• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-10 10:09
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:37:
Is de NOS app bij jullie ook niet compatible?
Ik heb de NOS gemaild met de vraag of er een app komt voor Android tablets en zo ja, wanneer. De reactie was dat de app niet goed schaalde op tablets en dat de app daarom niet beschikbaar was. Niks over mogelijke tablet app.

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:37
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:09:
Gister me Nexus weer moeten opladen en viel me op dat de Mediaserver boven aan stond in het lijstje met batterij gebruik. Stond met 28% boven aan en het scherm stond daar zelfs nog onder met 26% ofzo die was nog niet eens 3 uur aangeweest. Had nog wel iets over 26% ofzo. Heb wel wat uurtjes naar MP3tjes zitten luisteren maar snap dan niet waarom die Mediaserver nog zoveel doet naast de Muziek speler.

Meer mensen er last van dat de Mediaserver erg veel batterij verbruikt? Het val me de laatste tijd namelijk al behoorlijk op dat deze redelijk boven aan in het lijstje staat. Zelfs al ik weinig met Media doe.

[...]

Stukje naar boven staat hoe je dat kunt doen. Even wereldbolletje gebruiken op het keyboard.
Bedankt!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:14
Framoes schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:34:
[...]

Ik heb de NOS gemaild met de vraag of er een app komt voor Android tablets en zo ja, wanneer. De reactie was dat de app niet goed schaalde op tablets en dat de app daarom niet beschikbaar was. Niks over mogelijke tablet app.
Je kunt 'm sideloaden en dan schaalt inderdaad video in portret-modus slecht. In landschap-modus is er weinig aan de hand. Als je dit wilt kun je op je Android-phone de app installeren en met ES File Explorer er weer uittrekken en dan op je tablet zetten.

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 21:40
cypher21 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:26:
[...]

Flash APK i.c.m. firefox werkt prima, heb nog geen crash oid gehad.

Gebruik het overigens niet veel, maar het werkt iig wel.

Had het laatst nodig om voetbal te kijken via internet op de tablet, dus heeft ruim 2 uur probleemloos gewerkt :)
Kijk dat kilinkt als goed nieuws.
Zou je willen proberen of het werkt met de Dolphin browser? De website die persé moet werken doet het niet op tablets dus ik moet ook een windows pc simuleren, Dolphin kan dat.

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:48
Weet je wat mij nou praktisch lijkt? Als je in landscape mode gewoon 2 portrait modes naast elkaar kan draaien en dus 2 apps telijk kan runnen. Heb hier wel eens over gehoord en net een artikeltje gevonden over een samsung tablet die dit kan met een beperkt aantal apps, maar dit zou toch ook makkelijk te realiseren moeten zijn op onze nexus?

Afbeeldingslocatie: http://si.wsj.net/public/resources/images/OB-UE353_PTECH1_G_20120814200806.jpg

Iemand hier al eens iets over gezien?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:20
Na al mijn problemen met screenflickr had ik mijn N7 terugebracht bij de MM. Ik heb nu een nieuwe ontvangen via Coolblue, met serienummer C90 aan het beginn. Dit is de laatste batch, android 4.1.1 stond er al op (ik had dus niet direct update). Scherm ziet er ook goed uit, nu afwachten of het zo blijft :)

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

• Bitbull
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:43
vandermark schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:56:
Na al mijn problemen met screenflickr had ik mijn N7 terugebracht bij de MM. Ik heb nu een nieuwe ontvangen via Coolblue, met serienummer C90 aan het beginn. Dit is de laatste batch, android 4.1.1 stond er al op (ik had dus niet direct update). Scherm ziet er ook goed uit, nu afwachten of het zo blijft :)
Ik heb gisteren mijn 2e Nexus binnen via Coolblue, na mijn eerste Nexus terggestuurd te hebben naar Dynabyte wegens het screen-lift probleem. Deze 2e heeft nog een serienummer met C8O aan het begin, dus een van de augustus batch. JB was nog versie 4.1 en heleaas heeft deze nog steeds last van screen-lift al is het minder als bij de vorige. Ik ben benieuwd of er veel verschil is met de C9O batch...

• BTBoy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 15:20
Nadat ik mijn nexus uit heb gezet, duurt het enorm lang voordat hij weer aangaat.
Ik moet soms zeker 10 a 15 seconden mijn vinger op de aan knop houden voordat hij aangaat.

De eerste keer dat ik het ontdekte schrok ik wel even omdat ik dacht dat hij gewoon dood was.
Normaal moet je hem kort indrukken en dan gaat hij gewoon aan, zoals bij mijn HTC telefoon..

Gister had ik het weer, ik had hem s avonds uitgezet zodat hij rustig tijdens de nacht kon opladen..
De volgende ochtend duurde het weer enorm lang..

Heeft iemand hier ervaring mee?

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
verzenden schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:44:
[...]

Kijk dat kilinkt als goed nieuws.
Zou je willen proberen of het werkt met de Dolphin browser? De website die persé moet werken doet het niet op tablets dus ik moet ook een windows pc simuleren, Dolphin kan dat.
Firefox kan dat ook, moet je de user agent aanpassen in de opties.

voor zover ik las werkt dolphin prima met flash, ik kan het voor 2200 vanavond iig niet proberen voor je

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Verwijderd

BTBoy schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:11:
Nadat ik mijn nexus uit heb gezet, duurt het enorm lang voordat hij weer aangaat.
Ik moet soms zeker 10 a 15 seconden mijn vinger op de aan knop houden voordat hij aangaat.

De eerste keer dat ik het ontdekte schrok ik wel even omdat ik dacht dat hij gewoon dood was.
Normaal moet je hem kort indrukken en dan gaat hij gewoon aan, zoals bij mijn HTC telefoon..

Gister had ik het weer, ik had hem s avonds uitgezet zodat hij rustig tijdens de nacht kon opladen..
De volgende ochtend duurde het weer enorm lang..

Zie Google Nexus 7-Tablet

• Sunblade NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 21:04
Hallo,

Ik heb het probleem dat de gyroscoop niet goed gekalibreerd is waardoor als ik templerun of megajump speel hij een afwijking na rechts heeft. (wat duidelijk te zien is als ik hem op een vlakke tafel leg)
Heb al geprobeerd hem op te starten terwijl die vlak ligt en ook 1 van de spellen te spelen terwijl hij nog steeds vlak ligt ma dan begint hij al gelijk met een afwijking naar rechts.

Iemand een idee hoe je de gyroscoop kan resetten of iets dergelijks om dit probleem te verhelpen?
Alvast bedankt ;)

Verwijderd

Sunblade NL schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:50:
Hallo,

Ik heb het probleem dat de gyroscoop niet goed gekalibreerd is waardoor als ik templerun of megajump speel hij een afwijking na rechts heeft. (wat duidelijk te zien is als ik hem op een vlakke tafel leg)
Heb al geprobeerd hem op te starten terwijl die vlak ligt en ook 1 van de spellen te spelen terwijl hij nog steeds vlak ligt ma dan begint hij al gelijk met een afwijking naar rechts.

Iemand een idee hoe je de gyroscoop kan resetten of iets dergelijks om dit probleem te verhelpen?
Alvast bedankt ;)
Via Google Play: Compass de optie Calibrate uitvoeren en dan is het opgelost. Alleen wanneer je je N7 herstart is de calibratie weer verloren en moet je het opnieuw doen.

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:49
Gebruikt er nog iemand Chameleon launcher?
Heb hem net geïnstalleerd en ziet er wel goed uit! :)

• cypher21
frye schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:25:
Gebruikt er nog iemand Chameleon launcher?
Heb hem net geïnstalleerd en ziet er wel goed uit! :)
Zag er idd leuk uit, maar vind het geen 8 euro waard...

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:49
cypher21 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:39:
[...]

Zag er idd leuk uit, maar vind het geen 8 euro waard...
Neen, op dit moment is het zeker geen 8 euro waard. Hopelijk komen ze met nog goeie features + updates zodat hij wel de volle 8 euro waard kan zijn!

Verwijderd

M'n GN7 (C80K) is vandaag netjes afgeleverd. Was (mede dankzij XDA) ontzettend huiverig voor 'screen lift', dead / hot pixels en backlight bleeding, maar dat bleek achteraf nergens voor nodig! I'm in love O+

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-10 22:00
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:55:
M'n GN7 (C80K) is vandaag netjes afgeleverd. Was (mede dankzij XDA) ontzettend huiverig voor 'screen lift', dead / hot pixels en backlight bleeding, maar dat bleek achteraf nergens voor nodig! I'm in love O+
Je kan ook nog screen flicker hebben ;)

• lennardn
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-02-2020
Heb sinds 3 dagen mijn Nexus 7 binnen vanuit Coolbleu (serie C80X) maar constant problemen met het niet meer uit standby komen van het device. Moet +10 seconden de aan knop indrukken en dan gaat ie weer aan.
Ik lees er meer hierover in de thread maar zijn er al oplossingen of andere info?

Dit is zeer vervelend want iedere keer 30 seconden of meer wachten voordat apparaat aangaat, ik zie dit als een zeer serieuze bug.

• zAo
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

lennardn schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:06:
Heb sinds 3 dagen mijn Nexus 7 binnen vanuit Coolbleu (serie C80X) maar constant problemen met het niet meer uit standby komen van het device. Moet +10 seconden de aan knop indrukken en dan gaat ie weer aan.
Ik lees er meer hierover in de thread maar zijn er al oplossingen of andere info?

Dit is zeer vervelend want iedere keer 30 seconden of meer wachten voordat apparaat aangaat, ik zie dit als een zeer serieuze bug.
Niet toevallig zware apps draaien zoals tTorrent?

Verwijderd

lennardn schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:06:

Ik heb hier nul komma nul last van (althans, dat denk ik). Sterker nog, ik gebruik de power-knop niet eens. Heb zo'n smart cover er om en als ik hem dan open doe, heb ik direct beeld. Misschien biedt een smart cover uitkomst ?

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:27
Na de unlock & root, gebruik ik regelmatig een OTG cable+USB stick met StickMount en DICE player om films te kijken. Op het moment dat ik 'm tijdens het spelen uitzet en wegleg, krijg ik 'm alleen aan door de start knop langdurig in te drukken (10sec).
Als ik Dice afsluit, via Stickmount de USB Stick unmount, gaat het goed. Jammer, maar ... in ieder geval weet ik dat deze wijze geen probs geeft. Wellicht kan iemand hier zn voordeel mee doen.

• lennardn
zAo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:19:
[...]

Niet toevallig zware apps draaien zoals tTorrent?
Er draait soms niets dan is het device weer aangezet middels 10 seconden inhouden power knop en dan gaat hij na 30 min weer in diepe slaap...

Verwijderd

Lees de topicwaarschuwing aub. Daarnaast is GoT geen vervanging voor de helpdesk.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 20-09-2012 10:50 ]

• lennardn
lennardn schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:04:
[...]

Er draait soms niets dan is het device weer aangezet middels 10 seconden inhouden power knop en dan gaat hij na 30 min weer in diepe slaap...
Update: apparaat teruggezet naar fabrieksinstellingen en ook hier constant in slaapmodus.
Deze gaat terug naar Coolblue.

• vtrke
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 05:02
Heb sinds gisteren mijn Nexus 7 via CoolBlue.

Hetgeen me dadelijk opviel bij gebruik...de wifi connectie valt vaak weg. moet dan wifi uit en aan zetten en dan is het terug in orde. Heb nog 2 android telefoons, hiermee heb ik dit niet. Het internet via Ziggo (draaloze router)... zie ook vaak dat er in het wifi icoontje zo'n zwart vlekje komt, wat wil dit zeggen??

• cypher21
die zwarte pijltjes betekend dat de tablet/telefoon aan het verzenden/ontvangen is

ik heb iig geen issues met wegvallende wifi verbindingen

• WeeePeee
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-12-2022
Hallo,

Ben nieuw hier.

Ben van plan om een Nexus 7 aan te schaffen. Heb eigenlijk nog een vraag, is het mogelijk om via de mini USB een dongel op de N7 aan te sluiten? Ik heb nl een USB dongel van de zaak. Deze wordt gebruikt om de laptop van de zaak draadloos op internet aan te koppelen. De dongel is van Vodafone.

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:28
Android kan wel dongels aan, maar je moet dan volgens mij USB-Host hebben. Betwijfel of dat gaat met die OTG truc (die ook root vereist :/ )

• cypher21
WeeePeee schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:26:
Hallo,

Ben nieuw hier.

Ben van plan om een Nexus 7 aan te schaffen. Heb eigenlijk nog een vraag, is het mogelijk om via de mini USB een dongel op de N7 aan te sluiten? Ik heb nl een USB dongel van de zaak. Deze wordt gebruikt om de laptop van de zaak draadloos op internet aan te koppelen. De dongel is van Vodafone.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1798631

werkt met een hoop dongles, deze gast heeft wel root, maar lees hier en daar dat het ook zonder zou moeten werken

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Gisteren iets raars meegemaakt. Mijn tablet wilde niet meer aan. Hij had nog 50% accu maar hij was uitgevallen. Opstarten ging alleen d.m.v. 20sec de power button in te drukken. Toen was mijn batterij in eens leeg. Toen opgeladen naar 100%. binnen 4 uur en 1,5 uur screen-on time was hij weer leeg. Vannacht weer opgeladen en nu lijkt hij het beter vol te houden. Meerdere mensen last van gehad?

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

• WeeePeee
  • Laatst online: 31-12-2022
cypher21 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:58:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1798631

werkt met een hoop dongles, deze gast heeft wel root, maar lees hier en daar dat het ook zonder zou moeten werken
Ik denk dat ik maar even wacht totdat de 3G versie uitkomt. Dan kan ik de sim uit de dongel gebruiken.

Alvast bedankt voor jullie inbreng.

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

iemand gta3 al aan de praat?

hij blijft crashen bij moi ;(

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:45
lange schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:12:
iemand gta3 al aan de praat?

hij blijft crashen bij moi ;(
werkt hier prima, verder niks geks voor hoeven doen

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

nils.kuijpers schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:16:
[...]

werkt hier prima, verder niks geks voor hoeven doen
hmm geroot met custom rom (paranoid?) ook toevallig of helemaal stock?

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Bij mij installeert hij gta alleen, spelen doet hij niet. Heb paranoid er op en ook geroot. Ook 2 verschillende apk's gebruikt.

• tobitronics
Quido schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:37:
Bij mij installeert hij gta alleen, spelen doet hij niet. Heb paranoid er op en ook geroot. Ook 2 verschillende apk's gebruikt.
Je moet niet verwachten dat warez het altijd doen.....

Verwijderd

Hier geen probleem met GTA3 hoor.

• agoNITE
  • Laatst online: 26-10 07:42
tobitronics schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:37:
[...]

Je moet niet verwachten dat warez het altijd doen.....
Warez mogen hier sowieso niet..

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:53
Quido schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:37:
Oh dat kan ik wel uitleggen, als je het spel installeert via de market kun je 'm booten naar het menu, daarna moet ie ongeveer 450 mb downloaden aan game files. Dit lukt echter alleen als je het spel ook echt gekocht hebt en daardoor door de verificatie heen komt.

• Oomho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-10 17:49
Omdat het nu bijna lijkt dat iedereen wel een probleem heeft met zijn Nexus 7,
ik heb de mijne gekocht op de eerste dag dat het mogelijk was bij de mediamarkt in rotterdam.
Heb diverse roms geprobeerd en draai nu de paranoidandroidrom en heb nog geen enkel probleem ondervonden.
Alles werkt naar behoren. Geluk? of zijn er toch heel veel tablets zonder probleem. :)

• tobitronics
Oomho schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:01:
ik heb de mijne gekocht op de eerste dag dat het mogelijk was bij de mediamarkt in rotterdam.
Heb diverse roms geprobeerd en draai nu de paranoidandroidrom en heb nog geen enkel probleem ondervonden.
Alles werkt naar behoren. Geluk? of zijn er toch heel veel tablets zonder probleem. :)
Zelfde bij mij (ook eerste dag van release), had wat lag issues maar dat was kernel related, nu met motley kernel + paranoid + lagfix + jay tweaks loopt ie als een zonnetje :D

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:39

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Al een tijdje zit ik met een regelmatig trage tablet. Eerst dat ik dat Ultimate Rotation Control de boosdoener was, want als ik de homescreen rotate duurt het een tiental seconden voor mijn iconen terugkomen. Nu heb ik die verwijderen en TabletUI geforceerd door de build.prop naar 160DPI te zetten en hoewel TabletUI veel fijner werkt heb ik nog steeds dat rotation erg lang duurt.

Nu draai ik CleanROM 1.1, herkennen mensen met een stockrom deze klachten?

• Oomho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-10 17:49
Weet iemand een goed programma om video van mijn nas te streamen en dan ook vooral dvd's en liefst ook iso.

Verwijderd

Ik heb dat gehad met de paranoid ROM dat roteren erg langzaam was. Heb toen gewoon maar de Stock ROM terug geplaatst met de True Tablet UI patch en dat werkt echt prima heel weinig last van Lag en roteren gaat aardig vlot. Ik hou het voorlopig bij deze combinatie tot dat er een ROM komt met echte meer waarde.

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:39

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:00:
Ik heb dat gehad met de paranoid ROM dat roteren erg langzaam was. Heb toen gewoon maar de Stock ROM terug geplaatst met de True Tablet UI patch en dat werkt echt prima heel weinig last van Lag en roteren gaat aardig vlot. Ik hou het voorlopig bij deze combinatie tot dat er een ROM komt met echte meer waarde.
Zojuist CleanROM 1.2.5 met dezelfde patch erop gezet, het leek erop dat er een oude OC kernel op zat. Lijkt vlot te gaan, was net wel veel tijd met terugzetten titanium backup :)

Verwijderd

Ik vind die tablet ui juist even vreemd, mijn dock is plots weg en iconen stonden anders, dus ik had weer snel mijn backup terug gezet want ondanks dat ik geen landschap modus ben ik nou nog niet echt klaar voor die tablet modus.

Ohja en in die landschap modus staan sommige widgets plots niet goed en dat vond ik wel jammer, ik steek zelf namelijk altijd wel wat tijd in personaliseren met widgets.

Het werkt toch net anders en de phablet ui vind ik op zich wel fijn, wellicht dat ik nog eens die SGT7 uit probeer, maar CM10 heeft een niet zo'n fijne bug met de back knop.

Verwijderd

Op GoT verwachten we eigen inzet en initiatief, en daarnaast hoort dit hier niet thuis.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 20-09-2012 22:27 ]

Verwijderd

Mijn ervaring met deze tablet zijn heel erg leuk en gezellig :)

Echt een super handig snelle tablet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtrke
Wie kan volgend filmpje streamen op zijn nexus zonder dat de wifi vastloopt? Op mijn laptop en Apple tv zonder problemen echter streamen op nexus van filmpjes zorgt ervoor dat mijn wifi vastloopt...

YouTube: Kid Cudi - Pursuit of Happiness Project X (Best Scene)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vtrke schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 01:50:
Wie kan volgend filmpje streamen op zijn nexus zonder dat de wifi vastloopt? Op mijn laptop en Apple tv zonder problemen echter streamen op nexus van filmpjes zorgt ervoor dat mijn wifi vastloopt...

YouTube: Kid Cudi - Pursuit of Happiness Project X (Best Scene)
't werkt hier prima, ook in landscape mode met youtube hq enabled (rooted, stock 4.1.1, Maxthon browser)

Er zijn nogal wat variabelen met de info die je hebt verschaft, maar werkt specefiek alleen dát filmpje niet op jouw device? Met een andere browser geprobeerd? Verloopt het normaal downloaden van bestanden zonder haperingen? Modem / router gereset en / of voorzien van de laatste firmware..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Handige app voor Landscape mode. Ik heb hem op "geforceerd automatisch" staan. Werkt
prima en snel. (Mits geroot).

Google Play: Ultimate Rotation Control

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 04:16:
[...]

't werkt hier prima, ook in landscape mode met youtube hq enabled (rooted, stock 4.1.1, Maxthon browser)

Er zijn nogal wat variabelen met de info die je hebt verschaft, maar werkt specefiek alleen dát filmpje niet op jouw device? Met een andere browser geprobeerd? Verloopt het normaal downloaden van bestanden zonder haperingen? Modem / router gereset en / of voorzien van de laatste firmware..?
Hier ook totaal geen probleem: rooted, stock, Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Laatst online: 17:37
Ik denk dat de meeste tabs het gewoon prima doen, maar mensen zonder problemen melden zich denk ik minder op fora ofzo. Ik heb ook een exemplaar met s/n C80 en tot nu toe werkt dat ding echt vlekkeloos :) er zullen in die batch ook zeker goede exemplaren tussen zitten iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10 12:08
Hier ook nog steeds geen problemen hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demisbr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-07-2024
Hmm, naast screenflicker bij lage helderheid in donkere omstandigheden had ik gisteren dat de tablet niet meer aan wilde.
Hij had in standby een paar uur aan de lader gehangen en wilde gewoon niet meer aan. Uiteindelijk de knop meer dan 10 seconden ingedrukt gehouden en toen deed ie het weer :/

Nog iets dus wat ik in de gaten moet houden.. jammer van deze 2 issues, want verder is het een TOP ding 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:12

psyy138

blackbulls.nl

spokje schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:22:
[...]

Ik denk dat de meeste tabs het gewoon prima doen, maar mensen zonder problemen melden zich denk ik minder op fora ofzo. Ik heb ook een exemplaar met s/n C80 en tot nu toe werkt dat ding echt vlekkeloos :) er zullen in die batch ook zeker goede exemplaren tussen zitten iig :)
ik heb precies het zelfde alleen wet ik mijn batch nummer niet, zover ik weet ook geen problemen gehad.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt omdat in dit topic alleen gebruikers ervaringen gezet mogen worden van de Nexus 7
Daardoor krijg je een opeenstapeling van negatieven reacties, aangezien er maar weinig mensen gaan vertellen dat hij werkt zoals je verwacht, aangezien dat normaal is.

Mensen die klagen doen dit dan ook nog eens herhaaldelijk bij elke nieuwe wending in hun "probleem" wordt hun ervaring gedeeld hier. Het komt daardoor een beetje over als een goede tijden, slechte tijden verhaaltje.

Bovendien zitten veel problemen bij gebruikers die een custom ROM draaien op hun Nexus, wat niet thuis hoort in dit topic aangezien het niets met de Nexus te maken heeft maar met de ROM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:27
Ik heb wat CPU programma's geprobeerd maar niet gevonden wat ik zocht. Mij lijkt het leuk/interessant in grafiekvorm de 'drukte' van de 4(5) cores te kunnen zien, zoals bv de taskmanager van Windows. Weet iemand welke app dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:18
Het lijkt mij niet normaal dat ik mijn ipod oordopjes erin doe terwijl er muziek speelt, en het niet overschakelt naar mijn oordopjes, maar gewoon uit de Nexus blijft komen? Terwijl de dopjes er wel 'goed' inzitten; als ik hem er iets uittrek oid dat schakelt hij wel over, maar is het geluid heel zacht of alleen aan 1 kant.

Meerdere dopjes geprobeerd en een koptelefoon; allemaal dezelfde issues. Dit lijkt mij niet gezond of het moet wel een hele aparte ingang zijn waarop alleen een bepaald type oordopjes werkt. Ook even gezocht en op XDA zijn er ook wat meldingen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1793093

Ik ga vanmiddag terug naar MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:31

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
JRKAP schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:09:
Het lijkt mij niet normaal dat ik mijn ipod oordopjes erin doe terwijl er muziek speelt, en het niet overschakelt naar mijn oordopjes, maar gewoon uit de Nexus blijft komen? Terwijl de dopjes er wel 'goed' inzitten; als ik hem er iets uittrek oid dat schakelt hij wel over, maar is het geluid heel zacht of alleen aan 1 kant.

Meerdere dopjes geprobeerd en een koptelefoon; allemaal dezelfde issues. Dit lijkt mij niet gezond of het moet wel een hele aparte ingang zijn waarop alleen een bepaald type oordopjes werkt. Ook even gezocht en op XDA zijn er ook wat meldingen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1793093

Ik ga vanmiddag terug naar MediaMarkt.
Wat voor soort dopjes probeer je? Allemaal met mic?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtrke
Niet enkel met dat filmpje hoor. Router ook al gereset, ander kanaal gezet, blablabla ook op 2 andere wifi netwerken slechtere wifi ontvangst dan mijn Sony Ericsson Xpria mini pro, toch al niet meer van de nieuwste android gsm's....

feit is dat dit toestel gewoon een bagger wifi ontvangst heeft, je vind genoeg andere gebruikers op xda forum die ook dit probleem hebben. En in je eigen huis kan je nog wat liggen tweaken met je router maar ik ben veel op reis, hotels, luchthavens, kan moeilijk daar gaan vragen of ze hunne router even op een ander kanaal willen zetten...

Ik breng hem terug, heb 14 dagen ruilgarantie bij Coolblue, ik wacht wel op een windows 8 tablet of een andere 7 inch android jellybean...hier valt niet mee te werken
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 04:16:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtrke
Probleem heb ik ook gemerkt, je moet je koptelefoon er echt hard induwen, dan werkt het, vond het ook niet normaal hoor...de mijne gaat ook terug, lang geleden dat ik zo'n bagger product heb gekocht...wifi ontvangst is waardeloos, koptelefoon ingang moet je bijna verneuken om er geluid uit te krijgen,...niet wat ik verwacht had eerlijk gezegd....
Touchdomex schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:15:
[...]

Wat voor soort dopjes probeer je? Allemaal met mic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Zonde dat je die ervaringen hebt; mijn Nexus 7 heeft een beter ontvangst dan een Galaxy SII, Galaxy Nexus of een HP EliteBook 2540p.... Alleen mijn iMac 2011 heeft een beter ontvangst.

En die oordopjes moet je doorduwen, maar dat is vrij normaal tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
vtrke schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:22:
Probleem heb ik ook gemerkt, je moet je koptelefoon er echt hard induwen, dan werkt het, vond het ook niet normaal hoor...de mijne gaat ook terug, lang geleden dat ik zo'n bagger product heb gekocht...wifi ontvangst is waardeloos, koptelefoon ingang moet je bijna verneuken om er geluid uit te krijgen,...niet wat ik verwacht had eerlijk gezegd....

[...]
Standaard Ipod oordopjes, Samsung Galaxy S3 headset met mic, Beats By Dre Studio koptelefoon.

Harder erin drukken kan niet! Ze zitten er tot de max / klik in; verder duwen zou ook niet logisch zijn :?

Aangezien er mensen op XDA zijn die zeggen geen problemen te hebben verwacht ik niet dat dit een 'feature' is van de N7.

OMG. Jullie (en iemand op XDA) hebben toch gelijk; er is een 2e 'klik' als je wat doorduwt 8)7 . Gisteravond laat in bed mee zitten kloten en blijkbaar toch niet hard genoeg doorgedrukt te hebben. Nu ik weet dat die 2e klik moet komen is het ook niet eens zo hard; maar zeker nieuw voor mij.

Ik was wat eigenwijs :X

Helden! Jullie hebben mij een ritje Breda, beschamend gesprek, en misschien zelfs (niet) reparatie bespaard _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Kappade op 21-09-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 21:37
Haha, eerste keer kwam ik daar al gelijk achter.
Dacht wat klinkt muziek toch 'anders', kwam het nog uit de speaker 8)7 . Stekker iets verder erin gedrukt en hij deed het.

Wel even opletten dus.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:10
Tegenwoordig moet je bij alle apparaten gewoon geluk hebben dat je eentje uit het fabriek hebt zonder 1 mankement. Wifi ontvangst, snelheid is heel veel, beter, sneller dan met me HTC Sensation xe, dus dat is alvast prima. Beeld ook prima en net me koptelefoon getest en ja ik schrok ook ff, maar net als bij een vrouw hem gewoon door in gedrukt en ja hij doet het. Je zou denken dat je glijmiddel nodig hebt, want is wel ff door drukken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
nah, valt ook wel weer mee.
Juist op forums e.d. lees je alleen maar over de problemen die mensen ermee hebben.

Waarom zou je je positieve reacties delen, het apparaat hoort gewoon te werken.

ik heb em iig sinds maandag 23 juli en geen enkel probleem tot nu toe (wat niet aan mijzelf te wijten is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het vergelijken van de wifi verbinding met andere wifi apparaten is ook stom.
Je gaat ook geen Volkswagen Golf vergelijken met een Opel Astra en dan de conclusie trekken dat de Volkswagen een hogere topsnelheid heeft tussen Eindhoven en Den-Bosch en dat daarom de Astra slecht is?

Bovendien hebben alle producten toleranties
Screenlift valt daar ook onder mits het natuurlijk teveel wordt
Dat de audio jacket er hard ingeduwd moet worden heeft ook met tolerantie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtrke
hoezo stom, als 2 toestellen op 12 meter van mijn router prima ontvangt en een ander helemaal niet dan vind jij het stom omdat te melden?

dat toestel hoort te werken punt uit...
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:05:
Het vergelijken van de wifi verbinding met andere wifi apparaten is ook stom.
Je gaat ook geen Volkswagen Golf vergelijken met een Opel Astra en dan de conclusie trekken dat de Volkswagen een hogere topsnelheid heeft tussen Eindhoven en Den-Bosch en dat daarom de Astra slecht is?

Bovendien hebben alle producten toleranties
Screenlift valt daar ook onder mits het natuurlijk teveel wordt
Dat de audio jacket er hard ingeduwd moet worden heeft ook met tolerantie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Ondanks ik geen Wifi problemen heb moet ik vtrke gelijk geven. Als je 2 apparaten heb op dezelfde afstand en de ene doet goed (bijv een telefoon) qua bereik en de Nexus minder; dan zegt dat meer over de Nexus dan over Wifi.

Kan komen door externe factoren, maar omdat de nexus grotere accu en oppervlakte heeft, zou je denken dat de ontvangst theoretisch beter moet zijn dan een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vtrke schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:51:
hoezo stom, als 2 toestellen op 12 meter van mijn router prima ontvangt en een ander helemaal niet dan vind jij het stom omdat te melden?

dat toestel hoort te werken punt uit...

[...]
Een wifi die geen ontvangst heeft hoef je niet eens te testen met een ander toestel.

Wifi van andere toestellen hebben andere wifi chips, antennes en materiaal waar de behuizing van gemaakt is.
Zo ook je acces point. Die zullen allemaal anders reageren op deze verschillende variabele.

Ook twee toestellen van hetzelfde type zullen niet exacte dezelfde testresultaten opleveren.
Omdat die tijdens de productie geproduceerd worden met bepaalde toleranties die de producent acceptabele vind of die je mag verwachten van de prijs kwaliteit.

Dit komt bij alle producten voor ook bij een volkswagen of opel.
Maar ook bij intel, amd en nvidia processors.

Het is dus helemaal niet erg dat een wifi 20% slechter bereik heeft dan een ander apparaat bij je thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 24-10 12:08
M'n Nexus 7 heeft beter bereik dan me Galaxy Nexus:

N7: Singal strength: Excellent (65 Mbps)
GN: Signal strength: Good (5 Mbps)

Ze liggen naast elkaar zo'n 20 meter van me router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
Ik heb hem ook sinds vandaag, en ik heb een vraagje:

Op YouTube zijn er sommige filmpjes niet beschikbaar voor mobiele apparaten, kan je dit omzeilen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalG schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:39:
Ik heb hem ook sinds vandaag, en ik heb een vraagje:

Op YouTube zijn er sommige filmpjes niet beschikbaar voor mobiele apparaten, kan je dit omzeilen?

Bedankt!
Ja maar dan moet je Adobe flash player gaan installeren en een browser zoals Dolphin. Dan speel je zo'n video af alsof het op je computer is.

• mogunz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-02 12:39
Ik merkt dat de N7 die ik vandaag had opgehaald erg slechte WIFI ontvangst had... en ging dus een beetje Googlen... blijkt dus dat de antennes op de backcover zitten en dat deze niet met draadje vast zitten, maar puur op aanraking. Dus tip van andere forum was om backcover te openen en de pinnetjes iestjes meer naar boven duwen, zodat de antennes beter geraakt kunnen worden.

Dus gedaan en snelheid is ZEKER merkbaar beter geworden. Ik geef dit toch wel aan als productie fout, maar gelukkig alsnog goed gekomen.

LET OP! Indien je dit doet, doe het op EIGEN risico... Ik neem geen verantwoordelijk voor schade aan jouw apparaat!!

hoi

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10 22:27

jmk

Voor mensen die gaan sleutelen aan hun Nexus is deze video wel handig:

Yippie kayak, other buckets!

• xavier!
  • Laatst online: 13-01 13:11
Help! M'n n7 gaat niet meer aan? Scherm is zwart en er gebeurt niks. Ik gok dat dit een gevalletje voor de garantie is?

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

xavier! schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 09:30:
Help! M'n n7 gaat niet meer aan? Scherm is zwart en er gebeurt niks. Ik gok dat dit een gevalletje voor de garantie is?
En wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Wat is er gebeurd voordat dit gebeurde?

Het forum is geen helpdesk :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• xavier!
janvanduschoten schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 09:33:
[...]

En wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Wat is er gebeurd voordat dit gebeurde?

Het forum is geen helpdesk :)
Naast me neer gelegd. Vervolgens weer opgepakt en het scherm dus zwart. Power button lang ingedrukt houden helpt niet en een reset door middel van power button + volume knop ook niet...

Verwijderd

jmk schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 09:15:
Voor mensen die gaan sleutelen aan hun Nexus is deze video wel handig:
[video]
Mocht je de batterij ooit willen vervangen dat gaat niet zo moeilijk zoals je op deze video ziet, die achterkant gaat er ja makkelijk af en de batterij kun je direct los halen en is makkelijk te vervangen.

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

xavier! schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 09:34:
[...]

Naast me neer gelegd. Vervolgens weer opgepakt en het scherm dus zwart. Power button lang ingedrukt houden helpt niet en een reset door middel van power button + volume knop ook niet...
En de lader eraan hangen?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• xavier!
Ook gedaan. Geen effect.

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Die is defect, opsturen voor garantie.

Het valt mij op dat echt heel veel Nexus 7 problemen hebben, normaal hoor je alleen negatieve verhalen op internet maar in het geval van de Nexus 7 is het echt heel erg. Het lijkt erop dat geen enkele Nexus 7 probleem vrij is. Ik heb sinds donderdag ook een Nexus 7 en die van mij heeft een dode pixel. Het lijkt erop dat de C8O serie ook slechtere schermen heeft (die ik dus heb).

Ik zit ook heel erg te twijfelen om mijn Nexus 7 weer in te leveren :/ .

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:26
Cubic X schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 10:45:
[...]

Het valt mij op dat echt heel veel Nexus 7 problemen hebben, normaal hoor je alleen negatieve verhalen op internet maar in het geval van de Nexus 7 is het echt heel erg. Het lijkt erop dat geen enkele Nexus 7 probleem vrij is. Ik heb sinds donderdag ook een Nexus 7 en die van mij heeft een dode pixel. Het lijkt erop dat de C8O serie ook slechtere schermen heeft (die ik dus heb).

Die van mij is anders helemaal probleemloos, zoals zo vaak gezegd hier lees je alleen de negatieve reacties. Ga eens echt het aantal personen tellen in dit topic en zet dat af tegen het werkelijk aantal verkochte exemplaren, zul je zien dat het wel meevalt.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Verwijderd

[...]

Je praat als een politieke partij leider

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:05
Die van mij is zo goed als probleemloos.

Als ik m op automatische helderheid heb staan, zit ie in moeilijke lichtomstandigheden wel eens miniem te knipperen, zodra ik de automatische helderheid uitzet is het weg. Maar het is dan ook echt heel miniem en totaal niet storend.

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Verwijderd

Het is ook al bewezen dat 15% van alle berichten op sociale media, betaalde reacties zijn.
Die tactiek wordt volop gebruikt in politieke campagne maar ook in marketing strategie.

Als een product niet werkt zoals men kan verwachten valt dit gewoon onder de garantie 2 jaar lang.

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:05
Die van mij is inderdaad betaald :)

249€

De reactie hierboven bracht me echter helaas niks op :)

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

martinusz schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 10:56:
[...]

Die van mij is anders helemaal probleemloos, zoals zo vaak gezegd hier lees je alleen de negatieve reacties. Ga eens echt het aantal personen tellen in dit topic en zet dat af tegen het werkelijk aantal verkochte exemplaren, zul je zien dat het wel meevalt.
Die van mij werkt ook probleemloos.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-10 13:51

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Hier ook een Nexus vanaf de release die 100% ok is, meestal lees je de negatieve reacties. mensen die nergenst last van hebben die hoor je niet.

| Youtube |

• Quad
  • Laatst online: 21:37
[...]

Ik heb ook een probleemloos geval. Idd negatieve hoor je eerder dan positieve verhalen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• MarcelGo
  • Nu online
Hier ook een perfecte Nexus 7, erg blij mee... oOo

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Mijn Nexus 7 is ook vlekkeloos. Ik ben er voor 249 euro echt super tevreden mee (mijn dochter van 3 trouwens helemaal).

Iemand nog goede tips voor tablet programm's voor kinderen?

Verwijderd

Ik kan me er wel in vinden dat geen een apparaat perfect is, maar de Nexus 7 die ik nu heb is niks mis mee en soms kun je ook gaan zitten mieren n**ken.

Want je zult altijd wel imperfectie ergens vinden, maar je moet wel een grens trekken, als je scherm echt naar boven uit steekt heb je inderdaad screen lift maar als je lift bij rand beweging voelt bij duwen wilt niet zeggen dat hij defect is.

Er is maar een merk waar je bijna perfectie mag verwachten en dat is Apple maar daar word best veel voor opgeofferd, zo kun je Apple producten maar moeilijk zelf repareren, zelf batterij vervangen enzo zit er niet in, want die dingen zitten gewoon helemaal vast.

• Maardiweb
  • Laatst online: 14:48
EquiNox schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:49:

Iemand nog goede tips voor tablet programm's voor kinderen?
Android apps voor peuters

Edit: Lijkt me een goed moment voor een polletje:

Poll: Heeft jouw Nexus 7 ook 'issues'?
Nee, helemaal gelukkig mee
Ik heb soms last van één van onderstaande problemen maar dat boeit me niet
Ja, ik heb last van screenlift
Ja, ik heb last van screen flicker
Ja, ik heb last van slechte wifi-ontvangst
Ja, mijn tablet gaat pas na 30 seconden weer aan
Ja, ik heb twee of meer van deze problemen
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=382897&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 69% gewijzigd door Maardiweb op 22-09-2012 12:33 ]

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Verwijderd

Leuk een pol :-)

Laat de mensen die last hebben van issues ook meteen even vertellen hoe die last zich dan vertaald in de praktijk.

Kan mijzelf moeilijk voorstellen dat screenlift van 0,5mm. invloed heeft op wat je er in de praktijk meedoet.

En als het gaat omdat het gewoon goed moet zijn waarom ga je er niet mee terug naar de winkel?

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
Heb de Nexus 7 vanaf de launch in Nederland. Geen enkel probleem mee. Beste Androidapparaat dat ik heb. Ik heb dus ook een Galaxy Note, HTC Desire en een goedkope Chinese 8 inch tablet. Wifi is perfect bij mij thuis en (nu) bij mijn ouders. Zit nu, buiten in het zonnetje, zo'n 25 meter van de router. Merk wel dat ontvangst van Wifi iets minder wordt als ik m in landcape vasthoudt en met mn linkerhand ook het toestel vasthoudt. Soort grip of death dus, alhoewel de wifi dan niet helemaal wegvalt. Geen dode pixels, geen schermverhoging aan linkerhand, screentime van zo'n 7 uur. 100% tevreden gebruiker. Perfect apparaat. N7 is nog helemaal stock, draai alleen Nova als launcher.

Liever geen bloemen.

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik mis de dode pixels...mijn gloednieuwe Nexus 7 heeft sowieso 1 dode pixel, ik weet dat die er zit dus mijn aandacht gaat continu naar die dode pixel.

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10 22:27

jmk

Goed idee die poll! DM naar topic-starter gestuurd om die op te nemen in de topic-start.

Yippie kayak, other buckets!

• nielstiben
  • Laatst online: 23-10 11:46
Ik heb hem gereserveerd bij Mediamarkt en kan geen hoogstwaarschijnlijk deze week ophalen
Pagina: 1 ... 15 ... 57 Laatste

Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.

Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.

Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).

Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)