Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
janesh schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:46:
Er schijnt toch iets te mankeren aan het scherm van de nexus 7, wat volgens mijn timmermansoog goed genoeg is, maar niet beter dan de blackberry playbook een van de beste op de markt en zeker buitenshuis.

http://m.gizmodo.com/5928...d-falls-short?tag=nexus-7

Om je weer op te beuren, voor meer reviews kun je hieronder terecht.

http://www.nexustablets.net/forum/nexus-tablet-reviews/
hmm, heb toch echt niets op te merken, heb de tab naast een galaxy tab 7, playbook en een ipad 3 gehouden van een paar vrienden (helaas geen foto's genomen) maar vond het scherm superieur boven de 7" tabs. Retina display van de ipad was net iets mooier vond ik, maar het verschil was niet noemenswaardig

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 14:57
Was onverwacht in Edinburgh, en laten ze er nog een hebben in de UK!
Snel naar het hotel en uitpakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:26

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Zojuist heb ik hem binnengekregen, wat een apparaat zeg! Mooi scherm, reageert super!

Lekker spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
De eerste ervaringen... SNEL....

Ik wilde wat bestanden van mijn S3 overzetten via Wifi Direct. Het werkte gisteren nog met een Samsung Tablet, maar met de N7 kom ik er niet uit. Er wordt een verbinding opgezet maar ik krijg op de N7 geen melding van een binnenkomende transfer. En bt is zoo langzaam. Ook staat het netwerk hier geen airdroid toe..

Maar wel onmeunig SNEL!

/edit
Google.. :) Wat ik heb kunnen vinden is dat JB Wi-Fi Direct niet ondersteunt alhoewel het wel in de settings als beschikbaar staat. Dit valt mij toch erg tegen. Als je onderweg bent wel je toch snel bestanden kunnen uitwisselen.

[ Voor 24% gewijzigd door Koriel op 27-07-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:19

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

*weg* zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 29-07-2012 00:35 ]

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-06 10:48

BombaAriba

Ondertitel

*weg* zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 29-07-2012 00:35 ]

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Koriel schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 19:33:
De eerste ervaringen... SNEL....

Ik wilde wat bestanden van mijn S3 overzetten via Wifi Direct. Het werkte gisteren nog met een Samsung Tablet, maar met de N7 kom ik er niet uit. Er wordt een verbinding opgezet maar ik krijg op de N7 geen melding van een binnenkomende transfer. En bt is zoo langzaam. Ook staat het netwerk hier geen airdroid toe..

Maar wel onmeunig SNEL!

/edit
Google.. :) Wat ik heb kunnen vinden is dat JB Wi-Fi Direct niet ondersteunt alhoewel het wel in de settings als beschikbaar staat. Dit valt mij toch erg tegen. Als je onderweg bent wel je toch snel bestanden kunnen uitwisselen.
Ok, voor nu iig een workaround.

S3 als Wi-Fi hotspot draaien.
Op de S3 Samba aangezet, en vervolgens met de N7 ingelogd met een file Explorer ( ES File Explorer).
Kopiëren gaat nu redelijk snel.
Wat ik nog wel even moet uitzoeken is of het ook werkt als ik mijn S3 op airplane mode heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Koriel schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 00:56:
[...]

Ok, voor nu iig een workaround.

S3 als Wi-Fi hotspot draaien.
Op de S3 Samba aangezet, en vervolgens met de N7 ingelogd met een file Explorer ( ES File Explorer).
Kopiëren gaat nu redelijk snel.
Wat ik nog wel even moet uitzoeken is of het ook werkt als ik mijn S3 op airplane mode heb staan.
Het lijkt mij dat op airplane mode alle radios uitgeschakeld zijn. en dus ook de wifi radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Wow wat een ding zeg! Werkt supersnel, games lopen goed zoals Asphalt 7 en NFS Hot Pursuit. Typen gaat vlot, films mits in juist formaat spelen ook mooi. Zelfs een tijdschrift lezen full-page in portret gaat goed, dat kon op mijn 9,7" 1024*768 niet eens lekker! Misschien morgen rooten en dan een Rom met tablet ui erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Jackxl schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 04:40:
[...]
Het lijkt mij dat op airplane mode alle radios uitgeschakeld zijn. en dus ook de wifi radio.
Met airplane mode kun je de Wi-Fi wel weer aanzetten. Het delen van internet gaat dan niet omdat er geen ip uitgereikt wordt. Dus gewoon een hotspot opzetten, Samba draaien en als in een netwerk bestanden kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
LoCuTuS2000 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 09:26:
Wow wat een ding zeg! Werkt supersnel, games lopen goed zoals Asphalt 7 en NFS Hot Pursuit. Typen gaat vlot, films mits in juist formaat spelen ook mooi. Zelfs een tijdschrift lezen full-page in portret gaat goed, dat kon op mijn 9,7" 1024*768 niet eens lekker! Misschien morgen rooten en dan een Rom met tablet ui erop.
Idd, iedere dag bevalt hij me beter.
paar aanraders;
Riptide, Asphalt 7, puddle, Sonic EP4

Voor films gebruik ik MX player totdat XBMC er op android is.

Ik heb de tablet ui geprobeerd, maar vind ik toch minder werken dan de standaard.
CM10 beta is ook nog niet alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Riptide bevalt goed, Asphalt moet ik volop wennen aan de controls. Wel kwam ik er net achter dat Asphalt en NFS Hot Pursuit niet werken als je offline bent. Dat is wel matig, straks op vakantie heb ik geen internet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
Plex draait er ook perfect op alleen wat trager dan op de ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Jpjedi schreef op zondag 29 juli 2012 @ 00:23:
Plex draait er ook perfect op alleen wat trager dan op de ipad.
Dat ervaar ik nog niet zo, het lukt me nog niet om 720p te laten transcoden met een vloeiend beeld. Welke settings gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
LoCuTuS2000 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 07:32:
[...]

Dat ervaar ik nog niet zo, het lukt me nog niet om 720p te laten transcoden met een vloeiend beeld. Welke settings gebruik je?
Hier alles vlekkeloos en ik heb enkel 1080P materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-06 20:09
De mijne is nu ook binnen (via ebay, wel wat duurder maar dat heb je bij forwarders ook). Geen bleeding of lifting hier, gelukkig.

Voor de free credits heb ik een guide op XDA gevolgd (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=29250247) waarna ik gewoon een mail van google kreeg. De transformers film staat nu ook bij mijn youtube account maar daar zegt hij unavailable, dus waarschijnlijk oftewel alleen mobile oftewel countrylocked.

Vind het echt wel een goed apparaat, genoeg scherm voor entertainment en voelt veel mobieler aan dan de iPad 3 die hier thuis ook ligt. Ik zie mij eerder een dergelijk toestel gebruiken als tussentoestel tussen gsm en laptop dan een ipad, want op dergelijke schermgrootte mis ik toch een volledig OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Jpjedi schreef op zondag 29 juli 2012 @ 10:19:
[...]

Hier alles vlekkeloos en ik heb enkel 1080P materiaal.
Zou je een screenshot van je settings willen delen? Standaard houdt hij maar een 2Mbps bitrate aan en dat zag er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
LoCuTuS2000 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 12:55:
[...]

Zou je een screenshot van je settings willen delen? Standaard houdt hij maar een 2Mbps bitrate aan en dat zag er niet uit.
Ik kijk er straks even naar voor je :)

Bij mij ook 2mbps en werkt perfect. Goede kwaliteit video zonder haperingen.

Echter ik krijg mijn exchange mail niet ingesteld.. krijg geen verbinding met server, wat ik ook probeer.

[ Voor 24% gewijzigd door Jpjedi op 29-07-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:29
Op de laatste dag van m'n vakantie in Schotland er nog een te pakken weten te krijgen, wat was ik blij gister!

Dit ding is zo belachelijk snel met alles en zo heerlijk in gebruik! Ik heb helaas nog niet de promotional 15 pond bemachtigd, maar misschien moet ik daar nog maar eens rustig voor gaan zitten. Voorlopig een paar notes: Google Now is in NL beschikbaar, ook offline. Keyboard autocorrect and what nog ook in NL beschikbaar.

Chrome is zo snel, ik durf te wedden dat op menig desktop sites trager laden dan op de N7.

Formaat en gewicht is geweldig voor mij, in portrait is het lekker typen, maar voice typing werkt ook erg goed, alleen wat minder voor in de trein ;-)

Scherm is wat flets, geel is vaal, rood niet mooi rood. Een vriend ervaart hetzelfde met zijn N7, onze reference is een U2711, een HTC One X, en een HTC Desire Z. Maar: voor een apparaat van 250€ hoor je mij niet klagen.

Door die hele ervaring van Jelly Bean overweeg ik in ieder geval serieus een Nexus telefoon als volgende smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:22

Denko

|{ing Øf ßlitz

Denko schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:12:
Zo, tablet is binnen, geroot en unlocked. En de eerste indrukken zijn behoorlijk goed, wel even een paar schikmomentjes na het unlocken, hij Gaf gewoon niks aan op het scherm.
ik kreeg dit steeds vaker dat hij niet wilde opstarten; beek uiteindelijk helemaal niet dat hij niet wilde opstarten, maar dat tijdens het opstarten de backlight uitging. Ik dacht dat ding zit in een bootloop, pff.

(http://www.androidcentral...oot-check-auto-brightness)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Dice Player werkt voor mij perfect met films. 720P getest met MKV. De container bevat: h264 voor video en AC3 voor audio.

Op de standaard player van Android werkte de film wel maar de AC3 audio niet. Heb verschillende players geprobeerd. Tot nu toe bevalt Dice Player mij het beste.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 145867 op 30-07-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Plex werkt nu prima op 10 Mbps door de secondary player op none te zetten. Die gooide roet in het eten, Beneden de 4 Mbps nam ik artifacts waar en dat is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Hoe snel is de Nexus 7 in dagelijks gebruik i.v.m. de iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 00:00:
eh....
1 seconde

oftewel, wat bedoel je met die vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 00:00:
Dit soort oneliners zijn niet de bedoeling. Ga aub eerst even reviews lezen, filmpjes bekijken en neem de ervaringen op het forum door. Als je dan nog vragen hebt dan kun je ze hier stellen, maar dan wel door erbij te vermelden wat er nog onduidelijk is nadat je jezelf hebt ingelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
[quote]Denko schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:12:
Zo, tablet is binnen, geroot en unlocked. En de eerste indrukken zijn behoorlijk goed, wel even een paar schikmomentjes na het unlocken, hij Gaf gewoon niks aan op het scherm. Maar daarna weer alles lekker door.

Kun je me een DM sturen hoe je hebt geroot etc. Ik lees in de verschillende fora een aantal manieren om dit te doen.
B.v. met Nexus Toolkit v1.5.2. Zie ook een video waarbij alleen maar DOS commando's worden ingetypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Foto's van accesoires die uit zullen komen voor de Nexus 7 zijn nu beschikbaar:

http://translate.google.c...tillbehoer-exklusivt.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:35

jeka

Support your local club.

Jammer dat er nog geen cardreader bij zit. Is natuurlijk wel op verschillenden manieren te realiseren maar ik zou een klein "blokje" wel mooier vinden.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-06 00:33

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Ik kwam dit net op engadget tegen, een dock.
http://www.engadget.com/2...s-7-dock-and-covers-leak/

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
hjoels schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 07:14:
Zo, tablet is binnen, geroot en unlocked. En de eerste indrukken zijn behoorlijk goed, wel even een paar schikmomentjes na het unlocken, hij Gaf gewoon niks aan op het scherm. Maar daarna weer alles lekker door.

Kun je me een DM sturen hoe je hebt geroot etc. Ik lees in de verschillende fora een aantal manieren om dit te doen.
B.v. met Nexus Toolkit v1.5.2. Zie ook een video waarbij alleen maar DOS commando's worden ingetypt.
Doe het handmatig, en niet via die toolkit, ik heb er even naar gekeken en em gebruikt, maar is behoorlijk buggy!
rooten stelt niets voor,
bootloader unlocken, recovery flashen, en SU installeren via ZIP :)

hier een beter stappenplan:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1741395

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

hjoels schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 07:14:

Ik heb het gedaan via de nexus toolkit, simpel en wekte voor mij. Maar voel je gerust om het handmatig te doen, werken allebei gewoon netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadlock355
  • Laatst online: 13:58
Een vraagje voor de mensen die een nexus 7 hebben, hoe bevalt google now tot nu toe?

Ik heb het vanaf het begin aangezet in de hoop dat er wat leuke dingen uitkwamen, maar tot nu toe valt het me wat tegen. Ik krijg wel een card over het weer, soms eentje van het hotel om de hoek maar dat is het dan ook wel. Ik had er eigenlijk wat meer van verwacht.

Voor de duidelijkheid, mijn nexus gaat elke dag mee naar mijn werk waar ik met de bus naar toe ga. Tijdens het reizen hangt hij aan het internet via wifi hotspot van mijn telefoon. Feit is dat ik ook niet precies weet wat ik wel had verwacht, misschien cards over de bussen en het verkeer. Kunnen anderen met daar iets meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:00

yok

deadlock355 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:50:
Een vraagje voor de mensen die een nexus 7 hebben, hoe bevalt google now tot nu toe?

Ik heb het vanaf het begin aangezet in de hoop dat er wat leuke dingen uitkwamen, maar tot nu toe valt het me wat tegen. Ik krijg wel een card over het weer, soms eentje van het hotel om de hoek maar dat is het dan ook wel. Ik had er eigenlijk wat meer van verwacht.

Voor de duidelijkheid, mijn nexus gaat elke dag mee naar mijn werk waar ik met de bus naar toe ga. Tijdens het reizen hangt hij aan het internet via wifi hotspot van mijn telefoon. Feit is dat ik ook niet precies weet wat ik wel had verwacht, misschien cards over de bussen en het verkeer. Kunnen anderen met daar iets meer over vertellen?
Google Now is nog niet officieel in NL en bevat voor USA/UK-mogelijkheden. Zal nog wel even duren voordat deze dienst in NL écht goed werkt (zie ook ontwikkeling Google Maps als voorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:29
deadlock355 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:50:

Mij bevalt het goed, ik heb al twee keer op m'n telefooneen adres opgezocht op Maps, waarna ik in Google now een navigatie card kreeg. Het weer is inderdaad een card die veel voorkomt, veel meer ervaring heb ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadlock355
  • Laatst online: 13:58
yok schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:13:
[...]

Google Now is nog niet officieel in NL en bevat voor USA/UK-mogelijkheden. Zal nog wel even duren voordat deze dienst in NL écht goed werkt (zie ook ontwikkeling Google Maps als voorbeeld)
Ah, vergeten te melden. Ik woon in Engeland, vandaar dat ik er ook iets meer van had verwacht. Misschien toch nog wat meer inlezen over hoe google now het best te trainen is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

Zo die van mij is zojuist bezorgd en na 5 lagen van vuilsniszakken en andere zooi wegknippen heb ik eindelijk de doos in mijn hand :P

Is het wellicht geen leuk idee om in de OP een lijst te zetten van games die echt goed werken op de Nexus 7? Ik heb al gegoogled maar nog geen echt lijstje gevonden, meer een paar aanraders and that's it.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Denko schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:23:
[...]

Ik heb het gedaan via de nexus toolkit, simpel en wekte voor mij. Maar voel je gerust om het handmatig te doen, werken allebei gewoon netjes.
Je hebt DM...................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
BombaAriba schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:56:
Zo die van mij is zojuist bezorgd en na 5 lagen van vuilsniszakken en andere zooi wegknippen heb ik eindelijk de doos in mijn hand :P

Is het wellicht geen leuk idee om in de OP een lijst te zetten van games die echt goed werken op de Nexus 7? Ik heb al gegoogled maar nog geen echt lijstje gevonden, meer een paar aanraders and that's it.
Alle spellen werken wel goed, maar als je in de play store op "tegra 3" zoekt, krijg je de spellen die geoptimaliseerd zijn voor nvidia tegra, die zien er toch wel stukken beter uit dan anderen.
Asphalt 7 ziet er goed uit, maar riptide is tot nu toe wel mijn favoriet om te laten zien hoe de grafische kracht van de N7 is.
de nvidia demo met de bal (ff naam kwijt) ziet er helemaal top uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En Dead Trigger niet vergeten, zitten ook mooie Tegra 3 only graphics / effecten in :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

cypher21 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:50:
[...]

Alle spellen werken wel goed, maar als je in de play store op "tegra 3" zoekt, krijg je de spellen die geoptimaliseerd zijn voor nvidia tegra, die zien er toch wel stukken beter uit dan anderen.
Asphalt 7 ziet er goed uit, maar riptide is tot nu toe wel mijn favoriet om te laten zien hoe de grafische kracht van de N7 is.
de nvidia demo met de bal (ff naam kwijt) ziet er helemaal top uit!
Ben wel teleurgesteld dat Asphalt 7 niet offline werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
LoCuTuS2000 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 15:50:
[...]

Ben wel teleurgesteld dat Asphalt 7 niet offline werkt :(
Ja, vind ik inderdaad ook belachelijk! Zeker als je ermee naar het buitenland gaat ben je afhankelijk van wifi e.d.

Heb de game daarom maar 3 sterren gegeven en een opmerking gemaakt, hoop dat ze er wat mee doen (ijdele hoop...)

Voor de rest is het een goede game, maar kan naar mijn mening soepeler op de N7. Enige race(achtige) game die grafisch top is, en zonder ook maar een kleine hapering loopt is riptide, asphalt heeft toch nog wel de nodige framedrops

[ Voor 22% gewijzigd door cypher21 op 31-07-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Het is me gelukt om te unlocken en te rooten. Had wel wat hulp nodig van een aardige "dominee" die een video heeft gemaakt van "rooten Google Nexus-7 voor dummies". _/-\o_

http://www.reverendkyle.c...the-google-nexus-7-tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

Ik raad de volgende link aan voor rooten:
http://nexus7root.com/nexus-7-root/how-to-root-nexus-7/

Deze is tenminste ook gericht op Mac en Linux gebruikers.

Tevens bedankt voor de gametips, ik heb nu al aardig wat spellen op mijn Nexus. Het aantal games voor tablets valt mij reuze mee. In mijn beleving is 4.1 voor tablets echt een stuk mooier dan iOS. Hopelijk komen er in de toekomst nog meer applicaties bij zodat de inhaalslag op iOS kan beginnen.

Enige tegenslag die ik tot nu toe heb meegemaakt is dat de chromesynchronisatie tussen een tablet met 4.1 en een telefoon met 4.1 minder is dan ik had verwacht.

De 25$ kan je trouwens ook gewoon in Nederland krijgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
cypher21 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 16:13:
asphalt heeft toch nog wel de nodige framedrops
Loopt het op de Nexus 7 slechter dan dit: CLB in "Android Games - Discussie & Ervaringen"

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ja, loopt stotteriger dan dat
edit: zonder gebruik van de accelometer loopt het spel wel soepeler

[ Voor 9% gewijzigd door cypher21 op 01-08-2012 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:36
Welke player gebruiken jullie eigenlijk om .mkv bestanden met DTS af te spelen? De enige die DTS fatsoenlijk speelt lijkt BS Player te zijn maar die zorgt nogal eens voor force reboots bij mij. MX player en Dice ondersteunen geen DTS en de VLC player is nog veel te buggy en te langzaam. Iemand tips?

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
Misschien ook interessant voor sommige mensen: Mijn 2.5 inch Samsung HDD (zonder externe power) van 500GB werkt nagenoeg probleemloos met stickmount, het enige wat hij niet doet is unmounten via stickmount. Playback van usb zoals velen al gezegd hebben is probleemloos ism diceplayer, VLC geeft static in het beeld, maar dat heeft waarschijnlijk met de beta te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Voor installatie Adobe Flashplayer deze site:

http://www.everythingabou...ndroid-jelly-bean-device/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Werkt die dan ook met Chrome?
op mijn telefoon (galaxy nexus) werkt ie op jellybean wel op de normale browser, maar niet met chrome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Zojuist mijn OTG kabel(tje) ontvangen. Stickmount werkt wel met 2 GB SD (foto) kaart in USB adapter, maar niet met een micro 32GB SD kaart er in. Ook mijn 16GB USB stick werkt niet. Zou het iets met formatteren te maken kunnen hebben.
Hij mount wel en er wordt in usbStorage een map sda1 aangemaakt, maar deze map is leeg.

Iemand enig idee???

Edit:
Ik denk dat ik er achter ben.
De 2GB fotokaart was FAT32 geformatteerd en werkte.
De 16GB stick was ex-FAT geformatteerd. Na formatteren naar FAT32 werkt deze ook.
De 32GB micro SD was NTFS geformatteerd. Na formatteren naar FAT32 werkt deze ook.
Mijn 500GB 2,5" drive wordt feilloos gevonden, echter met vouding van de laptop.

Kennelijk leest OTG alleen maar FAT32 kaartjes, of heb ik het mis????

Nadeel is natuurlijk dat je maar bestanden tot max. 2 GB op je stick/kaart kunt zetten.

[ Voor 42% gewijzigd door hjoels op 01-08-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
[quote]Cooki3s schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:18:
Misschien ook interessant voor sommige mensen: Mijn 2.5 inch Samsung HDD (zonder externe power) van 500GB werkt nagenoeg probleemloos met stickmount, het enige wat hij niet doet is unmounten via stickmount.

Bij mij alleen met externe voeding. Enig idee waarom bij mij alleen met externe voeding???
Een .mkv van 8GB speelt feilloos af met Dice player

[ Voor 8% gewijzigd door hjoels op 01-08-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89523

hjoels schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:04:
[quote]Cooki3s schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:18:
Misschien ook interessant voor sommige mensen: Mijn 2.5 inch Samsung HDD (zonder externe power) van 500GB werkt nagenoeg probleemloos met stickmount, het enige wat hij niet doet is unmounten via stickmount.

Bij mij alleen met externe voeding. Enig idee waarom bij mij niet???
Ik dacht dat ivm met FAT 32 limiet je maar tot 4GB kan gaan. Volgens jouw informatie klopt dat dus niet. Iemand die dit kan uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Anoniem: 89523 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:45:
[...]

Ik dacht dat ivm met FAT 32 limiet je maar tot 4GB kan gaan. Volgens jouw informatie klopt dat dus niet. Iemand die dit kan uitleggen?
Je hebt gelijk, je kunt inderdaad tot 4GB gaan.

Wikipedia: "The maximum possible size for a file on a FAT32 volume is 4 GB".

[ Voor 14% gewijzigd door hjoels op 01-08-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hjoels schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:06:
[...]

Je hebt gelijk, je kunt inderdaad tot 4GB gaan.

Wikipedia: "The maximum possible size for a file on a FAT32 volume is 4 GB".
Hoe kan jij dan een 8GB mkv-tje afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
[quote]Anoniem: 89523 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:15:
[...]

Hoe kan jij dan een 8GB mkv-tje afspelen?
/quote]

Ik was een beetje aan het experimenteren met mijn 500GB externe HDD en deze werkt wel met
de 2e USB aangesloten als voeding op mijn laptop. Hierop stond een 8GB .mkv film "Let me in" en deze
speelde feilloos af met Dice player.

Ik ben er na wat zoeken achter gekomen dat er externe HDD's zijn die geen aparte voeding nodig hebben.
Kennelijk heeft mijn HDD dat wel nodig. Had nog een 120GB SSD "over" en die werkt wel OTG op de
Nexus-7 zonder voeding. Weten we dus ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus je 500GB schijf is niet FAT32 geformatteerd maar de inhoud wordt toch herkend. Dat is goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
hjoels schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:04:
[quote]
Bij mij alleen met externe voeding. Enig idee waarom bij mij alleen met externe voeding???
Ik vermoed dat het te maken heeft met de stroom die je drive nodig heeft. De drive is FAT32-geformatteerd, overigens. Merk is geloof ik een Samsung G2 portable. De bug waarbij hij niet wilde unmounten, ook niet nadat ik de kabel eruit trok was opgelost na een reboot en nu lukte het unmounten wel. Waarschijnlijk een stickmount bug dus.

[ Voor 21% gewijzigd door Cooki3s op 01-08-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Anoniem: 89523 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 21:49:
Dus je 500GB schijf is niet FAT32 geformatteerd maar de inhoud wordt toch herkend. Dat is goed nieuws.
Nee die is NTFS geformatteerd. Maar daar heb ik niet zo veel aan als ik hem op een extra voeding
moet aansluiten. Wel vind ik het vreemd dat HDD's die NTSF geformatteerd zijn wel werken (al dan niet
met extra USB stroom) en SD/micro SD kaartjes alleen maar werken met FAT32.

[ Voor 19% gewijzigd door hjoels op 01-08-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Cooki3s schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:18:
[...]

Ik vermoed dat het te maken heeft met de stroom die je drive nodig heeft. De drive is FAT32-geformatteerd, overigens. Merk is geloof ik een Samsung G2 portable. De bug waarbij hij niet wilde unmounten, ook niet nadat ik de kabel eruit trok was opgelost na een reboot en nu lukte het unmounten wel. Waarschijnlijk een stickmount bug dus.
Dat kan wel kloppen van die stroom. Kennelijk heb je een drive nodig die minder stroom gebruikt
dan 500 mA. Waarschijnlijk is jouw Samsung er zo één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:33
K heb nu al ruim 3 jaar de ipad. Nu kan ik de Nexus aanschaffen omdat een vriend van mij in de VS is. Is de Nexus merkbaar sneller dan de ipad 1? Vind de ipad zo traag met surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Versteegrob schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 01:42:
K heb nu al ruim 3 jaar de ipad. Nu kan ik de Nexus aanschaffen omdat een vriend van mij in de VS is. Is de Nexus merkbaar sneller dan de ipad 1? Vind de ipad zo traag met surfen.
Begin eens met reviews lezen en vorm zelf een oordeel. We verwachten namelijk hier wat meer eigen initiatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:28

Convoy

g44p

hjoels schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:40:
Zojuist mijn OTG kabel(tje) ontvangen. Stickmount werkt wel met 2 GB SD (foto) kaart in USB adapter, maar niet met een micro 32GB SD kaart er in. Ook mijn 16GB USB stick werkt niet. Zou het iets met formatteren te maken kunnen hebben.
Hij mount wel en er wordt in usbStorage een map sda1 aangemaakt, maar deze map is leeg.

Iemand enig idee???

Edit:
Ik denk dat ik er achter ben.
De 2GB fotokaart was FAT32 geformatteerd en werkte.
De 16GB stick was ex-FAT geformatteerd. Na formatteren naar FAT32 werkt deze ook.
De 32GB micro SD was NTFS geformatteerd. Na formatteren naar FAT32 werkt deze ook.
Mijn 500GB 2,5" drive wordt feilloos gevonden, echter met vouding van de laptop.

Kennelijk leest OTG alleen maar FAT32 kaartjes, of heb ik het mis????

Nadeel is natuurlijk dat je maar bestanden tot max. 2 GB op je stick/kaart kunt zetten.
The maximum possible size for a file on a FAT32 volume is 4 GB minus 1 byte or 4294967295 (232−1) bytes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279971

Weten we al wanneer deze in ons kikkerland gaat uitkomen.

Het vrouwtje heeft haar Yarvik laten stukvallen, en wil nu een degelijkere 7" tablet. Met de nadruk op NU,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Anoniem: 279971 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 07:57:
Weten we al wanneer deze in ons kikkerland gaat uitkomen.

Het vrouwtje heeft haar Yarvik laten stukvallen, en wil nu een degelijkere 7" tablet. Met de nadruk op NU,
Ergens in september is hij aangekondigd, maar als je het vrouwtje echt wil verwennen koop je hem NU in USA of UK. Er staat genoeg info op Tweakers hoe je dat kunt doen.

Kijk ook eens in het aparte levertijden topic.

[ Voor 13% gewijzigd door hjoels op 02-08-2012 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Handige app voor Landscape mode. Ik heb hem op "geforceerd automatisch" staan. Werkt
prima. (Mits geroot).

Google Play: Ultimate Rotation Control

[ Voor 3% gewijzigd door hjoels op 02-08-2012 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279971

hjoels schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 08:18:
[...]

Ergens in september is hij aangekondigd, maar als je het vrouwtje echt wil verwennen koop je hem NU in USA of UK. Er staat genoeg info op Tweakers hoe je dat kunt doen.

Kijk ook eens in het aparte levertijden topic.
Alleen jammer dat de overhead kosten zo de pan uitreizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Tsja, als early adapter ben je nu eenmaal wat meer kwijt :)

Ik was in totaal +/- 295 kwijt, maar goed, heb ik er voor over, en gok dat in NL hij ongeveer 260 incl verzending gaat kosten, dus die 25 meer had ik er wel voor over.
Meer info: gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1507336

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42
freekweb schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 07:14:
[...]

The maximum possible size for a file on a FAT32 volume is 4 GB minus 1 byte or 4294967295 (232−1) bytes.
Mmmmmm het enige nadeel van de Nexus7 wat mij tegenhield leek getackled, maar toch blijkbaar niet helemaal.... jammer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:56
hjoels schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 08:53:
Handige app voor Landscape mode. Ik heb hem op "geforceerd automatisch" staan. Werkt
prima. (Mits geroot).

Goede tip, dank hiervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Dubrillion schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:01:
[...]

Mmmmmm het enige nadeel van de Nexus7 wat mij tegenhield leek getackled, maar toch blijkbaar niet helemaal.... jammer |:(
Stickmount is nog in ontwikkeling, dus wordt nog verbeterd!
Idd een beetje jammer dat het misschien niet "out the box" werkt, maar goed. Ik heb voorlopig zat aan 16gb, videocontent staat op mijn NAS, en kan ik prima streamen naar de N7, op vakantie kan ik eventueel nog een hdd meenemen, maar ik ga niet op vakantie om films te kijken op mijn tablet!
En anders ff wat kleinere divxjes meenemen of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:33
RoD schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 01:45:
[...]

Begin eens met reviews lezen en vorm zelf een oordeel. We verwachten namelijk hier wat meer eigen initiatief.
Heb ik gedaan maar zie nergens de oude ipad vs de Nexus of zijn die reviews er wel? Ach ja hij is toch al besteld :) Vriend van me gaat hem halen in de VS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

hjoels schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 08:53:
prima. (Mits geroot).

Zo he, die werkt goed! Heb ik weer een bestemming voor mijn $25 Play Store credit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:50
Over Google Now: bij mij liet hij thuis na twee weken ook alleen nog maar het weer zien. Maar toen ik op een vakantiebestemming aankwam stonden er twee nieuwe cards voor vertalingen en valuta berekeningen. Toch wel grappig.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Gebruik nu even mijn 120GB SSD als externe HDD en heb hier een stuk of 8 BlueRay films (.mkv format) op gezet. Spelen allemaal perfect af met Dice Player/MX Player of Mobo Player. Incl. ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
Deze guide werkte voor mij om google wallet (met 10 dollar credit) te activeren.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1801324

Wel nog geen plaats gevonden waar ze het gebruiken... Misschien op de luchthaven als ik dit weekend op vakantie vertrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 11:31
Heb ik gedaan maar zie nergens de oude ipad vs de Nexus of zijn die reviews er wel? Ach ja hij is toch al besteld :) Vriend van me gaat hem halen in de VS
het is zo makkelijk soms! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Cooki3s schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:48:
Deze guide werkte voor mij om google wallet (met 10 dollar credit) te activeren.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1801324

Wel nog geen plaats gevonden waar ze het gebruiken... Misschien op de luchthaven als ik dit weekend op vakantie vertrek.
10 maar?
Als je ff een VPN had geinstalleerd, en in de market een applicatie aantikt om te kopen, kun je een creditcard toevoegen, eenmaal toegevoegd krijg je 25 usd cadeau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-06 10:58
Ik heb gisteren een Nexus 7 (16GB) meegenomen vanuit Londen. Hij was overal uitverkocht, maar in de buurt van mijn luchthaven vervoer opstappunt nog een winkel kunnen vinden die er die ochtend nog 5 had binnen gekregen :). Vandaag eens uitgebreid getest en moet zeggen dat ik er erg positief over ben! Ik heb mijn Asus Transformer (TF101) verkocht, en voor bijna hetzelfde geld kon ik de Nexus 7 kopen. Het 7" scherm formaat bevalt erg goed. Ik was eerst bang dat ik tijdschriften etc. minder goed zou kunnen lezen en veel zou moeten inzoomen, maar juist door de hoge resolutie en pixel dichtheid kan ik alles lezen zonder inzoomen (eigenlijk nog beter dan op de TF101)! De tablet is ook veel langer in de hand te houden door het lagere gewicht. Verder valt me op dat ie erg snel is, zowel qua internetsnelheid over wifi, als het apparaat zelf. Met het programma Handbrake heb ik een HD video omgezet naar mp4, en dit is superscherp en speelt zonder schokken af. Ook het geluid wat uit dit kleine apparaat komt is vele maler beter/luider dan mijn oude Asus.

Komende tijd nog meer verdiepen in de tablet en op zoek naar mooie apps/games. Ik wil hem ook meer op mijn werk gebruiken, dus ik kan later nog eens een korte review schrijven of die daar geschikt voor is. Tot slot moet ik op zoek naar een Nederlandse stekker want er zit nu alleen een Engelse stekker bij (logisch). Ik begrijp uit forum berichten dat ik niet zomaar de Galaxy SII lader kan gebruiken omdat de Nexus een speciale snellader heeft?? Kan iemand hier wat over zeggen?

Nexus 7 naast mijn Galaxy SII
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2mfluzd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Je kunt iedere USB lader gebruiken hoor, maar met de bijgeleverde (idd snel-) lader gaat het opladen 2x zo snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-06 18:27
bsmpower schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:23:
Tot slot moet ik op zoek naar een Nederlandse stekker want er zit nu alleen een Engelse stekker bij (logisch). Ik begrijp uit forum berichten dat ik niet zomaar de Galaxy SII lader kan gebruiken omdat de Nexus een speciale snellader heeft?? Kan iemand hier wat over zeggen?
Had je nu maar je transformer 101 lader bewaard.
Volgens mij is dit een "usb 3.0" lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
cypher21 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:53:
[...]

10 maar?
Als je ff een VPN had geinstalleerd, en in de market een applicatie aantikt om te kopen, kun je een creditcard toevoegen, eenmaal toegevoegd krijg je 25 usd cadeau :)
Dit is niet het play store credit he, dat heb ik al geactiveerd. Het gaat hier over de google wallet waarmee je via NFC kan betalen. In principe kan je dit gebruiken om bij mastercard PayPass betaalterminals even met je tablet te betalen door de tablet langs de terminal te houden. Maar die dingen zijn amper beschikbaar in europa, er zijn er een paar in uk en us. Ik hoop er eentje te vinden in de starbucks ofzo op schiphol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Cooki3s schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:04:
[...]

Dit is niet het play store credit he, dat heb ik al geactiveerd. Het gaat hier over de google wallet waarmee je via NFC kan betalen. In principe kan je dit gebruiken om bij mastercard PayPass betaalterminals even met je tablet te betalen door de tablet langs de terminal te houden. Maar die dingen zijn amper beschikbaar in europa, er zijn er een paar in uk en us. Ik hoop er eentje te vinden in de starbucks ofzo op schiphol.
Ahh, ik zie het, had de post op XDA niet helemaal goed gelezen :)

ook maar een x proberen, maar heb nog nooit een NFC paal ergens gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:50
cypher21 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:51:
Je kunt iedere USB lader gebruiken hoor, maar met de bijgeleverde (idd snel-) lader gaat het opladen 2x zo snel ;)
Dat is niet helemaal waar. Met een 500mA voeding gebeurt er niets, en met 1000mA gaat het ontzettend traag.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb zojuist ook mijn Nexus 7 ontvangen. Wat een mooi apparaat, een heerlijk formaat en lekker rap!
Ben bang dat km de ipad 2 toch minder snel zal gebruiken zo :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
[quote]bsmpower schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:23:
Tot slot moet ik op zoek naar een Nederlandse stekker want er zit nu alleen een Engelse stekker bij (logisch). Ik begrijp uit forum berichten dat ik niet zomaar de Galaxy SII lader kan gebruiken omdat de Nexus een speciale snellader heeft?? Kan iemand hier wat over zeggen.

Ik heb er ook 1 uit Engeland en voor € 6,95 kun je een hele platte verloopstekker kopen bij die winkel
waar ze niet gek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Heb Sling Player Mobile geïnstalleerd.Kan nu overal mijn T'V zenders van thuis op de Nexus kijken via Slingbox/HD receiver en wifi. Werkt toppie.Ook films via mijn NAS streamen gaat probleemloos.

Ben dus een blij mens met mijn N7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
cheiron schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:01:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Met een 500mA voeding gebeurt er niets, en met 1000mA gaat het ontzettend traag.
Heb zelf geen 500mA oplader voor het stopcontact, maar een usb2 poort op de pc is ook 500mA, die laadt em ook op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Zelfs de draadloze muis werkt i.c.m. het kleine OTG kabeltje. Kan soms heel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Hm, er zijn nog niet gek veel covers beschikbaar nog helaas. Tenminste zat pu leather meuk op ebay, maar de echt mooie moleskin idee covers zijn allemaal "binnenkort beschikbaar".
De kindle lighted case is een mooi voorrbeeld hoe het wel moet, mooi sterk leer, simpel design maar stijlvol, maakt hem amper groter maar beschermt toch alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Denko schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 08:56:
Hm, er zijn nog niet gek veel covers beschikbaar nog helaas. Tenminste zat pu leather meuk op ebay, maar de echt mooie moleskin idee covers zijn allemaal "binnenkort beschikbaar".
De kindle lighted case is een mooi voorrbeeld hoe het wel moet, mooi sterk leer, simpel design maar stijlvol, maakt hem amper groter maar beschermt toch alles.
Ik heb deze gekocht. Cover met magn. sluiting en stand. Speciaal voor de N-7.

http://www.123bestdeal.co...oogle-Nexus-7-Tablet.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-06 00:33

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Ik heb deze overgehouden van mijn verkochte galaxy tab p1000, past de nexus 7 precies in en van mooi dun leer.
Alleen ja wel een beetje prijzig nog. :)

http://www.telecomtelecom...-tab-pouch-ef-c980l-camel

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:52
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8168/7709665778_496513007f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7111/7709667298_94fff0fc6a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8430/7709668396_d3feef454d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7276/7709669528_b3754053db.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door MGSNK op 04-08-2012 13:24 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
Ik kan helemaal niets vinden over het gebruik van de nexus 7 bij 35 graden onder een parasol ? iemand zin om dit te testen? alleen zonder de 35 graden?
Is het bijv fijn om een filmpje te kijken? of spelletje te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Open voor accessoires aub even een apart topic in het daarvoor bedoelde forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
shamp0o schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:15:
Ik kan helemaal niets vinden over het gebruik van de nexus 7 bij 35 graden onder een parasol ? iemand zin om dit te testen? alleen zonder de 35 graden?
Als jij zorgt dat het hier in Nederland 35 graden wordt, dan test ik dit graag voor je uit!

Maar in de zon is het niet prettig kijken op het scherm, zelfde als telefoon/ipad e.d.

@MGSNK
Dat lijkt me echt onhandig voor een tablet...

[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 04-08-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zie de modbreak hierboven.

[ Voor 121% gewijzigd door janvanduschoten op 04-08-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
shamp0o schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:15:
Als het mee zit in de douaniers er maandag een beetje zin in hebben kan ik het maandag avond laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05 21:11
Onder een parasol is het prima te doen, alleen direct zonlicht geeft zoals vrijwel alle schermen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
ok, bedankt voor de reacties. Wat ik eerder had bij mijn tranformer EEEPAD 101 (eerste generatie) dat de helderheid gewoon niet genoeg was voor in de zon. Vandaar mijn vraag.
Nu nog wachten tot ie in Nederland gelanceerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
helderheid valt me een klein beetje tegen, maar is niet slechter dan de ipad. Ik vind het lastig met zonnig weer buiten een boek/film/comic erop te kijken

Pagina: 1 ... 4 ... 57 Laatste

Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.

Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.

Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).

Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)