Toen ik met de Duitse MS Store gebeld had, bleek dat die medewerkers in Ierland waren. Lijkt me dat daar Engelssprekende collega's genoeg zijn.TheVMaster schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:54:
[...]
De NL MS Store kon mij overigens ook niet helpen, maar bij de Duitse store spreken ze ook (niet allemaal!) Engels. Als je een Duits-only medewerker aan de lijn krijgt vraag je gewoon of hij of zij ook Engels spreekt...en toen verbond hij mij door met een Engelssprekende collega.
AnjavH schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:29:
[...]
Toen ik met de Duitse MS Store gebeld had, bleek dat die medewerkers in Ierland waren. Lijkt me dat daar Engelssprekende collega's genoeg zijn.
Aah dan heb ik die update ook al gehad, ik had mijn surface niet bij de hand.. Kon niet controleren of het om een nieuwe ging

Ik heb mijn Surface nog niet binnen, dus kan het niet testen maar er is een andere player gereleased die MKVs'kan afspelen (althans volgens iemand op WPCentral) Bovendien een stuk goedkoper dan die YXplayervali schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:12:
[...]
Mag ik vragen waar je de chat bent aangegaan? Enige wat ik kan vinden is "App rapporteren aan Microsoft" Heb net ook ff de app getest met paar mkv bestanden en merk precies hetzelfde. Ook erg slecht (licht uitgedrukt) dat de developer geen antwoord geeft..
Mag ik vragen hoe jullie aan zulke weblinks komen van de Windows Store apps? Kan je die ergens genereren ofzo?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Als je een App in de store open hebt, dan ga je naar de Charms balk en klik je op Share. Vervolgens mail je de link naar jezelfSebazzz schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:52:
Mag ik vragen hoe jullie aan zulke weblinks komen van de Windows Store apps? Kan je die ergens genereren ofzo?
mogelijk zijn er ook andere manieren, maar zo doe ik het meestal
Je kunt zelfs de App ff uitproberenTomba schreef op woensdag 28 november 2012 @ 21:28:
[...]
Ik heb mijn Surface nog niet binnen, dus kan het niet testen maar er is een andere player gereleased die MKVs'kan afspelen (althans volgens iemand op WPCentral) Bovendien een stuk goedkoper dan die YXplayer
[ Voor 44% gewijzigd door TheVMaster op 28-11-2012 23:29 ]
[....pfff....]
[ Voor 97% gewijzigd door TheVMaster op 28-11-2012 23:29 ]
Aha! Zo dus. Er is dus geen webversie van de store zoals voor Windows Phone apps? Zit me al een tijdje suf te zoekenTheVMaster schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:05:
Als je een App in de store open hebt, dan ga je naar de Charms balk en klik je op Share. Vervolgens mail je de link naar jezelf![]()
[...]

Aangezien ik de naam wist kon ik gewoon Google gebruikenSebazzz schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:52:
Heel goed nieuws danTheVMaster schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:05:
[...]
Als je een App in de store open hebt, dan ga je naar de Charms balk en klik je op Share. Vervolgens mail je de link naar jezelf![]()
[...]
Je kunt zelfs de App ff uitproberenOp m'n 'gewone' Windows 8 werkt het...terwijl er geen x264 codec geinstalleerd is (via mediaplayer spelen MKV's niet af) Hij is trouwens ARM compatible.
Volgens mij had iedereen deze vraag over het hoofd gezien, dus bij deze nogmaalsTomba schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:57:
[...]
PS even een vraagje aan de mensen die hem al hebben; is het mogelijk om netwerkshares aan de verschillende media bibliotheken toe te voegen?
[ Voor 46% gewijzigd door Tomba op 29-11-2012 09:23 ]
Ik wil hem eerst nog even testen op m'n Surface (die ik hopelijk net voor of net na het weekend hoop te ontvangen), dan ga ik hem zeker aanschaffen!Tomba schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:20:
[...]
Heel goed nieuws danIk denk dat ik mijn eerste Windows Store purchase in de smiezen heb
[...]
Nog niet. Ik vermoed dat de webversie wat vertraging heeft opgelopen, maar dat die uiteindelijk wel online komt.symp schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:20:
[...] Aha! Zo dus. Er is dus geen webversie van de store zoals voor Windows Phone apps? Zit me al een tijdje suf te zoeken
Zou het zomaar kunnen dat de Surface Pro nog een Haswell processor krijgt, gezien er nog steeds geen release date bekend is? Ik kan me nog wel best voorstellend at Intel op CES 2013 Haswell presenteert en zegt: ''Available for everyone Q2 this year, but the Surface Pro of Microsoft will be packing an i5 Haswell and be on sale end of this month.''
Of Microsoft koopt alle Ivy Bridge ULV restanten op voor een voordelige prijs en biedt de Pro goedkoop aan =P Nevertheless, dat wachten maakt me ziek.
Of Microsoft koopt alle Ivy Bridge ULV restanten op voor een voordelige prijs en biedt de Pro goedkoop aan =P Nevertheless, dat wachten maakt me ziek.
Geen idee hoe het met media libraries zit maar je kan wel network shares toevoegen. Zelfs skydrive kan je als network share toevoegen, best handig om skydrive gewoon in je explorer te hebbenTomba schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:20:
Volgens mij had iedereen deze vraag over het hoofd gezien, dus bij deze nogmaals
Even een vraagje. Heb net deze thread doorgelezen maar kan er niets over vinden. Mijn mail op mijn Surface werkt niet. Ik heb een account voor Microsoft (mailadres@mijndomein.info) waaraan ook mijn mail is gekoppeld. Ik heb via hotmail.com de account gekoppeld, dus ik krijg mijn mail netjes binnen op de centrale account (al zit er vaak wel enige vertraging in).
Nu krijg ik netjes mijn mails op de client op WP7.5. Echter, mijn mailapp op de Surface werkt niet. Ik krijg een leeg scherm te zien met daarop een paar type accounts die ik kan toevoegen. Nu selecteer ik een Hotmail/Live account en voeg ik mijn adres toe (mailadres@mijndomein.info), en dan krijg ik het bericht dat de account al toegevoegd is. Maar ik zie helemaal geen mail staan
Weet iemand hier raad mee?
Nu krijg ik netjes mijn mails op de client op WP7.5. Echter, mijn mailapp op de Surface werkt niet. Ik krijg een leeg scherm te zien met daarop een paar type accounts die ik kan toevoegen. Nu selecteer ik een Hotmail/Live account en voeg ik mijn adres toe (mailadres@mijndomein.info), en dan krijg ik het bericht dat de account al toegevoegd is. Maar ik zie helemaal geen mail staan
Is je @mijndomein.info account wel een Hotmial/Live account ? Voglens mij moet je gewoon Other account kiezen tenzij je je mijndomein.info hebt gekoppeld aan Hotmail.live via domains for live.
Als @mijndomein.info een office365 of exchange account is kun je alleen Outlook kiezen. Hotmail is voor outlook.com, live.com/nl en Hotmail.com/nl accounts.
Als @mijndomein.info een office365 of exchange account is kun je alleen Outlook kiezen. Hotmail is voor outlook.com, live.com/nl en Hotmail.com/nl accounts.
[ Voor 13% gewijzigd door MRE-Inc op 29-11-2012 15:43 ]
XBL: MRE Inc
Ik heb hem gekoppeld aan Live.com omdat ik er anders geen standaard push mogelijkheden waren (IMAP?) via standaard pop3. Anders moet je hem elke minuut laten pollen en dan ben je zo door je batterij heen van mobiel en tablet. Maar krijg dus mijn account niet gekoppeld.MRELynx schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:42:
Is je @mijndomein.info account wel een Hotmial/Live account ? Voglens mij moet je gewoon Other account kiezen tenzij je je mijndomein.info hebt gekoppeld aan Hotmail.live via domains for live.
Hij herkent hem wel, wat hij zegt, de account is reeds toegevoegd.
hmm, die media app, mediaplayer.hd die speelt toch echt geen enkele mkv af op mijn surface.. hij crasht meteen.. naja, even de volgende update afwachten. verder nog steeds blij.
heb wel zo nu en dan dat de touch cover niet reageert en ik hem moet loskoppelen en weer aankoppelen. even de microsoft store binnengelopen en het blijkt een known issue te zijn bij sommige surfaces.. oplossing? touch cover even vast en los..
naja, verder helemaal niks negatiefs, ben nog steeds erg blij, heb mijn skydrive volgeplempt met mijn comics, en dat leest ook erg prettig.
voor de mensen die nog wilde dat ik iets meenam uit de states, heb een stuk of 5 pm's gehad, heb ze beantwoord, en 3 man hebben bevestigd.. als er nog verzoekjes zijn laat maar weten, zaterdag of zondag ga ik nog even langs de store, anders volgende week zaterdag weer.
heb wel zo nu en dan dat de touch cover niet reageert en ik hem moet loskoppelen en weer aankoppelen. even de microsoft store binnengelopen en het blijkt een known issue te zijn bij sommige surfaces.. oplossing? touch cover even vast en los..
naja, verder helemaal niks negatiefs, ben nog steeds erg blij, heb mijn skydrive volgeplempt met mijn comics, en dat leest ook erg prettig.
voor de mensen die nog wilde dat ik iets meenam uit de states, heb een stuk of 5 pm's gehad, heb ze beantwoord, en 3 man hebben bevestigd.. als er nog verzoekjes zijn laat maar weten, zaterdag of zondag ga ik nog even langs de store, anders volgende week zaterdag weer.
60 TB can not be enough
Zelf alleen last van bij bepaalde mkv files. Zodra windows verkenner een thumbnail laat zien, zou het bestand afgespeeld kunnen worden.freak1 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:03:
hmm, die media app, mediaplayer.hd die speelt toch echt geen enkele mkv af op mijn surface.. hij crasht meteen.. naja, even de volgende update afwachten. verder nog steeds blij.
http://blogs.technet.com/...indows-8-pro-pricing.aspxToday, I want to share a bit more detail about the growing Surface family of products and Surface with Windows 8 Pro, specifically around pricing. In January, Surface with Windows 8 Pro will be available in two versions and pricing will start at $899:
· 64GB standalone version at $899
· 128GB standalone version at $999
Both versions will both include a Surface pen with Palm Block technology and include the ability to use a Touch Cover or Type Cover (sold separately).
:9
http://www.microsoft.com/...e-with-windows-8-pro/home
Hier ook de informatie over de prijzen in Amerika.
Niet heel extreem hoog en zit er zeker over te denken de RT te ruilen voor deze PRO.
Niet heel extreem hoog en zit er zeker over te denken de RT te ruilen voor deze PRO.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
ziet er goed uit. zal tegen die tijd me surface rt verkopen en mezelf een pro cadeau doen. Dan heb ik me type cover in ieder geval wel al.danplo schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:54:
http://www.microsoft.com/...e-with-windows-8-pro/home
Gisteren heeft mijn Surface een BSOD gehad (vermoed ik, volgens event viewer):
Vandaag liep mijn Surface vast nadat comix vastliep. Het startmenu deed ook vreemd. Ik heb hem herstart met Windowstoets+Power.
De computer is opnieuw opgestart na een bugcontrole. De bugcontrole is 0x0000000a (0xc2c85064, 0x00000000, 0x00000000, 0x83497e19). Er is een dump opgeslagen in: C:\windows\Minidump\112812-16578-01.dmp. Rapport-id: 112812-16578-01.
Vandaag liep mijn Surface vast nadat comix vastliep. Het startmenu deed ook vreemd. Ik heb hem herstart met Windowstoets+Power.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Zo mijn touch cover is eindelijk binnen. Ding is echt fliterdun en voelt lekker zacht aan. Typen is nog wel even wennen, maar het gaat redelijk goed. Heb wel last van het probleem dat wanneer je de cover helemaal terug klapt, de stof iets loslaat precies onder he windows logo. Kijken hoe dat zich houdt, anders gaat ie terug.
Touch pad heeft ook multitouch ondersteuning. Iig als ik met 2 vingers erop ga staan en een scrollende beweging maak, dan scrolt het scherm gelukkig wel netjes en rap.
Besteld via ebay en als de feest dagen er in de US niet tussen hadden gezeten, dan had ik hem in 2 dagen gehad ipv de 6 nu.
Touch pad heeft ook multitouch ondersteuning. Iig als ik met 2 vingers erop ga staan en een scrollende beweging maak, dan scrolt het scherm gelukkig wel netjes en rap.
Besteld via ebay en als de feest dagen er in de US niet tussen hadden gezeten, dan had ik hem in 2 dagen gehad ipv de 6 nu.
Mijn surface is bij een vrienden van ons in Duitsland aangekomen volgende een gaatje vinden om op te halen ik zie er naar uit
Ik vraag mij alleen af hoe jullie jullie surface beschermen want het formaat wijkt af van de meeste beschermhoezen. Als ik ga googlen vind ik geen enkele fatsoenlijke hoes, ik zit erover te denken om er zelf een te maken.
Hebben jullie toevallig goede ervaringen met hoesjes die passen ?
Ik vraag mij alleen af hoe jullie jullie surface beschermen want het formaat wijkt af van de meeste beschermhoezen. Als ik ga googlen vind ik geen enkele fatsoenlijke hoes, ik zit erover te denken om er zelf een te maken.
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Ik had gelukkig nog op mijn werk 1 op voorraad die perfect om de surface paste. Beschermd in mijn ogen ook gelijk goed als hij in de tas gaat en de prijs viel ook wel mee.Supsooi schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:52:
Mijn surface is bij een vrienden van ons in Duitsland aangekomen volgende een gaatje vinden om op te halen ik zie er naar uit![]()
[ Voor 39% gewijzigd door vali op 29-11-2012 21:58 ]
Geen ervaring, maar ik heb http://www.ebay.nl/itm/39..._trksid=p3984.m1497.l2649 gekocht.Supsooi schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:52:
Mijn surface is bij een vrienden van ons in Duitsland aangekomen volgende een gaatje vinden om op te halen ik zie er naar uit![]()
Wrom heb je hem niet gewoon naar NL laten sturen? Ze worden notabene vanuit Nederland naar Duitsland gestuurdSupsooi schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:52:
Ik heb een raar probleempje. Als het scherm van mijn Surface uit gaat en ik maak hem wakker door even over het touchpad van het tobo te bewegen met m'n vinger dan wordt regelmatig het geluid gemute. Weet iemand hoe dat komt?
http://www.trust.com/prod...NOTEBOOK-BAGS&artnr=16580 maar besteld, hopen dat ik hem zaterdag in huis heb. Dan zal ik wel even zeggen hoe die bevalt. Kwa afmetingen lijkt die prima te zijn.
Wat je moet doen is even je eigen domain aan live.com hangen. Je kunt dan gewoon je mail ontvangen op adres@eigendomeinnaam.nl maar het loopt via de servers van Microsoft. Je koppelt dan eigenlijk je eigen domein aan Hotmail/outlook.com en hebt alle voordelen van push mail, calender, contactpersonen etc etc en je kunt iets van 500 mailboxen aanmaken (ja dus geen aliassen, maar echte mailboxen).Robkazoe schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:40:
[...]
Ik heb hem gekoppeld aan Live.com omdat ik er anders geen standaard push mogelijkheden waren (IMAP?) via standaard pop3. Anders moet je hem elke minuut laten pollen en dan ben je zo door je batterij heen van mobiel en tablet. Maar krijg dus mijn account niet gekoppeld.
Hij herkent hem wel, wat hij zegt, de account is reeds toegevoegd.
Heb het zelf ook een tijdje gedaan, maar ik ben overgestapt op Exchange Online voor 3,50 euro per mailbox per gebruiker.
http://www.domains.live.com/
Voorwaarde voor domains.live.com is wel dat je je eigen DNS kan beheren omdat je wat records in je dns moet aanpassen.
Als je dat geregeld hebt, is het een koud kunstje om je mail op je tablet, telefoon en pc te krijgen en overall dzelfde mailbox te zien wleke automatisch wordt gesynched.
En voor iedereen die zijn Surface fantastisch vindt: ogen dicht....
Man wat zonde dit zeg, met een M16 op een Surface schieten... Glas komt er nog goed vanaf moet ik zeggen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=50HIg87v5Hg&feature=player_embedded]
[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 30-11-2012 11:03 . Reden: 500 mailboxen ipv 50 ]
Hoe je dit kunt regelen kun je hier lezen. Het werkt inderdaad wel handig...MRELynx schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:48:
[...]
Wat je moet doen is even je eigen domain aan live.com hangen. Je kunt dan gewoon je mail ontvangen op adres@eigendomeinnaam.nl maar het loopt via de servers van Microsoft. Je koppelt dan eigenlijk je eigen domein aan Hotmail/outlook.com en hebt alle voordelen van push mail, calender, contactpersonen etc etc en je kunt iets van 50 mailboxen aanmaken (ja dus geen aliassen, maar echte mailboxen).
Heb het zelf ook een tijdje gedaan, maar ik ben overgestapt op Exchange Online voor 3,50 euro per mailbox per gebruiker.
Voorwaarde voor domains.live.com is wel dat je je eigen DNS kan beheren omdat je wat records in je dns moet aanpassen.
Als je dat geregeld hebt, is het een koud kunstje om je mail op je tablet, telefoon en pc te krijgen en overall dzelfde mailbox te zien wleke automatisch wordt gesynched.
[..]
Krijg je geen problemen bij de douane op schiphol als je met een koffer met 6 van die covers aan komt zetten ? Dan mag je volgens mij flink aftikken als je ze niet aangegeven hebt (inclusief boete).freak1 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:03:
1 of 2 voor eigen gebruik en voor vriendin moet nog wel te doen zijn, lijkt me, maar een stuk of 4 of meer gaat al lastig worden denk ik.
Check bovendien of die touch covers last hebben van het probleem dat ze los laten bij de contact punten. Heeft de mijne namelijk wel last van, das de zwarte.

Ik baal er wel flink van, zeker voor de prijs die ik er voor betaald heb.
http://www.guardian.co.uk...rosoft-surface-cover-flaw
Ik heb nog mijn € 50,- tegoedbon, misschien wil ik daar wel zo'n nieuwe stylus als voor de Pro komt. Die staan nu nog niet in de Store. Ik zag nu in elk geval wel nieuwe hoezen en screen protectors in de US store, maar nog niet in de Duitse store.
Prijzen screen protector $29,99 & $59,99 (!)
Prijzen hoezen $39,99 & $49,99
Die stylus van de pro gaat volgensmij niet werken op de RT toch?AnjavH schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:13:
Ik heb nog mijn € 50,- tegoedbon, misschien wil ik daar wel zo'n nieuwe stylus als voor de Pro komt. Die staan nu nog niet in de Store. Ik zag nu in elk geval wel nieuwe hoezen en screen protectors in de US store, maar nog niet in de Duitse store.
Nopekstefanf20 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:31:
[...]
Die stylus van de pro gaat volgensmij niet werken op de RT toch?
60 TB can not be enough
Voor diegene met een touch of type cover en die de scoll richting willen aanpassen (rechts scollen = scherm naar rechts)
Search from the start menu for regedit.exe and run it
Firstly, backup your registry with File -> Export
Next, navigate to "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Enum\HID\ V EN_MSHW&DEV_0004&SUBSYS_MSAY0001&REV_100295A&Col02 \4&365f1178&0&0001\Device Parameters"
On the right pane will be a key called "FlipFlopScroll", right-click it and select edit.
Change the value to 1
If you want to flip the horisontal scroll too, change the value "FlipFlopHScroll" to 1 as well.
Close everything and re-boot
Heb het geprobeerd en het werkt fijner....
Search from the start menu for regedit.exe and run it
Firstly, backup your registry with File -> Export
Next, navigate to "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Enum\HID\ V EN_MSHW&DEV_0004&SUBSYS_MSAY0001&REV_100295A&Col02 \4&365f1178&0&0001\Device Parameters"
On the right pane will be a key called "FlipFlopScroll", right-click it and select edit.
Change the value to 1
If you want to flip the horisontal scroll too, change the value "FlipFlopHScroll" to 1 as well.
Close everything and re-boot
Heb het geprobeerd en het werkt fijner....
[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 30-11-2012 14:15 ]
Ik denk dat ik het begrijp. Vanavond even uittesten. Dus ipv mailbox te koppelen moet ik mijn domain koppelen aan Live.com?MRELynx schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:48:
[...]
Wat je moet doen is even je eigen domain aan live.com hangen. Je kunt dan gewoon je mail ontvangen op adres@eigendomeinnaam.nl maar het loopt via de servers van Microsoft. Je koppelt dan eigenlijk je eigen domein aan Hotmail/outlook.com en hebt alle voordelen van push mail, calender, contactpersonen etc etc en je kunt iets van 500 mailboxen aanmaken (ja dus geen aliassen, maar echte mailboxen).
Ik ben de filmpjes mbt guns en hardware, valtesten en hardware mollen terwijl mensen ervoor in de rij staan een beetje zat aan het worden. Niet enkel omdat ik nu zelf een Surface heb, maar het begint te vervelen.Voorwaarde voor domains.live.com is wel dat je je eigen DNS kan beheren omdat je wat records in je dns moet aanpassen.
En voor iedereen die zijn Surface fantastisch vindt: ogen dicht....
Man wat zonde dit zeg, met een M16 op een Surface schieten... Glas komt er nog goed vanaf moet ik zeggen
[video]

Je mag tot 450 euro belastingvrij invoeren, dus ik denk dat dat geen probleem hoeft te zijn zolang je daar maar onder blijft. Het boeit de douane echt niet of jij 4 van die covers bij je hebt, of allemaal kleren....je mag toch ook kado's meenemen voor familie/vrienden?MRELynx schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:07:
[...]
Krijg je geen problemen bij de douane op schiphol als je met een koffer met 6 van die covers aan komt zetten ? Dan mag je volgens mij flink aftikken als je ze niet aangegeven hebt (inclusief boete).
1 of 2 voor eigen gebruik en voor vriendin moet nog wel te doen zijn, lijkt me, maar een stuk of 4 of meer gaat al lastig worden denk ik.
Als je instructie wilt, moet je het linkje van mij (paar posts hierboven) ff volgen (Deze dusRobkazoe schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:41:
[...]
Ik denk dat ik het begrijp. Vanavond even uittesten. Dus ipv mailbox te koppelen moet ik mijn domain koppelen aan Live.com?
[...]
[ Voor 27% gewijzigd door TheVMaster op 30-11-2012 15:02 ]
[...]
[ Voor 98% gewijzigd door TheVMaster op 30-11-2012 15:02 ]
Oh dan mag hij voor mij wel een witte meenemen mits het probleem is opgelost dat de cover boven in het midden loslaat als je hem terugslaat.
Verder geen ervaring met importeren van goederen tot een bepaald bedrag.
Nog een probleem met de Surface tablets icm de touch covers. De magneetjes laten los. Oppassen dus....
http://www.surfaceforums....t-becoming-nightmare.html
Nog een probleem met de Surface tablets icm de touch covers. De magneetjes laten los. Oppassen dus....
mwah, laten we het er even op houden dat ik daar geen last van ga hebbenMRELynx schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:07:
[...]
Krijg je geen problemen bij de douane op schiphol als je met een koffer met 6 van die covers aan komt zetten ? Dan mag je volgens mij flink aftikken als je ze niet aangegeven hebt (inclusief boete).
60 TB can not be enough
pm maar.MRELynx schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:07:
Oh dan mag hij voor mij wel een witte meenemen mits het probleem is opgelost dat de cover boven in het midden loslaat als je hem terugslaat.
verder, ik heb mijn type en touch cover even bekeken, die hebben er geen last van.. mochten ze er toch last vna krijgen, microsoft even bellen, die fixen dat gewoon meteen..
60 TB can not be enough
On the inside, Surface with Windows 8 Pro will come with Intel’s next generation Core i5 processor.
http://blogs.technet.com/...indows-8-pro-pricing.aspx
Zorgt toch weer voor verwarring. Ivy Bridge is current gen zover ik het weet. Er is overigens getweet dat de Surface Pro ongeveer de helft van de batterijduur van de RT heeft.
Zorgt toch weer voor verwarring. Ivy Bridge is current gen zover ik het weet. Er is overigens getweet dat de Surface Pro ongeveer de helft van de batterijduur van de RT heeft.
Dat geloof ik direct...hoeveel van die Touch Covers ga je btw meenemen?freak1 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:52:
[...]
pm maar.
verder, ik heb mijn type en touch cover even bekeken, die hebben er geen last van.. mochten ze er toch last vna krijgen, microsoft even bellen, die fixen dat gewoon meteen..
Huh? op die link staatSilversin schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:02:
On the inside, Surface with Windows 8 Pro will come with Intel’s next generation Core i5 processor.
Zelfde staat overigens op de Surface website: http://www.microsoft.com/...dows-8-pro/specificationsOn the inside, Surface with Windows 8 Pro will come with Intel’s third generation Core i5 processor.
[ Voor 8% gewijzigd door Ramon op 01-12-2012 12:31 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Sinds gister avond heb ik het volgende probleem. Als ik een nummer/film/ pauzeer hoor je een brommend geluid voor 3/4 seconden. Erg vervelend als je streamt of gewoon zelf op de tablet iets kijkt en het even pauzeert. Is dit een bekend probleem? Heeft iemand anders dit ook? Doe ik zelf iets fout?
Tof, zou je een blauwe voor mij kunnen meenemen?freak1 schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:08:
zo, vandaag in redmond aangekomen er er ook eentje gekocht.. wat een mooi ding zeg.. van vertraging nog geen last gehad.
ik ben hier nog wel een paar weken, als iemand overigens nog een toetsenbordje ofzo nodig heeft wil ik op zich wel wat meebrengen, hoef er niets op te verdienen verder.
Zie DM
Aah de post is updated. Toch Ivy Bridge.Ramon schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:28:
[...]
Huh? op die link staat
[...]
Zelfde staat overigens op de Surface website: http://www.microsoft.com/...dows-8-pro/specifications
waarvan ?Worsteneter schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:29:
Mensen die nog pics gaan plaatsen?
Nou net gechat met MS Support in de US mbt mijn touch cover probleem die dus bovenaan in het midden los laat. Bekend probleem en ze wilde hem om wisselen. Toen zag ze dat ik in NL woonde, dus kon het niet doorgaan. Nu moet ik contact opnemen met MS Support in Duitsland. Die gaan natuurlijk zeggen dat ze hem niet kunnen omwisselen omdat ze daar QWERTZ gebruiken en ik een touch cover uit de US heb met US International layout.
Omdat ik hem via ebay heb gekocht moet ik dus de touch cover terug sturen naar de ebay verkoper, hij moet dan naar de MS store gaan om hem om te wisselen en daarna moet hij een nieuwe terug struren. Als ik dat pad ga bewandelen, dan is het Februari 2013 voordat ik een nieuwe heb....
Zucht.... Blame the Germans....once again.....
Omdat ik hem via ebay heb gekocht moet ik dus de touch cover terug sturen naar de ebay verkoper, hij moet dan naar de MS store gaan om hem om te wisselen en daarna moet hij een nieuwe terug struren. Als ik dat pad ga bewandelen, dan is het Februari 2013 voordat ik een nieuwe heb....
Zucht.... Blame the Germans....once again.....
Een vraag voor de Office gebruikers: als jullie een Word, Excel of ander document waarin je werkt willen mailen. Hoe doen jullie dat op de Surface? De desktopversie heeft nog een mail optie staan onder bestand -> delen. Deze ontbreekt echter op Office RT.
Ben nu weer ouderwets een bestand aan het opslaan om deze vervolgens op te zoeken vanuit de mail cliënt
Ben nu weer ouderwets een bestand aan het opslaan om deze vervolgens op te zoeken vanuit de mail cliënt

Eh...standaard wordt een document toch opgeslagen op je SkyDrive. Nu heb ik de Surface even niet hier (hoop hem maandag terug te krijgensymp schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:32:
Een vraag voor de Office gebruikers: als jullie een Word, Excel of ander document waarin je werkt willen mailen. Hoe doen jullie dat op de Surface? De desktopversie heeft nog een mail optie staan onder bestand -> delen. Deze ontbreekt echter op Office RT.
Of als de filebrowser opent in de email app kan je het bestand op die manier selecteren
Ook vanaf Skydrive want als je op 'Bestanden' tikt, kan je onderaan Skydrive selecteren.
[ Voor 33% gewijzigd door Sebazzz op 02-12-2012 19:06 ]
Een skydrive link werkt maar is niet ideaal. Wordt de boel weer geopend in de browser. Daarnaast werk ik graag met de HP eprint service waarbij je een attachment stuurt naar een mailadres waarna hij zo de printer uit komt rollen. Links werken helaas niet. Dan wordt de link afgedrukt.
Ik hoop nog op een betere integratie van Office door MS in de toekomst. Ideaal zou zijn dat je vanuit de charms bar via share het document kan mailen.
Ik hoop nog op een betere integratie van Office door MS in de toekomst. Ideaal zou zijn dat je vanuit de charms bar via share het document kan mailen.
Update mbt mijn touch cover die in het midden los laat. Ik heb er gisteravond gewoon wat bison kit op gesmeerd (klein beetje) en het toen laten drogen. Vanochtend eens voorzichtig geprobeerd mijn touch cover helemaal om te klappen en dat ging goed, de touch cover lijkt niet meer los te gaan bij het connectortje. Hopen dat dit zo blijft, dan hoef ik iig geen vervanging. Hopelijk kan ik het zo uitzingen totdat de Surface in NL te koop is....
Verwijderd
Hoezo? Skydrive is onder Office een "Place". Net als Sharepoint een "Place" is.symp schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:55:
Een skydrive link werkt maar is niet ideaal. Wordt de boel weer geopend in de browser.
Even een vraag voor een Surface eigenaar.
Blijft het scherm ook rechtop staan met het toetsenbord er aan of kan je het scherm alleen rechtop houden via de stand op een tafel?
Blijft het scherm ook rechtop staan met het toetsenbord er aan of kan je het scherm alleen rechtop houden via de stand op een tafel?
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Er zit een ingebouwd klepje in de surface die je als stand kunt gebruiken. Dit kan zowel met als zonder toetsenbord.
Bedankt, maar ik bedoel eigenlijk dat als je de tablet met toetsenbord op schoot gebruikt, blijft dan het scherm wel rechtop staan zonder de stand?
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Avalaxy schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:14:
Ik heb een raar probleempje. Als het scherm van mijn Surface uit gaat en ik maak hem wakker door even over het touchpad van het tobo te bewegen met m'n vinger dan wordt regelmatig het geluid gemute. Weet iemand hoe dat komt?
Net getest, bij mij blijft het geluid op de stand zoals die is ingesteld door mij. Geen problemen dus....
Hmm, ik heb het nogsteeds elke keer. En ook af en toe gewoon als ik naar de desktop switch bijvoorbeeld. En ik heb ook soms dat m'n volume uit zichzelf helemaal oploopt naar 100 zonder dat ik iets doe.
Nee, je moet dan ook de stand uitklappen en op je benen zetten. Maar heel erg stabiel is dat niet, en de touchcover werkt dan niet echt lekker.Telfordia schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:59:
Bedankt, maar ik bedoel eigenlijk dat als je de tablet met toetsenbord op schoot gebruikt, blijft dan het scherm wel rechtop staan zonder de stand?
[ Voor 20% gewijzigd door HyperioN op 03-12-2012 13:08 ]
Dat is een veelgehoorde klacht. Maar moet zeggen dat het bij mij (languit op de bank) nog best aardig werkt. Misschien is dat wel een beetje de verwachting die dat bepaald.HyperioN schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:08:
[...]
Nee, je moet dan ook de stand uitklappen en op je benen zetten. Maar heel erg stabiel is dat niet, en de touchcover werkt dan niet echt lekker.
Nope...zonder de stand blijft hij niet staan.Telfordia schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:59:
Hoe lang heeft iedereen hier moeten wachten? Heb mijn Surface Woensdag besteld in Duitsland en hij staat nog steeds op "Wordt verwerkt". Is dit normaal? Lees namelijk ook dat sommigen hun Surface al na 2 dagen hadden.
Als je hem op dinsdag besteld heb je hem op vrijdag in huis. Aangezien ik de mijne had teruggestuurd (backlight bleeding issue), heb ik de tweede keer ook op woensdag een Surface besteld...deze is vandaag bezorgd. Ik doel dan dus op afgelopen woensdag.Shorteh schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:33:
Hoe lang heeft iedereen hier moeten wachten? Heb mijn Surface Woensdag besteld in Duitsland en hij staat nog steeds op "Wordt verwerkt". Is dit normaal? Lees namelijk ook dat sommigen hun Surface al na 2 dagen hadden.
Enneh..bij mij zegt Microsofstore.nl (of .de) nu dat de bestelling is voltooid. Heb je nog geen mail van Microsoft ontvangen met een UPS/FedEX code?
[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 03-12-2012 15:49 ]
Spannend dat die mij dan gewoon doodleuk op "Status: Wordt verwerkt" blijft staan. Ik heb nog geen mail van Microsoft gehad naast de gebruikelijke "hoi bedankt voor je bestelling". Zal het nog even aankijken en anders maar bellen oid..TheVMaster schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:48:
[...]
Als je hem op dinsdag besteld heb je hem op vrijdag in huis. Aangezien ik de mijne had teruggestuurd (backlight bleeding issue), heb ik de tweede keer ook op woensdag een Surface besteld...deze is vandaag bezorgd. Ik doel dan dus op afgelopen woensdag.
Enneh..bij mij zegt Microsofstore.nl (of .de) nu dat de bestelling is voltooid. Heb je nog geen mail van Microsoft ontvangen met een UPS/FedEX code?
De vorige keer zag ik op donderdag geloof ik die status veranderen en kreeg ik hem op vrijdag. Volgens mij zijn er ook mensen waar hij gewoon op 'wordt verwerkt' bleef staan, maar daar stond de FedEx/UPS wel voor de deur.Shorteh schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:16:
[...]
Spannend dat die mij dan gewoon doodleuk op "Status: Wordt verwerkt" blijft staan. Ik heb nog geen mail van Microsoft gehad naast de gebruikelijke "hoi bedankt voor je bestelling". Zal het nog even aankijken en anders maar bellen oid..
Wel raar trouwens..de vorige keer stond er in de mail dat hij door UPS bezorgd zou worden en toen was dat uiteindelijk FedEx. Dit keer staat er in de mail FedEx, maar is hij door UPS bezorgd....vaag!
Verwijderd
Mijn bestelling heb ik vrijdag uitgevoerd. En blijft tot nu toe op wordt verwerkt staan.
Ik heb het wel in de Franse Microsoft Store besteld, en bij de bestelling stond dat de levering 7 tot 10 werkdagen in beslag kon nemen. Dit vond ik vreemd aangezien iedereen zijn bestelling in 2 werkdagen ontvangt... Ik heb wel een mail ontvangen met de bevestiging van mijn bestelling etc.
Hopelijk dus misschien morgen onaangekondigd geleverd?
Ik heb het wel in de Franse Microsoft Store besteld, en bij de bestelling stond dat de levering 7 tot 10 werkdagen in beslag kon nemen. Dit vond ik vreemd aangezien iedereen zijn bestelling in 2 werkdagen ontvangt... Ik heb wel een mail ontvangen met de bevestiging van mijn bestelling etc.
Maar nog geen track & trace code? Ik denk dat je hem woensdag kunt verwachten (bij mij was 1e keer van di-vrij en 2e keer wo-ma).Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:31:
Mijn bestelling heb ik vrijdag uitgevoerd. En blijft tot nu toe op wordt verwerkt staan.
[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 03-12-2012 16:40 ]
Verwijderd
Neen, nog geen track&trace code ontvangen in een mail... Dus ik denk ergens dat ik misschien wel 7 tot 10 dagen zal moeten wachten.
Misschien dat je hem beter in Duitsland had kunnen bestellen dan.....Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:40:
[...]
Neen, nog geen track&trace code ontvangen in een mail... Dus ik denk ergens dat ik misschien wel 7 tot 10 dagen zal moeten wachten.

Of niet..TheVMaster schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:45:
[...]
Misschien dat je hem beter in Duitsland had kunnen bestellen dan.....
Verwijderd
Ik ben Belg, en ik had azerty nodig. Daarmee was Frankrijk de ideale store om te bestellen.TheVMaster schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:45:
[...]
Misschien dat je hem beter in Duitsland had kunnen bestellen dan.....
Nou na vele updates en lang (~1 uur is lang als je wilt spelen
) loop ik toch tegen wat beperkingen aan... Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om video's af te spelen vanaf mijn WHS Server zodra ik inlog met een Microsoft Account. (maak ik een lokaal account aan met overeenkomstig username/password als op mijn server werkt alles wel... Bij eerst naar de lokale schijf kopieren werkt het ook direct)

De UNC paden toevoegen aan de library werkt overigens ook al niet (volgens Windows RT zijn de shares niet geïndexeerd
)

Ook is die Engelse ENTER toets reeeete irritant. Druk steeds op de knop er links van
Daarnaast; had iemand een oplossing voor de steeds wisselende schermhelderheid?
(gelukkig geen screenbleeding zoals wat anderen en ook de Touchcover werkt tot nog toe buitengewoon!)

De UNC paden toevoegen aan de library werkt overigens ook al niet (volgens Windows RT zijn de shares niet geïndexeerd

Ook is die Engelse ENTER toets reeeete irritant. Druk steeds op de knop er links van
(gelukkig geen screenbleeding zoals wat anderen en ook de Touchcover werkt tot nog toe buitengewoon!)
[ Voor 15% gewijzigd door Tomba op 03-12-2012 17:24 ]
Eh....geen video's afspelen vanaf de WHS server? Als je ze eerst lokaal kopieerd lukt het wel? Volgens mij had ik hier geen issues mee, maar ik heb m'n Surface vandaag weer terug gekregen...wil het vanavond dan ook wel even proberen.Tomba schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:02:
Nou na vele updates en lang (~1 uur is lang als je wilt spelen) loop ik toch tegen wat beperkingen aan... Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om video's af te spelen vanaf mijn WHS Server zodra ik inlog met een Microsoft Account. (maak ik een lokaal account aan met overeenkomstig username/password als op mijn server werkt alles wel... Bij eerst naar de lokale schijf kopieren werkt het ook direct)
[afbeelding]
De UNC paden toevoegen aan de library werkt overigens ook al niet (volgens Windows RT zijn de shares niet geïndexeerd)
Het toevoegen van shares van de WHS aan de libraries wil niet? Je kunt die shares wel op je 'gewone' client toevoegen aan libraries? Of ook niet?
[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 03-12-2012 17:21 ]
Ik heb een WHSv1 met daarop Windows Desktop Search 4.0. Op mijn Windows 8 machine is de WHS Client geinstalleerd en daarmee worden automatisch de verschillende shares in de library geplaatst. Deze client is er uiteraard niet voor Windows RT en bij het handmatig toevoegen van de shares krijg ik dus:TheVMaster schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:20:
[...]
Eh....geen video's afspelen vanaf de WHS server? Als je ze eerst lokaal kopieerd lukt het wel? Volgens mij had ik hier geen issues mee, maar ik heb m'n Surface vandaag weer terug gekregen...wil het vanavond dan ook wel even proberen.
Het toevoegen van shares van de WHS aan de libraries wil niet? Je kunt die shares wel op je 'gewone' client toevoegen aan libraries? Of ook niet?

Lokaal gekopieerde bestanden spelen 100% goed...
Het aller irritantste is nog, dat als ik géén MS account maar een lokaal account (met username/password die overeen komt met de username/password op de WHS) aanmaak, alles gewoon werkt...
[ Voor 9% gewijzigd door Tomba op 03-12-2012 17:27 ]
Misschien bij charms bar -> PC settings -> General -> Screen - Adjust My screen brightness automatically?Tomba schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:02:
[...]
[ Voor 19% gewijzigd door symp op 03-12-2012 19:22 ]
Ik heb vanavond eindelijk (wat is een week toch lang) weer een Surface ontvangen enneh....MediaPlayer.HD speelt bij mij alle niet DTS content keurig af vanaf m'n (Windows) server. Gaaf hoor..TV-Series...Films.....werkt super!freak1 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:03:
[..]
hmm ik denk dat ik t probleem ook wellicht een beetje gevonden heb, het geheugen van mijn surface zat helemaal vol
straks toch nog even langs de store, ik ga stiekem toch voor de 64 gig..
60 TB can not be enough
Verwijderd
Ik speelde gisteren een video waar Mobile HD media player klaagde over DTS geluid.TheVMaster schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:46:
[...]
Ik heb vanavond eindelijk (wat is een week toch lang) weer een Surface ontvangen enneh....MediaPlayer.HD speelt bij mij alle niet DTS content keurig af vanaf m'n (Windows) server. Gaaf hoor..TV-Series...Films.....werkt super!
Bij het proberen van PressPlay Video speelt deze dezelfde video wel af. PressPlay Video heeft blijkbaar wel al ondersteuning voor DTS audio.
PS Je nieuwe Surface heeft geen last van backlight bleeding?
nice om te horen! Ik hoop dat er snel support komt voor dvd (video_TS formaat). Heb nog paar series die alleen dat formaat hebben. Voor de rest deed de app het perfectTheVMaster schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:46:
[...]
Ik heb vanavond eindelijk (wat is een week toch lang) weer een Surface ontvangen enneh....MediaPlayer.HD speelt bij mij alle niet DTS content keurig af vanaf m'n (Windows) server. Gaaf hoor..TV-Series...Films.....werkt super!
Hopelijk komt mijn surface ook deze week binnen.
Zijn die shares zoveel meer anders dan een share van een Windows 2008r2 server of een nas ? Bij mij worden ze allebei netjes herkend.Tomba schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:25:
[...]
Ik heb een WHSv1 met daarop Windows Desktop Search 4.0. Op mijn Windows 8 machine is de WHS Client geinstalleerd en daarmee worden automatisch de verschillende shares in de library geplaatst. Deze client is er uiteraard niet voor Windows RT en bij het handmatig toevoegen van de shares krijg ik dus:
[afbeelding]
Lokaal gekopieerde bestanden spelen 100% goed...
Het aller irritantste is nog, dat als ik géén MS account maar een lokaal account (met username/password die overeen komt met de username/password op de WHS) aanmaak, alles gewoon werkt...
[ Voor 42% gewijzigd door vali op 03-12-2012 22:31 ]
hehehehe shit..misschien moet ik dan ook maar voor de 64GB variant gaan...alleen wil ik geen zwart Touch Cover keyboard dinges, gelukkig is er een rode Touch Cover on the wayfreak1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:20:
hmm ik denk dat ik t probleem ook wellicht een beetje gevonden heb, het geheugen van mijn surface zat helemaal vol![]()

Hmm...PressPlay video..eens ff downloaden. PressPlay is irritantVerwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:26:
[...]
Ik speelde gisteren een video waar Mobile HD media player klaagde over DTS geluid.
Bij het proberen van PressPlay Video speelt deze dezelfde video wel af. PressPlay Video heeft blijkbaar wel al ondersteuning voor DTS audio.
PS Je nieuwe Surface heeft geen last van backlight bleeding?
Ja...ook de nieuwe heeft last van backlight bleeding...maar veel minder dan nr. 1
[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 03-12-2012 23:07 ]
*knip* zie de topicwaarschuwing.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 04-12-2012 10:25 ]
*knip*
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 04-12-2012 10:25 ]
*Dit soort reacties voegen niets toe. Je hoeft op GoT geen dagboek over je bestelling bij te houden.
[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 04-12-2012 10:25 ]
*weg* zie de topicwaarschuwing.
[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 04-12-2012 10:25 ]
The devil is in the details.
*knip, zie de topic waarschuwing
[ Voor 92% gewijzigd door PaT op 04-12-2012 22:23 ]
Microsoft heeft een Touch cover app uitgegeven: http://apps.microsoft.com...60-4084-8d9f-61d2e8f4830b
Eens proberen wat het exact doet.
Freak1: hoe lang blijf je nog in de US? Ik heb momenteel mijn Touch cover gelijmd waar de stof los liet. Eerst nog even een paar dagen aan kijken of het weer los komt, zo ja, dan zal ik contact op nemen met de Duitse MS store of die hem kunnen omwisselen voor een QWERTY versie ipv een QWERTZ versie. Zo niet, dan zou ik graag een beroep op je willen doen om een nieuwe voor me mee te nemen.
Eens proberen wat het exact doet.
Freak1: hoe lang blijf je nog in de US? Ik heb momenteel mijn Touch cover gelijmd waar de stof los liet. Eerst nog even een paar dagen aan kijken of het weer los komt, zo ja, dan zal ik contact op nemen met de Duitse MS store of die hem kunnen omwisselen voor een QWERTY versie ipv een QWERTZ versie. Zo niet, dan zou ik graag een beroep op je willen doen om een nieuwe voor me mee te nemen.
ik ben er nog t/m zaterdag.. net terug van de MS store, heb een 64 gig surface erbij gekocht.. vond die toch handiger dan de 32 gb.
heb er ondertussen ook een 64gb class 10 sd card inzitten, maar al je apps gaan standaard naar je intern geheugen.. die 64 gig is gewoon stukken handiger heb ik besloten.
ook heb ik net een stuk of 8 touchcovers gehaald, ze keken er niet eens van op
heb er ondertussen ook een 64gb class 10 sd card inzitten, maar al je apps gaan standaard naar je intern geheugen.. die 64 gig is gewoon stukken handiger heb ik besloten.
60 TB can not be enough
Schijnbaar welvali schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:27:
[...]
nice om te horen! Ik hoop dat er snel support komt voor dvd (video_TS formaat). Heb nog paar series die alleen dat formaat hebben. Voor de rest deed de app het perfect
Hopelijk komt mijn surface ook deze week binnen.
[...]
Zijn die shares zoveel meer anders dan een share van een Windows 2008r2 server of een nas ? Bij mij worden ze allebei netjes herkend.
Mijn eerste indruk is; hardware: WOW! maar de software lijkt me stiekem toch nog ver van af. (gekloot om Flash sites te laten werken, geen Silverlight (WTF MS?!), niet werkende Password Vault, een store waar de apps of stukken duurder zijn dan op IOS of gewoon niet bestaan... (Dan denk ik aan een fatsoenlijke Twitterapp en een app voor bv VI.nl)
Ook het feit dat ik 1,5 uur bezig ben geweest met updates schoot niet echt op. Op zich kan ik op prijs stellen dat MS vaker updates uitbrengt dan Apple (laat staan Android tabs
Of gewoon op Ebayvali schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:43:
[...]
Je kan hem via microsoft frankrijk,engeland, Amerika en via duitsland bestellen. Zelf heb ik hem hier gekocht.
[ Voor 44% gewijzigd door Tomba op 04-12-2012 10:17 ]
Dat heb ik ook met mijn Duits toetsenbord. Tevens druk ik op de rechter knop naast de linker shiftknop omdat de shiftknop veel korter is.Tomba schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:02:
Hoe was de store? Was hij gaaf?freak1 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 06:35:
ik ben er nog t/m zaterdag.. net terug van de MS store, heb een 64 gig surface erbij gekocht.. vond die toch handiger dan de 32 gb.
Hopen dat je niet aangehouden wordt op schiphol, belastingvrij invoeren is maar tot 450 euro he
Age rating: 12+MRELynx schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 00:18:
Microsoft heeft een Touch cover app uitgegeven: http://apps.microsoft.com...60-4084-8d9f-61d2e8f4830b
Gevaarlijke app met mogelijk enge beelden?
Herkenbaar iddRobkazoe schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:22:
[...]
Dat heb ik ook met mijn Duits toetsenbord. Tevens druk ik op de rechter knop naast de linker shiftknop omdat de shiftknop veel korter is.
Hmm...ik kan hem niet vinden in de Store...Robkazoe schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:23:
[...]
Age rating: 12+
Gevaarlijke app met mogelijk enge beelden?
Ach...dat valt best wel mee volgens mij....ik heb ook ooit eens vanuit de VS een stapel software/hardware meegenomen uit de MS Company Store (pff..dat was alweer 13 jaar terug)...geen enkele controle gehad.Worsteneter schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:22:
[...]
Hoe was de store? Was hij gaaf?
Hopen dat je niet aangehouden wordt op schiphol, belastingvrij invoeren is maar tot 450 euro he
[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 04-12-2012 11:10 ]
Let op:
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.