If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Verder dan een 0 kom ik idd ook niet.lanerios schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:29:
Quacka in 'plan: Tweakers komt met nieuwe implementatie cookienotificatie'
+2 voor een standaard rage post? Vind het een 0.. als er wat minder emotie in had gezeten en wat meer normale toon dan was het +1 geweest.
Virussen? Scan ze hier!
qlum in 'nieuws: Canonical kondigt Ubuntu voor smartphones aan'
[ Voor 29% gewijzigd door qlum op 03-01-2013 14:53 ]
Liefhebber van Tweakers
Misschien in het vervolg iets meer hoofdletters gebruiken? Dat zou de leesbaarheid zeker ten goede komen.qlum schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:51:
Deze post van mij is echt meer een +1 dan een +2, persoonlijk geef ik niet graag mijn eigen posts aan maar aangezien ik hem te hoog gewaardeerd vind moet het toch echt kunnen om hem hier te posten.
qlum in 'nieuws: Canonical kondigt Ubuntu voor smartphones aan'
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik had er over het algemeen er niet echt veel aandacht aan besteed.tweaker2010 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 15:12:
[...]
Misschien in het vervolg iets meer hoofdletters gebruiken? Dat zou de leesbaarheid zeker ten goede komen.
Edit: ik heb de post toch maar een beetje geherstructureerd.
[ Voor 9% gewijzigd door qlum op 03-01-2013 16:41 ]
Opgefokt? Leesbaarheid? Waar heb je het over? Omdat ik een woord benadruk met hoofdletters? Omdat ik een duidelijk negatieve reactie plaats over het plan?lanerios schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:51:
Heeft er niks mee te maken, de post komt over alsof een opgefokt persoon het heeft zitten typen. Daardoor is de leesbaarheid minder, en informatief? totaal niet meer.
Een normale toon en het is eenegzins +1 te modden.. maar nu is het gewoon jammer.
Inderdaad is het qua informatie niet heel bijzonder, maar dan nog: het is ontopic: zelfs volledig ontopic, dus zou het gewoon +1 moeten zijn. Als de regels zouden worden nageleefd, maar dat heb ik inmiddels wel opgegeven..
Nu boeit die score me totaal niet. Het ging mij erop dat je wel heel vreemd oordeelt over mijn post.
Zolang de post maar niet op -1 terecht komt vind ik alles best, want anders lezen minder mensen de reactie. Het is wel een teken dat ik meer dan 30 (onterechte) +3 heb gekregen: kennelijk hebben genoeg mensen ongeveer mijn mening.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Ik vind het BELACHELIJK dat er cookies nodig zijn. Ik weet ook niet of ik akkoord ga met deze verandering = een mening, echt leuk dat je dat vind. Maar Tweakers houdt zich op deze manier aan de wetgeving.
Ik vind het prima dat er noodzakelijke cookies gebruikt worden, maar voor het bezoek aan een website is het plaatsen van een cookie gewoon niet nodig. = Geweldig dat jij dat denkt, tweakers gebruikt wel cookies.
Ik had gehoopt dat een website als Tweakers wel met een normale oplossing zou komen. = "Wat een bagger oplossing" in andere woorden, gewoon bashen
Ik vind het totaal klantonvriendelijk. En dat zijn we nog altijd. (Wat zijn we dan? Klanten? Nee, we nemen geen dienst af, we betalen nergens voor. We zijn in dit geval geen klanten) = Bashen
Voor de rest nog iets? Volgens de regels kom ik op een 0/-1 uit, dus wees blij dat mensen er een 0 van maken.
[ Voor 5% gewijzigd door corset op 03-01-2013 16:20 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het is duidelijk alleen mijn mening, maar het is gewoon geen bashen.lanerios schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:19:
regels? Het moet iets toevoegen. Wat jij zegt in je reactie is: "Ik ben het niet eens met X, want site Y doet het op manier Z". Heel leuk voor je, echt geweldig. Maar de toon, de manier waarop, komt het nu meer over als blind bashen.
Dat weet ik, maar voor noodzakelijke cookies is geen toestemming vereist. Dat behoor je te weten.Geweldig dat jij dat denkt, tweakers gebruikt wel cookies.
(andere woorden: jij hebt te weinig kennis)
Ja, wat een baggeroplossing, want er zijn betere oplossingen. Zoals ik dus heb onderbouwd met de link."Wat een bagger oplossing" in andere woorden, gewoon bashen
Heeft NIETS en dan ook NIETS te maken met bashen.
Wij leveren content, waardoor Tweakers gezien wordt als DE techsite van Nederland. Daardoor kan het adverenties verkopen, wij bezoeken deze site, waardoor tweakers advertenties kan verkopen en geld kan verdienen met de PW. Wij zijn weldegelijk klanten.(Wat zijn we dan? Klanten? Nee, we nemen geen dienst af, we betalen nergens voor. We zijn in dit geval geen klanten)
Zelfs al vind jij dat wij geen klanten zijn: waarom is het bashen als ik die mening heb?
[ Voor 12% gewijzigd door Quacka op 03-01-2013 18:03 ]
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Is volgens mij niks mis met het geven van een +1 voor deze reactie. Op een normale manier kritiek leveren moet kunnen,kan er verder niks in ontdekken waardoor ik aftrek zou geven.lanerios schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:29:
Quacka in 'plan: Tweakers komt met nieuwe implementatie cookienotificatie'
+2 voor een standaard rage post? Vind het een 0.. als er wat minder emotie in had gezeten en wat meer normale toon dan was het +1 geweest.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Diverse reacties op de reactie van Quacka laten wel zien dat het wat kort door de bocht is, maar +1 zal ik geen mismod noemen. Al vind ik het ook wel irritant als woorden in caps worden geschreven om er meer nadruk op te leggen...pcgek schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:55:
[...]
Is volgens mij niks mis met het geven van een +1 voor deze reactie. Op een normale manier kritiek leveren moet kunnen,kan er verder niks in ontdekken waardoor ik aftrek zou geven.
Deze reactie mag wat mij betreft nog worden rechtgetrokken:
FiRePaTH in 'nieuws: Sony wil via patent gameschijven koppelen aan user-accounts'
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Verwijderd
Beetje geschiedvervalsing? Cardav/Cardav is gebaseerd op vCard en WebDAV welke uit respectievelijk 1995 en 1996 stammen. Toch krijgt hij +2?
Laat ik hier even op inhaken._Peter2_ schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:43:
i-chat in 'nieuws: Belg bouwt 'leak checker' voor NMBS-datalek - update' hoort denk ik wel op -1, maar staat daar nog niet op.
Ik weet niet precies wat het beleid hier is mbt de Nederlandse taal en ik wil niet beweren dat mijn Nederlands een schoonheidsprijs verdient. Ik ben van mening dat men in het dagelijks leven moet proberen om fatsoenlijk Nederlands te typen (spreken, schrijven, ..). Mijn visie is: enerzijds wil je -naar vermogen- enige kwaliteit, anderzijds wil je dat het leesbaar begrijpelijk Nederlands betreft. Dat laatste kan wat mij betreft betekenen dat je in bepaalde kringen het niveau dermate hoog probeert te houden. Da's iets dat zou stroken met een moderatiebeleid.
Welnu, ik zie deze persoon in kwestie (i-chat) regelmatig op de frontpage, en daar is op zich niets mis mee.
Waar wel wat mee is, is zijn taalgebruik. Werkelijk nooit gebruikt hij een hoofdletter aan het begin van een zin! Een enkele keer om een woord in HOOFDLETTERS te zetten (de functionaliteit en het fenomeen hoofdletter is hem/haar dus wel bekend). Het maakt het geheel moeilijk leesbaar. Wat mij betreft is een reactie van zo'n niveau per definitie ongewenst. Het voldoet simpelweg niet aan leesbare kwaliteit. We hebben het niet over 2 of 3 zinnen; we hebben het over een betoog, en wel structureel (sla de post geschiedenis er maar op na). Natuurlijk, af en toe een foutje is geen probleem en ik kan me best voorstellen dat iemand op een mobiel apparaat iets typt. Maar mobiele apparaten anno 2012 hebben een spellingsfunctie die automatisch hoofdletters aan het begin van een zin plaatst (en zo niet, dan doe je maar extra werk). Dus rest mij te concluderen: dit is puur luiheid, en iemand die de moeite niet neemt om hoofdletters te gebruiken daar waar gebruikelijk heeft wat mij betreft ook het recht niet om te posten (of wel, maar dan heb je het over een moderatie "ongewenst"). Het gebruik van hoofdletters is notabene iets dat je op de lagere school leert.
Bovenstaande staat los van de inhoud van de reacties; daar oordeel ik in deze post z'n geheel niet over, en heb ik ook geen nuttige bijdrage over.
Het is misschien niet vriendelijk om over een persoon te posten, maar het stoort me dermate en al lange tijd.
Wat vinden jullie? Ik neem aan dat men het met mij eens is dat het een probleem betreft? Ik denk dat als deze persoon standaard naar -1 wordt gemod vanwege z'n gebrek aan hoofdletters (!), hij/zij binnen een paar dagen heeft aangeleert om wel hoofdletters te gebruiken wanneer dat gebruikelijk is, en dat ook al doen.
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
we modden hier op inhoud, niet op spelling/grammatica/hoofdletters. Komt zijn bericht over? Jep, zonder problemen. Moeten we dus -1 gaan modden vanwege gebrek aan hoofdletters? Kom op zeg, zo zielig zijn we echt niet.
FiRePaTH in 'nieuws: Sony wil via patent gameschijven koppelen aan user-accounts'
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 5% gewijzigd door pino85 op 03-01-2013 21:40 ]
Liefhebber van Tweakers
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Dit gaat wat ver en is ook niet de bedoeling. Wel mag je de leesbaarheid meewegen in de moderatie. Als een reactie echt lastig te volgen is, dan is deze reactie daardoor minder relevant. Maar standaard een -1 geven is niet de bedoelingJerie schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:15:
[...]
(...)
Wat vinden jullie? Ik neem aan dat men het met mij eens is dat het een probleem betreft? Ik denk dat als deze persoon standaard naar -1 wordt gemod vanwege z'n gebrek aan hoofdletters (!), hij/zij binnen een paar dagen heeft aangeleert om wel hoofdletters te gebruiken wanneer dat gebruikelijk is, en dat ook al doen.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik gooi er wel een boost -1 tegenaan.pino85 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 21:39:
Die kwam ik ook tegen, is idd een -1, vind het jammer om te zien hoeveel scores die boven de -1 krijgt.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Meer als +1 kan ik er niet van maken. Zelfs mensen die nooit gebruik maken van de DNS-servers van UPC ervaren dit probleem. Is dus verder niets meer dan een "lucky guess" en toevallige samenloop van omstandigheden.
Voor anderen is dit misschien wel handig en dus +2 waard. Ik lees verderop nog meer reacties over DNS.Creative S schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:20:
bhartman in 'nieuws: UPC-klanten klagen over problemen met Xbox Live'
Meer als +1 kan ik er niet van maken. Zelfs mensen die nooit gebruik maken van de DNS-servers van UPC ervaren dit probleem. Is dus verder niets meer dan een "lucky guess" en toevallige samenloop van omstandigheden.
Inderdaad, zwaar off-topic is ook ongewenst en dus -1 waard.Bor de Wollef schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:23:
Verwijderd in 'nieuws: Belgisch waterbedrijf legt glasvezel via waterleiding aan' is imho te offtopic voor de 0. Daar heeft echt niemand wat aan. Eerder iets voor een DM of om gewoon niet op de fp te delen.
Ben het met je eens, heb ook een +2 en -1 gegeven.tweaker2010 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:26:
[...]
Voor anderen is dit misschien wel handig en dus +2 waard. Ik lees verderop nog meer reacties over DNS.
[...]
Inderdaad, zwaar off-topic is ook ongewenst en dus -1 waard.
Liefhebber van Tweakers
Ik ook, ze staan ook nu op de scores waar ze op horen.pino85 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:28:
[...]
Ben het met je eens, heb ook een +2 en -1 gegeven.
Overigens had ik niet eens aftrek voor die tweede gegeven als hij deel uitmaakte van een grotere post maar als een post op zich is het echt een -1.
Ik heb hiervoor gisteren ook een +2 gegeven maar twijfelde later een beetje omdat er verderop gemeld is dat een DNS wijziging niet zou helpen. Ik heb het op "voordeel van de twijfel" gegooid en op +2 laten staan.tweaker2010 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:26:
[...]
Voor anderen is dit misschien wel handig en dus +2 waard. Ik lees verderop nog meer reacties over DNS.
Andere, -1
Wat te doen met bovenstaande? Een nette post maar de schrijver heeft het artikel niet begrepen waardoor zijn hele post irrelevant is (zoals ik er onder ook heb proberen uit te leggen). Ik twijfel tussen een +1 en 0.
Het lijkt me gewoon een ontopic vraag die hij stelt, ook al is het de first post. Heb hem +1 gegeven.Bor de Wollef schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:39:
biglia in 'nieuws: Autoriteit VS: Google trekt eigen producten niet voor in zoekresultaten'
Wat te doen met bovenstaande? Een nette post maar de schrijver heeft het artikel niet begrepen waardoor zijn hele post irrelevant is (zoals ik er onder ook heb proberen uit te leggen). Ik twijfel tussen een +1 en 0.
De vraag is meer irrelevant dan offtopic inderdaad. Ik twijfel nog een beetje.tweaker2010 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:48:
[...]
Het lijkt me gewoon een ontopic vraag die hij stelt, ook al is het de first post. Heb hem +1 gegeven.
Liefhebber van Tweakers
fanSte in 'nieuws: Micromedia brengt New Kids Nitro Racer op de markt'
Liefhebber van Tweakers
Zou deze post eerder +1 geven dan de +2 waar hij nu op staat. De changelog staat ook in een link in het artikel zelf. Verder is het op de manier hoe hij het gepost heeft ook niet echt overzichtelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door qlum op 04-01-2013 14:44 ]
En daar staat hij nu op.qlum schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:43:
aCiDcHaOZ in 'meuk: XBMC Media Center 12.0 RC3'
Zou deze post eerder +1 geven dan de +2 waar hij nu op staat. De changelog staat ook in een link in het artikel zelf. Verder is het op de manier hoe hij het gepost heeft ook niet echt overzichtelijk.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Dat is gewoon herhalen wat de rest ook al zegt, geen +2 waard imo
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Op het moment dat je naar de time stamps kijkt is hij toch echt de eerste die deze opmerking maakt. Daarom vind ik hem wel goed staan op +2, al is het iets dat veel andere mensen ook vinden dan nog vind ik het een goede toevoeging aan de discussie.davidaap123 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:16:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=6002617
Dat is gewoon herhalen wat de rest ook al zegt, geen +2 waard imo
Deze zijn overigens zeker geen +2 waard.
Bosmonster in 'nieuws: Franse isp Free zet adblocker op zijn dsl-modems'
NotSoSteady in 'nieuws: Franse isp Free zet adblocker op zijn dsl-modems'
[ Voor 11% gewijzigd door qlum op 04-01-2013 15:34 ]
[ Voor 91% gewijzigd door CreativeS op 04-01-2013 16:12 ]
Wat bedoel je? of beter gezegd welke post(s) heb je het over?
Deze zijn imo idd geen +2's waaard, krijgen echter weer veel hoge scores.qlum schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:31:
[...]
Op het moment dat je naar de time stamps kijkt is hij toch echt de eerste die deze opmerking maakt. Daarom vind ik hem wel goed staan op +2, al is het iets dat veel andere mensen ook vinden dan nog vind ik het een goede toevoeging aan de discussie.
Deze zijn overigens zeker geen +2 waard.
Bosmonster in 'nieuws: Franse isp Free zet adblocker op zijn dsl-modems'
NotSoSteady in 'nieuws: Franse isp Free zet adblocker op zijn dsl-modems'
Heb ze een +1 gegeven.
[ Voor 87% gewijzigd door pino85 op 04-01-2013 16:49 ]
Liefhebber van Tweakers
[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 04-01-2013 17:15 ]
De teller staat tot nu toe op 8 +3 gevers die het moderatiesysteem niet (willen) begrijpen ofwel moedwillig bombarderen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Alles boven de 0 is een duidelijke mismod imho.botoo schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:09:
De teller staat tot nu toe op 8 +3 gevers die het moderatiesysteem niet (willen) begrijpen ofwel moedwillig bombarderen.
Verwijderd
Eerder offtopic (0) of +1, dan de zes keer een +3 en drie maal +2, toch?
Dit lijkt me zeker off topic, hij staat na mijn mod op 1,1 dus hij heeft nog een lange weg te gaan.Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:24:
DeDooieVent in 'nieuws: 'Tweedehands-Wii U geeft toegang tot games vorige eigenaar'' lijkt me nogal 'gemening-mod'.
Eerder offtopic (0) of +1, dan de zes keer een +3 en drie maal +2, toch?
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Zou een mens ook een +1 hier voor kunnen geven? Want de kreet 'betaal helemaal nergens meer voor' is afkomstig uit de film New Kids Turbo.botoo schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:09:
In de trailer daarvan op Youtube (niet echt geschikt om op het werk te bekijken, het kan als enigszins grof/smakeloos worden gezien), komt deze uitspraak vanaf ongeveer 1m00s voorbij.
En in dat geval zou het als een grap kunnen worden gezien, die evt. met +1 gemod mag worden, is het niet?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2013 14:01 ]
gezien het feit dat vele de grap niet inzien denk ik dat hij wel goed staat op 0Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:59:
[...]
Zou een mens ook een +1 hier voor kunnen geven? Want de kreet 'betaal helemaal nergens meer voor' is afkomstig uit de film New Kids Turbo.
In de trailer daarvan op Youtube (niet echt geschikt om op het werk te bekijken, het kan als enigszins grof/smakeloos worden gezien), komt deze uitspraak vanaf ongeveer 1m00s voorbij.
En in dat geval zou het als een grap kunnen worden gezien, die evt. met +1 gemod mag worden, is het niet?
Lijkt me een duidelijke -1, maar krijgt +1 en zelfs massaal +3's....
Verwijderd in 'nieuws: Rabobank stop met mobiele abonnementen'
Troll, dus -1, maar krijgt +2 en zelfs +3.
[ Voor 30% gewijzigd door wildhagen op 05-01-2013 14:57 ]
Virussen? Scan ze hier!
Staan nu goed.wildhagen schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 14:52:
Trinitronic in 'nieuws: Rabobank stop met mobiele abonnementen'
Lijkt me een duidelijke -1, maar krijgt +1 en zelfs massaal +3's....
Verwijderd in 'nieuws: Rabobank stop met mobiele abonnementen'
Troll, dus -1, maar krijgt +2 en zelfs +3.
V-rg in 'nieuws: Google blokkeert Maps-dienst voor Windows Phone-gebruikers'
Klassiek schoolvoorbeeld van -1, maar krijgt een +2 die wel even nagekeken mag worden...
Virussen? Scan ze hier!
Hier overigens 1 met een hitler groet ergens halverwege: Gatygun in 'plan: Tweakers komt met nieuwe implementatie cookienotificatie'. Staat nu op -1 maar misschien zijn andere maatregelen beter op zijn plaats.
[ Voor 18% gewijzigd door Tribits op 06-01-2013 03:44 ]
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
[ Voor 59% gewijzigd door pino85 op 06-01-2013 12:11 ]
Liefhebber van Tweakers
Die tweede is niet door de persoon zelf gewijzigd maar door Dirk dus ik neem aan dat die de hitlergroet verwijderd heeft.pino85 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 12:02:
De eerste staat op -1, de ander ook maar ik zie niet waar een hitlergroet staat, wellicht kijk ik er over heen ( ben ook net wakker) maar hij heeft zijn post ge-edit, ik blijf het een -1 vinden.
[ Voor 0% gewijzigd door Hippocampus op 06-01-2013 18:22 . Reden: Brute taalfout ]
Dat noemen ze nu mismodden...Hippocampus schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:09:
Uit nieuwsgierigheid: Bij de moderatie van mijn reactie in Europa gaat maatregelen nemen tegen Chinese fabrikanten van zonnepanelen staan ineens twee -1 ongewenst, is dit om de reactie effectief op een +2 te zetten ?
Dat zou zomaar kunnen, waarschijnlijk een compensatiemod. Heb je +3 gegeven.Hippocampus schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:09:
Uit nieuwsgierigheid: Bij de moderatie van mijn reactie in Europa gaat maatregelen nemen tegen Chinese fabrikanten van zonnepanelen staan ineens twee -1 ongewenst, is dit om de reactie effectief op een +2 te zetten ?
Deze stond op +2, staat nu op +1 maar is toch echt off-topic, hoe interessant het ook mag zijn.
Staat nu op 0qlum schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:51:
stereohead in 'nieuws: Valve brengt op Linux draaiende Steam Box-console dit jaar uit'
Deze stond op +2, staat nu op +1 maar is toch echt off-topic, hoe interessant het ook mag zijn.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Aanemende dat je hem naar 0 gebracht hebt en hem niet -1 waard vind voelt dit toch aardig aan als compensatiemodden, 2x 2, 2x 0, en toen was er in eens ook 2x -1
Liefhebber van Tweakers
madmaxnl in 'nieuws: Valve brengt op Linux draaiende Steam Box-console dit jaar uit'
Ik wil deze reactie graag aandragen voor +2. Vind hem wel wat toevoegen tov de andere +1's in dat topic.
Mee eens, hij staat na mijn moderatie op +2.tweaker2010 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 08:41:
latka in 'nieuws: Lenovo gaat zich opsplitsen in twee onderdelen'
Ik wil deze reactie graag aandragen voor +2. Vind hem wel wat toevoegen tov de andere +1's in dat topic.
Stoney3K in 'nieuws: Sharp toont prototype 4k-hdtv in Aquos-lijn'
Tuurlijk is dit een 0, maar een verbeterende reactie posten is netter dan gewoon met een -1 boost smijten.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
+2, mee eens.
Stoney, krijgt een 0 van mij.
Dit is geen +2, gezien het de first post is zullen jullie hem ook allemaal zelf gevonden hebben maar goed.
Veel 'mee eens' +2's en +3's voor een post die maximaal +1 waard is.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Hij stond op +2 vanwege die +3 die hij kreeg, hij heeft nu ook onterecht -1 gehad. +1 lijkt me de juiste score.qlum schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:16:
AeroXbird in 'nieuws: Rechter dwingt THQ tot veiling eigendommen'
Dit is geen +2, gezien het de first post is zullen jullie hem ook allemaal zelf gevonden hebben maar goed.
Eens, dit is maximaal een +1 waard, krijgt zeer onterecht hoge scores.botoo schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:20:
EvaluationCopy in 'nieuws: Thermaltake toont nieuwe Chaser-behuizingen op CES'
Liefhebber van Tweakers
Inderdaad is dat een hooguit +1 waard; daar staat hij bijna op nubotoo schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:20:
EvaluationCopy in 'nieuws: Thermaltake toont nieuwe Chaser-behuizingen op CES'
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
staat toch echt weer op 2, maar inderdaad hoort echt op 1.Cloud schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:53:
[...]
Inderdaad is dat een hooguit +1 waard; daar staat hij bijna op nu
Hij staat nu (weer) op 0.Regeneration schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:28:
En nog weer zo'n reactie: player-x in 'nieuws: AMD introduceert Kabini- en Richland-apu's' ik denk dat het ondertussen wel duidelijk is dat dit geen +1 en zeker geen +2, maar max een 0 is.
Met boost net niet op +1 gekregen, heeft nog een paar zetjes nodig.qlum schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:56:
[...]
staat toch echt weer op 2, maar inderdaad hoort echt op 1.
[ Voor 23% gewijzigd door _Peter2_ op 08-01-2013 13:15 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Sony voegt nfc-ondersteuning toe aan nieuwe Bravia-tv's'
Door die -1 mismod was ie gemiddeld op 0 terecht gekomen. Hij staat nu weer op +1.Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:29:
Mijn reactie lijkt wat verdwaalde foute moderaties te krijgen? Dit lijkt me zeker geen ongewenste reactie en offtopic is het ook niet lijkt mij.
Verwijderd in 'nieuws: Sony voegt nfc-ondersteuning toe aan nieuwe Bravia-tv's'
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Vind het een 0.. -1 is ook te rechtvaardigen. Het is gewoon biased gejank over iets wat nog niemand weetqlum schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:16:
AeroXbird in 'nieuws: Rechter dwingt THQ tot veiling eigendommen'
Ver gezocht betoog dat ergens halverwege de strategie van het NRC vergelijkt met die van Goebbels en zijn departement van Propaganda. Lijkt me geen +2 / +3 waard.
[ Voor 22% gewijzigd door corset op 09-01-2013 08:19 ]
Ik vind het eigenlijk een hoop bla bla, met een slechte vergelijking erin en 0 vind ik dan ook wel een terechte mod hiervoor.lanerios schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:18:
vind het een goed betoog. 1 vergelijking in 1 zin is niet zo erg. +1 van mij, ik vind de 0 modders ook aardige mismods.
Zelfs 6 keer een +3, staat nu nog op +1.lanerios schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:00:
[...]
Vind het een 0.. -1 is ook te rechtvaardigen. Het is gewoon biased gejank over iets wat nog niemand weet
niet echt.. het is een standaard betoog over iets wat veel voorkomt. Dit soort betogen zijn on topic, voegen iets toe aan de discussie en zijn volgens de regels gewoon +1. Ze zijn niet off topic, en totaal niet irrelevant. Dat jij het een slechte mening vind en dus 0 wil geven = meningmodden._Peter2_ schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:42:
[...]
Ik vind het eigenlijk een hoop bla bla, met een slechte vergelijking erin en 0 vind ik dan ook wel een terechte mod hiervoor.
Jij vind hem wat toevoegen en geeft +1, hij vind het niet zoveel toevoegen en geeft dus een 0, simpel toch?lanerios schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:32:
[...]
niet echt.. het is een standaard betoog over iets wat veel voorkomt. Dit soort betogen zijn on topic, voegen iets toe aan de discussie en zijn volgens de regels gewoon +1. Ze zijn niet off topic, en totaal niet irrelevant. Dat jij het een slechte mening vind en dus 0 wil geven = meningmodden.
Er staat wel een hoop overbodige tekst in, zoals de poster zelf al aangeeft: "Euvel is nu, back to topic"
[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 09-01-2013 10:34 ]
Liefhebber van Tweakers
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Deze mag wel op -1.
Spotlight of offtopic voor de volgende vind ik ook wat hoog. Die post is werkelijk voor niemand interessant. Ik heb -1 gegeven.
Dan0sz in 'nieuws: Samsung toont oled-tv met kromming op CES'
[ Voor 40% gewijzigd door Bor op 09-01-2013 11:44 ]
daar staat die ook nu op, ik kan me overigens goed indenken dat hier een +2 aan gegeven wordt.Bor de Wollef schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:37:
beany in 'nieuws: Dell werkt aan Android-stick voor toegang tot clouddiensten' is imho echt niet informatief maar een gewone +1
Tja, een +2 zou ik geen mismod noemen, vind hem wel wat toevoegen tov die andere +1's in dat topic.Bor de Wollef schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:37:
beany in 'nieuws: Dell werkt aan Android-stick voor toegang tot clouddiensten' is imho echt niet informatief maar een gewone +1
Ik niet. Totaal irrelevante discussie / vraag en een voor de hand liggend antwoord maken imho geen +2.qlum schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:45:
[...]
daar staat die ook nu op, ik kan me overigens goed indenken dat hier een +2 aan gegeven wordt.
Het is puur speculatie dat het dat betreffende probleem zou zijn.
Geen idee wat er voor zijn edit stond, maar door die post eronder is hij idd wat achterhaald._Peter2_ schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:14:
Waarom zou Mraedis in 'nieuws: Overheid haalt DigiD offline vanwege ernstig beveiligingsprobleem' informatief zijn?
Het is puur speculatie dat het dat betreffende probleem zou zijn.
Verwijderd in 'nieuws: Overheid haalt DigiD offline vanwege ernstig beveiligingsprobleem'
Deze lijkt me gewoon +1 waard toch?
Deze verdient mi geen +1.
benji83 in 'nieuws: Microsoft sluit deuren Messenger op 15 maart'
Schoolmeester reactie, is ook geen +1 waard.
[ Voor 35% gewijzigd door tweaker2010 op 09-01-2013 15:18 ]
NullCrayfish in 'nieuws: Chrome-plug-in omzeilt cookiemeldingen'
Virussen? Scan ze hier!
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht