Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franky205
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024
Walkman schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:03:
Diceplayer heeft al een update gekregen, die speelt ook heel veel videoformaten af....
Inmiddels is er ook weer een nieuwe versie van mx player en mx player pro. deze worden wel ondersteund door 4.3

Nu alleen het probleem nog oplossen met de usb stick herkenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 13:13
Zojuist is mijn N7 overleden, dat wil zeggen het glas is gebroken ;(
Mijn zoontje heeft hem laten vallen.
(Laten) reparen schiet zeker niet op?
Ik vind hier en daar wat prijzen rond de 150€ en dat is ie niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
coob schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 18:09:
Voor die prijs haal je een 2e hands.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coob schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 18:09:
Laten doen lijkt me de moeite inderdaad niet meer, eventueel zelf doen? Compleet scherm kun je voor zo'n 60 dollar krijgen, of dat de moeite is zul je zelf moeten beslissen (denk het wel, maar je kunt ook zeggen: goede reden voor een upgrade :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:46
Touchdomex schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 18:11:
[...]

Voor die prijs haal je een 2e hands.
Of je legt 100 euro bij en hebt over een maand het nieuwe model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Ik heb hem net uit elkaar gehaald maar het scherm zit verlijmd aan het aluminium frame.
Ik heb wel tutjes bekeken op Youtube en daar halen ze een heel scherm van het frame met wat warmte en moeite.
Mijn scherm is gebroken dus dat wordt een heel stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
de N7 32GB is bij computerland ceintuurbaan amsterdam te koop voor 150 incl 1 jaar garantie (2 jaar fabriek volgens mij). Heb er net zelf 1 gehaald. Zijn ex demo modellen maar in nieuwstaat :) Ik zou eens bellen!

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Dan wacht ik liever op de nieuwe.
De reparatie is best zelf te doen maar dan moet je eigenlijk het scherm met digitizer en frame in één geheel zien te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Laatst online: 09-07 06:45
Tijdens de vakantie heeft mijn zoontje ook mijn Nexus 7 laten vallen en ook het scherm is gebroken.
Reageert totaal niet meer op aanrakingen.

Hoort niet thuis in het toesteltopic, je zou het in SF (shopping forum) kunnen vragen.

[ Voor 41% gewijzigd door janvanduschoten op 09-08-2013 10:40 ]

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:31
Hmm, ik had begrepen dat de update naar 4.3 de lagproblemen zou oplossen. Nu had en heb ik geen last van lag, maar ik zag wel dat random writes naar het geheugen erg traag gaan (met AndroBench). Nu, na de update, is dat nog steeds zo :? ?

Wat is er dan in dit opzicht verbeterd...?

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:24
Het is niet dat de kwaliteit van je geheugen beter is geworden, het is namelijk al niet al te snel geheugen.
Op het moment dat je device vol raakt, krijg je extra moeite met het schrijven van random data omdat er geen compleet lege blokken te vinden zijn.
Een half gevuld blok moet dan eerst gecached, gewiped en gecombineerd met de nieuwe data terug geschreven worden. De extra lag heb je dus alleen als je filesystem bijna vol en niet netjes opgeruimd is.

Dus, je device zal alleen nooit sneller worden dan hoe die uit de doos kwam, aangezien je nog niks merkte zal het trimmen van je filesystem nog niet echt nodig zijn geweest, dus je bent nu klaar voor de toekomst als je device wel vol raakt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Android 4.3 heeft TRIM. Welke, onder bepaalde omstandigheden op de achtergrond wordt uitgevoerd. En zo voorkomt dat het geheugen ontzettend traag wordt.

Maar ik zie ook geen verschil met voor en na de update naar 4.3. De random write speeds lijken nog steeds helemaal nergens op. 0.42MB/s, 107.71 IOPS(4K)

[ Voor 4% gewijzigd door kendo op 09-08-2013 12:12 ]

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Ja, maar die verandert dan ook niet.

Prulleman legt het goed uit.
Met een noot: hij zegt dat het apparaat niet sneller wordt dan uit de doos. Klopt gedeeltelijk. Als Google Android optimaliseert krijg je wel een snellere ervaring, maar je hardware (dus randown write speeds) blijven hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
De write speeds zijn eerder marginaal lager geworden vergeleken met voor de update naar 4.3.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 18:03
kendo schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:10:
Android 4.3 heeft TRIM. Welke, onder bepaalde omstandigheden op de achtergrond wordt uitgevoerd. En zo voorkomt dat het geheugen ontzettend traag wordt.

Maar ik zie ook geen verschil met voor en na de update naar 4.3. De random write speeds lijken nog steeds helemaal nergens op. 0.42MB/s, 107.71 IOPS(4K)
Dat was ook mijn ervaring (na een volledige cleanup/reinstall). Maar sinds ik de faux123 kernel voor 4.3 draai zijn mijn write resultaten enorm veel beter:
Seq Read: 22 MB/s
Seq. Write: 148 MB/s
Rand. Read: 7.1 MB/s
Rand. Write: 172 MB/s 8)

Android 4.3 moet dan wel eerst geroot zijn voordat je een aangepaste kernel kunt installeren...

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
sorry hoor, maar wat is nou de upgrade, ik zie helemaal geen verschillen met 4.2, behalve dan, dat Google Keep is toegevoegd, meer niet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Bijvoorbeeld: Dat je buiten meerdere gebruikers nu ook profielen kunt aanmaken die net iets anders werken. Dat FTRIM standaard is aangezet in 4.3. En Keep had ik van te voren al.

Het is meer een update onder de motorkap dan een visuele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Het is ook nog steeds gewoon jelly bean..:)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Arthur-M. schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:32:
sorry hoor, maar wat is nou de upgrade, ik zie helemaal geen verschillen met 4.2, behalve dan, dat Google Keep is toegevoegd, meer niet. ;(
http://www.androidpolice....o-android-jelly-bean-4-3/

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Bedankt voor de link,@8088, ik ga het nu even doorlezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Moet zeggen dat ik wel te spreken ben over de update, ook nu een werkende root tool gevonden welke redelijk makkelijk werkt.

Hij voelt sneller naar mijn gevoel, ik heb een 4.2.1, 4.2.2 en 4.3 naast elkaar getest en 'handmatig' een paar grotere apps gestart. 4.3 is duidelijk sneller (allemaal nieuw).

Geen tijd om benchmarks te draaien, helaas.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

prutser001 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:49:
Moet zeggen dat ik wel te spreken ben over de update, ook nu een werkende root tool gevonden welke redelijk makkelijk werkt.
En welke zou dat zijn?

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1766475
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1809195

beide zijn super simpel. grootste truc is het correct installeren van de drivers
Nexus devices zijn gemaakt om makkelijk te rooten. Je hoeft helemaal geen exploits te gebruiken. Gewoon een commando om de bootloader te unlocken en kan aan de slag met root en custom roms (wat 2 verschillende dingen zijn, maar vaak op 1 hoop gegooid worden)

[ Voor 77% gewijzigd door Prulleman op 12-08-2013 15:24 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:22
Je zit in het verkeerde topic Androcor Dit is de nieuwe N7 topic; Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appleman schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:28:
Je zit in het verkeerde topic Androcor Dit is de nieuwe N7 topic; Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)
Ik kan het ook niet meer bijhouden, qua zoeken en vinden kan je tegenswoordigs nog beter terecht op de site van de Belastingdienst dan op Tweakers... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:53:
[...]

Ik kan het ook niet meer bijhouden, qua zoeken en vinden kan je tegenswoordigs nog beter terecht op de site van de Belastingdienst dan op Tweakers... :F
Kom op dit is geen rocket science. Gewoon Android Tablets aanklikken en je ziet hem daar gewoon tussen staan.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Touchdomex schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:57:
[...]
Kom op dit is geen rocket science. Gewoon Android Tablets aanklikken en je ziet hem daar gewoon tussen staan.
Mee eens, hoewel de start post van deze thread wel een linkje mag hebben naar de nieuwe versie wat mij betreft.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
rockhopper schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:37:
[...]

Mee eens, hoewel de start post van deze thread wel een linkje mag hebben naar de nieuwe versie wat mij betreft.
Doe ik in de loop van de week wel :+ Zou ook wel een moderator aantikken voor de topicwarning.

Verwijderd

Zo, van android 4.3 naar 4.2.2. gegaan en cyanogenmod erop zodat ik dat gezeik met die koptelefoon geluidsbescherming kwijt ben. Wat een ergernis zeg. Bizar gewoon.

Ik gebruik mijn nexus 7 alleen voor spotify afspelen op mijn stereotoren en dat is gewoon praktisch onmogelijk onder 4.3, tenenkrommend. Dus nu zo maar, kan ik gelijk volume controle apje weer gebruiken waar ik voor betaald heb.

Echt een grote fout die google hierin maakt ter bescherming van de oren. Ik ben geen kind meer, komop zeg. Heel irritant dat ik gewoon 2 uur hieraan moet knutselen (had eerst een cyanogenmod waarbij het toetsenbord niet meer werkte , dus dat gaf aardig wat ergernis).

Maar vooruit, ik ben weer blij met mijn nexusje. En ik moet eens afleveren te updaten als een product goed werkt, updates zijn niet altijd beter.

Nou, tot zover mijn ergernis :P

• Prulleman
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:54:
Zo, van android 4.3 naar 4.2.2. gegaan en cyanogenmod erop zodat ik dat gezeik met die koptelefoon geluidsbescherming kwijt ben. Wat een ergernis zeg. Bizar gewoon.

Ik gebruik mijn nexus 7 alleen voor spotify afspelen op mijn stereotoren en dat is gewoon praktisch onmogelijk onder 4.3, tenenkrommend. Dus nu zo maar, kan ik gelijk volume controle apje weer gebruiken waar ik voor betaald heb.

Echt een grote fout die google hierin maakt ter bescherming van de oren. Ik ben geen kind meer, komop zeg. Heel irritant dat ik gewoon 2 uur hieraan moet knutselen (had eerst een cyanogenmod waarbij het toetsenbord niet meer werkte , dus dat gaf aardig wat ergernis).

Maar vooruit, ik ben weer blij met mijn nexusje. En ik moet eens afleveren te updaten als een product goed werkt, updates zijn niet altijd beter.

Nou, tot zover mijn ergernis :P
haha, dan heb je geluk, want deze feature zat ook al in de meeste 4.2.1 en 4.2.2 versies :) alleen CM (en andere custom roms) hebben de mogelijkheid om het uit te schakelen..

hier meer:
http://forums.androidcent...nsafe-volume-warning.html
1 na laatste post op pagina 3 heeft het over volume booster app als oplossing.

dus...

Strava

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Touchdomex schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:40:
[...]

Doe ik in de loop van de week wel :+ Zou ook wel een moderator aantikken voor de topicwarning.
Ik heb nog niets gevoeld qua tikken maar heb wel even een linkje in de TW gezet. De startpost laat ik over aan de topicstarter :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Prulleman schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:15:
http://forums.androidcent...nsafe-volume-warning.html
1 na laatste post op pagina 3 heeft het over volume booster app als oplossing.
Dat werkt in mijn geval niet handig. Ik heb nu door de irritatie de cyanogenmod erop en die is sneller, dus dat bevalt beter. Ik heb daarop de warning uitgezet, maar de nexus blijft continue verbonden met de audiojack naar de stereotoren. Dat ziet de nexus echter pas na pakweg 20 a 30 seconden.

Dus als ik het geluid harder zet is het eerst te hard, ik moet dus zorgen dat mijn kids en vrouw niet gelijk spotify opstarten.

Het proces is nu als volgt:

1) tablet aan
2) druk op het icoon screen timeout om de timeout op never te zetten
3) wacht 20 seconden
4) gebruik de volume balk op het scherm van de app volume control widget. Het media volume lijkt in die widget op vol te staan, maar je moet vervolgens op de + drukken, dan schiet de balk naar het midden en dan nog 4 keer op de + voor vol volume.
5) nu spotify of ds audio opstarten en spelen maar

Komt redelijk overeen met de vorige werkwijze bij android 4.2.2, maar bij 4.3 werkte het nog omslachtiger.

Ik vind het wel jammer dat stap 4 moet, maar gelukkig blijft de app set orientation wel werken (tablet staat rechtop in een houder met kabels aan de bovenkant en spotify staat anders op de kop).

Omdat het met de cyanogenmod nu heel snel is kost het opstarten van spotify (van tablet aandoen tot afpselen) nu 35 seconden. Een cd pakken en in de cd speler doen kost iets meer tijd in ons huis, dus helemaal tevreden.

Maar de programmeur die dit gemaakt heeft mogen ze van mij per direct weghalen van achter de computer en een andere klus laten doen, er is totaal niet over nagedacht en dat allemaal onder het motto van de oren van kinderen sparen, maar doe het dan onder parental control ofzo. Waarschijnlijk zijn er niet veel mensen die de nexus alleen als audio afspelertje gebruiken, maar toch, het is niet fijn belemmerd te worden in een nieuwe android versie terwijl vorige versies gewoon deze ellende niet hadden.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 16:17 ]

• Prulleman
ik snap stap 3 en 4 niet helemaal.. (1 eigenlijk ook niet, zowel mijn tablet als telefoon staan nooit uit..)

3) Als je een audiojack in je tablet stopt duurt het nog 20 seconden tot het geluid over gaat van de interne speakers naar de versterker? bizar, dat hoort gewoon instant te gaan. Heb je dit met CM ook nog?

4) wat is er mis mee om gewoon gelijk met de volume knoppen het media volume op max te zetten nadat je de eerste song hebt aangezet.

Ik zou het zelf zo doen:
1) tablet niet uitzetten, maar hooguit op vliegtuigmodus zetten om wifi verbruik te minimaliseren)
2) spotify starten
3) volume op max

kan nooit meer dan 5 seconden kosten.

Strava

• horizon1978
Oorbescherming is er niet voor niets....

• Prulleman
Als je em aan je versterker hangt kan het wel handig zijn om het volume op max te zetten, anders schrik je je weer rot als je switched naar bv de radio en het volume van de versterker vergeet lager te zetten...
Dit staat los van het feit dat het met de meeste headphones aardig lomp is om boven een bepaald volume te gaan... maar dat is voor volwassenen nog wel een beetje eigen verantwoordelijkheid, dus wat mij betreft is de melding optioneel

Strava

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik kreeg hier zojuist een update aangeboden. Geïnstalleerd en root behouden. Geen idee wat er gewijzigd is, het versie nummer is op 4.3 gebleven.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Heb je niet toevallig een custom ROM met OTA updates?

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
janvanduschoten schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:19:
Nee ik heb die update ook :)

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

janvanduschoten schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:19:
Nope, standaard rom met alleen custom recovery en root.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ah, heeft te maken met een fix voor een multi touch probleem, http://nutech.nl/mobiel/3...met-update-verholpen.html

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dat gaat over de nieuwe Nexus 7, ik heb gewoon de oude versie. De build is ook gewoon JWR66V gebleven.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Die van mij is zojuist JWR66Y geworden. Afgezien van een nieuwe YouTube app heb ik nog geen verschillen gevonden. Google heeft het over een security upgrade, dus dan wordt ik wel nieuwsgierig naar wat er veranderd is.

[ Voor 31% gewijzigd door AtleX op 22-08-2013 21:50 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hmmm vreemd dat die van mij gelijk gebleven is.

Edit: Als test een backup terug gezet van voor de update en toen de update weer geinstalleerd. Wat mij wel opviel was dat ik deze keer geen vraag kreeg of ik root wilde behouden. Het systeem rebootte en toen ik toen de versie controleerde was die wel JWR66Y maar was ik root kwijt. Daarvoor moest ik weer de custom recovery installeren en de SuperSU zip installeren. Daarna bootte die weer en had ik weer root.

[ Voor 81% gewijzigd door MegaTronics op 22-08-2013 22:17 ]

• ComTech
  • Laatst online: 19:02
Die van mij is ook gelijk gebleven maar eerlijk gezegd denk ik dat de update niet geïnstalleerd is.
Hij ging opnieuw opstarten en naar twrp recovery en die heeft hem niet geïnstalleerd.
Denk dat het via de originele recovery moet.
Draai hier stock 4.3 rom geroot.

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zoals in mijn edit al vermeld heeft die het nu wel gedaan. Maar waarom? Misschien omdat die de eerste keer wat heeft gewijzigd waardoor de update nu wel ging (misschien bootloader o.i.d.). Zeker omdat na de flash mijn recovery stuk was (rode driehoek bij booten in recovery)

[ Voor 5% gewijzigd door MegaTronics op 22-08-2013 22:21 ]

• rockhopper
  • Laatst online: 20-09 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Misschien geeft deze link het juiste antwoord?
JWR66Y Android Update May Also Be Rolling Out To The Nexus 10 [Update x2: N10 Confirmed, 3G Nexus 7 Too]
Posted by Ryan Whitwam in News, Nexus 10, Samsung

Update: Multiple confirmations now that this update is indeed happening. Commenters and some well-known XDA users are getting JWR66Y. It's still looking like a minor security update and nothing more.

Update 2: The 3G Nexus 7 (2012) is getting the update as well. Not only that, the OTA update link has been spotted. This is the Nakasig version, remember. The WiFi variant is Nakasi, and no news on that yet.
Hmm niet echt veel detail eigenlijk, dus nog steeds geen echt antwoord.

[ Voor 68% gewijzigd door rockhopper op 22-08-2013 22:25 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Gaat vermoedelijk om een security update die verband houdt met een cryptografische bug.

[ Voor 39% gewijzigd door 8088 op 22-08-2013 22:31 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:16
Gisteravond firmware-update.
Iemand een idee wat hier de release-notes van zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 14:17
Weet iemand hoe het zit met de garantie op een amerikaanse Nexus 7?
kan ik de garantie hier direct met ASUS NL regelen (indien nodig)

verkeerde topic -> 2013 versie

[ Voor 13% gewijzigd door makkie88 op 26-08-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Nee he, straks weer rerooten :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
nah, na die 1.7mb update heb ik hier gewoon root gehouden

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

cypher21 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:57:
nah, na die 1.7mb update heb ik hier gewoon root gehouden
Ja, dat dacht ik ook, echter bleek de update toen niet doorgevoerd te zijn. De build bleef op JWR66V staan ipv JWR66Y. Uiteindelijk via dit stappenplan scenario 2 uitgevoerd inclusief het rooten. Op dezelfde wijze ook mijn Nexus 4 bijgewerkt naar JWR66Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 21:32
Ik heb op mijn N7 (nakasi) vandaag de OTA update binnengehad. Was een update van JWR66V naar JWR66Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Nadat ik de update op de mijne heb geinstalleerd komt hij elke keer random na zoveel minuten uit zijn slaapstand als ik hem niet gebruikt. Scherm springt gewoon aan en gaat ook niet meer uit tenzij je hem zelf weer uitklik, om vervolgens weer uit zijn eigen aan te gaan. Iemand dit probleem ook, en beter nog een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
dannyreuser schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:27:
Nadat ik de update op de mijne heb geinstalleerd komt hij elke keer random na zoveel minuten uit zijn slaapstand als ik hem niet gebruikt. Scherm springt gewoon aan en gaat ook niet meer uit tenzij je hem zelf weer uitklik, om vervolgens weer uit zijn eigen aan te gaan. Iemand dit probleem ook, en beter nog een oplossing?
Ook een keer gehad, Bleek een app (tron racer of zoiets) die scherm steeds aanzette.
Installeer een wakelock detector, wacht tot enkele keren gebeurd en kijk dan welke app de screen wake up veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Ik heb gisteren een kleine OTA update gehad mbt. stabiliteit. Het eerste dat ik te zien kreeg na de update was een groene Android met een rode driehoek FOUT!

Opnieuw opgestart en het was weer weg. Ik zit trouwens nog steeds op JWR66V.

[ Voor 8% gewijzigd door kendo op 28-08-2013 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
MegaTronics schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:06:
[...]

Ja, dat dacht ik ook, echter bleek de update toen niet doorgevoerd te zijn. De build bleef op JWR66V staan ipv JWR66Y. Uiteindelijk via dit stappenplan scenario 2 uitgevoerd inclusief het rooten. Op dezelfde wijze ook mijn Nexus 4 bijgewerkt naar JWR66Y.
Dat is nogal wat werk :P
Met het risico dat je er ongeluk de userdata leeggooit.

Dit is makkelijker:
En werkt bij iedere update op alle nexus devices die ik heb gehad..

Even mezelf quoten:
cypher21 in "[Google Galaxy Nexus] - Ervaringen & Discussie"

bij 9 van de 10 updates behoud je op deze manier ook root, en je behoud altijd je recovery

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 28-08-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Wij kunnen dus het TAKJU-geval voor telefoons op onze tablets flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Bananenplant schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:05:
Wij kunnen dus het TAKJU-geval voor telefoons op onze tablets flashen?
Nee, dat zeker niet, dat is de update file voor de Galaxy Nexus telefoon van JWR66V naar JWR66Y

Het ging om het stukje over het aanpassen van het update script. Op die manier omzeil je controles en het overschrijven van de recovery tijdens het updaten

[ Voor 23% gewijzigd door cypher21 op 28-08-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:10
Hier ook de update een tijdje terug, maar kan geen nieuwe mails meer bekijken. Krijg de melding dat er geen verbinding met de server gemaakt kan worden.
Geen van de instellingen zijn veranderd uiteraard en de server van Outlook is niet down, maar nieuwe mails binnen halen ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleXbox
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 08:43
Ik heb een vraag over de garantie bij de Nexus 7.
Sinds kort zit er een enorme barst over de gehele breedte van het scherm.
Nu heb ik nog garantie en heb ik al het formulier op de Asus website ingevuld maar bij wat Googlen las ik negatieve ervaringen over de reparatieservice van Asus.

Onder andere dat je zelf voor de kosten op moet draaien en dat die kosten bijna 200 euro zouden zijn.
Hebben jullie hier ervaringen mee en denken jullie dat het een goed idee is om het tablet op te laten halen of kan ik hem beter verkopen in zijn huidige staat? (De nieuwe Nexus 7 is immers al naar mij onderweg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
JelleXbox schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:26:
Ik heb een vraag over de garantie bij de Nexus 7.
Sinds kort zit er een enorme barst over de gehele breedte van het scherm.
Nu heb ik nog garantie en heb ik al het formulier op de Asus website ingevuld maar bij wat Googlen las ik negatieve ervaringen over de reparatieservice van Asus.

Onder andere dat je zelf voor de kosten op moet draaien en dat die kosten bijna 200 euro zouden zijn.
Hebben jullie hier ervaringen mee en denken jullie dat het een goed idee is om het tablet op te laten halen of kan ik hem beter verkopen in zijn huidige staat? (De nieuwe Nexus 7 is immers al naar mij onderweg)
Ik kan uit je verhaal niet opmaken of je zelf van mening bent of dit wel of geen gebruikers schade is, maar ik neem aan dat het naar jou idee spontaan is ontstaan, anders lijkt het me logisch dat je voor de kosten op draait.
In het geval van spontane barsten is het altijd lastig gelijk te krijgen en moet je van te voren bedenken of het de tijd en gezeik waard is. zonder grote hoeveelheden vergelijkbare gevallen en media aandacht gaat je dit waarschijnlijk niet lukken

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde gehad. Spontane barst over gehele scherm. Asus heeft hem netjes opgehaald, gratis gerepareerde en netjes terug gestuurd! Prima service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb gisteren eindelijk die kleine update geïnstalleerd, vannacht opgeladen en alleen vanochtend in de trein een filmpje gekeken...tot m'n verbazing was de batterij al onder de 40 procent toen ik aankwam (terwijl ik 'm maar een kwartier of 3 gebruikt had)....hebben anderen ook een effect op de batterij gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Walkman schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:12:
Ik heb gisteren eindelijk die kleine update geïnstalleerd, vannacht opgeladen en alleen vanochtend in de trein een filmpje gekeken...tot m'n verbazing was de batterij al onder de 40 procent toen ik aankwam (terwijl ik 'm maar een kwartier of 3 gebruikt had)....hebben anderen ook een effect op de batterij gezien?
keertje rebooten en hopen dat het niet nog een keer gebeurd :)
Vaak zorgt er een app voor dat je N7 niet meer in deep sleep gaat

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Weet imand waar ik de app of widget energiebeheer van nexus 7 kan vinden of downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

1475paul schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:06:
Weet imand waar ik de app of widget energiebeheer van nexus 7 kan vinden of downloaden
Onder widgets daar staat hij tussen, heb net even voor je gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
agaam schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:16:
[...]

Onder widgets daar staat hij tussen, heb net even voor je gekeken.
Wat ik bedoel is waar kan ik die vinden op het net voor te instaleren op mijn galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

1475paul schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:20:
[...]

Wat ik bedoel is waar kan ik die vinden op het net voor te instaleren op mijn galaxy
En volgens mij zit jij in het verkeerde topic :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
We gaan niet zomaar ergens wat offtopic vragen, zoek even zelf op het forum of gebruik Google, daar schijn je ook goed mee te kunnen zoeken.

[ Voor 74% gewijzigd door janvanduschoten op 06-09-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terracide
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 08:59
ik heb last van de rotation bug met 4.3 met de nexus 7, met de stock rom update van google. Gekke is dat ik twee N7's heb (32 en16GB) en alleen de 16GB heeft er last van. Ik heb hem gedowngrade naar 4.22 (Cyanogenmod) en nu doet alles het weer prima. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
terracide schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:44:
ik heb last van de rotation bug met 4.3 met de nexus 7, met de stock rom update van google. Gekke is dat ik twee N7's heb (32 en16GB) en alleen de 16GB heeft er last van. Ik heb hem gedowngrade naar 4.22 (Cyanogenmod) en nu doet alles het weer prima. Iemand een idee?
Wat voor rotation bug is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 07:00

jmk

Ik heb er geen last van, maar werkt Ultimate Rotation Control niet?

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terracide
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 08:59
jmk schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 23:45:
[...]

Ik heb er geen last van, maar werkt Ultimate Rotation Control niet?
ik kan rotaten maar niet automatisch. De sensors doen het gewoon niet... heel vaag is het.
Maar ik wacht denk ik op de stable release van Cyanogenmod voor 4.3 en dan zet ik die erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Heeft er hier iemand al ervaringen met niet-originele docking stations? Ik ben aan het overwegen om een goedkope (20e of minder) van eBay te halen, maar ik vrees dat de hele goedkope (10 dollar ofzo) uit China m'n Nexus7 naar de gallemiezen helpen.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 11:36
Bra-Jo schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:15:
Heeft er hier iemand al ervaringen met niet-originele docking stations? Ik ben aan het overwegen om een goedkope (20e of minder) van eBay te halen, maar ik vrees dat de hele goedkope (10 dollar ofzo) uit China m'n Nexus7 naar de gallemiezen helpen.
als de specificaties van de lader gewoon kloppen dan is dit geen enkel probleem.

echter ben ik nog nooit een dock tegen gekomen wat net als de officiële via de 4 puntjes laad.
de ''neppe'' laden allemaal via micro-usb, waardoor je dus elk random dock kan nemen met microusb.
tevens zijn niet alle goedkope docks even stevig.

kortom: koop de officiële als je verwacht het dock echt te gebruiken, ding werkt super en zo duur is die ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Dat van USB vs puntjes had ik ondertussen ook gevonden ja. Ik wil 'm vooral gaan gebruiken om op te laden, eigenlijk niet voor data-uitwisseling/audio, dus op zich is het geen probleem als dat via USB gaat en niet via die puntjes. Ik vind het sowieso wel prettig dat hij dan in portrait staat, aangezien ik veel lees op m'n N7; da's in portrait toch makkelijker dan in landscape. Hij kan dan tenmiste naast me op de bankleuning staan.

Idealiter zou ik er een willen hebben die zowel staand (ivm lezen) als liggend (ivm kookboek in de keuken) werkt, maar ik denk niet dat die bestaan.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Bra-Jo schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:54:
Dat van USB vs puntjes had ik ondertussen ook gevonden ja. Ik wil 'm vooral gaan gebruiken om op te laden, eigenlijk niet voor data-uitwisseling/audio, dus op zich is het geen probleem als dat via USB gaat en niet via die puntjes. Ik vind het sowieso wel prettig dat hij dan in portrait staat, aangezien ik veel lees op m'n N7; da's in portrait toch makkelijker dan in landscape. Hij kan dan tenmiste naast me op de bankleuning staan.

Idealiter zou ik er een willen hebben die zowel staand (ivm lezen) als liggend (ivm kookboek in de keuken) werkt, maar ik denk niet dat die bestaan.
dat wordt inderdaad een moeizame zoektocht.
meeste docks zijn portrait ivm de usb aansluiting aan de onderzijde.

maar als je je dock toch eigenlijk als standaard wilt gebruiken... waarom koop je dan niet gewoon een standaard?
als je hem nachts oplaad zou je overdag genoeg batterij moeten hebben om flink te lezen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Meestal misbruik ik hem net zo lang tot de batterij leeg is, soms is dat om 23u en dan heb ik geluk en soms is dat om 18u en heb ik pech. ;) Denk dat ik inderdaad maar eens ga kijken naar gewone standaarden die zowel horizontaal als verticaal gebruikt kunnen worden. Dan maar een haartje minder elegant, maar wel een stuk goedkoper. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Bra-Jo schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:13:
Meestal misbruik ik hem net zo lang tot de batterij leeg is, soms is dat om 23u en dan heb ik geluk en soms is dat om 18u en heb ik pech. ;) Denk dat ik inderdaad maar eens ga kijken naar gewone standaarden die zowel horizontaal als verticaal gebruikt kunnen worden. Dan maar een haartje minder elegant, maar wel een stuk goedkoper. :)
ik ging er voor het gemak even van uit dat je hem pas na het eten ging gebruiken :+
maar ik haal hier toch altijd wel 5 a 6 uur als ik hem intensief gebruik.

en ik weet niet waar je zoekt, maar voor hoesjes, docks e.d. is ebay de place to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Doe ik ook, alleen de kinderen gebruiken hem door de dag heen ook. Soms laad ik 'm 's nachts op en denk ik na werktijd ff wat te doen, is ie leeg. :/ ;)

Ik was al op DX aan het rondstruinen maar die zijn hier toch wel beperkt in. eBay, here I come!
Tnx. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Bra-Jo schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:13:
soms is het niet anders, maar voor de accu is het beter om niet elke x tot het diepte punt te gaan. Hiervan slijten moderne accu's juist sneller dan regelmatig van 50 tot 100% laden. Het is niet erg, maar als je lang wilt genieten zonder je accu te vervangen kan je em beter wat vaker opladen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik plug hem meestal in rond de 10%, helemaal leeg is ie zelden. Maar dank voor de tip, zal er rekening mee houden. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:03

Laguna

Connaisseur

Prulleman schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:27:
[...]

soms is het niet anders, maar voor de accu is het beter om niet elke x tot het diepte punt te gaan. Hiervan slijten moderne accu's juist sneller dan regelmatig van 50 tot 100% laden. Het is niet erg, maar als je lang wilt genieten zonder je accu te vervangen kan je em beter wat vaker opladen
En op grond van welk wetenschappelijk onderzoek is dit gebaseerd? Het schijnt tegenwoordig niet meer uit te maken wat of hoe je oplaadt.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Voegt niets toe, dus weg.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 16-09-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Laatst online: 20-03 08:00
Sinds gisteren ook in het bezit van de N7, ben op zich tevreden maar krijg mijn bluetooth toetsenbord niet gekoppeld.. Nu lees ik dat er meerdere gebruikers met BT compabiliteit problemen zijn maar lees nergens iets over een eventuele oplossing, weten jullie iets?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
MJ85 schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:10:
Sinds gisteren ook in het bezit van de N7, ben op zich tevreden maar krijg mijn bluetooth toetsenbord niet gekoppeld.. Nu lees ik dat er meerdere gebruikers met BT compabiliteit problemen zijn maar lees nergens iets over een eventuele oplossing, weten jullie iets?
De oude of de nieuwe n7?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Laatst online: 20-03 08:00
Ow.. Lees het al. Verkeerde topic, mijn excuus.

.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik laad de batterij op als die rond de 10 % is . De eerste keer heb ik wel helemaal tot 0 % laten leeglopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:14
Ik vind mijn Nexus 7 de laatste weken zo traag geworden. Vooral internetpagina's laden traag. Is internet zoveel zwaarder geworden de laatste tijd of is mijn tablet gewoon traag?
Ik meende dat de geheugenproblemen opgelost waren met 4.3 update, maar is dat dan niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google Chrome is wel tegenwoordig een app wat veel geheugen vreet, dus als je veel tabs open hebt dan kan het best langzamere aanvoelen.

Ik heb mijn Nexus 7 zaterdag gewoon een Factory reset gegeven met de stock ROM en als ik zou willen kan hem weer overclocken, maar in algemene zin werkt Android 4.3 wel beter dan Android 4.2.2

Maar mijn smartphone welke ook een A9 quadcore heeft werkt duidelijk toch nrt ietsjes soepelere dan de Nexus 7, ik denk dat voor groot deel met het geheugen te maken heeft, maar je kunt je Nexus 7 altijd nog die performance boost geven met een overclock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Ossi schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:25:
Ik vind mijn Nexus 7 de laatste weken zo traag geworden. Vooral internetpagina's laden traag. Is internet zoveel zwaarder geworden de laatste tijd of is mijn tablet gewoon traag?
Ik meende dat de geheugenproblemen opgelost waren met 4.3 update, maar is dat dan niet zo?
Om FTRIM (de geheugen cleaner command zeg maar) te "activeren" dient je tablet

1) meer dan 80% accu, niet aan lader, langer dan uur niet gebruikt te zijn.
of
2) onder 30% accu aan de lader, langer dan uur niet gebruikt te zijn

Punt 2 is raar, want binnen een uur is de mijne weer boven de 30%...

Andere opties:
* Probeer eens een andere browser
* Is het misschien je netwerk dat parten speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Laatst online: 01:44
Ossi schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:25:
ik heb precies hetzelfde.
en dan voornamelijk nadat ik een spel gespeeld heb.
ik moet hem echt uit en aan zetten en dan is hij weer snel.
echt alles hapert dan ook nadien.
echt heel erg vervelend want tot een maand terug geloof ik had ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

iChaos

It's Lupus.

Dat zit hem volgens mij echt heel erg in de kernel. Met Franco of LeanKernel heb ik last van kleine vertragingen wanneer ik veel aan het multitasken ben, maar met Faux heb ik echt helemaal nergens last van. Welke tablet mijn volgende ook zal zijn, hij zal Faux draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Heb zelf nu last van feit dat wifi niet uit gaat in standby, Sinds gisteravond probleem.
Niets aan de instelling verandert:
dus wifi behouden in slaapstand : nooit
Alle locatie instelling uit gezet (dus via je instellingen en via 'app' google instellingen.

Maar blijft aan.
Wakelock detector:
wlan_wake (en varianten) gaan heel vaak aan

Apps:
google services draait processen als: nldlocationreceiverservice, googlelocationmanager e.d.

Laatste nieuwe apps/updates verwijderd.

Opnieuw opgestart. Maar helaas, wifi is altijd aan ... iemand idee wat dit nog kan zijn?

Zou dit google probleem kunnen zijn ivm uitrol Google Music in Nederland en dat ze willen checken dat ik in Nederland ben en blijf, lol?

En toen ik thuiskwam was alles weer oke.... :?

[ Voor 3% gewijzigd door horizon1978 op 02-10-2013 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Laatst online: 01:44
iChaos schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:31:
Dat zit hem volgens mij echt heel erg in de kernel. Met Franco of LeanKernel heb ik last van kleine vertragingen wanneer ik veel aan het multitasken ben, maar met Faux heb ik echt helemaal nergens last van. Welke tablet mijn volgende ook zal zijn, hij zal Faux draaien :)
hmm hij draait nog gewoon stock rom, bootlocker gelockt.
4.3

wel jammer als dit een gegeven is tenzij je overstapt naar custom roms

dan maar kitkat afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 07:00

jmk

iChaos schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:31:
Welke versie van Faux draai jij? Welk profiel? Ultra/Medium/Underclocked?

Ik draai op mijn N7 v2 Faux M, een vriendin heeft nu de oude N7 en heeft soms haperingen. Sluiten van recente apps werkt dan enigszins. Zij draait stock kernel.

Yippie kayak, other buckets!

Pagina: 1 ... 46 ... 57 Laatste

Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.

Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.

Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).

Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)