Oke, het engelse commentaar is idd een stuk beter, maar is het menu dan ook in een andere taal in te stellen?Bananenspin schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:33:
[...]
Het is inderdaad een 'uk-import' zoals het omschreven staat, is dat erg dan? Wil ik die niet?
Als je de Nederlandse versie hebt, kun je het menu in het Nederlands instellen, en het commentaar in het Engelstweaker2010 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:23:
[...]
Oke, het engelse commentaar is idd een stuk beter, maar is het menu dan ook in een andere taal in te stellen?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik denk het wel! Heb hem besteld op http://www.gamerush.cc/en/ en dan nog een coupon gegoogled waardoor ik op 26 euro uitkwam.tweaker2010 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:23:
[...]
Oke, het engelse commentaar is idd een stuk beter, maar is het menu dan ook in een andere taal in te stellen?
HOI.
In juni al een pre-order geplaats, €45,- voor de PS3! Maakt me geen moer uit, als ik 27 september maar kan speulen!
Zelf speel ik ook al jaren FIFA op de ps3, maar elk jaar wil ik toch weer opnieuw een vergelijking maken met de nieuwe PES om te kijken welke mij waarschijnlijk een jaar lang kan weten te boeien.
Enkele dagen geleden heb ik dan ook de demo van de grote en enige concurrent geïnstalleerd en ben na enkele uren tot de volgende conclusies gekomen (in vergelijking met FIFA12):
+ Het tactische gedeelte is bij PES veel uitgebreider
+ De balcontrole is veel uitgebreider en biedt naar mijn mening ook meer realisme (ook een veel hogere leercurve)
+ De menu's en dergelijke zien er retestrak uit
- Licenties?
- Er hangt nog steeds totaal geen sfeer bij de wedstrijden
- Die duffe spelerstunnel vooraf is nog steeds niet weg
- Ik krijg niet het gevoel dat tactische omzettingen veel effect hebben (ondanks gigantisch veel mogelijkheden), maar dit kan ook komen door gebrek aan ervaring
- Zelf vind ik Ultimate Team en de Live Events altijd wel leuk voor de afwisseling en zoiets heeft PES niet
Voorlopig oordeel: het balgevoel en realisme in het spel zit heel goed in elkaar bij PES, maar vooral het gebrek aan sfeer en extra's geven mij het gevoel dat ik hier sneller op raak uitgekeken. Daarnaast heb ik FIFA13 nog niet kunnen spelen en deze zal ongetwijfeld ook weer zijn verbeterd dus mijn keuze is eigenlijk nu al duidelijk.
Enkele dagen geleden heb ik dan ook de demo van de grote en enige concurrent geïnstalleerd en ben na enkele uren tot de volgende conclusies gekomen (in vergelijking met FIFA12):
+ Het tactische gedeelte is bij PES veel uitgebreider
+ De balcontrole is veel uitgebreider en biedt naar mijn mening ook meer realisme (ook een veel hogere leercurve)
+ De menu's en dergelijke zien er retestrak uit
- Licenties?
- Er hangt nog steeds totaal geen sfeer bij de wedstrijden
- Ik krijg niet het gevoel dat tactische omzettingen veel effect hebben (ondanks gigantisch veel mogelijkheden), maar dit kan ook komen door gebrek aan ervaring
- Zelf vind ik Ultimate Team en de Live Events altijd wel leuk voor de afwisseling en zoiets heeft PES niet
Voorlopig oordeel: het balgevoel en realisme in het spel zit heel goed in elkaar bij PES, maar vooral het gebrek aan sfeer en extra's geven mij het gevoel dat ik hier sneller op raak uitgekeken. Daarnaast heb ik FIFA13 nog niet kunnen spelen en deze zal ongetwijfeld ook weer zijn verbeterd dus mijn keuze is eigenlijk nu al duidelijk.
PSN ID = Jorco
Die "duffe spelerstunnel" waar je het hebt is in fifa dat zinloze 1 op 1 spelletje voorafgaande aan de wedstrijd, gewoon iets om je bezig te houden tijdens het laden, je kan deze ook gewoon skippen.Jorco schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:52:
PES heeft zeker wel een "ultimate team", alleen wat minder uitgebreid, deze kun je vinden onder "master league".
[ Voor 91% gewijzigd door bakakaizoku op 05-09-2012 16:27 ]
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Het zou juist fantastisch zijn als PES dat zinloze 1 op 1 spelletje zou kopiëren! Bij Fifa kun je soms je skills nog een beetje oefenen in die paar seconden, maar bij PES heb je zoveel balcontrole dat het een ideale opvulling van de tijd zou zijn.bakakaizoku schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:25:
[...]
Die "duffe spelerstunnel" waar je het hebt is in fifa dat zinloze 1 op 1 spelletje voorafgaande aan de wedstrijd, gewoon iets om je bezig te houden tijdens het laden, je kan deze ook gewoon skippen.
PES heeft zeker wel een "ultimate team", alleen wat minder uitgebreid, deze kun je vinden onder "master league".
De wissels duren zo'n 12 seconden per keer (erg lang), het oogt minder vloeiend/soepel dan Fifa 12 (of ligt dat aan mij??) en de CPU loopt in de laatste minuten te pingelen op de eigen helft bij een 1-0 achterstand (semi-pro niveau maar dan nog)...
Wellicht heb ik dit gemist, maar wat kun je doen met zoveel punten behalve levels voltooien??SR8 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:28:
Die skill games worden volgens mij vrij verslavend.
[video]
Ziet er leuk uit om diverse dingen beter onder de knie (lees: duim) te kunnen krijgen!
[ Voor 40% gewijzigd door Jorco op 05-09-2012 21:01 ]
PSN ID = Jorco
FIFA 13 gameplay is ietsjes sneller, en dat ik wat ik juist zo fijn vind.Jorco schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:40:
[...]
Het zou juist fantastisch zijn als PES dat zinloze 1 op 1 spelletje zou kopiëren! Bij Fifa kun je soms je skills nog een beetje oefenen in die paar seconden, maar bij PES heb je zoveel balcontrole dat het een ideale opvulling van de tijd zou zijn.
[...]
De wissels duren zo'n 12 seconden per keer (erg lang), het oogt minder vloeiend/soepel dan Fifa 12 (of ligt dat aan mij??) en de CPU loopt in de laatste minuten te pingelen op de eigen helft bij een 1-0 achterstand (semi-pro niveau maar dan nog)...
[...]
Wellicht heb ik dit gemist, maar wat kun je doen met zoveel punten behalve levels voltooien??
Ziet er leuk uit om diverse dingen beter onder de knie (lees: duim) te kunnen krijgen!
Als FIFA té realistisch op gaat, dan vind ik dat juist weer niet leuk.
Even een snelle vraag m.b.t. het pre-orderen van FIfa 13. Ik heb nog nooit een game gepre-orderd.
Iemand een idee bij welke zaak ik dat het beste kan doen? Overal kosten ze rond de 50 euro, dus dat maakt weinig verschil. Ik wil de gewone Fifa 13, de Ultimate Edition vind ik net wat te duur
Graag heb ik hem wel op releasedatum in huis natuurlijk. Iemand goede ervaringen met een bepaalde webshop?
Iemand een idee bij welke zaak ik dat het beste kan doen? Overal kosten ze rond de 50 euro, dus dat maakt weinig verschil. Ik wil de gewone Fifa 13, de Ultimate Edition vind ik net wat te duur
Graag heb ik hem wel op releasedatum in huis natuurlijk. Iemand goede ervaringen met een bepaalde webshop?
Verrek, ik moet hem ook nog pre-orderen. Zal wel mycom worden, wehkamp is wel goedkoop maar dan krijg je hem na 3 maanden. En ik wil uiteraard de ultimate edition.
Waar baseer je dat op? FIFA 12 had ik daar besteld en op releasedag binnen. Ook dit keer heb ik FIFA daar besteld. Mocht ie niet op tijd komen kan ik 'm altijd nog ergens in een winkel halen en zo'n bestelling is dan over het algemeen vrij eenvoudig te annuleren of naderhand retour te sturen.pa4jv schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:52:
Verrek, ik moet hem ook nog pre-orderen. Zal wel mycom worden, wehkamp is wel goedkoop maar dan krijg je hem na 3 maanden.
And I'm the only one and I walk alone.
Klopt, ik heb FIFA 13 ook (met 10% korting!) bij Wehkamp besteld. Met acceptgiro, dus leveren ze niet dan kun je gewoon kosteloos annuleren.PromoX schreef op donderdag 06 september 2012 @ 23:10:
[...]
Waar baseer je het op? FIFA 12 had ik daar besteld en op releasedag binnen. Ook dit keer heb ik IFA daar besteld. Mocht ie niet op tijd komen kan ik 'm altijd nog ergens in een winkel halen en zo'n bestelling is dan over het algemeen vrij eenvoudig te annuleren of naderhand retour te sturen.
Lol, elke keer dat gedoe met bestellen, die ultimate edition kan mij gestolen worden. Als je zo graag FUT gold-packs wilt, moet je er gewoon lekker voor spelen.
Ik ga hem zoals ik elk jaar doe, hem lekker in de winkel kopen zonder pre-order of iets. Geen zorgen.
Heb ook de nodige free recordshopkortings en (gekregen)cadeau bonnen over, die ga ik lekker daaraan besteden. Betaal maar iets van 40,- of zo in totaal dan.
Ik ga hem zoals ik elk jaar doe, hem lekker in de winkel kopen zonder pre-order of iets. Geen zorgen.
Heb ook de nodige free recordshopkortings en (gekregen)cadeau bonnen over, die ga ik lekker daaraan besteden. Betaal maar iets van 40,- of zo in totaal dan.
Ik heb hem gewoon via de Origin Store ge-pre-ordered (PC versie natuurlijk). Maar gelijk de Ultimate Edition aangeschaft. Dat deze dan net wat duurder is, en eigenlijk alleen maar free gold packs geeft vind ik niet zo heel erg. Ik ben al jaren lang fanatiek Fifa-aanhanger, en het is eigenlijk het enige spel wat mij een jaar lang plezier kan bieden.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik hoop wel dat ze dat gekut met inworpen hebben aangepast. Soms sjokt de speler naar de bal en dan toch weer niet, toch weer wel en voor je kan inwerpen ben je een minuut verder.
Bij mij kreeg ik pas na 2 weken de melding dat ze fifa 12 zouden verzenden, tegen die tijd had ik al een andere gekocht. Ik ga het nog wel een keer proberen.PromoX schreef op donderdag 06 september 2012 @ 23:10:
[...]
Waar baseer je het op? FIFA 12 had ik daar besteld en op releasedag binnen. Ook dit keer heb ik IFA daar besteld. Mocht ie niet op tijd komen kan ik 'm altijd nog ergens in een winkel halen en zo'n bestelling is dan over het algemeen vrij eenvoudig te annuleren of naderhand retour te sturen.
spoiler:
ik geloof jullie op jullie blauwe ogen. 
Heb de Ultimate Edition voor 58 euro bij de Dixons besteld.
Ben benieuwd...
Ben benieuwd...
Ik heb hem bij een toko besteld die hem de dag voor de release al op je deurmat laat ploffen.
Gamesync volgens mij...
Ach, we zien het vanzelf wel. Fifa 12 staat bij mij inmiddels een beetje op een dood pitje.
Gamesync volgens mij...
Ach, we zien het vanzelf wel. Fifa 12 staat bij mij inmiddels een beetje op een dood pitje.
Voor de liefhebbers van veel gameplay beelden:
YouTube: FIFA 13 YouTuber Event FIFA 13 YouTuber Event.
YouTube: FIFA 13 YouTuber Event FIFA 13 YouTuber Event.
FIFA Benelux Administrator
Waar kun je 'm het best pre-orderen voor de PS3? Of kan het niet goedkoper dan in de pricewatch?
Ik vind er op internet alleen maar gemengde berichten over, dus is het me nog steeds niet duidelijk: zit de Turkse Super League in FIFA 13?
Nee. Zie hieriChaos schreef op zondag 09 september 2012 @ 11:47:
Ik vind er op internet alleen maar gemengde berichten over, dus is het me nog steeds niet duidelijk: zit de Turkse Super League in FIFA 13?
Het is dan wel een lijst uit een vroege versie van FIFA13, maar het lijkt me sterk dat ze de Turkse competitie zo op het laatste moment nog toevoegen.
Die lijst kwam ik ook al tegen op de officiele site van EA, en later zag ik weer berichten dat hij er toch wel in zat (op andere websites dan). Jammer maar helaas, genoeg andere competities om me mee te vermaken
Gewoon de eerste week bij saturn/mediamarkt kopen. Xbox/ps3 altijd +/-40euro, elk jaar weer
Cons:::BB4E
Ik hoop wel dat EA wat aan de shirts keuze doet. Als je (bijvoorbeeld) met je team in het oranje speelt en de tegenstander in het rood, zie je geen verschil. Of de scheids die (bijna) dezelfde kleuren aan heeft als één van de teams. Kan erg hinderlijk zijn...
Het mooist lijkt mij als je het tijdens de wedstrijd kan veranderen, natuurlijk is dat niet realistisch maar soms gaat gemak voor realisme.
Als je iets te snel door klikt in de schermen (offline) zit je de rest van de wedstrijd met je ogen te knipperen.
Dat overkomt mij regelmatig omdat het laden van de shirts op dat keuze scherm relatief lang duurt.
Als je iets te snel door klikt in de schermen (offline) zit je de rest van de wedstrijd met je ogen te knipperen.
Dat overkomt mij regelmatig omdat het laden van de shirts op dat keuze scherm relatief lang duurt.
Ik heb hem hier besteld, heb je hem een dag eerder dan de releasemarijni12 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 18:24:
Waar kun je 'm het best pre-orderen voor de PS3? Of kan het niet goedkoper dan in de pricewatch?
http://www.gamesync.nl/fi...-bestellen-pre-order.html
Ik zie toch nergens staan dat je hem 1 dag voor de release in huis hebt. Hij wordt verzonden 1 dag voor de releaseVlassie1980 schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:11:
[...]
Ik heb hem hier besteld, heb je hem een dag eerder dan de release
http://www.gamesync.nl/fi...-bestellen-pre-order.html
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
FIFA 13 demo is vanaf morgen beschikbaar:
- PC: Dinsdag 11 september tussen 10:00 en 11:00 uur. De download link zal je in dit artikel terugvinden.
- Xbox 360: Dinsdag 11 september tussen 11:00 en 15:00 uur.
- Playstation 3: Dinsdag 11 september tussen 23:00 en 03:00 via een Amerikaans Playstation account, via een Europees account woensdag 12 september vanaf ongeveer 20:00, dit komt omdat de Europese Playstation Store enkel op woensdag geüpdatet wordt.
- PC: Dinsdag 11 september tussen 10:00 en 11:00 uur. De download link zal je in dit artikel terugvinden.
- Xbox 360: Dinsdag 11 september tussen 11:00 en 15:00 uur.
- Playstation 3: Dinsdag 11 september tussen 23:00 en 03:00 via een Amerikaans Playstation account, via een Europees account woensdag 12 september vanaf ongeveer 20:00, dit komt omdat de Europese Playstation Store enkel op woensdag geüpdatet wordt.
FIFA Benelux Administrator
''Playstation 3: Dinsdag 11 september tussen 23:00 en 03:00 via een Amerikaans Playstation account''
Genaaid
Dacht dat de USA PSN hem op 8 uur vanavond erop zette... En dan ook nog eens wachten tot dinsdag 11 uur , omfg...
Genaaid
Dacht dat de USA PSN hem op 8 uur vanavond erop zette... En dan ook nog eens wachten tot dinsdag 11 uur , omfg...
Drama met die EU PS store altijd.
Zit nu ook al 2 weken te wachten op ep. 3 van The Walking Dead.
Had hem toen al kunnen kopen/downloaden voor de pc
Zit nu ook al 2 weken te wachten op ep. 3 van The Walking Dead.
Had hem toen al kunnen kopen/downloaden voor de pc
Ik las op budgetgaming dat de Ultimate Edition te pre-orderen was voor 49,99 bij de Saturn (het betrof het filiaal te Venlo). Kan iemand me hier meer over vertellen?
Ik begin kippig te worden, misschien een beetje wishful thinkingOxigeon schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:18:
[...]
Ik zie toch nergens staan dat je hem 1 dag voor de release in huis hebt. Hij wordt verzonden 1 dag voor de release

Dat zou zomaar kunnen. Saturn organiseert trouwens ook een FIFA toernooi in Venlo:afca020 schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:21:
Ik las op budgetgaming dat de Ultimate Edition te pre-orderen was voor 49,99 bij de Saturn (het betrof het filiaal te Venlo). Kan iemand me hier meer over vertellen?
Tweejarig bestaan Saturn Venlo
Saturn Venlo wil de lancering van FIFA 13 dit jaar groot gaan aanpakken. Ter gelegenheid van het tweejarig bestaan van de winkel wordt er daarom op 29 en 30 september een FIFA 13 toernooi gehouden waarmee de winnaar naar huis gaat met een exemplaar van FIFA 13. Dit wordt gedaan in samenwerking met Electronic Arts (EA) om de sportgame te promoten. Het toernooi zal worden gehouden in de stijl van het EK en WK oftewel poulfases, kwartfinale, halve finale en finale.
http://inthegame.nl/nieuw...n-fifa-toernooi-in-venlo/
[ Voor 4% gewijzigd door tweaker2010 op 10-09-2012 21:52 ]
Er is onderhoud gaande in de USA psn , dan toch hoop !
Net gekeken
edit: nee, nog niks veranderd.
Net gekeken
edit: nee, nog niks veranderd.
[ Voor 19% gewijzigd door iPodKiller op 11-09-2012 09:01 ]
Ja... sowieso is vantevoren de Kit en opstelling van je tegenstander zien wel handig, dan kan je je opstelling eventueel aanpassen. "in het echt" weet je dat vantevoren ook.Jeroen04 schreef op zondag 09 september 2012 @ 15:33:
Ik hoop wel dat EA wat aan de shirts keuze doet. Als je (bijvoorbeeld) met je team in het oranje speelt en de tegenstander in het rood, zie je geen verschil. Of de scheids die (bijna) dezelfde kleuren aan heeft als één van de teams. Kan erg hinderlijk zijn...
Voor de PC-gamers onder ons: de demo is te downloaden van Origin
De kit kun je nu ook vooraf al zien en aanpassen, dus ik begrijp het probleem erlijk gezegd niet zo.418O2 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:26:
[...]
Ja... sowieso is vantevoren de Kit en opstelling van je tegenstander zien wel handig, dan kan je je opstelling eventueel aanpassen. "in het echt" weet je dat vantevoren ook.
Probleem is vaak dat wanneer je via 1 vs 1 online matchmaking speelt wel van te voren je kit kunt kiezen maar dus niet weet wat voor kit je tegenstander selecteert, dat doet de AI voor je namelijk. Dus kan het zo maar zijn dat je met het thuis shirt van AC Milan speelt terwijl je tegenstander de away kit van Manchester City heeft. Dat maakt het er niet echt overzichtelijker op kan ik je vertellen.tweaker2010 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:15:
[...]
De kit kun je nu ook vooraf al zien en aanpassen, dus ik begrijp het probleem erlijk gezegd niet zo.
Fifa 13 rockt gewoon keihard! Dat first touch gaat killing worden voor de sprinters onder ons maar werkt zeer fijn! Het vrijlopen van je aanvallers, het opkomen van de backs allemaal heel goed gedaan! Ook de blessures zijn goed uitgewerkt.
Leuke gimmick je kan als je keeper de bal heeft hem een seintje laten geven dat ze diep moeten gaan
Leuke gimmick je kan als je keeper de bal heeft hem een seintje laten geven dat ze diep moeten gaan
oke, dus slalommen wil niet zo goed meer als eerst? Dat stoorde mij echt mateloos. Ik kon dat niet verdedigen (was mijn eigen onvermogen hoor, daar niet van)
Je hebt de demo al gespeeld begrijp ik?Jedi Geub schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:49:
Fifa 13 rockt gewoon keihard! Dat first touch gaat killing worden voor de sprinters onder ons maar werkt zeer fijn! Het vrijlopen van je aanvallers, het opkomen van de backs allemaal heel goed gedaan! Ook de blessures zijn goed uitgewerkt.
Nee ik ben een helderziendetweaker2010 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:04:
[...]
Je hebt de demo al gespeeld begrijp ik?
Demo is uit op origin
Iemand anders ook problemen met het downloaden van de demo? Ik kan niet op origin komen...
Met vriendelijke groet, Sjoerd
Nog niet uit op 360. Tussen 11:00 en 15:00 zou ie komen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Las ergens dat hij vandaag alleen nog voor Xbox Live Gold-members uit zou komen, net als voorgaande jaren
Prima tochAFT0570 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:58:
Las ergens dat hij vandaag alleen nog voor Xbox Live Gold-members uit zou komen, net als voorgaande jaren
Dat doet toch niets af aan het tijdsblok?
To dare is to do
Laatste update van Fifabenlux:
Beschikbaar op:
- PC: Download nu vanaf Origin!
– Xbox 360: Op Twitter geven veel mensen aan dat de demo van FIFA 13 demo ook te downloaden is via Xbox Live. Het is verplicht om hiervoor een Gold-abonnement te hebben.
Beschikbaar op:
- PC: Download nu vanaf Origin!
– Xbox 360: Op Twitter geven veel mensen aan dat de demo van FIFA 13 demo ook te downloaden is via Xbox Live. Het is verplicht om hiervoor een Gold-abonnement te hebben.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dacht dat ie pas om 8 uur vanavond uit zou komen voor XBOX? Ik kan het i.i.g. nog niet vinden. Gold-abbo is altijd verplicht, demo's kan je met silver pas 2 weken daarna downloaden.SinergyX schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:06:
Laatste update van Fifabenlux:
Beschikbaar op:
Edit: Demo voor XBOX staat online
[ Voor 3% gewijzigd door tiswat op 11-09-2012 15:13 ]
Is hij nu echt enkel voor Gold-abbo's?
De demo is te downloaden op Xbox Live voor Gold-abbo's. Ik las ergens dat Silver-abbo's pas over een week de demo krijgen.
Als je hem wil downloaden ga dan naar de Bing-zoekbar en typ FIFA 13, dan vind je hem.
Als je hem wil downloaden ga dan naar de Bing-zoekbar en typ FIFA 13, dan vind je hem.
Heb even de demo op de pc gespeeld. Gek genoeg gebruik ik de zelfde videokaart instellingen als bij FIFA 12, maar het spel schokt als de ziekte. Met Vsync uit gaat het beter, maar dat is minder mooi. Bij Fifa 12 kon ik Vsync wel aanzetten. Meer mensen dit probleem?
Verwijderd
Meer mensen last van dat hij terug naar het bureaublad gaat wanneer je op spelen klikt en hij de wedstrijd gaat laden?
Link naar xbox marketplace:
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d802454189a4
EA Sports ™ FIFA Soccer 13 Demo
RELEASE DATE: 9/11/2012
SIZE: 1.42 GB
staat hier in de queue, vanavond spelen
edit:
Staat inderdaad bij Gold Exclusive, dus niet voor silver members
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d802454189a4
EA Sports ™ FIFA Soccer 13 Demo
RELEASE DATE: 9/11/2012
SIZE: 1.42 GB
staat hier in de queue, vanavond spelen
edit:
Staat inderdaad bij Gold Exclusive, dus niet voor silver members
[ Voor 31% gewijzigd door cypher21 op 11-09-2012 15:43 ]
Eerste korte ervaring:
- Over het algemeen exact hetzelfde als '12.
- Nieuwe "random" first touch (aannames) is kut, soms doen ze de meest briljante dingen terwijl je nergens op drukt (verwacht het dus niet) en soms tikken ze de bal 20 meter voor zich uit ipv netjes aannemen. Ja, kan heeeeel af en toe wel eens gebeuren, maar niet een op de 3 keer in een 5 star team
- Nieuwe loop acties zijn super. Eerste goal al gemaakt die ik nooit in '12 had gemaakt omdat ze daar te dom zijn om te snappen wat buitenspel is. Nu ging het prima. Speler maakt loop actie, ik kan net niet op tijd reageren, hij houdt in vlak voordat hij buitenspel is en begint meteen weer te lopen zodra de bal komt, vrij op goal
- Verbeterde impact engine lijkt ook wat beter. En dan bedoel ik dat ze niet zovaak meer omvallen om niks, ze kunnen wel een duwtje hebben (niet dat ze dan niet struikelen of even wankelen, maar ze blijven wel op de been). Maar is nog wat te vroeg om te zeggen of het ook beter uitpakt in het spel.
- Nieuwe "random" first touch (aannames) is kut, soms doen ze de meest briljante dingen terwijl je nergens op drukt (verwacht het dus niet) en soms tikken ze de bal 20 meter voor zich uit ipv netjes aannemen. Ja, kan heeeeel af en toe wel eens gebeuren, maar niet een op de 3 keer in een 5 star team
- Nieuwe loop acties zijn super. Eerste goal al gemaakt die ik nooit in '12 had gemaakt omdat ze daar te dom zijn om te snappen wat buitenspel is. Nu ging het prima. Speler maakt loop actie, ik kan net niet op tijd reageren, hij houdt in vlak voordat hij buitenspel is en begint meteen weer te lopen zodra de bal komt, vrij op goal
- Verbeterde impact engine lijkt ook wat beter. En dan bedoel ik dat ze niet zovaak meer omvallen om niks, ze kunnen wel een duwtje hebben (niet dat ze dan niet struikelen of even wankelen, maar ze blijven wel op de been). Maar is nog wat te vroeg om te zeggen of het ook beter uitpakt in het spel.
[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 11-09-2012 17:47 ]
Ik kan niet wachten tot ik vanavond. Ik willll ook spelennnnNickThissen schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:44:
Eerste korte ervaring:
bedankt voor je ervaring..
Welk gamepad raden jullie aan voor Fifa aub. PC-versie
Heb de demo gespeeld met tobo maar is niet echt makkelijk.
Heb momenteel niet de tijd om de ganse Fifa topics te doorspitten want ben nog aan het werk.
Had graag nog deze avond besteld, dus laat maar komen.
Heb de demo gespeeld met tobo maar is niet echt makkelijk.
Heb momenteel niet de tijd om de ganse Fifa topics te doorspitten want ben nog aan het werk.
Had graag nog deze avond besteld, dus laat maar komen.
Gewoon depricewatch: Microsoft Xbox 360 Wired Controller Zwart, PC, Xbox 360, werkt over het algemeen het beste als gamepad voor de pc.
Als ik jou een controller/gamepad(?) mag aanraden zou ik zeggen, haal bij Bol.com of Conrad een xBox-360 controller! Ik vind het echt een genot.. en speel je dan eens een keer tegen vrienden op de PS2 of PS3 dan weet je de controlls ook al waardoor je dat niet eerst nog moet "leren" 
En ben de demo nu zelf ook via Origin aan het binnenhalen, had de nieuwe features nog niet gezien. Zag het net in de begin post en ben wel erg benieuwd, nog even een krap uurtje wachten
En ben de demo nu zelf ook via Origin aan het binnenhalen, had de nieuwe features nog niet gezien. Zag het net in de begin post en ben wel erg benieuwd, nog even een krap uurtje wachten
[ Voor 25% gewijzigd door Satom op 11-09-2012 18:00 ]
Had deze ook op het oog, samen met de Logitech F510.
Kweet nu niet of ik verkeerd had gelezen maar dacht dat die Xbox-controller niet zo up to date werd gehouden.
Pc draait W7 64bit, dus kweet niet of er daar eventueel problemen mee zijn.
Of opgelost sinds deze controllers toch al een tijdje uit zijn.
En dan nog wired of wireless?
back 2 work nu.
Alvast bedankt voor jullie mening.
Kweet nu niet of ik verkeerd had gelezen maar dacht dat die Xbox-controller niet zo up to date werd gehouden.
back 2 work nu.
Komt door de sprintknop, als je rustig loopt of in een 'draf' dan heb je dat niet.NickThissen schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:44:
Eerste korte ervaring:
Het werkt hier perfect, de witte xBox-360 controller.. en wat bedoel je met "niet zo up to date werd gehouden"? Want elke spel dat ik speel (met de controller) werkt de controller perfect.shevchenko schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 18:18:
back 2 work nu.
Ik heb de bedrade controller, waarom? De bedrade controller was goedkoper dan de draadloze
Edit: Het klinkt misschien stom, maar het voelt net alsof de xBox-360 controller beter ondersteund zal blijven dan de Logitech.. maar kan zijn doordat ik met Logitech niet altijd goede ervaringen heb gehad
[ Voor 58% gewijzigd door Satom op 11-09-2012 18:24 ]
Ik draai ook W7 64 bit en heb deze bij media markt gehaald: pricewatch: Microsoft Xbox Controller Zwart, Xbox 360shevchenko schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 18:18:
back 2 work nu.
dikke aanrader. 0 problemen mee!
Dus Tevez kan niet een bal aannemen terwijl hij sprint? Ok.tiswat schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 18:21:
[...]
Komt door de sprintknop, als je rustig loopt of in een 'draf' dan heb je dat niet.

Verwijderd
In een volle sprint is het moeilijker een bal aan te nemen dan als je zo goed als stil staat ja. Voetbal je zelf niet?NickThissen schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 18:49:
[...]
Dus Tevez kan niet een bal aannemen terwijl hij sprint? Ok.
Uitstekende keuze, mijne is weliswaar wit.. maar dat mag geen verschil maken

+1P-aul schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 18:35:
[...]
Ik draai ook W7 64 bit en heb deze bij media markt gehaald: pricewatch: Microsoft Xbox Controller Zwart, Xbox 360
Ik draai ook W7 64 bit en heb deze tool gedownload voor de ps3 controller :P-aul schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 18:35:
[...]
Ik draai ook W7 64 bit en heb deze bij media markt gehaald: pricewatch: Microsoft Xbox Controller Zwart, Xbox 360
http://www.motioninjoy.com/download
dikke aanrader. 0 problemen mee, 0 cent betaald!
Dit. Als jij een bal ingespeeld krijgt en je sprint, dan hou je die bal niet 10 cm van je voet vandaan. Dat kan ook niet want de bal en jij hebben allebei een andere snelheid.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:05:
[...]
In een volle sprint is het moeilijker een bal aan te nemen dan als je zo goed als stil staat ja. Voetbal je zelf niet?
Daarom speel ik ook niet voor Manchester City. Ik vind het belachelijk om te stellen dat een normale paas niet gewoon aangenomen kan worden als de speler wat harder loopt. Dat het af en toe mis gaat, tuurlijk, maar in de demo kwam het op me over alsof het veel te vaak gebeurt.
Je hebt nog nooit een paas in de vrije ruimte gezien? Ik mag toch aannemen dat een aanvaller op zo'n moment zo hard sprint als hij kan om voor de verdedigers te komen, en toch nemen ze vaak genoeg netjes de bal aan hoor. Zoals jullie het zeggen klinkt het alsof het onmogelijk is om een bal aan te nemen tenzij je stil staat...
Je hebt nog nooit een paas in de vrije ruimte gezien? Ik mag toch aannemen dat een aanvaller op zo'n moment zo hard sprint als hij kan om voor de verdedigers te komen, en toch nemen ze vaak genoeg netjes de bal aan hoor. Zoals jullie het zeggen klinkt het alsof het onmogelijk is om een bal aan te nemen tenzij je stil staat...
[ Voor 37% gewijzigd door NickThissen op 11-09-2012 19:29 ]
Als je geen realisme wilt, moet je denk ik gewoon FIFA 12 blijven spelen.NickThissen schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:28:
Daarom speel ik ook niet voor Manchester City. Ik vind het belachelijk om te stellen dat een normale paas niet gewoon aangenomen kan worden als de speler wat harder loopt. Dat het af en toe mis gaat, tuurlijk, maar in de demo kwam het op me over alsof het veel te vaak gebeurt.
dit zie ik inderdaad tijdens elke wedstrijd van de Eredivisie voorkomen:tiswat schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:21:
[...]
Dit. Als jij een bal ingespeeld krijgt en je sprint, dan hou je die bal niet 10 cm van je voet vandaan. Dat kan ook niet want de bal en jij hebben allebei een andere snelheid.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/134780759
Nee, juist FIFA 10 of 11, 12 is ook meer realisme.tiswat schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:29:
[...]
Als je geen realisme wilt, moet je denk ik gewoon FIFA 12 blijven spelen.
10 was een perfecte combi tussen arcade en realisme.
Maar goed, ga daar niet over. En de servers van 11 gaan binnenkort al sluiten..
Even Origin afsluiten en opnieuw starten. Heb ik ook gedaan, had hier namelijk ook last van..Lee245 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:42:
Blijft de Origin page bij andere mensen ook eeuwig laden?
Zonder Origin te restarten is het nu opeens wel gelukt. Ben benieuwdSatom schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:43:
[...]
Even Origin afsluiten en opnieuw starten. Heb ik ook gedaan, had hier namelijk ook last van..
Succes! Helaas werkt ie bij mij niet.. na de instellingen op maximaal gezet te hebben, startte ik net het spel, alleen na het kiezen van de taal crasht ie naar de desktop..Lee245 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:45:
[...]
Zonder Origin te restarten is het nu opeens wel gelukt. Ben benieuwd
-delete, ging verkeerd-
[ Voor 92% gewijzigd door Satom op 11-09-2012 19:57 ]
Weet iemand hoe het zit met manual controls en online seasons? Ik zou graag zien dat er een aparte ranking (nou ja, divisions, zeg maar een apart seizoen) is waar alleen met manual gespeeld kan worden. Ik wil dat namelijk graag leren (komt steeds vaker voor dat de cpu-hulp de verkeerde speler probeert te bereiken, heel ergerlijk), maar ik vind alleen online spelen interessant, maar 99% speelt assisted en als beginnende manual speler kan ik daar gewoon niet tegenop (tenminste niet in mijn eigenlijke divisie), dus leer ik het nooit. Zou mooi zijn als er gewoon een aparte divisie is waar je weet dat iedereen manual moet spelen, dan kun je daar goed je eigen divisie opzoeken en het veel beter leren. Daarna kun je uiteraard gewoon in de normale rankings ook manual spelen, mocht je dat willen. Ik zie er niks op tegen eerlijk gezegd dus ik hoop dat zoiets erin komt, maar ik heb er nog niks over gehoord... Wel co-op seasons, dat lijkt me vergelijkbaar, gewoon een aparte ranking voor co-op toch, of is het dezelfde ranking als je alleen speelt?
Klopt, tussen 22:00 en 0:00 zou ie zichtbaar worden heb ik begrepen.. erg jammerlijk dat ik hem niet aan de gang krijgVerwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:08:
ik zie de fifa 13 demo niet in de playstation store, klopt dat?
Komt morgen pas. Vanavond/vannacht in de US PSN Store.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:08:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Klopt die komt morgen pasVerwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:08:
Met een US account zou hij vannacht te downloaden zijn maar ik geloof het wel...
PC versie (zou niet uit mogen maken overigens) net getest.
zitten wat bugs in:
- 5 star dribbelaar kan geen tricks
- namen ontbreken bij goals of wissels.
nu weer verder testen
zitten wat bugs in:
- 5 star dribbelaar kan geen tricks
- namen ontbreken bij goals of wissels.
nu weer verder testen
is fifa 13 nu echt veel moeilijker dan Fifa 12 of is het vrij snel weer onder de knie te krijgen net als de overstap van 11 naar 12
Angelo NL / Global Cargo VTC
In het menu waar je team en opstelling kiest, zet je controls op 'manual' ipv 'any' waar ie standaard op staat.NickThissen schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:01:
Weet iemand hoe het zit met manual controls en online seasons? Ik zou graag zien dat er een aparte ranking (nou ja, divisions, zeg maar een apart seizoen) is waar alleen met manual gespeeld kan worden. Ik wil dat namelijk graag leren (komt steeds vaker voor dat de cpu-hulp de verkeerde speler probeert te bereiken, heel ergerlijk), maar ik vind alleen online spelen interessant, maar 99% speelt assisted en als beginnende manual speler kan ik daar gewoon niet tegenop (tenminste niet in mijn eigenlijke divisie), dus leer ik het nooit. Zou mooi zijn als er gewoon een aparte divisie is waar je weet dat iedereen manual moet spelen, dan kun je daar goed je eigen divisie opzoeken en het veel beter leren. Daarna kun je uiteraard gewoon in de normale rankings ook manual spelen, mocht je dat willen. Ik zie er niks op tegen eerlijk gezegd dus ik hoop dat zoiets erin komt, maar ik heb er nog niks over gehoord... Wel co-op seasons, dat lijkt me vergelijkbaar, gewoon een aparte ranking voor co-op toch, of is het dezelfde ranking als je alleen speelt?

Dan zoekt ie naar iemand die controls ook op manual heeft staan in je eigen en omringende divisies. In de lagere divisies en later in de hogere divisies duurt het soms even voordat je een tegenstander vindt. In de middenmoot (zeg maar divisie 3 tot 7) vond ik altijd vrij snel een tegenstander in de avonduren (20 tot 23/24u).
Wat een gezemel met dat Origin. Irritant dat dat moet.
PS3 users! De FIFA 13 demo staat erop bij de Amerikaanse PSN! Ben hem nu aan het downloaden, 1,4GB groot.
Vaag hoor, op mijn virtuele Windows 7 x32 (VMWare Workstation) wil de demo wel.. uiteraard loopt dat voor geen meter, lagt als de pest.. maar dat was te verwachten, dus dat word gewoon pre-orderen
[ Voor 5% gewijzigd door Satom op 11-09-2012 21:30 ]
Ok ik heb de demo FIFA 13 PC gedownload.
Heb een zip bestand met Origin setup erin en de demo zelf.
Ik installeer Origin en zet FIFA 13 demo in program files onder Origin Games.
Ik start de demo op en ik zie een login scherm van Origin. Ik heb geen account en neem aan dat ik die moet hebben dus ik klik op account aanmaken.
Krijg ik dit te zien:
"NIET VERBONDEN
Je bent momenteel offline. Maak opnieuw verbinding om toegang te krijgen tot alle functies van Origin."
Geouwehoer, ik ben absoluut niet offline en heb zelfs nog de Origin programma's voor de zekerheid toegang gegeven tot het internet mbv Windows Firewall.
Wat een gezeik zeg...wie heeft een tip?
ps. Origin site ligt er zelf ook uit?
Heb een zip bestand met Origin setup erin en de demo zelf.
Ik installeer Origin en zet FIFA 13 demo in program files onder Origin Games.
Ik start de demo op en ik zie een login scherm van Origin. Ik heb geen account en neem aan dat ik die moet hebben dus ik klik op account aanmaken.
Krijg ik dit te zien:
"NIET VERBONDEN
Je bent momenteel offline. Maak opnieuw verbinding om toegang te krijgen tot alle functies van Origin."
Geouwehoer, ik ben absoluut niet offline en heb zelfs nog de Origin programma's voor de zekerheid toegang gegeven tot het internet mbv Windows Firewall.
Wat een gezeik zeg...wie heeft een tip?
ps. Origin site ligt er zelf ook uit?
Ik weet niet wat jullie allemaal meemaken, maar origin doet het bij mij als een trein, ik kan gewoon de demo spelen.
Haha, FIFA demo's zijn niet vaak mijn vriend, zo had ik met FIFA 12 hetzelfde probleem als nu, terwijl ik vorig jaar nog een vaste pc had een nu een laptop, of het komt door mijn controller(?) Maar de volledige versie werkt wel en aangezien ik erg veel vanuit virtuele machines werk (één met Windows 7 voor school werkzaamheden en één Windows 7 voor developing) kan ik snel en back up maken op mijn NAS en Windows opnieuw installeren
Let op:
Voor Fifa 13 Ultimate Team kun je terecht in [Multi] Fifa 13 - Ultimate Team
Vermeldt bij vragen/problemen je platform (PC/Xbox/PS3/Wii)
Voor Fifa 13 Ultimate Team kun je terecht in [Multi] Fifa 13 - Ultimate Team
Vermeldt bij vragen/problemen je platform (PC/Xbox/PS3/Wii)