• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:11
Er komen een 8 en 16 GB variant op de markt, de geruchten zeggen dat hier in NLD alleen de 16 GB variant komt en dat die voor €250,- aangeboden gaat worden.

En dat lijkt, gezien de specs, echt geen slechte deal.

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:34
Dat komt vooral door de belastingen. Je kunt beter vergelijken met de UK pond prijzen en niet vergeten de juiste versies tegenover elkaar te leggen. Vaak word 1 dollar = 1 euro gehanteerd.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:00
partyondude schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:38:
Er komen een 8 en 16 GB variant op de markt, de geruchten zeggen dat hier in NLD alleen de 16 GB variant komt en dat die voor €250,- aangeboden gaat worden.

En dat lijkt, gezien de specs, echt geen slechte deal.
Dat is mooi! Voor die prijs wil ik hem zeker! Nu wachten nog dus :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:54
ik vind 250 net te veel eigenlijk maar ik kijk wel als die eenmaal uit is, want ik vind 200 best aardig en waarschijnlijk is het wel de 250 waard. maar ik vind het eigenlijk net iets te duur wegens als je dan zo leuk controller systeem wilt kopen, misschien nog een hoes ben je al aardig duur uit. en kom je gouw op de misschien wel 325 uit ....

[Voor 7% gewijzigd door Tunestwo op 17-07-2012 21:49]

• Touchdomex
Tunestwo schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:48:
ik vind 250 net te veel eigenlijk maar ik kijk wel als die eenmaal uit is, want ik vind 200 best aardig en waarschijnlijk is het wel de 250 waard. maar ik vind het eigenlijk net iets te duur wegens als je dan zo leuk controller systeem wilt kopen, misschien nog een hoes ben je al aardig duur uit. en kom je gouw op de misschien wel 325 uit ....
Dat is absoluut niet veel voor een handzame tablet met goede specs en wat je er dan bij krijgt.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Lijkt me sterk dat jij voor hem kan bepalen dat, dat niet veel voor hem is...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Touchdomex
CLB schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:56:
Lijkt me sterk dat jij voor hem kan bepalen dat, dat niet veel voor hem is...
Ja maar als je kijkt naar het pakket wat je kan krijgen en vervolgens naar de concurrentie is zelfs die 325 goedkoop.

Ja dat gaat uit van de pure android tablets! Niet de Playbook bijvoorbeeld :>

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:54
naja ik wil een budget tablet en ik verwachte dat deze een goede budget tablet was maar ik vind 200 euro genoeg voor een tablet.
Touchdomex schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:57:
Ja dat gaat uit van de pure android tablets! Niet de Playbook bijvoorbeeld :>
>:) :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-06 12:10
Tunestwo schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:58:
naja ik wil een budget tablet en ik verwachte dat deze een goede budget tablet was maar ik vind 200 euro genoeg voor een tablet.
Als jij crappy non-android market tabs wil met een resistief scherm en android 2.3, ga je gang, maar besef je wel dat je voor die 50 euro meer een 50x betere tab hebt, ookal is het scherm wat kleiner dan de 10" versies

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02 09:55
tobitronics schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:06:
[...]

Als jij crappy non-android market tabs wil met een resistief scherm en android 2.3, ga je gang, maar besef je wel dat je voor die 50 euro meer een 50x betere tab hebt, ookal is het scherm wat kleiner dan de 10" versies
Idd. En de 10 inch versie komt er ook aan.
Dit zijn bijvoorbeeld beste tablets voor dat geld, niks resistief of 2.3: Kruidvat ProLine 7/9,7 Inch IPS

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:30

LoCuTuS2000

Resistance is futile

CLB schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:39:
Dit zijn bijvoorbeeld beste tablets voor dat geld, niks resistief of 2.3: Kruidvat ProLine 7/9,7 Inch IPS
Zo'n soort tablet heb ik gehad (Tomtec Ultimate10) en echt soepel draait dat nou ook weer niet. Een beetje op het forum browsen met meerdere tabs en hij loopt al niet vlot, Scherm heeft dooie punten (bekend issue) en games draaien kun je redelijk vergeten. Dus zo'n tablet voor 189 of even doorbijten en 250 uitgeven aan de Nexus is echt een verstandige keus.

• Camacha
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

De beste Androidtablet en, misschien veelzeggender, een tablet waarvan zelfs de Appleboys toegeven dat het een erg gelikt apparaat is en dat Apple nu zeker met een 7"-er moet komen.

Ik zou het wel weten.

Persuader of bytes.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-06 22:44

Denko

|{ing Øf ßlitz

CLB schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:39:
Ja, als ik zo lees in dat forum lijken ze er erg tevreden mee.

p.s. Die van mij is verzonden, vandaag of morgen binnen als alles klopt.

[Voor 11% gewijzigd door Denko op 18-07-2012 10:36]

PSN & XBL: Denkoyugo

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 22:20

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

offtopic:
Nvm, had de laatste pagina reacties even over het hoofd gezien en daar is al 3x verteld wat ik wilde zeggen :+

[Voor 84% gewijzigd door CrackSlet op 18-07-2012 10:47]

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-05 21:43
Tunestwo schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:58:
Het is ook niet echt een budget tablet, maar een volwaardige high-end 7" tablet met een heel erg lage prijs.

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06 17:05
Ik heb mijn nexus 7 gisteren mogen ontvangen en het bevalt me tot nu toe behoorlijk goed, lekker handzaam. Het gaat er een beetje van afhangen hoe blij ik er mee blijf, maar ik denk dat er best wel een kans is dat ik niet echt een laptop meer nodig heb of tenminste niet om een beetje mail te lezen en te browsen. Alles draait tot nu toe lekker soepel :-)

Het enige issue dat ik heb en ook al meer mensen op xda is dat het scherm in portrait mode aan de linkerkant een beetje los is.

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02 09:55
Denko schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:36:
[...]

Ja, als ik zo lees in dat forum lijken ze er erg tevreden mee.

p.s. Die van mij is verzonden, vandaag of morgen binnen als alles klopt.
Oh je was niet sarcastisch hmm. Er zijn anders toch wel wat probleempjes mee hoor. Het belangrijkste is wel het allerbelabbertste WIFI bereik van die dingen. Je moet hem opereren om het *iets* beter te maken. Of een andere wifi antenne kopen en inbouwen en dat brengt je net op nexus 7 prijs-niveau. Ik zou het wel weten.

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ceejay schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:07:
[...]

Oh je was niet sarcastisch hmm. Er zijn anders toch wel wat probleempjes mee hoor. Het belangrijkste is wel het allerbelabbertste WIFI bereik van die dingen. Je moet hem opereren om het *iets* beter te maken. Of een andere wifi antenne kopen en inbouwen en dat brengt je net op nexus 7 prijs-niveau. Ik zou het wel weten.
Nee, ik was wel sarcastisch, als je het ding moet openbreken om het bereik van je wifi alleen al te verbeteren en alle onzin die mensen in dat topic hebben is dat niet eens te vergelijken.

• Ranc
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 09:06
Als ik het goed begrijp krijg je 25$ Play-store tegoed als je de N7 in de States via de Play-store besteld, maar aangezien wij hem hier in Nederland waarschijnlijk alleen maar via ASUS kunnen kopen (dus niet via de Play-store (?)), slaan wij deze 25$ tellende plank mis?

Just wondering...geen deal breaker tho :)

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-05 19:02
Dat lijkt er op, de Wallet-app wil hier vooralsnog niet draaien.

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Volgens berichten op XDA kun je met een VPN naar Amerika dit activeren. Ben dit nog aan het onderzoeken.

Anoniem: 145867

LoCuTuS2000 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:49:
Volgens berichten op XDA kun je met een VPN naar Amerika dit activeren. Ben dit nog aan het onderzoeken.
Sowieso is het wel te hacken... je moet je Nexus 7 gewoon voor de gek houden! Ik gaat hem sowieso ook rooten zodat ik een USB stick kan aansluiten en hem voor de gek kan houden dat ik films en boeken etc kan kopen.
Voor de rest is het apparaatje perfect voor mij. Heb hem ook uit England besteld. Dus nog even wachten tot volgende week.

Denk dat tweakers het apparaatje pas in september gaat reviewen.

• DarkSide
  • Laatst online: 17:33

DarkSide

theres no place like ::1

Weet het nu zeker. Ga hem ook bestellen zodra hij in nederland beschikbaar is.
Kan nog wel even wachten. Moet eerst toch nog op vakantie.

Verder zag ik dit filmpje.
Krijg je weer de oude tablet look. Dus met homescreen in landscape en niet alleen in portrait.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
LoCuTuS2000 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:49:
Ben ik ook erg nieuwsgierig naar. Mag dat hier besproken worden?
Als het goed is ontvang ik maandag mn tablet, en het zou natuurlijk mooi zijn als ik van alle functionaliteiten gebruik zou kunnen maken.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Nanax
  • Laatst online: 07-06 23:51

Nanax

Ik ben sjaak niet

Een vpn verbinding lijkt me nu direct hoogstaande computercriminaliteit, maar goed als een vpn werkt is het nu ook weer niet zo moeilijk die even in te stellen

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06 17:05
Ik ben in de VS, dus ik heb hem hier gekocht via de play store, was nog wel even lastig want die pakte mijn Nederlandse mastercard niet. Verder weet ik niet of die $25 alleen via de play store was of niet.
@g33st je zou hem kunnen preorderen in een winkel in de buurt van waar je slaapt oid...

De accu ging gisteren trouwens net een dag mee met 7-8 uur spelen / surfen etc (niet te veel games though) ik weet nog niet echt of dat dat goed of slecht is. De wifi ontvangst is wat mij betreft prima, wat beter dan mijn desire s en geen death grip.

Ik probeerde net ook een tweede Google wallet te activeren met m'n Nederlandse cc, maar dat wil helaas ook niet. Daar moet ik dus ook maar een workaround voor zoeken...

[Voor 13% gewijzigd door heintjeput op 19-07-2012 22:49]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal offtopicberichten zijn verwijderd.

• tomhster
Wallet gaat niet lukken. Heb het al geprobeerd met een VPN, maar mijn (gelukkig speciaal voor dat doel aangemaakte) account werd door Google suspended, dus dat werkt (en wil je) niet.

• c-kay
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-09-2022
Ik heb hem gisteren ontvangen (in Australie). :*)
En tja, wat kan ik meer zeggen dan deadlock355???

Ik heb een Archos 101 in de hoek liggen. Die deed niet zoveel meer. Te langzaam en het werkte niet goed/vlot genoeg voor mij. Daarentegen zal ik de Nexus wel heeeel veel gebruiken!! :9~

Ik weet niet precies hoe het zit met de Wallet, maar ik kan met mijn AU$25 gewoon dingen kopen en kan NL'se apps ook vinden/downloaden. Hoe dit zit als ik volgende maand in NL voor vakantie ben weet ik niet. Lijkt mij een slechte zaak als ik, zodra ik in NL ben, niet eens een app kan betalen..

Verder werkt de tablet super. Op men archos kon ik geen Google Play krijgen (alleen de market) dus dat is al een hele verbetering. Ik was toch altijd gecharmeerd van de iPad omdat deze vrijwel altijd smooth werkt, maar ik hoef nu geen iPad meer want dit werkt net zo goed, zelfs nog fijner want mijn (kleine) mkv'tjes kan ik gewoon overzetten en bekijken etc.
Wat ik miste met mijn archos, heb ik nu met de Nexus, en meer!! AU$249 well spend zeg maar!!! >:)

Nu nog een goed hoesje, iemand suggesties?

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-06 17:06
Omdat er nog geen accessoires topic is:

Klik!

Klik!

[Voor 25% gewijzigd door MGSNK op 20-07-2012 10:19]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• -TNT-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:57
Is er daadwerkelijk een smart-cover functie aanwezig? Of is dat een hoax?
http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=wx30f6XV-Bk

--

• tomhster
c-kay schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 04:12:

Ik weet niet precies hoe het zit met de Wallet, maar ik kan met mijn AU$25 gewoon dingen kopen en kan NL'se apps ook vinden/downloaden. Hoe dit zit als ik volgende maand in NL voor vakantie ben weet ik niet. Lijkt mij een slechte zaak als ik, zodra ik in NL ben, niet eens een app kan betalen..
Jij hebt je Google Wallet waarschijnlijk gekoppeld aan een Australische bankrekening of creditcard. Daar zit het verschil, het gaat mis als je een creditcard hebt die niet is uitgegeven in de landen waar de Nexus 7 al officieel is gelanceerd. Ik heb overigens de achterkant van mijn Nexus losgehaald en wat schroefjes aan de linkerkant vast(er) geschroefd. Die handeling gaat opvallend makkelijk en je verhelpt er de speling mee waar een aantal Nexussen uit de eerste serie mee te maken hadden. Ik vraag me af of ik het echt gemerkt had als ik er niet over gelezen had, maar ik heb het in ieder geval verholpen.

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

-TNT- schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:06:
Is er daadwerkelijk een smart-cover functie aanwezig? Of is dat een hoax?
http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=wx30f6XV-Bk
Lijkt me wel, er zijn al een paar covers/hoezen die er gebruik van maken.

• tomhster
Ik heb een cheapo cover via Ebay die ook die magneet-functie zou moeten bezitten, maar die werkt niet.

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Maak voor accessoires aub even een apart topic aan.

• tomhster
Kritiek op de moderatie per DM of het feedback topic, niet hier.

[Voor 72% gewijzigd door janvanduschoten op 22-07-2012 13:03]

Er valt zeker nog niet veel te discussiëren hier. Of men heeft hem al en zit er heerlijk mee te spelen zonder wat te melden omdat ze zeer tevreden zijn of je zit te wachten op import vanuit Amerika of England..

Of het is wachten op September voordat hij hier verkocht gaat worden.

• tomhster
Klopt. Het is een goed ding, daar hoef je verder niet over te discussieren ;-) (Gaat verder met spelen...)

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hoe zijn jullie ervaringen met text to speech? Ik maak regelmatig Engelstalige documenten en ik ben erg benieuwd hoe goed dit werkt, ook als je een Nederlands accent hebt.

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-06 21:48
Iemand die de Nexus met een Ipad kan vergelijken? Ik heb namelijk nu een Ipad 2 maar ik ben een beetje klaar met Apple. Alles moet via Itunes en meer dingen beginnen me gewoon te irriteren. Zelf heb ik een Nexus One als telefoon dus ik ben geen beginner met Android.

Maar hoe verhoud de Nexus 7 zich i.v.m. De Ipad (2)

• RoD
  • Niet online

RoD

giganielsie schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 14:25:
Iemand die de Nexus met een Ipad kan vergelijken? Ik heb namelijk nu een Ipad 2 maar ik ben een beetje klaar met Apple. Alles moet via Itunes en meer dingen beginnen me gewoon te irriteren. Zelf heb ik een Nexus One als telefoon dus ik ben geen beginner met Android.

Maar hoe verhoud de Nexus 7 zich i.v.m. De Ipad (2)
Wat denk je zelf? We verwachten hier wel wat meer eigen initiatief.

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-06 21:48
RoD schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:18:
[...]

Wat denk je zelf? We verwachten hier wel wat meer eigen initiatief.
Ik heb geen idee... Daarom vraag ik het.

Ik kan wel wat video's op internet gaan kiken maar wil gewoon is vragen naar de ervaringen hier op tweakers.

• RoD
  • Niet online

RoD

giganielsie schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:36:
[...]

Ik heb geen idee... Daarom vraag ik het.

Ik kan wel wat video's op internet gaan kiken maar wil gewoon is vragen naar de ervaringen hier op tweakers.
We verwachten toch echt dat je zelf ervaringen opzoekt, reviews bekijkt en zelf een idee vormt. Zodra je dat hebt gedaan kun je hier aankloppen en aangeven waarom je er niet uit komt.

• DarkSide
  • Laatst online: 17:33

DarkSide

theres no place like ::1

denk dat je gewoon moet kijken naar het verschil tussen een android tabs en de ipad.
als android tabs je meer aanspreekt dan apple, moet je nog beslissen of een 7" voldoende is.
(je bent iig al gewend aan een geheugen restrictie)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Nanax
  • Laatst online: 07-06 23:51

Nanax

Ik ben sjaak niet

Discussie over de moderatie mag per DM of het feedback topic, niet hier.

[Voor 79% gewijzigd door janvanduschoten op 22-07-2012 13:05]

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-06 01:24
Zie hierboven. Als je iets ziet wat niet in een topic thuishoort, maak dan gerust gebruik van de topic report knop, dan kan er iemand ingrijpen :)

[Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 22-07-2012 13:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tomhster
De RTL 365-app is trouwens niet in de market te vinden, maar doet het prima als je 'm sideload. Aanrader.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yochi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 10:58
Weet niet of dit ondertussen hier al gezegd geweest is maar als je een nexus 7 koopt ben je best dat je hem koop in de play store om de reden die hier te lezen is:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1773057

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tomhster
Dat is leuk en aardig, maar het is technisch niet mogelijk om vanuit Nederland via de Playstore te kopen. Bespaar je de moeite om dat te proberen, been there, done that.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

tomhster schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:17:
Dat is leuk en aardig, maar het is technisch niet mogelijk om vanuit Nederland via de Playstore te kopen. Bespaar je de moeite om dat te proberen, been there, done that.
De mijne zijn anders inmiddels afgeleverd. NL creditcard, wel amerikaans adres en een server in amerika om de play store te kunnen bezoeken. Dus met USA forwarding service geen probleem. Volgende week worden ze naar NL gevlogen.

[Voor 4% gewijzigd door LoCuTuS2000 op 22-07-2012 22:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tomhster
Mijn speciaal aangemaakte Engelse account werd geblokkeerd in verband met het gebruik van een NL creditcard, dus het verbaast me zeer dat het jou wel is gelukt. (ook een VPN gebruikt, forwarding adres enz.) Maar laten we maar weer on topic gaan. Ik hoop trouwens voor je dat de douane vriendelijk voor je is en geen flinke rekening meestuurt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

tomhster schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:59:
Mijn speciaal aangemaakte Engelse account werd geblokkeerd in verband met het gebruik van een NL creditcard, dus het verbaast me zeer dat het jou wel is gelukt. (ook een VPN gebruikt, forwarding adres enz.) Maar laten we maar weer on topic gaan. Ik hoop trouwens voor je dat de douane vriendelijk voor je is en geen flinke rekening meestuurt.
Geen probleem in persoon mag je tot EUR 430 vrij invoeren, per post zou het een uitdaging zijn

Acties:
  • 0Henk 'm!
Aangezien je ze importeert en niet zelf meeneemt komen er waarschijnlijk nog (een berg) kosten bij

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
Vriend van mij heeft hem meegekregen van IO en ik vind het met de seconde een mooiere tablet vinden om mee te werken! Echt een superding is dat! Alles is soepel en snel!

[Voor 84% gewijzigd door Touchdomex op 22-07-2012 23:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tomhster
Bij gebrek aan een custom ROM-topic: Wat doet het beter en wat doet het niet, kortom waarom zou je overstappen naar CM10?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:25
LoCuTuS2000 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 23:00:
[...]

Geen probleem in persoon mag je tot EUR 430 vrij invoeren, per post zou het een uitdaging zijn
dat geld alleen als je ze zelf meeneemt, via de post is het maar tot 50 euro.

Mijn tabs worden morgen thuis bezorgd :)

@Rod, ik weet dat het niet in het topic hoort, maar om nu een nieuw topic te starten voor een enkele die daar in gaat posten ga ik toch even het rekenvoorbeeld gebruiken wat ik voor de tab betaald heb... Mocht je dit niet willen, verwijder de post maar...

Prijs nexus 7 16gb: 249 USD

BTW (prijzen in de usa zijn altijd EX btw omdat dit per staat verschilt) 8% 19.92 usd

Verzending van google naar mijn familie: 13.99 / 3 = 4.67 usd

Totaal zonder verzending naar Nederland zou dan zijn. 273,59 usd.
Verzending via Fedex overnight = 40 usd per tab (worden er drie verstuurd, in totaal was dit 120 usd

273,59+40 = 313.59 usd

dan komt er nu nog een onzekerheidje, ik weet ff niet welke koers mijn creditcard gaat rekenen voor de dollar, dus neem nu even google...

313.59 U.S. dollars = 257 Euros

Dan denk je er te zijn, maar helaas vindt de Nederlandse staat dat er import e.d. betaald mag gaan worden...

Dit is 19% wat er dan nog eens bij komt over de totale waarde en verzendkosten...

257 * 1.19 = 306 euro.

Vind ik nog een mooie prijs voor zo'n hoor ;) dus ik heb er een paar besteld voor o.a. collega's en vrienden die er het zelfde over denken.

Zal morgen (als de douane niet moeilijk gaat doen...) een aantal pics e.d. posten.
Heb er ook meteen een cover bij besteld.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:En dan nu graag weer ontopic, en import in topics waar dat thuishoort :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
cypher21 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 23:55:
Vind ik nog een mooie prijs voor zo'n hoor ;)
En dan heb je nog inklaringskosten, servicekosten en die muk ;) But offtopic!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cypher21
Die waren daar in meeberekend, kreeg vanmorgen mail van Fedex of ik geld over wilde maken

idd, sorry for the offtopic ;)

Maar ben erg benieuwd naar de tab, net JB update op de telefoon gezet en draait top, benieuwd hoe dit gaat met de N7

[Voor 14% gewijzigd door cypher21 op 22-07-2012 23:59]

• c-kay
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-09-2022
tomhster schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:36:
[...]

Jij hebt je Google Wallet waarschijnlijk gekoppeld aan een Australische bankrekening of creditcard. Daar zit het verschil,
Ahh, dat zal het zijn inderdaad ;)

Na een weekendje spelen ben ik er alleen nog maar meer enthousiast over. En men vriendin heeft hem ook gevonden.... Ik ben nog geen hapering tegen gekomen, accu gaat ook lekker lang mee (niet echt bijgehouden hoeveel uur, maar absoluut niet storend dat ik hem alweer moet opladen).
Helaas werken een aantal applicaties niet/niet goed ;( , maar dit zal wel te maken hebben met de nieuwe release en zal snel opgelost worden.

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-10-2022

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

cypher21 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 23:55:
[...]

dat geld alleen als je ze zelf meeneemt, via de post is het maar tot 50 euro.

Mijn tabs worden morgen thuis bezorgd :)

@Rod, ik weet dat het niet in het topic hoort, maar om nu een nieuw topic te starten voor een enkele die daar in gaat posten ga ik toch even het rekenvoorbeeld gebruiken wat ik voor de tab betaald heb... Mocht je dit niet willen, verwijder de post maar...

Prijs nexus 7 16gb: 249 USD

BTW (prijzen in de usa zijn altijd EX btw omdat dit per staat verschilt) 8% 19.92 usd

Verzending van google naar mijn familie: 13.99 / 3 = 4.67 usd

Totaal zonder verzending naar Nederland zou dan zijn. 273,59 usd.
Verzending via Fedex overnight = 40 usd per tab (worden er drie verstuurd, in totaal was dit 120 usd

273,59+40 = 313.59 usd

dan komt er nu nog een onzekerheidje, ik weet ff niet welke koers mijn creditcard gaat rekenen voor de dollar, dus neem nu even google...

313.59 U.S. dollars = 257 Euros

Dan denk je er te zijn, maar helaas vindt de Nederlandse staat dat er import e.d. betaald mag gaan worden...

Dit is 19% wat er dan nog eens bij komt over de totale waarde en verzendkosten...

257 * 1.19 = 306 euro.

Vind ik nog een mooie prijs voor zo'n hoor ;) dus ik heb er een paar besteld voor o.a. collega's en vrienden die er het zelfde over denken.

Zal morgen (als de douane niet moeilijk gaat doen...) een aantal pics e.d. posten.
Heb er ook meteen een cover bij besteld.
Ik denk, weet zeker dat je er normaal gesproken niet bent met alleen 19% BTW er komen ook nog inklaringskosten en belasting bij plus if so zo'n veertien dagen vertraging

E.n daarom heb ik 18-7 een 8 Gb op ebay.co.uk besteld voor 275 euro incl.verzenden , wordt vandaag bezorgd zonder extra heffingen. :)

[Voor 4% gewijzigd door janesh op 23-07-2012 10:21]

i-miev 2012, i3s rex 2018, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB, BMW 630d gt 2018.

• cheiron
  • Nu online
Woei, vandaag mijn Nexus gekregen (collega uit de UK meegenomen van het weekend). Eerste wat opvalt:
- Zwaarder dan ik had gedacht
- Ontzettend snel (in vergelijking met mijn Xperia Arc)
- Ik moet nog even kijken hoe ik het 15 pond play tegoed kan ontvangen
- Mooi scherm
- Aantal applicaties (bijvoorbeeld Flickr) om onduidelijke redenen niet beschikbaar

Gedurende de dag nog maar even mee spelen ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

cheiron schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:53:
Woei, vandaag mijn Nexus gekregen (collega uit de UK meegenomen van het weekend). Eerste wat opvalt:
- Mooi scherm
- Aantal applicaties (bijvoorbeeld Flickr) om onduidelijke redenen niet beschikbaar

:( die van mij wordt als het klopt vandaag of morgen geleverd (geen idee of her vandaag geleverd wordt)

Had gehoopt hem voor het weekend al binnen te hebben, maarja, zolang hij er maar is voor volgend weekend want dan ga ik een lang weekendje Duitsland doen :p

Zijn zeer waarschijnlijk nog niet geupdatet voor JellyBean :)

• cypher21
janesh schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:00:
[...]

Ik denk, weet zeker dat je er normaal gesproken niet bent met alleen 19% BTW er komen ook nog inklaringskosten en belasting bij plus if so zo'n veertien dagen vertraging

E.n daarom heb ik 18-7 een 8 Gb op ebay.co.uk besteld voor 275 euro incl.verzenden , wordt vandaag bezorgd zonder extra heffingen. :)
Nop, alles meeberekend :)
Fedex heeft eigen inklaring, dus geen 2 weken vertraging. Wordt vanavond bezorgd, totaal 308 euro voor de 16gb
- Mooi scherm

Als het goed is krijg je dat geld automatisch op je account bijgeschreven als je inlogt met je google account.

Ik ben van plan de N7 uit de doos te rooten, en dan een fake ip uit de USA in te stellen, daarna te activeren met mijn google account. op die manier krijg je namelijk ook transformers en een paar boeken. Aangezien die niet in de NL play store beschikbaar zijn zul je die niet krijgen als je het toestel "gewoon" in Nederland activeerd

• cheiron
  • Nu online
cypher21 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:30:
[...]

[...]

Als het goed is krijg je dat geld automatisch op je account bijgeschreven als je inlogt met je google account.

Ik ben van plan de N7 uit de doos te rooten, en dan een fake ip uit de USA in te stellen, daarna te activeren met mijn google account. op die manier krijg je namelijk ook transformers en een paar boeken. Aangezien die niet in de NL play store beschikbaar zijn zul je die niet krijgen als je het toestel "gewoon" in Nederland activeerd
Gewoon inloggen via NL account, en dan het saldo verkrijgen lijkt niet te lukken; als ik iets wil aanschaffen wil hij dit nog steeds van mijn CC halen.

Het via een VPN uit amerika activeren wil ik ook nog eens goed naar kijken, voornamelijk vanwege de muziekservice. Maar dat komt wel.

Flickr PSN ID= cheironnl

• tomhster
Google Music is vrij eenvoudig werkend te krijgen door de app gewoon te sideloaden. Maar die 25$ heb ik ondertussen al afgeschreven als realiseerbaar vanuit Nederland (VPN en USA creditcard al geprobeerd). En ik ga niet meer helemaal terug naar stock om het nog een keer te proberen.

• MGSNK
En ik heb mijn exemplaar binnen. Mocht iemand vragen hebben dan ben ik bereid te kijken of ik die kan beantwoorden :)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• JKratos
  • Laatst online: 01-06 19:04
Pics or you didnt have it!! ;)

[Voor 5% gewijzigd door JKratos op 23-07-2012 20:50]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:55
MGSNK schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:44:
En ik heb mijn exemplaar binnen. Mocht iemand vragen hebben dan ben ik bereid te kijken of ik die kan beantwoorden :)
Zijn er eigenlijk ook oudere Android versies voor beschikbaar.
Ik zou zo'n tablet wel willen hebben tbv. app-ontwikkeling, en dan zou het handig zijn om ook nog Gingerbread en ICS te kunnen testen.

• MGSNK
Naar mijn weten niet, zou ik niet weten waarom, je kan daar denk ik beter de emulator voor gebruiken uit de SDK.

Foto's had ik geen zin om nu te schieten :)

Overigens, voor mensen die een Amerikaans exemplaar kopen, je kan deze stekker het best gebruiken voor het laden

Klik!
Deze fit erg goed strak als je de opstaande rand met een kniptang verwijderd :).
Let op, deze stekker mag maximaal met 2.5amp worden belast, dus je kan hem niet voor veel meer gebruiken dan deze lader. Daarentegen past hij wel zeer goed.

• tomhster
Het is micro-USB, dus je kunt willekeurig welke oplader gebruiken van een beetje recente mobiele telefoon. Het heeft dus weinig nut om een verloopstekker aan te schaffen of ingewikkeld te gaan doen.

• MGSNK
Niet echt... Als je de moeite had gedaan om je in te lezen had je kunnen weten dat de gemiddelde stekker slechts 1A stroomt genereert. De meegeleverde stekker is 2A, en laadt dus aanzienlijk sneller op.
Bijkomend nadeel is dat de Nexus 7 op veel generieke laders niet wil laden (o.a de Griffin Powerblock..)

• cheiron
  • Nu online
Jup, tegen dat laadprobleem loop ik nu (met een engelse stekker) ook aan. Via USB op de computer gaat het laden tergend langzaam. De twee laders die voor mij (gelukkig) wel werken:
- HTC Diamond
- SE Arc

Mocht iemand mij trouwens wat meer info over het "sideloaden" van Google Music kunnen geven (wellicht via DM) houd ik mij aanbevolen ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Voor de mensen die graag foto's willen maken met de front cam is er nu een app:

Google Play: Camera Launcher for Nexus 7

Ook wel handige app, maar heeft root nodig:
Google Play: [root] StickMount

Stickmount om USB geheugen of SD kaart aan te sluiten via USB.

Tevens het rooten is ook doodsimpel met een windows programma wat werkt op 32 en 64 bits:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1742919

[Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 145867 op 23-07-2012 23:43]

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Zewatanejo

Fine Thanks!

*knip* zie de topicwaarschuwing.

[Voor 93% gewijzigd door RoD op 24-07-2012 13:06]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:09

m-buurman

hmmm...coffee!!

Weet iemand of een iPad oplader ook werkt met de Nexus 7?

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:13

Convoy

g44p

m-buurman schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:03:
Weet iemand of een iPad oplader ook werkt met de Nexus 7?
Meten=Weten :+

• edwinvanderpale
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01 14:05
Bij het uitpakken van onze Nexus 7 merkten we dat de bezel links van het scherm nog los zat. Door die een keer stevig aan te drukken leek hij vast te klikken.

Hebben meer mensen daar last van gehad?

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-06 11:11

Dawn

..Sworn to the Dark..

cheiron schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:05:

Mocht iemand mij trouwens wat meer info over het "sideloaden" van Google Music kunnen geven (wellicht via DM) houd ik mij aanbevolen ;)
u heeft een DM met instructies how to. =)

Rig: Intel Core i7 8700k, EVGA Z370 FTW, EVGA GTX 1080 FTW2 powered || Phone: Apple iPhone 13 Pro Max 256GB || Ride: Volvo S80 V8 MY2007 at 285k km

• RoD
  • Niet online

RoD

edwinvanderpale schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:43:
Bij het uitpakken van onze Nexus 7 merkten we dat de bezel links van het scherm nog los zat. Door die een keer stevig aan te drukken leek hij vast te klikken.

Gebruik aub even de zoekfunctie of Google voordat je wat vraagt ;)

• cheiron
  • Nu online
Anoniem: 145867 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:35:
Tevens het rooten is ook doodsimpel met een windows programma wat werkt op 32 en 64 bits:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1742919
*Wipes all data*
Ik wacht toch even totdat ik een frisse installatie wil.

Flickr PSN ID= cheironnl

• cypher21
ik heb eindelijk ff wat tijd gehad met de N7 te spelen, gisteravond kwam er wat tussen :P

heb een VPN gebruikt om hem te activeren http://www.hideipvpn.com/ en de instellingen van de linksys router met DDWRT veranderd
ik kreeg hiermee gewoon de 25 dollar en film en boeken :D

Tot dusver topapparaat! beter dan ik verwacht had!

hier ff paar pics, ben erg onder de indruk van het scherm, en met name de kleuren!

https://dl.dropbox.com/u/32105065/IMG_20120724_162427.jpg
https://dl.dropbox.com/u/32105065/IMG_20120724_162438.jpg
https://dl.dropbox.com/u/32105065/IMG_20120724_162505.jpg
https://dl.dropbox.com/u/32105065/IMG_20120724_162519.jpg
https://dl.dropbox.com/u/32105065/IMG_20120724_162528.jpg

De originele cover zit erbij, voelde in eerste instantie behoorlijk cheap aan, maar met de tab erin voelt het erg degelijk.

[Voor 57% gewijzigd door cypher21 op 24-07-2012 16:31]

• Jackxl
  • Laatst online: 08-06 01:24
Ik heb ergens gelezen dat de 16GB versie met de smartcover geleverd wordt

Kun je dit bevestigen Cypther21?

Of heb jij hem er los bij besteld?

Ik wacht namelijk op de levering van mijn 16GB Nexus 7, maar heb geen idee of er een cover bij zit of niet.

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-04-2021
Jackxl schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:43:

Ik wacht namelijk op de levering van mijn 16GB Nexus 7, maar heb geen idee of er een cover bij zit of niet.
Deze moet je er apart bij bestellen.

Over de oplader: kan niet zo snel een 2.0 A oplader vinden. Wel veel 0,7 (die ik hier thuis ook heb, o.a. Samsung), maar dat gaat toch wel erg langzaam. Wat gerbruiken jullie? Heb zelf de UK-versie.

• tomhster
Gewoon 's nachts aan de Samsung-oplader.

• JMfx
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:43
ik heb eindelijk ff wat tijd gehad met de N7 te spelen, gisteravond kwam er wat tussen :P

heb een VPN gebruikt om hem te activeren http://www.hideipvpn.com/ en de instellingen van de linksys router met DDWRT veranderd
ik kreeg hiermee gewoon de 25 dollar en film en boeken :D

Tot dusver topapparaat! beter dan ik verwacht had!

hier ff paar pics, ben erg onder de indruk van het scherm, en met name de kleuren!

https://dl.dropbox.com/u/32105065/IMG_20120724_162427.jpg
https://dl.dropbox.com/u/32105065/IMG_20120724_162438.jpg
https://dl.dropbox.com/u/32105065/IMG_20120724_162505.jpg
https://dl.dropbox.com/u/32105065/IMG_20120724_162519.jpg
https://dl.dropbox.com/u/32105065/IMG_20120724_162528.jpg

De originele cover zit erbij, voelde in eerste instantie behoorlijk cheap aan, maar met de tab erin voelt het erg degelijk.
Welke instellingen moet je dan veranderen in de router?

• tomhster
Tip van de dag:

Maak van je eventueel al geroote en ingerichte Nexus7 een backup via Rom-manager.

Volg de stappen in deze post:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1792592

Download Rom-manager opnieuw via Google Play en herstel je back-up.

Alles weer bij het oude en 25 dollar in de pocket!

[Voor 3% gewijzigd door tomhster op 24-07-2012 22:12]

edwinvanderpale schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:43:

Het schijnt zo te zijn dat bij het productie proces de schroefjes niet goed vast gedraaid zijn. Moet je ff op XDA kijken. Daar staat wel een dikke topic over de rand die los komt te zitten bij enkele mensen. Ook hoe het opgelost kan worden.

• cypher21
Jackxl schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:43:

Zit standaard geen cover bij
JMfx schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 21:34:
[...]

Welke instellingen moet je dan veranderen in de router?
http://www.hideipvpn.com/...2tp-vpn-setup-for-dd-wrt/
Anoniem: 145867 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:46:
[...]

Het schijnt zo te zijn dat bij het productie proces de schroefjes niet goed vast gedraaid zijn. Moet je ff op XDA kijken. Daar staat wel een dikke topic over de rand die los komt te zitten bij enkele mensen. Ook hoe het opgelost kan worden.
Heb er een hoop over gelezen, maar gelukkig hebben de 4 tabs die ik binnen gekregen heb er allemaal geen last van!

• tomhster
Anoniem: 145867 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:46:
[...]

Ik dacht het waar te nemen, maar ik vraag me nog steeds af of ik het zelf daadwerkelijk gemerkt zou hebben als ik er niet over gelezen had, maar ik heb het in ieder geval wel opgelost. Achterkant is inderdaad makkelijk schadevrij te openen. Daarna schroefjes aangedraaid aan linkerzijde (die zaten inderdaad losser dan rechts), achterkantje weer dichtgeklikt en toen was 'ie helemaal perfect.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Uitgebreide teardown:

Wat mij vooral aanspreekt is het gemak waarmee onderdelen te vervangen zijn. Met name de batterij zal na een paar jaar echt af zijn, en dan is het fijn om te weten dat je hem simpel zelf kan vervangen. :)

• cypher21

Roamor schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 08:00:
Uitgebreide teardown: [video]

Wat mij vooral aanspreekt is het gemak waarmee onderdelen te vervangen zijn. Met name de batterij zal na een paar jaar echt af zijn, en dan is het fijn om te weten dat je hem simpel zelf kan vervangen. :)
Haha, je ziet in de teardown dat er gewoon plek is voor een Camera in de achterkant... Dus ze kunnen makkelijk één uitbrengen met back-camera. Enkel de Camera monteren, software flashen en een andere achterkant.

Ach, mis toch die camera niet...

• cypher21
Idd, front camera is nog wel handig ivm skype/gtalk maar een camera achterop zie ik het nut niet van

Via de market kun je trouwens de camera app voor Jellybean downloaden (modaco)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Roamor schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 08:00:
Uitgebreide teardown: [video]

Wel een vreselijke stem heeft die vent :X

39

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, tablet is binnen, geroot en unlocked. En de eerste indrukken zijn behoorlijk goed, wel even een paar schikmomentjes na het unlocken, hij Gaf gewoon niks aan op het scherm. Maar daarna weer alles lekker door. Van de 2 bestelde had eentje toch een beetje backlightbleeding, gelukkig zo opgelost door wat schroefjes aan te draaien

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-10-2022

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Er schijnt toch iets te mankeren aan het scherm van de nexus 7, wat volgens mijn timmermansoog goed genoeg is, maar niet beter dan de blackberry playbook een van de beste op de markt en zeker buitenshuis.

http://m.gizmodo.com/5928...d-falls-short?tag=nexus-7

Om je weer op te beuren, voor meer reviews kun je hieronder terecht.

http://www.nexustablets.net/forum/nexus-tablet-reviews/

[Voor 26% gewijzigd door janesh op 26-07-2012 23:24]

i-miev 2012, i3s rex 2018, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB, BMW 630d gt 2018.

Pagina: 1 2 3 ... 57 Laatste

Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.

Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.

Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).

Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee