Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 23:53:
Welja, niets meer van me laten horen is ook zowat, maar ik ben het hier niet mee eens. Het 'modgezeur' was na aanleiding van een moderatie. Hij wordt al op 0 gezet, daar reageer ik op en dan wordt het nog verder omlaag gehaald waarschijnlijk wegens het 'modgezeur' wat weggehaald is door een admin, dus het is geen onderdeel meer van de post. En dan nu nog steeds offtopic? Het zal wel aan mij liggen.
En de brand? Die is hier, op T.net, bij het falende modsysteem. Maar dat komt niet door volgensmij. Een vriendelijke aanpak werkt niet - dat is in het verleden al gebleken. Ik had me er bij neer gelegd, maar nu was ik het zat. De zoveelste reactie die raar wordt gemoddereerd. Een modsysteem wat zo zwaar leunt om de community werkt gewoon niet. Het beste systeem is en blijft een relatief kleine groep van mod's. Ja, T.net is een grote site waar veel te modden is, maar dan moet daar maar energie in gestoken worden. Maargoed, ik ga hier verder op het forum niet verder op in. Mocht er iemand zin hebben de discussie verder aan te gaan - of in het sporadische geval iemand van T.net zelf die deze keer wel zin heeft om te luisteren naar een kritisch lid van de community - dan ben ik altijd te bereiken via DM of mail.
Ik denk dat het probleem hem niet in het systeem zit, dit word vaker aan gegeven door mensen waarvan hun post in hun ogen te laag staat maar dat vind ik te makkelijk en ik zal mijn mening even aan geven over je post en uitleggen waar het is mis gegaan.
Je post kreeg een nul( door bepaalde mods), jij vond dat niet terecht en plaatst een edit over de modderatie in je post erbij. Dit betekend dus dat mods die dat zien( en op de juiste manier modden) sowieso een punt aftrek zullen geven al zijn sommigen wat strenger maar goed je snapt mijn punt neem ik aan, d is volgens de richtlijnen waar wij mee werken en dus kon je post sowieso niet meer hoger dan de nul uit komen.
Dat de woorden weg zijn omdat een power mod een aanpassing heeft gedaan doet voor mij niets veranderen, Wat ik vreemd zou vinden is dat we je nu belonen met een +1 omdat jou woorden zijn weggehaald maar er nog wel staat dat jou klachten op dit forum besproken moeten worden en niet in je post, ik vind dat persoonlijk een wat vreemde redenatie, en ik zal mijn waardering dan ook niet gaan aanpassen.
Waarom kwam je niet direct hier toen je zag dat je post in jou ogen verkeerd was beoordeeld zodat we er hier op de plek die daar voor bedoeld is er naar konden kijken? dat is de grote vraag voor mij, uit je posts maak ik op dat je dit forum gedeelte al kende en wist waar het voor diende of klopt dit niet?
In de toekomst als je vind dat modderatie niet klopt kom dan gewoon even hier langs en waar nodig word dat direct recht getrokken door mij en andere mods en als er echt extreme vormen van modmisbruik plaats vinden kan een power mod eventueel nog ingrijpen.
Geen edit's over de modderatie in je post maken is dus het advies want dat zorgt ervoor dat je post lager word beoordeeld wat je dus juist niet wil.
Edit:
Kijk de richtlijnen even door en dan het punt klachten over modderatie in je post.
reviews: Tweakers.net moderatie faqHet is niet gewenst dat er in de reacties wordt gediscussieerd over de juistheid van de moderaties. Dergelijke discussies kunnen gevoerd worden in het Tweakers.net Moddereter Forum. Reacties waarin geklaagd wordt over de moderaties van reacties, dienen een punt aftrek te krijgen. Ook hier geldt dat altijd gekeken moet worden naar de rest van de inhoud, om tot een moderatie te komen.
Al met al wellicht niet wat jij wilde horen maar ik hoop wel dat je zo wat meer duidelijkheid hebt gekregen.
[
Voor 32% gewijzigd door
pino85 op 04-04-2013 11:40
]