Hier hebben we de edit knop voor
[ Voor 77% gewijzigd door PaT op 02-01-2013 11:24 ]
[ Voor 77% gewijzigd door PaT op 02-01-2013 11:24 ]
Oohwww...oke....beetje zelfde type bron die mij maanden geleden al vertelde over RTL XL voor de Xbox en dat is dan sinds deze week beschikbaar.....al was een officiele 'launch date' nooit echt duidelijk.G.Scholtens schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:16:
[...]
Geen officiele bron nog. Via een klant van ons gehoord, die deed ook zaken met MS.
Dit zijn goeie berichtenIJsbeer schreef op maandag 10 december 2012 @ 22:47:
De RT kan er deze week nog wel komen, volgens deze bron:
http://thenextweb.com/mic...-in-uk/?fromcat=microsoft
Dat gaat toch over de UK en niet Nederland, of zie ik het verkeerd?IJsbeer schreef op maandag 10 december 2012 @ 22:47:
De RT kan er deze week nog wel komen, volgens deze bron:
http://thenextweb.com/mic...-in-uk/?fromcat=microsoft
2 dagen!Tidaku schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:36:
Nou, de kogel is door de kerk. Ik heb ook een Surface in Duitsland besteld. De standaardversie, zonder touchcover. Nu nog even een vriendin in de VS zo gek krijgen om een touchcover bij de Staples te halen en deze naar me op te sturen.
Volgens de MS Store komt hij voor kerst binnen, nu hopen dat dit ook echt het geval is.
[ Voor 5% gewijzigd door mkrmr op 18-12-2012 00:28 ]
Die staat er al op sinds de launch....er is overigens wel een webshop die in NL de UK variant verkoopt.gauchov6 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:28:
Binnenkort ook leverbaar via CoolBlue in Nederland (hopelijk dus met qwerty toetsenbord):
http://www.tabletcenter.n...face-with-windows-rt.html
[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 18-12-2012 00:52 ]
Let er op dat die Webshop wel problemen heeft met de 32gb+cover variant. Ik heb mijn order gisteren om laten zetten naar de 64Gb+cover. Die schijnen redelijk goed leverbaar te zijn.TheVMaster schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:48:
[...]
Die staat er al op sinds de launch....er is overigens wel een webshop die in NL de UK variant verkoopt.
Verwijderd
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Niemand nog. Is gewoon nog niet bekend.nils7 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 10:36:
Ik heb best interesse in de Surface pro, kan meteen de laptop de deur uit.
Die zou in Januari komen maar verder kom ik op google niet, iemand iets specifieker?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
komt waarschijnlijk in januari uit in de VS.nils7 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 10:36:
Ik heb best interesse in de Surface pro, kan meteen de laptop de deur uit.
Die zou in Januari komen maar verder kom ik op google niet, iemand iets specifieker?
Volgens mij zijn ze dat al aan het doen. In eerste instantie was de Surface alleen te koop via de Microsoft Stores, maar volgens mij is hij nu ook bij Retail ketens in de VS (en UK?) te koop?Worsteneter schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:58:
[...]
komt waarschijnlijk in januari uit in de VS.
uitgaande van dat de Surface RT eind oktober pas uitkwam in de VS en nog niet eens uit is in Nederland.
Gok maar op het najaar van 2013
Maar dan komen ze hoogst waarschijnlijk wel met een geupdate of pro2 denk ik.
Tenzij ze nu echt de distributiekanalen flink opvoeren bij MS.. hoop dat Nokia dat ook eens doet.
Ja iig wel in VS bij staples en barnes & nobles etc dacht ik. Ben benieuwd of die hier in de mediamarkt komt te liggen dan..TheVMaster schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:36:
[...]
Volgens mij zijn ze dat al aan het doen. In eerste instantie was de Surface alleen te koop via de Microsoft Stores, maar volgens mij is hij nu ook bij Retail ketens in de VS (en UK?) te koop?
In Frankrijk ligt hij ook in alle FNAC winkels. Ik was met de kerstdagen in Nice, daar kon je hem al kopen. Je zit dan wel met het probleem dat je een Frans toetsenbord erbij krijgt, dat is echt niet te doen.TheVMaster schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:36:
[...]
Volgens mij zijn ze dat al aan het doen. In eerste instantie was de Surface alleen te koop via de Microsoft Stores, maar volgens mij is hij nu ook bij Retail ketens in de VS (en UK?) te koop?
Vanuit de VS of DE ofzo is niet heel erg is nu ook al met de RT.Worsteneter schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:58:
[...]
komt waarschijnlijk in januari uit in de VS.
uitgaande van dat de Surface RT eind oktober pas uitkwam in de VS en nog niet eens uit is in Nederland.
Gok maar op het najaar van 2013
Maar dan komen ze hoogst waarschijnlijk wel met een geupdate of pro2 denk ik.
Tenzij ze nu echt de distributiekanalen flink opvoeren bij MS.. hoop dat Nokia dat ook eens doet.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
[ Voor 7% gewijzigd door Daikirai op 08-01-2013 12:09 ]
Maandag of dinsdag.ShittyNL schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:21:
Wie weet wanneer ik mijn Surface RT kan verwachten. Heb hem donderdag avond besteld via Microsoft DE. Kan namelijk niet wachten totdat ik hem heb.
Mooi!
[ Voor 14% gewijzigd door Daniel. op 14-01-2013 21:39 . Reden: Trakcingscode gekregen ]
ShittyNL schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:20:
[...]
Mooi!
Ik houd jullie op de hoogte wanneer ik hem heb. Kan echt niet wachten
14-01-2013
Heb vandaag mail gehad. Waarschijnlijk is die er morgen.
[ Voor 10% gewijzigd door TrueChaoZ op 14-01-2013 23:48 ]
Heb ik weer. Wakker worden. Douchen (tring tring[10.25]) Wat ik niet gehoord heb.TrueChaoZ schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:48:
[...]
Veel plezier ermee morgen dan
De korte levertijden zijn echt een verademing aangezien het 'import' is.
Morgen zal ik hem 100% niet missen. De TNT komt als het goed is ook met een pakket(Behuizing) en die komen hier altijd monsterlijk vroeg. 08:30. Zodra hij er is laat ik het weten!Daikirai schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:43:
Dat is inderdaad 'Shitty' ;-)
Gelukkig valt het apparaat zelf niet tegen, dat toetsenbord/stand en de Metro zijn toch echt wel te gek (wat ik totaal niet had verwacht).
[ Voor 24% gewijzigd door Daniel. op 15-01-2013 17:51 ]
Verwijderd
Wat kostte die invoerrechten voor je?Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 19:39:
Ik heb mijn US touchcover via ebay. Niet het goedkoopst want ik moest nog invoerrechten betalen.
Afijn, daar ben ik inmiddels over heen.
Ik had alles ingesteld kwa betalingsmogelijkheden via de Nederlandse website van de Microsoft Store. Vervolgens heb ik de Surface besteld via de Duitse Store en had ik geen problemen met het adres etc. dat was namelijk al ingevuld. Maar ik denk dat dat wel goed zal komen wat je hebt gedaan.FunFair schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:05:
Ik heb zojuist bij de duitse microsoft store de surface rt besteld zonder cover... maar ben benieuwd of alles goed gaat. Ik kon geen nederlands adres invoeren voor de betaling, dus heb het duitse adres van microsoft opgegevenHeb nog wel een poging gedaan om paypal toe te voegen, maar dan moest je ook een duits adres opgeven. Met de tips op het forum kwam ik ook niet erg ver.
Verzendadres is natuurlijk wel mijn eigen adres...
[ Voor 3% gewijzigd door Hugo_ijslijk op 23-01-2013 23:35 . Reden: linkje gefixt ]
Wacht dan even tot 14 februari, dan is de NL versie gewoon te koop bij microsoftstore.nl (en mogelijk via bv. de Mediamarkt). Die Yourtablet dingen zijn UK tablets met ook en UK keyboard.Hugo_ijslijk schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:32:
Hallo,
Ik ga waarschijnlijk begin februari een Surface via YourTablet bestellen, maar weet iemand of de TouchCovers de 9e februari ook in Nederland verkrijgbaar zijn? En dan wel de variant die wij gebruiken (de US versie dus). Zou fijn zijn als ik geen familie hoef te vragen om eentje mee te nemen uit de US.
Ik was ook van plan om een toetsenbord er later bij te kopen. (Zo rijk ben ik nou ook weer nietTheVMaster schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:43:
[...]
Wacht dan even tot 14 februari, dan is de NL versie gewoon te koop bij microsoftstore.nl (en mogelijk via bv. de Mediamarkt). Die Yourtablet dingen zijn UK tablets met ook en UK keyboard.
Heb mijn touch cover ook via ebay uit de US. De eerste keer moest ik 22.47 betalen voor de invoerrechten en de tweede keer 18,27. Kwam volgens mij ook omdat de verkoper op de eerste factuur een bedrag van $70 had gezet en de 2e keer een bedrag van $50 had gezet. De 3e keer stond er een bedrag van $30 op.
XBL: MRE Inc
[ Voor 32% gewijzigd door The_Scarabial op 26-01-2013 11:00 ]
Gewoon contact opnemen met de chat support. Zij loodsen je dan door het bestelproces heen. Kan namelijk zijn dat er een verkeerd land is gekoppeld aan je live adres.The_Scarabial schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:52:
Wilde net ook een Surface RT bestellen via de duitse microsoft store, maar verder dan stap 2 kom ik niet, geeft een foutmelding. Zou dit kunnen liggen dat ik inlog met een live.nl adres?
Foutmelding: "Es tut uns Leid! Es ist etwas schief gelaufen. Bitte rufen Sie unseren Kundensupport an. Die Telefonnummer finden Sie auf unserer Seite Vertrieb und Support."
http://www.microsoft.com/Surface/en-GB/support/homeThe_Scarabial schreef op zondag 27 januari 2013 @ 12:34:
Ik zie geen chat support op die site, misschien maar even wachten tot het in NL uit is. Dat is vanaf 9 februari toch?
Ik ga m via YourTablet bestellen, maar voor 14 euro minder is ie de 14e ook via Microsoft.nl te krijgen. Ik kan iig niet zo lang er op wachten.Wietsee. schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:41:
Waar gaan jullie de Surface Pro bestellen?
[ Voor 15% gewijzigd door Hugo_ijslijk op 29-01-2013 20:15 ]
Dat is niet de Surface Pro maar de Surface RTHugo_ijslijk schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:14:
[...]
Ik ga m via YourTablet bestellen, maar voor 14 euro minder is ie de 14e ook via Microsoft.nl te krijgen. Ik kan iig niet zo lang er op wachten.
Weet iemand trouwens of de limited editions van de TouchCovers via Microsoft.nl ook verkrijgbaar zijn?
[ Voor 16% gewijzigd door triesvan op 29-01-2013 20:30 ]
Wil ik ook graag wetenIseT schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:24:
Hoe is de Media Performance op de RT eigenlijk? In de reviews lees je hier niet veel over omdat er in de tijd nog geen apps waren. Speelt de RT FullHD Mkv's zonder moeite af en hoe is de performance op een Tv-scherm?
Verwijderd
Verwijderd
Zojuist een brief van de Rabobank gekregen dat ze m'n kaart geblokkeerd hadden. Na telefonisch contact is die weer vrijgegeven. Maar een vaag, miscrosoft had 1 euro en daarna 480 euro afgeschreven. Ze zeiden bij de Rabo dat die 1 euro wellicht een test was. Maar na 8 minuten is de transactie door microsoft teruggedraaid. Is dat normaal of komt dat omdat de Rabo m'n transactie niet doorliet? Zou zonde zijn als ik er straks 2 heb!Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:19:
Een vriend van me heeft een blauwe touchcover meegenomen, dus dan ook maar meteen de Surface besteld! Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je mail van Microsoft over je bestelling krijgt?
Ben erg benieuwd, zit al maanden te twijfelen, en dan nu toch maar de knoop doorgehakt. Overigens had ik hetzelfde probleem met betrekking tot het billing adres, heb ook gewoon Microsoft Duitsland opgegeven!
Was gewoon een test, en als MS het teruggedraaid heeft heb jij toch niet betaald? Als je er nou twee krijgt, dan heb je gewoon 2 halen 1 betalen gehad.Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:03:
[...]
Zojuist een brief van de Rabobank gekregen dat ze m'n kaart geblokkeerd hadden. Na telefonisch contact is die weer vrijgegeven. Maar een vaag, miscrosoft had 1 euro en daarna 480 euro afgeschreven. Ze zeiden bij de Rabo dat die 1 euro wellicht een test was. Maar na 8 minuten is de transactie door microsoft teruggedraaid. Is dat normaal of komt dat omdat de Rabo m'n transactie niet doorliet? Zou zonde zijn als ik er straks 2 heb!
Verwijderd
Just checkin'Worsteneter schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:42:
[...]
Was gewoon een test, en als MS het teruggedraaid heeft heb jij toch niet betaald? Als je er nou twee krijgt, dan heb je gewoon 2 halen 1 betalen gehad.
Mocht dat zo zijn, dan koop ik hem wel voor mooi prijsje van je over
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 20:21 ]
Duitsland is sneller en bij deze melding is de kaart geblokkeerd omdat de kaart de transactie niet vertrouwd. Bank bellenVerwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:08:
[...]
Just checkin'
Microsoft heeft het inderdaad teruggedraaid volgens de bank althans. Nu ik echter opnieuw een betaling wilt doen komt er het volgende te staan: ''Die Zahlungsweise kann nicht autorisiert werden. Überprüfen Sie, ob alle Angaben richtig sind, oder verwenden Sie eine andere Zahlungsmethode. Wenn diese Meldung weiterhin angezeigt wird, wenden Sie sich an Ihr Kreditinstitut.
Fehlerdetails'' wat neer komt op: er zijn problemen met betalen, neem contact op met uw bank.
Met de bank is alles al geregeld, dus ik heb geen idee wat ik nog anders zou kunnen doen. Iemand de winnende oplossing? Ik wil dat ding nou wel eens hebben
Edit: eens kijken of bestellen via de Engelse Microsoftstore wel werkt, is er een reden waarom iedereen via onze oosterburen betsteld? Wellicht de levering die langer duurt? Qua koers is het goedkoper iig!
Verwijderd
Heb ik eindelijk besloten om de Surface aangeschaft, hebben we dit gedoe. Nouja, dat wordt de eerste collegeweek dan maar zonder Surface. Ga ik morgen maar eens naar de bank toe. Eerst wachten -nog steeds- op m'n Lumia 920, nu de Surface... M'n geduld wordt aardig op de proef gesteldWorsteneter schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:24:
[...]
Duitsland is sneller en bij deze melding is de kaart geblokkeerd omdat de kaart de transactie niet vertrouwd. Bank bellen
Ik heb echt wel 100x bank gebeld omdat voor elkaar te krijgen
Denk wel; het licht allebeide keren buiten de schuld van MicrosoftVerwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:42:
[...]
Heb ik eindelijk besloten om de Surface aangeschaft, hebben we dit gedoe. Nouja, dat wordt de eerste collegeweek dan maar zonder Surface. Ga ik morgen maar eens naar de bank toe. Eerst wachten -nog steeds- op m'n Lumia 920, nu de Surface... M'n geduld wordt aardig op de proef gesteld
Nouja, ik wacht even af of ik hem niet terug vind en anders bel ik microsoft zelf gewoon even op.Hugo_ijslijk schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 12:52:
Ik heb gisteren (vrijdag) de Surface besteld bij YourTablet. Hopelijk is ie er begin volgende week. Op de site stond 3 tot 7 werkdagen.
@Worsteneter Je zou natuurlijk kunnen wachten tot hij in Nederland verkrijgbaar is, maar waarschijnlijk wil je daar niet op wachten. Misschien via een andere site?
[ Voor 16% gewijzigd door Worsteneter op 02-02-2013 15:36 ]
Dat is heel simpel, ik heb geen creditcard. En om met de kaartjes van andere mensen te gaan sjoemelen is mij iets teveel moeite.Worsteneter schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:35:
[...]
Nouja, ik wacht even af of ik hem niet terug vind en anders bel ik microsoft zelf gewoon even op.
Waarom trouwens via yourtablet? Die importeren hem voor je vanuit MS en pakken er zelf 20 euro op, als je hem zelf via de microsoftstore koopt heb je hem met 2 dagen en ben je 20 euro goedkoper uit?
[ Voor 14% gewijzigd door Hugo_ijslijk op 04-02-2013 10:55 ]
Verwijderd
Verwijderd
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
[ Voor 1% gewijzigd door Maldar op 08-02-2013 18:41 . Reden: verkeerde @ ]
Ik verwacht dat die andere keten de Mediamarkt zal zijn....Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:39:
De Surface zal op 14 feb in Nederland te koop zijn. De leveranciers zijn Dixons, Mycom, Dynabye en nog 1 andere retailketen. Prijzen voor de 32 GB versie zijn €486 en voor de 64 GB is dit €586. Met cover zullen dit respectievelijk €586 en €689 zijn. Coves zijn apart te koop voor €119 en €129. Verder kosten de Accessories zoals de 24W Power supply, VGA adapter en HD digital AV adapter respectievelijk €39.99 per stuk. Er is verder nog geen informatie bekend wanneer de Surface pro naar Nederland komt.
Lijkt me ook, dan heb je de surface meteen in de Mediamarkt&Saturn liggen. Zijn toch grote ketens in NederlandTheVMaster schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:56:
[...]
Ik verwacht dat die andere keten de Mediamarkt zal zijn....
[ Voor 19% gewijzigd door Paul01 op 08-02-2013 16:14 ]
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Gamertag: YazNL
Dat vind ik dus ook al heel vreemd.Yaz schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:21:
Het verbaast mij dat je de Surface RT nog nergens kan pre-orderen. Op de genoemde winkels (dixons, MM, etc) staat gewoon nog geen enkele aankondinging what so ever. Ik wil hem donderdag middag gaan halen maar ik ben bang dat dit wel eens kan gaan tegenvallen. Heel apart allemaal.
[ Voor 40% gewijzigd door D-TECH op 12-02-2013 11:41 ]
Mij verbaasde het ook. Ik heb de MediaMarkt en anderen daarom gemaild. MediaMarkt bevestigde dat de Surface vanaf donderdag in de winkel ligt en ze hebben er één voor me gereserveerd.Yaz schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:21:
Het verbaast mij dat je de Surface RT nog nergens kan pre-orderen. Op de genoemde winkels (dixons, MM, etc) staat gewoon nog geen enkele aankondinging what so ever. Ik wil hem donderdag middag gaan halen maar ik ben bang dat dit wel eens kan gaan tegenvallen. Heel apart allemaal.
Ja. Reken op zo'n 6 exemplaren per mediamarkt (4 * 32gb -> 2 met en zonder touchcover , 2 * 64gb -> met touchcover) Tenminste, volgens een microsoft-medewerker.Telfordia schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:45:
Vooralsnog zijn MM en Saturn dus de enige die officieel bevestigd hebben?
[ Voor 7% gewijzigd door D-TECH op 13-02-2013 15:35 ]
Dan hoop ik dat de MM in Deventer er zaterdag nog 1 heeft, zodat ik hem aan mijn vrouw kan laten zien en beslissen of en zo ja welke cover erbij komt.D-TECH schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:35:
[...]
Ja. Reken op zo'n 6 exemplaren per mediamarkt (4 * 32gb -> 2 met en zonder touchcover , 2 * 64gb -> met touchcover) Tenminste, volgens een microsoft-medewerker.
Een dock?thijszor schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 23:00:
mm alkmaar heeft 12 x 32GB zonder dock en 8x 64GB met dock, stuk of 6-8 touch covers, vga adapters en wat opladers.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Sorry, bedoel natuurlijk zonder t toetsenbord :-)
Lukt mij niet om te betalen. Als ik bij billing.microsoft.com kijk, staat mijn creditcard er tussen. Verwijder ik hem hier en probeer opnieuw te bestellen, krijg ik een andere foutmelding.Deze betaalmethode kan niet worden toegevoegd omdat deze al bestaat bij uw account. Probeer een andere methode toe te voegen of selecteer een bestaande methode.
Enig idee hoe je dan via webshop kunt bestellen?Telfordia schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:59:
Krijg net een mail van de plaatselijke Mycom dat de Surface bij Mycom een webartikel is en niet fysiek in de winkel verkocht wordt. Wel kun je aangeven dat je deze wil ophalen bij een winkel.
[ Voor 24% gewijzigd door FunFair op 14-02-2013 11:04 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq