Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 51 Laatste
Acties:
  • 84.992 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Jammer van die 1x+3 maar goed zal een beginnende mod zijn die het niet helemaal begrijpt, staat nu steviger op de nul na mijn zetje.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

WhatsappHack in 'nieuws: Nederlander opgepakt voor ddos-aanvallen Spamhaus'

Domme niet-onderbouwde beschuldigingen van afpersing, en de laatste alinea is nog een troll ook.

Krijgt 6x +3, maar ik vind het meer een -1?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Niet mee eens.

Dit zijn toch wel aanvullingen waar gebruikers wat aan kunnen hebben en kan net zo goed van toepassing zijn op de nieuwe generatie videokaarten. Volgens mij kun je een ''tweakeroplossing'' beslist niet minder dan een +1 geven,dus bij deze :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
wildhagen schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:08:
WhatsappHack in 'nieuws: Nederlander opgepakt voor ddos-aanvallen Spamhaus'

Domme niet-onderbouwde beschuldigingen van afpersing, en de laatste alinea is nog een troll ook.

Krijgt 6x +3, maar ik vind het meer een -1?
ik twijfel tussen -2 en -1. zo'n manier van reageren hoort hier totaal niet thuis, en dan vooral zonder bewijs oid. het is gewoon zwartmaken van a terwijl b compleet heilig is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

pcgek schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:07:
[...]
Niet mee eens.

Dit zijn toch wel aanvullingen waar gebruikers wat aan kunnen hebben en kan net zo goed van toepassing zijn op de nieuwe generatie videokaarten. Volgens mij kun je een ''tweakeroplossing'' beslist niet minder dan een +1 geven,dus bij deze :)
Het is weliswaar een aardig verhaaltje, maar een 670 die toevallig herrie maakt omdat er geen pasta opzit heeft natuurlijk niets met de review van een paar HD 7790's te maken en is in dit kader irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

tweaker2010 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:19:
[...]

Het is weliswaar een aardig verhaaltje, maar een 670 die toevallig herrie maakt omdat er geen pasta opzit heeft natuurlijk niets met de review van een paar HD 7790's te maken en is in dit kader irrelevant.
De poster heeft het over zijn MSI kaartjes en aangezien er ook een kaart van dat zelfde merk bij de review betrokken is:
Tijdens het draaien van Furmark blijft de slagorde gehandhaafd en blijkt dat de MSI echt een flinke bak herrie kan produceren, terwijl dat niet gepaard gaat met een erg lage temperatuur.''
Hoogstwaarschijnlijk heeft dit een andere oorzaak,maar zo irrelevant is het niet. Maar kan ook wel leven met een 0 hoor :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-09 21:25
Deze post hoort daar niet eens thuis, kritiek op artikelen horen in het Geachte Redactie subforum en niet onder het artikel dus deze staat helemaal fout op de +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
Misschien kunnen jullie hier eens kijken:

meuk: OpenWrt 12.09

Rorschach was meermalen -1 gemod, vervolgens klaagt Durandal daarover en kort daarna staat Rorschach als enige in de lijst tweemaal op +1. Zijn opmerkingen zijn op zijn minst offtopic, maar eigenlijk nog wel vervelender omdat hij 3x achter elkaar het onderwerp naar Tomato duwt terwijl het over OpenWRT gaat (en andere mensen hierdoor meetrekt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drq1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-04-2020

drq1

Thinkcraft

Waarom iemand dit als ongewenst mod echt geen flauw idee... Wellicht iemand die je niet kan volgen ;) Naar mijn inzicht een gerede vraag (het is mij nl. ook een raadsel waarom de MSI beter beoordeeld word op dat gebied) Gewoon een +1 van mij dus.

Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

De persoon in kwestie zou kunnen redeneren dat je dit ook in GR kan vragen, een andere reden kan ik niet bedenken en dan nog is de -1 echt verkeerd.!

[ Voor 38% gewijzigd door pino85 op 28-04-2013 12:51 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

pino85 schreef op zondag 28 april 2013 @ 09:02:
[...]
De persoon in kwestie zou kunnen redeneren dat je dit ook in GR kan vragen, een andere reden kan ik niet bedenken en dan nog is de -1 echt verkeerd.!
Bedankt voor de tip, daar zit idd wel wat in. Ik heb een mijn vraag in het GR forum geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:31

Tribits

Onkruid vergaat niet

matty___ in 'nieuws: Oracle brengt Java 8 18 maart 2014 uit'

Lijkt me geen +2, al was het maar omdat deze reactie niet onder de juiste parent is gepost. Daarnaast geeft de reactie van 'Dorus12' aan dat met log gedoeld wordt op het tegengestelde van simpel. De reacties van 'owlstead' en 'MetroidPrime' geven aan dat er wel degelijk iets te zeggen valt voor het argument dat Java log aan het worden is.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drq1

drq1

Thinkcraft

F4RR3L in 'nieuws: Oracle brengt Java 8 18 maart 2014 uit'

Een quote uit het artikel halen en hetzelfde zeggen in net wat andere bewoordingen is naar mijn mening geen +2 waard. Hooguit een +1.

Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gewoon een 0 gegeven. Wat een onzin discussie. Weer het gezeik "welke is beter" >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 26-09 17:44
Ah, tweaker2010 ik wilde net dat draadje posten :)
Volop met -1's gestrooid, over en weer gewoon normale argumenten die best een +1 waard kunnen zijn, niet overal, maar toch! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

lanerios schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:44:
Gewoon een 0 gegeven. Wat een onzin discussie. Weer het gezeik "welke is beter" >_>
Arnoud krijgt met zijn post over Nokia ook gewoon +2, dus dan zou je hem ook op 0 moeten zetten.
arnoudwokke in 'reviews: Samsung Galaxy S4: kiezen voor de keuze'

Overigens begint hij er zelf over in het artikel zoals je hier kunt lezen, dus het lijkt mij wel degelijk on-topic:
mphilipp in 'reviews: Samsung Galaxy S4: kiezen voor de keuze'

NinTeNdO_FrEaK in 'nieuws: 'Android en Windows Phone worden populairder ten koste van concurrenten''
Deze reactie lijkt me gewoon een +1 waard, ik snap niet dat iemand hier -1 voor geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Die laatste, +1 kan, een 0 zou ik ook zeer goed begrijpen, een -1 is.. apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dlmh
zondag 28 april 2013 13:01
Go home Facebook, you're drunk.
https://tweakers.net/reac...=Posting&ParentID=6198424
Wordt +3 en +2 gemod. Staat nu op +1, maar imo minimaal een 0 en eigenlijk een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Je bent vier weken te laat voor 1 april hoor. :+

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

naam in 'nieuws: Maker Game Dev Tycoon neemt loopje met piraten' krijg offtopic en zelfs ongewenst maar is in mijn ogen gewoon een +1 post. Er mist onderbouwing maar dat vind ik in dit geval niet zo erg.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Mee eens, kan gewoon op +1 in mijn ogen, na mijn zetje staat deze daar ook op.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

pino85 schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:27:
Mee eens, kan gewoon op +1 in mijn ogen, na mijn zetje staat deze daar ook op.
Thanks, de post eronder hoeft wat mij betreft ook niet hoger dan +1 vanwege het stellen van een eigen verwachting als feit:

David Mulder in 'nieuws: Maker Game Dev Tycoon neemt loopje met piraten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Zou iemand mijn post bij deze video willen waarderen, want ik denk dat dit niet meer gebeurd als ik hem niet meld, tnx alvast!

pino85 in 'video: Filmische trailer Beyond: Two Souls'

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

pino85 schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:53:
Zou iemand mijn post bij deze video willen waarderen, want ik denk dat dit niet meer gebeurd als ik hem niet meld, tnx alvast!

pino85 in 'video: Filmische trailer Beyond: Two Souls'
Fixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:43

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Ik blijf moeite hebben met het beoordelen van die ongewenst posts.

Zo is er jorrit91 in 'nieuws: Gerucht: opvolger Sony Xperia Z krijgt scherm met 'quantum dots''

Gepolijst Nee, Beargumenteerd? Nauwelijks. Reageert hij op reacties verder in de draad? Ja. Toch zie ik in al die zaken niet voldoende reden voor een ongewenst. Ben je het niet met hem eens, haal dan zijn argumentatie onderuit, maar dat gebeurt ook nauwelijks. Ik zou zeggen +1, met aftrek voor ongenuanceerd taalgebruik en reageren op verder topics (hij reageert niet op normering, dus een +1-2 lijkt me niet nodig). Zelf kom ik op een +0 uit.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drq1

drq1

Thinkcraft

Deze post doet me denken aan een reclameboodschap:
Anoniem: 514284 in 'nieuws: Onderzoekers: Facebook verliest bezoekers in VS en Europa'

Wat hiermee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Melden als spammer, die meneer werkt voor endemol in de pr en registreerd zich vandaag even om dit te melden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drq1

drq1

Thinkcraft

mveijden schreef op maandag 29 april 2013 @ 21:09:
Melden als spammer, die meneer werkt voor endemol in de pr en registreerd zich vandaag even om dit te melden...
Done.
En alvast -1 bijgedrukt. Na even zoeken op het internet nog twee soortgelijke reacties van deze meneer gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Beiden dank :) !
teacup schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:37:
Ik blijf moeite hebben met het beoordelen van die ongewenst posts.

Zo is er jorrit91 in 'nieuws: Gerucht: opvolger Sony Xperia Z krijgt scherm met 'quantum dots''

Gepolijst Nee, Beargumenteerd? Nauwelijks. Reageert hij op reacties verder in de draad? Ja. Toch zie ik in al die zaken niet voldoende reden voor een ongewenst. Ben je het niet met hem eens, haal dan zijn argumentatie onderuit, maar dat gebeurt ook nauwelijks. Ik zou zeggen +1, met aftrek voor ongenuanceerd taalgebruik en reageren op verder topics (hij reageert niet op normering, dus een +1-2 lijkt me niet nodig). Zelf kom ik op een +0 uit.
Die kan idd prima op de nul.

[ Voor 57% gewijzigd door pino85 op 29-04-2013 23:04 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:43

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Thankx, ik heb hem nog wat onderstreept.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Verwijderd in 'nieuws: Prototype smartphone verandert van vorm'
deze hoort duidelijk niet op +2 grappen kunnen volgens het mod systeem maximaal met +1 beoordeeld worden en dus nooit met +2 hierdoor is het vrij duidelijk dat iedereen die deze post met +2 of in het merendeels zelfs +3 heeft geven het mod systeem op zijn minst niet goed begrijpt.

[ Voor 14% gewijzigd door qlum op 30-04-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

qlum schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:20:
Verwijderd in 'nieuws: Prototype smartphone verandert van vorm'
deze hoort duidelijk niet op +2 grappen kunnen volgens het mod systeem maximaal met +1 beoordeeld worden en dus nooit met +2 iedereen die hier dan ook +2 heeft gegeven heeft het mod systeem niet goed begrepen.
Hij krijgt zelfs 22x +3, dat gaat nergens over. Deze reactie lijkt me idd het maximaal +1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

frickY in 'nieuws: The Pirate Bay is verhuisd naar domein van Sint Maarten'
Dit is feitelijk niet juist en dus zeker geen +2 of +3 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
0 of +1 kan allebei, hij heeft een punt. (of ik moet het fout zien, maar voor zover ik weet is Brein maar een bedrijfje dat 1 doel heeft, winst maken. Net zoals elk ander bedrijf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Voor de onjuistheid een -1 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Ik zelf zie niet echt veel verschil op dit gebied met een commercieel bedrijf, natuurlijk gaat brein zelf geen winst maken maar ze worden wel voor 100% betaald door commerciële bedrijven en behartigen ook deze commerciële belangen. Daarom hoewel het technisch niet helemaal correct is ga ik er geen aftrek voor geven. Feitelijk hebben ze inderdaad wel macht maar juridisch hebben ze niet meer macht dan een bedrijf. Overigens vind ik het verder gewoon een flutopmerking en heb hem daarom gewoon 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Compleet mee eens qlum, onzin dat ze geen commercieel bedrijf zijn. Ik heb hem gewoon een 0 gegeven. Merk ik wel vaker trouwens hoor, iets wat eenegzins anti Brein kan zijn, is gelijk -1. Beetje jammer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Onwaarheden behoren idd gewoon een 0 te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

mveijden schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 10:16:
Voor de onjuistheid een -1 van mij.
Een -1 omdat deze post feitelijk onjuist zou zijn? .
lanerios schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:01:
Compleet mee eens qlum, onzin dat ze geen commercieel bedrijf zijn. Ik heb hem gewoon een 0 gegeven. Merk ik wel vaker trouwens hoor, iets wat eenegzins anti Brein kan zijn, is gelijk -1. Beetje jammer weer.
Ik zie juist vaker dat mensen die een anti brein uitspraak doen hoog gewaardeerd worden en mensen die bv Brein op bepaalde punten gelijk geven kunnen worden getrakteerd op -1's.. helaas zeg ik erbij.
Bij dit soort artikelen lijkt het alsof de emotie en dus het mening modden hoog tij viert.
Maar goed wat jij zegt zal ook zeker wel voorkomen daar niet van!

[ Voor 81% gewijzigd door pino85 op 01-05-2013 13:06 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Hoe is tes_shavon in 'nieuws: KPN verhoogt prijs Digitenne met 30 procent' on topic?

(Niet dat hij ongelijk heeft over die Teles/BRI-kaarten ;) )

[ Voor 17% gewijzigd door _Peter2_ op 01-05-2013 15:42 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

_Peter2_ schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:12:
Hoe is tes_shavon in 'nieuws: KPN verhoogt prijs Digitenne met 30 procent' on topic?

(Niet dat hij ongelijk heeft over die Teles/BRI-kaarten ;) )
Op geen enkele wijze ontopic terwijl de posts zelfs +2 en +3 krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Duidelijke nul inderdaad, na mijn zetje is hij hier op terecht gekomen.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

MetalPool in 'reviews: Grid 2: een geslaagde proefrit'
Enkel een lap tekst zonder bron lijkt mij geen +3 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Deze post heeft volgens mij genoeg 'inhoud' om hem op -1 te zetten
Verwijderd in 'nieuws: The Pirate Bay is verhuisd naar domein van Sint Maarten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
heb hem 1 gegeven maar staat nog dik op 3. Ook heb ik de bron er in een reactie onder weergegeven. Gezien die met even googelen niet moeilijk te vinden was.
Als de verdere reactie nog inhoud had gehad had ik deze opmerking best vergeven maar goed zeggen dat de bureaucratie langzaam is noem ik nu niet echt veel inhoud dus een -1 er bij waar hij ook al dik op zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Zoals hij nu is gewoon een +1, na mijn zetje staat hij hier ook op.
Duidelijke -1 inderdaad!

[ Voor 32% gewijzigd door pino85 op 01-05-2013 22:17 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Coach4All in 'nieuws: KPN verhoogt prijs Digitenne met 30 procent'

Pure speculatie, lijkt me geen +2 waard.

Dj-sannieboy in 'nieuws: KPN verhoogt prijs Digitenne met 30 procent'

Niet zo bar relevant volgens mij en lijkt me daarom geen +2.

[ Voor 36% gewijzigd door Tribits op 01-05-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

segascope in 'nieuws: Yahoo koopt en beëindigt todo-app Astrid'
Op zich een aardige post, maar hij lift bewust mee op de first post, tenminste zo lijkt het. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
tweaker2010 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:26:
Op zich een aardige post, maar hij lift bewust mee op de first post, tenminste zo lijkt het. Wat vinden jullie?
Ik ben zelf altijd geneigd om een punt aftrek te rekenen als een post reageert op een andere post terwijl die er niets mee te maken heeft , ik heb hem ook een 0 daar voor gegeven. Ik weet dat het niet volgens de voorschriften is maar dit soort post gedrag is gewoon een foute manier om bovenaan de posts te komen. Bovendien kan het echt een reactie op een post hebben lastiger maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

tweaker2010 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:26:
Ik heb er geen problemen mee eerlijk gezegd, ja hij lift wellicht mee maar goed, om daar direct een punt aftrek voor te geven dat doe ik dan toch net niet, kan wmb gewoon op de +1, al kan ik de redenering nog begrijpen waarom het ook een nul kan zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door pino85 op 02-05-2013 12:20 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:55

botoo

💀 too old to die young

Inhoudelijk is die reactie hetzelfde als wanneer 'ie netjes in de thread gepost zou zijn, dus imho moet 'ie gewoon op inhoud gemod worden.

Het is natuurlijk wel uiterst kinderachting voordringen gedrag maar dat doen kleuters nu eenmaal.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abacaxi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-07 06:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik heb hem een +2 gegeven, maar een +1 is idd ook prima.

SnoeiKoei in 'nieuws: One moet HTC uit rode cijfers houden'
Deze hoort ook op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

tweaker2010 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:56:
[...]

Ik heb hem een +2 gegeven, maar een +1 is idd ook prima.

SnoeiKoei in 'nieuws: One moet HTC uit rode cijfers houden'
Deze hoort ook op +1.
Mee eens, vind hem toch wel wat meer toevoegen dan een +1 post.
De andere staat stevig op +1.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

kevinwalter in 'nieuws: Aandeel Internet Explorer 10 stijgt aanzienlijk na automatische update'

Mist ieder gebrek aan nuance of realiteitszin en lijkt me dan ook geen +3.

edit:

twilex in 'nieuws: Aandeel Internet Explorer 10 stijgt aanzienlijk na automatische update'

Deze hoort toch gewoon in 'Geachte redactie' thuis? Komt sowieso nogal spottend/aanvallend over.

[ Voor 35% gewijzigd door Tribits op 02-05-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Die staat op dit moment inmiddels op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

botoo schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:04:
Inhoudelijk is die reactie hetzelfde als wanneer 'ie netjes in de thread gepost zou zijn, dus imho moet 'ie gewoon op inhoud gemod worden.

Het is natuurlijk wel uiterst kinderachting voordringen gedrag maar dat doen kleuters nu eenmaal.
Aangezien we de lezers op de eerste plaats hebben en het belonen van de posters op de tweede ;)

Beetje karige post voor een +2, volgen mij is een +1 toch wel de max.
Beroemdheid in 'nieuws: Android Jelly Bean populairder dan Ice Cream Sandwich'

[ Voor 49% gewijzigd door pcgek op 02-05-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

+1 als maximale score lijkt me inderdaad juist dus ik geef hem even een zetje naar de juiste richting toe.

[ Voor 39% gewijzigd door pino85 op 02-05-2013 22:02 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Powerkiwi in 'reviews: Grand Theft Auto V'

Op zich al wat mager voor een +2 en waarschijnlijk beter op zijn plaats in 'Geachte Redactie'. Die 21x+3 zitten er in ieder geval flink naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik vind hem wel wat toevoegen tov de standaard reacties in dat topic. Een +2 kan wel, maar +3 is teveel.

Dit is ook geen +3 waard:
Me_Giant in 'reviews: Grand Theft Auto V'

[ Voor 79% gewijzigd door tweaker2010 op 03-05-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tweaker2010 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:16:
Ik vind hem wel wat toevoegen tov de standaard reacties in dat topic. Een +2 kan wel, maar +3 is teveel.

Dit is ook geen +3 waard:
Me_Giant in 'reviews: Grand Theft Auto V'
Inderdaad niet. Die post staat nu stevig op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Tribits schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 03:12:
Powerkiwi in 'reviews: Grand Theft Auto V'

Op zich al wat mager voor een +2 en waarschijnlijk beter op zijn plaats in 'Geachte Redactie'. Die 21x+3 zitten er in ieder geval flink naast.
Dit kan ook in GR inderdaad als er echt zaken in staan die feitelijk niet kloppen , dus het is in mijn ogen geen +2/+3.. max +1 voor mij.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

no9 in 'nieuws: Defensie test onderzees ad hoc-netwerk'
Deze is geen +3 waard, ik dacht meer aan een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd.

LD1995 in 'nieuws: Defensie test onderzees ad hoc-netwerk'

Vind ik ook meer een -1, dit soort moderatiegeleuter hoort in dit topic, niet op de FP.

EliteGhost in 'nieuws: Defensie test onderzees ad hoc-netwerk'

Max een 0, geen +1. Zeker geen +2 of zelfs +3

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Mee eens, de eerste stata na mijn zetje op -1, de 2e post die is iets meer aan inhoud maar meer dan een max nul kan ik niet maken en hij kan ook prima op -1 vanwege het hoge modderatie gehalte er in.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

-MB- in 'nieuws: Maker beruchte SpyEye-trojan is uitgeleverd aan VS'

Mooie troll, ik kom echt niet verder dan een -1. Die 6x +3 lijkt me erg foute boel.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
wildhagen schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:39:
-MB- in 'nieuws: Maker beruchte SpyEye-trojan is uitgeleverd aan VS'

Mooie troll, ik kom echt niet verder dan een -1. Die 6x +3 lijkt me erg foute boel.
na mijn mod staat hij nu op -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://tweakers.net/reac...=Posting&ParentID=6207614

Gevalletje -2 ?

(Zit trouwens het profiel van desbetreffende te bekijken: Reactiescore -54 (-0,4 gemiddeld) / Karma -2.186 / Modstatus Actief.)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2013 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Ik heb eens gekeken wat voor posts hij verder maakt maar het beste wat ik in mijn niet al te lange steekproef gezien van hem heb is een slechte grap overigens staat hij ook in de top 50 van gebruikers met de laagste karma op -2.186 en een gemiddelde reactie score van -0.4 Natuurlijk is daar niks verboden aan maar goed dit lijkt me nu niet bepaald een model gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qlum schreef op zondag 05 mei 2013 @ 01:30:
[...]
Natuurlijk is daar niks verboden aan maar goed dit lijkt me nu niet bepaald een model gebruiker.
(zie mijn edit, gelijk met jouw post ;) )

Ik weet niet wat T.net doet met dit soort klanten. Wanneer T de account opheft komen ze net zo hard weer terug denk ik, alleen dan weer met een schone lei waardoor je ze pas weer later eruit pikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drq1

drq1

Thinkcraft

^Mo^ in 'nieuws: Student maakt volledig functionerend wapen met 3d-printer'

Lijkt me wat mager voor een +2, zat eerder te denken aan een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik zie ook niet in waarom dit zo veel +2/+3 beoordelingen krijgt, gewoon goede +1 in mijn ogen, die -1's zijn weer compensatie mods wat ook niet hoort.
Na mijn zetje staat hij op de +1.

[ Voor 17% gewijzigd door pino85 op 05-05-2013 14:07 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit geen +2: Ramon in 'video: Delftware - Het einde van de statische agenda'
Meerdere flames in de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
taaalgebruik etc is gelijk -1 van mij. De manier waarop die post is gemaakt is echt achtelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Staat inmiddels stevig op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

-1 zetje er bij van mij.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

BadRespawn in 'nieuws: Student maakt volledig functionerend wapen met 3d-printer'
Een +2 lijkt me wat aan de ruime kant voor deze reactie. Ik heb hem +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Mee eens, +1 erbij en daar staat hij nu effectief op.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
DavidWebb in 'nieuws: Valve brengt Linux-bèta's uit van Portal en Left 4 Dead 2'

Gaat goed vandaag, dat krijgt +1 en +2? Is niets meer dan -1. Heeft echt totaal niks met het bericht te maken en is alleen gezeur over adobe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Hoewel ik hem +1 gegeven heb vind ik het nu ook weer niet echt fout dat hij +2 krijgt, persoonlijk zou ik hem daarom dus ook nooit hier aangeven, dit soort +2's zie je dan wel vaker.
lanerios schreef op zondag 05 mei 2013 @ 18:56:
DavidWebb in 'nieuws: Valve brengt Linux-bèta's uit van Portal en Left 4 Dead 2'

Gaat goed vandaag, dat krijgt +1 en +2? Is niets meer dan -1. Heeft echt totaal niks met het bericht te maken en is alleen gezeur over adobe
Deze vind ik gewoon offtopic, misschien wel heel zwaar of topic maar ik zou het niet direct ongewenst noemen, voor mij is 0 de enige juiste moderatie.

[ Voor 3% gewijzigd door qlum op 05-05-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drq1

drq1

Thinkcraft

Verwijderd in 'nieuws: Student maakt volledig functionerend wapen met 3d-printer'
Dit hoort niet thuis op de FP, eerder bij GR.

-edit-

Verwijderd in 'nieuws: Student maakt volledig functionerend wapen met 3d-printer'
Deze mag wel naar -1 wegens moderatiegezeur en nada inhoud.

[ Voor 36% gewijzigd door drq1 op 05-05-2013 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:15

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

OppFox in 'nieuws: Ontwikkelaar bouwt eigen variant op Google Glass'

Deze is imho geen +2 waard, het heeft nauwelijks tot geen relatie met het onderwerp. Een +1 zou misschien te verdedigen zijn omdat het een redelijke reactie is op voorgaande post, maar een 0 zou ik gepast vinden. (alternatief google glass --> linux kernel / open source?)

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Beesje schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:43:
OppFox in 'nieuws: Ontwikkelaar bouwt eigen variant op Google Glass'

Deze is imho geen +2 waard, het heeft nauwelijks tot geen relatie met het onderwerp. Een +1 zou misschien te verdedigen zijn omdat het een redelijke reactie is op voorgaande post, maar een 0 zou ik gepast vinden. (alternatief google glass --> linux kernel / open source?)
Het is een on-topic reactie in dat draadje dus een +1 kan wel. Een +2 is idd teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ook van mij een +1 er bij :)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:42

Cyphax

Moderator LNX
Ik zou hier eigenlijk een 0 voor geven. Waarom -1 dan? Ik zie niet direct een troll of flame, maar meer irrelevantie.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Er wordt gedoeld op corruptie in die post dus die -1 is dan vrij duidelijk (quote: "hoeveel centjes je hebt en of je vriendjes op de goede plek hebt zitten.").

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
ongefundeerd zeggen dat een bedrijf aan omkoping doet lijkt mij ook ongewenst inderdaad. Dit soort aantijgingen hebben gewoon een goede onderbouwing nodig anders zijn ze gewoon ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Qon in 'nieuws: Sony introduceert nieuwe Vaio Fit-laptops voor instapsegment'
Deze lift mee met de first post. Ik heb hem daarom een punt aftrek en dus een 0 gegeven.

Maartenre in 'nieuws: Sony introduceert nieuwe Vaio Fit-laptops voor instapsegment'
Dit is een beetje een loze kreet, al is het wel informatief. Heb er een +1 aan gehangen.

[ Voor 34% gewijzigd door tweaker2010 op 07-05-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ReconE in 'nieuws: Wachtwoorden hotspotgebruikers Ziggo te onderscheppen met nep-hotspot'

Gezien de woordkeuze ("rommel") trek ik één punt af, en kom op 0, niet op +1? Of is dat wat te streng?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Maartenre in 'nieuws: Sony introduceert nieuwe Vaio Fit-laptops voor instapsegment'

een losse link in full caps (kan aan link liggen) zonder uitleg etc erbij is +2 en +1? Vind het redelijk 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Cyphax schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:39:
[...]

Ik zou hier eigenlijk een 0 voor geven. Waarom -1 dan? Ik zie niet direct een troll of flame, maar meer irrelevantie.
Mee eens, hij heeft gewoon een punt. Het blijkt dus zeer bedrijfsafhankelijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
lanerios schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:00:

een losse link in full caps (kan aan link liggen) zonder uitleg etc erbij is +2 en +1? Vind het redelijk 0
wat hij in all caps heeft geschreven is gewoon een quote die die van de site af haalt. Omdat de info zelf best nuttig is heb ik hem ook een 1 gegeven.
Pagina: 1 ... 44 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht