Inderdaad, hier ook niet zichtbaar. Misschien even US regio settings proberen en daarna deze weer terugzetten?TheVMaster schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:09:
[...]
Hmm...ik kan hem niet vinden in de Store...
Hahaha... Ik was enkele jaren geleden met mijn vader naar de US geweest en ook uit de company store van alles gekocht en andere zaken. Naast Seattle in november ook nog naar San Diego geweest toen dus een grote koffer met kleren voor koud Seattle en warm San Diego en nog een kleine koffer. Bij de douane op Schiphol werd er gevraag of ik wat aan te geven had... Dus ik vol bluf nee zeggen waarop de ambtenaar zegt: Mag ik even kijken dan. Ik zonder te verschieten de grote koffer vol kleren op de balie gegooid en opengemaakt. Na een vijf minuten door mijn vuile was gegraaid te hebben zegt de goede man: Dat is prima zo hoor. Ik nog even nabluffen: Wil je die kleine koffer nog zien? (die vol zat met electronica) Hij weer: Nee hoor, het is goed zo![...]
Ach...dat valt best wel mee volgens mij....ik heb ook ooit eens vanuit de VS een stapel software/hardware meegenomen uit de MS Company Store (pff..dat was alweer 13 jaar terug)...geen enkele controle gehad.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!