• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik ben op zoek naar leuke spelletjes voor onze kleine van 2,5 jaar. Het zoeken is lastig, ook omdat vaak iPad en Android tablet niet goed gescheiden worden in fora. Verder zijn er heel veel apps die erg tegenvallen, met name de bediening is vaak niet geschikt voor de kleine. Dus als je een leuke android app kent, post hem dan hier.

Bij mij zijn deze apps een succes:
Zebra paint
De kinderkijkbuis
Preschool kids memory
Farmyard pairs

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:54

Smarron

The bend

Kids Socks
Kids Getallen
Kid Coloring
Kid Coloring, Kid Paint
Kid Memeory Card
Kid Memeory Card Game
Kids Match'em
Find ME
Vorm Puzzle for Kids
English4Kids
Cars Memory Game
Coloring
Coloring Kids Free
Sprookjesboom
Thomas Game
Thomas Buddies
Bluehat
Kid Touch
Kids Connect the Dots
Mobile Montessori Free

En mijn zoontje van 3,5 speelt ook al heel fanatiek Angry Birds en eventueel Talking Tom/Ben. Het slaan kun je uitschakelen. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-10 00:10
Mijn dochter is dol op Baby Explorer.

Zijn verschillende spelletjes

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• KopjeThee
  • Niet online
Smarron schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 11:08:
Kids Socks
Kids Getallen
Kid Coloring
Kid Coloring, Kid Paint
Kid Memeory Card
Kid Memeory Card Game
Kids Match'em
Find ME
Vorm Puzzle for Kids
English4Kids
Cars Memory Game
Coloring
Coloring Kids Free
Sprookjesboom
Thomas Game
Thomas Buddies
Bluehat
Kid Touch
Kids Connect the Dots
Mobile Montessori Free

En mijn zoontje van 3,5 speelt ook al heel fanatiek Angry Birds en eventueel Talking Tom/Ben. Het slaan kun je uitschakelen. :)
Wat een lijst!
Die kids socks vindt ze erg leuk. De find me en mobile montessori werken niet lekker. Find me plaatst de afbeeldingen heel klein linksboven. Montessori verplaatst de objecten op een onlogische manier als je ze aanklikt. Bluehat kon ik niet vinden. Sprookjesboom vond ze niet zo leuk. Verder nog niet uitgeprobeerd.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Mijn neefje van 2,5 vind het Lego spelletje erg leuk.
Moet ik de tablet echt afpakken anders krijg ik hem niet terug :/.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• KopjeThee
  • Niet online
reyals schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 12:18:

Deze heb ik ook geprobeerd. De memory is erg leuk. Er zitten ook wel wat dubbele spellen in. Bijvoorbeeld waar je dingetjes moet kapot klikken.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:19

Reptile209

- gers -

reyals schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 12:18:

Check, hier ook. Nadeel vind ik dat je de home/back/menu knoppen niet kunt blokkeren. Mijn dochtertje (bijna 2 jaar) zit steeds binnen een paar minuten weer op het hoofdschem, klaar om willekeurige mensen te gaan bellen. Iemand daar een oplossing voor?

Zo scherp als een voetbal!

• Smarron

Smarron

The bend

KopjeThee schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:48:
[...]

Wat een lijst!
Die kids socks vindt ze erg leuk. De find me en mobile montessori werken niet lekker. Find me plaatst de afbeeldingen heel klein linksboven. Montessori verplaatst de objecten op een onlogische manier als je ze aanklikt. Bluehat kon ik niet vinden. Sprookjesboom vond ze niet zo leuk. Verder nog niet uitgeprobeerd.
Over Find Me, je hebt gelijk. Ik zou zweren dat deze het hier wel altijd goed heeft gedaan, maar heb er pas een nieuwe rom op gezet. Wellicht is het daardoor verpest. Ook op mijn eigen tablet is het niet speelbaar. Verwijderd dus.

Ik ga de andere aanbevelingen hier ook eens proberen!
Reptile209 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:06:
[...]

Check, hier ook. Nadeel vind ik dat je de home/back/menu knoppen niet kunt blokkeren. Mijn dochtertje (bijna 2 jaar) zit steeds binnen een paar minuten weer op het hoofdschem, klaar om willekeurige mensen te gaan bellen. Iemand daar een oplossing voor?
Ze speelt het dus op een telefoon? Oplossing zou zijn een eigen tablet of de vliegmodus aanzetten (Weet niet of de 1e een optie is :) )

Als ze een eigen tablet gebruiken, zet dan sowieso WiFi uit, want mijn zoontje heeft in-game een aankoop gedaan van € 8,99 ... Dat zijn wel de nadelen van de Android apps. Veel gratis, maar in-game is alles te upgraden via de Play Store etc. Dit was met een racespelletje. Die eraf gehaald en gelijk ook vliegmodus aangezet.

Ik heb hem verder compleet gestript, dus alle onnodige zooi eraf gegooid en Apex Launcher geinstalleerd en alle programma's (settings, internet browser, youtube, file manager etc.) gehide die normaal via het apps menu beschikbaar zijn. Eigenlijk kan er nu niks meer verkeerd gaan.

[ Voor 43% gewijzigd door Smarron op 13-08-2012 07:54 ]

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-10 00:10
Je kunt ook een pincode instellen voor aankoop binnen play, lijnen ze niets per ongeluk kopen.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:19

Reptile209

- gers -

Ideaal zou natuurlijk zijn als je - bijvoorbeeld - via de keylock-knop die knoppen zou kunnen blokkeren. Vliegtuigmodus zou kunnen helpen tegen echt bellen, hoewel ze (nog) niet helemaal zo ver is gekomen. En een eigen tablet vind ik een beetje een dure hobby, zeker met een huis wat verder uitpuilt van het leuke speelgoed. Het is een extraatje, geen must :).

Zo scherp als een voetbal!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Toddler lock , perfect voor de kleinste kinderen!

Is gewoon een lockscreen met plaatjes en kleurtjes die geluid maken en je waar je op kan kleuren

[ Voor 19% gewijzigd door Humma Kavula op 13-08-2012 13:01 ]

Wear Sunscreen!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:56
Reptile209 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:57:
Ideaal zou natuurlijk zijn als je - bijvoorbeeld - via de keylock-knop die knoppen zou kunnen blokkeren. Vliegtuigmodus zou kunnen helpen tegen echt bellen, hoewel ze (nog) niet helemaal zo ver is gekomen. En een eigen tablet vind ik een beetje een dure hobby, zeker met een huis wat verder uitpuilt van het leuke speelgoed. Het is een extraatje, geen must :).
Ik gebruik "Kids mode", wel engels, maar veel spelletjes en filmpjes en je moet een code invoeren of een Z tekenen om eruit te gaan. Je kunt hier via de parental control zelf applicaties van je telefoon aan toe voegen zodat je kind deze kan spelen. Als je dan het spelletje uit gaat kom je weer in kids mode terecht.

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-10 08:30
De Duplo Giraf en konijn doen het hier erg goed

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

• Smarron

Smarron

The bend

jongetje schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:39:
[...]

Ik gebruik "Kids mode", wel engels, maar veel spelletjes en filmpjes en je moet een code invoeren of een Z tekenen om eruit te gaan. Je kunt hier via de parental control zelf applicaties van je telefoon aan toe voegen zodat je kind deze kan spelen. Als je dan het spelletje uit gaat kom je weer in kids mode terecht.
Hmm, dat klinkt wel interessant. Ook maar even proberen.

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 10:47

D-rez

dexels

Zouden die spelletjes het doen op een geroote budget tablet? Heb hier bij een bestelling gratis een cheap Polaroid 7" tabletje gekregen. Leek mij ideaal speelgoed voor de dochter.

[ Voor 4% gewijzigd door D-rez op 17-08-2012 07:30 ]

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik hoorde van iemand dat ze kinderen onder de 2 afraden om met een tablet/smartphone te laten spelen. Dat zal voor de ontwikkeling van de hersentjes niet goed zijn.

• Smarron

Smarron

The bend

D-rez schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:28:
Zouden die spelletjes het doen op een geroote budget tablet? Heb hier bij een bestelling gratis een cheap Polaroid 7" tabletje gekregen. Leek mij ideaal speelgoed voor de dochter.
Alles draait hier perfect op een geroote budget tablet (Q-Ware Pro 3 7").
330d schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:35:
Ik hoorde van iemand dat ze kinderen onder de 2 afraden om met een tablet/smartphone te laten spelen. Dat zal voor de ontwikkeling van de hersentjes niet goed zijn.
Ben benieuwd naar je bron. :)

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 12:09

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

De apps die mijn dochter het leukst vind zijn blokken, haar driewieler fiets, speelgoed buggy, de hond en haar konijn.

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
PL3X4N schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:58:
De apps die mijn dochter het leukst vind zijn blokken, haar driewieler fiets, speelgoed buggy, de hond en haar konijn.
Maak eens een foto als ze daar in de auto mee speelt :-)
Pagina: 1