaan voor een positional tracking systeem wat gebaseerd is op een (IR) camera. Ik heb in 2012 een ochtend met Palmer mogen doorbrengen in Amsterdam, om het "duct tape" prototype te mogen testen, waar hij mij duidelijk heeft verteld dat technieken zoals de Kinect of Leap Motion voor te veel delay zouden zorgen en hierdoor de VR experience zouden breken. Wellicht dat deze (IR) camera een directe aansluiting heeft op de bril/controle box waardoor eventuele vertraging door Windows/OSX o.i.d. verminderd wordt?
een (wellicht iets te trage) positionele tracker zal al prettiger zijn dan geen positionele tracker
wellicht gooien ze het hele concept nog om voor de final release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 15:44
stimmits schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:11:
Wat ik overigens verrassend vind is dat ze toch zijn gegaan voor een positional tracking systeem wat gebaseerd is op een (IR) camera.
...
Misschien is de IR camera detectie alleen maar om drift te compenseren van interne gyroscoop/magnetometer bewegingsmeters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

DaCoTa schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:04:
[...]

Misschien is de IR camera detectie alleen maar om drift te compenseren van interne gyroscoop/magnetometer bewegingsmeters?
Dat is een bijkomend voordeel, maar het is voor de andere "3 degrees of freedom" erbij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer interessante video!

Overigens post Palmer Luckey ook soms op de Oculus Rift subreddit, dus ik denk dat hij daarom zo uitgebreid met deze interviewer praat, die vragen vanop Reddit stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Ik zit te denken op aan het aanschaffen van een tweede hands Dev kit, simpelweg omdat ik er mee wil experimenteren en een referentiekader wil wanneer ik lees over de Oculus Rift.

Ik heb echter een bril (links -2 en rechts -1.75). Ik ben dus nearsighted. Ik begreep dat men hiervoor een B en C lens heeft ingebouwd. Is dat voldoende voor een goed zicht wanneer je -2 hebt? Ik begreep namelijk dat het verre van optimaal is wanneer je een bril draagt terwijl je een Rift op je hoofd hebt, dus dat lijkt me geen optie.

Daarnaast ben ik benieuwd naar de system requierments. Draai momenteel OSX op een Intel Core i5 4440 (Haswell) en maak gebruik van de onboard Intel 4600, welke voor hetgeen ik doe prima is. Heb nog wel de beschikking over een GTX 465 kaart, of kan eventueel een nieuwe aanschaffen.

Aangezien de resolutie van de Rift niet heel schokkend is en de uitgebrachte apps/games niet heel erg intensief overkomen was ik benieuwd of de onboard kaart misschien wel voldoende is? Of kom ik daar echt niet mee weg?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dannydekr schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:28:
Ik zit te denken op aan het aanschaffen van een tweede hands Dev kit, simpelweg omdat ik er mee wil experimenteren en een referentiekader wil wanneer ik lees over de Oculus Rift.

Ik heb echter een bril (links -2 en rechts -1.75). Ik ben dus nearsighted. Ik begreep dat men hiervoor een B en C lens heeft ingebouwd. Is dat voldoende voor een goed zicht wanneer je -2 hebt? Ik begreep namelijk dat het verre van optimaal is wanneer je een bril draagt terwijl je een Rift op je hoofd hebt, dus dat lijkt me geen optie.
De pixels die je door de Oculus Dev kit ziet zijn zo immens groot dat je ze toch wel ziet, zelfs als je er enkele diopters naast zit. Je ziet alleen de pixels wat scherper afgebakend in het midden (in de hoeken zijn ze altijd wat onscherp). Met andere woorden, pak de lens die voor jou het beste werkt, maar perfect beeld heb je sowieso niet, zelfs onder de beste omstandigheden. Een beetje onscherpte is niet eens zo erg, dan valt het screen door effect wat minder op. Ik weet niet wat de optimale correctie is voor elke lens maar voor mij werkten de middelste prima en ik ben ook licht bijziend.

Qua grafische kaart hangt het ook af van de game die je wil doen dus daar kan ik weinig over zeggen. Het is wel wat zwaarder dan je zou denken bij de resolutie want hij moet 2x de scene berekenen en ook nog eens de lenscorrectie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
3D TV vond ik niks, maar de Oculus kijk ik echt héél erg naar uit.. Zelfs het eerste dev kit vind ik al erg interessant. De nieuwe versies kan ik écht niet wachten tot ik dat een keer zou kunnen proberen... Als ze de prijs enigszins normaal houden bij de consumenten versie zou dit alleen al een reden zijn voor mij om een nieuwe pc samen te stellen/m'n oude zwaar te upgraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 22-09 12:30

Pathogen

Shoop Da Whoop

Dannydekr schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:28:

Daarnaast ben ik benieuwd naar de system requierments. Draai momenteel OSX op een Intel Core i5 4440 (Haswell) en maak gebruik van de onboard Intel 4600, welke voor hetgeen ik doe prima is. Heb nog wel de beschikking over een GTX 465 kaart, of kan eventueel een nieuwe aanschaffen.

Aangezien de resolutie van de Rift niet heel schokkend is en de uitgebrachte apps/games niet heel erg intensief overkomen was ik benieuwd of de onboard kaart misschien wel voldoende is? Of kom ik daar echt niet mee weg?
Ik heb de Rift gewoon met bril geprobeerd en was daar prima over te spreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 15:44
Hele gaaf gebruik van real life gaming met oculus:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

glashio

C64 > AMIGA > PC

Interfacing & Modeling met Oculus Rift

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb em zelf ook aangeschaft.
Verwacht word dat ik deze volgende week in huis heb.
Uiteraard zal ook ik een verslag maken van de 'spellen' die ik speel.
Wat ik zeker ga proberen is de Cinema 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Bij 4launch is de Hydra te koop, alleen jammer dat ze daar de Rift niet verkopen.
Ze zouden er veel mensen mee kunnen trekken als ze als set te koop waren geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:50
De Rift is nog nergens te koop als consumentenversie, er is alleen een versie voor ontwikkelaars, en die leggen ze natuurlijk niet in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
0108daniel schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:10:
Bij 4launch is de Hydra te koop, alleen jammer dat ze daar de Rift niet verkopen.
Ze zouden er veel mensen mee kunnen trekken als ze als set te koop waren geweest.
Als je de Rift nu zou bestellen via de Oculus VR website, heb je hem binnen twee weken in huis. Wij bestellen regelmatig een devkit en het gaat tegenwoordig ontzettend snel. Bedrijven zoals 4launch nemen het risico niet om een devkit aan te bieden als de consument er zo gemakkelijk via de "officiele" weg aan kan komen.

Gamer.nl heeft vandaag een interessante review geplaatst over wat wij met de Oculus Rift doen bij ArchiVision:

http://www.gamer.nl/achte...n-makelaar-tot-voetballer

Voor de mensen die nog een beetje sceptisch zijn over het toekomstbeeld van de Oculus Rift: We merken hier dat de Oculus Rift echt steeds meer in trek komt. Veel verschillende (grote) namen/bedrijven die interesse tonen in applicaties voor de Rift en ons bellen voor de mogelijkheden. Maar ook bedrijven die LAN party's willen geven voor hun collega's die simpel opbellen met de vraag of wij zoiets kunnen regelen.

[ Voor 6% gewijzigd door stimmits op 04-02-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

De vraag is alleen..Wanneer komt de Rift? En in welke resolutie komt het uit voor de consument.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Ik heb de rift inmiddels in huis!
Heb gelijk alle rollercoasters geprobeerd en deze zijn echt geweldig.
Jammer dat je voor Euro Truck Simulator eerst het spel moet kopen voordat je met de rift kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeropaid
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Is het nu zo dat het op dit moment meer een gimmick dingetje is, door de lage resolutie? ik zit er aan te denken om toch een developer kit aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Zeropaid schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:57:
Is het nu zo dat het op dit moment meer een gimmick dingetje is, door de lage resolutie? ik zit er aan te denken om toch een developer kit aan te schaffen.
Het is niet optimaal voor gaming en niet voor langere duur. Door de afwezigheid van verbeteringen zal het snel een stofvanger in een kast/vitrine worden, als het consumer model uitkomt. Ik zou kijken voor een tweedehands model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 10:48

D4NG3R

kiwi

:)

Zeropaid schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:57:
Gebruikers zeggen 2 dingen:

1: Het is awesome
2: De devkit heeft nog problemen

Het voornaamste op de devkit is de lage resolutie, O.A. hierdoor melden veel gebruikers dat je letterlijk de ruimte tussen pixels kan zien.

Ik heb zelf enkel de 1e devkit op m'n hoofd gehad en kan dit bevestigen. Daarnaast gaat Crystal Cove ook een OLED scherm en full headtracking bieden. Zodat je ook voorover/achterover etc kan leunen.

We springen straks van 1280x800 naar 1920x1080 of hoger. Dat is meer als 2x zoveel pixels ;) .

Zijn er al releasedata genoemd? Ik hoor hier en daar mensen praten over de zomer / begin herfst, maar hoeveel hier van klopt kan ik niet bevestigen..

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 05-03-2014 03:25 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Geen release date gelezen. Misschien meer info als ze op SXSW staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Nog geen releasedatum aangekondigd, maar hun nieuwe Crystal Cove begint toch al op een volwassen product te lijken.
Het was al op CES voorgesteld, maar omdat het hier nog niet vermeld was toch even samengevat:
  • Positional tracking. Nu kan je daadwerkelijk opzij bewegen en naar voor- en achter leunen
  • "Low persistence" view technologie waarbij motion blur en judder geëlimineerd worden
  • 1080p scherm per oog
Naar verluidt zijn deze verbeteringen echt een enorm verschil vergeleken met de oude devkit wat betreft immersie en ook 'vr sickness' is hiermee bijna volledig verholpen :).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murdock1985
  • Niet online
boe2 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:56:
Het was al op CES voorgesteld, maar omdat het hier nog niet vermeld was toch even samengevat:
  • Positional tracking. Nu kan je daadwerkelijk opzij bewegen en naar voor- en achter leunen
  • "Low persistence" view technologie waarbij motion blur en judder geëlimineerd worden
  • 1080p scherm per oog
Heb blijkbaar over het hoofd gezien dat het 1080p per oog was :)

Nog een leuke website, de Oculus Rift Simulator: http://vr.mkeblx.net/oculus-sim/
Hier kun je de verschillen zien qua resoluties, maar ook het verschil met low persistence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Murdock1985 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:32:
[...]

Heb blijkbaar over het hoofd gezien dat het 1080p per oog was :)
Als daarmee 1920x1080p bedoelt wordt, wil ik wel meerdere quotes zien. Ik denk eerder dat het alleen 960x1080 per oog was. Twee schermen zorgt voor een hogere prijs, wat ze willen vermijden.

(Ik blijf hopen op een 21:9 scherm met 1440 res)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Het is (tot dusver bekend) een enkel 1080p scherm welke gesplitst word in 960x1080 per oog. Net als dat de huidige devkit 1280x800 is wat word gesplitst in 640x800 per oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Oculus Rift Developer Kit 2 aankondiging en pre-order

Pre-order hier: https://www.oculusvr.com/order/
Aankondiging: http://www.oculusvr.com/b...ft-development-kit-2-dk2/

Let op!!!! Dit is een Developer Kit .... dus heeft nog niet de volledige ondersteuning voor een consumenten versie die pas later komt. Er kunnen nog lastige dingetjes inzitten, bugs in de tracking software en er is nog geen grote collectie aan games beschikbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door rickiii op 19-03-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:07

Phydomir

Dennis

Zeer verleidelijk maar ik wacht toch nog even op de consumenten versie. Ook al vind ik deze qua specs heel erg goed ogen en ondersteund de game waar voor ik hem zou kopen (iRacing) de rift al vrij goed.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice net de dev kit 2 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Hier ook besteld! Zeer gaaf ding! Ga er even vanuit dat de consumentenversie nog even op zich zal laten wachten, en zo niet, nagenoeg dezelfde specs als deze DK2 zal hebben.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
FaceDown schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:16:
Hier ook besteld! Zeer gaaf ding! Ga er even vanuit dat de consumentenversie nog even op zich zal laten wachten, en zo niet, nagenoeg dezelfde specs als deze DK2 zal hebben.
Er staat in hun aankondiging:
"DK2 isn’t identical to the consumer Rift, but the fundamental building blocks for great VR are there."

Dus mensen die geen Tweakers of ontwikkelaars zijn, kunnen beter wachten met bestellen. Dit is niet voor je neefje van 14 die gewoon een paar games wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
meteen besteld, ik weet dat het niet final is maar gaaf zo te zien wel. En juist het niet final zijn maakt hem interessant :D

Ik zet nog met enige regelmaat mijn DK1 op om demo's te proberen dus ik verwacht dat ik de DK2 ook wel met plezier zal bezitten, ook zonder te ontwikkelen. Ook een leuk item om te hebben naast de DK1 en de final om een mooi beeld van de ontwikkeling te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
Ook meteen besteld! Jammer van de extra taxes en verzendkosten maargoed. Ik volg de Occulus Rift al langere tijd en het lijkt me erg gaaf om te proberen maar had me voorgenomen om te wachten op DK2. Misschien zal de uiteindelijke consumer versie nog beter worden maar ik denk dat dit er al erg dicht in de buurt van zal komen en bovendien, wie weet wanneer die eindelijk eens uit gaat komen ;)

Edit: Nu uiteraard hopen dat we nog bij de eerste batch zitten :P

[ Voor 8% gewijzigd door Virtual Reality op 19-03-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 14:52

Comgenie

Soms heb je dat

Same. Hier ook besteld (snel van werk naar huis gegaan om mijn creditcard te pakken, omdat betalen via paypal niet wou). Ik had geen DK1 maar ik zat wel te wachten op de DK2 :). Ik wil zeker qua development er mee spelen.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/5bc7d3a4c16431b4bb889ab21f277639/tumblr_inline_mga3swkCSg1qdqnkl.png

Consumentenversie kan me niet snel genoeg komen, ik ben er bang voor dat ik een miskoop ga doen als ik nu de 2e devkit zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

rickiii schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:22:
[...]

Er staat in hun aankondiging:
"DK2 isn’t identical to the consumer Rift, but the fundamental building blocks for great VR are there."

Dus mensen die geen Tweakers of ontwikkelaars zijn, kunnen beter wachten met bestellen. Dit is niet voor je neefje van 14 die gewoon een paar games wil spelen.
Ik hoorde het inderdaad. Ik verwacht niet dat we de consumentenversie nog gaan zien dit jaar. En gelukkig ben ik een Tweaker :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat de crystal cove tracking er niet op zit :-(

En die camera kijkt blijkbaar om zich heen? Dat lijkt me nooit zo precies zijn (afhankelijk van de omgeving). Bovendien zit je dan met een beperkte resolutie.

Ik had voor positional tracking liever iets gezien zoals de Hydra, met een magneetveld. Niettemin mooi, misschien bestel ik er ook wel een, ik heb met de eerste rift nog steeds veel problemen met duizeligheid maar met de 2 zou dit een stuk beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Laatst online: 12-09 10:49
Crystal Cove tracking zit er wel op! maar dan achter IR transparant plastic zodat het niet kan beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

GekkePrutser schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:01:
Jammer dat de crystal cove tracking er niet op zit :-(
Zit er wel op? Kijk de video, en lees de teksten. De IR leds zitten achter het plastic verborgen ;) .

Edit: Ninja'd.

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 19-03-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Laatst online: 23-09 15:15
Ik wil de DK2 ook graag bestellen, maar ik heb één vraag en misschien dat iemand hier die kan beantwoorden:

Wanneer ik wil bestellen moet ik nog: Fees, duties en taxes betalen: 88$. Dit bedrag wordt extra gerekend na de VAT: 50$ Zijn dit de invoerrechten en inklaringskosten? Of kan ik aan de deur nog zo'n €80 - €100 extra aftikken?

[ Voor 7% gewijzigd door SacreBleu op 19-03-2014 19:10 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Er is een geringe kans dat de douane hem er uit plukt en dat je importheffing mag gaan betalen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
D4NG3R schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:14:
Er is een geringe kans dat de douane hem er uit plukt en dat je importheffing mag gaan betalen ja.
Bedankt! Dan laat ik het nog even voor wat het is. Zeker omdat ze nog eens 88$ extra bovenop de 55$ VAT rekenen voor Duty, Taxes and Fees. En daarmee leek het mij afgedaan, ik ga er geen €400 - €450 voor betalen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
DK1 werd vanuit Engeland verzonden. Mogelijk doen ze dat met DK2 weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 16:06
SacreBleu schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:16:
[...]

Bedankt! Dan laat ik het nog even voor wat het is. Zeker omdat ze nog eens 88$ extra bovenop de 55$ VAT rekenen voor Duty, Taxes and Fees. En daarmee leek het mij afgedaan, ik ga er geen €400 - €450 voor betalen.
De huidige exchange rate zorgt ervoor dat de 490 dollar 350 euro wordt. Ik heb er nu ook 1 besteld. Geen zin om nog een jaar te wachten! Ik zal er ook wel voor gaan ontwikkelen zolang ik tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Strykeforce schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:20:
[...]

De huidige exchange rate zorgt ervoor dat de 490 dollar 350 euro wordt. Ik heb er nu ook 1 besteld. Geen zin om nog een jaar te wachten! Ik zal er ook wel voor gaan ontwikkelen zolang ik tijd heb.
Dat klopt, maar als ik nog - mogelijk - 80 - 100 euro aan invoerrechten moet betalen wordt het 400 - 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
Ik krijg het niet voor elkaar om er 1 te bestellen :( krijg elke keer Transaction Declined :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Vanuit de UK heb je geen invoerbelasting, maak je daar dus geen zorgen over ;) . Als het echter vanuit de US komt is de kans dat je ipv ~€320 - ~€410 gaat betalen..

http://www.invoercalculator.nl/

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 19-03-2014 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Hier wat interessante linkjes met plaatjes en filmpjes die ik niet in mijn bericht boven had gezet:

Officieel
http://www.oculusvr.com/dk2/

Artikelen:
http://www.roadtovr.com/o...ease-date-specs-gdc-2014/
http://www.theverge.com/2...velopment-kit-2-announced
http://www.engadget.com/2...s-rift-development-kit-2/

YouTube Hands-On van The Verge

YouTube Hands-On van Tested

[ Voor 19% gewijzigd door rickiii op 19-03-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Wat zijn jullie ordernummers? Hier:

AT-0139601

Ik hoop niet dat ze bij 1 begonnen zijn, of er zijn al een hoop wachtenden voor me :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantalaimon
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-09 11:22

Pantalaimon

Daemon.

Pff, ik zit zó hard te twijfelen of ik deze DK2 wil bestellen of niet. Ik kon de eerste DK nog maar net laten liggen (met name door de lage resolutie), maar ik vrees een beetje dat de consumer versie nog best een lange tijd op zich kan laten wachten. En DK2 heeft toch al best fijne specs.

Think of me long enough to make a memory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

DK2 heeft specs die prima zijn maar ik wacht met name omdat ik te druk heb deze periode helaas. ik wil er wel goed de tijd voor nemen.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
BO-4104116 is mijn ordernummer, het lijkt me dus niet echt een volgbaar nummer stelsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er viel me net iets raars op,
oculus heeft eerst 353,10 euro van m'n creditcard afgeschreven, toen weer bijgeschreven en toen 36,03 euro afgeschreven... heeft iemand anders dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:34:
er viel me net iets raars op,
oculus heeft eerst 353,10 euro van m'n creditcard afgeschreven, toen weer bijgeschreven en toen 36,03 euro afgeschreven... heeft iemand anders dat ook?
Ja je doet een aanbetaling van $50 en de rest incasseren ze wanneer ze verzenden (reserveren ze nu dus). Staat ook ergens in de FAQ op hun site.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Heb er ook 1 besteld, heb al meer dan een jaar aan moeten horen hoe fantastisch het allemaal is. Nu wil ik het proberen ook :P
FaceDown schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:13:
Wat zijn jullie ordernummers? Hier:

AT-0139601

Ik hoop niet dat ze bij 1 begonnen zijn, of er zijn al een hoop wachtenden voor me :P
Die van mij is compleet anders: BS-5108416

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Weet iemand vanaf hoe laat (NL tijd) preorders gestart zijn?

Edit: 16.30 blijkbaar.. dan heb ik +- 40 min later mijn order geplaatst.

[ Voor 38% gewijzigd door FaceDown op 20-03-2014 11:07 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
Hmm ik zit op 55 minuten. Ik ben benieuwd hoe veel die 15 minuten uit gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
De blogpost met de aankodiging is geplaatst op 8:05 Pacific Daylight Time (PDT) - dat is 16:05 Central European Time (CET) maar de pre-order pagina kan natuurlijk al eerder beschikbaar zijn geweest.

Als je wil speculeren over de order nummers, dan kun je de discussie hier volgen: https://developer.oculusv...viewtopic.php?f=26&t=6930

Maar Andres (cybereality) heeft gezegd:
You guys can try, but I don't think the new order numbers will reveal anything.

[ Voor 42% gewijzigd door rickiii op 20-03-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

rickiii schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:35:
De blogpost met de aankodiging is geplaatst op 8:05 Pacific Daylight Time (PDT) - dat is 16:05 Central European Time (CET) maar de pre-order pagina kan natuurlijk al eerder beschikbaar zijn geweest.
Ik heb gelezen dat de order pagina live was vanaf 8.30 PDT, dus 16.30 onze tijd.

Ik verwacht dat wanneer je binnen een paar uur besteld hebt je sowieso redelijk 'vooraan' staat. Dus hopelijk zijn er straks direct genoeg exemplaren voor NL beschikbaar.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:37:
[...]

Ik heb gelezen dat de order pagina live was vanaf 8.30 PDT, dus 16.30 onze tijd.

Ik verwacht dat wanneer je binnen een paar uur besteld hebt je sowieso redelijk 'vooraan' staat. Dus hopelijk zijn er straks direct genoeg exemplaren voor NL beschikbaar.
hehe had om 16:33:19 m'n order bevestiging binnen ^^
Pagina: 1 ... 7 ... 90 Laatste

Let op:
- Discussieren over de Vive is offtopic, de Vive heeft een eigen topic.