offtopic:
Je zou het zeggen! Nou weet ik dat het eigenlijk in levertijden moet, maar korte reactie hierop. Microsoft heeft vandaag aan het bestuur van de instelling waar ik 'm binnen moet krijgen laten weten dat door overweldigende reactie de uitlevering nog enkele weken kan duren. We zullen zien......
Ben met name geïnteresseerd in de Win RT 8.1 samen met Office 365, aangezien we nu gemigreerd zijn op de zaak. Wel zo handig om onderweg voor de zaak alles bij me te hebben zonder een joekel van een machine onder m'n arm mee te sjouwen. Beetje wat hier al eerder gezegd is. Krijg 'm met zwarte touchcover, aangezien ik enkel een paar kleine aantekeningen maak bij de klant. Office is mijn zwaarste applicatie, vermoed ik.
Klein puntje van kritiek overigens: collega van me kreeg afgelopen week zijn Lenovo Helix (tablet in een afneembaar toetsenbord). Geweldig ding, maar we kwamen er al snel achter dat hij niet kan aanloggen met O365. Dit kan, na wat naslag, ook niet op de RT. Vind ik persoonlijk erg jammer en behoorlijk matig van MS, aangezien ze over de volle breedte integreren. Ik was gewoon in de veronderstelling dat je O365 account vergelijkbaar met een Outlook.com account zou zijn voor de aanmelding, maar dat is dus niet zo. Jammerrrrrrr.....