Ik doelde meer op een goed filesystem, beste browser die je op je tablet kan hebben (dit filmpje laat zien hoe het niet moet), multitasking op hoger niveau en een goede integratie tussen je desktop/laptop maakt het helemaal af hoe perfect Windows 8 is.Tomba schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:07:
[...]
Ik ken dat ja, Microsoft heeft bij veel mensen een negatieve bijsmaak, terwijl een bedrijfje als DropBox het dan helemaal is![]()
Overigens ben ik het niet met je eens dat 'surface 10x beter draait dan [...] nexus of ipad' Mijn Surface doet veel dingen beter dan mijn iPad2 deed, maar tablet gebruik valt daar wat mij betreft niet onder. Ik vind de Surface zonder de TouchCover redelijk onbruikbaar en deze werkt alleen op een vaste ondergrond. Mijn iPad liep ik echt mee rond, de Surface totaal niet,
Ook het gedoe met het afspelen van MKV,de bizar trage standaard apps, de lege en onoverzichtelijke Market en de gebrekkige integratie met hun eigen ecosystemen maken de Surface tot een mindere tablet wat mij betreft. Voor mijn doeleinden (erop werken) is ie echter vele malen beter dan mijn iPad
Het mkv verhaal is bijna opgelost, enige wat nog niet werkt is DTS geluid. Als je bekijkt hoelang het duurder voordat mkv files werkte op de ipad, valt het allemaal wel mee.