Er komt in de consumer version een ander (waarschijnlijk 1920x1080) scherm.
En volgens mij wilden ze ook terug naar 5" ipv 7"
En volgens mij wilden ze ook terug naar 5" ipv 7"
[ Voor 26% gewijzigd door Navi op 10-04-2013 20:39 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Navi op 10-04-2013 20:39 ]
[ Voor 10% gewijzigd door CILLER op 15-04-2013 21:50 ]
Yep, relaxete filmpjes en goede uitleg.CILLER schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:32:
deze devver post redelijk veel op youtube, waaronder gameplay uit skyrim en mirrors edge! MAar ook een hoop interessante andere dingen.
YouTube: Cymatic Bruce
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
[ Voor 66% gewijzigd door GekkePrutser op 23-04-2013 20:44 ]
Nice!GekkePrutser schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:41:
Nou, mijn rift is in het land
Hij komt met DHL, direct uit Long Beach, Californie. Dus blijkbaar is het ze nog niet gelukt een Europees distributiecentrum op te zetten.
Ik heb trouwens al de kandidaat voor mijn volgende kickstarter deelname: De Virtuix Omni! Lijkt me een ideale combinatie met de rift.
Edit Binnen
Eerste indruk:Heb net de aangepaste Tuscany demo gedaan met de razer hydra, dan kan je je handen ook zien, vreemd genoeg voel ik me daar wat minder duizelig bij. Dat geeft je toch een stuk referentie. Dat ding werkt ook aardig precies. Als ik gewoon stil sta en naar het uitzicht sta te kijken is het wel beter.
- BLURRY!
- Wauw, het is echt om je heen
- Mrheugh lopen zonder echt te bewegen maakt je meteen duizelig
Maar ik denk dat dat wel went. De onscherpte kijk je op een gegeven moment wel doorheen, maar het blijft wel een beetje jammer, het is niet echt geschikt voor spellen met grote vergezichten. Dichtbij ziet alles er veel beter uit. Het blijven gewoon weinig pixels die over zo'n groot gebied uitgespreid zijn. Ik heb trouwens nog niet de oogdopjes vervangen (ben een beetje bijziend) maar ik kan nu de pixels al duidelijk onderscheiden dus daar ligt het niet aan.
Edit2: De B-eyecups zijn inderdaad beter geschikt voor mijn ogen. Maar het blijft natuurlijk een beperkte resolutie. Wat me wel opvalt is hoe goed de headtracking is, de vertraging is eigenlijk niet merkbaar en hij loopt niet te schudden.
De eyecups beslaan trouwens wel erg snel omdat je neus er helemaal in zit. Komt natuurlijk door dat grote paneel, ik denk dat het met de consumenten versie wel mee gaat vallen.
Als volgende denk ik ff die Epic Citadel bekijken
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Net gedaan (moest ff knutselen met die SDK om het goed aan de praat te krijgen).
[ Voor 54% gewijzigd door GekkePrutser op 24-04-2013 11:23 ]
[ Voor 11% gewijzigd door BaT op 26-04-2013 21:46 ]
Ja als het er wel in zit lijkt het me juist vervelender (want de wagenziekte komt door bewegingen die niet kloppen met wat je hoofd doet). Dus als het spel je hoofd laat wiebelen terwijl je dat in het echt niet doet is het juist vervelend. Ik zal wel proberen om het zelf te doen.DaCoTa schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:13:
Bij een van de filmpjes vertelde iemand dat als er geen headbob (wiebelen als je loopt) in het spel/omgeving zit, het voor hem werkte als hij zelf overdreven een headbob ging doen. Zag er debiel uit, maar daardoor werd hij niet meer duizelig. Een van de Cymatic Bruce filmpjes op youtube, maar weet niet meer welke.
Ja ik hoop het! Ik blijf het wel proberen.BaT schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:45:
Je moet idd eerst je "VR benen" kweken voor je er optimaal van kan gaan genieten
Anoniem: 452551
Bedankt voor de tip, die heli island kende ik nog niet!Anoniem: 452551 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:00:
Ik heb m'n dev kit gistere mogen ontvangen! (order 3444)
heb vandaag alle demo's gedownload die ik kon vinden.
De helicopter demo (heli island) blijft toch mijn favoriet.
Daarnet heb ik Half life 2 en portal 2 gedaan, maar die kunnen toch niet tippen aan tf2
[ Voor 46% gewijzigd door GekkePrutser op 29-04-2013 01:07 ]
[ Voor 53% gewijzigd door schwarzie2478 op 30-04-2013 10:51 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Het was gezellig!CILLER schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:28:
Gister eindelijk de tijd gehad om met een rift te spelen (van iemand anders) ...
[ Voor 15% gewijzigd door CILLER op 05-05-2013 20:59 ]
Ja ik vind het ook een super aanvulling!Anoniem: 452551 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:09:
gistere eindelijk verzend bevestiging voor m'n hydra gehad! Kan niet wachten tot ik m'n handen kan zien terwijl ik de rift gebruik
dan zal in de game geprogrammeerd moeten worden dat de hoofd positie beinvloed wordt door een van de controllersGekkePrutser schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:34:
[...]
Ja ik vind het ook een super aanvulling!
Wel een tip: Zorg dat er niets om je heen staat. Niet alleen op oogniveauIk had zelf de ruimte rond het bureau leeg gelaten, maar toen probeerde ik zo'n bal op te pakken in de aangepaste Tuscany demo. En dan moet je dus echt met je hand bijna helemaal naar de grond reiken om die bal te kunnen pakken. En daar stond dus de rift koffer
Het is wel grappig hoe precies dat ding werkt, dat gaat echt goed... Ik zit er nog steeds aan te denken om 1 van de controllers op de Rift headset te monteren, zodat ik ook vooruit/achteruit en omhoog/omlaag kan bewegen met mijn hoofd. De vraag is alleen hoe dat dan in de drivers geregeld moet worden.
Zie hier voor meer informatie: http://www.roadtovr.com/2...r-hydra-tuscany-demo-4714GekkePrutser schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:34:
[...] Ik zit er nog steeds aan te denken om 1 van de controllers op de Rift headset te monteren, zodat ik ook vooruit/achteruit en omhoog/omlaag kan bewegen met mijn hoofd. De vraag is alleen hoe dat dan in de drivers geregeld moet worden.
Ik heb zojuist minecraft gekocht om deze mod te proberen en ik moet zeggen AWESOME!
Half-Life 2 (official) Rift support
postby joe » Fri May 10, 2013 2:24 am
We just shipped a beta for Half-Life 2 that includes Oculus Rift support. To get it, open the properties for HL2 in Steam, set your command line to "-vr", and opt-in to the SteamPipe beta. This should ship to everybody in a few weeks.
This port is a bit more raw than TF2 was when it shipped, so we would appreciate hearing about any bugs you find. Just like in TF2 this mode is experimental, so we really want to hear what you think.
A few known issues:
The zoom UI shows up in a quad in the middle of the screen instead of on the edges of the screen.
The HUD is dim and hard to read.
All of the convars are the same as they were in TF2 with two additions:
vr_viewmodel_offset_forward - Moves the viewmodel back so the elbows are harder to see and it feels more attached to your body.
vr_viewmodel_offset_forward_large - Same as vr_viewmodel_offset_forward, but for the Gravity Gun.
I find these convars to be useful in the game itself, so consider setting them:
hud_quickinfo 1
hud_fastswitch 2
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 452551 op 10-05-2013 09:24 ]
[ Voor 26% gewijzigd door BaT op 10-05-2013 23:30 ]
Mijn order-nr is 58xxBaT schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:29:
Welke ordernummer heb je rickiii? Dan weet ik waar ik ongeveer aan toe ben....
Edit: mijn order status staat nog steeds op READY
Anoniem: 366757
Same here!rickiii schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:25:
Ok, volgens UPS zou de mijne vandaag moeten aankomen.
Gisteravond om 17:19 voor het laatst gesignaleerd in Brussel.
Laatste update is:Anoniem: 366757 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 18:41:
[...]Same here!
Heb hem helaas niet meer ontvangen vrijdag. Delivery date was savonds geupdate naar maandag (eind van de dag), en rond een uur of 23:00 weer op vrijdagOm 23:16 uur is die vertrokken uit Brussel maar er is geen scheduled delivery date meer aanwezig.. Wat zegt jou tracking informatie?
Anoniem: 366757
Ah oké. Laten we het hopen dat het maandag wordt danrickiii schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 19:30:
[...]
Laatste update is:
Brussels, Belgium 05/09/2013 5:19 P.M. Arrival Scan
Ik heb vanochtend gebeld en de conclusie van Wendy was dat het per ongeluk naar Brussel is gestuurd, want het had naar Utrecht gestuurd moeten worden. Ze verwacht dat het maandag wordt geleverd en ik mag niet klagen want ze mogen er maximaal 5 werkdagen over doen. Uiterlijk woensdag dus.
Anoniem: 16334
[ Voor 42% gewijzigd door CILLER op 12-05-2013 20:39 ]
Anoniem: 516200
[ Voor 25% gewijzigd door Schuey op 13-05-2013 22:37 ]
[ Voor 37% gewijzigd door PeterPan op 14-05-2013 09:30 ]
Dat is een beste tijd... geen alst van misselijkheid oid?Anoniem: 452551 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:20:
gisteravond bedacht dat ik "even" de officiele half life 2 vr zou testen...en toen was het ineens 2.5 uur later
[ Voor 13% gewijzigd door rickiii op 14-05-2013 12:26 ]
ik voelde me enigsinds ongemakkelijk, de hud lijkt niet helemaal lekker te zijn, soms zie je em dubbel en soms niet en je ogen gaan dan raar doen. Maar echt een geweldige ervaring!CILLER schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:45:
[...]
Dat is een beste tijd... geen alst van misselijkheid oid?
Ik denk dat het inderdaad aan de IPD ligt, want je gaat dan vanzelf inderdaad scheel kijken. Lijkt me op lange termijn trouwens ook niet goed voor je ogen.rickiii schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:23:
Ik heb nog een beetje hoofdpijn omdat het voelt alsof ik scheelkijk in de Oculus Rift. Alles ziet er uitstekend en scherp uit, maar toch voelt het alsof de focus niet helemaal overeenkomt met de normale stand van mijn ogen. Ik ga vanavond even testen in TF2 of die calibratie daarbij helpt. Misschien ligt het aan de IPD.
[ Voor 12% gewijzigd door GekkePrutser op 14-05-2013 14:03 ]
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Je bedoelt dat het nog steeds lijkt alsof je door een verrekijker kijkt? Dat gevoel heb ik er in elk geval bij.CyberAmp schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:25:
Even zonder gehype, realistisch is die peripheral vision niet he, gaan ze dit nu wel of niet verbeteren met de consumer version? Je hebt er wel mods voor maar...
[ Voor 9% gewijzigd door GekkePrutser op 14-05-2013 21:22 ]
Ambilight mod is een suggestie inderdaad, ik ben hoopvol dat daarin verbeterd kan worden, want maakt het echt veel beter. Misschien dat flexibele schermpjes gebruikt kunnen worden tzt...GekkePrutser schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 21:21:
[...]
Je bedoelt dat het nog steeds lijkt alsof je door een verrekijker kijkt? Dat gevoel heb ik er in elk geval bij.
Ja, dat vind ik ook niet helemaal realistisch nee, ik vraag me alleen wel af hoe veel ze de kijkhoek nog kunnen verbeteren. Hij is juist groter geworden doordat ze van een 5.6" naar een 7" scherm gingen maar de consumenten versie krijgt weer een 5.6". Het betekent ook dat de pixels nog groter worden als je ze over een groter gebied uitsmeert.
Een soort ambilight zoals wel eens wordt gesuggereerd (die mods bedoel je zeker?) lijkt me wel een goede oplossing, je hoeft er ook niet per se iets te zien, als het maar lijkt of er beeld zit in de hoeken. Maar van de consumenten versie zijn nog weinig details bekend, alleen dat die een kleiner scherm krijgt en een hogere resolutie (waarschijnlijk full HD). Eerst komt de dev kit 2 ook nog.
[ Voor 22% gewijzigd door CILLER op 15-05-2013 10:07 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Multensor op 16-05-2013 15:52 ]
erhmm.
Dev kit 2 is alleen opgedoken in een slide en verder nooit bevestigd. Wel zou ik het een logische zet vinden van Oculus VR omdat de huidige dev-kit niet geheel feature ready is.Multensor schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:47:
Is het overigens zeker dat er een dev kit v2 komt of alleen nog speculatie?
word ik anders niet echt blij van. Betekent dit dat wanneer het een aardige hype wordt, dat de Dev kit achterhaalt gaat worden in die zin, niet ondersteunt? Oftewel, dat ik de consumer versie alsnog moet gaan kopen en de Dev kit zijn waarde verliest?omdat de huidige dev-kit niet geheel feature ready is.
We do not have any exact shipping dates available for you right now;
however, there are some resources I can provide that you may find
valuable:
https://www.oculusvr.com/sales
You can view your order status here as well as a tracking number for
your shipment once it has left the warehouse.
http://www.oculusvr.com/b...-video-global-shipping-an
d-eve-fanfest/
This is the latest blog update on our shipping progress!
Anyone to place an order today would expect their Rift in approximately
8 weeks, so hopefully that puts your shipment a bit more into
perspective for you.
Looking forward to seeing what you create,
Zach
Oculus VR Support
Ik wil er niet mee gamen...dat lijkt me zelfs helemaal niet tof (op een gegeven moment) want wat ik tot nu toe heb gezien is dat je met je Rift moet aimen. En ik heb niet echt behoefte aan een whiplash haha.megadoom schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:44:
ze zeggen niet voor niets dat je moet wachten op de "consumer version". als je echt alleen wilt gamen kun je beter wachten op de consumer versie.
Dan heb je niet goed gekeken... In de meeste gevallen zit het aimen gedeeltelijk los van de rift headtracking: het valt mij juist op dat mensen die HL2 / TF2 spelen juist helemaal niet overdreven hun hoofd bewegen.Yzord schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:23:
[...]
want wat ik tot nu toe heb gezien is dat je met je Rift moet aimen. En ik heb niet echt behoefte aan een whiplash haha.
Games als Amnesia bijvoorbeeld lijken me echt fantastisch voor de Rift, setje pampers kopen en gaan met die banaanYzord schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:23:
[...]
Ik wil er niet mee gamen...dat lijkt me zelfs helemaal niet tof (op een gegeven moment) want wat ik tot nu toe heb gezien is dat je met je Rift moet aimen. En ik heb niet echt behoefte aan een whiplash haha.
Ik wil juist de tools, demo's etc. van de devs checken. En de mensen om mij heen (die veelal wel kunnen programmeren) er warm voor maken.
@CILLER: Thanks!!
Correct, hier op het werk vergeleken we het net als vroeger met je neus te dicht bij de beeldbuis van de tv zitten. Zo ziet het scherm van de devkit eruit qua resolutie helaas.megadoom schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:44:
ze zeggen niet voor niets dat je moet wachten op de "consumer version". als je echt alleen wilt gamen kun je beter wachten op de consumer versie.
[ Voor 26% gewijzigd door Schuey op 17-05-2013 10:49 ]
Ik ben ook benieuwdBaT schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:45:
[...]
In ander nieuws: m'n devitkit wordt binnen 24 uur naar processing omgezet (kreeg een mailtje), hoeveel dagen duurde het dan nog bij de mensen hier die hun Rift inmiddels al hebben gekregen?
Inderdaad, maar verwacht niet al te veel van de stap naar de Full HD resolutie die de consumenten versie gaat brengen... Waar je nu 2 pixels ziet, zie je er dan 3. Dus het is niet zo dat het dan opeens superscherp is ofzoSchuey schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:40:
[...]
Correct, hier op het werk vergeleken we het net als vroeger met je neus te dicht bij de beeldbuis van de tv zitten. Zo ziet het scherm van de devkit eruit qua resolutie helaas.
Doe ik sowieso al niet, maar is leuk om eens mee te pielen. Helaas ben ik bang dat het veelal daarbij zal blijven en mensen bijna excusen moeten gaan zoeken om het in hun game of sim* te stoppen.GekkePrutser schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:42:
[...]
Inderdaad, maar verwacht niet al te veel van de stap naar de Full HD resolutie die de consumenten versie gaat brengen... Waar je nu 2 pixels ziet, zie je er dan 3. Dus het is niet zo dat het dan opeens superscherp is ofzo
[ Voor 24% gewijzigd door Schuey op 18-05-2013 13:57 ]
nou dat weet ik nog niet, deze zou rift support hebben, ik heb nog geen rift om mee te testen...Schuey schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:02:
Voor zover ik weet doet de Rift geen stereoscopic 3d, dat werkt weer anders vanwege een andere manier om het effect te creeëren. De rift is 1 fysiek scherm/signaal, terwijl er geloof ik 2 nodig zouden zijn.
Ik test het nu evenCyberAmp schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:17:
[...]
nou dat weet ik nog niet, deze zou rift support hebben, ik heb nog geen rift om mee te testen...
http://www.3dtv.at/Downloads/Index_en.aspx
werkt overigens wel met allerlei rips...
[ Voor 8% gewijzigd door rickiii op 18-05-2013 22:36 ]
geweldig
Ok ik heb het getest met de Stereoscopic Skydiving Footage en het werkt best goed. Het is minder lastig voor mijn ogen als een normale 3D bioscoop. Maarja die resolutie is gewoon erg laag.... met een 3d wereld niet zo heel erg, maar een film kijken op deze manier doe je niet echt voor je lol.CyberAmp schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:45:
[...]
geweldighij werkt aan de positional tracking... ben benieuwd, er zijn ook demos te downloaden.
[ Voor 22% gewijzigd door rickiii op 18-05-2013 22:51 ]
thanks! hmm valt dus tegen, op films. heb je toevallig ook 1080p geprobeerd?rickiii schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:50:
[...]
Ok ik heb het getest met de Stereoscopic Skydiving Footage en het werkt best goed. Het is minder lastig voor mijn ogen als een normale 3D bioscoop. Maarja die resolutie is gewoon erg laag.... met een 3d wereld niet zo heel erg, maar een film kijken op deze manier doe je niet echt voor je lol.
Positional tracking zou geweldig zijn, maar ik ben al blij met rotational head-tracking. Zonder headtracking is het heel desorienterend als de camera alle kanten op beweegt.
De Oculus Rift is een 1280x800 scherm, dus gaat helaas niet hoger.CyberAmp schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:01:
[...]
thanks! hmm valt dus tegen, op films. heb je toevallig ook 1080p geprobeerd?
ja weet ik, maar misschien werkt de 3D dan mooier... ik vind 800 bij 640 niet laag op de 3d (maar hoger is beter) die VR Cinema klinkt interessantrickiii schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:04:
[...]
De Oculus Rift is een 1280x800 scherm, dus gaat helaas niet hoger.
Ik heb overigens een vroege build van de VR Cinema die binnenkort gaat uitkomen en deze werkt veel prettiger met headtracking bioscoop-stoelen om je heen als referentie. Daarop heb ik wel een film gekeken en dat hield ik langer vol.
met Oculus video player heb je een zwarte ruimte waarin je vrij kunt rondlopen (en waarbij headtracking wel werkt)CyberAmp schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:59:
Kan iemand vertellen of 3D films overtuigend goed werken? had nog niks daarover gelezen van users.
de rift heeft dan wel maar 1 scherm, maar er worden 2 verschillende plaatjes op gerenderd, omdat je ogen allebij maar de helft van het scherm zien is er dus toch sprake van stereoscopic 3dSchuey schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:02:
Voor zover ik weet doet de Rift geen stereoscopic 3d, dat werkt weer anders vanwege een andere manier om het effect te creeëren. De rift is 1 fysiek scherm/signaal, terwijl er geloof ik 2 nodig zouden zijn.
Er is geen naheffing. Het gaat via een distributie centrum in Engeland.Anoniem: 452551 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:23:
300$ voor de rift + 30$ verzendkosten (ten tijde van de kickstarter)
ik heb nog niets vernomen van de douane over een eventuele naheffing maar ik geloof dat er eerder in deze thread was uitgerekend dat dat op 56 euro zou neerkomen
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Het lijkt mij geen probleem qua mogelijkheid, maar wordt je niet super gedesoriënteerd dat je op je rug ligt, maar wel (virtueel) naar voren kijkt?iceme schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:18:
Ik ben ook erg geintereseerd in de Rift. Vooral de VR cinema lijkt me een fantastische optie. Ik zou alleen op bed willen liggen om films te kijken. Kan dat wel met een Rift? Of ben ik dan constant naar boven aan het kijken
Ik weet het niet. Ik wordt ook niet misselijk als ik naar de tv kijk toch?darkliquid schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:53:
[...]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Het lijkt mij geen probleem qua mogelijkheid, maar wordt je niet super gedesoriënteerd dat je op je rug ligt, maar wel (virtueel) naar voren kijkt?
Hij is heel cool, ik denk dat het wel kan want hij pakt volgens mij bij het opstarten van de game/demo de huidige orientatie van de rift als rechtdoor kijken...ik zal dit vanavond eens testeniceme schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:23:
[...]
Ik weet het niet. Ik wordt ook niet misselijk als ik naar de tv kijk toch?
Zolang je maar recht naar het "scherm" kan kijken als je ligt lijkt het me geen probleem. Als ik dit filmpje bekijken denk ik alleen maar... hebbe hebbe hebbe![]()
erhmm.
Zojuist getest, maar helaas dit gaat niet werken je zult echt vooruit moeten kijken om het scherm te kunnen zienAnoniem: 452551 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:18:
[...]
Hij is heel cool, ik denk dat het wel kan want hij pakt volgens mij bij het opstarten van de game/demo de huidige orientatie van de rift als rechtdoor kijken...ik zal dit vanavond eens testen
Tnx. Wellicht komt er nog een oplossing voor dat je de focus naar het scherm vast kunt zetten door de headtracking uit te schakelen?Anoniem: 452551 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:33:
[...]
Zojuist getest, maar helaas dit gaat niet werken je zult echt vooruit moeten kijken om het scherm te kunnen zien
ja ik heb het specifiek met cinema vr getest, het scherm is geweldigiceme schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:17:
[...]
Tnx. Wellicht komt er nog een oplossing voor dat je de focus naar het scherm vast kunt zetten door de headtracking uit te schakelen?
Heb je ook echt getest met die cinema VR software? Zo ja, hoe is de beleving van de grote van het scherm?
[ Voor 17% gewijzigd door Schuey op 31-05-2013 17:13 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq