Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Nu te downloaden , US update staat erop ( vervroegd )

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Geen Camp Nou in FIFA13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Satom schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:55:
Haha, FIFA demo's zijn niet vaak mijn vriend, zo had ik met FIFA 12 hetzelfde probleem als nu, terwijl ik vorig jaar nog een vaste pc had een nu een laptop, of het komt door mijn controller(?) Maar de volledige versie werkt wel en aangezien ik erg veel vanuit virtuele machines werk (één met Windows 7 voor school werkzaamheden en één Windows 7 voor developing) kan ik snel en back up maken op mijn NAS en Windows opnieuw installeren :9
Achja, ik vind FIFA op de PC niet eens zo heel leuk, ik ga hem zo spelen op de PS3, daar geniet ik meer van.

Maar vreemd dat de demo's het niet doen, maar ik draai bijna nooit vm's. Misschien dat het daar aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:19

Satom

Verzamel ervaringen

iPodKiller schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:07:
[...]

Achja, ik vind FIFA op de PC niet eens zo heel leuk, ik ga hem zo spelen op de PS3, daar geniet ik meer van.

Maar vreemd dat de demo's het niet doen, maar ik draai bijna nooit vm's. Misschien dat het daar aan ligt?
Inderdaad, helaas geen PS3 hier in huis, dus even op de release voor de pc.. maar lijkt mij sterk dat het door de virtuele machines komt, gebruikte het een jaar geleden niet, maar je weet maar nooit.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Waar zou het dan aan liggen? Bij mij nooit een probleem gehad, maar goed, kan ook aan iets heel anders liggen, lijkt me ook sterk dat het daaraan ligt.

Ik ga iig nu FIFA 13 demo @ ps3 spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:38
:') Natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

Nee, die zit er dit jaar dus niet in (:')). Komt doordat ze geen licentieovereenkomst konden bereiken, en is bevestigd door EA op de FIFA 13 forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

iPodKiller schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:21:
Waar zou het dan aan liggen? Bij mij nooit een probleem gehad, maar goed, kan ook aan iets heel anders liggen, lijkt me ook sterk dat het daaraan ligt.

Ik ga iig nu FIFA 13 demo @ ps3 spelen :D
Hele goede vraag, hoorde ook al iets over dat het zou kunnen komen doordat er FIFA 12 er ook nog opstaat. Maar misschien is dit een stille hint om Windows 8 erop te zetten (en aan te schaffen) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Koppensneller schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:29:
[...]
Nee, die zit er dit jaar dus niet in (:')). Komt doordat ze geen licentieovereenkomst konden bereiken, en is bevestigd door EA op de FIFA 13 forums.
Vreemd dat Camp Nou dan wel op deze lijst staat: http://www.fifabenelux.com/fifa13/fifa-13-stadion-lijst/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:49

Chrisjuh_15

Facta non verba

Nog steeds jammer dat De Kuip er niet officieel in zit.... :'(

[ Voor 68% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 11-09-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Satom schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:29:
[...]

Hele goede vraag, hoorde ook al iets over dat het zou kunnen komen doordat er FIFA 12 er ook nog opstaat. Maar misschien is dit een stille hint om Windows 8 erop te zetten (en aan te schaffen) haha
Kan ook misschien ja, volgens mij had ik ook problemen, toen moest ik FIFA 11 bestanden verwijderen om 12 te spelen. Maar dat weet ik niet meer, was een jaar terug alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Die lijst van stadions kwam uit een preview versie van FIFA13. Blijkbaar waren ze toen nog aan het onderhandelen over een licentie en zijn ze er uiteindelijk niet uitgekomen oid.

Afbeeldingslocatie: http://fifasoccerblog.com/files/2012/09/AJ1-580x322.jpg

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ach, die zullen binnenkort wel een deal sluiten en het later uitbrengen via een patch oid

Verwijderd

NickThissen schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:28:
Daarom speel ik ook niet voor Manchester City. Ik vind het belachelijk om te stellen dat een normale paas niet gewoon aangenomen kan worden als de speler wat harder loopt. Dat het af en toe mis gaat, tuurlijk, maar in de demo kwam het op me over alsof het veel te vaak gebeurt.

Je hebt nog nooit een paas in de vrije ruimte gezien? Ik mag toch aannemen dat een aanvaller op zo'n moment zo hard sprint als hij kan om voor de verdedigers te komen, en toch nemen ze vaak genoeg netjes de bal aan hoor. Zoals jullie het zeggen klinkt het alsof het onmogelijk is om een bal aan te nemen tenzij je stil staat...
Als jij vol sprint, dan gebruik je ALLE krachten in je spier van je benen om vooruit te gaan. Als je een bal wil aannemen, moet je meeveren met je voet om de snelheid eruit te halen om zo de controle te krijgen van de bal.
Dat kan dus niet als je vol sprint. Op moment van aannemen mindert de speler zijn snelheid.
De handeling die je benen verrichten tijdens een sprint zijn toch totaal anders dan een bal aannemen? En op 1 been sprint je moeilijk. Waarom denk je anders dat spelers als ze de vrije ruimte hebben de bal verder voor hun uitspelen, zodat ze niet de hele tijd die bal te hoeven te controleren maar ook de tijd hebben om echt te gaan sprinten.
Ga buiten eens sprinten met een bal |:(

Verwijderd

Ik zie de PS3 fifa demo nog niet staan overigens..

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kijk in de amerikaanse psn, daar staat die wel.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Vind het heerlijk spelen. Lekker verassend spel is het nu geworden. (PS3)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:29

Phydomir

Dennis

Ik vind hem heerlijk spelen. Alle dingetjes waar ik me in 12 aan ergerde zijn verbeterd. Spelers denken nu ook na als je ze niet bestuurd. Even een been uit steken om die bal tegen te houden, sterk in de 1-op-1 duels. Fijne game gaat het worden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

En de nieuwe animatie bij het spelen van een korte 1-2 is mooi! :) Vond dat er bij FIFA 12 altijd nogal staccato uitzien: passen-stilstaan-loopactie. Nu zet de speler als het ware met zijn lichaam de loopactie in terwijl hij de pass speelt.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ik heb de Demo nu een uurtje of 2 gespeeld, en ik moet zeggen dat het mij gigantisch heeft verrast. De scheidsrechter is absoluut verbeterd. Zo kreeg ik na een vrije trap van de tegenstander de bal in mijn voeten, en ik counterde vervolgens zeer snel. Op de middenlijn kreeg ik een ruk aan m'n shirt en was ik vervolgens de bal kwijt, en de scheids gaf direct geel (waar dit in Fifa 12 vaak niet eens een vrije trap was).

Het one-touch aannemen is even wennen, maar absoluut een vooruitgang. Geen achterlijke paasjes meer over 200 meter, vanuit de draai die recht in de voeten komen.

Het voelt gewoon zoveel realistischer. Wat ik ook een zeer mooie verbetering vind is dat de keepers nu ook gewoon mis kunnen zitten, en verkeerde inschattingen kunnen maken. Het levert je danwel niet direct een goal op als de keeper mis zit, maar het is me al 2 keer gebeurd dat mijn speler voor de keeper kwam.

De Attacking AI is ook duidelijk veranderd. Jouw aanvallers lopen niet meer domweg buitenspel, en ze gaan ook niet ineens teruglopen als jij in de aanval bent. Opkomende backs zie je ook veel meer, en voorzetten geven is ook ineens een stuk interessanter geworden.

Ik heb nu al zin in de volledige versie!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:05
Ben echt heeel benieuwd naar de demo.. Wat ik overal lees en ook hier is dat er erg positief gereageerd word op de demo!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Heb hem gisteren op mijn pc gespeeld, en dat was wel een verademing tegenover de PS3 versie. Die laadtijden zijn echt supersnel! Spel voelde ook heel soepel aan en de oefeningen voor het laden van de game vind ik erg goed uitgewerkt, op die manier kan je het echt nog veel beter onder de knie krijgen.

Zit er nu echt keihard over na te denken om mijn order bij Gamesync te cancellen en vervolgens de PC versie te orderen vanwege de snelle laadtijden. De beeldkwaliteit is ook beter, want ik draai hem @ 1920 x 1200.

Er vielen me nog wel 2 dingen op:

- Geen publiek in het Etihad Stadium?
- Speelde met Arsenal en scoorde met Giroud, staat er op zijn rug Al Sharaawy?

• EricNL
Naast de positieve gameplay zijn er echter wel een 2-tal minpunten, waarvan 1 eigenlijk alleen voor de PC gamers geld.

Bij de Game Settings van Fifa 13 is er nu een FPS optie. Je hebt hier 3 keuzes
Lock to 30 FPS
Lock to 60 FPS
Do not lock FPS

Uiteraard koos ik gelijk voor "Do not lock FPS". Dit had echter tot gevolg dat het beeld begon te stotteren. Nu zul je hiermee snel reacties krijgen als "Dan is je PC niet goed genoeg". Laat ik daar tegen over stellen dat ik Battlefield 3 met alles op z'n hoogst prima kan spelen met gemiddeld 60 FPS.

Nadat ik had gekozen voor "Lock to 60 FPS" speelde het spel overigens prima.

Wat ik daarnaast toch een gigantisch minpunt vind is dat er niks is gedaan aan het wisselen van spelers. Het is nog steeds dezelfde irritante scene, en het wisselen is er niet sneller op geworden. Sterker nog, het wisselen van spelers duurt nu zelfs nog zo'n 2-3 seconde langer.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben ik blij dat ik nooit de PC versie speelde, wat speelt dat vaag zeg :P

Nee, dat wordt gewoon weer de PS3 variant.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ik heb ook altijd de PS3 versie gespeeld, maar gister even de PC demo geprobeerd (met een controller ofcourse). Het komt misschien omdat dit natuurlijk een nieuwe fifa is, maar het lijkt toch anders te zijn op de PC dan op de PS3. Vanavond maar even de PS versie proberen :)

wat ik van de demo vind
Pluspunten:
Bal aannames: Het kan inderdaad wel is mis gaan, maar gaat het goed dan heb je soms zulke mooie momenten (ik geniet hier echt van :P )
keepers zijn " slimmer" geworden
Verbeterde scheidsrechter
Vrije trappen zijn nu een genot om te nemen
Slimmere medespelers! (AI)

minpunten:
Geen duidelijke controle over de aannames, het lijkt zo nu en dan een beetje random te gaan.
verdedigen lijkt wat stroever te gaan
tegenstander word opeens sterker als ze achter staan het laatste kwarteir (bekend probleem van 12 ook)

• Vlassie1980
Koppensneller schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:29:
[...]

Geen Camp Nou in FIFA... Dat had ik niet verwacht :o

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:39:
tegenstander word opeens sterker als ze achter staan het laatste kwarteir (bekend probleem van 12 ook)
Volgens mij worden ze niet echt sterker maar merk je heel duidelijk dat ze meer op de aanval gaan. Je zult ook zien dat er dan ineens veel meer ruimte in de verdediging ligt waardoor je zelf ook makkelijker scoort.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Heb mijn Origin connect probleem al opgelost.
In de hosts file stond alles van origin.com geblokt :)
Dus nu kan ik los!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mijn punten over FIFA 13 :

1-2tjes gaan heerlijk
Spelsnelheid is ietstjes sneller, fifa 11 snelheid.
First touch control is heerlijk
Verdedigen is moeilijker geworden ivm attacking AI, ze rennen eindelijk goed.
Aanvallen is niet zo overpowered meer, omdat alles losser aanvoelt.
Schieten is ook meer losser, dus je moet beter richten.
En de impact engine is normaal!!! Finally..
Kortom : Top spel.

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:18
Mijn eerste bevindingen over de PS3-demo na een uurtje of 3 spelen:
+ Menu's en wedstrijden laden een stuk sneller
+ Impact-engine is sterk verbeterd
+ Spelers gaan niet meer zo snel liggen
+ Aanvallen is nog nooit zo leuk geweest
+ Goed lopen en timen is bij verdedigen nog belangrijker
+ First touch zorgt voor variatie in spel en goals
+/- Menu-indeling is wellicht wennen, maar ik vind het nog niet zo overzichtelijk (zie bijv. FUT)
- Diezelfde first touch is soms erg onrealistisch. Het is bijna niet te doen om een bal van links achterin perfect rechts voorin in de loop mee te geven (zoals bijv. Theo Jansen dat 5x per wedstrijd deed in zijn goede jaren)
- Verdedigers van de tegenpartij willen de bal in hun eigen 16 vaak aannemen en passen naar een medespeler. Ze horen die bal af en toe gewoon weg te rossen.
- Als een speler al moe is en je laat 'm een volle sprint trekken dan krijgt ie nog steeds geen last van hamstrings/kramp.

Kortom: Weer een stapje dichterbij perfectie :)
Ik overweeg zelfs om het Season Ticket te kopen aangezien ik toch af en toe wel wat DLC koop (Live Season, FUT packs).

PSN ID = Jorco

• Vlassie1980
Wat me ook positief is bevallen is dat je gelijk in het hoofdmenu komt en niet eerst in de arena. Ik vond dat altijd zo irritant, op de PS3 leek het ook alsof de start knop helemaal niet lekker reageerde. Allemaal heel erg traag enzo.

Op de pc lijkt dat allemaal verholpen te zijn. Ik ga vnv ook nog maar even de PS3 demo checken en daarna maar eens een oordeel vellen over welke versie ik nou ga nemen.

• EricNL
Ik ga sowieso voor de PC-versie (Ultimate Edition staat al te wachten in Origin). Als is het alleen maar voor de laadtijden. EA weet met Fifa altijd een spel te creeren waarin de menu's zo gigantisch langzaam reageren. Met een snelle PC is dit gelukkig een heel stuk sneller, en ook de graphics vind ik toch mooier.

Ik speel Fifa 13 lekker met m'n PS3 controller op m'n PC (natuurlijk wel op m'n TV scherm).

Edit: Plus ik heb wat meer flexibiliteit als de vriendin loopt te klagen dat ze televisie wil kijken. Dan schakel ik even over m'n PC-monitor 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door EricNL op 12-09-2012 10:52 ]

• Harribo
Ik ben normaal gesproken een PES fan maar ook FIFA vind ik altijd leuk.

Heb nu de PC demo gespeeld:
Minpunten:
  • Ik win makkelijk, ook op Legendary niveau.
  • Ik vind verder dat het allemaal wat traag gaat, wat stroperig, heb nooit het gevoel dat spelers echt hard rennen ook. Dat is het grootste minpunt voor mij, de snelle actie mis ik wat.
  • Ook de graphics lopen niet helemaal soepel bij mij maar dat kan ook aan mijn specs liggen: dual core 2,5 ghz, Ati HD 5770. Heb hem nu op medium staan.
  • Ik zal de framerate eens op 30 vast zetten, misschien een idee? Bij FIFA 12 had ik dit "probleempje" ook al.
Pluspunten:
  • spelers lopen erg goed, eindelijk een voetbalspel met wat intelligentere medespelers!
  • geen rariteiten dat spelers veel botsen etc
  • als een (hoge) pass niet aankomt, ligt dat vaak aan mijzelf, niet aan het systeem en dat vind ik wel fijn
Als ik wat meer échte en snellere actie zou zien, dan zou het spel voor mij perfect zijn.
Nu mis ik dat gevoel. Maar het blijft verder echt een topspel.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SR8 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 23:49:
[...]
Die lijst van stadions kwam uit een preview versie van FIFA13. Blijkbaar waren ze toen nog aan het onderhandelen over een licentie en zijn ze er uiteindelijk niet uitgekomen oid.

[afbeelding]
Oke, maar lijkt dat 'El Libertador Stadion' een beetje op Camp Nou of is het heel anders?

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Harribo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:22:
Minpunten:
  • Ik win makkelijk, ook op Legendary niveau.
  • Ik vind verder dat het allemaal wat traag gaat, wat stroperig, heb nooit het gevoel dat spelers echt hard rennen ook. Dat is het grootste minpunt voor mij, de snelle actie mis ik wat.
  • Ook de graphics lopen niet helemaal soepel bij mij maar dat kan ook aan mijn specs liggen: dual core 2,5 ghz, Ati HD 5770. Heb hem nu op medium staan.
  • Ik zal de framerate eens op 30 vast zetten, misschien een idee? Bij FIFA 12 had ik dit "probleempje" ook al.
Dat vind ik juist wel een goede aanpassing. In FIFA 12 hadden snelle spelers naar mijn mening toch echt wel té veel voordeel.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Zal mijn ervaring ook even delen van de demo (PC).

Pluspunten:
  • Veel nieuwe en mooie animaties (zoals het begin van een wedstrijd met de 2 clubs/landen logo's, met mooie muziek en acties die dan gemaakt worden)
  • First Touch Control kan erg mooie momenten opleveren zoals, bij druk geven in de 16 (ging elke pass in '12 goed) kan de bal net verkeerd vallen en jij krijgt hem goed voor een mooie uithaal
  • Het aanvallen voelt compleet beter aan, spelers die niet meer onnodig buitenspel lopen, counteren werkt nu 10x beter, voorzetten gaat beter, dit ook allemaal weer in combinatie met First Touch Control
  • De skillgames zijn een erge verslaving, erg leuke toevoeging en als vervanging van 'de arena'
Minpunten:
  • First Touch Control kan mooie momenten opleveren, maar ook wat irritatie soms. Gister ook dan speel je lopend lekker 'tikkie-takkie' voetbal en dan kaatst bij een mooie aanval plots de bal net iets te ver van de voet. Ook knapte gister de bal plots 10/20 meter van iemands hak af
  • Soms is de gameplay nog een beetje traag... dit is bij mij nog alleen merkbaar bij het terugpakken van de bal, dit verloopt soms nog een beetje traag
Vanavond nog weer wat potjes spelen en dan zien waar ik nog meer achter kom :).

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:24
Ik kan de PS3 demo gewoon echt niet vinden :?

• Vlassie1980
Kaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:14:
Ik kan de PS3 demo gewoon echt niet vinden :?
Komt vanavond, anders moet je de US store checken, daar zou die al moeten staan...

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
FIFA Benelux ‏@fifabenelux
Sony meldt via @PlayStationNL dat de Store Update in EU altijd op woensdag tussen 15.00 - 18.00 is. #FIFA13 #Demo

Burp

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Gister aantal wedstrijden gespeeld op de 360.
Ik ben onder de indruk van de vele vernieuwingen. Ook wat hierboven paar keer vermeld wordt.

Wat mij alleen opvalt, is het wegwerken van de bal in je eigen 16. Spelers lopen elkaar in de weg wat warrig overkomt.
Hebben jullie ook last hiervan?

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 15:58
Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om de demo te spelen.
Hij crasht de hele tijd na het selecteren van de taal.

Ik heb al van alles geprobeerd:

-Fifa 12 verwijderd
-Replay0.bin aangepast naar alleen lezen
-fifa13.exe in comp. modus winxp sp3 laten draaien
-alle drivers zijn up to date
-al een keer opnieuw geinstalleerd

Niks helpt..
Iemand een oplossing?

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Zanzarismo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:37:
Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om de demo te spelen.
Hij crasht de hele tijd na het selecteren van de taal.

Ik heb al van alles geprobeerd:

-Fifa 12 verwijderd
-Replay0.bin aangepast naar alleen lezen
-fifa13.exe in comp. modus winxp sp3 laten draaien
-alle drivers zijn up to date
-al een keer opnieuw geinstalleerd

Niks helpt..
Iemand een oplossing?
Je Windows herinstalleren is de enige optie (die ik gevonden heb).. het werkte bij mij, maar uiteraard niet echt "makkelijk".. :F

• tiswat
Ook wat interessants wat mij opvalt, als je een lage bal speelt naar je medespeler en er staat een tegenstander tussen dan gaat ie niet strak over de grond maar een klein beetje in de lucht zodat de tegenstander er niet bij kan.

Edit en met een overtreding word de bal door een medespeler naar de ander geschoten om de vrije trap snel te nemen. Wat in FIFA 12 door een zwart scherm word opgelost.

[ Voor 27% gewijzigd door tiswat op 12-09-2012 13:43 ]

• Phydomir

Phydomir

Dennis

tiswat schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:37:

Edit en met een overtreding word de bal door een medespeler naar de ander geschoten om de vrije trap snel te nemen. Wat in FIFA 12 door een zwart scherm word opgelost.
Dat viel mij ook op ja. Van dat soort kleine dingetjes kan ik echt genieten.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
tiswat schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:37:
Ook wat interessants wat mij opvalt, als je een lage bal speelt naar je medespeler en er staat een tegenstander tussen dan gaat ie niet strak over de grond maar een klein beetje in de lucht zodat de tegenstander er niet bij kan.

Zag het ook gebeuren met een ingooi waar de bal nog een stuk verder rolde, speler rent er achteraan en tikt de bal richting een medespeler die klaar stond voor de ingooi.
Dat geëmmer dat de bal te glad of te heet is om op te pakken en snel in te gooien zit er nog wel in. :P
Ik vindt het wel lekker dat ballen wat vaker van de voet afspringen, geeft een wat realistischer gevoel en ik heb nog niet het idee dat het onrealistisch vaak gebeurd hoewel me dat van EA niet zou verbazen.
Sowieso kun je er altijd voor kiezen een bal aan te nemen of met het rechter pookje een richting aan te geven.
Ik heb ook het idee dat de cpu niet meer zo onrealistisch snel kan reageren op een sliding of tackle, voor heen maakte je nog wel eens een sliding en precies op dat moment ging de cpu een andere kant op b.v.

Only fools are enslaved by time and space.

• tiswat
LoneRanger schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:31:
[...]

Zag het ook gebeuren met een ingooi waar de bal nog een stuk verder rolde, speler rent er achteraan en tikt de bal richting een medespeler die klaar stond voor de ingooi.
Dat geëmmer dat de bal te glad of te heet is om op te pakken en snel in te gooien zit er nog wel in. :P
Ik vindt het wel lekker dat ballen wat vaker van de voet afspringen, geeft een wat realistischer gevoel en ik heb nog niet het idee dat het onrealistisch vaak gebeurd hoewel me dat van EA niet zou verbazen.
Sowieso kun je er altijd voor kiezen een bal aan te nemen of met het rechter pookje een richting aan te geven.
Ik heb ook het idee dat de cpu niet meer zo onrealistisch snel kan reageren op een sliding of tackle, voor heen maakte je nog wel eens een sliding en precies op dat moment ging de cpu een andere kant op b.v.
Dat vond ik zo bloed irritant, zelfde geld voor het euvel dat een verdediger de bal wegramt en de bal komt dan altijd bij een medespeler uit. :(

• Lee245
  • Laatst online: 17:30
Prima spel zo op het eerste gezicht. Ik beter vinden als de speelsnelheid iets lager lag.
Harribo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:22:
Ook de graphics lopen niet helemaal soepel bij mij maar dat kan ook aan mijn specs liggen: dual core 2,5 ghz, Ati HD 5770. Heb hem nu op medium staan.
Bij mij zelfde probleem op een 6770. Komt door de ATI/AMD videokaart. Bij FIFA 12 heb je een optie 'ATI microstuttering' die je aan kan zetten als je hier last van hebt. Ik neem aan dat die optie ook bij de volledige versie aanwezig zal zijn.

• Bananenspin
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik heb een 6850 en heb ook soms hele lage frame rates gehad! Voor het eerst ook dat ik FIFA op de PC speel en ik vind het er een beetje kiddy uitzien tegenover FIFA 12 op de Xbox.. ligt dit aan mij of is het visueel echt veranderd?

HOI.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bananenspin schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:57:
Ik heb een 6850 en heb ook soms hele lage frame rates gehad! Voor het eerst ook dat ik FIFA op de PC speel en ik vind het er een beetje kiddy uitzien tegenover FIFA 12 op de Xbox.. ligt dit aan mij of is het visueel echt veranderd?
FIFA 13 is slecht geport, heel vaak frame drops. FIFA 12 liep op mijn 540m + 2410m i5 laptop gpu op de max settings 40 frames ofzo op 1080p. Voorzover ik weet is FIFA 11 en 12 heel makkelijk te draaien , zelfs met intel HD graphics kun je er 30 fps uitpersen.

en al helemaal over de 70 fps max out op 1366x768 reso.

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
EricNL schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:51:
Ik ga sowieso voor de PC-versie (Ultimate Edition staat al te wachten in Origin). Als is het alleen maar voor de laadtijden. EA weet met Fifa altijd een spel te creeren waarin de menu's zo gigantisch langzaam reageren. Met een snelle PC is dit gelukkig een heel stuk sneller, en ook de graphics vind ik toch mooier.

Ik speel Fifa 13 lekker met m'n PS3 controller op m'n PC (natuurlijk wel op m'n TV scherm).

Edit: Plus ik heb wat meer flexibiliteit als de vriendin loopt te klagen dat ze televisie wil kijken. Dan schakel ik even over m'n PC-monitor 8)7
Hoe maak je in Fifa 13 op de PC gebruik van je PS3 controller? Wil dat ook wel eens proberen.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
tiswat schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:16:
[...]

Dat vond ik zo bloed irritant, zelfde geld voor het euvel dat een verdediger de bal wegramt en de bal komt dan altijd bij een medespeler uit. :(
Op worldclass is het fenomeen nog wel aanwezig maar gevoelsmatig iets minder dan in 12.
Dat wegrammen herken ik eigenlijk niet echt maar heb dan ook maar een potje of 10 tegen de cpu gespeeld, niks aan.
Wat trouwens ook veel beter is is dat de cpu niet eindeloos aan het breien is maar de combinatie en de diepte zoekt.
Op Worldclass zet de cpu erg leuke aanvallen op moet ik zeggen maar op dat niveau cheat de cpu ook weer als een dolle. :P

Wbt het soepel lopen, heb zelf een 6900 en totaal nergens last van, loopt heerlijk soepel op 1680x1050.
Normaal speel ik op de PS3 maar was wel benieuwd naar de pc demo.

Only fools are enslaved by time and space.

• Harribo
Lee245 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:40:
Bij mij zelfde probleem op een 6770. Komt door de ATI/AMD videokaart. Bij FIFA 12 heb je een optie 'ATI microstuttering' die je aan kan zetten als je hier last van hebt. Ik neem aan dat die optie ook bij de volledige versie aanwezig zal zijn.
Die had ik al 'aan' staan in FIFA 12, zonder succes.
In deze demo zit dat micro stuttering ook maar dan omschreven als zou het een probleem zijn met het Windows Aero Thema. Volgens mij is dat mijn probleem niet, het probleem is mijn lage frame rate.
Zal het eens proberen op Low.
LoneRanger schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:45:
Wbt het soepel lopen, heb zelf een 6900 en totaal nergens last van, loopt heerlijk soepel op 1680x1050.
Normaal speel ik op de PS3 maar was wel benieuwd naar de pc demo.
Maar die 6900 zal vast al een stuk sneller zijn dan mijn 5770. En jouw cpu zal dan ook wel hoger liggen dan Dual Core 2,5 Ghz?

Ik vind het spel pas uitdagend in Legendary mode. Dan pas moet je echt opletten wat je doet, de overige niveaus zijn echt te makkelijk. In Legendary mode zie ik opeens weer wat cheat scripting (PES 2012 zijn paradepaardje): spelers die opeens ff traag worden etc. Niet erg, het is het hoogste niveau anders is de uitdaging snel weg.

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 12-09-2012 19:09 ]

• tiswat
Gaan we nou allemaal maar gezeik krijgen over videokaarten en zulks? Koop aub gewoon een console om van het gezeik af te komen. Pff, i.i.g. erg vermoeiend.

• ilhanko
  • Niet online
Is de download via Playstation Network alleen bij mij super langzaam?

Via Wifi ging het heel traag, net kabel aangesloten en het gaat minstens net zo langzaam...

• Vlassie1980
tiswat schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:18:
Gaan we nou allemaal maar gezeik krijgen over videokaarten en zulks? Koop aub gewoon een console om van het gezeik af te komen. Pff, i.i.g. erg vermoeiend.
Beetje kort door de bocht he? "Koop maar even console", het geld groeit je zeker op de rug? Bij mij in ieder geval niet.

Dit is nog altijd een algemeen FIFA 13 topic. Mocht je het irritant vinden dan zijn er vast wel andere forums.
ilhanko schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:25:
Is de download via Playstation Network alleen bij mij super langzaam?

Via Wifi ging het heel traag, net kabel aangesloten en het gaat minstens net zo langzaam...
552 minuten resterend :F

[ Voor 23% gewijzigd door Vlassie1980 op 12-09-2012 19:44 ]

• Bananenspin
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

tiswat schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:18:
Wacht even... EA brengt de game toch zelf uit op de PC? Dan moet hij toch gewoon goed draaien op de minimale aanbevolen hardware en beter... en blijkbaar doet die dat niet? Ik heb ook een console maar wil hem daar juist niet meer op spelen (en het liefst console de deur uit heb hem alleen voor FIFA) en ben daarom geïnteresseerd over hoe de game bij andere mensen op hun pc draait.

HOI.

• Scheeve
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:37
Harribo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:07:
Maar die 6900 zal vast al een stuk sneller zijn dan mijn 5770. En jouw cpu zal dan ook wel hoger liggen dan Dual Core 2,5 Ghz?
Ik heb hier ook een 5770 en hij draait perfect op 1920 x 1200 met de rendering kwaliteit op hoog. Ik moest de framerate wel vastzetten op 60fps. Als ik die optie niet aanzet draait het allemaal niet lekker. Ik heb wel een iets snellere/nieuwere processor namelijk een hexacore van AMD die loopt op 2,8 GHz.

• Harribo
Scheeve schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:06:
[...]
.. Ik heb wel een iets snellere/nieuwere processor namelijk een hexacore van AMD die loopt op 2,8 GHz.
Dan zal dat dan wel het verschil zijn, snelle cpu heb je dus nodig?
Die 5770 vind ik trouwens geen verkeerde kaart, speel er nog veel mee.

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 12-09-2012 20:13 ]

• Vlassie1980
Harribo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:12:
[...]

Ik heb een oude Core 2 Duo E6600 icm een HD 5750 en dat draait prima...

• Harribo
Vlassie1980 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:15:
[...]
Ik heb een oude Core 2 Duo E6600 icm een HD 5750 en dat draait prima...
Ik kan het ook wel spelen maar af en toe dropt een frame, tenminste zo lijkt het. Wat iemand eerder hier al zei....zou de porting van console naar pc dan slecht zijn?

Via FIFA mooie nieuwe muziek gehoord : http://www.fifplay.com/videa/?youtube=0HHeWPliFOA

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 12-09-2012 20:26 ]

• Scheeve
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:37
[...]

Nee, ik denk toch dat het hier niet aan ligt, het moet in ieder geval niet zoveel uitmaken in de uiteindelijke framerate. Ik vermoed dus dat het aan de combinatie OS + Grafische driver i.c.m. FIFA ligt. Misschien proberen de nieuwste Catalyst drivers te installeren?

Ik draai trouwens Windows 8 x64.

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
hebben meer mensen last van dat de demo extreem langzaam te downloaden is ( PS3 )
heb de mijne vanaf 7 uur aan en is nu op 99 % bijna 3 uur later. mijn internet is 50mbit dus daar kan het niet aan liggen

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Ik denk dat half Europa over hetzelfde klaagt, en dat is ook meteen het antwoord op je vraag ;)

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Even wat verduidelijken (voor mensen die mij niet kennen, ik ben één van mensen die al jaren bij FIFA Benelux zit, dus bij vragen kan je nog wel bij mij terecht:)):

Camp Nou zit inderdaad niet in FIFA 13, EA Sports heeft geen licentie. Konami heeft deze wel voor PES.

Om de balaannames te verbeteren, houd absoluut geen sprintknop ingedrukt en gebruik eventueel LT / L2 :)

FIFA Benelux Administrator

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:07

Bejit

Svenska Faderland

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/134921291

Eerste vrije trap van het spel.....Leuke voorbode op wat nog mag komen :)

Maar Pirlo, 89, wtf. Hij heeft een goed seizoen en nog beter EK achter de rug, maar 89?!

Systeempje

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Bejit schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:54:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/134921291

Eerste vrije trap van het spel.....Leuke voorbode op wat nog mag komen :)

Maar Pirlo, 89, wtf. Hij heeft een goed seizoen en nog beter EK achter de rug, maar 89?!
Inclusief matchday bonus? ;)

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 11:13
MyUtd4Life schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:04:
Even wat verduidelijken (voor mensen die mij niet kennen, ik ben één van mensen die al jaren bij FIFA Benelux zit, dus bij vragen kan je nog wel bij mij terecht:)):

Camp Nou zit inderdaad niet in FIFA 13, EA Sports heeft geen licentie. Konami heeft deze wel voor PES.

Om de balaannames te verbeteren, houd absoluut geen sprintknop ingedrukt en gebruik eventueel LT / L2 :)
Sprintknop indrukken kan toch wel handig zijn bij een counter?
En wat is exact het verschil tussen LB en LT inhouden bij balbezit?
En heeft EA nog steeds geen licentie voor Spaanse managers?

• Vlassie1980
soccerroos schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:42:
hebben meer mensen last van dat de demo extreem langzaam te downloaden is ( PS3 )
heb de mijne vanaf 7 uur aan en is nu op 99 % bijna 3 uur later. mijn internet is 50mbit dus daar kan het niet aan liggen
Dan ga je nog lekker snel, ik heb ook een 50mbit abbo, om half 8 aangezet en ik zit nu op 57% :')

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Vlassie1980 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:25:
[...]

Dan ga je nog lekker snel, ik heb ook een 50mbit abbo, om half 8 aangezet en ik zit nu op 57% :')
Ik dacht: Ik maak een USA account aan. Vriend van me had daarmee de demo op PS3 in een half uur binnen kunnen halen. Bij mij mag dat alleen geen verschil maken, zo traag...

Edit: 1500 MB in dik 1000 minuten. 1,5 mb/per minuut, serieus?!

[ Voor 7% gewijzigd door Edzeau op 12-09-2012 23:52 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lol, ik had hem gister stipt om 21:00 gedownload, lekker rond 22:15 klaar. Volgens mij ging de snelheid met 500 KB/s constant. Maar ik merkte vandaag ook trage downloads bij de PSN, ik ging voor de grap maar even de F1 2012 demo downloaden, ik laat hem aan om 6 uur s avonds in de hoop dat hij klaar en uitgeschakeld is wanneer ik terug kom, is het half 8 bijna, nog op 50%

• kjtm
sorry, dubbel post

[ Voor 96% gewijzigd door kjtm op 13-09-2012 00:00 ]

Intel Core i5 3570K @4.2ghz -- Asus P8Z77-M -- 2x4GB G.Skill Ares -- Asus GTX660-DC2T-2GD5 -- Crucial M4 128GB -- Seasonic G-Serie 550 -- BitFenix Prodigy M -- Asus Xonar D1

• MyUtd4Life
Graag deel ik mijn goal met jullie:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eIL8PZnuSlQ]

@boe.i
Sprintknop indrukken kan toch wel handig zijn bij een counter? Zeker, dan is het wel handig als de bal doorschiet:)
En wat is exact het verschil tussen LB en LT inhouden bij balbezit? Qua dribbelen of medespelers?
En heeft EA nog steeds geen licentie voor Spaanse managers? Zover ik weet zitten er geen managers met faces in de game.

• kjtm
[...]

Dit lijkt echt een terugkomend probleem te zijn wat bij fifa 12 ook al was. Ik heb het al met verschillende combinaties van hardware gespeeld, maar zolang je in Catalyst de anti aliasing instellingen niet instelt op "toepassingsinstellingen negeren" hapert het spel zo sterk dat het gewoon onspeelbaar is. Vervolgens kun je prima 8x anti aliasing instellen in catalyst en het loopt wel perfect. Dit probleem dit zich bij mij ook voor in combinatie met een hd6950 en een i5 3570k, dus kracht genoeg voor een simpele game als fifa zou je zeggen.

Ook dat micro stuttering probleem aanvinken in de settings van fifa zelf maakt hierbij niets uit.
De enige oplossing is om de anti aliasing settings te zetten op toepassingsinstellingen negeren.

Intel Core i5 3570K @4.2ghz -- Asus P8Z77-M -- 2x4GB G.Skill Ares -- Asus GTX660-DC2T-2GD5 -- Crucial M4 128GB -- Seasonic G-Serie 550 -- BitFenix Prodigy M -- Asus Xonar D1

• boe.i
MyUtd4Life schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:57:
@boe.i
Sprintknop indrukken kan toch wel handig zijn bij een counter? Zeker, dan is het wel handig als de bal doorschiet:)
En wat is exact het verschil tussen LB en LT inhouden bij balbezit? Qua dribbelen of medespelers?
En heeft EA nog steeds geen licentie voor Spaanse managers? Zover ik weet zitten er geen managers met faces in de game.
Qua dribbelen bedoel ik. Als ik LT in houd of LB, bij beide lopen de spelers langzaam, maar wanneer kan ik het best LB gebruiken en wanneer LT?
Met managers doel ik op Ultimate Team.

• MyUtd4Life
boe.i schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:02:
[...]
Qua dribbelen bedoel ik. Als ik LT in houd of LB, bij beide lopen de spelers langzaam, maar wanneer kan ik het best LB gebruiken en wanneer LT?
Met managers doel ik op Ultimate Team.
L1 als je op een zeer korte ruimte wilt draaien, bijvoorbeeld bij een cornervlag in de buurt.
L2 gebruik je om skill moves uit te voeren / voor te bereiden.
L2 & R2 gebruik je om in een ruimte erg nauwkeurig de bal bij je te houden. Zelf gebruik ik deze als ik bijv de bal even vast wil houden om te wachten op een opkomende back.

Edit: @boe.i over FUT managers is nog niks bij ons bekend.

[ Voor 4% gewijzigd door MyUtd4Life op 13-09-2012 00:59 ]

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:25:
[...]

Lol, ik kreeg US account van een vriend, daarmee ingelogd en binnen 14 min had ik hem binnen, heb er nog een foto van gemaakt en verstuurd naar die vriend, die klaagde namelijk ook al dat het zo lang duurde. Dat heeft hij overigens wel vaker, ik nooit. Hij heeft upc ik ziggo, zou dat iets uitmaken? Lijkt mij niet, maar dat is het enige wat verschilt tussen ons.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ik dacht gisteren eventjes de demo binnen te hengelen. Na een uur (op de PS3) had ik al 7% gedownload met mijn 60mbit verbinding. Ik snap er geen drol van maar de laatste tijd als ik iets download gaat het tergend langzaam. Voorheen ging het wel allemaal snel.

Kan natuurlijk wel zijn dat gisteren iedereen de demo aan het binnenhengelen was.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• EricNL
Lizardz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:09:
[...]

Hoe maak je in Fifa 13 op de PC gebruik van je PS3 controller? Wil dat ook wel eens proberen.
http://www.motioninjoy.com/

Zul je wel bekabeld moeten doen, maar als je de BlueTooth adapter aanschaft welke MotionInJoy recommend (kost je zo'n 6-7 euro dacht ik), dan kun je ook gewoon lekker draadloos spelen. Ik merk daarnaast 0,0 verschil tussen PS3 en PC met de controller.

Het is daarnaast ook zeer gemakkelijk te gebruiken met de bluetooth adapter. Je sluit je PS3 éénmaal via USB aan, en dan "pair" je hem één keer met je BT-adapter. In het vervolg kun je je PS3 controller zo aandrukken en dan pakt die de verbinding weer op. Ideaal!

VOOR DE PC GAMERS MET CRAP-FPS EN FRAMEDROPS
Ik, en ook andere personen, hebben het al eerder gezegd.
1. Open Origin
2. Klik op Fifa 13 Demo en klik op "Play"
3. Klik nu op GAME SETTINGS
4. Zet het vinkje aan bij "Lock to 60 FPS"

Ik heb een PC waarmee ik BF3 op ultra high op 50-60 FPS kan spelen. Zodra ik in Fifa 13 aangeef om de FPS niet te locken krijg ik ook gigantische framerates.
Zet hem dus gewoon lekker op "Lock to 60 FPS" en je bent van het gezeur af (mits je hardware voldoet...)

[ Voor 24% gewijzigd door EricNL op 13-09-2012 08:08 ]

• Wii4all
  • Niet online
Als je net speelt heb je het idee dat je met 12 bezig bent, alles werkt exact hetzelfde.
Als je wat langer speelt dan merk je gauw veranderingen, wat soms irritant is is dat de bal ineens van de voet afspringt of niet goed aangenomen wordt, tuurlijk een speler kan niet altijd perfect aannemen, alleen tja nu is het een beetje random lijkt het en net op een moment dat je het niet wil ;)

Aanvallen is geweldig...spelers zijn slimmer, zowel als de cpu aanvalt als dat jij aanvalt de cpu poppetjes kiezen goed positie. Zelf had ik bijv een aanval waarbij ik op de punt van de 16 de bal had en mijn RB zo ver opkwam dat ik hem de bal kon geven en dat hij een voorzet kon maken, heb ik in fifa 12 nooit gehad.

Uitworpen soms grappig als de bal te ver ligt dan wordt de bal naar de speler geschoten die gaat ingooien. Corners worden nu ook sneller genomen, bal gaat achter je ziet meteen het corner scherm geen wachttijden meer niks. Als de bal weer corner gaat kan je hem praktisch meteen nemen.

Vrije trappen ook een leuke gimmick dat uitstappen. Je kan ook bijv de hele muur een paar passen laten doen naar voren. Als je te ver gaat komt de scheids een gele kaart geven.

Die gekke valpartijen zijn er bijna helemaal uit, af en toe heb je nog wel is dat er wat raars gebeurt in struikelingen maar het is een stuk beter. Wat ook beter is, stel je maakt een sliding, normaal liep de tegenstander soms half door die persoon heen, nu kan die persoon opstaan en dan kom je er gewoon niet langs, dat vind ik ook wat beter uitgewerkt, levert wat irritaties op, maar volgens mij klopt het meer met de werkelijkheid

Ik dacht eerst dat die geplaatste goals niet meer konden, maar gisteren maakte ik er nog een helaas staat de replay nog niet bij ea.

Wat ik ook wel gaaf vind je kan nu hard laag van over de hele passen, ziet er wel tof uit, naar voren moet ik het nog testen. Je houdt dan volgens mij L2 ingedrukt plus de pass knop.

Skill games, heel verslavend, ik moest in van die tonnen schieten, ik heb eerst 3 skill potjes gedaan voordat ik de wedstrijd startte, op een gegeven moment ben je ze zat, maar het is wel een leuke afwisseling.

Burp

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Heb hem gisteren in een klein uurtje binnengehengeld op de PS3. 2potjes gespeeld voorlopig. Moet zeggen dat wanneer je van buiten de 16 schiet je redelijk gevaarlijk bent:) al 2 keer een hele mooie goal van buiten de 16 gemaakt.
Aanname dat gaat nog lachen worden zodra je online aant gamen bent:)

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:05
Demo voelt echt heeerlijk aan! Je merkt dat ze behoorlijk aan het tweaken zijn geslagen!
De aannames zijn echt heel cool gedaan, passing is top gemaakt.

Ik heb 4 potjes tegen de buurman (geen ervaring) gespeeld, dus niet echt diep erop in kunnen gaan maar heerlijk.

Verder merk je dat de animaties verbeterd zijn, de bal is losser en er kan zowaar van afstand geschoten worden met het gevoel dat je de keeper behoorlijk test!

Als ik dit dan vergelijk met de beide demo's van PES.... tjsa.... dan moet ik toch eerlijk zijn en dan kan ik FIFA vergelijken met de VVD en PES is dan de PVDA en kan gezien worden als goede 2e. :)

Verwijderd

Hoe werkt nou precies die 1st touch? Welke knoppen/stick moet ik hiervoor gebruiken?

• Wii4all
  • Niet online
demo goal van mij gisteren:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/134932159

Burp

• GAITii
  • Laatst online: 10-09 10:43
Gisteren weer een aantal potjes gespeeld.

Eerder in FIFA12 merkte ik dat wanneer je flink wilde uithalen (schieten) en er een verdediger de bal voor je neus blokte dat je in het echt misschien wel een gebroken knie zou kunnen krijgen maar er was gewoon niks aan de hand.

Gister wilde ik met Balotelli flink uithalen maar voor me neus ging er een verdediger ervoor liggen, Balotelli kwam naar terecht en was dus ook echt geblesseerd aan zijn knie. Dit vind ik ook wel een pluspunt in het realisme gebied.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• boe.i
De eerste faalcompilatie is inmiddels ook binnen :D

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Lol, vooral die glijacties waren heel erg grappig om te zien ook in Fifa 12 :P

Overigens vond ik het wel heel grappig dat er tijdens een blessure een 3e persoon bij het commentaar kwam die uitlegde wat er precies aan de hand was. :9

[ Voor 50% gewijzigd door Afvalzak op 13-09-2012 10:33 ]

Last.fm | Code Talks

• Harribo
Ben er nog steeds niet uit wat nu de beste manier is om te verdedigen.
Ik speel op Legendary vaak tegen City en die zijn niet af te stoppen maar het lijkt wel als ik op RB druk dat mijn medespelers nauwelijks vooruit komen.
Hoe verdedigen jullie?

Verwijderd

Iemand:
Hoe werkt nou precies die 1st touch? Welke knoppen/stick moet ik hiervoor gebruiken?

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:46:
Iemand:
Volgens mij gaat het automatisch.

zie ook: YouTube: FIFA 13 | First Touch Control

Burp

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

boe.i schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:30:
De eerste faalcompilatie is inmiddels ook binnen :D

[video]
Volgens mij is dit van FIFA 11 als ik de teksten zo lees wat voorbij komen in het fimpje

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oxigeon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:14:
Volgens mij is dit van FIFA 11 als ik de teksten zo lees wat voorbij komen in het fimpje
Inderdaad gewoon Fifa11, nieuwe titel om waarschijnlijk wat hits te halen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

SinergyX schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:25:
[...]

Inderdaad gewoon Fifa11, nieuwe titel om waarschijnlijk wat hits te halen.
Toch staat er Fifa 13 op de relameborden. In 11 zat de impact engine ook nog niet, en die veroorzaakt juist die glijers en zo.

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
volgens mij is dat filmpje wel fifa13 hoor, maar is het een youtube-account met fifa11 in de naam...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vykO7d1V6G0]
Vanaf 2.53, ik mag hopen dat dit tegen een lage CPU instelling is? Verdediger trekt niet eens een sprint om hem bij te blijven.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SinergyX schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:14:
[video]
Vanaf 2.53, ik mag hopen dat dit tegen een lage CPU instelling is? Verdediger trekt niet eens een sprint om hem bij te blijven.
Wie is die rechtsback? Dat lijkt me ook niet de snelste...

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
[video]
Nee man, die gast speelt op amateur niveau, als je ziet hoe makkelijk hij door de verdediging slalomt

• MyUtd4Life
*knip*
Amateur, kan haast niet anders;)

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Hoe doe je dit dan? Dit lukt me nevernooitnie.. :P

Verwijderd

Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar hier voor de pc-users een tweak waarmee je oa de matchtime aan kan passen :-) http://www.fifapolonia.pl/?page=file&id=1071 . Getest en het werkt!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

[video]
Huh ik zie van Persie nog lopen bij Arsenal :')

Last.fm | Code Talks

Pagina: 1 ... 4 ... 33 Laatste