Dat was toch ook het geval bij Fifa 12? De Demo speelde enorm langzaam terwijl het volledige spel veel vloeiender//sneller leek.LoneRanger schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:11:
[...]
Een stukje sneller voor m'n gevoel, verder wel hetzelfde geloof ik.
Die snelheid was in Fifa12 ook variabel dus kan best zijn dat ook de snelheid hetzelfde is.
Ik heb dan ook maar 1 potje gespeeld tot nu toe dus niet teveel waarde aan hechten.
Tegen de cpu spelen is iig weer leuk, daar ben ik echt vanaf gestapt in fifa12.
Wel tof dat hij gewoon je Fifa12 instellingen pakt tot fav. club aan toe, scheelde meer een hoop instellen.
Ook je level zoals je die opgebouwd hebt in Fifa12 behoud je.
Eens kijken of er online wat te doen is.
Verwijderd
je kan met je ervaringspunten items en nog veel meer kopen, zie 2 berichten boven je het youtube filmpje voor meer informatie
Voor mensen die nog de UE willen pre-orderen voor de PS3, bij de ToysXL kan dit nog!
Fifa 13 zou toch vandaag uitkomen ? alleen op origin staat nog niet beschikbaar ?
ik ben vanmiddag weg en morgen pas terug dus had graag gezien dat ik hem vandaag al kon downloaden.
ik ben vanmiddag weg en morgen pas terug dus had graag gezien dat ik hem vandaag al kon downloaden.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Alleen de mensen met een Season Ticket kunnen hem al downloaden. Voor ons normale stervelingen is 'ie pas donderdag beschikbaar.
En hoe kom je aan een season ticket ?Koppensneller schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:19:
Alleen de mensen met een Season Ticket kunnen hem al downloaden. Voor ons normale stervelingen is 'ie pas donderdag beschikbaar.
Die is alleen beschikbaar voor PS3 en Xbox 360
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
ok dan maar wachten tot Donderdag, best wel een naai streek van ze dat de consoles wel een eerder toegang kunnen krijgen en op de PC niet
Zo'n Season Ticket kost ook een eurootje of 25, dus ze krijgen het niet zomaar
Dan nog, waarom kunnen ze dat ook niet aanbieden op de PC ?Koppensneller schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:26:
Zo'n Season Ticket kost ook een eurootje of 25, dus ze krijgen het niet zomaar
EDIT: Ow wacht vergeten EA natuurlijk K...t bedrijf
[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 23-09-2012 11:28 ]
Verwijderd
Ook maar is FUT gedaan, helaas kreeg ik bijzonder weinig qua coins en players
Heb nog het een en ander te koop staan maar het team ziet er nu zo uit > http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#ekIn8Udwde8:360
Heb nog het een en ander te koop staan maar het team ziet er nu zo uit > http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#ekIn8Udwde8:360
Verwijderd
Iemand enig idee waar de gameface optie in fifa13 zit?? Kan hem maar niet vinden??
Of zit gameface niet meer in fifa 13?
Ja, die functie zit er nog wel in, maar je moet via de website je gameface maken.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:49:
Iemand enig idee waar de gameface optie in fifa13 zit?? Kan hem maar niet vinden??
Hier kan je je gameface aanmaken:
http://www.ea.com/uk/foot...com/uk/football/game-face
Verwijderd
volgens mij zit die funtie er niet in Fifa 13, ik heb namelijk al een gameface die ik in Fifa12 al gebruik. Als ik naar die link ga dan zie ik ook dat je gameface alleen voor fifa12 kan gebruiken. Er staat niks met fifa 13... wel jammercolink0 schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:53:
[...]
Ja, die functie zit er nog wel in, maar je moet via de website je gameface maken.
Hier kan je je gameface aanmaken:
http://www.ea.com/uk/foot...com/uk/football/game-face
Sneue reactiePykow schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:28:
[...]
Dan nog, waarom kunnen ze dat ook niet aanbieden op de PC ?
EDIT: Ow wacht vergeten EA natuurlijk K...t bedrijf
In het vp edit menu onder appearance.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:49:
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Kan aan mij liggen maar ik zie geen vp menu in fifa 13. Is het misschien omdat ik de early release heb dat het er niet in zit??
Ziet er goed uit.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:18:
Ook maar is FUT gedaan, helaas kreeg ik bijzonder weinig qua coins en players
Volgens mij kun je 100% chemistry halen als je je centrale verdedigers omwisselt of niet?
PSN ID = Jorco
Early acces bevat gewoon alles dus daar ligt het niet aan.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:05:
[...]
Kan aan mij liggen maar ik zie geen vp menu in fifa 13. Is het misschien omdat ik de early release heb dat het er niet in zit??
Online modes -> pro clubs, daar zit je online vp.
Be a pro, daar zit je offline vp.
Als je je pro aanmaakt of edit dan kom je gameface wel tegen.
Only fools are enslaved by time and space.
Misschien een stomme vraag, maar wat is dat FUT nu precies?
Ja ik weet dat 't kaartjes verzamelen is/spelers verkopen etc. Maar speel je uiteindelijk ook matches met dit team (dus je speelt met je eigen "dream-team")? Of blijft 't alleen bij dat kaarten ruilen, verkopen etc (OSM achtig)?
Wat is er nu zo leuk aan dat FUT? Ben aan 't denken om de ultimatie editie te kopen, maar zie eigenlijk ook weer niet zo 't nut van FUT...
Ja ik weet dat 't kaartjes verzamelen is/spelers verkopen etc. Maar speel je uiteindelijk ook matches met dit team (dus je speelt met je eigen "dream-team")? Of blijft 't alleen bij dat kaarten ruilen, verkopen etc (OSM achtig)?
Wat is er nu zo leuk aan dat FUT? Ben aan 't denken om de ultimatie editie te kopen, maar zie eigenlijk ook weer niet zo 't nut van FUT...
Ja, je kunt je eigen team maken met die kaartjes, sommige zijn zoveel waard, je kunt dan als het goed is meedoen aan divisies dit jaar, en je kunt ook aan toernooien meedoen voor coins.
Maar ik ga lekker aan de normale online modus divisies beginnen, en dan kijken wat er nou zo leuk aan FUT is.
Maar ik ga lekker aan de normale online modus divisies beginnen, en dan kijken wat er nou zo leuk aan FUT is.
Nog 43% voor hij binnen is! Daarna ga ik hem halen bij GameMania met die inruilactie voor 20 euro.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En die divisies speel je dan ook echt net zoals een normale plot? Of zijn dat nachtelijke simulaties ofzo?iPodKiller schreef op zondag 23 september 2012 @ 16:22:
Ja, je kunt je eigen team maken met die kaartjes, sommige zijn zoveel waard, je kunt dan als het goed is meedoen aan divisies dit jaar, en je kunt ook aan toernooien meedoen voor coins.
Verwijderd
Nee je speelt gewoon echte potjes net als normaal Fifa. De kaartjes representeren de echte spelers en dus het team waarmee je speelt. Het is niet zo dat potjes gesimuleerd worden, je speelt gewoon met het team dat je opstelt adhv de kaartjes.Exterminator schreef op zondag 23 september 2012 @ 16:42:
[...]
En die divisies speel je dan ook echt net zoals een normale plot? Of zijn dat nachtelijke simulaties ofzo?
Maar stats zijn wel anders, hoe zit dat? Zijn de stat-categoriën bij FUT een soort samenvatting, of zijn er echt maar 8 eigenschappen waar een speler op wordt beoordeeld?Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 16:50:
[...]
Nee je speelt gewoon echte potjes net als normaal Fifa. De kaartjes representeren de echte spelers en dus het team waarmee je speelt. Het is niet zo dat potjes gesimuleerd worden, je speelt gewoon met het team dat je opstelt adhv de kaartjes.
Ik heb sinds fifa 09 eigenlijk nooit meer online gespeeld, omdat mensen te goed waren voor mij.
Maar door het nieuwe paas systeem en first ball controll, verwacht ik dat er mee balance is online.
Oja ik speel ook niet online de laatste jaren omdat ze makkelijk kunne quiten en ik me score kwijt ben.
Maar door het nieuwe paas systeem en first ball controll, verwacht ik dat er mee balance is online.
Oja ik speel ook niet online de laatste jaren omdat ze makkelijk kunne quiten en ik me score kwijt ben.
Als een speler nu rage gaat quitten midden in een wedstrijd dan krijg jij gewoon die volle 3 punten in divisies.Pykow schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:40:
Ik heb sinds fifa 09 eigenlijk nooit meer online gespeeld, omdat mensen te goed waren voor mij.
Maar dan heb je veel gemist, sinds fifa 09 niet meer online spelen.
Maar balance of niet, je zult toch uurtjes erin moeten gooien wil je naar divisie 1 komen of minimaal 4.
Opeens hangt de game helemaal vast bij het simuleren na het winnen van een FUT wedstrijd (PS3).
PS3 opnieuw aangezet, wedstrijd weer gewonnen en hangt ie weer vast.
Een wedstrijd opnieuw spelen vind ik niet erg, maar 11 spelers die nu 2 wedstrijden minder op hun contract hebben wel
De servers van EA liggen momenteel ook plat dus vermoed dat daar de oorzaak ligt.
PS3 opnieuw aangezet, wedstrijd weer gewonnen en hangt ie weer vast.
Een wedstrijd opnieuw spelen vind ik niet erg, maar 11 spelers die nu 2 wedstrijden minder op hun contract hebben wel
De servers van EA liggen momenteel ook plat dus vermoed dat daar de oorzaak ligt.
PSN ID = Jorco
Wow, dit wist ik niet 
Ik ging in FUT even Online Seasons doen met mijn nieuwe britse bronzen elftal, kwam ik er opeens achter dat je niet wordt ingedeeld tegen spelers met elftallen die dezelfde rating hebben. Daar stond ik dan met mijn full-brons team tegen een full-gold team te spelen
Gelukkig nog met een gelijkspel de wedstrijd weten te beëindigen.
Sinds wanneer is dit zo? Ik meen mij namelijk te herinneren dat je werd ingedeeld tegen gelijkwaardige teams

Ik ging in FUT even Online Seasons doen met mijn nieuwe britse bronzen elftal, kwam ik er opeens achter dat je niet wordt ingedeeld tegen spelers met elftallen die dezelfde rating hebben. Daar stond ik dan met mijn full-brons team tegen een full-gold team te spelen
Sinds wanneer is dit zo? Ik meen mij namelijk te herinneren dat je werd ingedeeld tegen gelijkwaardige teams
Dit (dat je tegen zelfde niveau moet) is denk ik alleen het geval bij de online toernooien en niet bij de gewone seizoenswedstrijden (dat je daar tegen iedereen kan komen te spelen)?colink0 schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:52:
[ Voor 11% gewijzigd door MyUtd4Life op 24-09-2012 00:06 ]
FIFA Benelux Administrator
Is het niet gewoon dat iedereen in de 5e divisie start, en daarom de spreiding nog niet zo goed is momenteel?colink0 schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:52:
Wow, dit wist ik niet
Gisteren wel met 3-1 gewonnen van een gold team met mijn eredivisie bronze team
Iddshoombak schreef op maandag 24 september 2012 @ 08:53:
[...]
Is het niet gewoon dat iedereen in de 5e divisie start, en daarom de spreiding nog niet zo goed is momenteel?
Gisteren wel met 3-1 gewonnen van een gold team met mijn eredivisie bronze teamKreeg gelijk allerlei scheldberichten binnen via Xbox live
Ging er eigenlijk vanuit dat alleen de ervaren/fanatieke spelers er extra geld voor over hadden om die Season Ticket aan te schaffen.
Maar blijkt niet uit te maken.
Heb al 4x een tegenstander gehad die quitte, en daarnaast ook fanmail in de berichten inbox...
Moet zeggen dat het nu wel veel moeilijker is een divisie hoger te komen met season, gok dat er over het algemeen idd de goede spelers nu al online zijn.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Sommige mensen maken er weer eens een sport van om een verdediger 20x te kopen en voor een hoger bedrag te verkopen. Dan gaat de lol er toch ook van af of niet?
PSN ID = Jorco
Kan er niet gewoon een apart FUT topic komen?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Goed idee...SinergyX schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:47:
Word de game nu woensdag of donderdag verkocht. Ik lees overal de 27e maar veel winkels zeggen dus woendag de 26e...
Iemand?
Even voor de duidelijkheid, als ik nu een season ticket koop kan ik de game "gratis" downloaden en spelen op de 360. En de 27e, de officiele releasedatum, dan werkt die download niet meer en moet ik de game kopen om verder te spelen?
[ Voor 27% gewijzigd door Kenny_026 op 24-09-2012 10:52 ]
Noord-Amerika: 25 September 2012kbloem schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:48:
[...]
Goed idee...
Word de game nu woensdag of donderdag verkocht. Ik lees overal de 27e maar veel winkels zeggen dus woendag de 26e...
Europa: 28 September 2012
Australië: 27 September 2012
Klopt.Even voor de duidelijkheid, als ik nu een season ticket koop kan ik de game "gratis" downloaden en spelen op de 360. En de 27e, de officiele releasedatum, dan werkt die download niet meer en moet ik de game kopen om verder te spelen?
Maar kan je dan je 'key' in die download ingeven zodat je met een locale versie verder kan? Of moet je de disc blijven gebruiken? Gamen vanaf de HDD is aanzienlijk sneller dan vanaf de BR. (PS3)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waarom dan? Ik bedoel waarom de lol er dan van af gaat. Als je geen zin hebt in een "vrije markt economie" dan moet je ook geen FUT spelenJorco schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:45:
Sommige mensen maken er weer eens een sport van om een verdediger 20x te kopen en voor een hoger bedrag te verkopen. Dan gaat de lol er toch ook van af of niet?
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 24-09-2012 11:23 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Als je FIFA 13 vanuit de PS store koopt, dan zet hij je gedownloade game automatisch om in een 'volledige' versie. Je hoeft hem dus niet opnieuw te kopen. Enige is dat hij 70 euro kost in de store..SinergyX schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:01:
Maar kan je dan je 'key' in die download ingeven zodat je met een locale versie verder kan? Of moet je de disc blijven gebruiken? Gamen vanaf de HDD is aanzienlijk sneller dan vanaf de BR. (PS3)

Ik vind vrijdag zon rare dag. Tis bijna altijd dinsdagen of donderdagen.
Graag! Tis een heel ander onderdeel van Fifa. Maar omdat je er ook weer meespeelt kan het nogal verwarrend zijn. Lijkt mij een goed plan om een apart FUT topic te maken.SinergyX schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:47:
[ Voor 42% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-09-2012 12:42 ]
Hoe krijg je nu extra contracten en zo bij FUT. Ik speel een paar wedstrijden en mijn hele team kan ik niet meer gebruiken omdat ik maar 3 contracten heb.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die kun je kopen van de coins die je wint met spelencarpebios schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:42:
Hoe krijg je nu extra contracten en zo bij FUT. Ik speel een paar wedstrijden en mijn hele team kan ik niet meer gebruiken omdat ik maar 3 contracten heb.
Dat was de informatie die ik op Wikipedia vond, maar Gamesync (waar ik hem heb besteld) zegt dat de release op donderdag is. Ik denk dat die wiki-info niet klopt.Kaap schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:40:
[...]
Ik vind vrijdag zon rare dag. Tis bijna altijd dinsdagen of donderdagen.
Wiki info klopt wel, alleen is niet compleet. Er zijn namelijk ook landen in Europa waar de release de 27e is. (waaronder NL en Duitsland)Koppensneller schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:10:
[...]
Dat was de informatie die ik op Wikipedia vond, maar Gamesync (waar ik hem heb besteld) zegt dat de release op donderdag is. Ik denk dat die wiki-info niet klopt.
Idd, ik wordt ook moe van al die FUT posts. Kan iemand van de FUT-users even een apart topic aanmaken aub?SinergyX schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:47:
Vorig jaar was 26ste bij gamemania als ik me niet vergis.
Goed idee...tweaker2010 schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:15:
[...]
Idd, ik wordt ook moe van al die FUT posts. Kan iemand van de FUT-users even een apart topic aanmaken aub?
Laten we voor ieder spel onderdeel een apart topic maken.
Voor be a pro, seasons, FUT, toernooien, skill moves enzovoorts.
Wat wordt er in dit topic besproken dan??
Bart smit adverteerde met de 27e, op de EA Fifa Benelux pagina op Facebook vermelden ze ook de 27e.xamirz schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:29:
Vorig jaar was 26ste bij gamemania als ik me niet vergis.
Hoop sites geven echter de 28e aan
[ Voor 27% gewijzigd door cypher21 op 24-09-2012 13:32 ]
Het lijkt mij ook geen verkeerd plan om voor FUT een apart topic te maken.cypher21 schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:31:
[...]
Goed idee...
Laten we voor ieder spel onderdeel een apart topic maken.
Voor be a pro, seasons, FUT, toernooien, skill moves enzovoorts.
Wat wordt er in dit topic besproken dan??
Best veel berichten gaan over FUT dus als je 1 algemeen topic hebt en 1 voor FUT zou dat voldoende moeten zijn.
PSN ID = Jorco
Voorheen zag je achter spelers skill icoontjes staan(staan nu onder speleropties) , nu zie je een groene of rode pijl met een getal er in staan.
Waar staat dat voor?
Waar staat dat voor?
Cons:::BB4E
De huidige vorm?shameblaster schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:13:
Voorheen zag je achter spelers skill icoontjes staan(staan nu onder speleropties), nu zie je een groene of rode pijl met een getal er in staan.
Waar staat dat voor?
Ben benieuwd wanneer nou de release is, ik ga voorlopig even uit van donderdag. Echter sites als FRS geven 28-9-2012
Net voorgereserveerd in een gamemania winkel, die gaven aan dat ik het spel donderdags kan afhalen.
In de folder van saturn (49euro) staat ook donderdag als release datum
[ Voor 33% gewijzigd door shameblaster op 24-09-2012 14:29 ]
Cons:::BB4E
Elk jaar is het een beetje hetzelfde....shameblaster schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:21:
Net voorgereserveerd in een gamemania winkel, die gaven aan dat ik het spel donderdags kan afhalen.
woensdag einde dag liggen ze bij sommige bedrijven al in de winkel. Vorig jaar begonnen de meeste winkels op woensdagmiddag met verkopen.
Burp
Nee 27e moet FIFA 13 beschikbaar zijn voor iedereen, ga daar maar vanuit.tuinïnen schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:18:
[...]
De huidige vorm?
Ben benieuwd wanneer nou de release is, ik ga voorlopig even uit van donderdag. Echter sites als FRS geven 28-9-2012
Ik kan echt niet meer wachten, motivatie voor FIFA 12 is weg omdat FIFA13 bijna uitkomt en de demo heb ik inmiddels al grijs gespeeldiPodKiller schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:25:
[...]
Nee 27e moet FIFA 13 beschikbaar zijn voor iedereen, ga daar maar vanuit.
Dit jaar koop ik m gewoon bij Origin, uiteindelijk zal ik toch moeten dl-en dus dan maar direct..
Dat hoesje koop ik over een paar jaar wel, om de reeks vanaf fifa 96 compleet te maken
[ Voor 9% gewijzigd door tuinïnen op 24-09-2012 15:28 ]
Ik heb het een beetje gehad met FUT. ik snap er niks van. Dan heb je wat golden players, MOET je een golden wedstrijd doen. En dan tref je alleen maar gasten met dikke spelers die je de ballen om je oren laten vliegen. head to head is toch fijner.
1500 eu boete als je voor de verkoopdatum verkoopt.Wii4all schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:45:
[...]
Elk jaar is het een beetje hetzelfde....
woensdag einde dag liggen ze bij sommige bedrijven al in de winkel. Vorig jaar begonnen de meeste winkels op woensdagmiddag met verkopen.
Hoef je overigens niet te betalen; dan krijg je daarna gewoon geen nieuwe games meer.
vorig jaar verkocht een stagair in winschoten (ofzo) per ongeluk een Fifa12 voor de datum dat het mog. Dat kostte zijn baas dus 1500 euro.
Idd:iPodKiller schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:25:
[...]
Nee 27e moet FIFA 13 beschikbaar zijn voor iedereen, ga daar maar vanuit.

Bij deze dus bevestigd door EA. Maar elke winkel krijgt hun ontvangst goederen altijd 2-3 dagen van te voren binnen, heb zelf ooit bij de multimedia gedeelte bij de V&D gewerkt dus ik kan wel weten hoe het gaat daar in winkels. Je ziet al een lijst van te voren van wat er geleverd gaat worden in dat week 9 van de 10 winkels hebben FIFA 13 al morgen als het goed is in een ongeopende krat/pallet liggen ergens in een magazijn 
Zo had ik meegemaakt dat RDR al 3 dagen voor release dag binnenkwam.
Zo had ik meegemaakt dat RDR al 3 dagen voor release dag binnenkwam.
Verwijderd
Zojuist bericht van Mycom dat mijn exemplaar van FIFA 13 (PC) al is verzonden. Morgen binnen.
Zooo das snell. Ik ga gamemania bellen waar die mijne blijftVerwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:44:
Zojuist bericht van Mycom dat mijn exemplaar van FIFA 13 (PC) al is verzonden. Morgen binnen.
op de website staat :Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:44:
Actuele voorraad status
Afhalen
|||||
levertijd onbekend
Bezorgen
|||||
donderdag 27 september
Maar dat zegt toch niks? Dat zie je bij elke site en winkel staan. Als Mycom zegt dat ze fifa13 morgen verzenden, prima toch?
dat gevoel ken ik! FIFA12 heb ik ook niet meer gespeeld sinds de demo! Maar bespaar jezelf 15 euro en koop de code via G2play.net oid. Daar heb ik em net voor €34 gekocht en dan krijg je de code in je mail, die voer je in Origin in en downloaden maartuinïnen schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:27:
[...]
Ik kan echt niet meer wachten, motivatie voor FIFA 12 is weg omdat FIFA13 bijna uitkomt en de demo heb ik inmiddels al grijs gespeeld![]()
Dit jaar koop ik m gewoon bij Origin, uiteindelijk zal ik toch moeten dl-en dus dan maar direct..
Dat hoesje koop ik over een paar jaar wel, om de reeks vanaf fifa 96 compleet te maken
Vorige keer bij Mycom/Dixons een bestelling gedaan, die pakken alles al enkele dagen van te voren in en stoppen het in een rolcontainer die naar TNT gaat een dag voor de releasedatum. Wel meer retailers werken zo, anders krijgen ze nooit alles op tijd af, om iedereen op de releasedatum de desbetreffende game te bezorgen.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:44:
[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 24-09-2012 16:00 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik wil toch wel erg graag de Ultimate Edition (PS3), maar kan het nergens meer vinden. Ook ben ik bang dat dit niet in de winkel te krijgen is (de geruchten gingen dat de releasedag dit wel het geval zou zijn). Iemand nog een webshop waar ik deze wel kan krijgen?
Hier niks bij?Jeroen04 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:11:
Ik wil toch wel erg graag de Ultimate Edition (PS3), maar kan het nergens meer vinden. Ook ben ik bang dat dit niet in de winkel te krijgen is (de geruchten gingen dat de releasedag dit wel het geval zou zijn). Iemand nog een webshop waar ik deze wel kan krijgen?
pricewatch: Fifa 13 Ultimate Edition, PlayStation 3
Verwijderd
Hmm dat zou ook kunnen natuurlijk, maar in de mail staat letterlijk dit:Jumpman schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:59:
[...]
Vorige keer bij Mycom/Dixons een bestelling gedaan, die pakken alles al enkele dagen van te voren in en stoppen het in een rolcontainer die naar TNT gaat een dag voor de releasedatum. Wel meer retailers werken zo, anders krijgen ze nooit alles op tijd af, om iedereen op de releasedatum de desbetreffende game te bezorgen.
Goed nieuws, uw bestelling is onderweg. Hieronder staan alle gegevens en de producten die zijn verzonden naar het door u opgegeven bezorgadres. We wensen u alvast veel plezier met uw aankoop en zien u graag terug in 1 van onze 27 winkels of op MyCom.nl.
Naar verwachting wordt uw bestelling 25-09-2012 bij u afgeleverd door de TNT pakket service.
Castle Gameshop is helemaal geen Ultimate Edition. Gamediscounter komt mij niet betrouwbaar over (edit: en ook uitverkocht). Helaas niet dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Edzeau op 24-09-2012 16:18 ]
http://www.yourgamezone.n...s/62060817/Products/11748Jeroen04 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:17:
[...]
Castle Gameshop is helemaal geen Ultimate Edition. Gamediscounter komt mij niet betrouwbaar over (edit: en ook uitverkocht). Helaas niet dus.
PSN ID = Jorco
Wel grappig dat er veel mensen zijn die de ultimate editie willen, maar het belachelijk vinden dat er mensen zijn die een season ticket kopen om 24 goldpacks en een paar dagen eerder het spel te kunnen spelen.
Gewone fifa + season ticket blijkt iig een betere deal dan fifa ultimate edition. Je krijgt bij beide 24 goldpacks
En met season ticket kun je ook nog eens eerder spelen
Gewone fifa + season ticket blijkt iig een betere deal dan fifa ultimate edition. Je krijgt bij beide 24 goldpacks
En met season ticket kun je ook nog eens eerder spelen
is dat zo? ook via PSN ?
automation fanboy
Er zit geen verschil in Season ticket op xbox of ps3, en ik heb de season ticket voor +/- 17 euro gekocht. Heb 2100 punten voor 14 pond aangeschaft.
[ Voor 48% gewijzigd door cypher21 op 24-09-2012 16:38 ]
Oke, dus als ik nu die season ticket koop, en daarna fifa 13... krijg ik ook 24 golden pakketjes? en kan ik fifia13 nu spelen?
automation fanboy
Yes sir
en dan zeg je nu pas! ik ga nu met CC erbij pakken hahah!
automation fanboy
lol, nee hoor vorige week donderdag plaatste ik deze link ook alPunkbuster schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:40:
en dan zeg je nu pas! ik ga nu met CC erbij pakken hahah!
http://www.easports.com/seasonticket#primary_middle
Ha, dan heb je geluk. Ik heb de Ultimate edition voor de pc gereserveerd om op te komen halen bij een filiaal in de buurt. (Dordrecht)Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:44:
Kreeg helaas vorige week een mailtje ze het pas op 3 oktober verwachten te hebben.
Heb nog niks betaald gelukkig, dus kan altijd nog iets anders ondernemen. Maar vraag me wel of ik niet verplicht ben te betalen. Heb niks kunnen vinden in de voorwaarden daarover. Ook waren er nergens contactgegevens voor het annuleren van de reservering. Beetje apart.
Merkwaardig.. Een speler in FUT is geschorst nadat ie 2x geel heeft gekregen.
Nu ben ik inmiddels 5 wedstrijden verder en hij is nog steeds geschorst
PSN ID = Jorco
Grappig altijd die winkels die van te voren verkopen, zoals eerder gezegd staat er een dikke boete op en het kan er voor zorgen dat je het jaar erna geen FIFA mag verkopen. Daarnaast waren er vorig jaar zelfs gasten die bonnetjes gingen fotoshoppen. Ze hadden een bonnetje van FIFA 12 aangepast naar die van 13, maar toen ze bij EA de barcode gingen checken bleek het om een FIFA12 exemplaar te gaan.
Was iemand die zei dat hij hem al had gekocht(stuurde scan van die bon op naar EA, waarop EA contact opzocht met die winkel maar van niks wist. Toen bleek dus dat het een bon van vorig jaar was.
Was iemand die zei dat hij hem al had gekocht(stuurde scan van die bon op naar EA, waarop EA contact opzocht met die winkel maar van niks wist. Toen bleek dus dat het een bon van vorig jaar was.
Heb je 'm wel in je active squad laten zitten?Jorco schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:54:
Merkwaardig.. Een speler in FUT is geschorst nadat ie 2x geel heeft gekregen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hoe duur zijn die 24 goldpacks die je "gratis" krijgt bij UE normaal gesproken, weet iemand dat?
"Gratis" aangezien je ze ook gewoon voor coins kan kopen.
Dat is zo inderdaad, maar je kan ze ook kopen. Enig idee hoe duur ze dan ongeveer zijn? Ik zit me te bedenken of ik Ultimate Edtion nu echt graag wil of niet. Scheelt wel weer 20 euro..oisyn schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:15:
"Gratis" aangezien je ze ook gewoon voor coins kan kopen.
Ik weet alleen 360 prijzen: normale gold packs zijn 80 ms points en gold premium zijn 120 ms points. 120 ms points is ongeveer €1,40
Ik vind 't 't niet waard, met een beetje traden heb je die coins zo bij elkaar.
Ik vind 't 't niet waard, met een beetje traden heb je die coins zo bij elkaar.
[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 24-09-2012 17:20 ]
Uiteraard..oisyn schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:01:
[...]
Heb je 'm wel in je active squad laten zitten?
Heeft iemand anders al een rode kaart opgelopen?
Dan weten we tenminste of ik de enige ben of dat er echt iets mis is.
PSN ID = Jorco
Bij de pc versie van het spel zijn de prijzen van de games een stuk lager. Voor 36 euro heb je een download code van gamecardwinkel voor de normale editie en voor 42 euro mag ik volgende week de Ultimate Edition komen ophalen.
Ik heb hem besteld op 3 september. In de pricewatch is de UE nog maar weinig te vinden en tegen veel hogere bedragen. Voor 6 euro extra dus 24 pakjes
Ik hoop wel dat FIFA een beetje leeft op de pc, dat is natuurlijk het belangrijkste. De meeste mensen spelen het op de consoles helaas.
Ik heb hem besteld op 3 september. In de pricewatch is de UE nog maar weinig te vinden en tegen veel hogere bedragen. Voor 6 euro extra dus 24 pakjes
Ik hoop wel dat FIFA een beetje leeft op de pc, dat is natuurlijk het belangrijkste. De meeste mensen spelen het op de consoles helaas.
Krijg zojuist een mailtje van 12game dat FIFA al is verzonden (ultimate version X360). Dat is snel! Dacht dat-ie pas vrijdag kwam.
Ik heb zowel van mycom.nl als van 12game.com vandaag een mail gehad dat hij morgen binnenkomt (per ongeluk dubbel besteld). Dus bij beide winkels een paar dagen eerder. Blijft toch altijd vreemd hoe dat altijd maar weer gebeurd...
TheHut.com zegt ook dat hij zojuist verzonden is.

Moet je alsnog 1,5 week wachten.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb ook een mailtje van Mycom. Leuke verrassing
Wel beetje lullig voor mensen die 25 euro betaald hebben om het eerder te kunnen spelen.
Wel beetje lullig voor mensen die 25 euro betaald hebben om het eerder te kunnen spelen.
Steam/XBL: Avioto
want?Avioto schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:29:
Heb ook een mailtje van Mycom. Leuke verrassing![]()
je krijgt 24 goldpacks, ook voor andere ea spellen die een hoop mensen spelen, en je kan sinds zaterdagavond al spelen?
Zie niet in waarom dat lullig is dat jij met mazzel morgen het spel pas krijgt...
Omdat die mensen er van uit gingen dat ze game niet eerder konden kopen.
En er zijn zat mensen die die 24 goldpacks niks kan schelen.
En er zijn zat mensen die die 24 goldpacks niks kan schelen.
Steam/XBL: Avioto
Liever 1,5 week wachten vanaf vandaag dan 1,5 week vanaf donderdag of vrijdag
iedereen natuurlijk dol enthousiast dat de game nu al verstuurd wordt, maar werkt hij ook direct (zonder season pass?)
Vorig jaar de kop ook gek laten maken maar hij werkte uiteindelijk pas op de dag zelf, via één of andere activatie van origin...
FUT voelt wel weer lekker, weer helemaal van 0 beginnen, heb inmiddels zo'n 10k bijeen geharkt.
Voor zower ik weet zijn autobuyers illegaal en staan we dan ook niet toe.
Dus om problemen te voorkomen je vraag geknipt.
Vorig jaar de kop ook gek laten maken maar hij werkte uiteindelijk pas op de dag zelf, via één of andere activatie van origin...
FUT voelt wel weer lekker, weer helemaal van 0 beginnen, heb inmiddels zo'n 10k bijeen geharkt.
Voor zower ik weet zijn autobuyers illegaal en staan we dan ook niet toe.
Dus om problemen te voorkomen je vraag geknipt.
[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 24-09-2012 22:06 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Meeste hier hebben het over de PS3/X360 versie. PC heeft inderdaad weinig nu omdat je hem niet kan activeren op Origin.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Console moet je toch ook activeren, of is dat niet meer? Kan me niet meer zo herinneren maar ik dacht dat er vorig jaar ook een code bij was waarmee je online kon, zonder code kun je misschien wel offline (geen idee) maar voor zover ik weet kon je toch nog niet online voor de verkoop datum. Of was dat Fifa 11...?
Trouwens; hoe werkt dat met die season pass dan? Als ik een season pass zou kopen voor de xbox, hoe krijg ik het spel dan, dan moet ik toch ook naar de winkel toe ofzo, dus de games moeten toch gewoon binnen zijn...?
Trouwens; hoe werkt dat met die season pass dan? Als ik een season pass zou kopen voor de xbox, hoe krijg ik het spel dan, dan moet ik toch ook naar de winkel toe ofzo, dus de games moeten toch gewoon binnen zijn...?
Als je goed kijkt staat bij het mailtje van Mycom tussen haakjes (27-09)Avioto schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:29:
Heb ook een mailtje van Mycom. Leuke verrassing![]()
Electronic Arts FIFA 13 (27-09) PC 1
Denk dus dat het toch donderdag of vrijdag wordt.
Let op:
Voor Fifa 13 Ultimate Team kun je terecht in [Multi] Fifa 13 - Ultimate Team
Vermeldt bij vragen/problemen je platform (PC/Xbox/PS3/Wii)
Voor Fifa 13 Ultimate Team kun je terecht in [Multi] Fifa 13 - Ultimate Team
Vermeldt bij vragen/problemen je platform (PC/Xbox/PS3/Wii)