Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 51 Laatste
Acties:
  • 84.989 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Bundin schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:24:
Een waarde-oordeel is prima, mits voldoende onderbouwd en niet te lomp geformuleerd. "Wat een onzin" is misschien niet de allervriendelijkste bewoording maar het is ook zeker niet beledigend, grof of neerbuigend. Als mensen hun mening niet meer mogen geven over de posts van anderen blijft er weinig ruimte voor discussie over. Ook een +1 van mij.
Mee eens. Kan gewoon op +1 blijven staan, wat mij betreft. Al blijf ik erbij dat je een zinnetje als "Wat een onzin" beter gewoon weg kunt laten, en je puur op de inhoud kunt concentreren. Nou vond ie die inhoud dus onzin; en hoewel dat op zich technisch wel wat vriendelijker kon, was het verder gewoon een prima ontopic +1 post.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

martijnmaas in 'nieuws: Google steekt 300 miljoen euro in uitbreiding van Belgisch datacenter'

Volgens mij mist de wereld niets als dit naar -2 gezet wordt....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:22

Cyphax

Moderator LNX
Ik kan het ook niet lezen, dus je zou zomaar gelijk kunnen hebben. :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Beslist een -1. Zal de clue van zijn post wel missen, maar uit pure nieuwsgierigheid, wat is er precies -2 aan?

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

albatross schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:47:
[...]

Beslist een -1. Zal de clue van zijn post wel missen, maar uit pure nieuwsgierigheid, wat is er precies -2 aan?
Iets met overduidelijke fipo? ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Een waarde-oordeel is prima, mits voldoende onderbouwd en niet te lomp geformuleerd. "Wat een onzin" is misschien niet de allervriendelijkste bewoording maar het is ook zeker niet beledigend, grof of neerbuigend. Als mensen hun mening niet meer mogen geven over de posts van anderen blijft er weinig ruimte voor discussie over. Ook een +1 van mij.
Ik laat dit soort dingen altijd een beetje afhangen van de inhoud van de post, en de toon van de post waarop gereageerd wordt. Ik denk dat je het best kunt zien als neerbuigend eerlijk gezegd. Tenminste, ik zou het wel zo opvatten, denk ik. Laat ik het anders brengen: als je zo op een post van mij reageert die minimaal neutraal is geschreven, dan zou me dat tot op bepaalde hoogte boos maken. Ik zou me dan in moeten houden om neutraal te blijven in een reactie. Een probleem is het niet, maar ik neem dat altijd wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Cyphax schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:49:
[...]

Ik laat dit soort dingen altijd een beetje afhangen van de inhoud van de post, en de toon van de post waarop gereageerd wordt. Ik denk dat je het best kunt zien als neerbuigend eerlijk gezegd. Tenminste, ik zou het wel zo opvatten, denk ik. Laat ik het anders brengen: als je zo op een post van mij reageert die minimaal neutraal is geschreven, dan zou me dat tot op bepaalde hoogte boos maken. Ik zou me dan in moeten houden om neutraal te blijven in een reactie. Een probleem is het niet, maar ik neem dat altijd wel mee.
Wat de parent zei, om eerlijk te zijn, was eerlijk gezegd ook wel wat onzinnig. Blijft natuurlijk dat hij dat ene zinnetje heel makkelijk weg had kunnen laten. Dus, ipv dit:

Wat een onzin, goede beveiliging is juist open source

Gewoon alleen maar:

Goede beveiliging is juist open source

Bij nader inzien denk ik dat ik dan toch maar een punt vanaf trek, al was het alleen maar om consequent te wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadRespawn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:00
Een waarde-oordeel is prima, mits voldoende onderbouwd en niet te lomp geformuleerd.
De één vindt van wel, de ander vindt van niet.
Cyphax schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:49:
[...]

Ik laat dit soort dingen altijd een beetje afhangen van de inhoud van de post, en de toon van de post waarop gereageerd wordt.
Precies, zo gaat dat: ieder mod 'makes up the rules as he goes' (binnen gegeven kaders). Maar ik had allang niet meer de illusie dat er op internet zoiets als rechtvaardigheid bestaat, ook al probeert af en toe iemand om consequent te zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door BadRespawn op 10-04-2013 18:18 ]

Trump II - Project 2025 tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
BadRespawn schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:15:
[...]

Precies, zo gaat dat: ieder mod 'makes up the rules as he goes' (binnen gegeven kaders). Maar ik had allang niet meer de illusie dat er op internet zoiets als rechtvaardigheid bestaat.
'Toon' is nu eenmaal een moeilijk kader. Soms klinkt een post onplezierig, en soms (bij een vergelijkbare post) wat minder onaangenaam. Ik zou dat niet direct 'making up the rules as we go along' willen noemen.

Ik heb iig (zie hierboven) voor zijn 'Wat een onzin' toch een punt afgetrokken; maar het blijft altijd een lastige afweging, omdat een post ook in zijn geheel beoordeeld dient te worden (tenzij het om zeer flagrante schendingen gaan die onmiddelijk een -1 or -2 rechtvaardigen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

albatross schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:23:
[...]
'Toon' is nu eenmaal een moeilijk kader. Soms klinkt een post onplezierig, en soms (bij een vergelijkbare post) wat minder onaangenaam. Ik zou dat niet direct 'making up the rules as we go along' willen noemen.

Ik heb iig (zie hierboven) voor zijn 'Wat een onzin' toch een punt afgetrokken; maar het blijft altijd een lastige afweging, omdat een post ook in zijn geheel beoordeeld dient te worden (tenzij het om zeer flagrante schendingen gaan die onmiddelijk een -1 or -2 rechtvaardigen).
Mensen die teksten als 'onzin' gebruiken doen dit (gezien de toon van hun post) niet onbewust maar met een reden. Die reden mag best streng beoordeeld worden. Een punt aftrek is dan ook zeker op zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het onzin om daar een punt voor af te trekken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:00

Tribits

Onkruid vergaat niet

albatross schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:00:
[...]

Wat de parent zei, om eerlijk te zijn, was eerlijk gezegd ook wel wat onzinnig.
Nee, dat was het niet. Copyright beveiliging en (dit soort) DRM is namelijk per definitie security through obscurity. Dat komt ook in de reacties op genoemde reactie ook naar voren. Ik vind 'onzin' niet standaard een punt aftrek maar dan moet de parent ook daadwerkelijk onzinnig zijn en de reactie goede argumenten bevatten.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iftert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-03 17:58
Iftert in 'nieuws: Google steekt 300 miljoen euro in uitbreiding van Belgisch datacenter'

Waarom is dit een -1? Volgens mij geef ik hier gewoon aan dat ik dit soort projecten liever in Nederland zie verschijnen.

Als je je veters niet strikt heb je kans om te vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Iftert schreef op donderdag 11 april 2013 @ 02:33:
Iftert in 'nieuws: Google steekt 300 miljoen euro in uitbreiding van Belgisch datacenter'

Waarom is dit een -1? Volgens mij geef ik hier gewoon aan dat ik dit soort projecten liever in Nederland zie verschijnen.
Ik denk dat daar genoeg Belgische lezers een -1 uitdelen omdat ze het negatief zullen vinden t.o.v. België.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: The Pirate Bay raakt Groenlands domein alweer kwijt'

En daar gaan we weer.... is het zó leuk om die troll-link te blijven strooien ofzo? Ik vind het eerder nogal kinderachtig.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
wildhagen schreef op donderdag 11 april 2013 @ 08:00:

En daar gaan we weer.... is het zó leuk om die troll-link te blijven strooien ofzo? Ik vind het eerder nogal kinderachtig.
Nothing a solid -1 can't cure, om het maar even in goed Nederlands te zeggen. :9

-1 erbij van mij, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

True, maar van mij zou er wel een automatic ban mogen staan op het gebruik van die troll >:) ;)

Nog één: The Zep Man in 'nieuws: The Pirate Bay raakt Groenlands domein alweer kwijt'

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
wildhagen schreef op donderdag 11 april 2013 @ 08:07:
True, maar van mij zou er wel een automatic ban mogen staan op het gebruik van die troll >:) ;)
Ik zag dat er overigens ook twee mensen waren die het kennelijk een +3 post vonden; daar zou ook wel eens wat aan gedaan mogen worden (want dat is 'modmisbruik met voorbedachte rade', zeg maar, en niet een toevallige mis-gemodeerde post).

Nog één: The Zep Man in 'nieuws: The Pirate Bay raakt Groenlands domein alweer kwijt'

Ook -1 van mij, uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
BadRespawn schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:15:
[...]

De één vindt van wel, de ander vindt van niet.

[...]

Precies, zo gaat dat: ieder mod 'makes up the rules as he goes' (binnen gegeven kaders).
Uiteraard. Anders kunnen we beter een script implementeren dat posts automatisch een score geeft.

Mensen schrijven reacties, mensen modereren reacties. Mensenwerk. Als je het daar niet mee eens bent, dan kan je daar best een discussie over starten, maar zielig gaan zitten doen ("ooh hadden we maar gerechtigheid op het internet") is nogal contraproductief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Misschien worden hier toch wat te veel een 0 en -1 uitgedeeld:

nieuws: 'Pc-markt krimpt in recordtempo'

Om er een paar te noemen:

Khrome in 'nieuws: 'Pc-markt krimpt in recordtempo''

Het news item zelf noemt tegenvallende Windows 8 verkoopcijfers al als mogelijke oorzaak! Daardoor alleen al kan die post m.i. geen -1 meer worden.

Verwijderd in 'nieuws: 'Pc-markt krimpt in recordtempo''

Ook zijn vraag, "Gaat MS luisteren naar zijn weg lopende klanten en de Windows 8 interface aanpassen?" is zeker gewoon ontopic te noemen, aangezien (zie hierboven) Windows 8 mede genoemd wordt als mogelijke boosdoener voor de dalende PC verkopen.

Mijn eigen reactie daarop valt daar in zekere zin ook onder:

albatross in 'nieuws: 'Pc-markt krimpt in recordtempo''

Waarin ik aangeef dat MS zelf precies het omgekeerde doet: namelijk de PC makers de schuld geven van de falende verkopen van Windows 8!

Het lijkt erop alsof een aantal mensen ieder negatief commentaar op Windows 8 direct als Microsoft-bashing zien, maar, zoals ik al, aangezien Windows 8 er door het artikel zelf bijgesleept wordt, zie ik de bashing niet zo; noch het off-topic zijn van het er bij betrekken van Windows 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Allemaal 0 voor mij. Sorry, maar het is weer zo ver. Het gaat slecht met de PC, en de Windows 8 hatertjes komen er aan om te zeiken over Microsoft.
Again, laat ik het artikel erbij halen, ze noemen het als MOGELIJKE oorzaak. Dus NIET de definitieve 100% duidelijke oorzaak. Prijzen van de nieuwe hardware? Ook een mogelijke oorzaak, etc, etc.

Misschien als mensen wat meer normaal gaan reageren, en wat minder blind Windows 8 bashen. Dan krijgt het een +1. Maar zoals:

ChromeBallz: 1 zinnetje, geen bronnen, geen informatie. pure speculatie. niets meer dan een 0
init: Totaal niet over het artikel, alleen maar "Kijk Linux doet het beter lol" achtige post. Ook een 0.
Albatross: Geen idee, 1 zinnetje + een link, met weer een marketing verhaaltje (PC makers geven MS de schuld, MS de PC makers), vooral als ik zie dat er gigantische fouten in die link staan, weet ik zeker dat hij niet serieus te nemen is. Dus een 0

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
lanerios schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:15:

Albatross: Geen idee, 1 zinnetje + een link, met weer een marketing verhaaltje (PC makers geven MS de schuld, MS de PC makers), vooral als ik zie dat er gigantische fouten in die link staan, weet ik zeker dat hij niet serieus te nemen is. Dus een 0
'Niet serieus te nemen'?! Dat verhaal is destijds ook gewoon door tweakers zelf gepost, hoor:

nieuws: Gerucht: Microsoft vindt Windows 8-vraag tegenvallen en legt schuld bij pc-maker

EDIT:
lanerios schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:15:
Allemaal 0 voor mij. Sorry, maar het is weer zo ver. Het gaat slecht met de PC, en de Windows 8 hatertjes komen er aan om te zeiken over Microsoft.
Again, laat ik het artikel erbij halen, ze noemen het als MOGELIJKE oorzaak. Dus NIET de definitieve 100% duidelijke oorzaak. Prijzen van de nieuwe hardware? Ook een mogelijke oorzaak, etc, etc.
En ik heb ook niemand gezien die Windows 8 als 'definitieve' oorzaak noemt.

Maar omdat Windows 8 inderdaad als MOGELIJKE oorzaak genoemd wordt, lijkt mij (id)init's vraag, "Gaat MS luisteren naar zijn weg lopende klanten en de Windows 8 interface aanpassen?" tamelijk legitiem. En tamelijk ontopic. En ik ben ervan overtuigd dat er vast iemand bij MS is die zich ook afvraagt of de oorzaak van slechte Windows 8 verkopen niet wellicht bij henzelf liggen.

Je staat vrij al dit soort reacties te bestempelen als: "Windows 8 hatertjes komen er aan om te zeiken over Microsoft." Maar, zoals ik al vermoedde, ik denk dat jouw (over)reactie meer te maken heeft met jouw perceptie van MS bashing, dan wat ik daadwerkelijk zie gebeuren.

[ Voor 46% gewijzigd door albatross op 11-04-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

wildhagen schreef op donderdag 11 april 2013 @ 08:00:

-1 uitgedeeld. De post stond nog op 0 en nu netto op -1.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
albatross schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:21:
[...]

'Niet serieus te nemen'?! Dat verhaal is destijds ook gewoon door tweakers zelf gepost, hoor:

nieuws: Gerucht: Microsoft vindt Windows 8-vraag tegenvallen en legt schuld bij pc-maker
Lees dat eerste woord graag even van jou gelinkte bericht? Gerucht inderdaad. Op het moment dat jou linkje opeens HP en Dell als " former partners" gaat neerzetten, dan zijn ze gewoon dingen aan het verzinnen, en is het dus niet serieus te nemen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
lanerios schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:30:
[...]

Op het moment dat jou linkje opeens HP en Dell als " former partners" gaat neerzetten, dan zijn ze gewoon dingen aan het verzinnen, en is het dus niet serieus te nemen.
Misschien moet je jezelf eens wat beter informeren:

http://www.microsoft.com/...rs/HP/hp-partnership.aspx
http://www.dell.com/Learn...microsoft?c=us&l=en&s=biz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
uhhuh, ik ken die sites, nergens zie ik dat de partnership gestopt is. Ook als ik oud collega's van Hp spreek, is de partnership van Microsoft er nog steeds. Google levert geen resultaten op van de gestopte partnership.

Je beseft je dat former betekend: Was ooit zo, nu niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
lanerios schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:42:
uhhuh, ik ken die sites, nergens zie ik dat de partnership gestopt is. Ook als ik oud collega's van Hp spreek, is de partnership van Microsoft er nog steeds. Google levert geen resultaten op van de gestopte partnership.

Je beseft je dat former betekend: Was ooit zo, nu niet meer?
Je bent spijkers op laag water aan het zoeken. Ten tijde van het artikel hadden MS, Dell en HP een fallout. Zoals iemand daar al zei: "This is more akin to a lover's spat than a breakup." Je gaat lopen zieken over een enkel woordje uit een artikel van een link, ipv gewoon toe de geven dat Microsoft destijds inderdaad de PC markt de schuld probeerde te geven van de tegenvallende verkoopcijfers van Window 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt, en dat moeten we dan oh zo erg vinden, terwijl als het andersom gebeurt, het 100% klopt? Kom op zeg, waar praten we over. Allebei de kanten zeiken om te zeiken.

Maar goed, dit gaat totaal off topic. Ik blijf mij m'n 0 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
lanerios schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:51:
Klopt, en dat moeten we dan oh zo erg vinden, terwijl als het andersom gebeurt, het 100% klopt?
Nogmaals, niemand heeft gesuggeerd dat het 100% waar is dat het aan Windows 8 ligt. Het enige wat mensen in dat draadje vooralsnog gedaan hebben, is zich afvragen of Windows 8 wellicht de oorzaak kon zijn (en, indirect, of MS zichzelf wellicht afvraagt of Windows 8 een oorzaak zou kunnen wezen, en dan wellicht iets gaat doen aan de gewraakte user-interface). Ik zie geen 'zeiken om te zeiken.'

Maar goed, denk dat ik hier maar bij laat, want het ziet er niet echt naar uit dat we er zo uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadRespawn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:00
Cyphax schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:05:
Als je het daar niet mee eens bent, dan kan je daar best een discussie over starten, maar zielig gaan zitten doen ("ooh hadden we maar gerechtigheid op het internet") is nogal contraproductief.
Als de suggestie dat het beter zou zijn als er minder met verschillende maten gemeten zou worden, al wordt afgedaan als zielig doen, dan denk ik dat discussie daarover weinig zin heeft.
albatross schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:23:

Dat bericht staat nog steeds op +1
FireDrunk in 'nieuws: VLC mag geen blu-ray ondersteunen in Frankrijk'

[ Voor 37% gewijzigd door BadRespawn op 11-04-2013 12:41 ]

Trump II - Project 2025 tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat hierboven ook lekker trouwens :'). Rustig aan heren!

@ Direct hierboven. Die post blijft ook gewoon op +1 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat het juiste niveau is, dus dat klopt gewoon, toch? :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Lijkt me inderdaad duidelijk een +1, zie niet in waarom er punt(en) aftrek moeten komen.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
pino85 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:45:
Lijkt me inderdaad duidelijk een +1, zie niet in waarom er punt(en) aftrek moeten komen.
Daar zijn de meningen over verdeeld:
tweaker2010 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:47:
Mensen die teksten als 'onzin' gebruiken doen dit (gezien de toon van hun post) niet onbewust maar met een reden. Die reden mag best streng beoordeeld worden. Een punt aftrek is dan ook zeker op zijn plaats.
Maar goed ik vind het ook een +1, maar kan me ook wel vinden in mensen die "onzin" te bot vinden en daar een punt aftrek voor geven.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
spelling, achtelijke opmerking, en de link? -2 hoop ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En als we dan toch bezig zijn, neem Skedel in 'nieuws: The Pirate Bay raakt Groenlands domein alweer kwijt' meteen maar mee....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

_Peter2_ schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:51:
[...]

Daar zijn de meningen over verdeeld:

[...]
Dat kan en dat mag ook en ik had hem al een tijdje terug gelezen, het is niet erg om zo nu en dan ergens anders tegen aan te kijken, sterker nog persoonlijk vind ik het wel goed om andere inzichten te lezen en er dan over na te denken en het is niet zo dat ik niet begrijp wat hij bedoeld, maar in dit geval vond ik het wat zwaar om er een punt af te halen :)

[ Voor 27% gewijzigd door pino85 op 11-04-2013 15:29 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Reacties van Skedel weg geknipt :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd in 'nieuws: Samsung introduceert 'reuzentelefoon' Galaxy Mega 6.3'
Waarom krijgt deze reactie massaal +1 en zelfs +2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik op -1 gezet. Klopt geen bal van die post en duidelijke fipo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik vind hem niet zo heel erg (daarom 0) en snap zelfs dat mensen een +1 kunnen geven voor stating the obvious :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom een +1? Koelkasten zoals die post eronder ook schrijft waren dik en hadden geen groot scherm. One-liner, onjuist en voegt niets toe dus een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:17:
Heb ik op -1 gezet. Klopt geen bal van die post en duidelijke fipo.
Waardeloze fipo, inderdaad. Heb geen enkele moeite met die -1 (die ik em dan ook gegeven heb). Misschien ware het een 0 geweest wanneer ie ergens middenin had gestaan. Als fipo is het echter een -1, IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
albatross schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:07:
[...]

Waardeloze fipo, inderdaad. Heb geen enkele moeite met die -1 (die ik em dan ook gegeven heb). Misschien ware het een 0 geweest wanneer ie ergens middenin had gestaan. Als fipo is het echter een -1, IMHO.
Dat gaat dan ook weer nergens over, de eisen voor een fipo eerste reactie op een artikel horen niet anders te zijn dan die voor welke andere post dan ook. -1 vind ik persoonlijk veel te zwaar voor een niet-heel-grappig maar wel aan het onderwerp gerelateerd grapje. +1 vind ik zelfs verdedigbaar, het is namelijk geen compleet uit de lucht gevallen loze opmerking maar ze is wel degelijk ingegeven door het grote punt uit het artikel: "reuzentelefoon".

[ Voor 16% gewijzigd door Bundin op 11-04-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Bundin schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:22:
[...]

Dat gaat dan ook weer nergens over, de eisen voor een fipo horen niet anders te zijn dan die voor welke andere post dan ook.
'Fipo' is een op zichzelf staande conditie; en terecht, want anders lok je een hele meute aan first posts die uit niet meer bestaan dan een bijdehante one-liner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me gewoon een +1. Ik lees niets wat ik nog niet wist, het is alleen een langer verhaal. Lange verhalen krijgen sneller een hoge waardering van sommige mods. +3 zijn meningmods van mensen die inderdaad vinden dat hardware en software beter op elkaar moeten worden afgestemd zodat je niet de duurste high-end hardware nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:12:
Lijkt me gewoon een +1. Ik lees niets wat ik nog niet wist, het is alleen een langer verhaal. Lange verhalen krijgen sneller een hoge waardering van sommige mods. +3 zijn meningmods van mensen die inderdaad vinden dat hardware en software beter op elkaar moeten worden afgestemd zodat je niet de duurste high-end hardware nodig hebt.
Inderdaad, ik heb hem ook een +1 gegeven. Een hele lap tekst, maar informatief is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Bundin schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:22:
[...]

Dat gaat dan ook weer nergens over, de eisen voor een fipo eerste reactie op een artikel horen niet anders te zijn dan die voor welke andere post dan ook. -1 vind ik persoonlijk veel te zwaar voor een niet-heel-grappig maar wel aan het onderwerp gerelateerd grapje. +1 vind ik zelfs verdedigbaar, het is namelijk geen compleet uit de lucht gevallen loze opmerking maar ze is wel degelijk ingegeven door het grote punt uit het artikel: "reuzentelefoon".
Mijn mening inderdaad ook :) Het is geen post die hier perse gemeld had moeten worden om diezelfde reden. Van de andere kant ben ik vaak te goedgelovig qua users en daarom ook minder snel -1's, als je met mensen om gaat is dat vaak juist een goede eigenschap.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tuckson in 'nieuws: 'Iran komt binnen vier maanden met islamitisch Google Earth''

Die mag denk ik wel naar -1? Moderatiegezeur om mee te beginnen, en dan is de laatste alinea ook nogal insinuerend end generaliserend.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Kixtart schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:40:
Ik vind hem niet zo heel erg (daarom 0) en snap zelfs dat mensen een +1 kunnen geven voor stating the obvious :)
Mee eens, dit is een post waar je afhankelijk hoe je hem interpreteert een -1 aan kan geven maar ook een nul of zelfs een +1 al vind ik dit persoonlijk wat te hoog maar goed.
wildhagen schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:24:
Tuckson in 'nieuws: 'Iran komt binnen vier maanden met islamitisch Google Earth''

Die mag denk ik wel naar -1? Moderatiegezeur om mee te beginnen, en dan is de laatste alinea ook nogal insinuerend end generaliserend.
Ben het helemaal met je eens, -1 erbij van mij.

[ Voor 41% gewijzigd door pino85 op 11-04-2013 20:59 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Kid_Stevie in 'nieuws: 'Iran komt binnen vier maanden met islamitisch Google Earth''

Hier lees ik ook nog niets dat ik nog niet wist, maar is wel +2 (staat die vorige die ik meldde trouwens ook nog steeds op). Om preciezer te zijn: zijn quote uit het bronartikel staat gewoon netjes in het Nederlands in het artikel van Tweakers.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

witeken schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 00:43:
Kid_Stevie in 'nieuws: 'Iran komt binnen vier maanden met islamitisch Google Earth''

Hier lees ik ook nog niets dat ik nog niet wist, maar is wel +2 (staat die vorige die ik meldde trouwens ook nog steeds op). Om preciezer te zijn: zijn quote uit het bronartikel staat gewoon netjes in het Nederlands in het artikel van Tweakers.
Staat na mijn zetje op +1. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

sygys in 'nieuws: 'Iran komt binnen vier maanden met islamitisch Google Earth''

Wat oudere reactie, maar imho hoort die op -1, niet op 0. Hoop gegeneraliseer en getroll (ja hoor, alle moslims willen ons onthoofden. Alle 1+ miljard op de hele wereld.... ziin ook allemaal onbeschaafd!)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:25
wildhagen schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:23:

Wat oudere reactie, maar imho hoort die op -1, niet op 0. Hoop gegeneraliseer en getroll (ja hoor, alle moslims willen ons onthoofden. Alle 1+ miljard op de hele wereld.... ziin ook allemaal onbeschaafd!)
na mijn mod op -1
Na mijn mod op 1, zie ook niet in hoe dit -1 zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

wildhagen schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:23:

Stond weer op de nul maar nu weer op -1 al heeft hij zie ik nu zijn tekst wat aangepast.
Geen enkel idee, maar je staat nu stevig op de +1 :)

[ Voor 27% gewijzigd door pino85 op 12-04-2013 13:24 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

[Verwijderde gebruiker]

Meneer is een beetje fout bezig in nieuws: 'Germanium is beter halfgeleideralternatief voor silicium dan grafeen'....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:00

Tribits

Onkruid vergaat niet

Dat heeft niet lang geduurd, allemaal al weer weg zo te zien 8)

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Klopt :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ja die Kixtart is goed bezig ;) !

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me uitleggen waarom deze reactie ongewenst is?
Volgens mij is die zelfs on-topic. Het is zijn/haar mening en de actie die ondernomen werd na het vormen van die mening, mbt de functie die wordt beschreven in het artikel.

Tr1pke in 'nieuws: Facebook voegt 'Chat Heads' toe aan Messenger voor Android'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Geen onderbouwing, geen informatie. Gewoon 1 zinnetje. Waarom, als die poster er zelf geen moeite in wil steken om een goed bericht te maken, zouden wij het op +1 moeten zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

lanerios schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 11:14:
Geen onderbouwing, geen informatie. Gewoon 1 zinnetje. Waarom, als die poster er zelf geen moeite in wil steken om een goed bericht te maken, zouden wij het op +1 moeten zetten?
Inderdaad, alleen een zinnetje is niet genoeg. Zelfs een hoofdletter kostte hem blijkbaar teveel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Mee eens, dit kan in mijn ogen geen +1 zijn.. nutteloze niets toevoegende 1 liner.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik kom ook niet verder dan een -1 nee.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mods dringen er op aan om mismods toch te melden (ik ben eerlijk gezegd niet zo van het melden en klikken).

Laat me vooral beginnen met vermelden dat ik weet dat ik wel eens zaken post die een -1 verdienen. Aangezien daar geen discussie over is, laat ik deze er dan ook tussen uit.

Graag jullie mening over volgende comments, met het oog op een beter begrip van het moderatiesysteem:
laten we ze nummeren voor het gemak

1) Verwijderd in 'nieuws: Amerikaans leger laat gps-alternatief ontwikkelen'
moderatie: -1

Een tweaker vermeld (ontopic) dat piezo-elektrische gyroscopen e.d. geen elektriciteit verbruiken. Daar komt een reactie op -als weerlegging van die stelling?- dat de (gigantische) gyroscopen in boten(!) heel veel verbruiken. Daarop stel ik de vraag "zijn die dan piezo-elektrisch?". Lijkt mij toch on-topic binnen de discussie.
Het toppunt is dat de compleet offtopic, nutteloze opmerking waar ik op reageer gewoon een 0 krijgt.

2) Verwijderd in 'nieuws: Acer schikt zaak over Windows Vista-notebook met te weinig geheugen'
de dames en heren van de jury zijn mild. 0 over de gehele lijn. ik vreesde voor een stortvloed aan -1.
Ik heb lang genoeg in een computerwinkel gewerkt, en genoeg vrienden en kennissen met een acer om dit als een vaststaand feit te kunnen poneren. Bovendien geheel ontopic in de discussie (In My Humble Opinion).

3) Verwijderd in 'nieuws: Anonymous raakt slaags met Israëlische hackers'
Twijfelachtig. ik zou zelf niet weten hoe dit te modden. wellicht een 0? -1 lijkt me toch wat te ver gaan. Ten opzichte van de parent-comment dan weer on-topic.
+1 On-topic 2
0 Off-topic / Irrelevant 8
-1 Ongewenst 10

We mogen best wel wat kritisch zijn voor onszelf, daarom ook eentje in mijn nadeel:
4) Verwijderd in 'nieuws: Nokia komt met betaalde muziekdienst voor Lumia's'
Had volgens mij gewoon een -1 kunnen krijgen, of ben ik te hard voor mezelf?:
0 Off-topic / Irrelevant 8
-1 Ongewenst 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Laatst online: 25-09 22:14
hele berg mismods ZpAz in 'nieuws: Crytek: graphics zijn bepalend bij games'
[edit] ik bedoel: kijk eens naar de +2 en +3 gevers

[ Voor 14% gewijzigd door MineTurtle op 13-04-2013 21:01 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ouder dan 48u dus valt niet meer te modereren, maar die staat toch ten onrechte op -1 imho: kozue in 'nieuws: Ubisoft haalt Uplay offline na uitlekken Far Cry 3: Blood Dragon door hack - upd'. Kunnen powermods iets meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Savage, +1 waard, hij heeft een punt.

@Besluitloos,

1.) 0 of +1, geen idee, ik heb zelf veels te weinig kennis van dit onderwerp.
2.) +1 van mij, al is het alleen maar omdat ik als IT support precies weet wat je bedoelt :p
3.) Je hebt een punt, verkeerde plek ervoor, en de kleine tekst kan ook door veel niet gewaardeerd worden. 0 van mij. (kan helaas niet modden, te oud)
4.) 0 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

lanerios schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 20:17:
@Savage, +1 waard, hij heeft een punt.

@Besluitloos,

1.) 0 of +1, geen idee, ik heb zelf veels te weinig kennis van dit onderwerp.
2.) +1 van mij, al is het alleen maar omdat ik als IT support precies weet wat je bedoelt :p
3.) Je hebt een punt, verkeerde plek ervoor, en de kleine tekst kan ook door veel niet gewaardeerd worden. 0 van mij. (kan helaas niet modden, te oud)
4.) 0 van mij.
1) Nul of +1 kan idd beiden wel.
2) +1 omdat het een mening is die je deelt? ik zie geen enkele onderbouwing en harde feiten terug, je kan het zelfs zien als troll/flamebait, richting Acer afhankelijk van hoe je het interpreteert.
Dat ik ook als medewerker bij een grote bekende webwinkel in Eindhoven werkte en er bv wat Acer's zag terug komen( al viel dat extreem mee) ga ik er geen +1 aan hangen, dat lijkt me echt de verkeerde manier van modden en neigt naar mening modden( no offence is meer algemeen bedoeld)
Een nul past beter al kan een -1 ook vanwege bovenstaande, +1 lijkt me dus wat te hoog.
3)Discussie die hier niet thuis hoort en niets met het onderwerp te maken heeft, -1 kan prima evenals wellicht een nul maar niet meer dan dat.
4) 0 kan prima, al zullen sommigen er een lagere score aan hangen vanwege het laatste stukje maar dat lijkt me wel streng.

Dit lijkt me een one liner die op de nul kan dan wel -1 zelfs, die 6x+2 snap ik al helemaal niet.
Bartjuh in 'nieuws: Crytek: graphics zijn bepalend bij games'

[ Voor 24% gewijzigd door pino85 op 13-04-2013 21:27 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowOnline schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:58:
Ouder dan 48u dus valt niet meer te modereren, maar die staat toch ten onrechte op -1 imho: kozue in 'nieuws: Ubisoft haalt Uplay offline na uitlekken Far Cry 3: Blood Dragon door hack - upd'. Kunnen powermods iets meer?
Ik als Linux gebruiker moedig het wel aan hoor, dat al die windows-only alternatieven verdwijnen. Liever een nazi-dictatuur met 1 aanbieder, dan 10 verschillende aanbieders die jouw platform niet ondersteunen
Denk dat sommige mensen een andere connotatie bij het woord "nazi-dictatuur" hebben dan jij...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2013 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

YellowOnline schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:58:
Gezien de vergelijking met de nazi's lijkt een -1 me wel degelijk het juiste niveau.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Mja ik houd ook niet van die vergelijkingen ook al is het als grap bedoelt, in sommige onderwerpen kan zo'n vergelijking wel op gaan en zelfs relevant zijn maar in dit geval niet.
-1 is in mijn ogen dan terecht.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: China wil samen met VS een veilige plek van internet maken'

Deze persoon geeft toe een modmisbruiker te zijn, door een +3 te geven aan Chris Smoove in 'nieuws: China wil samen met VS een veilige plek van internet maken' wat never nooit niet een +3 is, maar een 0 of maximaal een krappe +1.

Even nakijken?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino85 schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:11:
..., in sommige onderwerpen kan zo'n vergelijking wel op gaan en zelfs relevant zijn ...
Iedereen natuurlijk z'n persoonlijke mening maar ik kan me geen onderwerp op een "IT-forum" voorstellen waar zo'n vergelijking gerechtvaardigd is, of het moet inhoudelijk over het bewind van Noord Korea gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

offtopic:
We zijn hier allang niet meer enkel een IT forum/Site meer maar veel meer mainstream geworden en het kan over alles gaan tegenwoordig,daarnaast zijn er inderdaad onderwerpen voorbij gekomen waar een vergelijking wel op ging,of het smaakvol is daar zet ik altijd vraagtekens bij..
Vraag me niet om het op te gaan zoeken want dat gaat me wat te lang duren maar dat het voorbij is gekomen is wel het geval, er worden sowieso artikelen online gezet over oorlogs voering.( digitaal) en dan kan er dus een discussie ontstaan over bv een Noord Korea of een andere dictatuur en van het 1 komt het ander en voor je het weet worden er bepaalde vergelijkingen getrokken en hoe erg ze soms ook zijn kan het als een betoog goed is wel relevant zijn of op gaan.
Als je er verder over wilt praten DM me gewoon, is altijd beter dan hier offtopic over door te gaan.
wildhagen schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:28:
Verwijderd in 'nieuws: China wil samen met VS een veilige plek van internet maken'

Deze persoon geeft toe een modmisbruiker te zijn, door een +3 te geven aan Chris Smoove in 'nieuws: China wil samen met VS een veilige plek van internet maken' wat never nooit niet een +3 is, maar een 0 of maximaal een krappe +1.

Even nakijken?
Die +3's zijn inderdaad modmisbruik.

[ Voor 64% gewijzigd door pino85 op 14-04-2013 11:17 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Eerste staat op +1, de 2e daar twijfel ik zelf even over moet ik bekennen.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik zou die 2e een 0 geven, als ik zou mogen modden (is een reply onder mijn reactie, dus mag niet).

Zyppora in 'nieuws: Frankrijk: belediging op Facebook alleen strafbaar bij veel vrienden'

+2 vind ik een beetje hoog, om het over die 9x +3 maar niet te hebben. Een +1 lijkt me voldoende?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Goed punt maar gewoon een +1 inderdaad, geen +2/+3.
Heb die andere post ook maar een nul gegeven.

[ Voor 32% gewijzigd door pino85 op 14-04-2013 11:17 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd in 'nieuws: Nintendo gaat Wii-kanalen sluiten'

+1? Slaat nergens op, qua bericht waar hij op reageert. Heeft niks met het nieuws item zelf te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
lanerios schreef op zondag 14 april 2013 @ 18:17:
Verwijderd in 'nieuws: Nintendo gaat Wii-kanalen sluiten'

+1? Slaat nergens op, qua bericht waar hij op reageert. Heeft niks met het nieuws item zelf te maken.
Dit lijkt me echte een nulletje. en daar staat hij ook nu op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
was net wat eerder met hem posten maar ja volgens mij zijn hier een hoop mensen die het modsysteem niet echt goed begrijpen. Lijkt er overigens niet op dat die snel van de +3 af gaat.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2AB3g

[ Voor 7% gewijzigd door qlum op 15-04-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

qlum schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:52:
[...]

was net wat eerder met hem posten maar ja volgens mij zijn hier een hoop mensen die het modsysteem niet echt goed begrijpen.
Idd... stephenskocpol in 'nieuws: Toepassing moet botsingen bij telefoongebruik tijdens het lopen voorkomen' is een goed voorbeeld van hoe het dus *niet* moet...
Lijkt er overigens niet op dat die snel van de +3 af gaat.
Vrees het ook niet, zelfs met de mediaan zijn de modmisbruikers niet meer te corrigeren vrees ik. Hier zou alleen een modfix nog kunnen helpen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Lijkt me ook gewoon een +1, maar die gaat nog heel wat werk nodig hebben eer deze op +1 komt.
Edit: Oh ik zie dat de reactie al is gefixeerd.

[ Voor 8% gewijzigd door pino85 op 15-04-2013 17:00 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 16:06
Die staat gewoon op +1 hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Heb jij je magie laten werken Misha ;)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:26

Stoney3K

Flatsehats!

* Stoney3K vindt het toch stiekem wel gaaf om met zo'n first-post op +3 geëindigd te zijn. :+ O-)

Terecht is het inderdaad niet, volgens mij heb ik nu wel het record 'meningmods ontvangen' wel te pakken.

[ Voor 19% gewijzigd door Stoney3K op 15-04-2013 18:03 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Stoney3K schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:02:
[...]

* Stoney3K vindt het toch stiekem wel gaaf om met zo'n first-post op +3 geëindigd te zijn. :+ O-)

Terecht is het inderdaad niet, volgens mij heb ik nu wel het record 'meningmods ontvangen' wel te pakken.
Het is in ieder geval wel een first post die niet een duidelijke FIPO is!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

k1n8fisher schreef op maandag 15 april 2013 @ 19:10:
[...]
Het is in ieder geval wel een first post die niet een duidelijke FIPO is!
FIPO staat in dit geval voor iets anders, namelijk Fixed Post :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Dit soort post zouden mooie vallen om slechte modders te vinden aan de andere kant op het moment dat die post op +3 staat is het ook veel makkelijker om +3 te stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoney3K schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:02:Terecht is het inderdaad niet, volgens mij heb ik nu wel het record 'meningmods ontvangen' wel te pakken.
Je zou je naam nu terecht kunnen veranderen in Stoney3+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Zou deze reactie willen voordragen: Framoes in 'nieuws: Cv-ketels van Vaillant bevatten ernstige kwetsbaarheid in webinterface'.
Over de zin en onzin van de vraag van Framoes lijkt me discussie mogelijk, maar 8 maal een -1 en 7 maal 0 geeft een -1 als mediaan. Dat lijkt me niet het geval?!

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Pagina: 1 ... 41 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht