Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Arfman schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:27:
[...]

Ik denk niet dat je in een testritje van 30 minuten kunt bepalen welke HMD het beste voor je is. We staan aan het begin van een revolutie en in zekere zin zijn beide HMD's een gok, voor hetzelfde geld komt er eind dit jaar een concurrerend product op de markt die veel beter is dan de Vive of CV1.

[...]

Interessant. In elke review die ik heb gelezen (en ervaringen van mensen die beide kits gebruikt hebben) is het mindere SDE van de Rift t.o.v. de Vive genoemd. Heb je bronnen?
Klinkt logisch. Over het algemeen is het toch: zelfde resolutie + grotere FOV = meer SDE?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
Nieuwe gameplay trailer van Lucky's Tale

Ziet er goed uit :)

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 12:42
ChojinZ schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:47:
[...]

Klinkt logisch. Over het algemeen is het toch: zelfde resolutie + grotere FOV = meer SDE?
Screendoor is ook afhankelijk van de inter pixel gap. Als je pixels groter zijn, maar dichter tegen elkaar staan, heb je minder screendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
DaCoTa schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:19:
[...]

Screendoor is ook afhankelijk van de inter pixel gap. Als je pixels groter zijn, maar dichter tegen elkaar staan, heb je minder screendoor.
Uiteraard. Maar wat ik had begrepen (gerucht) gebruiken zowel de Rift als de Vive dezelfde displays van Samsung. Pixel gap zou dus identiek moeten zijn.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-09 12:01

Isniedood

nee, echt niet!

ChojinZ schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:30:
[...]

Uiteraard. Maar wat ik had begrepen (gerucht) gebruiken zowel de Rift als de Vive dezelfde displays van Samsung. Pixel gap zou dus identiek moeten zijn.
Eigenlijk overal lees je dat SDE groter is op de Vive, maar nog steeds beter dan DK2. Mijn ervaring (op basis van een minuutje) is dat je het alleen bij het opzetten ziet en daarna vergeet. Ik heb verder nooit een oculus opgehad.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:05

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

ChojinZ schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:30:
[...]

Volgens mij had het juist met de lenzen te maken. Oculus Rift gebruikt mogelijk wat betere/andere lenzen waardoor het SDE minder lijkt.

Ik probeer een bron te vinden hiervoor

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
DeathTrail schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:00:
[...]

Volgens mij had het juist met de lenzen te maken. Oculus Rift gebruikt mogelijk wat betere/andere lenzen waardoor het SDE minder lijkt.

Klopt. Maar omdat de lenzen van de Vive voor een grotere FOV zorgen worden de pixels ook meer uit elkaar getrokken en heb je dus meer last van SDE. Althans, dat is wat ik er van heb begrepen. O-)
Isniedood schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:42:
[...]

Eigenlijk overal lees je dat SDE groter is op de Vive, maar nog steeds beter dan DK2. Mijn ervaring (op basis van een minuutje) is dat je het alleen bij het opzetten ziet en daarna vergeet.
Klopt, de immersie schijnt zo goed te zijn dat je de SDE heel snel niet meer merkt. :)

[ Voor 28% gewijzigd door ChojinZ op 22-03-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

Wat info voor mensen die meerdere harde schijven/partities hebben in Windows en de CV1 snel gaan krijgen:

"Oculus software & applications must be stored on the C:/ drive"
quote: Palmer Luckey
This is near the very top of our roadmap, but other features took priority for launch. Getting this working is non-trivial for a lot of reasons, but we will be getting it out ASAP. In the meanwhile, we are going to post some workarounds - we are still in the process of rolling out our support pages, don't take anything as final yet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 09:51

Phehistyr

De Epische Lurker

DeathTrail schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:00:
[...]

Klopt. Voor zover ik het begreep offert de Rift wat FOV op voor een wat mindere SDE. Ik denk dat het in de praktijk geen wezenlijk verschil gaat maken en dat de ervaring van allebei awesome zal zijn.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 13:07

Arfman

Drome!

Thermometer schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:08:
Bwahaha, dat wordt weinig games voor mij installeren :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Arfman schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:06:
[...]

Bwahaha, dat wordt weinig games voor mij installeren :P
Mja totdat ze het gefixt hebben geven ze wel workarounds, dus zal wel meevallen :P Meeste mensen met een Rift zijn wel tech-savvy/tweaker genoeg om de workaround te gebruiken (wss iets met symbolic links verwacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 00:46
[...]
Op zich wel een fout in het ontwerp, hopelijk wordt het snel opgelost. Idealiter kan je meerdere opslagplaatsen kiezen denk ik.

Met NTFS junction points (symbolic links) zou je dit trouwens nu al kunnen oplossen (edit: zoals Thermometer ook aangaf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyraclyon
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-10-2023
Interessant. In elke review die ik heb gelezen (en ervaringen van mensen die beide kits gebruikt hebben) is het mindere SDE van de Rift t.o.v. de Vive genoemd. Heb je bronnen?
Ja, een insider leak die een aantal dagen geleden op reddit gepost is. Deze persoon heeft foto's doorgestuurd aan de moderators en heeft toegang tot zowel de Rift CV1 als de Vive door zijn werk.

Q: How does the SDE and FOV compare on Rift and Vive?
A: Less SDE on the Rift. To the point where I don't notice it at all if I'm not trying hard to stare at it. The Vive still has noticeable but improved SDE (from VDK1) with an oval FOV which I prefer over the Rift's rectangular one.

Bron: https://www.reddit.com/r/...er_leak_readible_summary/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hyraclyon schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:58:
[...]

Ja, een insider leak die een aantal dagen geleden op reddit gepost is. Deze persoon heeft foto's doorgestuurd aan de moderators en heeft toegang tot zowel de Rift CV1 als de Vive door zijn werk.

Q: How does the SDE and FOV compare on Rift and Vive?
A: Less SDE on the Rift. To the point where I don't notice it at all if I'm not trying hard to stare at it. The Vive still has noticeable but improved SDE (from VDK1) with an oval FOV which I prefer over the Rift's rectangular one.

Bron: https://www.reddit.com/r/...er_leak_readible_summary/
Dank, maar dat bevestigt toch mijn opmerking dat de meeste mensen de Rift beter vinden qua SDE dan de Vive :?

En vwb die C:\ drive, dat is wel op te lossen inderdaad maar een 128GB SSD drive met Windows 10 en Battlefield 4 erop heeft niet zoveel ruimte meer. BF4 maar eens verplaatsen naar de andere SSD, alhoewel ik betwijfel of ik naast de 2 meegeleverde launchtitles nog veel meer Oculus spellen ga kopen. Heb de Rift voornamelijk voor racesims en ik zie de meerwaarde in andere games (behalve FPS) nog niet echt, maar misschien heb ik het helemaal mis.

Wat ik wel jammer vindt is dat er nog steeds niks bekend is qua levertijden. We zitten 6 dagen voor de launch, ik had op z'n minst een estimate verwacht, maar het blijft angstvallig stil.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyraclyon
Arfman schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:03:
[...]

Dank, maar dat bevestigt toch mijn opmerking dat de meeste mensen de Rift beter vinden qua SDE dan de Vive :?
Ja klopt, excuus. Ik dacht dat je mijn post had gequote 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 22:11

ErA

Symbolic links worden bijvoorbeeld ook gebruikt om BF4 laad tijden te versnellen:

https://www.criticaledge....-spare-flash-drive.11394/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
ErA schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:15:
Symbolic links worden bijvoorbeeld ook gebruikt om BF4 laad tijden te versnellen:

https://www.criticaledge....-spare-flash-drive.11394/
Zal best, maar het is te gek voor worden dat je alles op je c-schijf moet zetten. Persoonlijk vind ik dat toch wel een flater. Ja, het is overkomelijk. Maar netjes is het zeker niet... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 22:11

ErA

ChojinZ schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:20:
[...]

Zal best, maar het is te gek voor worden dat je alles op je c-schijf moet zetten. Persoonlijk vind ik dat toch wel een flater. Ja, het is overkomelijk. Maar netjes is het zeker niet... :|
Dat ben ik volledig met je eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Spannende periode :D

Benieuwd wanneer shipping snel binnen is, hoop volgende week woensdag.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
evilpin0 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:04:
Spannende periode :D

Benieuwd wanneer shipping snel binnen is, hoop volgende week woensdag.
Gisteren contact gehad met Support voor het koppelen van mijn order (order gedaan met een gastaccount) aan mijn huidige Oculus account. Dit was helaas (nog) niet mogelijk. Ik heb ook gelijk gevraagd naar shipping data. Hierover is nog niks bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

[...]
Ik denk niet dat je in een testritje van 30 minuten kunt bepalen welke HMD het beste voor je is. We staan aan het begin van een revolutie en in zekere zin zijn beide HMD's een gok, voor hetzelfde geld komt er eind dit jaar een concurrerend product op de markt die veel beter is dan de Vive of CV1.
Misschien niet, maar ik kan moeilijk eentje lenen voor een paar weken.
]
Ik ben verrast dat je hierover bron van wilt zien, er lijkt al een consensus over te bestaan, maar eerst zien dan geloven natuurlijk. Ik heb zo gauw de destbetreffende review(s) niet opgeslagen, maar hier zie je de discussie op reddit.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

CyberAmp schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 18:33:
[...]

Misschien niet, maar ik kan moeilijk eentje lenen voor een paar weken.

[...]

Ik ben verrast dat je hierover bron van wilt zien, er lijkt al een consensus over te bestaan, maar eerst zien dan geloven natuurlijk. Ik heb zo gauw de destbetreffende review(s) niet opgeslagen, maar hier zie je de discussie op reddit.
Die discussie gaat over de FoV :? Ik had het over het ScreenDoorEffect, daarover lijkt consensus te bestaan dat de Rift in dat opzicht beter is dan de Vive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Arfman schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:23:
[...]

Die discussie gaat over de FoV :? Ik had het over het ScreenDoorEffect, daarover lijkt consensus te bestaan dat de Rift in dat opzicht beter is dan de Vive.
Aangezien de Rift en Vive dezelfde panelen gebruiken, zijn verschillen in FOV en SDE aan elkaar gelinkt. Rift lijkt wat FOV op te offeren ten bate van een wat betere SDE. In de praktijk verwacht ik dat beide sets een prima ervaring zullen leveren.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ah, op die fiets, duidelijk :)

Zag gisteren op het Tested Youtube kanaal dat de FoV van de CV1 gelijk is of net iets groter dan van de DK2, mits je de lenzen goed afstelt zodat ze net niet je ogen raken. We gaan het meemaken :)

Over meemaken gesproken, op reddit zie ik dat de eerste KS backers hun shipping information krijgen. Kan zelf niet wachten, heb een half uur na launch kunnen bestellen en ben erg benieuwd wanneer we meer informatie krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-09 12:01

Isniedood

nee, echt niet!

Arfman schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:29:
Ah, op die fiets, duidelijk :)

Zag gisteren op het Tested Youtube kanaal dat de FoV van de CV1 gelijk is of net iets groter dan van de DK2, mits je de lenzen goed afstelt zodat ze net niet je ogen raken. We gaan het meemaken :)

Over meemaken gesproken, op reddit zie ik dat de eerste KS backers hun shipping information krijgen. Kan zelf niet wachten, heb een half uur na launch kunnen bestellen en ben erg benieuwd wanneer we meer informatie krijgen.
Dit is van gisteren geloof ik. CV1 vof zou kleiner zijn dan die van de DK2.
http://imgur.com/a/zsFOs

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:12
Isniedood schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:44:
[...]

Dit is van gisteren geloof ik. CV1 vof zou kleiner zijn dan die van de DK2.
http://imgur.com/a/zsFOs
Welke gewoon nep is. Rift CV1 heeft geen ronde lenzen. Afbeeldingslocatie: http://uploadvr.com/wp-content/uploads/2015/06/Oculus-Rift-Lenses-Closeup.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Laatst online: 02-10 13:39

Bullettooth

--VR--

Zijn er nog veel mensen hier die volgende week al in spanning kunnen gaan zitten wachten bij de deurmat?

Ik zit zelf bij de eind april/ begin mei batch, een beetje uitgaande van de lijstjes die je op internet kunt vinden. Geen idee of die leverdata wel kloppen eigenlijk, nu ze alle "fake" orders ondertussen weer verwijderd hebben.

Het begint inmiddels wel te kriebelen moet ik zeggen. :)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 16:11
Ik heb mijn luchtbed in de gang gelegd en ga niet wijken bij de deurmat.
De buren gaan mijn boodschappen doen voor mij en de wc zit bij de gang, dus ik hoef ver weg ;)

Maar zonder onzin, ik kan niet wachten tot ik hem eindelijk in mijn handen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Ik heb er nu toch wel spijt van dat ik nog tot 19:00 's avonds over de prijs heb lopen twijfelen.

Nog een maandje geduld, en tot die tijd lekker veel unboxing youtubers kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:12
Als ik toen had geweten dat ik al kon bestellen zonder te betalen dan had ik het meteen gedaan. Nu heb ik mede door de prijs twee weken lopen twijfelen en kwam ik er twee weken later achter dat je niet meteen hoefde te betalen 8)7 . Zat namelijk al klaar om hem te bestellen op 6 januari haha.

Nu komt de oculus volgens de website in Juli, al is de shipping date van mijn order veranderd naar To Be Announced, heeft iedereen neem ik aan?

Agja, ik krijg vanmiddag mijn gear VR opgestuurd, kan ik alvast wat spelen met VR en warm worden voor het echte werk.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Intruder schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:41:
Als ik toen had geweten dat ik al kon bestellen zonder te betalen dan had ik het meteen gedaan. Nu heb ik mede door de prijs twee weken lopen twijfelen en kwam ik er twee weken later achter dat je niet meteen hoefde te betalen 8)7 . Zat namelijk al klaar om hem te bestellen op 6 januari haha.
En toch was dat al lang van tevoren aangekondigd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:12
Phehistyr schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:41:
[...]

En toch was dat al lang van tevoren aangekondigd hoor.
Is mij helaas ontschoten. Agja, dan maar even geduld hebben ;). Ben in ieder geval super benieuwd dat jullie ervaringen met de rift zullen zijn dus ik blijf dit topic in de gaten houden.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Tja ik zat ook klaar om te bestellen maar ik werd royally fucked door een niet werkende website, anders had ik in de eerste 5 minuten al mijn bestelling gedaan. Nu pas, na veel foeteren, na een halfuur. Scheelt waarschijnlijk een maand, als ik de lijstjes moet geloven kom ik in April aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 10:45
Bullettooth schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:12:
Zijn er nog veel mensen hier die volgende week al in spanning kunnen gaan zitten wachten bij de deurmat?

Ik zit zelf bij de eind april/ begin mei batch, een beetje uitgaande van de lijstjes die je op internet kunt vinden. Geen idee of die leverdata wel kloppen eigenlijk, nu ze alle "fake" orders ondertussen weer verwijderd hebben.

Het begint inmiddels wel te kriebelen moet ik zeggen. :)
Yes! Als het goed is komt volgende week m'n Kickstarter versie binnen 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.timmoelard.nl/public/tweakers/rift-shipment.jpg
* veel Kickstarter backers krijgen dit mailtje binnen en zien de status veranderd naar shipped

Kan me nog goed herinneren dat twee jaar geleden bij de levering van de DK2 een zere nek had van het volgen van ieder UPS busje wat voorbij reed :+

[ Voor 6% gewijzigd door stimmits op 23-03-2016 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

stimmits schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:59:
[...]

[afbeelding]

Kan me nog goed herinneren dat twee jaar geleden bij de levering van de DK2 een zere nek had van het volgen van ieder UPS busje wat voorbij reed :+
Nice! Zou mooi zijn als er geen delays zijn (vooral omdat we in NL en niet US wonen). Post je wat foto's als je hem binnen hebt? :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stimmits
Thermometer schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:01:
[...]

Nice! Zou mooi zijn als er geen delays zijn (vooral omdat we in NL en niet US wonen). Post je wat foto's als je hem binnen hebt? :9
Natuurlijk - ik zal samen met BaT (krijgen hem wss tegelijk binnen) een leuke compacte review schrijven met wat mooie detail foto's :)

Is het toch eindelijk bijna zo ver. Wat heb ik me hier lang op verheugd zeg. Voor mij de tijd om even stil te staan bij deze foto van toen ik het duct tape prototype mocht proberen in 2012. Waanzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:45
Gave foto _/-\o_

Ik ook niet wachten totdat mijn rift geleverd is. Geen idee wat ik moet verwachten, de enige VR ervaring die heb is die met cardbox.

Net als meerdere lukte het mij ook niet om gelijk te bestellen ondanks dat ik stipt op tijd voor de PC zat.
Nu dus afwachten maar.....

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
stimmits schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:59:
[...]

[afbeelding]
* veel Kickstarter backers krijgen dit mailtje binnen en zien de status veranderd naar shipped

Ben benieuwd waarvan die verzonden wordt. Laat ff weten als je een track n trace heb :)

Als maandag die van mij wordt verzonden vanuit de US kan het nog wel 4-5 dagen duren voordat die binnen is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 08:37

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

evilpin0 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:58:
[...]

Ben benieuwd waarvan die verzonden wordt. Laat ff weten als je een track n trace heb :)

Als maandag die van mij wordt verzonden vanuit de US kan het nog wel 4-5 dagen duren voordat die binnen is ;(
Wat ik begrepen heb is dat ze vanuit Ierland worden verstuurd 8)

Voor mij wordt het.. Of volgende week of volgende maand :F

[ Voor 7% gewijzigd door markklok op 23-03-2016 15:05 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markklok schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:03:
[...]
Wat ik begrepen heb is dat ze vanuit Ierland worden verstuurd 8)
Vreemd, ik woon in Ierland en de mijne staat nog op preorder - ik was destijds een van de allereerste kickstarter backers (nummer 45 ofzo). Ik heb wel pas het adres nog aangepast, zou het daar misschien aan liggen? Ik meen ergens een mail gezien hebben dat vanaf datum X het adres niet meer aangepast mocht worden maar ik kon er later niks meer over terugvinden. Kan iemand zich dat herinneren?

Zou wel mooi zijn als ze uit Ierland komen, dan is hij hier lekker snel. Ik kan niet wachten!

Wel jammer dat de 28e net eerste paasdag is, was wel leuk geweest om hem dan al te hebben omdat ik die maandag toch vrij heb en niks beters te doen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
GekkePrutser schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:08:
[...]

Vreemd, ik woon in Ierland en de mijne staat nog op preorder - ik was destijds een van de allereerste kickstarter backers (nummer 45 ofzo). Ik heb wel pas het adres nog aangepast, zou het daar misschien aan liggen? Ik meen ergens een mail gezien hebben dat vanaf datum X het adres niet meer aangepast mocht worden maar ik kon er later niks meer over terugvinden. Kan iemand zich dat herinneren?

Zou wel mooi zijn als ze uit Ierland komen, dan is hij hier lekker snel. Ik kan niet wachten!

Wel jammer dat de 28e net eerste paasdag is, was wel leuk geweest om hem dan al te hebben omdat ik die maandag toch vrij heb en niks beters te doen heb.
Als ik de Oculus subreddit zo'n beetje afscan, ziet het er naar uit dat op dit moment alleen nog amerikaanse orders zijn verstuurd.

Ik zag net nog een reddit post voorbij komen die via Microsoft een order had geplaatst voor een bundel - deze bleek ook verstuurd te zijn. Er is dus wel tamelijk van alles in gang gezet m.b.t. de verzendingen.

Europa zal nog eventjes wat geduld moeten hebben, gok ik.

Iets anders: Ik zag zojuist deze foto voorbij komen. Zou een prototype moeten zijn van Oculus waarbij getest wordt/werd met prismatic lenses. Staat geen bron bij, maar vond het toch het delen waard:

Afbeeldingslocatie: http://www.timmoelard.nl/public/tweakers/prismatic-lenses.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stimmits schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:25:
[...]
Als ik de Oculus subreddit zo'n beetje afscan, ziet het er naar uit dat op dit moment alleen nog amerikaanse orders zijn verstuurd.
[...]
Europa zal nog eventjes wat geduld moeten hebben, gok ik.
Ah, bedankt.. Maar je eigen kickstarter order was toch wel verstuurd? Of in elk geval op Processing gezet. De mijne staat nog op Pre-Order. Dat vind ik wel vreemd. Maar misschien doen ze het per land, ik woon immers niet in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
GekkePrutser schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:32:
[...]

Ah, bedankt.. Maar je eigen kickstarter order was toch wel verstuurd? Of in elk geval op Processing gezet. De mijne staat nog op Pre-Order. Dat vind ik wel vreemd. Maar misschien doen ze het per land, ik woon immers niet in Nederland.
Oh, nee dat was niet mijn email ;) Denk dat ik niet helemaal duidelijk was. Ik wilde met de afbeelding alleen duidelijk maken dat Kickstarter backers momenteel deze emailtjes ontvangen. Het blijkt alleen niet voor iedereen te gelden (in ieder geval niet Europeanen). Palmer heeft eerder aangegeven dat alle Kickstarter editions wel tot de eerst wave aan shipments behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Oculus forum down :-)

Oculus Forums Undergoing Maintenance

A new experience coming soon!

Ik had ergens gelezen dat er een bedrijfje zich bezig gaat houden met het maken van lenzen. Ik als lens/brildrager zou dat zeker niet erg vinden

[ Voor 43% gewijzigd door markklok op 23-03-2016 17:36 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 09-10 23:59
stimmits schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:44:
[...]
Is het toch eindelijk bijna zo ver. Wat heb ik me hier lang op verheugd zeg. Voor mij de tijd om even stil te staan bij deze foto van toen ik het duct tape prototype mocht proberen in 2012. Waanzinnig.
Jaaaa - those were the good old days haha. Weet nog goed hoe flabbergasted we na die demo naar buiten liepen haha We hebben ook wat rare fratsen moeten uithalen voor die demo :p

Man man man - 't is een hele rit geweest, maar het is het wachten waard geweest: vorige week nog een CV1 opgehad en die geintegreerde audio is toch echt wel een plus!

Eerst maar even EVE Valkyrie onder de knie krijgen - in die korte demo sessies gaat het net wat te snel om er goed in te komen!

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

markklok schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 17:34:
Oculus forum down :-)

Oculus Forums Undergoing Maintenance

A new experience coming soon!

Ik had ergens gelezen dat er een bedrijfje zich bezig gaat houden met het maken van lenzen. Ik als lens/brildrager zou dat zeker niet erg vinden
De forum gaat op de schop en maken het mooier en gemakkelijker. Ook voor straks diegene die de eerste CV1's binnen krijgen. Om duidelijker door het forum te bladeren bij enige installatie/setup van hun nieuwe rift.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionos
markklok schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 17:34:
Je bedoelt waarschijnlijk dit: http://vr-lens-lab.com/ Vraag me wel af hoe ze dit precies voor de RIft zullen maken, want die lenzen zijn helemaal geïntegreerd in het ontwerp.

[ Voor 16% gewijzigd door Dionos op 23-03-2016 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 14:42
veels te spannend dit ... :P ik zit met mijn order er vroeg bij dus ik ben benieuwd of er nog een shipment mail komt voor et weekend ;) maar ik zal er niet teveel over posten :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Zal de CV weer in batches worden verzonden? Hoe ging dat met de DK2?

Zal toch hopelijk niet zo zijn dat de batch van maart op de 28ste de deur uit gaat en de april batch eind april :o

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Njay schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 07:55:
veels te spannend dit ... :P ik zit met mijn order er vroeg bij dus ik ben benieuwd of er nog een shipment mail komt voor et weekend ;) maar ik zal er niet teveel over posten :P
Ik begrijp je enthousiasme volkomen. Ik ga de hele maand in spanning zitten wachten op diezelfde mail. Maar bij de eerste batch weet ik zeker weten dat ik er nog niet bij ga zitten helaas.

Deel aub zo veel mogelijk als je leuke info hebt om te delen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Hoe gaan we de Rift beschermen als hij thuis is?
Lijkt me heel ellendig als je een demo geeft en iemand is vies ofzo en daarmee je Rift vies maakt.
Vervolgens zet je je Rift weer op en dan zit je daar met je ongemakkelijke gevoel.

Hoe kunnen we dat voorkomen?

Hoe gaan de kickstartbackers dat doen? Aangezien jullie Rift volgende week binnenkomt?
(En waarschijnlijk de hele familie en vriendengroep het uit wil proberen?)
Iedere keer een doekje erbij ofzo?

[ Voor 10% gewijzigd door FireStarter op 24-03-2016 17:13 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

FireStarter schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:12:
http://vrcover.com/shop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024

Oculus Rift CV1 staat er nog niet bij, maar staat wel op de planning zodra ze er een hebben.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 08:48
Lijkt me heel ellendig als je een demo geeft en iemand is vies ofzo en daarmee je Rift vies maakt.
Vervolgens zet je je Rift weer op en dan zit je daar met je ongemakkelijke gevoel.

Hoe kunnen we dat voorkomen?

Hoe gaan de kickstartbackers dat doen? Aangezien jullie Rift volgende week binnenkomt?
(En waarschijnlijk de hele familie en vriendengroep het uit wil proberen?)
Iedere keer een doekje erbij ofzo?
Die mogen de DK2 gebruiken.. The Rift is mine.. MINE!!! >:)

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Ik heb al eens die website gezien.
Maar heb je die wel in komende weken binnen?
En past ie wel op de CV1?

Raar dat Oculus hier niet in voorziet. Misschien is de markt te jong nog (ongeboren eigenlijk) Toen de eerste iPhone uit was had je precies hetzelfde.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionos
Het deel dat raakt aan je gezicht is verwijderbaar. Je zou dit kunnen wassen (maar wel voorzichtig, niet in de wasmachine gooien). Oculus raadt zelf trouwens aan om dit deel na elk gebruik te reinigen met niet-abrasieve, antibacteriële doekjes (link > How to clean the headset).

[ Voor 4% gewijzigd door Dionos op 24-03-2016 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Maar 1 iemand van de familie die volgende week hem wil uitproberen kan al genoeg zijn. (dk2 inzetten kan uiteraard niet, of je wilt een ellendig kerstfeest hebben over 9 maanden)

Eigenlijk als je er zo over nadenkt is de Rift een veel persoonlijker device dan een smartphone of iets dergelijks.
Voor de rest heb ik geen smetvrees hoor. Maar als die Rift de komende maanden op 100 hoofden heeft gezeten dan wil ik hem wel nog steeds netjes hebben. En niet dat het een uitgeleefd stinkend ding is geworden. Dat breekt de VR ervaring.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 18:13
FireStarter schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 19:24:
Maar 1 iemand van de familie die volgende week hem wil uitproberen kan al genoeg zijn. (dk2 inzetten kan uiteraard niet, of je wilt een ellendig kerstfeest hebben over 9 maanden)

Eigenlijk als je er zo over nadenkt is de Rift een veel persoonlijker device dan een smartphone of iets dergelijks.
Voor de rest heb ik geen smetvrees hoor. Maar als die Rift de komende maanden op 100 hoofden heeft gezeten dan wil ik hem wel nog steeds netjes hebben. En niet dat het een uitgeleefd stinkend ding is geworden. Dat breekt de VR ervaring.
Dat ligt eraan wat voor games je speelt ;)

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Ik noem maar een situatie. Wat nu over 2 maanden, dan is het 24 mei. Misschien wel 30 graden, flinke zon. En mensen willen de rift uitproberen. Zeg je dan kan je aub je gezicht wassen voordat je de Rift opzet omdat je onder de zonnebrand zit en zweet?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja, eigenlijk wel. Naast de Rift schoonhouden natuurlijk, maar het is wel een apparaat van 750 euro. Als mensen daar geen begrip voor hebben is het jammer voor hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionos
Ik zou misschien sowieso wel een VR Cover kopen (CV1 versie wanneer die beschikbaar is) voor wanneer anderen hem willen uitproberen. En inderdaad, tijdens de zomer kan het behoorlijk warm en zweterig worden.

Ik meen me te herinneren dat Oculus ook vervangende en alternatieve 'facial interfaces' zou gaan aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Iedereen de mail gehad over de rift? mijn shipt binnen 1 tot 3 weken maar aangezien mijn order nummer erg laag is verwacht ik hopelijk zelfs nog maandag :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markklok

markklok

Njay schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 07:39:
Iedereen de mail gehad over de rift? mijn shipt binnen 1 tot 3 weken maar aangezien mijn order nummer erg laag is verwacht ik hopelijk zelfs nog maandag :P
Congrats _/-\o_
F5 knop is bijna weg... maar nog geen mail (613000027514xx)

Heb in het begin ook geen mail gehad dus moet maar geloven dat alles er wel goed in staat

ps hoop dat mensen een beetje over hun hart strijken dat het vandaag iets meer over pre-orders en bevestingmails mag gaan O-)

[ Voor 12% gewijzigd door markklok op 25-03-2016 07:44 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 08:48
nog geen mail en nog geen verandering op order history pagina.. maar mijn order nummer ligt helaas (ondanks verwoede pogingen op 6 januari) een stukje hoger.

Het meest irritante is, ik heb over een kleine maand een week vrij, en dan zal je zien dat hij de week daarna binnen komt :/

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Hopelijk krijgen jullie snel jullie mail :) mijn order zat op (255)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zit helaas op 36 dus zal nog wel even moeten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
iedereen is welkom voor een avondje riften als ik em heb :) nog 1 week werken volgende week dan 2 weken dominicaanse :P dus ze shippen maar beter maandag al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Njay schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:00:
iedereen is welkom voor een avondje riften als ik em heb :) nog 1 week werken volgende week dan 2 weken dominicaanse :P dus ze shippen maar beter maandag al :P
Dat zou zo zuur zijn.. zit je op vakantie.. bericht dat je pakketje niet bezorgd kan worden en je nog 14 dagen de tijd hebt om deze op te halen voordat hij retour wordt gestuurd :o

ps je mag hem bij afwezigheid uiteraard ook bij mij laten bezorgen.. Geen enkel probleem

[ Voor 9% gewijzigd door markklok op 25-03-2016 08:08 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
markklok schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:06:
[...]

Dat zou zo zuur zijn.. zit je op vakantie.. bericht dat je pakketje niet bezorgd kan worden en je nog 14 dagen de tijd hebt om deze op te halen voordat hij retour wordt gestuurd :o

ps je mag hem bij afwezigheid uiteraard ook bij mij laten bezorgen.. Geen enkel probleem
hehehe :) gelukkig passen de buren op de poezen :P ik zet de buurman wel als wacht voor de deur :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Volgens mij moeten we onze (mijn in ieder geval :P) verwachtingen een beetje inperken m.b.t. de levertijd. Het lijkt er nu op dat kickstarter backers en mensen met xx25xx tot een paar van xx27xx een mailtje gekregen hebben dat de order wordt geprocessed binnen 1t/m3 weken.

Kan dus best dat de shipping estimate die je in het begin zag (march/april/may etc) wat later gaat uitvallen. Hopelijk valt het allemaal mee natuurlijk (bijv dat orders vanuit Ierland komen en dat ze 1-3 aanhouden voor de zekerheid terwijl het vooral 1 week is :P), maar don't hold your horses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Ik heb zo'n vermoeden dat je beter kunt kijken naar de timestamp van je order.
Ik weet nu niet wat beter is voor de Oculus servicedesk. Volledige openheid geven of doorgaan zoals ze nu doen.

Hierop kan je in ieder geval afleiden dat de meeste onder 27 een mail hebben gehad

http://i.imgur.com/fljxHMh.png

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

FireStarter schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:57:
Ik heb zo'n vermoeden dat je beter kunt kijken naar de timestamp van je order.
Ik weet nu niet wat beter is voor de Oculus servicedesk. Volledige openheid geven of doorgaan zoals ze nu doen.

Hierop kan je in ieder geval afleiden dat de meeste onder 27 een mail hebben gehad

http://i.imgur.com/fljxHMh.png
net even de lijst bekeken... 4 mensen in NL (die het formulier hebben ingevuld) hebben een mail ontvangen... 3x 25x
1x 26x

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
26x hier, ook een mail gehad 1-3 weken :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Toch vraag ik me af hoe Apple dat doet, 60 miljoen iPhones verschepen :o

Hopelijk zo rond 15 april meer duidelijkheid over de volgende batch.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

evilpin0 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:59:
26x hier, ook een mail gehad 1-3 weken :( :(
Ik zou er blij mee zijn. Je zit in de eerste shipment batch.Ik heb een 33x order, dus ik zal nog wel zeker een maand of 2 kunnen wachten waarschijnlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Bullettooth op 25-03-2016 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat raar, mijn order nummer is een 66xxxxx, terwijl ik een kickstarter order heb.. Nog geen email gehad overigens en hij staat nog op pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
GekkePrutser schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:02:
Wat raar, mijn order nummer is een 66xxxxx, terwijl ik een kickstarter order heb.. Nog geen email gehad overigens en hij staat nog op pre-order.
Hier ook Kickstarter order, maar nog niks. Ik snap alleen die ordernummer patronen niet.
Ik heb geen 2 cijfers in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Laat je niet gek maken door de 1-3 weken mail, is vast en zeker gewoon een template.

23xxxxx hier, vannacht om 02:00 ook de 1-3 weken mail gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyraclyon
Heb vannacht om 01:55 ook het mailtje gehad waar 1-3 weken instaat (26x nummer). Ben heel blij dat ik in de eerste batch zit. Ik verwacht ook dat het niet 3 weken gaat duren, maar dat ze enkel een brede tijd aannemen om de verwachtingen niet te hoog op te laten lopen (i.v.m. eventuele vertragingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Hyraclyon schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:22:
Heb vannacht om 01:55 ook het mailtje gehad waar 1-3 weken instaat (26x nummer). Ben heel blij dat ik in de eerste batch zit. Ik verwacht ook dat het niet 3 weken gaat duren, maar dat ze enkel een brede tijd aannemen om de verwachtingen niet te hoog op te laten lopen (i.v.m. eventuele vertragingen).
Welke timestamp heb je? De mijne is 01/06/2016 @ 4:16:01 order xx277XX.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyraclyon
FireStarter schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:28:
[...]

Welke timestamp heb je? De mijne is 01/06/2016 @ 4:16:01 order xx277XX.
01/06/2016 4:06:21 order nr. xx269XX

Ik denk dat 27 nummers helaas nog net buiten de boot vallen (uitzonderingen daargelaten). Zie grafiek: http://i.imgur.com/fljxHMh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Wel vreemd dat er in Europa al confirmed 33 en 34 nummers zijn. Ik denk dat inderdaad die nummers misschien niet allesbepalend zijn. het zal ook met timestamp en regio te maken hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Order number xx29 - 16:13 minutes naderhand. Helaas niks gehad nog..
Trouwens, onze discord over VR is inmiddels 250 man groot, mochten jullie willen joinen (chat based/voice based MIRC/teamspeak achtig iets)
https://discordapp.com/invite/0kVMSeXWvUoEfIK5

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Torrie844 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:48:
Order number xx29 - 16:13 minutes naderhand. Helaas niks gehad nog..
Trouwens, onze discord over VR is inmiddels 250 man groot, mochten jullie willen joinen (chat based/voice based MIRC/teamspeak achtig iets)
https://discordapp.com/invite/0kVMSeXWvUoEfIK5
Torrieeeeee :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:00

TAA

Liever IRC

Damn slowchatters!

Heb nu toch echt last van een hype-dipje. Dankzij de white-screen error zit ik ondanks alle pogingen met een ordernummer opgescheept van x30x. Had gehoopt op een shipment 2e week april maar helaas. Hoop is uitgestelde teleurstelling :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik zit met 29 stevig in April lijkt het. Ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Bullettooth schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:34:
Wel vreemd dat er in Europa al confirmed 33 en 34 nummers zijn. Ik denk dat inderdaad die nummers misschien niet allesbepalend zijn. het zal ook met timestamp en regio te maken hebben.
Ja er zijn nog veels te weinig entries om een goed beeld te kunnen vormen. Er zitten trolls bij en mensen die het per ongeluk verkeerd ingevuld hebben.

offtopic:
Om slowchat tegen te gaan :z

Tof artikel over de vernieuwingen die Oculus in de Touch zet voor ergonomie en comfort:
Hands-on: Oculus Touch 2016 Prototype Brings Refinements to an Already Elegant Design
Afbeeldingslocatie: http://www.roadtovr.com/wp-content/uploads/2016/03/oculus-touch-2016-prototype-hands-on-gdc-3-680x451.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Hoe ging het destijds met de DK2 uitlevering? Werden daar ook de Rifts in batches of waves uitgeleverd?

Je zou verwachten dat ze hun productie van Q1 de komende 1-3 weken gaan verschepen. En alles wat ze nu gaan produceren weer gaan verzenden eind april/mei.

Hopelijk voeren ze de productie op. Wat dat betreft had ik liever gewild dat ze een product launch ala Apple hadden gedaan. Ik had graag in de rij gestaan.

Hopelijk heeft Palmer z'n facts right:
PrancingPeach -17 punten 13 uur geleden*
This is one of the biggest PR blunders I've seen in a long time then. Why did Oculus ever allow everyone to overwhelmingly doubt Touch? They should have been all over this shit from the beginning reassuring people that it was fine. Instead they really pussy-footed around the issue for months with really weak "confirmations", and they even let developers burn them as well (I remember the Budget Cuts developers saying they couldn't support Touch due to room-scale support).
I'd wager Oculus has lost 50k+ sales from this minimum and has had dozens and dozens of high profile articles slamming them over room-scale.
palmerluckeyFounder, Oculus VR 60 punten 13 uur geleden
I'd wager Oculus has lost 50k+ sales from this minimum
Oh no, we might be sold out till late July instead of sold out to mid July!
https://www.reddit.com/r/...rm_room/d1cfsvb?context=3

Dus mogelijk 100k units worden er geproduceerd en verscheept iedere maand. En ze hebben nu natuurlijk ook press VIPs and backers meegenomen. ( of terwijl de productie van Q1 zal zo wel weg zijn). Ze kunnen dus de miljoen halen in een jaar tijd. Aangezien er veel VR ambassadeurs erbij komen iedere maand.
Ik neem aan dat iedereen hier op het forum zeker 1 tot 2 mensen bijzonder geïnteresseerd maakt.

[ Voor 64% gewijzigd door FireStarter op 25-03-2016 14:01 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Kan iemand die de mail al heeft gehad aangeven of er al iets van hun creditcard is afgeboekt?

[ Voor 3% gewijzigd door Tasminos op 25-03-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikm
  • Laatst online: 29-09 11:20
Wie kan het volgende beantwoorden
Ik heb bij de bestelling mn paypal opgeven. Aan mn paypal hangt mn bankrekening en een prepaid creditcard.
Mn bank is mn primare betaalswijze voor paypal.(als er niet genoeg paypal saldo is)
Nu vraag ik me af of de RIFT straks getracht wordt van mn (lege ) creditcard word afgeschreven
OF dat er een bankpdracht uit gaat. Zoals dat meestal gaat bij mn paypal.
Edit: want ik vond de betaalwijze bij Oculus enigsinds afwijken van andere paypal betalingen

[ Voor 10% gewijzigd door rikm op 25-03-2016 16:54 ]

Where ever you go, there you are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyraclyon
rikm schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:51:
Ik heb bij de bestelling mn paypal opgeven. Aan mn paypal hangt mn bankrekening en een prepaid creditcard.
Mn bank is mn primare betaalswijze voor paypal.(als er niet genoeg paypal saldo is)
Nu vraag ik me af of de RIFT straks getracht wordt van mn (lege ) creditcard word afgeschreven
Edit: want ik vond de betaalwijze bij Oculus enigsinds afwijken van andere paypal betalingen
Ik neem aan dat het van je bank afgeschreven gaat worden. Maar ik zou sowieso gewoon wat saldo op je PayPal rekening zetten voor de zekerheid. Dan gaat de betaling ook een stuk sneller, wanneer je betaalt via de bankrekening gaan er vaak een aantal dagen overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikm
  • Laatst online: 29-09 11:20
Bedankt voor je snelle antwoord, ik zit niet in de eerste batch dus praktijk ervaringen hiermee zullen in de komende weken wel verschijnen.

Where ever you go, there you are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
rikm schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:51:
Ik heb hier niet zo lang geleden een keer problemen mee gehad. Maandelijks werd er geld voor een dienst afgeboekt van mijn Paypal waar weer een prepaid creditcard aan was gekoppeld. Opeens werd de dienst afgebroken omdat volgens leverancier er geen geld kon worden afgeboekt van mijn Paypal. Dit terwijl er nog genoeg saldo stond op mijn prepaid creditcard. Volgens Paypal moesten ze gewoon kunnen afboeken en volgens leverancier werd dit telkens geweigerd. Vandaar dat ik mijn reguliere creditcard heb gebruikt voor het bestellen van de Rift. Zal vast een eenmalig iets zijn geweest. Wilde het risico niet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:45
Ik heb voor de zekerheid maar geld op mijn pay pal account gezet. Zit helaas ook niet bij de 1e batch ( had dat trouwens ook niet verwacht)

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjamptey
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-07 10:50
UncleSam schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:07:
Kan iemand die de mail al heeft gehad aangeven of er al iets van hun creditcard is afgeboekt?
Ik heb vannacht rond 2:00 ook de mail gehad (26x), en heb net even gekeken maar er is nog niets afgeboekt van de creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Oke bij de Helpdesk is niets te halen qua info. Dacht ze ff uit de kast te lokken maar helaas ze geven niets vrij. Ik vroeg omdat m'n Paypal pas later was gekoppeld of m'n 27 order pas in May aankomt :+,
.Thank you for contacting us regarding your order.

We really appreciate your positive feedback.

We do not have access to the exact shipping dates; however, you will receive an email prior to billing and shipping to verify your information.

When we do have this information, we will update your Order History.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
De eerste officiele bezorging is persoonlijk overhandigd aan de persoon die de eerste pre-order heeft gedaan

Deel 1: https://www.facebook.com/...3830478/10207710972306676
Deel 2: https://www.facebook.com/.../videos/10207711088709586

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Tcx8QES.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 16:11
Wat is die jongen rustig!

En aangezien die wist dat Palmer kwam zou ik toch wel een pc meegenomen hebben om hem te testen!
Pagina: 1 ... 39 ... 90 Laatste

Let op:
- Discussieren over de Vive is offtopic, de Vive heeft een eigen topic.