Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05:42
danplo schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:11:
[...]
Ik betaal mijn apps via PayPal gekoppeld aan mijn bankrekening. Hoe ik dat heb gedaan weet ik niet meer, maar volgens mij moet je een bankrekening bij PayPal zelf invoeren, zodat zij dit bedrag afschrijven.
Jup. Je machtigt PayPal om afschrijvingen te doen van je bankrekening, Om te verifiëren dat jij ook echt toegang tot die bankrekening hebt maken zij eenmalig 1 cent over met een code. Die transactie zoek je op op je afschrift (internetbankieren of papier) en moet je weer invullen op de website. Vanaf dan kan je betalen.
Wat MS volgens mij vereist is dat er landinformatie aan je PayPal account is toegevoegd. Dat kan met de meeste CC of met een bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 18:21

Sebazzz

3dp

Zijn apps zoals de people app ook niet erg snel (zeg maar: traag) bij jullie?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 09:43
Caelorum schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:27:
[...]

Jup. Je machtigt PayPal om afschrijvingen te doen van je bankrekening, Om te verifiëren dat jij ook echt toegang tot die bankrekening hebt maken zij eenmalig 1 cent over met een code. Die transactie zoek je op op je afschrift (internetbankieren of papier) en moet je weer invullen op de website. Vanaf dan kan je betalen.
Wat MS volgens mij vereist is dat er landinformatie aan je PayPal account is toegevoegd. Dat kan met de meeste CC of met een bankrekening.
Dat doe ik al jarenlang bij andere sites zoals itunes, raar dat hij via de ms store wel om een creditcard vraagt als ik paypal wil koppelen.

Dit krijg ik bij paypal:

U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist.

[ Voor 14% gewijzigd door Hidde op 25-11-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Hidde schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:50:
[...]

Dit krijg ik bij paypal:

U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist.
Dat is raar. Ik heb welliswaar mijn CC ook in Paypal gekoppeld, maar als primaire betaalmethode heb ik nog steeds mijn machtiging via de bank. En de betaling van de Surface is ook uiteindelijk via die machtiging gelopen. Maar volgens mij is die discussie meer iets voor het prijzen en levertijden topic.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Sebazzz schreef op zondag 25 november 2012 @ 22:08:
[...]

Dat is raar. Ik heb welliswaar mijn CC ook in Paypal gekoppeld, maar als primaire betaalmethode heb ik nog steeds mijn machtiging via de bank. En de betaling van de Surface is ook uiteindelijk via die machtiging gelopen. Maar volgens mij is die discussie meer iets voor het prijzen en levertijden topic.
Wil het alleen gebruiken voor de app store op de surface zelf. Lijkt erop dat Ms dus je creditcard bovenop de paypal wil, wat is dan het nut van je paypal account..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:11
hmm..ik moet m'n Surface terugsturen i.v.m. backlight bleeding. Zit ik net even het UPS terugstuur label uit te printen, zie ik dat dingen niet kloppen aan het label. Om een of andere vage reden zou ik in de UK wonen (naam, adres en telefoonnummer zijn wel gewoon juist), maar er staat United Kingdom als land.

Ook kan ik via de Nederlandse UPS site ook het label niet gebruiken om het pakketje te laten ophalen :( Morgen maar eens even bellen met UPS.

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 25-11-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

TheVMaster schreef op zondag 25 november 2012 @ 22:23:
hmm..ik moet m'n Surface terugsturen i.v.m. backlight bleeding
Hoe erg is het bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Hidde schreef op zondag 25 november 2012 @ 22:16:
[...] Wil het alleen gebruiken voor de app store op de surface zelf. Lijkt erop dat Ms dus je creditcard bovenop de paypal wil, wat is dan het nut van je paypal account..?
Heb gewoon dingen kunnen kopen toen er geen CC was gekoppeld hoor. Dus het is niet verplicht. Wel had ik mijn bankrekening gekoppeld aan PayPal. Heb je deze ook gekoppeld en geactiveerd?
*edit* lees net terug dat je dat am hebt gedaan. Eventueel je bankrekening ontkoppelen en opnieuw koppelen? Wellicht dat er veranderingen in dat proces zijn aangebracht, maar kk vermoed van niet. wordt denk ik toch Microsoft bellen voor jou..

[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 26-11-2012 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En van binnen. Altijd interessant toch? :)
http://www.ifixit.com/Tea...+Surface+Teardown/11275/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 14:38
bangsat schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:39:
[...]

Oei ook mooi ding. Waar heb je die gekocht? En je kon niet wachten op de surface pro bedoel je?

Waarom geen rt?
Bedoel idd natuurlijk de Surface PRO, ik kwam toevallig in de Saturn en daar lag deze Samsung gewoon, en toen kon ik me toch niet bedwingen :-)

Ik wil geen RT omdat ik wellicht hem ook wil gaan gebruiken voor mijn werk, wel handig bij meetings etc., tevens loop ik storingsdiensten en dan bespaart me dat het gesjouw met en laptop heen en weer, ja en dan moet ik natuurlijk wel mijn eigen software kunnen installeren.....vandaar

Mijn ervaringen tot op heden: erg leuk ding , voelt solide aan en ik vind de bouwkwaliteit prima. De toevoeging van de styles is echt een dikke plus.
Ik was eerst bang dat 11,6" te groot zou zijn voor een tablet, maar dat valt me reuze mee, qua dikte ook geen issue, dus formaat is voor mij prima.
Opstarten doet hij in 1 seconden ofzo :-) echt retesnel. Na aankoop moest ik hem wel nog updaten, daarvoor ben ik een keer tegen een instabiele situatie aangelopen (start knop reageerde ff niet, touchscreen ook niet), maar na de updates nergens geen last meer van.
Verder super scherm (ondanks dat de specs iets anders zeggen vind ik hem er niet slechter uitzien dan de Retina van de Ipad van mijn vriendin).

Store is nogal wel wat leeg (vergeleken met de Ipad), en veel legacy werkt helaas niet met touchscreen, en de Store kan maar beter ook een andere betaalmethode toevoegen (Ideal of de kaartje methode die Apple ook heeft, nu is er namelijk alleen paypal en creditcard wat voor de meeste nederlanders niet echt standaard is), anders voorspel ik een slechte toekomst.

Bijgeleverd toetsenbord dient prima als cover en typt uitstekend (bijna zelfde als laptop), alleen de combi is wel wat zwaar, voelt dan echt als een laptop, dus denk niet dat ik die altijd ga meenemen.

Bovenstaande past misschien niet helemaal in dit topic :-) maar er is nog geen Samsung topic en wilde het toch even delen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
zo, vandaag in redmond aangekomen er er ook eentje gekocht.. wat een mooi ding zeg.. van vertraging nog geen last gehad.

ik ben hier nog wel een paar weken, als iemand overigens nog een toetsenbordje ofzo nodig heeft wil ik op zich wel wat meebrengen, hoef er niets op te verdienen verder.

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:57

danplo

The Force is strong with me

freak1 schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:08:
zo, vandaag in redmond aangekomen er er ook eentje gekocht.. wat een mooi ding zeg.. van vertraging nog geen last gehad.

ik ben hier nog wel een paar weken, als iemand overigens nog een toetsenbordje ofzo nodig heeft wil ik op zich wel wat meebrengen, hoef er niets op te verdienen verder.
De vertraging treed bij mij alleen op als ik de Surface heb zwaar belast met een spel of ander zwaar applicatie, dan als ik terug naar het Windows menu ga en de heen en weer swipe dan is het een paar seconde met haperingen. Verder heb ik het ook bijvoorbeeld in de App Xbox Music als je dan muziek afspeel is het stukje bij "nu afspelen" niet geheel vloeiend als je in de App heen en weer swipe. Dit zelfde gebeurd ook in de App Xbox Games bij het online vrienden gedeelte, want daar zit ook een hapering als je heen en weer swipe en ook laden de avatars van mijn vrienden niet altijd geheel goed, zodat ze soms geen arm of been of onderlichaam hebben. Misschien dat jij dit eens kan testen of jij hier ook last van heb ;) Ik vind het best storend en denk daarom er over na om de Pro te gaan kopen met de hoop dat dit niet meer voorkomt, omdat de hardware dan beter is. Maar ondanks dit ben ik wel heel erg blij met de Surface en wil ook niet meer zonder, en wie weet komt er binnenkort nog een update die dit alles verhelpt. Ik wacht geduldig af.

[ Voor 17% gewijzigd door danplo op 26-11-2012 12:16 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Vraag: Als je het Nederlandse language pack installeert om de taal van het OS om te zetten naar Nederlands, wordt dan ook de taal van Office RT verandert naar Nederlands? Of alleen van Windows RT zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Ik vind het ernstig genoeg. Vooral als ik hem aan zet, of bv. een film afspeel (met zwarte balk boven en onderaan)...heel irritant.

Wanneer ga je terug? Je mag er voor mij wel een meenemen....het liefst een rode :+
RoccoS schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:07:
Vraag: Als je het Nederlandse language pack installeert om de taal van het OS om te zetten naar Nederlands, wordt dan ook de taal van Office RT verandert naar Nederlands? Of alleen van Windows RT zelf?
Ook de taal binnen Office verandert dan naar Nederlands...gelukkig ;-)

[ Voor 67% gewijzigd door TheVMaster op 26-11-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enderbram
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 09:12

Wil je voor mij dan een rode touchcover meenemen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
danplo schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:06:
[...]

De vertraging treed bij mij alleen op als ik de Surface heb zwaar belast met een spel of ander zwaar applicatie, dan als ik terug naar het Windows menu ga en de heen en weer swipe dan is het een paar seconde met haperingen. Verder heb ik het ook bijvoorbeeld in de App Xbox Music als je dan muziek afspeel is het stukje bij "nu afspelen" niet geheel vloeiend als je in de App heen en weer swipe. Dit zelfde gebeurd ook in de App Xbox Games bij het online vrienden gedeelte, want daar zit ook een hapering als je heen en weer swipe en ook laden de avatars van mijn vrienden niet altijd geheel goed, zodat ze soms geen arm of been of onderlichaam hebben. Misschien dat jij dit eens kan testen of jij hier ook last van heb ;) Ik vind het best storend en denk daarom er over na om de Pro te gaan kopen met de hoop dat dit niet meer voorkomt, omdat de hardware dan beter is. Maar ondanks dit ben ik wel heel erg blij met de Surface en wil ook niet meer zonder, en wie weet komt er binnenkort nog een update die dit alles verhelpt. Ik wacht geduldig af.
hmm ben aan het testen geweest maar krijg die xbox app niet aan het stotteren om eerlijk te zijn...

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
freak1 schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:56:
[...]

hmm ben aan het testen geweest maar krijg die xbox app niet aan het stotteren om eerlijk te zijn...
Ik heb hetzelfde idd...krijg hem niet aan het stotteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWhiteMonk
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-05-2022

Ben geinteresseerd in een blauwe !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Kan je trouwens je vrienden 'managen' in de Friends/chat applicatie? Ik heb 3 social network accounts namelijk op me Surface, die standaard van Microsoft (MSN/hotmail), Facebook en Skype.

Nu gebruik ik MSN/hotmail niet om te IMen maar al die vrienden daarvan staan wel op me Surface, wil ze eigenlijk eraf hebben want ik gebruik alleen Facebook en Skype.
Door MSN zijn het er echt heel veel, iemand dus enig manier om te filteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:57

danplo

The Force is strong with me

TheVMaster schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:11:
[...]

Ik heb hetzelfde idd...krijg hem niet aan het stotteren :)
Vreemd, bij mij stottert het swipen bij het avatars gedeelte. Hebben jullie daar ook vrienden staan ?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
vandaag me surface binnen gekregen. Natuurlijk meteen openen en testen en bedroefd worden. Me surface heeft aan de onderkant last van Backlight bleeding. Dit zie je zeker als iets zwart is! Nog meer mensen hier last van? Mijn korte review zal ik morgen wel plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:45
bangsat schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:52:
vandaag me surface binnen gekregen. Natuurlijk meteen openen en testen en bedroefd worden. Me surface heeft aan de onderkant last van Backlight bleeding. Dit zie je zeker als iets zwart is! Nog meer mensen hier last van? Mijn korte review zal ik morgen wel plaatsen!
Hmmm...het is mij eigenlijk nooit opgevallen. Kan best zijn dat het er wat is, maar let er eigenlijk nooit echt op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne zojuist 10 minuten geleden verstuurd!! Kan niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VFRRijder schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:15:
[...]Hmmm...het is mij eigenlijk nooit opgevallen. Kan best zijn dat het er wat is, maar let er eigenlijk nooit echt op :).
Als je backlight bleeding hebt, valt dat direkt op..............zo niet, dan kan je ook een pixel test app en screentest app downloaden. Hiermee zal je zeker kunnen of een scherm goed of niet goed is.
Dat doe ik altijd als eerste bij een nieuw scherm. Al is het maar om mezelf direct gerust te stellen dat een scherm goed is. En zo wist ik dus ook al snel, dat het scherm van mijn Surface helemaal goed is.
Ben überhaupt zeer te spreken over de algehele kwaliteit uitstraling.
.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:04:
[...]

Als je backlight bleeding hebt, valt dat direkt op..............zo niet, dan kan je ook een pixel test app en screentest app downloaden. Hiermee zal je zeker kunnen of een scherm goed of niet goed is.
Dat doe ik altijd als eerste bij een nieuw scherm. Al is het maar om mezelf direct gerust te stellen dat een scherm goed is. En zo wist ik dus ook al snel dat het scherm van mij Surface helemaal goed is.
.
Namen van zulke apps? Kan ze niet echt vinden in de store! Krijg binnenkort ook nog me type cover geleverd. ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:34
Even 'dead pixel' intypen in je store? Ik vind er een hele berg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Avalaxy schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:13:
Even 'dead pixel' intypen in je store? Ik vind er een hele berg.
Lol ik vind helemaal niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek op "pixel" in de Store.
Daarmee zie ik zo al 10 apps om mee testen.
ScreenTester, Display Check, Test My screen, Dead Pixel+ enz enz.
Een app die simpelweg wisselt tussen wit, zwart, rood, blauw en groen is al voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:24:
[...]

Zoek op "pixel" in de Store.
Daarmee zie ik zo al 10 apps om mee testen.
ScreenTester, Display Check, Test My screen, Dead Pixel+ enz enz.
Een app die simpelweg wisselt tussen wit, zwart, rood, blauw en groen is al voldoende.
wauw wat is er met mijn store dan. Ik typ duidelijk pixel en ik typ ook dead, maar noppes nakkes nada!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Gave video over de Surface Groove:
http://msft.it/6016pZaC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangsat schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:27:
[...]wauw wat is er met mijn store dan. Ik typ duidelijk pixel en ik typ ook dead, maar noppes nakkes nada!
Kijk eens onder Store en vervolgens "voorkeuren".
En zet "Makkelijk maken om apps te vinden in mijn voorkeurstalen" UIT.
en....je ziet veel meer apps.

(Deze optie is al eerder voorbij gekomen, maar is blijkbaar nog niet bij iedereen bekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
bangsat schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:52:
Ja...die van mij gaat om dezelfde reden morgen opgehaald worden, waarna ik een nieuwe ga krijgen (of zelf moet bestellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 00:02:
[...]

Ja...die van mij gaat om dezelfde reden morgen opgehaald worden, waarna ik een nieuwe ga krijgen (of zelf moet bestellen).
Hoe heb jij het probleem met ups opgelost? Ik heb namelijk ook een UK op mijn zend lijst staan. Had contact opgenomen met Microsoft Duitsland, maar heb hier nog geen antwoord op gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
vali schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 00:08:
[...]

Hoe heb jij het probleem met ups opgelost? Ik heb namelijk ook een UK op mijn zend lijst staan. Had contact opgenomen met Microsoft Duitsland, maar heb hier nog geen antwoord op gekregen.
Heb gewoon UPS ff gebeld (zijn geopend vanaf 8uur 's ochtends) en daar gaven ze aan dat het alleen een issue zou zijn als Microsoft het pakketje niet in ontvangst zou willen nemen (ze konden zich niet voorstellen dat dat zou gebeuren).

In dat geval gaat het pakketje naar de UK, waar ze er achter komen dat het adres niet bestaat....dan gaat hij weer naar UPS NL en wordt handmatig het adres gechecked en dan wordt hij gewoon weer bij je bezorgd.

In alle andere gevallen gaat het gewoon goed. De UPS man/vrouw scanned het pakketje bij jou als hij het ophaalt, vanaf dat moment kun je het gewoon track & tracen, totdat het bij MS in Eindhoven bezorgd wordt.

Ik wilde zelf het traject met MS Store in Duitsland niet door, om dit uberhaupt voor elkaar te krijgen ben ik ongeveer 3 uur bezig geweest via chat (op de support site van Surface) en via de telefoon (zij belden mij n.a.v. het chatgesprek).

Hier nog even een foto van het backlight bleeding gebeuren :

Surface - Backlight bleeding

[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 27-11-2012 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wat een 90's site van die track & trace tool van Microsoft :P http://www.ms-wismo.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
TheVMaster schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 00:18:
[...]

Heb gewoon UPS ff gebeld (zijn geopend vanaf 8uur 's ochtends) en daar gaven ze aan dat het alleen een issue zou zijn als Microsoft het pakketje niet in ontvangst zou willen nemen (ze konden zich niet voorstellen dat dat zou gebeuren).

In dat geval gaat het pakketje naar de UK, waar ze er achter komen dat het adres niet bestaat....dan gaat hij weer naar UPS NL en wordt handmatig het adres gechecked en dan wordt hij gewoon weer bij je bezorgd.

In alle andere gevallen gaat het gewoon goed. De UPS man/vrouw scanned het pakketje bij jou als hij het ophaalt, vanaf dat moment kun je het gewoon track & tracen, totdat het bij MS in Eindhoven bezorgd wordt.

Ik wilde zelf het traject met MS Store in Duitsland niet door, om dit uberhaupt voor elkaar te krijgen ben ik ongeveer 3 uur bezig geweest via chat (op de support site van Surface) en via de telefoon (zij belden mij n.a.v. het chatgesprek).

[afbeelding]
Hmm alsof ik de jouwe heb gekregen :P Heb het op precies dezelfde plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Avalaxy schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 00:37:
Wat een 90's site van die track & trace tool van Microsoft :P http://www.ms-wismo.com/
Waar zou je die voor willen gebruiken dan? :?
bangsat schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 07:56:
[...]

Hmm alsof ik de jouwe heb gekregen :P Heb het op precies dezelfde plekken.
hahaha nou ik heb hem nog steeds thuis liggen, hij wordt vanmiddag pas opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
TheVMaster schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:06:
[...]

Waar zou je die voor willen gebruiken dan? :?
Om mijn surface te tracken. Heb een code gekregen daarvoor zodat ik kan zien waar hij blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Avalaxy schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:45:
[...]

Om mijn surface te tracken. Heb een code gekregen daarvoor zodat ik kan zien waar hij blijft.
Ohw...ik kon dat gewoon via www.ups.com (of www.fedex.com) zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ah, kijk :) Ik kan hem dus ook met UPS tracken. In de mail stond alleen een link naar dat MS WISMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Ook RMA aangevraagd. Laat hem vrijdag ophalen. Daar gaat ie dan weer.

Eerste impressie van windows 8 RT zelf was goed. Was vloeiend en heb geen stottering opgemerkt zoals velen. Ben alleen benieuwd hoe ik flash op elke website mogelijk maak. Het switchen tussen apps vind ik vele malen prettigeren dan bij ios of android, maar dat is een mening. Het beeld oogt scherper dan mijn note 10.1. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik de tablet behoud, omdat sommige websites niet helemaal correct werken. Ik ging naar rnb4u waar ik muziek luister, maar dat kon ik niet afspelen omdat de bestandstypen niet werden onderstuend. Terwijl dit bij android wel werkte.

[ Voor 81% gewijzigd door bangsat op 27-11-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[afbeelding]
correctie, als ik kijk op mijn return label staat daar Eindhoven... Had jij dit ook staan of stond daar uk.?

Lijkt mij dat het pakketje naar Duitsland moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
vali schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:39:
[...]

correctie, als ik kijk op mijn return label staat daar Eindhoven... Had jij dit ook staan of stond daar uk.?

Lijkt mij dat het pakketje naar Duitsland moet...
Eindhoven....daar moet hij ook heen. Mijn Surface werd ook verstuurd vanuit Veldhoven (NL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
TheVMaster schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:43:
[...]

Eindhoven....daar moet hij ook heen. Mijn Surface werd ook verstuurd vanuit Veldhoven (NL).
Mijne kwam daar ook vandaan. Toch vreemd dat je hem niet kan bestellen in NL store, maar blijkbaar wel uit NL komt.

@theVmaster:

Heb jij ook als je een beetje druk uitoefent op de plekken waar de backlight bleeding zich bevindt dat er dan een desorientatie van het beeld plaats vindt?

[ Voor 20% gewijzigd door bangsat op 27-11-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
bangsat schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:54:
[...]

Mijne kwam daar ook vandaan. Toch vreemd dat je hem niet kan bestellen in NL store, maar blijkbaar wel uit NL komt.

@theVmaster:

Heb jij ook als je een beetje druk uitoefent op de plekken waar de backlight bleeding zich bevindt dat er dan een desorientatie van het beeld plaats vindt?
Ja..dat heb ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:43:
[...]

Thanks!. Ik had niet de ups link gebruikt van het mailtje, maar naar ups.nl gegaan. Daar kon ik wel gewoon mijn land invullen. Vrijdag wordt mijn tablet opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
bangsat schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:54:
[...] Mijne kwam daar ook vandaan. Toch vreemd dat je hem niet kan bestellen in NL store, maar blijkbaar wel uit NL komt. [...]
Ach het is makkelijker om die dingen per boot in Nederland te krijgen dan in Duitsland ;)
Daarnaast als het toch al in Nederland aankomt, waarom zou je die dingen dan eerst nog naar Duitsland rijden om het vanuit daar naar heel Europa te versturen. Kan je het beter in Nederland opslaan. Er rijden toch al genoeg treinen en vrachtwagens vanuit Nederland richting Polen, Italië en Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
zeg, sommige mensen hier hebben me gevraagd om een cover ofzo mee te nemen, maar slechts 1 persoon heeft me een PM gestuurd.. ik vind het prima om wat mee te nemen, een cover ofzo, hoef er niets aan te verdienen, kan ze eventueel doorsturen vanuit NL.. maar dan moet je me wel een PM sturen :)

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Vraagje aan de mensen die de Surface al een tijdje hebben. Hoe is het gesteld met de 32gb versie kwa opslag. Kosten de apps veel mb? anders zit je natuurlijk zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnjavH
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-12-2022
Ik heb de mijne vanwege een dode pixel teruggestuurd, ging prima met UPS. Mijn pakketje ging ook naar Nederland terwijl ik in Duitsland woon. Lijkt me inderdaad dat daar een (Noord-)Europees distributiecentrum staat. Wel apart verder om de Surface dan nog niet in NL uit te brengen |:(

@Bangsat: Ik heb een 64GB variant gekocht omdat ik nu steeds problemen heb met mijn telefoon die vol is en dat zo irritant vond dat ik met de Surface maar voor het maximum aan geheugen ging. Je kunt het geheugen nl. op zich wel uitbreiden met microSD, maar je kunt geen apps vanaf SD gebruiken. Windows 8 en Office nemen samen al zo'n 12 GB in beslag. Ik zal thuis nog ff kijken naar de grootte van een aantal standaard apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
bangsat schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:35:
Vraagje aan de mensen die de Surface al een tijdje hebben. Hoe is het gesteld met de 32gb versie kwa opslag. Kosten de apps veel mb? anders zit je natuurlijk zo vol.
Ik heb de 32GB versie en heb na het installeren van een groot aantal apps nog zo'n 4 GB vrij. Nu is de mijne vandaag opgehaald door UPS. Als het goed is krijg ik m'n geld retour..waarna ik een nieuwe kan bestellen. Mogelijk ga ik wel voor een 64GB variant, alleen wil ik die graag zonder keyboard alleen is die nergens te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
TheVMaster schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:48:
[...]

Ik heb de 32GB versie en heb na het installeren van een groot aantal apps nog zo'n 4 GB vrij. Nu is de mijne vandaag opgehaald door UPS. Als het goed is krijg ik m'n geld retour..waarna ik een nieuwe kan bestellen. Mogelijk ga ik wel voor een 64GB variant, alleen wil ik die graag zonder keyboard alleen is die nergens te krijgen :(
Ja dat dacht ik dus al. Ik ga de 32 gb ook retour sturen en wachten tot me geld is terug gestort zodat ik de 64gb kan bestellen. Het is jammer maar helaas. Zit ik dan met een US typecover nieuw in doos zonder Surface :(

Ebay geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
bangsat schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:35:
Heb niet veel apps geinstalleerd maar naast de games (die wel redelijk groot kunnen zijn, tot 100mb) zijn er heel veel kleine apps van paar mb.

Ik heb nog ruim genoeg over, 16 gb vrij. Heb dan wel al me bestanden in Skydrive/Dropbox.

Wilde eerst nog een microSD snel kopen maar dat lijkt niet nodig voor me. Films kijk ik door op me usb stick te zetten en die aan me surface te hangen. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Hidde op 27-11-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
bangsat schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:56:
[...]

Ja dat dacht ik dus al. Ik ga de 32 gb ook retour sturen en wachten tot me geld is terug gestort zodat ik de 64gb kan bestellen. Het is jammer maar helaas. Zit ik dan met een US typecover nieuw in doos zonder Surface :(

Ebay geen optie?
eBay is zeker een optie, maar geen idee wat je dan nog voor zo'n TypeCover krijgt. Daarbij vraag ik mij af hoe het zit met de garantie van de Surface als je hem via eBay aanschaft (en dus niet via de MS Store).

Heb liever goeie garantie dan een 'goedkope' 64GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 15:15
Ik zie nu net dat ik ook last heb van licht vlekken aan de onderkant van mijn surface. Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt? Het terug sturen en met wie ik contact moet opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
DennisDCT schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:46:
Ik zie nu net dat ik ook last heb van licht vlekken aan de onderkant van mijn surface. Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt? Het terug sturen en met wie ik contact moet opnemen?
0800 0205934. Dan vraag je of je contact kan krijgen met de microsoft store. Geef aan dat je je product wilt terugsturen en houdt ordernummer bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

[...]

[afbeelding]
Ik heb het ook maar alleen licht aan de linkeronderkant.

Is het niet gewoon iets wat hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zie het net nu ook bij de mijne na twee weken. Is dit wat backlight bleeding word genoemd? Dacht dat het iets ernstigers zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Sebazzz schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:05:
[...]

Ik heb het ook maar alleen licht aan de linkeronderkant.

Is het niet gewoon iets wat hoort?
Nee dat hoort niet hoor. Maar met al die berichten ga ik twijfelen. zie het trouwens heeeeel erg tijdens opstart maar in Metro menu niet echt meer dusja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

bangsat schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:11:
[...]

Nee dat hoort niet hoor. Maar met al die berichten ga ik twijfelen. zie het trouwens heeeeel erg tijdens opstart maar in Metro menu niet echt meer dusja
Hoort een compleet zwart scherm een egale kleur te hebben is eigenlijk dus de vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Sebazzz schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:15:
[...]

Hoort een compleet zwart scherm een egale kleur te hebben is eigenlijk dus de vraag :)
mijn antwoord zou in eerste instantie zijn JA!

Edit: Maar daar zit nu een maar aan.

[ Voor 7% gewijzigd door bangsat op 27-11-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisDCT
Ik heb er nooit erg in gehad. Maar met opstarten zie je het echt wel (a)
Ik heb dan liever een correct toestel.. dan dat het later verergerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
DennisDCT schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:34:
Ik heb er nooit erg in gehad. Maar met opstarten zie je het echt wel (a)
Ik heb dan liever een correct toestel.. dan dat het later verergerd
backlight bleeding verergerd meestal niet, maar is idd zichtbaar. Het is niet een ernstige kwaal. Hij is niet kapot, maar voor sommige wel een omruil actie waard en voor sommige niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verzo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-07 12:15
Hebben jullie er ook last van dat de surface willekeurig de backlight aanpast? Soms flikkert ie van fel naar minder fel.. Behoorlijk vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Verzo schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:38:
Hebben jullie er ook last van dat de surface willekeurig de backlight aanpast? Soms flikkert ie van fel naar minder fel.. Behoorlijk vervelend!
Nee dat heb ik nog niet meegemaakt. Dat klinkt als een RMA richting Microsoft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Wat is jullie ervaring met het afspelen van videos? De RT moet o.a. MPEG4 kunnen afspelen, maar geen enkel filmpje speelt ie bij mij af, ook WMV's worden niet afgespeeld. Krijg een of andere wazige error...?

.MOV files speelt ie trouwens wel af...

[ Voor 9% gewijzigd door jvalks op 27-11-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 09:26
Ik twijfel nog teveel of ik m wel of niet ga kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
jvalks schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:51:
Wat is jullie ervaring met het afspelen van videos? De RT moet o.a. MPEG4 kunnen afspelen, maar geen enkel filmpje speelt ie bij mij af, ook WMV's worden niet afgespeeld. Krijg een of andere wazige error...?

.MOV files speelt ie trouwens wel af...
Ik heb geen enkel probleem met x264 MP4 bestanden, ook WMV's doen het gewoon perfectos. Heb je dit probleem OOK als je een WMV vanaf een SD kaart (op rechtstreeks op het apparaat) afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
jvalks schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:51:
Wat is jullie ervaring met het afspelen van videos? De RT moet o.a. MPEG4 kunnen afspelen, maar geen enkel filmpje speelt ie bij mij af, ook WMV's worden niet afgespeeld. [...]
Check even of de gebruikte video en audio formaten in deze tabel voorkomen: MSDN: Supported audio and video formats (Windows Store apps) (Windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Caelorum schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:33:
[...]

Check even of de gebruikte video en audio formaten in deze tabel voorkomen: MSDN: Supported audio and video formats (Windows Store apps) (Windows)
Het probleem zat em toch in de gebruikte codec :) Het waren DRM WMV bestanden, probleem is nu opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Besloten om me 32gb RT te retouren en te wachten op de PRO versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Er komt een nieuwe update via Windows Update voor de Surface: KB 2756872. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Sebazzz schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:23:
Er komt een nieuwe update via Windows Update voor de Surface: KB 2756872. :)
Volgens de comments is de update oud nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:28

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Die touch cover die ik via ebay besteld heb, is vrijdag om 16:30 (New Jersey tijd) op de post gegaan en heeft tot vannacht geen voortgang gehad. Nu staat er eindelijk dat ie onder weg is, maar ipv New Jersey is mijn pakket nu in Indianopolis.

Verwachte levertijd vorige week was afgelopen maandag de 26ste, nu is dat verschoven naar de 29ste....Schiet echt niet op.....4 dagen niks lopen doen daarzo.... zal wel door de feestdagen komen. Bestel je ook eens wat via ebay in de US 8)7

Nov 28, 2012 03:17 Heeft FedEx-vestiging verlaten INDIANAPOLIS, IN
Nov 28, 2012 01:33 Heeft FedEx-vestiging bereikt INDIANAPOLIS, IN
Nov 27, 2012 23:49 Heeft FedEx-vestiging verlaten NEWARK, NJ
Nov 27, 2012 22:02 Heeft FedEx-vestiging bereikt NEWARK, NJ
Nov 27, 2012 21:35 Zending onderweg vanuit FedEx-locatie van herkomst MOONACHIE, NJ
Nov 27, 2012 18:23 Opgehaald MOONACHIE, NJ
Nov 23, 2012 16:25 Zendingsinformatie verstuurd naar FedEx.

[ Voor 43% gewijzigd door MRE-Inc op 28-11-2012 09:54 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
MRELynx schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:51:
Die touch cover die ik via ebay besteld heb, is vrijdag om 16:30 (New Jersey tijd) op de post gegaan en heeft tot vannacht geen voortgang gehad. Nu staat er eindelijk dat ie onder weg is, maar ipv New Jersey is mijn pakket nu in Indianopolis.

Verwachte levertijd vorige week was afgelopen maandag de 26ste, nu is dat verschoven naar de 29ste....Schiet echt niet op.....4 dagen niks lopen doen daarzo.... zal wel door de feestdagen komen. Bestel je ook eens wat via ebay in de US 8)7

Nov 28, 2012 03:17 Heeft FedEx-vestiging verlaten INDIANAPOLIS, IN
Nov 28, 2012 01:33 Heeft FedEx-vestiging bereikt INDIANAPOLIS, IN
Nov 27, 2012 23:49 Heeft FedEx-vestiging verlaten NEWARK, NJ
Nov 27, 2012 22:02 Heeft FedEx-vestiging bereikt NEWARK, NJ
Nov 27, 2012 21:35 Zending onderweg vanuit FedEx-locatie van herkomst MOONACHIE, NJ
Nov 27, 2012 18:23 Opgehaald MOONACHIE, NJ
Nov 23, 2012 16:25 Zendingsinformatie verstuurd naar FedEx.
Hmmm bij mij 26e een type cover besteld in US en die wordt vandaag geleverd volgens Fedex. Hij was gister in Parijs en is nu in Amersfoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 17:18

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Verzo schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:38:
Ik kan het zo snel niet meer vinden, maar ik heb in 1 van de reviews gelezen dat dit komt door de licht sensor die te snel reageert. Schijnt een Windows Update voor te zijn/komen?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed nieuws! Microsoft komt alweer met een nieuwe update voor de surface en mede rt gebruikers. Ze laten duidelijk zien fat ze het uiterste uit het tegra 3 platform willen halen.

http://wmpoweruser.com/ne...werUser+%28WMPowerUser%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
MRELynx schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:51:
[...] Nu staat er eindelijk dat ie onder weg is, maar ipv New Jersey is mijn pakket nu in Indianopolis. [...]
In Indianapolis heft FedEx een stuk vluchthaven van waaruit ze post binnenlands vliegen. Zal dus wel vanuit Indianapolis naar Memphis worden gevlogen en vanuit daar de zee over.

Oh, wait. Dat klinkt natuurlijk niet heel logisch ^^ Kunnen ze beter meteen vanuit Indianapolis richting Duitsland vliegen.

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 28-11-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Kan iemand voor mij testen waarom je bij websites als rnb4u.in de muziek niet kan afspelen?

Type cover is geleverd en me Surface RT is retour :(

[ Voor 23% gewijzigd door bangsat op 28-11-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
bangsat schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:04:
[...]

Hmmm bij mij 26e een type cover besteld in US en die wordt vandaag geleverd volgens Fedex. Hij was gister in Parijs en is nu in Amersfoort.
Wat was je in totaal kwijt daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Hidde schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:22:
[...]

Wat was je in totaal kwijt daarvoor?
155,- euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is geen makkelijke manier om apps te sluiten of wel? Ik doe nu elke keer met een veeg omhoog en dan alle apps en dan taakbeheer openen en dan alles sluiten.. Waarom kan dat niet als je de apps aan de linkerkant van je scherm toont of ben ik scheel?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verzo
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:12:
Er is geen makkelijke manier om apps te sluiten of wel? Ik doe nu elke keer met een veeg omhoog en dan alle apps en dan taakbeheer openen en dan alles sluiten.. Waarom kan dat niet als je de apps aan de linkerkant van je scherm toont of ben ik scheel?!
je kunt de app toch van boven naar beneden slepen als deze geopend is dan sluit de app gewoon af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzo schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:14:
[...]

je kunt de app toch van boven naar beneden slepen als deze geopend is dan sluit de app gewoon af..
Echt? Ik dacht dat ik alles al geprobeerd had, maar dat niet 8)7 Als dat werkt ben ik erg geholpen!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Verzo schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:14:
[...]

Dit werkt. Zowel op Surface als w8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verzo
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:17:
[...]

Echt? Ik dacht dat ik alles al geprobeerd had, maar dat niet 8)7 Als dat werkt ben ik erg geholpen!
Het werkt, dus alstjeblieft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2023
bangsat schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:17:
Kan iemand voor mij testen waarom je bij websites als rnb4u.in de muziek niet kan afspelen?
De audioplayer op die website is een JWplayer gemaakt in Flash, en werkt dus niet zomaar op Windows RT. Zie het andere topic voor een tweak om meer Flash sites mogelijk te maken in Windows 8, ik weet niet of dat ook op RT werkt. Let op, dit topic is alleen voor alles omtrent aankopen (prijzen, leveringen, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
TrueChaoZ schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:31:
[...]
De audioplayer op die website is een JWplayer gemaakt in Flash, en werkt dus niet zomaar op Windows RT. Zie het andere topic voor een tweak om meer Flash sites mogelijk te maken in Windows 8, ik weet niet of dat ook op RT werkt. Let op, dit topic is alleen voor alles omtrent aankopen (prijzen, leveringen, etc.).
Ten eerste bedankt voor uw antwoord. Ten tweede dacht ik dat het in dit topic ging om de surface functionaliteit en wat de gebruikerservaring is omtrent de Surface. In mijn opinie is het bezoeken van websites danwel niet werkende websites toch wel een topic die dan hier behoort. Dit dacht ik omdat er ook nog een speciaal "prijzen en levertijden" topic in het leven is geroepen voor de surface. Als ik mij vergis neemt u mij dan niet kwalijk en zal ik dergelijke vragen elders stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisDCT
bangsat schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:00:
[...]

0800 0205934. Dan vraag je of je contact kan krijgen met de microsoft store. Geef aan dat je je product wilt terugsturen en houdt ordernummer bij de hand.
ik heb net gbelt. maar hij zegt dat het alleen maar kan via duitse store. maar ik spreek geen duits :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
DennisDCT schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:12:
[...]

ik heb net gbelt. maar hij zegt dat het alleen maar kan via duitse store. maar ik spreek geen duits :O
Onzin. Nog een keer bellen en hem vertellen dat je contact wilt met Microsoft store. Hou bestelnummer bij de hand en laat je niet afschepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bangsat schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:15:
[...]

Onzin. Nog een keer bellen en hem vertellen dat je contact wilt met Microsoft store. Hou bestelnummer bij de hand en laat je niet afschepen.
Je moet echt de duitse store hebben. De nederlandse store heb ik zelf ook eerst gebeld voor mijn tablet, maar die kunnen je niet helpen. Ze hebben hem daar ook niet op voorraad.

De duitse microsoft store spreken allemaal goed engels en ik kwam zelf goed uit te voeten. De mijne wordt vrijdag door ups opgehaald. Het is misschien mierenneukerij, maar ik wil geen dode pixel in mijn beeld hebben...

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 28-11-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
vali schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:41:
[...]

Je moet echt de duitse store hebben. De nederlandse store heb ik zelf ook eerst gebeld voor mijn tablet, maar die kunnen je niet helpen. Ze hebben hem daar ook niet op voorraad.

De duitse microsoft store spreken allemaal goed engels en ik kwam zelf goed uit te voeten. De mijne wordt vrijdag door ups opgehaald. Het is misschien mierenneukerij, maar ik wil geen dode pixel in mijn beeld hebben...
Vreemd. Ik heb het gewoon afgehandeld met de Nederlandse store. Ze konden zien dat ie bestelt was in de duitse store maar dat maakte niet uit. Maakt ook verders niet uit, als het maar werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
bangsat schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:42:
[...]

Vreemd. Ik heb het gewoon afgehandeld met de Nederlandse store. Ze konden zien dat ie bestelt was in de duitse store maar dat maakte niet uit. Maakt ook verders niet uit, als het maar werkt.
Ik denk ook dat het niet uitmaakt, aangezien ik via microsoftstore.nl ook kan zien dat hij besteld is :+ Zelf heb ik het via Microsoft.com/surface/support (ofzoiets) via een chat sessie met een support medewerker uiteindelijk voor elkaar gekregen. De NL MS Store kon mij overigens ook niet helpen, maar bij de Duitse store spreken ze ook (niet allemaal!) Engels. Als je een Duits-only medewerker aan de lijn krijgt vraag je gewoon of hij of zij ook Engels spreekt...en toen verbond hij mij door met een Engelssprekende collega.

Maar eh..mijn Surface is nu aangekomen bij Microsoft, hoe gaat dat nu verder? Krijg je vanzelf mail dat hij er is, of wordt het geld gewoon teruggestort...of krijg ik (wat ik hoop) gewoon een vervangende Surface toegestuurd?

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 28-11-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:54:
[...]

Maar eh..mijn Surface is nu aangekomen bij Microsoft, hoe gaat dat nu verder? Krijg je vanzelf mail dat hij er is, of wordt het geld gewoon teruggestort...of krijg ik (wat ik hoop) gewoon een vervangende Surface toegestuurd?
Als hij is aangekomen krijg je binnen 5 werkdagen je geld terug gestort. Tenminste dit werd mij verteld door een medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
vali schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:20:
[...]

Als hij is aangekomen krijg je binnen 5 werkdagen je geld terug gestort. Tenminste dit werd mij verteld door een medewerker.
En het is zeker dat je je geld teruggestort krijgt? Want dan bestel ik namelijk vast een nieuwe....moet het niet hebben dat ze mij vervolgens weer een nieuwe gaan toesturen en ik er dus twee heb straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:24:
[...]

En het is zeker dat je je geld teruggestort krijgt? Want dan bestel ik namelijk vast een nieuwe....moet het niet hebben dat ze mij vervolgens weer een nieuwe gaan toesturen en ik er dus twee heb straks.
Omdat de surface niet geleverd kan worden vanuit Microsoft Nederland , kunnen ze alleen je geld terugstorten. Hierna moet je zelf een nieuwe bestellen. Ik heb dit voor de zekerheid meerdere keren gevraagd en mij werd er verteld dat dit de enige manier was. Ik vertrouw erop dat het klopt en bestel eigenlijk vrijdag gelijk een nieuwe :+

Kleine correctie qua taal :P, hoorcollege en browsen gaan niet echt samen :P

[ Voor 18% gewijzigd door vali op 28-11-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

TheVMaster schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:24:
[...]

Verkoop je de iPad van je vriendin toch! ;)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
c70070540 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:33:
[...]

Verkoop je de iPad van je vriendin toch! ;)
Ik denk niet dat mijn vrouw daar erg blij mee gaat zijn, ach die paar dagen kan ik ook nog wel wachten :+ Heb hem maar even besteld.....anders zit ik straks 2 wkn zonder O-)

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 28-11-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik wil niet in paniek raken, maar ik heb zojuist mijn Surface ontvangen, deze op het netstroom gehangen, en er gaat een wit LED-je branden, maar hij wil niet aan. Normaal gesproken wil dat altijd direct met electronica. Of moet deze eerst wat in z'n accu hebben zitten voordat hij aan kan?

Edit: vals alarm. Ik moet gewoon meer geduld hebben |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Magnetic_Man op 28-11-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 09:49
vali schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:15:
Goed nieuws! Microsoft komt alweer met een nieuwe update voor de surface en mede rt gebruikers. Ze laten duidelijk zien fat ze het uiterste uit het tegra 3 platform willen halen.

http://wmpoweruser.com/ne...werUser+%28WMPowerUser%29
Hmm die update heb ik de 22e al gehad.
Pagina: 1 ... 16 ... 64 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.