• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-10 15:30

lasharor

7 december 2004

janvanmil schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:44:
[...]

Hoe doe je dit dan? Dit lukt me nevernooitnie.. :P
Die is niet zo moeilijk hoor, gewoon lopen zoals in het filmpje en dan rb+schieten. Als de keeper dan voor de goal staat dan gaat die er meestal in :).

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 10:22
mooie goal gemaakt door emanuelson in beta :)

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/134782698

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
De volgende leagues en teams zijn aanwezig en speelbaar in FIFA 13.

Barclays Premier League
npower Championship
npower League 1
npower League 2
France Ligue 1
France Ligue 2
German Bundesliga
German Bundesliga 2
K-League
Major League Soccer
Norweigen Tippeligaen
Scottish Premier League
Liga BBVA
Liga Adelante
Airtricity League
Raiffeisen SL
Austrian Bundesliga
Belgian Pro League
Australian A - League
Danish Superliga
Dutch Eredivisie
Russian League
Swedish Allsvenskan
Polska Liga
Liga MX
Liga Portuguesa
Saudi Pro League
Liga do Brasil
Italian Serie A
Italian Serie B

Rest of the world
Greece - AEK Athens
Greece - PAOK
Greece - Olympiakos
Greece - Panathinaikos
Argentina - River Plate
Argentina - Boca Juniors
Argentina - Racing Club
South Africa - Kaizer Chiefs
South Africa - Orlando Pirates
Turkey – Galatasaray

International teams
Argentina
Australia
Austria
Belgium
Bolivia
Brazil
Bulgaria
Camaroon
Chile
Colombia
Côte d’Ivoire
Czech Republic
Denmark
Ecuador
Egypt
England
Finland
France
Germany
Greece
Hungary
India
Ireland
Italy
Korea Republic
Mexico
Netherlands
New Zealand
Northern Ireland
Norway
Paraguay
Peru
Poland
Portugal
Romania
Russia
Scotland
Slovenia
South Africa
Spain
Sweden
Switzerland
Turkey
United States
Uruguay
Venezuela

Burp

• Wii4all
  • Niet online
lasharor schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:12:
[...]

Die is niet zo moeilijk hoor, gewoon lopen zoals in het filmpje en dan rb+schieten. Als de keeper dan voor de goal staat dan gaat die er meestal in :).
Goals worden op deze manier het meest gemaakt online

Schuin op randje 16 en dan om of over de keep heen krullen
ps3 L1 plus schieten (geplaatst schieten zeg maar)
xbox RB plus schieten

Burp

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 10:23
lasharor schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:12:
[...]

Wii4all schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:47:
[...]

xbox RB plus schieten
Bedankt! Zo maar eens proberen dan :)

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Wii4all schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:47:
[...]

xbox RB plus schieten
PS3 R1 toch?

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wii4all schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:45:
De volgende leagues en teams zijn aanwezig en speelbaar in FIFA 13.
[...]
Dus geen Turkse competitie? :o

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Ik heb net mijn eerste 3 potjes gedaan. Leuke nieuwe features (first touch, slimmere AI) maar verder vind ik het nog niet bijzonder anders. Ook ben ik al weer tegen een bugs aangelopen die er in Fifa 12 ook al inzaten. Het ingooien gaat weer niet altijd snel. En ik kreeg net op bijzondere wijze deze penalty tegen. :?

Youtube

Sorry van de k*t kwaliteit. :D

[ Voor 10% gewijzigd door Edzeau op 13-09-2012 16:06 ]

• Wii4all
  • Niet online
ja shit...L1 is lobje R1 is geplaatst excuse me ;)

Burp

• baskr1
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-01 19:29
JEMIG, net de demo geprobeerd te spelen, heb m inmiddels alweer van m'n computer afgegooid. Ik speel normaal Pes, maar dacht, laat ik Fifa na zoveel jaar ook weer eens proberen. Eerst dat Origin moeten downloaden, toen lekker traag de demo binnengehengeld.
Het vrije trappen schieten met de muis ging nog wel, maar het was voor mij echt onmogelijk om de toetsen een beetje normaal ingesteld te krijgen in de interface die ze daarvoor gemaakt hebben. Had het waarschijnlijk moeten proberen met een controller, maar ben zo gewend aan het toetsenbord dat dat eigenlijk geen optie is.
Uit frustratie alles eraf gegooid en een potje Pes gespeeld :p. Wie weet probeer ik het met de volledige versie over een paar weken nog eens..

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
voetbal spellen met een toetsenbord en muis.... wtf...

Dat is het zelfde als racespellen met een toetsenbord spelen, daar zijn ze niet voor gemaakt...

Ik probeer ieder jaar PES even te spelen, vind het nog steeds jammer dat sinds PES5 het bergaf gegaan is. Mja, kan inmiddels echt niet aan fifa tippen. Ik vond de 2013 demo van PES iig een zware tegenvaller. Had er meer van verwacht

[ Voor 43% gewijzigd door cypher21 op 13-09-2012 16:33 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

baskr1 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:21:
JEMIG, net de demo geprobeerd te spelen, heb m inmiddels alweer van m'n computer afgegooid. Ik speel normaal Pes, maar dacht, laat ik Fifa na zoveel jaar ook weer eens proberen. Eerst dat Origin moeten downloaden, toen lekker traag de demo binnengehengeld.
Het vrije trappen schieten met de muis ging nog wel, maar het was voor mij echt onmogelijk om de toetsen een beetje normaal ingesteld te krijgen in de interface die ze daarvoor gemaakt hebben. Had het waarschijnlijk moeten proberen met een controller, maar ben zo gewend aan het toetsenbord dat dat eigenlijk geen optie is.
Uit frustratie alles eraf gegooid en een potje Pes gespeeld :p. Wie weet probeer ik het met de volledige versie over een paar weken nog eens..
Gooi jezelf maar eens van je computer af en koop een controller. Of speel het op een console.

Dit soort games zijn console games, ze zijn speelbaar met tobo en muis, maar wil je goed spelen dan is een controller een must.

FIFA 13 domineert PES 2013 helemaal, PES 2013 is niet eens zo heel slecht dit jaar, maar FIFA 13 is gewoon té sterk.

• SinergyX
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

iPodKiller schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:19:
FIFA 13 domineert PES 2013 helemaal, PES 2013 is niet eens zo heel slecht dit jaar, maar FIFA 13 is gewoon té sterk.
Laten we hier nu geen PES vs Fifa van gaan maken.

Ik vind Fifa13 op de PC ook totaal niet speelbaar (mijn controller wordt niet goed herkent), daar kan ik hem enigzins in begrijpen. Maarja, gelukkig maakt de console versie alles wel goed :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 10:25
Jeroen04 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:04:
Ik heb net mijn eerste 3 potjes gedaan. Leuke nieuwe features (first touch, slimmere AI) maar verder vind ik het nog niet bijzonder anders. Ook ben ik al weer tegen een bugs aangelopen die er in Fifa 12 ook al inzaten. Het ingooien gaat weer niet altijd snel. En ik kreeg net op bijzondere wijze deze penalty tegen. :?

Youtube

Sorry van de k*t kwaliteit. :D
Ik kreeg gisteren ook een vrije trap tegen terwijl ik de bal speelde met een fatsoenlijke tackle. Zo te zien is de impact engine nog niet 100% waterdicht.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 22:25
baskr1 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:21:
De laatste footie die ik met toetsenbord heb gespeeld was FIFA 98. Moet er niet meer aan denken :)

Edit: Dat downloaden van de demo voor PS3 is echt een joke :') Ben nu al vijf uur bezig om dat ding binnen te trekken met mijn state of the art Ziggo alles in 1 abbo met 50mbit. My god...

[ Voor 9% gewijzigd door Vlassie1980 op 13-09-2012 20:49 ]

• Tr4nnel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-10 15:55
Vind het een erg fijn spel. Heb het wel zwaar tegen de computer, maar het is wel veel leuker en ook iets makkelijker dan de fifa 12 demo. De computer probeert vooruit te voetballen, waar in oudere fifa's de bal maar terug bleef gaan.

Overigens heb ik wel vaak dat een Mertesacker mijn Aguero nog bijhaalt ofzo, het lijkt erop dat counteren enzo moeilijker is geworden. Ook door die first-touch control.

• Vlassie1980
En we zitten inmiddels op 97% van de PS3 demo, freakin unbelievable dat het zo traag gaat. Ik downloadde 10 jaar geleden met ADSL nog sneller :P

Ben benieuwd naar de verschillen tussen de PS3 en PC versie. Dat gaat voor mij de doorslag geven of ik hem voor de pc of PS3 haal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 27-09 13:36
Lijkt erop dat ik in mijn eerste paar wedstrijden gewoon wat pech heb gehad met die first touch, het is nu een stuk beter, eerste wedstrijden echt 3/4 ballen gingen mis en nu oogt het een stuk realistischer.

Mag hopen dat hiermee eindelijk het lange ballen blind naar voor schoppen mee afgelopen is. Serieus zeg, net tegen een gast gespeeld in fifa 12 dat ging gewoon nergens meer over, hij heeft GEEN ENKELE bal over de grond gespeeld, zodra hij de bal kreeg RAMT hij hem naar voor, 180 keer in de wedstrijd, en het gaat ook nog 2 keer per ongeluk goed waardoor ik godverdomme verlies. Ga een leven zoeken ofzo :( :( :( :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
NickThissen schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 01:02:
Lijkt erop dat ik in mijn eerste paar wedstrijden gewoon wat pech heb gehad met die first touch, het is nu een stuk beter, eerste wedstrijden echt 3/4 ballen gingen mis en nu oogt het een stuk realistischer.

Mag hopen dat hiermee eindelijk het lange ballen blind naar voor schoppen mee afgelopen is. Serieus zeg, net tegen een gast gespeeld in fifa 12 dat ging gewoon nergens meer over, hij heeft GEEN ENKELE bal over de grond gespeeld, zodra hij de bal kreeg RAMT hij hem naar voor, 180 keer in de wedstrijd, en het gaat ook nog 2 keer per ongeluk goed waardoor ik godverdomme verlies. Ga een leven zoeken ofzo :( :( :( :(
Tip voor Fifa 13: Houd niet de sprintknop ingedrukt bij het aannemen van een bal. Het spel is realistischer geworden, en dat is wat je nu merkt. Als je een diepe bal geeft naar de zijkant, is het natuurlijk wel handig om de sprintknop in te houden, maar je loopt wel het risico dat de bal van je voet springt. Voor nog meer zekerheid: Houdt de L2 knop ingedrukt. Na het aannemen ben je dan wel niet heel snel weg, maar het geeft je veel meer zekerheid op een goede aannamen.

Ik vind het echt fantastisch! Het enige nadeel vind ik dat ik nog 2 weken moet wachten op de volledige release =(

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 20:46
Toevallig een vrije trap gekregen, dat voelde wel een heel stuk beter aan dan in Fifa 12. In 12 heb ik er misschien totaal 10 ingelegd.

Algemene indruk, het speelt lekker, beter dan 12. Net dat kleine beetje meer weetjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er voor de PS3 nog controls verandert? Zoals "first touch" of is dit iets wat automatisch gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Voor mij dit jaar ook gewoon weer fifa 13, zoals elk jaar. Heb de demo gespeelt, en het speelt gewoon weer iets beter. Zag wel wat puntjes die niet verbeterd zijn, maar ach, niks is perfect. Merkte wel op dat ik nog steeds 'makkelijke' standaard goals kan maken, die ik ook in 12 kon maken (naar de achterlijn, actietje, schieten in verre hoek, altijd raak).

Het enige wat ik gewoon jammer vind aan fifa, en wat PES geloof ik wel beter doet, is een goede/realistische match/stadion-sfeer te creeeren. Als ik een belangrijke wedstrijd begin (cup, beker, finales etc), is de sfeer nagenoeg het zelfde als de gemiddelde VVV - Heracles Amelo wedstrijd, dat is gewoon jammer.

Zag nu wel spelers warm lopen, voor mij zijn dat plus punten (al heeft het totaal geen meer-waarde voor de gameplay), maar toch vind ik het leuker spelen. (heb overigens gekeken of dat 'mijn speler' gaat warm lopen als ik hem wissel als het spel nog niet stil ligt, maar dit is helaas niet het geval, wel zegt de commentator nu iets.)

Hoop ook elk jaar op Champions League rechten, europa league, wereldbeker, jupiler league etc, maar volgens mij zijn deze (weer) niet beschikbaar. Snap het wel, een fifa 13 uitbrengen met alles erop en eraan, geeft geen reden om een fifa 14 te kopen, logisch. Maar jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:45
Tr4nnel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 21:55:

Overigens heb ik wel vaak dat een Mertesacker mijn Aguero nog bijhaalt ofzo, het lijkt erop dat counteren enzo moeilijker is geworden. Ook door die first-touch control.
Inderdaad, vond ik ook wel een beetje irritant. Paar keer meegemaakt dat Mertesacker mij buitenom inhaalt in de open ruimte. Ok, met bal ben je iets langzamer dan zonder bal, maar no way dat in het echt Aguero word ingehaald door Mertesacker in een open ruimte.

Owja, finesse shots zijn ook behoorlijk generfed. Dat is wel fijn, worden snelle spelers ook een stuk minder overpowered hoop ik, niet zoals al die braziliaantjes in FIFA12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Mausz schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:14:

Hoop ook elk jaar op Champions League rechten, europa league, wereldbeker, jupiler league etc, maar volgens mij zijn deze (weer) niet beschikbaar. Snap het wel, een fifa 13 uitbrengen met alles erop en eraan, geeft geen reden om een fifa 14 te kopen, logisch. Maar jammer.
Heeft ook gewoon met ongoing licentie battle tussen Konami en EA te maken, nu zit er weer geen Nou Camp in FIFA 13 omdat PES een licentie heeft weten te krijgen voor de Primera Division. Wel gaaf dat ze dan ook alle stadions van de Primera Division erin hebben zitten en dat een gedeelte als DLC beschikbaar komt. Maar wel jammer dat het dan voor de overige competities dan weer niet goed zit.

Je zag het laatst ook met de DLC van Euro 2012, een groot aantal teams had niet de officiële kits en namen. Dat was dus ook gelijk een wanproduct. World Cup 2014 zal dan weer wel alle licenses hebben denk ik omdat de FIFA dat allemaal overkoepelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of ik Fifa13 nog kan pre-ordenen met die 24 Ultimate Team packs? (en zo ja waar?)
Keek net nl op de site van gamemania en zag dat het daat uitverkocht was...
Hoop dat iemand nog een goede tip heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Tijdens het FIFA 13 Demo Live Event kwam voorbij dat er in 13 een teamfilter in zit. Als je online met een 5* team speelt en steeds Real tegenkomt, dan kan je dat dus nu voorkomen.

YouTube: FIFA 13 | Demo Live Event (als het goed is, start het filmpje op het goede moment (35:16))

[ Voor 15% gewijzigd door SR8 op 14-09-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
SR8 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:23:
Tijdens het FIFA 13 Demo Live Event kwam voorbij dat er in 13 een teamfilter in zit. Als je online met een 5* team speelt en steeds Real tegenkomt, dan kan je dat dus nu voorkomen.

YouTube: FIFA 13 | Demo Live Event
Goed nieuws! Vond het altijd lame om tegen dezelfde ploeg te spelen als die je zelf had gekozen. En ook landenteams vs clubteams vond ik niet altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:01:
Iemand enig idee of ik Fifa13 nog kan pre-ordenen met die 24 Ultimate Team packs? (en zo ja waar?)
Keek net nl op de site van gamemania en zag dat het daat uitverkocht was...
Hoop dat iemand nog een goede tip heeft :)
Volgens mij zit dat er standaard bij als je de ultmate edition koopt (bijv via coolblue / bol etc)

Als je gewoon fifa 13 perordert (de 49,99 editie zeg maar) dan zitten er 10.000 ea credits bij plus het adidas sterren team.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan fifa legaal vanaf 22e al spelen, mits je zo'n season ticket koopt voor 30 eu.

Weten jullie ook of je dan meteen online kan? Dus kan je dan al het volledige spel spelen? En die code is alleen online te verkrijgen via de store? Dus dat betekend dat je het spel zelf ook via de store moet bestellen? Met andere woorden dan kom je op 100 eu uit?

Als ik voor 30 eu eerder kan spelen wil ik het nog wel overwegen ( ja ik kan niet wachten en ik speel bijna alleen maar fifa games :P ) maar als ik ook de game via de store dan moet kopen a 70 eu dan wordt het mij te wat te veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren de demo even grijs gespeeld, het speelt toch weer erg lekker. Kleine irritaties met de keeper en de aannames (niet naar de bal lopen, maar gewoon vast op je plek blijven tot je de bal hebt), maar alles voelt weer wat completer aan.

Ook uitgooien is weer versneld, direct bal pakken, gooien, klaar.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:03:
Je kan fifa legaal vanaf 22e al spelen, mits je zo'n season ticket koopt voor 30 eu.

Weten jullie ook of je dan meteen online kan? Dus kan je dan al het volledige spel spelen? En die code is alleen online te verkrijgen via de store? Dus dat betekend dat je het spel zelf ook via de store moet bestellen? Met andere woorden dan kom je op 100 eu uit?

Als ik voor 30 eu eerder kan spelen wil ik het nog wel overwegen ( ja ik kan niet wachten en ik speel bijna alleen maar fifa games :P ) maar als ik ook de game via de store dan moet kopen a 70 eu dan wordt het mij te wat te veel..
70 euro, ben jij nuts? Sommige bekende winkels zoals de Free record shop zullen FIFA rond de 55 euro verkopen, vorig jaar ook al met FIFA 12.

En die season pass is puur EA oplichterij. beter koop je daar nog een spel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:19:
[...]
70 euro, ben jij nuts? Sommige bekende winkels zoals de Free record shop zullen FIFA rond de 55 euro verkopen, vorig jaar ook al met FIFA 12.

Ik heb de Ultimate versie voor 40 euro besteld, dus ik snap niet dat mensen hier 70 euro voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Net de demo voor de PS3 binnengehaald, nice, vraag van mijn kant en sorry als dat 'gewoon' zo is...
Is Fifa 13 crossplatform? Dus ik op de PS3 tegen 'n vriend op de PC? Heb al jaren geen Fifa meer gespeeld...
2009 editie ofzo heb ik kapotgespeeld, 2010 vonden we niks, 2011 heb ik wel, hij niet, 2012 is overgeslagen.

If so dan koop ik hem op de PS3 en anders 2x PC (en dan werk ik met 'n PS-converter en PS2 controller)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:10
SR8 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:23:

YouTube: FIFA 13 | Demo Live Event (als het goed is, start het filmpje op het goede moment (35:16))
Super optie dit. Meteen real en barca uit zetten. Nu kom ik met Tottenham 90% van de tijd 1 van die 2 tegen en dat maakt het echt een stuk minder leuk. In FIFA 12 nam ik dan vaak een 4 sterren team om meer afwisseling te hebben.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 21:23
CLB schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:00:
Net de demo voor de PS3 binnengehaald, nice, vraag van mijn kant en sorry als dat 'gewoon' zo is...
Is Fifa 13 crossplatform? Dus ik op de PS3 tegen 'n vriend op de PC? Heb al jaren geen Fifa meer gespeeld...
2009 editie ofzo heb ik kapotgespeeld, 2010 vonden we niks, 2011 heb ik wel, hij niet, 2012 is overgeslagen.

If so dan koop ik hem op de PS3 en anders 2x PC (en dan werk ik met 'n PS-converter en PS2 controller)
Nee, FIFA is geen game die je crossplatform kan gamen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 19:20
De keepers zijn weer dramatisch in FIFA 13:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/135141837

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Denk dat dat een bug is, heb precies dezelfde situatie meegemaakt, ook vanaf die kant en ook een terugspeelbal.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 13:01

Koppensneller

winterrrrrr

Zo, de gefrustreerde consolegebruiker hoeven we niet meer te zoeken, die meldt zichzelf. :z De game is op de pc gewoon gelijk aan de consoleversie hoor, op de iets betere graphics na dan.

Denken jullie trouwens ook dat de FIFA-reeks momenteel (zeker qua graphics) wordt tegengehouden door de consoles? Ik denk dat wanneer de nieuwe generatie Xbox en PS op de markt komen, ons nog wat staat te wachten. PC's zijn natuurlijk meegegaan met hun tijd, maar FIFA 13 is voor dezelfde hardware geschreven als FIFA 07, en dat dat beperkingen met zich meebrengt lijkt me niet meer dan logisch. Misschien is dat ook de reden dat de veranderingen dit jaar niet zo groot zijn ten opzichte van de vorige iteratie. Het zou mij niet verbazen als ze op de achtergrond al bezig zijn met een nieuwe engine voor de nieuwe consoles (en pc natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:45
Koppensneller schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 22:21:
[...]

Zo, de gefrustreerde consolegebruiker hoeven we niet meer te zoeken, die meldt zichzelf. :z De game is op de pc gewoon gelijk aan de consoleversie hoor, op de iets betere graphics na dan.

Denken jullie trouwens ook dat de FIFA-reeks momenteel (zeker qua graphics) wordt tegengehouden door de consoles? Ik denk dat wanneer de nieuwe generatie Xbox en PS op de markt komen, ons nog wat staat te wachten. PC's zijn natuurlijk meegegaan met hun tijd, maar FIFA 13 is voor dezelfde hardware geschreven als FIFA 07, en dat dat beperkingen met zich meebrengt lijkt me niet meer dan logisch. Misschien is dat ook de reden dat de veranderingen dit jaar niet zo groot zijn ten opzichte van de vorige iteratie. Het zou mij niet verbazen als ze op de achtergrond al bezig zijn met een nieuwe engine voor de nieuwe consoles (en pc natuurlijk).
Nou, BF3 ziet er beter uit dan Fifa op de PS3, en laadt ook nog eens sneller. Ik ben dus altijd van mening geweest dat het gewoon luiheid is van EA.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nou, ik denk dat BF3(console) zeker wordt tegengehouden door de consoles. Daarom vrees is voor BF4, wat kun je daar nog groots aan veranderen als je naar BF3 kijkt? Zo draait BF3 maar op 1280 x 704 ipv 720 native omdat ze geheugenverbruik konden besparen.

Ik denk dat de FIFA reeks idd wordt tegengehouden door de consoles, ze kunnen nog oppoetsen, maar ik denk dat we de next gen weer grote verbeteringen zullen zien.

Verwijderd

iPodKiller schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:19:
[...]

Daarom wil ik dus ook weten of je dit allemaal via de store moet doen ( waar dus de prijs van 70 eu is + 30 season ). Of dat het ook via de winkel kan. ( goedkoper dus )

Alleen lijkt het me dat het alleen actie is via de store. Daarom mij vraag weet iemand hier mee van? Iemand zich hier al in verdiept? Anders ga ik hier morgen nog even naar googlen :)

• JeroenNietDoen
[...]
Zo, de gefrustreerde consolegebruiker hoeven we niet meer te zoeken, die meldt zichzelf. :z
Waarom zijn consolegebruikers gefrustreerd :?

Gefeliciteerd trouwens dat "jullie" nu ook next-gen hebben gekregen :+

Kunnen we verdere console vs pc discussies en vooral kinderachtig gesneer verder achterwege laten?
[...]
Denken jullie trouwens ook dat de FIFA-reeks momenteel (zeker qua graphics) wordt tegengehouden door de consoles? Ik denk dat wanneer de nieuwe generatie Xbox en PS op de markt komen, ons nog wat staat te wachten. PC's zijn natuurlijk meegegaan met hun tijd, maar FIFA 13 is voor dezelfde hardware geschreven als FIFA 07, en dat dat beperkingen met zich meebrengt lijkt me niet meer dan logisch.
Ik zelf let amper op de graphics. Ik ben meer bezig met de gameplay en vooral 3 stappen vooruit proberen te denken. Geen tijd om te kijken of Ronaldo zijn haar er goed uitziet :+

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26

Pykow

Angelo OTR

iPodKiller schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 00:25:
Nou, ik denk dat BF3(console) zeker wordt tegengehouden door de consoles. Daarom vrees is voor BF4, wat kun je daar nog groots aan veranderen als je naar BF3 kijkt? Zo draait BF3 maar op 1280 x 704 ipv 720 native omdat ze geheugenverbruik konden besparen.

Ik denk dat de FIFA reeks idd wordt tegengehouden door de consoles, ze kunnen nog oppoetsen, maar ik denk dat we de next gen weer grote verbeteringen zullen zien.
BF4 gaat niet uitkomen op de huidige consoles lijkt me.
De consoles lopen nu echt achter op de PC. BTW fifa gaat vooral om gameplay en het ziet er nog goed uit op de PC.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 13:01

Koppensneller

winterrrrrr

Kaap schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 07:12:
[...]

Waarom zijn consolegebruikers gefrustreerd :?
Ho ho, ik had het specifiek over tiswat, die juist zelf ongefundeerd negatief was over de pc-versie van FIFA. Voor de rest van de consolegamers: O+

;)

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:03:

Het werkt als volgt, je koopt dat seasoj ticket voor 24,99. Je krijt een code die je op de 22e kan inlossen. Je download dan het hele spel en kan gewoon alles doen 3 dagen lang. Op de 25/26e kun je deze versie niet meer starten. Je stopt daarna je disc versie in je ps3 (die je in de winkel heb gekocht) en deze gebruikt de save game van je early acces versie. Je tropies blijven staan etc.

Burp

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:06
Wii4all schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 10:25:
[...]
Het werkt als volgt, je koopt dat seasoj ticket voor 24,99. Je krijt een code die je op de 22e kan inlossen. Je download dan het hele spel en kan gewoon alles doen 3 dagen lang. Op de 25/26e kun je deze versie niet meer starten. Je stopt daarna je disc versie in je ps3 (die je in de winkel heb gekocht) en deze gebruikt de save game van je early acces versie. Je tropies blijven staan etc.
Geldklopperij voor slechts 3 dagen dus.

• LoneRanger
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 10:55:
[...]

Geldklopperij voor slechts 3 dagen dus.
Mwa, het is exclusief he, als het b.v. €5 zou zijn is het niet meer exclusief.
Er zal best een select groepje mensen zijn die het die €25 waard vinden dus waarom dan niet, kun je H2H spelen tegen andere exclusievelingen en je exclusief voelen. :+
Je zou het maar doen en 3 dagen met griep op bed liggen.

• Jorco
  • Laatst online: 00:09
[...]

Correctie: Je kunt een kleine week spelen aangezien deze op 22/9 uitkomt met Season Ticket. Dit maakt het toch een stuk meer de moeite waard.

PSN ID = Jorco

Verwijderd

[...]

Tnx voor de uitleg. Het is wel 5 dagen, aangezien fifa uit komt op de 27e.
Dus 30 eu extra, mwa dat vind ik de moeite wel waard. :D

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Warez is sowieso iets wat besproken dient te worden op tweakers en het aanmoedigen ervan al helemaal niet.

[ Voor 92% gewijzigd door psychoclown op 15-09-2012 23:21 ]

• Jorco
Ik geef liever ook niet aan toe aan deze lichte vorm van uitmelkerij, maar kan het toch niet laten.
Er zijn hooguit 5 games per jaar die ik de moeite waard vind om te kopen en die koop ik dan ook bij de release (je kunt ook 4 tot 6 maanden wachten en dan kosten ze de helft).

Nu ik demo heb gespeeld ben ik ook wel klaar met Fifa 12. De zomer is definitief voorbij en ik heb een vrij weekend.
Ik krijg korting op Live Season (2 euro) en er 24 gold packs bij (ik koop misschien 10 á 15 packs per jaar dus dat scheelt mij nog eens 7 euro). Dan blijft er 16 euro over voor een week Fifa en 24 gold packs.

Tevens kan ik dan andere EA Sports games een week lang goed testen i.p.v. een demo met 1 wedstrijd.

Ook heb ik de game online besteld wat mij bijna 20 euro scheelt.

Al met al vind ik het dan de moeite waard om het eens te proberen.
Fifa is tenslotte de enige game die mij een heel jaar kan boeien. Andere games liggen meestal stof te happen nadat ik ze heb uitgespeeld.

[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 15-09-2012 23:22 ]

PSN ID = Jorco

Verwijderd

Ten eerste doe ik niet aan illegale games, ten tweede vind ik best dat EA aan mij, die extra 30 eu mag verdienen.
Daarbij speel ik het spel op de PS3 dus gaat je hele theorie sowieso al niet op.

[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 15-09-2012 23:23 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 14:57:
[...]

Ten eerste doe ik niet aan illegale games, ten tweede vind ik best dat EA aan mij, die extra 30 eu mag verdienen.
Daarbij speel ik het spel op de PS3 dus gaat je hele theorie sowieso al niet op.
Je gaat de hoofdprijs betalen voor FIFA 13, dan mag je toch best wel eens de volledige game uitproberen een paar dagen van te voren. We worden al hard genoeg opgelicht door EA.

En 'illegale games' is een groot woord, je koopt niks illegaal, je verkoopt niks illegaal, je download maar eventjes een game die geripped is en online is gezet. Niks illegaals aan imo.

Maar oké, gooi je 30 euro maar weg. Zelf weten. een week is zo voorbij, FIFA 13 zal een erg vet spel worden, maar 30 euro extra betalen voor een paar extra packs en een paar dagen eerder spelen van games gaat wat mij betreft te ver.

Eerst online pass, en dit, wat komt nog meer?

• Slaapje
iPodKiller schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:27:
[...]

Je gaat de hoofdprijs betalen voor FIFA 13, dan mag je toch best wel eens de volledige game uitproberen een paar dagen van te voren. We worden al hard genoeg opgelicht door EA.
Hoezo worden we al opgelicht door EA? En de hoofdprijs betalen voor FIFA 13 doe je zelf hè? Je kan ook wachten tot de prijs daalt. Ik snap ook niet waar je je zo druk om maakt. Als iemand die 30 wilt betalen moet ie dat zelf weten toch? Ik zou het ook nooit doen, maar ieder zo zijn ding.

En een game downloaden is wel illegaal....

To dare is to do

• JeroenNietDoen
Ik vind 30,- om 3 dagen eerder te spelen wel een beetje te. Je krijgt er dan van die FUT packs bij begrijp ik :? Ik doe niet eens iets met dat FUT. Nooit begrepen ook waar dat plaatjes sparen goed voor is.

• Slaapje
Oh begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook echt te. En inderdaad doe ik ook niet mee aan plaatjes sparen. Ik heb in FIFA 12 een keer gekeken naar ultimate team, maar ben snel weer naar head to head seasons gegaan, niets voor mij.

To dare is to do

• LoneRanger
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 17:19:
Ik vind 30,- om 3 dagen eerder te spelen wel een beetje te. Je krijgt er dan van die FUT packs bij begrijp ik :? Ik doe niet eens iets met dat FUT. Nooit begrepen ook waar dat plaatjes sparen goed voor is.
Ik ook niet maar anderen kennelijk wel en daarom is het toch prima dat die optie er is?
Als het b.v. €5 was dan was het niet meer exclusief en deed bijna iedereen het wel en heb je eigenlijk een verkapte prijsverhoging.
Bij NHL is die optie er al langer dus kennelijk loopt het goed genoeg om het ook bij Fifa te doen.

FUT is wel iets meer natuurlijk dan plaatjes sparen, je vormt je eigen team rekening houdend met chemie en andere zaken.
Verder is er natuurlijk een stukje handelen en het spelen van cups en tegen vrienden natuurlijk.
Mij boeit het ook niet zo maar met plaatjes sparen doe je FUT wel een beetje te kort.

Ik speel eigenlijk alleen maar clubs [ruim 1000 wedstrijden per deel] en af en toe H2H.
Normaal is het ook wel leuk om een carrière te spelen maar de cpu was in 12 zo beroerd dat ik daar niet eens aan begonnen ben.

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Demo gespeeld en niet echt onder de indruk.

Deze patch voor FIFA 12 vind ik persoonlijk interessanter:

http://deportmex.blogspot.../fifa-12-uptade-1213.html

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:14
Die wissels duren weer irritant lang. Dat moet toch niet zo veel tijd kosten.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 11:35
Zou er nog een kans zijn dan Camp Nou er alsnog in komt? Ik las elders dat ze ook pas donderdag overeenstemming hebben bereikt over de licentie van Napoli, dus blijkbaar zijn ze nog wel bezig.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zou goed kunnen, ze kunnen ook achteraf de Camp nou als update erin brengen, is nog allemaal mogelijk.

Verwijderd

Kaap schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 17:19:
Het is dan ook 5 dagen en geen 3..

en zoals ik al zei, ik heb die 3 tientjes extra er wel voor over.

• carpebios
Mensen, wat maakt het nou uit of iemand 30 euro neertelt voor 5 dagen eerder te kunnen spelen? Als iemand uggs koopt, ga je je er dan ook druk over maken? Laat iedereen lekker doen wat die wilt, en uitgeven waarvoor die dat wilt.

[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 15-09-2012 23:39 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:16
carpebios schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:22:
Die wissels duren weer irritant lang. Dat moet toch niet zo veel tijd kosten.
Is in het echt toch ook? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Is er ook nog een webshop waarop je de Ultimate Edition kunt pre-orderen voor de PS3 onder de €65,- €64,-?

[ Voor 7% gewijzigd door marijni12 op 16-09-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik dacht bij coolblue. 64,99

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Zo dan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hahaha, dat klopt dan ook weer wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

“Early access to FIFA 13 Ultimate Team for all returning players begins September 18, enabling fans to start building and managing their FIFA 13 Ultimate Team via easportsfootball.com. Players will have access to the auction markets and other features in preparation for the season. In FIFA Ultimate Team fans earn, buy, trade and bid for coveted players to build a team of the world’s best football stars.”
Exacte tijdstip is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:16
Wat speelt de demo van FIFA 13 (PS3) weer heerlijk. Sinds zaterdag binnen en al heel wat potjes gespeeld tegen de CPU, maar ook 1 tegen 1. Net weer een klein beetje meer controle. Doen ze toch goed bij EA, net zo weinig veranderen dat je het wel merkt en de nieuwe versie wilt hebben, maar ook weer niet te veel veranderen, omdat ze dat wel weer in de volgende release stoppen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Doelpuntje 'WK Engeland'.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/135299796

Dit is wel erg goedkoop dribbelen, zal op hogere moeilijkheidsgraad wel wat moeilijker zijn neem ik aan.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/135283711

Balletje doet raar :P
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/135192462

Grootste minpunt vind ik nog wel de verdediging, op (semi)pro trekken ze gewoon geen sprint om je bij te houden, L1+driehoek eroverheen, rennen en goal.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 17-09-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
op pro is dat al anders hoor.
Dan kan je echt niet zomaar langs de spelers lopen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister ea Season ticket gekocht. En exacte tijd is volgens mij a.s zaterdag om 18.00 meen ik ergens gelezen te hebben.
SR8 schreef op maandag 17 september 2012 @ 06:58:
[...]

Exacte tijdstip is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:57
Wii4all schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:57:
op pro is dat al anders hoor.
Dan kan je echt niet zomaar langs de spelers lopen.
Precies, op de lagere nivos is de AI echt slecht... Is toch ook logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zal vanavond eens kijken waarop hij stond, ik dacht professional.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Nee, dat zeker niet. Als je bij je filmpje kijkt staat het nivo er ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Dan moet die bug waarbij ongeacht welk niveau je speelt er altijd amateur staat, wel gefixed zijn. :P
Edit: ik heb even een paar filmpjes gekeken, maar volgensmij staat er nu altijd 0 :D

@ Dennis.t
Het gaat over dat je alvast met Ultimate Team teams kan gaan bouwen via easportsfootball.com (FUT Web). Niet over early acces tot FIFA 13 via een season ticket.

De daily gifts zijn ook weer terug:
EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA
Returning users will be given gift packs each day of early Web App access. Extra packs will be given to our most dedicated #FUT12 users.

[ Voor 96% gewijzigd door SR8 op 17-09-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 19:43
Voor de mensen die geinteresseerd zijn: Spullen.nl heeft Fifa 13 in de aanbieding. Komt neer op €47,99 incl. verzending.

http://www.spullen.nl/opruiming/

Cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe groot de demo is op de Xbox360?

En komt er weer een Mediamarkt actie voor fifa 13?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

418O2 schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:45:
Nee, dat zeker niet. Als je bij je filmpje kijkt staat het nivo er ook bij.
Dit zie ik staan:
Game Mode: 1
Difficulty: 0
.Home Team Rank: 3
Away Team Rank: 4
.Location: 246
Game Category: 0
.Home Team: 22
Away Team: 1
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:43:
Weet iemand toevallig hoe groot de demo is op de Xbox360?

En komt er weer een Mediamarkt actie voor fifa 13?

Alvast bedankt!
1,4 gb als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:51

Satom

Verzamel ervaringen

volkano schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:18:
Voor de mensen die geinteresseerd zijn: Spullen.nl heeft Fifa 13 in de aanbieding. Komt neer op €47,99 incl. verzending.

http://www.spullen.nl/opruiming/

Cheers.
Alleen blokkeert Malwarebytes Anti-Malware de bovengenoemde website..

Eindelijk maar toch ook kunnen testen en zoals velen al melden, het is over het algemeen Fifa 12, maar kijk je verder dan zie je wel degelijk verschil / vernieuwing :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
SinergyX schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:45:
[...]

Dit zie ik staan:
Game Mode: 1
Difficulty: 0
.Home Team Rank: 3
Away Team Rank: 4
.Location: 246
Game Category: 0
.Home Team: 22
Away Team: 1
.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Laatst online: 02-10 14:53
Gister weer even Fifa 12 gespeeld en je wil het gelijk niet meer spelen, Fifa 13 voelt gewoon stukken beter aan. Betere loopjes wat spelers doen, betere scheidsrechters, het speelt gewoon lekker vlot en weer een tikkeltje realistischer.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:06
Ik mis een beetje de echte harde snell actie in FIFA 13 demo. Schieten, koppen, draaien, rennen, het lijkt allemaal in slow-motion en wat stroperig te gaan. Beetje sloom. Hoop dat dat nog wat reactioneler wordt in de uiteindelijke versie (wil online spelen).

Verder supermooie demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
dit schrijft ea over het season ticket:
EA SPORTS™ Season Ticket – FIFA 13 FAQ

What is EA SPORTS™ Season Ticket?
EA SPORTS™ Season Ticket is a subscription program that offers subscribers access to over $100 in PDLC across participating titles, early digital access to FIFA 13 and other participating titles days before launch, and 20% discount on downloadable content.

EA SPORTS™ Season Ticket creates a better gaming experience for our consumers and benefits the EA SPORTS™ fan who wants to play early, play more and play better.

What are the benefits of purchasing EA SPORTS™ Season Ticket?
•Early Access to FIFA 13
•US: Sept 21, 2012 (Retail: Sept 25, 2012)
•Europe: Sept 22, 2012 (Retail: Sept 28, 2012)
•Australia: Sept 22, 2012 (Retail: Sept 26, 2012)
•New Zealand: Sept 22, 2012 (Retail: Sept 27, 2012)
•24 FIFA Ultimate Team 13 Gold Premium Packs. One delivered each week.
•20% discount off all packs in FIFA Ultimate Team 13.
•Free access to FIFA 13 Creation Centre downloadable content

How much does EA SPORTS™ Season Ticket cost?
Below are the costs for a 12 month subscription toEA SPORTS™ Season Ticket:

•Xbox 360: 2000 Microsoft Points
•PSN: £19.99 (UK), $24.99 (NA), €24.99 (EU), $39.95 (AUS), $47.90 (NZ).

Can I use my EA SPORTS™ Season Ticket on PS3, even though I am buying the EA SPORTS™ Season Ticket on Xbox 360 originally, or vice-versa?
Sadly, no. EA SPORTS™ Season Ticket applies only to the console you purchased it on and is not transferable between PS3 and Xbox360.

How long will my EA SPORTS™ Season Ticket subscription last for?
Your subscription to EA SPORTS™ Season Ticket will last for 12 months from the time of purchase.

How do I purchase EA SPORTS™ Season Ticket?

XBOX 360
1.Sign in to your Xbox LIVE account
2.Scroll to the bing section of the dashboard and enter ‘EA SPORTS™’
3.Download the free ‘EA SPORTS™’ application and launch it from your Game Library
4.Purchase EA SPORTS™ Season Ticket for 2000 Microsoft points
5.Early release games can be downloaded through the EA SPORTS™ app

PS3 (North America)
1.Sign in to your Sony Entertainment Network account
2.Go to the PlayStation® Store and search for ‘EA SPORTS™ Central’
3.Select and purchase EA SPORTS™ Season Ticket for $24.99
4.Early release games can be downloaded through the EA SPORTS™ Central

PS3 (EU/AUS/NZ)

1. Sign in to your Sony Entertainment Network account
2. Go to the PlayStation® Store and search for ‘EA SPORTS Season Ticket’
3. Select and purchase EA SPORTS Season Ticket for £19.99

I've bought my EA SPORTS™ Season Ticket. Now, how do I get Early Access?
If you have an Xbox 360, you must manually trigger the Early Release download from within EA SPORTS™ Central.

If you have a PS3, you must manually trigger the Early Release download through EA SPORTS™ Central
PlayStation® Store » View All By Title » 'letter of the game title'.

If you have a EU/AUS/NZ PS3:

1. Sign in to your Sony Entertainment Network account
2. Go to the PlayStation® Store and search for your Early Release (example: NHL 13 Early Release, FIFA 13 Early Release)
3. Select your Early Release to download and install it to your console
4. Launch the Early Release and enjoy 3 days of Early Access

Through Early Access, do I have all of the functionality I have with the retail game?
Through early access you will have full functionality - including online play and Ultimate Team.

Can you earn achievements/trophies in the Early Release?
Yes. Achievements/trophies you earn during Early Releases (while connected to EA Servers) will unlock once you purchase and log into the EA Servers with the retail version of the game. It's the perfect way to get a headstart on the competition.

After the early access download of FIFA 13 expires, will my progress be saved and carried over to the disc version?
Yes!

Will EA SPORTS™ Season Ticket be available in Europe, Australia, and New Zealand for the PS3?
Yes. PS3 users in EU/AUS/NZ can purchase Season Ticket from PSN once the PlayStation Store refreshes on Sept. 1st.

Which European countries will EA SPORTS™ Season Ticket be available in?
Austria, Belgium, Czech Rep, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Russia, Spain, Sweden, Switzerland, and the UK.

If I purchase EA SPORTS™ Season Ticket before FIFA 13 comes out, will my free packs be for FIFA Ultimate Team 12 or FIFA Ultimate Team 13?

FIFA Ultimate Team 13.

How often will my Ultimate Team packs be delivered?
Your FIFA Ultimate Team packs will be delivered once every week for 24 consecutive weeks. The packs expire on a weekly basis so be sure to return to collect your benefits. The failure to download and/or use the pack in any given week will result in forfeiture of that week’s pack offering.

Can I access my EA SPORTS Season Ticket Ultimate Team packs during the early access period?
No. You will be able to access after your region’s retail release date.

Can I purchase Ultimate Team packs during FIFA 13 Early Access?
Yes, but only with coins. Monetary purchases will not be allowed until retail release day

I am an EA SPORTS™ Season Ticket subscriber. How do I claim my free Ultimate Team card packs?
When you first go into the Ultimate Team mode after subscribing to EA SPORTS™ Season ticket you will receive a message along with your first pack(s). From there, one more pack will appear every seven days until you have received all packs. But don’t forget to come back every week because they expire after seven days and once they're gone, they're gone!

If I pre-order the FIFA 13 Ultimate Edition for the 24 FUT pack bonus, and purchase Season Ticket, does that mean I get access to 48 Ultimate Team packs?
Yup, you will receive 48 Ultimate Team packs! Two packs will be delivered each week for 24 consecutive weeks after the game launches. The packs expire on a weekly basis so be sure to return to collect your benefits. The failure to download and/or use the pack in any given week will result in forfeiture of that week’s pack offering.

If I purchase Season Ticket after the FIFA 13 release date, will I still get access to 24 free packs?
Yes, you will still get access to 24 packs (1 each week) after you purchase Season Ticket, and first enter Ultimate Team mode. The packs expire on a weekly basis so be sure to return to collect your benefits. The failure to download and/or use the pack in any given week will result in forfeiture of that week’s pack offering.

What does the Premium Web Content benefits give me access to within FIFA 13 Creation Centre?
You will receive free access to web content that other users will need to purchase as FIFA 13 Creation Centre Packs via PDLC. So what are these packs?

All-Packs-In-One
•All of the below DLC Items
Tournaments Pack
•5 Tournament download slots
Career Mode Pack
•Use Creation Centre teams in Career Mode by swapping teams when setting up a New Career
•Add and play in Career Mode with downloaded Creation Centre league by selecting it when setting up a New Career
Teams Pack
•Additional 50 Team creation slots on the website
•Additional 24 Team download slots
Yet 10 More Pack
•Additional 10 Team download slots
Learn more at http://www.ea.com/uk/news/fifa12-creation-centre-02

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hoe zit het nu precies met die wekelijkse updates van de Ultimate Edition?
Zijn die ongelimiteerd of ook maar 24x? Dat zou betekenen dat je nog geen half jaar updates krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:08
Krijgen wij PC gamers nu gelijk al toegang op 22 september, zonder season pass? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 16:54
dunn0w schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:07:
Krijgen wij PC gamers nu gelijk al toegang op 22 september, zonder season pass? :9
Daar zou ik niet op rekenen, tenzij je illegaal gaat mss, maar buiten dat zal het wachten worden tot de officiële releasedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:08
Spartagon schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:43:
[...]

Daar zou ik niet op rekenen, tenzij je illegaal gaat mss, maar buiten dat zal het wachten worden tot de officiële releasedatum.
Erg jammer, bij Fifa 12 hadden ze gezegd dat de PC niet achter zou lopen op de Xbox360 en de PS3 versie, dat is toen goed gekomen. Maar om nu alleen een Season ticket voor Fifa 13 alleen bij de Xbox360 en PS3 te doen vindt ik niet kunnen, wij PC gamers hebben net zoveel recht om het spel eerder te spelen.

Helaas kan ik niet wachten dus zodra ie te downloaden is download ik hem illegaal (legaal) en wachten we wel een week om online te kunnen met de legale versie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 16:54
dunn0w schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:54:
[...]

Erg jammer, bij Fifa 12 hadden ze gezegd dat de PC niet achter zou lopen op de Xbox360 en de PS3 versie, dat is toen goed gekomen. Maar om nu alleen een Season ticket voor Fifa 13 alleen bij de Xbox360 en PS3 te doen vindt ik niet kunnen, wij PC gamers hebben net zoveel recht om het spel eerder te spelen.

Helaas kan ik niet wachten dus zodra ie te downloaden is download ik hem illegaal (legaal) en wachten we wel een week om online te kunnen met de legale versie :).
Ik denk dat ze dit niet op PC doen omwille dat er dan veel te snel illegale versies zullen verschijnen (op Pc is het niet iets makkelijk zulke beveiligingen te omzeilen). Het is inderdaad spijtig dat we Pc versie later krijgen, maar dan begin ik met de xbox versie en schakel daarna over op Pc :)
Het zal zoiezo weer uren speelplezier worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Laatst online: 29-09 09:14
Ik zie dat de FUT 13 web app uit de lucht is. Is het ook bekend hoelaat we kunnen inloggen?

• Jorco
http://easportsfootball.com/futapp

En FUT13 is live! :)

Om te beginnen krijg je 34 kaarten waarvan bijna allen brons.
Als FUT Founder ook nog eens 2 Gold packs en 2 player packs.
Daily pack van vandaag is een mini gold pack.

Kunnen we ff vooruit :P

PSN ID = Jorco

• cypher21
Ik kreeg de melding dat ik een cadeau krijg als FUT founder, waar kan ik die vinden :S

• xamirz
Wat houdt futFounder in guys??

• cypher21
Dat je het al sinds 2009 speelt ;)

• xamirz
nice, goed om te weten, tnx

• Jorco
cypher21 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:48:
Ik kreeg de melding dat ik een cadeau krijg als FUT founder, waar kan ik die vinden :S
In het menu waar je automatisch terecht komt na die melding. De Store.
Daar staan dan een aantal packs op je te wachten.

Edit:
Toch mooi 2 ManU spelers erbij :)
Ik ben klaar voor de eerste wedstrijd.

http://www.ea.com/uk/foot...how-off#jHOJ82s2nHlA8:ps3

[ Voor 20% gewijzigd door Jorco op 19-09-2012 12:06 ]

PSN ID = Jorco

• cypher21
Jorco schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:00:
[...]

In het menu waar je automatisch terecht komt na die melding. De Store.
Daar staan dan een aantal packs op je te wachten.

Edit:
Toch mooi 2 ManU spelers erbij :)
Ik ben klaar voor de eerste wedstrijd.

http://www.ea.com/uk/foot...how-off#jHOJ82s2nHlA8:ps3
hmm... Hier niet :(

Alles over links bij jou zo te zien ;)

Heb wel ff via de auctions Nigel de Jong en Heitinga voor 500 coins per stuk gewonnen :)

[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 19-09-2012 12:38 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste