KopjeThee schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:48:
[...]
Wat een lijst!
Die kids socks vindt ze erg leuk. De find me en mobile montessori werken niet lekker. Find me plaatst de afbeeldingen heel klein linksboven. Montessori verplaatst de objecten op een onlogische manier als je ze aanklikt. Bluehat kon ik niet vinden. Sprookjesboom vond ze niet zo leuk. Verder nog niet uitgeprobeerd.

Over Find Me, je hebt gelijk. Ik zou zweren dat deze het hier wel altijd goed heeft gedaan, maar heb er pas een nieuwe rom op gezet. Wellicht is het daardoor verpest. Ook op mijn eigen tablet is het niet speelbaar. Verwijderd dus.
Ik ga de andere aanbevelingen hier ook eens proberen!
Reptile209 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:06:
[...]
Check, hier ook. Nadeel vind ik dat je de home/back/menu knoppen niet kunt blokkeren. Mijn dochtertje (bijna 2 jaar) zit steeds binnen een paar minuten weer op het hoofdschem, klaar om willekeurige mensen te gaan bellen. Iemand daar een oplossing voor?

Ze speelt het dus op een telefoon? Oplossing zou zijn een eigen tablet of de vliegmodus aanzetten (Weet niet of de 1e een optie is 

)
Als ze een eigen tablet gebruiken, zet dan sowieso WiFi uit, want mijn zoontje heeft in-game een aankoop gedaan van € 8,99 ... Dat zijn wel de nadelen van de Android apps. Veel gratis, maar in-game is alles te upgraden via de Play Store etc. Dit was met een racespelletje. Die eraf gehaald en gelijk ook vliegmodus aangezet.
Ik heb hem verder compleet gestript, dus alle onnodige zooi eraf gegooid en Apex Launcher geinstalleerd en alle programma's (settings, internet browser, youtube, file manager etc.) gehide die normaal via het apps menu beschikbaar zijn. Eigenlijk kan er nu niks meer verkeerd gaan.

[
                        Voor 43% gewijzigd door
                                                     Smarron                                                 op 13-08-2012 07:54
                                            ]