Je doelt met 'ze' op de SP. Wel nu, de SP wil niet bezuinigen op de zorg, en wil het ook niet duurder maken. Daar ga je dus de mist in, en ik ben zo vrij om je daar op te wijzen.Joopieboy schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:12:
[..]
Bezuinigen op zorg en het flink duurder maken, dat verergerd alleen maar de situatie zoals het nu ook al steeds erger word. Sowieso hebben ze wel meer van dit soort dingen waar ze het land alleen maar meer naar de knoppen gaan brengen ben ik bang.
En laat je niet leiden door angst, maar gezond verstand. Kennelijk heeft de rechtse propaganda pers en media een te grote invloed op je. Een leugen ook al herhaal je m al te vaak wordt daardoor nog geen waarheid. Daarom zou ik gewoon eens kijken naar het programma van de SP i.p.v. het napoepen van de de SP niet gezinde media.
Noem zorg maar een random kostenpost. ZFW werkte trouwens prima, tot er een aantal neo-liberalen waren die dachten dat marktwerking het ei van Columbus was. De praktijk lijkt het tegendeel te bewijzen.Henk007 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:27:
[...]
Voor nivelleren hebben we al een veel efficiëntere tool, namelijk de inkomstenbelasting, daarvoor hoef je niet iedere [insert random kostenpost] inkomensafhankelijk te maken.
Overigens zie ik geen heil in teveel nivelleren, maar daar gaat dit niet over.
En inderdaad, het heeft niets met nivelleren te maken, maar een ieder draagt sociaal bij naar draagkracht. Dat heet sociaal-liberaal.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2012 21:26 ]