Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:34
Enerzijds blij dat het een nieuwe batch is.
Maar wel balen dat je moet wachten op een gadget.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39

RvE

Everywhere you go you always take the weather with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:01
Iemand hier ook de Yamaha ysp 2700 ? Ben benieuwd naar ervaringen.. Wat ik zo op internet lees aan reviews neig ik erg naar deze bar.. Maar alle input is welkom. Kon niet veel vinden op dit forum helaas..

Zie ook de YSP-4300 staan voor 100 euro meer.. Is dit een oud model ofzo ? Zie op de Yamaha site alleen nog de 2700 en 5600 staan..

[ Voor 24% gewijzigd door k1978 op 11-11-2017 05:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Rustig hier zeg.. Hoopte op paar ervaringen..

[ Voor 45% gewijzigd door k1978 op 15-11-2017 20:35 ]

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Ik zoek een soundbar die multiroom capaciteit heeft (eventueel) of samenwerkt met IFTT. Ben absoluut geen audiofiel maar als hij surround sound kan nabootsen: Graag!

Consultant - Autogek

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:16

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 22:16
k1978 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 05:49:
Iemand hier ook de Yamaha ysp 2700 ? Ben benieuwd naar ervaringen.. Wat ik zo op internet lees aan reviews neig ik erg naar deze bar.. Maar alle input is welkom. Kon niet veel vinden op dit forum helaas..

Zie ook de YSP-4300 staan voor 100 euro meer.. Is dit een oud model ofzo ? Zie op de Yamaha site alleen nog de 2700 en 5600 staan..
Geen ervaring, mee. Wel zeer positieve met de pricewatch: Denon HEOS Bar (Zwart)

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik hier ook, heel blij met de Heos bar en sub! Vergeleken met Sonos vooral een stuk beter qua aansluitmogelijkheden en ben ook erg tevreden over het geluid (na terugschroeven sub naar acceptabel nivo)

Overigens wel 1 klein issue: Af en toe als ik de TV aanzet en de bar overschakelt naar TV speelt de sub nog een 10 secs orzo door met de muziek die eerder aan stond. Klinkt beetje raar...

[ Voor 16% gewijzigd door Sander op 16-11-2017 14:03 ]

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:33
Ik heb een probleempje met mijn soundbar. Yamaha YSP 2500 en voor ik de leverancier benader wil ik eens even kijken of iemand van hier een idee heeft :)

Tijdens het gebruik van de soundbar valt zo nu en dan het geluid "soort van" weg. En het is dan niet dat het geluid helemaal wegvalt, maar het klinkt voor een paar seconde alsof er nog maar uit één van de speakers geluid komt. Dit geluid klinkt dan erg zacht en blikkerig. Dit gebeurd ongeveer eens in het uur. Ik heb geen duidelijk patroon kunnen vaststellen.

Heeft iemand dit weleens meegemaakt?

www.mariovisser.com

• NeutraleTeun
Is de subwoofer die wegvalt. Hou het groene ledje maar eens in de gaten de volgende keer.

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:33
hmm dat was ook iets wat in mijn gedachte spookte. Ik zal het ledje in de gaten houden de volgende keer dat het zicht voordoet.
Heb even zitten googlen en het lijkt op te lossen door wat te spelen met subwoofer volume. Vanavond thuis eens bekijken wat er allemaal mogelijk is.

[ Voor 47% gewijzigd door Mavi86 op 16-11-2017 13:56 ]

www.mariovisser.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-06 10:32
De Sony HT-ST 5000 nu bij Bol.com met 500eu cashback ipv 250 tijdens Black Friday. Het begint nu toch wel te kriebelen...

https://www.bol.com/nl/p/...bwoofer/9200000074639969/

Edit: ik zie deze korting nu niet meer ...

Update op de Sony cashback

Meer en meer winkels gaan hier in mee. Na Bol.com, Coolblue en Expert net met Platte TV gebeld. Die passen hun prijs aan naar de laagste prijs op the pricewatch en garanderen de 500 euro korting na meerdere malen nagevraagd te hebben.

Zojuist mijn HT-ST 5000 daar besteld. Factuur met daarop netjes een melding van de cashback wordt verzorgd. Goedkoper gaat het voorlopig niet worden waarschijnlijk. Bestelling bij Expert geannuleerd :-)

[ Voor 145% gewijzigd door maxvdh op 24-11-2017 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Blijft toch een soundbar.
Denk dat ik gewoon bij de K950 blijf, vanwege de rearspeakers, ook al lonkt deze korting behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-06 16:20
Interessante korting inderdaad! Ik heb alleen 4 weken geleden de K950 bij Expert besteld en hoop dat deze vandaag binnenkomt...
Iemand hier die de K950 bij Expert heeft besteld en de soundbar al heeft ontvangen?

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-06 11:46
Sonos of bluesound ? beide soundbar subwoofer en twee surround speakers achter. Prijsverschil is ca 500€ in het voordeel van sonos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
@Rasmalluin Neen, de verwachtte leverdatum is weer een week opgeschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 10:02
Ik ben op zoek naar een nieuwe soundbar, vandaag mijn 5.1 surround set verkocht omdat ik dit in mijn woonkamer niet goed kwijt kon. Nou heb ik (voor de orientatie) besloten er ongeveer 500 euro aan uit te willen geven. Ik zie echter door de bomen eigenlijk het bos niet meer, er is zoveel aanbod!

Vandaag even naar de MM geweest om een en ander te bekijken/beluisteren maar dat is in een drukke winkel een hopeloze missie. Daarom vraag ik jullie hulp;

TV: LG plasma 50" met 2x hdmi (beide bezet, dus de set moet optisch worden aangesloten).
Budget: 500 euro
Voorkeur: Soundbar met losse sub.
Aansluitingen: Optisch en bluetooth.
Gewenst Vermogen: hoeveel zegt dit tegenwoordig? 300w? 400w?
Wat heb ik zelf aan opties bekeken? De opties uit de startpost, maar die zijn aardig verjaard en niet meer goed verkrijgbaar.
In de mediamarkt bekeken:
- Sonos playbar : 699 euro, exclusief subwoover a 650 euro (te duur maar prachtig geluid)
- Bose soundtouch 300: 799 euro exclusief subwoover a 799 euro (te duur maar prachtig geluid)
- Samsung HW-K550: 299 euro inclusief subwoover. (ruim binnen budget maar geluid btje schel)
- LG SJ8: 399 euro inclusief subwoover. (binnen budget, niet gehoord).

Heeft iemand nog een aanrader voor mijn budget? Of kan ik beter nog even "sparen" en dan gaan voor een wat duurdere set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:35
Rasmalluin schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:37:
Interessante korting inderdaad! Ik heb alleen 4 weken geleden de K950 bij Expert besteld en hoop dat deze vandaag binnenkomt...
Iemand hier die de K950 bij Expert heeft besteld en de soundbar al heeft ontvangen?
Ik heb hem ook besteld, nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-06 12:03
Mm, de Samsung hwms 650 besteld met de Amazone.de korting alvorens de negatieve reacties hier te lezen. Ik krijg het woensdag in huis, ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:06

JoeZuCK

_Fonz > all.

Nergens de Yamaha YSP 5600 in de aanbieding met Black Friday/Cyber Monday? Iemand een idee?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 13:39
Sony HT-ST5000 nu voor 1249 bij hifi corner. Ze hebben ook die rare vip korting (eerst 10 euro betalen) en dan de prijs horen. Dat zal nog een paar tientjes schelen wellicht.
en dan dit weekend 500 euro korting. Het begint toch te kriebelen.
Ben eigenlijk helemaal nog niet zo lang bezig met een soundbar maar wil eigenlijk straks in de woonkamer een fijn geluid voor muziek en we kijken er ook veel series e.d. (alhoewel ik een aparte filmzolder heb met 5.1 set en 12" subwoofer).
Hoe is het gewoon TV kijken met zo'n soudbar. Ben bang dat het misschien vermoeiend luisteren is als je "gewoon" een beetje sport kijkt of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
maxtrash schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 22:29:
Sony HT-ST5000 nu voor 1249 bij hifi corner. Ze hebben ook die rare vip korting (eerst 10 euro betalen) en dan de prijs horen. Dat zal nog een paar tientjes schelen wellicht.
en dan dit weekend 500 euro korting. Het begint toch te kriebelen.
Ben eigenlijk helemaal nog niet zo lang bezig met een soundbar maar wil eigenlijk straks in de woonkamer een fijn geluid voor muziek en we kijken er ook veel series e.d. (alhoewel ik een aparte filmzolder heb met 5.1 set en 12" subwoofer).
Hoe is het gewoon TV kijken met zo'n soudbar. Ben bang dat het misschien vermoeiend luisteren is als je "gewoon" een beetje sport kijkt of zo?
Klopt het dat je deze set daar kan kopen voor 1249 euro en dat je dit weekend dan nog 500 euro cashback krijgt? Wat neer komt op 749 euro voor deze mooie soundbar, zou toch wel een goede deal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Tuurlijk is dat een goede deal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfrancois
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-06 13:43
InF.Inc schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:54:
Nergens de Yamaha YSP 5600 in de aanbieding met Black Friday/Cyber Monday? Iemand een idee?
Vraag een telefonische offerte bij audioexpert , ik heb daar een mooie prijs gekregen voor de YSP 2700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamas
  • Laatst online: 19-06 09:49
maxtrash schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 22:29:
Sony HT-ST5000 nu voor 1249 bij hifi corner. Ze hebben ook die rare vip korting (eerst 10 euro betalen) en dan de prijs horen. Dat zal nog een paar tientjes schelen wellicht. .....
@k1978
Nou dat was me even een tegenvaller, ik denk laat ik het eens proberen. Gedurende het jaar heb ik toch nog wel wat wensen dus dat tientje haal ik er sowieso wel weer uit.

De HT-ST5000 ging van €1249,- naar €1239,-, zowaar €0,01 cent voordeel na aanschaf VIP membership 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
hehe ja dat meen je niet... Ik vond al dikke bullshit dat ze de korting niet wou vertellen. Dus ik heb het niet gedaan. Wel via cashback besteld ?

Veel plezier met deze hele mooie soundbar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
nou, nou. Beetje sneu inderdaad. In de chat meldden ze dat het ruim de moeite waard was die VIP-korting. Dat slaat dus nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Zojuist de Sony HT ST5000 soundbar besteld bij Plattetv voor 1299 (Blackfriday prijs). Op de factuur is gezet dat het inclusief 500 euro cashback is. Wat voor mij de doorslag gaf is dat ik ook nog een Sony UHD blu-ray speler erbij krijg met Inferno blu-ray. En dat voor 799 euro, prima deal. Nu nog de tv haha :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxtrash
zat ze nog een beetje te plagen in de chat:

is de vip-korting de moeite waard? --> Dat is zeker de moeite waard!
dus het vip-bedrag is veel minder dan 1249? --> standaard teksten, waaronder "Wij weten ook neit precies wat de Vip-korting zit en op welke producten."

tja. Lijkt me sterk dat ze het niet kunnen zien, maar als verkoper wil je het gewoon niet opzoeken want je wordt geacht enthousiast te zijn over de VIP korting en als je teveel weet krijg je alleen maar gewetensbezwaren. Weet niet of ik dit een fijne manier van zakendoen vindt, maar soit. Zal misschien wel nodig zijn in dit internet tijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamas
Nostordici schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:04:
Zojuist de Sony HT ST5000 soundbar besteld bij Plattetv voor 1299 (Blackfriday prijs). Op de factuur is gezet dat het inclusief 500 euro cashback is. Wat voor mij de doorslag gaf is dat ik ook nog een Sony UHD blu-ray speler erbij krijg met Inferno blu-ray. En dat voor 799 euro, prima deal. Nu nog de tv haha :)
Je had nog eens 100 euro extra kunnen besparen als je bij hifi corner middels cashbackxl(4%) besteld had.
Die tip was te vinden in het Blackfriday topic.

Ook op je huidige aankoop had je nog 32,50 kunnen besparen, als je middels cashbackxl(2,5%) besteld had.

Maar goed, voor 799 is het ook prima deal en dan te bedenken dat je een maand geleden gewoon €1368,- bij de goedkoopste leverancier neer moest tellen. Alvast veel plezier ermee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nostordici
jamas schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:00:
[...]

Je had nog eens 100 euro extra kunnen besparen als je bij hifi corner middels cashbackxl(4%) besteld had.
Die tip was te vinden in het Blackfriday topic.

Ook op je huidige aankoop had je nog 32,50 kunnen besparen, als je middels cashbackxl(2,5%) besteld had.

Maar goed, voor 799 is het ook prima deal en dan te bedenken dat je een maand geleden gewoon €1368,- bij de goedkoopste leverancier neer moest tellen. Alvast veel plezier ermee :)
Haha nog bedankt voor de extra tip, maar daar kreeg ik geen Sony UHD blu-ray speler bij. Wel heb ik gebruik gemaakt van cashbackxl 8) Dinsdag of woensdag komen ze binnen. Nu maar hopen dat Sony inderdaad netjes die 500 euro cashback geeft, zie het namelijk nergens op hun site staan, alleen bij de winkeliers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamas
Nostordici schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:04:
[...]

Haha nog bedankt voor de extra tip, maar daar kreeg ik geen Sony UHD blu-ray speler bij. Wel heb ik gebruik gemaakt van cashbackxl 8) Dinsdag of woensdag komen ze binnen. Nu maar hopen dat Sony inderdaad netjes die 500 euro cashback geeft, zie het namelijk nergens op hun site staan, alleen bij de winkeliers.
Weet je zeker dat je er een UHD blu ray speler bij krijgt, dat was namelijk de actie die voor de cashback actief was. Dacht iets in actievoorwaarden gelezen te hebben over een sluitingsdatum van 22 oktober.

Wat betreft die cashback, die ga je krijgen want dat heb ik persoonlijk vrijdag nagevraagd bij de Sony klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
jamas schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:15:
[...]

Weet je zeker dat je er een UHD blu ray speler bij krijgt, dat was namelijk de actie die voor de cashback actief was. Dacht iets in actievoorwaarden gelezen te hebben over een sluitingsdatum van 22 oktober.

Wat betreft die cashback, die ga je krijgen want dat heb ik persoonlijk vrijdag nagevraagd bij de Sony klantenservice.
Klopt is inderdaad verlopen, maar hij kwam bij mij in de winkelwagen en de medewerker heeft het via de chat toegezegd. We gaan het meemaken. Top dat jij ook de toezegging van Sony hebt. Veel luisterplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bro_naldo
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 25-03-2023
ooh nice 500 euro cashback inpv 250 euro??

Ik heb afgelopen vrijdag sony ht st 5000 besteld bij platte tv. https://www.plattetv.nl/info/sony-ht-st5000-16960.html voor 1200 euro, actie was alleen 2 uur lang geldig ofzo, van 00.00 tot 02.00.

dus 1200 betaald - 500 cashback = 700 euro totaal, en je krijgt ook 4k blu ray speler erbij???

Als dat zo is dammmmmmm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sealnova
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik heb hem vandaag besteld bij platte TV voor €1299 en krijg inderdaad €500 cashback en de 4k blu-ray speler erbij. Heb wel even moeten chatten met een medewerker om die prijs te krijgen.Ook nog €32,50 cashback via cashbackXL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Laatst online: 19-06 10:32
Nostordici schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:35:
[...]

Klopt is inderdaad verlopen, maar hij kwam bij mij in de winkelwagen en de medewerker heeft het via de chat toegezegd. We gaan het meemaken. Top dat jij ook de toezegging van Sony hebt. Veel luisterplezier!
Kun je aangeven of je die bluray speler ook daadwerkelijk ontvangen hebt? Op de chat werd deze mij toegezegd, maar telefonisch niet. Heb de soundbar zaterdag ontvangen, maar de bluray speler niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Staat bij mij op de factuur dat de Sony UBP-X800 nageleverd wordt.

Ze waren er namelijk niet meer op voorraad.

[ Voor 25% gewijzigd door k1978 op 27-11-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bro_naldo
k1978 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:37:
Staat bij mij op de factuur dat de Sony UBP-X800 nageleverd wordt.

Ze waren er namelijk niet meer op voorraad.
Yep bij mij ook :*)

"Hartelijk dank voor uw bestelling.

Uw Sony HT-ST5000 is vandaag aangemeld bij onze vervoerder, de Sony 4K UHD Blu-ray speler krijgen wij met ongeveer 5 werkdagen weer binnen en zullen wij u dan direct toesturen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 22:43

alwinus

Tweaked

Vandaag nog een Sony HT-ST5000 gekocht bij plattetv.nl voor 1299,- Dit icm de cashback actie EN de blu-rayspeler toch de beste deal voor mij het moment.

Maar een vraagje over de cashback actie. Ik lees op expert.nl en platte tv dat de cashback 500 euro (2x 250€) is vanwege black Friday/ cyber monday. Maar op de site van Sony zie ik hier niets van terug? Of is ergens anders op de site van Sony hier iets over te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ik heb het Sony HT-ST5000 gebruikers topic (al ruim 43 pagina's) op avsforum gechecked;

deze soundbar is absoluut geen plug and play soundbar. Als het werkt, is het een mooie soundbar, werkt het niet (waar ik behoorlijk veel leden over hoor klagen) mag je echt een doolhof door qua instellingen en mogelijke oplossingen.
Veel hiccups, uitval van geluid, display, niet goed schakelen qua geluidsbron wat geregeld niet werkt etc etc

ik was bijna zover deze soundbar te bestellen, maar ga niet voor ruim €800 een soort van loterij spelen (werkt 't wel, werkt 't niet) met een soundbar.

Jammer...

[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 27-11-2017 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Laatst online: 18-06 14:16
Vraagje, Macbook -> HDMI naar Sony HT-ST5000.

Ik krijg alleen omgevingsgeluid en geen stemmen (dus ik vermoed geen center kanaal).

Andere apparaten (PS4 etc.) werken wel naar behoren.

Maar filmpje via VLC -> TV via de Sony HT-ST5000 krijg ik dus alleen omgevingsgeluid uit de film.

Waar doe ik iets verkeerd?

Verder erg tevreden! Zelf muziek klinkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bro_naldo
Trouwens ik heb wat vraagje over de aansluiting tussen de soundbar en tv met diverse HDMI aansluiting

Ik heb:
- TV LG oled 55b6V (4 HDMI poort )
- Soundbaar Sony HTST5000 (4HDMI poort)
- Horizon UPC Box
- Ps4 pro
- Xbox one
- Nintendo Switch
- Sony 4k ud player

TV en soundbaar ga ik verbinden met HDMI (arc), dit is de beste oplossing toch? of moet ik het optisch doen?
En maakt het qua prestatie wat uit, als je de hdmi poort van je soundbaar of van je tv gebruiken?

En misschien nog een stomme vraagje, maar maakt het wat uit qua prestaties als je de subwoofer naast een tv plaatsen of ergens verstop in een hoekje van een kamer?

[ Voor 14% gewijzigd door bro_naldo op 27-11-2017 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Geert1976 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:04:
Ik heb het Sony HT-ST5000 gebruikers topic (al ruim 43 pagina's) op avsforum gechecked;

deze soundbar is absoluut geen plug and play soundbar. Als het werkt, is het een mooie soundbar, werkt het niet (waar ik behoorlijk veel leden over hoor klagen) mag je echt een doolhof door qua instellingen en mogelijke oplossingen.
Veel hiccups, uitval van geluid, display, niet goed schakelen qua geluidsbron wat geregeld niet werkt etc etc

ik was bijna zover deze soundbar te bestellen, maar ga niet voor ruim €800 een soort van loterij spelen (werkt 't wel, werkt 't niet) met een soundbar.

Jammer...
Volgens mij zwaar overdreven zoals jij het schetst. Ik zit ook op forum maar overgrote deel van de mensen is erg tevreden en ja staan veel vragen over hoe je het nu moet aansluiten.. En bij sommige werkt het niet maar is geloof ik ook veel onkunde. Eerst hard schreeuwen en dan pas dingen proberen.

De reden van aanschaf zijn voor mij de goede reviews, HDR passthrough geloof bij geen enkele andere soundbar ?
En dan de waanzinnige aanschaf prijs dit weekend. Met alle kortingen kom ik op een bedrag van 670 euro en ook nog gratis 4K blu ray speler + blu ray.

Trouwens die 670 euro komt tot stand door volgende:
Aanschaf prijs: 1200 euro - 500 euro cashback - 2,5% cashbackxxl = 670 euro. O+

De enige betere soundbar is de Yamaha 5600 maar deze heeft geen HDR en ziet er echt niet uit wat een lomp ding. Oog wil ook wat.

[ Voor 7% gewijzigd door k1978 op 28-11-2017 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermen91
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 02-01 19:39
alwinus schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:03:
Vandaag nog een Sony HT-ST5000 gekocht bij plattetv.nl voor 1299,- Dit icm de cashback actie EN de blu-rayspeler toch de beste deal voor mij het moment.

Maar een vraagje over de cashback actie. Ik lees op expert.nl en platte tv dat de cashback 500 euro (2x 250€) is vanwege black Friday/ cyber monday. Maar op de site van Sony zie ik hier niets van terug? Of is ergens anders op de site van Sony hier iets over te vinden?
Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Besteld op expert.nl. Heeft er al iemand een bevestiging van de 2*€250,- van Sony?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hermen91 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:48:
[...]

Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Besteld op expert.nl. Heeft er al iemand een bevestiging van de 2*€250,- van Sony?
Zie het blackfriday topic, meerdere keren bevestigd inclusief kopie van chat met medewerkers van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:35

Thermometer

Whoop Whoop!

Sinds dit weekend heb ik een nieuwe TV (LG C7V). Hier heb ik mijn soundbar (Sony HT-CT790) op aangesloten middels een optical kabeltje. Nu krijg ik het niet voor elkaar om mijn beeld consistent synchroon met de audio te laten lopen...

Voorheen met de oude TV had ik er geen last van, aangezien ik de soundbar via ARC HDMI had connected, waar ik mijn apparaten op de soundbar aansloot. Nu wil ik dat niet doen omdat ik apparaten heb (zoals de Apple TV 4K) die niet alle HDR kunnen doorsturen via de soundbar.

De delay kan ik fixen op mijn TV settings met -2 of -4, maar dit blijft niet consistent werken. Ook merk ik dat na een restart van de soundbar, de delay minder is. Dan is er nog maar een heel kleine lip-desync.

Is dit een bekend probleem met apparaten die via Optical zijn verbonden? Hebben jullie misschien tips hoe wat ik nog kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamas
k1978 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 07:51:
[...]

HDR passthrough geloof bij geen enkele andere soundbar ?
De Denon Heos Bar heeft maar liefst 4x HDR passthrough, dus Sony is niet de enige.
Daarnaast ziet deze er ook heel erg goed uit, mij inziens.
Was alleen niet zo goedkoop te scoren als de HT-ST5000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
https://www.homecinemamag...heos-homecinema-soundbar/

Hier lees ik dat die geen 4K ondersteunt maar misschien is dit een oude review.

Edit: is inderdaad een nieuw bar met 4x 4K ondersteuning alleen geen atmos..

[ Voor 19% gewijzigd door k1978 op 28-11-2017 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ik begin zo langzaamaan mijn geduld te verliezen, GRMBL!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Thermometer schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:23:
Sinds dit weekend heb ik een nieuwe TV (LG C7V). Hier heb ik mijn soundbar (Sony HT-CT790) op aangesloten middels een optical kabeltje. Nu krijg ik het niet voor elkaar om mijn beeld consistent synchroon met de audio te laten lopen...

Voorheen met de oude TV had ik er geen last van, aangezien ik de soundbar via ARC HDMI had connected, waar ik mijn apparaten op de soundbar aansloot. Nu wil ik dat niet doen omdat ik apparaten heb (zoals de Apple TV 4K) die niet alle HDR kunnen doorsturen via de soundbar.

De delay kan ik fixen op mijn TV settings met -2 of -4, maar dit blijft niet consistent werken. Ook merk ik dat na een restart van de soundbar, de delay minder is. Dan is er nog maar een heel kleine lip-desync.

Is dit een bekend probleem met apparaten die via Optical zijn verbonden? Hebben jullie misschien tips hoe wat ik nog kan proberen?
bekend probleem met de LG C7. Google maar eens. Geluid op PCM is een van de oplossingen icm met een Apple TV 4K voorlopig afwachten want her en der schijnt het ook opgelost te zijn met de laatste firmware maar niet bij iedereen....

• Luukjr
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-12-2024
Ben nu 2 dagen in het bezit van de Q Acoustics M2 soundbase en wat ben ik er blij mee! Het is een simpel plug in and play apparaat en het klinkt geweldig. Gelukkig geen surround-sound, gewoon stereo met plenty bas.
Klein nadeel is dat de doorgifte van het geluidssignaal, na het switchen van de éne zender naar de andere, wat lang duurt. Maar of dat nou aan mijn 7 jaar oude tv ligt of aan de soundbase dat weet ik niet. Het is met elkaar verbonden met een optische kabel. Ik til er niet zo zwaar aan, misschien heeft iemand een tip.

• Luukjr
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik heb het probleempje ook voorgelegd aan Q Acoustics en warempel kreeg gelijk antwoord :)
Glad you are enjoying your M2. I can’t think of a reason why there should be a delay before you hear anything just by changing channels. Of course the obvious reason is that the TV is interrupting the audio that it sends to the optical output each time you change channel. The M2 doesn’t know you changed channel so IT won’t be doing anything different. It can only play back what is sent to it.

If you have a HDMI(ARC) socket on the TV that would be a better way to connect the M2 as you would have control via the TV remote as well.

regards
Q Acoustics Tech Support

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Toch de knoop maar doorgehakt en gegaan voor de Yamaha YSP-2700. Had hem vorige week tijdens black friday al besteld bij PlatteTV, maar ondanks de status op voorraad, kon ik deze niet afhalen in Breda of een andere vestiging. Maandag een mail gekregen dat hij klaar ligt voor verzending en er gewacht wordt op de betaling (overschrijving). Uiteraard direct in orde gemaakt, maar na geen reacties gister en vandaag terug contact gehad met PlatteTV. Mag nog eens 5 dagen wachten voor levering, dus dit maar gecanceld en terug besteld bij iEar in Tilburg. Direct reactie via mail en morgen ophalen...

Ben benieuwd hoe de bar klinkt in mijn vrij grote woonkamer met gordijnen en open plan aan 1 kant! Morgen in ieder geval veel spelen! :-P

• NeutraleTeun
Je gaat het geluid missen aan die open kant.

Update Samsung/Expert : staat nu voor week 50.

[ Voor 36% gewijzigd door NeutraleTeun op 01-12-2017 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bro_naldo
Voor degenen die "sony HT St 5000" hebben gekocht bij plate tv!
Hebben jullie toevallig de gratis uhd bluray speler al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Ik heb nog niet eens de HT-ST5000 ontvangen. Maandag besteld. Van order in behandeling naar klaar voor logistiek afgelopen woensdag (betekent klaar voor verzenden??) en nu weer order in behandeling. Wordt dinsdag zeggen ze omdat het zo druk was....terwijl de levertijd op de site nog steeds op 2-3 dagen staat. Maar ja ik wacht af want nu ergens anders bestellen scheelt mij een extra 250 euro cashback EN een blu-ray speler 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Ach, ik wacht al sinds 29 oktober op mijn Samsung HW-K950 soundbar... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:10
Rasmalluin schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:19:
Ik heb nog steeds spijt dat ik niet met die aanbieding in zee ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bro_naldo
De soundbar heb ik vrij snel ontvangen van platte tv. Vrijdag besteld en maandag al binnen.
Ze zeggen dat de blu ray paar dagen later verstuurd zou worden, maar tot nu toe niets gehoord... Morgen maar even bellen :P

#rasmallui, dammm zo lang, was het een goede deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Iets van €425,- korting totaal.
Dus ja :D

[ Voor 15% gewijzigd door NeutraleTeun op 01-12-2017 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Rasmalluin schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:19:
Ook via platte tv besteld ? Dat is wel erg lang zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Nee, Expert had een 20% korting actie tegelijk met een € 150,00 cashback actie van Samsung. Het is en blijft een zeer goede deal, alleen bleek de voorraad niet toereikend... Nog steeds aan het wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 917349

Twijfel tussen de Bose 300 en de LG SJ9 welke ik beide voor €250 euro goedkoper kan krijgen. Welke van de twee heeft de meeste bang voor bucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
alwinus schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:41:
Ik heb nog niet eens de HT-ST5000 ontvangen. Maandag besteld. Van order in behandeling naar klaar voor logistiek afgelopen woensdag (betekent klaar voor verzenden??) en nu weer order in behandeling. Wordt dinsdag zeggen ze omdat het zo druk was....terwijl de levertijd op de site nog steeds op 2-3 dagen staat. Maar ja ik wacht af want nu ergens anders bestellen scheelt mij een extra 250 euro cashback EN een blu-ray speler 😉
ook maandag besteld en order ook nog in behandeling.

Ben benieuwd hoe de soundbar gaat bevallen, heb nu een soort tweede woonkamer (tv kamer) ingericht waar hij gaat komen. Deze is een stuk kleiner (24 m2) dan de grote woonkamer, dus ben benieuwd of de ST5000 niet bijna té zwaar is voor deze ruimte. We gaan het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdhouwen
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-04-2023
boer95 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:50:
Toch de knoop maar doorgehakt en gegaan voor de Yamaha YSP-2700. Had hem vorige week tijdens black friday al besteld bij PlatteTV, maar ondanks de status op voorraad, kon ik deze niet afhalen in Breda of een andere vestiging. Maandag een mail gekregen dat hij klaar ligt voor verzending en er gewacht wordt op de betaling (overschrijving). Uiteraard direct in orde gemaakt, maar na geen reacties gister en vandaag terug contact gehad met PlatteTV. Mag nog eens 5 dagen wachten voor levering, dus dit maar gecanceld en terug besteld bij iEar in Tilburg. Direct reactie via mail en morgen ophalen...

Ben benieuwd hoe de bar klinkt in mijn vrij grote woonkamer met gordijnen en open plan aan 1 kant! Morgen in ieder geval veel spelen! :-P
en, hoe klinkt de YSP-2700 in jouw woonkamer?
ik heb een vergelijkbare woonsituatie en heb interesse in deze soundbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
vdhouwen schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:40:
[...]

Ben ook erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-06 22:18
Ik heb vorige btw weg ermee actie de ysp 5600 + sub gekocht voor mijn nieuwbouwwoning. Nu de oplevering dichterbij komt (lees 10 dagen). Zit ik zeer te twijfelen of ik wel deze soundbar wil gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-06 08:34
maxtrash schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:54:
[...]

ook maandag besteld en order ook nog in behandeling.

Ben benieuwd hoe de soundbar gaat bevallen, heb nu een soort tweede woonkamer (tv kamer) ingericht waar hij gaat komen. Deze is een stuk kleiner (24 m2) dan de grote woonkamer, dus ben benieuwd of de ST5000 niet bijna té zwaar is voor deze ruimte. We gaan het wel zien.
Ik heb hem afgelopen zondag besteld, echter maar met 1 x cashback maar wel met een blurayspeler en is vandaag verzonden...

Live today! Nobody promised you tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
als in gisteren besteld? Vreemd want ik hoorde vandaag in de chat dat hij voorlopig niet binnen is en het nog zeker tot na volgend weekend duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
vdhouwen schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:40:
[...]

De bar zelf klinkt erg goed. Hiervoor nooit een soundbar gehad, dus kan helaas niet echt vergelijken. Wel zijn er twee punten waar ik nog over twijfel. Ten eerste klinkt de afgespeelde muziek zeer goed, maar vooral als je vóór de soundbar zit. Aan de zijkant van de woonkamer (eettafel), klinkt het geluid wat dunnetjes.
Ten tweede mis ik inderdaad het echte surround geluid. Ik heb nog niet uitgebreid kunnen testen met goede films, maar tot nu toe heb ik het idee aan de rand van het geluid te zitten. Dus het geluid klinkt goed, maar komt duidelijk vooral van voren.

Nu dus snel beslissen of ik deze goed klinkende soundbar ga houden, of dat ik het surround sound ga missen en hem dus nog inruil voor wat anders. Al is om deze reden de concurrentie ook zeer beperkt. De K950 die ook bovenaan mijn lijstje stond overtuigt blijkbaar lang niet altijd, ondanks de extra rearspeakers. De andere optie was de Denon Heos in combinatie met 2 rearspeakers en eventueel de sub, maar daar betaal ik dan ook bijna het dubbele voor...En niet met gegarandeerd betere resultaten.

Bij deze soundbar kan je ook extra speakers koppelen (WX-010), maar ik weet niet of deze te koppelen zijn als rearspeakers. Kan iemand dit misschien bevestigen/ontkrachten?

Nog even een paar dagen goed testen dus en dan beslissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdhouwen
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-04-2023
Lastig zat allemaal boer95.

Ik kom van een stereo opstelling met 2x B&W 683 maar ivm kleine peuter en kleuter besloten deze te verkopen. Zoals die 2 soms tekeer gaan.. man man dat kon ik niet langer aanzien. Vandaar nu aan het oriënteren voor een soundbar.

Ik ben me er van bewust dat ik met een soundbar qua geluid zal inleveren maar hoop toch iets te vinden wat me redelijk kan bekoren voor zowel luisteren naar muziek als ook kijken naar films. Ik had laatst een LG SJ8 in huis maar daar werd ik niet heel blij van, geluid uit de soundbar ging nog wel maar de kleine sub kwam duidelijk tekort.

Nav wat reviews kwam ik terecht bij de YSP-2700 vandaar mijn interesse naar jouw ervaring.
Wanneer je dus voor de soundbar zit, klinkt het geluid dan lekker vol in combinatie met de sub?
Muziek weegt bij mijn zwaarder dan film, als ik jouw reactie zo lees denk ik dat de YSP-2700 geen verkeerde keus is?

Vind t best lastig nog, vooral omdat je eigenlijk nergens fatsoenlijk kan luisteren in een ruimte vergelijkbaar met je situatie thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-06 08:34
maxtrash schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:51:
als in gisteren besteld? Vreemd want ik hoorde vandaag in de chat dat hij voorlopig niet binnen is en het nog zeker tot na volgend weekend duurt...
Als in "zondag 3 december besteld, vandaag 5 december geleverd!"

Live today! Nobody promised you tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

pvanmegen schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:27:
[...]

Als in "zondag 3 december besteld, vandaag 5 december geleverd!"
Nou lekker dan. Bij mij nog steeds in order in behandeling (sinds vorige week maandag) Gister contact gehad en hoorde dat ze veel bestellingen hadden gehad en dat Sony moeite heeft met uitleveren. Zal wel te maken hebben met de dubbele cashback...zitten ze niet op te wachten natuurlijk...... :O ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMC90
  • Laatst online: 18-06 23:28
Is de deal voor de Sony HT-ST5000 met de dubbele cashback en UHD speler nog steeds verkrijgbaar? Ik ben ook opzoek naar een soundbar en twijfel tussen de LG SJ9 en de HT-ST5000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

willieboy90 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:19:
Is de deal voor de Sony HT-ST5000 met de dubbele cashback en UHD speler nog steeds verkrijgbaar? Ik ben ook opzoek naar een soundbar en twijfel tussen de LG SJ9 en de HT-ST5000.
Nee, de dubbele cashback komt vanuit Sony en dan moet je de soundbar hebben aangeschaft tijdens black Friday (weekend) en cyber monday.

De blu-ray speler krijg je er nog wel bij. Tenminste bij PlatteTV.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMC90
  • Laatst online: 18-06 23:28
alwinus schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:42:
[...]

Nee, de dubbele cashback komt vanuit Sony en dan moet je de soundbar hebben aangeschaft tijdens black Friday (weekend) en cyber monday.

De blu-ray speler krijg je er nog wel bij. Tenminste bij PlatteTV.nl
Ah, jammer! Thanks voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
vdhouwen schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:01:
Lastig zat allemaal boer95.

Ik kom van een stereo opstelling met 2x B&W 683 maar ivm kleine peuter en kleuter besloten deze te verkopen. Zoals die 2 soms tekeer gaan.. man man dat kon ik niet langer aanzien. Vandaar nu aan het oriënteren voor een soundbar.

Ik ben me er van bewust dat ik met een soundbar qua geluid zal inleveren maar hoop toch iets te vinden wat me redelijk kan bekoren voor zowel luisteren naar muziek als ook kijken naar films. Ik had laatst een LG SJ8 in huis maar daar werd ik niet heel blij van, geluid uit de soundbar ging nog wel maar de kleine sub kwam duidelijk tekort.

Nav wat reviews kwam ik terecht bij de YSP-2700 vandaar mijn interesse naar jouw ervaring.
Wanneer je dus voor de soundbar zit, klinkt het geluid dan lekker vol in combinatie met de sub?
Muziek weegt bij mijn zwaarder dan film, als ik jouw reactie zo lees denk ik dat de YSP-2700 geen verkeerde keus is?

Vind t best lastig nog, vooral omdat je eigenlijk nergens fatsoenlijk kan luisteren in een ruimte vergelijkbaar met je situatie thuis.
Jouw probleem herken ik inderdaad ook! Nog nergens fatsoenlijk de ysp-2700 kunnen beluisteren. Meestal is het Sonos, Denon, Samsung en LG die opgesteld zijn, en dan ook nog eens in vaak ideale opstellingen. Geluid beoordelen kan dus eigenlijk alleen maar thuis denk ik.

Wat betreft jou wensen, deze bar vind ik inderdaad wel een kanshebber voor je dan. In alle reviews wordt de kwaliteit van muziek juist benoemd. Het geluid is helder, de sub doet goed mee, maar is niet TE aanwezig.
Hopelijk heeft moeder de vrouw straks nog zin in een filmpje, dan kan ik nog eens testen :P Voorlopig heb ik nog geen cinema ervaring namelijk, vandaar mijn twijfel om in te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercage
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-06 20:44
robino007 schreef op maandag 4 december 2017 @ 21:44:
Ik heb vorige btw weg ermee actie de ysp 5600 + sub gekocht voor mijn nieuwbouwwoning. Nu de oplevering dichterbij komt (lees 10 dagen). Zit ik zeer te twijfelen of ik wel deze soundbar wil gebruiken..
Vanwaar de twijfel?
Ben ook in de markt voor deze set up ..

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 22:48

d0s

sssst

Twijfel enorm over de Yamaha.. lijkt voor dat geld toch echt de beste te zijn momenteel. Reviews zijn lovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Vinden jullie het dan geen probleem dat die geen HDR ondersteunt ?? !! Beetje zonde als je een tv of PS4 pro hebt die dit ondersteund of in de toekomst.

[ Voor 21% gewijzigd door k1978 op 07-12-2017 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 08:01
d0s schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:54:
Twijfel enorm over de Yamaha.. lijkt voor dat geld toch echt de beste te zijn momenteel. Reviews zijn lovend.
k1978 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:15:
Vinden jullie het dan geen probleem dat die geen HDR ondersteunt ?? !! Beetje zonde als je een tv of PS4 pro hebt die dit ondersteund of in de toekomst.
Als je een 7 serie oled heb zou je ervoor kunnen keizen om je apparatuur op je tv aan te sluiten en de ARC vanuit tv naar de soundbar te laten lopen. Ik zou wachten tot ces2018 , ik heb zo een vermoeden dat er nieuwe soundbars aan gaan komen en misschien wel de opvolger van de Yamaha

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Zou de Yamaha 5600 ook niet in de kamer willen . Wat een lelijk lomp ding zeg.. Maar smaken verschillen 😄👍

Geluid wel beste wat er op dit moment is.

[ Voor 15% gewijzigd door k1978 op 07-12-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:35

Thermometer

Whoop Whoop!

alwinus schreef op woensdag 29 november 2017 @ 07:04:
[...]

bekend probleem met de LG C7. Google maar eens. Geluid op PCM is een van de oplossingen icm met een Apple TV 4K voorlopig afwachten want her en der schijnt het ook opgelost te zijn met de laatste firmware maar niet bij iedereen....
Voor andere mensen die desync problemen hebben met LG OLED en een sound bar, probeer de laatste firmware te installeren (04.70.30, hier voor de C7).

Bij mij zijn nu alle problemen verholpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Thermometer schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:43:
[...]

Voor andere mensen die desync problemen hebben met LG OLED en een sound bar, probeer de laatste firmware te installeren (04.70.30, hier voor de C7).

Bij mij zijn nu alle problemen verholpen _/-\o_
Thanks....nu nog wachten op mijn soundbar :X komop PlatteTV....je kan het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Ja schiet niet echt op met die lui!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 22:48

d0s

sssst

k1978 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:36:
Zou de Yamaha 5600 ook niet in de kamer willen . Wat een lelijk lomp ding zeg.. Maar smaken verschillen 😄👍

Geluid wel beste wat er op dit moment is.
Het ging dan ook om de 2700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Oke.. die ziet er stuk mooier uit.. maar ook geen HDR helaas .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Zo, mijn lange wachten wordt eindelijk beloond.
De soundbar wordt morgen persoonlijk door een medewerker afgeleverd, met een kleine tegemoetkoming voor het lange wachten.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Waar had je hem bestelt ? En om welke soundbar gaat het? Veel plezier ermee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeutraleTeun
De K950 via Expert.
En ipv de €150 cashback van Samsung, waar ik de soundbar oa voor kocht, heb ik de datum op de factuur laten aanpassen waardoor ik nu gebruik kan maken van de huidige promotie.
Een UHD BR speler met 2 films twv €307,-.

Tel daar de cashback van Expert en CashbackXL bij op en ik ben redelijk tevreden.

Nu heel benieuwd naar de soundbar zelf en die tegemoetkoming :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Ja laat ff weten hoe die bevalt . Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Op platte tv staat inmiddels bij HT-ST5000 voor 18:00 uur besteld, morgen in huis. Dan ga ik ervan uit dat die vandaag verstuurd wordt. Straks eens even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfrancois
  • Laatst online: 14-06 13:43
k1978 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:56:
Oke.. die ziet er stuk mooier uit.. maar ook geen HDR helaas .
YSP 2700 doet wel HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Oke dan is erg mooie soundbar wel vreemd dat hun top model het niet doet 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

k1978 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:48:
Oke dan is erg mooie soundbar wel vreemd dat hun top model het niet doet 😕
topmodel is ouder. Maar ook de YSP-2700 ondersteunt ook geen Atmos en DTS:X. Dat is nog wel een beetje jammer

Overigens vanmorgen contact gehad met PlatteTV voor de HT-ST5000. Wordt medio volgende week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Ja en hoop dat ze volgende week niet zeggen wordt medio volgende week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Laatst online: 18-06 07:26
alwinus schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:58:
[...]

topmodel is ouder. Maar ook de YSP-2700 ondersteunt ook geen Atmos en DTS:X. Dat is nog wel een beetje jammer

Overigens vanmorgen contact gehad met PlatteTV voor de HT-ST5000. Wordt medio volgende week....
Ik heb ondertussen 2 x contact gehad (nou ja contact....) - en het verschuift telkens met 5 werkdagen. Besteld op zaterdag 25 november (op voorraad) en vooralsnog niets. Staat inderdaad sinds gisteren op vandaag voor 18:00 besteld morgen in huis, maar dat geldt niet voor de bluray.

Ik heb nog een sprankje geduld, maar het houdt ergens op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
14-12 komt binnen zeggen ze.. ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ghehe, tegemoetkoming was een Transporter radio.
https://img.diytrade.com/...B_TF_card_reader/a3d2.jpg
Achja best grappig, kan bij mijn zoontje op de kamer.

Die K950 is wel een bakbeest zeg. Vooral vergeleken met de YSP-2500 en een 50" tv.
Afbeeldingslocatie: https://s8.postimg.org/f0manhnqp/IMG_20171208_173721.jpg

Jammer dat er geen pootjes op zitten waardoor de bar boven de voet van de tv kan staat. Nu staat de bar echt óp de voet.

Maar misschien zit dat nog in de doos.
Zo eens kijken hoe ver ik kom met aansluiten.

OK, geen pootjes dus. Krijg de bar niet lekker kwijt op mijn meubel met deze tv. Ook kan ik de tv blijkbaar niet meer bedienen. Bar is een stuk hoger en blokkeerd de sensor en heeft geen IR-passthrough zoals de Yamaha.
Ik krijg ook nog geen tv beeld, morgen eens met de ingangen/kabels spelen.
De Harmony Elite krijg ik ook niet 123 aan de gang, morgen eens opnieuw instellen via de pc.

Even de Shield gekoppeld en wat YT demo's gespeeld.
Moet eerlijk zeggen, het is overweldigend ruimtevullend geluid. Geluid gaat echt rondom je en de bass is zeer diep aanwezig. Je waant je echt in een bios.

Alles koppelen, instellen en de AB zijn niet heel intuïtief. Ik dacht ah dat doe ik wel even, maar moest toch echt de handleiding erbij pakken.

Met dat ik dit typ zie ik ook 2x het beeld van de Shield wegvallen naar een zwart source beeld met de melding 'rear speaker' 'avr speaker' op de bar.
Meh, https://us.community.sams...-Speaker-quot/td-p/153517
Verbindingen zijn dus vooralsnog niet geheel waterdicht.

Morgen eens wat beter instellen, kijken of het goed komt/blijft en eens proberen of tv kijken voldoet.

[ Voor 48% gewijzigd door NeutraleTeun op 08-12-2017 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sealnova
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Mijn Sony ht-st5000 zou vandaag door plattetv verzonden moeten zijn, als het goed is komt die morgen binnen.
Pagina: 1 ... 16 ... 58 Laatste