Hoe ging het destijds met de DK2 uitlevering? Werden daar ook de Rifts in batches of waves uitgeleverd?
Je zou verwachten dat ze hun productie van Q1 de komende 1-3 weken gaan verschepen. En alles wat ze nu gaan produceren weer gaan verzenden eind april/mei.
Hopelijk voeren ze de productie op. Wat dat betreft had ik liever gewild dat ze een product launch ala Apple hadden gedaan. Ik had graag in de rij gestaan.
Hopelijk heeft Palmer z'n facts right:
PrancingPeach -17 punten 13 uur geleden*
This is one of the biggest PR blunders I've seen in a long time then. Why did Oculus ever allow everyone to overwhelmingly doubt Touch? They should have been all over this shit from the beginning reassuring people that it was fine. Instead they really pussy-footed around the issue for months with really weak "confirmations", and they even let developers burn them as well (I remember the Budget Cuts developers saying they couldn't support Touch due to room-scale support).
I'd wager Oculus has lost 50k+ sales from this minimum and has had dozens and dozens of high profile articles slamming them over room-scale.
palmerluckeyFounder, Oculus VR 60 punten 13 uur geleden
I'd wager Oculus has lost 50k+ sales from this minimum
Oh no, we might be sold out till late July instead of sold out to mid July!
https://www.reddit.com/r/...rm_room/d1cfsvb?context=3
Dus mogelijk 100k units worden er geproduceerd en verscheept iedere maand. En ze hebben nu natuurlijk ook press VIPs and backers meegenomen. ( of terwijl de productie van Q1 zal zo wel weg zijn). Ze kunnen dus de miljoen halen in een jaar tijd. Aangezien er veel VR ambassadeurs erbij komen iedere maand.
Ik neem aan dat iedereen hier op het forum zeker 1 tot 2 mensen bijzonder geïnteresseerd maakt.
[
Voor 64% gewijzigd door
FireStarter op 25-03-2016 14:01
]