Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 14:36
SkipZ schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:15:
Mochten er andere mensen een bestelling hebben gedaan bij Hificorner voor de ST-5000 en nog wachten op levering, zojuist kreeg ik te horen dat de set in de tweede week van februari pas geleverd zal worden.

De cashback acties zijn tot 28 januari geldig, waarmee het voordeel van 500 euro dus verdwijnt.
Wellicht dat Sony nog coulant is. Daar heb ik nu naar gevraagd, dus ben benieuwd.
In de actievoorwaarden van Sony staat dat inzendingen na 14 februari niet meer mee genomen worden, dus eventueel zou het met 2e week van februari net aan kunnen. Zolang de factuurdatum goed staat, zou het geen probleem moeten zijn lijkt mij, mits we hem voor de 14e binnen krijgen, wat ik betwijfel eigenlijk. Snap ook niet zo goed hoe het kan dat het zo bizar lang duurt, aangezien de Mediamarkt hem een aantal weken geleden in de aanbieding had. Kan mij dus niet voorstellen dat Sony ze niet op voorraad heeft
Mijn aankoop is niet op voorraad en wordt buiten de actieperiode geleverd, kan ik nog
meedoen aan de promotie?
Ja, de datum op de aankoopbon is leidend. Echter dient er bij levering wel een kopie of een foto van het
serienummer worden opgestuurd aan sonypromotie@consumercare.info
Dit haal ik ook nog uit de actie FAQ, dus op zich zou het geen probleem moeten zijn

[ Voor 16% gewijzigd door Fist op 10-01-2018 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:27
@maxtrash

Wat een vervelende situatie. Ik was ook in de running voor die
sony, maar kom hem nergens luisteren. Toen omdat expert een 20% korting
weekend had, de HWK 950 opgehaald bij de bcc voor 919 euro.
Dus er is best een marge op die prijs blijkbaar.

Ik heb overigens geen moment spijt, en ben erg blij met de dolby atmos enabled rears
die toch erg veel toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 12:28
Mijn aankoop is niet op voorraad en wordt buiten de actieperiode geleverd, kan ik nog
meedoen aan de promotie?
Ja, de datum op de aankoopbon is leidend. Echter dient er bij levering wel een kopie of een foto van het
serienummer worden opgestuurd aan sonypromotie@consumercare.info

Dit haal ik ook nog uit de actie FAQ, dus op zich zou het geen probleem moeten zijn
Als je de actie voorwaarden van de actie specifiek bekijkt zou dit wel eens anders kunnen uitpakken https://campaign.odw.sony...TCs%20Soundbar%20NLNL.pdf

Ik ga pas doorzetten als ik zwart op wit van sony te horen krijg dat het geen probleem is. Die HT-ST5000 is echt bijna nergens te krijgen (ook niet bij Coolblue), het is eigenlijk te triest voor woorden...

Edit: zojuist een mail gestuurd naar Sony met de vraag hoe men hier straks mee omgaat (levering buiten de actie termijn).

[ Voor 42% gewijzigd door Morbid2002 op 10-01-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkipZ
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 14:25
Fist schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:06:
[...]

In de actievoorwaarden van Sony staat dat inzendingen na 14 februari niet meer mee genomen worden, dus eventueel zou het met 2e week van februari net aan kunnen. Zolang de factuurdatum goed staat, zou het geen probleem moeten zijn lijkt mij, mits we hem voor de 14e binnen krijgen, wat ik betwijfel eigenlijk. Snap ook niet zo goed hoe het kan dat het zo bizar lang duurt, aangezien de Mediamarkt hem een aantal weken geleden in de aanbieding had. Kan mij dus niet voorstellen dat Sony ze niet op voorraad heeft

[...]
Je hebt gelijk :)

Bedankt voor uw bericht over de Sony actie. U heeft voor de actie betreffende de Sony soundbar promotie de mogelijkeid om tot 14 februari te registreren. Om te verifieren of u voor de cashback-actie in aanmerking komt is de datum op de factuur bindend. Het actiemodel moet gekocht zijn tussen 26 oktober 2017 en 28 januari 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik was afgelopen vrijdag toevallig in de mediamarkt in Breda en toen zag ik een pallet met 2 of 3 dozen van deze ST5000 staan. Vlak daarna was er ook, volgens de website, bij de Mediamarkt in Breda weer voorraad van dit model.

Sony lijkt dus op zich wel uit te leveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Iemand ervaring met de JBL Bar 2.1 of de 3.1? Is het verschil alleen in een extra speaker die voor beter stem geluid zorgt? Ik kan namelijk niet vinden of ook de subwoofer sterker is bij de 3.1.

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 20:41
elevator schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:24:
Ik was afgelopen vrijdag toevallig in de mediamarkt in Breda en toen zag ik een pallet met 2 of 3 dozen van deze ST5000 staan. Vlak daarna was er ook, volgens de website, bij de Mediamarkt in Breda weer voorraad van dit model.

Sony lijkt dus op zich wel uit te leveren ?
Sony reageert niet op een tweet met de vraag waarom ze de HT-ST5000 soundbar niet leveren. Waarschijnlijk druk met andere dingen (CES) of ze weten gewoon niet wat te zeggen.
Heb toch het idee dat er iets speelt. In mijn aanbieding staat bijvoorbeeld een gratis Blu-ray speler, naast de cashback. Misschien krijgen ze die spelers niet meer van Sony.
In plaats van open kaart te spelen is het telkens uitstellen van levering de makkelijkste oplossing voor Platte TV.
De mensen die de aanbieding wel hebben ontvangen hebben geluk gehad, denk dat ik mijn geld maar terug ga vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
maxtrash schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:52:
[...]

Sony reageert niet op een tweet met de vraag waarom ze de HT-ST5000 soundbar niet leveren. Waarschijnlijk druk met andere dingen (CES) of ze weten gewoon niet wat te zeggen.
Heb toch het idee dat er iets speelt. In mijn aanbieding staat bijvoorbeeld een gratis Blu-ray speler, naast de cashback. Misschien krijgen ze die spelers niet meer van Sony.
In plaats van open kaart te spelen is het telkens uitstellen van levering de makkelijkste oplossing voor Platte TV.
De mensen die de aanbieding wel hebben ontvangen hebben geluk gehad, denk dat ik mijn geld maar terug ga vragen.
Coolblue heeft ze ondertussen ook weer op voorraad....eigenlijk iedereen behalve PlatteTV. Ik krijg ook het vermoeden dat er een spelletje wordt gespeeld. Om te huilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 01:25

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

maxtrash schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:52:
[...]

Ik heb gisteren eindelijk mijn gratis Blu-ray speler van PlatteTV ontvangen. Deze heb ik direct verkocht waardoor de ST5000 me na korting en cashback uiteindelijk minder dan 600 euro heeft gekost _/-\o_ 8)7

Wel heb ik regelmatig contact moeten zoeken met PlatteTV om de speler te krijgen over de afgelopen 6 weken, maar uiteindelijk hebben ze wel geleverd dus toch nog wel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:16
Ik krijg mijn geluid niet synchroon met het beeld.

Lip sync instellingen in decoder zorgt niet voor gewenst effect. Heb een Humax, Sony ht ct290 en Sony bravia kdl TV. Hoe kan ik dit fixen erg storend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
keurige afhandeling van de bluray player van samsung
die ik kreeg bij mijn soundbar. Binnen 3 weken onverwachts opeens in huis!

Nu mag hij weer weg! kijken of dat ook zo vlot gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 22:16
Joostje123 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:04:
Ik krijg mijn geluid niet synchroon met het beeld.

Lip sync instellingen in decoder zorgt niet voor gewenst effect. Heb een Humax, Sony ht ct290 en Sony bravia kdl TV. Hoe kan ik dit fixen erg storend
Als ik zonder HDMI Arc aansluit kan ik via mijn Android tv de volume offset aanpassen en kan ik het geluid wel gelijk laten lopen.
Gebruik ik de HDMI arc (wat ik het liefst ook gewoon wil) kan ik de volume offset niet aanpassen en krijg ik het geluid niet synchroon. IEmand die de tip heeft om dit te fixen via HDMI arc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:38
Volgens de chat van PlatteTV zouden ze donderdag 45 orders hebben uitgeleverd, maar over de mijne kunnen ze helemaal niets zeggen. Gaat lekker :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
Paprika schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:46:
Volgens de chat van PlatteTV zouden ze donderdag 45 orders hebben uitgeleverd, maar over de mijne kunnen ze helemaal niets zeggen. Gaat lekker :+.
Ik zal ook maar weer eens bellen. Er was verzekerd dat ik bovenaan de lijst stond 8)7

Het is echt een soap, onbegrijpelijk ook de manier van communiceren etc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 07:27
En dat mensen nog zeggen dat platte tv best een goede zaak is hehehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Morbid2002 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:58:
[...]

Ik zal ook maar weer eens bellen. Er was verzekerd dat ik bovenaan de lijst stond 8)7

Het is echt een soap, onbegrijpelijk ook de manier van communiceren etc.....
Nou worden ze al uitgeleverd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ik hoop het voor hun, heb v/d week Mad Max Fury road gekeken
met atmos over de K950. Manmanmanmannn wat een soundje.
Ik denk dat de hele wijk heeft mee genoten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morbid2002
k1978 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:00:
[...]

Nou worden ze al uitgeleverd ?
Nou je verwacht het niet..... niemand van PlatteTV heeft contact opgenomen en/of iets laten weten. Dus wederom iets met kluitje en riet. Als het even lukt ga ik morgen is kijken wat voor reden ze nu weer hebben... De vrachtwagen zal wel vastgevroren zijn in Alaska.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Same here, ik heb zondag een mail gestuurd naar de orderdesk, nog steeds geen reactie op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
"Beste" is nog wel dat ze nieuwe bestellingen gewoon aannemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Is erg balen .. maar denk dat je er wel vanuit kan gaan dat die echt niet op tijd geleverd kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Weet iemand of er andere apps zijn dan de multiroom app van
samsung om geluid over je wifi te streamen naar de K950 soundbar ?

Het liefst iets via de pc op windows, want de android multiroom app vind ik erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:10

-Sander-

///M Powerrrrrr

To easy schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:49:
Iemand ervaring met de JBL Bar 2.1 of de 3.1? Is het verschil alleen in een extra speaker die voor beter stem geluid zorgt? Ik kan namelijk niet vinden of ook de subwoofer sterker is bij de 3.1.

Alvast bedankt,
Ja, hier sinds enkele dagen de 2.1 staan, deze vervangt de oude soundbar. Wat een heerlijke bass en totaal geluid, top ding.
Giga verbetering met de oude, had eerst de 5.1 gehoord in de MM dus durfde de 2.1 blind te bestellen.
3.1 lijkt me niet onwijs verschil maken, enige is dat de sub 10” is en gelijk is aan de 5.1 set.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
ppeterr schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:02:
Weet iemand of er andere apps zijn dan de multiroom app van
samsung om geluid over je wifi te streamen naar de K950 soundbar ?

Het liefst iets via de pc op windows, want de android multiroom app vind ik erg slecht.
Ik ga even een antwoord aan mijzelf geven :) Voor als iemand met de K950
ook de multiroom app op windows wilt gebruiken.

Hier een linkje naar de Beta daarvan (ook niet echt een super oplossing)

http://org.downloadcenter...oomDesktop-1.5.0_beta.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 15:43

JoeZuCK

_Fonz > all.

De Yamaha 5600 ondersteunt geen HDR passthrough lees ik. Nu ben ik niet zo bekend hiermee. Wat wil dit zeggen. Stel je hebt een PS4 Pro en je wilt HDR content afspelen.. Dan moet je dus 2 kabels trekken. Een hdmi naar de tv en een optische naar de soundbar?

[ Voor 13% gewijzigd door JoeZuCK op 20-01-2018 19:00 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:55
Geen passthrough is niet hetzelfde van bron naar ontvanger kunnen doorgeven.
Dus geen beeld, wel geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 15:43

JoeZuCK

_Fonz > all.

NeutraleTeun schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:04:
Geen passthrough is niet hetzelfde van bron naar ontvanger kunnen doorgeven.
Dus geen beeld, wel geluid.
Maar dat beeld krijg je toch wel als je een hdmi kabel van je PS4 op je tv aansluit?

Dus geen HDR passthrough wil zeggen dat je niet met een hdmi kabel van de PS4 naar de 5600 en van daaruit naar de tv kunt werken toch?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Zou kunnen. Uitleg was alleen als je met 1 kabel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMad
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-05 10:55
Ik had nog nooit een soundbar gehoord, totdat mijn oom er een kocht.
Veel verwachtingen want het is een Yamaha. Mijn oom en tante vinden het ding prima, ik niet.

Voor het TV geluid is het een verbetering van wat er in de TV zit aan boxjes, voor muziek is het niks.
Ook is een strakke flatscreen TV mooier zonder zo’n lomp ding onder een TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
Hoe hangen jullie de rear speakers van de HW-K950 op als de bank tegen de muur staat? Gewoon er boven of op een andere wijze?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
k1978 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:23:
Is erg balen .. maar denk dat je er wel vanuit kan gaan dat die echt niet op tijd geleverd kan worden..
Nou vandaag maar weer even een snedige app gestuurd en gevraagd of ik alvast de factuur kon krijgen, zodat ik de cashback even kon afstemmen met Sony (in het geval van te laat leveren). Kreeg ik zowaar plotsklap een t&t code.... 8)7 *O* _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeutraleTeun
@Bean77 voorlopig zo
Afbeeldingslocatie: https://s13.postimg.org/mhb3m1q9f/IMG_20180122_195058.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Morbid2002 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:45:
[...]

Nou vandaag maar weer even een snedige app gestuurd en gevraagd of ik alvast de factuur kon krijgen, zodat ik de cashback even kon afstemmen met Sony (in het geval van te laat leveren). Kreeg ik zowaar plotsklap een t&t code.... 8)7 *O* _O-
Mmh ik kreeg vorige week te horen dat hij maandag binnen zou komen, maar heb helaas wederom niets gehoord van hun. Vanmiddag toch maar weer even een mailtje sturen, hopen dat ik morgen een t&t mag ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Thanks! Ik vrees dat ik ook zal moeten improviseren.

Hebben jullie dit artikel al gelezen? De volger van de k950 komt mogelijk deze zomer. Vandaar mogelijk de cashback en kortingen?
http://www.computerbild.d...Praxis-Test-19592847.html

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Morbid2002 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:45:
[...]

Pff gelukkig man 👍👍 dadelijk lekker genieten . Duurde ff maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ik wilde gisteren nogmaals mijn beklaag doen over de chat, maar door drukte niet aan toegekomen. Tot mijn verbazing verscheen er een kwartier geleden een verzonden berichtje in mijn inbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
Ik was net zo verbaasd - via de app kreeg ik gisteren mijn factuur (zoals gezegd om met Sony te overleggen) en de melding dat levering was uitgesteld tot ergens in februari (van het jaar 8)7 ?), en kreeg is zowaar 1 minuut (na de app) een orderstatus wijziging (naar geleverd) en 4 uur later een T&T code....

Wellicht heeft het iets te maken met de BTW actie van aanstaand weekend, ze willen er vast nog een paar verkopen... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Vanochtend heb ik ook een mail ontvangen dat ik morgen de ST5000 mag verwachten. Eindelijk maar toch :)
Ik ben heel erg benieuwd naar het geluid en of de X800 ook al bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
Bij mij zat de bluray er ook bij (2 colli). Jammer dat er nog eentje bij Post NL staat. .... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
Heb gebeld en kreeg telefonisch te horen dat hij morgen geleverd ging worden. Helaas geen mail of trackingnummer dus nog even spannend of het allemaal echt klopt...

update: hij is vandaag (do) geleverd.

[ Voor 11% gewijzigd door maxtrash op 25-01-2018 18:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CJ!
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-08 21:47

CJ!

Momenteel twijfel ik over het aanschaffen van de JBL bar 5.1.

Ik heb eerder in de winkel al de Denon Heos HomeCinema beluisterd. Bij dit systeem was ik erg te spreken over de geluidskwaliteit en de warmte van het geluid.
Deze week viel echter mijn oog op de JBL bar 5.1. De functionaliteit van dit systeem spreekt mij erg aan (o.a. draadloze surround speakers). Op internet lees ik echter verschillende recensies dat de midden tonen ontbreken en de geluidskwaliteit erg tegenvalt. Zijn er hier gebruikers die dit kunnen bevestigen of ontkennen?

Helaas ben ik deze week niet in de gelegenheid om zelf in de winkel te gaan luisteren. Echter zijn beide producten komende dagen erg scherp geprijsd tijdens de btw actie en vind ik het zonde daar geen gebruik van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Pfff; ik weet niet wat ik wil :+

Wat heeft jullie voorkeur qua aansluiten? HDMI of optisch? Ben wel gecharmeerd van de Sonos soundbar maar die heeft alleen een optische ingang. Maar HDMI lijkt me technisch wat geavanceerder zodat je ook gebruik kan maken van CEC/ARC etc.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bergie schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:30:

Wat heeft jullie voorkeur qua aansluiten? HDMI of optisch? Ben wel gecharmeerd van de Sonos soundbar maar die heeft alleen een optische ingang. Maar HDMI lijkt me technisch wat geavanceerder zodat je ook gebruik kan maken van CEC/ARC etc.
HDMI heeft sowieso de voorkeur. Zeker omdat dat ook DTS HD ondersteunt. Optisch heeft daar niet genoeg bandbreedte voor..

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
CJ! schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:27:

Ik heb eerder in de winkel al de Denon Heos HomeCinema beluisterd. Bij dit systeem was ik erg te spreken over de geluidskwaliteit en de warmte van het geluid.
Deze week viel echter mijn oog op de JBL bar 5.1. De functionaliteit van dit systeem spreekt mij erg aan (o.a. draadloze surround speakers). Op internet lees ik echter verschillende recensies dat de midden tonen ontbreken en de geluidskwaliteit erg tegenvalt. Zijn er hier gebruikers die dit kunnen bevestigen of ontkennen?

Helaas ben ik deze week niet in de gelegenheid om zelf in de winkel te gaan luisteren. Echter zijn beide producten komende dagen erg scherp geprijsd tijdens de btw actie en vind ik het zonde daar geen gebruik van te maken.
Bij Heos koop je niet alleen een bar maar koop je een systeem, net als bij Sonos. Koop je Heos alleen voor de soundbar, dan zou ik echt ook andere merken overwegen. Koop je het omdat je ook speakers wil in je keuken, badkamer, studeerkamer, toilet, whatever dan is het kiezen tussen Sonos en Heos.

Ik heb een haat liefde verhouding met mijn Heos setup. Ik heb de Heos Bar en de losse Heos Sub, dan een Heos 5 in de keuken en 2 x Heos 1 in de eetkamer. Die laatste 2 hebben allebei battery-pack en kan ik er dus makkelijk bijpakken als ik een film ga kijken als rear speakers (wil die niet continu in m'n woonkamer hebben staan, lelijk...). Dit werkt over het algemeen top, maar toch heb ik heel af en toe nog dat ineens de bar weigert het beeld door te geven van de chromecast (dit is opgelost met een snelle herstart van de bar of wisselen van HDMI naar TuneIn/Spotify en weer terug) en dat soort problemen. Afhankelijk van m'n humeur op dat moment kan ik me daar vrij hard aan ergeren ;-)

Overigens is de app van Heos gewoon RUK. Het is dat je hem niet de hele dag nodig hebt (geluid regelt Spotify via Connect of regel je via de AB van de TV), maar toch minimaal 1 op de 5 keer crashed hij gelijk bij het openen etc. Ik snap niet dat ze dat niet onder controle weten te krijgen.

Vergelijkend met Sonos zou ik ook nu toch nog voor Heos kiezen. Doordat je het ook op een aantal Denon versterkers kunt krijgen, en doordat de soundbar gewoon een stuk beter product is zonder de outdated aansluitingen van Sonos waarbij een groot deel van de mensen denkt een 5.1 bar te hebben maar 2.1 zit te luisteren omdat hun TV het niet goed kan doorsturen bijv.

De app van Sonos is nog steeds beter en ik heb op langere termijn ook meer vertrouwen in Sonos als het aankomt op ondersteuning en doorontwikkeling van hun platform. Ben over het algemeen tevreden over Heos maar als Sonos een vergelijkbaar aanbod had voor de Bar dan had ik er toch niet op uitgekomen ;-)

[ Voor 13% gewijzigd door Sander op 25-01-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
heb mijn st5000 binnen en aangesloten. Het werkt op het eerste gezicht allemaal goed, heb alleen één probleem. Als ik in de google home app de soundbar zie en kies voor "enable voice control and more", krijg ik error "There was an error when linking your account. Please try again!"

ik wil graag tegen de google home kunnen zeggen dat ie iets af moeten spelen op de soundbar.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bergie schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:30:

Als je wat geavanceerd wil hebben koop dan geen Sonos. Die ondersteunt alleen dolby digital, geen dts. Dts-hd etc. Kan je beter naar een soundbar op zoek gaan die dat wel ondersteunt. Dan ben je toekomstbestendig, DTS klinkt ook gewoon veel beter dan dolby. Zeker met HDMI aansluiten, optisch ondersteunt alleen maar de oudere generatie surround systemen (dolby, dts), maar geen dolby-hd, dts-hd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Sander schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:53:
[...]

Bij Heos koop je niet alleen een bar maar koop je een systeem, net als bij Sonos. Koop je Heos alleen voor de soundbar, dan zou ik echt ook andere merken overwegen. Koop je het omdat je ook speakers wil in je keuken, badkamer, studeerkamer, toilet, whatever dan is het kiezen tussen Sonos en Heos.
De wereld is echt wel groter dan alleen Sonos en Heos hoor... ;) Zelf uiteindelijk gekozen voor de Yamaha YSP-2700. Ook deze is uitbreidbaar met verschillende extra speakers voor het hele huis. Zelf alleen de bar nog, maar daar werkt de app zeker goed van. Nog geen problemen mee gehad.

En qua geluid...Het ligt een beetje aan de kamer waar hij staat (mijne is niet ideaal, te weinig muren), maar heeft virtueel 7.1...Al is dat effect bij mij dus minder, de bar klinkt zelf fantastisch bij zowel muziek als films. Bij films lekker de sub omhoog gooien en je wordt weggeblazen...Ook een stukje goedkoper als een complete Heos of Sonos set!

Volgende op het lijstje dus extra speakers, wx-030 of wx-010! Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
maxtrash schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:50:
heb mijn st5000 binnen en aangesloten. Het werkt op het eerste gezicht allemaal goed, heb alleen één probleem. Als ik in de google home app de soundbar zie en kies voor "enable voice control and more", krijg ik error "There was an error when linking your account. Please try again!"

ik wil graag tegen de google home kunnen zeggen dat ie iets af moeten spelen op de soundbar.

iemand een idee?
Mijn ST5000 inmiddels ook binnen, aangesloten op mijn E7, maar ARC doet niets :(
Highspeed HDMI kabel aangesloten op poort 2 van E7 en HDMI out van ST 5000. Allebei gelabeld als ARC, maar er komt geen geluid, ook niet als ik extern selecteer van de tv of YouTube/Netflix wil streamen via tv. TMobile decoder werkt ook niet, zou moeten werken op tv. Enige wat wel werkt is de X800 op de soundbar, maar die ondersteunt weer geen dolby atmos via de Netflix app. Tot nu toe dus niet tevreden, wel goed geluid. Dit weekend maar weer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
Heb de apparaten op de soundbar ST5000 aangesloten. Als het geluid van de TV zelf komt hoor je het (soundbar ingang op TV zetten). Als ik geluid afspeel op mijn Nvidia Shield TV (ingang soundbar op GAME/HDMI2) hoor je het ook. Alleen als je geluid van bijv. de Shield afspeelt maar de ingang van de soundbar op TV zet hoor je niets. Je ziet wel het beeld, alleen mijn Samsung TV stuurt het signaal dat binnenkomt via HDMI kennelijk niet terug via het ARC kanaal naar de soundbar. Lijkt me ook niet onlogisch.

als je wil zien welk signaal er door de soundbar herkend wordt, moet er wel een 1080p signaal getoond worden. Anders kan hij er geen overlay overheen leggen.

Los van het issue met de google home, zie ik nog een nadeel. Als ik de ingang van de soundbar wil wijzigen dan heb je de afstandsbediening van de soundbar nodig. De ziggo mediabox is in staat de source van de tv te wijzigen, maar die van de soundbar niet denk ik. Ik heb net nog geprobeerd om de soundbar in mediabox afstandsbediening te programmeren maar dat lukt niet.

Vreemde is dat ik nu echter twee keer dezelfde hdmi4/arc ingang zie op de samsung tv, met verschillende namen. Veel verschil lijkt het niet te maken. Hoe zou dit het beste kunnen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:06:
[...]

Mijn ST5000 inmiddels ook binnen, aangesloten op mijn E7, maar ARC doet niets :(
Highspeed HDMI kabel aangesloten op poort 2 van E7 en HDMI out van ST 5000. Allebei gelabeld als ARC, maar er komt geen geluid, ook niet als ik extern selecteer van de tv of YouTube/Netflix wil streamen via tv. TMobile decoder werkt ook niet, zou moeten werken op tv. Enige wat wel werkt is de X800 op de soundbar, maar die ondersteunt weer geen dolby atmos via de Netflix app. Tot nu toe dus niet tevreden, wel goed geluid. Dit weekend maar weer verder...
Denk toch dat je de instellingen goed moet nalopen, heb je op de tv wel geselecteerd dat het geluid naar de soundbar moet lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxtrash schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:55:
Heb de apparaten op de soundbar ST5000 aangesloten. Als het geluid van de TV zelf komt hoor je het (soundbar ingang op TV zetten). Als ik geluid afspeel op mijn Nvidia Shield TV (ingang soundbar op GAME/HDMI2) hoor je het ook. Alleen als je geluid van bijv. de Shield afspeelt maar de ingang van de soundbar op TV zet hoor je niets. Je ziet wel het beeld, alleen mijn Samsung TV stuurt het signaal dat binnenkomt via HDMI kennelijk niet terug via het ARC kanaal naar de soundbar. Lijkt me ook niet onlogisch.

als je wil zien welk signaal er door de soundbar herkend wordt, moet er wel een 1080p signaal getoond worden. Anders kan hij er geen overlay overheen leggen.

Los van het issue met de google home, zie ik nog een nadeel. Als ik de ingang van de soundbar wil wijzigen dan heb je de afstandsbediening van de soundbar nodig. De ziggo mediabox is in staat de source van de tv te wijzigen, maar die van de soundbar niet denk ik. Ik heb net nog geprobeerd om de soundbar in mediabox afstandsbediening te programmeren maar dat lukt niet.

Vreemde is dat ik nu echter twee keer dezelfde hdmi4/arc ingang zie op de samsung tv, met verschillende namen. Veel verschil lijkt het niet te maken. Hoe zou dit het beste kunnen werken?
Ik heb een Sony tv maar dat werkt denk ik hetzelfde. Heb meerdere apparaten op de st5000 aangesloten, op de tv zie je dan ook meerdere apparaten op dezelfde hdmi aansluiting. Via Hdmi cec kan je ervoor zorgen dat de Tv en soundbar automatisch schakelt naar de juiste ingang. Als ik de shield aan zet dan schakelt de tv en soundbar automatisch naar het juiste kanaal, zelfde bij mijn ps4 pro. Afstandsbediening van de soundbar heb je niet nodig, overal cec aanzetten en het moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:30:
[...]

Ik heb een Sony tv maar dat werkt denk ik hetzelfde. Heb meerdere apparaten op de st5000 aangesloten, op de tv zie je dan ook meerdere apparaten op dezelfde hdmi aansluiting. Via Hdmi cec kan je ervoor zorgen dat de Tv en soundbar automatisch schakelt naar de juiste ingang. Als ik de shield aan zet dan schakelt de tv en soundbar automatisch naar het juiste kanaal, zelfde bij mijn ps4 pro. Afstandsbediening van de soundbar heb je niet nodig, overal cec aanzetten en het moet werken.
het zou het zelfde moeten werken, met HDMI-CEC. Echter, dit is toch een hit en miss als je het internet zo ziet. Jij hebt twee apparaten van Sony wat er waarschijnlijk voor zorgt dat het wel goed werkt. Bij mijn combi van Samsung (55ju7000 uit 2015/2016) en de ST5000 krijg ik het niet voor elkaar.

Dat wil zeggen: als ik de Samsung laat zoeken naar de HDMI CEC apparaten vindt hij ST-5000, ST-5000 2, en Shield. De ST5000 zit op de HDMI4 (ARC) van de TV aangesloten op de ARC van ST5000 uiteraard. Als ik dan op de TV voor source kies, zie ik HDMI4 er bij. Dan kun je daar op pijltje naar onderen en HDMI-CEC kiezen. Daaronder zie je dan die herkende apparaten. Als ik ST5000-2 kies krijg je het menu van de soundbar (heb je dus weinig aan). Ik kan daar ook Shield kiezen. Helaas kan ik de ingang van de mediabox niet kiezen (die is niet herkend dus dat zal de reden wel zijn).
Conclusie: voor de mediabox heb je altijd de afstandsbediening van de soundbar nodig. Verder is het selecteren van de source verdomd onhandig want de verschillende hdmi-ingangen van de soundbar worden niet apart gepresenteerd.
Tja. vrees het ergste. Misschien moet ik toch aan de harmony...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxtrash schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:54:
[...]

het zou het zelfde moeten werken, met HDMI-CEC. Echter, dit is toch een hit en miss als je het internet zo ziet. Jij hebt twee apparaten van Sony wat er waarschijnlijk voor zorgt dat het wel goed werkt. Bij mijn combi van Samsung (55ju7000 uit 2015/2016) en de ST5000 krijg ik het niet voor elkaar.

Dat wil zeggen: als ik de Samsung laat zoeken naar de HDMI CEC apparaten vindt hij ST-5000, ST-5000 2, en Shield. De ST5000 zit op de HDMI4 (ARC) van de TV aangesloten op de ARC van ST5000 uiteraard. Als ik dan op de TV voor source kies, zie ik HDMI4 er bij. Dan kun je daar op pijltje naar onderen en HDMI-CEC kiezen. Daaronder zie je dan die herkende apparaten. Als ik ST5000-2 kies krijg je het menu van de soundbar (heb je dus weinig aan). Ik kan daar ook Shield kiezen. Helaas kan ik de ingang van de mediabox niet kiezen (die is niet herkend dus dat zal de reden wel zijn).
Conclusie: voor de mediabox heb je altijd de afstandsbediening van de soundbar nodig. Verder is het selecteren van de source verdomd onhandig want de verschillende hdmi-ingangen van de soundbar worden niet apart gepresenteerd.
Tja. vrees het ergste. Misschien moet ik toch aan de harmony...
Dat is wel vreemd dat je de hdmi ingangen van de soundbar niet kan kiezen. Dus Sony en Samsung communiceert niet goed met elkaar. Hiervoor had ik een Philips soundbar (10 jaar oud) en een Sony tv, als ik op meerdere apparaten tegelijkertijd cec activeerde dan begon de soundbar te flippen. Telkens schakelen van geluid naar de soundbar en dan weer geluid naar de tv. Dat werkte ook niet goed samen, ik dacht dat het kwam omdat die Philips soundbar 1 van de eerste producten was met cec, maar kennelijk is dat dus niet verbeterd. Cec is ook niet alles, als ik mijn shield bedien met de afstandsbediening van de tv dan merk je een grote vertraging, dat werkt niet helemaal lekker. Dus hoe ik het nu doe is als ik op de ronde knop van de afstandsbediening van de shield klik dan gaat mijn tv aan, soundbar aan en de shield aan en direct op het juiste kanaal. Dan kan ik met verder alles doen met de afstandsbediening van de shield. Zelfde met de controller van de ps4, als ik tv wil kijken pak ik de afstandsbediening van de tv. Dus alsnog gebruik ik 2 afstandsbedieningen, maar ik moet zeggen dat ik die van de shield erg goed vind werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-09 23:21
CJ! schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:27:

Zelf ook aan het kijken voor de JBL Bar 5.1. Weinig reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik heb sinds kort de Denon Heos HomeCinema soundbar in mijn bezit. Dit werkt op zich allemaal prima; alleen vanaf de Ziggo Horizon doos heb ik op de netflix app geen geluid wanneer de dolby digital output aan staat. Zet ik die uit werkt het uiteraard wel gewoon.

Zijn er mensen bij wie dit wel werkt? Het enige wat ik misschien nog kan proberen is een andere HDMI kabel tussen de Horizon box en de TV.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
  • Laatst online: 25-08 12:57
Bergie schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:00:
Ik heb sinds kort de Denon Heos HomeCinema soundbar in mijn bezit. Dit werkt op zich allemaal prima; alleen vanaf de Ziggo Horizon doos heb ik op de netflix app geen geluid wanneer de dolby digital output aan staat. Zet ik die uit werkt het uiteraard wel gewoon.

Zijn er mensen bij wie dit wel werkt? Het enige wat ik misschien nog kan proberen is een andere HDMI kabel tussen de Horizon box en de TV.
Had ik vandaag ook met mijn Samsung hw k950. Stekker van de soundbar er voor 10 seconden uit loste het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ik heb met de HK 950, dat de sub zijn connectie verliest als mijn
wifi netwerk druk bezig is met data versturen/ontvangen.

Het komt er dus op neer dat als ik mijn downloads op de 5ghz band
vol laat lopen het stoort op de connectie met de sub.

Nou las ik ergens dat de sony, een soort secure channel kan opzetten met de onderlinge
speakers. Ben er niet achter of dat bij de HK 950 ook kan.

Iemand die dit herkend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de Yamaha YSP 2700 aangeschaft en benn zeer happy met het geluid.
Uiteindelijk kunnen kopen in de actie voor € 799,-

In het aansluiten ben ik geen expert dus heb een vraag met aansluiting op mijn LG tv.
De aansluiting HDMI loopt van tv naar de soundbar en een optische er langs. Ik heb gemerkt
dat als ik optisch eruit haal geluid het ook doet.

Bij het aanzetten van de TV gaat de soundbar ook aan (top) maar de soundbar start op
in TV stand waardoor ik wel beeld heb maar geen geluid. Ik moet dan de afstandbediening van de
2700 pakken en op HDMI 1 drukken waarna ik wel geluid heb. Ik krijg dit niet veranderd hoe kan ik de
soundbar aan laten gaan op HDMI 1 stand of is de aansluiting toch niet goed?

Hoop dat jullie de oplossing hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik de 55XE9005 samen met de HT-ST5000 en een Nvidia Shield. Probleem wat ik heb is wanneer ik de Nvidia shield uit zet dat gaat de tv en de soundbar uit via CEC. Als ik dan de tv weer aan zet dan gaat de Nvidia shield ook weer aan, alleen als ik dan de tv op het tv signaal zet dan schakelt de soundbar niet over naar tv. Waardoor ik dus geen geluid heb. Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxtrash
Verwijderd schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:25:
Ik heb ook de Yamaha YSP 2700 aangeschaft en benn zeer happy met het geluid.
Uiteindelijk kunnen kopen in de actie voor € 799,-

In het aansluiten ben ik geen expert dus heb een vraag met aansluiting op mijn LG tv.
De aansluiting HDMI loopt van tv naar de soundbar en een optische er langs. Ik heb gemerkt
dat als ik optisch eruit haal geluid het ook doet.

Bij het aanzetten van de TV gaat de soundbar ook aan (top) maar de soundbar start op
in TV stand waardoor ik wel beeld heb maar geen geluid. Ik moet dan de afstandbediening van de
2700 pakken en op HDMI 1 drukken waarna ik wel geluid heb. Ik krijg dit niet veranderd hoe kan ik de
soundbar aan laten gaan op HDMI 1 stand of is de aansluiting toch niet goed?

Hoop dat jullie de oplossing hebben 8)7
ik heb ook met dit soort dingen zitten klooien en achteraf een companion gekocht en alle HDMI CEC opties uitgezet.

Ik denk dat jij de HDMI aan de TV kant mogelijk op een HDMI ARC aansluiting hebt aangesloten. De soundbar ziet de tv dan als ingang en schakelt daar naar toe. Misschien kun je de HDMI kabel op een gewone TV ingang aansluiten. Je hebt dan wel de optische kabel nodig voor het geluid dat van de tv komt.
Ik vraag me nu af of ik dit zelf geprobeerd heb (heb zoveel zitten klooien) maar mogelijk helpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxtrash schreef op zondag 4 februari 2018 @ 13:35:
[...]

ik heb ook met dit soort dingen zitten klooien en achteraf een companion gekocht en alle HDMI CEC opties uitgezet.

Ik denk dat jij de HDMI aan de TV kant mogelijk op een HDMI ARC aansluiting hebt aangesloten. De soundbar ziet de tv dan als ingang en schakelt daar naar toe. Misschien kun je de HDMI kabel op een gewone TV ingang aansluiten. Je hebt dan wel de optische kabel nodig voor het geluid dat van de tv komt.
Ik vraag me nu af of ik dit zelf geprobeerd heb (heb zoveel zitten klooien) maar mogelijk helpt het.
Bedankt voor je info... Op de TV was inderdaad de Arc aansluiting en Arc aansluiting op de soundbar.
Als ik de tv kabel in HDMI 2 stop dan is beeld en geluid weg. De soundbar aangesloten op Arc en HDMI 2,3
geen beeld.. Ik ga er nog maars eens mee klooien zal iets simpels moeten zijn met die kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de LG SJ5? Ik zoek gewoon een degelijke soundbar voor mijn nieuwe LG Oled 55C7V. Ik hoef geen spectaculair geluid maar wil er wel een muziekje op kunnen luisteren. Ik ben benieuwd! Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambello
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-07 22:23
Ik heb al Sonos in huis (twee Play:1 en een play:3).

Nu wil ik een soundbar kopen. Is de Sonos Playbar het geld waard? Of is een samsung-hw-ms650 ook goed? die is stukken goedkoper. Hoeveel synergie heeft een playbar met mijn bestaande play:1s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reit0705
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 23:08
.

[ Voor 100% gewijzigd door reit0705 op 14-02-2018 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
Ik gebruik nu al enige tijd de Yamaha YSP-2700 en ben over het algemeen zeer tevreden. Nu heb ik ook maar een Harmony afstandsbediening gekocht, aangezien we inmiddels met 4 afstandsbedieningen bezig waren. Een activiteit tv kijken aangemaakt, maar krijg hier een probleem. Wanneer alle apparaten ingeschakeld zijn krijg ik ook netjes geluid uit de soundbar. Dit geluid stopt alleen na een paar seconden, waardoor ik weer handmatig op HDMI 1 moet drukken.
Iemand een idee waarom de soundbar de ingang bij inschakelen goed heeft staan, maar deze daarna niet meer juist werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
boer95 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:55:
Ik gebruik nu al enige tijd de Yamaha YSP-2700 en ben over het algemeen zeer tevreden. Nu heb ik ook maar een Harmony afstandsbediening gekocht, aangezien we inmiddels met 4 afstandsbedieningen bezig waren. Een activiteit tv kijken aangemaakt, maar krijg hier een probleem. Wanneer alle apparaten ingeschakeld zijn krijg ik ook netjes geluid uit de soundbar. Dit geluid stopt alleen na een paar seconden, waardoor ik weer handmatig op HDMI 1 moet drukken.
Iemand een idee waarom de soundbar de ingang bij inschakelen goed heeft staan, maar deze daarna niet meer juist werkt?
is dit altijd, of alleen wanneer je de boel aanzet na het gebruik van de bar als radio of iets in die richting? Ik heb iets soortgelijks gezien met een ander merk. Deze bleek altijd terug te schakelen naar de laatst gebruikte uitgang bij het starten.

Wat er dan gebeurde was Harmony activiteit starten > TV gaat aan, de TV, soundbar gaat aan, activiteit selecteert de juiste in en outputs op de soundbar/TV, iets later selecteert de bar de laatst gebruikte input na het volledig starten. Oplossing daar was een delay toe te voegen in de activiteit zodat de soundbar eerst naar de laatst gekozen input ging, en daarna pas op de juiste input gezet werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

brambello schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:51:
Ik heb al Sonos in huis (twee Play:1 en een play:3).

Nu wil ik een soundbar kopen. Is de Sonos Playbar het geld waard? Of is een samsung-hw-ms650 ook goed? die is stukken goedkoper. Hoeveel synergie heeft een playbar met mijn bestaande play:1s?
Hier een playbar met twee 1s in surround modus staan. Van de Sonos liefhebbers zul je horen dat het meerwaarde heeft, van mensen die dat niet zo zijn wellicht minder.
Als je het geld helpt, gewoon doen en in surround zetten. Is echt prima geluid bij films, series en muziek. Blijf je ook bij je bestaande ecosysteem.
Zoek wel even uit of er geen bestaande problemen zijn met je tv en de playbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ik wordt toch wel een beetje moe van mijn KW 950 die steeds
zijn connectie met de sub en andere speakers verliest.
Zag net opeens UPDATE staan knipperen op het display...maar goed
nog steeds drama om te verbinden.

Hoe doen jullie dat ?

Ik zet hem uit
activeer de andere boxjes zodat het lampje blauw staat te knipperen
hou de volume knop ingedrukt van de ab tot er reset ID staat
zet hem aan met de knop op de soundbar

Soms werkt dit, vaker niet....wat een gekloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
Dennism schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 23:06:
[...]

is dit altijd, of alleen wanneer je de boel aanzet na het gebruik van de bar als radio of iets in die richting? Ik heb iets soortgelijks gezien met een ander merk. Deze bleek altijd terug te schakelen naar de laatst gebruikte uitgang bij het starten.

Wat er dan gebeurde was Harmony activiteit starten > TV gaat aan, de TV, soundbar gaat aan, activiteit selecteert de juiste in en outputs op de soundbar/TV, iets later selecteert de bar de laatst gebruikte input na het volledig starten. Oplossing daar was een delay toe te voegen in de activiteit zodat de soundbar eerst naar de laatst gekozen input ging, en daarna pas op de juiste input gezet werd.
Volgens mij inderdaad na gebruik als radio of bluetooth, maar moet eens testen, want denk ook gewoon na de activiteit tv kijken. Maar zal eens kijken of ik ergens die delay kan instellen, was me eerder nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
boer95 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:23:
[...]

Volgens mij inderdaad na gebruik als radio of bluetooth, maar moet eens testen, want denk ook gewoon na de activiteit tv kijken. Maar zal eens kijken of ik ergens die delay kan instellen, was me eerder nog niet gelukt.
Hier kun je wat zaken vinden m.b.t. delay's https://support.myharmony...ing-a-devices-input-delay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 01:47
ppeterr schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:04:

Hoe doen jullie dat ?

Ik zet hem uit

Ik heb daar gelukkig geen last van.
Staat je router dicht bij je boxen?
Op welke Ghz verbind je?
Ik verbind via 5ghz en heb nergens last van.

Al een factory reset gedaan?

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
MillZ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:34:
[...]

Ik heb daar gelukkig geen last van.
Staat je router dicht bij je boxen?
Op welke Ghz verbind je?
Ik verbind via 5ghz en heb nergens last van.

Al een factory reset gedaan?
Ja hier ook de 5ghz, en ik denk dat het ook door mijn wifi netwerk komt.
De sub, en eigenlijk alles staat tussen de router in op korte afstand.
Kan dat ook niet echt veranderen. Ben er ook ondertussen achter
als de kinderen de kamer ernaast de 5ghz band dicht trekken,
de sub zijn connectie verliest....naja, niet zo fijn.

Wat ik dan wel weer fijn vind, en ik zie dat je er ook een shield aan hebt zitten.

Als ik "Deezer" cast vanaf mijn pc naar de shield, met muziek dus. En ik selecteer
een playlist...vervolgens de pc sluit, de "cast" vrolijk doorgaat :)

Staat een beetje los van de soundbar denk ik, maar iedere andere "cast" sluit
met de browser mee op de shield. De muziek daar integen vanuit de browser loopt door.

[ Voor 24% gewijzigd door ppeterr op 26-02-2018 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moost01
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-07 14:19
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:09:
Iemand ervaring met de LG SJ5? Ik zoek gewoon een degelijke soundbar voor mijn nieuwe LG Oled 55C7V. Ik hoef geen spectaculair geluid maar wil er wel een muziekje op kunnen luisteren. Ik ben benieuwd! Bedankt alvast.
Tip:

Neem de LG SJ8 + bijbehorende bracket (T8)
Kan je er een mooie opstelling van maken, en is goed geluid.

Afbeeldingslocatie: https://assets.wehkamp.com/i/wehkamp/944036_eb_05/lg-sj8-soundbar-zwart-8806084363305.jpg?w=966&h=966&fmt.jpeg.interlaced=true

[ Voor 21% gewijzigd door Moost01 op 05-03-2018 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:07

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:09:
Grappig, ik ga vandaag de 55C7V kopen en wil er de Yamaha ysp-2700 bij kopen. Heb nu een dijk van een 5.1 set (morel applause met de Morel SoundSub IS-9A) maar wil van de vele kabels en van de gigantisch grote subwoofer af. Geluid zal wel iets achteruit gaan alsmede het surround effect maar overall geen slechte aanpassingen als ik de reviews zo lees.

Na veel speurwerk kon ik voor dit geld niet echt een andere geschikte set vinden. M'n vereisten waren: inclusief subwoofer, genoeg (hdmi) aansluitingen, goed geluid bij zowel films als muziek, Spotify ondersteuning en niet meer dan 800. De yamaha voldoet aan al deze punten.

Ben alleen nog met een schuin oog naar de Onkyo LS7200 aan het kijken. Zag die hier in dit topic voorbij komen.

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 06-03-2018 07:36 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik heb sinds kort de Denon HEOS HomeCinema bij de tv staan en ben over het algemeen erg tevreden over het geluid; aansluiting via HDMI ARC werkt ook prima.

Ik heb nu alleen een paar keer gehad dat ik een film of serie via Kodi wilde kijken en deze blijkbaar een niet ondersteunde audio-codec had. Dit resulteerde in een ratelend geluid uit de soundbar. Dit verbaasde me wel enigszins aangezien dit de gewone releases betrof (The Walking Dead van afgelopen maandag bijvoorbeeld)

Was is jullie ervaring hiermee? Zou jammer zijn als dit veel vaker gaat optreden. Misschien kan ik dan in Kodi nog wat veranderen aan de settings wat dit kan verhelpen; moet ik nog ff naar zoeken.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heb toch maar de Yamaha YSP-2700 besteld voor 799. Kreeg vandaag nog een aanbieding in de mail waarbij hij voor 780 werd aangeboden. Toch iets te snel besteld, maar ja niks aan te doen. Helaas vandaag niet thuis waardoor de set morgen nogmaals door postnl aangeboden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Bergie schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:09:
Ik heb sinds kort de Denon HEOS HomeCinema bij de tv staan en ben over het algemeen erg tevreden over het geluid; aansluiting via HDMI ARC werkt ook prima.

Ik heb nu alleen een paar keer gehad dat ik een film of serie via Kodi wilde kijken en deze blijkbaar een niet ondersteunde audio-codec had. Dit resulteerde in een ratelend geluid uit de soundbar. Dit verbaasde me wel enigszins aangezien dit de gewone releases betrof (The Walking Dead van afgelopen maandag bijvoorbeeld)

Was is jullie ervaring hiermee? Zou jammer zijn als dit veel vaker gaat optreden. Misschien kan ik dan in Kodi nog wat veranderen aan de settings wat dit kan verhelpen; moet ik nog ff naar zoeken.
Waarschijnlijk is je TV de bron van het probleem. Er zijn nog steeds een hoop TV's (zeker van een paar jaar oud) die geen 5.1 ondersteunen via HDMI-passthrough, als je serie of film dan een 2.0 spoor heeft zal hij daarnaartoe switchen, maar in sommige andere gevallen kun je ander gedrag krijgen. Ratelend geluid heb ik zelf niet gehad, maar dat kan ook wijzen op een brakke kabel.

Ik zou even checken via de Heos app als je iets aanzet (wat wel werkt) wat je voor signaal doorkrijgt, of dit 2.0 of 5.1 is. Dit is 1 van de mindere punten van de Heos HomeCinema (en ook van Sonos Bar) waarbij je alles via TV of aparte HDMI switch oid moet laten lopen (tov Heos Bar met extra eigen HDMI aansluitingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Sander schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:19:
[...]
Waarschijnlijk is je TV de bron van het probleem. Er zijn nog steeds een hoop TV's (zeker van een paar jaar oud) die geen 5.1 ondersteunen via HDMI-passthrough, als je serie of film dan een 2.0 spoor heeft zal hij daarnaartoe switchen, maar in sommige andere gevallen kun je ander gedrag krijgen. Ratelend geluid heb ik zelf niet gehad, maar dat kan ook wijzen op een brakke kabel.

Ik zou even checken via de Heos app als je iets aanzet (wat wel werkt) wat je voor signaal doorkrijgt, of dit 2.0 of 5.1 is. Dit is 1 van de mindere punten van de Heos HomeCinema (en ook van Sonos Bar) waarbij je alles via TV of aparte HDMI switch oid moet laten lopen (tov Heos Bar met extra eigen HDMI aansluitingen)
Ben er gisteravond toch even mee aan het klooien gegaan. Met een testbestand van de Kodi website (Safari_ Dolby_Digital_Plus.m2ts) geeft die via Kodi (openelec op Raspberri Pi) weer het probleem. Zet ik hem op een usb stick en speel ik hem via de tv af gaat het wel goed.
Het probleem lijkt dus gelukkig niet in de soundbar te zitten. Dus nu maar eens een andere HDMI kabel proberen tussen de Pi en de TV etc

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Bergie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:17:
[...]

Ben er gisteravond toch even mee aan het klooien gegaan. Met een testbestand van de Kodi website (Safari_ Dolby_Digital_Plus.m2ts) geeft die via Kodi (openelec op Raspberri Pi) weer het probleem. Zet ik hem op een usb stick en speel ik hem via de tv af gaat het wel goed.
Het probleem lijkt dus gelukkig niet in de soundbar te zitten. Dus nu maar eens een andere HDMI kabel proberen tussen de Pi en de TV etc
Zoek het model van je TV even op en google op Model + Passthrough. Vaak zul je zien dat je TV gewoon het geluid niet doorgeeft via ARC. Afhankelijk van het model zijn er dan 2 opties: HDMI switch die dus eigenlijk switched en geluid er daar uit haalt, alternatief is kijken of je TV wel 5.1 via Coax/optical kan doorgeven van HDMI bronnen (dit is uiteraard goedkoper maar geen garantie op succes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 18:15

Hoe doen jullie dat ?

Ik zet hem uit

Ik weet de oplossing niet maar ik heb hier ook last van met mijn Yamaha YSP 2700. Volgens mij heb ik de optie om de subwoofer ook bedraad aan te sluiten. Dat ga ik binnenkort maar eens testen.

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:00
Bergie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:17:
[...]

Probleem zit in Kodi, je moet daar een setting aanpassen dit heb ik ook gehad. Zal t voor je opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard--
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Mavi86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:20:
[...]

Ik weet de oplossing niet maar ik heb hier ook last van met mijn Yamaha YSP 2700. Volgens mij heb ik de optie om de subwoofer ook bedraad aan te sluiten. Dat ga ik binnenkort maar eens testen.
Ik zit ook naar YSP 2700 te kijken .
Ben je tevreden over de set ?
Komt het geluid echt van verschillende kanten zoals ze je doen geloven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Mavi86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:20:
[...]

Ik heb ondertussen een en ander geprobeerd, en denk dat de 5ghz dus op de 2.4ghz stoort
waarmee de soundbar connect. Veel kan ik daar niet aan veranderen, dan de positie van
de router (wat lastig is bij mij). Enkel wat wel iets lijkt te werken, maar of dat waar is moet nog blijken.

Ik heb de 5ghz op kanaal 112 gezet, en de 2.4ghz op 1 gezet.

Voor nu lijkt er ietwat verbetering, enkel geen idee of dus de kanaal verhoudingen
qua 5ghz en 2.4ghz ook zo werken, verder uitelkaar is minder storing ?

btw ik kan mijn sub niet bedraad aansluiten, wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 18:15
Richard-- schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:27:
[...]

Ik zit ook naar YSP 2700 te kijken .
Ben je tevreden over de set ?
Komt het geluid echt van verschillende kanten zoals ze je doen geloven?
Ik ben zeer tevreden over de set. Bij film/gaming en ook bij muziek een erg goed geluid naar mijn idee. Bij mij komt het geluid niet echt van alle kanten helaas. Dit is sterk afhankelijk van de kamer en inrichting. Ik geloof wel dat t zou kunnen werken als je de juiste kamer hebt. Kijk wel even naar de hdr passtrough. Ik hechtte er niet veel waarde aan dus heb me er nog niet in verdiept maar volgens mij kan de soundbar dat niet.

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Vandaag de Yamaha Ysp-2700 binnen gekregen. Meteen aangesloten en testen. Geluid klinkt prima. Soms wat dun vergeleken met mn eerdere 5.1 set maar dat is ook niet zo gek omdat er geen speakers in zitten voor de middentonen. Maar voor mijn doel voldoet de set perfect. Ook als het volume harder gaat blijft het mooi klinken.

Wel is er 1 ding waar ik niet uit kom. Spotify krijg ik maar niet verbonden met de bar. Spotify ziet de bar simpelweg niet. Mn chromecast die in de bar zit wel, dus het is geen grote ramp, maar wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard--
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Mavi86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:31:
[...]

Ik ben zeer tevreden over de set. Bij film/gaming en ook bij muziek een erg goed geluid naar mijn idee. Bij mij komt het geluid niet echt van alle kanten helaas. Dit is sterk afhankelijk van de kamer en inrichting. Ik geloof wel dat t zou kunnen werken als je de juiste kamer hebt. Kijk wel even naar de hdr passtrough. Ik hechtte er niet veel waarde aan dus heb me er nog niet in verdiept maar volgens mij kan de soundbar dat niet.
l3art schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:34:
Vandaag de Yamaha Ysp-2700 binnen gekregen. Meteen aangesloten en testen. Geluid klinkt prima. Soms wat dun vergeleken met mn eerdere 5.1 set maar dat is ook niet zo gek omdat er geen speakers in zitten voor de middentonen. Maar voor mijn doel voldoet de set perfect. Ook als het volume harder gaat blijft het mooi klinken.

Wel is er 1 ding waar ik niet uit kom. Spotify krijg ik maar niet verbonden met de bar. Spotify ziet de bar simpelweg niet. Mn chromecast die in de bar zit wel, dus het is geen grote ramp, maar wel vreemd.
Mijn kamer zal ook niet helemaal goed voor het systeem zijn maarja wil gewoon van al die speakers en draden zooi af.
Ik ga is op zoek naar een winkel waar ik het kan beluisteren maar tot nu toe heb ik die nog niet gevonden.
Weten jullie een winkel waar je het kan beluisteren of heb je dat niet gedaan en gewoon online ergens besteld.
Bedankt voor de reactie .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

alki schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:36:
[...]

Probleem zit in Kodi, je moet daar een setting aanpassen dit heb ik ook gehad. Zal t voor je opzoeken
Heb het nu opgelost door de Dolby Digital Plus (E-AC3) capable receiver optie uit te zetten. Daarmee krijg ik iig weer normaal geluid; ook al zou de soundbar het prima aan moeten kunnen.
Ben wel benieuwd welke setting jij bedoelde; mogelijk krijg ik het daarmee nog wel weer werkend.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mack80
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08-09 21:52

Hoe doen jullie dat ?

Ik zet hem uit

Hier heb ik de laatste tijd ook last van. Om gek van te worden. Alles geprobeerd qua WiFi. Maar kan de 2.4 niet uitzetten ivm bepaalde apparaten.
Contact gehad met Samsung. Hun tip was om alles binnen een meter te pairen en daarna alles weer op zn plek. Voor mij geen resultaat en ga de set voor reparatie aanbieden. Van andere forums weet ik dat dit niet gaat helpen. Maar zo ga we uiteindelijk voor inleveren en andere optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIB76
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-10-2024
ppeterr schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:50:
[...]

Ik heb ondertussen een en ander geprobeerd, en denk dat de 5ghz dus op de 2.4ghz stoort
waarmee de soundbar connect. Veel kan ik daar niet aan veranderen, dan de positie van
de router (wat lastig is bij mij). Enkel wat wel iets lijkt te werken, maar of dat waar is moet nog blijken.

Ik heb de 5ghz op kanaal 112 gezet, en de 2.4ghz op 1 gezet.

Voor nu lijkt er ietwat verbetering, enkel geen idee of dus de kanaal verhoudingen
qua 5ghz en 2.4ghz ook zo werken, verder uitelkaar is minder storing ?

btw ik kan mijn sub niet bedraad aansluiten, wel jammer.
Heb zelf ook de k950 maar geen problemen met uitvallen. (Mijn router staat in de meter kast met een repeater op de 1e verdieping.)

Kan je om te testen je 2.4 GHz signaal op je router niet uitzetten. Volgens de specs zou je. Alleen last hebben moeten hebben van de 2.4.ghz.
http://www.samsung.com/ca/support/skp/faq/1122701

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rfrancois
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 03:56
Mavi86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:31:
[...]

Yep hij doet wel HDR passthrough, hiervoor moet je naar het advanced menu navigeren en daar de HDMI op mode 1 zetten.
KLIK pagina 89.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfrancois
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 03:56
l3art schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:34:

Spotify vanaf je telefoon naar de soundbar ?
Bij mij werkt het perfect i.c.m. de musiccast app van Yamaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Rfrancois schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 01:09:
[...]

Spotify vanaf je telefoon naar de soundbar ?
Bij mij werkt het perfect i.c.m. de musiccast app van Yamaha.
Sinds gisteren bij mij ook. Ik heb geen idee waarom nu opeens wel. Ik dacht eerder dat het kwam omdat ik de bar misschien nog op hdmi 1 had staan ipv net radio oid. Maar nu ziet Spotify de bar zelfs terwijl hdmi 1 actief is. Vreemd, maar goed, het werkt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Het enige waarvan ik baal bij mijn K950, is dat mijn Harmony er niet lekker mee werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
DIB76 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 23:33:
[...]

Heb zelf ook de k950 maar geen problemen met uitvallen. (Mijn router staat in de meter kast met een repeater op de 1e verdieping.)

Kan je om te testen je 2.4 GHz signaal op je router niet uitzetten. Volgens de specs zou je. Alleen last hebben moeten hebben van de 2.4.ghz.
http://www.samsung.com/ca/support/skp/faq/1122701
Ik heb zojuist, de 2.4ghz band uitgezet, en het maakt geen verschil..........alhoewel....
(voor nu laat ik de 2.4 even uit om wat grondiger te testen) Enkel de TOON zit erop hier.

Het plaatje is als volgt.

Als mijn desktop pc op de 5ghz band aangaat, valt gelijk de sub weg.
Zet ik die weer uit, en even de soundbar aan en uit, is het terug.

Kijk ik een film, zonder de pc aan, gaat het perfect. Pak ik dan even mijn
telefoon die ook op de 5ghz band zit, stopt de sub :?

Nou heb ik hier een R7000 staan op een relatief klein oppervlak, en de sub
er eigenlijk volgens mij dan te dicht bij. (maar dat kan even niet anders)

Dus mijn redenatie is dat mijn 5ghz werk, dus de connectie onderuit trekt bij data verkeer.
Nou kan ik daar rekening mee houden, en is wel te doen - maar behoorlijk jammer.

[ Voor 3% gewijzigd door ppeterr op 11-03-2018 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tck_02
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-11-2023
Ik heb sinds vorige week een pioneer fayola gekocht. Zijn er mensen die hetzelfde systeem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik kan een Yamaha YSP 1600 2e hands kopen voor ongeveer 200 euro. Is dit een goede soundbar voor deze prijs Mijn budget is max 300 euro. Zijn er betere soundbars voor deze prijs nieuw verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
kaasaanfiets schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:44:
Ik kan een Yamaha YSP 1600 2e hands kopen voor ongeveer 200 euro. Is dit een goede soundbar voor deze prijs Mijn budget is max 300 euro. Zijn er betere soundbars voor deze prijs nieuw verkrijgbaar?
Zelf al wat reviews gelezen van de 1600?
Misschien dat de Sony HT-MT300 Soundbar beter is en in dezelfde prijsklasse, maar dat kan je zelf het beste beoordelen door te luisteren en te bepalen of het dan aan jouw wensen voldoet.
Volgens What Hi-Fi zou de Acoustic Energy Aego Soundbar ook een prima soundbar moeten zijn voor het budget.
Zoek eens op best soundsbars 2018 of 2017. Vaak worden daar verschillende adviezen gegeven in verschillende prijsklassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

l3art schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 18:06:
[...]

Zelf al wat reviews gelezen van de 1600?
Misschien dat de Sony HT-MT300 Soundbar beter is en in dezelfde prijsklasse, maar dat kan je zelf het beste beoordelen door te luisteren en te bepalen of het dan aan jouw wensen voldoet.
Volgens What Hi-Fi zou de Acoustic Energy Aego Soundbar ook een prima soundbar moeten zijn voor het budget.
Zoek eens op best soundsbars 2018 of 2017. Vaak worden daar verschillende adviezen gegeven in verschillende prijsklassen.
Uiteraard heb ik er reviews van gelezen. Vaak zeggen ze hij is wel goed maar voor die prijs je beter een acoustics media 4 kan kopen. Maar die kan ik niet vinden 2e hands rond de 200.
Ook zou de ysp redelijk surround kunnen simuleren.
But you don’t need MusicCast to make the YSP-1600 feel special. As a single soundbar, it performs admirably, and the extensive streaming features will appeal to many.

Yes, it could be punchier and have more insight to its sound – the Award-winning Q Acoustics Media 4 offers a subtler and more enveloping performance at £330, for instance.

But Yamaha does know how to do surround, so if you want a taste of the 5.1 experience without going the whole hog, the YSP-1600 soundbar deserves your attention.

Read more at https://www.whathifi.com/...eview#wSTJVei2f5Q34DlC.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
NeutraleTeun schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 07:37:
Het enige waarvan ik baal bij mijn K950, is dat mijn Harmony er niet lekker mee werkt.
Het enige waarvan ik baal bij mijn k950 is dat atmos niet via hdmi arc verstuurd wordt :(
Verder ben ik vooral erg blij met de k950 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthaxx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 17:45
LG SJ9 uitgeprobeerd maar vond het geluid niks voor zo een grote apparaat.
Pagina: 1 ... 19 ... 58 Laatste