Welkom terug, we hadden je hier al gemistVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:38:
[...]-Sophie
GerkeP
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom terug, we hadden je hier al gemistVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:38:
[...]-Sophie
GerkeP
we hebben helemaal niet veel wel, niet gedaan. XMS had opeens het abonnement al aangesloten. Dat hebben we toen tegengehouden en pas na naamswijziging hebben we een keer een nieuwe aanvraag gedaan.Fiber schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:29:
[...]
Je maakt het zelf ook wel heel ingewikkeld: Wel, niet, wel, niet... Dat is vragen om problemen, zeker bij iets als glasvezel wat nog relatief nieuw en ingewikkeld is.
[ Voor 3% gewijzigd door White_Collar op 11-10-2012 12:59 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Dat is wat ons is verteld. Kabelstoring. De patches en bekabeling die eerst ook verkeerd lagen zijn vorige week vrijdagochtend wel al goed gelegd, daarna kregen wij dus bericht van de kabelstoring door en dat er een storingsmonteur langs moest komen om dit op te lossen. Die monteur is dus nog niet langs geweest. Dit omdat xms het storingsticket pas deze week heeft afgegeven naar reggefiber. waarom zo laat, dat is niet duidelijk.White_Collar schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:56:
Het probleem is nu dat er een storing op de lijn? Of begrijo ik dat verkeerd?
[ Voor 14% gewijzigd door White_Collar op 11-10-2012 13:16 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Wat zou zij anders moeten doen , als xms geen reactie geeft?White_Collar schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:09:
Dat is vrij duidelijk. Je bent via een omweg bezig geweest met reggefiber om een afspraak te maken. Dit ging buiten het systeem van xms om. Logisch natuurlijk want het schoot niet op. Echter loop je nu tegen het grote nadeel op daarvan want Toen bekend werd dat er een storing is werd dit niet gemeld aan xms omdat jij een omweg koos. Vandaar dat xms pas een storings ticket gaat inschieten als jij hen beld
Jajaja
Handiger was om webcare eerder in te schakelen of meer te bellen. Maar dat is natuurlijk voor mij makkelijk pratenVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:22:
[...]
Wat zou zij anders moeten doen , als xms geen reactie geeft?
geen reacties van xms zijn inderdaad een reden waarom wij dit via andere wegen hebben geprobeerd.White_Collar schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:32:
[...]
Handiger was om webcare eerder in te schakelen of meer te bellen. Maar dat is natuurlijk voor mij makkelijk praten
Verwijderd
Ik denk niemand, je moet dan wel eerst op dit forum gewezen worden ( waar webcare aanwezig is).[. Nu deze weg zijn gevallen vraag ik mij af wie dit nu opvangt?
Webcare is ook bereikbaar via Twitter en FacebookVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:33:
[...]
Ik denk niemand, je moet dan wel eerst op dit forum gewezen worden ( waar webcare aanwezig is).
Op zich is dat een slecht iets, want niet ieder mens weet de weg op forums.
GerkeP
Verwijderd
Ook daar zit niet elk mens op.,Loveparade schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:39:
[...]
Webcare is ook bereikbaar via Twitter en Facebook
Verwijderd
Dat klopt, maar de naam WEBcare zegt genoeg, dat is voor die klanten die via het web de weg weten te vinden. De rest is helaas gebonden aan de telefoon of de mail.
GerkeP
Ik zit wel op facebook maar wist niet dat de webcare bestond. Wij gingen er vanuit dat de klantenservice het contactpunt was waar we moesten zijn. Zij hebben ons ook niet op het bestaan van de webcare gewezen en ook in de brieven die wij van xms hebben liggen wordt hierover niet gesproken. Wij zijn direct naar de locale vestiging gegaan en ook zij hebben ons niet verteld over de webcare.
Verwijderd
Klopt , maar dat geld niet alleen voor xms, maar voor elke provider.Laten we wel zijn, Webcare vangt de ergste "publiek toegankelijke" zaken op. Zeg maar brandje blussen voor dat iedereen in het sociale weblandschap natuurlijk het vuurtje aanwakkert
een webbrandje veroorzaken en zo sneller hulp krijgen, omdat dit via traditionele middelen nog niet werkte is inderdaad de reden dat ik naar de fora ben gestapt. ging er eerst wel vanuit dat de klantenservice service zou bieden, maar helaas.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:49:
[...]
Klopt , maar dat geld niet alleen voor xms, maar voor elke provider.
Op het moment dat je aanmeld zijn ze oh zo vriendelijk, maar als je er klant bent ( op papier) , moet je niet zeiken is mij bij providers opgevallen.
Wat niet weg neemt dat ik het netjes van webcare Tim vind wat die hier doet.
Verwijderd
Hier even een korte samenvatting van de social media waar Webcare o.a. aanwezig is:Andromea7 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:49:
[...]
Ik zit wel op facebook maar wist niet dat de webcare bestond. Wij gingen er vanuit dat de klantenservice het contactpunt was waar we moesten zijn. Zij hebben ons ook niet op het bestaan van de webcare gewezen en ook in de brieven die wij van xms hebben liggen wordt hierover niet gesproken. Wij zijn direct naar de locale vestiging gegaan en ook zij hebben ons niet verteld over de webcare.
Ik vind het zelf dus vrij logisch dat we deze nog neit gevonden hadden...
Als je in eerste instantie xms in facebook intikt krijg je iets van ebuddy, had daar inderdaad naar gezocht..Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:52:
[...]
Hier even een korte samenvatting van de social media waar Webcare o.a. aanwezig is:
Facebook: http://www.facebook.com/XMSnet
Twitter: @XMS_Webcare
Tweakers: XMS_webcare
Verder houden wij ook nog een aantal klachtensites in de gaten, het Webcare team bestaat uit Tim en Sophie. -Tim
Wanneer wordt HBO 'gewoon' via mijn.xmsnet.nl beschikbaar?Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:47:
[...] de aanvullende (IP)TV opties zijn beschikbaar om gewijzigd te worden. -Tim
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Op zich mooi ,maar het zal wel een Utopie zijn dat alles meteen goed gaat?Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:52:
[...]
Hier even een korte samenvatting van de social media waar Webcare o.a. aanwezig is:
Verder houden wij ook nog een aantal klachtensites in de gaten, het Webcare team bestaat uit Tim en Sophie. -Tim
Misschien dat als we White lief aankijken, dat hij dit gelijk even in de startpost wil verwerkenVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:52:
[...]
Carpe Diem
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:06:
@ WEBCARE >>>
Ik heb net diverse testen gedaan, speedtest.net, de test van Regefiber, en nog diverse anderen.
Maar ik merk dat mijn downloadsnelheid gezakt is, van 94mbit, naar net 80mbit.
Nu vind ik dat ook nog niet slecht hoor, maar vanwaar deze inzakking ???
[afbeelding]
btw, ik heb modem etc allemaal al gereset.
Verwijderd
Dit is helaas nog niet bekend. -SophieFiber schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:58:
[...]
Wanneer wordt HBO 'gewoon' via mijn.xmsnet.nl beschikbaar?
Verwijderd
Dat hangt er vanaf wat je bedoeld met "alles meteen goed gaat", we doen ons best om alle vragen, klachten en storingen zo snel als mogelijk op te pakken en onze klanten een reactie te geven. -TimVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:08:
[...]
Op zich mooi ,maar het zal wel een Utopie zijn dat alles meteen goed gaat?
Verwijderd
@ Wecare >>> Maar hoe gaan we dit oplossen dan ???Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:21:
[...]
Sorry voor de late reactie, we hebben dit nagevraagd maar er is geen duidelijke oorzaak van de lagere snelheid aan te geven. -Tim
Laat een monteur/techneut langskomen. Als het aan XMS/Reggefiber ligt kost het je niks, als het toch onverhoopt aan jouw eigen installatie ligt dan betaal je hem zelf.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:26:
[...]
Maar hoe gaan we dit oplossen dan ???
Want het is toch zonde om met downloaden 15 Mbit langzamer te gaan ???
Verwijderd
Dit ligt gewoon 200% aan XMS zijn kant. Want hier is niets veranderd. Alles al gereset. En op beide computers de 15mbit verlies.Fiber schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:30:
[...]
Laat een monteur/techneut langskomen. Als het aan XMS/Reggefiber ligt kost het je niks, als het toch onverhoopt aan jouw eigen installatie ligt dan betaal je hem zelf.
Verwijderd
IDD.... en zelfs beide met een andere kabel, dus bekabeld getest,Fiber schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:34:
Dan kun je met een gerust hart vragen of er iemand langs komt om de boel door te meten...
Verwijderd
Ik bedoel het sowieso niet als klacht naar jullie.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:20:
[...]
Dat hangt er vanaf wat je bedoeld met "alles meteen goed gaat", we doen ons best om alle vragen, klachten en storingen zo snel als mogelijk op te pakken en onze klanten een reactie te geven. -Tim
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 15:50 ]
Ik zou ook router etc er dan tussen uit halenVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:49:
edit >> ik ga nu zo toch weg tot vanavond dus ga ik alles even van het stroom houden die tijd.
Dan kan het zeker niet meer aan mij leggen.
GerkeP
Verwijderd
Dat is voor proto-41 inderdaad, maar ik tunnel over UDP (AYIYA tunnel).j1nx schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:57:
[...]
Is al heel lang bekend dat de QoS niets doet met de IPv6 (Zoek maar even door de oude threads)
Ik heb hetzelfde. (Al heeeeeeeel lang)
Verwijderd
Laat ons het resultaat even weten, mocht het niet geholpen hebben dan maken wij een storingsmelding aan bij onze collega's. -SophieVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:49:
edit >> ik ga nu zo toch weg tot vanavond dus ga ik alles even van het stroom houden die tijd.
Dan kan het zeker niet meer aan mij leggen.
Staat er niet per ongeluk ergens een amino aan? (ik weet niet of je iptv hebt)Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:06:
Ik heb net diverse testen gedaan, speedtest.net, de test van Regefiber, en nog diverse anderen.
Maar ik merk dat mijn downloadsnelheid gezakt is, van 94mbit, naar net 80mbit.
Nu vind ik dat ook nog niet slecht hoor, maar vanwaar deze inzakking ???
stroomdip geweest dus. Mijn Cisco Asa kwam dus niet meer goed op. Net herstart en alles werkt weer :-DLoveparade schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:44:
[...]
Hmmm, dan ff anders checken. Buren ff bellen
Buren hadden ook hick, daar werkt het weer.
Bij mij kan ik weer bij mijn ftp, server niet.
Zal vanavond wel kijken wat er aan de hand is, stroomdipje?
GerkeP
Hmmm, dan wordt het tijd om wireshark er tussen te hangen en kijken wat er nu precies gebeurd. Het klinkt een beetje als een mtu issue waar er misschien gefragmenteerd moet worden, maar het df bitje is gezet.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:25:
[...]
Dat is voor proto-41 inderdaad, maar ik tunnel over UDP (AYIYA tunnel).
Maar bij is het probleem eerder dat als ik data over mn tunnel heen trek, dat mijn modem packetloss heeft en alles instort.
Verwijderd
Nee neeMr. Jinx schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:53:
[...]
Staat er niet per ongeluk ergens een amino aan? (ik weet niet of je iptv hebt)
Verwijderd
@ Webcare >>>Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:36:
[...]
Laat ons het resultaat even weten, mocht het niet geholpen hebben dan maken wij een storingsmelding aan bij onze collega's. -Sophie
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 23:30 ]
Waarom gebruik je die nu als test? Die is zo onbetrouwbaar als het maar kan.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:08:
[...]
@ Webcare >>>
En het heeft niets geholpen. Hieronder het testresultaat, van hoe het was en hoe het nu is.
Was altijd :
[afbeelding]
En het is nu :
[afbeelding]
GerkeP
De download is dan wat lager, maar je latency is verbeterd!Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:08:
...hoe het was en hoe het nu is...
Verwijderd
Nou die van Ockla Amsterdam doet het perfect,Loveparade schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 22:00:
[...]
Waarom gebruik je die nu als test? Die is zo onbetrouwbaar als het maar kan.
Verwijderd
ok thnx ga ik zo even doenmarigo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 22:27:
[...]
De download is dan wat lager, maar je latency is verbeterd!
Ik heb wel een testbestand op mijn server staan die je kunt downloaden om de snelheid te testen. Mijn upload staat toch uit z'n neus te eten.
Ik stuur je een DM met de gegevens.
Verwijderd
Spaart je toch weer de rekening van die monteur uit...
Verwijderd
Jeps IDDFiber schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:32:
[...]
Spaart je toch weer de rekening van die monteur uit...
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ook 100 Mb abbo, 1 amino M540 en packetfront (1e versie).Mr. Jinx schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:25:
[...]
Iemand die ik ken met XMS heeft exact hetzelfde. 100Mb abonnement, 1 amino M540 decoder, packetfront (eerste versie). Op het moment dat hij gaat downloaden (bedraad) dan is TV kijken onmogelijk.
Gemeld bij de helpdesk, die geven aan dat het bekend is maar weten niet wanneer het opgelost wordt.
Verwijderd
Stuur ons via DM de NAW gegevens + de gegevens van de interactieve ontvanger, deze informatie kan je opvragen via menu - instellingen - over deze settopbox:lethargy schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:21:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ook 100 Mb abbo, 1 amino M540 en packetfront (1e versie).
Gisteravond ook weer de downloads moeten stoppen om TV te kunnen kijken.
Ik hoop echt dat dit snel opgelost wordt.
Dat is een feature not a bugAndre1971 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:42:
Hebben meer mensen last van stotterend en blokkend beeld op Tv Oranje (DVB-C).
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
[ Voor 3% gewijzigd door White_Collar op 12-10-2012 11:29 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
@Webcare kunnen jullie dit bevestigen of ontkrachten?Divver schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:10:
Vanavond een mailtje proberen weg te sturen naar een aantal vrienden en kennissen in bcc, maar mij lukt het niet om meer dan 5 mensen in de bcc te krijgen (mail blijft hangen in de outbox)... Probleempje van de nieuwe smtp server, of ligt het aan mij?
If it's stupid and works, then it ain't stupid!
Verwijderd
We hebben hier verder geen meldingen over ontvangen, heb je hier nog steeds last van? -TimDivver schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:31:
[...]
@Webcare kunnen jullie dit bevestigen of ontkrachten?
Thanx!
Heb net een mail gestuurd naar 6 adressen, allemaal verschillende domeinen, allemaal als Bcc.Divver schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:31:
Thanx!
"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."
Ik had een kennis juist aangeraden om geen UPC te nemen maar XMS.lethargy schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:21:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ook 100 Mb abbo, 1 amino M540 en packetfront (1e versie).
Gisteravond ook weer de downloads moeten stoppen om TV te kunnen kijken.
Ik hoop echt dat dit snel opgelost wordt.
Net een mailinglist er uit gestuurd, 73 ontvangers in de BCC, geen enkel probleemDivver schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:31:
[...]
Thanx!
GerkeP
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2012 13:22 ]
Is normaal. 1 keer een welkomst brief en 1 oplever briefVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:17:
1 abo en 2 keer inlog gegevens? gaat lekker zo met xms.
Zo werkt dat natuurlijk niet, opzeggen omdat je twee brieven ontvangtVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:17:
anders hoeft het van mij niet meer als er nu al shit is.
Verwijderd
We hebben je DM beantwoord. -TimVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:17:
1 abo en 2 keer inlog gegevens? gaat lekker zo met xms.
@Tim webcare, wil je het voor mij navragen aub, ? anders hoeft het van mij niet meer als er nu al shit is.
1 uit Hoofddorp en 1 uit Hillegom, waar zitten ze eigenlijk?
Mocht er nog iemand willen meedenken, er is intussen een topic geopend.chocka schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:35:
[offtopic]
Welke Tweaker zal mij willen helpen? Aangezien het mogelijk niets met XMS (althans dat veronderstel ik) te maken heeft, zal buiten dit topic om plaatsvinden. Ik probeer twee programma's te downloaden, wat maar niet lukken wil. Het betreft Superantispyware en Quicktime. Wat ik ook al gedaan heb, niets helpt! Om radeloos van te worden.
Verwijderd
Zo lang ze maar hetzelfde zijn en elkaar niet tegenspreken is daar toch niks mis mee...?Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:17:
1 abo en 2 keer inlog gegevens? [...]
Lees alsjeblieft even dit topic door.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:05:
meerdere mensen problemen met XMSnet SMTP server zie :
Outlook 2010 stuurt vaak geen mail meer
ben benieuwd of dit nou aan XMS of aan mijn omgeving ligt
Verwijderd
Geen problemen hier. Waarschijnlijk een lokaal probleem?Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:10:
http://www.microsoft.com/netherlands
Ik kan een hoop sites van Microsoft niet bereiken. Meer mensen las van? Als ik zoek via google krijg ik of de google zoekpagina of een 404 van google. DNS veranderd van die van google naar OpenDns maar dat maakte geen verschil.
Verwijderd
Verwijderd
je doelt op smtp.xmsweb.nl ? die werkt idd een stuk beter.. zucht als ze dit nou ook eens met klanten communicerenWhite_Collar schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:08:
[...]
Lees alsjeblieft even dit topic door.Er is namelijk net een nieuwe mail platform neer gezet.
nee smtp.xmsnet.nlVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:21:
[...]
je doelt op smtp.xmsweb.nl ? die werkt idd een stuk beter..
Nogmaals lees dit topic even door. Het is door webcare gecommuniceerd namelijkVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:21:
[...]
zucht als ze dit nou ook eens met klanten communiceren
[ Voor 101% gewijzigd door White_Collar op 12-10-2012 14:30 ]
Verwijderd
ik neem diensten van XMSnet af niet van tweakers.. dus elke gebruiker krijgt van XMS direct een accountje op tweakers ?White_Collar schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:24:
[...]
nee smtp.xmsnet.nl
[...]
Nogmaals lees dit topic even door. Het is door webcare gecommuniceerd namelijk
Hier dus: Verwijderd in "XMS Glasvezel ervaring - XVI summer special"
Maar dat heeft verder niets met je eigen mail instellingen te maken. Die blijven gewoon hetzelfde dus verdere communicatie is niet heel hard nodig hier over. Je mail komt nu opeens wel aan bij de geadresseerde, dat is het enige verschil aan de buitenkant, als het goed is en als het blijft werken natuurlijk.White_Collar schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:24:
[...] nee smtp.xmsnet.nl [...] Het is door webcare gecommuniceerd namelijk
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:32:
[...]
ik neem diensten van XMSnet af niet van tweakers.. dus elke gebruiker krijgt van XMS direct een accountje op tweakers ?
Misschien omdat dit totaal niet relevant is voor de gemiddelde gebruiker? En de mensen die deze wijzigingen wel snappen zitten meestal op dit soort forums.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:32:
[...]
Lijkt me dus handig dat ze op hun eigen platform communiceren Website, Nieuwsbrief, Ouderwetse papieren brief.
[ Voor 48% gewijzigd door White_Collar op 12-10-2012 14:38 ]
Verwijderd
probleem is klant mailt al maanden met zijn eigen domein via smtp van xmsnet en vervolgens kan dit opeens zins van de week niet meer.Fiber schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:33:
[...]
Maar dat heeft verder niets met je eigen mail instellingen te maken. Die blijven gewoon hetzelfde dus verdere communicatie is niet heel hard nodig hier over. Je mail komt nu opeens wel aan bij de geadresseerde, dat is het enige verschil aan de buitenkant, als het goed is en als het blijft werken natuurlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door White_Collar op 12-10-2012 14:42 ]
De scan server houd de mails van andere domein namen tegenFiber schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:42:
Maar het smtp adres is helemaal niet veranderd, alleen het achterliggende ip adres, maar daar heb je verder toch niks mee te maken...?
Dat moet toch ook? Spammers kun je niet hard genoeg aanpakken!White_Collar schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:43:
[...]
De scan server houd de mails van andere domein namen tegen
wat mij betreft prima. Ik vind ook dat de mail server niet mails hoeft te behandelen buiten het domein van bijvoorbeeld @xmsnet.nl of @vathorstnet.nl.Fiber schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:44:
[...]
Dat moet toch ook? Spammers kun je niet hard genoeg aanpakken!
[ Voor 8% gewijzigd door White_Collar op 12-10-2012 14:47 ]
Je kan helaas niet kiezen tussen een WMP+ of een wgdo netwerk. Het beste is om even te kijken of je in een wgdo netwerk gebied leeft of een wmp+ netwerk gebied.Paradox schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:30:
even op een ander been verder
Als ik klant zou willen worden met als voorwaarde dat ik op het WGDO netwerk zit, hoe kan ik dat het beste aanpakken? Ik moet telefonisch bestellen omdat mijn postcode niet geaccepteerd word door de website, maar dan krijgen we altijd een stukje. hun nemen op en ik geef aan dat ik een abbo wil Mits WGDO netwerk... ???
Is daar een eenvoudige, betrouwbare methode voor, of een handig lijstje? Er komt sowieso geen WGDO meer bij, (toch?) dus daar zou een simpel lijstje van te maken moeten zijn.White_Collar schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:33:
[...]
Het beste is om even te kijken of je in een wgdo netwerk gebied leeft of een wmp+ netwerk gebied...
[ Voor 41% gewijzigd door Paradox op 12-10-2012 15:39 ]
https://reggefiber.glasvezel-vergelijken.nl/vergelijkingParadox schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:36:
Almere Poort,
maar echt "niemand" kan mij vertellen wat ik geleverd krijg. 1363WG
Niet meteen beschikbaar, XMS is nog niet beschikbaar op dit adres.
[ Voor 27% gewijzigd door White_Collar op 12-10-2012 16:02 ]
Ik wel: KPN of XS4ALL. Punt.Paradox schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:36:
Almere Poort,
maar echt "niemand" kan mij vertellen wat ik geleverd krijg. 1363WG
[ Voor 11% gewijzigd door Barre73 op 12-10-2012 16:14 ]
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Lijkt opgelost. Thanx.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:38:
[...]
We hebben hier verder geen meldingen over ontvangen, heb je hier nog steeds last van? -Tim
If it's stupid and works, then it ain't stupid!
Ik zou er maar niet te hard op rekenen en niet te veel haast hebben...Paradox schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:00:
zoo, net van de telefoon af. WGDO of WMP is nog de vraag komen ze op terug (niet dat ik anders KAN kiezen) en verder loopt de aanvraag bij XMS.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq