Op mijn Nexus 7 vind ik alleen de phone app.nielsn schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 02:04:
Kunnen jullie wel de Ziggo tablet app installeren?
Verwijderd
Nu mag ik weer terug naar de MediaMarkt want dit model wat ik nu heb heeft een dode pixel en die zie ik dus gewoon en ook dat vind ik niet acceptabel.
Verwijderd
Ik zie ze allebei en kan ze allebei installeren. Heb tablet ui met lcd density van 160.agoNITE schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 08:08:
[...]
Op mijn Nexus 7 vind ik alleen de phone app.
Je hebt wel steeds pechVerwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 08:10:
Nu mag ik weer terug naar de MediaMarkt want dit model wat ik nu heb heeft een dode pixel en die zie ik dus gewoon en ook dat vind ik niet acceptabel.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2012 08:14 ]
Verwijderd
Ja zeg dat wel, heb ik geen last van auto helderheid bij deze nieuwe heeft ie gewoon een dode pixel en daar kan ik echt niet mee leven, dat ze hem maar weer omruilen anders geven ze maar me geld terug.
Ik ga over een uurtje er terug mee de MediaMarkt gaat om 10:00 open.
Ik ga over een uurtje er terug mee de MediaMarkt gaat om 10:00 open.
Ja draai ook paranoid, deed hem net aan en nu wel in een keer. Wel vaag.thecompany schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 22:13:
[...]
Ik krijg um niet meer normaal opgestart, (3 seconden inhouden) moet het altijd via de reset manier doen van 10 seconden inhouden. Draai je toevallig ook paranoid?
Verwijderd
Waarom zouden ze die rom eigenlijk paranoia hebben genoemd 
CyanogenMod is toch breder opgepakt?
Verwijderd
Zo weer mijn Nexus 7 geruild, maar ze deden wel behoorlijk moeilijk daar in de MediaMarkt in Herzogenrath, een medewerker beweerde er was geen dode pixel zelfs toen hij met het vergroot glas aan kwam, maar dat was een oude man dus heb ik gezegd, ik ben nog jong dus zie waarschijnlijk beter.
Maar zijn collega's zagen het wel en hebben ze dus besloten om hem om te ruilen, maja kun je op tien vingers af tellen dat die ik geruild heb gewoon weer verkocht word.
Deze derde heeft in iedere geval geen dode pixels dat ik heb kunnen zien. Ik denk dat ik gewoon pech gehad heb, maja ze zeiden van ja drie pixels is toegestaan volgens de Duitse wet ofzo.
Ik had gezegd als ze me geen andere wouden geven gaven ze me maar het geld terug, maar gelukkig dus een andere gekregen.
Maar zijn collega's zagen het wel en hebben ze dus besloten om hem om te ruilen, maja kun je op tien vingers af tellen dat die ik geruild heb gewoon weer verkocht word.
Deze derde heeft in iedere geval geen dode pixels dat ik heb kunnen zien. Ik denk dat ik gewoon pech gehad heb, maja ze zeiden van ja drie pixels is toegestaan volgens de Duitse wet ofzo.
Ik had gezegd als ze me geen andere wouden geven gaven ze me maar het geld terug, maar gelukkig dus een andere gekregen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2012 12:09 ]
Voor garantie is inderdaad 3 pixels toegestaan in 1cm2, of 5 op een scherm.Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 12:06:
Zo weer mijn Nexus 7 geruild, maar ze deden wel behoorlijk moeilijk daar in de MediaMarkt in Herzogenrath, een medewerker beweerde er was geen dode pixel zelfs toen hij met het vergroot glas aan kwam, maar dat was een oude man dus heb ik gezegd, ik ben nog jong dus zie waarschijnlijk beter.
Echter binnen de bedenktijd (2 weken in DL geloof ik) mag je gewoon ruilen zonder reden, dus daar had je beroep op kunnen maken
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
Ja maar dat ruilen is wel mits de verpakking ongeopend is en de verzegeling was natuurlijk al verbroken. Dus dat verhaaltje van gewoon ruilen gaat niet echt op.cypher21 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 12:16:
[...]
Voor garantie is inderdaad 3 pixels toegestaan in 1cm2, of 5 op een scherm.
Echter binnen de bedenktijd (2 weken in DL geloof ik) mag je gewoon ruilen zonder reden, dus daar had je beroep op kunnen maken
Maar goed mijne is dus wel geruild en nu heb ik dus de derde Nexus 7.
Uiteraard word die gewoon weer verkocht, maar of ze hem opnieuw verzegelen ik weet het niet, maar hij is inderdaad geruild geworden dus daar mag ik dan weer tevreden mee zijn want ik wil Nexus 7 echt wel houden, het is namelijk een top tablet.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2012 12:33 ]
Is it a tablet? Is it a phone? I dont know, I'm paranoid!Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:03:
Waarom zouden ze die rom eigenlijk paranoia hebben genoemd
Zelf dus al 2x het probleem gehad van het niet meer uit slaap gaan van de tablet en iemand die ik ken ook al 1x beide gewoon stock rom en niet geroot.
Hopelijk kan het via een software update opgelost worden...
Hopelijk kan het via een software update opgelost worden...
Ik ben vandaag bij de mediamarkt in Ede geweest. Ze boden aan om te ruilen maar ze hebben hem niet op voorraad en ze wisten niet wanneer ze hem weer zouden krijgen... Heb mijn geld terug gekregen en ga nu even wachten totdat ik hem weer koop...
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Verwijderd
Balen voor je dat hij niet op voorraad is, Maja dat was ook reden waarom ik mijn Nexus 7 in Duitsland gekocht heb, daar is ie gewoon op voorraad.
Ik krijg het niet voor elkaar om wifi uit te laten schakelen wanneer ik overschakel naar stand-by

Ik heb de volgende instelling al gemaakt:

Ik gebruik de stock 4.1 JB rom die verder alleen ge-unlocked en geroot is.
Is er een programma waarmee ik in de gaten kan houden wie of wat wifi steeds activeert ?

Ik heb de volgende instelling al gemaakt:

Is er een programma waarmee ik in de gaten kan houden wie of wat wifi steeds activeert ?
hoevaak kijkt je e-mail/gmail naar verse mailtjes?
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Verwijderd
Dat is eigenlijk een software vraag, maar je gmail pushed de e-mails naar je Nexus 7, dus je krijgt een notificatie wanneer je een e-mail krijgt, grappige bij mij is dat Nexus eerst een notificatie krijgt en daarna mijn HTC Evo 3D pas.
Pushing werkt natuurlijk niet als er geen netwerkverbinding is...
Verwijderd
Ja, ik heb het al meerdere keren gepost: Google Play: Auto Airplane Modedarkshadow83 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:39:
Ik krijg het niet voor elkaar om wifi uit te laten schakelen wanneer ik overschakel naar stand-by
Thanks, die ga ik eens proberen.Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:29:
[...]
Ja, ik heb het al meerdere keren gepost: Google Play: Auto Airplane Mode
Heb zelf ondertussen verder gezocht en heb het idee dat Google Now veel aanspraak blijft maken op de wifi verbinding. Ik heb hem uitgeschakeld en ga het eens in de gaten houden.
Ik heb nog steeds heel veel problemen met een stabiele netwerkverbinding.
Ik heb mijn router (D-Link 635) nu naar Channell 8, mixed mode, channel with auto 20/40Mhz gezet maar de Nexus 7 ziet dat niet.
Wat kan ik nog meer veranderen?
Ik heb mijn router (D-Link 635) nu naar Channell 8, mixed mode, channel with auto 20/40Mhz gezet maar de Nexus 7 ziet dat niet.
Verwijderd
Wat is je bereik met wfianalyzer?Choller schreef op zondag 16 september 2012 @ 09:21:
Ik heb nog steeds heel veel problemen met een stabiele netwerkverbinding.
Ik heb de apk eventueel voor je. Je hebt er niet veel aan, je kan hem installeren maar vervolgens kom je niet verder omdat simpelweg "het beeld" te klein is. Je ziet een kwart scherm niet waardoor je niet verder kan.cypher21 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:20:
[...]
De app lijkt incompatibel met JellyBean, ligt niet aan de Nexus 7 iig, ik kan de apk niet eens downloaden op mijn Nexus 7, Nexus S en Galaxy Nexus... Die draaien allemaal 4.1.1
Zie http://db.tt/7xzl2syb
Kan je iig niet aan de APK helpen, ik heb geen ouder toestel wat op ICS of lager draait
Op de een of andere manier krijg ik in google now geen gesproken antwoorden terug. Zelfs niet als ik het hele ding op engels instel. Iemand een tip?
Hij hoort toch ook niet terug te praten?Lumics schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:45:
Op de een of andere manier krijg ik in google now geen gesproken antwoorden terug. Zelfs niet als ik het hele ding op engels instel. Iemand een tip?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
In sommige gevallen wel: YouTube: How to impress your friends: 40+ voice searches on Jelly Bean
Als je vraagt: "who is the president of america" of "who is the queen of the netherlands" hoort hij het gewoon te antwoorden hoor :-). Als dit niet werkt, even dubbel checken of je tablet op engels (US) staat, en google voice search ook.
Werkt hier prima iig.
Ah oké, bij mij zoekt hij het gewoon op :-).ex87 schreef op zondag 16 september 2012 @ 15:59:
[...]
Als je vraagt: "who is the president of america" of "who is the queen of the netherlands" hoort hij het gewoon te antwoorden hoor :-). Als dit niet werkt, even dubbel checken of je tablet op engels (US) staat, en google voice search ook.
Werkt hier prima iig.
Zal vanavond ff bekijken als ik weer thuis ben.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik zit Death Trigger veel te spelen op de Nexus 7, ik vind echt een mooie tablet om mee te gamen, echt mooie graphics ook, maar de batterij gaat wat snellere leeg met gamen want de Terga 3 doet dan ook op volle toeren draaien.
Bij AnandTech hebben ze dat ook gebenchmarkt en die kwamen op 4 uur gamen, dus dat word in vliegtuig kiezen, veel films kijken of de accu in vier uur leeg trekken met gamen.
Bij AnandTech hebben ze dat ook gebenchmarkt en die kwamen op 4 uur gamen, dus dat word in vliegtuig kiezen, veel films kijken of de accu in vier uur leeg trekken met gamen.
Je kan een externe accu meenemen?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Heeft iemand anders ook last van een verandering in contrast na het bekijken van een (Youtube-)video? Schijnt vaker voor te komen en te maken hebben met Nvidia Prism. Dat is een onderdeel van Tegra 3 en verandert iets aan de helderheid en het contrast om batterij te besparen bij het bekijken van films.
Wil alleen weten of het bij heel veel mensen voorkomt en er dus waarschijnlijk een update voor komt, of dat ik m'n Nexus 7 moet gaan ruilen.
Wil alleen weten of het bij heel veel mensen voorkomt en er dus waarschijnlijk een update voor komt, of dat ik m'n Nexus 7 moet gaan ruilen.
zover ik weet gaat dat niet bij de nexus 7.
verder kan de tablet een week mee in standby met wifi aan ( gemeten met reborn battery widget(app))
bij normaal gebruik doe ik de tablet 2 keer per week opladen ongeveer, dus zit het bij mij dik in orde, ook zit ik er meestal alleen maar 's avonds achter.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Bij gamen gaat die accu toch echt snellere leeg ha. Maar theoretische zou een externe batterij met Nexus 7 toch wel moeten werken? Maar leveren toch niet veel extra power geloof, ik denk dat je met moeite de batterij opgelaad krijg met zo'n externe batterij.
Maar je gebruik gewoon aanpassen aan de omstandigheden, maar in vliegtuig zijn steeds vaker USB poorten aanwezig om op mee te laden.
Maar je gebruik gewoon aanpassen aan de omstandigheden, maar in vliegtuig zijn steeds vaker USB poorten aanwezig om op mee te laden.
Verwijderd
Net een uur aan zo'n duracell oplaadbatterij gehad en accu is van 27% naar 50% gegaan.Dus gaat wel.
inpresiepe is dat een oplader, maar een echte externe accu eraan hangen is volgens mij niet mogelijk.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:29:
Net een uur aan zo'n duracell oplaadbatterij gehad en accu is van 27% naar 50% gegaan.Dus gaat wel.
maar het idee komt op het zelfde neer als je een case hebt met z'n soort ding erachter.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik lees al geruime tijd mee in dit topic en aangezien er op dit moment geen indicatie is dat Apple binnenkort met een iPad mini gaat komen heb ik besloten om dan toch voor de Nexus 7 te gaan.
Wat me alleen een beetje zorgen baart is de problemen die hier veelvuldig worden gemeld, namelijk:
- Screenlift
- Screenflickering
- Zwart scherm
- Apparaat gaat niet aan
- Problemen met wifi
Dat klinkt alles bij elkaar nogal heftig. Moet ik mij als potentiële koper hier door laten afschrikken of valt het in de praktijk wel mee en hebben de meeste gebruikers deze problemen niet?
Wat me alleen een beetje zorgen baart is de problemen die hier veelvuldig worden gemeld, namelijk:
- Screenlift
- Screenflickering
- Zwart scherm
- Apparaat gaat niet aan
- Problemen met wifi
Dat klinkt alles bij elkaar nogal heftig. Moet ik mij als potentiële koper hier door laten afschrikken of valt het in de praktijk wel mee en hebben de meeste gebruikers deze problemen niet?
ik heb zelf nergens last van (gekocht bij dixons)Budha schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:11:
Ik lees al geruime tijd mee in dit topic en aangezien er op dit moment geen indicatie is dat Apple binnenkort met een iPad mini gaat komen heb ik besloten om dan toch voor de Nexus 7 te gaan.
- Screenlift
- Screenflickering
- Zwart scherm
- Apparaat gaat niet aan
- Problemen met wifi
O.R.C. Black Bulls Rugby
Je leest vaker negatieve ervaringen dan positieve, vrij begrijpelijk uiteraard.Budha schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:11:
- Screenlift
- Screenflickering
- Zwart scherm
- Apparaat gaat niet aan
- Problemen met wifi
Maar goed, je hebt gewoon garantie, dus zie geen probleem voor je
Verwijderd
Ik zou je gewoon niet druk maken. 99% van de gebruikers zijn tevreden.Budha schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:11:
- Screenlift
- Screenflickering
- Zwart scherm
- Apparaat gaat niet aan
- Problemen met wifi
Het is niet zoals de Asus Transformer Prime waarin een wifi design-fout zit.
Bijzonder. Dus ondanks de juiste resolutie schaalt de Glashart Media TV app niet goed en mis je een deel van dat wat er wordt getoond op de Nexus 7?rudyhattem schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:05:
[...]
Ik heb de apk eventueel voor je. Je hebt er niet veel aan, je kan hem installeren maar vervolgens kom je niet verder omdat simpelweg "het beeld" te klein is. Je ziet een kwart scherm niet waardoor je niet verder kan.
Iemand een direct lijntje naar Stoneroos of Glashart? Onderstaande standaard reactie (al 2x gekregen) schiet natuurlijk niet op. Ook nog geen reactie van Glashart...
Beste,
Bedankt voor het sturen van uw bericht over de Glashart Media tablet app. Wij sturen dit door naar Glashart Media. Zij zullen uw bericht beantwoorden of laten beantwoorden door uw internet (service) provider.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Stoneroos crew
ff kijken of het werkt (eerste keer dat ik dit gebruik). Probeer dit eens.snarf schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:31:
[...]
Iemand een direct lijntje naar Stoneroos of Glashart? Onderstaande standaard reactie (al 2x gekregen) schiet natuurlijk niet op. Ook nog geen reactie van Glashart...
Verwijderd
Ik zou me hier niet door laten afschrikken. Ja mijn eerste Nexus 7 had een auto helderheid probleem aka zwart scherm in donkere ruimte.Budha schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:11:
- Screenlift
- Screenflickering
- Zwart scherm
- Apparaat gaat niet aan
- Problemen met wifi
En mijn tweede Nexus 7 had een dode pixel, maar eigelijk is dat toegestaan, maar ik was niet tevreden en ben terug naar MediaMarkt in Herzogenrath geweest en heb hem geruild en nu de derde Nexus 7 is helemaal in orde.
Het is inderdaad dat mensen eerdere negatieve dingen melden dan positieve dingen, maar ik kwam er bij auto helderheid al gauw achter dat het probleem groter leek dan het in werkelijkheid is.
Maar goed problemen met elektronica is van alle tijd en het kan je met iedere apparaat gebeuren. Ik heb ondanks deze problemen die ik gehad heb toch de bouwkwaliteit als goed beoordeeld in mijn review van de Nexus 7.
Opmerkingen over bestellingen en levertijden mogen in het daarvoor bestemde topic, zie voor meer informatie de topic waarschuwing.
[ Voor 69% gewijzigd door Bullet NL op 17-09-2012 21:24 ]
Zie hier boven
[ Voor 85% gewijzigd door Bullet NL op 17-09-2012 21:24 ]
Had drnet dat mijn speaker 'popte', maar dan echt hard, en dat mijn geluid helemaal weg was! Een reboot loste het probleem op. Ik draai paranoid 2.12, is dit een bekend probleem? Verder geen audio mods behalve beats audio geinstalleerd
ik heb echt nul problemen en ik heb hem sinds de NL launch. Scherm is prima en intussen al op >5 wifi netwerken gezeten zonder problemenBudha schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:11:
- Screenlift
- Screenflickering
- Zwart scherm
- Apparaat gaat niet aan
- Problemen met wifi
Kortom, top apparaat!
Ik heb mijn Nexus 7 16GB op 27 Juni besteld bij de play store in de US. En ben er dik tevreden over.Budha schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:11:
- Screenlift
- Screenflickering
- Zwart scherm
- Apparaat gaat niet aan
- Problemen met wifi
Ik het scherm licht links in het midden een fractie hoger dan op de andere plekken. maar dit zou ik zelf nooit hebben opgemerkt als ik er niet naar opzoek was geweest.
Verder is het apparaat perfect.
Same here. Vanaf de launch in NL heb ik de Nexus 7 en sindsdien heb ik mijn iPad 0x aangeraakt. Seriously. Nooit gedacht. Wat een pracht apparaat.
Ik ben zowel dit topic volledig doorgescrolled en ook nog het levertijdentopic. Op een gegeven moment kwamen er een aantal mooie sleeves / cases voor de Nexus 7 voorbij. Iemand nog enig idee in welk topic dat was? Of kijk ik er nou zo dom overheen

Staat gewoon in de topic waarschuwing denk ik?spokje schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:41:
Ik ben zowel dit topic volledig doorgescrolled en ook nog het levertijdentopic. Op een gegeven moment kwamen er een aantal mooie sleeves / cases voor de Nexus 7 voorbij. Iemand nog enig idee in welk topic dat was? Of kijk ik er nou zo dom overheen
Accessoires voor de Google Nexus 7 by ASUS
Verwijderd
Ik heb hem ook sinds de NL launch maar begin nu te merken dat ik juist weer steeds vaker me iPad aan het pakken ben zeker als ik thuis ben. Op de bank websites bekijken gaat prettiger op de iPad door het grotere scherm en de 4:3 verhouding waardoor je in landscape meer hoogte hebt. Kijk ook veel Youtube en dat vind ik op de iPad door het grotere scherm ook prettiger.
Neem de Nexus nu wel wat vaker mee in plaats van de iPad dat gaat net wat makkelijk door dat ie ook eventueel in je binnenzak van je jas past of zelfs in je achterzak van je broek. Toch wel handig als je 2 handen nodig hebt.
Maar ik ben nog steeds niet tevreden over de accuduur deze vind ik nog vrij kort. Kom niet verder dan 4 a 5 uur screentime. Terwijl die voor de rest van de tijd in standby ligt en dus niets doet. Ik heb het idee dat bij mij de Mediaserver wat veel resources verbruikt en daardoor het accu gebruik naar beneden haalt.
Neem de Nexus nu wel wat vaker mee in plaats van de iPad dat gaat net wat makkelijk door dat ie ook eventueel in je binnenzak van je jas past of zelfs in je achterzak van je broek. Toch wel handig als je 2 handen nodig hebt.
Maar ik ben nog steeds niet tevreden over de accuduur deze vind ik nog vrij kort. Kom niet verder dan 4 a 5 uur screentime. Terwijl die voor de rest van de tijd in standby ligt en dus niets doet. Ik heb het idee dat bij mij de Mediaserver wat veel resources verbruikt en daardoor het accu gebruik naar beneden haalt.
4/5 uur screentime? dat is wel heel kort. ik zit gemiddeld op 3-4 dagen met mijn accu.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:42:
Ik heb hem ook sinds de NL launch maar begin nu te merken dat ik juist weer steeds vaker me iPad aan het pakken ben zeker als ik thuis ben. Op de bank websites bekijken gaat prettiger op de iPad door het grotere scherm en de 4:3 verhouding waardoor je in landscape meer hoogte hebt. Kijk ook veel Youtube en dat vind ik op de iPad door het grotere scherm ook prettiger.
toen ik de tablet kreeg meteen leeg slurpen naar 0 en toen zonder onderbrekingen opladen naar 100.. daarna ging alles perfect.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Merk ik ook, +- 4 uur haal ik ook, en scherm helderheid staat dan meestal op laag.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:42:
Wat doe ik er dan mee is de vraag, dat is vooral internetten op dat ding en youtube filmpjes bekijken en een filmpje of serie via internet.
Valt op dat gebied wel tegen inderdaad.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Krijg die van mij vanmiddag. Lees op XDA mensen die last hebben dan deadspots op het touchscreen, zijn er hier mensen die daar last van hebben?
Verwijderd
Je bedoeld een dode pixel?Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:14:
Krijg die van mij vanmiddag. Lees op XDA mensen die last hebben dan deadspots op het touchscreen, zijn er hier mensen die daar last van hebben?
Verwijderd
Nee, dode plekken na het unlocken. Zie filmpje:
YouTube: Nexus 7 touchscreen issue
XDA Thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1779652
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 11:17 ]
Verwijderd
Zie eerdere berichtgevingen in dit topic. En waarom zou je je er nu al druk om maken ? Geen vertrouwen ?Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:14:
Nee, heb geen dode plekken na het unlocken/rooten. Heeft ook nog niemand hier gemeld.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 11:18 . Reden: Zie ineens nieuw bericht, dus was mijn reactie niet meer van toepassing ]
Verwijderd
Haha, tja eerlijk gezegt weinig zin om dat ding straks weer op garantie te sturen. Maar zal idd allemaal wel meevallen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:17:
[...]
Zie eerdere berichtgevingen in dit topic. En waarom zou je je er nu al druk om maken ? Geen vertrouwen ?
Verwijderd
Mauw je moet terug naar de winkel gaan en daar niet lang mee wachten want anders word ie inderdaad opgestuurd voor garantie.
De batterij bij Nexus 7 vind ik vooral snel leeg gaan wanneer ik het gamen ben, ik ben trouwens Android wel gewend en weet wel dat onze Android apparaten het meestal niet halen bij de batterij duur van iDevices ( Maar die zelfde iDevices kunnen ook niet zoveel als onze Android apparaten ), maar volgens de benchmarks moet je gewoon 10 uur kunnen browsen met de Nexus 7 en 9 uur HD video kunnen kijken.
Maar ik kan me voorstellen dat video streamen vanaf internet meer batterij slurpt dan HD video kijken vanaf de Nexus 7.
Ik ben overigens gewoon tevreden over de Nexus 7, het browsen gaat prima, vaak inzoomen hoef ik niet, ik kan meeste websites wel full screen bekijken.
Maar ik snap sowieso niet wat je met een iPad en Nexus 7 naast elkaar moet, een apparaat van iedere soort zal voldoende wezen.
De batterij bij Nexus 7 vind ik vooral snel leeg gaan wanneer ik het gamen ben, ik ben trouwens Android wel gewend en weet wel dat onze Android apparaten het meestal niet halen bij de batterij duur van iDevices ( Maar die zelfde iDevices kunnen ook niet zoveel als onze Android apparaten ), maar volgens de benchmarks moet je gewoon 10 uur kunnen browsen met de Nexus 7 en 9 uur HD video kunnen kijken.
Maar ik kan me voorstellen dat video streamen vanaf internet meer batterij slurpt dan HD video kijken vanaf de Nexus 7.
Ik ben overigens gewoon tevreden over de Nexus 7, het browsen gaat prima, vaak inzoomen hoef ik niet, ik kan meeste websites wel full screen bekijken.
Maar ik snap sowieso niet wat je met een iPad en Nexus 7 naast elkaar moet, een apparaat van iedere soort zal voldoende wezen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 11:31 ]
Aangezien ik aan mijn tweede iPad bezig was (1st en 3rd gen) en een Transformer Prime heb gehad, wilde ik het eerst proberen: het is mijn eerste 7" tablet en de Prime beviel me totaal niet.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:30:
Sinds ik de Nexus 7 heb gebruik ik mijn iPad alleen nog om te VNC'en naar mijn Mac Mini; daar heb ik nog steeds geen lekkere app voor gevonden.Splashtop HD werkt vaak niet en de andere VNC clients willen dat je een nieuwe desktop sessie start (bekend probleem bij Lion en hoger).
Overigens haal ik ook gewoon 3 dagen met een batterij; ik speel wat games, kijk veel Youtube en internet wat. Die 9 a 10u haal ik best makkelijk. Misschien toch de batterij trainen?
Kan je voor VNC niet de Android VNC Viewer gebruiken? Gebruik die op m'n telefoon naar m'n pc en dat werkt prima (en is opensource \o/)zAo schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:44:
Sinds ik de Nexus 7 heb gebruik ik mijn iPad alleen nog om te VNC'en naar mijn Mac Mini; daar heb ik nog steeds geen lekkere app voor gevonden.Splashtop HD werkt vaak niet en de andere VNC clients willen dat je een nieuwe desktop sessie start (bekend probleem bij Lion en hoger).
Thanks, maar ook die wil niet connecten. VNC en OSX is na Lion een beetje vaag geworden. Op iOS werkt iTeleport echt geweldig. Misschien toch maar een aparte VNC Server installeren.Sypher schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:53:
[...]
Kan je voor VNC niet de Android VNC Viewer gebruiken? Gebruik die op m'n telefoon naar m'n pc en dat werkt prima (en is opensource \o/)

Ik zie dat deze het kan:
Google Play: Remotix - VNC viewer
Hij is alleen 11,45.
[ Voor 19% gewijzigd door zAo op 18-09-2012 12:04 ]
Verwijderd
Maja wat voor games? Death Trigger is wat anders dan Angry Birds. Maar ik zat gister op 30% en had best lang Death Trigger erop gespeeld en nog allemaal andere dingen zoals browsen.zAo schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:44:
[...]
Overigens haal ik ook gewoon 3 dagen met een batterij; ik speel wat games, kijk veel Youtube en internet wat. Die 9 a 10u haal ik best makkelijk. Misschien toch de batterij trainen?
Vanmorgen was mijn Nexus 7 100% vol en heb alleen even in Google Now gekeken en verwacht dat hij niet veel minder vol straks is, wellicht een paar procent leger denk ik.
Voor de avontuurlijke tweakers onder ons kun je ook nog altijd gaan onder volten of een onder gevolte kernel flashen, dat help ook om batterij verbruik te verminderen.
Eigenlijk alleen Tower Defense games; die zijn CPU-heavy. Mijn iPad gaat daar ook snel leeg van. Gevoelsmatig gaat de Nexus er minder snel van op dan de iPad.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:03:
[...]
Maja wat voor games? Death Trigger is wat anders dan Angry Birds. Maar ik zat gister op 30% en had best lang Death Trigger erop gespeeld en nog allemaal andere dingen zoals browsen.
Zaterdagmiddag na sluitingstijd zag ik toevallig dat er bij Mycom Haarlem 1 op voorraad zou zijn. Meteen besteld, maar verwachtte er niet veel van, dacht aan een foutje.. Maandag om 13.00 uur direct gebeld, en... het was geen fout! Direct in de auto gestapt en nu dus eigenaar
Eerste indrukken: Top apparaat, supersnel en vloeiend (kom ook van een Galaxy tab 10.1 af
), ligt lekker in de hand en Jelly Bean is ook erg lekker!
Enige minpunt wat ik, net als een aantal anderen, heb waargenomen is dat er een duidelijk waarneembare flikkering in het scherm zit als de ruimte waarin je zit erg donker is. Staat op automatische helderheid, en heb het idee dat deze niet of nauwelijks wat doet..
Moet daar nog even verder naar kijken.
Eerste indrukken: Top apparaat, supersnel en vloeiend (kom ook van een Galaxy tab 10.1 af

Enige minpunt wat ik, net als een aantal anderen, heb waargenomen is dat er een duidelijk waarneembare flikkering in het scherm zit als de ruimte waarin je zit erg donker is. Staat op automatische helderheid, en heb het idee dat deze niet of nauwelijks wat doet..
Moet daar nog even verder naar kijken.
Ik laat mn Nexus meebrengen uit de US, wat nu als er een defect aan is
?
Verwijderd
Stja dan heb je dus een probleem want je moet bij de winkelier zijn voor je garantie enzo, wellicht dat Asus je dan helpt maar ik zou er niet vanuit.MetalG schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:43:
Ik laat mn Nexus meebrengen uit de US, wat nu als er een defect aan is?
Je betaal in euro's wel wat meer maar je hebt wel Europese garantie dan en een aanspreek punt, namelijk de winkelier.
De link werktrudyhattem schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:56:
[...]
ff kijken of het werkt (eerste keer dat ik dit gebruik). Probeer dit eens.
Maar Glashart Media TV app wordt inderdaad niet goed weergegeven. Het helpt om de Nexus in portrait stand te houden. Ik kom tot registreren van de app met de Amino, maar daarna wordt de inhoud van de app niet goed getoond en crasht de app.
Dit is de 1.0.1 versie, maar verwacht dat dit met de 2.0.0 versie niet anders is? Balen zeg, hopelijk komt Glashart met een update, iedereen graag even met ze mailen/bellen
Ik heb er 1 gekocht uit de Play Store, alleen moet ik nog even naar de VS om hem op te halen.MetalG schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:43:
Ik laat mn Nexus meebrengen uit de US, wat nu als er een defect aan is?
Antwoord op mijn vraag of er nog verschil zat in de aankoop via een reseller of via de Play Store:Thank you for contacting Google. It was my pleasure assisting you today.
For support and warranty issues outside of the officially launched
countries the manufacturer, ASUS, offers support. For more information
please see their support page:
http://support.asus.com/w...guage=en&p=20&m=Nexus%207
Thank you for messaging back, if you purchase the device from a retailer,
warranty will go through them and not the Google Play Store. If you
purchase it from us, we're happy to provide warranty for you. Also if you
buy it from a retailer, and they're not able to provide you a replacement,
you'll just have to contact ASUS. Hopefully I answered your questions, if
you have any further questions feel free to message back.
Ik heb de N7 ook uit de usa, maar er zit nog wel een verschilletje inThe Realone schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:30:
[...]
Ik heb er 1 gekocht uit de Play Store, alleen moet ik nog even naar de VS om hem op te halen.Hoe dan ook, dit is de reactie van Google toen ik daarover een vraag stelde.
[...]
Antwoord op mijn vraag of er nog verschil zat in de aankoop via een reseller of via de Play Store:
[...]
In Nederland (EU) krijg je 2 jaar garantie, USA maar 1 jaar.
Daarnaast is de play store hier niet beschikbaar voor het aanschaffen van nexus devices. Ik GOK dat voor ons de garantie dan via de UK play store gaat lopen.
Ik gebruik zelf Logmein. Heb het staan op mijn Macbook Air en kan connecten vanaf mijn iPhone, iPad, willekeurige laptop & mijn nexus 7. Works like a charm.zAo schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:57:
[...]
Thanks, maar ook die wil niet connecten. VNC en OSX is na Lion een beetje vaag geworden. Op iOS werkt iTeleport echt geweldig. Misschien toch maar een aparte VNC Server installeren.
Ik zie dat deze het kan:
Google Play: Remotix - VNC viewer
Hij is alleen 11,45.
Heeft er al iemand Chameleon geïnstalleerd op de nexus 7?
Naar het schijnt komt morgen een release uit.
Naar het schijnt komt morgen een release uit.
Sinds launch day heb ik mijn Nexus 7, persoonlijk heb ik wel wat issue's met de Nexus (gehad). Via ES File explorer kwam ik een image icoon tegen in mijn map met images met een uitroepteken tegen, na aanklikken hing het hele systeem en ging hij na een minuut rebooten.
Ik heb ook dat om de 10-20 minuten er een zwarte lijn heel snel flikkert op 1 punt in het scherm. Dit valt alleen goed op als je een pdf document leest, het zit ook in het algemeen gebruik maar in een pdf valt het extreem op.
Ik heb media-profiles proberen aan te passen zodat de camera ook 720p ondersteund, maar kennelijk moet je daar root access voor hebben... Iets wat ik liever niet doe met bovenstaand probleem, wil geen gezeur bij een garantie issue hebben omdat ik een rootkit draai.
Als je je Nexus 7 met US international insteld om Google features goed te gebruiken dan is de dictionary niet naar Dutch te wijzigen... of ja.. Het is te wijzigen, maar hij blijft lekker stug engelse suggesties doen.
Als ik in de settings van de default Audio manager de bass boost hoger wil zetten kan dit niet, ook al neem ik een custom user setting.
Het feit dat tubemate niet te downloaden is via de officiele appstore... jammer
De amazon store die kennelijk enkel voor US citizens is (ook met een fakemegenerator accepteerde hij mijn aanmelding niet en kon ik gratis apps niet downloaden)
Waar ik nogsteeds niet bij kan met mijn hoofd is: Er zit een perfecte navigation app op een tablet die geen 3g ondersteund. En ook een GPS widget, die het dus alleen doet als je wifi hebt... Vooral nu ik in het buitenland zit zou het een uitkomst zijn, tetheren via mijn telefoon is dan een optie... Alleen je limiteert de verbinding via 1 apparaat... En in mijn huidige situatie met het bagger Vodafone ben ik de sjaak, want zowel in Nederland heb ik ook in het buitenland absoluut nergens bereik. Met een tablet zou ik allang een ander abonnement genomen hebben.
En zo zijn er meer dingen waar ik tegen aan loop, verder is het wel een goede tablet. Maar perfect, nee.
Ik heb ook dat om de 10-20 minuten er een zwarte lijn heel snel flikkert op 1 punt in het scherm. Dit valt alleen goed op als je een pdf document leest, het zit ook in het algemeen gebruik maar in een pdf valt het extreem op.
Ik heb media-profiles proberen aan te passen zodat de camera ook 720p ondersteund, maar kennelijk moet je daar root access voor hebben... Iets wat ik liever niet doe met bovenstaand probleem, wil geen gezeur bij een garantie issue hebben omdat ik een rootkit draai.
Als je je Nexus 7 met US international insteld om Google features goed te gebruiken dan is de dictionary niet naar Dutch te wijzigen... of ja.. Het is te wijzigen, maar hij blijft lekker stug engelse suggesties doen.
Als ik in de settings van de default Audio manager de bass boost hoger wil zetten kan dit niet, ook al neem ik een custom user setting.
De amazon store die kennelijk enkel voor US citizens is (ook met een fakemegenerator accepteerde hij mijn aanmelding niet en kon ik gratis apps niet downloaden)
Waar ik nogsteeds niet bij kan met mijn hoofd is: Er zit een perfecte navigation app op een tablet die geen 3g ondersteund. En ook een GPS widget, die het dus alleen doet als je wifi hebt... Vooral nu ik in het buitenland zit zou het een uitkomst zijn, tetheren via mijn telefoon is dan een optie... Alleen je limiteert de verbinding via 1 apparaat... En in mijn huidige situatie met het bagger Vodafone ben ik de sjaak, want zowel in Nederland heb ik ook in het buitenland absoluut nergens bereik. Met een tablet zou ik allang een ander abonnement genomen hebben.
En zo zijn er meer dingen waar ik tegen aan loop, verder is het wel een goede tablet. Maar perfect, nee.
Het eerste probleem ken ik niet, maar je tweede heb ik ook. Daar zijn bergen met topics over en het is vaak op te lossen door de brightness handmatig in te stellen.init6 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:30:
Sinds launch day heb ik mijn Nexus 7, persoonlijk heb ik wel wat issue's met de Nexus (gehad). Via ES File explorer kwam ik een image icoon tegen in mijn map met images met een uitroepteken tegen, na aanklikken hing het hele systeem en ging hij na een minuut rebooten.
Als ik in de settings van de default Audio manager de bass boost hoger wil zetten kan dit niet, ook al neem ik een custom user setting.![]()
Dat over die navigatie; neem een navigatie die offline de mappen heeft, of cache de mappen via Google Maps.
Mijn dictonary staat gewoon op Dutch hoor, inclusief NL toetsenbord & engels OS. Ja, de setting zit ergens anders maar het kan wel:
settings -> language & input -> Settings icoon van Spell checker klikken -> Op het wereldbolletje klikken -> Dutch
Resultaat:

Op me telefoon, tablet zit in me tas maar zelfde settings.
En:

Of bedoelde je dat niet?
settings -> language & input -> Settings icoon van Spell checker klikken -> Op het wereldbolletje klikken -> Dutch
Resultaat:

Op me telefoon, tablet zit in me tas maar zelfde settings.
En:

Of bedoelde je dat niet?
[ Voor 12% gewijzigd door ex87 op 18-09-2012 16:49 ]
Tsja, een aantal hardware issues zijn idd vervelend.init6 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:30:
*knip, lang verhaal*
Maar de oorzaak van de meeste "problemen" die je omschrijft liggen niet aan de tablet, maar aan de software, of jouw gebruik.
Mediaprofiles zijn systeeminstellingen, uiteraard is daar root voor nodig, dus ik zie niet wat het probleem is waarom je dat niet kunt, snap dat je niet gaat rooten met hardware issues die je omschrijft, maar goed. Je kunt trouwens vrij makkelijk unrooten en de bootloader weer locken hoor
Ik heb hier ook alles in het Engels staan, met NL dictionary, geen probleem.
En qua incompatibele software of software die locatie gebonden is, daar kun je weinig aan doen, dat kon je trouwens ook weten voor je de tablet kocht.
[ Voor 47% gewijzigd door cypher21 op 18-09-2012 17:08 ]
Verwijderd
Vanmorgen was mijn batterij 100% en nu meer dan 10 uur later is dat 95%, dat betekend dat hij in de slaapstand dus echt wel weinig energie verbruikt.
Dat is per twee uur dus ongeveer 1% en moet je nagaan wifi staat gewoon aan, dus hij staat gewoon in verbinding met internet, als je dat ding op vliegmodus zet dan zal het verbruik nog wel lager zijn.
Dat is per twee uur dus ongeveer 1% en moet je nagaan wifi staat gewoon aan, dus hij staat gewoon in verbinding met internet, als je dat ding op vliegmodus zet dan zal het verbruik nog wel lager zijn.
Verwijderd
Dat vind ik toch al veel en eigenlijk zelfs te veel. Om helemaal op te krijgen zou dan ongeveer 200 uur zijn dat is net iets meer als 8 dagen standby kunnen staan. Dan heb je hem nog niet eens gebruikt, vind dit veel te kort.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:23:
Vanmorgen was mijn batterij 100% en nu meer dan 10 uur later is dat 95%, dat betekend dat hij in de slaapstand dus echt wel weinig energie verbruikt.
Ik heb op me Nexus van alles uitgezet nu en zit zo rond de 1 a 2% bij 8 uur niet gebruiken. Dat vind ik een stuk meer acceptable.
Welke NOS bedoelen jullie? Zie er een aantal maar kan ik allemaal installeren.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:37:
Is de NOS app bij jullie ook niet compatible?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 18:13 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:06:
Ja hier ook niet compatible met mijn Nexus 7.
Descriptie van app in play store: "Altijd, overal op de hoogte zijn van het laatste nieuws via de NOS app.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:37:
Is de NOS app bij jullie ook niet compatible?
De NOS app voor smartphones brengt het beste van nos.nl snel naar je mobiel via de gratis NOS app: nieuws, sport, weer, verkeer en video.
Let op: De NOS app is alleen geschikt voor Android smartphones. Tablets worden niet ondersteund."
Verwijderd
Wat heb je zoal uit gezet?Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:08:
[...]
Dat vind ik toch al veel en eigenlijk zelfs te veel. Om helemaal op te krijgen zou dan ongeveer 200 uur zijn dat is net iets meer als 8 dagen standby kunnen staan. Dan heb je hem nog niet eens gebruikt, vind dit veel te kort.
Ik heb op me Nexus van alles uitgezet nu en zit zo rond de 1 a 2% bij 8 uur niet gebruiken. Dat vind ik een stuk meer acceptable.
[...]
Welke NOS bedoelen jullie? Zie er een aantal maar kan ik allemaal installeren.
Verwijderd
Bluetooth, NFC en Wifi als de tablet in Slaap stand is. Ook goed gekeken naar een aantal widgets en de update tijd wat vergroot. Maar volgens mij kan het nog wel iets beter.
Verwijderd
Oh NFC uitzetten is goed idee inderdaad want niet veel heb je eraan want niet veel andere apparaten hebben dat.
Verwijderd
Inderdaad NFC is nog niet echt handig. Heb al wel wat zitten spelen met wat appjes en mifare/desfire tags maar nog niet echt een goede functie gevonden. Dus als ik het niet gebruik gaat ie gewoon uit en volgens mij scheelt dat al wel wat. Gebruik "Power toggles" dus kan het zo makkelijk aan en uit zetten als ik het toch wil gebruiken.
Enig idee waar de tablet leverbaar is in Belgie? of webshop in NL waar dit op stock is?
/edit/ nevermind verkeerde topic
/edit/ nevermind verkeerde topic
[ Voor 46% gewijzigd door MetalG op 18-09-2012 22:22 ]
Ik heb iets vreemds en ben even benieuwd of andere mensen hier dit ook hebben.
Ik las al heel veel over het feit dat bij sommige exemplaren het scherm wat omhoog staat uit de behuizing. Dit was bij mij ook zo. De fix bleek simpel: maak de achterkant open, draai alle schroefjes iets los, zorg dat het scherm op z'n plek zit en draai geleidelijk alle schroefjes weer vast.
Er viel me hierbij op dat ik 2 gaatjes had waar geen schroefjes in zaten (linkerkant van het scherm, de middelste 2 schoefgaten). Op ifixit.com heb ik de teardown erbij gepakt en ja hoor, hier horen schroefjes te zitten! M.a.w., ik mis in mijn Nexus 7 gewoon 2 vrij essentiële schroefjes...
Ik ben van plan morgen even met Asus te bellen. Als ze deze na kunnen leveren vind ik het prima. Verder bevalt hij namelijk prima en heb ik geen defecten. Hebben meer mensen dit gehad? Is het misschien toch verstandig om hem op te sturen en te ruilen voor een andere? Persoonlijk vind ik dat jammer, want dan ben je hem weer een tijdje kwijt en bovendien heb ik nu (op 2 schroefjes na) een goed exemplaar.
Ik las al heel veel over het feit dat bij sommige exemplaren het scherm wat omhoog staat uit de behuizing. Dit was bij mij ook zo. De fix bleek simpel: maak de achterkant open, draai alle schroefjes iets los, zorg dat het scherm op z'n plek zit en draai geleidelijk alle schroefjes weer vast.
Er viel me hierbij op dat ik 2 gaatjes had waar geen schroefjes in zaten (linkerkant van het scherm, de middelste 2 schoefgaten). Op ifixit.com heb ik de teardown erbij gepakt en ja hoor, hier horen schroefjes te zitten! M.a.w., ik mis in mijn Nexus 7 gewoon 2 vrij essentiële schroefjes...
Ik ben van plan morgen even met Asus te bellen. Als ze deze na kunnen leveren vind ik het prima. Verder bevalt hij namelijk prima en heb ik geen defecten. Hebben meer mensen dit gehad? Is het misschien toch verstandig om hem op te sturen en te ruilen voor een andere? Persoonlijk vind ik dat jammer, want dan ben je hem weer een tijdje kwijt en bovendien heb ik nu (op 2 schroefjes na) een goed exemplaar.
Verwijderd
OMG ik hoop dat je weet dat je nu je garantie verspeeld heb, want je mag eigen handig helemaal niet de tablet repareren, dan void je garantie namelijk.
Je had gewoon terug naar de verkopende partij kunnen gaan, in plaats zelf repareren.
Je had gewoon terug naar de verkopende partij kunnen gaan, in plaats zelf repareren.
Zo dramatisch is het ook weer niet. De achterkant gaat, net als bij een mobiele telefoon, gewoon los met klemmetjes... Bovendien heb ik alleen wat schroefjes aangedraaid dus zoveel is er nog niet aan de hand. Het apparaat zit dus gewoon weer als voorheen in elkaar.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:01:
OMG ik hoop dat je weet dat je nu je garantie verspeeld heb, want je mag eigen handig helemaal niet de tablet repareren, dan void je garantie namelijk.
Geen ramp dus.
Edit:
Die van mij was weliswaar niet beschadigd, maar bij mij ziet het er "schroeftechnisch" gezien ook ongeveer zo uit als dit: YouTube: Google Nexus 7: Screen Lifting, Missing Screws, Dents
Ik blijk niet de enige te zijn overigens: Missing screw?
[ Voor 22% gewijzigd door ksborg op 18-09-2012 23:31 ]
bij de latere batch hebben ze de schroefjes weggelaten. Dit is algemeen bekend en al meerdere malen hier besproken. Dat hebben ze gedaan om zo die screen lift te minderen. Wel jezelf even inlezen...
Ik heb 6 pagina's teruggelezen en kwam het daar helaas niet tegen. Er zijn grenzen in het teruglezen, ik hoop dat je dat begrijpt.Appleman schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:32:
bij de latere batch hebben ze de schroefjes weggelaten. Dit is algemeen bekend en al meerdere malen hier besproken. Dat hebben ze gedaan om zo die screen lift te minderen. Wel jezelf even inlezen...
Maar goed, helaas is de screenlift niet minder. Morgen toch maar Asus bellen dan. Heb hem inmiddels al precies 2 weken (sinds de introductie) en pas zeer recent begon het scherm omhoog te kruipen.
Kan iemand mij vertellen of Flash goed werkt op deze tablet? Ik weet dat het standaard niet kan, maar wel met een flash.apk. Of krijg je dan een hoop bugs? Als het antwoord ja is ga ik ook op jacht naar een NEXUS. Ik kan echt niet zonder Flash.
Google Nexus 7-Tabletksborg schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:39:
[...]
Ik heb 6 pagina's teruggelezen en kwam het daar helaas niet tegen. Er zijn grenzen in het teruglezen, ik hoop dat je dat begrijpt.
Maar goed, helaas is de screenlift niet minder. Morgen toch maar Asus bellen dan. Heb hem inmiddels al precies 2 weken (sinds de introductie) en pas zeer recent begon het scherm omhoog te kruipen.
Daarom bestaat er ook de zoekfunctie rechtsboven. Met simpele keywoorden als mis 2 schroeven kwam ik gelijk bij mijn antwoord.
Flash APK i.c.m. firefox werkt prima, heb nog geen crash oid gehad.verzenden schreef op woensdag 19 september 2012 @ 00:54:
Kan iemand mij vertellen of Flash goed werkt op deze tablet? Ik weet dat het standaard niet kan, maar wel met een flash.apk. Of krijg je dan een hoop bugs? Als het antwoord ja is ga ik ook op jacht naar een NEXUS. Ik kan echt niet zonder Flash.
Gebruik het overigens niet veel, maar het werkt iig wel.
Had het laatst nodig om voetbal te kijken via internet op de tablet, dus heeft ruim 2 uur probleemloos gewerkt
Is het mogelijk om het tablet op volledig engels the Latin staan, maar we'll nederlandse Spellingcontrole gebruiken? Typen is nu behoorlijk vervelend
Verwijderd
Gister me Nexus weer moeten opladen en viel me op dat de Mediaserver boven aan stond in het lijstje met batterij gebruik. Stond met 28% boven aan en het scherm stond daar zelfs nog onder met 26% ofzo die was nog niet eens 3 uur aangeweest. Had nog wel iets over 26% ofzo. Heb wel wat uurtjes naar MP3tjes zitten luisteren maar snap dan niet waarom die Mediaserver nog zoveel doet naast de Muziek speler.
Meer mensen er last van dat de Mediaserver erg veel batterij verbruikt? Het val me de laatste tijd namelijk al behoorlijk op dat deze redelijk boven aan in het lijstje staat. Zelfs al ik weinig met Media doe.
Meer mensen er last van dat de Mediaserver erg veel batterij verbruikt? Het val me de laatste tijd namelijk al behoorlijk op dat deze redelijk boven aan in het lijstje staat. Zelfs al ik weinig met Media doe.
Stukje naar boven staat hoe je dat kunt doen. Even wereldbolletje gebruiken op het keyboard.spokje schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:07:
Is het mogelijk om het tablet op volledig engels the Latin staan, maar we'll nederlandse Spellingcontrole gebruiken? Typen is nu behoorlijk vervelend
Verwijderd
Draai jij niet een custom rom? Die van dat wereld bolletje moet ik onthouden want ik zit nu gewoon engelse woorden aan het NL woordenboek toe te voegen.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 09:20 ]
Verwijderd
Nee draai gewoon de stock Jelly Bean Rom 4.1.1.
Als het goed is komt er in je spatiebalk te staan welke taal je geselecteerd hebt.
Als het goed is komt er in je spatiebalk te staan welke taal je geselecteerd hebt.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 09:24 ]
Moet je wel meerdere invoertalen selecteren in de opties, anders krijg je dat nietVerwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:23:
Nee draai gewoon de stock Jelly Bean Rom 4.1.1.
Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.
Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.
Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).
Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.
Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.
Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).
Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)