als je instellingen allemaal hoog staan en je hebt het nog steeds dan is het idd screedoor icm lage resolutie.Beakzz schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:18:
Nou ik heb Assetta corsa geprobeerd met de OC en wat betreft het rondkijken helemaal impressed, maar het lijkt wel of ik door gaas (of een net) kijk en dat maakt het zien van een bocht erg lastig.
Nu heb ik de OC DK2 pas 2 dagen dus ik vraag me af is dit het of heb ik iets helemaal verkeerd ingesteld staan ? Wat ik op internet kan vinden dan moet dit het screendoor effect zijn ? Nu heb ik de DK1 maar ooit 1x kunnen proberen dus dat kan me niet meer goed herinneren hoe dat er uit zag. Het zou nu toch niet moeten opvallen of ligt het aan mijn focuspunt.
Er is een update voor de SDK/runtime - ondanks de vele improvements is updaten niet aan te raden omdat alle games/demos met de juiste versies compiled moeten zijn, de meeste software werkt niet meer of half.
Oei nou dan denk ik dat 1440 (als de CV dat wordt) ook nog veel te weinig gaat zijn. Nu moet ik wel zeggen dat ik het bij Assetta Corsa het ergst heb, want bij world of diving en AAAAAAAhhh for awesomeness (ofzo) valt het niet zo op. Misschien omdat je bij AC veel meer in de verte zit te turen.PuckStar schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:25:
[...]
als je instellingen allemaal hoog staan en je hebt het nog steeds dan is het idd screedoor icm lage resolutie.
Heb hetzelfde met Elite cockpit enzo ziet er goed uit zelfs met de DK1 maar onscreen text is niet leesbaar , te lage reso
wel een erg gave ervaring
wel een erg gave ervaring
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Onze eerste batch VR Covers zijn zojuist gearriveerd op kantoor:

Ziet er zeker goed uit en zitten redelijk comfortabel. Echter, ze zouden veel baat hebben bij een elastieken rand o.i.d. Ze zitten momenteel redelijk 'losjes' om het schuimrubber heen.
Alsnog:: blij dat ze binnen zijn - blijkt toch geen scam te zijn

Ziet er zeker goed uit en zitten redelijk comfortabel. Echter, ze zouden veel baat hebben bij een elastieken rand o.i.d. Ze zitten momenteel redelijk 'losjes' om het schuimrubber heen.
Alsnog:: blij dat ze binnen zijn - blijkt toch geen scam te zijn
Net Radial-G geprobeerd ook een leuke game !
Ik moet zeggen zelfs met de lage reso is het een toffe ervaring kom maar op met die CV
Ik moet zeggen zelfs met de lage reso is het een toffe ervaring kom maar op met die CV
Wat vinden jullie trouwens van Oculus SDK v0.4.3 Beta. Ik vind de 3de camera heel erg handig en we daar nu het nieuwe UI systeem op draaien van unity 4.6.20 .
Wat bedoel je met de derde camera?
Net even een post gedaan op het oculus forum omdat ik denk me rift niet goed afgesteld te hebben.
Als ik bijvoorbeeld half life 2 opstart zie ik op mijn hoofd display beide plaatjes erg helder, maar door de rift wordt het een zooitje van pixels en jagies.
alleen als ik dichtbij een personage ga staan lijkt het wel iets scherper.
Instelling? of heeft iedereen dit? gebruik een DK1
Als ik bijvoorbeeld half life 2 opstart zie ik op mijn hoofd display beide plaatjes erg helder, maar door de rift wordt het een zooitje van pixels en jagies.
alleen als ik dichtbij een personage ga staan lijkt het wel iets scherper.
Instelling? of heeft iedereen dit? gebruik een DK1
Dat is zover ik begrijp normaal, want dat gevoel heb ik al bij de DK2 dus ik kan me voorstellen dat het bij de DK1 nog veel erger is. Inderdaad dichtbij is alles goed te onderscheiden, maar op grotere afstand gaan het screendooreffect bij mij teveel overheersen. (Alsof je door gaas kijkt)
Vergeet niet dat je hoofddisplay niet op je ogen zit en dus minder resolutie nodig heeft om betere kwaliteit te tonen.
Vergeet niet dat je hoofddisplay niet op je ogen zit en dus minder resolutie nodig heeft om betere kwaliteit te tonen.
[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 28-10-2014 09:44 ]
Ik bedoel dit:notgib schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:15:
Wat bedoel je met de derde camera?

Sorry is eigenlijk geen camera maar een audio bron

Aah okBeakzz schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:42:
Dat is zover ik begrijp normaal, want dat gevoel heb ik al bij de DK2 dus ik kan me voorstellen dat het bij de DK1 nog veel erger is. Inderdaad dichtbij is alles goed te onderscheiden, maar op grotere afstand gaan het screendooreffect bij mij teveel overheersen. (Alsof je door gaas kijkt)
heb het al iets beter gekregen door de voorkant want meer naar binnen te draaien
Hoe worden we niet misselijk
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Heel boeiende content voor ontwikkelaars en VR fans;
http://www.oculus.com/blo...and-presentations-online/
http://www.oculus.com/blo...and-presentations-online/
Artikel op Ars:
http://arstechnica.com/ga...-change-more-than-gaming/
http://arstechnica.com/ga...-change-more-than-gaming/
waarom vindt ik op _iedere_ site, van Elite : Dangerous tot DCS alleen van die 300 pagina's lange alles-in-een threads. Alsof je uit zo'n berg met "wanneer komt die van jou?" "ik heb m!" nog nuttige info kunt halen. bleh. Beter maak je een aparte thread voor "ik heb m!" gelul, en een andere voor technische tweakerij.
Anyway, ik heb de dk2 van een kameraad geleend voor een paar weken. Elite werkt als een trein. Qua resolutie is het weer 1992, maar daar was ik al een sgeweest, en toen ging gamen ook prima
Wat een ervaring, zo in de cockpit rondkijken... heerlijk.
Toen ik m net aangesloten had deed ie het niet zo lekker, maar na een beetje tweaken en de set goed recht op mijn neus gezet te hebben was het prima.
Wie heeft er goede tips voor flightsims of vlieg-games die het goed doen met de oculus? IMO werkt het perfect als je in een voertuig ziet, maar wordt ie misselijkmakend als je geen body hebt maar een zwevende camera bent zoals in de tuscany-demo.
Anyway, ik heb de dk2 van een kameraad geleend voor een paar weken. Elite werkt als een trein. Qua resolutie is het weer 1992, maar daar was ik al een sgeweest, en toen ging gamen ook prima
Toen ik m net aangesloten had deed ie het niet zo lekker, maar na een beetje tweaken en de set goed recht op mijn neus gezet te hebben was het prima.
Wie heeft er goede tips voor flightsims of vlieg-games die het goed doen met de oculus? IMO werkt het perfect als je in een voertuig ziet, maar wordt ie misselijkmakend als je geen body hebt maar een zwevende camera bent zoals in de tuscany-demo.
Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.
War thunder zou je eens kunnen proberen!
War thunder heeft issues op het moment krijg me dk niet goed werken.
War thunder werkt bij mij niet lekker; de muis komt maar in een deel van het scherm, waardoor ik niet op de 'battle' knop kan klikken.
Verder heb ik DCS world geprobeerd. Dit werkt prima, spectaculair zelfs. Het is echt jaren geleden dat een game ervaring me hardop "aaaaAAAARGH!!!" deed roepen, maar een stall en crash in DCS+DK2 zorgden daar moeiteloos voor. Wel jammer dat DCS+DK2 wat ruwe randjes heeft, zoals het moeten switchen van primary scherm wil je de muis in-game kunnen gebruiken.
Ik blijf Elite de beste VR ervaring vinden tot nog toe. Na wat tweaken en het uitvoeren van deze hack is de text in het spel prima leesbaar, hoewel de framerate soms wel wat te wensen overlaat.
edits: Ik heb ontdekt dat als je in DCS world het vinkje weghaalt bij FULL SCREEN, de cockpit gewoon clickable wordt in de rift. Dit betekent dat DCS dus gewoon volledig werkt. De lage res is wel een probleem. Exact uitlezen van HUD en instrumenten is lastig. Maar de immersie is wel echt awesome.
Verder heb ik DCS world geprobeerd. Dit werkt prima, spectaculair zelfs. Het is echt jaren geleden dat een game ervaring me hardop "aaaaAAAARGH!!!" deed roepen, maar een stall en crash in DCS+DK2 zorgden daar moeiteloos voor. Wel jammer dat DCS+DK2 wat ruwe randjes heeft, zoals het moeten switchen van primary scherm wil je de muis in-game kunnen gebruiken.
Ik blijf Elite de beste VR ervaring vinden tot nog toe. Na wat tweaken en het uitvoeren van deze hack is de text in het spel prima leesbaar, hoewel de framerate soms wel wat te wensen overlaat.
edits: Ik heb ontdekt dat als je in DCS world het vinkje weghaalt bij FULL SCREEN, de cockpit gewoon clickable wordt in de rift. Dit betekent dat DCS dus gewoon volledig werkt. De lage res is wel een probleem. Exact uitlezen van HUD en instrumenten is lastig. Maar de immersie is wel echt awesome.
[ Voor 16% gewijzigd door Schurem op 04-11-2014 08:07 ]
Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.
Hmmm. Tja. 11 maanden maakt ook net geen jaar!?
http://thenextweb.com/fac...er-rift-vr-headset-close/
http://thenextweb.com/fac...er-rift-vr-headset-close/
Een goed voorbeeld van een ouder spel voorzien van VR :
Richard Burns Rally VR test (Oculus Rift DK2):
http://youtu.be/0fEIrXv_vBY
Dat ziet er wel gaaf uit.
Ook gaaf: GTA 5 in First Person Mode. Ben wel benieuwd of ze daar nog VR-ondersteuning voor gaan aankondigen. Lijkt me ideale game ervoor.
Ben zelf nog geen eigenaar van Oculus, maar zit er toch wel aan te denken. Die laatste prototypes zagen er ook wel interessant uit en momenteel wacht ik nog even af. Hoor vooral dingen dat het nog niet echt lekker scherp is qua resolutie, etc. Gezien ik momenteel meer op console game hoop ik eigenlijk dat ze nog eens support voor X1 of PS4 gaan aankondigen (heb ze beiden overigens), maar het duurt allemaal wel wat langer.
Wat zijn jullie verwachtingen? Komt er nog een nieuw prototype of moeten we nog maanden wachten? En hoe lang verwachten jullie dat de DK2 ondersteund blijft worden?
Ook gaaf: GTA 5 in First Person Mode. Ben wel benieuwd of ze daar nog VR-ondersteuning voor gaan aankondigen. Lijkt me ideale game ervoor.
Ben zelf nog geen eigenaar van Oculus, maar zit er toch wel aan te denken. Die laatste prototypes zagen er ook wel interessant uit en momenteel wacht ik nog even af. Hoor vooral dingen dat het nog niet echt lekker scherp is qua resolutie, etc. Gezien ik momenteel meer op console game hoop ik eigenlijk dat ze nog eens support voor X1 of PS4 gaan aankondigen (heb ze beiden overigens), maar het duurt allemaal wel wat langer.
Wat zijn jullie verwachtingen? Komt er nog een nieuw prototype of moeten we nog maanden wachten? En hoe lang verwachten jullie dat de DK2 ondersteund blijft worden?
Ja en nou moet ik die ook weer kopenTNJ schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:03:
Een goed voorbeeld van een ouder spel voorzien van VR :
[video]
Alles hieronder is IMHO:Martinspire schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:38:
Op dit moment lijkt mij geen FPS geschikt voor VR, met uitzondering van langzaam bewegende speltypes. De duik-simulator lijkt mee geschikt, of een SWAT4 of Thief zonder rennen. Alternatief zou een Mech een oplossing zijn, om je een cockpit te geven als referentiekader.
Er zal geen DK3 verkocht gaan worden. Enkele devs van games (zoals EVE:Valkyrie, Star Citizen e.d.) zouden wel eens beschikking kunnen krijgen over een DK3 voor het testen van hun game vlak voor release.
DK2 zou lang ondersteund kunnen blijven, omdat de hardware qua positional tracking etc. vrijwel gelijkwaardig zal zijn aan CV1, maar met lagere polling, res en framerate.
Ik verwacht volgend jaar rond deze tijd de release van CV1. De productie van OLED displays zullen nu gestart zijn om de aantallen te kunnen halen. De andere hardware kan over een half jaar uitontwikkeld zijn en in een chip gebakken worden, zodat ze op tijd zijn voor assemblage. Nou begint de kristallen bol weer troebel te worden...
Als je zelf geen developer bent; doe het niet. Zorg dat je iemand kent die er 1 heeft en speel hem daarMartinspire schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:38:
Ben zelf nog geen eigenaar van Oculus, maar zit er toch wel aan te denken.
Mwah het ligt meer aan wat je over hebt voor een gadget. Ik ben ook geen ontwikkelaar, maar beleef er veel lol mee en ook als er vrienden of bekenden het even proberen. De eerste reactie is altijd lachen. Mijn € 375,- meer dan waard.
Als je van plan bent om te kopen, besef dan gewoon dat er nog nauwelijks grote titels zijn die de Rift ondersteunen, en dat de meeste ervaringen korte demo's zijn. Ook zijn sommige toepassingen wat omslachtiger (bijvoorbeeld wanneer de Rift als primair desktopscherm moet worden gebruikt), en soms moet je wat aanpassen in de instellingen van de games.
Als dit je prima lijkt en je hebt er het geld voor over om VR al nét iets vroeger te beleven, waarom niet dan...
De laatste dagen heb ik Assetto Corsa op de Rift uitgeprobeerd en dat is een heel leuke ervaring. Dit wordt volgens mij in de toekomst dé manier om te racen op de PC. De resolutie van de DK2 is wel nog (te) laag, en wanneer de FPS naar omlaag gaat merk je meteen dat het beeld hapert bij hoofdbewegingen. Een goede grafische kaart is dus een must.
Als dit je prima lijkt en je hebt er het geld voor over om VR al nét iets vroeger te beleven, waarom niet dan...
De laatste dagen heb ik Assetto Corsa op de Rift uitgeprobeerd en dat is een heel leuke ervaring. Dit wordt volgens mij in de toekomst dé manier om te racen op de PC. De resolutie van de DK2 is wel nog (te) laag, en wanneer de FPS naar omlaag gaat merk je meteen dat het beeld hapert bij hoofdbewegingen. Een goede grafische kaart is dus een must.
Ok duidelijk. Nou zal CV1 natuurlijk ook wel opgevolgd gaan worden, dus in die cycle zit je sowieso, maar het was mijn bedoeling ook niet om er een FPS mee te spelen. De demo's die ik zag leken me al interessant genoeg en ik heb ondertussen op steam ook al wel wat games die VR ondersteunen.TNJ schreef op woensdag 05 november 2014 @ 00:16:
[...]
Alles hieronder is IMHO:
Op dit moment lijkt mij geen FPS geschikt voor VR, met uitzondering van langzaam bewegende speltypes. De duik-simulator lijkt mee geschikt, of een SWAT4 of Thief zonder rennen. Alternatief zou een Mech een oplossing zijn, om je een cockpit te geven als referentiekader.
Er zal geen DK3 verkocht gaan worden. Enkele devs van games (zoals EVE:Valkyrie, Star Citizen e.d.) zouden wel eens beschikking kunnen krijgen over een DK3 voor het testen van hun game vlak voor release.
DK2 zou lang ondersteund kunnen blijven, omdat de hardware qua positional tracking etc. vrijwel gelijkwaardig zal zijn aan CV1, maar met lagere polling, res en framerate.
Ik verwacht volgend jaar rond deze tijd de release van CV1. De productie van OLED displays zullen nu gestart zijn om de aantallen te kunnen halen. De andere hardware kan over een half jaar uitontwikkeld zijn en in een chip gebakken worden, zodat ze op tijd zijn voor assemblage. Nou begint de kristallen bol weer troebel te worden...
Mja ik ken dus niemand met zo'n ding, dus dan houdt dat al snel opnotgib schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:20:
[...]
Als je zelf geen developer bent; doe het niet. Zorg dat je iemand kent die er 1 heeft en speel hem daar
En wat is een goede grafische kaart?Dionos schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:50:
Als je van plan bent om te kopen, besef dan gewoon dat er nog nauwelijks grote titels zijn die de Rift ondersteunen, en dat de meeste ervaringen korte demo's zijn. Ook zijn sommige toepassingen wat omslachtiger (bijvoorbeeld wanneer de Rift als primair desktopscherm moet worden gebruikt), en soms moet je wat aanpassen in de instellingen van de games.
Momenteel is mn pc niet meer top-notch (i5 2500k + 6950), maar het moet toch nog wel wat kunnen draaien lijkt me. Al snap ik wel dat ik grafisch wat omlaag moet qua settings (resolutie en fps lijken me het belangrijkste bij dit?). Omdat het vooral demo's zijn, zal dat niet zo'n probleem zijn denk ik, maar voor grote games is het wel handig als ik straks inderdaad wat meer aankan. Maar zoals ik al zei: ik speel de meeste games toch op consoles, dus hoef ik het daar niet voor te doen.
Ben wel iemand die dergelijke gadgets leuk vindt, zo heb ik ook met Kinect het 1 en ander gedaan (Fantasia Music Evolved is de laatste waar ik wel van kan genieten). Ook hou ik Project Morpheus wel in de gaten, maar ik verwacht daarbij ook geen wonderen omdat de PS4 ook weer niet zo snel is om hoge reso en fps te kunnen weergeven. Verwacht daar ook een hoog gimmick-gehalte bij, maar voor mij is dat geen probleem.
Die grafische kaart is toch echt wel verouderd. Als ik snel enkele benchmarks bekijk, vrees ik dat je zelf met de demo's problemen zal hebben. De meeste demo's zijn trouwens weinig geoptimaliseerd, dus dat is extra nadelig voor de prestaties. Met mijn GTX670 heb ik soms last van haperingen (bijvoorbeeld in Senza Peso, zelfs op lagere kwaliteit, gaat het op heel wat stukken schokkerig). Het probleem is dat het beeld dan ook schokt als je rondkijkt, en dat is heel onaangenaam.Martinspire schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:12:
En wat is een goede grafische kaart?
Momenteel is mn pc niet meer top-notch (i5 2500k + 6950), maar het moet toch nog wel wat kunnen draaien lijkt me. Al snap ik wel dat ik grafisch wat omlaag moet qua settings (resolutie en fps lijken me het belangrijkste bij dit?). Omdat het vooral demo's zijn, zal dat niet zo'n probleem zijn denk ik, maar voor grote games is het wel handig als ik straks inderdaad wat meer aankan.
Je moet het merendeel van de tijd minimum 75 FPS halen (de vernieuwingsfrequentie van de Rift). Test misschien op voorhand eens de FPS in enkele Rift-applicaties of de games met VR support die je al hebt op Steam. Wat zijn je prestaties daar?
Een echt goede kaart zou bijvoorbeeld de GTX 970 zijn. Ik zou toch overwegen of je niet beter de kost van de DK2 kan uitsparen en gebruiken voor een nieuw systeem tegen CV1. Eventueel zou een 2de hands grafische kaart ook wel lukken.
Kans is niet geheel ondenkbaar dat bij de release van de CV1 Nvidia uitkomt met een VR-ready GPU. Gerucht gaat dat ze bij de demonstratie van de Cresent Bay ook gebruik maakte van prototype hardware.
Wellicht dat je de CV1 straks als bundel samen met een nieuwe Nvidia kaart kan kopen.
Wellicht dat je de CV1 straks als bundel samen met een nieuwe Nvidia kaart kan kopen.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Cresent bay door een enkele GTX 980 aangedreven werd.
Verder weet je niet of de systeemeisen van vr niet omlaag zullen gaan zodra iets als Asynchronous timewarp standaard in de sdk komt!
Verder weet je niet of de systeemeisen van vr niet omlaag zullen gaan zodra iets als Asynchronous timewarp standaard in de sdk komt!
[ Voor 42% gewijzigd door CILLER op 05-11-2014 22:41 ]
Crescent Bay prototypes waren inderdaad door een GTX 980 aangedreven.CILLER schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:40:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Cresent bay door een enkele GTX 980 aangedreven werd.
[ Voor 21% gewijzigd door rickiii op 06-11-2014 14:13 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Samsung zou in augustus 2015 met 5.9" UHD AMOLED productie starten :
http://www.phonearena.com...me-for-the-Note-5_id62541
Met een korreltje zout genomen, maar ligt wel in lijn met de verwachtingen.
http://www.phonearena.com...me-for-the-Note-5_id62541
Met een korreltje zout genomen, maar ligt wel in lijn met de verwachtingen.
Dat ziet er uit als een mooie ontwikkeling voor VR, Zelf gok ik op een release rond de feestdagen 2015 (commercieel belangrijk) in 2015. Een 4k schermpje zou de rift niet misstaan en is dan zo te zien haalbaar :D!
[ Voor 9% gewijzigd door CILLER op 10-11-2014 12:18 ]
eMagin ontwikkelt een VR HMD op basis van hun 2k-by-2k AMOLED microdisplays :
http://ir.emagin.com/phoe...ol-newsArticle&ID=1988372
http://ir.emagin.com/phoe...ol-newsArticle&ID=1988372
Gisteren een nieuwe experience online gezet en wilde hem toch wel graag even met jullie delen:

Penthouse:
Nee niet het mannenblad, maar een gelikte Unity 5 VR vastgoed visualisatie. Penthouse is een virtuele maquette van een appartement in het Oostenrijkse skigebied Wilschonau.
Afgelopen periode druk bezig geweest met de nieuwe versie van Unity verkennen, met dit als resultaat. Moet zeggen dat ik er zeer over te spreken ben. Physically based shading
Let wel op dat je de nieuwe versie van de runtime applicatie hebt geinstalleerd, aangezien de experience draait op SDK 0.4.3.1
Klik!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden

Penthouse:
Nee niet het mannenblad, maar een gelikte Unity 5 VR vastgoed visualisatie. Penthouse is een virtuele maquette van een appartement in het Oostenrijkse skigebied Wilschonau.
Afgelopen periode druk bezig geweest met de nieuwe versie van Unity verkennen, met dit als resultaat. Moet zeggen dat ik er zeer over te spreken ben. Physically based shading

Let wel op dat je de nieuwe versie van de runtime applicatie hebt geinstalleerd, aangezien de experience draait op SDK 0.4.3.1
Klik!
[ Voor 3% gewijzigd door stimmits op 14-11-2014 10:38 ]
Vraagje, zou ik de Oculus Rift bij iemand mogen proberen in regio Utrecht? Evt. tegen een kleine vergoeding.
Voordat ik de DK2 versie bestel wil ik ervaren hoe het is
Voordat ik de DK2 versie bestel wil ik ervaren hoe het is
je kan beter wachten tot de CV , hopelijk eind 2015
Oculus rift kwam langs op South Park
Geinig!
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Erg mooi!stimmits schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:37:
Gisteren een nieuwe experience online gezet en wilde hem toch wel graag even met jullie delen:
[afbeelding]
Penthouse:
Klik!
Paar zaken die me opvallen:
- je kunt zo door de objecten lopen. was een beetje apart toen ik dat merkte
- weinig bewegende beelden vergeleken met The Kitchen. Dat vond ik wel erg mooi, dus misschien nog wat toevoegen?
- standpunt is vrij hoog. ik ging maar even rechter op zitten en dan recenteren.
maar goed bezig jullie! erg mooi!
Ik heb de applicatie net uitgeprobeerd en ze ziet er heel goed uit! Grafisch zeer mooi en toch prima qua prestaties. Heel sfeervol ook en mooi afgewerkt.stimmits schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:37:
[afbeelding]
Penthouse:
Klik!
Rechtopstaand was de ervaring het best. Op die momenten wou ik echt dat er geen kabel aan de Rift zat en dat de tracking onbeperkt was. Zelf enkele stappen zetten geeft een heel realistisch gevoel (veel aangenamer dan bewegen met de cursors). Ook in een stoel gaan zitten en weer rechtop staan is super. Het salon is hiervoor een zeer geschikte plek
Enkele opmerkingen:
- Vanuit het salon viel mijn oog op een foutje in de balken die het dak ondersteunen (buiten). Doordat twee oppervlakten op elkaar zitten, flikkert de texture.
- De loopsnelheid mag wat mij betreft een stuk lager (eerder wandelen dan "rennen").
- Een scherm dat de beschikbare knoppen aangeeft zou handig zijn (ik moest even zoeken naar 'r' voor reset).
- Misschien ook de mogelijkheid geven om het lichaam onafhankelijk van het hoofd te bewegen. Dat de staprichting verandert bij het rondkijken voelt oncomfortabel aan voor mij.
Het potentieel van dit soort toepassingen voor architectuur is echt heel groot. Het zou ook interessant zijn als je in real time aanpassingen zou kunnen doen aan het gebouw of de inrichting (al vraagt dat misschien wel een heel andere manier van werken...). Ik zag trouwens dat 'c' op het toetsenbord een cursor laat zien, mogelijkheid tot interactie...?
Knap werk dus, ik kijk uit naar meer
kon het niet laten,
http://www.southpark.nl/f...s18e07-grounded-vindaloop
http://www.southpark.nl/f...s18e07-grounded-vindaloop
Intussen....bij een ander VR/AR project.
Is Jeri Ellsworth dit jaar aardig bezig geweest. De eerste castAR glasses zijn ready for shipping.
https://www.kickstarter.c...d-vr-system/posts/1060126
Niet te vergeten, de kickstarter voor castAR was vorig jaar okt 2013. In een jaar van prototype naar een daadwerkelijk produkt. Dat is knap. Vooral als je bedenkt hoe klein het castAR team was en alle contacten en afspraken die je moet met leveranciers over de kwaliteit en levering van componenten & electronica.
Gelukkig was Jeri goed thuis in dit wereldje met haar eerdere projecten.
Is Jeri Ellsworth dit jaar aardig bezig geweest. De eerste castAR glasses zijn ready for shipping.
https://www.kickstarter.c...d-vr-system/posts/1060126
Niet te vergeten, de kickstarter voor castAR was vorig jaar okt 2013. In een jaar van prototype naar een daadwerkelijk produkt. Dat is knap. Vooral als je bedenkt hoe klein het castAR team was en alle contacten en afspraken die je moet met leveranciers over de kwaliteit en levering van componenten & electronica.
Gelukkig was Jeri goed thuis in dit wereldje met haar eerdere projecten.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Wie heeft Affected ( http://www.fallenplanetstudios.com/affected-2/ ) geprobeerd en uitgezeten. Dit is het eerste spel wat ik niet trek, te heftig gewoon. Call me a mietje, maar dit doe ik niet.
Na het zien van wat walkthroughs van o.a. affected en alien jeukt het hier ook wel wat om toch een DK 2 aan te schaffen. Is het verstandig 1 van marktplaats te pikken voor ~400 euro of kan ik beter pre-orderen? Het schijnt dat de levering binnen 2-4 weken plaatsvindt? Als ik op bestellen klik krijg ik een prijs van 490 dollar (~400 euro) inclusief vat en zo. Komen er dan nog lokale douane (importheffingen) kosten overheen?
Edit:
Bedenk mij net dat mijn ogen ongebruikelijk ver uit elkaar staan.. Iemand in Groningen waar ik de dk2 mag uitproberen voordat ik hem voor niks koop?
Edit:
Bedenk mij net dat mijn ogen ongebruikelijk ver uit elkaar staan.. Iemand in Groningen waar ik de dk2 mag uitproberen voordat ik hem voor niks koop?
[ Voor 15% gewijzigd door warcow op 25-11-2014 19:14 ]
kzou hem nieuw kopen.warcow schreef op maandag 24 november 2014 @ 21:31:
Na het zien van wat walkthroughs van o.a. affected en alien jeukt het hier ook wel wat om toch een DK 2 aan te schaffen. Is het verstandig 1 van marktplaats te pikken voor ~400 euro of kan ik beter pre-orderen? Het schijnt dat de levering binnen 2-4 weken plaatsvindt? Als ik op bestellen klik krijg ik een prijs van 490 dollar (~400 euro) inclusief vat en zo. Komen er dan nog lokale douane (importheffingen) kosten overheen?
Edit:
wat is ongebruikelijk? er zijn adjusters te koop en dat werkt erg goed, heb ze zelf ook!
dus voor nix koop je hem niet, wellicht nog de adjusters kopen. duurt wel even voor ze er zijn dus ik zou het gelijk met de rift kopen. deze en andere tips vind je ook op mijn site.
en nee er komen geen kosten bij
Mensen met een rift,
probeer de nolimits 2 coaster demo !! mega vet ! en voor mij nu al de beste coaster sim ever
ze hebben een site met meer als 2000 coasters
waaronder de kingda ka
probeer de nolimits 2 coaster demo !! mega vet ! en voor mij nu al de beste coaster sim ever
ze hebben een site met meer als 2000 coasters
Ziet er leuk uit 
Gezien momenteel de Steam Sale aan de gang is, wat vinden jullie toppers die (nu in de aanbieding zijn en) je moet hebben als Oculus Rift eigenaar? Welke pareltjes zie je het makkelijkst over het hoofd?
Gezien momenteel de Steam Sale aan de gang is, wat vinden jullie toppers die (nu in de aanbieding zijn en) je moet hebben als Oculus Rift eigenaar? Welke pareltjes zie je het makkelijkst over het hoofd?
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 27-11-2014 19:40 ]
post niet langer gewenst.
[ Voor 94% gewijzigd door pasmanm op 01-12-2014 11:56 ]
Zit er ook koffie en cake bij inbegrepen?....
http://www.twitch.tv/jannustitannus
en bier?
Verwijderd
Goeie manier om je PC terug te verdienen, alleen lijkt dit me niet de juiste plek om te adverteren voor je zaakje. hihihihihi
ook leuk:
https://www.youtube.com/watch?v=Pa5NOOhPx0U
http://www.4launch.nl/sho...or-smartphone/nieuwsbrief
een andere virtual reality headset die in combinatie met de telefoon te gebruiken is
(Ik hoop dat zo'n bericht hier mag? kon er iig geen forum over vinden)
https://www.youtube.com/watch?v=Pa5NOOhPx0U
http://www.4launch.nl/sho...or-smartphone/nieuwsbrief
een andere virtual reality headset die in combinatie met de telefoon te gebruiken is
(Ik hoop dat zo'n bericht hier mag? kon er iig geen forum over vinden)
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Volgens mij mag dat best in dit topic als je, je ervaringen maar deelt.
Ik kan in ieder geval zeggen dat ik de Archos VR glasses in huis heb (zelfde principe), om te proberen of het werkt.
Het werkt...en daar is ook alles mee gezegd. Ik heb totaal niet het geval dat ik aanwezig ben in de experience, door het gebrek aan Field of View.
Ik heb er een iPhone 6 in gezet, en dat is geen ideale smartphone voor dit soort toepassingen, gezien de knopjes die op ongelukkige plekken zitten.
Overigen heb je nog een aantal andere "VR" glasses waar je een smartphone in kan schuiven, zoals de Zeiss VR One.
Ik kan in ieder geval zeggen dat ik de Archos VR glasses in huis heb (zelfde principe), om te proberen of het werkt.
Het werkt...en daar is ook alles mee gezegd. Ik heb totaal niet het geval dat ik aanwezig ben in de experience, door het gebrek aan Field of View.
Ik heb er een iPhone 6 in gezet, en dat is geen ideale smartphone voor dit soort toepassingen, gezien de knopjes die op ongelukkige plekken zitten.
Overigen heb je nog een aantal andere "VR" glasses waar je een smartphone in kan schuiven, zoals de Zeiss VR One.
Weet niet of het echt in dit topic thuis hoort maar de GearVr van samsung is vanaf nu te koop vanaf 200 dollar.
http://www.samsung.com/gl...gearvr/gearvr_design.html
http://www.polygon.com/20...-vr-available-now-for-200
http://www.samsung.com/us...rable-tech/SM-R320NPWSXAR
http://www.samsung.com/gl...gearvr/gearvr_design.html
http://www.polygon.com/20...-vr-available-now-for-200
http://www.samsung.com/us...rable-tech/SM-R320NPWSXAR
Vandaag alleen in de USA (helaas) te koop, in januari komt hij naar Nederland.
$200 Dollar als je de Note4 al hebt. Tel er dus nog €660 bij om de VR te kunnen beleven.eekhoorn12 schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:34:
... de GearVr van samsung is vanaf nu te koop vanaf 200 dollar.
Grom grom
Gisteren stond hier nog de knop "nu kopen" in.. Die hebben ze blijkbaar weer weggehaald.
http://www.samsung.com/nl...0NPWAPHN?subsubtype=other
Gisteren stond hier nog de knop "nu kopen" in.. Die hebben ze blijkbaar weer weggehaald.
Legion 7i i9 3080 32gb
Nee, gisteren stond er "waar te koop", met een foutieve verwijzing dat je 'm via Expert in Amsterdam zou kunnen kopen. Dat hebben ze verwijderd.markklok schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:17:
Grom grom
Je hebt helemaal gelijk ! My badarnoud_h schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:01:
[...]
Nee, gisteren stond er "waar te koop", met een foutieve verwijzing dat je 'm via Expert in Amsterdam zou kunnen kopen. Dat hebben ze verwijderd.
Expert zal wel een hoop telefoontjes hebben gehad
Legion 7i i9 3080 32gb
Nog niet in NL. Komt wel na de jaarwisseling. Voor zover ik weet in de T-Mobile winkels.Gusev schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:10:
Kan je de Gear VR toevallig ergens in een Samsung (shop-in)-shop proberen?
Je kunt hem als je wilt ook bij ons op de zaak proberen ergens op een vrijdagmiddag o.i.d., weet alleen niet hoe ver je dan moet reizen..
Is dat kostenloosstimmits schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:16:
[...]
Nog niet in NL. Komt wel na de jaarwisseling. Voor zover ik weet in de T-Mobile winkels.
Je kunt hem als je wilt ook bij ons op de zaak proberen ergens op een vrijdagmiddag o.i.d., weet alleen niet hoe ver je dan moet reizen..
Natuurlijk! Wij tukkers doen daar lekker nuchter over. Iedereen die in VR geloofd is welkom!Gusev schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:41:
[...]
Is dat kostenloos? Dan wil ik best een trein richting het oosten nemen.
Doe je ff DM om on topic te blijven.
On topic:
Gisteren mobiele versie van Lava Inc. gesubmit naar de Oculus Store voor Gear VR (loopt een solid 60fps op dat ding!). De regeltjes voor het submitten zijn daar wel een poepie strenger dan de Oculus Share.
Uit de guidelines:
"...
Comfort
All apps should endeavor to reduce or eliminate simulator sickness. For example, user-controlled
head tracking and orientation behavior should be maintained at all times.
..."
Hoop dat dat goed komt. Lava Inc. staat nog steeds in de top 20 van de Share DK2 experiences en heeft een dikke 4.4/5 met 118 ratings. Voor veel mensen gelukkig nog steeds een favoriet sind de release in Augustus. Nu hopen dat Oculus dit meeneemt in hun review proces...
Goede demo! Alleen het comfort niveau zo vlak na het eten is inderdaad niet overdreven hoog
Als de bochtjes wat minder scherp zouden zijn zou al veel schelen
blijft een leuk tussendoortje!
Iemand al getest met de nieuwe AMD driver Omega?
alle recente (beta) versies werkte namelijk niet goed samen met de Rift.
alle recente (beta) versies werkte namelijk niet goed samen met de Rift.
Overname van Nimble is echt goed nieuws. Ben nu wel heel benieuwd wat ze nu gaan uitbrengen als interface controller, zeker omdat ze ook die ex-xbox controller mensen in huis hebben.
De Gear VR is ondertussen ook via de Nederlandse Samsung website als pre-order te bestellen:
Op dit moment kun je enkel de versie van €199 bestellen (de losse VR), en later in de week volgt ook de versie met de bluetooth game controller.
Op dit moment kun je enkel de versie van €199 bestellen (de losse VR), en later in de week volgt ook de versie met de bluetooth game controller.
Ik heb dan toch de knoop doorgehakt en een DK2 aangeschaft.
Nu wil ik uiteraard het meeste uit mijn VR ervaring halen en ik heb daarbij een aantal vragen. Ik heb de handleiding doorgelezen en ook de geweldige review van David Mulder hier op tweakers.
Merk op, ik gebruik de Oculus Rift ism een Macbook.
Nu wil ik uiteraard het meeste uit mijn VR ervaring halen en ik heb daarbij een aantal vragen. Ik heb de handleiding doorgelezen en ook de geweldige review van David Mulder hier op tweakers.
- Ik ben een brildrager met een lage min sterkte (afstand) maar een hoge astigmatisme (cylinder). Nu kan ik of de B lens gebruiken of ik kan de dial aanpassen om meer ruimte te creeren tussen de lens en mijn ogen. Het nadeel is dat de FoV hierdoor minder wordt. Is er een brillendrager die mij kan vertellen welke van de twee opties het meest ideaal werkt?
- Gerelateerd aan vraag 1: wat is de "meest ideale" dial positie? Ik lees op internet veel dat het de derde optie is. Maar is dat dan clock wise of counter clock wise de derde optie?
- Op een Mac wordt vaak geadviseerd op de refresh rate van de Oculus Rift bij de display settings op 60Hz te zetten. Zijn hier Mac gebruikers die inderdaad comfortabeler de Oculus Rift kunnen gebruiken als ze de refresh rate veranderen van 75Hz naar 60Hz? Het lijkt mij dat je alleen maar nog meer judder veroorzaakt.
Je moet via de oculus config utilt je persoonlijke settings laten meten door de software, of anders naar de opticien en je IPD laten opmeten en deze instellenGusev schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:00:
Ik heb dan toch de knoop doorgehakt en een DK2 aangeschaft.
- Ik ben een brildrager met een lage min sterkte (afstand) maar een hoge astigmatisme (cylinder). Nu kan ik of de B lens gebruiken of ik kan de dial aanpassen om meer ruimte te creeren tussen de lens en mijn ogen. Het nadeel is dat de FoV hierdoor minder wordt. Is er een brillendrager die mij kan vertellen welke van de twee opties het meest ideaal werkt?
- Gerelateerd aan vraag 1: wat is de "meest ideale" dial positie? Ik lees op internet veel dat het de derde optie is. Maar is dat dan clock wise of counter clock wise de derde optie?
- Op een Mac wordt vaak geadviseerd op de refresh rate van de Oculus Rift bij de display settings op 60Hz te zetten. Zijn hier Mac gebruikers die inderdaad comfortabeler de Oculus Rift kunnen gebruiken als ze de refresh rate veranderen van 75Hz naar 60Hz? Het lijkt mij dat je alleen maar nog meer judder veroorzaakt.
De dials heb ik altijd helemaal naar binnen staan dus zo dicht mogelijk bij mijn ogen
Geen idee hoe het met een mac zit maar ik weet voor windows dat de DK2 altijd op 75Hz moet staan anders krijg je sneller last van sickness en wat wazig beeld bij games
De afgelopen dagen bezig geweest met Lunarflight uit de laatste humblebundle. Erg leuk spel met de rift en perfecte support! Een aanrader wat mij betreft!
Mijn Pupillary distance weet ik wel. Maar wat bedoel je met je persoonlijke settings laten meten door de software? Ik wist niet dat, dat kon?Njay schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:17:
[...]
Je moet via de oculus config utilt je persoonlijke settings laten meten door de software, of anders naar de opticien en je IPD laten opmeten en deze instellen
De dials heb ik altijd helemaal naar binnen staan dus zo dicht mogelijk bij mijn ogen
Geen idee hoe het met een mac zit maar ik weet voor windows dat de DK2 altijd op 75Hz moet staan anders krijg je sneller last van sickness en wat wazig beeld bij games
Als ik me niet vergis meet de configuratietool van Oculus ook de afstand van de lens tot je oog. Je kan sowieso eens checken of de tool ook jouw IPD (ongeveer) correct meet.Gusev schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:04:
[...]
Mijn Pupillary distance weet ik wel. Maar wat bedoel je met je persoonlijke settings laten meten door de software? Ik wist niet dat, dat kon?
Die dials aan de zijkant zijn in te stellen zoals je ze zelf graag hebt. Hoe dichter de lenzen bij je oog zitten, hoe groter de field of view. In de neutrale positie (streepje verticaal) kan de behuizing wel eens oncomfortabel tegen je neus of gezicht aandrukken. De mijne staat daarom twee standjes verder weg (twee klikjes naar achter dus).
Gisteren zijn mijn VR Covers aangekomen trouwens (http://vrcover.com). Ze zijn netjes gemaakt, van goede kwaliteit, én ze zien er goed uit. De vorm past goed, alleen bovenaan in het midden blijft de cover niet op het schuim zitten (voor het gebruik is dit geen probleem). De Rift leek ook iets meer te drukken op mijn neus gisteren, maar misschien was dat toeval. Wel ideaal als je anderen de Rift laat uitproberen of als je zelf veel zweet
wat hij zegt
Echt een aanrader: BlazeRush (aanbieding op steam).
Werkt geweldig in de DK2.
Toybox story (ook aanbieding) is iets soortgelijk, schijnt ook heel nice te zijn.
Werkt geweldig in de DK2.
Toybox story (ook aanbieding) is iets soortgelijk, schijnt ook heel nice te zijn.
[ Voor 55% gewijzigd door z1rconium op 21-12-2014 09:19 ]
Ik heb ze vorige week ook binnen gekregen en ben er heel blij mee. Geen angst meer dat zweet blijft hangen in de headset en het voelt voor mij schoner en koeler aan. Een aanrader dus.Dionos schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:22:
[...]
Gisteren zijn mijn VR Covers aangekomen trouwens (http://vrcover.com).
zit die zooi ook een beetje fluweelzachter op je gezicht dan de standaard 'rubbers'?rickiii schreef op zondag 21 december 2014 @ 11:41:
[...]
Ik heb ze vorige week ook binnen gekregen en ben er heel blij mee. Geen angst meer dat zweet blijft hangen in de headset en het voelt voor mij schoner en koeler aan. Een aanrader dus.
Vind het nl. niet zo'n prettig gevoel dat default materiaal na een tijdje.
Ik vind zelf het originele materiaal eigenlijk ook al redelijk zacht. Maar de covers voelen wel degelijk anders aan, iets koeler zoals rickiii zei. Verder is het moeilijk te beschrijven. Het is een dubbele katoenen stof (de stof van een T-shirt dus, maar dan dubbel uitgevoerd).witchdoc schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:15:
[...]
zit die zooi ook een beetje fluweelzachter op je gezicht dan de standaard 'rubbers'?
Vind het nl. niet zo'n prettig gevoel dat default materiaal na een tijdje.
Goh, Micro machines. Te gek spel was dat vroeger. Grappig dat een clone ervan nu opduikt voor de Rift.z1rconium schreef op zondag 21 december 2014 @ 09:12:
[video]
Ik gebruik de DK2 nu al een paar maandjes en sinds iRacing de DK2 ook ondersteund heb ik niet meer anders geraced dan met de Oculus Rift. In het begin was het wel even wennen met name om in de spiegels te kijken, maar het is zo veel fijner dat je nu gewoon de bocht in kan kijken en de immersie is zo gaaf!
Hier een video van een race die ik gisteren heb gereden in de McLaren:
Assetto corsa rij ik ook af en toe, alleen is dat spel nog niet helemaal 100% perfect ondersteund voor de Rift. Maar wel leuk om af en toe eens een stukje in te driften.
Hier een video van een race die ik gisteren heb gereden in de McLaren:
Assetto corsa rij ik ook af en toe, alleen is dat spel nog niet helemaal 100% perfect ondersteund voor de Rift. Maar wel leuk om af en toe eens een stukje in te driften.
Nog iemand problemen met zijn rift na de update van de laatste nvidia drivers (347.09)?
Ik krijg ineens voor elk oog het ganse beeld te zien waardoor ik alles dubbel te zien krijg. Niet 100% zeker dat het door die driver update komt maar kan niks anders bedenken.. nu even utivissen hoe ik terug naar de vorige ga.
GVD.. gekend issue van de betadrivers blijkbaar.. doe ik speciaal niet mee met beta's verneuken ze de GA versie toch nog ondanks gekende issues.
http://www.reddit.com/r/o...d_vision_support/.compact
Rollback is gelukkig (dankzij windows) makkelijker dan ik had verwacht: http://www.nvidia.com/object/driver_rollback.html
Ik krijg ineens voor elk oog het ganse beeld te zien waardoor ik alles dubbel te zien krijg. Niet 100% zeker dat het door die driver update komt maar kan niks anders bedenken.. nu even utivissen hoe ik terug naar de vorige ga.
GVD.. gekend issue van de betadrivers blijkbaar.. doe ik speciaal niet mee met beta's verneuken ze de GA versie toch nog ondanks gekende issues.
http://www.reddit.com/r/o...d_vision_support/.compact
Rollback is gelukkig (dankzij windows) makkelijker dan ik had verwacht: http://www.nvidia.com/object/driver_rollback.html
[ Voor 37% gewijzigd door witchdoc op 23-12-2014 23:41 ]
Gister Toybox turbo's aangeschaft. Erg goed ervaring met de oculus. Leuk dat de auto'tjes dan ook echt kleine speelgoedautos lijken. Op een gewoons cherm komt de schaal echt veel slechter over.
Verder heeft toybox ook direct mode support dus dat scheelt gedoe.
Ik ben erg blij dat langzaam dit soort games van grotere uitgevers support beginnen te bieden. Niet meer alleen de sim games en indies.
Verder heeft toybox ook direct mode support dus dat scheelt gedoe.
Ik ben erg blij dat langzaam dit soort games van grotere uitgevers support beginnen te bieden. Niet meer alleen de sim games en indies.
Ik denk dat je met BlazeRush nog meer plezier beleeft, echt geweldig - komt vooral door de explosies en als je gaat staan krijg je een overview van de tracks - mooier nog als je deze in superresolutie speelt (4K) loopt als een malle.CILLER schreef op donderdag 25 december 2014 @ 11:52:
Gister Toybox turbo's aangeschaft. ...
kheb ze beiden gekocht en vind ze beiden wel wat hebben.z1rconium schreef op donderdag 25 december 2014 @ 15:09:
[...]
Ik denk dat je met BlazeRush nog meer plezier beleeft, echt geweldig - komt vooral door de explosies en als je gaat staan krijg je een overview van de tracks - mooier nog als je deze in superresolutie speelt (4K) loopt als een malle.
blazerush vind ik met de xbox controller erg irritant dus speel ik maar met keyboard. leuk spelletje maar de levels zijn een beetje saai op den duur.
toybox werkt beter met de xbox controller en de levels zijn lekker gevarieerd.
op reddit las ik dat blazerush wel erg leuk is als je met andere speelt (icm voice).
betreft direct to rift werkt niet bij mij met toybox en zie ook niet in waarom het vervelend zou zijn om het als extended te spelen. werkt prima.
[ Voor 9% gewijzigd door PuckStar op 30-12-2014 22:37 ]
Nou 2015 is begonnen.. belooft een mooi jaar voor VR te worden 
Iemand hier die genoeg heeft van zijn DK2? Heb wel zin om er een beetje mee te hobbyen..
Iemand hier die genoeg heeft van zijn DK2? Heb wel zin om er een beetje mee te hobbyen..
It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..
Er staat er nog eentje in Vraag & Aanbod.Roxsman schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:37:
Nou 2015 is begonnen.. belooft een mooi jaar voor VR te worden
Ik heb een hele tijd de DK1 gehad, deze weer verkocht maar nu toch weer drang om de DK2 aan te schaffen. Weet iemand wat je ongeveer precies kwijt bent eraan? 350 euro ofzo denk ik inclusief verzend? Of is het meer?
Er komt geen shipping bij dus je kunt exact zien hoe veel je kwijt bent op de bestelpagina van Oculus.
Je komt op €410 inclusief shipping en taxes.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Op dit moment zijn de mensen van Oculus op de CES:
Laying out the challenges ahead for Oculus VR as it creates the consumer Rift
http://www.engadget.com/2015/01/07/oculus-vr-ces-2015/
Laying out the challenges ahead for Oculus VR as it creates the consumer Rift
http://www.engadget.com/2015/01/07/oculus-vr-ces-2015/
Geen nieuw prototype dus. Enkel de Crescent Bay :
http://www.geeky-gadgets....sed-publicly-at-ces-2015/
Even een paar videos van de afgelopen dagen op CES 2015
En tot slot iemand die de demonstratie van Crescent Bay ondergaat
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VGf1LTpL9NQ]
En tot slot iemand die de demonstratie van Crescent Bay ondergaat
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VGf1LTpL9NQ]
[ Voor 7% gewijzigd door rickiii op 08-01-2015 00:07 ]
Wat mij betreft wel, het nieuwe is er ondertussen wel vanaf en ze krijgen ook steeds meer concurrentie van bijv. sony/samsung.Martinspire schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 00:10:
Mja wordt het niet eens tijd dat ze wat meer langetermijnplannen bekend maken? Dus qua officiële release, prijs en features?
Ik had eigenlijk de verwachting dat de oculus dit jaar voor de consument op de markt zou komen maar er is een beetje weinig bekend over de voortgang van dit project om daar iets nuttigs over te kunnen zeggen

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
ze hebben ongeveer elke maand een nieuw prototype van Crescend Bay dus ze zijn gewoon nog lekker bezig.TNJ schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 17:55:
Geen nieuw prototype dus. Enkel de Crescent Bay :
ik ga er van uit dat er dit jaar nog een CV1 op de markt komt.
Let op:
- Discussieren over de Vive is offtopic, de Vive heeft een eigen topic.
- Discussieren over de Vive is offtopic, de Vive heeft een eigen topic.