Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:13
Ik hoop ook dat er nu een betere matching komt. Want ik zuig zo hard dat ik van iedereen verlies. Iedere tegenstander is gewoon te goed voor mij, maar hij matched me dan niet met iemand met minder punten.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:12

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Maar als jij de allerslechtste bent, met wie moet ie je dan nog matchen? :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06 11:45
.oisyn schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 13:28:
[...]

Dit is mij anders al een paar keer gebeurd.

[...]

Volgens mij hoeft dat officieel ook niet. De regel is dat de speler deelneemt aan het spel. Er zijn meerdere manieren waarop hij deel kan nemen zonder de bal fysiek aan te raken - hij kan ook een verdediger hinderen bijvoorbeeld.

[...]

Hands kun je gewoon uitzetten. Staat standaard ook uit.
Meestal geeft hij voor een keeper overtreding gewoon geel. In de >650 potjes Ultimate Team die ik heb gespeeld, heeft hij nog geen enkele keer rood gegeven.

Daarnaast is het zo dat de scheids fluit voor buitenspel zonder dat die speler deelneemt aan het spel. De bal wordt dan bijv. al meteen onderschept door een tegenstander, of hij gaat er ver overheen. Buitenspel geven is dan nadeliger, omdat je dan weer een vrije trap moet geven die vaak eindigt in de voeten van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Buitenspel regel is inderdaad vaak niet goed uitgewerkt. Ik heb regelmatig dat ik een hoge bal geef, over iemand heen die buitenspel staat. Die bal is dan ook niet voor hem bedoeld maar wordt 20 meter verderop aangenomen door iemand die niet buitenspel stond. En toch wordt er gefloten voor buitenspel?

En om nog maar eens het gelukselement te noemen, gisteravond een potje gespeeld dat ik dik had moeten verliezen, maar het spel besloot dat ik de laatste tijd wel genoeg pech had gehad en liet me dus fijn winnen. Ik krijg na een corner de afvallende bal toevallig in m'n voeten met een verdediger, schiet op doel maar hij raakt de bal niet goed ofzo en van een meter of 20 rolt de bal met een loop tempo zo tussen 15 man door het doel in, keeper duikt er overheen.
Paar minuten later schiet de tegenstander op doel, bal raakt onderkant lat, stuit tegen de rug van de keeper en raakt nog eens de lat, waarna de keeper hem vangt :') In de counter die ik daarna probeerde werd ik onderuit gehaald (frustratie lijkt me) en schoot ik vanuit de vrije trap van meer dan 40 meter ver de bal in de kruising. Helaas geen replay want meneer had het wel gezien (begrijpelijk :p) en zet z'n xbox uit...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:11

Oxigeon

En zo is dat!

NickThissen schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:45:
Buitenspel regel is inderdaad vaak niet goed uitgewerkt. Ik heb regelmatig dat ik een hoge bal geef, over iemand heen die buitenspel staat. Die bal is dan ook niet voor hem bedoeld maar wordt 20 meter verderop aangenomen door iemand die niet buitenspel stond. En toch wordt er gefloten voor buitenspel?

En om nog maar eens het gelukselement te noemen, gisteravond een potje gespeeld dat ik dik had moeten verliezen, maar het spel besloot dat ik de laatste tijd wel genoeg pech had gehad en liet me dus fijn winnen. Ik krijg na een corner de afvallende bal toevallig in m'n voeten met een verdediger, schiet op doel maar hij raakt de bal niet goed ofzo en van een meter of 20 rolt de bal met een loop tempo zo tussen 15 man door het doel in, keeper duikt er overheen.
Paar minuten later schiet de tegenstander op doel, bal raakt onderkant lat, stuit tegen de rug van de keeper en raakt nog eens de lat, waarna de keeper hem vangt :') In de counter die ik daarna probeerde werd ik onderuit gehaald (frustratie lijkt me) en schoot ik vanuit de vrije trap van meer dan 40 meter ver de bal in de kruising. Helaas geen replay want meneer had het wel gezien (begrijpelijk :p) en zet z'n xbox uit...
Heel af en toe heb ik ook wel eens zoon momenten. Vaak gaat het gelijk op en om een of andere reden krijg ik dan vaak een goal tegen ergens in de 90e minuut. Dan ben ik ook bijna vaak zover om de PS3 gewoon uit te rammen en de controller door de kamer te smijten. Maar beheers me toch altijd als ik dan denk, het is maar een game. Ik wil niet bij die groep quiters horen die het spel bij een stand van 3-0 etc uitzetten. Ik denk altijd. Als hij 3 goals kan scoren kan ik dat ook.

Wat me trouwens opvalt:
Mensen zeggen altijd dat shooters enzo slecht zijn ivm invloed van geweld en schietpartijen etc. Maar sjeezus als ik me toch een goal om die oren krijg wil je af en toe niet horen hoe hard ik vloek/scheld naar de PS3/tegenstander (niet via mic). Als ik bij een shooter wordt afgeschoten vloek ik werkelijk nooit.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Even een linkje van de FP

Hands-on: FIFA 13
http://tweakers.net/reviews/2686/hands-on-fifa-13.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 11:17

Tweakjur

Redacteur
Oxigeon schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:00:
[...]
Wat me trouwens opvalt:
Mensen zeggen altijd dat shooters enzo slecht zijn ivm invloed van geweld en schietpartijen etc. Maar sjeezus als ik me toch een goal om die oren krijg wil je af en toe niet horen hoe hard ik vloek/scheld naar de PS3/tegenstander (niet via mic). Als ik bij een shooter wordt afgeschoten vloek ik werkelijk nooit.
Neergeschoten worden in een shooter gebeurt dan ook vaker natuurlijk, en dat heeft meestal minder gevolgen voor het succes in een potje dan een tegengoal in FIFA. 8)

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-06 14:30

lasharor

7 december 2004

In die handson van tweakers:

"Spelers kunnen een bal nu veel harder en strakker inspelen, waardoor het tempo automatisch omhoog gaat."

Ik hoop dat dat nu niet te makkelijk geworden is. Ik merk namelijk dat je in Fifa 12 gewoon een groot voordeel hebt als je dit sowieso al goed doet. Als dit nu te makkelijk wordt omdat het een soort standaard is in Fifa 13 verlies je dat voordeel natuurlijk. Hoop dus niet dat ze dit nu als compensatie gebruiken voor die slechtere bal aanname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:56
Oxigeon schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:00:
[...]
Wat me trouwens opvalt:
Ik en 3 vrienden spelen ongeveer eens in de 2 maanden een avondje samen. Uren lang op de bank beetje Fifa spelen, slap ouwehoeren en bieren. 1 van ons is ook zo 1 die constant loopt te vloeken tijdens het spel. Hilarisch hoe die erin opgaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-05 19:05
Kaap schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 18:17:
[...]

Ik en 3 vrienden spelen ongeveer eens in de 2 maanden een avondje samen. Uren lang op de bank beetje Fifa spelen, slap ouwehoeren en bieren. 1 van ons is ook zo 1 die constant loopt te vloeken tijdens het spel. Hilarisch hoe die erin opgaat :)
Eens in de 2 maanden en dan een beetje lopen vloeken? Damn, als ik maar eens in de 2 maanden Fifa zou doen zou mij dat een hoop frustratie schelen.

Absolute grootste frustratie in Fifa 12:
Je tegenstander staat ALTIJD op de goede plek. Of je nou tegen Norwich City of tegen Barcelona speelt. Hun spelers staan altijd op de goede plek, en de bal komt op één of andere manier ALTIJD goed voor ze. Als mijn keeper een fantastische redding maakt, dan komt de bal 90% van de tijd alsnog precies in de voeten van een andere aanvaller van hun. Dit overkomt mij vrijwel nooit...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
  • Laatst online: 21:57
Absolute grootste frustratie in Fifa 12:
Je tegenstander staat ALTIJD op de goede plek. Of je nou tegen Norwich City of tegen Barcelona speelt. Hun spelers staan altijd op de goede plek, en de bal komt op één of andere manier ALTIJD goed voor ze. Als mijn keeper een fantastische redding maakt, dan komt de bal 90% van de tijd alsnog precies in de voeten van een andere aanvaller van hun. Dit overkomt mij vrijwel nooit...
Of bij het blokken van een schot. Hoe slecht de tegenstanders ook zijn ze zijn vaak altijd net op tijd om een schot te blokken, terwijl als ik dat zelf probeer te doen ze dan de speler uitkappen.

Ook dat is irritant, dat je een sliding maakt en dat (een fractie nadat je op het knopje hebt gedrukt en de sliding nog niet begonnen is) de tegenstander al een uitwijkreactie maakt, terwijl hij normaal gezien niet kan weten dat je een sliding maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:42
Onderstaande video illustreert hoe de Skill Games werken.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ziet er goed uit, vooral dat oefenen op manual controls, iets dat ik heel erg mis tot nu toe. Ik wil altijd al graag met manual spelen (hoe vaak een paas wel niet naar de verkeerde speler gaat AAAAAAAAHHHH!!!) maar er is letterlijk NOOIT iemand online die met manual speelt, en met manual tegen auto spelen is ook niet leuk, zolang je het nog niet goed kan verlies je met 5-0, 6-0 ofzo. Tegen AI spelen is ook super saai dus ook geen optie...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Tweakers,
Volgende week donderdag (16 augustus) krijg ik met enkele andere Tweakers de mogelijkheid om bij EA Sports in de Community Lounge op de GamesCom FIFA 13 eens flink te testen. Vervolgens zullen wij de beste gameplay-gerelateerde vragen meenemen in onze impressie of apart artikel

Mochten jullie vragen hebben stel ze dan hier aub waarin je mijn username zet zodat ik weet dat het een GamesCom gerelateerde vraag is, en ik / wij zal / zullen je vroeg proberen zo goed mogelijk te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 18:13
Ook altijd leuk. Tegenstander gevonden.....verbinding verbroken met tegenstander.
Of vaak LAG! echt die spelers zouden ze moeten verbannen.

[ Voor 26% gewijzigd door carpebios op 10-08-2012 16:15 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
MyUtd4Life schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 02:05:
Tweakers,
Volgende week donderdag (16 augustus) krijg ik met enkele andere Tweakers de mogelijkheid om bij EA Sports in de Community Lounge op de GamesCom FIFA 13 eens flink te testen. Vervolgens zullen wij de beste gameplay-gerelateerde vragen meenemen in onze impressie of apart artikel

Mochten jullie vragen hebben stel ze dan hier aub waarin je mijn username zet zodat ik weet dat het een GamesCom gerelateerde vraag is, en ik / wij zal / zullen je vroeg proberen zo goed mogelijk te beantwoorden.
Misschien eens vragen of ze weten wat een counter is, en of ze de verdediging eens slim genoeg kunnen maken om op een counter te reageren in plaats van dom voor zich uit te blijven staren? Aanvallend spelen als je snel wil scoren is gewoon onmogelijk want elke lange bal richting je doel is een goal omdat ik alle verdedigers een voor een moet selecteren en naar achter moet laten lopen, anders blijven ze gewoon staan :') "Maar maar maar... we moeten toch aanvallen?" Nee kut :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Europese wedstrijden mogelijk in eerste seizoen van carrièremodus in FIFA 13, echter heeft EA Sports ook dit jaar geen licenties voor de Champions- en Europa League en zullen deze vervangen worden door fictieve namen en logo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Laatst online: 17-06 13:37

jeka

Support your local club.

Tweakers,

MyUtd4Life,
Ik ben wel benieuwd of het ook mogelijk is je VP mee te verhuizen naar je nieuwe club als manager. Of is het weer alleen mogelijk als je een player/manager bent. En is er een max aantal seizoenen voor je vp?

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tweakers,

Komen er ook verbeteringen in het co-op offline/online systeem? Met name spelerselectie bij passes of voorzetten, maar ook een optie tot online random matches kunnen spelen (zoals je offline kan + 1 gast)? Of mischien zelfs offline/online seizoen co-op met beide VP's?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-02 10:29
Tweakers,

Uit dit topic:
-Spelers die gaan lopen zeiken en zwaaien naar de grens/scheidsrechter als ze een situatie geen vrije trap krijgen. Je hebt totaal geen controle over dergelijke situaties waardoor je in veel gevallen de bal niet meer kan afpakken of door kan gaan met je actie terwijl deze speler MAKKELIJK alsnog de bal had kunnen hebben. Dit soort gescripte/programmeerde zaken ben ik totaal geen voorstander van aangezien je hier geen controle op kan uitoefenen. FIFA bepaalt voor je wanneer dit gebeurt, haalt het hele vaart uit het spel.

- Geen voordeel bij buitenspel. Je bent aan het verdedigen. Je onderschept een pass (naar een speler die buitenspel staat). Omdat je tegenstander in de aanval is, ligt er voorin enorm veel ruimte. PRIIIEEETTT. Vrije trap, alle verdedigers van de tegenstander zijn weer terug... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
  • Laatst online: 21:57
- Geen voordeel bij buitenspel. Je bent aan het verdedigen. Je onderschept een pass (naar een speler die buitenspel staat). Omdat je tegenstander in de aanval is, ligt er voorin enorm veel ruimte. PRIIIEEETTT. Vrije trap, alle verdedigers van de tegenstander zijn weer terug...
En dat is gelijk het volgende irritante: een vrije trap snel nemen is fijn, maar komt veel te weinig voor. Als je een vrije trap 'langzaam' neemt is het erg dom dat alle spelers van de tegenstander dan automatisch weer op hun plek staan; heb je net een corner afgeslagen en krijg je een vrije trap mee, dan wil je die snel nemen omdat de verdedigers van de tegenpartij nog bij jou staan. Nee, dan beslist het systeem dat je 'm niet snel mag nemen en dan staat iedereen weer op zijn plek. Zelfde geldt voor inworpen, dan sta je nog een beetje in de buurt om de bal te onderscheppen maar dan wordt de inworp 'langzaam' genomen en blijk je op 4 meter van de dichtsbijzijnde tegenstander te staan. Als ik dan inwerp heb ik wel altijd een tegenstander op m'n nek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-06 07:40
Deze extra feature vond ik gisteren, dat is natuurlijk een extra reden om de game te kopen! :P

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
psvjw schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:12:
[...]

Uit dit topic:
-Spelers die gaan lopen zeiken en zwaaien naar de grens/scheidsrechter als ze een situatie geen vrije trap krijgen. Je hebt totaal geen controle over dergelijke situaties waardoor je in veel gevallen de bal niet meer kan afpakken of door kan gaan met je actie terwijl deze speler MAKKELIJK alsnog de bal had kunnen hebben. Dit soort gescripte/programmeerde zaken ben ik totaal geen voorstander van aangezien je hier geen controle op kan uitoefenen. FIFA bepaalt voor je wanneer dit gebeurt, haalt het hele vaart uit het spel.
Nog veel erger: spelers die happen naar de bal bij een paas in de loop of uit de lucht terwijl ze er never nooit aan gaan komen. Als ze door lopen kunnen ze de bal na een stuit onderscheppen, maar nee, zonder dat je ook maar ergens op drukt steken ze hun poot uit en blijven ze daarna staan kijken hoe de aanvaller zonder moeite 1 op 1 met de keeper komt omdat ze niet meer op snelheid komen. Hou verdomme die poot bij je als ik nergens op druk!!! Nog erger zijn de spelers die daar gebruik van maken, lekker real pakken en dan lange ballen naar voren en gokken dat dit gebeurt. Slaat totaal nergens op, laat me lekker zelf beslissen wat m'n spelers doen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 22:22
11 september komt de demo van FIFA 13 uit! [gamescom]

[ Voor 12% gewijzigd door marijni12 op 14-08-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Om te beginnen een aankondiging voor een nieuwe gamemode in FIFA 13, namelijk EA Sports Football Club – Match Day, waarin de echte voetbalwereld een grote rol speelt.

-Ploegen worden beoordeeld op hoe ze in het echt presteren, waardoor de vaardigheden van spelers verbeteren of verslechteren afhankelijk van de geboekte resultaten.
-Spelers met een blessure zullen deze met Match Day ook in FIFA 13 hebben.
-Met Games of the Week speel jij de belangrijkste wedstrijden van de week ook in FIFA 13.
-Commentatoren houden je tijdens de wedstrijd op de hoogte van wat er op andere velden gebeurt, bijvoorbeeld bij een wedstrijd om het kampioenschap.

Als tweede, informatie over de meest gespeelde online gamemode uit FIFA 12, Head to Head Seasons.
-Je kunt je aangepaste opstelling van een team opslaan voordat je online gaat spelen, zodat je deze niet elke wedstrijd hoeft te veranderen.
-Naast het promoveren in een divisie kun je nu ook een beker winnen als je een divisie wint.
-Twee tegen twee is vanaf FIFA 13 weer mogelijk, waardoor je met een lokale vriend samen online kunt spelen.
-Wedstrijden tegen bepaalde ploegen zullen eerlijker geloot worden, zo zal je niet met Tottenham Hotspur tegen Real Madrid spelen.

Het populaire Ultimate Team zal uiteraard terugkeren in FIFA 13, waarbij de nodige nieuwe features zijn toegevoegd. In FIFA 12 zijn er tot op heden 92 biljoen coins verhandeld, 30 miljoen trades gemaakt en 380 miljoen wedstrijden gespeeld.
-FIFA 13 Ultimate Team kent een volledig vernieuwde interface
-Online en offline zullen er verschillende seizoenen zijn met vijf verschillende divisie’s, afhankelijke van de vaardigheden van de spelen.
-De optie Team van de Week is uitgebreid met verschillende uitdagingen om te spelen waarmee je een beloning kunt verdienen.
-Terugkerende spelers van FIFA 12 naar FIFA 13 Ultimate Team zullen hiervoor beloningen krijgen in de vorm van pakketten, afhankelijk hoe actief het team was in FIFA 12 Ultimate Team.
-Afhankelijk van je prestatie in het seizoen kun je prijzen winnen
-Met de XP die je hebt gehaald in EA Sports Football Club kun je items kopen welke je kunnen helpen in FIFA 13 Ultimate Team, zoals meerdere squads opslaan.
-De fitheid van spelers heeft in FIFA 13 Ultimate Team een belangrijkere rol gekregen, waardoor je ervoor moet zorgen dat de spelers in je team fit zijn alvorens je ermee gaat spelen.
-Teams zullen ook een moraal hebben, hoe beter je prestaties, hoe hoger het moraal van je spelers. Ook verlangen spelers om te spelen, waardoor je ook regelmatig moet rouleren tussen je team.

Tot slot nog de nodige informatie over de online profclubs, welke ook de nodige vernieuwingen kent ten opzichte van FIFA 12.

-Net als in Ultimate Team kent profclubs niet langer verschillende niveau’s op basis van XP, maar zal het net als in Head to Head Seasons seizoenen kennen. Zo zul je er alles aan moeten doen om met jouw team in divisie 1 te komen.
-Hackers worden tegengegaan door alle informatie op te slaan op de servers van EA Sports
-Spelers die als doelman spelen zullen meer vaardigheden nodig hebben, de volledige speelhulp zal namelijk niet meer mogelijk zijn als keeper.
-Voor online wedstrijden heb je een andere virtuele prof als offline, zo wilt EA het boosten in offline wedstrijden met sliders voorkomen. Voortaan zul je dus, als je niet al deed, je virtuele prof enkel kunnen trainen door met hem online wedstrijden, in de profclub, te spelen.
-Medespelers van de AI, die dus niet door andere gamers bestuurd worden, zullen beter zijn dan in FIFA 12
-Voor je een wedstrijd zoekt kan je kiezen of je tegen ploegen wilt spelen met een menselijke doelman of iemand die als elke speler fungeert.
-Voor je een aanmelding plaatst bij een bepaalde profclub kan je eerst de statistieken van het team bekijken

Heb jij de presentatie eerder vandaag gemist, of wil je deze nog een keer bekijken? Hieronder bieden we je de mogelijkheid.

Bron: http://www.fifabenelux.co...ngen-fifa-13-op-gamescom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
NickThissen schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:04:
[...]

Nog veel erger: spelers die happen naar de bal bij een paas in de loop of uit de lucht terwijl ze er never nooit aan gaan komen. Als ze door lopen kunnen ze de bal na een stuit onderscheppen, maar nee, zonder dat je ook maar ergens op drukt steken ze hun poot uit en blijven ze daarna staan kijken hoe de aanvaller zonder moeite 1 op 1 met de keeper komt omdat ze niet meer op snelheid komen. Hou verdomme die poot bij je als ik nergens op druk!!! Nog erger zijn de spelers die daar gebruik van maken, lekker real pakken en dan lange ballen naar voren en gokken dat dit gebeurt. Slaat totaal nergens op, laat me lekker zelf beslissen wat m'n spelers doen?
Eensch!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Hier zitten echt TOP aanpassingen bij!!!
MyUtd4Life schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:31:
Om te beginnen een aankondiging voor een nieuwe gamemode in FIFA 13, namelijk EA Sports Football Club – Match Day, waarin de echte voetbalwereld een grote rol speelt.

-Ploegen worden beoordeeld op hoe ze in het echt presteren, waardoor de vaardigheden van spelers verbeteren of verslechteren afhankelijk van de geboekte resultaten.
-Spelers met een blessure zullen deze met Match Day ook in FIFA 13 hebben.
-Met Games of the Week speel jij de belangrijkste wedstrijden van de week ook in FIFA 13.
-Commentatoren houden je tijdens de wedstrijd op de hoogte van wat er op andere velden gebeurt, bijvoorbeeld bij een wedstrijd om het kampioenschap.

Als tweede, informatie over de meest gespeelde online gamemode uit FIFA 12, Head to Head Seasons.
-Je kunt je aangepaste opstelling van een team opslaan voordat je online gaat spelen, zodat je deze niet elke wedstrijd hoeft te veranderen.
-Naast het promoveren in een divisie kun je nu ook een beker winnen als je een divisie wint.
-Twee tegen twee is vanaf FIFA 13 weer mogelijk, waardoor je met een lokale vriend samen online kunt spelen.
-Wedstrijden tegen bepaalde ploegen zullen eerlijker geloot worden, zo zal je niet met Tottenham Hotspur tegen Real Madrid spelen.

Het populaire Ultimate Team zal uiteraard terugkeren in FIFA 13, waarbij de nodige nieuwe features zijn toegevoegd. In FIFA 12 zijn er tot op heden 92 biljoen coins verhandeld, 30 miljoen trades gemaakt en 380 miljoen wedstrijden gespeeld.
-FIFA 13 Ultimate Team kent een volledig vernieuwde interface
-Online en offline zullen er verschillende seizoenen zijn met vijf verschillende divisie’s, afhankelijke van de vaardigheden van de spelen.
-De optie Team van de Week is uitgebreid met verschillende uitdagingen om te spelen waarmee je een beloning kunt verdienen.
-Terugkerende spelers van FIFA 12 naar FIFA 13 Ultimate Team zullen hiervoor beloningen krijgen in de vorm van pakketten, afhankelijk hoe actief het team was in FIFA 12 Ultimate Team.
-Afhankelijk van je prestatie in het seizoen kun je prijzen winnen
-Met de XP die je hebt gehaald in EA Sports Football Club kun je items kopen welke je kunnen helpen in FIFA 13 Ultimate Team, zoals meerdere squads opslaan.
-De fitheid van spelers heeft in FIFA 13 Ultimate Team een belangrijkere rol gekregen, waardoor je ervoor moet zorgen dat de spelers in je team fit zijn alvorens je ermee gaat spelen.
-Teams zullen ook een moraal hebben, hoe beter je prestaties, hoe hoger het moraal van je spelers. Ook verlangen spelers om te spelen, waardoor je ook regelmatig moet rouleren tussen je team.

Tot slot nog de nodige informatie over de online profclubs, welke ook de nodige vernieuwingen kent ten opzichte van FIFA 12.

-Net als in Ultimate Team kent profclubs niet langer verschillende niveau’s op basis van XP, maar zal het net als in Head to Head Seasons seizoenen kennen. Zo zul je er alles aan moeten doen om met jouw team in divisie 1 te komen.
-Hackers worden tegengegaan door alle informatie op te slaan op de servers van EA Sports
-Spelers die als doelman spelen zullen meer vaardigheden nodig hebben, de volledige speelhulp zal namelijk niet meer mogelijk zijn als keeper.

-Voor online wedstrijden heb je een andere virtuele prof als offline, zo wilt EA het boosten in offline wedstrijden met sliders voorkomen. Voortaan zul je dus, als je niet al deed, je virtuele prof enkel kunnen trainen door met hem online wedstrijden, in de profclub, te spelen.
-Medespelers van de AI, die dus niet door andere gamers bestuurd worden, zullen beter zijn dan in FIFA 12
-Voor je een wedstrijd zoekt kan je kiezen of je tegen ploegen wilt spelen met een menselijke doelman of iemand die als elke speler fungeert.
-Voor je een aanmelding plaatst bij een bepaalde profclub kan je eerst de statistieken van het team bekijken

Heb jij de presentatie eerder vandaag gemist, of wil je deze nog een keer bekijken? Hieronder bieden we je de mogelijkheid.
[video]

Bron: http://www.fifabenelux.co...ngen-fifa-13-op-gamescom/
Vooral de verbeteringen bij profclubs zijn super. Alleen het optrainen van een VP gaat veel langer duren zo vrees ik :|

Die divisiestructuur a la head-to-head seizoenen bij profclubs vind ik leuk!

Betere any's is ook fijn, want het krachtsverschil tussen de VP's en de any's was wel erg groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben nooit zo geweest van het online spelen met mijn VP. Gewoon omdat ik "niet veel" de bal aangespeeld krijg. Je zit veel van de tijd "niks" te doen. Vandaar dat ik mijn VP train in de gewone carriere modus om hem beter te laten worden. Misschien dan toch met de nieuwe fifa maar eens proberen om mijn VP te verbeteren.

Als je dan maar niet van die klunzen krijgt die de skillsmoves gaan halen als je lekker een pot aan het ballen bent online en door die klungelaars steeds balverlies hebt. Want neem aan dat je in de arena deze dingen dan ook niet kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Was je dan lid van een club of speelde je zo'n wedstrijd 11 tegen 11 met allemaal vreemden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-06 07:02
Wat bedoelen ze precies met hacken? Ik heb er niet echt een beeld bij hoe dat precies kan..

• psvjw
Hoe ze dat deden weet ik ook niet. Maar je had wel eens VP's tegen met een ALG van 99 of team met 11 van dat soort gasten. Volgens mij haalde EA de gegevens van je VP op van je PS3.

In FIFA13 wordt dat op de server van EA opgeslagen en kun je er (lokaal) niet mee knoeien.

Zo lees ik het in ieder geval...

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
psvjw schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:53:

Vooral de verbeteringen bij profclubs zijn super. Alleen het optrainen van een VP gaat veel langer duren zo vrees ik :|
Vergeet niet dat het niveau wat je kunt behalen ook minder is geworden, het verschil tussen een ongetrainde en een getrainde VP zal dus ook minder groot zijn.
Het is wel te hopen dat de te behalen acc's iets toevoegen aan het spel zodat individuen niet gaan lopen kloten om acc's te halen.
Ik had zelf liever het NHL systeem gezien waar je ervaring opdoet door het spelen van wedstrijden en die zelf kunt verdelen over je stats.
Verder hoop ik ook dat ze e.e.a. wat beter hebben uitgebalanceerd zodat niet iedereen weer 1:65 is omdat dat het meeste voordeel brengt.
Tevens dat geplaatste schot een stuk minder effectief, scoor je echt veel te makkelijk mee.
Betere any's is ook fijn, want het krachtsverschil tussen de VP's en de any's was wel erg groot!
Ik neem aan dat je betere AI bedoeld want de Any is iemand die alle posities speelt die niet ingevuld zijn door VP's.
Vergeet niet dat een nadeel van een betere AI is dat je het zelf dus ook moeilijker krijgt omdat de tegenstander ook beschikt over een betere AI.
EA, althans de Fifa afdeling, een beetje kennende willen ze nogal eens overdrijven en de ballans vergeten waardoor het straks vast zo is dat je beter met 2 man kunt spelen dan met 10 man omdat de AI te goed is.
Een slechte[re] AI is juist een voordeel omdat je dan zoveel mogelijk vp's in je team wilt en dat is volgens mij waar clubs voor bedoeld is.
Aangezien H2H straks ook weer met 2v.s.2 gespeeld kan worden mogen ze het minimum van clubs ook wel weer gaan opschroeven naar minimaal 4.

Only fools are enslaved by time and space.

• psvjw
De Any bedient de any's :) zo bedoelde ik hem....

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Wie behoefte heeft aan gameplay beelden van gamescom, hier een klein overzicht:

FIFA13 Gamescom gameplay

• Bananenspin
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Is er iemand die FIFA 12 op de PC heeft gespeeld? Die zou toch ook gelijk zijn aan de consoles versies terwijl dit niet zo was? Ben benieuwd of het dit jaar dan eindelijk echt gelijk is.. grafisch moet er meer uit te halen zijn op de pc dan op mn Xbox!

HOI.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat bedoel je met "gelijk"? De gameplay is precies identiek. De graphics lijkt vooralsnog ook gelijk, al speel ik op de PC natuurlijk met een hogere resolutie (Fifa op de 360 rendert niet op 1080p iig)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Gelijk als in dat de games dus gelijk zijn. Niet dat de console bv 360 graden dribbelen heeft en de pc versie niet. Ik heb begrepen uit veel stukjes die ik gelezen heb dat de versie van 12 niet helemaal gelijk is met de consoles versie's (heb zelf FIFA 12 nooit op de pc gespeeld maar neem aan dat ze niet zomaar zullen liegen) en dat vind ik toch wel een belangrijk iets dat alles volledig is!

HOI.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:53

Koppensneller

winterrrrrr

In dat opzicht is FIFA 12 op PC gewoon gelijk aan de X360/PS3 versies, en dat zal bij FIFA 13 niet anders zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Veel vragen beantwoord in dit artikel: http://www.fifabenelux.co...2-vraag-antwoord-fifa-13/ ;)
Als er nog vragen zijn zal ik ze proberen te beantwoorden.

Video-impressie komt in dezer dagen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 23:33
Waar ik ook benieuwd naar ben, is in hoeverre je Fifa13 kan spelen met (PS) Move controller. Ik zag het op een cover staan, maar ben erg nieuwsgierig hoe ze dit willen doen. Het lijkt me niet makkelijker of beter dan het spelen met een gewone controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Jeroen04 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:40:
Waar ik ook benieuwd naar ben, is in hoeverre je Fifa13 kan spelen met (PS) Move controller. Ik zag het op een cover staan, maar ben erg nieuwsgierig hoe ze dit willen doen. Het lijkt me niet makkelijker of beter dan het spelen met een gewone controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeroen04 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:40:
Wil je niet, geloof mij. Beter speel je FIFA met een traditionele controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Zoals beloofd, de video-impressie:

Reactie op de video is altijd leuk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Halverwege sinds Fifa 12 toch maar overgestapt naar de PC versie (middels HDMI naar een 55" Full HD Led). Ik moet zeggen dat dit mij shockeerde. Wat een laadtijden! In nerd taal gesproken: in tegenstelling tot de PS3 versie kan ik per uur nu één extra wedstrijd spelen van 10 minuten.

Ik ben vanaf nu ook helemaal om, en zal ook Fifa 13 op de PC gaan kopen.
Voor de geinteresseerde, de opstelling:
- PC (i7 3820, GTX560, 16GB DDR3, OCZ Vertex 2)
- HDMI kabel naar PC
- MotionInJoy software om PS3 controllers te kunnen gebruiken (in de MotionInJoy software gebruik ik de Xbox360 indeling, omdat de PS3 controller indeling niet helemaal overeen komt in Fifa zelf)
- Simpele Bluetooth Adapter van een paar euro om de controllers draadloos te kunnen gebruiken met MotionInJoy.

Dit was voor mij zo'n absolute vooruitgang. Het is jammer dat Fifa sowieso tijd nodig heeft om op te starten (achterlijk lang intro filmpje imho, welke ook niet te skippen is...), anders dan was het mogelijk geweest om binnen 15 seconden de carriere modus gestart te hebben.

De gameplay voelt exact hetzelfde aan als op de PS3 (de MotionInJoy software werkt gewoon met de six-axis controllers, dus je hebt ook volledige vrijheid met bewegingen), en de graphics zijn natuurlijk veel mooier met een resolutie van 1920x1080.

Voor de mensen die het te veel geklooi vinden met extra software op de PC, of geen PS3 controllers hebben kun je natuurlijk ook altijd de officiele Microsft Xbox 360 receiver aanschaffen voor op je PC, zodat je Xbox 360 controllers kunt gebruiken.

Al met al: ik zit er al weer klaar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Hmm ga deze FIFA ook maar voor de PC versie dan ipv Xbox360 ook al is mijn setup niet gelijk aan die van jou, ik heb dan ook geen 55" scherm hehe.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:58
Waar pre-orderen jullie de Ultimate Edition? Zie wel een aantal winkels waar hij onder de 60 euro is, maar weet niet zeker of ik hem dan ook op de releasedag binnen heb. Iemand aanraders/ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Bananenspin schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:23:
Hmm ga deze FIFA ook maar voor de PC versie dan ipv Xbox360 ook al is mijn setup niet gelijk aan die van jou, ik heb dan ook geen 55" scherm hehe.
Het is ook niet zo zeer een must, en ook absoluut niet bedoeld om "even mijn apparatuur" te showen, maar aangezien de gemiddelde tweaker nogal specs-horny is, dacht ik eraan om alles maar gelijk neer te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Is het al bekend wie er op het hoesje komen in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Anoniem: 244101 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:26:
Een tijdje terug dacht ik gelezen te hebben dat Rooney er eindelijk van af is en nu, hoe kon het ook anders, Messi er op komt te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EricNL schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:56:
[...]

Een tijdje terug dacht ik gelezen te hebben dat Rooney er eindelijk van af is en nu, hoe kon het ook anders, Messi er op komt te staan...
Waarom geen Nederlandse spelers? Dat begrijp ik nooit, bedoel in Engeland etc gebeurt dat toch ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Anoniem: 244101 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:26:
Messi, Oxlade-Chamerlain, en Joe Hart

nvm... Engelse versie...

[ Voor 7% gewijzigd door martijntjuhh op 20-08-2012 20:12 ]

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

martijntjuhh schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:11:
[...]

Messi, Oxlade-Chamerlain, en Joe Hart

nvm... Engelse versie...
Nee dat is op de Engelse cover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Niet helemaal relevant, maar wel grappig ;)
YouTube: EA Sports - VOICE / Stimme#!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

pa4jv schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 18:54:
Waar pre-orderen jullie de Ultimate Edition? Zie wel een aantal winkels waar hij onder de 60 euro is, maar weet niet zeker of ik hem dan ook op de releasedag binnen heb. Iemand aanraders/ervaringen?
Heb hem pre orderet bij my com. De ultimate edition 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
EricNL schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 09:39:
Halverwege sinds Fifa 12 toch maar overgestapt naar de PC versie (middels HDMI naar een 55" Full HD Led). Ik moet zeggen dat dit mij shockeerde. Wat een laadtijden! In nerd taal gesproken: in tegenstelling tot de PS3 versie kan ik per uur nu één extra wedstrijd spelen van 10 minuten.

Dit was voor mij zo'n absolute vooruitgang. Het is jammer dat Fifa sowieso tijd nodig heeft om op te starten (achterlijk lang intro filmpje imho, welke ook niet te skippen is...), anders dan was het mogelijk geweest om binnen 15 seconden de carriere modus gestart te hebben.

De gameplay voelt exact hetzelfde aan als op de PS3 (de MotionInJoy software werkt gewoon met de six-axis controllers, dus je hebt ook volledige vrijheid met bewegingen), en de graphics zijn natuurlijk veel mooier met een resolutie van 1920x1080.

Voor de mensen die het te veel geklooi vinden met extra software op de PC, of geen PS3 controllers hebben kun je natuurlijk ook altijd de officiele Microsft Xbox 360 receiver aanschaffen voor op je PC, zodat je Xbox 360 controllers kunt gebruiken.

Al met al: ik zit er al weer klaar voor!
De laadtijden van de Xbox360 vind ik al een wereld van verschil t.o.v. de PS3, verschrikkelijk traag idd.

[ Voor 15% gewijzigd door Sheva op 21-08-2012 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat is dan sneller, de 360 of de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
De 360 is een stuk sneller qua laadtijden dan de PS3. En dan heb ik het niet over de 'slim'-versies, daar heb ik het nog nooit op gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Slim is ook niet al te best als je vergelijkt met PC versie of andere games, beetje jammer dat ze daar geen aandacht aan besteed hebben.

In FIFA 13 voelde dit wel beter aan, tenminste op de versie van de GamesCom, hopelijk is dit in full game ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Sheva schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:47:
De 360 is een stuk sneller qua laadtijden dan de PS3. En dan heb ik het niet over de 'slim'-versies, daar heb ik het nog nooit op gespeeld.
En is dat dan met of zonder install naar HDD (op beide platforms)? Ik vind de 360 met HD install namelijk al best lang laden. Als dat op de PS3 dan nóg langer duurt... :X en kun je 'm op de PS3 überhaupt installen (dat verschilt toch per game)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iiSjoerd
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-02-2022
Ben blij dat ik FIFA 12 op de PC heb. Die laadtijden op de PS3 en xbox360 zijn echt extreem lang vergeleken met de PC.

Als ik een match start kan ik met 3 seconden al op start drukken om te beginnen!
+ kwaliteit is beter, maar dat hangt natuurlijk helemaal af van je opstelling.
Ik speel met officiële xbox360 controllers voor de PC. (Super fijn).

Ik heb FIFA13 al vanaf het moment dat het kon ge-preorderd voor de PC via Origin, kan echt niet wachten!

[ Voor 13% gewijzigd door iiSjoerd op 22-08-2012 13:07 ]

Met vriendelijke groet, Sjoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

iiSjoerd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:06:
Ben blij dat ik FIFA 12 op de PC heb. Die laadtijden op de PS3 en xbox360 zijn echt extreem lang vergeleken met de PC.

Als ik een match start kan ik met 3 seconden al op start drukken om te beginnen!
+ kwaliteit is beter, maar dat hangt natuurlijk helemaal af van je opstelling.
Ik speel met officiële xbox360 controllers voor de PC. (Super fijn).

Ik heb FIFA13 al vanaf het moment dat het kon ge-preorderd voor de PC via Origin, kan echt niet wachten!
Waarom via Origin, als ik vragen mag? Bij webshops is 'ie zo 15 euro goedkoper en kun je hem ook gewoon in Origin registeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Weet iemand toevallig waar ik een Digitale Versie (game-key) van Fifa 13 - Ultimate Edition kan pre-orderen voor de PC? Ik heb inmiddels meerdere game-key websites geprobeerd, maar ik ben de Ultimate Edition nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

.oisyn schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:57:
En is dat dan met of zonder install naar HDD (op beide platforms)? Ik vind de 360 met HD install namelijk al best lang laden. Als dat op de PS3 dan nóg langer duurt... :X en kun je 'm op de PS3 überhaupt installen (dat verschilt toch per game)?
Beetje afhankelijk van de HDD die je erin heb zitten, ik heb de schijf vervangen en is merkbaar sneller dan de stock HDD die erin zit.

Andere kant vind ik de speelbaarheid op de PS3 veel fijner dan op PC of Xbox, controller in de hand en gaan. 'even' je PS3 controllers te laten werken op een PC gaan lang niet altijd, zeker niet via bluetooth, dan neem ik die 3 seconde extra laadtijd voor lief.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 22-08-2012 14:46 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iiSjoerd
Koppensneller schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:13:
[...]

Waarom via Origin, als ik vragen mag? Bij webshops is 'ie zo 15 euro goedkoper en kun je hem ook gewoon in Origin registeren.
Weet ik ook, heb je gelijk in.. Ik was gewoon een beetje the enthousiast! Bij alle andere games die ik bezit heb ik het inderdaad ook via andere webshops gekocht. Maar het maakt me eigenlijk geen drol uit, ik ben een grote FIFA fan haha 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iiSjoerd
EricNL schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:43:
Weet iemand toevallig waar ik een Digitale Versie (game-key) van Fifa 13 - Ultimate Edition kan pre-orderen voor de PC? Ik heb inmiddels meerdere game-key websites geprobeerd, maar ik ben de Ultimate Edition nog niet tegen gekomen.
Heb je al op www.origin.com gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

SinergyX schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:46:
Andere kant vind ik de speelbaarheid op de PS3 veel fijner dan op PC of Xbox, controller in de hand en gaan.
En Xbox en PC met Xbox 360 controller zijn niet "controller in de hand en gaan" omdat... ?

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 22-08-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

.oisyn schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:09:
[...]

En Xbox en PC met Xbox 360 controller zijn niet "controller in de hand en gaan" omdat... ?
Het een Xbox controller is en geen PS3 controller.. dat is toch niet zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

SinergyX schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:15:
[...]

Het een Xbox controller is en geen PS3 controller.. dat is toch niet zo moeilijk?
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/assets/32785/4/wireless-gamepad-f710feature-image.png

Ik gebruik deze controller op de pc. Heeft dezelfde layout als een PS3-controller, is ook draadloos en dus kan ik ook gewoon lekker op de bank voetballen. Problem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iiSjoerd
[...]

Je kan ook gewoon met de PS3 controller op de PC FIFA spelen hoor. ;)
Als je het wilt is het mogelijk..
EricNL schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 09:39:
- MotionInJoy software om PS3 controllers te kunnen gebruiken (in de MotionInJoy software gebruik ik de Xbox360 indeling, omdat de PS3 controller indeling niet helemaal overeen komt in Fifa zelf)
- Simpele Bluetooth Adapter van een paar euro om de controllers draadloos te kunnen gebruiken met MotionInJoy.
Verder is het natuurlijk jou mening dat je de PS3 controller fijner in de hand vindt liggen dan een xbox360 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 21:18

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
hmm, denk ga eens even lezen of er nog interessante aanbiedingen oid te vinden zijn in dit topic, blijkt het weer een xbox vs ps3 vs pc discussie te zijn...

Who cares, als je maar lol aan het spel beleeft

Anyway, vorig jaar heb ik Fifa 12 preordered voor 39 euro bij de Mediamarkt in Arnhem. (de actie was voor ps3 en xbox360 versie)
Iemand al zo'n aanbieding tegen gekomen?

Ik denk niet dat ik fifa anders ga preorderen, op de release dag stunten alle winkels ermee, ik heb de afgelopen vier jaar Fifa kunnen bemachtigen voor 39-44 euro

Heb iig wel weer zin in een nieuw deel!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

cypher21 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:04:
hmm, denk ga eens even lezen of er nog interessante aanbiedingen oid te vinden zijn in dit topic, blijkt het weer een xbox vs ps3 vs pc discussie te zijn...

Who cares, als je maar lol aan het spel beleeft

Anyway, vorig jaar heb ik Fifa 12 preordered voor 39 euro bij de Mediamarkt in Arnhem. (de actie was voor ps3 en xbox360 versie)
Iemand al zo'n aanbieding tegen gekomen?

Ik denk niet dat ik fifa anders ga preorderen, op de release dag stunten alle winkels ermee, ik heb de afgelopen vier jaar Fifa kunnen bemachtigen voor 39-44 euro

Heb iig wel weer zin in een nieuw deel!
Met bijna alle "grote" releases van games die veel worden verkocht heeft de MediaMarkt wel een mooie aanbieding. Hier in Roermond dus ook. Verschillende games al goedkoop kunnen bemachtigen.
- Fifa 12
- Fifa 11
- Red Dead Redemption
- LA Noire
- Battlefield 3

Gaat eigenlijk allemaal weg voor OF €39 OF €44,-. en vaak heb je dan ook nog eens een editie te pakken waar veel extra's bijzitten. Bij battlefield als ik ook een of andere exclusieve editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Oxigeon schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:19:
[...]

Met bijna alle "grote" releases van games die veel worden verkocht heeft de MediaMarkt wel een mooie aanbieding. Hier in Roermond dus ook. Verschillende games al goedkoop kunnen bemachtigen.
- Fifa 12
- Fifa 11
- Red Dead Redemption
- LA Noire
- Battlefield 3

Gaat eigenlijk allemaal weg voor OF €39 OF €44,-. en vaak heb je dan ook nog eens een editie te pakken waar veel extra's bijzitten. Bij battlefield als ik ook een of andere exclusieve editie.
Inderdaad, doe ik ook altijd op die manier.

Vorig jaar had de mediamarkt Arnhem echter een preorder voor 39,- voor MW3, BF3 en Fifa 12. Op de release dag zelf waren ze in de winkel 44

Ach ja, ff wachten tot 28 september :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Koppensneller schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:17:
[afbeelding]

Ik gebruik deze controller op de pc. Heeft dezelfde layout als een PS3-controller, is ook draadloos en dus kan ik ook gewoon lekker op de bank voetballen. Problem?
Genoeg, maar daar gaat dit topic niet echt over.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:36
Ben ook erg benieuwd naar FIFA 13. Laat de demo maar komen.
En hoop hem ook voor 44 te kopen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:09
Zit net even te kijken naar dat filmpje over de bediening met de Playstation Move. Wat een aanfluiting is dat zeg, die lijnen op je beeld waar je de bal wilt hebben maakt het onoverzichtelijk, acties die ze probeerden lukte niet en handig lijkt het me sowieso niet.

To dare is to do

• cypher21
Idd, waardeloos, krijg je meer de Wii besturing wat ook voor geen meter werkt.

Ben wel benieuwd naar de kinect ondersteuning, maar gok dat ik het uit ga zetten, ik vloek nogal veel en volgens de berichten kan dat de scheidsrechter beinvloeden :D

• iiSjoerd
Lijkt me ook niet fijn, net als toetsenbord... Geef mij maar lekker een controller ^^!

• cypher21
Nee, niet de totale besturing met kinect, dat gaat niet gebeuren, en dat wil je ook niet, misschien zou het wel grappig zijn voor vrije trappen of penalties, maar ook niet meer dan dat.

Ik doelde met name op het vloeken e.d. dat dit de scheids beïnvloedt.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[...]

Het is moeilijk omdat je wat je schreef nergens over ging. Wellicht dat jij vindt dat een PS3 controller fijner werkt maar dat zei je niet, je had het erover "controller in de hand en gaan". Tja, dat is op de PC en Xbox 360 precies zo, dus vandaar de verwarring.

• iiSjoerd
cypher21 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:28:
Nee, niet de totale besturing met kinect, dat gaat niet gebeuren, en dat wil je ook niet, misschien zou het wel grappig zijn voor vrije trappen of penalties, maar ook niet meer dan dat.

Ik doelde met name op het vloeken e.d. dat dit de scheids beïnvloedt.
Dat zou wel leuk zijn, moet je opeens stoppen met het "coachen" (besturen) van je team omdat je de tribune op word gestuurd vanwege je gevloek..
En dan zie vervolgens dat jou team CPU-gestuurd word.. 8)7

Ik ben ook zo'n FIFA-speler die continue vloekt als iets niet lukt haha!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 11:29
Beste aanbieding die er te krijgen is:
http://www.thehut.com/offers/fifa.list

Let wel je hebt hem zeer waarschijnlijk niet op de release datum.
Maar voor 35pond heb je Fifa13 en 2 boxers.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life

Beelden van de pers-editie van FIFA 13. Bevat beelden van verschillende teams die niet in de demo zitten, maar nog niet alle selecties zijn geüpdate.

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-06 14:16
Ik heb FIFA 13 op Amazon.co.uk besteld voor £26, omgerekend 32 euro. Mooie prijs vond ik.

Al jaren geleden dat ik FIFA heb gespeeld. Sinds 2008 speel ik al PES, maar nu wou ik FIFA toch nog eens een kans geven. Vooral omdat het speltempo omhoog is gegaan en vrienden van mij meer FIFA spelers zijn. Indien het tegenvalt kan ik nog altijd PES 2012 spelen of de nieuwe PES 2013 aanschaffen.

• cypher21
C.QL schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:34:
Ik heb FIFA 13 op Amazon.co.uk besteld voor £26, omgerekend 32 euro. Mooie prijs vond ik.

Al jaren geleden dat ik FIFA heb gespeeld. Sinds 2008 speel ik al PES, maar nu wou ik FIFA toch nog eens een kans geven. Vooral omdat het speltempo omhoog is gegaan en vrienden van mij meer FIFA spelers zijn. Indien het tegenvalt kan ik nog altijd PES 2012 spelen of de nieuwe PES 2013 aanschaffen.
Huh... daar is ie 42 pond

edit, nvm pc versie, was handig dat erbij te vermelden...

[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 30-08-2012 23:41 ]

• SR8
  • Niet online

SR8

De officiële FIFA13 TV reclame:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WTTiGD31rqE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-06 14:16
cypher21 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:40:
[...]

Huh... daar is ie 42 pond

edit, nvm pc versie, was handig dat erbij te vermelden...
Inderdaad de pc versie. Dat had ik erbij moeten vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

IK heb de PC versie voor 26 euro besteld :+

IK denk dat je er grafisch meer uit krijgt op de PC dan op een console dit jaar.. voorheen ook altijd op de Xbox gespeeld!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 21:18

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bananenspin schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 07:53:
IK heb de PC versie voor 26 euro besteld :+
Waar dan? Of is dat een engelse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

tweaker2010 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:23:
[...]

Waar dan? Of is dat een engelse versie?
Het is inderdaad een 'uk-import' zoals het omschreven staat, is dat erg dan? Wil ik die niet? :o

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Nou, misschien dat je dan geel NL taal en commentaar hebt.
Maar ik vraag me af of je dat erg zou moeten vinden :D

Dat Nederlandse commentaar is altijd bar en boos, ik zet het spel altijd op Engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het is gewoon goedkoop cashen voor Mulder en Ten Napel, gewoon even wat dingetjes inspreken zonder hun best ervoor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Nou kijk ik niet zo veel Engels voetbal (lees: praktisch niets), maar lijkt het Engelse commentaar wel op het 'echie' zoals je dat op tv hoort? Het gebrek aan beleving is bij Mulder en Ten Napel inderdaad tenenkrommend, maar hoe dicht bij de werkelijkheid ligt het commentaar van Tyler, Smith, Tyldesley en Townsend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Koppensneller schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:30:
Nou kijk ik niet zo veel Engels voetbal (lees: praktisch niets), maar lijkt het Engelse commentaar wel op het 'echie' zoals je dat op tv hoort? Het gebrek aan beleving is bij het Mulder en Ten Napel inderdaad tenenkrommend, maar hoe dicht bij de werkelijkheid ligt het commentaar van Tyler, Smith, Tyldesley en Townsend?
Het engelse commentaar is het beste wat erin zit vind ik.
Ik erger me kapot aan het nederlandse commentaar van mulder en ten napel.

"het is nog steeds gelijkspel evert, Ja, dan hebben we geen winnaar, maar ook geen verliezer"
Dat zeggen ze bijna IEDERE wedstrijd!
Een bak ergernis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

cypher21 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:40:
Nou, misschien dat je dan geel NL taal en commentaar hebt.
Maar ik vraag me af of je dat erg zou moeten vinden :D

Dat Nederlandse commentaar is altijd bar en boos, ik zet het spel altijd op Engels :)
Ik speel het ook nooit Nederlands inderdaad zeg, dat is echt heel slecht!
Maar je speelt de game via Origin neem ik aan dus dan download je het en heb je ook elke taal tot je beschikking (niet dat ik anders wil dan Engels)?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:56
Koppensneller schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:30:
Nou kijk ik niet zo veel Engels voetbal (lees: praktisch niets), maar lijkt het Engelse commentaar wel op het 'echie' zoals je dat op tv hoort?
Ja, engels commentaar is gewoon heel goed gedaan. Sowieso zitten er al meerdere engelse commentators in, 4 stuks. Bij CL en cup wedstrijden hoor je dus andere commentators. Maar ze verslaan heel goed de wedstrijd. Leuke feitjes over spelers en clubs. Beleving is goed nagebootst. Heel compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
Kaap schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:14:
[...]

Ja, engels commentaar is gewoon heel goed gedaan. Sowieso zitten er al meerdere engelse commentators in, 4 stuks. Bij CL en cup wedstrijden hoor je dus andere commentators. Maar ze verslaan heel goed de wedstrijd. Leuke feitjes over spelers en clubs. Beleving is goed nagebootst. Heel compleet.
Op zich wel maar het blijft enorm scripted. Elke keer dat je op Wembley speelt hetzelfde verhaal over het oude Wembley bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
@Cypher21, denk dat het Engelse commentaar dat veel minder heeft dan het Nederlandse. Ook moet je niet vergeten dat men niet elke dag van het jaar nieuwe items in kan spreken, waardoor het logisch is -als je een paar feitjes per club & stadion hebt- dat je deze regelmatig terughoort naar mate je er vaker mee / in speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerooney
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-11-2020
Jongens, als je FIFA 13 Ultimate Edition nu bij Wehkamp bestelt, dan heb je hem op 27 september voor 49 euro in huis. Moet je wel even de kortingscode 'ikkannietwachten' gebruiken. Prima deal dacht ik. :)
Pagina: 1 2 ... 33 Laatste