Enerzijds blij dat het een nieuwe batch is.
Maar wel balen dat je moet wachten op een gadget.
Maar wel balen dat je moet wachten op een gadget.
Hoop dat je er wat aan hebtNeutraleTeun schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:49:
[...]
Heb je hier een foto van?
Ben wel zeer benieuwd hoe dat eruit ziet.
Everywhere you go you always take the weather with you
[ Voor 24% gewijzigd door k1978 op 11-11-2017 05:54 ]
[ Voor 45% gewijzigd door k1978 op 15-11-2017 20:35 ]
Consultant - Autogek
Geen ervaring, mee. Wel zeer positieve met de pricewatch: Denon HEOS Bar (Zwart)k1978 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 05:49:
Iemand hier ook de Yamaha ysp 2700 ? Ben benieuwd naar ervaringen.. Wat ik zo op internet lees aan reviews neig ik erg naar deze bar.. Maar alle input is welkom. Kon niet veel vinden op dit forum helaas..
Zie ook de YSP-4300 staan voor 100 euro meer.. Is dit een oud model ofzo ? Zie op de Yamaha site alleen nog de 2700 en 5600 staan..
Ik hier ook, heel blij met de Heos bar en sub! Vergeleken met Sonos vooral een stuk beter qua aansluitmogelijkheden en ben ook erg tevreden over het geluid (na terugschroeven sub naar acceptabel nivo)wvkreg schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:18:
[...]
Geen ervaring, mee. Wel zeer positieve met de pricewatch: Denon HEOS Bar (Zwart)
[ Voor 16% gewijzigd door Sander op 16-11-2017 14:03 ]
www.mariovisser.com
[ Voor 47% gewijzigd door Mavi86 op 16-11-2017 13:56 ]
www.mariovisser.com
[ Voor 145% gewijzigd door maxvdh op 24-11-2017 12:18 ]
IGN: Rasmalluin
Ik heb hem ook besteld, nog niets gehoord.Rasmalluin schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:37:
Interessante korting inderdaad! Ik heb alleen 4 weken geleden de K950 bij Expert besteld en hoop dat deze vandaag binnenkomt...
Iemand hier die de K950 bij Expert heeft besteld en de soundbar al heeft ontvangen?
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Klopt het dat je deze set daar kan kopen voor 1249 euro en dat je dit weekend dan nog 500 euro cashback krijgt? Wat neer komt op 749 euro voor deze mooie soundbar, zou toch wel een goede deal zijn.maxtrash schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 22:29:
Sony HT-ST5000 nu voor 1249 bij hifi corner. Ze hebben ook die rare vip korting (eerst 10 euro betalen) en dan de prijs horen. Dat zal nog een paar tientjes schelen wellicht.
en dan dit weekend 500 euro korting. Het begint toch te kriebelen.
Ben eigenlijk helemaal nog niet zo lang bezig met een soundbar maar wil eigenlijk straks in de woonkamer een fijn geluid voor muziek en we kijken er ook veel series e.d. (alhoewel ik een aparte filmzolder heb met 5.1 set en 12" subwoofer).
Hoe is het gewoon TV kijken met zo'n soudbar. Ben bang dat het misschien vermoeiend luisteren is als je "gewoon" een beetje sport kijkt of zo?
Vraag een telefonische offerte bij audioexpert , ik heb daar een mooie prijs gekregen voor de YSP 2700.InF.Inc schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:54:
Nergens de Yamaha YSP 5600 in de aanbieding met Black Friday/Cyber Monday? Iemand een idee?
@k1978maxtrash schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 22:29:
Sony HT-ST5000 nu voor 1249 bij hifi corner. Ze hebben ook die rare vip korting (eerst 10 euro betalen) en dan de prijs horen. Dat zal nog een paar tientjes schelen wellicht. .....
Je had nog eens 100 euro extra kunnen besparen als je bij hifi corner middels cashbackxl(4%) besteld had.Nostordici schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:04:
Zojuist de Sony HT ST5000 soundbar besteld bij Plattetv voor 1299 (Blackfriday prijs). Op de factuur is gezet dat het inclusief 500 euro cashback is. Wat voor mij de doorslag gaf is dat ik ook nog een Sony UHD blu-ray speler erbij krijg met Inferno blu-ray. En dat voor 799 euro, prima deal. Nu nog de tv haha
Haha nog bedankt voor de extra tip, maar daar kreeg ik geen Sony UHD blu-ray speler bij. Wel heb ik gebruik gemaakt van cashbackxljamas schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:00:
[...]
Je had nog eens 100 euro extra kunnen besparen als je bij hifi corner middels cashbackxl(4%) besteld had.
Die tip was te vinden in het Blackfriday topic.
Ook op je huidige aankoop had je nog 32,50 kunnen besparen, als je middels cashbackxl(2,5%) besteld had.
Maar goed, voor 799 is het ook prima deal en dan te bedenken dat je een maand geleden gewoon €1368,- bij de goedkoopste leverancier neer moest tellen. Alvast veel plezier ermee
Weet je zeker dat je er een UHD blu ray speler bij krijgt, dat was namelijk de actie die voor de cashback actief was. Dacht iets in actievoorwaarden gelezen te hebben over een sluitingsdatum van 22 oktober.Nostordici schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:04:
[...]
Haha nog bedankt voor de extra tip, maar daar kreeg ik geen Sony UHD blu-ray speler bij. Wel heb ik gebruik gemaakt van cashbackxlDinsdag of woensdag komen ze binnen. Nu maar hopen dat Sony inderdaad netjes die 500 euro cashback geeft, zie het namelijk nergens op hun site staan, alleen bij de winkeliers.
Klopt is inderdaad verlopen, maar hij kwam bij mij in de winkelwagen en de medewerker heeft het via de chat toegezegd. We gaan het meemaken. Top dat jij ook de toezegging van Sony hebt. Veel luisterplezier!jamas schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:15:
[...]
Weet je zeker dat je er een UHD blu ray speler bij krijgt, dat was namelijk de actie die voor de cashback actief was. Dacht iets in actievoorwaarden gelezen te hebben over een sluitingsdatum van 22 oktober.
Wat betreft die cashback, die ga je krijgen want dat heb ik persoonlijk vrijdag nagevraagd bij de Sony klantenservice.
Kun je aangeven of je die bluray speler ook daadwerkelijk ontvangen hebt? Op de chat werd deze mij toegezegd, maar telefonisch niet. Heb de soundbar zaterdag ontvangen, maar de bluray speler niet.Nostordici schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:35:
[...]
Klopt is inderdaad verlopen, maar hij kwam bij mij in de winkelwagen en de medewerker heeft het via de chat toegezegd. We gaan het meemaken. Top dat jij ook de toezegging van Sony hebt. Veel luisterplezier!
[ Voor 25% gewijzigd door k1978 op 27-11-2017 11:38 ]
Yep bij mij ookk1978 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:37:
Staat bij mij op de factuur dat de Sony UBP-X800 nageleverd wordt.
Ze waren er namelijk niet meer op voorraad.
[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 27-11-2017 14:06 ]
[ Voor 14% gewijzigd door bro_naldo op 27-11-2017 15:43 ]
Volgens mij zwaar overdreven zoals jij het schetst. Ik zit ook op forum maar overgrote deel van de mensen is erg tevreden en ja staan veel vragen over hoe je het nu moet aansluiten.. En bij sommige werkt het niet maar is geloof ik ook veel onkunde. Eerst hard schreeuwen en dan pas dingen proberen.Geert1976 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:04:
Ik heb het Sony HT-ST5000 gebruikers topic (al ruim 43 pagina's) op avsforum gechecked;
deze soundbar is absoluut geen plug and play soundbar. Als het werkt, is het een mooie soundbar, werkt het niet (waar ik behoorlijk veel leden over hoor klagen) mag je echt een doolhof door qua instellingen en mogelijke oplossingen.
Veel hiccups, uitval van geluid, display, niet goed schakelen qua geluidsbron wat geregeld niet werkt etc etc
ik was bijna zover deze soundbar te bestellen, maar ga niet voor ruim €800 een soort van loterij spelen (werkt 't wel, werkt 't niet) met een soundbar.
Jammer...
[ Voor 7% gewijzigd door k1978 op 28-11-2017 08:14 ]
Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Besteld op expert.nl. Heeft er al iemand een bevestiging van de 2*€250,- van Sony?alwinus schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:03:
Vandaag nog een Sony HT-ST5000 gekocht bij plattetv.nl voor 1299,- Dit icm de cashback actie EN de blu-rayspeler toch de beste deal voor mij het moment.
Maar een vraagje over de cashback actie. Ik lees op expert.nl en platte tv dat de cashback 500 euro (2x 250€) is vanwege black Friday/ cyber monday. Maar op de site van Sony zie ik hier niets van terug? Of is ergens anders op de site van Sony hier iets over te vinden?
Zie het blackfriday topic, meerdere keren bevestigd inclusief kopie van chat met medewerkers van Sony.Hermen91 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:48:
[...]
Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Besteld op expert.nl. Heeft er al iemand een bevestiging van de 2*€250,- van Sony?
De Denon Heos Bar heeft maar liefst 4x HDR passthrough, dus Sony is niet de enige.k1978 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 07:51:
[...]
HDR passthrough geloof bij geen enkele andere soundbar ?
[ Voor 19% gewijzigd door k1978 op 28-11-2017 21:41 ]
bekend probleem met de LG C7. Google maar eens. Geluid op PCM is een van de oplossingen icm met een Apple TV 4K voorlopig afwachten want her en der schijnt het ook opgelost te zijn met de laatste firmware maar niet bij iedereen....Thermometer schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:23:
Sinds dit weekend heb ik een nieuwe TV (LG C7V). Hier heb ik mijn soundbar (Sony HT-CT790) op aangesloten middels een optical kabeltje. Nu krijg ik het niet voor elkaar om mijn beeld consistent synchroon met de audio te laten lopen...
Voorheen met de oude TV had ik er geen last van, aangezien ik de soundbar via ARC HDMI had connected, waar ik mijn apparaten op de soundbar aansloot. Nu wil ik dat niet doen omdat ik apparaten heb (zoals de Apple TV 4K) die niet alle HDR kunnen doorsturen via de soundbar.
De delay kan ik fixen op mijn TV settings met -2 of -4, maar dit blijft niet consistent werken. Ook merk ik dat na een restart van de soundbar, de delay minder is. Dan is er nog maar een heel kleine lip-desync.
Is dit een bekend probleem met apparaten die via Optical zijn verbonden? Hebben jullie misschien tips hoe wat ik nog kan proberen?
[ Voor 36% gewijzigd door NeutraleTeun op 01-12-2017 12:05 ]
Ik heb nog steeds spijt dat ik niet met die aanbieding in zee ben gegaan.Rasmalluin schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:19:
Ach, ik wacht al sinds 29 oktober op mijn Samsung HW-K950 soundbar...
Ook via platte tv besteld ? Dat is wel erg lang zeg..Rasmalluin schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:19:
Ach, ik wacht al sinds 29 oktober op mijn Samsung HW-K950 soundbar...
Anoniem: 917349
ook maandag besteld en order ook nog in behandeling.alwinus schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:41:
Ik heb nog niet eens de HT-ST5000 ontvangen. Maandag besteld. Van order in behandeling naar klaar voor logistiek afgelopen woensdag (betekent klaar voor verzenden??) en nu weer order in behandeling. Wordt dinsdag zeggen ze omdat het zo druk was....terwijl de levertijd op de site nog steeds op 2-3 dagen staat. Maar ja ik wacht af want nu ergens anders bestellen scheelt mij een extra 250 euro cashback EN een blu-ray speler 😉
en, hoe klinkt de YSP-2700 in jouw woonkamer?boer95 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:50:
Toch de knoop maar doorgehakt en gegaan voor de Yamaha YSP-2700. Had hem vorige week tijdens black friday al besteld bij PlatteTV, maar ondanks de status op voorraad, kon ik deze niet afhalen in Breda of een andere vestiging. Maandag een mail gekregen dat hij klaar ligt voor verzending en er gewacht wordt op de betaling (overschrijving). Uiteraard direct in orde gemaakt, maar na geen reacties gister en vandaag terug contact gehad met PlatteTV. Mag nog eens 5 dagen wachten voor levering, dus dit maar gecanceld en terug besteld bij iEar in Tilburg. Direct reactie via mail en morgen ophalen...
Ben benieuwd hoe de bar klinkt in mijn vrij grote woonkamer met gordijnen en open plan aan 1 kant! Morgen in ieder geval veel spelen! :-P
Ben ook erg benieuwd.vdhouwen schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:40:
[...]
en, hoe klinkt de YSP-2700 in jouw woonkamer?
ik heb een vergelijkbare woonsituatie en heb interesse in deze soundbar
Ik heb hem afgelopen zondag besteld, echter maar met 1 x cashback maar wel met een blurayspeler en is vandaag verzonden...maxtrash schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:54:
[...]
ook maandag besteld en order ook nog in behandeling.
Ben benieuwd hoe de soundbar gaat bevallen, heb nu een soort tweede woonkamer (tv kamer) ingericht waar hij gaat komen. Deze is een stuk kleiner (24 m2) dan de grote woonkamer, dus ben benieuwd of de ST5000 niet bijna té zwaar is voor deze ruimte. We gaan het wel zien.
Live today! Nobody promised you tomorrow.
De bar zelf klinkt erg goed. Hiervoor nooit een soundbar gehad, dus kan helaas niet echt vergelijken. Wel zijn er twee punten waar ik nog over twijfel. Ten eerste klinkt de afgespeelde muziek zeer goed, maar vooral als je vóór de soundbar zit. Aan de zijkant van de woonkamer (eettafel), klinkt het geluid wat dunnetjes.vdhouwen schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:40:
[...]
en, hoe klinkt de YSP-2700 in jouw woonkamer?
ik heb een vergelijkbare woonsituatie en heb interesse in deze soundbar
Als in "zondag 3 december besteld, vandaag 5 december geleverd!"maxtrash schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:51:
als in gisteren besteld? Vreemd want ik hoorde vandaag in de chat dat hij voorlopig niet binnen is en het nog zeker tot na volgend weekend duurt...
Live today! Nobody promised you tomorrow.
Nou lekker dan. Bij mij nog steeds in order in behandeling (sinds vorige week maandag) Gister contact gehad en hoorde dat ze veel bestellingen hadden gehad en dat Sony moeite heeft met uitleveren. Zal wel te maken hebben met de dubbele cashback...zitten ze niet op te wachten natuurlijk......pvanmegen schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:27:
[...]
Als in "zondag 3 december besteld, vandaag 5 december geleverd!"
Nee, de dubbele cashback komt vanuit Sony en dan moet je de soundbar hebben aangeschaft tijdens black Friday (weekend) en cyber monday.willieboy90 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:19:
Is de deal voor de Sony HT-ST5000 met de dubbele cashback en UHD speler nog steeds verkrijgbaar? Ik ben ook opzoek naar een soundbar en twijfel tussen de LG SJ9 en de HT-ST5000.
Ah, jammer! Thanks voor je antwoord!alwinus schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:42:
[...]
Nee, de dubbele cashback komt vanuit Sony en dan moet je de soundbar hebben aangeschaft tijdens black Friday (weekend) en cyber monday.
De blu-ray speler krijg je er nog wel bij. Tenminste bij PlatteTV.nl
Jouw probleem herken ik inderdaad ook! Nog nergens fatsoenlijk de ysp-2700 kunnen beluisteren. Meestal is het Sonos, Denon, Samsung en LG die opgesteld zijn, en dan ook nog eens in vaak ideale opstellingen. Geluid beoordelen kan dus eigenlijk alleen maar thuis denk ik.vdhouwen schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:01:
Lastig zat allemaal boer95.
Ik kom van een stereo opstelling met 2x B&W 683 maar ivm kleine peuter en kleuter besloten deze te verkopen. Zoals die 2 soms tekeer gaan.. man man dat kon ik niet langer aanzien. Vandaar nu aan het oriënteren voor een soundbar.
Ik ben me er van bewust dat ik met een soundbar qua geluid zal inleveren maar hoop toch iets te vinden wat me redelijk kan bekoren voor zowel luisteren naar muziek als ook kijken naar films. Ik had laatst een LG SJ8 in huis maar daar werd ik niet heel blij van, geluid uit de soundbar ging nog wel maar de kleine sub kwam duidelijk tekort.
Nav wat reviews kwam ik terecht bij de YSP-2700 vandaar mijn interesse naar jouw ervaring.
Wanneer je dus voor de soundbar zit, klinkt het geluid dan lekker vol in combinatie met de sub?
Muziek weegt bij mijn zwaarder dan film, als ik jouw reactie zo lees denk ik dat de YSP-2700 geen verkeerde keus is?
Vind t best lastig nog, vooral omdat je eigenlijk nergens fatsoenlijk kan luisteren in een ruimte vergelijkbaar met je situatie thuis.
Vanwaar de twijfel?robino007 schreef op maandag 4 december 2017 @ 21:44:
Ik heb vorige btw weg ermee actie de ysp 5600 + sub gekocht voor mijn nieuwbouwwoning. Nu de oplevering dichterbij komt (lees 10 dagen). Zit ik zeer te twijfelen of ik wel deze soundbar wil gebruiken..
[ Voor 21% gewijzigd door k1978 op 07-12-2017 10:24 ]
d0s schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:54:
Twijfel enorm over de Yamaha.. lijkt voor dat geld toch echt de beste te zijn momenteel. Reviews zijn lovend.
Als je een 7 serie oled heb zou je ervoor kunnen keizen om je apparatuur op je tv aan te sluiten en de ARC vanuit tv naar de soundbar te laten lopen. Ik zou wachten tot ces2018 , ik heb zo een vermoeden dat er nieuwe soundbars aan gaan komen en misschien wel de opvolger van de Yamahak1978 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:15:
Vinden jullie het dan geen probleem dat die geen HDR ondersteunt ?? !! Beetje zonde als je een tv of PS4 pro hebt die dit ondersteund of in de toekomst.
[ Voor 15% gewijzigd door k1978 op 07-12-2017 10:42 ]
Voor andere mensen die desync problemen hebben met LG OLED en een sound bar, probeer de laatste firmware te installeren (04.70.30, hier voor de C7).alwinus schreef op woensdag 29 november 2017 @ 07:04:
[...]
bekend probleem met de LG C7. Google maar eens. Geluid op PCM is een van de oplossingen icm met een Apple TV 4K voorlopig afwachten want her en der schijnt het ook opgelost te zijn met de laatste firmware maar niet bij iedereen....
Thanks....nu nog wachten op mijn soundbarThermometer schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:43:
[...]
Voor andere mensen die desync problemen hebben met LG OLED en een sound bar, probeer de laatste firmware te installeren (04.70.30, hier voor de C7).
Bij mij zijn nu alle problemen verholpen
Het ging dan ook om de 2700.k1978 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:36:
Zou de Yamaha 5600 ook niet in de kamer willen . Wat een lelijk lomp ding zeg.. Maar smaken verschillen 😄👍
Geluid wel beste wat er op dit moment is.
YSP 2700 doet wel HDR.k1978 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:56:
Oke.. die ziet er stuk mooier uit.. maar ook geen HDR helaas .
topmodel is ouder. Maar ook de YSP-2700 ondersteunt ook geen Atmos en DTS:X. Dat is nog wel een beetje jammerk1978 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:48:
Oke dan is erg mooie soundbar wel vreemd dat hun top model het niet doet 😕
Ik heb ondertussen 2 x contact gehad (nou ja contact....) - en het verschuift telkens met 5 werkdagen. Besteld op zaterdag 25 november (op voorraad) en vooralsnog niets. Staat inderdaad sinds gisteren op vandaag voor 18:00 besteld morgen in huis, maar dat geldt niet voor de bluray.alwinus schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:58:
[...]
topmodel is ouder. Maar ook de YSP-2700 ondersteunt ook geen Atmos en DTS:X. Dat is nog wel een beetje jammer
Overigens vanmorgen contact gehad met PlatteTV voor de HT-ST5000. Wordt medio volgende week....
[ Voor 48% gewijzigd door NeutraleTeun op 08-12-2017 19:55 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq