Bedoel idd natuurlijk de Surface PRO, ik kwam toevallig in de Saturn en daar lag deze Samsung gewoon, en toen kon ik me toch niet bedwingen :-)
Ik wil geen RT omdat ik wellicht hem ook wil gaan gebruiken voor mijn werk, wel handig bij meetings etc., tevens loop ik storingsdiensten en dan bespaart me dat het gesjouw met en laptop heen en weer, ja en dan moet ik natuurlijk wel mijn eigen software kunnen installeren.....vandaar
Mijn ervaringen tot op heden: erg leuk ding , voelt solide aan en ik vind de bouwkwaliteit prima. De toevoeging van de styles is echt een dikke plus.
Ik was eerst bang dat 11,6" te groot zou zijn voor een tablet, maar dat valt me reuze mee, qua dikte ook geen issue, dus formaat is voor mij prima.
Opstarten doet hij in 1 seconden ofzo :-) echt retesnel. Na aankoop moest ik hem wel nog updaten, daarvoor ben ik een keer tegen een instabiele situatie aangelopen (start knop reageerde ff niet, touchscreen ook niet), maar na de updates nergens geen last meer van.
Verder super scherm (ondanks dat de specs iets anders zeggen vind ik hem er niet slechter uitzien dan de Retina van de Ipad van mijn vriendin).
Store is nogal wel wat leeg (vergeleken met de Ipad), en veel legacy werkt helaas niet met touchscreen, en de Store kan maar beter ook een andere betaalmethode toevoegen (Ideal of de kaartje methode die Apple ook heeft, nu is er namelijk alleen paypal en creditcard wat voor de meeste nederlanders niet echt standaard is), anders voorspel ik een slechte toekomst.
Bijgeleverd toetsenbord dient prima als cover en typt uitstekend (bijna zelfde als laptop), alleen de combi is wel wat zwaar, voelt dan echt als een laptop, dus denk niet dat ik die altijd ga meenemen.
Bovenstaande past misschien niet helemaal in dit topic :-) maar er is nog geen Samsung topic en wilde het toch even delen :-)