Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 11:55

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Net bij de MM Eindhoven een 32 GB met touch cover gehaald, volgens het voorraadsysteem hadden ze 50x 32 GB en 50x 64 GB binnengekregen, alleen de 64 GB versie lag in de winkel, rest lag in het magazijn. Nu dus nog maximaal 49x 32 GB beschikbaar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnacid
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:13
Vandaag bij de mediamarkt:
Surface + Touch Cover € 579,00

>Klik<

een superaanbieding weer zo tijdens de tabletdagen 8)7 :F

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 16:25
De Surface Pro komt 'de komende maanden' naar Europa (UK, Australia, China, France, Germany, Hong Kong, and New Zealand)

http://blog.surface.com/b...e-rt-and-surface-pro.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Vandaag tot 22:00 uur bij Saturn Amsterdan (naast CS): BTW vrij kopen op het gehele assortiment incl. de Surface! Heb de 32GB+touchcover gekocht voor (€ 579 / 1,21) = €478,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:00
Reeds vermeld in het Aanbiedingen-topic, maar de repost wel waard denk ik; inmiddels heb ik ook een verzendbevestiging binnen:

Op vd.nl kun je met de code sorry10 (invullen tijdens betaalproces) 4 Surface RT uitvoeringen kopen met 10% korting.

Type Covers hebben ze helaas niet, lijkt het.

[ Voor 6% gewijzigd door Kooj1980 op 18-03-2013 14:04 . Reden: linkfix ]

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarFox76
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:35
Helaas, deze code is niet meer geldig. Probeerde er net 1 te bestellen, maar kreeg de tekst te zien dat' ie niet meer geldig is...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
MediaMarkt in Duitsland heeft nu de 32GB + Touch-cover voor €499 in de aanbieding. Je zit dan wel met een Duits toetsenbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb na wat tips te lezen hier ook een Surface gekocht in de US, via ebay (thelivingstone), maandag besteld en zou hier normaal woensdag moeten zijn.

Nu, welke oplader koop ik hiervoor vermits de Amerikaanse niet zal werken?

De touch cover kan ik gewoon los kopen in een winkel waar de Surface RT wordt verkocht, neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:55
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:25:
Heb na wat tips te lezen hier ook een Surface gekocht in de US, via ebay (thelivingstone), maandag besteld en zou hier normaal woensdag moeten zijn.

Nu, welke oplader koop ik hiervoor vermits de Amerikaanse niet zal werken?

De touch cover kan ik gewoon los kopen in een winkel waar de Surface RT wordt verkocht, neem ik aan?
Dat klopt. De adapter kan je kopen op microsoft.nl maar kost 40 euro ofzo, je kan gewoon je amerikaanse adapter gebruik en ipv dat stukje met amerikaanse stekker kun je elk andere snoertje met zo'n 8tje gebruiken (zelfde als de playstation of van die radio's).

En touchcovers hier werken inderdaad op elke surface ;)

Veel plezier met je nieuwe Surface!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Kijk er enorm naar uit, ga hem vooral gebruiken voor bij klanten te gaan (webdesign) en verwacht hier toch wel meer indruk mee te maken dan mijn stoffige laptop. Ipads e.d. hadden niet genoeg functionaliteiten om goed te gebruiken...

Kan je me enkel nog is uitleggen wat ik exact zou moeten kopen om mijn Surface PRO op te laden? Kan je de kabel loskoppelen van de stroom adapter? Eventueel link naar webshop van wat ik nodig heb? Zou zonde zijn om hem in huis te hebben en vervolgens hem niet te kunnen opladen...

PS: Touchpad of Typepad,wat raden jullie aan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
De MediaMarkt webshop heeft op dit moment de Surface RT 32GB + Touch Cover voor €480 in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
RoccoS schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:16:
De MediaMarkt webshop heeft op dit moment de Surface RT 32GB + Touch Cover voor €480 in de aanbieding.
De 64GB-variant is €586,-. Komt er bij beide aanbiedingen dus op zo`n beetje op neer dat de touch cover gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_HD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-06 22:54
Ik heb mij net de Surface RT gekocht (32GB) + Touch cover via de MS-website. Hoelang gaat het ongeveer duren voor deze aankomt? (België)

Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
Nu gratis Touch of Type cover bij aankoop van Surface RT op www.microsoft.nl ! Je kan kiezen uit alle kleuren touch covers.

[ Voor 22% gewijzigd door RoccoS op 15-05-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
RoccoS schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:35:
Nu gratis Touch of Type cover bij aankoop van Surface RT op www.microsoft.nl ! Je kan kiezen uit alle kleuren touch covers.
Ik zie het! Is er ook een mogelijkheid dat dit met terugwerkende kracht kan werken? Nu ben ik natuurlijk benadeeld omdat ik m'n surface vorig jaar al heb gekocht als early adapter en groot liefhebber van de Surface :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Worsteneter schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:03:
[...]

Ik zie het! Is er ook een mogelijkheid dat dit met terugwerkende kracht kan werken? Nu ben ik natuurlijk benadeeld omdat ik m'n surface vorig jaar al heb gekocht als early adapter en groot liefhebber van de Surface :P
Sjongejonge, inderdaad zeg. Maar goed, dat is de prijs die je betaalt als early adopter (letterlijk en figuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
HyperioN schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:23:
[...]

Sjongejonge, inderdaad zeg. Maar goed, dat is de prijs die je betaalt als early adopter (letterlijk en figuurlijk).
Ik heb contact gezocht met Microsoft, ben benieuwd naar de reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 18:57
Inmiddels geeft Dixons op de site aan dat je een gratis Touch cover krijgt bij een Surface RT, maar niets over de keuze tussen een type of touch cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:22
Worsteneter schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:28:
[...]

Ik heb contact gezocht met Microsoft, ben benieuwd naar de reactie ;)
Ben erg benieuwd naar hun antwoord, hoewel ik al wel een vermoeden heb |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Het zou wel leuk zijn als dat straks ook voor de Pro geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
St00mwals schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:25:
[...]

Ben erg benieuwd naar hun antwoord, hoewel ik al wel een vermoeden heb |:(
Ze hebben mijn gegevens genoteerd en mijn onvrede over dat deze actie niet voor early adopters geldt in het systeem ingebracht maar ze deden er niets mee. Iedereen kon die gegevens lezen maar of ze er wat mee gingen doen wist hij niet, maar hij dacht van niet.

Beetje teleurstellend. Ik had toch een goede hoop gebaseerd op ervaringen met MS klantenservice maar dit was toch een beetje een domper. Misschien binnenkort nog maar eens bellen, kijken of ik een wat snuggerder typ aan de telefoon krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Wacht ff, je bent dus teleurgesteld omdat je na maanden tevreden gebruik gemaakt te hebben van een product dat je tegen de toen gangbare prijs gekocht hebt, nu niet achteraf korting krijgt op je toenmalige aanschaf?

Tjeming, wat moet jij dan vaak teleurgesteld zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
EgMaf schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:44:
Wacht ff, je bent dus teleurgesteld omdat je na maanden tevreden gebruik gemaakt te hebben van een product dat je tegen de toen gangbare prijs gekocht hebt, nu niet achteraf korting krijgt op je toenmalige aanschaf?

Tjeming, wat moet jij dan vaak teleurgesteld zijn...
Neu ik ben helemaal niet vaak teleurgesteld, jammer dat jij dat soort assumpties denkt te moeten maken. Soms ben ik wel verdrietig als ik zie hoe dom de gemiddelde mens is, maar dat terzijde.

Ik ben van mening dat een Surface enkel meerwaarde heeft met het toetsenbord, daar is dat hele ding tenslotte omheen gebouwd. De eerste kartonnen mock-ups waren al met toetsenbord, dat is de hele filosofie erachter. Daarom vind ik het dom dat ze 100 euro vragen voor een plastic toetsenbord. Jij en ik weten dat die techniek dat waard is; de gewone consument denkt 'potverdikkie 100 euries voor zo'n plak plastic ja daaaag'.

Dat die nu gratis wordt is een goede zet, alleen hadden ze dat van het begin af aan moeten doen. Daarbij vind ik dat ze enigszins hier alleen de early adopters mee pakken die dat toetsenbord/surface uberhaupt toch kochten. Zijn nou net die mensen die ook alle kinderziektes uitgezeten hebben.

Daarom zou ik het van Microsoft een blijk van klantvriendelijkheid vinden als ze het met terugwerkende krachten zouden aanbieden. Maar helaas; dat doen ze niet. Dus ben ik daar een beetje teleurgesteld in gezien de vorige, erg goede, ervaringen met Microsoft en hun ondersteuning.

Maar iedereen snapt dat deze actie gericht is op het verkopen van zoveel mogelijk Surface tablets om de voorraad op te maken, er moet namelijk ruimte gemaakt worden voor de Surface 2. Dus uit commercieel en economisch oogpunt snap ik de gemaakte keuzes wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
Worsteneter schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 01:32:
[...]
Neu ik ben helemaal niet vaak teleurgesteld, jammer dat jij dat soort assumpties denkt te moeten maken.
Met alle respect, maar ik vind het ronduit belachelijk en kinderachtig om nu in mei 2013 geld terug te gaan zitten vragen terwijl je dat ding al vorig jaar gekocht hebt zoals je schrijft. Ik weet niet of je wel eens in winkels komt, maar daar wemelt het van de tijdelijke aanbiedingen, te beginnen bij de supermarkt om maar wat te noemen. Heb nog nooit iemand geld terug zien vragen omdat het bier deze week in de aanbieding is, en vorige week niet. En zo kan ik nog een miljoen voorbeelden noemen.

We leven in een vrije markt economie (godzijdank), dat betekent dat een aanbieder mag vragen wat hij wil voor zijn spul, en jij als consument mag bepalen of je iets wel of niet koopt en waar. En de markt bepaalt wel wie er gelijk heeft. Dit soort gejank achteraf is echt absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
In de webshop van Saturn zijn alle Surface prijzen omlaag gegaan. De Surface is daar nu te krijgen vanaf €401 (32GB zonder touch cover).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Heeft dit te maken met de BTW actie? Indien dat waar is zou dat ook voor de Pro kunnen gelden als die voor zondag te kopen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Voor de mensen op de TechEd in New Orléans:

Surface RT 64Gb: 99 USD incl touchcover
Surface Pro 128Gb: 399 USD

[ Voor 5% gewijzigd door Brilsmurfffje op 01-06-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoccoS schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:13:
In de webshop van Saturn zijn alle Surface prijzen omlaag gegaan. De Surface is daar nu te krijgen vanaf €401 (32GB zonder touch cover).
Huh, de website van saturn ligt eruit, en die van de mediamarkt nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Reageer normaal of reageer niet. In dit geval had je beter niet kunnen reageren.

[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 04-06-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 00:29
Mochten er nog mensen zijn die hem zonder touchcover kopen, maar er toch eentje bij willen hebben, stuur me even een berichtje, ik heb een gloednieuwe liggen. Een zwarte! (eentje is voor mij namelijk wel genoeg...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsRay
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-07 21:35
Iemand ervaring met bestellen van een surface RT via de Windows Store? Hoelang duurt normaal de levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
itsRay schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:49:
Iemand ervaring met bestellen van een surface RT via de Windows Store? Hoelang duurt normaal de levering?
Ik had hem in Duitsland besteld toentertijd (december 2012) en hij was met 2 dagen thuis, denk dat het voor Nederlandse verkopen ook zo is aangezien het depot in Nederland ligt ;)

Dinsdag besteld is donderdag thuis zegmaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsRay
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-07 21:35
Worsteneter schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:26:
[...]

Ik had hem in Duitsland besteld toentertijd (december 2012) en hij was met 2 dagen thuis, denk dat het voor Nederlandse verkopen ook zo is aangezien het depot in Nederland ligt ;)

Cool, afgelopen nacht rond middernacht besteld. Dus met een beetje geluk morgen of vrijdag dan. Precies voor mijn weekje verlof ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:22
Worsteneter schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:26:
[...]

Jep, Ik had hem op zondag besteld en dinsdag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg interessant voor studenten!!!

http://nl.hardware.info/n...ok-in-nederland-en-belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-09 08:27
Ja! Alleen vraag ik me af of iedereen de tablet dan gewoon kan bestellen(mits je student bent) misschien dmv je emailadres of bewijs van inschrijving. Of dat dit echt via je instelling geregeld moet worden. Ik ben heel erg geinterresseerd maar ik weet niet of de Tu/e of Universiteit Leiden (ik ga switchen) daaraan mee gaat doen.

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 20:46

J-P

Syntax erro....

Nu ook op de Frontpage: nieuws: Microsoft halveert prijs Surface RT tijdelijk voor Nederlandse studenten

Ik ga hem in ieder geval aanschaffen via dit programma. 200 euro is een goede prijs.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

J-P schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:39:
[...]

Nu ook op de Frontpage: nieuws: Microsoft halveert prijs Surface RT tijdelijk voor Nederlandse studenten

Ik ga hem in ieder geval aanschaffen via dit programma. 200 euro is een goede prijs.
Wat ik er van begrijp is dat de universiteiten zelf de bestelling moeten plaatsten. De studenten kunnen dan via de uni hun Surface krijgen. Ik heb al een mail gestuurd naar mijn universiteit met de vraag of ze meedoen 8) Wat ja, €199 voor een Surface, dat kun je eigenlijk niet laten liggen :)

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Dus begrijp ik het goed en kun je dus zelf als student geen individuele bestellingen plaatsen?

Wat is dit dan weer voor schijnheilige actie van microsoft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:01
Ja dat is ook wat ik ervan begrijp, Vraag me af of de Erasmus Uni hieraan meedoet

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

@TheAmassama Welke uni is dat? Ik heb de Uni Twente ook gemaild, d.w.z. NSC/ICTS. Die medewerker had overduidelijk geen zin in mijn vragen.
Hebben er al meer mensen gemaild? En zo ja aan wie? Ik heb nu ook een berichtje aan surfspot gestuurd en een bericht aan Microsoft Nederland.
Ik ben benieuwd. Wil dat ding absoluut hebben en ik laat me niet tegenwerken door mensen die geen zin hebben om me te helpen. Dan maar lekker stug volhouden en door blijven bitchen als dat noodzakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:43
Alleen jammer dat alleen de RT meedoet en niet de pro. :-( Ben benieuwd of het ook kan via Windesheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Iedereen die "benieuwd is" moet gewoon zijn Uni mailen, en blijven mailen, tot ze de contactgegevens geven van degene die hier ook echt iets over kan zeggen, om maar van je af te zijn.
Vraag je uni of ze contact opnemen met surfspot, of mail/bel surfspot zelf. Als je er echt graag een wilt is dat een kleine moeite. Er is nog vier dagen tijd om iets op poten te zetten, dus wie weet. De aanhouder wint.
Maar anders is het wel een dode mus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Ben benieuw of de RuG hier aan mee gaat doen. (normaal is er ook geen mogelijkheid om laptops of wat dan ook te bestellen via een shop van de uni,).

Voor die prijs ga ik er zeker eentje halen! Misschien dat er iets te regelen valt via de studievereniging (ook een onderwijsinstelling, geeft ook toegang to MSDNAA etc.) als de RuG niets gaat doen.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Je kan in nood ook altijd nog naar Microsoft zelf mailen, als het goed is heeft iedereen een email adres ala @student.universiteit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Ik vermoed dat we gewoon morgen af moeten wachten. Er zou als het goed is meer informatie beschikbaar moeten komen dan, en MS wil natuurlijk ook gewoon die apparaten verkopen, dus ze zullen wel in gesprek zijn met de mensen die ertoe doen, want anders komt er niks van terecht (lees: SurfSpot: die hebben in het verleden als ZO vaak Apple acties gehad!). En die mensen die ertoe doen zitten, als ze al bij de unis zelf zitten, eerder in de inkoopafdelingen en andere beslissingsorganen. Waarschijnlijk ben ik gewoon iets te voorbarig geweest met mijn oordeel over de helpdeskmedewerker, alhoewel de manier waarop mij wel echt in het verkeerde keelgat schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas

amas

Ik heb eerst naar het algemene emailadres een mail gestuurd, vervolgens ben ik doorverwezen naar de demand manager van de faculteit. Hij vond het geen probleem, ergens komende week zal hij de bestelling plaatsen :)

Ik zit trouwens op de RuG :)

@arm1n ik kan voor jou ook wel eentje extra laten bestellen als je dat wilt. Stuur me maar ff een DM.

[ Voor 17% gewijzigd door amas op 23-06-2013 16:08 ]

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Via wie kun je er één kopen op de RuG?

[ Voor 3% gewijzigd door Chris Smoove op 23-06-2013 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Saxion gaat ook met de actie meedoen waarschijnlijk, dus grote kans dat er hier ook een RT in huis komt dan tzt.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je kijkt op de website van de Microsoft store zie je daar ook een aparte afdeling voor studenten.
Daar moet je je gegevens invoeren en verifieren met je schoolmail.
Vervolgens kan je dan een bestelling plaatsen.
Ik verwacht dat de surface daar morgen ook wel bij zal staan.

http://www.microsoftstore...03100/categoryID.59874900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:36:
Als je kijkt op de website van de Microsoft store zie je daar ook een aparte afdeling voor studenten.
Daar moet je je gegevens invoeren en verifieren met je schoolmail.
Vervolgens kan je dan een bestelling plaatsen.
Ik verwacht dat de surface daar morgen ook wel bij zal staan.

http://www.microsoftstore...03100/categoryID.59874900
Waarom morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas

amas

Omdat de actie op 24 juni ingaat (ookal was er eerst sprake van 17 juni).
Chris Smoove schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:19:
Via wie kun je er één kopen op de RuG?
Even een mailtje sturen naar de demand manager van je faculteit: http://www.rug.nl/science...rganen-cit/demandmanagers

Maar ik heb al contact gehad met de demand manager van Wiskunde en Natuurwetenschappen dus het kan ook via mij. Morgenavond weet ik waarschijnlijk precies hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
TheAmassama schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:30:
[...]

[...]

Even een mailtje sturen naar de demand manager van je faculteit: http://www.rug.nl/science...rganen-cit/demandmanagers

Maar ik heb al contact gehad met de demand manager van Wiskunde en Natuurwetenschappen dus het kan ook via mij. Morgenavond weet ik waarschijnlijk precies hoe en wat.
Aaah oke ;) Nja misschien dan morgen meteen maar halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 12:13
TheAmassama schreef op zondag 23 juni 2013 @ 16:07:
Ik heb eerst naar het algemene emailadres een mail gestuurd, vervolgens ben ik doorverwezen naar de demand manager van de faculteit. Hij vond het geen probleem, ergens komende week zal hij de bestelling plaatsen :)

Ik zit trouwens op de RuG :)

@arm1n ik kan voor jou ook wel eentje extra laten bestellen als je dat wilt. Stuur me maar ff een DM.
Goedenavond
ben zelf nieuw op tweakers en ook nieuw als student ( op rug ) maar wil ook wel graag een surface alleen weet niet of dit kan aangezien ik nog maar een week 'student' ben en m'n studie begint pas op 1september.. wel zou ik heel graag een surface rt met type cover willen kopen wat goed van pas komt tijdens mijn studie.. denk je dat ik in aanmerking kom voor een surface? bvb dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

TheAmassama schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:30:
[...]

[...]

Oke, dan kom ik morgen misschien wel bij jou. Alleen even kijken hoe het in zijn gang gaat op de site van microsoft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

IGC058 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 22:01:
[...]

Goedenavond
ben zelf nieuw op tweakers en ook nieuw als student ( op rug ) maar wil ook wel graag een surface alleen weet niet of dit kan aangezien ik nog maar een week 'student' ben en m'n studie begint pas op 1september.. wel zou ik heel graag een surface rt met type cover willen kopen wat goed van pas komt tijdens mijn studie.. denk je dat ik in aanmerking kom voor een surface? bvb dank
Ik denk dat je een eind komt als je een @student.rug.nl mailadres hebt en een studentennummer, heb je die?

Hopelijk is er morgen meer bekend vanuit Microsoft, oa levertijd en de prijs ben ik benieuwd naar. (gok op gewoon $=€ maar je weet maar nooit)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Saxion gaat ook wat regelen waarschijnlijk, maar als het simpeler kan via die store morgen: prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 12:13
Heb een mail gestuurd naar 't RUG of ik de surface kon krijgen en als reactie kreeg ik deze mail:

'' Ook ik heb inderdaad gelezen op TWEAKERS.NET dat vanaf 24 juni Microsoft met een speciale actie voor studenten komt voor de Surface.

Maar dat is ook alles wat ik er van weet.

Heb net nog even gezocht bij SURFMARKET.NL (universitair inkoopbureau voor hard- en software) en Microsoft NL maar er is helaas nergens informatie over te vinden hoe je deze kunt bestellen, behalve dan een e-mailadres: SurfaceEDU@microsoft.com

Dus ik vrees dat de RUG niet participeert in deze actie van Microsoft ''

Lijkt er dus op dat je vannuit 't RUG niet een surface kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
Ik heb zojuist op de Microsoft Store zitten zoeken naar de Surface RT tablets, onder studenten is deze niet te vinden, en de gene onder het kopje Surface RT zijn niet afgeprijsd. Ik heb nu geïnformeerd bij mijn school (Zadkine) of zij hier iets vanaf weten, is echter al bijna aan het einde van het les jaar ik vraag me af of ik dat dus nog ga redden.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de ISTE onderwijsbeurs in Texas zou Microsoft vandaag meer details bekend maken tijdens hun eerste meeting.
Die begint daar om 8:30 uur 's morgens, dat is hier geloof ik 15:30.
Daarom denk ik niet dat details nu al naar buiten komen, eerder vanmiddag, vroeg in de avond.

EDIT: Hier even mijn bron:

On Monday, Ryan Lowdermilk, a Microsoft technical evangelist, published details of the deal. But later in the day, he pulled the information from his blog. According to Lowdermilk, the discounts were to kick off June 17 and run through Aug. 31.

The deal is still a go, Microsoft said today. "Yes, it's true. We will be discussing this more in greater detail on June 24, both from the ISTE showroom floor and on our Education Newsroom," a company spokeswoman said. While Microsoft's not yet publicly trumpeting the discounts, they have already gone into effect and will continue through Aug. 31, as Lowdermilk said yesterday.

www.computerworld.com

EDIT 2: Hier nog waarom het om 8:30 zou zijn:

http://www.isteconference...on/sponsor_activities.php

Microsoft heeft namelijk een Corporate Spotlight, waar zulke dingen dus het eerst worden aangekondigd.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2013 10:02 . Reden: Bronnen toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ.daCosta
  • Laatst online: 07-07 15:11
Hier staat het aanvraagformulier:

http://blogs.technet.com/...ols-and-universities.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Laatst online: 05-08 14:29
Zojuist het formulier bekeken, dit moet dus echt via je de school geregeld worden... Dat is jammer ik ben over 3 weken klaar, en voor zover ik kan zien is me school over 4 weken dicht...

edit: toch nog goed nieuws gehad balletje is toch gaan rollen, er vrij hard ook. Toestemming enz is aangevraagd, inventarisatie binnen ICT opleidingen zijn gestart :)

[ Voor 125% gewijzigd door TunefulDJ_Mike op 24-06-2013 10:36 . Reden: toegevoegde waarden :) ]

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroeng21
  • Laatst online: 24-08 13:32
Heeft iemand al geprobeerd bij de EUR te informeren? Ik zou graag een RT willen maar ik zou niet weten bij wie ik dit moet melden op de EUR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 17:01
jeroeng21 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:46:
Heeft iemand al geprobeerd bij de EUR te informeren? Ik zou graag een RT willen maar ik zou niet weten bij wie ik dit moet melden op de EUR...
Ja dit vroeg ik me dus ook af... Geen idee wie ik moet contacteren hiervoor. Dacht aan de helpdesk van de faculteit. In mijn geal zou het dan de ESL of de FSW zijn, maar of zij er wta van af weten?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb contact gehad met Microsoft Nederland, maar zij zeiden het volgende:

Op dit moment is er nog niks officeel bekend over deze actie, dus ik kan u hier helaas nog geen informatie over geven. Zodra het officieel word aangekondigd vind u het op onze algemene website terug.
Technet is een apparte website, die niet voor "normale"consumenten bedoeld is. Daarbij is dit alleen informatie voor USA, en niet voor Nederland en Belgie. Zodra het ook hier officieel gecommuniceerd word door Microsoft Nederland/ Belgie, vind u de informatie terug op de website die ik u net gaf.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darembo72
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 13:09
kan niks zeggen. Er is momenteel nog een hoop onduidelijk omdat alles te vroeg bekend is gemaakt , en daar door het balletje sneller is gaan rollen , vanmiddag wordt er meer bekend gemaakt via Microsoft US.

[ Voor 11% gewijzigd door PaT op 24-06-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:02:
Ik heb contact gehad met Microsoft Nederland, maar zij zeiden het volgende:
(...) vind u de informatie terug op de website die ik u net gaf.(...)
Is dat de website die je eerder linkte? Die dus --> http://www.microsoftstore...03100/categoryID.59874900

Bij ons op de UT gaat het helaas minder soepel. Misschien moet ik het maar eens via de faculteit proberen. Maar laten we eerst eens half vier afwachten. Ik houd mijn creditcard en ideal in de aanslag :) Lang geleden dat ik me zo verheugde (toch nog steeds veel) geld uit te gaan geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buggle schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:06:
[...]

Is dat de website die je eerder linkte? Die dus --> http://www.microsoftstore...03100/categoryID.59874900

Bij ons op de UT gaat het helaas minder soepel. Misschien moet ik het maar eens via de faculteit proberen. Maar laten we eerst eens half vier afwachten. Ik houd mijn creditcard en ideal in de aanslag :) Lang geleden dat ik me zo verheugde (toch nog steeds veel) geld uit te gaan geven :P
Nee, dat was de algemene Microsoft website.

Zojuist maar even contact opgenomen met de Microsoft Store afdeling.
Ze weten van de aanbieding, maar deze zal niet in de Store terug te vinden zijn.
Hij is uitsluitend te bestellen via de onderwijsinstelling waar je op zit.
Nu dus maar even bij InHolland zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, alles is officieël bekend: hier staan de prijzen genoemd.
Ze vallen nog lager uit dan gedacht, maar zoals verwacht alleen door hogescholen te bestellen.

http://www.zdnet.be/nieuw...ce-rt-in-benelux-scholen/

EDIT: Ik zie dat dit specifiek op België is toegespits, in het bestelformulier staat een AZERTY toetsenbord.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:32:
Oke, alles is officieël bekend: hier staan de prijzen genoemd.
Ze vallen nog lager uit dan gedacht, maar zoals verwacht alleen door hogescholen te bestellen.

http://www.zdnet.be/nieuw...ce-rt-in-benelux-scholen/
Dat is goed nieuws, bovendien reppen ze in de blog nergens over het bestellen via onderwijsinstellingen. Als ik het zo zie kan je hem als particulier bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjverhagen
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Als ik het formulier zo bekijk is het idd ook als particuliere student te bestellen. Heb een mail gestuurd met die vraag en ga het anders zo gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Het mail adres bij dat formulier is van Christian Ramioul. Een Belgische medewerker bij de Belgische tak van Microsoft. Van Microsoft Nederland kan ik niets vinden.

Hahaha, ik zie ook dat via dat bestel formulier je alleen AZERTY touchcovers erbij kan bestellen. Toch maar even op de Nederlandse variant wachten.

[ Voor 31% gewijzigd door J-P op 24-06-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Hoop echt dat deze vanaf morgen te bestellen is via de Microsoft website. Op de Fontys zijn ze meestal zo traag met reageren dat we dan weer in September pas de reactie krijgen ofzo...
De RT + Touch cover is dan zeker de mijne!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
prd_mpm schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:17:
Hoop echt dat deze vanaf morgen te bestellen is via de Microsoft website. Op de Fontys zijn ze meestal zo traag met reageren dat we dan weer in September pas de reactie krijgen ofzo...
De RT + Touch cover is dan zeker de mijne!
Fontys is nog aan het afwachten op reactie van Microsoft Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Had net het algemene nummer aan de lijn (eigen opleiding niet bereikbaar..) De opleiding zou volgens haar zeker meer informatie hebben. Baal ik weer dat de deeltijd zo slecht bereikbaar is!
Hou jullie iig op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Misschien is het verstandig om deze specifieke actie te bespreken in \[24-6 > 31-8] MS Surface RT - Halve Prijs voor studenten ?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 11:55

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Oud topic maar weer eens afstoffen voor een sterk gerucht over een flinke prijsverlaging binnenkort:

http://www.theverge.com/2...face-rt-tablet-price-cuts

•Surface RT 32GB - $349.99
•Surface RT 64GB - $449.99
•Surface RT 32GB with Touch Cover - $449.99
•Surface RT 64GB with Touch Cover - $549.99

Hopelijk ook spoedig in Europa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
Op twitter zag ik voorbij komen dat de prijsverlagingen in Europa op 14 juli ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL1978
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-08 11:57
De prijsverlaging is ingegaan. 32GB versie kost nu 335 euro bij de mediamarkt (Alexandrium), met zwart touch keyboard is hij 435.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
Prijzen zijn ook verlaagd in de webshop van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
MarcoL1978 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:06:
De prijsverlaging is ingegaan. 32GB versie kost nu 335 euro bij de mediamarkt (Alexandrium), met zwart touch keyboard is hij 435.
322,95 bij de Media Markt zelfs :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokmeister
  • Laatst online: 27-08 13:24
Studieverenigingen kunnen ook meedoen. Mijn vereniging T.F.V. 'Professor Francken' van technische natuurkunde in Groningen gaat ook meedoen. Als je dus bij een vereniging zit, breng het aan bij het bestuur!

Dus dat wordt een cheap ass tablet voor deze persoon hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Je kan de Surface RT bij surfspot.nl bestellen met veel korting als student. Check m'n blogje voor meer informatie De officiële blog van Stef602: Victory: Halve prijs Surface RT (deel II)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 05:14

FCC

Stef602 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:18:
Je kan de Surface RT bij surfspot.nl bestellen met veel korting als student. Check m'n blogje voor meer informatie De officiële blog van Stef602: Victory: Halve prijs Surface RT (deel II)
Kleine toevoeging, ook medewerkers kunnen hem bestellen. Net gedaan dus 8)

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06-2024
Afgelopen donderdag bij surfspot.nl besteld voor € 259 met touch cover.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40608933
Helaas wel 3 weker levertijd na 1 augustus heb ik begrepen maar voor die prijs wel ik wel ff wachten.
De actie loopt nog tot 30 september zolang de voorraad strekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:48
Ze worden nu toch wel goedkoper bij Mediamarkt.

Afbeeldingslocatie: http://static.dyp.im/Qob8f7bjQi/9c1dec9f8a0bad908feb333695900aed.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Alleen tweedehands blijven ze veel te duur. Gemiddeld 300 euro vragen voor een tweedehandsje is echt veel te veel

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:39
Het lijkt erop dat nu eindelijk ook de prijzen voor de touchcovers worden verlaagd. Ik wil graag nog een touchcover, maar 120 euro is net ff te veel voor iets wat ik ook weer niet zovaak gebruik.
Bron: http://www.wpcentral.com/...vers-79-starting-aug-30th

Beter nog zou zijn wanneer die typecovers ook wat goedkoper worden. Dat is nog beter dan een touchcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
Eerste prijsverlaging van de Pro's in NL. 599 ex voor de 64gb en 699 ex voor de 128gb bij staples. Kijken of de covers ook goedkoper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raspbetory
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:10
http://www.staples.nl/com...NmghNGIprkCFcZd3godgAkA1g

Op staples is hij €275 zonder touchcover. Misschien interesant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Staples is exclusief BTW. Met BTW dus 332.75 euro. Geen speciale aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-06 15:45
Bestel de RT + touch cover nu voordelig VIA microsoft:

http://www.microsoftstore...114800?WT.mc_id=FY13WinHH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

clemento schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 13:21:
Afgelopen donderdag bij surfspot.nl besteld voor € 259 met touch cover.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40608933
Helaas wel 3 weker levertijd na 1 augustus heb ik begrepen maar voor die prijs wel ik wel ff wachten.
De actie loopt nog tot 30 september zolang de voorraad strekt.
Ondertussen hier meer duidelijkheid: mijn Surface moet via een basisschool komen (via via). Na nu blijkt is afgelopen week in "een hoge boom bij Microsoft" toegegeven dat middelbaar onderwijs voorrang heeft gekregen. Microsoft geeft echter op dit moment aan de Surface helemaal niet meer te kunnen leveren, simpelweg daar de productielijn nu wordt aangepast voor de Surface 2. Er wordt nu gewacht op reactie van Microsoft wat er met de actie gaat gebeuren en hoe dit wordt opgelost.

Ik verwacht niet dat er een Surface 2 voor € 250 geleverd gaat worden, maar een "dikke pech" kunnen zich niet veroorloven, lijkt me. Ik wacht het af, maar dit verhaal krijgt nog wel een staartje... Eens kijken hoe MS zich hier uit gaat werken.

Ondertussen komen er genoeg mooie Bay Trail producten aan met gewone Win8 en tegen lage prijzen, dat het haast zonde is om alsnog een Surface 1 aan te schaffen nu.... bah, luxe-problemen! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppliArt
  • Laatst online: 05-07 22:10
Coreantes schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 17:47:
[...]

Ondertussen hier meer duidelijkheid: mijn Surface moet via een basisschool komen (via via). Na nu blijkt is afgelopen week in "een hoge boom bij Microsoft" toegegeven dat middelbaar onderwijs voorrang heeft gekregen. Microsoft geeft echter op dit moment aan de Surface helemaal niet meer te kunnen leveren, simpelweg daar de productielijn nu wordt aangepast voor de Surface 2. Er wordt nu gewacht op reactie van Microsoft wat er met de actie gaat gebeuren en hoe dit wordt opgelost.

Ik verwacht niet dat er een Surface 2 voor € 250 geleverd gaat worden, maar een "dikke pech" kunnen zich niet veroorloven, lijkt me. Ik wacht het af, maar dit verhaal krijgt nog wel een staartje... Eens kijken hoe MS zich hier uit gaat werken.

Ondertussen komen er genoeg mooie Bay Trail producten aan met gewone Win8 en tegen lage prijzen, dat het haast zonde is om alsnog een Surface 1 aan te schaffen nu.... bah, luxe-problemen! :X
Ik heb een paar dagen nog een Surface RT besteld bij Campusshop, die zal er dan waarschijnlijk niet meer doorkomen? Ze negeren mijn vragen volledig helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mknoppert
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 08:40
Coreantes schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 17:47:
[...]

Vanmiddag een reactie op de Facebookpagina van MicrosoftNL gehad. Ik heb ook nog een bestelling openstaan voor een aantal op school. Levering gaat nu plaatsvinden vanaf begin oktober. Ook alle bestellingen tot 30 september worden gewoon uitgeleverd.

• Comp-Freak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 22:06
Surfspot heeft nu ook bij de omschrijving staan dat er waarschijnlijk medio oktober uitgeleverd gaat worden. Wachten op speelgoed duurt altijd zo lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Laatst online: 08-08 17:12
Ik zit zelf enorm te twijfelen tussen de surface rt en de surface 2. Nu kan ik de surface met studenten korting bestellen maar als ik dan uiteindelijk alsnog voor de surface 2 ga zou het zonde zijn van het geld. Is er animo voor een 'tweedehands' surface die ik heel erg goed ga behandelen zodat hij 'zo goed als nieuw' blijft.
Dus dan zouden een van jullie eventueel de RT voor studentenprijsje kunnen halen en ik heb ik de kans om te testen of hij voldoet.
Klinkt goed toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Heilige Kaas schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 07:34:
Ik zit zelf enorm te twijfelen tussen de surface rt en de surface 2. Nu kan ik de surface met studenten korting bestellen maar als ik dan uiteindelijk alsnog voor de surface 2 ga zou het zonde zijn van het geld. Is er animo voor een 'tweedehands' surface die ik heel erg goed ga behandelen zodat hij 'zo goed als nieuw' blijft.
Dus dan zouden een van jullie eventueel de RT voor studentenprijsje kunnen halen en ik heb ik de kans om te testen of hij voldoet.
Klinkt goed toch? :)
Als je kijkt op marktplaats gaat hij nog steeds voor meer dan de studentenprijs.
Dus als je deze een tijd gebruikt, dan kan je hem waarschijnlijk later met weinig verlies verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp-Freak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 22:06
De levertijd die Surfspot geeft blijkt (in mijn geval) mee te vallen, op 13-9 had ik een Surface met zwarte touch cover besteld, 27-9 was ie binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
De mijne via surfspot al een week of 3 terug besteld.
Ik geloof dat er vandaag weer een uitlever ronde was.
Hoop hem deze week iig te hebben

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste