Heb gisteren een Beosound Stage gehaald, natuurlijk niet met een Black Friday deal want daar doen ze bij B&O niet aan. Dat had ik ook niet verwacht.
Ik heb de dure types van Samsung en LG gehad, voor films leuk als je van veel geweld houdt, maar voor muziek vond ik het helemaal niks. Ik had ook best vaak problemen en je leest nog steeds dat velen regelmatig problemen hebben. Daarnaast elk jaar weer een nieuw type. Optisch gezien vond ik het ook niet mooi, zwarte balk, zwarte bak en zwarte blokjes. Heb je hem gekocht voor 999 euro, twee weken later alweer 200 euro goedkoper te vinden. Ik was er dus wel klaar mee.
Ik was nu wel veel meer euro’s kwijt, maar dan heb je optisch gezien iets moois. Het oog wil natuurlijk ook wat. De kwaliteit straalt er vanaf qua materiaalverbruik. De geluidskwaliteit is top, zowel met film als muziek. Het geweld overal vandaan van eerder genoemde merken heb je niet, maar wat er geboden wordt met een enkele soundbar klinkt gewoon erg goed qua, bas, mid en hoog. Het geluid met films is veel groter dan je scherm, zowel in de breedte als hoogte. Dit wordt een blijvertje voor vele jaren.
[
Voor 5% gewijzigd door
cassiekai op 27-11-2020 22:07
]