Roxsman schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 07:47:
[...]
Zijn er mensen die titels hebben gekocht waar ze echt teleurgesteld in zijn? Of waar ze juist blij door verrast waren? Elite, P-cars, Adr1ft, etc. kent iedereen wel maar staan er verder titels tussen die je zeker wel of niet moet hebben?
Ik ben toch wel teleurgesteld in Chronos en dat komt omdat ik het te moeilijk vind. Een paar keer dood gaan en opnieuw proberen is prima, maar als je op bepaalde punten 10x dood moet gaan voordat het lukt dan gaat de lol er voor mij wel vanaf. Ook kun je niet op elke plek saven. Dus moet je soms een heel stuk opnieuw doen.
Ik moet ook erg wennen aan met een controller spelen. Mijn hele leven alleen keyboard/muis (of joystick/wheel) gespeeld en op de 1 of andere manier vind ik dat je met een controller niet voldoende precieze bewegingen kunt maken. Hierdoor kom ik ook moeilijk verder in Lucky's Tale.
En mijn duim gaat soms wat pijn doen (vooral in BlazeRush).
Adr1ft vond ik ook tegenvallen. Het ziet er geweldig mooi uit, maar ik ben elke keer na 10min best misselijk en als dan soms ook niet duidelijk is waar ik heen moet.......tsja. Dan start ik het niet meer op. Zonde van mijn geld geweest.
Project Cars/Assetto Corsa vermakelijk, zeker met stuur/pedalen, maar ik speel het amper omdat ik telkens het stuur moet installeren/aansluiten. En ik vind het ook vaak wel saai worden. Ik denk dat ik er meer tijd aan zou moeten besteden om beter te worden en echte races te doen en proberen te winnen. Maarja ik ben sowieso niet zo'n race fan.
Monstrum super spijt van (hoewel niet duur), want zwart waardes zijn bagger. Je hebt je zaklamp dus niet eens nodig. En bewegen is veel te snel waardoor ik heel snel misselijk wordt. Iets wat ik bij Alien Isolation en POLLEN niet had. Graphics vind ik ook tegenvallen. Waarschijnlijk omdat ik een enge versie van POLLEN verwachtte.
The Climb. tsja. tis erg mooi en leuk hoor, maar ik vind het stiekem te inspannend om vaak te spelen. Staand "veel" lichamelijke energie gebruiken zie ik dan toch niet zo zitten als ik savonds nog effe wil gamen. Als ik kon refunden had ik het gedaan.
Wat heb ik tot nu toe het meeste gespeeld?
Airmech Command heel veel.
POLLEN (maar dat speel je 1 keer uit). Ik vind het wel echt een aanrader!
BigScreen (chillen met anderen terwijl jij je eigen ding doet op je pc).
en Elite Dangerous wil ik weer meer gaan spelen.
Subnautica ga ik nu denk ik halen en eens kijken of dat wat is.
Ik ben nog een beetje op zoek naar wat voor spel mij langere tijd in VR zou houden.
In 2D speelde ik veel Battlefield en ArmaA 3. En Fallout 4.
ChojinZ schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:46:
[...]
Misschien niet helemaal wat je nu nog zoekt (want controllers zijn vereist) maar ik vind VR Pool echt geweldig!
Doe eigenlijk weinig anders meer. Physics zijn goed, graphics zijn goed, de sfeer is gezellig (soms een echt 'kroeg' gevoel) en het spel is gewoon goed uitgewerkt voor VR.

Ziet er leuk uit dat VR Pool. Kan dat met de Rift? En welke controllers kun je dan gebruiken?
[
Voor 8% gewijzigd door
PuckStar op 24-06-2016 12:34
]