Ik ben gaan ruilen vanwege een dode pixel, ik heb liever een screenlift van minder dan 0,5mm dan een dode pixel en sowieso een screeenlift van 0,5mm valt niet eens op dus, ik denk dat vergrootglas werk is.Cubic X schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 14:20:
[...]
Ik mis de dode pixels...mijn gloednieuwe Nexus 7 heeft sowieso 1 dode pixel, ik weet dat die er zit dus mijn aandacht gaat continu naar die dode pixel.
Verwijderd
            Waarom krijg ik geen spellingscontrole? Taal staat gewoon op Nederlands, spelcheck staat aan. Maar ik zie alleen namen als suggesties. Ik merkte dit ook al op mijn telefoon  met JB rom. Het woordenboek is geinstalleerd (was al, en nog een keer opnieuw gedaan) in die opties.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2012 16:07 ]
            Vandaag N7 binnen gekregen via BCC. Vond het bijzonder dat ze daar op voorraad zijn voor een paar dagen, maar toch de gok gewaagd. Netjes binnen een dag ontvangen via PostNL. 
Geen issues gelukkig.
            Geen issues gelukkig.
Draai je stock of een CR? Heb op de N7 wel Nederlandse spelling controle en woord predictie. Ik draaai nog stock met root. Had dit niet op mijn telefoon in een oudere CR An JB. Maar in de laatste build weer welVerwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:07:
Waarom krijg ik geen spellingscontrole? Taal staat gewoon op Nederlands, spelcheck staat aan. Maar ik zie alleen namen als suggesties. Ik merkte dit ook al op mijn telefoon met JB rom. Het woordenboek is geinstalleerd (was al, en nog een keer opnieuw gedaan) in die opties.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
            Jippie, sinds woensdag heb ik ook een dode pixel in mijn Nexus 7 (s/n: C8O)...jammer genoeg net 1 dag na de 14 dagen afkoelperiode. Kan hem dus niet meer omruilen. Pixel zit bovenin het scherm rechts van het midden. Door de hoge pixeldichtheid gelukkig niet heel erg storend. Ga hem waarschijnlijk ook niet op laten sturen ter reparatie...

Getsie, ik was al bang dat ik een issue vergeten was. Helaas kan je deze polls niet aanpassen volgens mij, toch? Mi skuzi!Cubic X schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 14:20:
[...]
Ik mis de dode pixels...mijn gloednieuwe Nexus 7 heeft sowieso 1 dode pixel, ik weet dat die er zit dus mijn aandacht gaat continu naar die dode pixel.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Verwijderd
Dode pixels zijn toe gestaan, dus je kunt niet veel meer doen en ruilen, dan krijgt iemand anders wel die Nexus 7 met dode pixel. Dus je kunt wel even kijken wat de garantie is wat betreft dode pixels maarje moet er meestal meerdere hebben, ik was echt niet happy dus ben toen terug gegaan naar de MediaMarkt en die hebben hem geruild.Maardiweb schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:44:
[...]
Getsie, ik was al bang dat ik een issue vergeten was. Helaas kan je deze polls niet aanpassen volgens mij, toch? Mi skuzi!
Wikipedia: ISO 13406-2
Ik heb een soortgelijke ervaring gehad:Bo0bz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:14:
Gisteren iets raars meegemaakt. Mijn tablet wilde niet meer aan. Hij had nog 50% accu maar hij was uitgevallen. Opstarten ging alleen d.m.v. 20sec de power button in te drukken. Toen was mijn batterij in eens leeg. Toen opgeladen naar 100%. binnen 4 uur en 1,5 uur screen-on time was hij weer leeg. Vannacht weer opgeladen en nu lijkt hij het beter vol te houden. Meerdere mensen last van gehad?
Toen ik gisteravond met de tablet aan het spelen was kreeg ik bij 14% een melding dat de batterij opgeladen moest worden. Ongeveer vijf minuten later ging de Nexus automatisch uit en wilde hij niet meer aan. Vandaag heeft hij, terwijl ik aan het werk was, aan de oplader gehangen, maar bij thuiskomst was hij slechts tot ongeveer 20% geladen
Verder geen problemen overigens!
Men heb zo een pka gevonden met flashm11.1 maar werkt niet, niet in chrome noch in dolphin.. ik kan toch niet de enige zijn met dit probleem? :-)Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:52:
[...]
Ja maar dan moet je Adobe flash player gaan installeren en een browser zoals Dolphin. Dan speel je zo'n video af alsof het op je computer is.
            trouwens sinds ik ff de pinnetjes een paar graadjes omhoog heb gezet, heb ik verder ook geen problemen met mijn apparaat! Erg leuk ding.. maar ik zit er niet zo vaak op als ik had verwacht, zit nog vaak op mijn S3, Note en Macbook.. hahaha.....

hoi
Verwijderd
Dan werkt er duidelijk iets niet. Misschien toch niet de juiste .apk gevonden?MetalG schreef op zondag 23 september 2012 @ 03:54:
Men heb zo een pka gevonden met flashm11.1 maar werkt niet, niet in chrome noch in dolphin.. ik kan toch niet de enige zijn met dit probleem? :-)
            Een vraagje voor de mensen die dit apparaat al hebben: speelt 720p video een beetje fatsoenlijk af en is 7" een prettig formaat tablet om series en films op te kijken?

Verwijderd
In dit topic kun je terug lezen dat 720p video prima kunt afspelen en ook streamenTimo12 schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:08:
Een vraagje voor de mensen die dit apparaat al hebben: speelt 720p video een beetje fatsoenlijk af en is 7" een prettig formaat tablet om series en films op te kijken?
Ik persoonlijk vind het niet prettig om een video langer dan 10 minuten te bekijken op een tablet, aangezien je die dan de hele tijd moet vast houden.
Een film bekijken is op een computerscherm nooit optimaal.
Geen breedbeeld zoom aanwezig en meestal verkeerde beeld verhouding 16:10 in plaats van 16:9
Een 40 inch HDTV of in de bioscoop is de enige ideale plek voor films te kijken imho
            Heb je gelijk in maar met een cover er omheen die je neer kan zetten is het wel aangenaam kijken in de trein of vliegtuig.

Verwijderd
            Je koopt een Nexus 7 natuurlijk niet om thuis films op te gaan kijken, maar voor on the go, in vliegtuig en trein is het ja uitermate voor geschikt.
In vergelijking met de iPad is de Nexus 7 beter geschikt om film te kijken, want de iPad heeft een 4:3 beeld verhouding en de Nexus 7 een beeldverhouding van 16:10 dan heb je bij TV series nog steeds zwarte randen maar niet grote.
Inderdaad gewoon een case kopen die als stand gebruikt kan worden.
            In vergelijking met de iPad is de Nexus 7 beter geschikt om film te kijken, want de iPad heeft een 4:3 beeld verhouding en de Nexus 7 een beeldverhouding van 16:10 dan heb je bij TV series nog steeds zwarte randen maar niet grote.
Inderdaad gewoon een case kopen die als stand gebruikt kan worden.
            Oke bedankt voor jullie reacties, ik wil hem vooral gebruiken voor in de bus/trein inderdaad. Ik zal eens op zoek gaan naar geschikte cases.

je moet er ook niet op gaan zittenmogunz schreef op zondag 23 september 2012 @ 05:22:
trouwens sinds ik ff de pinnetjes een paar graadjes omhoog heb gezet, heb ik verder ook geen problemen met mijn apparaat! Erg leuk ding.. maar ik zit er niet zo vaak op als ik had verwacht, zit nog vaak op mijn S3, Note en Macbook.. hahaha.....
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
            Men speaker is al naar de haaien... alles boven de 50% kraakt...

Die van mij wil ineens niet meer opstarten , druk op de aan/uit knop en er gebeurt helemaal niks.
Morgen maar terug naar BCC en geld terug vragen.
Verwijderd
Hm, nu werkt het wel, terug gegaan naar US. Toen werkte US direct, terug naar NL, toen werd het woordeboek wel goed geinstalleerd. Vaag.DarkSide schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:02:
[...]
Draai je stock of een CR? Heb op de N7 wel Nederlandse spelling controle en woord predictie. Ik draaai nog stock met root. Had dit niet op mijn telefoon in een oudere CR An JB. Maar in de laatste build weer wel
Heb je geprobeerd de aan/uit knop een stuk langer dan 4 sec ingedrukt te houden? Ik had er last van na installatie antivirus scanner, na opnieuw installeren niet meer.FredjeK schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:05:
Die van mij wil ineens niet meer opstarten , druk op de aan/uit knop en er gebeurt helemaal niks.
Hij ging wel aan toen ik hem aan de lader hing , batterij was op 64%. Hierna uitgezet en van de lader afgehaald :Atratus schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:19:
[...]
Heb je geprobeerd de aan/uit knop een stuk langer dan 4 sec ingedrukt te houden? Ik had er last van na installatie antivirus scanner, na opnieuw installeren niet meer.
helemaal niks , heb de aan/uit knop wel 20 seconden vastgehouden. Ben nog een paar keer heen en weer gegaan tussen met/zonder lader. Nu start hij al 4 keer achter elkaar op zonder lader , beetje vreemd dit
Edit: Bij voorbaat mijn excuses als deze vraag al eerder is gesteld in dit topic , ik heb het niet gevonden in elk geval. Weet iemand hoe ik die vreselijke google-searchbar bovenaan het scherm wegkrijg? Moet ik een andere launcher gebruiken of kan ik dit ook uitzetten met stock? Het stoppen van de applicatie "google zoeken" hielp in elk geval niet. Dan bedenk ik net dat ik deze app heb gestopt en toen opnieuw opgestart , toen ging hij dus niet meer aan. Zou dus best kunnen dat dit de opstartproblemen heeft veroorzaakt.
[ Voor 29% gewijzigd door FredjeK op 23-09-2012 21:33 ]
            Voor het laatste zul je een andere launcher moeten gebruiken, omdat je in de stock rom de zoekbalk niet kunt uitschakelen.

Heb sinds vanavond de nexus media importer app er op staan, werkt perfect met otg kabel en kan rechtstreeks streamen vanaf de opslag.

Heb ik ook al 2 maal last van gehad. Hij valt spontaan uit ongeacht het batterij percentage. Gelukkig kan ik hem opstarten na 20seconden power button in drukken. Verder is het een prima tablet. Wifi ontvangst is voor mij echt prima.FredjeK schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:27:
[...]
Hij ging wel aan toen ik hem aan de lader hing , batterij was op 64%. Hierna uitgezet en van de lader afgehaald :
helemaal niks , heb de aan/uit knop wel 20 seconden vastgehouden. Ben nog een paar keer heen en weer gegaan tussen met/zonder lader. Nu start hij al 4 keer achter elkaar op zonder lader , beetje vreemd dit
Samsung I9000 --> 18Mbps (Goed)
Nexus 7 --> 54Mbps (Uitstekend)
Draai nu stockrom met trinity A111 kernel op 1.3ghz. Draait als een zonnetje verder.
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Bij mij draait Flash 11.1 in combinatie met Firefox Beta als een zonnetje.MetalG schreef op zondag 23 september 2012 @ 03:54:
[...]
Men heb zo een pka gevonden met flashm11.1 maar werkt niet, niet in chrome noch in dolphin.. ik kan toch niet de enige zijn met dit probleem? :-)
            Van het weekend mijn Nexus via BCC binnen gekregen. In eerste instantie tevreden maar erachter gekomen dat de speaker opgeblazen is. Het geluid kraakt en vervormt gigantisch vandaag maar even terug ermee...
Heb in dit topic nog geen anderen met dit probleem voorbij zien komen?
Eerder genoemd! Er is een zoekfunctie.Mvdbeld schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:43:
Van het weekend mijn Nexus via BCC binnen gekregen. In eerste instantie tevreden maar erachter gekomen dat de speaker opgeblazen is. Het geluid kraakt en vervormt gigantisch vandaag maar even terug ermee...
Had gezocht maar op "geluid" en niet op "speaker"... Excuus! Hopen dat ik kan ruilen bij de BCC vanmiddag.
            Op mijn bedrijf valt mijn wifi continue weg. Ik weet dat er meerdere mensen last van hebben, maar heeft er iemand al een oplossing.

Verwijderd
Eerder genoemd! Er is een zoekfunctie.Lumics schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:51:
Op mijn bedrijf valt mijn wifi continue weg. Ik weet dat er meerdere mensen last van hebben, maar heeft er iemand al een oplossing.
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:11:
[...]
Eerder genoemd! Er is een zoekfunctie.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
            Heb GTA III geinstalleerd en las dat je de settings kan verhogen d.m.v. een app (GTA iii settings launcher v1.4). Helaas ziet het er dan echt triest uit. Wat ik ook probeer als ik gta via deze app opstart geeft het waardeloze kwaliteit. Iemand een idee om toch koplampen, mist etc te hebben?

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Ik geef idd al aan dat het eerder genoemd is. Er is echter nog geen oplossing in dit topic gepost. Wellicht dat iemand nieuwe inzichten heeft?Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:11:
[...]
Eerder genoemd! Er is een zoekfunctie.
[ Voor 44% gewijzigd door Lumics op 24-09-2012 15:45 ]
NS al gebeld, hebben nog niets gevonden
Weet iemand of je na het fout intoetsen van de pincode na een tijdje ook de mogelijkheid krijgt om te resetten en dat je dan het gmail adres waarmee de device geregistreerd is te zien krijgt? Vroeger was dit wel zo (GB), maar nu moet je steeds 30 sec wachten alleen maar.
Nu eens kijken hoe we dit met de verzekering evt op kunnen lossen. Tablet zelf is niet verzekerd maar ik heb wel reisverzekeringen e.d. wellicht....
            Heb de N7 al vanaf 4 september. De eerste week ging het goed, maar daarna is de wifi ontvangst ineens slechter geworden. Ik heb een wifi extender, en mijn andere toestellen (Acer Iconia, alle Android phones) kunnen makkelijk omschakelen tussen de router (als ik boven zit) en de extender (woonkamer). Zelfs een goedkope Digiko kan dit ook. Maar de Nexus ontvangt alleen signaal vanuit de router, heel zwak dus.
Heb geprobeerd het kanaal van de router te wijgen naar en minder druk kanaal, maar het help niet.
Alvast bedankt.
            Heb geprobeerd het kanaal van de router te wijgen naar en minder druk kanaal, maar het help niet.
Alvast bedankt.
Verwijderd
            Ha net gebeld met de Nexus 7, het geluid was een beetje aan de zachte kant, maar dat komt misschien omdat de app mobilevoip eigenlijk bedoeld is voor smartphones.
Maar goed bellen werkte prima, maar was wel wat groot om bij mijn oor te houden.
            Maar goed bellen werkte prima, maar was wel wat groot om bij mijn oor te houden.
ai, dat is niet zo heel handigMaardiweb schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:37:

Ik ben mn N7 kwijt. Waarschijnlijk gejat in de trein of (maar dat zou wel heel dom zijn) gewoon in de trein laten liggen

Ik had wel anti-theft erop staan, maar omdat ik gisteren nog een nieuwe ROM had geflashed is die helaas niet werkzaam
Heb nu een push gestuurd voor androidlost en plan B, maar ik vrees tot zover het ergste. Hij moet eerst wifi hebben voordat daar iets mee gaat werken..
Vanavond nog maar eens proberen.
Weet iemand of je na het fout intoetsen van de pincode na een tijdje ook de mogelijkheid krijgt om te resetten en dat je dan het gmail adres waarmee de device geregistreerd is te zien krijgt? Vroeger was dit wel zo (GB), maar nu moet je steeds 30 sec wachten alleen maar.
Nu eens kijken hoe we dit met de verzekering evt op kunnen lossen. Tablet zelf is niet verzekerd maar ik heb wel reisverzekeringen e.d. wellicht....
            ik heb na het kijken van video,s op youtube of mx player een klein probleem.
de kleuren zijn na het kijken van video,s heel wit op het thuisscherm en in apps.
iemand ook iets vergelijkbaars meegemaakt ?
                    de kleuren zijn na het kijken van video,s heel wit op het thuisscherm en in apps.
iemand ook iets vergelijkbaars meegemaakt ?
[ Voor 6% gewijzigd door pannekoek141 op 24-09-2012 20:22 ]
Suh dude
Ah dat lijkt mij verschikkelijk. Klote om te horen. Eigenlijk nooit over nagedacht, maar door jou bericht ga ik die apps ook even bekijken en installeren. Dus daarvoor bedankt, en ik hoop dat je hem terugkrijgt!Maardiweb schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:37:

Ik ben mn N7 kwijt. Waarschijnlijk gejat in de trein of (maar dat zou wel heel dom zijn) gewoon in de trein laten liggen

Ik had wel anti-theft erop staan, maar omdat ik gisteren nog een nieuwe ROM had geflashed is die helaas niet werkzaam
Heb nu een push gestuurd voor androidlost en plan B, maar ik vrees tot zover het ergste. Hij moet eerst wifi hebben voordat daar iets mee gaat werken..
Onwijs kut!Maardiweb schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:37:

Niet om je te demotiveren of iets dergelijks maar volgens mij moet je bij je reisverzekering kunnen bewijzen dat je bijvoorbeeld ergens in een hotel hebt geslapen ofzo, waardoor het ook echt een reis wordt. Althans dat was bij mij zo, hopelijk zijn ze bij jou wat milder.
FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!
Verwijderd
Een reisverzekering is doorgaans inderdaad voor als je op reis bent en niet voor dagelijks woon-werkverkeer of andere zaken waarbij je niet op reis/vakantie bent. Zeggen dat je op reis bent als je dat niet was is fraude en dat lijkt me niet de bedoeling, maar misschien heeft Maardiweb een verzekering die zaken ook buitenshuis dekt (sommige inboedelverzekeringen hebben dat).SuperSpoof schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:46:
Onwijs kut!
Niet om je te demotiveren of iets dergelijks maar volgens mij moet je bij je reisverzekering kunnen bewijzen dat je bijvoorbeeld ergens in een hotel hebt geslapen ofzo, waardoor het ook echt een reis wordt. Althans dat was bij mij zo, hopelijk zijn ze bij jou wat milder.
            Kun je de spell checker op meerdere talen zetten? 
Taal van de spell checker lijkt ook gekoppeld aan de taal van de UI.
Verwijderd
            Ja dat gaat, dan moet je naar instellingen > persoonlijk > taal en invoer en dan bij toetsenbord en invoermethodes en daar  bij Android toetsenbord dat instellingen icoontje aan klikken.
En zo voeg je meerdere talen toe, wel zo handig want ik was eerst Engelse woorden aan het Nederlandse woordenboek toegevoegd.
            En zo voeg je meerdere talen toe, wel zo handig want ik was eerst Engelse woorden aan het Nederlandse woordenboek toegevoegd.
Klopt, afaik is dat niet verder aan te passen.Olaf van der Spek schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:09:
Kun je de spell checker op meerdere talen zetten?
Maar ik geloof dat Olaf het niet over woordenboeken heeft.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:16:
Ja dat gaat, dan moet je naar instellingen > persoonlijk > taal en invoer en dan bij toetsenbord en invoermethodes en daar bij Android toetsenbord dat instellingen icoontje aan klikken.
            Aanzetten tot fraude, serieus of niet, wordt absoluut niet gewardeerd.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 24-09-2012 22:50 ]
Verwijderd
Een spellchecker is toch Engels voor spelling controle? Dat is toch precies waar de woordenboeken in Android voor dienen?RoD schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:18:
[...]
Klopt, afaik is dat niet verder aan te passen.
[...]
Maar ik geloof dat Olaf het niet over woordenboeken heeft.
Persoonlijk vind ik trouwens behoorlijk goed toetsenbord, mijn spelfouten worden verbeterd terwijl ik typ, dat is op de PC net iets anders, daar komen er rode lijntjes onder te zijn.
Even iets anders, ik lees via Mango manga's op mijn Nexus 7 en de Nexus 7 heeft daar toch echt wel fijn formaat voor.
Ik vind het prettig lezen, wit is ook echt wit, dus het lijkt net alsof je echt een papieren manga bent het lezen want de afbeeldingen zijn ook scherp.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 21:44 ]
Is wel aan te passen, maar je moet hem wel op 1 taal zetten.. Ik heb mijne op Nederlands gezet zie:RoD schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:18:
[...]
Klopt, afaik is dat niet verder aan te passen.
ex87 in "Google Nexus 7-Tablet"
            Klopt zo draai ik ook mijn roms op de telefoon en op de tablet. Engels voor het os ( vind ik fijn en voor google now) . Maar wel Nederlandse woordenboek en spellingscontrole voor tekst invoer.
(Alleen sommige rond missen de Nederlandse spelling merk ik wel eens)
                    (Alleen sommige rond missen de Nederlandse spelling merk ik wel eens)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Spaar dan even door voor een nieuwe Nexus. Je truuk zal niet werken overigens.Maardiweb schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:22:
[...]
Beetje offtopic en niet dat ik het ga doen oid, maar zou je gewoon even een hotel kunnen boeken in NL en dan zeggen dat je op reis was? Ik heb mijn polisvoorwaarden nog niet doorgenomen want ik weet niet eens hoe ik precies verzekerd ben haha. Laat mn ouders dat wel oplossen
            *knip* want offtopic.

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 24-09-2012 22:52 ]
Ja, maar die woordenboeken doen niet aan spellingcontrole, die doen aan autocorrectVerwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:39:
[...]
Een spellchecker is toch Engels voor spelling controle? Dat is toch precies waar de woordenboeken in Android voor dienen?
Ja, maar het gaat nu juist om die spellingcontrole op meerdere talen te zetten.ex87 schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:53:
[...]
Is wel aan te passen, maar je moet hem wel op 1 taal zetten.. Ik heb mijne op Nederlands gezet zie:
ex87 in "Google Nexus 7-Tablet"
            Het lijkt erop dat het glas van mijn exemplaar aan de linkerkant nu ook omhoog komt.. dit was eerst niet zo. Heb hem op ontvangst hier meteen op gecontroleerd. Beetje balen, voelt toch als een defect. Glas staat nu iets boven de rand terwijl het bij de rest van het scherm er net onder ligt. Wat tot do...  kan je hiermee terug gaan? (Coolblue)
 kan je hiermee terug gaan? (Coolblue)

Aangezien je hem nog maar een week heb, zou ik er iedergeval langs gaan, je kan het altijd proberen om te ruilen of je geld terug krijgen. Coolblue is qua service wel een goede winkel, geen Media Markt mentaliteit.spokje schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:09:
Het lijkt erop dat het glas van mijn exemplaar aan de linkerkant nu ook omhoog komt.. dit was eerst niet zo. Heb hem op ontvangst hier meteen op gecontroleerd. Beetje balen, voelt toch als een defect. Glas staat nu iets boven de rand terwijl het bij de rest van het scherm er net onder ligt. Wat tot do...kan je hiermee terug gaan? (Coolblue)
Een ander idee is een nachtje ergens tussen in klemmen zodat die weer terug gaat misschien blijf die dan wel zitten.
Mijn Nexus van Coolblue heeft ook een klein probleem maar niet zo erg hinderlijk als die van jou. Bij mij gaat die niet zo makelijk aan. Moet de knop echt 15 tot 20 seconden in gedrukt houden. Ik zit er aan te denken om terug te gaan, maar ja dan ben ik wel weer bang dat ik later een refurbished exemplaar terug krijg waar ik niet op zit te wachten.
Overgens wil ik het ook gaan uitzoeken waarom die niet zo makelijk aan gaat, ligt het aan de batterij of is het iets intern in de HW? Ik kan misschien een battery swap doen aangezien ik hier nog een Nexus heb liggen, ik heb alleen de tools niet om ze open te maken.
Klopt eigenlijk quote ik verkeerd, ik doelde er op dat er boven jou werd gezegd dat je spellingscontrole vast zat aan je OS taal, dat dacht ik eerst ook altijd maar dat is dus niet zo.RoD schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:51:
[...]
Ja, maar het gaat nu juist om die spellingcontrole op meerdere talen te zetten.
Ik kan het gewoon met m'n nagels doenmotion81 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 00:18:
[...]
Aangezien je hem nog maar een week heb, zou ik er iedergeval langs gaan, je kan het altijd proberen om te ruilen of je geld terug krijgen. Coolblue is qua service wel een goede winkel, geen Media Markt mentaliteit.
Een ander idee is een nachtje ergens tussen in klemmen zodat die weer terug gaat misschien blijf die dan wel zitten.
Mijn Nexus van Coolblue heeft ook een klein probleem maar niet zo erg hinderlijk als die van jou. Bij mij gaat die niet zo makelijk aan. Moet de knop echt 15 tot 20 seconden in gedrukt houden. Ik zit er aan te denken om terug te gaan, maar ja dan ben ik wel weer bang dat ik later een refurbished exemplaar terug krijg waar ik niet op zit te wachten.
Overgens wil ik het ook gaan uitzoeken waarom die niet zo makelijk aan gaat, ligt het aan de batterij of is het iets intern in de HW? Ik kan misschien een battery swap doen aangezien ik hier nog een Nexus heb liggen, ik heb alleen de tools niet om ze open te maken.
Maar, heeft je tablet daar altijd last van, ook als alleen je scherm uit staat? Dat klinkt namelijk alsof het vastgelopen is. Als je namelijk 20 seconde de knop ingedrukt houd, reset je de tablet weer en start het opnieuw op. Normaal gesproken dan he.
Verwijderd
Wat ik wel eens zou willen weten is of je met een simpel magneetje hem wel aan krijgt, dus simuleer alsof je een smart cover open doet. Bij mij springt namelijk altijd het scherm zonder problemen aan.DrNizeGuy schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:46:
[...]
Maar, heeft je tablet daar altijd last van, ook als alleen je scherm uit staat? Dat klinkt namelijk alsof het vastgelopen is. Als je namelijk 20 seconde de knop ingedrukt houd, reset je de tablet weer en start het opnieuw op. Normaal gesproken dan he.
En kan je aangeven of je hem geroot hebt ? Bij mijn schoonvader ging hij ook zo langszaam 'aan', maar na het rooten was dit opgelost. (Die van mij is ook geroot).
DrNizeGuy schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:46:
[...]
Ik heb er alleen last van als ik hem helemaal uitzet (power off). In de standby stand heb ik daar geen last van.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:12:
[...]
Wat ik wel eens zou willen weten is of je met een simpel magneetje hem wel aan krijgt, dus simuleer alsof je een smart cover open doet. Bij mij springt namelijk altijd het scherm zonder problemen aan.
En kan je aangeven of je hem geroot hebt ? Bij mijn schoonvader ging hij ook zo langszaam 'aan', maar na het rooten was dit opgelost. (Die van mij is ook geroot).
Ook als ik een magneetje gebruik gaat die gewoon makkelijk aan. Ik heb hem niet geroot hij is nog stock.
Wat mij wel weer is opgevallen is als die helemaal uitstaat en ik heb weer last van dit euvel, dan wil die ook niet de batterij op laden. Ik zie geen wit batterij icoon verschijnen in het midden van het scherm.
            Ik heb er ook van tijd tot tijd last van, maar niet altijd. Met de stock rom bijvoorbeeld niet, maar na het rooten wel. Maar er zijn ook N7 die hier met de stock rom al last van hebben (link). Kan het kwaad: nee. is het iritant: ja.

Ik heb nergens last van, N7, C09 serie en paranoid android rom

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Verwijderd
            Ik heb een nieuwe pol gemaakt zodat we wat specifieker naar de problemen kunnen gaan kijken.
Er wordt nu onderscheid gemaakt tussen custom en stock ROM
En screenlift van minder en meer als 1mm
Poll: Heeft jouw Nexus 7 ook “issues”?
• Nee, helemaal gelukkig mee
• Ja, Screenlift (1mm. of minder)
• Ja, Screenlift (1mm. of meer)
• Ja, Stuck/dead pixel (1 stuk)
• Ja, Stuck/dead pixels (2 of meer)
• Ja, Na 30 sec. pas aan (Custom rom)
• Ja, slechte wifi (Custom rom)
• Ja, screen flicker (Custom rom)
• Ja, 2 problemen of meer (Custom rom)
• Ja, Na 30 sec. pas aan (stock rom)
• Ja, slechte wifi (stock rom)
• Ja, screen flicker (stock rom)
• Ja, 2 problemen of meer (stock rom)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
            Er wordt nu onderscheid gemaakt tussen custom en stock ROM
En screenlift van minder en meer als 1mm
Poll: Heeft jouw Nexus 7 ook “issues”?
• Nee, helemaal gelukkig mee
• Ja, Screenlift (1mm. of minder)
• Ja, Screenlift (1mm. of meer)
• Ja, Stuck/dead pixel (1 stuk)
• Ja, Stuck/dead pixels (2 of meer)
• Ja, Na 30 sec. pas aan (Custom rom)
• Ja, slechte wifi (Custom rom)
• Ja, screen flicker (Custom rom)
• Ja, 2 problemen of meer (Custom rom)
• Ja, Na 30 sec. pas aan (stock rom)
• Ja, slechte wifi (stock rom)
• Ja, screen flicker (stock rom)
• Ja, 2 problemen of meer (stock rom)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Verwijderd
            Sorry maar custom roms horen niet eens in dit topic thuis en als het probleem door custom rom komt dan is het geen issue met de Nexus 7 maar met die rom.

En juist door daar onderscheid in te maken kan men een objectiever beeld krijgen van de bugs, defecte, issues met deze tab.

Verwijderd
Ja, precies. Dat wil ik dus juist ook helder hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:17:
Sorry maar custom roms horen niet eens in dit topic thuis en als het probleem door custom rom komt dan is het geen issue met de Nexus 7 maar met die rom.
Een pol maken waarop alleen mensen met een stock rom mogen stemmen werkt toch niet imho.
Zal ik deze pol ook even copy /paste in het custom rom topic?
Je hebt hem geroot, heb je ook een andere rom of kernel er op gezet?DrNizeGuy schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:29:
Ik heb er ook van tijd tot tijd last van, maar niet altijd. Met de stock rom bijvoorbeeld niet, maar na het rooten wel. Maar er zijn ook N7 die hier met de stock rom al last van hebben (link). Kan het kwaad: nee. is het iritant: ja.
Is dat zo? Spellingscontrole gebruikt die woordenboeken toch ook?RoD schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:51:
Ja, maar die woordenboeken doen niet aan spellingcontrole, die doen aan autocorrectEr is een verschil tussen de autocorrect van de woordenboeken en de spellingcontrole van het systeem zelf.
            Ik denk dat ik het (eindelijk) heb gevonden om een complete video_ts film af te spelen op de N-7 vanaf een USB stick (in mijn geval 16GB). Dit dus zonder de .vob files één voor één af te spelen. Download Daroon player uit de Play Store en klik na het openen van de player op DVD folder. Als je een film in je root bestand "movies" hebt staan ziet hij de film vanzelf. Kost wel veel geheugen natuurlijk.
Anders op: settings->media files scan settings->media directories->add directory en hier je USB stick benoemen. Ga terug naar Daroon player en klik DVD folder aan. Je ziet nu de film (in mijn geval The Social Network van 3,3GB). Aanklikken en afspelen.
Werkt alleen maar indien geroot en met OTG kabeltje.
            Anders op: settings->media files scan settings->media directories->add directory en hier je USB stick benoemen. Ga terug naar Daroon player en klik DVD folder aan. Je ziet nu de film (in mijn geval The Social Network van 3,3GB). Aanklikken en afspelen.
Werkt alleen maar indien geroot en met OTG kabeltje.
[ Voor 0% gewijzigd door hjoels op 25-09-2012 12:27 . Reden: typo ]
Verwijderd
Had ik nog aan gedacht maar als je dat hebt ga je toch direct terug naar de winkel?
Hetzelfde zou je gedaan hebben met een scheur in het beeldscherm.
Gaat de speaker pas naar verloop van tijd kapot dan wordt het moeilijk om te bewijzen dat je hem niet zelf hebt opgeblazen. hetzelfde met een scheur in het scherm(gebruikers schade)
Je kan vrij eenvoudig door een equalizer applicatie te gebruiken de lage tonen flink opschroeven. Met de juiste frequentie blaas je elke speaker op
Verwijderd
            Is er nog wat bekend over de mogelijke G3-versie van de Nexus 7 die eraan zou komen ? Paar weken geleden geruchten over opgevangen, maar daarna niets meer van gehoord.

M'n broertje heeft de nexus 7 laten vallen. Veel krassen op scherm. Toch niet zo kras bestendig dus

Ook niet bedoeling om hem te laten vallen hè.trainz2009 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:13:
M'n broertje heeft de nexus 7 laten vallen. Veel krassen op scherm. Toch niet zo kras bestendig dus
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
            Ik was net bij de settings even naar de storage aan het kijken. Nu zie ik tot mijn verbazing dat ik maar 5.92gb totale space heb en nog maar 4.33gb beschikbaar. Heb ik een 8gb N7 gekregen ipv een 16gb?! Hij komt gewoon bij de mycom vandaan en het zou toch echt een 16gb versie moeten zijn. Of zie ik het nou verkeerd? 

Dat lijkt er wel op ja dat je een 8 GB versie hebt. Staat ook nog op de Engelse taal. Gewoon omruilen voor een 16GB waar je voor hebt betaald en recht op hebt.

Er is een nieuwe player (XBMC) voor Android uit. Echt een tweakers player met veel mogelijkheden.
http://digiex.net/downloa...android-apk-download.html
[ Voor 14% gewijzigd door hjoels op 26-09-2012 08:51 ]
Wel bijzonder...een 8GB in Nederland. Een niche...wellicht wil je hem daarom houden!voxxel schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:37:
Heb ik een 8gb N7 gekregen ipv een 16gb?! Of zie ik het nou verkeerd?
Hij staat niet 'nog' op de engelse taal, maar vrij bewusthjoels schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:40:
Dat lijkt er wel op ja dat je een 8 GB versie hebt. Staat ook nog op de Engelse taal. Gewoon omruilen voor een 16GB waar je voor hebt betaald en recht op hebt.
Waarom zou je die houden als je € 249,-- hebt betaald voor een apparaat dat € 199,-- kost???ArnieNFW schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:43:
[...]
Wel bijzonder...een 8GB in Nederland. Een niche...wellicht wil je hem daarom houden!
Misschien krijg je het verschil terug als je hem wil houden..
Niet alles letterlijk nemen...hjoels schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:48:
[...]
Waarom zou je die houden als je € 249,-- hebt betaald voor een apparaat dat € 199,-- kost???
Misschien krijg je het verschil terug als je hem wil houden..
            Over de 'opstarttijd'-discussue: Gisteren moest ik de aan/uitknop weer twintig seconden vasthouden alvorens de Nexus opstartte. Dit ligt volgens mij aan de density. Ik had deze tot afgelopen zondag op 175 staan, maar heb deze toen teruggezet naar 213. Heb de Tablet UI geïnstalleerd (verder alleen rooted, geen Custom ROM), dus behield de tablet weergave op deze manier.
Toen de density op 175 stond startte mijn Nexus keurig op na drie seconden de aan/uitknop in te houden, gisteren dus niet. Nu kan dit natuurlijk een toevalligheid zijn, maar wellicht is dit wel de oplossing voor het probleem.
Had overigens al eerder iemand dit zien opperen in dit forum, dus wil mezelf nu niet presenteren als de vinder van het Ei van Columbus 

Toen de density op 175 stond startte mijn Nexus keurig op na drie seconden de aan/uitknop in te houden, gisteren dus niet. Nu kan dit natuurlijk een toevalligheid zijn, maar wellicht is dit wel de oplossing voor het probleem.
Had overigens al eerder iemand dit zien opperen in dit forum, dus wil mezelf nu niet presenteren als de vinder van het Ei van Columbus
Verwijderd
            Dat ligt volgens mij niet aan de density ik had hem laatst ook dat ik 20 seconden moest indrukken en heb al tijden weer de density op 213 staan.

Ik heb via:
[Guide] Use stock Launcher with rotation
de home-screen rotate aangezet. Fijne is dat je via deze methode dus niet komt aan de build.prop.
Mn home-screen draait dus. Alleen het lock screen niet (jammer, maar overkomelijk). Density niet veranderd.
[edit] geen problemen met 20-sec startijden.
            [Guide] Use stock Launcher with rotation
de home-screen rotate aangezet. Fijne is dat je via deze methode dus niet komt aan de build.prop.
Mn home-screen draait dus. Alleen het lock screen niet (jammer, maar overkomelijk). Density niet veranderd.
[edit] geen problemen met 20-sec startijden.
[ Voor 6% gewijzigd door ArnieNFW op 26-09-2012 09:24 ]
Wel bijzonder ;-).voxxel schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:37:
Ik was net bij de settings even naar de storage aan het kijken. Nu zie ik tot mijn verbazing dat ik maar 5.92gb totale space heb en nog maar 4.33gb beschikbaar. Heb ik een 8gb N7 gekregen ipv een 16gb?! Hij komt gewoon bij de mycom vandaan en het zou toch echt een 16gb versie moeten zijn. Of zie ik het nou verkeerd?
[afbeelding]
Wat staat er op de sticker van de doos? Normaal heb je 13,24GB opslag als goed is.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
            Ik zelf heb ook moeite te achterhalen wat voor ruimte in neemt, mijn nandroid backups zijn maar paar mb groot maar dat kan nooit zo zijn dus ergens moeten nog andere bestanden van zo'n backup opgeslagen zijn.
Ik weet niet of jij nandroid backups hebt of backups gemaakt via cwm, maar daar is dus een folder die heet /clockworkmod/blobs en daar zitten heel veel kleine bestanden in, want de backups zijn incrementeel nu.
Maar in Windows word het bestandsysteem als mtp gekoppeld dus kan ik het niet scannen met treesize.
            Ik weet niet of jij nandroid backups hebt of backups gemaakt via cwm, maar daar is dus een folder die heet /clockworkmod/blobs en daar zitten heel veel kleine bestanden in, want de backups zijn incrementeel nu.
Maar in Windows word het bestandsysteem als mtp gekoppeld dus kan ik het niet scannen met treesize.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 10:24 ]
Super vet, nog niet in play store helaas.hjoels schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:43:
Er is een nieuwe player (XBMC) voor Android uit. Echt een tweakers player met veel mogelijkheden.
Vooral ideaal voor netwerk locaties/bookmarks (hoef je niet steeds via filemanager je netwerk locatie te openen)
Ja voorlopig nog geen HW accelleratie. een Vplayer oid doet het beter. Maar het is wel stoer.Ruvetuve schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:24:
[...]
Super vet, nog niet in play store helaas.
Vooral ideaal voor netwerk locaties/bookmarks (hoef je niet steeds via filemanager je netwerk locatie te openen)
En ik hoop dat ze snel door gaan met ontwikkelen zodat ik lekker vanaf de bank mijn XBMC database kan bekijken.
Verwijderd
Hang je N7 eens met de kabel aan je PC en check dan hoeveel ruimte je hebt op je N7 (dus via de windows verkenner (er vanuitgaande dat je Windows gebruikt)).voxxel schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:44:
[...]
Hij staat niet 'nog' op de engelse taal, maar vrij bewustMaar.. zucht.. ok dan ga ik maar langs de winkel vandaag. Ik was juist zo blij dat ik echt 0 problemen had.
Bij mij geeft hij via jou manier (waarvan je een screenshot hebt), zo'n 13,4 Gb aan, waar jij 5,92 Gb hebt staan.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 10:34 ]
Heb nu ook een nandroid backup gemaakt en neemt zowat 4GB in beslag.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:18:
Ik zelf heb ook moeite te achterhalen wat voor ruimte in neemt, mijn nandroid backups zijn maar paar mb groot maar dat kan nooit zo zijn dus ergens moeten nog andere bestanden van zo'n backup opgeslagen zijn.
Ik neem aan dat ik deze clockwordmod map (inclus blobs en backup folder) gewoon naar mijn laptop kan verplaatsen om zo weer ruimte op de nexus vrij te maken.
En later indien nodig weer terug kan kopieren voor een recovery.
Zo deed ik dat vroeger ook voor dat er een blobs dir was.
De sticker zegt gewoon 16gb. Mijn Galaxy Nexus zegt inderdaad ook gewoon 13,33gb ruimte.Quad schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:13:
[...]
Wel bijzonder ;-).
Wat staat er op de sticker van de doos? Normaal heb je 13,24GB opslag als goed is.
Goede tip, helaas in windows geeft hij ook gewoon 5,9gb aan. Terug naar de winkel maar..Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:31:
[...]
Hang je N7 eens met de kabel aan je PC en check dan hoeveel ruimte je hebt op je N7 (dus via de windows verkenner (er vanuitgaande dat je Windows gebruikt)).
Bij mij geeft hij via jou manier (waarvan je een screenshot hebt), zo'n 13,4 Gb aan, waar jij 5,92 Gb hebt staan.
[ Voor 11% gewijzigd door voxxel op 26-09-2012 10:38 ]
Verwijderd
Ik denk dat wel gaat, ik denk ook dat mijn Nandroid backups best groot zijn en ik dacht oudere backups dus verwijderd te hebben, maar dat heb ik dus fout gedaan want alleen zo'n mapje van een backup verwijderen is niet genoeg.DarkSide schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:38:
[...]
Heb nu ook een nandroid backup gemaakt en neemt zowat 4GB in beslag.
Ik neem aan dat ik deze clockwordmod map (inclus blobs en backup folder) gewoon naar mijn laptop kan verplaatsen om zo weer ruimte op de nexus vrij te maken.
En later indien nodig weer terug kan kopieren voor een recovery.
Zo deed ik dat vroeger ook voor dat er een blobs dir was.
Die blobs folder zit ja ook vol waarschijnlijk, ze slaan daar al die bestanden op en zo'n backup foldertje is net 20mb groot ofzo.
Sommige mensen klagen trouwens over screenlift, ik geloof niet dat het perse een issue hoeft te zijn, zoals opgemerkt heeft Asus wat schroeven weg gelaten vanwege die problemen, maar ik zelf heb een zeer kleine screenlift van niet eens 0.05mm.
Ik heb er geen last van en er lijkt bijna geen verschil te zitten in linkere kant van scherm en rechtere kant van het scherm.
            Heeft er al iemand een andere OTA update gekregen dan JRO03D? Zie op verschillende fora dat JRO03S en JRO03DL firmware bestaan. Enig idee wat dit betekend voor ons?

Heeft iemand de Android Ziggo TV applicatie werkend op zijn Nexus-7??? Werkt wel op mijn Samsung
Tab2 10.1.
            Tab2 10.1.
Verwijderd
Sommige nieuwe batches van Nexus 7 worden geleverd met bijvoorbeeld JR003S, ik heb er zelf ook eentje gehad maar die had een dode pixel.Bo0bz schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:38:
Heeft er al iemand een andere OTA update gekregen dan JRO03D? Zie op verschillende fora dat JRO03S en JRO03DL firmware bestaan. Enig idee wat dit betekend voor ons?
iTV app van KPN werk ook niet.hjoels schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:49:
Heeft iemand de Android Ziggo TV applicatie werkend op zijn Nexus-7??? Werkt wel op mijn Samsung
Tab2 10.1.
Als ik de .apk van de tablet versie installeer is de resolutie slecht en het beeld kan niet fullscreen.
De Phone app werkt helemaal niet.
Toch jammer dat ze dit soort apps niet voor meerdere toestellen geschikt maken.
Ja. Werkt hier.hjoels schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:49:
Tab2 10.1.
Ik lees het volgende op een site: "Het afspelen van video wordt alleen ondersteund vanaf Android 2.3 tot en met Android 4.0 (binnenkort wordt ook Android 4.1 Jelly Bean ondersteund)".
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen dat het wel werkt??? De mijne is wel geroot, maar weet niet of dit er iets mee te maken heeft.
[ Voor 8% gewijzigd door hjoels op 26-09-2012 12:39 ]
Bij mij werkte het eerst ook niet op mijn geroote Nexus 7hjoels schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:38:
[...]
Ik lees het volgende op een site: "Het afspelen van video wordt alleen ondersteund vanaf Android 2.3 tot en met Android 4.0 (binnenkort wordt ook Android 4.1 Jelly Bean ondersteund)".
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen dat het wel werkt??? De mijne is wel geroot, maar weet niet of dit er iets mee te maken heeft.
Door bij SuperSU, instellingen de Superuser uit te schakelen werkt het nu wel.
Gewoon app geïnstalleerd en gaan. Overigens geen root.hjoels schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:38:
[...]
Heb SU uitgeschakeld, desalniettemin werkt het niet. Krijg melding: Ziggo TV is gestopt.Albo schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:20:
[...]
Bij mij werkte het eerst ook niet op mijn geroote Nexus 7
Door bij SuperSU, instellingen de Superuser uit te schakelen werkt het nu wel.
                        Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.
Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.
Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).
Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.
Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.
Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).
Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)
:strip_icc():strip_exif()/u/270766/crop57da4af229b23_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/13585/crop66dc35d57b464_cropped.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/170146/kirbyklein.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/281665/crop5628e3a80f77e_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/262610/crop5b69d045dcfd3_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/295941/rsz_hur7v5.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/266570/crop66602ce74603f_cropped.webp?f=community) 
            /u/353841/nexus-update-checker-fc27df-w144.png?f=community) 
            /u/103920/Boobs.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/346414/10950715_10204884173558346_8836734101788651249_n.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/123426/anti-ipod-.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/60225/crop5dcff6c5cd443_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/10085/tada.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/152513/Bart-klein.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/84604/crop5ebbbd6679737_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/u/301133/crop6737b754ae5aa_cropped.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/345980/fallout_2.jpg?f=community) 
            /u/401000/Image1.png?f=community)