"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
"Helaas", je wordt nog door tig andere mensen overklast, met als recordhouder Cheetah: Cheetah in 'reviews: Tweakers 7: wat is nieuw?'Stoney3K schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:02:
volgens mij heb ik nu wel het record 'meningmods ontvangen' wel te pakken.
Voor zover ik weet de enige post die meer dan 1000 (+3) mods heeft gekregen
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Verwijderd
Ik zie eerlijk gezegd weinig voedingsbodem voor een discussie, domme vragen bestaan gewoon.Bluepenguin schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:56:
Over de zin en onzin van de vraag van Framoes lijkt me discussie mogelijk, ...
Maar goed "erg domme vragen" vallen niet onder de -1, dus een 0 gegeven. (maar ik ga er geen boost aan verspelen...)
[ Voor 79% gewijzigd door pino85 op 15-04-2013 21:14 ]
Liefhebber van Tweakers
[ Voor 12% gewijzigd door qlum op 15-04-2013 22:43 ]
Dat laatste zou idd een reden kunnen zijn om er een -1 aan te hangen, maar denk dat er hier geen sprake van opzet is. Een 0 is dus prima.mveijden schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:04:
van mij een 0, maar wel duidelijk dat ie niet gelezen heeft...
Ooit de uitspraak "can't tell if stupid or trolling" gehoord? Het kan prima een trollpost zijn, bedoeld om reacties van wijsneuzen uit te lokken. Maar goed, zonder verdere reden om aan te nemen dat het hier daadwerkelijk om een troll gaat lijkt het mij onredelijk hier een -1 voor uit te delen.qlum schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:42:
had hem ook al eerder een 0 gegeven, dit is gewoon een vraag van iemand die geen kennis van zake heeft en is niet trollerig of zo, mag misschien als dom gezien worden maar ik vind dit niet ongewenst.
Verwijderd
Deze (subjectieve) reactie is gewoon een +1, maar krijgt om oneigenlijke redenen nu al 20x een +3, welke score daar niet voor bedoeld is.
//
edit: nu al 24 in dezelfde minuut, en counting
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2013 14:44 ]
had hem al +1 gegeven, eerst stonden er nog een paar meer die op +2 of hoger stonden en daar duidelijk niet op zijn plaats waren maar de rest is allemaal naar +1 gezakt.Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:43:
Oxidda in 'nieuws: 'Windows 8.1 ziet terugkeer startknop en maakt startscherm optioneel''
Deze (subjectieve) reactie is gewoon een +1, maar krijgt om oneigenlijke redenen nu al 20x een +3, welke score daar niet voor bedoeld is.
//
edit: nu al 24 in dezelfde minuut, en counting
Vind ik lastig om te modereren...is het -1 of 0 (reactie bevat nuttige info, maar is wel heel erg op de man gespeeld).
Wat vinden jullie?
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2013 15:38 ]
Deze vind ik wel +2 waard. Wat vinden jullie?
Geeft toe een modmisbruiker te zijn, door een +3 te geven aan Umbrah in 'nieuws: 'Windows 8.1 ziet terugkeer startknop en maakt startscherm optioneel'' wat maximaal een 0 waard is.
Misschien even op verder modmisbruik controleren?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Hij gaf 'm aan deze reactie:wildhagen schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:23:
Khitha in 'nieuws: 'Windows 8.1 ziet terugkeer startknop en maakt startscherm optioneel''
Geeft toe een modmisbruiker te zijn, door een +3 te geven aan Umbrah in 'nieuws: 'Windows 8.1 ziet terugkeer startknop en maakt startscherm optioneel'' wat maximaal een 0 waard is.
Misschien even op verder modmisbruik controleren?
Verwijderd in 'nieuws: 'Windows 8.1 ziet terugkeer startknop en maakt startscherm optioneel''
(die lijntjes maken het er niet duidelijker op

Virussen? Scan ze hier!
Late reactie:pino85 schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:09:
Dat valt lijkt me niet onder een -1 is de verkeerde manier van modden in mijn ogen om hier een -1 aan te hangen, domme vragen/opmerkingen kunnen ook prima op de nul al zijn er natuurlijk altijd bepaalde uitzonderingen..
Mee eens achteraf, ik ging in het begin uit van een troll. Vooral de opmerking die je echt niet verwacht hier op tweakers, en het feit dat hij het bericht niet had gelezen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Maar nu zou ik eigenlijk ook eerlijk moeten toegeven dat 10x +3 voor mijn eigen reactie ook wat veel van het goede isVerwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:43:
Oxidda in 'nieuws: 'Windows 8.1 ziet terugkeer startknop en maakt startscherm optioneel''
[..]
Een +1 lijkt me idd beter.Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:58:
[...]
Maar nu zou ik eigenlijk ook eerlijk moeten toegeven dat 10x +3 voor mijn eigen reactie ook wat veel van het goede is
Geeft niet toch? als je er samen over hebt kan je tot andere gedachten komen, heb ik ook wel eenslanerios schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:36:
[...]
Late reactie:
Mee eens achteraf, ik ging in het begin uit van een troll. Vooral de opmerking die je echt niet verwacht hier op tweakers, en het feit dat hij het bericht niet had gelezen.
[ Voor 37% gewijzigd door pino85 op 16-04-2013 17:08 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Ik vind het zo eigenlijk ook wel goed, maar ik ben bevooroordeeld
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2013 17:12 ]
- Zorro in 'nieuws: 'Nederlander gooit bijna 100 euro per jaar weg aan ongebruikt beltegoed''
- Megamind in 'nieuws: 'Nederlander gooit bijna 100 euro per jaar weg aan ongebruikt beltegoed''
- enigmafan in 'nieuws: 'Nederlander gooit bijna 100 euro per jaar weg aan ongebruikt beltegoed''
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Liefhebber van Tweakers
Hann1BaL in 'nieuws: 'Windows 8.1 ziet terugkeer startknop en maakt startscherm optioneel''
Hij reageert niet eens met een enkel woord op de reactie waarop dit is. Van mij part een punt aftrek.
heb er nog tweeHerman schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:21:
Deze reacties zijn m.i. wat overgewaardeerd:
- Zorro in 'nieuws: 'Nederlander gooit bijna 100 euro per jaar weg aan ongebruikt beltegoed''
- Megamind in 'nieuws: 'Nederlander gooit bijna 100 euro per jaar weg aan ongebruikt beltegoed''
- enigmafan in 'nieuws: 'Nederlander gooit bijna 100 euro per jaar weg aan ongebruikt beltegoed''
Rinzwind in 'nieuws: 'Windows 8.1 ziet terugkeer startknop en maakt startscherm optioneel''
Game_overrr in 'nieuws: 'Windows 8.1 ziet terugkeer startknop en maakt startscherm optioneel''
De tweede had op +2 kunnen staan zij het niet dat deze inhoud al minstens 100 keer herhaald is op windows 8 artikelen. De eerste is inhoudelijk niet veel meer dan mee eens.
Ik heb de reactie van Rinzwind een boost naar +1 geprobeerd te geven, maar het is nog niet gelukt.. Iemand anders nog? Het is trouwens wel schandalig dat mensen hier +3 voor durven te geven..qlum schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 23:28:
[...]
heb er nog twee
Rinzwind in 'nieuws: 'Windows 8.1 ziet terugkeer startknop en maakt startscherm optioneel''
Game_overrr in 'nieuws: 'Windows 8.1 ziet terugkeer startknop en maakt startscherm optioneel''
De tweede had op +2 kunnen staan zij het niet dat deze inhoud al minstens 100 keer herhaald is op windows 8 artikelen. De eerste is inhoudelijk niet veel meer dan mee eens.
Cheap Apps in 'nieuws: Nuon begint verkoop van 'slimme' led-lampen'
Jiriki in 'nieuws: Nuon begint verkoop van 'slimme' led-lampen'
lappro in 'nieuws: 'Windows 8.1 ziet terugkeer startknop en maakt startscherm optioneel''
Dit lijkt me geen +2 waard.
Ben best dankbaar dat hij de moeite nam om dit even te melden, maar volgens mij hoort dat geen +3 moderatie te hebben. Sowieso was mss een PM makkelijker geweest (had ik het net zo snel aangepast), maja, het punt is alleen dat het me geen goed idee lijkt om dat op +3 te hebben staan, want iedere gebruiker die dat nu ziet zal alleen nog eerder dat soort reacties te schrijven.
Liefhebber van Tweakers
Virussen? Scan ze hier!
Dit vind ik een vervelende en aanvallende reactie. -1 waard?
Extra nadeel voor hem: hij heeft niet eens volledig gelijk: "hij heeft betaald" is dus wel met een d aan het einde!David Mulder schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:04:
cadsite in 'nieuws: Belgische omroepen willen geld zien voor reclames skippen op pvr'
Ben best dankbaar dat hij de moeite nam om dit even te melden, maar volgens mij hoort dat geen +3 moderatie te hebben. Sowieso was mss een PM makkelijker geweest (had ik het net zo snel aangepast), maja, het punt is alleen dat het me geen goed idee lijkt om dat op +3 te hebben staan, want iedere gebruiker die dat nu ziet zal alleen nog eerder dat soort reacties te schrijven.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Ook een schoolmeester, mag ook naar -1.
En maar klagen dat er een gebrek aan onderwijzend personeel is.... op de FP stikt het ervan
Virussen? Scan ze hier!
Ik zie ook niet in waarom je post -1's gekregen heeft, maar inmiddels staat ie stevig op de +1, wat mij de juiste score lijkt.lappro schreef op woensdag 17 april 2013 @ 01:40:
Ik vroeg me eigenlijk af waarom ik hier een -1 gekregen had, naar mijn idee zit er niets in wat in de modfaq staat om een -1 te geven, waar dat bij andere reacties van mij achteraf gezien vaak wel was.
lappro in 'nieuws: 'Windows 8.1 ziet terugkeer startknop en maakt startscherm optioneel''
Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Mijn andere post nu ook
Wtf is er aan de hand met die mensen?

[ Voor 18% gewijzigd door Avalaxy op 17-04-2013 21:54 ]
Verwijderd
Wat een massaal +1-mee-eens-gemodde fipo.
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Verwijderd
Zo te zien heeft een mod bepaalde posts al verwijderd maar deze lijken me ook compleet zinloos:
Anoniem: 495603 in 'nieuws: Gerucht: Amazon neemt maker van Siri-concurrent over'
Anoniem: 495603 in 'nieuws: Den Haag krijgt Cyber Security-academie'
@hierboven
Je kunt er volgens mij gewoon prima een +1 voor geven.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2013 23:01 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit een +1 waard? sinds wanneer Oo Vind het echt niet meer dan -1. Gewoon kansloos..
Staat nu op -1.lanerios schreef op donderdag 18 april 2013 @ 00:14:
actionInvoke in 'video: Mmog Darkfall: Unholy Wars is sinds 16 april te koop'
Dit een +1 waard? sinds wanneer Oo Vind het echt niet meer dan -1. Gewoon kansloos..
Wat is dan relevant aan deze comment?Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:59:
@hierboven
Je kunt er volgens mij gewoon prima een +1 voor geven.
Tweakblog van de maand
Mee eens, duidelijke -1!
Ik zie weinig fipo achtigs in de comment, het is wel wat stating the obvious maar ik vind zelf dat een nul of +1 gewoon kan.Wat is dan relevant aan deze comment?
[ Voor 85% gewijzigd door pino85 op 18-04-2013 11:39 ]
Liefhebber van Tweakers
Hoogstens +1.
HgnX in 'nieuws: Nokia meldt stijgende verkoop Lumia-smartphones'
* Verkeerde plaats om te bespreken.
* Voegt verder niets toe aan het onderwerp.
* Mod opmerkingen zijn niet gewenst.
Wat dat betreft kan hij de FaQ beter zelf nog eens een keer door lezen
[ Voor 54% gewijzigd door pino85 op 18-04-2013 13:54 ]
Liefhebber van Tweakers
Waarom ook -1 moderaties? Ik heb het gevoel dat er een aantal mensen zijn met een antipathie tegen mijn mening, want dit is reeds vaker voorgekomen.
Dit lijkt me geen +2 waard. Zoiezo veel mismods in dat topic.
Gewoon nette +1 imo en heb je die ook gegeven, de -1's maar ook bv de +3's zijn erg verkeerd.HgnX schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:32:
HgnX in 'nieuws: Nokia meldt stijgende verkoop Lumia-smartphones'
Waarom ook -1 moderaties? Ik heb het gevoel dat er een aantal mensen zijn met een antipathie tegen mijn mening, want dit is reeds vaker voorgekomen.
Als je het gevoel hebt dat mensen jou stelsel matig te laag moddereren meld je posts dan hier en eventueel kan een power mod er nog naar kijken..
+1 gegeventweaker2010 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:07:
mrc4nl in 'nieuws: Toshiba kondigt ultrabook met 2560x1440-pixelscherm aan - update 2'
Dit lijkt me geen +2 waard. Zoiezo veel mismods in dat topic.
[ Voor 21% gewijzigd door pino85 op 18-04-2013 16:32 ]
Liefhebber van Tweakers
Ik vraag me af wat hier +3 aan is. Het is op zijn minst een controversiële kijk op de economie die verder alleen onderbouwd wordt met wat simpele praktijkvoorbeelden. Als iemand beweert een misvatting uit de lucht te gaan helpen dan zou ik toch minstens wel wat gedegen bronnen verwachten. Op deze manier is het slechts een opinie stuk dat ook nog eens redelijk off-topic is.
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Ik heb hem +1 gegeven waardoor hij effectief inmiddels naar +2 gezakt is.Tribits schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:48:
Verwijderd in 'nieuws: Bitcoin-exchange Bitfloor stopt'
Ik vraag me af wat hier +3 aan is. Het is op zijn minst een controversiële kijk op de economie die verder alleen onderbouwd wordt met wat simpele praktijkvoorbeelden. Als iemand beweert een misvatting uit de lucht te gaan helpen dan zou ik toch minstens wel wat gedegen bronnen verwachten. Op deze manier is het slechts een opinie stuk dat ook nog eens redelijk off-topic is.
Troll, dus -1 (zie de context tov zijn parent). Geen 6x +1.
Virussen? Scan ze hier!
Klopt, staat nu op -1.wildhagen schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:56:
Verwijderd in 'nieuws: Omstreden cybersecurity-wet passeert Huis van Afgevaardigden'
Troll, dus -1 (zie de context tov zijn parent). Geen 6x +1.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Volgens mij hebben we hier iemand te pakken die het niet snapt. Iemand (met een weging van 2x) heeft alle reacties een -1 gegeven...
Misschien even nakijken?
Virussen? Scan ze hier!
nieuws: Bethesda Softworks kondigt The Evil Within aan
vooral ook die -1 zijn onterecht.
Er is voor dit artikel ook alleen maar -1 gegeven.. zal dat diezelfde zijn als dat andere artikel waar wildhagen het over heeft? Ik zal nog even een paar andere bekijken ter vergelijking.
[ Voor 23% gewijzigd door Ircghost op 19-04-2013 16:41 ]
GroundBreaking in 'nieuws: Deel KPN-klanten kampt met storing mobiel internet - update'
Een 0 lijkt me wel afdoende, 7x +2 is iig way overdreven.
Virussen? Scan ze hier!
----------
Nul lijkt mij ook echt wel de max ja..
Virussen? Scan ze hier!
--
Sorry, hoofdletter M vergeten
[ Voor 36% gewijzigd door Ircghost op 19-04-2013 16:48 ]
Virussen? Scan ze hier!
Er zijn geloof ik een stuk of 10-15 (?) ProMods, de meesten zijn al vele jaren actief met modereren, sommigen zijn wat nieuwer.
[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 19-04-2013 16:56 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ik zal nog wel even flink moeten doormodereren wil ik in de buurt komen van het vereiste daarvoor ben ik bang.
Waarom verdient mijn post maar liefst 4x een -1?
Edit: inmiddels door 14 extra mensen een +1 gegeven. Ik was al bang dat ik per ongeluk iemand had beledigd, ofzo.
[ Voor 22% gewijzigd door MicScott op 19-04-2013 17:04 ]
Op het moment hebben we 9 pro mods als ik goed heb geteldwildhagen schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:56:
Heb nooit meer rechten gehad dan ik nu heb. Ben vanaf het allereerste moderatiesysteem (zo rond 2001 geloof ik) hiermee bezig geweest, en bij de invoering van één van de vorige versies van het modsysteem ProMod geworden (was toen een nieuwe status).
Er zijn geloof ik een stuk of 10-15 (?) ProMods, de meesten zijn al vele jaren actief met modereren, sommigen zijn wat nieuwer.
Geen idee, je hebt wel ge-edit en ik weet niet wat er voor stond maar nu is het gewoon een +1, dus na mijn zetje sta je ook op de +1.MicScott schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:59:
MicScott in 'nieuws: Bethesda Softworks kondigt The Evil Within aan'
Waarom verdient mijn post maar liefst 4x een -1?
[ Voor 28% gewijzigd door pino85 op 19-04-2013 17:00 ]
Liefhebber van Tweakers
Er stond niks anders, ik had het "Holy flip, wat is die freaky!" toegevoegd. Maar hij is nu inderdaad weer 'normaal'.pino85 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:00:
[...]
Op het moment hebben we 9 pro mods als ik goed heb geteld(exclusief power mods)
[...]
Geen idee, je hebt wel ge-edit en ik weet niet wat er voor stond maar nu is het gewoon een +1, dus na mijn zetje sta je ook op de +1.
Kan iemand deze +3 naar een gepastere score modden?
Tweakblog van de maand
Staat nu op 1, vind hem daar wel best.witeken schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:11:
HADES2001 in 'nieuws: Persona 4 Arena verschijnt in Europa'
Kan iemand deze +3 naar een gepastere score modden?
edit: Dirk was me al voor geweest! Modrechten heeft hij voorlopig niet meer!
[ Voor 23% gewijzigd door TheCapK op 20-04-2013 15:27 ]
[ Voor 20% gewijzigd door mae-t.net op 21-04-2013 04:25 ]
Je inhoud is namelijk gewoon een duidelijke +1.
[ Voor 18% gewijzigd door pino85 op 21-04-2013 10:48 ]
Liefhebber van Tweakers
Rest van zijn reactie is wel gewoon ontopic en dus +1 waard, maar ik denk niet dat toegeven dat je de pirated variant hebt uitgeprobeerd nog die +1 rechtvaardigt.
Ninja edit: Overigens weet ik wel dat de reactie te oud is om er nog echt een moderatie op te zetten, maar misschien kan er toch nog iets aan gedaan worden?
Kiwi in 'reviews: Far Cry 3: Blood Dragon: heerlijk fout'
Ik heb het spel zelf ook even uitgeprobeerd ()
[ Voor 24% gewijzigd door Redneckerz op 21-04-2013 11:08 ]
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Het zal wel aan mij liggen (15x +1)
Deze post zit op de dunne lijn tussen wat er nog wel en niet meer wordt geaccepteerd. Het patsen met illegale versies of het noemen hoe je eraan komt wordt niet geaccepteerd, maar het noemen dat je zo'n versie hebt gebruikt kan nog net, mits het geen invloed heeft op de gebruikerservaring. Hier ga ik dus niet op ingrijpen.Redneckerz schreef op zondag 21 april 2013 @ 11:05:
Ik ben benieuwd waarom dit 4x +1 heeft gekregen.. Gebruiker geeft immers zelf toe het spel al te hebben uitgeprobeerd terwijl het nog niet uit is. Oftewel, de enige manier waarop hij kan zeggen dat hij het heeft uitgeprobeerd is dat hij de piratenvariant heeft gedownload.
Rest van zijn reactie is wel gewoon ontopic en dus +1 waard, maar ik denk niet dat toegeven dat je de pirated variant hebt uitgeprobeerd nog die +1 rechtvaardigt.
Ninja edit: Overigens weet ik wel dat de reactie te oud is om er nog echt een moderatie op te zetten, maar misschien kan er toch nog iets aan gedaan worden?
Kiwi in 'reviews: Far Cry 3: Blood Dragon: heerlijk fout'
[...]
De onvriendelijke toon vind ik nog wel meevallen en wegens onjuist en dus irrelevant kom ik dan op een 0.nicolai80 schreef op zondag 21 april 2013 @ 11:51:
Ortixx in 'nieuws: 'Providerwijkkast' Haagse Schilderswijk zat vol spionageapparatuur' vind ik -1 of op zijn hoogst 0 gezien de zeer onvriendelijke toon en het ook nog gewoon wettelijk gezien verboden is om, ook op straat, te filmen zonder dat je daar van op de hoogte wordt gesteld.
Het zal wel aan mij liggen (15x +1)
Helder.Dirk schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:10:
[...]
Deze post zit op de dunne lijn tussen wat er nog wel en niet meer wordt geaccepteerd. Het patsen met illegale versies of het noemen hoe je eraan komt wordt niet geaccepteerd, maar het noemen dat je zo'n versie hebt gebruikt kan nog net, mits het geen invloed heeft op de gebruikerservaring. Hier ga ik dus niet op ingrijpen.
En je reactie heeft mij op het idee gebracht om vanaf nu ook te gaan modereren, met mate dan
Imho is dat een +1, geen 0, in het kader van de context tov zijn parent.
Virussen? Scan ze hier!
Laat ik het er op houden dat meningen daar over verschillen, ik persoonlijk zou er niks mis mee vinden als je een gelekte versie speelt van een spel waarvoor je al een preorder open hebt staan.Redneckerz schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:22:
[...]
Helder.Blijft wel jammer dat mensen niet meer het geduld hebben om te wachten voor een release.
En je reactie heeft mij op het idee gebracht om vanaf nu ook te gaan modereren, met mate danBedankt Dirk.
Deze reactie heeft een hoog 'cool story, bro'-gehalte. De poster stelt dat deze geheime spionagekasten door de gewone recherche gebruikt worden en hij hier al meer dan 10 jaar van weet. Zonder enig bewijs is dat naar mijn mening geen +3 of zelfs +2 waard.
Ik ben het met je eens. Achteraf roepen dat je al meer dan 10 jaar op de hoogte bent van iets zonder bewijs is imho weinig waardevol. Ik geef een +1.evEndzhar schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:39:
Verwijderd in 'nieuws: 'Providerwijkkast' Haagse Schilderswijk zat vol spionageapparatuur'
Deze reactie heeft een hoog 'cool story, bro'-gehalte. De poster stelt dat deze geheime spionagekasten door de gewone recherche gebruikt worden en hij hier al meer dan 10 jaar van weet. Zonder enig bewijs is dat naar mijn mening geen +3 of zelfs +2 waard.
Virussen? Scan ze hier!
Inderdaad,dus +1 erbij.wildhagen schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:22:
wica in 'nieuws: 'Providerwijkkast' Haagse Schilderswijk zat vol spionageapparatuur'
Imho is dat een +1, geen 0, in het kader van de context tov zijn parent.
[ Voor 67% gewijzigd door pino85 op 21-04-2013 14:59 ]
Liefhebber van Tweakers
Een hele lap tekst zonder hoofdletters en weinig nieuws. Geen +2 waard lijkt mij.
Edit: Verwijderd in 'nieuws: 'Providerwijkkast' Haagse Schilderswijk zat vol spionageapparatuur'
Dit is ook geen +2 of +3.
Verwijderd in 'nieuws: 'Providerwijkkast' Haagse Schilderswijk zat vol spionageapparatuur'
Idem dito
mae-t.net in 'nieuws: 'Providerwijkkast' Haagse Schilderswijk zat vol spionageapparatuur'
Aanvallende eerste zin maakt het voor mij al geen +2.
Pietervs in 'nieuws: 'Providerwijkkast' Haagse Schilderswijk zat vol spionageapparatuur'
Dat WOII argument kennen we nu wel, lijkt me geen +2
[ Voor 69% gewijzigd door tweaker2010 op 21-04-2013 19:25 ]
Heb de posts allemaal een +1 gegeven en ze staan hier nu allemaal op.tweaker2010 schreef op zondag 21 april 2013 @ 19:17:
engelbertus in 'nieuws: 'Providerwijkkast' Haagse Schilderswijk zat vol spionageapparatuur'
Een hele lap tekst zonder hoofdletters en weinig nieuws. Geen +2 waard lijkt mij.
Edit: Verwijderd in 'nieuws: 'Providerwijkkast' Haagse Schilderswijk zat vol spionageapparatuur'
Dit is ook geen +2 of +3.
Idem dito
mae-t.net in 'nieuws: 'Providerwijkkast' Haagse Schilderswijk zat vol spionageapparatuur'
Aanvallende eerste zin maakt het voor mij al geen +2.
Pietervs in 'nieuws: 'Providerwijkkast' Haagse Schilderswijk zat vol spionageapparatuur'
Dat WOII argument kennen we nu wel, lijkt me geen +2
Liefhebber van Tweakers
Maar dat staat niet zo in de geposte reactie.qlum schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:26:
[...]
Laat ik het er op houden dat meningen daar over verschillen, ik persoonlijk zou er niks mis mee vinden als je een gelekte versie speelt van een spel waarvoor je al een preorder open hebt staan.
Uiteraard maar goed hier is dit topic niet voor.Redneckerz schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:48:
[...]
Maar dat staat niet zo in de geposte reactie.
Ik plaats meestal mijn eigen posts niet hier maar ik denk toch echt dat deze post best genoeg beargumenteerd is om meer dan een 0 te krijgen en ook daar voor niet te ver van het topic af dwaalt.
qlum in 'nieuws: EA brengt maandag eerste 'significante' update SimCity uit'
Deze heeft een iets te hoge score aan de +2 die die krijgt.
Danny in 'nieuws: EA brengt maandag eerste 'significante' update SimCity uit'
Ik heb die vanaf het begin al geboost naar +1, maar dat mocht niet baten. Blijkbaar beschouwen veel mensen de mening van één enkele gamer-ervaring als zeer informatief.qlum schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:14:
[...]
...
Deze heeft een iets te hoge score aan de +2 die die krijgt.
Danny in 'nieuws: EA brengt maandag eerste 'significante' update SimCity uit'
[ Voor 28% gewijzigd door Royeboi op 21-04-2013 22:44 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Liefhebber van Tweakers
Leuk dat je een programma kunt openen zonder je muis te gebruiken, maar wat is hier informatief/nuttig aan?
Tweakblog van de maand
Dit lijkt me niet ongewenst toch?
Nee inderdaad niet. Die post staat op +1 op dit moment overigens.tweaker2010 schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:48:
RoccoS in 'nieuws: 'Top Microsoft dwingt Windows-team tot terugbrengen Start-knop''
Dit lijkt me niet ongewenst toch?
Bedankt! Hij stond eerst dankzij die 9x -1 namelijk op 0 gemiddeld.Bor de Wollef schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:06:
[...]
Nee inderdaad niet. Die post staat op +1 op dit moment overigens.
Waarom is dit -1 (met nog een +3 mismod ook) ? Ik snap niet waar hij op reageert maar verder zie ik er niet zoveel kwaad in.
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
"Maar ik letterlijk haat de W8 UI zo als MS wilt dat ik hem gebruik" Misschien hierom? Een 0 zou ook kunnen.Tribits schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:50:
player-x in 'nieuws: 'Top Microsoft dwingt Windows-team tot terugbrengen Start-knop''
Waarom is dit -1 (met nog een +3 mismod ook) ? Ik snap niet waar hij op reageert maar verder zie ik er niet zoveel kwaad in.
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht