• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:22
cypher21 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:31:
[...]

hmm... Hier niet :(

Alles over links bij jou zo te zien ;)

Heb wel ff via de auctions Nigel de Jong en Heitinga voor 500 coins per stuk gewonnen :)
Heb het liefst een hoge chemistry dus ik heb weinig keuze :P

Ik heb niet eens coins en krijg (nog) niks verkocht. Heb jij de coins via quick sell gekregen dan??

PSN ID = Jorco

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik had 2500 coins

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
10 x het bericht: Te veel aangemeld, probeer het later nog eens. Nu eindelijk er in. :) En al een leuk gouden elftal!
Nu maar eens bedenken welke formatie ik wil gaan spelen. Wat ervaren jullie als een fijne formatie voor FUT? :)

• Jorco
Jeroen04 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:00:
10 x het bericht: Te veel aangemeld, probeer het later nog eens. Nu eindelijk er in. :) En al een leuk gouden elftal!
Nu maar eens bedenken welke formatie ik wil gaan spelen. Wat ervaren jullie als een fijne formatie voor FUT? :)
Met die packs die je in het begin krijgt is vaak 4-4-2 fijn om mee te beginnen (i.v.m. posities en chemistry).
Zodra ik tig spelers heb kom ik meestal uit op 4-1-2-1-2 en 4-2-3-1.
Dit seizoen wil ik wat meer 4-3-3 gaan spelen, maar hier zijn helaas weinig spelers in te vinden die ervoor kunnen zorgen dat je niet te snel een doelpunt om je oren krijgt. Aanvallend prima, verdedigend is het niks bij mij in FUT.

Edit: Als je naar Auctions gaat valt het mij op dat je als je van bijv. pagina 2 teruggaat naar pag. 1 je weer totaal andere spelers te zien krijgt.
Dit kan je kansen vergroten, maar ook verkleinen als je de speler niet hebt toegevoegd aan de Watch-list.

[ Voor 14% gewijzigd door Jorco op 19-09-2012 15:25 ]

PSN ID = Jorco

• Edzeau
Thanks, ik zal dat ook eens proberen! Het in- en verkoop geweld is al aardig losgebarsten dus ga gelijk de markt op!

Offtopic: Grappig om te zien dat F. de Boer met zijn Ajax filosofie (4-3-3) in FUT zit als 4-5-1. :p

• Jorco
Jeroen04 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:24:
Thanks, ik zal dat ook eens proberen! Het in- en verkoop geweld is al aardig losgebarsten dus ga gelijk de markt op!

Offtopic: Grappig om te zien dat F. de Boer met zijn Ajax filosofie (4-3-3) in FUT zit als 4-5-1. :p
Ik verkoop alleen spelers waarvan ik vrij zeker weet dat ik ze nooit nodig ga hebben.
Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit een toernooi gezien waarbij je alleen spelers mocht gebruiken van de Zwitserse competitie. Die vliegen er dus uit aangezien het ook moeilijk is om hier een team van te smeden (alhoewel je deze spelers wel goedkoop kunt kopen).

Ik heb nu 55 spelers en dan heb ik er nog 10 te koop staan (ook Evra, want zo goed is ie niet en daar kan ik 10 á 15 anderen voor halen. Dat scheelt ook weer 70 wedstrijden aan Contracts).

Dat F. de Boer er niet in staat met 4-3-3 is natuurlijk een regelrechte schande. Zo kun je Ajax moeilijk kopiëren :P

[ Voor 6% gewijzigd door Jorco op 19-09-2012 15:30 ]

PSN ID = Jorco

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Jorco schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:29:
[...]

Ik verkoop alleen spelers waarvan ik vrij zeker weet dat ik ze nooit nodig ga hebben.
Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit een toernooi gezien waarbij je alleen spelers mocht gebruiken van de Zwitserse competitie. Die vliegen er dus uit aangezien het ook moeilijk is om hier een team van te smeden (alhoewel je deze spelers wel goedkoop kunt kopen).

Ik heb nu 55 spelers en dan heb ik er nog 10 te koop staan (ook Evra, want zo goed is ie niet en daar kan ik 10 á 15 anderen voor halen. Dat scheelt ook weer 70 wedstrijden aan Contracts).

Dat F. de Boer er niet in staat met 4-3-3 is natuurlijk een regelrechte schande. Zo kun je Ajax moeilijk kopiëren :P
Makkelijk op te lossen met een manager --> 4-3-3 kaartje.

Verwijderd

Weet er iemand vanaf hoelaat a.s zaterdag fifa gespeeld kan worden voor degene die ea season ticket hebben aangeschaft ?

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Ze hebben wel weer behoorlijk gefaald bij EA. Was een loophole in de web app waardoor mensen gratis onbeperkt pakketjes konden krijgen. Nu hebben ze alles maar weer plat gegooid.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Wow, ik denk dat ik iets heb gemist maar hoe kan ik nou 5 dagen eerder spelen dan?
Ik heb de Ultimate Edition voor de PC al besteld in de Origin store (die is ook al betaald). Is het voor dan ook mogelijk om 5 dagen eerder te spelen?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

Phydomir

Dennis

Op de PC geldt die actie sowieso niet. Is alleen PS3/X360. Op g2play is hij trouwens nu 34 euro, alleen deze ochtend nog.

[ Voor 35% gewijzigd door Phydomir op 20-09-2012 08:05 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• EricNL
Phydomir schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:04:
Op de PC geldt die actie sowieso niet. Is alleen PS3/X360. Op g2play is hij trouwens nu 34 euro, alleen deze ochtend nog.
Zijn de PC-gamers weer mooi genaaid mee... Belachelijk.

• cypher21
EricNL schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:28:
[...]

Tsja, die van jullie is ook goedkoper ;)

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

EricNL schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:28:
[...]

Ik krijg het idee door je reply dat je denkt dat de console gamers met een Ultimate Edition pre-order 5 dagen eerder kunnen spelen. Dat is niet zo, je moet een EA season ticket aanschaffen voor €24.99.
Ik ben een groot FIFA fan, maar ik ga daar echt geen 25 euro voor neertellen. Als je vanaf zaterdagavond kan spelen en er van uit gaat de game net zoals afgelopen jaren de woensdagmiddag/avond al in de winkels ligt, dan kan je dus eigenlijk maar 4 dagen eerder spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door SR8 op 20-09-2012 09:06 ]

• EricNL
SR8 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:01:
[...]

Ik krijg het idee door je reply dat je denkt dat de console gamers met een Ultimate Edition pre-order 5 dagen eerder kunnen spelen. Dat is niet zo, je moet een EA season ticket aanschaffen voor €24.99.
Ik ben een groot FIFA fan, maar ik ga daar echt geen 25 euro voor neertellen. Als je vanaf zaterdagavond kan spelen en er van uit gaat de game net zoals afgelopen jaren de woensdagmiddag/avond al in de winkels ligt, dan kan je dus eigenlijk maar 4 dagen eerder spelen.
Nee, natuurlijk niet. Ik begrijp inmiddels dat hier de "Season Ticket" voor nodig is, maar ik begrijp niet waarom dit nou weer niet voor de PC-gamers beschikbaar wordt gemaakt. Ik ben juist overgestapt naar de PC versie, omdat ik de onbegrijpelijk lange wachttijden van Fifa op de consoles niet meer uit kan staan. Op het moment van opstarten ben je zo'n 10 minuten verder voordat je het eerste balletje kan trappen. Als ik het spel op de PC start ben ik hier 1 minuut mee kwijt.

En ik ben een die-hard Fifa fan, dus dan baal ik er natuurlijk van dat iedereen zaterdag al kan spelen, behalve de PC-gamers. Ik zou er namelijk die extra 25,- gewoon voor over hebben.

• cypher21
Vraag me toch af hoe je zaterdag kunt spelen trouwens.

Die pre-orders worden toch pas eind volgende week verstuurd, dus ookal heb je een season pass, je hebt het volledige spel dan nog niet

• colink0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:21
cypher21 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:38:
Vraag me toch af hoe je zaterdag kunt spelen trouwens.

Die pre-orders worden toch pas eind volgende week verstuurd, dus ookal heb je een season pass, je hebt het volledige spel dan nog niet
Je kan als het goed is bij aanschaf van die season-pass Fifa 13 al downloaden via de Playstation Store of via Xbox Live. En op de dag van de release heb je dacht ik ook de kopie van het spel nodig om hem nog verder te kunnen spelen. ;)

• cypher21
colink0 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:43:
[...]

Je kan als het goed is bij aanschaf van die season-pass Fifa 13 al downloaden via de Playstation Store of via Xbox Live. En op de dag van de release heb je dacht ik ook de kopie van het spel nodig om hem nog verder te kunnen spelen. ;)
Ja, dat leek mij ook het geval, maar kan dat nergens terug vinden

edit toch wel;
http://www.easports.com/seasonticket#primary_middle

hmm, ik heb nog 4200 MS punten (aangeschaft voor 28 pond) ... begin toch te twijfelen of ik de season pass ga aanschaffen :P

Beetje jammer dat ik al die andere spellen niet speel...

Madden, NHL, Tiger Woods en NCAA kan me gestolen worden...

[ Voor 26% gewijzigd door cypher21 op 20-09-2012 10:27 ]

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-09 14:39
Haha, net een in een gift pack even van Bommel en Maher gekregen, toch leuk voor een NL team :-).

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• cypher21
GerbenKwakkel schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:37:
Haha, net een in een gift pack even van Bommel en Maher gekregen, toch leuk voor een NL team :-).
Ik heb 500 coins gekregen :S

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-09 14:39
Kreeg 3 gift packs en een mini bronzen pack. Is het mogelijk om je spelers van FUT12 te verkopen/weer te krijgen?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Ik zie / hoor hier iedereen over dat FUT, maar kan dit alleen als je een pre order of season ticket hebt gekocht? of kan dit ook als je dat niet hebt?

• Jorco
Swaxie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:27:
Ik zie / hoor hier iedereen over dat FUT, maar kan dit alleen als je een pre order of season ticket hebt gekocht? of kan dit ook als je dat niet hebt?
Beetje verder teruglezen dan..

http://easportsfootball.com/futapp

Dat kan dus iedereen doen.

PSN ID = Jorco

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Jorco schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:32:
[...]

Ik zit op het werk en kan dus helaas niet alles doen op dit moment.
Gewoon aanmelden met je PSN gegevens neem k aan en dan krijg je dat team automatisch op de nieuwe fifa of hoe moet ik het zien?

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Jorco schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:32:
[...]

Ik moet een secret question beantwoorden omdat ik 30 dagen niet ingelogd heb. Het antwoord weet ik niet meer..

ik haat secret questions. :-(

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-09 21:11
Waar hebben de PC gamertjes hun spel gekocht?

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Ben zeer te spreken over de demo. Voelt allemaal weer nét wat lekkerder en losser aan, wat meewerkt aan een realistischer gevoel.
De Ultimate Edition voor 49,99 klopt trouwens, heb hem een week geleden gereserveerd bij de Saturn voor de Xbox 360.

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 16:32
Exterminator schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:48:
Waar hebben de PC gamertjes hun spel gekocht?
De gewone versie by Gamesync. :)

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-09 21:11
Lee245 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:50:
[...]

De gewone versie by Gamesync. :)
Was er net toevallig ook aan 't kijken en zat te denken aan de "key versie". Maar volgens de website krijg je de key per mail 28 september vanaf 0.00uur, dit zou dus een dag na release betekeken. Beetje vreemd of typfout op site?

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:42

Satom

Verzamel ervaringen

Als ik op de link klik voor key versie bij GameSync dan krijg ik een pagina van GameSynch ervoor met; Sorry kan de gevraagde pagina niet vinden..

en wou net even een kijkje nemen in de FUT Webapp, maar die zegt de hele tijd:
SORRY!

Het maximumaantal gebruikers is aangemeld bij FUT Web.

Probeer het later nog eens.

Oh, wacht eens.. hij doet het!

[ Voor 5% gewijzigd door Satom op 20-09-2012 18:31 ]

• cypher21
toch maar overstag gegaan...
Speel veel FUT, dus die goldpacks komen wel van pas!

Zaterdagavond met z'n 8en het eerste fifa 13 toernooi :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/32105065/IMG_20120920_201413.jpg

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Heb season pass aangeschaft voor de PS3. Alles betaald staan in mijn lijst van aangeschaft.
En nu ? Is er een app , moet ik ergens iets aanpassen. Kan de early release ook niet vinden.

Kan iemand mij helpen, thanks

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

• cypher21
Wanneer de early release beschikbaar is moet je die vanuit de app downloaden.

zie http://www.easports.com/seasonticket#primary_middle

[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 20-09-2012 21:22 ]

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Deze app is er dus niet voor de PS3 ( Europa )

[ Voor 5% gewijzigd door Terrestra op 20-09-2012 21:25 ]

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

• cypher21
ik heb geen ps3, maar je had ff de moeite kunnen nemen die link te klikken en te lezen ;)
If you have a PS3, you must manually trigger the Early Release download from:
PlayStation® Store » View All By Title » 'letter of the game title'.

Verwijderd

Weet iemand waar je nu ook kan zien dat je ea season ticket hebt aangeschaft?

Ik heb dit namelijk eergisteren gekocht..alleen kan nu nergens zien dat ik het EST heb.
Het bedrag van 24,99 is gewoon afgeschreven.. maar, als ik nu opnieuw zoek naar EST zou ik het nogmaals kunnen kopen?

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

FIFA 13 krijgt bijna overal een dikke 9, zoals ik al had verwacht!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:47
iPodKiller schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:03:
FIFA 13 krijgt bijna overal een dikke 9, zoals ik al had verwacht!
Gebaseerd op de demo verwacht ik ook dat dit de beste footy wordt van het jaar, maar overal een 9+?
Ik vind dat nog wel wat te ver gaan eerlijk gezegd.

Wel verrot dat ik nu niet bezig kan met ultimate team.. heb last van een geblokkeerd account en ondanks het in stellen van de geheime vraag op me ps3 heb ik nog steeds geen toegang!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Op de Xbox kun je die vraag zelfs helemaal niet wijzigen, althans ik niet. In de chat zeiden ze dat ik binnen 24 uur weer in kon loggen, maar ook dat is niet het geval. Erg teleurstellend zo..

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:47
Sheva schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:28:
Op de Xbox kun je die vraag zelfs helemaal niet wijzigen, althans ik niet. In de chat zeiden ze dat ik binnen 24 uur weer in kon loggen, maar ook dat is niet het geval. Erg teleurstellend zo..
Toch vreemd dit? Voor hetzelfde geld besluit ik nu om PES te gaan halen omdat die al in de winkel ligt, voor veel gamers is FUT het enige wat ze spelen op FIFA.

Ik wist het antwoord niet meer, heb dus op 'antwoord vergeten' geklikt.
Kreeg daarna het advies om in te loggen via me console. Ik kreeg toen nog wel de melding om mijn beveiligingsvraag in te stellen maar nadat ik dat gedaan heb krijg ik nog steeds de account locked melding!

Weet iemand trouwens wanneer de iOS app voor FUT uitkomt?

• Sheva
Ik heb precies hetzelfde als jij gedaan. Ook 'antwoord vergeten', maar kon gewoon op FUT(console), maar heb die vraag nooit hoeven veranderen. Waar is die beveiligingsvraag dan voor, kun je je afvragen.. Overigens snap ik precies wat je bedoelt, sowieso is FUT met een dikke achterstand beginnen erg kut in mijn ogen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
In de pricewatch staat dat Castle Gameshop Fifa13 Ultimate Edition voor 54,99 euro te verkrijgen is, echter staat dit niet op hun website er bij. Lijkt me dus ook niet dat dit klopt, of wel?

Verder is er helaas ook nog niks bekend over een actie bij Saturn of Media Markt. Iemand enig idee of dat komt, en wat de prijs dan ongeveer zal zijn (met oog op vorige jaren)?

@Afca020 Voor welke console?

[ Voor 28% gewijzigd door Edzeau op 21-09-2012 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

Phydomir

Dennis

MM en Saturn hebben regelmatig nieuwe PS3/X360 games voor rond de 40 euro. Lijkt me dat je voor Fifa ook in die richting moet denken.

Houdt http://www.budgetgaming.n...ifa%2013/console-all.html in de gaten en dan merk je het van zelf. Staan nu sowieso al de goedkoopste shops op.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020

afca020

X X X

Jeroen04 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 01:39:
Verder is er helaas ook nog niks bekend over een actie bij Saturn of Media Markt. Iemand enig idee of dat komt, en wat de prijs dan ongeveer zal zijn (met oog op vorige jaren)?

@Afca020 Voor welke console?
Zoals je kunt zien in mijn eerdere post, heb ik hem gereserveerd voor de Xbox. Ik heb zelf ook nog niks officieels gehoord, ook niet in reclamefolders o.i.d. Ik liep het filiaal in Venlo gewoon binnen en heb het gevraagd.

Vorig jaar heb ik Fifa 12 op de releasedag gehaald voor 44 euro, ik denk dat het dit jaar weer zoiets zal zijn. Volgens de Saturn krijg ik echter de Ultimate Edition voor de prijs van de 'normale' versie, dus ik denk dat hij dan misschien toch 49,- gaat kosten daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-09 15:43
Alcides schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:26:
[...]

Gebaseerd op de demo verwacht ik ook dat dit de beste footy wordt van het jaar, maar overal een 9+?
Ik vind dat nog wel wat te ver gaan eerlijk gezegd.

Wel verrot dat ik nu niet bezig kan met ultimate team.. heb last van een geblokkeerd account en ondanks het in stellen van de geheime vraag op me ps3 heb ik nog steeds geen toegang!
Hoezo overdreven? Het is beter dan de voorgaande versies en zeker beter dan FIFA12 die een 9 kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-09 09:11
Jeroen04 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 01:39:
In de pricewatch staat dat Castle Gameshop Fifa13 Ultimate Edition voor 54,99 euro te verkrijgen is, echter staat dit niet op hun website er bij. Lijkt me dus ook niet dat dit klopt, of wel?
Ik heb ze gemaild en het is de normale versie.
Dus staat niet goed gerubriceerd.

XBL: bterstege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 23-09 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

tiswat schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:52:
[...]
Hoezo overdreven? Het is beter dan de voorgaande versies en zeker beter dan FIFA12 die een 9 kreeg.
Maar is de vernieuwing/verbetering groot genoeg om hetzelfde of hoger cijfer te rechtvaardigen? Dat hele FUT gebeuren boeit mij voor geen meter, de aanpassing van 'skills' geeft het spelen van een 3rde divisie club dus totaal geen nut meer (die naar premier krijgen, maar dan alles gewoon verliezen).

Daarnaast blijf ik mijn twijfels houden met co-op play, nu 2 potjes in de demo gedaan, precies het probleem wat Fifa12 had, heeft 13 dus nog steeds. Compleet onlogische speler-keuze-wissel (je geeft hoge ball naar je maat, poef, ben jij opeens die speler), 1-2'tje werken nog steeds niet en dobbelsteen-rollen wie de speler mag besturen die de kopbal bij een uittrap mag doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hier uitleg voor de seasonticket kopers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:23
Wat een afgrijselijk middenveld zeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Idd :( heb nog te weinig coins om goede middenvelders/vleugelspelers te kopen...

[ Voor 10% gewijzigd door cypher21 op 21-09-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-09 12:44
Heb precies hetzelfde probleem als hierboven, FUT gelocked omdat ik de beveillingsvraag niet meer wist.
Als ik op FUT 12 op de console inlog krijg ik geen enkele melding te zien. Nu maar wachten tot Fifa 13 uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
slico schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:16:
Heb precies hetzelfde probleem als hierboven, FUT gelocked omdat ik de beveillingsvraag niet meer wist.
Als ik op FUT 12 op de console inlog krijg ik geen enkele melding te zien. Nu maar wachten tot Fifa 13 uit komt?
Stoppen met FUT en volle bak clubs komen spelen jij!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
slico schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:16:
Heb even een mailtje gestuurd naar de klantenservice en kreeg dit als reactie terug:

"Om uw account te unlocken dient u op uw console in te loggen in FIFA 13. Daarom moet u even wachten tot FIFA 13 uit komt. Deze methode is ingesteld om uw account te beveiligen.

We hebben op dit moment geen informatie of we de voordelen die u nu mist alsnog kan krijgen.

Onze excuses voor het ongemak.
Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,
Rik,
Electronic Arts Klantenservice."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-09 12:44
P-aul schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:19:
[...]

Heb even een mailtje gestuurd naar de klantenservice en kreeg dit als reactie terug:

"Om uw account te unlocken dient u op uw console in te loggen in FIFA 13. Daarom moet u even wachten tot FIFA 13 uit komt. Deze methode is ingesteld om uw account te beveiligen.

We hebben op dit moment geen informatie of we de voordelen die u nu mist alsnog kan krijgen.

Onze excuses voor het ongemak.
Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,
Rik,
Electronic Arts Klantenservice."
Ha, bedankt voor je antwoord. Maakt me niet veel uit hoor, maar wel raar dat het niet anders kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Hoe komen sommige mensen nu al aan een (bijna) volledig gouden elftal in Ultimate Team in Fifa 13. Het spel wordt morgen voor consolespelers pas gereleased, en bij het starten van de FUT app kreeg ik geen karige bronze pack...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik kreeg 2500 coins, en heb een zooi dingen verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:45

FraxleNL

PSN: FraxleHD

EricNL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:20:
Hoe komen sommige mensen nu al aan een (bijna) volledig gouden elftal in Ultimate Team in Fifa 13. Het spel wordt morgen voor consolespelers pas gereleased, en bij het starten van de FUT app kreeg ik geen karige bronze pack...
Sommige weten hoe ze dikke winst kunnen maken op spelers. Zo kopen en verkopen zij telkens spelers om een gigantische hoeveelheid geld te verdienen en kopen spelers goedkoop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
FraxleNL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:51:
[...]

Sommige weten hoe ze dikke winst kunnen maken op spelers. Zo kopen en verkopen zij telkens spelers om een gigantische hoeveelheid geld te verdienen en kopen spelers goedkoop in.
Ja maar als je alleen maar met bronze spelers begint, die koopt toch niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Idd, ik snap ook niet hoe het komt dat er zoveel gouden spelers te koop zijn...
Ik heb meerendeel voor 3-400 munten gekocht. kreeg er 2500 cadeau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Is het raar dat ik een bronzen elftal over het algemeen juist leuker vind om mee te spelen? :P

Van wat ik mij van Fifa 11 kon herinneren, werd je toch ingedeeld tegen spelers met een even goed team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
colink0 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 20:18:
Is het raar dat ik een bronzen elftal over het algemeen juist leuker vind om mee te spelen? :P

Van wat ik mij van Fifa 11 kon herinneren, werd je toch ingedeeld tegen spelers met een even goed team.
Idd, ik speel ook liever met een goed bronzen of goed zilveren team.

Verschillen zijn dan minder groot, spel is wel wat minder snel helaas.

Het verschil in gouden spelers is te groot, tegen iemand met Messi, v Persie, Ibra, Robben en Ronaldo bijvoorbeeld valt echt niet te spelen, en ik heb de tijd/zin niet om zoveel coins te verzamelen om die spelers te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
cypher21 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 20:53:
[...]

Idd, ik speel ook liever met een goed bronzen of goed zilveren team.

Verschillen zijn dan minder groot, spel is wel wat minder snel helaas.

Het verschil in gouden spelers is te groot, tegen iemand met Messi, v Persie, Ibra, Robben en Ronaldo bijvoorbeeld valt echt niet te spelen, en ik heb de tijd/zin niet om zoveel coins te verzamelen om die spelers te kopen...
Ik vind dat wat langzame voetbal in Fifa juist heerlijk, daarnaast heb je veel meer vrijheid om te experimenteren, aangezien bronzen spelers toch niet zo heel duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
colink0 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 20:55:
[...]

Ik vind dat wat langzame voetbal in Fifa juist heerlijk, daarnaast heb je veel meer vrijheid om te experimenteren, aangezien bronzen spelers toch niet zo heel duur zijn.
Ik heb mijn Evra dan ook verkocht voor 3900 coins en dat gebruikt om een mooi team samen te stellen.

Chemistry nu op 100% dus veel vertrouwen voor de eerste wedstrijd.
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#esX2WGFgnHnC8:ps3

Nu hopen dat ik nog een leuke speler tref die ik kan verkopen om zo een Nederlands getint team te kunnen smeden. :)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Jorco schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:00:
[...]

Ik heb mijn Evra dan ook verkocht voor 3900 coins en dat gebruikt om een mooi team samen te stellen.

Chemistry nu op 100% dus veel vertrouwen voor de eerste wedstrijd.
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#esX2WGFgnHnC8:ps3

Nu hopen dat ik nog een leuke speler tref die ik kan verkopen om zo een Nederlands getint team te kunnen smeden. :)
Hoe kwam je dan aan Evra? De rest van je team is maar iets van 60 gemiddeld, dat levert toch niets op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
tweaker2010 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:08:
[...]

Hoe kwam je dan aan Evra? De rest van je team is maar iets van 60 gemiddeld, dat levert toch niets op?
Die zat in mijn eerste gold pack die ik cadeau kreeg als FUT Founder.
Aangezien 1 goede linksback zelden een wedstrijd beslist, koop ik daar liever 10 mindere voor terug.
In Fifa 12 heb ik zelden topverdedigers nodig gehad. Verdedigen is een kwestie van goed timen en lopen.
Als ik een doelpunt tegen krijg dan is dat 4 van de 5 keer omdat ik op snelheid wordt geklopt.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 17:12

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Weet iemand nog een goede site, waar veel uitleg staat over hoe je relatief makkelijk kan scoren. Ik speel de demo nu op medium, maar kom amper tot scoren. Opzich niet zo heel raar gezien mijn skills, maar ik zou juist niet weten hoe er wel door te komen...

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
The DenMan schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:28:
Weet iemand nog een goede site, waar veel uitleg staat over hoe je relatief makkelijk kan scoren. Ik speel de demo nu op medium, maar kom amper tot scoren. Opzich niet zo heel raar gezien mijn skills, maar ik zou juist niet weten hoe er wel door te komen...
Sites ken ik niet, maar het helpt vooral door continu te kijken waar een mannetje zich vrij loopt en veel te passen totdat je de ruimte ziet. Een tikje terug in plaats van de bal meteen voor het doel proberen te krijgen zorgt ervoor dat de tegenstander weer een andere kant op moet lopen waardoor je ruimte krijgt.

Ook helpt het om de formatie eens te wijzigen. Met de ene formatie is het vaak 0-0, met de andere verlies ik regelmatig en weer een andere formatie verlies ik maar zelden. Kwestie van testen wat je het beste ligt.

Overigens tik ik heel vaak de verdediging uit, komt de keeper op mij af en kan ik 'm nog naar een medespeler passen die 'm never nooit kan missen (en dat op World Class, want Legendary is mij nog een brug te ver).

[ Voor 11% gewijzigd door Jorco op 21-09-2012 21:39 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Jorco schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:32:
[...]

Sites ken ik niet, maar het helpt vooral door continu te kijken waar een mannetje zich vrij loopt en veel te passen totdat je de ruimte ziet. Een tikje terug in plaats van de bal meteen voor het doel proberen te krijgen zorgt ervoor dat de tegenstander weer een andere kant op moet lopen waardoor je ruimte krijgt.

Ook helpt het om de formatie eens te wijzigen. Met de ene formatie is het vaak 0-0, met de andere verlies ik regelmatig en weer een andere formatie verlies ik maar zelden. Kwestie van testen wat je het beste ligt.

Overigens tik ik heel vaak de verdediging uit, komt de keeper op mij af en kan ik 'm nog naar een medespeler passen die 'm never nooit kan missen (en dat op World Class, want Legendary is mij nog een brug te ver).
Zijn er dan misschien wel goede YouTube kanalen? Ik zie voornamelijk free kick en trick Channels.

Mijn iRacing Profiel

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:45

FraxleNL

PSN: FraxleHD

The DenMan schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:53:
[...]

Zijn er dan misschien wel goede YouTube kanalen? Ik zie voornamelijk free kick en trick Channels.
Je heb een aantal kanalen op Youtube waar grote FIFA spelers dagelijks posten. Calfreezy, KSIolajidebt, Nephentez, AA9Skillz en zo kan ik er nog een paar opnoemen die spelen veel, doen veel met UT en laten ook een hoop zien en leggen uit.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Deze man legt alles heel goed uit, verdediging, scoren alles wat je maar kunt bedenken

YouTube: → PatrickHDxGaming ← Fifa Tutorials & MUCH more!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-09 15:43
Kan er niet een apart topic voor FUT worden gemaakt, word er een beetje moe van. Net of dat het enige is in FIFA. 8)7

Verwijderd

Jammer dat je niet de pre release alvast kan downloaden nu. Om 7uur kunnen we pas het spel downloaden en pas rond midden nacht spelen zeker.. Aangezien het een vrij groot bestand zal zijn denk ik.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007

Pykow

Angelo OTR

ik verwacht dat de game 5GB is ongeveer, maar ik weet niet hoe snel jou internet verbinding is.
ik heb de game nog niet aangeschaft, helemaal vergeten door de drukte ;)
ach ja ga eerst borderlands 2 spelen en daarna fifa kopen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Niet zo zeer mijn internetverbinding.. meer het feit dat weet ik veel hoeveel mensen tegelijk het gaan downloaden. Waardoor het sloom zal gaan! Mijn internetverbinding is iig snel genoeg;)

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:33:
Niet zo zeer mijn internetverbinding.. meer het feit dat weet ik veel hoeveel mensen tegelijk het gaan downloaden. Waardoor het sloom zal gaan! Mijn internetverbinding is iig snel genoeg;)
Bij de release van de DLC van Battlefield 3 had ik gewoon mijn maximale mbps gehaald, dus het zal wel meevallen denk ik.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
Kun je überhaupt nog ergens de Ultimate Edition pre-orderen voor de PS3? Ik heb namelijk niet zo'n vertrouwen in de Gamediscounter en Cosmox als ik zo de shopreviews bekijk

• afca020

afca020

X X X

marijni12 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 15:02:
Kun je überhaupt nog ergens de Ultimate Edition pre-orderen voor de PS3? Ik heb namelijk niet zo'n vertrouwen in de Gamediscounter en Cosmox als ik zo de shopreviews bekijk
De Ultimate Edition lijkt me overal nagenoeg uitverkocht. Maar misschien kun je eens bij de grotere zaken, en dan doel ik op MM en Saturn, binnenlopen en het gewoon vragen? Deze twee kopen de games altijd met grote hoeveelheden in (echter weet ik niet hoeveel Ultimate Editions er beschikbaar zijn per filiaal, aangezien er een limiet aan zit). Proberen kan altijd nog.

• Kluutmaran
tiswat schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:54:
Kan er niet een apart topic voor FUT worden gemaakt, word er een beetje moe van. Net of dat het enige is in FIFA. 8)7
Kan er geen apart topic gemaakt worden voor PC/carrière-modus/Xbox360/demo/sterkte van CPU? Oftewel FIFA bestaat uit een hoop verschillende onderdelen welke niet voor iedereen even boeiend zijn maar opsplitsen in verschillende topics is nergens voor nodig. Don't like it, don't read it.

• cypher21
6.62 gb op de xbox...

Komt redelijk rap binnen, zo eerst ff zorgen dat de kids op bed liggen, dan kan ik vanavond spelen :P

Verwijderd

Belachelijk dat je Fifa 13 vanavond kunt kopen en downloaden maar dan moet je wel een EA Season Pass hebben a €24.99! Dat is de helft van de prijs van de game EXTRA. Pure oplichterij me dunkt.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 14:51

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 19:32:
Belachelijk dat je Fifa 13 vanavond kunt kopen en downloaden maar dan moet je wel een EA Season Pass hebben a €24.99! Dat is de helft van de prijs van de game EXTRA. Pure oplichterij me dunkt.
Vertel eens, waarom is dat oplichting? Het is toch gewoon duidelijk? Of kom jij nu voor onverwachte kosten te staan? Niet zo zeuren, je kunt hem spelen op de aangekondigde releasedag. Wil je eerder? Dan tel je die euro's maar neer. |:(

Verwijderd

Koppensneller schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 19:35:
[...]

Vertel eens, waarom is dat oplichting? Het is toch gewoon duidelijk? Of kom jij nu voor onverwachte kosten te staan? Niet zo zeuren, je kunt hem spelen op de aangekondigde releasedag. Wil je eerder? Dan tel je die euro's maar neer. |:(
Als een spel 50 euro kost om dan 25 euro te vragen voor een pre-release is behoorlijk achterlijk ja en het argument; Ja koop dan niet is een beetje flauwekul. Dat het bestaat is niet erg, maar die prijs is werkelijk waanzin. Als het nou 5-10 euro was had ik het beter kunnen begrijpen. Het is 50% van de prijs van de game he.

Hoe zou jij het vinden als je een Playstation 3 1 week eerder kan kopen maar wel de helft van de adviesprijs meot dokken a 150 euro EXTRA? Komt op hetzelfde neer.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 19:37:
[...]

Als een spel 50 euro kost om dan 25 euro te vragen voor een pre-release is behoorlijk achterlijk ja en het argument; Ja koop dan niet is een beetje flauwekul. Dat het bestaat is niet erg, maar die prijs is werkelijk waanzin. Als het nou 5-10 euro was had ik het beter kunnen begrijpen. Het is 50% van de prijs van de game he.

Hoe zou jij het vinden als je een Playstation 3 1 week eerder kan kopen maar wel de helft van de adviesprijs meot dokken a 150 euro EXTRA? Komt op hetzelfde neer.
Je mag blij zijn dat de verkoopprijs niet verhoogd wordt naar 75,-. Mensen kopen het toch wel :) Nu heb je zelf de keuze, maar niet huilen als anderen eerder spelen dan jij.

Verwijderd

shoombak schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 19:42:
[...]

Je mag blij zijn dat de prijs niet verhoogd wordt naar 75,-. Mensen kopen het toch wel :) Nu heb je zelf de keuze, maar niet huilen als anderen eerder spelen dan jij.
Lol wat is dit voor reply dan? Ik huil nergens zeg alleen dat de prijs achterlijk is en dat mag ik zeggen me dunkt en je moet geen aannames maken dat ik huil want dat is niet zo.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
cypher21 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 19:15:
6.62 gb op de xbox...

Komt redelijk rap binnen, zo eerst ff zorgen dat de kids op bed liggen, dan kan ik vanavond spelen :P
Da's klein, ruim 9GB op de PS3.
De snelheid is gewoon maximaal hier, installeren gaat langer duren vrees ik.
Had trouwens bij m'n eerste pakketje, dankzij season ticket, Tevez met inmiddels een bod van 19K. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 19:43:
[...]

Lol wat is dit voor reply dan? Ik huil nergens zeg alleen dat de prijs achterlijk is en dat mag ik zeggen me dunkt en je moet geen aannames maken dat ik huil want dat is niet zo.
Misschien moet je je eerst eens in Season Ticket verdiepen voordat je begint te schreeuwen? FIFA 13 is maar een onderdeel van ST.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 19:53:
[...]

Misschien moet je je eerst eens in Season Ticket verdiepen voordat je begint te schreeuwen? FIFA 13 is maar een onderdeel van ST.
Weet ik allang, dan nog is het het geld niet waard :) Iedereen krijgt dezelfde spelers in die 24 pakjes etc etc maar als jij denkt dat het fantastisch goedkoop is denk dat lekker ;)

Weten we nog de enorme verschillen tussen pakjes kopen ingame of online? Juist dat was ook zo rigged als ik weet niet wat. Online tientallen keren zwart gouden spelers gehad, ingame nooit, dat soort dingen.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 14:51

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 19:37:
[...]

Als je je eens had ingelezen (moet je eens proberen!), dan had je gezien dat Season Ticket ook geldig is voor andere EA Sports games, dat je gratis FUT-content krijgt en tegen een lager bedrag ander FUT-spul kunt aanschaffen als je een ST koopt. Dat je 25 euro betaalt voor alleen een paar dagen extra FIFA spelen is dus bepaald niet waar. Als je veel geld uitgeeft aan FUT (ik vind dat zelf niet boeiend, maar goed) kan het dus zijn dat je er uiteindelijk nog geld mee bespaart ook.

Verwijderd

Koppensneller schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 19:57:
[...]

Als je je eens had ingelezen (moet je eens proberen!), dan had je gezien dat Season Ticket ook geldig is voor andere EA Sports games, dat je gratis FUT-content krijgt en tegen een lager bedrag ander FUT-spul kunt aanschaffen als je een ST koopt. Dat je 25 euro betaalt voor alleen een paar dagen extra FIFA spelen is dus bepaald niet waar. Als je veel geld uitgeeft aan FUT (ik vind dat zelf niet boeiend, maar goed) kan het dus zijn dat je er uiteindelijk nog geld mee bespaart ook.
True maar de meeste hier spelen 1-2 games van die lijst en de rest niet. Ken weinigen die fulltime Madden NFL zitten te grinden om maar een titel te noemen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2012 19:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 19:55:
[...]

Weet ik allang, dan nog is het het geld niet waard :) Iedereen krijgt dezelfde spelers in die 24 pakjes etc etc maar als jij denkt dat het fantastisch goedkoop is denk dat lekker ;)

Weten we nog de enorme verschillen tussen pakjes kopen ingame of online? Juist dat was ook zo rigged als ik weet niet wat. Online tientallen keren zwart gouden spelers gehad, ingame nooit, dat soort dingen.
Waar zeg ik dan dat ik het goedkoop vind? Juist, nergens. Maar je betaalt dus niet alleen voor FIFA 13 early release, er vallen meerdere games onder ST waarvan ik er toevallig 2 graag speel :)

• cypher21
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 19:58:
[...]

True maar de meeste hier spelen 1-2 games van die lijst en de rest niet. Ken weinigen die fulltime Madden NFL zitten te grinden om maar een titel te noemen ;)
wat loop je nou te trollen hier...

Ik heb het er voor over, jij niet. Jouw keus, ga dan niet zo zeuren man

edit, spel binnen, ik ga spelen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 22-09-2012 20:02 ]

Verwijderd

cypher21 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:01:
[...]

wat loop je nou te trollen hier...

Ik heb het er voor over, jij niet. Jouw keus, ga dan niet zo zeuren man

edit, spel binnen, ik ga spelen ;)
Als iemand ergens niet mee eens is en zegt waarom niet is dat zeuren? HMMKAY

• Kluutmaran
Hohhh genoeg gezeur over de prijs van Season Ticket (dacht dat dat al een aantal dagen achter ons was). Ben je FIFA addict en heb je er een hoop geld voor over om eerder te spelen, goed. Denk je wat een oplichterij, daar ga ik niet aan meebetalen, ook goed. Maar laat elkaar lekker doen waar je zin in hebt. Xbox2go, klagen doe je maar tegen een muur.

Graag reports over de full game (van de mensen die zo gek zijn om 25 euro neer te leggen ;)), daar hebben we meer aan!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:11:
Hohhh genoeg gezeur over de prijs van Season Ticket (dacht dat dat al een aantal dagen achter ons was). Ben je FIFA addict en heb je er een hoop geld voor over om eerder te spelen, goed. Denk je wat een oplichterij, daar ga ik niet aan meebetalen, ook goed. Maar laat elkaar lekker doen waar je zin in hebt. Xbox2go, klagen doe je maar tegen een muur.

Graag reports over de full game (van de mensen die zo gek zijn om 25 euro neer te leggen ;)), daar hebben we meer aan!
Ik klaag waar ik wil en dit is het Fifa topic en ik ben ook Fifa addicted 2500 potjes FUT in Fifa 12 dusja. Maar dan nog 25 euro daar koop je zowat een extra game voor!

Je hebt 'je mening uiten' en 'je mening doordrammen'. Dat laatste komt de topicsfeer niet ten goede dus houd dat in de gaten!

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 23-09-2012 17:14 ]

• EricNL
Maak in het vervolg aub een topicreport aan :)

[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 23-09-2012 17:15 ]

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Maak in het vervolg aub een topicreport aan :)

[ Voor 103% gewijzigd door psychoclown op 23-09-2012 17:15 ]

• Sheva
Hoe bevalt 'ie? Beter dan de demo?

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sheva schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 21:42:
Hoe bevalt 'ie? Beter dan de demo?
Een stukje sneller voor m'n gevoel, verder wel hetzelfde geloof ik.
Die snelheid was in Fifa12 ook variabel dus kan best zijn dat ook de snelheid hetzelfde is.
Ik heb dan ook maar 1 potje gespeeld tot nu toe dus niet teveel waarde aan hechten.
Tegen de cpu spelen is iig weer leuk, daar ben ik echt vanaf gestapt in fifa12.

Wel tof dat hij gewoon je Fifa12 instellingen pakt tot fav. club aan toe, scheelde meer een hoop instellen.
Ook je level zoals je die opgebouwd hebt in Fifa12 behoud je.
Eens kijken of er online wat te doen is. :)

Only fools are enslaved by time and space.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

LoneRanger schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:11:
[...]

Een stukje sneller voor m'n gevoel, verder wel hetzelfde geloof ik.
Die snelheid was in Fifa12 ook variabel dus kan best zijn dat ook de snelheid hetzelfde is.
Ik heb dan ook maar 1 potje gespeeld tot nu toe dus niet teveel waarde aan hechten.
Tegen de cpu spelen is iig weer leuk, daar ben ik echt vanaf gestapt in fifa12.

Wel tof dat hij gewoon je Fifa12 instellingen pakt tot fav. club aan toe, scheelde meer een hoop instellen.
Ook je level zoals je die opgebouwd hebt in Fifa12 behoud je.
Eens kijken of er online wat te doen is. :)
Ja, je lvl XP krijg je gewoon mee van 12, nu kun je die points eindelijk besteden in items en extra dingen in EASFC ofzo. Nu heeft het eindelijk nut dan alleen maar je favo team supporten in FIFA 12.

filmpje

[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 22-09-2012 22:18 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 33 Laatste