Nou gisteravond een heel net mailtje gestuurd, (in mijn ogen) en??..... Geen reactie.
Zelfs niet: we hebben u mail ontvangen we gaan er mee aan de gang en u hoort ZSM van ons.
Kleine moeite toch?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nou gisteravond een heel net mailtje gestuurd, (in mijn ogen) en??..... Geen reactie.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
UhhFiber schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:54:
Nou, dan krijg ik zeker een voorkeursbehandeling van Sophie en Tim...
Weet je zeker dat je e-mail het wel doet?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tsja, het ging dan ook even om het nuanceren van fast-server z'n suggestie, dat als toevallig zijn IP-adres volgens speedtest.net of andere sites van KPN lijkt te zijn, dat hij dan ook wel bij KPN zou moeten zitten ipv XMS (dat een compleet andere BV binnen de KPN Holding is en in dit geval gewoon een KPN IP blokje beschikbaar heeft gekregen via KPN ITNS Services)Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:27:
Wat moeten je toch een gelukkig leven leiden, wanneer het grootste probleem in je leven de hostnaam bij een ip adres is...
[ Voor 31% gewijzigd door eymey op 23-01-2013 22:16 ]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
GedaanFiber schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:10:
Verstuur die mail nog eens vanaf een Gmail account...
Waar ik nieuwsgierig naar ben is hoe lang HBO nog wordt doorgegeven als het je lukt om het via MijnXMS uit te zetten. Als men zelf communiceert dat je het voor 6 februari uit moet zetten dan lijkt het me niet zo raar dat je het dan pas doet. Zou het niet erg vinden als ik nog even in februari HBO zou hebben, op 5 februari is nl. de 1e aflevering van Burning bush..ToniW schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:53:
Ik probeer ook HBO uit te zetten, en ook bij mij gaat het fout.
Maar wat me opvalt is dat zelfs 'zo snel mogelijk' uitkomt op 2 februari. Het abonnement loopt dus blijkbaar nog een maand door na opzegging. Het was twee maanden gratis (6 december tot 6 februari) en je moest het uiterlijk 6 februari weer uitzetten stond in de aanbiedingsbrief. Dat zou dus gaan betekenen dat je toch een maand moet gaan betalen, als je het pas op 6 feb uitzet.
XMS is eigendom van KPN en zolang XMS weigert haar klanten te informeren is elke configuratie mogelijk en kun je dus alleen maar gissen, als dit nergens bevestigd wordt of ontkent is elk scenario mogelijk en dus wel degelijk relevant.eymey schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:11:
Wij zijn dan ook geen KPN klanten.
Hoe graag iedereen hier elkaar ook wil aan praten dat we nu "in de klauwen van het groene monster zitten", je kan de "ISP KPN" niet verwarren met ISP's vanuit dochterbedrijven. Tenzij je automatisch wil beweren dat dit nu voor Tweak Groen klanten (die nieteens van KPN zijn maar wel met KPN wholesale incl. Experiabox werken) en XS4ALL klanten (die een Fritz!box heben) gaat gelden.
Dus waarom dit nou zo relevant is in het XMS topic....
[ Voor 34% gewijzigd door Nick39 op 24-01-2013 14:51 ]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Ik acht die kans om en nabij de 0%.Midas.e schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:56:
@operator: Wordt het misschien mogelijk om je eigen ptr aan te vragen? :-)
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
GerkeP
Hier de andere kant van de sloot geen problemen.GerkeP schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 17:09:
Veenendaal 3905 iptv loopt hier vast, meer met zelfde probleem?
"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."
GerkeP
De landelijke dekking moet opgebouwd worden uit hotspots, in de huidige Packetfront en Genexis gebieden heeft KPN geen apparatuur uitgeleverd die KPN kan inzetten om als hotspot te kunnen dienen dus moeten ze in die gebieden met die apparatuur dus met andere dingen komen ofwel aan consumentenzijde door bv een mooie draadloze router aan te bieden die men vervolgens voor dit doel kan inzetten, of men moet de packetfronts vervangen voor het Genexis type met de wifi module, doet men dat niet dan zijn er in dat gebied geen hotspots en dus geen dekking.eymey schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:06:
@Nick39: Aannames, aannames, we zullen het zien.....
Op z'n vroegst zullen we het weten wanneer tot in detail bekend is hoe de overgang naar Telfort eruit ziet.
Weet verder ook niet wat je bedoelt met "glasvezelgebieden" en "geen dekking" en "xs4all" versus "clustergebieden" en hoe je dat uit mijn visie (wat ook niet meer is dan mijn kijk op de zaken) haalt....
[ Voor 5% gewijzigd door Nick39 op 24-01-2013 19:22 ]
Verwijderd
Nou ik denk dat jij de complete serie nog wel uit kan kijken,ik heb de eerste keer op 7 december opgezegd,en de tweede keer begin januari,vervolgens ettelijke mailtjes verstuurd met het verzoek om HBO met onmiddellijke ingang stop te zetten,maar nu kijken we nog steeds (als we dat zouden willen).musicfreak schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:40:
[...]
Waar ik nieuwsgierig naar ben is hoe lang HBO nog wordt doorgegeven als het je lukt om het via MijnXMS uit te zetten. Als men zelf communiceert dat je het voor 6 februari uit moet zetten dan lijkt het me niet zo raar dat je het dan pas doet. Zou het niet erg vinden als ik nog even in februari HBO zou hebben, op 5 februari is nl. de 1e aflevering van Burning bush..
Niet om deze discussie eindeloos op te rekken, maar goed....Nick39 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:18:
[...]
De landelijke dekking moet opgebouwd worden uit hotspots, in de huidige Packetfront en Genexis gebieden heeft KPN geen apparatuur uitgeleverd die KPN kan inzetten om als hotspot te kunnen dienen dus moeten ze in die gebieden met die apparatuur dus met andere dingen komen ofwel aan consumentenzijde door bv een mooie draadloze router aan te bieden die men vervolgens voor dit doel kan inzetten, of men moet de packetfronts vervangen voor het Genexis type met de wifi module, doet men dat niet dan zijn er in dat gebied geen hotspots en dus geen dekking.
De XS4ALL modems zouden niet geschikt zijn, met geen cluster gebied bedoel ik dat anders dan de packetfrontwijken er geen gebieden zijn waar uitsluitend xs4all klanten zijn, dus een paar gewone klanten er tussen volstaan om daar dekking aan te bieden.
Wat je aannames aannames opmerking betreft,dat zeg je vaak als je het niet met iemands mening eens bent, als je een landelijk dekkend wifi netwerk bestaande uit gekoppelde hotspots van particuliere abonnees wilt maken, moet je er voor zorgen dat dat ook kan, dat heeft weinig te maken met Telfort, XS4ALL of welke partij ook.
Jij zegt dat het niet relevant is in een topic als deze, ik zeg dat het wel relevant is omdat KPN "ons" dus alle abonnees, ook van Lijbrandt en noem maar op, nodig heeft om dat netwerk te realiseren.
Als je dat niet begrijpt ( of begrijpen wil) kan ik er verder niets aan doen, maar zonder abonnees die je kan inzetten zijn er geen hotspots en dat is een feit, geen aanname.
Om DAAR een discussie over te gaan voeren valt buiten dit forum en dat wordt een welles nietes spelletje waar ik alleen op wil zeggen: heb ik in het verleden ooit iets "verzonnen" dat later geen waarheid is geworden ?
[ Voor 9% gewijzigd door eymey op 24-01-2013 21:30 ]
Verwijderd
Hier op dit forum. Weet je zeker dat iemand het nog leest ook.Fiber schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:57:
Waar kun je klagen dat de (Mini-)EPG soms bij enkele zenders totaal niet meer klopt? Bijvoorbeeld EuroSport 1 en 2 vanavond.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Probeer het ALTIJD te controleren. Het gebeurd zo vaak dat er iets niet opgenomen wordt.Luuk1983 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:35:
Ik heb het idee dat als je een opname op de M540 plant over meerdere keren (herhalende opname), dat dit simpelweg niet werkt. Zo heeft de vrouw al een paar keer 'wie is de mol' ingesteld, met wekelijkse opname en dan 9 keer ofzo. Maar als het dan weer een week later is, dan zie ik geen 'rec'-symbool bij 'wie is de mol ' staan. Ik ga het er maar niet op gokken dat het alsnog opgenomen wordt, want ik zou toch verwachten dat er een 'rec'-symbool zou staan...
Excuses aanvaard, maar ik denk dat ik me iets dieper in de materie heb gegraven.eymey schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:12:
[...]
Laat ik je dan (eerlijk is eerlijk) wel een ding geven: Misschien was het wat te bruut van mij om je zo bot aan te vallen en te roepen dat dat in dit topic helemaal niet relevant is. Excuses daarvoor.
Maar de rest van mijn visie (en die mag anders zijn dan die van jou) blijft staan: XMS is een sub BV die strakjes op gaat in Telfort (ook een sub BV van KPN). Telfort dringt met hun huidige producten ook (nog) geen standaard routers zoals Experiaboxen op aan abonnees. Dat kan natuurlijk veranderen als alle integraties straks afgerond zijn maar dat is op dit moment nog 100% gissen, zeker wat betreft de nieuwe hotspot ambities van KPN.....
Gewoon jezelf aanmelden bij FON, je koopt een kastje ( plugje met antenne ) en je maakt van elke router een wifi router, de wpa2 accesskey die er op zit, is tevens de key waarmee je bij alle andere Fon gebruikers kan inloggen, ik gebruik het ding als accesspoint voor in de tuin.Fiber schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:57:
Ik vind die landelijke wifi netwerkjes juist wel leuk als het lukt. Moet natuurlijk wel veilig en vrijwillig zin en zo, maar het idee op zich vind ik leuk.
[ Voor 71% gewijzigd door speedyjules07 op 25-01-2013 16:24 ]
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
[ Voor 7% gewijzigd door eymey op 25-01-2013 16:36 ]
Dat je timeouts krijgt wil niet zeggen dat er iets mis is.speedyjules07 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:21:
Hmm, nu ook problemen bij het uitvoeren van tracerts. Standaard time-outs tot de 11de hop.
Het gaat dan om:
109.234.199.213
213.230.216.4
109.169.20.2
94.76.222.38
Maar het lijkt overal volledig de plank mis te slaan
Tracing route to www.google.com [173.194.78.105]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms ip4daf5201.direct-adsl.nl [77.175.82.1]
2 * * * Request timed out.
3 * * * Request timed out.
4 * * * Request timed out.
5 * * * Request timed out.
6 * * * Request timed out.
7 * * * Request timed out.
8 * * * Request timed out.
9 * * * Request timed out.
10 * * * Request timed out.
11 1 ms 1 ms 1 ms 188.142.0.37
12 2 ms 1 ms 1 ms 188.142.0.37
13 19 ms 18 ms 16 ms core1.ams.net.google.com [195.69.144.247]
14 2 ms 2 ms 2 ms 209.85.248.118
15 2 ms 2 ms 2 ms 209.85.255.74
16 16 ms 6 ms 6 ms 209.85.240.158
17 7 ms 6 ms 6 ms 209.85.252.83
18 * * * Request timed out.
19 7 ms 6 ms 6 ms wg-in-f105.1e100.net [173.194.78.105]
Trace complete.
Het werkt hier (G-3 Nijmegen). Heb je al geprobeerd de modem twee minuten van de netspanning te halen?TTV schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:51:
Hallo,
Telefonie lijkt er hier uit te liggen (Nijmegen). Maar het zou theoretisch ook het toestel kunnen zijn. Zijn er toevallig meer die geen telefoon meer hebben? (via XMS dus). Als ik een nummer probeer te bellen hoor ik wel dat het gedraaid wordt, maar ik hoor geen kiestoon.
Alvast bedankt.
Eerder in het topic heb ik volgens mij ook al posts gezien die refereren naar hetzelfde probleem, de trace complete wel, maar tussenliggende hops timen out.Thasaidon schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:44:
[...]
Dat je timeouts krijgt wil niet zeggen dat er iets mis is.
Het kan ook zijn dat de tussenliggen apparatuur geen antwoord MAG geven en dus ook niets laat zien.
Het belangrijkste met een trace is dat het uiteindelijk aan komt waar het hoort te zijn en in het geval van jou trace is dat dus ook zo.
Tracing route to www.google.com [173.194.78.105]
...
19 7 ms 6 ms 6 ms wg-in-f105.1e100.net [173.194.78.105]
Yup, wordt inderdaad weer eens tijd. Deze keer een kpn editie van maken?chocka schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:40:
"XVI summer special"
Is niet tijd voor een nieuwe winter editie?
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Kun je ons dingen bevestigen of nieuwe geruchten voeden?White_Collar schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 22:01:
[...]
Yup, wordt inderdaad weer eens tijd. Deze keer een kpn editie van maken?
[ Voor 51% gewijzigd door dspijkers op 26-01-2013 11:40 ]
Verwijderd
Ik zou het toch eerst proberen. Heb wel gekkere dingen gezien.Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 14:13:
Wanneer het inlogprobleem soms wel, soms niet optreedt, kan ik me niet voorstellen dat het aanpassen van gegevens (naam/wachtwoord???) een oplossing biedt.
Het enige dat je m.i. dan bereikt is dat je soms wel en soms niet kan inloggen met je nieuwe credentials.
[ Voor 65% gewijzigd door Fiber op 26-01-2013 14:38 ]
Het enige wat ik weet is dat het hele packetfront netwerk eruit wordt gegooid en vervangen word voor genexis netwerken. Meer weet ik niet meerEricJH schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 23:11:
[...]
Kun je ons dingen bevestigen of nieuwe geruchten voeden?Nog wat interessante dingen gehoord in de wandelgangen recentelijk?
[ Voor 14% gewijzigd door White_Collar op 26-01-2013 14:48 ]
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Ligt eraan per gebied begreep ik, in sommige gebieden draait packetfront op asrs waar genexis modems ook op werken. In oude gebieden weer niet waar de hele pop wordt vervangen + modems bij ons.Fiber schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 14:43:
Mijn PacketFront hangt ook in de woonkamer hoor. Dat is gewoon de kortste weg naar de straat.
Maar een Genexis op een PacketFront netwerk gaat niet werken, dus wellicht zijn ze in Leiden begonnen om stap voor stap het hele netwerk om te bouwen naar Genexis, en zijn er nu dus (tijdelijk) twee verschillende netwerken...?
[ Voor 6% gewijzigd door White_Collar op 26-01-2013 14:50 ]
Het heeft zichzelf (wederom) opgelost NA een 2 tal uren.[...]
Ik zou het toch eerst proberen. Heb wel gekkere dingen gezien.
Ik zie toch echt een DRG-600 packetfront hangen.. misschien niet aangesloten, ik zit ook in de zeeheldenbuurt ( en heb een meterkast) .boekee schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 14:26:
Mensen uit Leiden..
Een vriend van mij uit de zeeheldenbuurt in Leiden had voor oud en nieuw glas aangevraagd, duurde lang, bleken ze te moeten graven e.d.
Hij is inmiddels actief maar hij heeft geen Packetfront: zie foto.
Mazzelpik denk.
[afbeelding]
Geen idee, ik heb de DRG-600 zie topicstart.boekee schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 15:29:
Okee wat is het verschil tussen die 500 en die 600 ?
[ Voor 98% gewijzigd door Nick39 op 26-01-2013 16:22 ]
Ik ben bang dat jij er zelf weinig aan kunt doen. En aangezien de trace wel aan komt zou het dus wel werken.speedyjules07 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:20:
[...]
Eerder in het topic heb ik volgens mij ook al posts gezien die refereren naar hetzelfde probleem, de trace complete wel, maar tussenliggende hops timen out.
Voorheen ging dit ook zonder problemen. Indien het dan toch de apparatuur betreft, enig idee wat voor instellingen ik naar zou kunnen zoeken?
Ik heb een andere DRG welk type weet ik nietNick39 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 15:41:
http://i50.tinypic.com/2rrrt.jpg (kabelzooi)
http://i50.tinypic.com/16gg8c7.jpg (Ziggo zooi, achter de witte plaat zitten connectors maar aangezien men ook de plu's er in gooit en weghaalt en dan achter de connectors blijft hangen en ze los trekt heb ik er een plaat overheen geplaatst )
http://i50.tinypic.com/1z53mus.jpg (DRG-600 packetfront)
Helaas is mijn meterkast wat voller
@boekee In de Zeeheldenbuurt zijn er een hoop mensen die geen meterkast hebben, niet akkoord gegaan met plaatsing omdat ze niet zo'n grote kast wilden hebben in de huiskamer ( oude DRG ) bij die mensen ligt de glasvezel in een rol onder de tegels bij de voordeur of bij de regenpijp tussen de huizen in, het is dan een kwestie van tegels oplichten, de rol pakken, gat naar binnen boren, DRG er aanhangen en klaar, ze zitten al wel aangesloten in het wijkstation.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
LOLfast-server schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:14:
Wanneer gaan we verder in XMS Glasvezel ervaring - XVII ?
If it's stupid and works, then it ain't stupid!
De bovenste DRG uit je foto is de originele packetfront DRG-500 welke in eerste instantie ook hier hing, maar door de telefonie problemen heeft Operatortje e.e.a. aangepast ( omdat ie denk ik gek werd van White_Collarboekee schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:04:
[...]
Ik heb een andere DRG welk type weet ik niet
http://fotoboek.boekee.net/index.php/Meterkast/P1040215
http://fotoboek.boekee.net/index.php/Meterkast/mk-boven
http://fotoboek.boekee.net/index.php/Meterkast/mk-onder
Ook aardig volle bak, maar ik stoor me niet aan dat ding in de huiskamer, gordijnen vallen er over
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ergens volgende week komt er een nieuw deeltje.fast-server schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:14:
Wanneer gaan we verder in XMS Glasvezel ervaring - XVII ?
Verwijderd
Heel aardig dat je toch start deel XVII op je neemt.White_Collar schreef op zondag 27 januari 2013 @ 13:42:
Ergens volgende week komt er een nieuw deeltje.
Ik ben nog wat zaken aan het herschrijven wat iets meer tijd kost
Dat had hij in ieder geval met dit lopende deel, maar eigenlijk wil niemand het overnemen.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:57:
[...]
Heel aardig dat je toch start deel XVII op je neemt.
Kreeg eerder de indruk dat je graag had dat een ander dit zou overnemen.
Weather capture advance wordt veel gebruikt, ik gebruik hem in combi met mijn Davis omdat alle andere apparatuur eigen software gebruikt zodat het wat moeilijk is om een totaal plaatje te krijgen, de GPS komt weer van een Conrad receiver maar kan niet door WCA worden uitgelezen en de lux meters ( oostzijde en westzijde) hebben ook eigen software, WCA kan alleen USB uitlezen, geen WIFI, de Cresta PWS-720 is zeker geen verkeerde (beter dan de duurdere Alecto) en de gegevens kunnen ook uitgelezen worden door de Cresta WX688 die dan als 2e monitor dienst kan doen,betrouwbaarder dan dat Buienradar ding.Speedy-Andre schreef op zondag 27 januari 2013 @ 12:06:
Die weer software komt me heel bekend voor, da's het zelfde als van mijn Cresta pws-720
Deze kan ik met een Homewizard op afstand uitlezen en eventueel iets schakelen als een ingestelde waarde wordt overschreden.
Die hoeveelheid licht is slecht voor m'n zonnepanelen, is de sneeuw er eindelijk af krijg je dit weer ...
Mja, ik denk dat ze met dat "exclusief" bedoelen dat FON dus zelf geen overeenkomst met Ziggo aan kan gaan om automatisch overal een FON accesspoint van te maken en dat andersom Ziggo gebruikers dus ook niet automatisch FON access gaan krijgen.Nick39 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 15:24:
[...]
Ik zie toch echt een DRG-600 packetfront hangen.. misschien niet aangesloten, ik zit ook in de zeeheldenbuurt ( en heb een meterkast) .
@eymey Die KPN exclusive is een beetje raar, want als ik als Ziggo abonnee een FON kastje wil ophangen werkt dat gewoon en krijg ik die ook gewoon,het bereik van zo'n ding is groter, alleen ben ik dus wel "bang" dat je straks door al dat "gezend" je geen vrije kanalen meer hebt, ik heb CTS aan staan, dus als er op mijn kanaal iemand actief is wacht mijn router gewoon ff maar ik vrees dat niet veel mensen dat aan hebben, met mijn digitale stad en huis netwerk ben ik al uitgeweken naar de 5 Ghz.
Dat al die losse kastjes stroom gebruiken klopt,en dat moet je in zijn totaal op jaarbasis ook niet onderschatten, daarom gebruiken we ook nu schakeladapters,zijn iets duurder maar schakelen zichzelf uit als er geen stroom wordt afgenomen,mijn stroomverbruik is 2000 kwatt minder nu maar nog steeds 6300 KW...
White_Collar schreef op zondag 27 januari 2013 @ 13:42:
[...]
Ergens volgende week komt er een nieuw deeltje.
Ik ben nog wat zaken aan het herschrijven wat iets meer tijd kost
Klopt, iemand moet het doenboekee schreef op zondag 27 januari 2013 @ 15:13:
[...]
Dat had hij in ieder geval met dit lopende deel, maar eigenlijk wil niemand het overnemen.
Stroomstoring, Deventer e.o. Hier is het tv en internet signaal net weer hersteld.Dancis schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:19:
Nog meer mensen waarbij net DVB-C eruit klapt?
Hier in 7414 ging een paar minuten alles op zwart op DVB-C. Iptv werkt gewoon
Op 3882 ook DVB-C er even uit gelegen. Is dus niet alleen Deventer e.o.Venga AB schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:02:
[...]
Stroomstoring, Deventer e.o. Hier is het tv en internet signaal net weer hersteld.
If you can't fix it with duct tape then you're not using enough duct tape.
yep de smtp2.ispfabriek.nl staat gelist op CBLfish schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:12:
Jeeuh .... er komt geen maill (van xms) door bij ziggo dankzin dnsbl
....
De smtp1.ispfabriek.nl staat op geen enkele lijst.IP Address 188.142.0.19 is listed in the CBL. It appears to be infected with a spam sending trojan, proxy or some other form of botnet.
It was last detected at 2013-01-27 15:00 GMT (+/- 30 minutes), approximately 16 hours ago.
GerkeP
yup...GerkeP schreef op maandag 28 januari 2013 @ 07:27:
[...]
yep de smtp2.ispfabriek.nl staat gelist op CBL
[...]
De smtp1.ispfabriek.nl staat op geen enkele lijst.
Verwijderd
... en op Genexis?Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:57:
Hadden we jullie al gemeld dat tussen alle ellende van vorige week door welke we op WBA hadden, dat in het XMS/Lijbrandt netwerk op PacketFront 6rd ofiifcieel is geactiveerd.
Ik wens jullie weer een hele fijne week. :-)
O.
[ Voor 14% gewijzigd door Thasaidon op 28-01-2013 10:35 ]
Als ik mijn Netgear op "auto" zette, kwam hij met 6to4tunnel. 6RD (of 6 via DHCP) doet niets.eymey schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:37:
Bij mij op Genexis doet 6rd het al heel lang (zelfs juni 2012 na een verhuizing). Maar ik heb wel aan de pilot mee gedaan, destijds. Mss. maakt dat verschil
Als je gaat vervangen zou ik je de Draytek Vigor aanraden, oa de 2130 serie is erg goedbarryl schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:48:
Welke routers ondersteunen 6RD ? Ik gebruik nu een DLink DIR-655, volgens mij ondersteunt die het niet... Als ik toch een nieuwe router moet aanschaffen hou ik me warm aanbevolen voor 6RD success stories ;-)
Overigens had ik liever gezien dat men native IPv6 ondersteunde....
@Operatortje:
Zou 6RD ook moeten werken voor de mensen met een vast IP op PacketFront ?
GerkeP
Klopt, XMS staat al maanden in de blacklist bij Ziggo.fish schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:12:
Jeeuh .... er komt geen maill (van xms) door bij ziggo dankzin dnsbl
....
Verwijderd
Yep.barryl schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:48:
@Operatortje:
Zou 6RD ook moeten werken voor de mensen met een vast IP op PacketFront ?
Ik heb alleen horen zeggen dat de wireless wat minder stabiel zou zijn?!?GerkeP schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:57:
[...]
Als je gaat vervangen zou ik je de Draytek Vigor aanraden, oa de 2130 serie is erg goed
Verwijderd
Wij hebben de test gedaan met de E4200Thasaidon schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:26:
[...]
Ik heb alleen horen zeggen dat de wireless wat minder stabiel zou zijn?!?
Maar de 6rd pilot zou toch gedaan zijn met Linksys(Cisco) routers?
Weet iemand welke dat waren?
thnx
Wireless zit bij mij aan de binnenkant in de dmz, ik zou dus nooit een router met wireless gebruikenThasaidon schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:26:
[...]
Ik heb alleen horen zeggen dat de wireless wat minder stabiel zou zijn?!?
Maar de 6rd pilot zou toch gedaan zijn met Linksys(Cisco) routers?
Weet iemand welke dat waren?
GerkeP
Ik normaal gesproken ook niet, maar ik moet die pfsense er dan ook nog steeds tussen hangenGerkeP schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:50:
[...]
Wireless zit bij mij aan de binnenkant in de dmz, ik zou dus nooit een router met wireless gebruiken
Alhoewel de 2130n met wireless die mogelijkheid standaard zou hebben.
Snap ik niets van, druk? Waar?Thasaidon schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:05:
[...]
Ik normaal gesproken ook niet, maar ik moet die pfsense er dan ook nog steeds tussen hangen
Dat nu de Netgear er (al veel te lang) hangt zou ook maar tijdelijk zijn. maarja, je kent het wel... druk druk druk
GerkeP
druk op de waterleiding
Ik gebruik graag Linksys routers, maar o.a. bij smallnetbuilder blijkt dat er 2 versies van dit type bestaan en dat wireless waardeloos zou zijn, dus ik sla dit model over, er zijn veel problemen mee.
Carpe Diem
too weird to live too rare to die
Jep. Ook Deventer. Gisteravond lag ook alles er al ff uit. Nu alleen de TV.Venga AB schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:00:
Hier (Deventer e.o.) ligt iptv er weer uit (al 25 min). Nog meer mensen last van? Internet en DVB-C doet het wel.
Gelukkig dan ligt het niet aan mijn installatie. Had al een powerflip gedaan en beide Amino's direct in de Genexis.Magnetic_Man schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:02:
[...]
Jep. Ook Deventer. Gisteravond lag ook alles er al ff uit. Nu alleen de TV.
Verwijderd
Typisch, zit ik zeker weer in een uitzondering ;o)
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2013 21:19 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq