• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-10 21:57

lometje

Multimediant

Er is wel een oplossing als je het framework gewist had voor de update.

Het simpelweg weghalen van je google account (bij accounts en synchronisatie) en vervolgens weer toevoegen, geeft ook weer toegang tot play store downloads e.d.

Dus vooralsnog geen man overboord voor diegenen die voor de update de framework gegevens gewist hadden...

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-11 22:10
lometje schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:31:
Er is wel een oplossing als je het framework gewist had voor de update.

Het simpelweg weghalen van je google account (bij accounts en synchronisatie) en vervolgens weer toevoegen, geeft ook weer toegang tot play store downloads e.d.

Dus vooralsnog geen man overboord voor diegenen die voor de update de framework gegevens gewist hadden...
Ik lees 't ook ja. Na ong. 12 uur komt íe er volgens wat replies vanzelf weer in terug.. lets play a waiting game!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:23

Metian

Snert is vies

ascent schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:32:
[...]

Ik lees 't ook ja. Na ong. 12 uur komt íe er volgens wat replies vanzelf weer in terug.. lets play a waiting game!
Klopt, merkte dat die na het update ook uit me lijst verdwenen was, vanmorgen stond die weer gewoon in de lijst (zaterdag avond geüpdatet).

Rupsen, Rapsen.

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:22:
[...]

Het gaat hier om 10 bit mkv's. Ik heb nog geen nexus 7 maar zoekresultaten gaven aan dat die nog niet vlekkeloos zijn af te spelen. Zie ook hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1769025.

"[no lag, just those minor distortions]"
Dan blijft het nog steeds een probleem van de decoder.

Het probleem is gewoon 10 bit h264 mkv's ook wel "hi10p" genoemd een standaard is voor anime fans, alleen wordt voor zo'n kleine groep niet meteen ondersteuning verleend door de makers van video players.

Maar deze moet gewoon werken blijkbaar http://goo.gl/63Ka1

• Pizzalucht
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:26

Pizzalucht

Snotneus.

Na het opnieuw downloaden van de GTA III bestanden heb ik inderdaad weer geluid. _/-\o_

Helaas wel mijn savegame weg door het wissen van de gegevens ;(

• bas007gsm
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10 15:57
Afgelopen week ontdekte ik dat naar mijn idee de down volume button niet werkt. Zijn er meer mensen met dit probleem? Volume up gaat prima maar volume down werkt niet...

Dacht eerst dat het een software issue was maar ben bang dat het een "defect" is.

• Marezathus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-07-2024
quote:

Google Services Framework -> clear data gedaan. Daarna naar updates gezocht, maar hij vond er geen...

Gewoon een aantal keer doen.
Ik moest het 3 keer doen, mijn baas 5 keer. Maar uiteindelijk krijg je hem binnen.
====================

Waar vind ik, na clear data, de update-knop???????

Marezathus

• ascent
Marezathus schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:23:

Waar vind ik, na clear data, de update-knop???????
Da's de knop bij Settings -> about -> system updates

• Marezathus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-07-2024
Bedankt. Dat hadden ze goed verstopt.

Marezathus

• ascent
Marezathus schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:29:
Bedankt. Dat hadden ze goed verstopt.
Op zich is dat de standaard plek. Dat je die clear cache moet doen is juist een beetje shady ... :-) Je kunt daarna ook even geen apps naar je nexus7 sturen vanaf de play website bijv. omdat je die sync tijdelijk sloopt dmv die clear data

• ascent
killerbie schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 17:39:
[...]

Ik heb volgende games welke perfect werken:
- GTA3*
- Dead Trigger
- Mass Effect
- Dead Space
- Dark Meadow (aanrader)
- Plague Inc.
- Wild Blood

*Bij dit spel wil het geluid om de een of andere reden niet werken. Ik ben trouwens nog op 4.1.1
Dank voor dit lijstje, leuk om te zien dat 'r ook drie gratis games bij zitten! Snel eens proberen :)

• Maj-Maj
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-10 21:10
^

Zal die games inderdaad ook eens proberen! Heb vandaag m'n nexus met dode pixels ingeruild voor een nieuwe (die ook minder screenlift heeft dan de andere), deden ze gelukkig niet moeilijk over.

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-10 14:20
Net aangeschaft. Lekker responsive. Vergelijkbaar met ipad.

Welke reader gebruiken jullie om boeken mee te lezen? Ik had eigenlijk een standaard reader verwacht in deze tijd.Top apparaatje tot nu toe (voordat we allemaal kwaad worden).

• Pegasus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-11 09:22
Het lukt me nu na de update naar 4.1.2 om verbinding te maken met het Wi-Fi netwerk op mijn werk. Daar wordt WPA enterprise 802.x gebruikt met PEAP. Dit was een known issue in versie 4.1.1. Werkt nu >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Pegasus op 18-10-2012 00:21 ]

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
ascent schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:30:
[...]

Op zich is dat de standaard plek. Dat je die clear cache moet doen is juist een beetje shady ... :-) Je kunt daarna ook even geen apps naar je nexus7 sturen vanaf de play website bijv. omdat je die sync tijdelijk sloopt dmv die clear data
Ik las vandaag het topic op XDA over de "gevaren" van deze methode. Moet zeggen dat ik er niks van gemerkt heb. Notificaties doen het gewoon en ook installeren via de Google Play Store in de browser werkt. Volgens mij moet je gewoon even geduld hebben en volgens mij werkt het zelf opstarten van de betreffende programma's met notificaties ook.

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Voor degenen die net als ik nog even wachten op de 32gb versie. Deze is nu helemaal zo goed als zeker door de spaanse phonehouse bevestigd: http://catalogo.phonehouse.es/ (p. 54-55). Eerder was op de site de advertentie weggehaald, maar dit is een huis aan huis folder :).

Hij zal ook vrijwel zeker deze week nog in de UK in een folder verschijnen .

[ Voor 37% gewijzigd door KngfCnns op 15-10-2012 23:10 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

Interessant. Misschien in reactie op de iPad die voor de deur staat? Zij weten vast al meer dan wij.

Verwijderd

Ik heb me even verdiept in de e-reader wereld, en ik vind de kobo app erg mooi. Ik heb een aantal boeken, legaal en illegaal op mijn laptop staan, en als ik deze via de android file transfer op mijn nexus zet kan ik deze boeken netjes importeren in mijn kobo bibliotheek. Zodra ik een boek wil openen krijg ik een boekfout, en kan ik deze niet lezen. Is hier om heen te gaan? Andere reader apps Zoals Aldiko laat ze namelijk wel gewoon zien. Het zijn trouwens allemaal ePub bestanden.

• mvkdev
  • Laatst online: 12-10 13:14
Wat is een boekfout?

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:06:
Voor degenen die net als ik nog even wachten op de 32gb versie. Deze is nu helemaal zo goed als zeker door de spaanse phonehouse bevestigd: http://catalogo.phonehouse.es/ (p. 54-55). Eerder was op de site de advertentie weggehaald, maar dit is een huis aan huis folder :).

Hij zal ook vrijwel zeker deze week nog in de UK in een folder verschijnen .
Ja we worden echt genaaid door Asus en Google, eerst ons in Nederland alleen keuze uit de 16GB geven en na een paar maanden komen ze plots met een 32GB die in Engeland blijkbaar voor zelfde prijs verkocht word.

Ik lig er niet erg wakker van want ik heb aan 16GB genoeg en ik geloof dat hij in Nederland toch 2 a 3 tientjes duurdere zal wezen en eerst maar zien of hij wel hier heen komt want tot nu toe is er maar een keus en dat is 16GB.

Maar feit is wel dat als je nu alsnog die 32GB wilt dat je dan flink verlies op je huidige Nexus 7 zal maken, want daar zul je wel € 50 vanaf moeten halen om hem tweedehands te verkopen.

Hij kost trouwens € 279 daar in Spanje, maar volgens mij bieden ze mobiel internet erbij ( Met MiFi ofzo? )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2012 07:37 ]

Verwijderd

Tsja, dat werkt altijd zo in IT-land. Ik heb ook een Samsung 830 kit gekocht, terwijl de kale versie niet veel later uitkwam en toch wel aanzienlijk goedkoper was. Je bent niet verplicht het spul te kopen.

Verwijderd

Ja ik weet dat zo werkt, maar niet zoals Asus en Google nu doen, dat ding is ja pas een maand ofzo hier in Europa en dan komt er plots een 32GB versie ( Althans we weten van zijn bestaan nu, hij komt vooralsnog niet uit in NL ).

HTC doet het zelfde maar die hangen er wel altijd een duurdere prijskaartje aan. Maja wij wonen in Nederland en eer die 32GB überhaupt hierheen komt is het waarschijnlijk al kerstmis, ik zou waarschijnlijk toch voor de 16GB gegaan zijn aangezien die toch nog goedkoper is.

Bij vliegtickets heb ik voor zoiets een ongeschreven regel, op moment dat ik gekocht heb niet meer naar de prijzen kijken om te voorkomen dat ik teleur gesteld raak als ik zie tot toch de prijs lager is, die zelfde regel hanteer ik op elektronica eigenlijk ook.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2012 08:11 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:05
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:30:
[...]

Ja we worden echt genaaid door Asus en Google, eerst ons in Nederland alleen keuze uit de 16GB geven en na een paar maanden komen ze plots met een 32GB die in Engeland blijkbaar voor zelfde prijs verkocht word.

Ik lig er niet erg wakker van want ik heb aan 16GB genoeg en ik geloof dat hij in Nederland toch 2 a 3 tientjes duurdere zal wezen en eerst maar zien of hij wel hier heen komt want tot nu toe is er maar een keus en dat is 16GB.

Maar feit is wel dat als je nu alsnog die 32GB wilt dat je dan flink verlies op je huidige Nexus 7 zal maken, want daar zul je wel € 50 vanaf moeten halen om hem tweedehands te verkopen.

Hij kost trouwens € 279 daar in Spanje, maar volgens mij bieden ze mobiel internet erbij ( Met MiFi ofzo? )
Dat hou je altijd :) mijn PS3 kocht ik voor 500 euro, nu liggen de slim versies er voor 200 :-( maar ach wie de speeltjes als eerste wilt hebben betaald het meest ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10 20:04
Ik wou net zeggen, op dat moment dat je m wilde was het toch goed. Als je nog langer wacht dan kun je hem voor niks op een vuilnisbelt halen.

Something something

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:48
Als ik typ, zit ik vaak naast de spatiebalk. Dat ding is ook zo smal :( valt het onscreen toetsenbord ook naar wens aan te passen? Paar knoppen eruit slopen / breder maken oid?

• lometje

lometje

Multimediant

spokje schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:17:
Als ik typ, zit ik vaak naast de spatiebalk. Dat ding is ook zo smal :( valt het onscreen toetsenbord ook naar wens aan te passen? Paar knoppen eruit slopen / breder maken oid?
Dit is meer een algemene vraag over Android, maar je kunt natuurlijk alternatieve toetsenborden uit de market installeren.... Persoonlijk vind ik het standaard toetsenbord prima werken, maar op mijn S3 ben ik juist weer meer van het Swypen... Maar het scherm van de Nexus is te groot om profijt te hebben van swypen en tik ik liever met twee duimen..

Verwijderd

Gisteren de update 4.1.2 ontvangen. Gelukkig is het aanschakelen weer terug op circa 4 seconden terwijl dit al meer dan een halve minuut duurde.
Helaas is de kompasfunctie nu geheel van slag. hij weet niet meer waar het noorden is en veranderd dat ook nog al eens.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:28

DarkSide

theres no place like ::1

Ik zit nog te wachten op mijn reparatie. Maar mijn vrouw en dochters zijn ook wel overtuigd.
misschien dat ik hun blij maak met een 16gb N7 en mezelf trakteer op een 32Gb. 8)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Wahahaha zo'n excuus heb ik voor een grotere SSD ook, ik een nieuwe 256GB SSD in mijn notebook en mijn vriendin de 128GB in haar notebook.

Maar met een Nexus 7 zou ze perse een nieuwe willen.

• Dirk-Gemeente
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-10 09:41
MAGDATTT schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:27:
Welke reader gebruiken jullie om boeken mee te lezen?
FBReader, laatste tijd ook MoonReader.

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
Ik heb mijn Nexus 7 nu ruim 2,5 maand in gebruik, en begint steeds beter te bevallen. Ik draai de laatste build van Bugless Beast te samen met Franco's r23 kernel. Een ongelofelijke boost in prestatie in vergelijking met de standaard kernel.

• Reksho
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 23:43
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:44:
Helaas is de kompasfunctie nu geheel van slag. hij weet niet meer waar het noorden is en veranderd dat ook nog al eens.
Inderdaad, heb dat ook gemerkt. Ik heb 4 verschillende kompas-apps geprobeerd, gaven allemaal verschillende resultaten.

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:30:
[...]

Als ik de email die staat in het levertijdentopic moet geloven dan levert dixons al in week 45 32gb in Nederland. Als je m heel recent hebt gekocht, kan het een beetje zuur zijn. Maar zoals ik het begrijp is de 16gb zijn €250 sowieso waard. Als je al blij bent met je aanschaf wat maakt het dan uit.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:28

DarkSide

theres no place like ::1

Het is altijd zuur als je net iets gekocht hebt en daarna is het product goedkoper of beter geworden.
Maar dat is het risico als je een early adopter bent.
als je weer lang wacht dan koop je weer een oud product.

Ben blij met mijn 16 GB. en het is een mooie prijs.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• SeenD
Ik gebruik Kobo reader om boeken mee te lezen, die synct ook met de iPad en iPhone waar je bent en je hebt wel grappige social media features en je kan badges halen, wat heel lame is en grappig tegelijkertijd. :D

Something something

Verwijderd

DarkSide schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:22:
Het is altijd zuur als je net iets gekocht hebt en daarna is het product goedkoper of beter geworden.

Dat is eerder de regel dan uitzondering.

Je zou juist blij moeten zijn met je huidige Nexus aangezien er meer vraag is dan aanbod.

Als je hem nu te koop zet dan moet je hem in principe gewoon kunnen verkopen voor € 249,--

• Metian
  • Laatst online: 11:23

Metian

Snert is vies

DarkSide schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:22:

Dat is meestal zo en je zal het ook wel altijd houden. Ben in ieder geval tevreden met mijn 16GB Nexus 7 en mag ook niet klagen over problemen aangezien ik die niet heb (afkloppen). En dan nog, als ik meer geheugen wou willen hebben kan ook wel gewoon OTG-kabel halen.

Rupsen, Rapsen.

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:18:
[...]

Dat is eerder de regel dan uitzondering.

Je zou juist blij moeten zijn met je huidige Nexus aangezien er meer vraag is dan aanbod.

Als je hem nu te koop zet dan moet je hem in principe gewoon kunnen verkopen voor € 249,--
Alsof iemand een 2ehands product (wat het gewoon blijft ookal is ie maar 10 minuten gebruikt!) voor de nieuwprijs gaat kopen.

Ok, gezien de huidige leverbaarheid van de N7 kun je mazzel hebben, maar ik zou in geen geval 249 neerleggen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Verwijderd

cypher21 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:29:
[...]

Alsof iemand een 2ehands product (wat het gewoon blijft ookal is ie maar 10 minuten gebruikt!) voor de nieuwprijs gaat kopen.

Ok, gezien de huidige leverbaarheid van de N7 kun je mazzel hebben, maar ik zou in geen geval 249 neerleggen
Dat gaat ook niemand betalen, dat is alleen bij Apple dat mensen meer neerleggen voor het eerder in bezit hebben van een iDevice.

Vanaf dag een is je Nexus 7 gewoon al minder waard ook met gesealed verpakking en € 249 is zo'n psychologische bedrag wat meeste net niet kunnen missen, die grens van makkelijk verkopen zit zo rond de € 200.

En mensen die wel kunnen missen kiezen wel voor een nieuwe en dat heeft denk ik veel met garantie te maken.

• Reksho
Nieuwe update werkt goed. :)

[ Voor 87% gewijzigd door Reksho op 20-10-2012 14:50 ]

Verwijderd

Ik heb mijn transformer prime verkocht voor € 550,-- zes maanden na de release.
De dag erna kocht ik de Nexus 7

De prime kost nu net zo duur als bij de release en dat is al 9 maanden geleden.

Natuurlijk ga je de nexus niet voor hetzelfde bedrag verkopen als waarvoor je het gekocht hebtmaar 225 lijkt me realistisch.

Verwijderd

Ik heb mijn Nexus met de usb kabel aangesloten aan mijn Mac Mini met OSX maar hij verschijnt niet als external drive of zo. Wat doe ik verkeerd?

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:19
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:01:
Ik heb mijn Nexus met de usb kabel aangesloten aan mijn Mac Mini met OSX maar hij verschijnt niet als external drive of zo. Wat doe ik verkeerd?
Heb je 'koppelen als FTP device' aangeklikt? Dit doe je door het usb tekentje in je notification drawer aan te klikken en te kiezen door ftp.

Verwijderd

Lees de topicwaarschuwing aub.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 17-10-2012 09:44 ]

• lometje

lometje

Multimediant

Rezk schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:14:
[...]
Inderdaad, heb dat ook gemerkt. Ik heb 4 verschillende kompas-apps geprobeerd, gaven allemaal verschillende resultaten.
Om een kompas te kalibreren moet je even wat achtjes draaien in de lucht...

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:21
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:01:
Om er daadwerkelijk bestanden op te kunnen zetten heb je extra software nodig met de Mac: Android File Transfer. Daarmee kun je er bestanden heen slepen.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

• SeenD
Hmm heeft iemand een goeie tip of tips voor wat android weblogs of nieuwssites. Met af en toe leuke app reviews en tips en trucs enzo. Ik kan niet echt een goeie vinden.

Something something

Verwijderd

SeenD schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:22:
Hmm heeft iemand een goeie tip of tips voor wat android weblogs of nieuwssites. Met af en toe leuke app reviews en tips en trucs enzo. Ik kan niet echt een goeie vinden.
Google Play & Androidapps - Deel 17

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:19
*knip* zie hierboven.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 17-10-2012 09:44 ]

• MAGDATTT
Ik heb nu 4.1.2 draaien, maar chrome en beginscherm draaien echt niet automatisch naar landscape. Moet je daar iets voor instellen? En waar precies?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

MAGDATTT schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:38:
Ik heb nu 4.1.2 draaien, maar chrome en beginscherm draaien echt niet automatisch naar landscape. Moet je daar iets voor instellen? En waar precies?
het slotje direct in het menu dat je naar beneden sleept om bij instellingen en meldingen te komen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-10 21:14
De 16GB versie, heb je dan ook werkelijk 16GB tot je beschikking of gaat hier nog het OS af?

Toch jammer dat ik net de 16GB gekocht heb en dat de 32GB er aan komt. ( ik krijg hem voor mij verjaardag en dat is as zaterdag, vandaar dat ik nog geen antwoord kan geven)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:42
vanputten80 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:40:
ik krijg hem voor mij verjaardag en dat is as zaterdag, vandaar dat ik nog geen antwoord kan geven
Want zoeken op iets als dit is nu niet mogelijk?

Nickname does not reflect reality

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10 17:59

LoneWolf

Just a Byte

@vanputten je hebt 13,4 gb ongeveer ter beschikking, voor je progs.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• MAGDATTT
Voor diegene die landscape willen draaien en hier niet gelijk uitkomen (kneuzen als ik dus ;))

http://www.howtogeek.com/...the-nexus-7s-home-screen/

Oei, ik had niet verder gelezen dan het icoonje aanklikken. De rest wat daarna komt is idd ingehaal door de tijd.

[ Voor 23% gewijzigd door MAGDATTT op 17-10-2012 14:49 ]

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-10 16:42

Canis Lupus

Vosbot

MAGDATTT schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:55:
Voor diegene die landscape willen draaien en hier niet gelijk uitkomen (kneuzen als ik dus ;))

http://www.howtogeek.com/...the-nexus-7s-home-screen/
Met de 4.1.2 update is dit dus standaard mogelijk :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Verwijderd

spokje schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:17:
Probeer anders Thumb Keyboard uit de Play Store eens. Die valt redelijk goed aan te passen :)

• Maj-Maj
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-10 21:10
@Rezk: ik had exact hetzelfde probleem. Ik ben meteen naar de saturn gegaan en daar deden ze totaal niet moeilijk over omruilen. Ik hoefde de man die mij hielp niet eens aan te wijzen waar die dode pixels zaten, want hij zag ze direct. En meestal is het zo hoe eerder je gaat, hoe makkelijker je kunt ruilen.
Even iets anders. Als ik een film of iets anders met felle kleuren kijk en ik keer dan terug naar de homescreen, dan merk ik dat het beeld een soort waas heeft en de kleuren niet mooi zijn. Dit trekt vrij snel weer weg. Is dat normaal?

• IngamerX
  • Laatst online: 01-11 15:49
Een vraagje:

Hoe is jullie ervaring omtrent het opslag verbruik van 16GB?

En is er wellicht iemand die al een mini usb to usb kabeltje uit heeft geprobeerd, en zo ja, is het gebruik van zo'n adapter comfortabel (om bijvoorbeeld een film te kijken)?

• MiBe
  • Laatst online: 29-10 14:07
Op zich is 16GB prima te doen als je maar geen HD films etc op het apparaat zet. Voor apps, een enkele divx en wat mp3'tjes is het meer dan genoeg in mijn optiek.

Heb dan eindelijk een nieuwe Nexus 7 van BCC ontvangen (nadat de vorige niets meer deed). Gingen na het retourneren nog twee weken overheen :(

[ Voor 31% gewijzigd door MiBe op 18-10-2012 01:28 ]

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

• Bukkem
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:18:
[...]

Eeeuuhh...in wat voor fantasiewereld leef jij?, Een 16GB Nexus7 denken te kunnen verkopen voor de volle aankoopprijs??.... Get real!
En dan te bedenken dat dezelfde tablet eerdaags uitkomt met TWEEMAAL zoveel opslag voor dezelfde prijs of nauwelijks meer.
Of bedoelde je je opmerking sarcastisch?

• IngamerX
32 gig klinkt goed. Schijnt 279 euro te gaan kosten.

Nu kan ik een galaxy tab 2 7.0 8GB kopen voor 200 eu, met microsd slot. Maar de nexus 7 biedt dan voor 79 euro meer: een IPS paneel, quad core CPU en 24gig meer opslagcapaciteit...is dat 80 euro waard?..

Verwijderd

Vergeet niet dat het ook een ontzettend soepel werkende tablet is. Waar voorgaande tablets nog meh opriepen bij mij, is de Nexus echt een strak apparaat dat zijn werk zonder haperingen of wat dan ook kan doen. Daar kan de rest nog een puntje aan zuigen.

• IngamerX
Dus feitelijk:

IPS, quad core, Jellybean en afwerking voor 80 euro extra

(microsd weggestreept tegen 32 gig)

Dat is voor mij ongeveer 8,75 uur werken, iets meer als een dag dus, om daar de rest van het jaar dagelijks profijt uit te trekken.

Guess I'm sold...

Vraag me af of ik die 32 gig versie kan pre orderen.

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 16:16

jmk

IngamerX schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 01:19:
Een vraagje:

Hoe is jullie ervaring omtrent het opslag verbruik van 16GB?

En is er wellicht iemand die al een mini usb to usb kabeltje uit heeft geprobeerd, en zo ja, is het gebruik van zo'n adapter comfortabel (om bijvoorbeeld een film te kijken)?
Voor apps en grote games is 16GB prima. Als je dan 3 grote games hebt geïnstalleerd: Voor films en series behoorlijk beperkt. 3 afleveringen van een serie of 1 film past er wel op, maar meer wordt moeilijk. HD kwaliteit dan.

Tip: neem een OTG kabel die werkt (deze bijvoorbeeld) en een usb-stik of adapter+Sd kaartje en zet een film die je wil kijken even op de nexus voor dat je wil kijken in een minuutje ofzo.

Ik heb trouwens een rooted nexus 7 met stickmount. dat werkt lekker.

On-the-fly video kijken doet het bij mij niet zo perfect omdat de transfer bevriest na 2 seconde voor een halve seconde. Anders haalt hij de 15 MB/s, dus even kopiëren op je nexus 7 zetten wekt 100%. wellicht dat je met bepaalde sticks/formats betere resultaten behaald., zodat je wel on-the-fly kan afspelen van HD-video.

De Nexus 7 speelt bijna alles wat je zou wensen. alleen 1080P met 10bit video wordt moeilijk, wat toch al overkill is voor je nexus. De rest speelt hij perfect af met bijvoorbeeld MX player. DTS audio speelt MX player alleen af met een externe codec.

[ Voor 16% gewijzigd door jmk op 18-10-2012 02:32 ]

Yippie kayak, other buckets!

• MiBe
[b][message=39121724,noline]Heb dan eindelijk een nieuwe Nexus 7 van BCC ontvangen (nadat de vorige niets meer deed). Gingen na het retourneren nog twee weken overheen :(
Heb hem net aangezet en blijkt dat hij over een dode pixel beschikt op een hele irritante plek. Verticaal redelijk bovenin en horizontaal midden op het scherm, precies het deel waar ik altijd lees. Nu ik eenmaal weet dat hij er zit erger ik me er kapot aan, morgen dus wéér terug naar de BCC :(

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Goed nieuws voor mij! Ik had een N7 gekocht bij de mycom. Toen kwam ik er na een week of 2 achter dat dit de 8gb versie was. Ik mocht een nieuwe bestellen en deze zolang houden. Nu kreeg ik een mail van de mycom dat het tot week 45 gaat duren, maar ik dus ook de 32gb versie krijg! Geluk bij een ongeluk dus :+

Zonnepanelen

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:40
IngamerX schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 02:09:
Dus feitelijk:

IPS, quad core, Jellybean en afwerking voor 80 euro extra

(microsd weggestreept tegen 32 gig)

Dat is voor mij ongeveer 8,75 uur werken, iets meer als een dag dus, om daar de rest van het jaar dagelijks profijt uit te trekken.

Guess I'm sold...

Vraag me af of ik die 32 gig versie kan pre orderen.
Waarom verdien jij zoveel? :P

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-11 00:00

job

Rezk schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:19:
Geweldig, ik merk nu dat ik een dode pixel heb op mijn Nexus 7. ''Pixelfix'' apps werken ook niet, dus ga ervan uit dat het niet vastzit maar echt dood is.

[afbeelding]

Ben benieuwd of dit om te ruilen is.
Ziet er eerder uit als een stofje tussen scherm en glasplaat.

• Reksho
Maj-Maj schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 00:48:
@Rezk: ik had exact hetzelfde probleem. Ik ben meteen naar de saturn gegaan en daar deden ze totaal niet moeilijk over omruilen. Ik hoefde de man die mij hielp niet eens aan te wijzen waar die dode pixels zaten, want hij zag ze direct. En meestal is het zo hoe eerder je gaat, hoe makkelijker je kunt ruilen.
Wauw, meen je dat?
Ik ben net langs de Saturn geweest, deden ongelofelijk moeilijk over omruilen. Wilden het uiteindelijk niet doen omdat het ''gecontroleerd'' moet worden bij Asus zelf en zij dan mogen bepalen of het omgeruild wordt, gerepareerd wordt of er gewoon niks wordt gedaan.

Grappig dat onze resultaten zo verschilden.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
voxxel schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:49:
Goed nieuws voor mij! Ik had een N7 gekocht bij de mycom. Toen kwam ik er na een week of 2 achter dat dit de 8gb versie was. Ik mocht een nieuwe bestellen en deze zolang houden. Nu kreeg ik een mail van de mycom dat het tot week 45 gaat duren, maar ik dus ook de 32gb versie krijg! Geluk bij een ongeluk dus :+
Hoe kan dat? De 8gb versie is toch helemaal niet te koop hier?

• snarf
  • Laatst online: 16-10 12:08
Olaf van der Spek schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:52:
[...]

En de 32Gb versie is toch nog niet bevestigd? Helemaal niet als vervanger van de 16Gb versie?

Edit: hmm, volgende keer misschien eerst even Googlen vóór posten, excuus.

[ Voor 24% gewijzigd door snarf op 18-10-2012 16:13 . Reden: Google is your best friend ]

Verwijderd

Rezk schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:10:
[...]

Wauw, meen je dat?
Ik ben net langs de Saturn geweest, deden ongelofelijk moeilijk over omruilen. Wilden het uiteindelijk niet doen omdat het ''gecontroleerd'' moet worden bij Asus zelf en zij dan mogen bepalen of het omgeruild wordt, gerepareerd wordt of er gewoon niks wordt gedaan.

Grappig dat onze resultaten zo verschilden.
De MediaMarkt herzogenrath wou eerst ook niet ruilen, maar uiteindelijk hebben ze wel geruild en is het zo geruild dat ze de plastic verpakking van nieuwe om de oude deden en ik vermoed dat die ik terug gebracht heb gewoon verkocht weer is.

Maar het wel heel duidelijk dat het echt laatste keer was dat ze ruilde en dode pixels was geen reden eigenlijk om te ruilen, dus ik hou mijn huidige Nexus 7 maar en de screen lift is zo minimaal dat het me bijna niet op valt.

Maar ik heb een ding geleerd, eletronica is nooit perfect is zelfs Apple niet, er is altijd wel iets, maar meeste valt niet op of kun je mee leven.

• IngamerX
jmk schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 02:19:
[...]

Voor apps en grote games is 16GB prima. Als je dan 3 grote games hebt geïnstalleerd: Voor films en series behoorlijk beperkt. 3 afleveringen van een serie of 1 film past er wel op, maar meer wordt moeilijk. HD kwaliteit dan.

Tip: neem een OTG kabel die werkt (deze bijvoorbeeld) en een usb-stik of adapter+Sd kaartje en zet een film die je wil kijken even op de nexus voor dat je wil kijken in een minuutje ofzo.

Ik heb trouwens een rooted nexus 7 met stickmount. dat werkt lekker.

On-the-fly video kijken doet het bij mij niet zo perfect omdat de transfer bevriest na 2 seconde voor een halve seconde. Anders haalt hij de 15 MB/s, dus even kopiëren op je nexus 7 zetten wekt 100%. wellicht dat je met bepaalde sticks/formats betere resultaten behaald., zodat je wel on-the-fly kan afspelen van HD-video.

De Nexus 7 speelt bijna alles wat je zou wensen. alleen 1080P met 10bit video wordt moeilijk, wat toch al overkill is voor je nexus. De rest speelt hij perfect af met bijvoorbeeld MX player. DTS audio speelt MX player alleen af met een externe codec.
Inderdaad, die OTG kabel is precies wat ik bedoel. Maar de nexus 7 is toch standaard al rooted?

YouTube: How to add USB Storage and Stream Movies / Music / Photos on Google Nexus 7

Alleen mijn vrees is dus dat het niet comfortabel is om een film te kijken wanneer je de tablet in je hand hebt en zo'n OTG kabel er aan hebt hangen. Tevens vraag ik me af hoe groot de stress is op de mini usb ingang.
Ha, als je dat veel vind moet je misschien toch maar eens een andere baan zoeken ;P

Maar let wel, ik ben student, het is een bijbaan. Ik verdien jaarlijks dermate weinig dat ik vrijwel geen loonbelasting betaal.

• Eusebius
  • Niet online
Omdat de zoekfunctie binnen een topic niet meer werkt (is even uitgeschakeld, zullen we maar zeggen ;-): er zijn tig apps die ik niet kan installeren op mijn Nexus, maar wel op een oudere telefoon :? Het gaat om hele, simpele apps die niet al te veel vragen. Hoe omzeil je dat?

edit:
Het gaat me bv idd om KPN ITV. Maar om nu gelijk te rooten?
Dirk-Gemeente schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:59:
[...]

De vorige versie (1.1) van KPN ITV werkt hier prima en snel op geroote 4.1.2

[ Voor 33% gewijzigd door Eusebius op 18-10-2012 19:59 ]

==
hoi

• denial1986
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-10 14:25
Eusebius schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:57:
Omdat de zoekfunctie binnen een topic niet meer werkt (is even uitgeschakeld, zullen we maar zeggen ;-): er zijn tig apps die ik niet kan installeren op mijn Nexus, maar wel op een oudere telefoon :? Het gaat om hele, simpele apps die niet al te veel vragen. Hoe omzeil je dat?

edit:
Het gaat me bv idd om KPN ITV. Maar om nu gelijk te rooten?

[...]
Jou zou op zoek moeten gaan naar de APK's en die dan sideloaden.

• Eusebius
  • Niet online
denial1986 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:03:
[...]

Jou zou op zoek moeten gaan naar de APK's en die dan sideloaden.
Sideloaden? Nog nooit van gehoord, maar - na even Googlen - snap ik wat je bedoelt. Maar zijn er uiteindelijk makkelijkere manieren om alle apps te kunnen installeren? Dus bv toch rooten?

==
hoi

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:40
IngamerX schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:50:

[...]

Ha, als je dat veel vind moet je misschien toch maar eens een andere baan zoeken ;P

Maar let wel, ik ben student, het is een bijbaan. Ik verdien jaarlijks dermate weinig dat ik vrijwel geen loonbelasting betaal.
Ik ben ook student, maar ik verdien maar rond de €10,00... ;)

On topic: Ik gebruik nu de blue skies live wallpaper, ziet er super uit op de Nexus, aanrader!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Olaf van der Spek schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:52:
[...]

Inderdaad, en toch zat er een 8gb N7 in de doos waar een 16gb versie moest zitten. Vreemd maar waar. Des te blijer ben ik nu dat ik hem mag ruilen voor de 32gb versie :)

Zonnepanelen

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 16:16

jmk

IngamerX schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:50:
[...]

Inderdaad, die OTG kabel is precies wat ik bedoel. Maar de nexus 7 is toch standaard al rooted?

YouTube: How to add USB Storage and Stream Movies / Music / Photos on Google Nexus 7

Alleen mijn vrees is dus dat het niet comfortabel is om een film te kijken wanneer je de tablet in je hand hebt en zo'n OTG kabel er aan hebt hangen. Tevens vraag ik me af hoe groot de stress is op de mini usb ingang.

[...]
De Nexus is standaard niet rooted, Maar dat is zo gebeurd. Handig om daar dan meteen mee te beginnen als je je Nexus hebt, want je moet dan alles wissen.

Je kan ook in een 1,5min tijd even de video die je wil kijken kopiëren naar je interne SD, en dan je USB weer los koppelen. Dan is het gewoon 100% vloeiend af te spelen, en is je Nexus een stuk minder kwetsbaar.

Yippie kayak, other buckets!

Verwijderd

Sinds een paar dagen in het bezit van een N7.
Als ik probeer een livestream te starten loopt deze in de fullscreen modus vast
Al verschillende browsers geprobeerd maar bij allemaal het zelfde. Het gaat om bv. Politiek en Journaal 24.
Ook de live uitzendingen van dwdd en P&W krijg ik niet aan de praat.
Weet iemand daar een oplossing voor?

• mvkdev
Probeer de app `gemist` is samen met MX player

Is je tablet updated?

[ Voor 21% gewijzigd door mvkdev op 19-10-2012 09:21 ]

• mvkdev
Ik gebruik fullscreen-toggler samen met button-saviour, om in games de android na bar niet in beeld te hoeven hebben.

Wie heeft een beter alternatief?!

Verwijderd

mvkdev schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:20:
Probeer de app `gemist` is samen met MX player

Is je tablet updated?
De UG app werk perfect ( zowel met MX player als met de stock videoplayer ).
Echter als ik de eerder genoemde streams probeer af te spelen in fullscreen krijg ik de melding
"video kan niet worden afgespeeld " terwijl het geluid wel doorloopt.

Voor de DWDD en P&W liveuitzendingen krijg ik de melding dat ik Silverlight moet installeren dus dat lijkt me een niet op te lossen probleem

• frye
  • Laatst online: 01-11 08:37
Misschien een beetje offtopic maar weet niet goed waar ik dit moet plaatsen.

Wanneer ik mijn achtergrond wil veranderen naar een foto wilt hij altijd de afbeelding bijsnijden...
Is het niet gewoon mogelijk om gewoon de volledige afbeelding te nemen? Als ik bij galerij kijk staat de foto goed in een juiste resolutie. Maar door dat bijsnijden lijkt het alsof de foto vergroot is. Ook krijg ik meestal niet de hele foto als achtergrond terwijl dat bij galerij wel het geval is.

• driedees
@ LeenBakker: Dat probleem heb ik ook, ik krijg het niet voor elkaar om livestreams van Journaal24 in fullscreen te bekijken. Geluid loopt wel door, maar video-foutmelding in fullscreen. Stock Nexus 7 op 4.1.2. Helaas ook geen oplossing...

[ Voor 10% gewijzigd door driedees op 19-10-2012 14:28 ]

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
frye schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:58:
Misschien een beetje offtopic maar weet niet goed waar ik dit moet plaatsen.

Wanneer ik mijn achtergrond wil veranderen naar een foto wilt hij altijd de afbeelding bijsnijden...
Is het niet gewoon mogelijk om gewoon de volledige afbeelding te nemen? Als ik bij galerij kijk staat de foto goed in een juiste resolutie. Maar door dat bijsnijden lijkt het alsof de foto vergroot is. Ook krijg ik meestal niet de hele foto als achtergrond terwijl dat bij galerij wel het geval is.
Je kan dat hokje waarmee je het gedeelte selecteert groter maken. Volledige afbeelding gaat denk ik niet lukken omdat hij door de foto scrollt in de verschillende schermen (en hij moet dat zowel in landscape als portrait mode kunnen doen). Anders even zoeken naar een live wallpaper waarmee je dat kan doen...

• anathema
  • Laatst online: 19:10
Heeft iemand hier ook problemen met de wifi connectie die soms wegvalt? De signaalstreepjes staan er dan wel nog maar internet loopt dan gewoon vast. Alleen wifi uit en aanzetten helpt totdat het na kwartier/half uurtje weer gebeurt. Ik heb op andere fora al gezocht en het probleem komt nog al es voor lees ik, maar een echte oplossing heb ik nog niet gezien..

Heb wifi kanaal al veranderd, beveiliging naar AES only gezet, router gerestart. En 4.1.2 helpt ook al niet. Erg irritant! Met telefoon, PS3 geen enkel probleem met wifi.

anathema

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-10 21:49
anathema schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:27:
Heeft iemand hier ook problemen met de wifi connectie die soms wegvalt? De signaalstreepjes staan er dan wel nog maar internet loopt dan gewoon vast. Alleen wifi uit en aanzetten helpt totdat het na kwartier/half uurtje weer gebeurt. Ik heb op andere fora al gezocht en het probleem komt nog al es voor lees ik, maar een echte oplossing heb ik nog niet gezien..

Heb wifi kanaal al veranderd, beveiliging naar AES only gezet, router gerestart. En 4.1.2 helpt ook al niet. Erg irritant! Met telefoon, PS3 geen enkel probleem met wifi.
Ik heb de afgelopen week wel last gehad van de wifi connectie icm met een algemeen erg traag systeem. Downloads via de market gingen met 1kb/s ofzo en de tablet leek regelmatig een soort van vast te lopen. Ik kon er niet achter komen waarom en heb gisteren mijn tablet naar fabrieksinstellingen gezet. Na de herinstallatie loopt alles weer super soepel en internet weer erg snel zonder problemen. Mogelijk heeft een bepaalde app mijn tablet "kapot" gemaakt?? Dus als niks werkt is dat mogelijk een optie?

• anathema
  • Laatst online: 19:10
bsmpower schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:43:
[...]

Ik heb de afgelopen week wel last gehad van de wifi connectie icm met een algemeen erg traag systeem. Downloads via de market gingen met 1kb/s ofzo en de tablet leek regelmatig een soort van vast te lopen. Ik kon er niet achter komen waarom en heb gisteren mijn tablet naar fabrieksinstellingen gezet. Na de herinstallatie loopt alles weer super soepel en internet weer erg snel zonder problemen. Mogelijk heeft een bepaalde app mijn tablet "kapot" gemaakt?? Dus als niks werkt is dat mogelijk een optie?
Zoiets zou kunnen idd want bedenk me nu wel dat dit de eerste 2 week dat ik de tablet had helemaal niet voorkwam. Ik zal eerst es wat apps gaan verwijderen denk ik, volgens mij begon het na installatie nu.nl app en tweakers app.. :/

anathema

• partyondude
Die tweakers app is toch de meest waardeloze in zijn soort, tenzij er recentelijk een forse update plaats heeft gevonden.

• Jorick
  • Laatst online: 10:16
driedees schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:13:
@ LeenBakker: Dat probleem heb ik ook, ik krijg het niet voor elkaar om livestreams van Journaal24 in fullscreen te bekijken. Geluid loopt wel door, maar video-foutmelding in fullscreen. Stock Nexus 7 op 4.1.2. Helaas ook geen oplossing...
Bij mij werkt het alleen in Chrome als ik eerst fullscreen ga en dan op play druk. Doe ik het andersom dan krijg ik ook de melding dat de video niet kan worden afgespeeld (draai ook stock 4.1.2). Firefox i.c.m. flash werkt overigens zowel fullscreen als op klein formaat en schakelen tussen beide is ook geen probleem.

• MiBe
Heeft iemand al een (werkende) oplossing om te tetheren via het mobiele internet van een ander Android apparaat? De Nexus 7 ondersteunt geen Ad Hoc netwerken, op het internet staan hier en daar wel een paar zogenaamde oplossingen maar die hebben voor mij helaas nog niet gewerkt.

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:30
MiBe schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:20:
Heeft iemand al een (werkende) oplossing om te tetheren via het mobiele internet van een ander Android apparaat? De Nexus 7 ondersteunt geen Ad Hoc netwerken, op het internet staan hier en daar wel een paar zogenaamde oplossingen maar die hebben voor mij helaas nog niet gewerkt.
Ik was eigenlijk van plan om de Nexus 7 te halen, maar als dit niet werkt... dat is wel een enorme bummer :/

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-11 21:54
Ik kan via bluetooth gewoon tetheren. Of via een mobiele WiFi Hotspot, dat werkt altijd :)

• driedees
Jorick schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:15:
Bij mij werkt het alleen in Chrome als ik eerst fullscreen ga en dan op play druk. Doe ik het andersom dan krijg ik ook de melding dat de video niet kan worden afgespeeld (draai ook stock 4.1.2). Firefox i.c.m. flash werkt overigens zowel fullscreen als op klein formaat en schakelen tussen beide is ook geen probleem.
Thanks! Dat werkt inderdaad prima in Chrome, dat ik daar zelf niet op kwam 8)7

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:09
MiBe schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:20:
Beerkeeper schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:29:
[...]

Ik was eigenlijk van plan om de Nexus 7 te halen, maar als dit niet werkt... dat is wel een enorme bummer :/
Of ik snap je vraag niet, of ik heb gewoon geluk.

Ik kan prima de tethering van mijn Samsung Galaxy S (i9000) aanzetten en dan inloggen vanaf mijn Nexus 7 en vervolgens op het internet.

[ Voor 31% gewijzigd door Ruvetuve op 19-10-2012 20:27 . Reden: originele quote bijgevoegd ]

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:30
Ruvetuve schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:27:
[...]

[...]

Of ik snap je vraag niet, of ik heb gewoon geluk.

Ik kan prima de tethering van mijn Samsung Galaxy S (i9000) aanzetten en dan inloggen vanaf mijn Nexus 7 en vervolgens op het internet.
Oh dus dat werkt wel? Maar dat is feitelijk toch ook een ad hoc netwerk?

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• partyondude
Ik ben ook gewoon online via mijn Galaxy Nexus als ik dat wil en niet thuis ben, dat is in een paar seconden geregeld.

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:09
Beerkeeper schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:31:
[...]

Oh dus dat werkt wel? Maar dat is feitelijk toch ook een ad hoc netwerk?
De situatie zoals ik net uitlegde werkt in ieder geval. Als jij dat ook bedoeld hoef je je dus geen zorgen te maken, dat werkt. Aansluiten maar op de wachtlijsten >:)
Pagina: 1 ... 21 ... 57 Laatste

Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.

Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.

Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).

Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)