Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2023
Sebazzz schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:52:
[...]

Hoe heb je dat gedaan? In configuratiescherm neem ik aan? Ik krijg nog steeds de melding dat er geen taalpakketten beschikbaar zijn.
Het kan ook via Windows RT/8 zelf met de volgende stappen:
1. Swipe in van rechts en ga naar Instellingen (Settings);
2. Onderaan kiezen voor Pc-instellingen wijzigen (Change PC settings);
3. In het Pc-instellingen scherm ga je naar het tabje/menu Algemeen (General);
4. Beetje naar beneden scrollen voor Taal (Language);
5. En daar kies je voor Taalvoorkeuren (Language preferences).

6. Het Configuratiescherm -> Klok, taal en land/regio -> Taal wordt geopend (zo kun je er dus ook direct heen).
7. Voeg een taal toe als je nog niet de juiste hebt.

8a. Kies Download Windows-weergavetaal (Windows display language) - wanneer aanwezig in het scherm.
8b. Selecteer een taal en kies Opties. Kies Taalpakket downloaden en installeren bij Windows-weergavetaal.

9. Het taalpakket voor weergave wordt gedownload en geinstalleerd.
10. Rebooten om het volledig te activeren, alleen het welkomst/inlogscherm blijft Engels.
Edit: zie neevedr in "Microsoft Surface" voor hoe het inlogscherm en nieuwe accounts met ander taalpakket.

[ Voor 6% gewijzigd door TrueChaoZ op 20-11-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:21

Sebazzz

3dp

Het is al gelukt met het taalpakket. De optie werd pas goed weergegeven na verwijderen, toevoegen, rebooten en weer naar het scherm gaan.
MRELynx schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:46:
[...]

Voor de duidelijkheid, zondag 18 november 2012 heb jij besteld ? Of een week eerder al ?
Nee, afgelopen zondag inderdaad.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
Heb net de Surface besteld vanuit Duitsland. Ik ga nu even afspeuren naar een type cover op ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 21:28

neevedr

Dat was ik niet!

TrueChaoZ schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:28:
[...] alleen het welkomst/inlogscherm blijft Engels.
In het Advanced Settings scherm klikken op "Apply language settings to the welcome screen..." om het welkomscherm op dezelfde taal te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortex1606
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-03 14:32
Ondertussen de Surface cover qwerty US kunnen bemachtigen via iemand die er eentje over had op marktplaats. Ik moet eerlijk zeggen dat de touch cover absoluut een essentie is op de surface. Zonder kan ook, maar het geeft niet dezelfde ervaring.

Helaas niet de blauwe zoals ik wilde, maar zwart is ook goed :)

[ Voor 12% gewijzigd door vortex1606 op 20-11-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
kan je met de touch cover ook op je schoot typen? Of gaat dat lastig? Zou de typ cover hiervoor beter zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:31
bangsat schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:15:
kan je met de touch cover ook op je schoot typen? Of gaat dat lastig? Zou de typ cover hiervoor beter zijn?
Het kan wel (doe het nu ook) maar dat werkt niet heel erg lekker.....je gaat dat niet lang volhouden iig 😃.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Laatst online: 16-08-2023
neevedr schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:59:
[...]

In het Advanced Settings scherm klikken op "Apply language settings to the welcome screen..." om het welkomscherm op dezelfde taal te zetten.
Ha, kijk! Zo leren we elke dag weer wat :) Bedankt daarvoor, inmiddels toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het er iemand al een poging gewaagd om een stylus in onenote te gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:11
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 22:27:
Het er iemand al een poging gewaagd om een stylus in onenote te gebruiken ?
Ja..ik heb een stylus van m'n iPad (met een dikke punt :() gebruikt, maar dan wel in de desktop versie van OneNote en dat werkt best aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:28

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Raar probleem. Als ik een Word zit en ik wil typen, dan komt het onscreen toetsenbord niet automatisch omhoog. Hoort dat zo in de office applicaties of is het een of andere instelling die ik over het hoofd zie ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:09
MRELynx schreef op woensdag 21 november 2012 @ 00:05:
Raar probleem. Als ik een Word zit en ik wil typen, dan komt het onscreen toetsenbord niet automatisch omhoog. Hoort dat zo in de office applicaties of is het een of andere instelling die ik over het hoofd zie ?
Dat is bij mij overal als ik in desktopmode zit. In metro apps komt die wel automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
VFRRijder schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:26:
[...]

Het kan wel (doe het nu ook) maar dat werkt niet heel erg lekker.....je gaat dat niet lang volhouden iig 😃.
Oke dankjewel. Dan ga ik echt voor de type cover! Heeft iemand nog een adresje waar ik een us type cover kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Vanmorgen ook zitten kijken naar zo'n type cover, maar gezien de hoge prijzen en het grote risico met bijbetaling heb ik toch besloten om te wachten tot ze gewoon in NL te verkrijgen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lame! Blijkt dus de voor de backlight te zijn. :-S

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:31
bangsat schreef op woensdag 21 november 2012 @ 08:05:
[...]

Oke dankjewel. Dan ga ik echt voor de type cover! Heeft iemand nog een adresje waar ik een us type cover kan halen?
Hou je ook wel even rekening met de houding? Het is natuurlijk niet zoals een laptop waarbij je het scherm in iedere gewenste hoek kan zetten. Dan moet je of de standaard gebruiken, maar dan is de hoek tov toetsenbord iets meer dan 90 graden (zal vast wel ergens staan wat het precies is). Dat werkt bij mij op m'n schoot ook niet lekker....of je moet 'm tegen een kussentje laten rusten oid. Hou daar dus iig wel rekening mee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

svenk91 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 01:02:
[...]

Dat is bij mij overal als ik in desktopmode zit. In metro apps komt die wel automatisch.
Ok bedankt, dacht al dat ik een of andere setting had aangepast.

De Surface bevalt echt goed. Gister ook maar even een proef abo van Xbox Music genomen en getest. Werkt wel lekker hoor. Xbox aan en dan op de Surface aangeven dat het nummer op de xbox moet worden afgespeeld. Nu nog een WP8 telefoon en dan ben ik voorlopig wel klaar :)

[ Voor 32% gewijzigd door MRE-Inc op 21-11-2012 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:38
VFRRijder schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:17:
[...] (zal vast wel ergens staan wat het precies is).[...]
Staat nergens. Er is wel een aanwijzing gegeven door MS. Om de camera recht vooruit te laten kijken (horizontaal dus) in Kickstand mode is deze onder een hoek van 22° geplaatst. Met wat rekenen kom je dan uit op een hoek van 112° ten opzichte van het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
VFRRijder schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:17:
[...]

Hou je ook wel even rekening met de houding? Het is natuurlijk niet zoals een laptop waarbij je het scherm in iedere gewenste hoek kan zetten. Dan moet je of de standaard gebruiken, maar dan is de hoek tov toetsenbord iets meer dan 90 graden (zal vast wel ergens staan wat het precies is). Dat werkt bij mij op m'n schoot ook niet lekker....of je moet 'm tegen een kussentje laten rusten oid. Hou daar dus iig wel rekening mee.....
Ja ik begrijp wat je bedoelt. Gelukkig ben ik altijd een onderuit gezakt persoon op me bankie, dus dan is de hoek goed :P Het is vooral omdat me vriendin een toetsenbord makkelijker vind. Hoor meerdere verhalen dat de touch cover niet goed werkt op schoot. Vind de touch cover daarintegen wel weer mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Caelorum schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:10:
[...]

Staat nergens. Er is wel een aanwijzing gegeven door MS. Om de camera recht vooruit te laten kijken (horizontaal dus) in Kickstand mode is deze onder een hoek van 22° geplaatst. Met wat rekenen kom je dan uit op een hoek van 112° ten opzichte van het toetsenbord.
Ja die 22° hebben ze in de presentatie(s) diverse malen benadrukt: de schuine randen zijn 22°, de kickstand klapt uit met een hoek van 22° en de camera zit ook met 22° schuin erin om alsnog evenwijdig op het ondervlak te fotograferen/filmen.

Dus die 112° zal kloppen, als je echt wil kan ik vanavond even een geodriehoek zoeken en erlangs houden ;)
Overigens een prima hoek. Met mijn laptop was ik gewend hem verder naar beneden te klappen - maar dat ding had een beroerde kijkhoek. Dat is bij de Surface niet het geval.
Bovendien vind ik het wel prettig om het ding voor me neer te zetten, en dan mijn rechterhandpalm op de Surface te leunen en dan diverse touch-elementen met mijn duim te bedienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
Zo.. net mijn Surface bij FedEx opgehaald, werk daar in de buurt. Nu lekker spelen! Wat mij meteen opviel is dat de Office RT Preview anders is dan ik 2 weken geleden bij Microsoft zag. Daar kreeg je als je tekst selecteer een symbooltje te zien, en als je daarop klikte dan kreeg je een soort van wieltje met allerlei functionaliteiten...

Verder werkt de Surface lekker! Nu ff de firmware & software updaten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
jvalks schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:22:
Wat mij meteen opviel is dat de Office RT Preview anders is dan ik 2 weken geleden bij Microsoft zag. Daar kreeg je als je tekst selecteer een symbooltje te zien, en als je daarop klikte dan kreeg je een soort van wieltje met allerlei functionaliteiten...
Volgens mij was dat alleen in OneNoteRT (dus de TIFKAM versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt is dat er bij mijn office rt er nog steeds preview staat. Ik dacht dat dit inmiddels naar een full version was geupdatet?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Ik heb de surface gister besteld. Iemand enig idee wanneer ik hem kan verwachten ongeveer?

[ Voor 3% gewijzigd door bangsat op 21-11-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:06:
Wat mij opvalt is dat er bij mijn office rt er nog steeds preview staat. Ik dacht dat dit inmiddels naar een full version was geupdatet?
Ja, is ook. Ik kreeg de eerste dag met mijn Surface al direct een update die dat voor mij regelde :)

/edit: blijkbaar staat hij onder "optional updates" en moet je hem zelf aanklikken.

[ Voor 16% gewijzigd door HyperioN op 21-11-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

bangsat schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:10:
Ik heb de surface gister besteld. Iemand enig idee wanneer ik hem kan verwachten ongeveer?
[Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic

Kijk even in dat topic, dat is daar voor bedoeld ;)

Maar om toch je vraag te beantwoorden: In de nacht van zaterdag/zondag 17/18 november besteld en met credit card direct betaald. Dinsdag 20 november heb ik mijn Surface ontvangen. Best snel dus. Met een beetje geluk, heb je hem morgen in huis.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
HyperioN schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:06:
[...] Dus die 112° zal kloppen, als je echt wil kan ik vanavond even een geodriehoek zoeken en erlangs houden ;) [...]
Als bevestiging voor mijn rekenkunsten zou het wel fijn zijn :)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/230931/tweakers.net/surface%20angle.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
MRELynx schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:27:
[...]

[Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic

Kijk even in dat topic, dat is daar voor bedoeld ;)

Maar om toch je vraag te beantwoorden: In de nacht van zaterdag/zondag 17/18 november besteld en met credit card direct betaald. Dinsdag 20 november heb ik mijn Surface ontvangen. Best snel dus. Met een beetje geluk, heb je hem morgen in huis.....
Oke bedankt. Dat wist ik niet. Ben nieuw hier dus had dat niet gezien. Zal er voortaan gelijkwaardige vragen daar stellen. U toch bedankt voor het antwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikiri
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-01 11:15
Is al bekend wanneer de surface pro uittkomt?

Zi te twijfelen tussen die en en samsung slate 7, voor wat photoshop en zbrush werk , met de pen setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Daikiri schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:00:
Is al bekend wanneer de surface pro uittkomt?

Zi te twijfelen tussen die en en samsung slate 7, voor wat photoshop en zbrush werk , met de pen setup.
Nog niet bekend nee. Heb je al gekeken naar de Samsung ATIV Smart PC convertibles?
Deze worden ook geleverd met een Stylus ;)

pricewatch: Samsung ATIV Smart PC Blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
EgMaf schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:43:
[...]

Volgens mij was dat alleen in OneNoteRT (dus de TIFKAM versie)
Nee, het was echt in Office 2013. Het heel onderwerp was de vernieuwingen van Office 2013 en het werd gedemonstreerd op een tablet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikiri
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-01 11:15
ProfoundValue schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:04:
[...]

Nog niet bekend nee. Heb je al gekeken naar de Samsung ATIV Smart PC convertibles?
Deze worden ook geleverd met een Stylus ;)

pricewatch: Samsung ATIV Smart PC Blauw
Helaas geen optie 2 gig ram, en atom processor is te mager.

Maar oftopic voo deze thread.

Wacht nog even de prro af van de surface.

Vind deze huidige versie te minimaal qua hardware in verhouding met andere modllen in het windows tablet segment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

De mail app op de Surface valt me nog best mee hoe die werkt. Gebruik eigenlijk altijd Outlook, maar dat wordt niet ondersteund/meegeleverd met Office Student/Family.

Heb nu 3 exchange accounts in de mail app en dat gaat prima. Wil eigenlijk alleen dat Hotmail account weg hebben omdat ik die toch niet gebruik maar omdat voornaam@achternaam.it mijn Microsoft account is en dus ook mijn eigen Exchange Online account heb ik dus 2x de mailbox er tussen staan. 1x echt exchange en 1x Hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Zouden nog meer mensen hun persoonlijke ervaringen kunnen delen met de Surface? Ben zeer benieuwd hoe die bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Enige probleem wat ik niet goed krijg is het volgende:

Gehele interface van m'n Surface heb ik in het Engels gezet en de lokale setting naar Nederlands, zoals datum en tijd in 24uurs formaat. Echter in de mail app en agenda app blijft er doodleuk 1:35pm staan bij de maitjes. M'n outlook 2010 op m'n laptop doet dat wel goed. Iemand enig idee hoe de mail app ook gewoon 24uurs kan weer geven als de interface in het Engels is of kunnen jullie checken of jullie dat ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
MRELynx schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:26:
Enige probleem wat ik niet goed krijg is het volgende:

Gehele interface van m'n Surface heb ik in het Engels gezet en de lokale setting naar Nederlands, zoals datum en tijd in 24uurs formaat. Echter in de mail app en agenda app blijft er doodleuk 1:35pm staan bij de maitjes. M'n outlook 2010 op m'n laptop doet dat wel goed. Iemand enig idee hoe de mail app ook gewoon 24uurs kan weer geven als de interface in het Engels is of kunnen jullie checken of jullie dat ook hebben?
Hier staat het netjes in 24hr formaat... doe eens een reboot..??

Heb de Surface nu een dikke 4 uur gebruikt, heerlijk apparaat! Ben nu net zo enthousiast als toen ik net de iPad had 😉 alleen ga ik hier veel langer plezier van hebben mede door Office RT! Nu nog even wachten tot er flink wat meer goede apps beschikbaar komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:18

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Tomba schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:24:
[...]

Geen flauw idee, maar wel toen ik mijn iPad2 kocht :P Ik kan leven met een app dit het doet hoor (al blijf ik t behoorlijk blöd vinden om a la Apple een van de meest gebruikte containers te negeren...), maar die app is er dus om voor mij onbegrijpelijke reden (nog?) niet. Lijkt me toch dat als je dat nu aanbiedt voor een euro of 2 je daar aardig aan kan verdienen!
Ok niet een euro of 2 (€7,49 !!! :o ) maar er is een player voor MKV!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomba schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:55:
[...]

Heb die gisteren gekocht. Moet hem alleen nog ff testen met een film haha :) Laat straks wel weten hoe hij in gebruik is.

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 21-11-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:18

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

vali schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:56:
[...]

Heb die gisteen gekocht :P Moet hem alleen nog ff testen met een film haha :)
Nice one :) Ik hoor graag een uitgebreide test :D

PS even een vraagje aan de mensen die hem al hebben; is het mogelijk om netwerkshares aan de verschillende media bibliotheken toe te voegen?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ik wil eigenlijk gewoon VLC (eventueel voor desktop zodat je vanaf een netwerkshare films kan openen) maar dat gaat noooit gebeuren :p

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Sebazzz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:46:
Ik wil eigenlijk gewoon VLC (eventueel voor desktop zodat je vanaf een netwerkshare films kan openen) maar dat gaat noooit gebeuren :p
Wie weet wat de slimme koppen op XDA kunnen fixen. Laten we het hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

jvalks schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:49:
[...]

Hier staat het netjes in 24hr formaat... doe eens een reboot..??
Nou ik krijg het alleen voor elkaar als ik de locale op US zet en dan moet ik dus handmatig alle andere settings aanpassen. Dus ipv $ naar € , naar . etc etc. Maar dan heb ik weer dat er Wednesday, November 21 staat ipv Woensdag 21 November. Denk dat de mail app het gewoon niet kan. Toch blijft het vaag dat wanneer je als Dutch als locale hebt staat, dat er in de mail app nog gewoon 2:45pm staat bij een mail die vandaag om 14:45 is binnengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

bangsat schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:47:
[...]

Wie weet wat de slimme koppen op XDA kunnen fixen. Laten we het hopen.
Misschien wel, dat je geen desktopapps draaien behalve die toegestaan zijn door Microsoft is natuurlijk gewoon een kunstmatige limitatie. In de praktijk zijn de toegestane apps voor de desktop Microsoft Office, Flash en Internet Explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Wellicht een domme vraag, maar kun je ook silverlight gebruiken op een windows RT systeem?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verzo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-07 12:15
Hairball schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:24:
Wellicht een domme vraag, maar kun je ook silverlight gebruiken op een windows RT systeem?
Ik kan geen app vinden en standaard werkt het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Sebazzz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:46:
Daar hoeft het geen desktop app voor te zijn. Klikken vanuit de verkenner op een mkv file zal je de mogelijkheid bieden deze met een metro app te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
--

[ Voor 99% gewijzigd door HyperioN op 21-11-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortex1606
Heeft iemand de dunne power supply gekocht? Zo ja zou iemand daar wat foto's van willen posten?

http://www.microsoftstore...E/pdp/productID.258667200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
vortex1606 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:10:
Heeft iemand de dunne power supply gekocht? Zo ja zou iemand daar wat foto's van willen posten?

http://www.microsoftstore...E/pdp/productID.258667200
Die zat er bij mij gewoon bij :)
Waar wil je een foto van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
HyperioN schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:54:
[...]

Wtf? Geen onwaarheden verspreiden svp.

Er is (op dit moment) géén ondersteuning voor mkv-videobestanden - ook niet in een app.

Dus je kan net zovaak op dat mkv-bestand klikken als je wil, maar er zal geen "mogelijkheid geboden worden" tot het openen hiervan.
Topic niet gelezen?
Tomba schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:55:
[...]

En ja alleen voor Windows RT systemen (ARM only dus)

[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 21-11-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Caelorum schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:23:
[...]

Topic niet gelezen?

[...]

En ja alleen voor Windows RT systemen (ARM only dus)
Oeps :$

Maar das goed nieuws. Zal 'm 's proberen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door HyperioN op 21-11-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Oké, dat is dus € 7,49 weggegooid.

App doet helemaal niks - speelt zelfs geen MP4. Je kan video's inladen, maar de afspeelknoppen doen niets.

Eens Googlen of ik wat kan vinden over "garantie" op apps van de Windows Store en de makers een mailtje sturen...

/edit:
Best grappig, chatten met MS medewerker.. Wel jammer dat 'ie nu dus niks kon. Morgen nog maar eens proberen.
You: hello

You: Can i get a refund for a defective app?

Kody K: Hello. Thank you for contacting Windows 8 store support. You're looking to get a refund for a defective app. Is that correct?

You: yes

Kody K: Ok well currently our systems are going through an update that is expected to run until tomorow morning and we are unable to access customers accounts to perform refunds. If you chat us back tomorow morning or afternoon we should be able to take care of that. If you got an option when starting this chat to have us call you instead that is another option.

You: Ok.. will do.

You: Perhaps you could remove the app from the Store to prevent more users from buying this faulty app.

You: It's this one: http://apps.microsoft.com...4-934c-f317c8f60474/m/ROW

You: Honestly doesn't do anything.

Kody K: Alright thank you very much but it should not be an issue for us to do that as long as we can pull up the account. I am not able to remove apps or report feedback on them myself but if you provide feedback on the apps page through the feedback option that is the most efficient method for us to fix our systems.

You: Okay.

You: I'll try back tomorrow.

You: bye

[ Voor 72% gewijzigd door HyperioN op 21-11-2012 23:34 ]

• vortex1606
HyperioN schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:13:
[...]

Die zat er bij mij gewoon bij :)
Waar wil je een foto van?
Degene die in de doos zit is best een groot ding (in vergelijking tot bijvoorbeeld de charger voor mijn telefoon) Ik lees bij het artikel dat deze juist dunner zou moeten zijn.Maar de foto is helaas niet echt duidelijk.

• Caelorum
HyperioN schreef op woensdag 21 november 2012 @ 23:05:
[...]
/edit:
Best grappig, chatten met MS medewerker.. Wel jammer dat 'ie nu dus niks kon. Morgen nog maar eens proberen.
[...]
Ziet er bijna uit als een 'zeer' geavanceerde chatbot. Sommige zinnen komen in ieder geval wat ongebruikelijk voor ook al zijn ze allen logisch.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Als er nog mede tweakers op zoek zijn naar een Touch Cover uit de US, ik heb vanochtend bericht gekregen van de verkoper dat hij ze nu op voorraad heft. Ik heb er net één gekocht (via mn surface met gedeelde internet verbinding van mn Lumia 800 in de file op de A1 vanochtend :) ) via deze link:

http://www.ebay.nl/itm/NE...oards&hash=item3cccad26b5

Prijs is 117 euro exclusief verzendkosten. Heb zelf via paypal betaald en mocht 190$ aftikken. Omgerekend volgends de huidige wisselkoers: 148 Euro. Nog altijd goedkoper dan de dozenschuifers.

Heb ik het er voor over ? Ja, want ik zie de surface dit jaar nog niet in NL verschijnen en al helemaal niet bij ketens als Media Markt, Saturn etc etc.

• bangsat
MRELynx schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:08:
Als er nog mede tweakers op zoek zijn naar een Touch Cover uit de US, ik heb vanochtend bericht gekregen van de verkoper dat hij ze nu op voorraad heft. Ik heb er net één gekocht (via mn surface met gedeelde internet verbinding van mn Lumia 800 in de file op de A1 vanochtend :) ) via deze link:

Prijs is 117 euro exclusief verzendkosten. Heb zelf via paypal betaald en mocht 190$ aftikken. Omgerekend volgends de huidige wisselkoers: 148 Euro. Nog altijd goedkoper dan de dozenschuifers.

Heb ik het er voor over ? Ja, want ik zie de surface dit jaar nog niet in NL verschijnen en al helemaal niet bij ketens als Media Markt, Saturn etc etc.
Bedankt voor de tip! 8)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Haha, ik zie dat je hem ook gekocht hebt ? Nog 8 van de 10 beschikbaar :)

• bangsat
Nee ik wil graag de type cover ivm het zitten op de bank en bed. Iemand enig idee wat de maximale prijs is om te bestellen van Usa naar Nederland zodat je geen invoerkosten hoeft te betalen?

• Hidde
  • Laatst online: 22-09 09:43
In vraag en aabod staan ook Touch Cover(s) uit de US te koop. ;)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hidde schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:42:
[...]

Meh, ik zie het staan. Als ik die in de US niet had gekocht vanochtend, dan had ik je graag 120 euro gegeven en had ik hem vanmiddag nog opgehaald bij je. Nadeel is dat je niet zo makkelijk een bestelling kunt annuleren op ebay. Mocht iemand weten hoe je dat snel kunt doen, dan wil ik hem alsnog wel annuleren.

• TheVMaster
MRELynx schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:08:

Ik vind alleen die zwarte erg lelijk. Hij heeft geen blauwe/rode/witte denk ik, althans ik zie ze niet staan in z'n eBay shop.
Hidde schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:42:
[...]

Jij hebt zelf een andere gekocht...maar eh...waar heb jij die blauwe/witte/rode besteld?

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 22-11-2012 17:28 ]

• TheVMaster
*dubbel*

[ Voor 96% gewijzigd door TheVMaster op 22-11-2012 17:28 ]

• daimo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-06-2023
Caelorum schreef op donderdag 22 november 2012 @ 08:53:
[...]

Ziet er bijna uit als een 'zeer' geavanceerde chatbot. Sommige zinnen komen in ieder geval wat ongebruikelijk voor ook al zijn ze allen logisch.
:) kan natuurlijk ook nen niet zo geavanceerde Indiër zijn

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Hoe vaak komen jullie tegen dat het apparaat soms wat schokkert en stottert qua animaties? Ik heb toch wel af en toe dat bij het open hebben van een hoop applicaties dat hij stottert, en ook dat als ik bijvoorbeeld net Pinball Fx 2 start en dan op Start scroll dat dat verre van vloeiend gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazzz schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:48:
Hoe vaak komen jullie tegen dat het apparaat soms wat schokkert en stottert qua animaties? Ik heb toch wel af en toe dat bij het open hebben van een hoop applicaties dat hij stottert, en ook dat als ik bijvoorbeeld net Pinball Fx 2 start en dan op Start scroll dat dat verre van vloeiend gaat.
Ja, je moet natuurlijk niet TE hoge verwachtingen hebben van een Tegra 3. Als je een vloeiend apparaat wil moet je maar naar iPad4. Zelfs geen enkele grote Android tablet is volledig soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 06:52:
[...]

Ja, je moet natuurlijk niet TE hoge verwachtingen hebben van een Tegra 3. Als je een vloeiend apparaat wil moet je maar naar iPad4. Zelfs geen enkele grote Android tablet is volledig soepel.
Kom je nou speciaal hier om dat te tikken?? Wil niet stoken, maar iemand de zo anti MS voegt in mijn ogen niet veel toe hier op de surface topic.

Anyway, ik heb bij sommige apps hier last van, maar dat heeft in mijn ogen niks te maken met de hardware maar aan de developer. Het rt platform bestaat pas sinds kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
vali schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:22:
[...]

Kom je nou speciaal hier om dat te tikken?? Wil niet stoken, maar iemand de zo anti MS voegt in mijn ogen niet veel toe hier op de surface topic.

Anyway, ik heb bij sommige apps hier last van, maar dat heeft in mijn ogen niks te maken met de hardware maar aan de developer. Het rt platform bestaat pas sinds kort...
Het is mij ook opgevallen.. Tot dusver vind ik het gelukkig niet enorm storend. Apps als Mail laat ik gewoon altijd openstaan :)
Rare van Mail is ook dat hij elke keer opnieuw de plaatjes bij contactpersonen moet syncen, waardoor hij ook na opstarten een tijdje merkbaar traag is.

Je hebt gelijk dat het RT platform erg nieuw is. Echter, Windows Phone bestaat nu al een tijdje (had mijn eerste in okt. 2010) en ik moet zeggen dat ze in die 2 jaar weinig vooruitgang geboekt hebben. Of in ieder geval minder dan ik gehoopt had...
Ik ben fan van Microsofts producten van ze zullen moeten beseffen dat met een vloeiende en mooie UI alleen je er niet bent. Het hele systeem, inclusief 3rd-party apps, moet vloeiend, smooth en frustratieloos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Update over "Yxplayer RT":
Via "settings" kun je hardware-rendering uitschakelen. Dan speelt hij wel - maar bij 720p-mkv-bestanden is de framerate ongeveer 5 fps en dan ook nog vol met artifacts. Echt niet te kijken dus.
Koop deze app niet, het is € 7,49 weggooien.

Heb gelukkig mijn geld teruggekregen - er bleek ook een Nederlandse support-chat te zijn :)
In drie minuutjes was het geregeld, echt dikke pluspunten voor Microsoft!
Remko T: Bedankt voor het bezoeken van de WIndows Store Klantenservice. Mijn naam is Remko T. Ik zal u zo snel mogelijk helpen, geef mij enkele ogenblikken om te kijken wat uw probleem is en hoe ik u hiermee van dienst kan zijn.
Bart: Hallo, ik heb de app "Yxplayer RT" gekocht (7,50 euro!) op mijn Surface. Deze zou mkv-videos afspelen volgens de beschrijving. Dat doet hij echter helemaal niet.
Bart: Heb een mail gestuurd naar de ontwikkelaars maar daar krijg ik geen reactie op. Dus ik zou graag mijn geld terug willen krijgen - ik heb niet gekregen waar ik voor heb betaald.
Remko T: Heel vervelend, excuses daarvoor, ik zal dat direct voor u regelen.
Bart: Mooi. Bovendien zou ik kijken of je die app uit de Store kunt halen, zodat niet meer mensen in deze valkuil stappen. Want dit is misleiding.
Bart: en €7,50 voor een app is niet weinig. Als die dan ook nog niet doet wat ze adverteren...
Remko T: Ik heb hem direct vergoed, het zou even kunnen duren voordat u het geld ontvangt, maar meestal gaat dat heel snel
Bart: Super!!
Remko T: Ik zal uw klachten doorgeven, nogmaals excuses voor het ongemak
Bart: prima
Bart: Bedankt voor de uitstekende service!
Remko T: Is er verder nog iets dat ik voor u kan doen?
Bart: nee dat wat het
Bart: was*
Remko T: Dan wens ik u nog een prettige dag verder!
Is volgens mij geen botje hoor :) (botjes typen geen per-ongeluk hoofdletters, denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nette service idd. Ik heb alleen zakelijk de service van MS mogen gebruiken tot dusver en ook dat was altijd zeer goed.

Vraag me dan af hoe ze die apps controleren voordat ze in de MP mogen. Lijkt me toch dat iemand dan getest heeft dat mkv bestanden werken op de Surface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
TheVMaster schreef op donderdag 22 november 2012 @ 17:26:
[...]

Ik vind alleen die zwarte erg lelijk. Hij heeft geen blauwe/rode/witte denk ik, althans ik zie ze niet staan in z'n eBay shop.

[...]

Jij hebt zelf een andere gekocht...maar eh...waar heb jij die blauwe/witte/rode besteld?
Heb een vriend die regelmatig naar de vs reist.

Weet iemand hoe je Soundcloud aan de praat krijgt? Hij laadt de site wel maar muziek afspelen weigert de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Kan nergens de chat support vinden van Microsoft. Zou iemand mij kunnnen linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HyperioN schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:54:
Update over "Yxplayer RT":
Via "settings" kun je hardware-rendering uitschakelen. Dan speelt hij wel - maar bij 720p-mkv-bestanden is de framerate ongeveer 5 fps en dan ook nog vol met artifacts. Echt niet te kijken dus.
Koop deze app niet, het is € 7,49 weggooien.

Heb gelukkig mijn geld teruggekregen - er bleek ook een Nederlandse support-chat te zijn :)
In drie minuutjes was het geregeld, echt dikke pluspunten voor Microsoft!

[...]

Is volgens mij geen botje hoor :) (botjes typen geen per-ongeluk hoofdletters, denk ik)
Mag ik vragen waar je de chat bent aangegaan? Enige wat ik kan vinden is "App rapporteren aan Microsoft" Heb net ook ff de app getest met paar mkv bestanden en merk precies hetzelfde. Ook erg slecht (licht uitgedrukt) dat de developer geen antwoord geeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Mijn Surface is een paar keer gecrashed vandaag bij het openen van wat MU apps. Werd ik telkens naar de desktop gezet. Heb een refresh gedaan wat ongeveer 20 minuten duurde. Toen die klaar was zag ikntot m'n schrik dat ik nog maar 3,4GB vrij had. Voor de refresh was dat 10GB. Heb dus de cleanup tool laten draaien. Heb nu weer 12 GB vrij. Een refresh maakt een Windows.old map aan waar de complete installatie in komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 00:14
MRELynx schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:55:
Mijn Surface is een paar keer gecrashed vandaag bij het openen van wat MU apps. Werd ik telkens naar de desktop gezet. Heb een refresh gedaan wat ongeveer 20 minuten duurde. Toen die klaar was zag ikntot m'n schrik dat ik nog maar 3,4GB vrij had. Voor de refresh was dat 10GB. Heb dus de cleanup tool laten draaien. Heb nu weer 12 GB vrij. Een refresh maakt een Windows.old map aan waar de complete installatie in komt te staan.
Je bedoelt dat de MUI-apps gecrashed waren? Dat is nogal wat anders natuurlijk.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Idd, de apps waren gecrashed. Heel irritant omdat je telkens naar de desktop wordt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 15:04
punisher007 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:12:
Ik ben eruit, ik heb de volgende Windows 8 tablet besteld:
Acer W700 with Dock-2nd i3-2365U (NT.L0EEH.002)
http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/model/NT.L0EEH.002

Waarom de Acer:
+Volledige Windows 8 en niet Windows 8 RT.
+Goedkoop (599 incl dock + keyboard + carrying case bij Dixons http://www.dixons.nl/tabl...3-2365u.html#.UIqYxsUxqJQ)
+Goede specs (i3 CPU, 4GB RAM, 64GB SSD, 1920x1080 res)
+Relatief snel leverbaar (8 november)
- "slechts" 10,1 inch ipv 11,6 inch scherm.
-Geen memory card expansion !!
-Geen digitizer support en pen.
- Mindere ervaringen in het verleden met Acer ivm bouwkwaliteit en garantie. Voor mij nu echter van minder belang aangezien ik niet uitsluit dat ik over 6-12 maanden overstap naar een andere tablet en ik dan nu voor alsnog een leuke tablet heb voor een degelijke prijs.
Nog even terugkomen op een eerdere post. Schijnbaar is het erg moeilijk voor Acer om consistente specs op hun website te plaatsen. De laatste stand van zaken op de Acer website: Er is dus wel een microSD memory card slot en het betreft een 11,6 inch scherm.

Helaas ben ik nog steeds aan het wachten op levering (verwachting is nu 28 november). Dankjewel Dixons :( Ook is de prijs bij de Dixons nu 699, waardoor de Acer wellicht voor sommige mensen minder interessant is. Zelf heb ik hem voor 599 besteld en verwacht hem ook voor die prijs geleverd te krijgen.

Verder nog iets meer ontopic: Gisteren in Eindhoven op de Dutch PowerShell User Group (DuPSUG) geweest, waar ook Ed Wilson (Microsoft's The Scripting Guy) was samen met zijn vrouw Theresa (The Scripting Wife). Theresa had ook een surface en was er heel erg tevreden mee en vond het enorm fijn aangezien ze een flinke trip door Europa aan het maken zijn.

Ik heb meteen zelf ook even de kans gegrepen om de surface een beetje te testen, maar ik moet zeggen dat ik toch regelmatig vertragingen zag en ook het typen vond ik niet erg fijn. Voor wat betreft het typen wordt vaker gezegd dat het een paar dagen gewenning nodig heeft, dus daar til ik nog niet zo zwaar aan. Qua vertragingen hoop ik toch dat er nog wat optimalisaties zullen komen in de vorm van patches.

[ Voor 21% gewijzigd door punisher007 op 24-11-2012 12:22 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
punisher007 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 12:12:

[...]

Ik heb meteen zelf ook even de kans gegrepen om de surface een beetje te testen, maar ik moet zeggen dat ik toch regelmatig vertragingen zag en ook het typen vond ik niet erg fijn. Voor wat betreft het typen wordt vaker gezegd dat het een paar dagen gewenning nodig heeft, dus daar til ik nog niet zo zwaar aan. Qua vertragingen hoop ik toch dat er nog wat optimalisaties zullen komen in de vorm van patches.
Last van vertragingen? Heb ik eigenlijk weinig last van. Had ze wel alle updates (en vooral ook die nieuwe firmware) geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Ik heb geen flauw idee of ze alle updates en de nieuwe firmware had.

Die nieuwe firmware wordt ook gewoon middels windows update gepushed trouwens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
punisher007 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 12:40:
Ik heb geen flauw idee of ze alle updates en de nieuwe firmware had.

Die nieuwe firmware wordt ook gewoon middels windows update gepushed trouwens ?
Die wordt inderdaad ook via de windows updates gepushed. Ik heb hier op mijn werk de asus vivo tab als show model en ik ben nu alle updates aan het draaien. Moet zeggen dat die ook lekker in de hand ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Hij blijkt toch wel tegen een stootje te kunnen: http://www.microsoftsurfa...rleeft-diepvries-en-oven/

Gelukkig zijn er anderen die dit voor je testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
_superboer_ schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 14:37:
Hij blijkt toch wel tegen een stootje te kunnen: http://www.microsoftsurfa...rleeft-diepvries-en-oven/

Gelukkig zijn er anderen die dit voor je testen ;)
Niet slecht. Hoef ik dat niet meer te testen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The listing for Surface with Windows RT shows that mainstream support will continue until at least April 11, 2017. Da's wel heel lang :)
http://microsoft-news.com...the-surface-rt-till-2017/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Je Win RT recovery partitie naar usb zetten on 4gb ruimte vrij te maken. Nog niet getest, maar ziet er wel goed uit.

http://windowswave.com/qu...-4-gb-of-space/#more-3369

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 12:12:
The listing for Surface with Windows RT shows that mainstream support will continue until at least April 11, 2017. Da's wel heel lang :)
http://microsoft-news.com...the-surface-rt-till-2017/
Had het ook gelezen! Weet niet of de accu het dan nog doet van mijn surface en ik heb tegen die tijd vast allang een andere tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Ik vind 5 jaar OS support niet echt heel bijzonder, beetje vanzelfsprekend vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:40
@punisher007: Over de w700, heb je de i3 versie besteld? Ivy Bridge?

Ik ben aan het wachten op de surface pro, maar ik lees best goede verhalen over de Acer op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
punisher007 schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:50:
Ik vind 5 jaar OS support niet echt heel bijzonder, beetje vanzelfsprekend vind ik persoonlijk.
Voor windows is dit normaal, maar voor ios of android heb je geluk als je 1.5 jaar support hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:57

danplo

The Force is strong with me

Vandaag voor het eerst mijn xbox360 controller aan de Surface gehangen om er verschillende spelletje mee te spelen :D Werkt echt bijzonder goed zeg ! Niet dat gedoe op het scherm, maar gewoon een echte controller. Helemaal geslaagd voor mij.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:35
Dat is wel cool dat dat kan :P Hoe sluit je 'm aan, gewoon via USB?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Silversin schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:58:
@punisher007: Over de w700, heb je de i3 versie besteld? Ivy Bridge?

Ik ben aan het wachten op de surface pro, maar ik lees best goede verhalen over de Acer op het internet.
Vervelende is dat er veel verschillende versies zijn van de W700, waardoor je eigenlijk niet goed kan vergelijken. De versie die ik besteld heb (voor 599 euro destijds, maar kost nu 699) is de NT.L0EEH.002:
http://www.acer.nl/ac/nl/...el-datasheet/NT.L0EEH.002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Hahn schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:20:
Dat is wel cool dat dat kan :P Hoe sluit je 'm aan, gewoon via USB?
Yep, via USB. :P

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox controller werkt inderdaad erg prettig. En de ondersteuning is heel goed.

Bepaalde spellen werken nu eenmaal veel beter met physieke knoppen en je vingers zitten dan niet voor het scherm. Ik gebruik de draadloos voor de PC. pricewatch: Microsoft Draadloze controller voor Zwart, PC, Xbox 360. Die werkt ook op de Surface. En ook nog met een Xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:27:
Xbox controller werkt inderdaad erg prettig. En de ondersteuning is heel goed.

Bepaalde spellen werken nu eenmaal veel beter met physieke knoppen en je vingers zitten dan niet voor het scherm. Ik gebruik de draadloos voor de PC. pricewatch: Microsoft Draadloze controller voor Zwart, PC, Xbox 360. Die werkt ook op de Surface. En ook nog met een Xbox360.
Hoe werkt dat draadloos ? Steek je dan een usb ontvanger in de surface ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
danplo schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:40:
[...]

Jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

punisher007 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 12:12:
[...]

Nog even terugkomen op een eerdere post. Schijnbaar is het erg moeilijk voor Acer om consistente specs op hun website te plaatsen. De laatste stand van zaken op de Acer website: Er is dus wel een microSD memory card slot en het betreft een 11,6 inch scherm.

Helaas ben ik nog steeds aan het wachten op levering (verwachting is nu 28 november). Dankjewel Dixons :( Ook is de prijs bij de Dixons nu 699, waardoor de Acer wellicht voor sommige mensen minder interessant is. Zelf heb ik hem voor 599 besteld en verwacht hem ook voor die prijs geleverd te krijgen.
Bedankt voor de update, ik hoop dat jij hem gewoon voor de 599 krijgt (wat me wel lijkt). Nou ik wacht wel weer op 28nov. op een update :P (belachelijk dat het zo moet lopen). toch vind ik 699 niet duur voor een tablet pc die gewoon dunner is dan meeste ultrabooks met gelijkwaardige of betere specs.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danplo schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:40:
[...]

Zoals Bangsat zegt: de receiver in het USB slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Ik probeer via Paypal apps te betalen maar als ik Paypal wil registreren op mijn MS account, gaat hij tóch om creditcard vragen...

Kan je uberhaupt zonder cc dus apps kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 14:38
nou was het wachten op de Surface beu,....dus vandaag maar een samsung XE700T1C-A02 aangeschaft....best prijzig, maar wilde perse geen windows RT en ervaringen met ACER zijn niet best dus de W700 viel voor mij af.......tot nu toe bevalt hij uitstekend, alleen nog wel ff wennen aan windows 8 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Hidde schreef op zondag 25 november 2012 @ 15:45:
Ik probeer via Paypal apps te betalen maar als ik Paypal wil registreren op mijn MS account, gaat hij tóch om creditcard vragen...

Kan je uberhaupt zonder cc dus apps kopen?
Ik betaal mijn apps via PayPal gekoppeld aan mijn bankrekening. Hoe ik dat heb gedaan weet ik niet meer, maar volgens mij moet je een bankrekening bij PayPal zelf invoeren, zodat zij dit bedrag afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
breagor schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:22:
nou was het wachten op de Surface beu,....dus vandaag maar een samsung XE700T1C-A02 aangeschaft....best prijzig, maar wilde perse geen windows RT en ervaringen met ACER zijn niet best dus de W700 viel voor mij af.......tot nu toe bevalt hij uitstekend, alleen nog wel ff wennen aan windows 8 :-)
Oei ook mooi ding. Waar heb je die gekocht? En je kon niet wachten op de surface pro bedoel je?

Waarom geen rt?
Pagina: 1 ... 15 ... 64 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.