Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 18:16

TNJ

Frugalite

Schuey schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 17:11:
Kreeg een mailtje van mijn oude stage adres, kwestie van, je moet er maar op komen, al ligt het voor de hand als je het zo ziet :D
http://www.indiegogo.com/projects/world-of-diving
:) Zaterdag op Tweakers frontpage langsgekomen:
nieuws: Rotterdams bedrijf kondigt onderwater-mmog met vr-headset-ondersteuning aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faisalovic
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-09 21:09
RIP indeed. Mede oprichter en lead engineer Andrew Scott Reisse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Ik ben blij om te zien dat VR eindelijk een beetje door begint te breken, persoonlijk wacht ik op de consumenten versie van de Oculus Rift, maar wat vinden jullie van de combo Oculus en een loopband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
DCFreak schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 11:57:
Ik ben blij om te zien dat VR eindelijk een beetje door begint te breken, persoonlijk wacht ik op de consumenten versie van de Oculus Rift, maar wat vinden jullie van de combo Oculus en een loopband?

[video]
OMG dan worden ze thuis zot zo'n lawaai !!!!

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

dabelg schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:14:
[...]

OMG dan worden ze thuis zot zo'n lawaai !!!!
Ja, je moet geen onderburen hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 08:45
Nooit meer dikke gamers ;) lijkt een goede ontwikkeling, vooral bij GTA ben je echt blij als een auto hebt gestolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 11:57:

[video]
het probleem van deze oplossing is dat je er een kinect of iets bij moet hebben, als ze de loopsnelheid e.d. zouden waarnemen vanuit de omni zelf zou het imo beter zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 14:41:
[...]

het probleem van deze oplossing is dat je er een kinect of iets bij moet hebben, als ze de loopsnelheid e.d. zouden waarnemen vanuit de omni zelf zou het imo beter zijn
Wanneer het alleen om het lopen gaat wel, maar het voordeel van kinect (of soortgelijk camera systeem) is dat je ook meteen de positie van armen/handen kan mappen. Als de omni iets breder zou zijn, kan je via kinect ook eventueel hurken detecteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:42:
[...]

Wanneer het alleen om het lopen gaat wel, maar het voordeel van kinect (of soortgelijk camera systeem) is dat je ook meteen de positie van armen/handen kan mappen. Als de omni iets breder zou zijn, kan je via kinect ook eventueel hurken detecteren. :)
1 kinect is niet genoeg voor het mappen van de handen en armen, en daar komt dan nog eens bij dat de kinect vrij veel lag heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:37
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:54:
[...]
1 kinect is niet genoeg voor het mappen van de handen en armen, en daar komt dan nog eens bij dat de kinect vrij veel lag heeft.
Que? 1 kinect is al genoeg om een vrij accurate 3d skeleton op te bouwen van 2 personen die in beeld staan. Je weet dan precies waar de handen, armen, torso, hoofd, benen, etc. staan en hoe ze staan. Wat momenteel nog niet kan is de vingers, maar wellicht dat daar met de nieuwe kinect verandering in komt (al denk ik op afstand nog steeds niet hoor).
De lag valt overigens ook wel mee. Wellicht wel net teveel voor shooters..

[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 01-06-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 16:00:
[...]

Que? 1 kinect is al genoeg om een vrij accurate 3d skeleton op te bouwen van 2 personen die in beeld staan. Je weet dan precies waar de handen, armen, torso, hoofd, benen, etc. staan en hoe ze staan. Wat momenteel nog niet kan is de vingers, maar wellicht dat daar met de nieuwe kinect verandering in komt (al denk ik op afstand nog steeds niet hoor).
De lag valt overigens ook wel mee. Wellicht wel net teveel voor shooters..
hoe gaat die kinect weten waar je armen zijn op het moment dat je gedraait staat en je lichaam dus tussen je arm en de kinect zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 16:24:
[...]
hoe gaat die kinect weten waar je armen zijn op het moment dat je gedraait staat en je lichaam dus tussen je arm en de kinect zit?
Op het moment dat het zicht op je gehele arm wordt geblokkeerd is de andere te zien. Aan de hand van wat basis regels over hoe alles vast zit aan de torso, de draaiing van je torso en wat basis regels over de verhoudingen van het lichaam kan je vrij accuraat berekenen dat in dat geval je arm recht langs je lichaam aan de andere van de torso hangt. Immers was die gebogen had je nog iets kunnen zien van de arm. Was die gestrekt naar boven geweest had je ook nog je hand kunnen zien. De enige opties die dan nog over zijn zijn: gestrekt langs het lichaam, gestrekt van het lichaam en de camera weg.

Er zitten wel wat haken en ogen aan, maar ik kan je zeggen na een half jaar met de Kinect te hebben gewerkt (en langer games ermee te hebben gespeeld) dat de algoritmes die het geheel berekenen behoorlijk precies zijn.

Wat ze in die berekeningen bijv. ook meenemen is data over hoe welke gewrichten kunnen bewegen en in welke mate en ongetwijfeld nog veel meer data. Mocht je precies willen weten hoe ze het doen dan kan je de volgende paper van MS Research lezen: Real-Time Human Pose Recognition in Parts from Single Depth Images (PDF)

Ze geven in de paper overigens aan dat ze ~200 fps kunnen halen op de Xbox GPU en ~50 fps op een octacore desktop CPU. Wat dan betekent dat de "lag de latency tussen kinect en desktop" + "tijd nodig om video frame te versturen" + 1/50s is. Het zou mij verbazen als dat boven de 150ms uitkomt.
En met eigen tests kan ik iig zeggen dat zelfs met de uiteindelijke Kinect + laatste SDK met weinig vermogen en de positie via netwerk naar een andere pc versturen en daar verwerken je de lag nog niet opmerkt.

[ Voor 21% gewijzigd door Caelorum op 01-06-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:53
Of je neemt twee Kinects. Die worden, geplaatst onder een hoek van 90 graden wel eens gebruikt door kleine studio's als een goedkope techniek voor motion capturing, zou hier ook moeten kunnen werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ohja, twee Kinects zou ook zeker werken hoor, maar als je het apparaat zo goedkoop mogelijk wilt maken kan het met minder hardware dus ook. In het geval dat in mijn post hierboven wordt beschreven waarbij je twee uitkomsten hebt, zou je met behulp van temporale informatie best accuraat kunnen kiezen welke de juiste is.

Anyways om weer terug on topic te gaan:
Ben best benieuwd naar de oculus rift. Is er al iets bekend over de prijs van de uiteindelijke consumentenversie? Duurder of goedkoper dan die 300USD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faisalovic
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-09 21:09
De mogelijkheden die onstaan wanneer je de Oculus zou combineren met 360 graden Dome Netwerk Camera ( 3d).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
Hier een filmpje van Dirt2 en de oculus rift met head tracking:

Zo te zien werkt het goed. Iemand al ervaring hiermee? met een forcefeedback stuurtje natuurlijk.

en hier ook van dirt3

[ Voor 16% gewijzigd door Watchmano op 01-06-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik heb vandaag pas voor het eerst de Vireio drivers geprobeerd met Dear Esther.

Dear Esther was echt schitterend met de Rift (beter dan op de monitor) maar de Vireio drvers waren echt een flinke stap terug als je alleen nog maar demos met officiele ondersteuning van de Oculus SDK gewend bent. De 3d-overlap klopte totaal niet, deed pijn aan mn ogen, was moeilijk te calibreren en de head-tracking was echt vervelend. Nee Vireio blijf ik voorlopig vandaan.

Wel een race-game gedaan: Rift Racer 0.05
Heel erg leuk!

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:14:
[...]

ja ik heb het specifiek met cinema vr getest, het scherm is geweldig

je zou het misschien aan de makers kunnen vragen als feature request
Dat heb ik dus gedaan, in de volgende update zit het erin. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist even de Rift opgehad maar wat is dit tof zeg! Die rollercoaster demo... man... sta nog te tollen!

Ik zie die RIFT helemaal komen, zeker met nog iets betere schermpies er in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
En in combinatie met de Virtuix Omni

Afbeeldingslocatie: http://www.virtuix.com/wp-content/uploads/2013/05/omnibyvirtuixmediumlogo.png

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zOYklm_C7Ks]

Homepage: http://www.virtuix.com/
YouTube kanaal: YouTube: Virtuix Omni
Kickstarter: http://www.kickstarter.co...lly-in-your-favorite-game

De Kickstarter goal is in de eerste 4 uur gehaald en het einde is nog lang niet in zicht.

Prijzen zijn erg laag (vanaf $400 voor Kickstarter backers) maar een extra paar schoenen ($49 p.p.) of riemen ($79 p.s.) een de hoge verzendkosten ($100-200 voor Nederland) maken het al weer wat prijziger.
Toch al met al, spotgoedkoop in vergelijking met alternatieve "locomotion" oplossingen.

[ Voor 3% gewijzigd door rickiii op 04-06-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

De discussie over de Omni icm kinect lijkt relevant, gezien deze tekst in de kickstarter:
The Omni software is compatible with the Microsoft Kinect, and will support upcoming accelerometer / magnetometer solutions. The Omni software with Kinect for Windows today recognizes walking, running, jumping, crouching, strafing and multiple arm gestures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 13:33
DCFreak schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:56:
De discussie over de Omni icm kinect lijkt relevant, gezien deze tekst in de kickstarter:

[...]
Om verwarring te voorkomen:

Uit de FAQ:
> Do I need a Kinect?
No, you do not need a Kinect, even though our software supports Kinect for Windows. The Omni comes with integrated tracking hardware and software.
Zoals jou quote al suggereerde: Hij werkt inderdaad goed met de Kinect, echter het is geen vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 18:42
Ben ik de enige die de hype omtrend de omni niet helemaal snaps? Begrijp me niet verkeerd ik vind het een cool apparaat maar volgens mij is het nutteloos zonder een goede rift en motion controller. Wat mij betreft moet eerst de rift echt doorzetten (of een andere VR bril) om dit soort apparaten nuttig te maken.

Ik kijk het dan ook even aan, Ook omdat een goede motion controller voor dit soort dingen nog niet echt bestaat/te krijgen is. Volgens mij gaat de hydra namelijk helemaal fout als je gaat draaien in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eigelijk ook dat de omni mogelijk motionsickness toe gaat voegen aan de "vr-experience" als je in het spel namelijk omhoog of omlaag loopt zal de omni daar niet in mee gaan, dus als je helemaal op gaat in de simulatie en je moet een trap op lopen kan ik me voorstellen dat je je nogwel eens wilt vergissen met wat je nou met je voeten moet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Schuey schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 17:11:
Kreeg een mailtje van mijn oude stage adres, kwestie van, je moet er maar op komen, al ligt het voor de hand als je het zo ziet :D
http://www.indiegogo.com/projects/world-of-diving

YouTube: World of Diving needs your support!
Kijk, en dat is nu de reden waarom ik dus NU de Rift ga bestellen. Ik kan A) niet zwemmen en B ) als de dood om geen bodem onder me voeten te hebben, maar dit vind ik nou kickuh om te zien en dus wil ik het hebben :)
Thanks for your purchase!

This email confirms that we've received your order for the Oculus Rift Developer Kit on June 7, 2013 at 10:14 AM PDT.

Order Number: 056931
Items:
Oculus Development Kit ($300.00) x 1 = $300.00

Shipping: $57.20 USD
Tax: $0.00 USD
Order Total: $357.20 USD

[ Voor 20% gewijzigd door Yzord op 07-06-2013 19:18 . Reden: Patsen met ordernr 8) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Ik kom 'm graag bij jou testen Yzord :P Het filmpje is wel teleurstellend en het zware Nederlandse accent is echt afgrijselijk!

Dit hele onderwerp is voor mij, iemand die opgroeide met de Commodore64 en daar toen alleen maar van kon dromen echt super cool. Ik herinner me de tijd ook rond het uitkomen van de film The Lawnmower Man. Als ik het goed heb werd die hele VR toen als dichtbij bestempeld maar kwam nog niet echt uit de doeken. Nu staan de Rift en Omni bijna in de huiskamer. Diepzeeduiken, iets bezichtigen in Tokyo of oorlog voeren in outer-space gaat gewoon mogelijk zijn. Dé shit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
Voor de mensen met een rift die nu al een diving demo willen proberen, ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
https://developer.oculusv...viewtopic.php?f=29&t=1374

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CILLER schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 10:36:
Voor de mensen met een rift die nu al een diving demo willen proberen, ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
https://developer.oculusv...viewtopic.php?f=29&t=1374
zojuist de demo even gedaan, het stuifzand effect ziet er heel koel uit, maar de bubbels die rond je hoofd vliegen zijn platte textures en dat kan echt niet met de rift :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:27
weet iemand misschien waar je de OR kan uit proberen wil hem graag hebben maar omdat ik ook problemen heb met 3d films kijken wil ik het toch eerst zelf eens testen voordat ik mijn geld hier op gaat in zetten.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
ravw schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:56:
weet iemand misschien waar je de OR kan uit proberen wil hem graag hebben maar omdat ik ook problemen heb met 3d films kijken wil ik het toch eerst zelf eens testen voordat ik mijn geld hier op gaat in zetten.
Je kunt hier kijken: http://goo.gl/maps/295Mz
In Eindhoven en Delft zijn mensen die demonstraties geven.

[ Voor 9% gewijzigd door rickiii op 08-06-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 08:27
rickiii schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:01:
[...]

Waar woon je?
Als je in de buurt van Utrecht woont kun je vanmiddag even langskomen voor een demonstratie.
Je kunt ook hier kijken: http://goo.gl/maps/295Mz
In Eindhoven en Delft zijn mensen die demonstraties geven.
nee ik zit in de omgeving van rotterdam
maar zal even kijken naar de link

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Het is zijn geld dubbel en dwars waard. Je zet hem zo op marktplaats met winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
Yzord schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:55:
Het is zijn geld dubbel en dwars waard. Je zet hem zo op marktplaats met winst.
Heb je hem al dan? Je hebt hem toch pas vrijdag besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Afgelopen vrijdag een presentatie met de oculus rift gegeven voor zo'n vijfenzeventig man. Stuk voor stuk "blown away". Denk dat het ook wel te maken heeft gehad met het feit dat het allemaal mensen uit de bouwwereld waren (architecten, projectleiders, engineers etc) en ze niet 100% meelopen in de technologie van tegenwoordig (hence de reden van de presentatie). Denk dat het wauw-effect daardoor nog groter was omdat de meesten niet wisten wat ze moesten verwachten. Minstens net zo leuk om mensen te begeleiden in rift-sessies als zelf het ding op te hebben. Dankbaar werk :)

Ik heb zelf samen met een collega in augustus 2012 een privé sessie gehad met Palmer en Nate in Amsterdam. Met z'n vieren knus op een zolderkamertje babbelen over Virtual Reality, supervette kans. Ik kan me nu echt pas beseffen en inleven in het plezier dat ze moeten hebben gehad in het demonstreren van zon mooi stukje techniek.

Als er mensen in de omgeving Almelo/Enschede graag een keer de Rift willen ervaren, neem vooral contact met me op. Geld ook voor Tweakers medewerkers: Zou graag een keer langskomen om hem te demonstreren (mochten jullie nog geen hands-on hebben gehad ;) ).

[ Voor 33% gewijzigd door stimmits op 09-06-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
stimmits schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:25:

Als er mensen in de omgeving Almelo/Enschede graag een keer de Rift willen ervaren, neem vooral contact met me op. Geld ook voor Tweakers medewerkers: Zou graag een keer langskomen om hem te demonstreren (mochten jullie nog geen hands-on hebben gehad ;) ).
Ik ben wel geïnteresseerd in een Demo, ik woon in Almelo dus voldoe aan "het profiel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
iceme schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:53:
[...]

Ik ben wel geïnteresseerd in een Demo, ik woon in Almelo dus voldoe aan "het profiel"
Goed goed, stuur even een DM dan proberen we wat te regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ik heb me proberen in te schrijven bij de demo-middag van The Greenhouse Group via www.intotherift.com voor aanstaande dinsdag in Eindhoven. Kwam er op via de Google Maps-link van Rickiii. De website gaf alleen een foutmelding, dus maar een berichtje gestuurd via het contactformulier van de site. Beetje kort dag, maar hoop dat ik nog kan komen :)

Heb meer zin in de Rift dan in de Xbox One en de PS4 bij elkaar! En dat is tot nu toch nog alleen maar op basis van horen zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Zie ook een devkit owner in de achterhoek zitten. Hij/zij toevallig actief op dit forum? (username: Broodpitt op reddit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Zojuist een mailtje terug gekregen van The Greenhouse Group, ik kan gewoon komen :) Iemand anders hier nog morgenmiddag naar hun demonstratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
had net besloten er heen te gaan. Zitten ze al vol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanneerniet
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 07:50
Een vraagje aan degenen die de Oculus Rift al hebben ontvangen: welke post service heeft het pakket bij je afgeleverd (TNT/DHL/anders)?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Volgens mij wordt het met UPS geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanneerniet
Thanks. En heb je enig idee hoe lang het pakketje er over heeft gedaan om de voordeur te bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Vanuit Uk zal het niet langer duren dan 5 werkdagen is mijn vermoeden en mijn ervaring met andere pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanneerniet
Mmm, order staat nog op 'Processing' (sinds 6/7 juni). Lees net dat het dan ook nog wel eens 1-3 weken kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Wanneer het je besteld? Het kan namelijk 2 a 3 maanden duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanneerniet
In januari. Ik hoop dat 'Processing' betekent dat het dan niet nog een paar maanden duurt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Welk ordernummer? Ik zal eens bij mij koekeloeren....

Bij mij staat er Ready, dus dan zal het wel goedkomen haha....geen trackingnr gehad? Die krijgt men wel namelijk.

[ Voor 52% gewijzigd door Yzord op 10-06-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanneerniet
Rond de 45000. Op de order status page bij Oculus VR staat achter 'Processing' het volgende: "Your order has been checked out for shipping and will be shipped in the next batch. We'll send you a notification once it's shipped."

Moeilijk om daar een levertijd uit af te leiden. Ik zie verschillende reacties op andere fora, maar als de status verandert naar Processing duurt het meestal niet zo lang meer.

Edit: nog geen tracking nummer gehad.

Edit2: in dit topic laten verschillende mensen hun 'van Processing naar delivery'-tijd weten. Gemiddeld duurt het tussen de 3 tot 21 dagen. http://www.mtbs3d.com/php...p?f=140&t=16951&start=920

[ Voor 31% gewijzigd door wanneerniet op 10-06-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ff geduld dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 22:52
notgib schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:00:
Zie ook een devkit owner in de achterhoek zitten. Hij/zij toevallig actief op dit forum? (username: Broodpitt op reddit).
Thats me, alleen ik zit met order# 47907..... Moet nog even geduld hebben :/
Op het moment dat de Rift binnen is, zullen we proberen iets te organiseren voor de Achterhoek... zal wel in Doetinchem plaatsvinden.

btw, Turn your placemark GREEN if the dev-kit has arrived.

[ Voor 14% gewijzigd door Pascal op 12-06-2013 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
De nieuwe Oculus Rift HD Prototype ziet er goed uit!

Afbeeldingslocatie: https://www.oculusvr.com/wp-content/uploads/2013/06/HDprototype_530.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.oculusvr.com/wp-content/uploads/2013/06/mike_nate_ue4.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.oculusvr.com/wp-content/uploads/2013/06/chris_assembly.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.oculusvr.com/wp-content/uploads/2013/06/matt_assembly.jpg

En het verschil: huidige devkit <> 1080p:

Afbeeldingslocatie: https://www.oculusvr.com/wp-content/uploads/2013/06/800vs1080.jpg

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
ziet er goed uit, en was een leuke mail op de vroege morgen ;)

Verder lijkt het erop dat ze een kleiner paneel gebruiken. Ik ben benieuwd wanneer ze een hd versie aan gaan bieden aan het grote publiek. Aan de afbeelding te zien zijn ze al fabriceerbaar op grotere schaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Watchmano schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:38:
Hier een filmpje van Dirt2 en de oculus rift met head tracking:

[video]

Zo te zien werkt het goed. Iemand al ervaring hiermee? met een forcefeedback stuurtje natuurlijk.

en hier ook van dirt3

[video]
Ligt het nou aan mij of lijkt dat stuur wel een kilometer lang :P. Het kan zijn dat het filmpje niet bedoelt is voor cross eye 3d.
Ziet er verder erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp3ci3s8472 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:35:
[...]

Ligt het nou aan mij of lijkt dat stuur wel een kilometer lang :P. Het kan zijn dat het filmpje niet bedoelt is voor cross eye 3d.
Ziet er verder erg goed uit.
hehe, nee het is bedoelt om te bekijken met de lenzen van de rift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
stimmits schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:51:
De nieuwe Oculus Rift HD Prototype ziet er goed uit! :9~
  • Hogere resolutie (1920x1080)
  • Kleiner scherm (5.5")
  • Minder screendoor effect
  • Minder motion blur
  • Lichter gewicht
Deze "kleine" upgrade zorgt voor een wereld van verschil.
Ik zou hier gelijk wéér €300 voor over hebben!
(Al zou ik mn huidige Kickstarter Rift niet openbreken voor evt. wijzigingen)

[ Voor 4% gewijzigd door rickiii op 12-06-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
nu nog position tracking en uitbrengen dat ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickiii schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:19:
[...]
(Al zou ik mn huidige Kickstarter Rift niet openbreken voor evt. wijzigingen)
Je hoeft hem ook niet open te breken want dat kan gewoon met een schroevendraaier :+

Het zou wel mooi zijn als er een upgrade kit kwam.. Maar ik denk niet dat dat mogelijk is, een kleiner panel gaat moeilijk passen zonder een soort houder, en dan moeten er gelijk ook nieuwe lenzen bij. En evt. een nieuwe control unit, dus dan kan je net zo goed een hele nieuwe rift nemen.

Ik denk wel dat er een dev kit 2 komt voor de consumenten versie er is, maar ik vraag me af of ze die publiek beschikbaar maken of alleen voor de grotere studio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu nog een bestel formuliertje en dan begint het wachten opnieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
Hela interessant, ik was van plan om eind van de maand een oculus rift te scoren op ebay (minder lang wachten ^^) maar nu denk ik dat ik even blijf wachten :)

[ Voor 13% gewijzigd door Tripwire999 op 12-06-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Als er nog mensen zijn die een gave demonstratie willen hebben van de Oculus Rift, is het mogelijk om met mij (via een DM) een afspraak te maken om hier langs te komen op de zaak.

We zitten gevestigd in Wierden (dichtbij Almelo/Enschede). Mocht iemand geïnteresseerd zijn om smiddags een half uurtje langs te komen voor een vette demonstratie, laat het even weten via een DM aan mij of aan mijn collega/medetweaker BaT.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cfc7QDa9TH7mm6w7RhmWN5Ur/full.jpg
- Ik, Palmer en BaT

*Edit: Aangepast ivm waarschuwing voor het maken reclame :+

[ Voor 30% gewijzigd door stimmits op 13-06-2013 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
stimmits schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:49:
Als er nog mensen zijn die een gave demonstratie willen hebben van de Oculus Rift, is het mogelijk om met mij (via een DM) een afspraak te maken om hier langs te komen op de zaak. We zijn een bedrijf dat gespecialiseerd is in visualisaties (3D impressies, configuratoren, virtuele maquettes) voor de vastgoedsector. Tegenwoordig krijgen we steeds meer vraag om buiten de vastgoedsector opdrachten te maken, vandaar dat we een stap hebben gemaakt met de Oculus Rift.

We zitten gevestigd in Wierden (dichtbij Almelo/Enschede). Mocht iemand geïnteresseerd zijn om smiddags een half uurtje langs te komen voor een vette demonstratie, laat het even weten via een DM aan mij of aan mijn collega/medetweaker BaT.

[afbeelding]
- Ik, Palmer en BaT
Heb je toevallig vr cinema al eens getest? Lijkt me zo vet om je "eigen" bioscoop te hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:06
Ik heb hem wel getest: met de huidige resolutie is een aflevering Futurama prima te kijken, maar voor een film van 2 uur heb je toch echt een hogere resolutie nodig.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Iemand die horror demo al gechecked met zijn Rift?

http://www.riftenabled.com/admin/app/207

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Ja, leuk gedaan :) Vooral het einde. Heb BaT de stuipen op het lijf kunnen jagen! Als je een beetje tegen schrikmomenten kan moet je hem proberen. Headset recommended ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsperberg
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08-2023
Je kan toch als eenigste de Dev Kit bestellen? Of is hij al 100% gereed?
Is het verstandig om hetm nu te kopen ivm met alle ontwikkelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
De devkit is alleen verstandig om te bestellen als je er echt plannen mee hebt om te gaan developen. De consumer version (100% gereed) staat volgens de grafiekjes volgend jaar zomer in de planning. De devkit die op het moment verkocht wordt is devkit #1. Over een paar maand/eind dit jaar zal wederom volgens de grafiekjes devkit #2 gereleased worden. Denk bij devkit #2 vooral aan een aantal upgrades: beter scherm, snelle responstijd, etc.. Nog steeds niet 100% gereed dus.
Mocht je echt niet kunnen wachten tot volgend jaar dan lijkt het mij het verstandigst dat je in ieder geval wacht op devkit #2 ivm toch een redelijk grote verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

let wel, de devkit #2 is nooit officieel bevestigd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:55:
let wel, de devkit #2 is nooit officieel bevestigd!!
Oh?

Afbeeldingslocatie: http://www.pcper.com/files/news/2013-04-01/Oculus%20VR%20Emerging%20Companies%20Summit_GTC2013%20(9).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
Zucht.... Nog een jaar wachten op de consumer versie. Jammer dat het nog zo lang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja...

http://www.pcper.com/news...ls-Future-Oculus-Rift-ECS
Update: Yesterday, an Oculus representative reached out to us in order to clarify that the information presented was forward looking and subject to change (naturally). Later in the day, the company also posted to its forum the following statement:

"The information from that presentation (dates, concepts, projections, etc...) represent our vision, ideas, and on-going research/exploration. None of it should be considered fact, though we'd love to have that projected revenue!"
en van het oculusvr developer forum:

https://developer.oculusv...iewtopic.php?p=1144#p1144
Hey everyone,

To clarify all this:

Those slides were from our business/vision presentation at Nvidia's GTC conference. The information from that presentation (dates, concepts, projections, etc...) represent our vision, ideas, and on-going research/exploration. None of it should be considered fact, though we'd love to have that projected revenue! ;-)

A lot of people have been asking about the rendering of the headset in particular. That's one of many concepts of what the consumer version of the Rift might look like, but we haven't finalized anything for the consumer version yet. We're still in the drawing/concept stage.

Sorry for any confusion this may have caused! We have a lot of exciting projects underway to make Oculus virtual reality more compelling. More official information will be revealed when it's nailed down.

Shameless plug: If you're interested in working with us to make this vision a reality, email us at careers@oculusvr.com!

Thanks again,

-- Nate
Dus nogmaals, niet officieel bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag komt er een batch in nederland aan :D :D :D :D Net de mijne ontvangen, staat nog op processing. Zijn blijkbaar een stuk of 7000 stuks voor de EU volgens geruchten gisteren vanuit de UK verzonden. Tussen de 20000 en 45000 dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En trouwens, dev kit 2 zal mogelijk geen nieuw scherm enzo krijgen en *alleen* positional tracking toevoegen. Waarom? Want alle demo's enzo werkten zonder probleem in het HD scherm (zonder dat developers daar iets voor moesten aanpassen). Anderzijds om positional tracking te supporten moeten we wel flink aan de slag. (Best een super lastig probleem nog trouwens, dat positional tracking verhaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

David Mulder schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:29:
Vandaag komt er een batch in nederland aan :D :D :D :D Net de mijne ontvangen, staat nog op processing. Zijn blijkbaar een stuk of 7000 stuks voor de EU volgens geruchten gisteren vanuit de UK verzonden. Tussen de 20000 en 45000 dus :D
Grrrrrr, ik wil ook :) ik moet nog even twee maanden wachten pfffft :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
David Mulder schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:50:
(Best een super lastig probleem nog trouwens, dat positional tracking verhaal).
Ter verduidelijking: Positional tracking op zicht is niet moeilijk. Low-latency is al moeilijker (dus geen kinect)
En wat ze willen (geen externe motion recorders) is al helemaal moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Voor diegene die geinteresseerd zijn, ik heb gisteren een demo voor de Rift in elkaar 'geflanst'. Ben er best wel tevreden over :) Suggesties zijn welkom!

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
stimmits schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:25:
Voor diegene die geinteresseerd zijn, ik heb gisteren een demo voor de Rift in elkaar 'geflanst'. Ben er best wel tevreden over :) Suggesties zijn welkom!

Linkje
Ik heb het net even geprobeerd. Leuk.

Valt me gelijk iets op dat volgens mij komt door de on-afhankelijke head-tracking.
De glans op de muren verandert als je met je karretje draait, maar als je met je hoofd op dezelfde plek blijft zou het niet moeten veranderen en gebeurt wel. Ook word ik snel misselijk, maar kan niet zien of dat evt. door de lage framerate komt. Kan ik dat ergens bekijken op het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Zal er even een FPS monitor -achtig iets in zetten. Klopt dat de glans meedraait, heb het licht niet goed staan, zal het fixen :) Vandaag weer eens flink mee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 11:28

Multensor

wtf

Volgens nu.nl komt de nieuwe devkit (dus HD kit) vanaf augustus.

Nu vroeg ik mij af of ik dan eventueel die ga krijgen omdat de mijne pas eind augustus / begin sept zal komen. Of zal ik gewoon de 'oude' 720p versie ontvangen? Of is hier nog helemaal geen nieuws over? (ik kon er op oculus fora niets over vinden iig)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzie2478
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-11-2022
Als er mensen in de buurt van Gent zijn op vrijdagavond 28 Juni,

ik doe een open demo avond in de Outpost in Gent voor iedereen die eens wil proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Multensor schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:45:

Nu vroeg ik mij af of ik dan eventueel die ga krijgen omdat de mijne pas eind augustus / begin sept zal komen. Of zal ik gewoon de 'oude' 720p versie ontvangen? Of is hier nog helemaal geen nieuws over? (ik kon er op oculus fora niets over vinden iig)
Laten we hopen dat ik die ook dan krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Laatst online: 21-09 08:52
Multensor schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:45:

NU.nl heeft het verkeerd. Als je nu een pre-order doet is de verwachting dat je hem in Augustus krijgt. Wat NU.nl heeft gedaan is deze verwachting (die op de website staat) gekoppeld aan de HD versie die getoond is tijdens E3.

Persoonlijk denk ik dat ze juist niet een HD dev versie gaan uitbrengen, die konden wel eens het marktaandeel van de toekomstige consument versie "opeten". De dev versie voldoet voor wat het moet doen, helpen met het ontwikkelen van games voor de Oculus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maniak schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 14:55:
[...]

NU.nl heeft het verkeerd. Als je nu een pre-order doet is de verwachting dat je hem in Augustus krijgt. Wat NU.nl heeft gedaan is deze verwachting (die op de website staat) gekoppeld aan de HD versie die getoond is tijdens E3.

Persoonlijk denk ik dat ze juist niet een HD dev versie gaan uitbrengen, die konden wel eens het marktaandeel van de toekomstige consument versie "opeten". De dev versie voldoet voor wat het moet doen, helpen met het ontwikkelen van games voor de Oculus.
Ik denk dat er wel een HD versie komt eigenlijk, of in elk geval een Dev Kit 2 die veel dichter zit bij de consumentenversie. Maar ik verwacht eigenlijk niet dat die publiek zal worden verkocht, ik denk dat die alleen voor de grotere developers komt, net zoals die nu bijv. allang dev kits hebben voor de PS4 en Xbox one.

Namelijk: Voor de consumentenversie hebben ze grote studio's nodig die out-of-the-box geschikte software uitbrengen. Maar de valve's, EA's, enz gaan er echt geen genoegen mee nemen om een spel te testen op een mindere resolutie, en ontbrekende functies (positional tracking!). Die gaan echt geen spel uitbrengen in de hoop dat het allemaal gaat werken, die eisen gewoon een dev kit die qua specs gelijk is aan wat de klanten gaan hebben.

Dus die krijgen ontgetwijfeld wel eerder hun hardware (als het geen Dev Kit 2 is dan wel een prototype van de consumentenversie). Ik denk wel dat tegen die tijd de consumentenversie ook al snel uit komt, dus dat ze dan de Dev Kit 2 niet voor het grote publiek uit gaan brengen om inderdaad zoals je zegt het marktaandeel veilig te stellen (en om te zorgen dat iedereen een versie krijgt zonder ruwe kantjes er aan).

Ik hoop alleen een beetje dat ze nog iets verder gaan dan 1920x1080, Hij heeft eigenlijk nog wel wat meer resolutie nodig om er echt goed uit te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 15:44
GekkePrutser schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 18:31:
Ik hoop alleen een beetje dat ze nog iets verder gaan dan 1920x1080, Hij heeft eigenlijk nog wel wat meer resolutie nodig om er echt goed uit te zien.
Dat komt wel goed, de pixelrace voor kleine schermen is al een hele tijd aan de gang en is nog niet gestopt: nieuws: Qualcomm toont Mirasol-display met 577 ppi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 18:16

TNJ

Frugalite

Is de Mirasol tech wel geschikt voor video? Ik dacht dat het alleen voor kleuren e-book was.

Iig zou volgend jaar de smartphone display technologie voor 2560x1600 resolutie zorgen op 6" schermpjes.

Persoonlijk hoop ik op een (gebogen) 21:9 OLED scherm, bijvoorbeeld 3360x1440. 1680x1440 per oog, OLED met het diepe zwart, 1000Hz een mogelijkheid en geen frame delay (LCD heeft tussen 10 en 40ms delay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Laten ze eerst zorgen dat er een heel goed werkende bril op de markt komt :) de rest komt echt vanzelf wel. Helemaal de resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
de huidige dev kit kun je niet op de markt zetten, met name vanwege het gebruikte scherm. Ik ben met je eens dat het voor een consumer editie niet overdreven moet worden maar een beter scherm als nu is een vereiste.
Van wat ik gelezen heb is de dev kit van de E3 al een grote stap voorwaarts en mogelijk dus voldoende voor een release.
Laat ze nu maar focussen op de positional tracker, hopelijk komt daar snel meer informatie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Zo toch maar een Rift ergens opgehaald en wat een beleving zeg. Eens dat de resolutie vergroot moet worden en mijn persoonlijke mening is 1920x1080 per oog/lens. Maar de mogelijkheden zijn echt onbegrensd als ik dit allemaal zie.

Ik hou bijvoorbeeld helemaal NIET van space games, maar met een HD Rift lijkt me dat juist enorm dik! Ik ben ook een CoD liefhebber, maar daar lijkt het me dan weer net te heftig voor. De te snelle moves verkloot je evenwichtsorgaan denk ik. Maar misschien moet je er gewoon aan wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Ook een leuk nieuw projectje opgedoken: VirtuaView

http://www.indiegogo.com/projects/virtuaview/

Het laat het sociale aspect van VR meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Yzord schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:38:
Zo toch maar een Rift ergens opgehaald en wat een beleving zeg. Eens dat de resolutie vergroot moet worden en mijn persoonlijke mening is 1920x1080 per oog/lens. Maar de mogelijkheden zijn echt onbegrensd als ik dit allemaal zie.

Ik hou bijvoorbeeld helemaal NIET van space games, maar met een HD Rift lijkt me dat juist enorm dik! Ik ben ook een CoD liefhebber, maar daar lijkt het me dan weer net te heftig voor. De te snelle moves verkloot je evenwichtsorgaan denk ik. Maar misschien moet je er gewoon aan wennen :)
2e hands ergens gescoord? Damn dat wil ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:06
rickiii schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:48:
Ook een leuk nieuw projectje opgedoken: VirtuaView

http://www.indiegogo.com/projects/virtuaview/

[video]
Het laat het sociale aspect van VR meer zien.
Niet echt nieuw: is al tijden een topic over bij Meant to be Seen 3D! Fijn dat hij eindelijk iets online gaat zetten, het lukte hem nl niet om het via Kickstarter van de grond te krijgen...

Ik ga het wel backen: binnenkort filmpje kijken met alle rifters hier op het forum?? (met hydra's erbij is natuurlijk wel leuker!!!)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Tripwire999 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:07:
[...]

2e hands ergens gescoord? Damn dat wil ik ook!
Yup, iemand in mijn buurt had er eentje te koop dus die heb ik maar opgehaald. Je kan er nog niet al te veel mee, maar de reacties van mijn kinderen zijn zo geweldig. En te bedenken dat hun later niet beter weten :)

Ik heb hier 20 jaar op moeten wachten en ik hoop dat de mogelijkheden zich gigantisch uitbreiden in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Yzord schreef op maandag 24 juni 2013 @ 23:18:
[...]

Yup, iemand in mijn buurt had er eentje te koop dus die heb ik maar opgehaald. Je kan er nog niet al te veel mee, maar de reacties van mijn kinderen zijn zo geweldig. En te bedenken dat hun later niet beter weten :)

Ik heb hier 20 jaar op moeten wachten en ik hoop dat de mogelijkheden zich gigantisch uitbreiden in de toekomst.
Ah oke :) mja ik zit marktplaats te scouten en ebay of er wat voorbij komt maar die gaan gelijk voor meer dan €450,- weg :(.

Zijn er trouwens hier nog wat developers actief die in Unity3D werken? Ik ben zelf ook nogal into Unity3D dus ben benieuwd wat voor ideeën hier allemaal rondzwerven :)

Het lijkt me trouwens onwijs tof om een horror game te maken voor de Rift ga ik dan ook aan beginnen als ik een dev kit kan bemachtigen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Tripwire999 op 24-06-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb gewoon een gevraagd ad op MP staan en ik werd gebeld door hem. Ik heb gewoon kostprijs ervoor betaald.

Ik ga ook eens kijken of ik iets kan gaan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
BaT schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:20:
[...] binnenkort filmpje kijken met alle rifters hier op het forum?? (met hydra's erbij is natuurlijk wel leuker!!!)
Ik doe mee! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Ik snap nou niet echt wat dat VirtuaView inhoud.. Is het een soort extra software voor de Oculus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Alexxxxxxxxxx schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 03:35:
Ik snap nou niet echt wat dat VirtuaView inhoud.. Is het een soort extra software voor de Oculus?
Gewoon een programma / game maar dan gericht op sociale interactie en activiteiten in plaats van een spel vorm.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik kan echt haast niet wachten totdat het voor de consument klaar is op 1080p uiteraard. Ik zou er zelfs 500 euro voor over hebben. Is gewoon nieuwe revolutie in gamen, moet je nagaan als DICE uiteindelijk dit ook gaat supporten.

BF4 met deze bril lijkt me echt heel erg vet!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dan ga ik toch liever voor Arma 3 (zie frontpage). Oogt rustiger en beter voor de Rift
Pagina: 1 ... 4 ... 90 Laatste

Let op:
- Discussieren over de Vive is offtopic, de Vive heeft een eigen topic.