• joepmeloene
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-11-2021
Thnx GerkeP.

Ik had mijn instellingen wel op nederlands maar heb toch nog maar even gekeken.
Maar ik had mijn locatie op verenigd koninkrijk staan :(
domme fout.

Bedankt.
Weet er toevallig nog iemand hoe je via KPN tv kan kijken op RT?

• Frankie20
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-11 19:55
joepmeloene schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:53:
Thnx GerkeP.

Ik had mijn instellingen wel op nederlands maar heb toch nog maar even gekeken.
Maar ik had mijn locatie op verenigd koninkrijk staan :(
domme fout.

Bedankt.
Weet er toevallig nog iemand hoe je via KPN tv kan kijken op RT?
je kan de app van KPN downloaden. deze is ook in de store verkrijgbaar

• joepmeloene
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-11-2021
haha hoe makkelijk kan het zijn.
Sorry. laatst was die er nog niet dacht ik.
Maar goed.

THNX Frankie20

Verwijderd

Jammer dat er in België nog geen dergelijke apps zijn zoals die van KPN of andere om gemister tv op de rt te kijken....
Algemeen stel ik precies vast dat er in Nederland meer apps zijn...

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-11 10:10
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:37:
Jammer dat er in België nog geen dergelijke apps zijn zoals die van KPN of andere om gemister tv op de rt te kijken....
Algemeen stel ik precies vast dat er in Nederland meer apps zijn...
Inderdaad in NL zijn er meer apps, in België heb je wel van Telenet Yelo TV, maar enkel als je internet en TV bij hun afneemt en dan nog helemaal gekastreerd. Geen VMa (VTM zenders etc), enkel live TV voor de VRT (openbare omroep nota bene) en geen opnamens. Enkel voor sommige zenders zoals SBS kan je en live tv en opnamens bekijken.

Zelf gebruik ik de DVBlink app voor Live TV en Plex voor opnamens. Je hebt hier wel een tuner voor nodig welke bij mij in de server steeks (40 euro kost ie) en je kan dan indien je gewone kabel hebt de VRT en enkele andere zenders bekijken en opnemen (ook in HD) en indien je satteliet tv neemt natuurlijk alles.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

timofp schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:17:
[...]

Inderdaad in NL zijn er meer apps, in België heb je wel van Telenet Yelo TV, maar enkel als je internet en TV bij hun afneemt en dan nog helemaal gekastreerd. Geen VMa (VTM zenders etc), enkel live TV voor de VRT (openbare omroep nota bene) en geen opnamens. Enkel voor sommige zenders zoals SBS kan je en live tv en opnamens bekijken.

Zelf gebruik ik de DVBlink app voor Live TV en Plex voor opnamens. Je hebt hier wel een tuner voor nodig welke bij mij in de server steeks (40 euro kost ie) en je kan dan indien je gewone kabel hebt de VRT en enkele andere zenders bekijken en opnemen (ook in HD) en indien je satteliet tv neemt natuurlijk alles.
Het mooie van de RT is dat je gewoon een goede browser hebt, dus ik kijk uitzending gemist enzo direct via de browser, werkt perfect, veel beter dan al die losse apps die steeds crashen of vreselijk beperkt zijn in functionaliteit.

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-11 18:53
brilsmurfffje schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:22:
[...]

Het mooie van de RT is dat je gewoon een goede browser hebt, dus ik kijk uitzending gemist enzo direct via de browser, werkt perfect, veel beter dan al die losse apps die steeds crashen of vreselijk beperkt zijn in functionaliteit.
Behalve als je provider (UPC) een plugin gebruikt die niet werkt op RT :( . Daarbij loopt in mijn ervaring de Horizon app op de iPad minder vaak vast dan horizon.tv. Bij uitzending gemist is het verschil niet zo groot, zowel app als browser doen het op meerdere platforms goed.

Verwijderd

timofp schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:17:
[...]

Waar is die live TV van de VRT te vinden?

Mijn surface is net aangekomen en het ontdekken kan gaan beginnen!!

Verwijderd

Ik heb ergens gelezen of gezien dat het mogelijk is dat je met je surface bv een balletje laat lopen, naar links, en als je dat 'uitgiet' in je pc scherm, dat gewoon doorloopt....

bestaat dit enzo ja, waar kan je die vinden?

Verwijderd

Als je zelf als laatste heb gereageerd, gebruik dan de 'wijzig' knop. Reageer daarnaast ontopic en vraag geen BB vragen in een Surface RT topic

[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 13-08-2013 20:22 ]

Verwijderd

En er zijn weer updates. Inclusief firmware updates.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Heeft iemand al Outlook RT kunnen uitproberen? Mijn vraag is simpel: krijgen de categorieen bij afspraken dezelfde kleurtjes als op de reguliere Outlook?

Verwijderd

sebastius schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:00:
Heeft iemand al Outlook RT kunnen uitproberen? Mijn vraag is simpel: krijgen de categorieen bij afspraken dezelfde kleurtjes als op de reguliere Outlook?
Zover ik kan zien: ja.

Verwijderd

Dat is enkel nog in preview verkrijgbaar zeker?

Verwijderd

sebastius schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:00:
Zit de Outlook RT standaard bij Windows 8.1?

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04:31

GerkeP

Vragen mag altijd........

Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 08:48:
[...]

Zit de Outlook RT standaard bij Windows 8.1?
Ja

GerkeP

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-11 10:10
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:04:
[...]

Waar is die live TV van de VRT te vinden?

Mijn surface is net aangekomen en het ontdekken kan gaan beginnen!!
Zoals ik zei, ze streamen niet live via internet maar zitten wel ongecodeerd op de kabel, ook in HD, Dus je kan met een simpele DVB-C tuner in je computer of server de VRT ontvangen en dan live streams sturen naar je pc's en tablets en natuurlijk ook opnemen.

Verwijderd

timofp schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:59:
[...]

Zoals ik zei, ze streamen niet live via internet maar zitten wel ongecodeerd op de kabel, ook in HD, Dus je kan met een simpele DVB-C tuner in je computer of server de VRT ontvangen en dan live streams sturen naar je pc's en tablets en natuurlijk ook opnemen.
Ok, zal ik eens voor kijken, bedankt!

• mtr33
8.1 op 18 oktober via de Windows Store.

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat vinden jullie van de Dell XPS 10, is die beter of slechter dan de Surface RT?
Hij is iig 30 euro goedkoper (300 euro).

http://www.dell.com/nl/p/xps-10-tablet

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-11 10:45
Slashdotter schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 02:17:
Wat vinden jullie van de Dell XPS 10, is die beter of slechter dan de Surface RT?
Hij is iig 30 euro goedkoper (300 euro).

http://www.dell.com/nl/p/xps-10-tablet
Persoonlijk zou ik zeggen slechter, bouwkwaliteit is bij de surface imho beter, batterij gaat (in ieder geval zonder de XPS dock) even lang mee, en vooral de boottijd van meer dan het dubbele (55 seconden vs 25 seconden van de surface) lijkt me erg onhandig.. (slechtste tijd van alle RT tablets) Ook het scherm was iets minder had ik in reviews gelezen, maar of je daar iets van merkt is een tweede.
Qua performance ligt het op het zelfde niveau, maar denk als totaalplaatje dat je met de surface net wat meer kwalitatief product in handen hebt, en gezien het verschil maar 30 euro is zou ik zelf voor de surface zijn gegaan.

(heb er zelf 1 met touchcover voor 260 besteld met de studentenactie dus dan was het al helemaal geen andere keus voor die prijs en de kwaliteit van de surface zelf :P)

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Nu ben ik die link kwijt waar je die hoes bij amazon kon kopen. Omdat het verwijderd is door de moderator.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• mango_ash
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-11 19:17

• yedo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-11 21:44
Weet iemand of de Surface RT redelijk snel grote PDF's kan openen zeg 100mb+ met plaatjes?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:23

Piggen

Lekker bakkie

Die zwarte is uitverkocht, daar hier is-ie in koffiekleur: http://www.amazon.co.uk/E...p?ie=UTF8&m=AJUR3R8UN71M4

En dan kan in dat vakje volgens mij mooi dit toetsenbordje: http://www.amazon.co.uk/U...=anker+bluetooth+keyboard

Ik heb de fabrikant voor de zekerheid nog gevraagd of hij geschikt is voor Windows RT. Ik wacht nog op antwoord.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 18:54
yedo schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:41:
Weet iemand of de Surface RT redelijk snel grote PDF's kan openen zeg 100mb+ met plaatjes?
Ik kon geen pdf van 100mb+ vinden, maar wel één van 36mb, met alleen paginagrote afbeeldingen.

De Surface heeft er moeite mee. Als je meteen na het openen naar een pagina halverwege gaat, dan duurt het een paar seconden (soms meer dan 10) voordat daar de informatie zichtbaar wordt. Scroll je daarna weer naar de eerste pagina en dan weer naar halverwege dan moet hij opnieuw de pagina 'inladen'. Het gaat dan wel wat sneller.

Als het hele document compleet is ingeladen, dan kan je wel door het hele document scrollen zonder al te veel vertraging, maar voordat het hele document geladen is duurt erg lang...

Misschien dat er een andere pdf reader is die beter presteert...

Acrobat reader Touch is wel snel en werkt op RT...

[ Voor 3% gewijzigd door Swerfer op 15-08-2013 18:22 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:23

Piggen

Lekker bakkie

Ik wil een nieuwe laserprinter kopen en twijfel tussen een model dat WiFi (Samsung ML2165W) heeft en eentje die een netwerkpoort heeft (Ricoh 1210N). Van de Samsung heb ik gelezen dat die goed werkt met de 8.1 preview. De Ricoh zou ook moeten werken (tenminste, een identieke uitvoering van Brother is gecertificeerd), en deze zou ik dan op mijn draadloze router willen aansluiten en zo draadloos printen. Weet iemand of zoiets werkt op een Surface, of heeft iemand er ervaring mee? Voor het geval die certificering alleen werking via USB inhoudt namelijk.

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:27

The_Scarabial

MTB for life!

Had net een firmware update, iemand een idee wat er veranderd is? Kon niks vinden online :S

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-11 16:12
The_Scarabial schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 19:44:
Had net een firmware update, iemand een idee wat er veranderd is? Kon niks vinden online :S
  • UEFI firmware update that optimizes the audio experience at low volumes and removes a perceived pulsing in audio volume for some content.
  • Update to system drivers that enhance stability and reliability.
http://www.microsoft.com/...tenance/rt-update-history

Verwijderd

Ik heb me gisteren deze sleeve gekocht, en lijkt me wel een goed item...

http://www.amazon.co.uk/d...sw_r_fa_asp_GgF1G.1FTV1X2

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2013 10:29 ]

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Beste,

Ik zoek voor mijn aankomend Surface RT een kabel waarmee ik het apparaat verbind met een monitor. Alleen ik vind kleine kabeltjes, zie: http://www.amazon.co.uk/M...ords=micro+hdmi+vga+cable. Ik zoek naar een kabel die rond de twee meter is.

Verder zoek ik naar een USB Hub, zoiets: http://www.amazon.co.uk/c...=8-14&keywords=surface+rt.

Daarnaast zoek ik naar een hoesje zoals Case Logic, maar dan goedkoper.

Wat raden jullie aan?

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:56
@Krasloos: Misschien kun je Dealextreme proberen voor die VGA-kabeltjes. Mijn exemplaar heeft een lengte van 7 cm, wie weet verkopen ze die daar ook wel per haspel ;).

• GerkeP

GerkeP

Krasloos schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:18:
Beste,

Ik zoek voor mijn aankomend Surface RT een kabel waarmee ik het apparaat verbind met een monitor. Alleen ik vind kleine kabeltjes, zie: http://www.amazon.co.uk/M...ords=micro+hdmi+vga+cable. Ik zoek naar een kabel die rond de twee meter is.
Een gewone vga kabel die je er aan hangt van 1.8 m, heb je toch ook 2 meter?

GerkeP

• Krasloos
Iridium schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:26:
@Krasloos: Misschien kun je Dealextreme proberen voor die VGA-kabeltjes. Mijn exemplaar heeft een lengte van 7 cm, wie weet verkopen ze die daar ook wel per haspel ;).
Hmm, al gekeken, maar kan geen goede vinden, helaas.
GerkeP schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:26:
[...]

Een gewone vga kabel die je er aan hangt van 1.8 m, heb je toch ook 2 meter?
Deze kan ik niet vinden op het internet, die in de RT kan. Heb op veel sites gekeken.
Heb je hier een voorbeeld (link) van?

[ Voor 34% gewijzigd door Krasloos op 16-08-2013 13:28 ]

• MusicAddict
Krasloos schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:28:
[...]

Hmm, al gekeken, maar kan geen goede vinden, helaas.

[...]

Deze kan ik niet vinden op het internet, die in de RT kan. Heb op veel sites gekeken.
Heb je hier een voorbeeld (link) van?
Hij bedoelt er mee dat je die adapter die je gevonden had, en er vervolgens nog een standaard vga kabel op aan sluit van 1.8 meter

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-11 10:07
Ik ben natuurlijk geen moderator maar horen vragen over accesoires niet in dit topic thuis?

• Krasloos
MusicAddict schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:34:
[...]

Hij bedoelt er mee dat je die adapter die je had gevonden hebt, en er vervolgens nog een standaard vga kabel op aan sluit van 1.8 meter
Oh ja natuurlijk, dat kan dan ook, haha, thanks:D
Kremx schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:36:
Ik ben natuurlijk geen moderator maar horen vragen over accesoires niet in dit topic thuis?
Ja, mijn excuses, is ook zo. Volgende keer zet ik mijn vragen m.b.t. accessoires daar neer.

• yedo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-11 21:44
Swerfer schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 18:19:
[...]

Ik kon geen pdf van 100mb+ vinden, maar wel één van 36mb, met alleen paginagrote afbeeldingen.

De Surface heeft er moeite mee. Als je meteen na het openen naar een pagina halverwege gaat, dan duurt het een paar seconden (soms meer dan 10) voordat daar de informatie zichtbaar wordt. Scroll je daarna weer naar de eerste pagina en dan weer naar halverwege dan moet hij opnieuw de pagina 'inladen'. Het gaat dan wel wat sneller.

Als het hele document compleet is ingeladen, dan kan je wel door het hele document scrollen zonder al te veel vertraging, maar voordat het hele document geladen is duurt erg lang...

Misschien dat er een andere pdf reader is die beter presteert...

Acrobat reader Touch is wel snel en werkt op RT...
bedankt voor het testen :*) ga het namelijk gebruiken voor medische/chemische studieboeken maar kan ook wel PDF in hoofdstukken knippen als het niet werkt.

thx nog een keer

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:36

MaDLiVe

.-Observer-.

Redelijk stil geweest de afgelopen dagen, neem aan dat iedereen op zijn surface RT wacht (zou komende week via de universiteiten/hogescholen actie binnen moeten komen). Ik ben benieuwd hoeveel mensen 8.1 preview hebben geprobeerd en wat hun ervaring daarmee is. Ik lees zelf dat het allemaal vooral soepeler werkt maar behalve de toevoeging van outlook RT geen schokkende verbeteringen.

Overigens vind ik dat MS best wat meer mag investeren in de marketplace, niet zozeer de hoeveelheid apps maar meer de gebruiksvriendelijkheid. Je kan bijv. van een desktop pc wel apps viewen maar naar het lijkt niet naar je tablet installeren. Bovendien steekt de interface van de website (op de desktop) redelijk amateuristisch in elkaar tov van google play. Je kan bijv niet de reviews van een app viewen.

Ben daar redelijk benieuwd naar omdat ik alvast aan het kijken ben naar apps die ik op mijn android tablet had (sqeeuzebox controller/philips remote/samsung remote).

[ Voor 42% gewijzigd door MaDLiVe op 18-08-2013 11:09 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• mtr33
De verbeteringen zijn wellicht niet schokkend, maar wel merkbaar (met name op tablets). M.b.t. te app store ben ik het helemaal met je eens: dat kan professioneler

Wat ik het meeste mis is een native local sync (als 'vroeger' ActiveSync op XP voor WinMobile) mogelijkheid tussen RT en een Windows PC. Je wordt gedwongen om via de cloud en je MS account te werken, maar voor bepaalde toepassingen zou ik liever een USB of desnoods locale LAN sync gebruiken. Wellicht dat hiervoor een app bestaat, maar die ben ik in elk geval nog niet tegen gekomen. Iets als DejaOffice voor RT bestaat helaas ook niet.

• Krasloos
Klopt, MaDLiVe.. de Store vind ik ook aan de matige kant als je het vergelijkt met de Play Store. De website is zeer matig, want je kan maar beperkt applicaties bezichtigen en de reviews kan ik ook niet vinden. Helaas. Verder verwacht ik wel dat het ongeveer dezelfde applicaties die je kan vinden in de Store net als bij de Play Store. Ik ben benieuwd.

• triesvan
  • Laatst online: 10-11 22:32
Ik heb zelf 8.1 preview op mijn Surface, en de marketplace vind ik persoon.lijk een enorme verbetering. Makkelijker te doorzoeken, en overzichtelijker.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:17
mtr33 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:43:
De verbeteringen zijn wellicht niet schokkend, maar wel merkbaar (met name op tablets). M.b.t. te app store ben ik het helemaal met je eens: dat kan professioneler

Wat ik het meeste mis is een native local sync (als 'vroeger' ActiveSync op XP voor WinMobile) mogelijkheid tussen RT en een Windows PC. Je wordt gedwongen om via de cloud en je MS account te werken, maar voor bepaalde toepassingen zou ik liever een USB of desnoods locale LAN sync gebruiken. Wellicht dat hiervoor een app bestaat, maar die ben ik in elk geval nog niet tegen gekomen. Iets als DejaOffice voor RT bestaat helaas ook niet.
wat zou je willen syncen dan? Het idee komt op mij een beetje raar over aangezien het allebei Windows PCs zijn.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:03
Ramon schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:19:
[...]

wat zou je willen syncen dan? Het idee komt op mij een beetje raar over aangezien het allebei Windows PCs zijn.
Wat heeft het feit dat het allebei Windows is ook maar ergens mee te maken :? Misschien wil 'ie bijvoorbeeld z'n documenten syncen, maar dan niet via de cloud.

The devil is in the details.

• mtr33
Hahn schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:23:
[...]

Wat heeft het feit dat het allebei Windows is ook maar ergens mee te maken :? Misschien wil 'ie bijvoorbeeld z'n documenten syncen, maar dan niet via de cloud.
Exact, ActiveSync en later WMDC boden een (welliswaar beperkte) sync mogelijkheid tussen pc en telefoon. Ik heb bijvoorbeeld nog een oude WM telefoon die ik bij gebrek aan Exchange Server zo sync met de PIM/calendar in Outlook. Werkt al bijna 10 jaar foutloos. Even snel wat documenten overzetten, idem. Op Android is er bijvoorbeeld CompanionLink in combinatie met DejaOffice voor locale Outlook sync en kun je de tablet gewoon aan de PC hangen en er van/naar kopiëren. Dergelijke mogelijkheden mis ik nog op de Surface.

Edit: er is nu wel een ARM versie van DejaOffice in de app store. Eens kijken hoe die werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door mtr33 op 21-08-2013 09:00 ]

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik moet zeggen dat ik offline sync niet mis. Heb ook jaren lang windows mobile gebruikt maar vond het nooit echt heel stabiel werken, zeker nadat active sync werd vervangen door mobile center. Mijn grootste gemis aan de RT straks is zoals eerder gezegd, de ondersteuning voor google services. Je kan alles in de browser doen maar het zou fijn zijn geweest als outlook google calender en tasks zou ondersteunen. Echter is dit op de desktop zonder 3rd party apps ook niet voor elkaar te krijgen. Google en MS, zouden ze ooit vriendjes worden?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

mtr33 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:37:
[...]

Exact, ActiveSync en later WMDC boden een (welliswaar beperkte) sync mogelijkheid tussen pc en telefoon. Ik heb bijvoorbeeld nog een oude WM telefoon die ik bij gebrek aan Exchange Server zo sync met de PIM/calendar in Outlook. Werkt al bijna 10 jaar foutloos. Even snel wat documenten overzetten, idem. Op Android is er bijvoorbeeld CompanionLink in combinatie met DejaOffice voor locale Outlook sync en kun je de tablet gewoon aan de PC hangen en er van/naar kopiëren. Dergelijke mogelijkheden mis ik nog op de Surface.
zou outlook in windows 8.1 dit niet voor je oplossen?

• mtr33
MaDLiVe schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:20: Google en MS, zouden ze ooit vriendjes worden?
Wanneer Pasen en Pinksteren op één dag vallen denk ik...zie ook weer de jongste ruzie over de MS Youtube app. Ik vrees dat je op MS veelal aangewezen blijft op de browser voor Google diensten.

Helaas is van het 'don't be evil' motto van Google bar weinig overgebleven. Het klink allemaal mooi en open (source) wat ze doen, maar in de praktijk staat het verdienmodel steeds duidelijker voorop met helaas de bijbehorende closed api's. Waar ik in het begin ging voor Android ging als 'open' alternatief ben ik er nu steeds minder van gecharmeerd. Wellicht is dat tijdelijk maar ik vrees van niet: het blijft een bedrijf natuurlijk.
vali schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:30:
[...]zou outlook in windows 8.1 dit niet voor je oplossen?
Wel met gebruik van een Exchange Server, maar niet lokaal. Ik heb het in elk geval (nog) niet kunnen vinden.

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-11 12:03
Misschien een rare vraag, maar zijn er ook nadelen om over te stappen op 8.1 preview? Of kan je altijd weer terug naar 8.0. Ik krijg straks de tablet binnen en vraag me af of het handig is gelijk naar 8.1 preview te gaan of te wachten op 8.1 volledige versie.

Thx!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:56
Joel22 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 18:24:
Misschien een rare vraag, maar zijn er ook nadelen om over te stappen op 8.1 preview? Of kan je altijd weer terug naar 8.0. Ik krijg straks de tablet binnen en vraag me af of het handig is gelijk naar 8.1 preview te gaan of te wachten op 8.1 volledige versie.

Thx!
Als je van de 8.1 preview naar de volledige versie over wil, moet je een schone installatie doen geloof ik. Als je het via de reguliere manier doet hoeft dat niet.

Verwijderd

Denk dat het best is dat je wacht tot de 8.1 volledig op de markt is, das gewoon een gratis update...

Nja, de windows store is idd minder dan de play, maar je met de RT heb je wel het gemak dat er MS office opstaat en den handige covers...

En het bekijken van apps uit de store op je PC is volledig anders als je ze uiteindelijk op je surface ziet, dat mag je ook niet vergeten...

• Epiphany
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 09:49
Insert12 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 18:34:
[...]

Als je van de 8.1 preview naar de volledige versie over wil, moet je een schone installatie doen geloof ik. Als je het via de reguliere manier doet hoeft dat niet.
Voor windows RT is dat niet het geval, daar kan je gewoon upgraden naar de full vanuit de preview. Vanaf Windows 8 gaat dat niet

• mtr33
Joel22 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 18:24:

Thx!
Insert12 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 18:34:
[...]

AFAIK kun je van de preview (alleen) terug naar 8.0 als je eerst een recovery USB hebt gemaakt. Daarmee reset je de RT feitelijk weer naar de fabrieksinstellingen als geleverd. Vanuit de preview kun je ook 'gewoon' updaten naar de final versie. Let wel dat je eventuele apps wel opnieuw moet downloaden, maar dat gaat als het goed is automatisch als je met een MS account bent ingelogd (wat sowieso moet om de preview te kunnen installeren). Geen reden om het niet gelijk te doen dus :P

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-11 12:51
De Modern UI-versie van Firefox wordt 10 december gereleased: http://www.wpcentral.com/...ows-8-firefox-december-10 _/-\o_
Er zijn vroegere versies gepland voor 16 september en 28 oktober.

Zeer goed nieuws lijkt mij en waar ik gelijk aan denk: gaan plugins (zoals adblock) werken?

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-11 11:31

Coreantes

But you can call me 'Core'...

MaDLiVe schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:52:
Redelijk stil geweest de afgelopen dagen, neem aan dat iedereen op zijn surface RT wacht (zou komende week via de universiteiten/hogescholen actie binnen moeten komen).
offtopic:
Je zou het zeggen! Nou weet ik dat het eigenlijk in levertijden moet, maar korte reactie hierop. Microsoft heeft vandaag aan het bestuur van de instelling waar ik 'm binnen moet krijgen laten weten dat door overweldigende reactie de uitlevering nog enkele weken kan duren. We zullen zien......

Ben met name geïnteresseerd in de Win RT 8.1 samen met Office 365, aangezien we nu gemigreerd zijn op de zaak. Wel zo handig om onderweg voor de zaak alles bij me te hebben zonder een joekel van een machine onder m'n arm mee te sjouwen. Beetje wat hier al eerder gezegd is. Krijg 'm met zwarte touchcover, aangezien ik enkel een paar kleine aantekeningen maak bij de klant. Office is mijn zwaarste applicatie, vermoed ik.

Klein puntje van kritiek overigens: collega van me kreeg afgelopen week zijn Lenovo Helix (tablet in een afneembaar toetsenbord). Geweldig ding, maar we kwamen er al snel achter dat hij niet kan aanloggen met O365. Dit kan, na wat naslag, ook niet op de RT. Vind ik persoonlijk erg jammer en behoorlijk matig van MS, aangezien ze over de volle breedte integreren. Ik was gewoon in de veronderstelling dat je O365 account vergelijkbaar met een Outlook.com account zou zijn voor de aanmelding, maar dat is dus niet zo. Jammerrrrrrr.....

• MusicAddict
maasmaas schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:37:
De Modern UI-versie van Firefox wordt 10 december gereleased: http://www.wpcentral.com/...ows-8-firefox-december-10 _/-\o_

Zeer goed nieuws lijkt mij en waar ik gelijk aan denk: gaan plugins (zoals adblock) werken?
Heerlijk sowieso, wat extra mogelijkheden zijn altijd leuk! :P

Ik denk dat ze wel zo slim zijn om plugins te laten werken, als ik me niet vergis zitten firefox plugins in de browser zelf net als bij chrome, en dus zou dat in principe moeten werken in RT (want oh wee als er iets buiten een app om wordt geinstalleerd volgens microsoft 8)7 )

Denk ook dat het altijd een selling point is geweest van firefox, naast de extra snelheid. Zelf hoop ik dus op die verdomde widevine plug in voor horizon tv maar dat zal wel weer te veel van het goede zijn.

We houden het in de gaten :)

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 16:24

J-P

Syntax erro....

MusicAddict schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:59:
[...]

Heerlijk sowieso, wat extra mogelijkheden zijn altijd leuk! :P

Ik denk dat ze wel zo slim zijn om plugins te laten werken, als ik me niet vergis zitten firefox plugins in de browser zelf net als bij chrome, en dus zou dat in principe moeten werken in RT (want oh wee als er iets buiten een app om wordt geinstalleerd volgens microsoft 8)7 )

Denk ook dat het altijd een selling point is geweest van firefox, naast de extra snelheid. Zelf hoop ik dus op die verdomde widevine plug in voor horizon tv maar dat zal wel weer te veel van het goede zijn.

We houden het in de gaten :)
Is het ook mogelijk om Chrome op de Surface RT te laten draaien. Door hem te rooten/jailbreaken?
Chrome in de applicatiewinkel is namelijk alleen voor Windows 8 te downloaden toch?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

J-P schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:11:
[...]

Is het ook mogelijk om Chrome op de Surface RT te laten draaien. Door hem te rooten/jailbreaken?
Chrome in de applicatiewinkel is namelijk alleen voor Windows 8 te downloaden toch?
Chrome is jammer genoeg niet te vinden als arm applicatie. Zolang Google te arrogant blind is om in te zien dat er meer dan 70 miljoen Windows 8 gebruikers zijn en er gebruikers tussen kunnen zitten die wel graag chrome gebruiken, kan het nog eventjes duren. Ze hebben de desktop versie nog niet eens op orde als het om touchscreen gaat.

Hij is tevens ook niet als arm app te vinden.. Misschien dat er een developer op xda te vinden is die zin/tijd heeft om het te compilen, de vraag is natuurlijk of het dan nog stabiel draait. Zelf maak ik graag gebruik van ie11 op Windows 8.1. Deze is tevens stuk sneller dan chrome(uit meerdere benchmarks gebleken) en ook nog eens beter in gebruik op touch gebied.

[ Voor 33% gewijzigd door vali op 19-08-2013 19:21 ]

• mtr33
maasmaas schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:37:

Helaas released Firefox geen RT/ARM versie, enkel een Windows 8 MUI versie (de WinRT in de source is een afkorting voor Windows Runtime). Aangezien MS de benodigde api's blokkeert, blijft de Surface RT vooraslnog aangewezen op IE.

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:56
mtr33 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:24:
[...]

Helaas released Firefox geen RT/ARM versie, enkel een Windows 8 MUI versie (de WinRT in de source is een afkorting voor Windows Runtime). Aangezien MS de benodigde api's blokkeert, blijft de Surface RT vooraslnog aangewezen op IE.
Is Google Chrome ook niet beschikbaar voor de RT versie? Er is namelijk wel een Chrome app beschikbaar in de Windows Store.

Edit: Lezen is ook een kunst :P

[ Voor 4% gewijzigd door Insert12 op 19-08-2013 22:02 ]

• maasmaas
mtr33 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:24:
[...]

Ai, ik zie het inderdaad... ik was iets te voorbarig. Erg jammer, het zou een mooie toevoeging zijn geweest voor de Windows RT store.
Waar zien jullie staan dat er geen RT versie komt? Zie het nogal over het hoofd staan...

Zie alleen dit:
So either we missed it or this is hot off the presses but they have released a “nightly build” of their Windows 8 App (Modern Style) Firefox browser for x86 devices. That means you Surface RT (ARM CPU) folk will have to wait a bit, but if you’re on full-fledged Windows 8, you may want to take a look

[ Voor 66% gewijzigd door vali op 19-08-2013 22:31 ]

• maasmaas
http://www.neowin.net/new...ave-beta-on-december-10th
This version of Firefox will be released just for Windows 8 as Mozilla has decided not to release Firefox for Windows RT. This was due to an earlier decision by Microsoft not to allow any third party browsers to run on the OS in the classic desktop mode. While Mozilla publicly criticized Microsoft on this move, it did not stop work on the Windows 8 version.

• comitatus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-11 16:02
He ik had een vraagje over de Microsoft Surface RT. Ik vroeg of iemand weet of het mogelijk is bij google chrome extensions en userscripts te gebruiken.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11 18:30
Er is geen Chrome voor Surface RT.

• WilliamGeluk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-11 10:49
Coreantes schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:47:
[...]

Klein puntje van kritiek overigens: collega van me kreeg afgelopen week zijn Lenovo Helix (tablet in een afneembaar toetsenbord). Geweldig ding, maar we kwamen er al snel achter dat hij niet kan aanloggen met O365. Dit kan, na wat naslag, ook niet op de RT. Vind ik persoonlijk erg jammer en behoorlijk matig van MS, aangezien ze over de volle breedte integreren. Ik was gewoon in de veronderstelling dat je O365 account vergelijkbaar met een Outlook.com account zou zijn voor de aanmelding, maar dat is dus niet zo. Jammerrrrrrr.....
Wat bedoel je met 'niet kunnen aanloggen met O365'?
Ik gebruik een Surface RT met de W8.1 Preview icm Office 365 en dat werkt prima.
Mail komt netjes binnen in Outlook RT. Met de Skydrive Pro app kom je bij je bestanden. Er is een SharePoint Newsfeed app en daarnaast kun je vanuit Office RT direct bestanden openen van en opslaan op je Skydrive Pro. O ja, voor Lync is er uiteraard ook een App. Al met al een behoorlijke integratie.

Hyundai Ioniq 5 Project 45

WilliamGeluk schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:49:
[...]

Ik gebruik een Surface RT met de W8.1 Preview icm Office 365 en dat werkt prima.
Mail komt netjes binnen in Outlook RT. Met de Skydrive Pro app kom je bij je bestanden. Er is een SharePoint Newsfeed app en daarnaast kun je vanuit Office RT direct bestanden openen van en opslaan op je Skydrive Pro. O ja, voor Lync is er uiteraard ook een App. Al met al een behoorlijke integratie.
reactie nogal over het hoofd gezien, maar ik ervaar ook geen problemen met office 365 met mijn surface RT. Had het prima draaien op windows 8 en nu met 8.1 krijg ik ook alles netjes binnen.

• comitatus
  • Laatst online: 09-11 16:02
Avalaxy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:42:
Er is geen Chrome voor Surface RT.
Met jailbreak wel, dan is het mogelijk aantal desktop applicaties te draaien.

• GerkeP

GerkeP

comitatus schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:14:
[...]

Met jailbreak wel, dan is het mogelijk aantal desktop applicaties te draaien.
Alleen wanneer je die daadwerkelijk kunt hercompileren voor ARM, en volgens mij was dat nog niet gelukt met Chrome

GerkeP

• Fred-Erik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 18:51
Wat een beroerde berichtgeving door WPCentral, er komt helemaal geen Firefox voor Windows RT. De Firefox die nu in alpha is en die straks uitgebracht wordt is slechts een Modern UI-versie voor Windows 8, net als bij Google Chrome nu het geval is. Heeft dus niets te zoeken in dit topic.

• Coreantes

Coreantes

WilliamGeluk schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:49:
[...]

Aanloggen, zoals er staat, net als je Outlook.com. Ik heb geen Live/Outlook account, maar wordt geforceerd die aan te maken. Dit is natuurlijk compleet de plank mis slaan, aangezien ik wel een O365 account heb. Deze is alleen niet te gebruiken voor login/store/etc.

Tuurlijk, O365 werkt perfect met de applicaties, maar dat doet het ook op [vul willekeurig apparaat in]. Waar ik gewoon vanaf wil ik het moeten maken van een account voor login/store, terwijl ik al een O365 account hebt. Lijkt me logisch...

• Epiphany
Coreantes schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:47:
[...]

Aanloggen, zoals er staat, net als je Outlook.com. Ik heb geen Live/Outlook account, maar wordt geforceerd die aan te maken. Dit is natuurlijk compleet de plank mis slaan, aangezien ik wel een O365 account heb. Deze is alleen niet te gebruiken voor login/store/etc.

Tuurlijk, O365 werkt perfect met de applicaties, maar dat doet het ook op [vul willekeurig apparaat in]. Waar ik gewoon vanaf wil ik het moeten maken van een account voor login/store, terwijl ik al een O365 account hebt. Lijkt me logisch...
Misschien voor jou logisch maar niet vanuit het Microsoft Account gedachten goed. O365 is iets anders dan een Microsoft Account, dat er mail/skydrive etc bij een microsoft account komt ok, maar is nog niet hezelfde als een betaald O365 account.

Daarbij O365 is gericht op de zakelijk markt (bedrijven instellingen de enkele consument etc) en Microsoft Accounts zijn gewoon vrij verkrijgbare, vaak voor consumenten.
Punt blijft dat de diensten wel een ander doel hebben.

Wat je wel kan doen op de RT is een lokaal (windows) account aanmaken zoals je gewend bent te doen met Windows 7 en daar je O365 account onderhangen.

• Coreantes

Coreantes

Epiphany schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:54:
[...]

Misschien voor jou logisch maar niet vanuit het Microsoft Account gedachten goed. O365 is iets anders dan een Microsoft Account, dat er mail/skydrive etc bij een microsoft account komt ok, maar is nog niet hezelfde als een betaald O365 account.

Daarbij O365 is gericht op de zakelijk markt (bedrijven instellingen de enkele consument etc) en Microsoft Accounts zijn gewoon vrij verkrijgbare, vaak voor consumenten.
Punt blijft dat de diensten wel een ander doel hebben.
Ik snap dat het verschillende diensten zijn, maar toch dit:

Ik betaal (fors) voor een account met daarin niet de mogelijkheden ingebakken dat een gratis account wel biedt. Ik gebruik de RT (als ik 'm heb) zakelijk, zo ook mijn collega met zijn Helix. Ik kan gewoon niet over het feit heen dat O365 een compleet andere dienst is i.p.v. een uitbreiding op bestaande functionaliteit. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?

Microsoft biedt standaard al een account @bedrijf.onmicrosoft.com aan wanneer je aan de slag gaat met O365, dus wat mij betreft mag dat gewoon gezien worden als een @outlook.com adres. Lokaal een account aanmaken is weer niet handig, want de store werkt niet zonder... dat is geen oplossing.

Ik ga dus het volgende doen en volgens velen op het internet lijkt dat "de enige oplossing" die in de buurt komt van wat ik zoek: gewoon de eerste keer aanmelden bij de RT met een nieuw account en dan het e-mailadres van de O365 account ingeven. Dat is dan vervolgens je O365 en gelijknamig je Microsoft account. Verre van ideaal, maar het is niet anders...

• vosManz
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Je kan toch van je e-mail adres een Microsoft Account maken? Een Microsoft Account hoeft niet perse een hotmail.com/outlook.com adres te zijn. Net als een Google account niet perse een Gmail adres hoeft te zijn.

Ga naar:
https://signup.live.com/signup.aspx?lic=1
en klik bij 'Hoe wil je je aanmelden' de optie 'Of gebruik een bestaand e-mailadres' aan. Je kan dan elk e-mail adres gebruiken. Daar kun je vervolgens na aanmelden ook gewoon mee aanmelden op de store etc.

• Epiphany
Coreantes schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:45:
[...]

Ik betaal (fors) voor een account met daarin niet de mogelijkheden ingebakken dat een gratis account wel biedt. Ik gebruik de RT (als ik 'm heb) zakelijk, zo ook mijn collega met zijn Helix. Ik kan gewoon niet over het feit heen dat O365 een compleet andere dienst is i.p.v. een uitbreiding op bestaande functionaliteit. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?

Microsoft biedt standaard al een account @bedrijf.onmicrosoft.com aan wanneer je aan de slag gaat met O365, dus wat mij betreft mag dat gewoon gezien worden als een @outlook.com adres. Lokaal een account aanmaken is weer niet handig, want de store werkt niet zonder... dat is geen oplossing.

Ik ga dus het volgende doen en volgens velen op het internet lijkt dat "de enige oplossing" die in de buurt komt van wat ik zoek: gewoon de eerste keer aanmelden bij de RT met een nieuw account en dan het e-mailadres van de O365 account ingeven. Dat is dan vervolgens je O365 en gelijknamig je Microsoft account. Verre van ideaal, maar het is niet anders...
Misschien dat ze de twee diensten over een tijdje samen voegen, maar ik zie het in de nabije toekomst niet gebeuren. Wat vosManz wel terecht zegt is dat je je O365 account wel als Microsoft account kan aanmelden. Heb je volgens mij alleen geen skydrive etc bij, maar dat zit dan wel weer bij je O365 (geen idee wat voor pakket je hebt, ik zelf heb alleen maar hosted exchange).

Verwijderd

Goed nieuws voor de gamers onder ons! Gameloft gaat een aantal titels uitbrengen voor Windows 8!

http://blog.gameloft.com/...08/20/gameloft-microsoft/

Afbeeldingslocatie: http://blogs.windows.com/cfs-file.ashx/__key/communityserver-blogs-components-weblogfiles/00-00-00-53-48-metablogapi/DSC_5F00_0095_5F00_thumb_5F00_49EF7E09.jpg

http://blogs.windows.com/...rne-coming-this-fall.aspx

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-11 22:25
maar de Surface RT draait niet op windows 8 ;-)

Verwijderd

Richard89 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:48:
[...]

Die van mij niet nee;-) Kwam ergens Windows 8/RT tegen, maar kan er geen "officieel" bericht van vinden...
Richard89 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:48:
[...]

Bijna alle games in de store (rond de 99%) draaien allemaal zonder problemen op het RT platform. Het zijn niet allemaal developers zoals Firefox en Google die expres geen RT app uitbrengen.

Heb er gewoon vertrouwen in dat Gameloft het ook voor het RT platform uitbrengen.

[ Voor 10% gewijzigd door vali op 21-08-2013 15:26 ]

• Krasloos
Kun je, buiten de apps uit de Store, programma's van het internet installeren op de RT?

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:11
Krasloos schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:27:
Kun je, buiten de apps uit de Store, programma's van het internet installeren op de RT?
Nope :)

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 16:24

J-P

Syntax erro....

Coreantes schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:45:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat de office versie op de Surface RT alleen voor thuisgebruik is. Voor commercieel gebruik moest je een aparte licentie kopen. Misschien is dat de reden dat het niet functioneert?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• mtr33
J-P schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:37:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat de office versie op de Surface RT alleen voor thuisgebruik is. Voor commercieel gebruik moest je een aparte licentie kopen. Misschien is dat de reden dat het niet functioneert?
Nope, dat ging over het Office pakket op de RT. Die is enkel licensed voor Home/Student gebruik. Als je'm zakelijk wil gebruiken het je een andersoortige geldige Office licentie nodig, bijvoorbeeld O365.
J-P schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:37:
[...]

Zou niet uit moeten maken, office werkt ook zonder dat je een aparte licentie koopt. Het is alleen verstandig dat je als ondernemer dit wel doet (of je gebruikt hem privé, kan natuurlijk ook).

• luccyboy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
Wat zijn eigenlijk enkele "must have" apps voor de surface rt? Heb namelijk vandaag mijn surface (+touch cover) ontvangen via de surfspot/Microsoft actie.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:30

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wat een heerlijk apparaat dit. Super vlot en prachtig UI. Scherm is ook bijzonder mooi, gezien de resolutie. Met een hand typen in landscape gaat ook lekker.

Vraagje, past het helderheid van julli scherm zich ook aan het achtergrond? Als ik in de homescreen ga sswipen veranderd dehelderheid telkens een heel klein beetje. VVrij irritant moet ik zeggen.

[ Voor 37% gewijzigd door HollovVpo1nt op 21-08-2013 23:19 ]

• MusicAddict
Net een micro usb adapter gekocht die ik vast wel in de surface kwijt kan, kost nog geen 4 euro uit duitsersland :P 16 of 32 gb kaartje er in en gaan met die banaan, lekker makkelijk om er in te laten zitten. (als extra naast een 32gb kaartje intern bijv)

http://www.ebay.nl/itm/Mi...ash=item4854785421&_uhb=1

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MjIwWDIwMA==/z/5tcAAOxyMd1SDo4-/$T2eC16dHJHIFFhJTCS+3BSDo4-J-5!~~60_35.JPG

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-11 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

MusicAddict schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:37:
Net een micro usb adapter gekocht die ik vast wel in de surface kwijt kan, kost nog geen 4 euro uit duitsersland :P 16 of 32 gb kaartje er in en gaan met die banaan, lekker makkelijk om er in te laten zitten. (als extra naast een 32gb kaartje intern bijv)

http://www.ebay.nl/itm/Mi...ash=item4854785421&_uhb=1

[afbeelding]
Nice, ook maar 2 gekocht net....

XBL: MRE Inc

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Zo ik mag hier ook eindelijk gaan spammen; zojuist mijn 32gb RT met cyan touchcover binnen gekregen. Wat een machtig appaaraatje.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Hier ook binnen gekregen. Ik heb al erg veel android tablets gehad, maar niets draait zou fijn als windows RT. Erg mooie en nuttige interface. Ik mis alleen zoals eerder gezegd goeie integratie met google services zoals google drive. Net maar even de update aangezet, dat gaat eventjes duren :+

[ Voor 11% gewijzigd door MaDLiVe op 22-08-2013 14:45 ]

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-11 09:32

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

De Surface van mijn vriendin is inmddels ook binnen :)
Surface Zusjes
De Typecover dikte valt me alleszins mee!
Cover dikte

Nu nog even wachten tot de 57 updates erop staan en ze kan ermee aan de slag :D

[ Voor 12% gewijzigd door Tomba op 22-08-2013 15:18 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• wesjuhdabomb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:45
Daarna nog 25 updates, en daarna nog 12 :P ben hier ook bezig

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-11 12:52

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik heb een probleem met mijn Surface RT en Touch cover: de touch cover werkt niet. :P

Ik hoor een klik en je ziet hem ook wel gewoon goed zitten, maar hij werkt gewoon helemaal niet. Ook geen melding dat hij aangesloten is.

Al gedaan:
  • Reboot (meerdere keren, zowel met als zonder de touch cover aangesloten opstarten)
  • Contactpunten schoongemaakt
Wat zou dit kunnen zijn? Ik zie wel meerdere meldingen op internet dat de touch en type cover soms niet helemaal niet werken.

• mtr33
Bolletje schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:02:
Ik heb een probleem met mijn Surface RT en Touch cover: de touch cover werkt niet. :P

Ik hoor een klik en je ziet hem ook wel gewoon goed zitten, maar hij werkt gewoon helemaal niet. Ook geen melding dat hij aangesloten is.

Al gedaan:
  • Reboot (meerdere keren, zowel met als zonder de touch cover aangesloten opstarten)
  • Contactpunten schoongemaakt
Wat zou dit kunnen zijn? Ik zie wel meerdere meldingen op internet dat de touch en type cover soms niet helemaal niet werken.
Testen van de RT en/of de cover met een ander exemplaar lijkt me het meest eenvoudig. Heb je een Dixons/Mycom in de buurt? Als een van beiden defect blijkt, wat niet te hopen is: contact opnemen met de verkoper (Surfspot neem ik aan?). Lees ook dit.

[ Voor 6% gewijzigd door mtr33 op 22-08-2013 16:11 . Reden: link ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-11 12:52

Bolletje

Moderator Harde Waren
mtr33 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:09:
[...]

Testen van de RT en/of de cover met een ander exemplaar lijkt me het meest eenvoudig. Heb je een Dixons/Mycom in de buurt? Als een van beiden defect blijkt, wat niet te hopen is: contact opnemen met de verkoper (Surfspot neem ik aan?). Lees ook dit.
Yes, ga ik proberen. Maar met deze aantallen (meerdere tweakers hebben hem gekocht) kan het zijn dat het bij meer mensen voorkomt. Dat een bepaalde lichting er last van heeft. :)

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Nou ik heb heb em ook. Dus weet iemand welke apps nuttig zijn?

Ik zie nu alleen maar apps in de store die niet officieel of crapware zijn.

• clemento
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06-2024
Zal wel lekker druk worden hier.
Mijn surface Rt ook binnen en nu eerste x opstarten.
Touch cover werkt prima.
straks eerste post met de Surface RT

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:20
Tomba schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:17:
De Surface van mijn vriendin is inmddels ook binnen :)
*
De Typecover dikte valt me alleszins mee!
*

Nu nog even wachten tot de 57 updates erop staan en ze kan ermee aan de slag :D
En welke typt fijner? :P Persoonlijk vond ik eerst de type cover fijner, maar na een tijdje de touchcover steeds fijner worden :9

Wel een mooi apparaatje zeg! Moet zo weg, kan mooi even mijn telefoon als hotspot gebruiken om wat apps te downloaden en wat te surfen op een mooi groot scherm! :9~

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-11 12:03
indd welke werkt fijner:P ik heb de type, maar twijfdelde heel lang en eigenlijk nog steeds:P.

• triesvan
  • Laatst online: 10-11 22:32
Joel22 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:57:
indd welke werkt fijner:P ik heb de type, maar twijfdelde heel lang en eigenlijk nog steeds:P.
Mocht je wil ruilen voor een touch+geld, laat het maar weten :P

Ontopic:

Hebben jullie er ook last van dat de netwerkconnectie wegvalt in 8.1? De draadloze status verandert naar een Ethernet connectie, die niet werkt omdat de Surface geen Ethernet mogelijkheid heeft,
Pagina: 1 ... 40 ... 64 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.