Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-02 10:21
Heb een mail gestuurd naar 't RUG of ik de surface kon krijgen en als reactie kreeg ik deze mail:

'' Ook ik heb inderdaad gelezen op TWEAKERS.NET dat vanaf 24 juni Microsoft met een speciale actie voor studenten komt voor de Surface.

Maar dat is ook alles wat ik er van weet.

Heb net nog even gezocht bij SURFMARKET.NL (universitair inkoopbureau voor hard- en software) en Microsoft NL maar er is helaas nergens informatie over te vinden hoe je deze kunt bestellen, behalve dan een e-mailadres: SurfaceEDU@microsoft.com

Dus ik vrees dat de RUG niet participeert in deze actie van Microsoft ''

Lijkt er dus op dat je vannuit 't RUG niet een surface kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-06 12:29
Ik heb zojuist op de Microsoft Store zitten zoeken naar de Surface RT tablets, onder studenten is deze niet te vinden, en de gene onder het kopje Surface RT zijn niet afgeprijsd. Ik heb nu geïnformeerd bij mijn school (Zadkine) of zij hier iets vanaf weten, is echter al bijna aan het einde van het les jaar ik vraag me af of ik dat dus nog ga redden.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452997

Op de ISTE onderwijsbeurs in Texas zou Microsoft vandaag meer details bekend maken tijdens hun eerste meeting.
Die begint daar om 8:30 uur 's morgens, dat is hier geloof ik 15:30.
Daarom denk ik niet dat details nu al naar buiten komen, eerder vanmiddag, vroeg in de avond.

EDIT: Hier even mijn bron:

On Monday, Ryan Lowdermilk, a Microsoft technical evangelist, published details of the deal. But later in the day, he pulled the information from his blog. According to Lowdermilk, the discounts were to kick off June 17 and run through Aug. 31.

The deal is still a go, Microsoft said today. "Yes, it's true. We will be discussing this more in greater detail on June 24, both from the ISTE showroom floor and on our Education Newsroom," a company spokeswoman said. While Microsoft's not yet publicly trumpeting the discounts, they have already gone into effect and will continue through Aug. 31, as Lowdermilk said yesterday.

www.computerworld.com

EDIT 2: Hier nog waarom het om 8:30 zou zijn:

http://www.isteconference...on/sponsor_activities.php

Microsoft heeft namelijk een Corporate Spotlight, waar zulke dingen dus het eerst worden aangekondigd.

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 452997 op 24-06-2013 10:02 . Reden: Bronnen toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ.daCosta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-06 18:47
Hier staat het aanvraagformulier:

http://blogs.technet.com/...ols-and-universities.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Laatst online: 18-06 12:29
Zojuist het formulier bekeken, dit moet dus echt via je de school geregeld worden... Dat is jammer ik ben over 3 weken klaar, en voor zover ik kan zien is me school over 4 weken dicht...

edit: toch nog goed nieuws gehad balletje is toch gaan rollen, er vrij hard ook. Toestemming enz is aangevraagd, inventarisatie binnen ICT opleidingen zijn gestart :)

[ Voor 125% gewijzigd door TunefulDJ_Mike op 24-06-2013 10:36 . Reden: toegevoegde waarden :) ]

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroeng21
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-03 15:51
Heeft iemand al geprobeerd bij de EUR te informeren? Ik zou graag een RT willen maar ik zou niet weten bij wie ik dit moet melden op de EUR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 00:02
jeroeng21 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:46:
Heeft iemand al geprobeerd bij de EUR te informeren? Ik zou graag een RT willen maar ik zou niet weten bij wie ik dit moet melden op de EUR...
Ja dit vroeg ik me dus ook af... Geen idee wie ik moet contacteren hiervoor. Dacht aan de helpdesk van de faculteit. In mijn geal zou het dan de ESL of de FSW zijn, maar of zij er wta van af weten?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb contact gehad met Microsoft Nederland, maar zij zeiden het volgende:

Op dit moment is er nog niks officeel bekend over deze actie, dus ik kan u hier helaas nog geen informatie over geven. Zodra het officieel word aangekondigd vind u het op onze algemene website terug.
Technet is een apparte website, die niet voor "normale"consumenten bedoeld is. Daarbij is dit alleen informatie voor USA, en niet voor Nederland en Belgie. Zodra het ook hier officieel gecommuniceerd word door Microsoft Nederland/ Belgie, vind u de informatie terug op de website die ik u net gaf.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 452997 op 24-06-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darembo72
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-06 13:20
kan niks zeggen. Er is momenteel nog een hoop onduidelijk omdat alles te vroeg bekend is gemaakt , en daar door het balletje sneller is gaan rollen , vanmiddag wordt er meer bekend gemaakt via Microsoft US.

[ Voor 11% gewijzigd door PaT op 24-06-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Anoniem: 452997 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:02:
Ik heb contact gehad met Microsoft Nederland, maar zij zeiden het volgende:
(...) vind u de informatie terug op de website die ik u net gaf.(...)
Is dat de website die je eerder linkte? Die dus --> http://www.microsoftstore...03100/categoryID.59874900

Bij ons op de UT gaat het helaas minder soepel. Misschien moet ik het maar eens via de faculteit proberen. Maar laten we eerst eens half vier afwachten. Ik houd mijn creditcard en ideal in de aanslag :) Lang geleden dat ik me zo verheugde (toch nog steeds veel) geld uit te gaan geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Buggle schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:06:
[...]

Is dat de website die je eerder linkte? Die dus --> http://www.microsoftstore...03100/categoryID.59874900

Bij ons op de UT gaat het helaas minder soepel. Misschien moet ik het maar eens via de faculteit proberen. Maar laten we eerst eens half vier afwachten. Ik houd mijn creditcard en ideal in de aanslag :) Lang geleden dat ik me zo verheugde (toch nog steeds veel) geld uit te gaan geven :P
Nee, dat was de algemene Microsoft website.

Zojuist maar even contact opgenomen met de Microsoft Store afdeling.
Ze weten van de aanbieding, maar deze zal niet in de Store terug te vinden zijn.
Hij is uitsluitend te bestellen via de onderwijsinstelling waar je op zit.
Nu dus maar even bij InHolland zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, alles is officieël bekend: hier staan de prijzen genoemd.
Ze vallen nog lager uit dan gedacht, maar zoals verwacht alleen door hogescholen te bestellen.

http://www.zdnet.be/nieuw...ce-rt-in-benelux-scholen/

EDIT: Ik zie dat dit specifiek op België is toegespits, in het bestelformulier staat een AZERTY toetsenbord.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 452997 op 24-06-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:49

J-P

Syntax erro....

Anoniem: 452997 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:32:
Oke, alles is officieël bekend: hier staan de prijzen genoemd.
Ze vallen nog lager uit dan gedacht, maar zoals verwacht alleen door hogescholen te bestellen.

http://www.zdnet.be/nieuw...ce-rt-in-benelux-scholen/
Dat is goed nieuws, bovendien reppen ze in de blog nergens over het bestellen via onderwijsinstellingen. Als ik het zo zie kan je hem als particulier bestellen.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjverhagen
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Als ik het formulier zo bekijk is het idd ook als particuliere student te bestellen. Heb een mail gestuurd met die vraag en ga het anders zo gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:49

J-P

Syntax erro....

Het mail adres bij dat formulier is van Christian Ramioul. Een Belgische medewerker bij de Belgische tak van Microsoft. Van Microsoft Nederland kan ik niets vinden.

Hahaha, ik zie ook dat via dat bestel formulier je alleen AZERTY touchcovers erbij kan bestellen. Toch maar even op de Nederlandse variant wachten.

[ Voor 31% gewijzigd door J-P op 24-06-2013 15:55 ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Hoop echt dat deze vanaf morgen te bestellen is via de Microsoft website. Op de Fontys zijn ze meestal zo traag met reageren dat we dan weer in September pas de reactie krijgen ofzo...
De RT + Touch cover is dan zeker de mijne!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-06 00:54
prd_mpm schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:17:
Hoop echt dat deze vanaf morgen te bestellen is via de Microsoft website. Op de Fontys zijn ze meestal zo traag met reageren dat we dan weer in September pas de reactie krijgen ofzo...
De RT + Touch cover is dan zeker de mijne!
Fontys is nog aan het afwachten op reactie van Microsoft Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Had net het algemene nummer aan de lijn (eigen opleiding niet bereikbaar..) De opleiding zou volgens haar zeker meer informatie hebben. Baal ik weer dat de deeltijd zo slecht bereikbaar is!
Hou jullie iig op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-06 01:38
Misschien is het verstandig om deze specifieke actie te bespreken in \[24-6 > 31-8] MS Surface RT - Halve Prijs voor studenten ?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:07

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Oud topic maar weer eens afstoffen voor een sterk gerucht over een flinke prijsverlaging binnenkort:

http://www.theverge.com/2...face-rt-tablet-price-cuts

•Surface RT 32GB - $349.99
•Surface RT 64GB - $449.99
•Surface RT 32GB with Touch Cover - $449.99
•Surface RT 64GB with Touch Cover - $549.99

Hopelijk ook spoedig in Europa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-06 20:26
Op twitter zag ik voorbij komen dat de prijsverlagingen in Europa op 14 juli ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL1978
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:22
De prijsverlaging is ingegaan. 32GB versie kost nu 335 euro bij de mediamarkt (Alexandrium), met zwart touch keyboard is hij 435.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 26-06 20:26
Prijzen zijn ook verlaagd in de webshop van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:47
MarcoL1978 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:06:
De prijsverlaging is ingegaan. 32GB versie kost nu 335 euro bij de mediamarkt (Alexandrium), met zwart touch keyboard is hij 435.
322,95 bij de Media Markt zelfs :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-06 20:19
Studieverenigingen kunnen ook meedoen. Mijn vereniging T.F.V. 'Professor Francken' van technische natuurkunde in Groningen gaat ook meedoen. Als je dus bij een vereniging zit, breng het aan bij het bestuur!

Dus dat wordt een cheap ass tablet voor deze persoon hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Je kan de Surface RT bij surfspot.nl bestellen met veel korting als student. Check m'n blogje voor meer informatie De officiële blog van Stef602: Victory: Halve prijs Surface RT (deel II)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-06 06:06

FCC

Stef602 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:18:
Je kan de Surface RT bij surfspot.nl bestellen met veel korting als student. Check m'n blogje voor meer informatie De officiële blog van Stef602: Victory: Halve prijs Surface RT (deel II)
Kleine toevoeging, ook medewerkers kunnen hem bestellen. Net gedaan dus 8)

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06-2024
Afgelopen donderdag bij surfspot.nl besteld voor € 259 met touch cover.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40608933
Helaas wel 3 weker levertijd na 1 augustus heb ik begrepen maar voor die prijs wel ik wel ff wachten.
De actie loopt nog tot 30 september zolang de voorraad strekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:50
Ze worden nu toch wel goedkoper bij Mediamarkt.

Afbeeldingslocatie: http://static.dyp.im/Qob8f7bjQi/9c1dec9f8a0bad908feb333695900aed.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-06 12:36

migros

Nooit meer een Samsung

Alleen tweedehands blijven ze veel te duur. Gemiddeld 300 euro vragen voor een tweedehandsje is echt veel te veel

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-06 14:23
Het lijkt erop dat nu eindelijk ook de prijzen voor de touchcovers worden verlaagd. Ik wil graag nog een touchcover, maar 120 euro is net ff te veel voor iets wat ik ook weer niet zovaak gebruik.
Bron: http://www.wpcentral.com/...vers-79-starting-aug-30th

Beter nog zou zijn wanneer die typecovers ook wat goedkoper worden. Dat is nog beter dan een touchcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 23:35
Eerste prijsverlaging van de Pro's in NL. 599 ex voor de 64gb en 699 ex voor de 128gb bij staples. Kijken of de covers ook goedkoper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raspbetory
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-06 12:19
http://www.staples.nl/com...NmghNGIprkCFcZd3godgAkA1g

Op staples is hij €275 zonder touchcover. Misschien interesant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-06 17:31

Bolletje

Moderator Harde Waren
Staples is exclusief BTW. Met BTW dus 332.75 euro. Geen speciale aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-06 15:45
Bestel de RT + touch cover nu voordelig VIA microsoft:

http://www.microsoftstore...114800?WT.mc_id=FY13WinHH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-03 13:13

Coreantes

But you can call me 'Core'...

clemento schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 13:21:
Afgelopen donderdag bij surfspot.nl besteld voor € 259 met touch cover.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40608933
Helaas wel 3 weker levertijd na 1 augustus heb ik begrepen maar voor die prijs wel ik wel ff wachten.
De actie loopt nog tot 30 september zolang de voorraad strekt.
Ondertussen hier meer duidelijkheid: mijn Surface moet via een basisschool komen (via via). Na nu blijkt is afgelopen week in "een hoge boom bij Microsoft" toegegeven dat middelbaar onderwijs voorrang heeft gekregen. Microsoft geeft echter op dit moment aan de Surface helemaal niet meer te kunnen leveren, simpelweg daar de productielijn nu wordt aangepast voor de Surface 2. Er wordt nu gewacht op reactie van Microsoft wat er met de actie gaat gebeuren en hoe dit wordt opgelost.

Ik verwacht niet dat er een Surface 2 voor € 250 geleverd gaat worden, maar een "dikke pech" kunnen zich niet veroorloven, lijkt me. Ik wacht het af, maar dit verhaal krijgt nog wel een staartje... Eens kijken hoe MS zich hier uit gaat werken.

Ondertussen komen er genoeg mooie Bay Trail producten aan met gewone Win8 en tegen lage prijzen, dat het haast zonde is om alsnog een Surface 1 aan te schaffen nu.... bah, luxe-problemen! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppliArt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-05 19:49
Coreantes schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 17:47:
[...]

Ondertussen hier meer duidelijkheid: mijn Surface moet via een basisschool komen (via via). Na nu blijkt is afgelopen week in "een hoge boom bij Microsoft" toegegeven dat middelbaar onderwijs voorrang heeft gekregen. Microsoft geeft echter op dit moment aan de Surface helemaal niet meer te kunnen leveren, simpelweg daar de productielijn nu wordt aangepast voor de Surface 2. Er wordt nu gewacht op reactie van Microsoft wat er met de actie gaat gebeuren en hoe dit wordt opgelost.

Ik verwacht niet dat er een Surface 2 voor € 250 geleverd gaat worden, maar een "dikke pech" kunnen zich niet veroorloven, lijkt me. Ik wacht het af, maar dit verhaal krijgt nog wel een staartje... Eens kijken hoe MS zich hier uit gaat werken.

Ondertussen komen er genoeg mooie Bay Trail producten aan met gewone Win8 en tegen lage prijzen, dat het haast zonde is om alsnog een Surface 1 aan te schaffen nu.... bah, luxe-problemen! :X
Ik heb een paar dagen nog een Surface RT besteld bij Campusshop, die zal er dan waarschijnlijk niet meer doorkomen? Ze negeren mijn vragen volledig helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mknoppert
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 12:49
Coreantes schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 17:47:
[...]

Vanmiddag een reactie op de Facebookpagina van MicrosoftNL gehad. Ik heb ook nog een bestelling openstaan voor een aantal op school. Levering gaat nu plaatsvinden vanaf begin oktober. Ook alle bestellingen tot 30 september worden gewoon uitgeleverd.

• Comp-Freak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:44
Surfspot heeft nu ook bij de omschrijving staan dat er waarschijnlijk medio oktober uitgeleverd gaat worden. Wachten op speelgoed duurt altijd zo lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Laatst online: 15-04 03:27
Ik zit zelf enorm te twijfelen tussen de surface rt en de surface 2. Nu kan ik de surface met studenten korting bestellen maar als ik dan uiteindelijk alsnog voor de surface 2 ga zou het zonde zijn van het geld. Is er animo voor een 'tweedehands' surface die ik heel erg goed ga behandelen zodat hij 'zo goed als nieuw' blijft.
Dus dan zouden een van jullie eventueel de RT voor studentenprijsje kunnen halen en ik heb ik de kans om te testen of hij voldoet.
Klinkt goed toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:55
Heilige Kaas schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 07:34:
Ik zit zelf enorm te twijfelen tussen de surface rt en de surface 2. Nu kan ik de surface met studenten korting bestellen maar als ik dan uiteindelijk alsnog voor de surface 2 ga zou het zonde zijn van het geld. Is er animo voor een 'tweedehands' surface die ik heel erg goed ga behandelen zodat hij 'zo goed als nieuw' blijft.
Dus dan zouden een van jullie eventueel de RT voor studentenprijsje kunnen halen en ik heb ik de kans om te testen of hij voldoet.
Klinkt goed toch? :)
Als je kijkt op marktplaats gaat hij nog steeds voor meer dan de studentenprijs.
Dus als je deze een tijd gebruikt, dan kan je hem waarschijnlijk later met weinig verlies verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp-Freak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:44
De levertijd die Surfspot geeft blijkt (in mijn geval) mee te vallen, op 13-9 had ik een Surface met zwarte touch cover besteld, 27-9 was ie binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
De mijne via surfspot al een week of 3 terug besteld.
Ik geloof dat er vandaag weer een uitlever ronde was.
Hoop hem deze week iig te hebben

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:01
aron225 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:35:
De mijne via surfspot al een week of 3 terug besteld.
Ik geloof dat er vandaag weer een uitlever ronde was.
Hoop hem deze week iig te hebben
Ik hoop het voor je...
De mijne 2 augustus besteld en vorige week een mail gekregen dat die van mij voor vandaag gepland staat. Hoop dus vandaag een Track&Trace te ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headliner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07-2023
Ik had in een ander topic de volgende vraag gesteld:
Ik heb de Surface Pro 2 (256gb) ge-preordered via de Microsoft Store op de 25e van vorige maand, alleen als ik daar nu kijk staat er op de publieke pagina:
"Beschikbaar voor verzending op 15/12/2013"

In mijn orderoverzicht staat er:
Vooraf bestellen Wordt verzonden op 21 oktober
maar: Status: BackOrdered

terwijl in dezelfde order voor de type cover 2 staat:
Status: Wordt verwerkt

Heeft iemand ervaring hoe dit rechtstreeks via de Microsoft Store gaat? Worden daar levertijden correct bijgehouden of kan ik het door de backorder status pas in December verwachten? (Godskolere!!)
met 1 antwoord:
Die status "Backordered" heeft mijn 128 GB Surface Pro 2 ook, maar de verzenddatum staat op 21 oktober. Ik vermoed dat de eerste batch 256 GB uitverkocht is en dat mensen die nu bestellen deze inderdaad pas in december krijgen...
Nu heb ik net de MS Store gebeld en werd er gezegd dat het nog onduidelijk is wanneer de 256gb Surface Pro 2 wordt uitgeleverd. De engelstalige medewerker wist niet zeker of alle 256gb pas 15 December uitgeleverd zullen worden of dat er al een eerdere batch zou komen en dat ik dan misschien geluk zou hebben om daar er al eentje van te krijgen.

Heeft iemand anders ervaring hiermee of weet hoe het met de Surface Pro 2 256gb staat? Wellicht via een Nederlandse afdeling die meer zicht heeft op de NL markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Van surfspot heb ik bericht dat mijn bestelde Surface RT donderdag wordt verzonden, de 17e dus. Ik heb hem 30 september besteld, dus dat vind ik nog aardig snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-06 13:40
Paradigit biedt nu Surface 2 preorders aan met gratis touch cover 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Bilderbeek schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:20:
Paradigit biedt nu Surface 2 preorders aan met gratis touch cover 2!
http://www.paradigit.nl/P...oup/Surface2/default.aspx

*twijfelt om de pre-order bij MS te annuleren* :|

Edit: de kleine lettertjes: "Pre-order nu een Microsoft Surface 2 of Microsoft Surface Pro 2 en de eerste 50 bestellingen ontvangen een gratis Microsoft Touch Cover 2."

[ Voor 24% gewijzigd door mkrmr op 15-10-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:11

Koekfabriek

King Billy on the wall

Froop1992 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:11:
Van surfspot heb ik bericht dat mijn bestelde Surface RT donderdag wordt verzonden, de 17e dus. Ik heb hem 30 september besteld, dus dat vind ik nog aardig snel.
Ik heb de mijne de 23e besteld maar ik wacht nog steeds op een mailtje van Surfspot. Erg jammer wil hem graag in gebruik nemen. Order staat bij bestelstatus nog steeds in behandeling.

Edit:
Gister(16e) mailtje gehad van surfspot. Typecover was niet beschikbaar tablet word nu los verzonden en later (voor de 30ste) komt het typecover. Erg jammer dit. Maar in ieder geval krijg ik mijn tablet vandaag binnen.

[ Voor 27% gewijzigd door Koekfabriek op 17-10-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Laatst online: 15-04 03:27
Gauchov, ik heb m gister besteld en toen zat er nog een cover in het winkelmandje. Zit hij er niet bij dan breng ik m terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headliner
Heeft iemand die via de MS store heeft ge-preordered al een bevestigingsmailtje gehad dat het opgestuurd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Net maar eens gebeld, op de status pagina stond "wordt verstuurd 21 oktober" maar ook "backordered", en de laatste bleek te kloppen! Bestelling zou pas over minimaal een week worden verstuurd. :(

Dus bestelling bij MS snel geannuleerd via de telefoon en er snel eentje bij Paradigit besteld; hopelijk heb ik de Pro 2 dan alsnog morgen...

Inclusief gratis touchcover 2 van Paradigit als goedmaker voor de stress! :P

[ Voor 24% gewijzigd door mkrmr op 21-10-2013 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
headliner schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:53:
Heeft iemand die via de MS store heeft ge-preordered al een bevestigingsmailtje gehad dat het opgestuurd is?
Nee, ik niet. 10 oktober besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headliner
gauchov6 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:19:
Net maar eens gebeld, op de status pagina stond "wordt verstuurd 21 oktober" maar ook "backordered", en de laatste bleek te kloppen! Bestelling zou pas over minimaal een week worden verstuurd. :(

Dus bestelling bij MS snel geannuleerd via de telefoon en er snel eentje bij Paradigit besteld; hopelijk heb ik de Pro 2 dan alsnog morgen...

Inclusief gratis touchcover 2 van Paradigit als goedmaker voor de stress! :P
ik heb exact dezelfde melding (wordt verstuurd 21 oktober + backordered, en dan voor de type cover ook nog status 'wordt verwerkt').
Maar aan de telefoon werd mij verteld dat er niets bekend zou zijn of het vandaag of morgen verstuurd zou worden.

Oftewel ze kunnen helemaal niets nakijken daar :(
Heel vervelend want ik weet nu dus niet of ik morgen zo'n ding niet gewoon beter bij een lokale winkel kan ophalen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Dit zijn de dingen die het bestellen van zo'n ding weer minder leuk maken als je het mij vraagt. Bij de bestelling stond dat er 21 oktober verzonden zou worden, zorg dan ook dat je 21 oktober een verzendbevestiging mailt aan je klanten. Heb er voor de zekerheid 1 gereserveerd bij MediaMarkt, die haal ik morgen op als ik die van Microsoft niet ontvangen heb.

Wel weer erg jammer dit. Al kan de verzendbevestiging vanavond nog komen, maar daar heb ik een hard hoofd in.

[ Voor 13% gewijzigd door joblamie op 21-10-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-06 14:29
Is het niet erg vreemd dat Mediamarkt, Paradigit, MyCom, Dixons etc. wel voorraad hebben maar Microsoft zelf niet?

Dat is toch te gek voor woorden!

[ Voor 13% gewijzigd door D-TECH op 21-10-2013 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Tja, en toen had ik er twee.... :o

De MS bestelling was toch in voorraad en verzonden gisteren (op de beloofde dag), daarvan kreeg ik 's avonds om 11 uur pas een email, en vanmorgen door UPS bezorgd. Jammer dus dat ze dat bij de MS helpdesk niet konden zien in hun systemen! 8)7

Nu net ook de mail gekregen van Paradigit dat daar de Surface met gratis cover klaarligt, die ga ik dus zo maar even afhalen en de Surface van MS gaat dus retour per UPS. Dat is allemaal wel goed geregeld maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 19:28
Mijn status is van wordt verzonden naar Verstuur het veranderd.

Ik heb nog geen mail ontvangen en mijn creditcard is nog niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headliner
Gisteren tegelijk een mail ontvangen dat de Pro 2 en typecover verzonden zijn via UPS (dus via 2 aparte pakketten) maar godver de godver alleen de typecover is door UPS opgepikt en vandaag afgeleverd.

Het Surface pakket zelf heeft nog geen status gekregen (A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery date--will be updated.).

Net MS weer gebeld maar die helpdesk wordt je ook niet vrolijk van want die kunnen dus geen ene moer terugzien of het ook echt niet opgepikt is. "Bel UPS maar waarom het niet is opgepikt."

Hier baal ik dus echt van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Niet online
Weet iemand waar een Pro 256 op voorraad is? Kan 'm nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Iemand die nog interesse heeft en/of geen student is. De Surface RT 64gb voor 257€ bij de mediamarkt en incl. touchcover 297€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Chris Smoove schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:05:
Iemand die nog interesse heeft en/of geen student is. De Surface RT 64gb voor 257€ bij de mediamarkt en incl. touchcover 297€.
Waar staat de link hiernaar?

Nogal schappelijke prijs namelijk, ik kan alleen deze vinden voor 446,-

http://www.mediamarkt.nl/...xed%5Btab%5D%3Donlineshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Staat in de folder, geen idee of het via de webshop gekocht kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Chris Smoove schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:57:
Staat in de folder, geen idee of het via de webshop gekocht kan worden.
Welke vestiging en waar kun je die folder vinden? Ik tast in 't duister :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 00:02
seeKo schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:01:
[...]

Welke vestiging en waar kun je die folder vinden? Ik tast in 't duister :P
Denk dat t algemeen is:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/28737664/20131027_102532.jpg
Musta in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"

[ Voor 10% gewijzigd door Musta op 27-10-2013 12:57 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Voor eenieder die van plan was nog een Surface (1) RT te kopen..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qGULXHU.png

Deze week is de Surface RT 64GB maar liefst 257,- bij Media Markt als deel van onze (ik werk bij Media Markt) Gekkenhuis-actie! Geen gekke actie toch?
Dacht, breng 'm even onder de aandacht bij jullie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-06 17:33

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hoewel erg aantrekkelijk ga ik gezien het performance verschil met de Surface 2 toch liever voor de Surface 2 :)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-06 17:17
Nog meer mensen die gebruik gemaakt hebben van de Surface 2 (Pro) pre-order actie van de Paradigit?

Ik kreeg op release dag een belletje dat mijn Surface 2 er was. Toen ik hem kwam ophalen bleek dat de Touch Cover 2 er nog niet was, maar deze zou later in de week binnen komen. Ik kreeg geen bericht, dus gisteren zelf maar gebeld. In het filiaal hadden ze ook geen idee (hadden al binnen moeten zijn), dus er maar een tweet aan gewaagd.

Dit is de reactie:
Levering wordt verwacht op 11 november, wanneer deze bij ons aanwezig is wordt deze zsm verstuurd. ^WS

11 november, dat valt niet helemaal mee.. niet heel chique van Paradigit. Nog mensen met andere ervaringen? En zijn er leveringsproblemen met de touchcover 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Bij de Paradigit nu ook in de aanbieding alleen dan de 32GB versie. 222
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jA987Ng.jpg

Zie: http://www.paradigit.nl/p...27/default.aspx#Microsoft Surface actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-06 23:15
B1tchwax schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:59:
Nog meer mensen die gebruik gemaakt hebben van de Surface 2 (Pro) pre-order actie van de Paradigit?

Ik kreeg op release dag een belletje dat mijn Surface 2 er was. Toen ik hem kwam ophalen bleek dat de Touch Cover 2 er nog niet was, maar deze zou later in de week binnen komen. Ik kreeg geen bericht, dus gisteren zelf maar gebeld. In het filiaal hadden ze ook geen idee (hadden al binnen moeten zijn), dus er maar een tweet aan gewaagd.

Dit is de reactie:
Levering wordt verwacht op 11 november, wanneer deze bij ons aanwezig is wordt deze zsm verstuurd. ^WS

11 november, dat valt niet helemaal mee.. niet heel chique van Paradigit. Nog mensen met andere ervaringen? En zijn er leveringsproblemen met de touchcover 2?
Heb het zelfde. Hiernaast had ik krassen op mijn Surface Pro 2, terug gestuurd onder DOA. Maar ze hebben niks meer op voorraad in het online magazijn dus moet helaas ook wachten tot 11 november. Ze hebben hem wel bij enkele winkels op voorraad (de pro 2) maar dit kon niet verstuurd worden. Moet dus helaas nu 2,5 week zonder de tablet doen.

Laten we dan in iedergeval hopen dat de Surface en de Cover tegelijk geleverd worden :)

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Niet online
Weet iemand nog een Surface 2 Pro 256 op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-06 17:17
B1tchwax schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:59:

Dit is de reactie:

Nette oplossing van Paradigit; een gratis upgrade naar de type cover 2 ivm leverproblemen van de touch cover 2. Werd net gebeld door Paradigit dat hij klaar ligt in filiaal Koningsplein en ga hem vanmiddag ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Momenteel is de Surface 2 in Nederland helemaal niet leverbaar, en zijn de Surface Pro 2 van 256 en 512GB ook niet beschikbaar.
Vanuit Microsoft ook nog geen duidelijkheid wanneer er wel weer uitgeleverd kan worden. :-(

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelinQ
  • Laatst online: 30-03 16:27
Volgens bol.com is de levertijd 8 tot 10 weken.
Zie link: https://m.bol.com/nl/p/mi...b-256gb/9200000020657112/
Per wanneer deze voor het laatst geüpdate is durf ik niet te zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door DelinQ op 09-02-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-06 14:29
DelinQ schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:31:
Volgens bol.com is de levertijd 8 tot 10 weken.
Zie link: https://m.bol.com/nl/p/mi...b-256gb/9200000020657112/
Per wanneer deze voor het laatst geüpdate is durf ik niet te zeggen.
Gisteren was het nog 5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelinQ
  • Laatst online: 30-03 16:27
In de US MS store schijnt deze weer beschikbaar te zijn, link, nu hier nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-06 12:34

icecreamfarmer

en het is

Weet iemand waar ik hem in Tilburg kan bezichtigen?
Ben gisteren bij de saturn en de dixons in de VD geweest maar bij beiden was het demomodel verkocht.
Ik zou dan ook graag willenw eten waar ik ze wel beiden kan zien.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
Wat is de levertijd van een Surface 2 bij de microsoft store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Laatst online: 29-06 13:21

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Worsteneter schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:47:
Wat is de levertijd van een Surface 2 bij de microsoft store?
Zal nooit meer dan een paar dagen zijn, toch? Komen toch uit Limburg?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
GerCor schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:48:
[...]

Zal nooit meer dan een paar dagen zijn, toch? Komen toch uit Limburg?
Dat dacht ik ook inderdaad. Hij schoot vandaag al op verzonden en komt morgen binnen. Er staat alleen geen tijd bij, en ik ben 's middags weg (tot einde van de week) dus alle hoop op de ochtend gevestigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zit volgens mij track and trace op?

EDIT: de MS store loopt weer vol. Op de 256 na is alles weer te koop. S2, 32 en 64. SP2 64, 128 en dus ook de 512 (op het moment van schrijven dan) :+

[ Voor 72% gewijzigd door GerCor op 12-03-2014 19:51 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337279

Ik heb hem gisteren besteld. Hij is besteld maar nog steeds in verwerking...
Hoop dat hij snel geleverd wordt. Iemand ervaring met de levertijden van de Surface store van Microsoft?
Waarschijnlijk via track en trace? Of Dhl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nee, MS stuurt haar producten via UPS. Staat ook wel op de site als het goed is. Software koop je bij MS Luxemburg, hardware bij MS Ierland.

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 13-03-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
GerCor schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:59:
Nee, MS stuurt haar producten via UPS. Staat ook wel op de site als het goed is. Software koop je bij MS Luxemburg, hardware bij MS Ierland.
Klopt. Ik had vrijdagavond besteld, maandagavond schoot hij op verzonden en dinsdagochtend was hij binnen. Ik was erg ongeduldig waardoor ik voor de 64GB versie heb gekozen ipv de 32GB, en die laatste is nu weer vol op leverbaar :P

Maar het maakt niet uit, ik ben heel erg blij met de upgrade van RT naar 2 en ik had een piekfijn exemplaar zonder dode pixels, backlightbleeding en/of speling in case. Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

En ik zie dat de MS store uiteindelijk helemaal gevuld is. Alle varianten van de Surface 2 (PRO2) zijn te bestellen in de store. Ben benieuwd of de fysieke winkels volgen en of iedereen die een Surface had willen bestellen dat ook gedaan heeft.

En worsteneter. Die extra 32 kost een paar centen maar dat ben je volgende week ook weer vergeten. Voorlopig zit je wat schijfruimte goed. Veel plezier er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:16
Heb vandaag een Pro (1) gehaald bij de lokale dixons een 128GB versie maar tot op heden ben ik er blij mee.
Hij was in de aanbieding en ik weet dat t geen pro 2 is maar vind m rap zat.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05 15:43
Ik wil graag een Surface 2 en een Type Cover 2 aanschaffen.
Ik heb dit via de Microsoft Store geprobeerd via PayPal, echter kreeg ik elke keer een nietszeggende foutmelding bij de bestelling. Omdat ik student ben kan ik de tablet (via de Microsoft Store) met studentenkorting (via opleiding ROC Friese Poort) aanschaffen.

Ik heb de Store gebeld, en hun konden mij niet helpen. Wel werd er gezegd dat ik de tablet en type cover (met studentenkorting) aan kon schaffen bij een reseller van Microsoft.

Nu is mij vraag; Weet iemand wie die resellers zijn en waar ik ook gebruik kan maken van mijn studentenkorting? Sites als SLIM en SurfSpot heb ik al geprobeerd. SurfSpot is voor hogescholen en universiteiten, en SLIM levert deze producten niet. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Ik denk dat het komt omdat jij geen student bent, maar scholier; je moet namelijk je adres verifiëren en volgens mij pakt microsoft ook enkel hoger onderwijs.

Kun je microsoft zelf niet vragen waar dit kan en of ze je niet op een andere manier kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05 15:43
Ik heb m'n emailaccount geverifieerd, dat is allemaal goed gegaan. Vervolgens heb ik Windows 8.1 Pro wel met studentenkorting kunnen betalen, ook via PayPal.

Ik heb al meerdere keren contact gehad met de Store, via chat en via telefoon. Ze kwamen er alleen niet uit en vonden het ook raar dat ik Windows 8.1 wel kon aanschaffen.

De laatste medewerker waar ik contact mee had zei dat de prijs via PayPal te hoog zou zijn, en dat ik contact op moest nemen met PayPal. Dit heb ik nog niet gedaan omdat het me lijkt dat dit gewoon zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janchtw
  • Laatst online: 02-06 20:06
Paradigit heeft nu de Surface 2 in bijna al z'n winkels ruim op voorraad.

[ Voor 3% gewijzigd door janchtw op 30-04-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weet iemand nog een winkel waar de Surface RT (1) beschikbaar is? Lijkt alsof dat ding verdwenen is van de aardbodem, maar er zal toch nog wel een winkel zijn die er eentje heeft liggen? (prijsverschil naar de 2 / Pro is best groot).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 02:17

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:21:
Weet iemand nog een winkel waar de Surface RT (1) beschikbaar is? Lijkt alsof dat ding verdwenen is van de aardbodem, maar er zal toch nog wel een winkel zijn die er eentje heeft liggen? (prijsverschil naar de 2 / Pro is best groot).
Prijsverschil met Surface 2 is toch niet zo groot.....of wordt die RT zowat gratis weggegeven? Misschien ff op Marktplaats kijken anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Surface 1 ging laatste voor 299, goedkoopste 2 is 429 dacht ik. Hij is niet voor mij, ik heb er al eentje, maar also kado, dus tweedehands is niet echt een optie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 02:17

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:04:
Surface 1 ging laatste voor 299, goedkoopste 2 is 429 dacht ik. Hij is niet voor mij, ik heb er al eentje, maar also kado, dus tweedehands is niet echt een optie.
Neuh....dan is 2e hands niet een optie....al zien sommige 2e handse er nog als nieuw uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basman2nd
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-06 21:26
Van spam zijn we niet zo gediend hier

[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 10-08-2014 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Allemachtig, de Surface 2 32GB bij Bol.com nu € 279. Nu bestellen, morgen in huis. De 64GB voor 399, maar 8 tot 10 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-02 10:21
GerCor schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:30:
Allemachtig, de Surface 2 32GB bij Bol.com nu € 279. Nu bestellen, morgen in huis. De 64GB voor 399, maar 8 tot 10 weken wachten.
niet duur, jammer dat er geen surface 3 rt is.. 12" werkt toch net even beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

En jammer dat er ook niet bekend gemaakt wordt of er ooit een Surface 3 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oetgrunn
  • Laatst online: 14-12-2024
Surface 2 32 gb was vandaag bij de Dixons €219,- (64 gb €100,- duurder) gelukkig eentje kunnen bemachtigen (de 32 dan, enige die in de buurt was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oetgrunn
  • Laatst online: 14-12-2024
Hij staat nog niet in de Pricewatch maar al wel weer op de Dixons site, Surface 2 32 GB voor 219 euro.
In tegenstelling tot een week geleden nu wel leverbaar online en bij veel winkels, blijkbaar hebben ze nog weer ergens een voorraadje opgedoken.
Helaas wordt de 64 GB niet vermeldt...
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste