Hij wel 😄 wanneer bestelt ?
En beetje gek dat als ik volume op 0 zet, er wel gewoon geluid blijft komen uit de rears 🤔
Het is iig geen simpel out of the box soundbar!
Het is iig geen simpel out of the box soundbar!
Als dat zo is maken ze er een zooitje van. Ze hadden geen voorraad zeiden ze vandaag aan de telefoon. Dus dan ben ik opkweken benieuwd wanneer besteldSealnova schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 19:44:
Mijn Sony ht-st5000 zou vandaag door plattetv verzonden moeten zijn, als het goed is komt die morgen binnen.
Haha...precies om al deze redenen heb ik dus voor de ysp-2700 gekozen...inderdaad geen atmos en (nog) geen dts-x, maar op dit moment zal ik daar ook nog heel weinig gebruik van maken...NeutraleTeun schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:46:
Ghehe, tegemoetkoming was een Transporter radio.
https://img.diytrade.com/...B_TF_card_reader/a3d2.jpg
Achja best grappig, kan bij mijn zoontje op de kamer.
Die K950 is wel een bakbeest zeg. Vooral vergeleken met de YSP-2500 en een 50" tv.
[afbeelding]
Jammer dat er geen pootjes op zitten waardoor de bar boven de voet van de tv kan staat. Nu staat de bar echt óp de voet.
Maar misschien zit dat nog in de doos.
Zo eens kijken hoe ver ik kom met aansluiten.
OK, geen pootjes dus. Krijg de bar niet lekker kwijt op mijn meubel met deze tv. Ook kan ik de tv blijkbaar niet meer bedienen. Bar is een stuk hoger en blokkeerd de sensor en heeft geen IR-passthrough zoals de Yamaha.
Ik krijg ook nog geen tv beeld, morgen eens met de ingangen/kabels spelen.
De Harmony Elite krijg ik ook niet 123 aan de gang, morgen eens opnieuw instellen via de pc.
Even de Shield gekoppeld en wat YT demo's gespeeld.
Moet eerlijk zeggen, het is overweldigend ruimtevullend geluid. Geluid gaat echt rondom je en de bass is zeer diep aanwezig. Je waant je echt in een bios.
Alles koppelen, instellen en de AB zijn niet heel intuïtief. Ik dacht ah dat doe ik wel even, maar moest toch echt de handleiding erbij pakken.
Met dat ik dit typ zie ik ook 2x het beeld van de Shield wegvallen naar een zwart source beeld met de melding 'rear speaker' 'avr speaker' op de bar.
Meh, https://us.community.sams...-Speaker-quot/td-p/153517
Verbindingen zijn dus vooralsnog niet geheel waterdicht.
Morgen eens wat beter instellen, kijken of het goed komt/blijft en eens proberen of tv kijken voldoet.
Wel nog een irritant dingetje bij de 2700. Heb de bar via ARC gekoppeld aan de tv, en de Telenet digibox aan de bar zelf. Afstandsbediening van Telenet werkt nog altijd prima (kastje wordt niet geblokkeerd). Afstandsbediening tv werkt wel (al moet ik de bar iets opschuiven of tv nog ophangen), maar ik kan niet meer met de tv ab zappen op telenet...kon hiervoor dus wel. Heb dus 3 afstandsbedieningen nodig op dit moment, wat toch wel jammer is...Work-around zonder harmony of iets dergelijks?
https://community.logitec...05IbQ1TCAV/samsung-hwk950The short version is that this device is NOT supported by the Harmony products as it cannot properly and reliably select an input. I spent literally hours on the phone with their tech support trying all of the above (and more), but there's simply no way, given the command set that the Samsung publishes, to set to a specific input. Bottom line = incompatible, and Logitech refuses to admit it.
Lekker dan.
Heb ik daar zo'n dure Elite voor, best dure soundbar en kan er niks geautomatiseerd worden.
https://us.community.sams...-than-cycling/td-p/146406
Lame much.
[ Voor 11% gewijzigd door NeutraleTeun op 09-12-2017 08:19 ]
Hoe bevalt die??robino007 schreef op maandag 4 december 2017 @ 21:44:
Ik heb vorige btw weg ermee actie de ysp 5600 + sub gekocht voor mijn nieuwbouwwoning. Nu de oplevering dichterbij komt (lees 10 dagen). Zit ik zeer te twijfelen of ik wel deze soundbar wil gebruiken..
26 november de zondag van het 'black Friday weekend' dus. Rond een uur of 5 's Avonds als ik me niet vergis.k1978 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:24:
Hij wel 😄 wanneer bestelt ?
Ah oké ik op de maandag. Dat kan dan nogSealnova schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:40:
[...]
26 november de zondag van het 'black Friday weekend' dus. Rond een uur of 5 's Avonds als ik me niet vergis.
Ik zit nu erg in dubio, ook zondag (Black Friday weekend) de Sony HT ST5000 besteld, deze is nog onderweg. Al heb ik sinds deze week ook de LG 55E7 oled met geïntegreerde soundbar, ik moet zeggen het valt mij niet tegen. De ST5000 zal vast meer vermogen hebben, maar aangezien ik de tv voorlopig niet wil ophangen zal deze waarschijnlijk ook nog eens 3 cm boven de tv uitsteken. Ik vind het echt moeilijk, ondanks de flinke korting, aangezien atmos nog maar beperkt beschikbaar is. De subwoofer is natuurlijk wel weer fantastisch voor films en muziek.
Beide valt niet te vergelijken .. maar als jij er genoegen meeneemt 👍
Ik zit vooral in dubio wat te doen, keuze is nog niet gemaakt hoor. Ik bedoelde vooral dat de geïntegreerde soundbar al beter klinkt dan een gewone tv. Kijk voor een film met dolby atmos zal je gelijk verschil horen, bij 5.1 geluid idem, maar er wordt natuurlijk ook normaal tv gekeken. Is het verschil hierbij ook nog zo groot? Of klinkt het dan misschien zelfs overdreven.k1978 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:22:
Beide valt niet te vergelijken .. maar als jij er genoegen meeneemt 👍
Iemand ervaring hier met de Yamaha Yas 306 ? Heb deze vanmiddag in de MM kunnen testen en gebruiksvriendelijk, maar hoe bevalt hij in de huiskamer? Grootste nadeel van deze Yamaha is dat deze geen HDMI in en uitgang heeft, vreemde keuze van Yamaha. Via digital out van de tv hebben we sowieso geluid van zowel de horizon als ps4 toch over de soundbar, maar HDMI had beter geweest..
Daarintegen is het geluid wel fijn, qua prijs-kwaliteit kon ik geen sterkere soundbar vinden, in zowel de MediaMarkt niet als de BCC. De 306 is bij de MM en Coolblue voor € 329,- te koop nu. Erg voordelig denk ik wel 😊
Ook van LG wel een interessante gezien, maar tov de Yamaha een vrij lomp groot ding.
Enige alternatief voor ons is te shoppen in hogere prijsklasse en dan is de Bose SoundTouch 300 wel een mooie (ook wel lomp, maar minder storend dan de LG).
Sonos valt ons wat tegen, zowel soundbase als playbar, er is een soundbar van Heos die wel interessant is, typenaam vergeten.
Daarintegen is het geluid wel fijn, qua prijs-kwaliteit kon ik geen sterkere soundbar vinden, in zowel de MediaMarkt niet als de BCC. De 306 is bij de MM en Coolblue voor € 329,- te koop nu. Erg voordelig denk ik wel 😊
Ook van LG wel een interessante gezien, maar tov de Yamaha een vrij lomp groot ding.
Enige alternatief voor ons is te shoppen in hogere prijsklasse en dan is de Bose SoundTouch 300 wel een mooie (ook wel lomp, maar minder storend dan de LG).
Sonos valt ons wat tegen, zowel soundbase als playbar, er is een soundbar van Heos die wel interessant is, typenaam vergeten.
[ Voor 5% gewijzigd door Meike29 op 09-12-2017 19:24 ]
Kerst komt er weer aan en ben aan het kijken voor een soundbar voor mijn ouders. Zijn er zo veel en ik weet eerlijgezegd niet helemaal goed waar ik op moet letten. Ze hebben een vrij recente Samsung tv (paar jaartjes oud) en een ipad welke ze nu gebruiken voor muziek (spotify en streaming radio). Doel is om muziek van de ipad naar de soundbar te kunnen streamen (bluetooth?) en geluid van de tv over de soundbar te krijgen. Een 2.1 soundbar waar later evt surroundspeakers nog bij te kopen zijn heeft de voorkeur, dan kunnen ze altijd nog uitbreiden indien gewenst.
Uiteraard moet er ook op budget worden gelet. Ik zoek iets aan de onderkant van de mart, maar wel degelijk spul waar ze voorlopig mee tegen kunnen. Het zijn dus geen audiofielen, ze luisteren nu muziek op de ipad!
Nou had ik zelf de SOny HT-CT290 gevonden. Iemand hier bekend mee? Wellicht iemand een ander advies?
Uiteraard moet er ook op budget worden gelet. Ik zoek iets aan de onderkant van de mart, maar wel degelijk spul waar ze voorlopig mee tegen kunnen. Het zijn dus geen audiofielen, ze luisteren nu muziek op de ipad!
Nou had ik zelf de SOny HT-CT290 gevonden. Iemand hier bekend mee? Wellicht iemand een ander advies?
We hebben de YAS 306 gekocht en inmiddels aangesloten. Tot nu toe erg onder de indruk van alle mogelijkheden 🤗
@Mana
Interessant voor mensen die net wat meer kunnen uitgeven:
De Sony HT-NT5, die kost nu bij meerdere aanbieders ipv €500,- adviesprijs maar €450 en bij aankoop van dit artikel ontvangt je tijdelijk ook nog eens €100,- retour via Sony
https://www.sony.nl/promo/cashback/soundbars
De Sony HT-NT5, die kost nu bij meerdere aanbieders ipv €500,- adviesprijs maar €450 en bij aankoop van dit artikel ontvangt je tijdelijk ook nog eens €100,- retour via Sony
[ Voor 3% gewijzigd door jamas op 10-12-2017 23:25 ]
Bedankt voor de tip. Ik houd veel van mijn ouders, maar nou ook weer niet zo veeljamas schreef op zondag 10 december 2017 @ 23:24:
@Mana
Ik zoek het toch echt tot 200 euro max eigenlijk.. Zag ook nog een Samsung HW K-355 welke uitbreidbaar zou moeten zijn met rears..
Verwijderd
Ik ben er ook nog niet uit, de Samsung K950, Sony HT5000 of Yamaha 2700/5600
Ik ben van plan 50/50 te gebruiken voor Tv/Film en fmuziek flac via airplay
De HT-ST5000 beschikt niet over Airplay, wel over Google Chromecast en Spotify Connect.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:08:
Ik ben er ook nog niet uit, de Samsung K950, Sony HT5000 of Yamaha 2700/5600
Hij speelt moeiteloos HI-RES audio en zo ook Flac
[ Voor 6% gewijzigd door jamas op 11-12-2017 13:37 ]
Verwijderd
Dat zag ik ja, helaas de black friday actie gemist.
Maar aande andere kant kan ik eerst gaan beluisteren op het gemak en een andere actie afwachten, of 2e hands als zich de kans voordoet.
Maar aande andere kant kan ik eerst gaan beluisteren op het gemak en een andere actie afwachten, of 2e hands als zich de kans voordoet.
Hmm, ik ga denk ik toch ga doorzetten en de Sony HT ST5000 in ontvangst zal nemen, al moet ie nog wel geleverd worden door plattetv.nl. Inclusief cashback kom ik ongeveer op een prijs uit van 759 euro en dan zit de X800 UHD blu-ray speler er ook bij. Effectief betekent dit 539 euro (-prijs X800) voor een high-end soundbar. Mocht het echt tegenvallen (wat ik niet verwacht) dan kan ie altijd nog retour of misschien iemand blij maken die de deal heeft gemist 
Alleen snap ik nog niet waarom ik nog steeds geen verzendbevestiging heb, omdat de soundbar inmiddels op voorraad is. Iemand die ook besteld heeft en dit weet? Bij plattetv vertelde ze mij dat ik nog even geduld moet hebben, geen directe reden.
Alleen snap ik nog niet waarom ik nog steeds geen verzendbevestiging heb, omdat de soundbar inmiddels op voorraad is. Iemand die ook besteld heeft en dit weet? Bij plattetv vertelde ze mij dat ik nog even geduld moet hebben, geen directe reden.
Wij hebben een Bose soundbar, erg mooi geluid. Misschien is het kleinste model wel wat voor je ouders, de Bose Solo 5 TV.Mana schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:36:
Kerst komt er weer aan en ben aan het kijken voor een soundbar voor mijn ouders. Zijn er zo veel en ik weet eerlijgezegd niet helemaal goed waar ik op moet letten. Ze hebben een vrij recente Samsung tv (paar jaartjes oud) en een ipad welke ze nu gebruiken voor muziek (spotify en streaming radio). Doel is om muziek van de ipad naar de soundbar te kunnen streamen (bluetooth?) en geluid van de tv over de soundbar te krijgen. Een 2.1 soundbar waar later evt surroundspeakers nog bij te kopen zijn heeft de voorkeur, dan kunnen ze altijd nog uitbreiden indien gewenst.
Die is goed voor spraak en heeft bluetooth voor muziek. Met een universele afstandsbediening, waar je gelijk ook tv en bluetooth apparatuur kunt bedienen.
Iemand die ervaring heeft met de Sony HT-XT2 en/of Cambridge Audio TV5 (V2)?
De Sony heeft meer vermogen en meer aansluitmogelijkheden (o.a. Wi-Fi, NFC en meer HDMI-poorten), maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om het geluid dat eruit komt. Is de TV5 het extra geld waard?
De Sony heeft meer vermogen en meer aansluitmogelijkheden (o.a. Wi-Fi, NFC en meer HDMI-poorten), maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om het geluid dat eruit komt. Is de TV5 het extra geld waard?
Mensen hier een een tip waar ik online echt Atmos kan testen?
Op de K950 moet blijkbaar een blauwe led gaan branden bij Atmos.
Maar ik krijg nergens een blauwe led.
Volgens alles heeft Okja op Netflix een Atmos track, maar ook daar krijg ik geen led. NVM, dat werkt maar bij 3 devices, en die heb ik allen niet.
Ik weet dus niet of Atmos überhaupt werkt bij mij momenteel.
Volgens alles heeft Okja op Netflix een Atmos track, maar ook daar krijg ik geen led. NVM, dat werkt maar bij 3 devices, en die heb ik allen niet.
[ Voor 9% gewijzigd door NeutraleTeun op 11-12-2017 22:27 ]
Via Netflix heb ik ook geen atmos. Met de blu-ray wel en gaat idd een blauwe led branden rechts. Niet heel fel overigens. En wat een sound. Aan te raden om de sub een paar tandjes in de min te zettenNeutraleTeun schreef op maandag 11 december 2017 @ 22:21:
Mensen hier een een tip waar ik online echt Atmos kan testen?
In het kleine matrix schermpje?
Net nog eens een Atmos demo disc gedownload om te testen, maar weer niks.
Nas -> Nvidia Switch Kodi -> hdmi -> soundbar.
Zou het dan aan 1 van die dingen liggen?
Ik heb ze vandaag nog gesproken. Wederom 5 dagen uitstel van levering. Dus wordt pas volgende weekNostordici schreef op maandag 11 december 2017 @ 18:13:
De voorraad op de site was een "foutje" aldus plattetv.nl. Ze hebben het vandaag aangepast naar "vraag naar levertijd".
Het blijft een beetje discutabel allemaal.
Gewoon waardeloze zaak. Maar ja. Als ik hem annuleer kan ik niet gebruik maken van dubbele cashback. En dat weten hun ook. Maar ik bestel nooit meer wat bij Platte TV.
[ Voor 67% gewijzigd door k1978 op 12-12-2017 11:31 ]
Sinds gisteravond heb ik de soundbar ook in bezit. 5.1 werkt prima, alleen Atmos nog niet kunnen testen. Via mijn laptop krijg ik Atmos niet aan de praat en ik heb geen kodi of Xbox One S. Stiekem hoopte ik wel op Atmos via de laptop, dus nu even op zoek naar een andere oplossing.NeutraleTeun schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 07:15:
Edit: Welke mediaspeler adviseren jullie om Atmos te kunnen gebruiken? Ik heb thuis een Synology NAS, dus streamen naar de TV doe ik al jaren. De enige reden om een mediaspeler aan te schaffen is dus om de Atmos functie te gebruiken. Hiervoor heb ik dus een bluray speler, Xbox One S, Nvidia Shield o.i.d. voor nodig.
Wat ik wel weet, is dat Atmos alleen op Netflix werkt als deze wordt afgespeeld vanaf bijvoorbeeld een Xbox One S (of ander device). Via de TV werkt het alleen op de 2017 modellen van LG.
[ Voor 16% gewijzigd door Rasmalluin op 12-12-2017 14:38 ]
IGN: Rasmalluin
Heeft iemand al ervaring met het cashen van de dubbele cashback (€500) op de ST5000 aangekocht tijdens Blackfriday? Cashback ingelegd met bijgevoegd de factuur van PlatteTV waar de dubbele cashback actie op vermeld stond. Ik heb vandaag de cashback ontvangen, maar helaas €250 ipv €500.
Heb Sony al gemailed, maar misschien heeft iemand hier ook al ervaring met de dubbele cashback claimen?
Heb Sony al gemailed, maar misschien heeft iemand hier ook al ervaring met de dubbele cashback claimen?
Hmmm, jij hebt de soundbar dus wel tijdig ontvangen. Houd ons aub op de hoogte met betrekking tot de reactie van Sony, zonder die dubbele cashback vind ik de deal niet meer interessant. Zou voor mij een reden zijn om te annuleren-bolio- schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:07:
Heeft iemand al ervaring met het cashen van de dubbele cashback (€500) op de ST5000 aangekocht tijdens Blackfriday? Cashback ingelegd met bijgevoegd de factuur van PlatteTV waar de dubbele cashback actie op vermeld stond. Ik heb vandaag de cashback ontvangen, maar helaas €250 ipv €500.
Ik heb ook enkel de 250 gehad, maar nog niet in de gelegenheid geweest om Sony te bellen. Iemand anders hier wel?
Als dat niet rechtgetrokken wordt gaat ie alsnog retour!
Als dat niet rechtgetrokken wordt gaat ie alsnog retour!
[ Voor 20% gewijzigd door maxvdh op 12-12-2017 18:16 ]
Ook ik ben hier wel benieuwd naar. Dan vind ik die toch wel te prijzig worden-bolio- schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:07:
Ik zie net dat ik ook maar €250 gekregen heb en dat is niet het bedrag dat Sony klantenservice me had toegezegd. Het gecommuniceerde bedrag zou op basis van de aankoopdatum, van 24-11-2017 t/m 27-11-2017, worden verdubbeld. Ik heb net gebeld, maar ze zijn al dicht. Morgen om 9 uur hang ik aan de telefoon-bolio- schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:07:
Ik vind het echt schaamteloos... Zitten we 3 weken te wachten op een bar die 'op voorraad' is voor 1300 euro... Krijg je als extra dubbele naai ook nog maar een cashback van 250... Bizar...echt...-bolio- schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:07:
Houdt ons op de hoogte, hoop nog op een sisser, maar het vertrouwen is op absoluut nulpunt. Had graag nog even inhoudelijk over de bar willen praten 😂jamas schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:30:
[...]
Ik zie net dat ik ook maar €250 gekregen heb en dat is niet het bedrag dat Sony klantenservice me had toegezegd. Het gecommuniceerde bedrag zou op basis van de aankoopdatum, van 24-11-2017 t/m 27-11-2017, worden verdubbeld. Ik heb net gebeld, maar ze zijn al dicht. Morgen om 9 uur hang ik aan de telefoon
Hier ook alleen de €250 ontvangen. Heb ze gemaild en in de bijlage verwezen naar een door hen zelf bevestigde dubbele cashback (mail van 27-11)
Hiermee komt het vast wel goed.
“Bedankt voor uw bericht over de Sony actie.
Het is inderdaad juist dat u met de aankoop van de soundbar aangekocht van 24 tm 27 november 2017 het dubbele cash-back bedrag kunt ontvangen.
U kunt zich registreren via de link https://www.sony.nl/promo/cashback/soundbars
Aan de hand van de factuurdatum zorgen wij voor de correcte uitbetaling.
Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Marion
Het Sony BeNeLux actie team”
Hiermee komt het vast wel goed.
“Bedankt voor uw bericht over de Sony actie.
Het is inderdaad juist dat u met de aankoop van de soundbar aangekocht van 24 tm 27 november 2017 het dubbele cash-back bedrag kunt ontvangen.
U kunt zich registreren via de link https://www.sony.nl/promo/cashback/soundbars
Aan de hand van de factuurdatum zorgen wij voor de correcte uitbetaling.
Met vriendelijke groet,
Marion
Het Sony BeNeLux actie team”
hmmmm hier ook maar 250 euro cashback gekregen inpv 500 euro..
en nu?
.
en nu?
.
Ik vond het al slecht dat een dergelijk internationaal Electronics bedrijf, zich af deed met de standaard CashBack Advertentie/Website op Black Friday terwijl men als actie Dubbele Cashback communiceerden.
Maar het is mijn inziens nog slechter om de eerdere toezegging om op basis van de Black Friday tm Cyber Monday facuurdatum deze uit te gaan keren, maar als ze het dan daadwerkelijk uitvoeren de 'normale' enkele Cashback naar hun klanten terug storten. Een beetje amateuristisch
Maar het is mijn inziens nog slechter om de eerdere toezegging om op basis van de Black Friday tm Cyber Monday facuurdatum deze uit te gaan keren, maar als ze het dan daadwerkelijk uitvoeren de 'normale' enkele Cashback naar hun klanten terug storten. Een beetje amateuristisch
Bijna bij de hoeken zitten streepjes op de soundbar.NeutraleTeun schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 07:15:
De rechter is een blauwe led.
Op de blu-ray speler heb ik als instelling voor geluid op Bitstream zonder omzetting staan. En dan heb ik echt dikke atmos door de huiskamer
Ook maar 250 cashback gekregen ipv de dubbele cashback. Sony mijd ik al jaren vanwege hun erbarmelijke service maar dit was een goede aanbieding. Nu ben ik er weer ingetrapt en hebben ze me weer genaaid. Weer terug naar de stand om nooit iets van dit merk te kopen.
Iedereen gewoon bellen en een klacht neerleggen. Hebben zwart op wit dat deze actie geldt ..0900-2872768
Edit: Gebeld en werd toch echt bevestigd dat het om dubbele cashback gaat als die gekocht is in dat weekend. Zei raad iedereen aan om te bellen en dan wordt dat aangepast. Voor mij was beetje moeilijke zaak want heb mijn soundbar nog niet..
Edit: Gebeld en werd toch echt bevestigd dat het om dubbele cashback gaat als die gekocht is in dat weekend. Zei raad iedereen aan om te bellen en dan wordt dat aangepast. Voor mij was beetje moeilijke zaak want heb mijn soundbar nog niet..
[ Voor 73% gewijzigd door k1978 op 13-12-2017 09:18 ]
Gisteravond is het gelukt om met een andere laptop de Atmos functie te gebruiken. Ik weet niet wat ik anders deed dan met de eerste laptop, maar het werkte in één keer. De blauwe led ging branden en in het scherm stond kort 'Dolby Atmos'.NeutraleTeun schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 07:15:
Binnenkort maar even een volledige film kijken en dan zien of het allemaal vlekkeloos loopt. Dat is nog even de vraag, want het is als volgt aangesloten:
NAS -> (wifi) -> Laptop -> (hdmi) -> Soundbar -> (hdmi) -> TV
PS: om Atmos te testen gebruikte ik allereerst demo bestanden. De bestanden van deze link (en met name 'Horizon' en 'Audiosphere') klonken echt fantastisch!
Gebeld met Sony en moest maar een mailtje sturen wat ik gisteren al gedaan had btw. Aan de telefoon konden ze alles erbij pakken incl aankoopbewijs waardoor ik wederom bevestigd kreeg dat ik aanspraak maak op de dubbele cashback. Maar het kon telefonisch niet afgehandeld worden maar wel per mail teh fuck :’)
Ze gaven aan dat ik minimaal deze week een antwoord kan verwachten.
Ze gaven aan dat ik minimaal deze week een antwoord kan verwachten.
Same here. Ook gebeld en nu een email er uit gestuurd naar Sony. Fingers crossed!
Same here het 0900 wordt niet meer opnomen .overbelast! Iemand nog een ander nummer?
[ Voor 6% gewijzigd door fazer145 op 13-12-2017 11:43 . Reden: tekst ]
Hier ook een halve cashback voor de Sony HT-ST5000. Ondanks dat ik er een verschrikkelijke hekel er aan heb om achter zulke dingen aan te gaan, toch maar gedaan.
Ik heb op advies van Coolblue (waar de soundbar is aangeschaft) Sony gemaild inclusief bewijs (screenshots Coolblue website, voelde dit al aankomen) van de hogere cashback. Daarna er achter aan gebeld, waarbij men aangaf niet te kunnen controleren of de email is aangekomen en ze dit alleen per email kunnen corrigeren. Kortom, stuur vooral een mail naar sonypromotie@consumercare.info.
Blijkbaar gaat dit dus bij iedereen mis, dus laten we vooral elkaar op de hoogte houden wanneer iemand iets nieuws weet.
Overigens zag ik ook vragen over Dolby Atmos. Voor mij was de makkelijkste manier om Dolby Atmos te kunnen afspelen via de Netflix app op de Xbox One (de niet S variant). De overlay van de soundbar geeft dan ook daadwerkelijk aan Dolby Atmos te ontvangen bij bijv. The Punisher. Volgens mij moet elke Xbox One met actuele updates en de Dolby app geinstalleerd (even doorlopen, wordt precies doorgenomen welke stappen je moet nemen) is in staat om Dolby Atmos af te spelen.
Ik heb op advies van Coolblue (waar de soundbar is aangeschaft) Sony gemaild inclusief bewijs (screenshots Coolblue website, voelde dit al aankomen) van de hogere cashback. Daarna er achter aan gebeld, waarbij men aangaf niet te kunnen controleren of de email is aangekomen en ze dit alleen per email kunnen corrigeren. Kortom, stuur vooral een mail naar sonypromotie@consumercare.info.
Blijkbaar gaat dit dus bij iedereen mis, dus laten we vooral elkaar op de hoogte houden wanneer iemand iets nieuws weet.
Overigens zag ik ook vragen over Dolby Atmos. Voor mij was de makkelijkste manier om Dolby Atmos te kunnen afspelen via de Netflix app op de Xbox One (de niet S variant). De overlay van de soundbar geeft dan ook daadwerkelijk aan Dolby Atmos te ontvangen bij bijv. The Punisher. Volgens mij moet elke Xbox One met actuele updates en de Dolby app geinstalleerd (even doorlopen, wordt precies doorgenomen welke stappen je moet nemen) is in staat om Dolby Atmos af te spelen.
[ Voor 36% gewijzigd door dvdheiden op 13-12-2017 11:56 . Reden: dolby atmos gedeelte toegevoegd ]
Als het met die files zeker lukt, dan zal ik het later nog eens proberen. Dan kan ik bepaalde zaken gaan uitsluiten.Rasmalluin schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:04:
[...]
Gisteravond is het gelukt om met een andere laptop de Atmos functie te gebruiken. Ik weet niet wat ik anders deed dan met de eerste laptop, maar het werkte in één keer. De blauwe led ging branden en in het scherm stond kort 'Dolby Atmos'.
Binnenkort maar even een volledige film kijken en dan zien of het allemaal vlekkeloos loopt. Dat is nog even de vraag, want het is als volgt aangesloten:
NAS -> (wifi) -> Laptop -> (hdmi) -> Soundbar -> (hdmi) -> TV
PS: om Atmos te testen gebruikte ik allereerst demo bestanden. De bestanden van deze link (en met name 'Horizon' en 'Audiosphere') klonken echt fantastisch!
tja, laten we maar hopen dan dat tegen de tijd dat Hifi corner de ST5000 levert Sony inmiddels door heeft dat ze 500 uit moeten betalen...
Pfff
maar hoe bevalt hij eigenlijk, bij degenen die hem inmiddels wel in huis hebben?
Pfff
maar hoe bevalt hij eigenlijk, bij degenen die hem inmiddels wel in huis hebben?
Dus Hifi corner heeft ook moeilijk heden met uitlevering ? Bij platte tv is die nu weer uitgesteld naar volgende week.
Dat hangt er ook vanaf wat de reden is dat je een soundbar kiest. Ik kom van een Jamo 606 HCS 5 set op een Yamaha reciever, bij elkaar nog geen 1000 euro. Ook niet top of the line, maar wel al heel redelijk geluid. De overgang naar de soundbar is ingegeven door de aanwezigheid van een hele nieuwsgierige en actieve dreumes.maar hoe bevalt hij eigenlijk, bij degenen die hem inmiddels wel in huis hebben?
Voor films en series is die stiekem best wel goed en komt die richting de vorige set. De bar weet het geluid behoorlijk goed de ruimte in te sturen, iets wat mij enorm meevalt. De Dolby Atmos demo op de Xbox heeft een forest demo, welke enorm indrukwekkend is. De regengeluiden komen duidelijk ergens anders vandaan dan uit de bar voor je gevoel. Voelt de eerste keer een beetje verwarrend, want je weet dat het geluid uit de bar komt, maar je hoort het ergens anders.
Bij muziek kan die duidelijk niet tippen aan de vorige set maar dat was ook mijn verwachting niet. De sub kan wat overweldigend zijn, dus die heb ik aardig teruggeschroefd in zijn volume, maar die kan je ook niet te zacht zetten want dan mis je duidelijk het middenlaag-laag. Ik moet ook nog wat spelen met de locatie van de sub. De bar en sub voelen qua bouwkwaliteit goed aan.
Verder werkt de spotify integratie erg goed en simpel, gaat die snel aan, heeft die bij het schakelen van ingangen soms wel even nodig voordat het beeld verschijnt en heeft toegankelijke menu's. Wil je verder nog iets specifieks weten?
Voorheen had ik mijn stereo setup (KEF XQ40 vloerstaanders, Marantz HD-AMP1 en HEOS Link) op de TV aangesloten, maar na de verhuizing staat die setup in de mancave te spelen. Voor de TV in de woonkamer moest er dus een andere oplossing komen. Gezien twee kleine kinderen en een mancave om muziek te luisteren gekozen voor een soundbar.maxtrash schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:53:
tja, laten we maar hopen dan dat tegen de tijd dat Hifi corner de ST5000 levert Sony inmiddels door heeft dat ze 500 uit moeten betalen...
Pfff
Op mijn shortlist stonden de Samsung K950, Sony ST5000 en Heos Bar + Sub. Afgaande op reviews en wat luisteren in de MM (in hoeverre mogelijk) hadden de Heos en de Sony de voorkeur. Met de Black Friday korting en dubbele cashback was het prijsverschil tussen de HEOS en de Sony te groot en heb ik de Sony besteld.
Qua geluid is het voor films een vooruitgang ten op zichte van mijn stereo setup, met name door de sub. Mad Max met Atmos track kijken bijvoorbeeld is indrukwekkend. Voor mijn gevoel komt dit meer door de sub en dynamiek in het geluid dan door de Atmos effecten. Met muziek is de soundbar, duidelijk minder dan de stereo setup, maar zeker niet slecht. Ik had ook niet anders verwacht gezien de stereo setup ook beduidend duurder is dan de bar.
De ingebouwde chromecast en spotify connect zijn een uitkomst! Ook kwa features is de bar erg compleet (IR repeater, HDMI ingangen, connectivity) en zijn de bar + sub heel fraai afgewerkt.
Al met al ben ik voor mijn gebruik erg tevreden met de soundbar, maar als ik maar één geluidsinstallatie kon hebben zou ik gezien mijn verdeling muziek luisteren / film kijken eerder kiezen voor een paar goede stereo speakers.
Hoe ervaar je de surround beleving bij de ST5000 wegens het ontbreken van de surround luidsprekers?
Beter dan met mijn stereo setup, minder dan met de KEF 5.0 setup die ik jaren geleden had.Wreckerrm schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:37:
Hoe ervaar je de surround beleving bij de ST5000 wegens het ontbreken van de surround luidsprekers?
Uiteindelijk goed bericht van Sony:
Geachte heer,
Bedankt voor uw bericht over de Sony actie. Uiteraard heeft u recht op de dubbele cashback in verband met de black friday actie. Het resterende bedrag wordt apart verwerkt en zult u zo snel mogelijk ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Het Sony BeNeLux actie team
Geachte heer,
Bedankt voor uw bericht over de Sony actie. Uiteraard heeft u recht op de dubbele cashback in verband met de black friday actie. Het resterende bedrag wordt apart verwerkt en zult u zo snel mogelijk ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Top! Hoop dat het straks in 1 keer goed gaat, nou tenminste....als ik er ooit 1 mag ontvangen, het liefst voor de kerst nog.... maar daar kunnen we wel een blinde poule voor startenjamas schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:33:
Uiteindelijk goed bericht van Sony:
Geachte heer,
Met vriendelijke groet,

Same here! Minder dan met de Jamo 606 HCS 5, beter dan met enkel stereo.-bolio- schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:43:
[...]
Beter dan met mijn stereo setup, minder dan met de KEF 5.0 setup die ik jaren geleden had.
Misschien komt Sony nog met draadloze achterspeakers..
Ook hier bevestiging gekregen dat de dubbele cashback er z.s.m. aankomt.
Kon ook niet anders toch . Wel slordig van Sony maar zo bedrijf gaat over 250 euro extra moeilijk doen hoor . Vooral als ze het beloofd hebben.
goed te horen dat het zo snel wordt opgelost. Nu nog ff wachten op de mijne. dat wordt nog een week langer....normaal gesproken allang een reden voor mij om op te annuleren. Maar een ander alternatief is er nu ook niet. Ik hou er niet van om vooruit te betalen en dan zo lang te moeten wachten. Het is een hoop geld en ik kan mijn huidige set pas verkopen als de soundbar binnen is. En geduldig ben ik ook al niet
Hier ook de extra €250 bijgeschreven. Nu nog achter de beloofde gratis UHD Blu-ray speler aan bij PlatteTV. Iemand die al gekregen?
De soundbar heb ik ook via plattetv gekocht tijdens blacksale inclusief 500euro en uhd speler.-bolio- schreef op woensdag 13 december 2017 @ 17:01:
Hier ook de extra €250 bijgeschreven. Nu nog achter de beloofde gratis UHD Blu-ray speler aan bij PlatteTV. Iemand die al gekregen?
De soundbar heb ik vorige week woensdag binnengekregen. De uhd speler heb ik gister netjes ontvangen van plattetv.
Alleen nog wachten op een bericht van sony over mijn cashback. Plattetv is helemaal geen slechte zaak hoor alleen de levering en chat/contact personen werken en of weten zelf vaak niks qua planning of levering. Mijn is verteld door een medewerker van vestiging Utrecht bel ons gewoon op en je wordt gelijk doorgestuurd en of teruggebeld over je probleem.
Heb nu mooi de soundbar en LG 55e7n via hun gekocht en alles heel/netjes aangekomen.
Oh netjes ik heb de E7 al staan, klopt het dat de ST5000 gedeeltelijk het beeld zal blokkeren of valt dit mee? Al kan het ook zo zijn dat je de tv ophangtCocopuff schreef op woensdag 13 december 2017 @ 18:02:
[...]
De soundbar heb ik ook via plattetv gekocht tijdens blacksale inclusief 500euro en uhd speler.
De soundbar heb ik vorige week woensdag binnengekregen. De uhd speler heb ik gister netjes ontvangen van plattetv.
Alleen nog wachten op een bericht van sony over mijn cashback. Plattetv is helemaal geen slechte zaak hoor alleen de levering en chat/contact personen werken en of weten zelf vaak niks qua planning of levering. Mijn is verteld door een medewerker van vestiging Utrecht bel ons gewoon op en je wordt gelijk doorgestuurd en of teruggebeld over je probleem.
Heb nu mooi de soundbar en LG 55e7n via hun gekocht en alles heel/netjes aangekomen.
Geld van Sony staat bij mij ook al op de rekening!
De ST5000 is zo'n 8 cm hoog. Ik heb mijn TV opgehangen zodat de soundbar niet in de weg ligt.Nostordici schreef op woensdag 13 december 2017 @ 18:13:
[...]
Oh netjes ik heb de E7 al staan, klopt het dat de ST5000 gedeeltelijk het beeld zal blokkeren of valt dit mee? Al kan het ook zo zijn dat je de tv ophangtIk wil dit alleen voorlopig niet doen. Ik ben benieuwd.
Hoe bevalt hij?NeutraleTeun schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:09:
Zo, mijn lange wachten wordt eindelijk beloond.
De soundbar wordt morgen persoonlijk door een medewerker afgeleverd, met een kleine tegemoetkoming voor het lange wachten.
Ben benieuwd!
Ik zit dus nog steeds te wachten op mijn soundbar.
Cashback ondertussen afgewezen omdat ik geen serienummer kon sturen, expert winkel heeft me nu al 3x verteld dat ze me bellen wanneer ze meer zouden weten maar hoor er nooit iets van en na zelf bellen weten ze binnenkort meer.
Ik zit er over te denken om ze maar mijn geld terug te laten storten en dan zoek ik wel iets anders.

Iemand hier ervaring met de https://tweakers.net/product/620681/samsung-hw-ms650/? En dan het liefst in combinatie met de wireless speakerset die nu gratis via Samsung promotie erbij te krijgen is?
Reviews zeggen dat het een hele behoorlijke soundbar is.
Reviews zeggen dat het een hele behoorlijke soundbar is.
Wow niet verwacht van sony, maar de dubbele cashback is bij mij ook al binnen
top sony, beste koop ooit. uitendelijk maar 700 euro voor betaald, en je krijgt ook nog een uhd blu ray speler erbij
top sony, beste koop ooit. uitendelijk maar 700 euro voor betaald, en je krijgt ook nog een uhd blu ray speler erbij
Het is een bakbeest, hou daar rekening mee.Idanue schreef op woensdag 13 december 2017 @ 19:28:
[...]
Hoe bevalt hij?
Ik zit dus nog steeds te wachten op mijn soundbar.
Cashback ondertussen afgewezen omdat ik geen serienummer kon sturen, expert winkel heeft me nu al 3x verteld dat ze me bellen wanneer ze meer zouden weten maar hoor er nooit iets van en na zelf bellen weten ze binnenkort meer.
Ik zit er over te denken om ze maar mijn geld terug te laten storten en dan zoek ik wel iets anders.
En als het geluid het doet, geeft het ook een "beest" van geluid.
En je kunt toch de huidige promotie gebruiken?
@Rasmalluin
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar.
Heb stereo upmix aan en ook pass-through en krijg maar 3 kanalen te zien. 5.1, AC3 5.1 en TrueHD 7.1, maar nog steeds geen Atmos.
Krijg wel elke keer de AVR speaker melding
=AVR means it accepts surround sound signals so the DTS functionality is added, for example.
NVM, opgelost.
Ik moest blijkbaar eerst Expert activeren om bij bepaalde settings te komen.
Wat een dik geluid komt er dan uit deze set (of Atmos algemeen). Op standje 14 voel ik al de neiging om het volume te verlagen uit angst voor de buren.
Vraag me echt af wat dat ding doet op hogere stand, richting de 40 ofzo. En max zit zelfs op 90-100?
[ Voor 19% gewijzigd door NeutraleTeun op 13-12-2017 21:42 ]
Wat bedoel je met Expert activeren? En waar zie je die 3 kanalen? Dit heb ik zelf niet hoeven doen. Speelde het vanaf mijn laptop af met de standaard Windows app Films en tv ofzo.
Ik wil graag nog wat spelen met verschillende instellingen om tot het beste geluid te komen, maar weet nog niet precies waar/hoe.
Ik wil graag nog wat spelen met verschillende instellingen om tot het beste geluid te komen, maar weet nog niet precies waar/hoe.
Ik speel via Kodi. En daar heb je blijkbaar 3 niveaus in het instellingenmenu, basis/geavanceerd/expert.
Ik heb al een tijdje de Sony ST-5000 en ik vraag me af of iemand deze problemen herkent:
De subwoofer heb ik achter de bank geplaatst. +- 3 meter vanaf de soundbar. De subwoofer is verbonden en doet zijn ding. Bij "stille" scenes waar de subwoofer een beetje werk doet hoor ik de subwoofer als het ware haperen. Alsof de verbinding met de soundbar slecht is.
Ik heb de frequentie tussen soundbar en subwoofer op auto staan maar heb ook de andere instellingen geprobeerd om het op een bepaalde band te connecten. Het lichtje op de subwoofer is groen en dat betekent volgens mij dat de subwoofer verbonden is via het onbeveiligde kanaal. Oranje is veronden via een beveiligde kanaal en dat heb ik ook geprobeerd maar beiden vertonen dezelfde symptomen.
Ik heb het gevoel dat de afstand tussen soundbar en subwoofer te groot is. Maar de positie van de subwoofer is perfect. Bij luide scenes voel je de bas in mijn bankstel en dat is echt een topgeluid. Alleen bij de stille scenes stoor ik me aan dat haperende geluid van de subwoofer.
De subwoofer heb ik achter de bank geplaatst. +- 3 meter vanaf de soundbar. De subwoofer is verbonden en doet zijn ding. Bij "stille" scenes waar de subwoofer een beetje werk doet hoor ik de subwoofer als het ware haperen. Alsof de verbinding met de soundbar slecht is.
Ik heb de frequentie tussen soundbar en subwoofer op auto staan maar heb ook de andere instellingen geprobeerd om het op een bepaalde band te connecten. Het lichtje op de subwoofer is groen en dat betekent volgens mij dat de subwoofer verbonden is via het onbeveiligde kanaal. Oranje is veronden via een beveiligde kanaal en dat heb ik ook geprobeerd maar beiden vertonen dezelfde symptomen.
Ik heb het gevoel dat de afstand tussen soundbar en subwoofer te groot is. Maar de positie van de subwoofer is perfect. Bij luide scenes voel je de bas in mijn bankstel en dat is echt een topgeluid. Alleen bij de stille scenes stoor ik me aan dat haperende geluid van de subwoofer.
[ Voor 3% gewijzigd door Goldme op 15-12-2017 08:43 ]
@Goldme Je kunt de subwoofer ook secure verbinden, dat heb ik ook gedaan. Dan brand het lampje rood/geel, misschien verhelpt dit je probleem

Helaas ook geprobeerd. Leek erger te worden.jamas schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:16:
@Goldme Je kunt de subwoofer ook secure verbinden, dat heb ik ook gedaan. Dan brand het lampje rood/geel, misschien verhelpt dit je probleem
[afbeelding]
Blijkbaar wel een bekend issue want hier wordt het ook vermeld:
https://community.sony.co...rom-subwoofer/td-p/650647
De oplossing (band 5.2) heeft het erger gemaakt bij mij. De Wifi (AC) router is wel in de buurt van de soundbar dus misschien dat de storing daar van komt. Ik heb immers de 5ghz band in gebruik en de bar zit daar in de buurt met 5.2 (al weet ik niet hoe dichtbij 5ghz wifi en 5.2 ghz in de praktijk zijn en of ze elkaar kunnen storen)
Ik heb mijn Ht-ST5000 binnen. Nog niet veel mee kunnen spelen maar het geluid is aardig. Bij Atmos materiaal een zeer breed geluidsbeeld maar nog niet helemaal wat ik verwachtte. Geluid bij films is gewoon goed.
Bij muziek is het even slikken. De soundbar zou volgens reviews best goed zijn bij muziek. Maar ik had een Denon X2000 staan met Monitor Audio RS6 speakers (met center) en daar was ik zeer blij mee maar past niet in de huidige plannen van het huis en in de smaak van mijn vriendin
Vandaag nog eens ff goed mee aan de slag. Als de beleving bij films groter is en bij muziek dan maar waf minder denk ik dat ik er nog wel mee kan leven
Bij muziek is het even slikken. De soundbar zou volgens reviews best goed zijn bij muziek. Maar ik had een Denon X2000 staan met Monitor Audio RS6 speakers (met center) en daar was ik zeer blij mee maar past niet in de huidige plannen van het huis en in de smaak van mijn vriendin
Vandaag nog eens ff goed mee aan de slag. Als de beleving bij films groter is en bij muziek dan maar waf minder denk ik dat ik er nog wel mee kan leven
Iemand een idee waar ik snel/goedkoop bouten met Amerikaans draad kan vinden?
De rearspeakers van de K950 hebben blijkbaar 1/4 20 nodig
Heb ze al online gevonden voor 70 cent per stuk, maar met verzending kom ik alsnog op een tientje uit. Dus nee bedankt.

Heb ze al online gevonden voor 70 cent per stuk, maar met verzending kom ik alsnog op een tientje uit. Dus nee bedankt.
Gaat nog heel lang duren levering Sony st-5000 van platte tv.
Welke informatie heb jij precies? Wat is heel lang? Ik wacht al een maand.... nog steeds geen enkele informatie. Zou fijn zijn als ik eens inhoudelijk kan reageren..k1978 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:32:
Gaat nog heel lang duren levering Sony st-5000 van platte tv.
Nou heb ik naar fysieke zaak gebeld in Utrecht en hun vertellen mij net dat verwachte leverdatum 9-2 is..
De rest via chat en tel. lullen maar wat dus.
De rest via chat en tel. lullen maar wat dus.
haha jaja en de uiterste inleverdatum voor je cashback is 14-02-18, dat gaan ze vast ook niet halen. Helaas tijd om te annuleren, ruim 2 maanden wachten op een product dat "voor 18:00 besteld, volgende dag leverbaar" was vind ik echt geen stijl.
Ik waag nog 1 telefoontje, maar van bovenstaande word ik in ieder geval niet blij. Goed reclame in ieder geval van plattetv, top!
Ik waag nog 1 telefoontje, maar van bovenstaande word ik in ieder geval niet blij. Goed reclame in ieder geval van plattetv, top!
Ja ik bestel er nooit meer wat... Laat ff weten wat ze jou zeggen mag ook pb.
[ Voor 40% gewijzigd door k1978 op 19-12-2017 10:52 ]
Toch is het wel een kwalijke zaak, ik heb hem duidelijk later besteld (en dus slechts met 1 x 250 euro) cashback maar hier staat hij al 2 weken te spelen.... incl. Blueray-speler!
Live today! Nobody promised you tomorrow.
Dan ga ik er wellicht een zaak van maken - voel me nu na jouw post toch echt driedubbel ge*****. Dat kan toch niet.pvanmegen schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:29:
Toch is het wel een kwalijke zaak, ik heb hem duidelijk later besteld (en dus slechts met 1 x 250 euro) cashback maar hier staat hij al 2 weken te spelen.... incl. Blueray-speler!
Maar voor platte tv maakt niks uit die cashback hoor. Dat hoeven ze toch niet uit eigen zak te betalen.
Wel heel vreemd dit zeg..
Wel heel vreemd dit zeg..
[ Voor 11% gewijzigd door k1978 op 19-12-2017 13:53 ]
had ze gisteren ook gebeld, en toen gaf hij al aan dat het op deze week leveren stond maar dat dat de vorige weken ook niet gelukt was. M.a.w. geen echte indicatie. februari vind ik echt wel belachelijk worden.
Informeerde net door te doen alsof ik een nieuwe klant was en toen werd begin januari genoemd. Pff. Dat wacht ik in ieder geval nog even af, daarna niet meer denk ik.
Informeerde net door te doen alsof ik een nieuwe klant was en toen werd begin januari genoemd. Pff. Dat wacht ik in ieder geval nog even af, daarna niet meer denk ik.
Is het al gelukt?NeutraleTeun schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:36:
Iemand een idee waar ik snel/goedkoop bouten met Amerikaans draad kan vinden?
Ik heb de Sound 3200 beugels van Vogel's gebruikt om mijn read speakers op te hangen. Kost wat, maar werkt perfect en degelijk! Hier zaten ook direct verschillende soorten en maten bouten bij.
Neen. Wij zijn eigenlijk net verhuist, met nog tijdelijke meubels, dus ga nog niks aan de muren hangen (iets met juiste plek bepalen).
Ik heb de standaard ook verschillende bouten gekregen, maar alleen M maten, en die passen dus niet?
Ik heb de standaard ook verschillende bouten gekregen, maar alleen M maten, en die passen dus niet?
Ik had vorige week ook al contact gezocht, ik gaf aan meerdere mensen hebben hem al ontvangen zeiden ze dat is niet waar, dus ik vragen dus je noemt mij een leugenaar?!?Morbid2002 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:35:
[...]
Dan ga ik er wellicht een zaak van maken - voel me nu na jouw post toch echt driedubbel ge*****. Dat kan toch niet.
Slappe hap daar dus ik wacht nog tot eerste week januari dan cancel ik bestelling en dan komen ze mij maar tegemoet.
Nou wat een soap is het.. Maar ik heb mijn st-5000 binnen plus Blu ray speler...
ik ben benieuwd wat je van de soundbar vindt. Ik verwachtte er meer van. Het is zeker niet slecht maar het is en blijft een soundbar....
Laat zeker hier weten.. Je moet hem ook echt beoordelen als soundbar. En ook voor welke prijs je hem gekocht hebt natuurlijk. Voor 670 euro heb je volgens mij niks vergelijkbaars. 1500 euro had ik er echt nooit voor betaald. Dan zijn er betere opties.
Maar ben benieuwd, zal nog wel ff duren voordat ik tijd heb om hem aan te sluiten..
Maar ben benieuwd, zal nog wel ff duren voordat ik tijd heb om hem aan te sluiten..
[ Voor 95% gewijzigd door k1978 op 20-12-2017 10:18 ]
Hoe heb je dat geregeld?k1978 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:01:
Nou wat een soap is het.. Maar ik heb mijn st-5000 binnen plus Blu ray speler...
Had paar fysieke zaken gebeld ivm levertijd st-5000 en ineens zegt die is gewoon op voorraad hoor . En had hem vanochtend al binnen. Snap er niks van maar vind wel goed.
Ik snap ook niet zo goed hoe Plattetv haar orders prioriteerd. Ik heb mijn ST-5000 op Black Friday besteld en had hem die zaterdag binnen: prima.
De bluray speler had ik volgens heb geen recht op. Na lang zeiken + dit forum aan te halen kreeg ik die dan toch. Alle tijd stond hij op voorraad op hun website, maar iedere keer als ik contact opnam waren ze onderweg.
10 werkdagen na de datum waarop zij aangave dat het 5 werkdagen zo duren opnieuw contact opgenomen. Resultaat: Sorry we weten niet wanneer de bluray binnenkomt en kunnen niets verder doen.
Lange rant opgehangen dat hij als die tijd op voorraad stond op hun website en chat afgesloten.
Dag er na: pakketje van Plattetv met Bluray. Aangezien ik er niets aan heb verkocht en een leuk bedrag voor gekregen :-)
De bluray speler had ik volgens heb geen recht op. Na lang zeiken + dit forum aan te halen kreeg ik die dan toch. Alle tijd stond hij op voorraad op hun website, maar iedere keer als ik contact opnam waren ze onderweg.
10 werkdagen na de datum waarop zij aangave dat het 5 werkdagen zo duren opnieuw contact opgenomen. Resultaat: Sorry we weten niet wanneer de bluray binnenkomt en kunnen niets verder doen.
Lange rant opgehangen dat hij als die tijd op voorraad stond op hun website en chat afgesloten.
Dag er na: pakketje van Plattetv met Bluray. Aangezien ik er niets aan heb verkocht en een leuk bedrag voor gekregen :-)
Alle winkels afgebeld, geen voorraad meer (behalve open doos) - ik heb de dag na black friday (zaterdag) besteld, en nog steeds niks binnen. Nee ook geen mail, update blablabla, niks dan valse beloftes via chat.maxvdh schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:57:
Ik snap ook niet zo goed hoe Plattetv haar orders prioriteerd. Ik heb mijn ST-5000 op Black Friday besteld en had hem die zaterdag binnen: prima.
Blij dat ik hem uiteindelijk heb. Wat een vaag gedoe zeg bij die zaak. Hopen dat ik nooit gebruik moet maken van garantie bij hun.
Na het sturen van een bericht via de whatsapp werd opeens mijn bestelling veranderd naar verzonden, de wonderen zijn de wereld nog niet uitMorbid2002 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:02:
[...]
Alle winkels afgebeld, geen voorraad meer (behalve open doos) - ik heb de dag na black friday (zaterdag) besteld, en nog steeds niks binnen. Nee ook geen mail, update blablabla, niks dan valse beloftes via chat.
[ Voor 17% gewijzigd door MaceNL op 20-12-2017 18:51 ]
Ongelooflijk, ik doe m'n best, maar sta nog steeds met lege handen. Ik snap er echt helemaal niets meer van.....
Edit: weer contact gehad - ze krijgen nieuwe voorraad in week 1 2018. Weinig vertrouwen, maar wacht nog 1 x af.... weinig keuze.

Edit: weer contact gehad - ze krijgen nieuwe voorraad in week 1 2018. Weinig vertrouwen, maar wacht nog 1 x af.... weinig keuze.
[ Voor 41% gewijzigd door Morbid2002 op 21-12-2017 11:56 ]